OBRAZEM: Umíme to postavit! Volí se Sexistické prasátečko

16.10.2015 17:15

Veřejnost může hlasovat v sedmém ročníku soutěže o nejsexističtější českou reklamu. O anticenu Sexistické prasátečko se letos uchází 96 reklam. Hlasovat lze na webu www.prasatecko.cz do konce října. Z nominovaných reklam vybírá vítěze anticeny jak veřejnost, tak odborná porota. V ní zasednou odborníci a odbornice z genderové oblasti, reklamní i mediální osobnosti. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 6. listopadu.

Maky and Michelle

Problematické aspekty:
- „Sex sells" - zobrazování osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Polonahé ženské tělo je zde ve smyslné póze a nemá nic společného s propagovanou firmou.

- Jazykový sexismus – využívání dvojsmyslného sloganu „taky chceš mít takovou", který odkazuje na košili, zároveň však na zobrazenou ženu.

Maky and Michelle
Problematické aspekty:- „Sex sells" - zobrazování osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Polonahé ženské tělo je zde ve smyslné póze a nemá nic společného s propagovanou firmou.
- Jazykový sexismus – využívání dvojsmyslného sloganu „taky chceš mít takovou", který odkazuje na košili, zároveň však na zobrazenou ženu.

Pro zvětšení klikněte do obrázku

Nejdiskutovanější názory

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov