Půjčíme si od drobných střadatelů, potvrdil Kalousek

15.03.2009 12:59 Původní zpráva Aktualizováno 15.03. 15:50

Česká ekonomika se letos bude pohybovat v záporných číslech. Ministr financí Miroslav Kalousek očekává podle posledních odhadů svého úřadu, že výsledné číslo českého hospodářství bude až minus dvě procenta. Stát i proto vydá dluhopisy, které si budou moci koupit občané.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • medtec (143 hlasů) 15.03.2009 16:47

    .....Kapitalisté budou produkovat čím dál více zboží, které budou...

  • šarik (135 hlasů) 15.03.2009 20:40

    Takže jestli tomu dobře rozumím, tak mám tomuto zlodějskému režimu...

  • benson (129 hlasů) 15.03.2009 14:32

    Sociální demokracie nepodpoří ve sněmovně návrh státního rozpočtu na...

  •   (116 hlasů) 15.03.2009 18:08

    je opravdu hezké si půjčovat s bídným 4% úrokem od těch co odvádějí...

  • 666 (112 hlasů) 15.03.2009 14:09

    Pan Kalousek se stydi rict.. anebo to ani nevi... ze cely koncept...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Musim uznat ze jsem to necekal UZASNY napad tleskam kalousek u me stoupl v cene tohle fakt nechapu fakt supr mysleni. Proc jelikoz je to nejlepsi mozna investice jak pro obcana ktery ma stoprocentni garanci tak pro stat ktery nemusi davat penize lichvarskym bankam. Absolutne SKVELE gratuluju ps z historie toto ucinil neco podobneho lincoln a podarilo se mu odluzit USA ktere byly v te dobe v moci bankeru s horentnimi dluhy

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Míro jsteoptimista, když si myslíte, že ty dluhopisy v uváděné hodnotě prodáte. Ještě po tom co jste řekl včera u V.M., tak si nedělejte iluze, leda že byste začali kupovat dluhopisy vy všichni tam "nahoře" a POVINNĚ. Ale fandím vám a odivuji ten nezdolný optimismus!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

že bystese rosprodali navzájem

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Dobrý den, jen mě napadá kde asi skončily peníze z prodeje např. Telecomu a dalším mega firem. Proč to mají zachraňovat daňový soumaři? Proč naše vláda nehospodaří tak jako každá normální rodina?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

to by si museli utáhnout opasky

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Bankovní domy už české státní dluhopisy moc nechtějí, tak je prodáme prosťáčkům. No nevím, ale doporučuji tzv. Kalouskův kupon 10 procent, jinak se moc prosťáčků asi nechytne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Výnosy z těchto dluhopisů vezme něco silnějšího než velká voda - snědí a radostně je protančí naši obtížně zaměstnatelní spoluobčané. - To si lehce spočítá každý, kdo se dával v matematice pozor a pamatuje si něco o geometrických řadách.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak mám tomuto zlodějskému režimu půjčit peníze a jestli mi je někdy vrátí, tak mi dá 4% úroků. A pak si z těchto úroků vezme daň 15%, tak jak to dělá doposud, když se mi podaří něco našetřit a dostanu od banky 0,8% úroku. Pane Kalousek, ani hovno, nazdar!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 135 hlasů

souhlas - a k tomu ještě kulový s mašlí - tě pic ministře financí

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Sám očekává obří inflaci a nabízí fixní úrok?Nedá li úrok plovoucí s inlací jedná se o podvod!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 110 hlasů

je opravdu hezké si půjčovat s bídným 4% úrokem od těch co odvádějí ze svého 35% a dále platí každičkým výdajem od 20 do 100% i více na zboží a službách, poplatka a kolky .... v kdejaké bance totiž majetnější dostanou úrok při vkladu na 1 rok min 3,5% + 8 - 12 ze strukturovaných programů se 100% garancí bez rizik

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 116 hlasů

ani dukáty, aby se mi neproměnily v listí :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 105 hlasů

.....Kapitalisté budou produkovat čím dál více zboží, které budou nabízet dělnické třídě. Ta si bude od těch samých kapitalistů brát úvěry na jejich zboží. V okamžiku, kdy dojde k situaci, že dělníci nebudou mít na splácení dluhů, vznikne v bankách kapitalistů ohromný deficit, takže kapitalisté se obrátí na stát s žádostí o peníze. Tento jim je poskytne. (daně dělníků tak opět skončí v bankách kapitalistů)..... Karel Marx: KAPITÁL

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 143 hlasů

Pro medtec: Měl jste citát dokončit, je tam pak něco o revoluci. Ale prý to Marx nikdy nenapsal, tak nevím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

To bude muset zvýšit úroky alespoň na 6% , aby mohl konkurovat spořícím kontům a spoř. účtům,pak o tom začnu uvažovat, že si dluhopis koupím,dříve ani náhodou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

BUĎ jste totální trotl, nebo jedete "letadlo" s tvrdým přistáním. Prosím sdělte, která banka působící v Česku, poskytuje klientovi víc, než 4% úroku z běžného účtu. nemluvě o zdanění úroku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Červené konto má již 3% a peníze jsou kdykoliv k dispozici. Mít nelikviditní státní dluhopis jen kvůli tomu, že má o 1 procento více je debilita. A to pořádná. Aspoň z pohledu drobného střadatele.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

já mu nic nepůjčím, sám mám prd.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 98 hlasů

Očividně mají drobné střadatele za hlupáky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 95 hlasů

Věřit Kalouskovi, ODS, ČSSD se v minulosti nikdy nevyplatilo. Obyčejný a neprivilegovaný občan jim věřit nemůže a ani by neměl. Oni jsou to obyčejní gauneři a obyčejné střadatele považují za hlupáky. Sami milionáři z vlády do toho nejdou......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů

Sociální demokracie nepodpoří ve sněmovně návrh státního rozpočtu na rok 2009, protože je postaven na odhadu růstu ekonomiky o 4,8 procenta. Na tiskové konferenci ČSSD to řekl stínový ministr financí Bohuslav Sobotka. Odhad růstu považují sociální demokraté za nereálný. Sobotka poukázal na to, že současná finanční krize se projeví na zpomalení české ekonomiky, a státní rozpočet tak může přijít o část příjmů.◄ 30.9.2008.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 129 hlasů

Pravdou ovšem také je, že je lepší mít schválený alespoň nějaký rozpočet než jet podle rozpočtového provizoria. Co se týká odhadů ČSSD - když se schvaloval státní rozpočet, ČSSD tvrdila, že HDP poroste, dnes je situace jiná a očekává se pokles HDP o několik procent. Takže se netrefili ani ekonomičtí experti ČSSD.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů

V tom maji bohuzel pravdu, nicmene pohled na Paroubka napr. v dnesnich Otazkach VM me docela nahani husi kuzi. Ten clovek presne splnuje: KDE CO BOL MALY, BOL SOM NAMYSLENY. TERZ UZ NEMAM CHYBU. Je to smutne, ale zda se, ze jedina demokraticka strana s realistickym pohledem na situaci zacina byt KSCM.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů

Pohled na Paroubka Ti vadí, a co obsah projevu, jsi schopen soudit? Největší problém je s hlupáky, kteří se řídí instinkty, jako psi. Takoví pak tvoří volební i lynčující dav.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 76 hlasů

obsah projevu to samé co na pohledu - sračka

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

koukam na ty detinske prispevky, jsou naivni: . . . ad 1). . statni bankrot neni realny, takze jsou to bezpecne ulozene prachy. . . .ad 2). . ulozenim do banky neziskate takovy urok, navic jse obirani o poplatky . . ad 3) . . malo kdo je schopen "otocit prachy" v nejakem podnikani . . ad 4) . . nekteri "velci stradatele" do toho pujdou take, je to vyhodnejsi, nez investice do akcii . . . ad 5) . . . par velkych stradatelu neni schopno dat dohromady tolik, kolik je potreba . . . ad 6) . . . investice do statnich dluhopisu jsou diky nulovemu riziku zajimave i pro zahranicni investory

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Aby jsi se nepřepočítal. stát také může zkrachovat, když ho povedou hlupáci a je jedno z které strany.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 72 hlasů

Vazne, tak to urcite budes nakupovat. Drzim palce!! ;-))) Mimochodem statnich bankrotu jsme v posledni dobe videli nekolik a urcite jeste nejake uvidime. A v historii mame pomerne dost prikladu dokonce zamerneho znehodnoceni investic do statnich dluhopisu statem, napr. v anglii. Doporucuju vic studovat a mene agitovat. Andre. Kostolany - Burzovni seminar je docela dobra literatura, stejne jako jeho dalsi Burza a penize.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů

Jeden státní bankrot byl po Bílé Hoře. Následoval po privatizaci mince asi za dva roky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

souhlas, ale myslím, že to tu většina neocení a tím méně se nezamyslí

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

K tejto téme je nutné vidieť aj vynikajúce materiály od Edwarda Griffina: Metoda "Mandrake" http://www.zvedavec.org/komentare/2008/01/2404-co-je-to-metoda-mandrake.htm

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

zkuste česky na českém serveru , myslím, že by jste to mohl zvládnout

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

a já myslím, že Vaše tolerance by byla mnohem přijatelnější něž někoho "nutit" k češtině na českém serveru.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů

तो सहिष्णुता

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

Jen ho nechte, on nerozumi slovensky, ma stim vazny problem ;-))) nick PK ma ovsem vice problemu, jak vidno z jeho reakci i v jinych vlaknech. Moudry clovek hleda moudrost, hlupak uz ji nasel.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů

možná než loudit cizí toleranci by bylo lepší, kdyby ten Slovák ukázal vstřícnost a psal česky na českém serveru

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

Lepší slušná slovenština než špatná čeština. Každý ať si mluví, jak mu zobák narostl. Jenom tupci (např Němci, Francouzi nebo Angláni, vyžadují, aby se jiní přizpůsobovali jim. Ač tady vlastně nejde o přizpůsobení. A zdvořilost k hlupákovi vašeho typu se nevyplácí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 84 hlasů

http://video.google.com/videoplay?docid=-5235132603609670233

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Pan Kalousek se stydi rict.. anebo to ani nevi... ze cely koncept kapitalismu je jen giganticky podvod na ovcich. Chce prodavat dluhopisy obcanum za 3-4proc, protoze kdyby je chtel prodavat institucionalnim investorum, musel by dat mnohem vic, za 3-4proc by se mu vysmali. Tem velkym stradatelum by musel dat minimalne 7 a vic procent, aby to bylo zajimave a zaruky. Banka je totiz misto, kde vam pujci penize, kdyz je dokazete presvedcit ze je nepotrebujete. Takze Kalousek nabidne ovcim dluhopisy za fixnich 3-4proc a co ale zapomene ovcim prozradit je to, ze se diky podvodu kapitalismu Money as Dept blizi vysoka inflace a pravdepodobne i hyperinflace, ktera ten smesny vynos 3-4proc zcela znehodnoti vcetne pocatecniho vkladu. Kalousek dnes rekl, kdyby bylo potreba na mandatorni vydaje jako davky ne 5mld ale 7mld...musel bych je najit. A KDO TO TAM DA, ty 2mld navic? TEORETICKY TOTIZ NEMUZE STATNI BANKA ZKRACHOVAT VE SVE NARODNI MENE, proste vytiskne 2mld navic a vlozi je do obehu. Idealne skrze uvery. Budete jeste vzpominat na stabilitu a jistotu socialismu. USA a cely bankovni svet totiz okrada a podvady danove poplatniky uz desitky let. Je to davny vecny pribeh. Kdyz to jde, neodepisi spatne uvery, ale zakonzervuji je do nekonecna. Nemusi tak vykazat ztratu. Proste radeji pujci krachujicim firmam dalsi penize ... na to mimochodem zase vydelavaji uroky... jen aby firma nevyhlasila bankrot a nemuseli by odepsat ztratu. Je vyhodnejsi firmu utlumit a nechat tam jen tel. a sek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 112 hlasů

Průměrný dlouhodobý výnos dluhopisů na finančním trhu se pohybuje v rozmezí 3-6% p.a. Pokud by někdo, dokonce vláda, přišel na finanční trh s dluhopisy s výnosem 7 a více procent, tak by právě institucionální investoři od něj dali ruce pryč. Takové výnosy nabízí pouze rizikoví emitenti s nízkým ratingem (tedy schopností dostát svým závazkům), protože se nemohou dostat k levnějším penězům. ČR je v lepší situaci. A mluvit o státním bankrotu v našich podmínkách je přinejmenším šířením poplašné zprávy. A to může být za určitých okolností i trestným činem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů

Máš to v hlavé moc jasné co se nehodí je trestný čin. Může to být i varováním. Před pár měsíci nám zde bylo tvrzeno, že se nemáme čeho bát, že Ćeská republika nebude skoro vůbec postižena a staneme se takovým ostrůvkem nekrizovým něco jako Kuba. Dnes je všechno jinak. Jak je možné, že není nikdo stíhán za šíření poplašné zprávy?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

3-4 procenta p.a. to nepokreje ani roční inflaci

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 84 hlasů

Někdo tě nutí půjčovat,žvanílku?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Navíc zisk bude zdaněný !!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 70 hlasů

Pokud vlastníte cenné papíry (dluhopisy i státní mezi ně patří) déle než 6 měsíců jako fyzická osoba (tedy občan), jsou výnosy osvobozeny od daně!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Kalousek v dnešních Otázkách V.M. odmítl poskytnout na výnosy z dluhopisů daňové benefity.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů

a tento zakon chtel kalousek zrusit ... jen pripominam

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Nechtěl ho zrušit, pouze posunout hranici ze 6 na 24 měsíců.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Nejlepší peníze jež máte jsou ty v hrsti, nevěřte některým rádoby slibům.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 90 hlasů

To znamená, že akceptujete ztrátu ve výši inflace, která se pohybuje okolo 5-6% ročně? Tedy čistá ztráta.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Státní dluhopisy jsou jednou z nejjistějších způsobů kam uložit peníze, ale obávám se, že v podání našich mocipánů může i tohle skončit blamáží a průserem:-(

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 78 hlasů

Pokud úroková sazba nedosáhne úrovně úroků státních dluhopisů, nebo průměru úročení státního dluhu, nikdo nebude tak hloupý, aby svěřil své úspory na sanaci průšvihů politické eprezentace.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

Pokud to tunelmastri nezaridi nejako fikane, treba zavedenim pojisteni proti upadku statu ci jinym "poplatkem" Bozi Kalousek lhal v minulosti, lze ted a bude lhat i priste ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 98 hlasů

Co si takhle půjčit "VELKÝCH" střadatelů? To jsou všichni členové vlády, poslanci, senátoři, členové dozorčích a jiných rad atd. Ti by to mohli půjčit státu bez úroků. mají přece dost - nebo ne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 106 hlasů

Ti všichni si přeci mohou ty dluhopisy koupit,ne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů

3-4 procenta p.a. ? Kalousku, zešílel jsi ? Za těchto podmínek ty prachy třikrát otočím...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 111 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >