Diskuze myslím obohatila celý časopis!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Pátek 10. 2. 2012, svátek má Mojmír
21.10.2009 16:32
Pravidelné pití bílého vína může vážně poškodit zubní sklovinu vzhledem ke kyselosti tohoto nápoje. Negativní účinky lze ale částečně vyvážit přikusováním sýra, který obsahuje množství vápníku, napsal zpravodajský server BBC s odvoláním na německé vědce.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Diskuze myslím obohatila celý časopis!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Ti diskutující dbe jsou formát. Z diskuze se člověk dozví o resveratrolu, o antiocydantech.Sluší se dodat, že také bílé víno snižje cholesterol v krvi !!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Pracovníků akasemie věd je naopak známo, že bílé víno má stejně antioxydantů jako vína červená. Obvzl pak Veltilny ze Znojma a Sauvignony ze Znojma zKraví hory. Konkretně jde o resveratrol
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Sdělění agentury BBC neprochází vědeckou recensí... 50 let tvrdlili, že je ve špenátu asi 10 x více železa, protože se američané spletli o desetinou čárku..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
To je ale blábol . Kdybych své zuby ponořil do bíleho vína , i toho nejkyselejšího na 24 hodin - to bych za tuhle dobu zhruba pětkrát umřel na otravu alkoholem a míra poškození zubů by mi mohla být ukradená , že ? Při vypití 1 litru vína budou moje zuby ohroženy po dobu cca 20 vteřin . 24 hodin je 86 400 vteřin . Když to pdělím 20 , tak mi vyjde , že bych musel vypít 4 320 l vína . Pokud bych vypil denně 1 l vína , toto množství bych dokázal zkonzumovat za 12 let . Jděte do háje zelenýho s podobnými výzkumy , proč raději nepíšete o českých učitelkách na jadranu konzumovaných žraloky ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Žraloci nejsou ve formě..Manželku posímám na Jadran každý rok..Je to beznadějné
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
jo.. a minochodem.. to do toho vína namočili jako "ZIVY ZUB"??? To pochybuji.. spíše mrtvý (vytržený atd). a pokud už není nadále vyživovaný skrze kořen, tak je asi jasný, že má oslabenou "imuinitu" a více podléhá "zkáze"..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Možná to mysleli tak, že když člověk vypije skleničku, tak mu pořád zůstane x minut nějaká "pachut" v puse (a ve slinách třísloviny z vína) no a když by to brali stylem, že ta pachuť zůstane při dvou skleničkách denně v ústech tak 40 minut celkem (minimálně), tak vlastně 24 hodin znamená asi 40 x 2 skleničky.. a to přeci není nic nenormálního během třeba dvou měsíců..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
08.02 16:28
Stačilo málo a sněmovnou neprošel v skrytu naplánovaný, přesně cílený pozměňovací návrh zákona. Server Lidovky.cz popsal, co zachytily sněmovní mikrofony v úterý po skončení jednání poslanců. Poslanec za TOP 09 František Laudát mluvil s předsedou poslanců ODS Zbyňkem Stanjurou. Tématem byl zákon o pozemních komunikacích. Ve středu o něm hlasovala sněmovna. více
Stalo se vám, že jste při příjezdu na dovolenou byli zklamáni?
23.01.2012 13:00
Režisérka Helena Třeštíková uvedla 26. ledna do kin svůj nový časosběrný dokument Soukromý vesmír. Projekt natáčela sedmatřicet let, s filmovým štábem začala sledovat svou kamarádku Janu v roce 1974. Vede její hrdinka dramatický život jako hrdinové předchozích režisérčiných filmů Marcela, René a Katka? Ptali jste se on-line. více
09.02 17:42
Nejdiskutovanější názory
Vinař (46 hlasů) 22.10.2009 13:04
Ti diskutující dbe jsou formát. Z diskuze se člověk dozví o...
Lékař senior (42 hlasů) 22.10.2009 12:43
Žraloci nejsou ve formě..Manželku posímám na Jadran každý rok..Je...
Ludvík (32 hlasů) 22.10.2009 00:21
jo.. a minochodem.. to do toho vína namočili jako "ZIVY ZUB"??? To...
Ludvík (31 hlasů) 22.10.2009 00:19
Možná to mysleli tak, že když člověk vypije skleničku, tak mu pořád...
Akademik (29 hlasů) 22.10.2009 12:41
Pracovníků akasemie věd je naopak známo, že bílé víno má stejně ...