Armáda propouští. Vojáci hrozí žalobami

19.10.2009 08:00 Původní zpráva

Možná i desítkám žalob by mohlo čelit ministerstvo obrany kvůli razantnímu propouštění. Vojáci si výpovědi nenechávají líbit a pokud armáda neustoupí, může vše skončit u soudu.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • XXXL (551 hlasů) 19.10.2009 08:38

    Tihle žoldáci jsou zaměstnanci, jako každý jiný pracovník. Kapitán...

  • XXXL (478 hlasů) 21.10.2009 16:23

    Hasiče jsi neměl mezí vás počítat, ti jsou totiž užiteční. Nedostanou...

  • XXXL (458 hlasů) 20.10.2009 01:45

    Jezdím s kamionem, stěhuju se denně. Po 6ti týdnech 3dny doma, 24hod...

  • XXXL (436 hlasů) 20.10.2009 12:22

    Je vidět, že o řidičích kamionů víš prd. Ti taky žádné odbory nemají...

  • XXXL (430 hlasů) 19.10.2009 17:14

    Jano I, půlmozkům neodpovídám, něco by jim v tom květáku mělo ze...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Pane Pechát (e). Přes to, že jste v armádě již delší dobu nepochopil jste základní pravidla. "Nevyčnívat" a tím neohrožovat dobré vysoké posty těm "nahoře". Jak jste si mohl dovolit vystudovat práva? Vy jste u armády na to, aby se po vašich zádech šplhali ti převážně neschopní výš ! Razantní propouštění MUSÍ začít shora od těch neschopných "dinosaurů" na MO a GŠ. Až potom, když už bude jenom 3-5 generálů a nebude koho vyhodit se musí začít plukovníky atd.! Ale ještě před tím je třeba VŠECHNY - (tzv. nepostradatelné co si vzali ochodné a další prebendy a nastoupili pomalu na stejné místo jako občanští pracovníci) - propustit a tentokrát už bez "odstupného". Jsou to lidé, co si zvykli vysávat armádu až do hrobu (doslovně).

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 301 hlasů

To jsou mi tady ale inteligentní kecy. Občani, kterým armáda (gumy, odloučené od rodin na týdny až měsíce zdarma) pomohla například při povodních, si nestěžovali. Kde byli ti ostatní, vodou nezachvácení a zde kritizující občani této země? Kde pomohli alespoň balíčkem oblečení, penězi, jídlem? Málokdo a ti nekritizují. Takže vodu na vás ostatní negativní kritiky. A to hodně. Velice moc vody. Přeji hezký mokrý, studený a hluboký den bez domova, žrádla, oblečení......................a hlavně bez gum, hasičů, policajtů. Však to zvládnete úplně svépomocí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 288 hlasů

Hasiče jsi neměl mezí vás počítat, ti jsou totiž užiteční. Nedostanou po 10letech výsluhu a nechodí dřív do důchodu jako sedření policajti, vojáci, bachaři a celníci. Ještě že vás na tu brigádu poslali, jinak byste dál čekali na nějakou válku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 478 hlasů

Kikin má pravdu. Studuj, studuj a studuj, čti zákony a dej pozor, aby jsi přitom armádu náhodou nepotřeboval. Studuj však rychle, protože blbost a nevědomost, kterou trpíš, tenhle stát ohrožuje. Měj se fajn.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 303 hlasů

Vidím, že tomu hovíš a máš zákony v malíčku. Hasiči spadají pod vnitro,tedy co se týká výsluh jsou na tom stejně jako policie. A voják nemá výskuhu po 10 letech. Ale to by nevadilo. Líbí se mi jak tě to sejří..:)))) Já bych jim výsluhy dal už po pěti letech a to v případě, že mají tak intelegentního nadřízenýho jako jsi ty. Zasloužili by si ji oprávněně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 286 hlasů

Mám vážnou obavu, že až se tyto stovky lidí dají dohromady, budeme tu mít podzemní armádu, která pokud se dobře zorganizuje může převzít moc v zemi. Ty naše zaprděné bezpečnostní struktury jim ze strachu půjdou na ruku. A už to jen asi těžko bude něžná revoluce, tady půjde o krk.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 311 hlasů

Je smutný pohled na některé příspěvky. Nicméně se utěšuji tím, že v případě sprostých a zlých příspěvků se jedná o výplod spodiny a odpadu naší společnosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 333 hlasů

Neverbují.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 289 hlasů

tak tomu uz fakt nerozumim, na jedne strane propousteji a na druhe nabiraji nove lidi, ma to smysl?vzdyt porad verbuji. Ledaze by se chteli zbavit drahych starych a mit jen levne mlade. to neni spatny napad, jenze na ukor danoveho poplatnika se jevi velmi kratkozrakym

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 351 hlasů

0pět zírám co se tu sešlo "odborníků". Nejhorší jsou radikálové. Ti by nejraději zrušili armádu a ušetřené peníze použili asi na dovolené v Itálii, nákup nemovitostí pro prominenty atd. Ale dost abych nebyl "jako oni". Armáda naší republiky to má těžké. Stalo se z ní díky politikům tzv. nechtěné dítě. Na jednu stranu by ji zrušili, na druhou se potřebují zavděčit "velkým novým bratrům". sami přece nepůjdou bojovat a ani své děti tam nepustí. Dále přece jenom ta armádní "štafáž" při různých oslavách vypadá lépe než samý "civil". Tak se o armádu jako takovou přestali starat a předali ji "lidovcům". tam se potom děly věci. Důstojníci na MO a GŠ brzy poznali, že "astronom", "zpěvačka", nakonec i ekonom starající se o stranickou kasu jim nemohou ublížit. A začčali armádu "budovat" podle svého a to tak, že kdo měl větší "lokty" tak "velel" Proto se útvary rušily a stěhovaly podle stranických pokynů ne pro bezpečnost této republiky. Tak se stalo, že ženisti mají sídlo kde není řeka a pontony se učí stavět jinde a další zvěrstva. To, že se v armádě plýtvalo a plýtvá je pro každého známá věc, ale tam už je to tak "provázané", že s tím nikdo nehne. Jenom těch příbuzných na vedoucích postech a trafikách. nyní v době počítačů by to neměl být problém posoudit ale to by audit musel dělat někdo opravdu nestranný. Tady se někdo rozčiluje, že pro něj jako odborníka není místo, ale co když zrovna bylo třeba plnit nějaké stranické přání a pokyn? Jinak nenadávejte armádě, stejný bor*el je všude

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 279 hlasů

Máš pravdu, ale co s tím? Začalo to před 20ti lety velkou svobodou, do politiky se nacpali jasnozřiví a jsou tam dodnes.Korupce je náboženství. Komunisty nezakázali, to by bylo nedemokratické a flanďáci jsou od počátku ve všech vládách. Ti by šli do koalice i s ďáblem, jen aby zůstali u žlabu. Cyril byl snad už ministrem všeho.Důvod si stěžovat mají mnozí, nejenom vojáci. Co s tím?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 409 hlasů

S tímto tvrzením bez jakých koli výhrad souhlasím. Je to docela výstižně řečeno. Tak vnímám i já jádro všech problémů, ve kterých se dnes ČR koupe. Armáda nevyjímaje. Co s tím je otázka. Třeba začít u maličkostí a nenechat si kydat hnůj na hlavu a pokud je zvůle státního úředníka v rozporu se zákonem, třeba se i ozvat, tak jako se nyní děje v armádě. Zveřejnit to v médiích a být důsledný, přesto že to někdy bolí. Tolik alespoň málo pro začátek. Pokud tyto pokusy hajit si svá práva a vymknout se stádovitosti a bezmocné ukřivděnosti někomu vadí, tak si nevidí ani na špičku nosu a souhlasí se stávajícím státním zřízením, které má normální lidi za tupé blázny, co si nechají všechno líbit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 324 hlasů

Už v r.1968 volal národ po neutralitě, po státu bez armády. Tehdy to zřejmě nešlo, státy Varšavské smlouvy to nedovolily. A teď to pro změnu zase nejde, protože naši žoldáci musí pomáhat v NATO a Američanům. Jsme odsouzeni si stále hrát na vojáky, jenže to leze stále více do peněz. Budem dále závidět Švýcarsku, Rakousku, Švédsku ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 309 hlasů

Poslat do zálohy a za zásluhy humanitně bombardovat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 290 hlasů

Zkurvený lampasáky je třeba všechny vyházet.A bez žádnejch důchodů nebo odstupnejch.Je to banda lemplů kteří nevědí co je práce

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 295 hlasů

a ty se živíš čím, debile???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 264 hlasů

Chtěli by dávat žaloby, směšný. Je třeba šetřit a hodně už se měli dost dlouho dobře. Nechal bych letce vzdušný prostor nějaký mise a dost. Ostatní nepotřebný. Už jenom těch Vojenských škol v Brně,Hr.Králové sloučit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 325 hlasů

Ajaj. Tady má zase někdo špatný přehled Pavle. Studuj společně s XXXL. Třeba vám to pomůže. Hezký den.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 300 hlasů

Vyhladit lidský a morální odpad jako jsi ty.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 268 hlasů

Asi si to zasloužíme. Shrbené hřbety a karabáč. A pár zlodějů co okrádají republiku a nedodržují zákony, ať se má dobře. Proč ne, nevím jak tomu rozumět. Asi je to tak dané národní mentalitou. Podle názorů, zde prezentovaných je potřeba držet hubu a krok a nechat si kydat hnůj na hlavu. Teď mi je jasné, když řídí republiku závistivé individua s takto vyhraněnými názory, že byly Mnichovy a podobné státní kolapsy, kdy jsme jako národ sekhali. Závist je hnus a ještě větší hnus je souhlasit s tím, že někdo začne měnit něco, co je smluvně několik desetiletí garantováno a pomáhá naplnit armádu lidmi. Doporučuji ostrým kritikům výsluh poslat své dítě do AČR a potom se modlit aby se z mise vrátilo. Snad těm chytrákům dojde, že se to zadarmo dělat nedá. A pokud si někdo myslí, že ano, pak ať jde osobním příkladem sám a ukáže to těm líným vojákům, třeba zadarmo. Rád se na to podívám. Potřebné kvalifikace: - od 15 střední vojenská, vysoká škola, STANAG 2 z angličtiny, tělesná výchova, důstojnický kurs, vševojsková příprava, prověrka na stupeň TAJNÉ, kursy přežití v neznámém terénu, specializovaný výcvik pro Afghánistán, k tomu profesní kvalifikace pro daný obor činnosti ( 1 pilotní třída), k tomu hodně nevrlé nadřízené a povinnost poslechnout rozkazy nadřízených A pak výlet na dovolenou do AF a pokud to přežijete, tak počítejte s tím, že se vždy najde závistivé hovado, které bude řvát, že to máte zadarmo a že by vám to okamžitě vzal a že jste vyžírka národa. Hezkou službu přeji :))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 394 hlasů

nepustil bych dítě k armádě, pohrdám našimi žoldáky i vedením jejich ministerstva a gen. štábu, protože už zašantročili a rozkradli neuvěřitelné částky. Hlavně že nosí vyšívané slipy, dementi

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 330 hlasů

Hmmm... Sice jsem ty slipy ani neviděl a traktůrky šli taky jinam. Tak dík za pohrdání, aspoň vím na čem jsou vojáci v České republice. Služte si sami, já to mám na háku...-:)) Asi nás bude víc -:)))))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 382 hlasů

Když se jednalo o obranu územní integrity českého státu, tak se naši Švejci v novodobé historii ani jednou jedinkrát neangažovali. Zato okupovat jinou zemi - Afghánistán -, to jim jde dobře. Trošku tragikomici.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 331 hlasů

Ano ano, vojáci se neangažovli. Bohužel asi neznáte základní demokratické principy, vojákům velí politici, když politici nevydají rozkazy k tomu aby se vojáci zapojili či angažovali tak se prostě neangažují, pokud by tomu tak bylo a vojáci konali jinak než chce politická reprezentace tak se tomu říká obvykle VOJENSKÝ PŘEVRAT. Nicméně vojáci tedy v našem případě AČR te´d pouze koná to co po ní vyžaduje politická reprezentace našeho státu. Ta žádá aby se armáda "angažovala" v Afganistánu. pokud by to armáda nedělala je to porušení rozkazu a to je TRESTNÝ ČIN . vy jako daňový poplatník a občan mající volební právo rozhodněte prostřednictvím svých zvolených zástupců kde se mají vojáci tzv. angažovat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 328 hlasů

Jenom upřesním. Pokud se kdy vojáci angažovali, tak jedině v rozporu se subordinací, neboli rozkazy. Mají větší odvahu než se na první pohled zdá. Vždy byly politické reprezentace pasivní a zbabělé. Národní hrdost šla proti politické zbabělosti. To jsou naše dějiny. Pokud politická reprezentace neřekne bojujte za národ, tak komu potom můžete co vyčítat. Armádě? To asi těžko. A dnešní zaprodaná politická reprezentace je mnohem horší než ty dávno minulé.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 307 hlasů

Nevidíte si ani na špičku Vašeho nosu. Vojáci jsou v Afghánistánu, protože je tam poslali politici. Dokažte, že jsou naše kontingenty v Afghánistánu z jejich vlastího rozhodnutí. Jste mimo. Parlament ČR na návrh vlády ČR má právo vyslat vojáky do zahraničí. Tak si to srovnejte v hlavě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 307 hlasů

jsem sice civil, ale po ZVS, takze vim, jak gumy uvazuji, jak se chovaji, a verim tomu chlapovi, co si stezuje. . . navic i v civilu jsou vychcani cesi na managerskych postech stejni, jak je nekdo s vlastnim nazorem a navic ma jeste pravdu, rychle se jej zbavuji. . . . a jak ma potom vypadat nejen armada, kdyz se lemplove, kamaradi apod. nechavaji zit a svedomiti, pracoviti, ale "nepohodlni" vyhazuji?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 302 hlasů

Předně by si naši špenáti mohli a měli uvědomit, že svou spoluúčastní na okupaci Afghánistánu vytvářejí bezpečnostní riziko i pro nás ostatní, protože tamní povstalci asi velmi dobře vědí,kdo Američanům v okupaci jejich země pomáhá. Pokud u nás - nedejbože - k něčemu dojde, bude potřeba jít důrazně poděkovat "našim afghánským hrdinům," případně špenátům vůbec.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 318 hlasů

Nazdar zelí. Tady jeden špenát. Nech vojáky na pokoji. Vojáky tam poslala politická reprezentace této země. Vojáci nejsou v pozici, že by si mohli diktovat jestli někam pojedou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 323 hlasů

Proboha lidi.To všechno jsou plky.Všichni bychom si měli uvědomit, které pol.strany nám ve vládách od roku 1989 komplikují život,regulují a zakazují žít každému podle svého,likvidují ekonomiku a s našimi penězi z daní si futrují kapsy. A hlavně si na to vzpomenout u voleb.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 320 hlasů

Kdyby se lidem rosvitilo v hlavach, museli by volby vyhrat komunisti .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 307 hlasů

Ha, ty si se asi zbláznil! Víš kolik lidí povraždili, pokradli majetky a ty zplundrovali, poslali lidi na desítky let do lágrů, bránili ve styku rodinným příslušníkům, nevydávali těla popravených rodinám. Zkurvenej zrzoun se s nima dohodl, že za předání moci se těm sviním nic nestane! Ani tu jejich partaj nezakázali. Myslíš, že teď jsou to jiný lidi?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 427 hlasů

Už jsem ti jednou napsal, že máš studovat. Máš hodně velký mezery. Ty jsi ale ostuda.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 337 hlasů

Tak schválně kolik?A ty lágry se nacházely kde?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 322 hlasů

Jano I, půlmozkům neodpovídám, něco by jim v tom květáku mělo ze školy uvíznout.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 430 hlasů

Ty seš buď debil nebo ti je tak dvanáct...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 309 hlasů

jsi ho\/no a tomu odpovídá i tvůj komentář

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 312 hlasů

V to doufám.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 322 hlasů

Hlavně že přijali Neumannovou, jako odborníka na finační tunely.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 318 hlasů

ZOLDACI HROZI ZALOBAMI? TAK AT JDOU VRAZDIT PRIMO ZA USA NEBO IZRAEL ZA PENIZE SIONISTU A NE ZA NASE!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 404 hlasů

Cože? Chátra co ničemu nerozumí se nám tu rozkřikuje? Dává najevo svoji méněcennost? Naši (Vaši) žoldáci by nemuseli jezdit nikam za hranice, aby někoho zavraždili. Nat to je v republice příliš mnoho prostoduchých jedinců Vašeho ražení na kterých by se měli pocvičit ve střelbě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 305 hlasů

Poustnilisticka by potřebovala vykastrovat, aby se zklidnila a pohasly její vrahounské choutky na civilní obyvatele její vlasti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 398 hlasů

Tihle žoldáci jsou zaměstnanci, jako každý jiný pracovník. Kapitán nevidí žádné oganizační důvody? Já ano - šetření financí. V rámci toho by se měly zrušit i ty jejich výsluhy. Dostávají je dříči jako vojáci, celníci, bachaři a policati, kteří po nás navíc střílí. Je to nesmyslná prebenda která nemá v žádném oboru obdoby. K soudu by naopak měli jít ti helikoptérníci - hrdinové, kteří odmítli jít do Afgánistánu, protože by tam po nich mohli střílet!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 551 hlasů

za to ty se za volantem nadřeš ty obtloustlý kreténe s hemeroidama!!! bych tě chtěl vidět, jak rád bys před cestou nechal rodinu samotnou doma, kdyby u nás policisté a vězeňská služba nedostávali peníze, debile!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 329 hlasů

Tak už jsi se Jurko uklidnil? Jak jsi mohl projít psychotestama, chtělo by to si je zopáknout. No nechtěl bych si nechat hlídat rodinu zakomlexovaným bachařem, to víc věřím svým kamarádům lumpům. Tak se nezlob.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 317 hlasů

já jsem klidný pořád, ale nemám rád chytrolíny, kteří jenom melou nesmysly a k ničemu se sami nemají. zajímalo by mě, kolikrát po tobě někdo střílel, tak jak jsi psal!???! točit kolečkem a brečet, to umí každý..... a psychotestů jsem absolvoval určitě třikrát víc, než běžný řidič z povolání!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 275 hlasů

Jsem jeden z těch jak říkáte helikopterníků a tenhle blud o nesplnění rozkazu rozšířil pan Dobrovský a posléze ho pozaměl dementovat. žádný rozkaz jsme neporušili a nikam jsme nedmítli jít. To voják nemůže udělat tak snadno jak si myslíte. Příjde o výsluhu a o benefity, které tak proklínáte. A taky soud za neuposlechnutí rozkazu. Skončili jsme se službou, protože v takovým bordelu to už nešlo dál. Sami v AČR sloužit nechcete, ale výhody závidíte. Zkuste to, poznáte :-) Končili nám kontrakty. Pokud máte jiné informace rád si je poslechnu. Zřejmě máte ještě lepší informační zdroje než my. Někdy žasnu jak lidi uvěří a semelou nesmysly. Je to alespoň hodně úderné a to stačí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 385 hlasů

Nevím co děláš, ale co je ti do výsluh, musíš se stěhovat nebo dojíždět kdykoliv si někdo nahoře vzpomene? Můžeš podnikat? Musíš 24 hodin deně čekat že ti někdo zavolá? Tak si to zkus a pak vybuřuj, měl jsi stejnou šanci jako Ti co za to co dělají mají něco dostat. Že navybuřuješ do těch jejichž zlaté padáky několikanásobně převyšují roční výsluhy vojáků, policistů atd. Ty se nebojíš že po tobě někdo bude střílet, přihlaš se do Áčka když jsi takovej hrdina, nemusíš být helikoptérník, můžeš jako pěchotník.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 265 hlasů

Jezdím s kamionem, stěhuju se denně. Po 6ti týdnech 3dny doma, 24hod jsi na telef. Všechno musíš najít a vybavit jestli v Itálii,Francii,Španělsku,Anglii,Švédsku nebo Skopčácku. Jebe tě šéf i zákazník,policajt,celník,bagoun,gardista i karabinier.Furt tě kontrolují,školí,zkoušejí a hlavně pokutují.Platíš pokuty za to,za co nemůžeš.A plat?Dnes už dokonce někde 12000 hrubého! Okrádají nás i na dietách a některé děvky soudkyně počítají alimenty i z diet,protože vyděláme hovno.A všechno si kupuješ za své.Dopravci by ocenili, kdybychom kupovali i naftu.Za marodění máš prd,tak všechno,kromě zubů přechodíš,za dovolenou máš prd a důchod?To je líp zavčas chcípnout.Tak mi neříkej,co mi je do výsluh.Ať se ti zelení.Hlasuju pro Kikina.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 458 hlasů

Měl jsi stejnou šanci jako každý. Nelži o tvých příjmech kamioňáku, prosím. Také po tobě v tom Skopčácku, Švédsku, Anglii, Itálii, Francii střílejí? Voják-řidič v platové třídě 06 má hrubý měsíční příjem 14000Kč. Vozí denně na korbě 30 a více lidí, za které plně zodpovídá. To co toho řidiče v armádě drží je příspěvek na bydlení, který ovšem věnuje na úkor denního dojíždění, např. Opava - Olomouc, nákupu vlastního nářadí a vybavení k udržování svěřené techniky a materiálu, hrazení ubytování a cestovného při služebních cestách.A co se týče alimentů? Jelikož většinou po dvou misích v zahraničí manželka nevydrží stres a podá žádost o rozvod, se výpočet alimentů nepočítá pouze z platu, nýbrž z platu a příspěvku na bydlení. Touto nemocí trpí přibližně polovina vojáků v AČR. Kolikrát jsi byl na své cestě nucen spát venku v mrazu? Nevím, kolik je ti let ale pokud ve třiceti letech nemůžeš na kolena a bolest ledvin z prochladnutí tě v noci budí a obtěžuje tě po celý zbytek tvého života, můžeš se spolehnout, že od armády nedostaneš ani korunu, protože výsluhové náležitosti obdržíš až po patnácti letech služby, a to 5 procent z hrubého měsíčního platu (5% z 14000 = 700Kč měsíčně). A to se musíš 15 let vůbec dožít. Zdar, soudruhu kamioňáku. Přeji ti spoustu najetých šťastných kilometrů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 225 hlasů

Ty jsi rád že máš práci. A když jiného z práce vyhazují, tak mu to ještě přeješ. Divné... Asi je řidičů kamiónů dost. Tak ať se vyhází... :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 318 hlasů

30.6.09 mi skončila v Holandsku smlouva a 4 měsíce jsem doma. Nebudu otročit za stravu(konzervy) a byt(kamion). Řidičů je dost, ale šoférů málo a dopravci nás považují za póvl a proti jiným profesím nám hážou drobky. Je to i díky poslancům, kteří mají dopr.společnosti, nebo podíly v nich. A makáme do 62!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 289 hlasů

Nefňukej a braň svá práva! Vstup do odborů! Můžeš i stávkovat! Hlavně ale nezáviď!!! Vojáci nemají ani odbory a stávkovat také nemohou. Navíc je proti vojákům postavena celá armáda vojenských právníků za účelem legalizace nezákonného jednání ze strany velení. Místo kňourání se starej osebe a své zájmy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 295 hlasů

Je vidět, že o řidičích kamionů víš prd. Ti taky žádné odbory nemají a nikdo se jich nezastane, ani slavná DAS. Jsou rádi, že mají práci a všichni soutěží o titul "Jsem furt v prdeli"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 436 hlasů

souhlasím , ale tihle obyčejní jsou kašpárci v rukách šefů, kteří hazí miliardama a milionama a nakupují nesmysly - viz L-159, modernizace 72, nákupy padáků za Kalouska když byl náměstek, z poslední doby granátomety na samopalech, 2 bezpilotní komplety do Afgánu, Iveca a jiné za rok dva zjistíme že jich potřebujeme polovinu nebo třetinu, je to banda, jde jim o namaštění kapes tak jako politikům a na stát a lidi se mohou vysr...Jestlipak v armádě máme taky vyštudovaného právníka z Plzně. Ale nechďme daleko ten špatný finančák co si hrál na ministra a pak rozkulačil celý aerolinky........máme co jsme chtěli a není v lidské moci to zlomit -Komanče na ně!!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 294 hlasů

Vojáci atp jsou zvláštní zaměstnanci.Na rozdíl od ostatních jsou honorováni za to,že po dosažení praxe přestanou pracovat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 372 hlasů

ted jsi na to kapnul. a jako bonus se ty chvile nekdy nedozijou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 292 hlasů

Řidiči z povolání mají mnohem větší profesionální procentní úmrtnost .A výsluhu?Důchod v šedesáti pšti letech pokud se toho dožijou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 289 hlasů

To je vtipně, ale přesně řečeno.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 288 hlasů

Propouštění vojáků je nutné.Nejsou finance na koncepci armádního sportu paní Neumannové .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 354 hlasů

Co se tím ušetří. Propuštění vojáci budou do důchodu stejně brát vysoké odstupné. Pokud skončili pro nadbytečnost, tak si snad ani nevšimou, že přišli o práci.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 321 hlasů

Takto jak to rozštípl ministr Barták je správnou věcí. Jenom to mělo přijít dřív. Chválím jeho krok a nejsem sám. Mohla by následovat ministryně spravedlnosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 290 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >