Hlavní strana > Domácí
Spor
Chomsky: Disidenti moc netrpěli. Vondra: Ty kecy nechápu
05.06.2014 13:02 Aktualizováno 05.06. 15:19
Disidenti v komunistických státech východní Evropy byli podle amerického filozofa Noama Chomského protežováni západními velmocemi a jejich utrpení nebylo ve srovnání například s odpůrci režimů v Latinské Americe nijak výjimečné.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
jan vomacka
06.06.2014 06:06
virtual
zlodej Vondra akorat ukazal, ze vi velky kulovy a "umi" jenom krast.
Pol Pota v Kambodzi prece podporovali jeho oblibeni Amici. Sami se k tomu priznali.
Stejne jako dneska se US administrativa klidne spojuje s teroristy nebo i fasisty, tenkrat podporovali toho reznika proti komunistickymu Vietnamu.
Chomsky pouze v dobe, kdy nebyly k dispozici dukazy, tak vyzyval k opartnosti, protoze vypovedi svedku si casto protirecily.
Dale pak to "nase" zlodejske prase ignoruje dalsi fakt, kterym se Chomsky znelibil soucasne verchusce:
Chomsky dava viny za masakry v Kambozdi administrative USA, misto lokalnim komunistum v Kambodzi.
a navic, proc do toho to prase taha antisemitismus?
to jako byli vsichni disidenti Zidi?
misto aby vysvetlil (o odskodneni se nikomu nezda) svoje zlodejiny, jenom kyda spinu na druhy.
opravdu, jeden z nejvetsich skudcu polistopadove politiky.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
06.06.2014 06:44
Marjanka
Zajímavý komentář dnes zveřejnily BL.
http://blisty.cz/art/73495.html
1 hlas
Marjánka Novákovic
06.06.2014 07:05
Marjanka
Ještě jeden článek z BL, který končí touto větou: Nicméně chtít po zkrachovalém politikovi Vondrovi analytický rozhled, to není skutečně v lidských silách.
http://blisty.cz/art/73497.html
2 hlasy
Petr Kadlec
05.06.2014 23:43
Petrkadlec
Vondra a jeho parta :
Bristolská tabulka výkalů
Typy 1 a 2 indikují zácpu, typy 5 - 7 indikují průjem.
Typ 1: separované tvrdé hrudy, jako ořechy (těžko procházejí)
Typ 2: formované jako klobása, ale hrudkovité
Typ 3: jako klobása, ale s trhlinami na povrchu
Typ 4: jako klobása nebo had, hladké a jemné
Typ 5: jemné hrudky s oblýma hranami (lehko procházejí)
Typ 6: načechrané kousky s nerovnýma hranama, kašovité výkaly
Typ 7: vodnaté, žádné tuhé kousky (úplně kapalné)
0 hlasů
Vašek Vyskoč
05.06.2014 21:24
Koutecek
Vondra - na rozdíl od tebe nezašantročil pod jeho vedením miliony a nějak jste se blbě s Rumlem domluvili, ten má stejný názor, že jste si dělali co jste prakticky chtěli. Mimochodem, máš praktiky bolševika, argument žádný a osočovat protivníka podpásovkama.
2 hlasy
Henex
05.06.2014 17:57
Henex
Chomský měl především připomenout místním levičákům, že proti latinskoamerickým občanům se mají jako prasata v žitě, že žijí v klidu a míru a v podstatě jim nic nechybí...
3 hlasy
jan vomacka
06.06.2014 06:12
virtual
skoda ze jsi vynechal i duvod, proc se mame lip, nez v Jizni Americe.
staty Jizni Ameriky byly a jsou ve sfere vlivu USA, a ti (jak se k tomu sami po letech priznali) nalili stovky milionu dolaru, aby tamni ekonomiky skripaly a vycvicili radu teroristu v masakrovani civilistu. To delaji do dneska.
Ale rudy vemeno jako ty, po bolsevicku fakta ignoruje. Mazej k soudruhum do Bruselu, treba kdyz jim ukazes komouskou legitimaci, tak ti nechaji drobky.
1 hlas
Tom Kut
05.06.2014 18:17
Tosa
No to proto, že jsme lepší.
Saint - Gobain, kde pracuju, otvíral pobočku v Mexiku. Po 1. výplatě nepřišlo 90% zaměstnanců do práce, vedení je objíždělo a prosilo, ať se vrátí, ale dokud měli co pít, nedošli.
Je to jako s ukrajinci. mají skvělé vstupní podmínky. - moře, černozem, spoustu řek, spoustu nerostného bohatství...
Ale jsou ve sra.kách. A proč? Kde je chyba? No jasně, že v nich. I když se snaží před celým světem hrát na chudáky, za vše si můžou sami.
0 hlasů
Henex
05.06.2014 22:34
Henex
Tak to s tebou naprosto souhlasím, jak s Mexikem, tak s Ukrajinou...
0 hlasů
Tom Kut
05.06.2014 17:57
Tosa
Konečně někdo řekl nahlas to, co si většina myslí. Kolik lidí rozváželo protirežimní letáky Meďourem? Jakto, že bratr velkoutlačovaného Havla si v r. 1972 - tedu už za Husáka, dělal doktorát v Anglii?
Na satelitní televizi jsem viděl polský dokument o jednom rozvětčíkovi, co za komunismu měl na starosti rodinu někdejšího papeže Jana Pavla II.
Celkem zajímavý historický popis toho, jak to tehdy v Polsku chodilo.
Proč u nás po 25 letech není rozhovor s někým, kdo dělal v kriminále, popř. s nějakým vyšetřovatelem. Jsou i dokumenty, kde vypovídají nacisti, jde o historiii.
Nebo se někdo bojí, co by vyšlo najevo?
3 hlasy
Pavel Johanides
05.06.2014 17:30
gandy
Tíha svědomí dopadá stále častěji na americké agresory.
Tíha svědomí dopadá stále častěji na americké válečné zabijáky po celém světě, kde ,,Bílý dům,, rozpoutal občanskou válku.
Americký voják Bowe Bergdahl, jehož afghánské hnutí Taliban po pěti letech zajetí propustilo na svobodu výměnou za pětici svých členů, se prý chtěl vzdát amerického občanství. Uvedl to alespoň ve vzkazu, který zanechal ve svém stanu poté, co zmizel ze základny, říkají vojáci, kteří s Bergdahlem sloužili. Bergdahlův návrat vyvolal ve Spojených státech velké spory.
Podle nejmenovaného armádního představitele, kterého citovala americká Fox News, voják ve vzkazu vyjádřil své rozčarování z armády a naznačil, že se chce vzdát amerického občanství a nalézt Taliban. Podle jiného z vojáků Bergdahl v dopise vyjádřil touhu začít nový život. V emailech svým rodičům a v konverzacích s ostatními vojáky tvrdě kritizoval Ameriku i armádu.
"Stydím se za to, že jsem Američan," napsal svému otcovi.
2 hlasy
Vašek Vyskoč
05.06.2014 21:26
Koutecek
Tak jako se styděli nacisti, když si uvědomili, jakému sloužili svinstvu.
1 hlas
vaclav getz
05.06.2014 17:23
sjanborn
Šášenko kdybys raděj mlčel už jsi měl možnost ukázat národu jak jsi se v tom disintském věku naučil skromnosti a dobrým mravům.
4 hlasy
Horst Laube
05.06.2014 17:08
Jens
Byli disidenti a Disidenti.Jedni byli hýčkáni a bohatě placeni,ti druzí chcípali hladem,trpěli ve vězeních ,a ani po r 1989 si jich nikdo nevšímal.
5 hlasů
ABR 001
05.06.2014 16:58
ABR001
Má pravdu. Humanitární bombardér Havel odhalil svoje pokrytectví při první příležitosti, která se mu naskytla. Ale i tak se najde spousta hýkajících oslů, kteří Havla stále oslavují.
9 hlasů
np np
05.06.2014 17:07
np32np32
Vrat se zpatky do Jandakovy prdele, rudej komousi.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:09
Marjanka
Opravdu podnětný příspěvek. Takový inteligentní. Pán je jistě vzdělanec.
4 hlasy
Henex
05.06.2014 17:17
Henex
Cožpak o to, podnětný je, s tím Jandákem má pravdu... :-)))
0 hlasů
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:26
Marjanka
ABR vyznával lásku Jandákovi? Omlouvám se, nepostřehla jsem to.
2 hlasy
Nataša Hájková
05.06.2014 16:26
podlesni
Vondro, Vondro, já doufám, že ti ta zakázka v Bruselu jen tak neprojde. Nejsem sto posuzovat různé věznice atp., ale posoudit, že jste se naprosto bez kompetencí a vzdělání vrhli do budování toho, co tu je dnes, nastrkali Petrušky Šustrové do prapodivných ústavů, prostě se styď a raději mlč.....
7 hlasů
Pavel Johanides
05.06.2014 16:24
gandy
Disidenti zde žádní nebyli,ale jen samý kolaborant a vlastizrádce.
Východoevropští disidenti moc netrpěli, otřel se Chomsky o Havla a spol., aneb konečně někdo veřejně nazval věci pravými jmény, vždyť většina z nich spolupracovala s STB a udávala svoje sousedy a kamarády.
5 hlasů
np np
05.06.2014 16:35
np32np32
Fizl, komous a rusky kolaborant v jedne osobe obvinuje ostatni ze spoluprace s StB? Jako vtip dost dobry, ale jinak bys zaslouzil par pres drzku.
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:11
Marjanka
Je vidět, že pro vás jsou metody STB příkladem hodným následování.
2 hlasy
Henex
05.06.2014 17:19
Henex
Vy jste dneska ňáká divoká, Marjánko... :-)))
1 hlas
np np
05.06.2014 17:27
np32np32
Spis blba Marjána.
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:27
Marjanka
Já? Kdo tady hlásá něco o tom, že si někdo zaslouží pár přes držku?
3 hlasy
josef vydra
05.06.2014 16:22
buliznik
Vondrův přespříliš velký bachor a tučný ksicht je nejpádnějším svědectvým, že Chomsky říká pravdu
9 hlasů
Tom Kut
05.06.2014 17:59
Tosa
Už má jateční váhu : )))
Dokonce i geneticky se změnil. Nemá krk. Aby jej nebylo za co věšet.
2 hlasy
Blanka Köhlerová
05.06.2014 16:20
Blanka
Myslím, že je na tom hodně pravdy. Po revoluci lezly na povrch různé věci, o kterých jsme neměli ani tušení. Kdyby to bylo známo dřív, tak by snad ani k plyšáku nedošlo. Škoda!
6 hlasů
np np
05.06.2014 16:59
np32np32
Matko, ty doby, kdy jste jezdila se svym neboztikem do kapitaisticke NSR a neboztik si tam pravidelne kupoval pornograficke casopisy, se uz nevrati. Proste se s tim musite smirit.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:12
Marjanka
Podle sebe soudím tebe, říkávalo se. Pornografické časopisy pro vás zřejmě představují objekt intenzivního zájmu.
2 hlasy
np np
05.06.2014 17:29
np32np32
Soudruzka Kohlerova se tady kdysi chlubila, ze mohla s manzelem volne jezdit do kapitalisticke NSR, pohranicnici byli prijemni a jedine, co udelali, ze manzelovi zabavili pornograficke casopisy, ktere si manzilek koupil v te odporne, kapitalisticke zemi.
2 hlasy
np np
05.06.2014 16:01
np32np32
Staci se podivat na vcerejsi dil o ceste Dana Pribane po jizni Americe. Bolivie, ktera je tzv. socialne spravedliva ke vsem svym obcanum a je neporovnatelne zaostalejsi v porovnani s Chile, kde dlouhou dobu vladnul Pinochet. A tak je to ve vsech zemich, kde socialni inzenyri vladli a privedli svoji zemi zu grunt.
1 hlas
jan vomacka
06.06.2014 06:27
virtual
mistni nahnedly bolsevici by si meli vyhledat, kolik stamilionu dolaru USA nasypaly do zemi jizni ameriky, ktere netancovaly, jak USA piskaji. bohuzel tyto "investice" byly zamerene na poskozeni tech ekonomik.
Amici se k tomu po letech sami priznali.
takze hledejte, vy rudy vemena.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:13
Marjanka
Vzorem pro země Latinské Ameriky je jistě Haiti. Tam komunistickou vládu, pokud vím, neměli. Úroveň je tam naprosto vzorová. Nechtěl byste se tam odstěhovat?
3 hlasy
Henex
05.06.2014 17:47
Henex
Zajímavé je, že na stejném ostrově leží i Dominikánská republika, která je na tom mnohem lépe. Čím pak to asi je...?
1 hlas
np np
05.06.2014 17:32
np32np32
Na Haiti mila soudruzko je rezim totalitni. Snese plna srovnani s komunistickymi rezimy. Ale vy klidne muzete jet na Kubu, kde budete mit na listky i pitomou zubni pastu a mydlo. Samozrejme ze clovek vaseho razeni se tam bude citit jako kral, protoze cim min toho takovy clovek umi, tim vic ma snahu se povysovat nad lidi, kteri volbu zit ve svobodne zemi ztratili.
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 20:44
Marjanka
Wikipedie říká o Haiti mimo jiné toto:
V roce 1957 se po zmanipulovaných volbách dostal k moci François Duvalier známý také jako Papa Doc a nastolil diktaturu. USA si od jeho podpory slibovaly zastavení šíření komunismu v oblasti Karibiku. Výsledkem ale byla nejkrvavější diktatura na západní polokouli, totální rozpad hospodářství a absolutní nedodržování lidských práv. Po smrti Duvaliera v roce 1971 přešla prezidentská funkce na jeho devatenáctiletého syna Jean-Claude Duvaliera, zvaného Baby Doc, který provedl jisté reformy, ale nezabránil dalšímu růstu korupce. V roce 1986 byl donucen utéci do exilu a sebou odnesl i velkou část z haitského státního pokladu. V roce 1994 vyvrcholila nestabilita v zemi další intervencí Spojených států, která opět nastolila vládu Jean-Bertranda Aristidea. Další nepokoje v zemi proběhly v roce 2004. Od roku 2004 na Haiti působí stabilizační mise OSN.
Dotaz pro np np: Kdo tu diktaturu na Haiti asi podporoval? Byl to komunistický Sovětský svaz? Nebo snad Rusko?
Na Kubu bych se ráda podívala jako turista, ale bohužel na takový výlet nemám. Určitě tam je pěkně. Nejblíž Kubě jsem byla, když jsem navštívila nejjižnější část Floridy - Key West. Taky tam bylo pěkně.
Přiznávám, že neumím nic. Vy přece máte vždycky pravdu, tak vám nebudu odporovat. Jen nevím, proč bych se měla povyšovat zrovna nad Kubánce. Vaši logiku jsem jaksi nepochopila. To víte, hloupá Marjána. Co jiného můžete čekat.
2 hlasy
Henex
05.06.2014 22:50
Henex
Když už nemáte na tu Kubu, tak se zatím podívejte na pár fotek:
http://www.andersrising.se/
0 hlasů
Henex
05.06.2014 15:57
Henex
Tak jsem si něco našel o tom Chomském. Syn židovského emigranta z Ukrajiny. Pročpak asi ten jeho pantáta utíkal z Ruska? Patrně synka málo řezal, když byl malej a málo mu vyprávěl o jeho kořenech. Chomský je v podstatě levicová veš v americkém kožichu. Když se žid nepovede je to katastrofa...
4 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:14
Marjanka
Zapomněl jste zmínit, že jako každý levičák je taky blb, kromě toho, že to je veš v kožichu vzorně demokratického stutu.
3 hlasy
Henex
05.06.2014 17:22
Henex
To není v mém stylu, to už byste mohla vědět, na to jsou tady jiní kabrňáci...
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:28
Marjanka
V tom s vámi souhlasím.
0 hlasů
Jan Karel
05.06.2014 15:48
Jan7
Je pravda, že Vondra býval mnohem hubenější...:-)
4 hlasy
Karl von Opitz
05.06.2014 15:42
koloman
Samoyřejmě že čeští disidenti na tom nebyli tak špatně jako třeba ti v jižní americe,nebo dnes v Severní Korei,Číně. Nechci říci že zde nebyl nikdo perzekuován,to ano,bylo mnoho dnes bezejmenných řadových disidentů kteří to mysleli s bojem za demokracii opravdově a tak si za to nesli následky ,ale pak tu byla kasta privilegovaných pražských disidentů,a ti dostávali finanční podpory ze západu,které ,místo toho,aby je rozdělovali rodinám vězněných ,tak je propíjeli v bujarých pitkách a používali pouze pro svou potřebu.Mezi těmito lidmi byl i Vondra,proto se nedivím,že ho uvedené vyjádření tolik naštvalo
http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-vaclav-havel-jiri-wolf/
7 hlasů
David Lejdar
06.06.2014 03:39
DaLe
I pokud tak furt lepsi nez nejake sledovani zapadnich policistu v Berlinu za ucelem podpory (anebo organizace) teroristickych utoku jako v Stasi, a podobne.
0 hlasů
np np
05.06.2014 15:38
np32np32
Chomsky je magor, ktery nikdy nezazil tzv. socialismus, kdy bez znamych nemohl koupit ani kolo nebo pracku. A to byla v CSSR tzv. light verze sociku, naprosto rozdilna od toho, co zazivali lidi napr. v Rumunsku nebo CCCP. Jak muze takovy magor komentovat neco, co sam nezazil? Vietnam muze komentovat John McCain, ktery zazil vezeni Vietcongu, socik Havel, ktery sedel, ale Chomsky muze nanejvys tak drzet pec, sedet v koutku a tise soupat nozkou.
2 hlasy
Tom Kut
05.06.2014 18:03
Tosa
Je to podobný, jako když ty komentuješ dění ve státech, kde si nikdy nebyl. A magor si taky.
3 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:19
Marjanka
Já nevím, ale pračku jsme doma měli už v době mého dětství v 60. létech, pokud se pamatuju. Známé jsme neměli. Pochopitelně to nebyla pračka automatická, protože technický pokrok byl tehdy na jiné úrovni. Od té doby jsme koupili několik dalších praček, včetně automatické - podotýkám, že "za socíku". Opravdu jsme neprali na valše. Je fakt, že bylo časově omezené období, kdy se stály fronty na kola. Ale opravdu jsem si koupila kolo bez fronty už před rokem 1989. Nevím, kde jste žil před rokem 1989 vy, ale já jsem žila v této zemi.
5 hlasů
Henex
05.06.2014 17:28
Henex
Patrně jste z lepší rodiny, když jste měli pračku :-))). A co splachovací záchod, největší výdobytek socialismu, ten jste také měli.? S toaletním papírem to bylo pravda horší...
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:34
Marjanka
Bydlela jsem na vesnici, příjmy nic moc. Ano, splachovací záchod jsme taky měli. Když vyhořely papírny, toaletní papír se těžko sháněl, to je pravda, ale to bylo časově omezené období.
5 hlasů
Henex
05.06.2014 17:54
Henex
Tak co vám dnes chybí, že jste se dala k levičákům? Pračku máte, záchod taky, papíru je dostatek a socialistické kolo vydrží věčnost. Uvědomte si, Marjánko, že lidi v latinskoamerických zemích se mají mnohem hůře a vy přesto reptáte a furt jste s něčím nespokojená, přestože jste hýčkána západními vymoženostmi (to byla parafráze na Chomského)...
1 hlas
Marjánka Novákovic
05.06.2014 20:55
Marjanka
'Ano. A co teprve Somálci? Ti dokonce hladoví. Pokud budou další "demokratické" vlády hospodařit stejně dobře jako ty dosavadní, možná se dostaneme i na úroveň Somálska. Až v rámci vývozu domokracie dokážou ti mocní rozpoutat další velký válečný konflikt, tentokrát v Evropě, taky budeme vzpomínat, jak jsme se měli dobře po pětadvaceti letech budování... co to vlastně budujeme? Ani nevím.
4 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 15:42
jaan
chudáček McCain napalmem a chemickými zbraněmi šířil amíckou demošku a ti nevděční domorodci to nechápali, polituj ho chudáčka
3 hlasy
np np
05.06.2014 15:54
np32np32
Neboj, za chvili je tady tvuj kamos Thuang a ukaze ti, ze naopak se napalmem docela setrilo a na toho vola se uz nedostalo.
1 hlas
Jan Novak
05.06.2014 15:37
cocoqg
Zrovna Havel byla disidentská celebrita a žil si lépe než drtivá většina obyčejných občanů tehdy. Nikdy příliš nepracoval (oficiálně byl jen kulisák a krátce dělník v pivovaru), zato byl štědře financován z ciziny (kdo z normálně pracujících si mohl koupit mercedes?) Všichni chartisti se jenom poflakovali a ožírali za peníze z ciziny. Zajímavé, že tyto peníze dostávali zcela legálně, ta ošklivá StB jim je nezkonfiskovala...
I to jeho věznění je diskutabilní. Z vězení poslal celou knihu svých spisků, Dopisy Olze, což je poněkud podezřelé. Manželka Olga s tímto exhibicionistou musela mít svatou trpělivost. A ty jeho pověstné zápaly plic si neuhnal ve vězení ale v příkopě, kde usnul ožralej. Podle nezávislých svědků, ne agentů CIA, jako je Vondroprase.
10 hlasů
Jan Novák
05.06.2014 15:44
Matrix
Rudej kriple, škoda že jsi se vyzvracel jen annonymě. Potkat tě osobně tak bych ti za ty lži roztřískal hubu.
0 hlasů
Ron Vanhorne
05.06.2014 19:34
Axeli
Grebenicku,my jsme utekli v 60tych letech aby nam kriplove jako ty,nahodou neroztriskali huby.Jestli to nebude velka zatez,precti si "Listy Olze",tam se doctes jak si stezoval,jak ho mucili a tyrali.Jo soudruhu Stebaku, hyckali jste si ho hezky,protoze jste vedeli uz tenkrat koho udelate presidentem.Nahrali jste to s nim dobre,hlavne s tim to jeho slavnym"nebudeme jako oni".Jinak by vsichni bolshevicti zlocinci proti lidskosti a ruzni jini Grebenickove skoncili do smrti v kriminale.Ti ale dostali vsichni kralovske renty a ziji si v pohode.
> http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5793-havlovy-dopisy-olze-posli-vice-kaviaru-a-doutniku.aspx <
> http://www.atllanka.net/index.php?text=497-silenstvi-nazvane-komunismus
2 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:21
Marjanka
Vy musíte být hodně příjemný člověk...
5 hlasů
np np
05.06.2014 15:35
np32np32
Prosim vas, nevite nekdo, jestli tady uz byl soudruh Autokokodak?-) Chybi mi jeho rudy pohled na vec:-)
2 hlasy
Pavel Haraším
05.06.2014 15:36
Devatar
Rudá Bulva ti nestačí?
3 hlasy
Pavel Haraším
05.06.2014 15:30
Devatar
Vondra, větší prase, než je on, se v politice najde jen stěží, možná soudruh Jančík nebo soudruh Rittig.
8 hlasů
Henex
05.06.2014 15:20
Henex
Zavřít toho chachara na pět let do gulagu, nebo do ruskýho blázince, on by potom zpíval jinou písničku...
Samozřejmě, že v latinský Americe to bylo horší a v Africe, či Číně tuplem...
5 hlasů
np np
05.06.2014 15:25
np32np32
Ten blb nepochopil, ze se zpusob perzekuce odviji i od obecne urovne kultury v dane zemi. Tezko porovnavat i treba nekoho, kdo byl z Prahy a kdo byl z vesnice a nebyl znama osoba. Na takoveho cloveka si komousi doslapli daleko vice. A uz vubec je tezko to porovnavat napr. s Kambodzou, kde komousi popravovali lidi jen proto, ze nosili bryle, coz podle nich byl znak nebezpecneho intelektuala. Vsichni ti komousi bez ohledu na zemi, ve ktere pusobili, ale meli stejny cil. Ukrast jinym jejich majetky a jen volili trochu jine zpusoby, jak se k nim dostat.
4 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 21:05
Marjanka
Nejsem si jistá, zda lze Rudé Khméry označit za "komouše". Krajní levice je stejně nebezpečná jako krajní pravice. Ovšem je zajímavé, že právě Rudé Khméry po jejich vyhnání z Kambodže podporovaly kromě Číny i Spojené státy, když se jim to hodilo.
Wikipedia praví: Rudí Khmerové byla kambodžská ultralevicová organizace, která stála u moci v letech 1975 až 1979, kdy byl jejich režim svržen při vietnamské vojenské invazi. Po celé toto období pod vedením Pol Pota vedla proti kambodžskému obyvatelstvu politiku brutálního teroru, který si vyžádal nejméně 1,7 milionů mrtvých. Některé záznamy však hovoří až o 3 milionech obětí.
Rudí Khmerové vládli v Kambodži do roku 1979, kdy se byli nuceni po Vietnamské invazi stáhnout a uchýlit se k partyzánskému způsobu boje. Jejich základny byly v Thajsku a v thajsko-kamboždském pohraničí. V roce 1980 navázali styky s USA, které jim poskytovaly tajnou vojenskou, finanční, potravinovou a materiální pomoc.[1] Nadále jim byla poskytována i všestranná pomoc z Číny.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
06.06.2014 06:48
Marjanka
Omluva. Nemělo být "Rudí Khmérové", ale "Rudé khméry",
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 15:07
jaan
Slavoj Žižek je nazýván jako "nejnebezpečnější filozof Západu". "Vzpomeňte si, proč jste tehdy (17. listopadu 1989) vyšli do ulic. Vyšli jste do ulic za svobodu a solidaritu. A to, co jste dostali, je svoboda bez solidarity, svoboda zkorumpovaného kapitalismu," sdělil mimo jiné Čechům.
.
6 hlasů
Čechům Dávám po Loket
05.06.2014 14:54
DeepThroat
AD: "Útlak v komunistických státech východní Evropy podle něj nebyl tak velký jako v jiných částech světa, které byly v "americké doméně". "Přicházeli tam o život statisíce lidí rukou teroristů, kteří byli dílem vycvičení v Rusku a kteří vraždili v Latinské Americe, na Filipínách nebo v jihovýchodní Asii," podotkl Chomsky."
To RUSKU tam pripsal redaktor schvalne nebo naschval nebo dostal pokyn od Schwarzemberga???
4 hlasy
Henex
05.06.2014 15:22
Henex
Aha... Tak něco se ti z těch keců líbí a něco ne...? :-)))
2 hlasy
Petr Homolac
05.06.2014 14:49
Petys
Jak chce ten salonní levičák porovnávat co je horší, zda umřít kulkou nebo být 40 let perzekuován s celou rodinou. A copak třeba Pinochetovo Chile střílelo své odpůrce když chtěli jen překročit hranice ze země? Netušil jsem, jak slavný filosof může blbě pindat. Je to mimochodem žid.
2 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 21:08
Marjanka
Pinochet byl přece rozený demokrat. Opět ocituji pro připomínku Wikipedii:
11. září 1973 armádní jednotky vedené Pinochetem zaútočily na prezidentský palác La Moneda a převzaly moc od prezidenta Allendeho, který byl později nalezen mrtvý (buď spáchal sebevraždu, nebo byl zabit při útoku na La Monedu). Byla vytvořena junta, jejíhož vedení se záhy ujal Pinochet, která okamžitě pozastavila platnost ústavy, rozpustila parlament, zavedla přísnou cenzuru, pozastavila činnost politických stran, zvláště těch, které tvořily Allendeho koalici Lidové jednoty (Unidad Popular), a znemožnila veškeré legální politické aktivity v zemi. Pinochetova junta (pronunciamiento militar), a zejména její tajná policie DINA (1973-1977), rozpoutala kampaň teroru proti svým oponentům z řad socialistů, miristů (MIR - Movimiendo Izquierdo Revolucionario, Hnutí revoluční levice) a komunistů. Několik tisíc Chilanů bylo popraveno nebo zmizelo, 27 000-30 000 lidí bylo uvězněno a mučeno.
2 hlasy
Josef Lustig
05.06.2014 14:49
Andersen
Jen se divim, ze nebylo tech disidentu vice, kdyz se meli tak dobre.
3 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 15:03
jaan
soudruzi ze západu si vybírali koho budou podporovat, šlo jen o Prahu, venkov je nezajímal
4 hlasy
Přímotop
05.06.2014 14:18
Primotop
A rychle přejmenovat letiště opět na Ruzyň.
7 hlasů
Henex
05.06.2014 15:22
Henex
ABR 001
05.06.2014 16:07
ABR001
Kde žiješ? Protože teď se jmenuje po tom hajzlovi Havlovi?
3 hlasy
Henex
05.06.2014 17:30
Henex
Hajzl jsi tady akorát ty a tví levicoví kumpáni.
Věčná sláva Václavu Havlovi...!
0 hlasů
Deadman´s Hand
05.06.2014 13:54
Deadman
Havlovské (antikomunistické) východisko ztrácí legitimitu díky negativnímu vymezení vůči zločinům pouze jednoho typu režimů, doprovázeného přehlížením excesů režimů jiných. Krásně tenhle postoj, tj. neochotu zasazovat se o lidská práva i tehdy, když je porušují naši spojenci, ilustruje náš bývalý ministr zahraničních věcí Karel Schwarzenberg. Ten v letech 2012 a 2013 podnikl zahraniční cesty do Bahrajnu a Saudské Arábie. V Saudské Arábii tak měl příležitost setkat se mimo jiné s korunním princem tohoto království, jehož režim je hodnocen jako jeden z nejkrutějších na celém světě a podepsat s ním memorandum o porozumění. V Bahrajnu si pak v roce 2012 mimo jiné popovídal s ministrem zahraničních věcí pocházejícím z královské rodiny Al Khalífů. Jeho návštěva se uskutečnila necelý rok poté, co v Bahrajnu proběhly rozsáhlé demonstrace, které vyvrcholily pochody, kterých se zúčastnilo na 40 % původní bahrajnské populace. Jejich výsledkem bylo několik desítek mrtvých a několik tisíc zraněných a zatčených osob.
12 hlasů
Karel Klepsa
05.06.2014 14:10
Odoaker
Přesně. Takhle pokryteckej ale byl i Havel. On hájil lidská práva, ale pouze tehdy, když se to hodilo do krámu USákům. Když pod falešnými záminkami přepadli Irák, neřekl ani slovo protestu. Když mučili a vraždili politické vězně v lágru na Guantanamu, nic neviděl, nic neslyšel, o ničem nevěděl. Havel byl ve věci lidských práv neuvěřitelným pokrytcem.
12 hlasů
Henex
05.06.2014 15:14
Henex
Kolik zavraždili Američani vězňů na Guantanamu...?
3 hlasy
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:23
Marjanka
To kdybychom věděli... vy máte informace?
2 hlasy
Henex
05.06.2014 17:32
Henex
Právě že nemám, tak se ptám Klepsy, když to tvrdí.
Vy dneska máte službu jako stínovej Henex, Marjánko...?
0 hlasů
Marjánka Novákovic
05.06.2014 17:35
Marjanka
Ani ne. Musím jít obracet seno a nechce se mi, tak jsem výjimečně zabloudila na diskuse. Jdu dělat něco rozumného. Myslím, že častěji jsem reagovala na nick np
2 hlasy
Anička Nová
05.06.2014 13:35
vevera
Havel v Kongresu vystoupil se svým projevem krátce poté, co v Salvadoru armáda na místní univerzitě podle Chomského zavraždila šest předních latinskoamerických intelektuálů. Administrativa amerického prezidenta Ronalda Reagana v salvadorské občanské válce podporovala armádu a krajně pravicovou vládu. Sovětský svaz stál naopak na straně povstalců.
"Vzápětí na to přijel Havel do Spojených států, kde měl projev před Kongresem, za který sklidil obrovským úspěch a aplaus. Vlastně tam chválil Spojené státy jako obránce svobody," uvedl Chomsky.
8 hlasů
Petr Vaněk
05.06.2014 13:21
PetrVanek
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5553-opilec-vaclav-havel-svedek-vypravi-o-byvalem-prezidentovi.aspx
6 hlasů
nováková věra
05.06.2014 13:18
veruska
Chomský má bohužel pravdu. Havel a spol. měli v podstatě jakési fešácké vězení na rozdíl od těchto latinskoamerickými. Ale to už je dneska jedno. Celá ta zpackaná revoluce už nejde vrátit. To co s námi provedli novodobý papaláši nemá obdoby a bohužel to ještě neskončilo. Jakási náprava o jakou se nyní snaží Babiš, je už hodina po dvanácté.
17 hlasů
David Lejdar
05.06.2014 14:22
DaLe
Ne, že by ta část o vězení byla jedno, ale točí se to poněkud kolem celého toho, že celá zem jako vězení, jako například problémy když dlouhé vlasy, sledování a akta když se někdo nějak objevil na nějakém tom hledáčku, který právěže byl (mj.) politicky-motivovaný v celém tom totalitním systému kde vlastně chybělo všeobecné opodstatnění proč jako mono-vláda všeho. Jakože i historicky vzato se soudnictví vlastně opírá o to, že není v nějaké jako jednolité společnosti v které by nevznikl spor mezi uskupeními, ve smyslu někdejší účasti soudu i pokud vlastně k trestné činnosti jako takové nedošlo. K tomu navíc omezená občanská práva jakože více než těch ostatních. Jistěže ne vše ne tak hrozné jak jinde anebo jindy, ale stranou porovnávání s údálostmi druhé světové války a kolem a odmávání, že to ani nestojí za řeč, to z čeho to vychází, ať jíž tenkrát anebo později anebo dříve anebo jinde, to zas ne jako že od sebe úplně vzdálené věci, od postrádání legitimnosti po motivace.
0 hlasů
Karel Klepsa
05.06.2014 13:10
Odoaker
Stropnický, ministr obrany, by měl Obamovi zcela jasně říct, že pokud se americká vojska pokusí násilně obsadit část našeho území, budeme se bránit. Jak armáda, tak občanské milice.
18 hlasů
vaclav getz
05.06.2014 17:29
sjanborn
s 15 tanky a 7 letadly bych si troufl odhadnout vítěze ..
7 hlasů
Josef Lustig
05.06.2014 14:48
Andersen
Nekdo musi toho narodniho saska sehrat.
1 hlas
Ron Vanhorne
05.06.2014 14:00
Axeli
"násilně obsadit část našeho území,"
Soudruh milicionar Klepna ktereho drzi nasilim v nejake lecebne,se v tom urcite vyzna.Klepno,opras svoji starou uniformu LM a vzhuru do boje za vitezstvi miru a socialismu po celem svete.Kdyz "bratrsky" CCCP v r.68 "NENASILNE" obsadil Ceskoslovensko jak jsi bojoval?Mavanim vlajecky s rudou hvezdou!
5 hlasů
jan vomacka
06.06.2014 06:41
virtual
cccp (a dalsi) jsme si k nam pozvali sami.
Breznevovi se nechtelo, ale nasi bolsevici tvrdili, ze to jinak nepujde.
zrovna tak jako dneska, nikdo nas nenapada, ale jsou u nas kolaboranti, kteri by sem opet zvali cizi armady. docasne ovsem..
1 hlas
Honza Hloupý
05.06.2014 13:55
wenkovan
"budeme se bránit. Jak armáda, tak občanské milice." - nechtěl jste náhodou napsat "Lidové milice"? To by k Vám pasovalo "jako prdel na hrnec", jak říkal soudruh ministr.
2 hlasy
Anička Nová
05.06.2014 13:40
vevera
Obama si pomocí zrádců zařídí, aby ho k nám pozvali i s armádou. A budou to ti lidé, kteří tady nejvíc řvou proti pozvání varšavského paktu v r. 68. Někteří lidé prostě musí někoho poslouchat (nejdřív Biľaky, potom Obamy), a neumí být svobodní.
8 hlasů
Ron Vanhorne
05.06.2014 14:06
Axeli
Spatne vydojene kravy take řvou,"Kremlin zaruka svobody a miru".
3 hlasy
jan vomacka
06.06.2014 06:42
virtual
to tady rves jedine ty. ty rudy vemeno.
1 hlas
Anička Nová
05.06.2014 16:13
vevera
potrefená husa se ozvala. Ještě nějakou sprosťárnu kvůli nepohodlné pravdě?
0 hlasů
Ron Vanhorne
05.06.2014 18:15
Axeli
Ty si mysli co chces,treba i to,ze mas vzdycky pravdu.
1 hlas
nováková věra
05.06.2014 13:21
veruska
Klepsa, ty by jsi zasloužil aby jsi se musel odstěhovat do Ruska a tam kopal krumpáčem silnice. Víš prd a máš hlavu vymytou od komoušů.
4 hlasy
np np
05.06.2014 13:16
np32np32
Vy rudi blbove budete nanejvys po sobe strilet softwarovymi kulickami, jak tady vcera predvedl soudruh Autokokodak:-)
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Karel Klepsa (18 hlasů) 05.06.2014 13:10
Stropnický, ministr obrany, by měl Obamovi zcela jasně říct, že pokud...
nováková věra (17 hlasů) 05.06.2014 13:18
Chomský má bohužel pravdu. Havel a spol. měli v podstatě jakési...
Karel Klepsa (12 hlasů) 05.06.2014 14:10
Přesně. Takhle pokryteckej ale byl i Havel. On hájil lidská práva,...
Deadman´s Hand (12 hlasů) 05.06.2014 13:54
Havlovské (antikomunistické) východisko ztrácí legitimitu díky...
Jan Novak (10 hlasů) 05.06.2014 15:37
Zrovna Havel byla disidentská celebrita a žil si lépe než drtivá...