Hlavní strana > Byznys > Česko
Exekutoři mají snové zisky z nelegálních poboček
04.06.2007 07:00 Exkluzivně
Někteří exekutoři vynalezli jednoduchou metodu, jak sedřít dlužníky o další peníze. Počítají si náklady za cesty, které nevykonali. Operují totiž z poboček. Zákon je zakazuje, ale zároveň neurčuje, jak přesně vypadají. Exekutoři si ročně mohou přijít na desetimilionové částky.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
Helena
17.11.2009 16:32
neregistrovaný
můj kamarád měl u O2 údajný dluh 5.000 Kč v roce 2006, nikdy ho nikdo nekontaktoval a najednou má exekuci na plat 20.000 Kč. Dluh byl jednorázovou srážkou uhrazen, ale ted musí platit 15.000 Kč exekutorce, nevím kde se mohu pozeptat, zda je toto slučitelné se zákonem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Damian
29.04.2009 14:35
neregistrovaný
Tohle je opravdu povedená dvojka....sám jsem se stal jedním z lidí, kteří jen nevěřícně koukali, co všechno si může exekutor dovolit. V roce 1997 bylo vůči mé osobě vydáno krajským soudem usnesení o exekuci na mzdu. V roce 2003 byl exekuční kanceláří p. Tunkla vydán příkaz k exekuci. V roce 2009 byl tento příkaz doručen zaměstnavateli. Nebudu se tady zabývat ziskem exekuční kanceláře na úrocích z prodlení za dobu minimálně šesti let, toto zdržování je totiž běžná praxe i pro některé státní či polostátní instituce (příkladem budiž VZP...). Co je na celé věci zajímavé, je údaj osoby oprávněného, který byl v exekučním příkazu jiný, než v rozhodnutí soudu. Když jsem na to exekuční kancelář upozornil, byla mi přislíbena okamžitá náprava. Nekonalo se, překvapivě...a to přes několik telefonátů a urgencí. Hovory mířené na samotný úřad exekutora, nebo na vykonavatele (p. Černý), neměly efekt. Takže nervy nevydržely, a obrátil jsem se na kamarádku, která pracuje v oblasti právního poradenství. Ta mi poradila kontaktovat kancelář znovu, tentokrát už přímo s informací o čísle zákona, který byl tímto jednáním porušen. Opět arogance, opět jen sliby. Pánové totiž celou dobu nepochopili, že se nesnažím vyhnout exekuci jako takové, ale pouze eliminovat možnost odeslání peněz na účet firmy, se kterou jsem nikdy v životě neměl co do činění.....
Nakonec zabrala jediná věc. Když jsem pohrozil žalobou o vyloučení exekutora. Do tří dnů bylo vše v pořádku....
Když jde o peníze, jde najednou všechno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
obírač, zloděj a podvodník
09.06.2009 15:32
neregistrovaný
Tak běžte stávkovat, když se vám to nelíbí. Normální lidi nedržkujou a splácí protože ví, že je chyba na jejich straně. Pak se najdou takový (v téhle diskusi většina) kteří potřebují dělat problémy ikdyž ví, že stejně nejsou v právu. A nemelte tu o tom, že jste nevěděli. Když dostáváte pokutu nebo nesplácíte půjčky tak víte o tom, že máte závazek a nebo nevíte a potom není co řešit. Nakonec bohužel musím uznat, že vyjímečně se stane chybka a oberou vás neprávem ale řeknu to asi tak .. že někdo letí v autě a srazí vás na chodníku je taky docela hnus a myslím, že horší ale prostě se to stává, jsme lidi jestli vám to lidi nedošlo a jestli se vám to nelíbí tak máte stejně smůlu nebo navštivte nuselák.
S pozdravem :-):-):-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
fašounbijec
04.03.2010 10:04
neregistrovaný
Máslo
14.04.2010 09:19
neregistrovaný
Damian
29.04.2009 14:37
neregistrovaný
Samozřejmě že toto vše mohu bez problémů dokázat, včetně reakce firmy, která byla uvedena jako oprávněný v exekučním příkazu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
doc
12.01.2009 11:37
neregistrovaný
je mi blujno z tech exekutorskych manyru a vubec vseho deni v CR.stydim se za to, ze jsem se v teto zemi narodil, nastesti jsem druhou puli zivota prozil v civilizacich demokraticky vyvinutych.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
73 hlasů
obírač, zloděj a podvodník
11.06.2009 00:44
neregistrovaný
Když to tu tak čtu, tak už vám chybí akorát založit stranu a dát do programu "konečné řešení exekutorské otázky". Jestli tak učiníte, tak mi potom dejte prosím vědět .. beru vajíčka a letím na mítink :-)
S láskou Váš obírač
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
fašounbijec
04.03.2010 10:05
neregistrovaný
olin.007
21.12.2008 09:29
neregistrovaný
Nepopírám že si za dluhy z 90% lidi můžou sami ale zvažte,jezdil jsem u jedné firmy/samozřejmě nebudu jmenovat/ a v Německu mě chytli celníci s tím že firma dluží od r.2005 v Německu 235EUR,náklady exekuční činili 20EUR. Kolik by to bylo u nás? Myslím že mnoho lidí se zadlužilo nerozvážností a být náklady přiměřené asi by se rády "škraloupu" zbavili,udělat z dlužníků doživotní "sponzory" v našem státě zřejmě je normální.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
86 hlasů
Vladimír
14.05.2008 12:10
neregistrovaný
Doporučuji všem čtenářům přečíst si www.aktualne.eu!
Skutečnosti tam uvedené jakož i nový (naštěstí aktuálně "kácený") návrh zákona ministra spravedlnosti Pospíšila, jevící jasné znaky úmyslu sabotáže veškerých právních nástrojů přezkumu či nápravy eventuálně protizíkonného počínání či i případně trestné činnosti exekturoů, zakládají dostatečný důvod k tomu, aby tento nezralý mladý ministr byl neprodleně odvolán ze své funkce a odstraněna tak jedna z překážek nezávislého šetření veškerých trestních oznámení, jenž proti dvojici plzeńských exekutorů Tunkla a Zítka byla podána! A to za veřejného dozoru a s asistencí masmédií. Dále je nutností dovyšetřit z tam (na www.aktualne.eu) vedených materiálů vyplývající možné společení s těmito osobami, zda a nakolik je dosavadní ministr s nimi spojen.
O tom, že ministr spravedlnosti je slabý ministr, pod nímž se jím vedený rezort fakticky rozpadá, svědčí už dřívější causy vyvolané justčicí na politickou objednávku, svědčící o ztrátě nezávislosti justice a její popladnosti politickým stranám, ovlivňovaných více a více organizovaným zločinem - ústící finálně v konflikt mezi samotnými soudci (Benešová versus další). Silná nezávislá jistoce by nikdy nemohla dojít do TAKOVÝCH konců!
Důvodů k okanžitému odvolání ministra Pospíšila vyvstává tedy dost.
V cause exekutorů navrhuji nový ministrem Pospíšilem podaný návrh zákona vůbec zastavit, neboť dokud nebude vyřešena
záruka nezávislost justice!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
126 hlasů
Vadim
26.04.2008 11:15
neregistrovaný
Vzledem k tomu,že jsem vcelku movitý člověk,zakoupil jsem u jedné Tchajvanské firmy server vč.jeho instalace.Bude uveden do provozu ve mně neznámém státě,při čemž si dodavtel vyhradil ho přemístňovat dle jeho vůle.Po jeho uvedení do provozu oznámím na netu jeho adresu.Texty na něm umístněné nebudou podléhat žádné cenzuře.Ovšem vraždu ani teroristické akce na něm objednat nepůjde! Jinak prakticky vše!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
130 hlasů
Jauda
26.12.2007 11:12
neregistrovaný
No tak to když takovej kryplík zaklepe na vrata tak je asi nejlepší vůbec neotvírat a skrz vrátka mu ustřelit palici.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
132 hlasů
Vadim
26.04.2008 10:41
neregistrovaný
Obrana proti trestnímu stíhání -na Policii při výslechu tvrdím: "Zrovna jsem čístil kulovnici,když někdo dlouze zazvonil,jsem nedoslýchavý ,tudíž mám místo klasického zvonku klakson z Tatry 813,vzhledem k tomu,že jsem stál v jeho bezprostřední blízkosti v úleku jsem zmáčknul kohoutek.Kulovnice vystřelila a nešťastnou náhodou kulka zasáhla exekutora,stojícího za vraty.O tom ,že je to exekutor jsem neměl tušení.Je mi to strašně líto a jeho rodině se hluboce omlouvám a na náklady jeho pohřbu jsem připraven přiměřeně přispět. dle svých skromných možností.Nechť odpočívá v pokoji!"
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
150 hlasů
Mira
26.12.2007 10:43
neregistrovaný
bim
01.05.2008 10:36
neregistrovaný
Vadim Retro
26.04.2008 11:32
neregistrovaný
Pominu-li gramatickou chybu v e slově "hyenismus",tak je nutno dát pisateli za pravdu.Domnívám se ,že jde o" advokáty",které by měla" Advokátní komora" odebrat advokátní kocesi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
115 hlasů
Meg
24.01.2008 21:32
neregistrovaný
Šimon CYPRIAN
21.12.2007 10:26
neregistrovaný
Tato zlodějská banda pracuje ve zločinném spolčení. To nevadí ani ministru vnitra a ani spravedlnosti? Kdy se na tuto chátru sáhne? Bude to muset udělat ulice a bída,která je do ulice dostala?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
146 hlasů
Jarda
22.11.2007 09:21
neregistrovaný
To se asi zase bude muset na náměstí a nezapomenout si klíče, ale kdo za to může??? Přece naši politici mají pořád plnou hubu právního státu a podvody jim asi nevadí, co?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
173 hlasů
janys
27.04.2008 10:56
neregistrovaný
Pavel
03.11.2007 09:07
neregistrovaný
Radek Hodač
01.09.2007 13:44
neregistrovaný
Byl jsem také dlužníkem. Při stěhování jsem zašantročil fakturu za vyřazenou tiskárnu v hodnotě 500 Kč. Upomínku jsem neobdržel, a když mi přišel exekuční výměr, činila mnou dlužená částka cca 8500,-. Hádejte kolik z této částky šlo na triko exekutora. Zdá se Vám vážení v pořádku taková lichva? Mě tedy ne a to jsem si vědom, že si naučtovali přesně to, co zákon povoluje. Pokud mi chce exekutor něco říkat o morálce, tak ode mne bylo jistě nemorální nezaplatit.Od něho je nemorální udělat z 500 korun 8500.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
190 hlasů
Danny
02.02.2008 22:12
neregistrovaný
Stejně jako ostatní dlužníci tady i Ty lžeš. I když jsi nedostal upomínku, musel jsi před vlastní exekucí minimálně dostat platební rozkaz od příslušného soudu (ten lze doručit pouze do vlastních rukou). Kdybys nebyl klasický neplatič, tak po tomto platebním rozkazu hned zaplatíš, a k žádné exekuci by vůbec nedošlo. Opravdu nechápu tu drzost dlužníků, kteří lžou, že jen ztratili fakturu a už tu byla exekuce.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
123 hlasů
obírač, zloděj a podvodník
11.06.2009 00:24
neregistrovaný
Roman
21.05.2008 09:57
neregistrovaný
Nevážený "Danny",již tvůj nick svědčí o tvé samolibosti.Nejspíše se jmenuješ např.Josef,ale to se ti nezdá dosti vznešěné a s "Danny" jsi přece "in".Navíc jsi nepříliš vysokého IQ,,neboť jsi vůbec nepochopil pravý význam předmětného článku.Takovým existencím jako ty zásadně tykám.S pozdravem "Táhni k čertu" ti přeji zlý život!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
118 hlasů
janais
27.04.2008 10:58
neregistrovaný
Asi to tak má být teoreticky. Jste si jist,že Hodač lže ? A co když má pravdu? Nebo si myslíte,že lže úmyslně ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
132 hlasů
Mirek
22.09.2008 16:12
neregistrovaný
veritel
04.07.2007 20:24
neregistrovaný
Naopak, na některý dlužníky by to chtělo vězení. Kde jaká sebranka dluží a pak si ještě vyskakuje když má platit. Zavřít až zčernají. A nebylo by třeba exekutorů!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
148 hlasů
Laada
26.12.2007 11:38
neregistrovaný
Přesně tak. Vychcánek si objedná práci, odebere ji, použije ke svému zisku, ale zaplatit nechce. Co pak dodavateli oné práce nebo služby zbývá, když parazit nejdřív slibuje, že zaplatí, pak dělá mrtvého brouka, na iks upomínek, výzev, doporučených dopisů nereaguje. Na nějaké morální výzvy a obyčejnou slušnost kašle. Na takové je potřeba ono kladivo. A zajímá někoho, co s tím má věřitel starostí, zbytečně stráveného času, nehledě na psychickou újmu. A stát také nezajímá, že dodavateli nějakej vychcánek dluží - a požaduje bez milosti platby zdrav. pojištění, sociálku, atd. Naše společnost je dost morálně prohnilá. Od shora až dolů i naopak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
124 hlasů
henry
15.03.2009 19:44
neregistrovaný
Dnečs nemusí nikdo udělat práci a nechat se obelhat nějakým neplatičem.Prostě vezměte třeba zálohu.K do chce si poradí.Poradit si nechce neschopný podnikatel.A volá na pomoc neetické exekutory.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
61 hlasů
jurtom
11.01.2008 10:21
neregistrovaný
Vadim
28.04.2008 10:39
neregistrovaný
Názor,že se exekutor nejdříve "napakuje" sám je naprosto pravdivý.Je nezbytně nutné novelizovat příslušný právní předpis.V novém pak stanovit pevnou procentní odměnu z vymožených pohledávek věřitelů,stanovit pevnou lhůtu do které jsou exekutoři povinni věřitelům vymoženou částku předat.A nakonec pak cestovné exekutora stanovit dle vzdálenosti jeho bydliště a bydliště či sídla exekvovaného a to dle platné vyhlášky o náhradách cestovného.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
110 hlasů
jenda
15.06.2007 10:54
neregistrovaný
mi prislo divny, ze exekutor z plzne zna moje mesto tak dobre, ze vi kdy ma kam zatocit ve meste tak trochu nekde jinde. se vysvetlilo
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
142 hlasů
obírač, zloděj a podvodník
11.06.2009 00:27
neregistrovaný
Milli
09.06.2007 15:33
neregistrovaný
Proti otci šéfredaktora Týdne pana Balšínka byla vedena exekuce a nechtělo se mu platit, nechtělo. Od té doby se Týden pasoval na bojovníka proti exekutorům. Není nad novinářskou nezávislost, že?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
157 hlasů
fašounbijec
04.03.2010 10:30
neregistrovaný
Adam
28.04.2008 12:20
neregistrovaný
Nejste náhodou exekutor,že to víte.Jinak se totiž k takové informaci prakticky (s výjimkou pracovníků justice) nelze dostat.Problematiku novinářské nezávislosti nekomentuji
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
120 hlasů
Vadim
26.04.2008 10:58
neregistrovaný
Nevím,jak to bylo s otcem pana Balšánka.Metody některých exekutorů však považuji za minimáně neetické a na těsné hranici tr,činu vydírání.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
139 hlasů
koxa
06.06.2007 09:32
neregistrovaný
Tak koukám kolik dlužníků si tu stěžuje, pseudopodnikatelé kteří nic neumí. Jestli chcete aby k vám exekutor nepřišel, tak nikomu nedlužte a může vám být jedno jestli má exekutor pobočky nebo ne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
152 hlasů
henry
15.03.2009 19:40
neregistrovaný
Vadim Retro
21.05.2008 10:03
neregistrovaný
Roman
28.04.2008 10:44
neregistrovaný
Vadim Retro
26.04.2008 11:23
neregistrovaný
Pupin
21.12.2007 08:57
neregistrovaný
I na takzvané nedlužníky dojde. Oni už si něco najdou a zabaví na co přijdou. Putina na ně a polovina exekutorů by si hodila mašli sama. Protože tu druhou už by veřejně ....
Pánové exekutoři víte že 2/3 lidí by do vás akorát koplo místo pomoci v případě úrazu ??
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
143 hlasů
Vadim Retro
28.04.2008 12:09
neregistrovaný
petr
11.10.2007 18:32
neregistrovaný
David
23.12.2008 14:45
neregistrovaný
A co rodina,když Ty budeš dlužit a nic nebudeš mít,tak to seberou tvé rodině i když ta se chová vzorně a nikde nic nedluží a za nic nemuže,a ani nemá stejné trvale bydliště!!!! A nic s tím nenadělá!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
80 hlasů
obírač, zloděj a podvodník
11.06.2009 00:29
neregistrovaný
Keo
05.06.2007 13:23
neregistrovaný
1. soudní exekutor není jmenován pro konkrétní kraj či oblast. To, že je soudní exekutor v Praze neznamená, že okruh jeho působnosti se vztahuje pouze na Prahu.
2. bobr - exekuci nařizuje soud, takže pojem neoprávněná exekuce je nejen směšný, ale z jeho použití vyplývá, že o provedení exekuce nic nevíte.
3. nevím, proč by exekutoři měli být zloději. Provedením exekuce jsou pověřeni soudem a soud také poskytuje povinnému řadu prostředků, jak se případnému postupu exekutora bránit. Zjistěte si fakta a přestaňtě věřit redaktorovi, který by nepoznal zákon ani kdyby o něj zakop. Vy jistě za svoji práci odměnu neočekáváte, že?
To co předvádí časopis Týden a jeho naprosto práva naznalí redaktoři, zavání jak fušérstvím tak naprostou právní ignorancí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
151 hlasů
adh
07.06.2007 08:53
neregistrovaný
To sice máte pravdu "keo", že exekutor může vykonávat exekutorskou činnost po celém území ČR, ovšem jsou zde dvě ale - ALE 1) je jmenován pro soudní okres, takže se ze systematického výkladu zákona předpokládá, že bude svoji činnost vykonávat zejména na svém okrese a pro věřitele ze svého okresu. Působnost pro celou ČR je v tomto případě myšlena, že může "své" ovečce provést sám exekuci, bez dožádání jiného exekutora po celé ČR. Že dnes nemá tato myšlenka zákona už žádnou váhu je už druhá věc, zejména soudů a exekutorů samotných, resp. vedení. Ovšem na druhou stranu mají všich shodné startovní podmínky:-) takže nula od nuly pojme. Ovšem ALE 2) vnitřní předpisy exekutorské komory, které jsou schválené na základě zákona, takže mají pro exekutory zavazující charakter, píší, že je zřizování "poboček" mimo svůj soudní okres zakázáno - takže v tomto případě není o čem diskutovat.
Osobně si myslím, že by se mohla udělat kombinace obojího - pokud dostane exekutor "ovečku" ze svého soudního okresu, tak při cestách v souvislosti s touto "ovečkou" mimo tento soudní okres, si bude účtovat cestovné. Pokud ovšem přijme k exekuci "ovečku" z jiného soudního okresu, tak mu cestovné nebude náležet, protože má možnost tento exekuční titul nepřijmout a doporučit jej exekutorovi v příslušném soudním okresu, nebo dožádat tohoto jiného exekutora k provedení úkonů.
Praxe v tomto případě by byla naprosto shodná jako u notářů nebo autorizovaných osob v oboru stavebnictví, technice atp.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
161 hlasů
Keo
09.06.2007 19:01
neregistrovaný
Pro adh
Nechci se s Vámi přít o výkladu zákona, především §10 Zákona 120/2001 Sb. Nicméně Vás musím upozornit, že nejen že soudní exekutor není oprávněn odmítnou exekuci, kterou byl soudem pověřen, ale zároveň často ani nezná oprávněného, který jej prostřednictvím soudu provedením exekuce pověřuje. Tudíž by bylo odmítnutí provedení exekuce u povinných, kteří mají trvalé bydliště či sídlo v jiném soudním okrese než soudní exekutor neproveditelné. Pochopitelně za současné právní úpravy. Jiná právní úprava finguje např. ve Francii, kde soudní exekutor skutečně vykonává pouze ty exekuce, které spadají pod příslušný okres.
Co se týká Vámi navrhovaného dožádání k provedení úkonu v exkuci jiným soudní exekutorem, tato situace by bylo zcela neúnosná, a to nejen k objemu práce exeutora se spisem, ale i s přeúčtováním nákladů, na což by doplatil opět povinný.
Co se týká kritizovaných poboček - já s Vámi souhlasím. Je to nešvar, který je třeba vyřešit. Nicméně, tento nešvar se týká minima soudních exekutorů - není třeba zobecňovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
165 hlasů
Já
05.06.2007 22:46
neregistrovaný
Keo
06.06.2007 15:59
neregistrovaný
Zajímavé, fakta asi nikoho moc nazajímá. Ale co jiného můžu vlastně čekat? Tak se dál užírejte nenávistí k exekutorům. Copak asi bude, až vám někdo bude dlužit peníze?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
170 hlasů
Andy
26.12.2007 11:56
neregistrovaný
Fakta zajímají, ale ne exekutorská fakta. Vaše fakta nejsou nic jiného než pokřivený výklad našich mizerných zákonů. Mluvíte o možnosti povinného odvolat se atd... Že odvolání nemá odkladný účinek už nezmíníte. Dlužit peníze??? Víte na kolik lidí doběhne exekutor jen díky bordelu, kdy prohrají soudy o kterých nic neví? Pár doručení fikcí na adresu kde třeba nebydlím a máte pravomocný rozsudek. Pak už se exekutor na nic neptá, a i když povinný zaplatí dobrovolně, stejně si naúčtuje nehorázné výpalné. Když na moji adresu dojde exekutor, s tím že začne zabavovat mé věci, i když já nic nedlužím, protože mu jen stačí předpokládat, že tam jsou věci dlužníka - důkaz nepotřebuje /stačí vůl bratr kterého pár let ani nevidíte/ a já abych mu zabránil v odvozu mých věcí radši zaplatím cizí dluh, činím tak z pohledu zákona dobrovolně!!!!! a z exekutora již peníze zpět nevytáhnu!!!! Takže buď zaplať cizí dluh nebo žij třeba rok v holobytě, než vylučovací žalobou dostaneš své věci zpět. Pokud tedy na tu vylučovací žalobu ještě budeme mít, že... Takže, takhle eticky podnikají exekutoři, samozřejmě podle zákona.... Buďme rádi že je máme... A jen se všichni modleme - hlavně ti co křičí o kriminálu na dlužníky - ať někde nezapomeneme nějakou fakturu na hloupých pár stovek - mnohdy o ní ani nevíte. Toto není nic než bič na obyčejné blbečky, abych z nich velké firmy a stát mohli vydřít další peníze - že u toho nechají napakovat pár kamarádů exekutorů je věc druhá. A že by toto mohlo dopadnout na opravdové dlužníky - tj. podvodníky atd..., tomu normální člověk snad ani věřit nemůže.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
130 hlasů
Hans
09.12.2009 10:06
neregistrovaný
Plně souhlasim.Líbilo by se mi,když by se povedlo poslat dva exekutory na sebe (teoreticky by to šlo udělat tak,že by oprávněný řekl exekutorovi,že povinný má věci krom jiné adresy také na adrese té a té,a tam by sídlil jiný exekutor.No, a ten první by ho nemilosrdně vykradl,stejně jako to dělají jinde.Svoje věci by sice pravděpodobně dostal zpět,ale aspoň by mu to způsobilo určité problémy),pravděpodobnost úspěchu je sice mizerná,ale myšlenka hezká.Poslat je proti sobě jejich vlastníma zbraněma.Teď si uvědomuji - tak nereálné by to nebylo,případů,kdy exekutor vykrade někoho naprosto jiného,než je povinný - ať už díky vlastní tuposti a hamižnosti nebo díky chybě v papírech - je mnoho,a po podání žaloby na vyloučení exekutoři nepracují právě rychle na nápravě chyby,pak by se soudním příkazem mělo jít exekuci na exekutora uskutečnit....mmch byli by na sebe stejně tvrdí a neoblomní jako jsou na ostatní povinné?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
xy
26.04.2009 15:57
neregistrovaný
David
23.12.2008 14:57
neregistrovaný
Konečně věc z reality která se děje a nic s ní nezmužeš,ta banda si dělá co chce a vubec je nezajímá komu to berou....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
74 hlasů
Momi
04.06.2007 20:39
neregistrovaný
Redaktor blbne. Nejdříve mu vadí, že exekutoři neúčtují cestovné z poboček a pak si stěžuje u komory na existenci poboček, místo aby si stěžoval, proč komora nepovolí pobočky a nedovolí dlužníkům ušetřit nemalé částky na cestovném.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
148 hlasů
Já
04.06.2007 21:16
neregistrovaný
Momi
04.06.2007 21:57
neregistrovaný
Vážený pane, dokážete uvést nějaký argument nebo tady budete křičet do tmy jak nějaký malý harant? Předpokládám, že jste nějakým potrefeným dlužníkem a váš věřitel to nechal řešit exekutory. V čem prosím vidíte levárnu? Já totiž nechápu, když třeba exekutor z Chebu dostane od klienta více pohledávek např. z Ostravy, proč by si tam nemohl oteřít pobočku, aby to usnadnil jak sobě (myslíte že ho baví cestování po republice?), tak i dlužníkům, kteří se mohou obrátit na místní kancelář. To že si exekutor otevře černou pobočku a účtuje cestu ze sídla, to je sice levárna, ale redaktora hlavně zajímá, kolik exekutor vydělá. Bohužel je ale exekutor defacto donucen komorou pobočku tajit, protože většina malých exekutorů není schopna unést, že jiní jsou úspěšnější a proto si odhlasovali toto omezení a myslí si, že tím omezí ty schopnější. Místo aby se tedy snažili je předehnat a mít je vzorem (myslím z hlediska podnikání, ne z hlediska excesů, které se občas stávají každému exekutorovi), tak se je snaží omezit. A pokud stále exekutory nenávidíte, tak si na ně vzpomeňte až si půjdete půjčit do banky za 13% a ne za 30%, protože jakmile začali působit exekutoři a pohledávky se začaly úspěšně vymáhat, tak banky snižovali úroky také proto, že kleslo riziko neúspěšnosti vymáhání nedobytných pohledávek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
141 hlasů
Vadim
21.05.2008 10:20
neregistrovaný
Jsem ze starého právnického rodu (IV.generace) .Tou dobou se tví ascendenti živili sběrem lesních plodů či pastevectvím.Právníky živícími se exekutorstvím hluboce pohrdám a jsem si jist, že nic z práva neumí,ergo kladívko, živí se přiměřeně svým "právním znalostem" exekutorstvím.Jinak by umřeli hlady!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
135 hlasů
R.T.
04.06.2007 20:36
neregistrovaný
O co panu redaktorovi jde??? Co mu vlastně vadí? Že mají exekutoři pobočky??? Proč pobočky odsuzuje??? Pobočky by měl mít každý větší exekutor a cestovné účtovat z těchto poboček, jen nad tímto by se měl redaktor rozčilovat. Protože pokud má exekutor pobočku, může dlužníkovi ušetřit nemalé peníze. Protože chebský exekutor může vymáhat v Ostravě, měl by tam mít také pobočku, aby ušetřil služníkovi zbytečné cestovné, ne?. Proč komora nutí dlužníky platit cesty z "centrály" exekutora?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
133 hlasů
Lojza
04.06.2007 21:52
neregistrovaný
hovínko
03.03.2008 22:21
neregistrovaný
ODS=MAFIE a sebrakna tunelářů ovládající českou jistici konečně narazila. Více na WWW.AKTUALNE.EU naštěstí na některé posty doposavad nemají své modré páky. Jedná se o modrou svoloč které snad velmi brzo ukončí svou absurdní a protiprávní diktaturu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
108 hlasů
karel
06.03.2008 22:41
neregistrovaný
Jarda 41
31.08.2007 14:33
neregistrovaný
Že Vás pane Lojzo nenapadne, proč je třeba přizvat exekutora? Já si myslím že proto, protože dlužník zkoušel okrást věřitele a tomu nic jiného nezbylo. Kdyby dlužníci řádně platily, nebyly by žaloby. Kdyby povinní (odsouzení dlužníci) ctili zákon a uhradili pohledávku tak jak jim nařídil soud, nebylo by třeba podávat návrh na exekuci. Co chcete? Aby bylo nevrácení dluhu beztrestné jak to chce každý nemravný dlužník???
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
125 hlasů
DOVK
14.01.2008 12:45
neregistrovaný
Víte, proč tolika lidem vadí exekutoři? Asi proto, že výkon soudních rozhodnutí exekucí mají v první řadě vykonávat soudy. Místo toho, aby došlo k tomu, že náklady exekuce by byly příjmy soudu, aby mohl posílit exekutorský aparát, tak se parta vychcánků dohodla, že tuto možnost deleguje na soukromé osoby. To by mě zajímalo, kolik exekutorů by fungovalo, kdyby měli stejné náhrady jako měli soudy. Asi by to moc zajímavá živnost nebyla, že pnánové exekutoři...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
69 hlasů
pipetaria
06.03.2008 22:44
neregistrovaný
Byla by to docela zajímavá živnost, protože kdyby exekutoři měli stejné postavení jako soudy, dostávali by prachy předem bez ohledu na to, jestli něco vymůžou nebo ne. Doporučuju zákon o soudních poplatcích a občanský soudní řád, než se budete k něčemu zase vyjadřovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
103 hlasů
R.T.
04.06.2007 22:02
neregistrovaný
Ale já neobhajuji okrádání pane. A nejsem exekutor. Mám k nim relativně blízko, ale nejsem exekutor a ani nejsem jejich zaměstnancem.
Když si ale přečtete článek, tak redaktor si na komoře stěžuje na existenci poboček.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
146 hlasů
Kaktus
04.06.2007 16:30
neregistrovaný
POMI
04.03.2008 06:31
neregistrovaný
Spud
04.06.2007 12:42
neregistrovaný
Karel S
04.06.2007 12:24
neregistrovaný
Tak to je vážně HNUS!!! A co na to naše policie? Člověka nahánějí pro pětikorunu a tento exekutorský dobytek je v pohodě protože krade po milionech?! Poněkud divné žéé?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
137 hlasů
občan
04.06.2007 09:30
neregistrovaný
Lenka
19.10.2007 10:09
neregistrovaný
adh
04.06.2007 07:37
neregistrovaný
tady se už tak navážejí do exekutorů, že to asi musel nějaký někomu tady z tohoto společenství šlápnout na kuří očko.
Mimochodem, zjistili jste si výdělek kupříkladu advokátní kanceláře Brož, Sokol & Novák - Exekutoři jsou proti nim břídilové :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
103 hlasů
bobr
04.06.2007 10:38
neregistrovaný
exekutori jsou proti nim bridilove pouze z pohledu neschopnosti vykonavat pravni a soudni praxi-Sokol&comp. jsou schopni pomoci lidem v nouzi coz se o te z'k'u'r'v'e'n'e sebrance rict veru neda.
Nebylo by od veci zjistit kolik neopravnenych exekuci probehlo za poslednich deset let a kolik lidi ti nenazrani s'r'a'c'o've pripravili o zivot dohnanim k sebevrazde-vazeny adh-asi nevite ze vetsina z nich jsou estebaci a komousi...a jsem si jist ze velmi brzy se nekdo opravdu nastve a pak bude v cr zrejme exekutoru velky nedostatek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
113 hlasů
iq 1
07.06.2007 00:26
neregistrovaný
vydra
05.06.2007 08:02
neregistrovaný
Obavam se,ze z Vas mluvi neznalost,bobre..exekutori pusobi v CR od roku 2001..Tudiz-jakych deset let?!Nebo jsem se prepocitala?Nebo jste se prepocital?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
87 hlasů
Frodo Pytlík
04.06.2007 14:25
neregistrovaný
hele bobře, chapu, že to není jak ohlodávat stromy a moc tomu nerozumíš. Díky bohu za exekutory, jelikož mi vymohli pěkných pár korun od špín dlužníků - mých odběratelů služeb. Naopak bych takové špíně, která dluží peníze za odvedenou poctivou práci nás slušných živnostníků, tu kulku k sebevraždě zaplatil!!! Špíny jsou tady jenom ti, co dluží!! Díky všem exekutorům, že dělají černou práci pro nás slušné lidi!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
95 hlasů
Pupin
21.12.2007 09:03
neregistrovaný
Vážený pytlíku, příjdou si i pro tebe. Do 2 let je máš doma, zvláště pokud se ti daří. A na to dám krk.
50 procent exekucí vyvolali sami exekutoři přes své černé koně a nastrčené lidi. Mafie se vším všudy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
63 hlasů
Jarda 41
31.08.2007 14:35
neregistrovaný
Kuku
04.06.2007 14:47
neregistrovaný
Řekl exekutor na svou obhajobu viď Frodo Pytlíku? Jsi hloupá nula kterou děsí pravda o chování zlodějů exekutorů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
103 hlasů
Jarda 41
31.08.2007 14:37
neregistrovaný
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Kaktus (315 hlasů) 04.06.2007 16:30
Exekutoři jsou zloději. Organizovaná skupina zlodějů.
Já (252 hlasů) 05.06.2007 22:46
Potrefená zlodějská exekutorská husa se ozvala a hájí svoje...
Lojza (196 hlasů) 04.06.2007 21:52
Nejde přímo o pobočky ale o okrádání lidí pane EXEKUTORE.
Radek Hodač (190 hlasů) 01.09.2007 13:44
Byl jsem také dlužníkem. Při stěhování jsem zašantročil fakturu za...
Spud (179 hlasů) 04.06.2007 12:42
Je to sebranka zlodějů