OBRAZEM: Umíme to postavit! Volí se Sexistické prasátečko
16.10.2015 17:15
Veřejnost může hlasovat v sedmém ročníku soutěže o nejsexističtější českou reklamu. O anticenu Sexistické prasátečko se letos uchází 96 reklam. Hlasovat lze na webu www.prasatecko.cz do konce října. Z nominovaných reklam vybírá vítěze anticeny jak veřejnost, tak odborná porota. V ní zasednou odborníci a odbornice z genderové oblasti, reklamní i mediální osobnosti. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 6. listopadu.
Maky and Michelle
Problematické aspekty:
- „Sex sells" - zobrazování osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Polonahé ženské tělo je zde ve smyslné póze a nemá nic společného s propagovanou firmou.
- Jazykový sexismus – využívání dvojsmyslného sloganu „taky chceš mít takovou", který odkazuje na košili, zároveň však na zobrazenou ženu.
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Nejdiskutovanější názory