Američané couvli. Radar v Česku nebude

17.09.2009 07:23 Aktualizováno 17.09. 11:38

USA ustoupí od projektu protiraketové obrany, jehož součásti měly být v Polsku a České republice. S odvoláním na své zdroje to uvedl list Wall Street Journal. Podle nich je totiž v současnosti menší hrozba útoku ze strany Íránu.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Tupec z ODS (80 hlasů) 17.09.2009 08:39

    Bravo Obama,konečně ta pakáž z ODS dostala co proto.Ať si ty náklady...

  • SEMCECH (79 hlasů) 17.09.2009 07:48

    Tak to je dobrá zpráva. Nikdo tu žádné okupanty nechce. Nebo alespoň...

  • G (77 hlasů) 17.09.2009 09:28

    Už se nemůžu dočkat jakou funkci složí Topolánek tentokrát, když...

  • Ťuhýk (74 hlasů) 17.09.2009 09:35

    ODS a Mirek SuperShit by měli urychleně přemýšlet, jak se teď co...

  • tom (72 hlasů) 17.09.2009 08:24

    At tam postaví místo radaru sochu mudr.Tomáše Julínka přezdívaného...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

NE ZÁKLADNÁM !!!

21 hlasů

Obama, na rozdíl od Bushe a některých českých kreatur jako Vondra , není loutkou americké zbrojařské lobby - Takže sbohem radare .

25 hlasů

Paroubek jásá, Putin ho odmění, rudí bratři jásají s ním, i když dostanou ho.no. Topolánek je smutný. Amerika Husejna Obamy, je jiná Amerika. Husein musí poznat jak pevné je objetí ruského medvěda, jak falešný je jeho pohled. To už nám ale nebude nic platné. V té vřavě zaniká jedna zdánlivě nevinná poznámka. Američané také přihlédli na český postoj k radaru a skutečnost, že smlouva nebyla dosud ratifikována. Obama není celá amerika, ale i těm, kteří s Obamou hrubě nesouhlasí, zůstane špatný pocit a zklamání nad českou proradností a nespolehlivostí. A to je to hlavní, co se paroubkovi, Zaorálkovi, Zubové a ostatním podařilo. Pan Schvarzenberk nám asi poví ještě jednu zajímavost. V té smlouvě byly pro nás velmi výhodné nabídky, kterých jsme nevyužili. Smlouvu jsme měli podepsat. To že to amerika vypověděla, je jejich věc. Zda a jak to budou kompenzovat nevíme. Spíš nemají důvod. Těmi Hajzlíky zůstanem.

48 hlasů

Bolševická pakáž může slavit.

27 hlasů

Jo a všechny ty patálie s ústavním soudem a volbami mají prapůvod v tom, že Češi byli okupováni sověty a blaženě snili o dni, kdy budou moci dělat demokracii, jenomže teď mají veliké oči, jako hladová po demokracii ji ženou do extrémů a nejsou schopni se na ničem dohodnout. A Topolánek co by eurokomisař? To se ČR fakt zbláznila? narvala si lego do prd... nebo co? Kdo by ho tam pustil po frašce s předsednictvím? Tento národ je tak směšný, že je to přímo na zvracení.

29 hlasů

Mazej zpátky do Magnitogorska čistit řípu!

35 hlasů

Nenávidím Polsko, Ukrajinu, Bělorusko, Estonsko a Česko... pokud mi rozumíte :))) koho miluju tak to je Rusko a USA, ostatní země mohou jít pást krávy, z těch nikdy nic dobrého a pokrokového nevzejde.

19 hlasů

Já nenávidím celé Čechy, Narodil jsem se sice v čSR před válkou, ale s českými lidmi mám ty nejhorší zkušenosti. Jsem nečeské národnosti. Už víc jak čtyřicet roku jsem Američan. Vím že češi jsou schopni každé křivárny, zrady a věrolomnosti. Už od středověku. Kybych měl moc, hnal bych všechny čechy pěšky na Sibíř. Mám radost z toho, že má země nedá na obranu toho státu nic. Kéž nikdy nic. Proto nechci radar v ČR a mám radost, že nic takového v ČR nebude. Nejsem germán a nikoho v příbuzenstvu germánského původu nemám. Ten prostor ale považují za právem Germánský, kde češi nemjí co pohledávat. "K" jsem původu rovněž ruského a i Rusko je mě milejší jak ČR. USA je mě ze všech zemí nejmilejší a toho černého ušatce v Bílem Domě považují za katastrofu. Jenže když USA přežilo to tele Cartera, přežije i Obamu.

20 hlasů

Fuck off všichni bolševici :-D

27 hlasů

Ten Masaj - to je neštěstí světa!

28 hlasů

Jánská služba pokračuje i přes poledne, když nás tu považují za bl bečky?

51 hlasů

Radar nebude, sláva a teď ještě aby nebyla Lisabonská smlouva!

35 hlasů

Bravó-bravó-bravó, radar nebude a ať se o starost o bezpečnost českého pronároda podělí Rusko s Německem. Ani penny pro ČR. Ani kapku potu, ani kapku krve! Češi potřebují mít nad sebou bič a třískat po hřbetě a nezáleží na tom ,do ten bič má v ruce a tříská jími čechský "lid". Mít takového spojence jakými jsou češi, to je sebevražedné.

21 hlasů

Já vidím jen jednu hrozbu a tou je muslimizace celé Evropy. Jestli nevíte o co jde, tak se podívejte! Kolonizace světa: http://www.youtube.com/watch?v=UTzEpt49yeU

27 hlasů

tchoř je tady a vypouští

28 hlasů

Když se daří tak se daří !!!

31 hlasů

Ať už si konečně ti vlezdoprdelkové USA uvědomí, že Obama je pragmatik a není primární válečnický šílenec jako Bush. Obama se raději domluví s Ruske, než aby podporoval animozity východu Evropy vůči Moskvě. To u nás mnohým politickým palicím ještě stále nedošlo.

48 hlasů

Ani nedojde, protože tady se politici neustále krmí vzpomínkami na 1968 a směrem dopředu jsou slepí. Jenom jim přeji, aby na tento svůj přístup zašli.

48 hlasů

Vyfič a už se nevracej, Rusáku.

26 hlasů

jak jsi to myslel - pragmatik a domluví se - jako na Jaltě - tady je to mé a tady tvé, to jsme to dělali nějak špatně - kam bys potom zařadil Havla s jeho nejsme jako oni. Soudruzi se činí seč můžou a já si asi přes důchodový věk začnu balit kufr - i když vlastně něvím kam.

58 hlasů

Jsem přítelem USA, ale ne jejich vlezdoprdelka. Jako velmoc Američané přemýšlejí výrazně jinak, než to jsou asi mnozí naši politici schopní ve svém omezeném čecháčkovství a strachu z Rusa pochopit. Lapidárně řečeno, s USA jsme spojenci, ale jen malinký neškodný pěšáček na jejich strategické globální šachovnici. S námi mat ruské královně nedají.

54 hlasů

HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

53 hlasů

Teď, co vyšlo definitivně najevo, že u nás americká válečná základna nebude,by mohla madam Parkanová zazpívat další píseň. O tom, jak se šachtou hanby propadá do toho nejhlubšího a nejsmradlavějšího kanálu.

41 hlasů

Parkanová je největším omylem v dějinách českého ministerstva obrany a měla by se jít starat například o mentálně postižené děti, tam by byla mnohem platnější. Co dělá taková persona na ministerstvu nechápu. Jo a potom taky nechápu jak někdo jako Barbora Tachecí nebo Tahecí ( blbé jméno ) může poté, co předvedla po vyhazovu z Novy nebo z jedničky, rozmlouvat s politiky? Dyť ona byla na psychiatrii proboha!!! Ne, jak říkám celková úroveň toho, jak tento národ přemýšlí jde do kytek.

53 hlasů

Dobrá zpráva.Máme plno domácích potíží jak se zbavit dlouholeté prorostlé mafie ODS ve vl.Špičkách která okrádá a zadlužuje více než 70 procent národa .

53 hlasů

ODS a Mirek SuperShit by měli urychleně přemýšlet, jak se teď co nejrychleji dostat z republikánského zadku. Demokrati o rektoskopii nestojí.

74 hlasů

Už se nemůžu dočkat jakou funkci složí Topolánek tentokrát, když další z jeho partnerů (po Paroubkovi) nedodržel dohody...

77 hlasů

Byla dohoda mezi námi USA o tom,že se bude jednat o radaru na našem území.Tuto dohodu uzavřel TVRDÍK.Žádná smlouva o umístění radaru na našem území nebyla uzavřena.Dohody byly dodrženy.Pište pravdu.

43 hlasů

:-))))) vysvětlete to prosím soudruhu vůdci - buď to neví on, nebo lžete vy, protože v interview hovořil o porušení smlouvy...

33 hlasů

dvoustranna dohoda neni okupace

40 hlasů

Pokud je to proti vůli národa, který se dohody neúčastní, pak to okupace je. On i rok 1968 by se dal považovat za dvoustrannou dohodu.

45 hlasů

Máte pravdu,že se jednalo o dohodu dvou stran. Ale z naší strany byla podepsána až po okupaci.

27 hlasů

Mohli jsme mít skutečnou pojistku demokracie, teď budeme mít hovno. Jen rusofila na Hradě :-(

27 hlasů

nedělej dusno, že jste mohli mít pojistku a teď budete mít to h ..., copak vám už nic nezůstalo? Vypadalo to, že Schwarcík, Havel, Vondra atp jsou v plusu a jakxi za vodou. Tak si tu bojovku hrajte třeba někde na Hrádečku nebo na Orlíku - tam musí být místa habakuk

52 hlasů

Pro nás je důležitější domluvit se rozumě s Rusy.. Klausův přástup tedy podporuji. Z USA nám téměř nic nekyne. V historii nám USA téměř nic nedaly, anni jsme je nezajímaly. Americko-české vztahy jsou taková téměř nehmotná chyméra.

30 hlasů

jsem z míst od demarkační čáry směrem na západ a tak bych byl rád, aby to zůstalo - což takhle, aby to byla hranice EU a zůstala pod vlvem američanů. Těm co se zdá, že RVHP byla lepší, může jít na východ a tam si libovat. Pokrok přicházel ze skutečné demokracie, ale ne střílením z Aurory. Proč lidé vždy utíkali na západ (do Ameriky) a ne na východ.

23 hlasů

Jsem přítelem USA, ale ne jejich vlezdoprdelka. Jako velmoc Američané přemýšlejí výrazně jinak, než to jsou asi mnozí naši politici schopní ve svém omezeném čecháčkovství a strachu z Rusa pochopit. Lapidárně řečeno, s USA jsme spojenci, ale jen malinký neškodný pěšáček na jejich strategické globální šachovnici. S námi mat ruské královně nedají.

36 hlasů

Marně přemýšlím nad tím jak by nám zajistila demokracie základna země která má základny v tak demokratických zemích jako je Saudská Arábie a Omán!

47 hlasů

rusove by nešli do přímého střetu - a američani by nenechali své vojáky v ohrožení - i když jsme moc malí a tak kdoví

46 hlasů

a v Kosovu

49 hlasů

Existence toho radaru demokracii spíše ohrožuje.

52 hlasů

Teda ty jsi tydýt.

21 hlasů

Nikoli. Existence toho radar na našm území, by demokracii jistila. Americký vojenský zájem = americká sféra vlivu. Ne ruská. Chceš snad tvrdit, že v Rusku je taky demokracie?

49 hlasů

A pročpak nám tvrdí, že nás má radar chránit před Iránem? Proč rovnou neřeknou, že je namířen proti Rusku. Jinak v dnešním Rusku je zhruba stejná úroveň demokracie jako v dnešní Americe.

42 hlasů

Mám svůj názor na dění kolem radaru. Většina naší veřejnosti byla zpočátku nepoučená apriori proti vojenské základně kohokoli. Teprve později byla spuštěna štvanice proti radaru, placená ruským penězi. Veřejný prostor oblepený lejblíky NE ZÁKLADNÁM je dodneška. Kdo je asi platil? Jsi mamlas, jestli si myslíš, že lidi kteří mají osobní zkušenost s brežnevovským Ruskem, mají to Putinovo za demokratické.

48 hlasů

Přečti si Duslo třeba toto: http://honza73.blog.tyden.cz/clanky/3351/agenti-v-cizich-sluzbach-a-bila-koule-v-pekle.html

28 hlasů

Neznám žádné ruské agenty ovlivňovače veřejného mínění. Od prvého počátky, kdy se objevila zpráva o americkém radaru bylo proti na 70% lidí. Tento stav se i skrze masivní vládní propagandu pro radar nezměnil. Nevšiml jsem si, že by nějakou propagandu vedli ruští agenti. A dokonce ti mohu říci, že za mým odporem proti radaru žádný ruský agent nestojí.

43 hlasů

SEMCECHU, Ty nejsi CECH. V diplomacii se pravda neříká nikdy. Samozřejmě, že ten radar měl být pojistkou americký sféry vlivu. Ptoč myslíš, že byl kolem toho záměru takovej tanec ruskejch agentů-ovlivňovačů veřejnýho mínění?

32 hlasů

Pro Duslo: Stále si neodpověděl na otázku, proč se v argumentaci pro radar používá "Irán". Pročpak nám naši podporovatelé radaru rovnou neřeknou, že chtějí válčit s Ruskem.

42 hlasů

Bez komentáře. Douč se dějiny Evropy.

37 hlasů

Škoda. A tím nemyslím tu fabriku.

17 hlasů

Přiznám se, že jsem byla pro radar. Vzhledem k té papalašské "elitě" co tady máme, by to byla aspoň nějaká pojistka proti skrytým komunistům ukrývajících se v různých stranách.

35 hlasů

Pozitivum celého toho cirkusu je,že 70% veřejnosti nepodlehla mediální masáži.70% obyvatel české republiky složilo zkoušku s demokracie na výbornou.Odmítla být znovu poraženým národem na svém území.Odmítla patolízalství našich pravicových politiků okořeněné kabaretním číslem ministryně obrany.Teď zvedněme rukavici a žádejme pana Topolánka ,Vondru, Schwanzeberga,Kalouska a Parkanovou aby vrátily státní peníze které zdefraudovali na ideologickou kampaň která měla obelhat občany české republiky.Tito politici zacházejí s voliči a se státem jako feudál s nevolníkem.Tak teď hlavně na toto jejich jednání nesmíme zapomenout.Protože nás neohrožují komunisté nebo rusové.Ale naši vlastní lidé.

63 hlasů

No ale takhle to bylo odjakživa!!!

24 hlasů

naopak verejnost podlehla medialni masazi a chce byt znovu porazenym narodem na svem uzemi, sleduj, jak se nam sem pekne cpou rusaci, sice to je zatim bez vosjk, ale vsechno prijde, vcetne jejich politiky. jsme trotli a doplatime na to. nelze byt neutralni, bud s ruskem nebo s usa a vybrali jsme pekne blbe

24 hlasů

Píšete blbosti.Neutrální nejsme.Jsme v NATO.Vy chcete říct,že by radar zabránil vstupu vojsk.A jak pěkně prosím?To by se jim vypnuly motory,nebo co?Je mě líto,ale politice,ani vojenství vůbec nerozumíte.Ale je faj,že jste přiznal to,že radar je namířen proti Rusku.

30 hlasů

Radar že je namířen? Vy asi nebudete moc technicky vzdělán. Namířit se dá dělo. Radar sleduje výseč prostoru. Jestli jste myslel jeho vybudování přes ruskou nevoli, tak to je pravda. Rusům je hovno do toho, koho my si pozveme s radarem do podnájmu.

15 hlasů

Jistěže ne. Radar nikoho neohrožuje. Ten kdo Rusy na své území ale pozve, ten se jich jen těžko zbaví. DDT na platí, ale to je zakázaná dezinsekce.

46 hlasů

Aha.Takže,kdyby Rusové postavily svůj radar na Slovensku,nebo v Mexiku,tak by to byla jenom jejich věc a nic by jste proti tomu neměl?

42 hlasů

Hovno jim do toho rozhodně není. Vždyť by vás mohli rozšlápnout!!! :))))

26 hlasů

Pozorně a několikrát po sobě si přečti moji poslední větu!To je moje odpověď.

46 hlasů

Troubo. Myslíš že tvoje poslední věta má nějakou zvláštní hodnotu?

40 hlasů

Troubo....

22 hlasů

Vřelý souhlas. Do politiky nalezli ti, kteří se normálně neuživí, takže pouze úřednická vláda.

26 hlasů

Zaorálek vám to říkal už dávno, všichni šášové se mu smáli, nejvíce Křivohubý vlezdozadkovič.

71 hlasů

Tak to je konec - očekávám hromadnou sebevraždu napříč politickým spektrem...

41 hlasů

Tak to je jasny, oni doma nemaji co zrat a jeste by staveli potemkina kterej spehuje rusy a jeho fcnost je nulova, stejne jako celeho protiraketoveho stitu. Bylo to jen tahani penez pro armadni komplex a blb Bush to sezral i s navijakem.

31 hlasů

Ukazuje se, že naši patolízalové USA se dostali v celé šíři jejich spektra, od Havla,Trautenberka po ODS k Topolánkovi a Vondrovi a dalším do......... Přítomnost cizí armády, kterou pan Topol tehdy podporoval svoji svazáckou angažovaností ve Vsetíně, teď u jiné podporoval taky. Senátoři ODS ve své pravicovosti toto dávali jako podmínku souhlasu s Lisabonskou smlouvou. To že většina lidí nesouhlasila je nezajímalo.

56 hlasů

Bravo Obama,konečně ta pakáž z ODS dostala co proto.Ať si ty náklady na kampaň zaplatí idioti z ODS. A co bude zpívat Parkanová,ví snad jenom její debilní mozek.. Takže shrnuto,opět nás idioti z ODS oblbovali,jak je radar nutný,prdlajs. A nesnažte se tady lidi strašit RUSKEM,ono už dávno ovlivňuje celou EU,protože má ROPU a PLYN. Kašpaři z ODS.

80 hlasů

Obama je socialistický šmejd.

25 hlasů

Neřekl bych, spíš idealista.

46 hlasů

Asi jako Ralph Vigum

41 hlasů

Dobře si pamatujte: Dnešní datum, které znamená, že nebude-li zde základna americká, bude brzy základna ruská. Následky poneseme všichni, i užiteční idioti typu Diana. Za druhé - američtí Demokraté jsou stejná pakáž jako SOCKOM v evropě.

28 hlasů

Rusove nepotrebuji stavet zakladny, staci kdyz nam uzavrou kohoutek jako minulej rok.

42 hlasů

Ty jsi ale chytrák , viď .....

52 hlasů

To je dobře, že zde ten amerycký imperialistický radar nebude! A sovětští vojác v Milovicích byli hodní, v zimě pomáhali lidem odklízet sníh a v létě pro ně pořádali turnaje ve fotbalu. A na Nový rok pozvali všechny z okolí na jolku, to by imperialisti nikdy neudělaly.

49 hlasů

neblbni, jsi nejen provařenej, ale strašně ukecanej a svým příspěvkem spíš jen ukazuješ, v kolik hodin nastupujem na Jánském do služby a že je nás tam jedenáct (já ti neklik)

21 hlasů

:-)))dobrá parodie na soudružku Dianu, dávám za 1:-))) Není nad to, se po ránu zasmát:-))

22 hlasů

Jo aha, já myslel, že na společnou obranu máme NATO. A když tu nepostaví tu kašpařinu, tak se alespoň Rusové trochu zklidní...

26 hlasů

Jake to je zit s filozofii: "Kdyz nekoho nezabiju, on zabije mne"?

30 hlasů

Jen to nerikejte proboha Vondrovi. Toho to picne.

36 hlasů

Třeba mu to říct hned ,ať ho švihne a o jednu křivou hubu méňě .

64 hlasů

Kdo zaplatí ty vyhozené miliony pane Stopořánek a paní Parkanová ?

45 hlasů

Zas o neco bliz k Rusku - a co nevidet s paropresetem v cele. Fakt super.

62 hlasů

Ony se posunuly hranice? :-o Navíc se tu pořád tak aktivně tvrdilo, že ten radar proti Rusku namířený není. (PS: Co zmůže jeden radárek a několik raketek, pokud by to na nás Rusové všechno odpálili?)

55 hlasů

Primitiva Erika snad ani neberte vážně , ono mu to jedno kolečko vážně chybí....

28 hlasů

Radsi okolecko min nez si hrat na velkyho neutrala a pritom delat Rusakum radost. Hlavne ze Amici uz 2x zachranili Evrope prdel, ale my tady z nich budem delat okupanty.

51 hlasů

At tam postaví místo radaru sochu mudr.Tomáše Julínka přezdívaného Mengele.

72 hlasů

Sbohem rrradarrre a prrraporre hwezd a prhuhu.

67 hlasů

Kdyby tady byla ropa, tak by tvrdili, že hrozba z Iránu je obrovská. Jelikož konečně pochopili, že máme holou prdel, hrozba z Iránu je menší.

59 hlasů

No konečně jedna dobrá zpráva. Jsem moc zvědavá, jak to okecají ti, kteří až doposud vyřvávali, že radar je naprosto nezbytný pro naši bezpečnost, že bez něho budeme v hajzlu a každý si na nás dovolí:-)). Ale je mi líto Parkanové - copak bude asi zpívat nyní?

58 hlasů

...a nezapomeňme jak se pro radar angažovali Zelení !

24 hlasů

Co bude zpívat Parkanová, to je přeci jasný :Zdravstvuj, majore Gagarine".

20 hlasů

Obama Jiříkovi Paroubků vytřel zrak, jak on teď bude vypadat před Putinem, že se o konec radaru nezasloužil?!-)))Z toho bude náš Nejvelkohubější otřesen, když navíc nemůže radar použít k předvolební agitaci:-)))

18 hlasů

kočička kotě má zase myšlenku pro zasmání a zase se chichotá dřív, než ji dokončí, zkrátka celý Langr

23 hlasů

Rozesmál mne výraz "ZKLAMAT své spojence z NATO" .

35 hlasů

Tak to je dobrá zpráva. Nikdo tu žádné okupanty nechce. Nebo alespoň většina lidí. 70%. Ostatní, převážně voliči ODS, byli vždycky kolaboranti. A je jim jedno za jakého režimu a s kým kolaborují.

79 hlasů

SEMCECH? SIKOKOT!

45 hlasů

vždyť má pravdu, předseda, ty spíš He J Kale a kalivodo

41 hlasů

Tak to je nejlepší řešení, ne?

49 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov