Hlavní strana > Domácí > Dovolená s ČEZem
Finančník Hasler a ODS: setkání na jihu Čech
07.08.2009 15:00 Původní zpráva Aktualizováno 07.08. 16:12
Cesty podnikatele Markuse Haslera, který pronajímal vilu v toskánském letovisku šéfovi ODS, se v minulých týdnech protly s občanskými demokraty i na jihu Čech.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
pro vladimira od marie
08.08.2009 07:43
neregistrovaný
Co stoji audi nevim a je mi to fuk protoze v zivote takove penize mit nebudu,ale moc by me zajimalo proc se nepozastavujete nad koupi auticka pi.T,,almanove od pritelkyne p. Dalika,tam to tedy smrdi a hodne korupci,ale kdyz je to u modraku,tak je to vsechno v lajne,to jen ti druzi jsou lumpove.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
57 hlasů
Marie
08.08.2009 07:24
neregistrovaný
Nazorna ukazda jak se bude rozkradat ten ubohy zbytek co zbyl po kuponovce.S ciziny se sezene ,,dobra duse,,soupneme do predstavenstva a az bude vse vybudovane,tak se zjisti ,ze ta spolecnost vlastne sidli v tramtarii.na ni se nemuze-penize a majetek v cudu a ,,kapesne,, je dobre uklizene.Delate to moc dobre ,,ftaci,, ale doufam ze tohle uz jsou vase posledni ksefty a ze pujdete --vite kam?
jak je nekde nejaka spina,tak tam nemuzete chybet.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
...
07.08.2009 21:42
neregistrovaný
upadek Vladimira
07.08.2009 19:52
neregistrovaný
Vladimír
07.08.2009 18:30
neregistrovaný
Dobrý podvečer! Pokud stopa vede do Prachatic, tak to bude muset vysvětlovat i Jiří Paroubek. Dělal tam totiž v rámci vojenské služby coby čet. abs. provianťáka. Z nechutné šlichty pro vojáky byla na PZH kmena prasata, za kterých od posléze dělal lampasákům (našim, i okupačním) řízky. Na PŠM byl vždy nejaktivnějším. Ještě vzpomínám, jak při sezení na židli mrskal těmi krátkými nožičkami, kterými nedosáhl na podlahu. Jo a na 1. máje nesl heslo oslavující okupační SSSR, že prý na věčné časy a nikdy jinakM
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
jézus
07.08.2009 19:43
neregistrovaný
ty jsi vážně nešikovnej lhář. Nebyl provianťák. Slyšel jsem že sloužil v Táboře. Taky jsem slyšel, že měl problémy, protože často remcal a to gumy nesnesou. Prapory a fángle jsi zřejmě nosil ty, vlezdoprdelko, když o nich tolik víš. Zapomněl jsi do textu vpašovat to své oblíbené přídavné jméno, emile či enigmo
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
63 hlasů
Josef
07.08.2009 19:25
neregistrovaný
hehehe
07.08.2009 18:58
neregistrovaný
kratkymi nozickami nedosahl na podlahu jo ;-))) ty to mas taky, ze to tak dobre vis a nebo te ty jeho nozicky tak rajcovali, ze na ne nemuzes zapomenout. ale z toho si nic nedelej, to uz se dnes neleci, dneska je buzerant hrdina a disident, tak se nestyd ;-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
Vladimír
07.08.2009 19:02
neregistrovaný
Vážený, naučte se základům mateřštiny. Tuším se tomu říkalo shoda podmětu s přísudkem. Takže, nožičky rajcovalY.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
58 hlasů
provianťák z Vimperka
07.08.2009 18:48
neregistrovaný
Vladimír
07.08.2009 18:49
neregistrovaný
to Vladimír
07.08.2009 18:58
neregistrovaný
Vladimír
07.08.2009 19:02
neregistrovaný
baf
07.08.2009 18:41
neregistrovaný
Typické pro modráky, jen odvádět pozornost od vlastníchproblémů a Paroubkovi nasazovat psí hlavu. Nevadí, že má bradavici?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
jj
07.08.2009 18:34
neregistrovaný
To je nahoda. Jiri Paroubek stravil pouhy rok zakladni vojenske sluzby u vojenskeho utvaru. Naproti tomu Mirek Topolanek stravil za zdmi kasaren 4 roky pri studiu jeho oblibenych predmetu, jako jsou poradova priprava, zakladni rady, rozborka a sborka. Navic byl nekolikrat za odmenu jako vzorny vojak vyfocen pred bojovou zastavou a jeho fotografie byla umistena na nastence politickeho skoleni muzstva. Mirek tak byl davan za vzor ostatnim studentum, diky svym znalostem marxismu-leninismu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
61 hlasů
Vladimír
07.08.2009 18:47
neregistrovaný
Tak to nevím, voj. gymnasium jsem s Topolánkem nestudoval. Ale moje narážka patřila na adresu výrobců konspiračních teorií. Podle nich snad každý návštěvník, natož obyvatel tohoto krásného města (příští týden trávím poblíž Budějovic, takže do Prachatic určitě zajedu) musí být pomahačem rejdů a zločinů Paroubkem nenáviděné ODS. Nic víc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
...
07.08.2009 18:50
neregistrovaný
Vladimír
07.08.2009 18:58
neregistrovaný
Tak toho opravdu neznám. Ale učil jsem se ve škole o pokrokovém spisovateli Václavu Řezáčovi, např. Poplach v Kovářské uličce. Tuším zfilmováno coby Zelená knížka, na tu hovadinu o zlém lichváři jsme chodili každý rok se školou (neplést si s knížkou modrou, na tu jsem, bohužel nedosáhl a tak mi bylo souzeno na vojně potkat toho provianťáka).
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
...
07.08.2009 18:57
neregistrovaný
Vladimír
07.08.2009 18:52
neregistrovaný
...
07.08.2009 18:34
neregistrovaný
A jinak si vcelku zdravej, viď? Něco tak blbého cos tu vyzvracel může vzniknout pouze v modré hlavě, nebo v hlavě Karla Řezáče.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
Vladimír
07.08.2009 18:51
neregistrovaný
No, v odrazu monitoru koukám na svojí hlavu a jako Fantomas rozhodně nevypadám. Ale i tak to není žádná sláva, alespoň to Vás snad potěší.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
jcch
07.08.2009 18:29
neregistrovaný
Velké peníze se poctivě nedají vydělat. Jestliže ODS se válí v penězích, tak to musí zavánět korupcí a zločinem. Je dobře, že se najdou lidé jako Randák, kteří odhalují ty hiyeny, které okrádají bezmocné občany. Doufám, že jim to voliči spočítají.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Vladimír
07.08.2009 18:42
neregistrovaný
Dobrý podvečer. Záleží na tom, jakou máte představu o "velkých penězích". Nevím, jak vydělal Dalík a je mi to celkem jedno. Ve svém oboru jsem na něj nenarazil. A brekot lidí o tom, že někdo dostane zakázku od státu (mimochodem v dnešní době tzv. krize jsou snad všechny investice zastaveny) je zbytečný. Důležité je, že byla dílo včas, kvalitně a ve stanovené ceně předáno a ne, kdo byl zhotovitelem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
chacha
07.08.2009 18:59
neregistrovaný
A ze je cena 1km dalnice dvojnasobnou v porovnani s Nemeckem, ze se postavi most, ktery potom spadne na projizdejici rychlik a nikdo za nic nemuze atd.atd. to je vlastne jedno. Hlavne, ze se nasype do kasy vladnouci strane. Vsechno ridi strana, uplne jak za bolsevika.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
48 hlasů
Vladimír
07.08.2009 19:04
neregistrovaný
Bodík
07.08.2009 19:13
neregistrovaný
Artur
07.08.2009 18:07
neregistrovaný
Generál Randák je skutečně nebezpečný. Ono totiž ani tak nezáleží na tom co je pravda, ale na tom, co je potřeba aby si "lidi" mysleli. Z níže vedené diskuse je jasné, že si myslí, bez ohledu na fakta. Skutečně dle přísloví : Kdo chce psa bít hůl si najde.
Příště to bude zase třeba Kalousek či Paroubek, to je úroveň. Docela by mne zajímalo co jste dokázali vy, co se nejvíce čertíte. A jak je to s vašim svědomím?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
Vladimír
07.08.2009 18:15
neregistrovaný
Dobrý podvečer. Ten soudruh generál je bývalý politruk z Dukly. Nechápu, kdo toho žvanila mohl instalovat do tak zodpovědné funkce. Ten tydýt, coby bývalý šéf špionů, klidně odkryje svoji identitu. Ještě větším malérem je, že se míchá do politiky. Takováto osoba by měla být loajální vládě, bez ohledu, která strana vládne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Artur
07.08.2009 18:23
neregistrovaný
Kdo jej instaloval do funkce je celkem zřejmé. Je otázkou kdo bude mít dostatek soudnosti jej umravnit. Takto se bývalý šéf špionů chovat nemůže a je jedno kdo vládne. Bohužel, když je užitečný ........
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
jj
07.08.2009 18:28
neregistrovaný
Ja naopak dekuji gen.Randakovi, ze poodhalil pozadi dnesni velke politiky, kdy politik svym libivym slovem pouze zakryva, ze volic je pro nej pouha scoka a spina, potrebna jen v den voleb, aby ho zvolila. A takove politiky by lidi opravdu volit nemeli bez ohledu na politickou prislusnost. Obzvlaste v takovem pohledu na svet vynikaji dnes ti, kdo stoji v cele ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
50 hlasů
Vladimír
07.08.2009 18:37
neregistrovaný
Teď bez závisti. Víte, co stojí Audi S8 kterým si vozí zadek JP? Kolik by normálního smrtelníka stála svatba v Esplanade, kdyby jeho Stbácký majitel neměl odpuštěn daňový nedoplatek 24 mil? A že má Dalík hodně peněz? To je možné, ačkoliv jsem asi zabezpečen, jeho úrovně určitě nedosahuji, ale nezávidím mu. A podotýkám, že jsem nikdy nekradl, pouze podnikal, měl nápady a z toho plynul patřičný profit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
Artur
07.08.2009 18:36
neregistrovaný
Je vás s tímto názorem více. Neberu vám jej. Pouze si myslím, že život je poněkud složitější než bílá-černá. Ve společnosti, kde léta (i před rokem 89) platí, co není přikurtováno je vzápětí ukradeno, vznikají partičky, které se starají.... Je jedno zda se díváte na pravo na levo, nahoru nebo dolu. Tak to prostě je. Bohužel gen. Randák se chová též velmi diskutabilně. On nic neukázal, on rozehrává politickou hru. Na to aby jste věděl to co on poodhalil stačí koukat se kolem sebe .....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
tralala je psychicky narušená osoba,
07.08.2009 17:40
neregistrovaný
JOJO
07.08.2009 18:01
neregistrovaný
tralala
07.08.2009 17:31
neregistrovaný
Moc se všem omlouvám, že jsem vás tady otravovala svýma hloupoučkýma přispěvkama celé odpoledne, sorry, měla jsem propustku z Bohnic a tak jsem hned vlítla do první internetový kavárny.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
63 hlasů
tralala
07.08.2009 17:47
neregistrovaný
jo a ty tipovy jslinty sou odusevnely, ze ano. aspon je videt, co se tady schazi za bolsevickou a fizlackou verbez.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
dotaz
07.08.2009 18:30
neregistrovaný
ale di ty brebto
07.08.2009 18:04
neregistrovaný
otmara
07.08.2009 17:26
neregistrovaný
DO PRD*ELE, jak se ti hajzlíci poznají? NIKDO nikoho, nikdy neviděl. NIKDO se s nikým nikdy nesetkal. NEMĚLI žádné společné "obchodní" zájmy. TAKŽE: Měli společnou matku, kterou je ODS? A poznají se po vůni peněz?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
68 hlasů
Milovník TV seriálů
07.08.2009 17:53
neregistrovaný
proč myslíte, že žádná z TV nezařadí kdysi oblíbený seriál o věhlasném italském Catanim. Je fakt, že Chalupáři jsou pro občana mé úrovně takové pohlazení, zatímco při Catanim bych se mohla opravdu vyděsit, že to máme již v republice také. Jo a dodatek pro ty, kdo seriál nepamatují - ten Catani nedopadl dobře, mafiáni ho nakonec dostali a ani v tomto seriálu nezvítězila láska nad lží a nenávistí, ale právě naopak. Ale máme tu nový seriál, tak třeba včil
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
Věra
07.08.2009 18:44
neregistrovaný
no ono to u nás dopadne
07.08.2009 18:03
neregistrovaný
tralala
07.08.2009 17:24
neregistrovaný
To je zajimavy, jak nikomu nevadi, ze fizl vsech fizlu napojenej na CSSD a jejiho vudce Roka, praskace StB, udela nic nedokazujici fotky. Fotky ze kterych si zavistiva spodina pod vedenim novinaru vygeneruje pribeh o korupci. Jste prasata.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
trarajdo emile
07.08.2009 19:58
neregistrovaný
zase lžeš, akorát pod jiným nickem. Už ti psali, dokonce i já jsem sepsal protest, že jsi prolhaná bludice. Nemáš co napsat, palici máš prázdnou, na fór se nezmůžeš, tak jenom lžeš. Paroubek se nemusí všem lidem líbit, ale nikdy nebyl práskač Stb.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
karel
07.08.2009 17:19
neregistrovaný
Věra
07.08.2009 18:45
neregistrovaný
jan
07.08.2009 17:30
neregistrovaný
Tomas
07.08.2009 17:18
neregistrovaný
a ty jsi napojenej
07.08.2009 17:33
neregistrovaný
kostas
07.08.2009 17:16
neregistrovaný
Už působí,až komicky,jak Tv Nova a spol každý večer naříkají,kdo ty fotky vynesl ven,ale komentovat obsah si netroufnou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
tralala
07.08.2009 17:09
neregistrovaný
Komu se libej kecy od tipa, je stejny jelito a zavistiva socka jako treba Gene, ktery otravuje dole. Presne na tenhle typ bulvaru se tresete, vy neuspesny a zakomplexovany socky. Celej zivot jste budovali socialismus a ted mate holej zadek a nedokazete vstrebat ze ma nekdo dve auta a travi dovolenou na jachte. K tomu vam staci par fotek od fizla a je hotovo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Gene
07.08.2009 17:14
neregistrovaný
IQ?
07.08.2009 17:31
neregistrovaný
Artur
07.08.2009 16:55
neregistrovaný
Vzkaz pro redakci. Prosím o zveřejnění skutečných konkrétních pochybení. Tato "odhalení" z vás dělají bulvár. A nebo vás za to někdo platí. Začíná to být na zvracení.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Volič
07.08.2009 17:06
neregistrovaný
Co Vás probudilo? Začíná to být a nebo je již dávno? "Peníze, peníze, moje peníze" - Harpagon, příp. ODS, ale všechno nemusí být za peníze. Pojem svědomí? Co myslíte, jde taky koupit?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Artur
07.08.2009 17:27
neregistrovaný
Rozumím vám. Ale co když je to všechno úplně jinak a dovolenkáři mají skutečně čisté svědomí. Nemyslíte si, že spousta reálných situací má různé interpretace. A na to generál Randák a spol. hrají. Mnoho lidí si vůbec neklade otázku proč by to proboha ti lidé dělali. To by museli být úplně padlí na hlavu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
chacha
07.08.2009 17:51
neregistrovaný
Oni nejsou padli na hlavu. Oni jsou opraskli jak nadrazni vrabec. Proto je potreba je z politiky nadobro vymest. At nam ukazou, jak se o sebe v zivote dokazou postarat, kdyz tak radi ostatni kadruji, jak bolsevici.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
artur
07.08.2009 17:53
neregistrovaný
čemu nerozumíš?
07.08.2009 17:05
neregistrovaný
čemu nerozumíš?Topolánek tráví dovolenou na jachtě poskoka uprchlého zločince Krejčíře a setkává se s šéfem setuzy (napojené na pitra)-následně vyhotoví falzifikát smlouvy a lžou jako když tiskne-čemu nerozumíš?lidi kterí získali 70 MLD z našeho rozpočtu jsou na dovolené s těmi co jim je dali
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
artur
07.08.2009 17:22
neregistrovaný
Je vidět, že jste typ, který věří všemu co si někde přečte či slýší. Nejprve je nutné mít jistotu, že tomu tak skutečně je. Potom je potřebné vážit, zda šéf Setuzy je nečím vinen. To, že se zná s Pitrem to ještě není problém. Zeman se také znal s odsouzeným Svobodou a jěště není automaticky gauner. Dále Topolánek hlasoval proti povolenkám a Dalík s tím nemá nic společného.Pokud znáte více, podejte trestní oznámení. Jsem přesvědčen, že znáte kuloví a jen vys..áte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
XxX
07.08.2009 16:53
neregistrovaný
tip
07.08.2009 16:37
neregistrovaný
Klicem k odpovedim na mnoho otazek jsou pobocky J&T v danovych rajich - Kypr, Channel Islands, Lichtenstejnsko, Barbados. Z techto pobocek J&T financuje svoje priznivce, jejichz nejznamejsi postavou je Marek Dalik, poradce poslance PS PCR a byvaleho premiera CR Mirka Topolanka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Artur
07.08.2009 17:05
neregistrovaný
Zdá se že něco víte. Uvědomujete si, že jste vyřkl vážné obvinění. Asi by bylo nutné (ze zákona) aby jste podal trestní oznámení. Sám se mu v případě, že blábolíte vystavujete. Možná si myslíte, že jste na Webu anonimní. Zásadně se mýlíte ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
justiční mafie
07.08.2009 17:12
neregistrovaný
kde žiješ? ve virtuálním světě ?komu podá trestní oznámení ?policii ?jejíž vedení obsadil mafiánský grázl Langer?a kteří musí všechna vyšetřování hlásit v Praze?Nebo státnímu zastupitelství ovládanému justiční mafiánskou špínou Veseckou?
Jak dopadla kauza Wolf?-proto vás voliče modré mafie považuji za tu nejhorší spodinu lidské společnosti
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
artur
07.08.2009 17:34
neregistrovaný
Poslední větou jsi na sebe prozradil jaký jsi ubožák. Za 1. Nejsem volič modré mafie; 2. Ministrem vnitra je pan Pecina, který jistě nenahrává mafii; 3. Co s tím chceš dělat, volit ČSSD se Zgarbou, Péťou a podobně, nebuď najivní!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
voe
07.08.2009 20:08
neregistrovaný
Artur
07.08.2009 17:58
neregistrovaný
co to zkoušíš?
07.08.2009 17:49
neregistrovaný
kauza Budišov?žádná neexistuje jediné černé peníze skončily na účtech firem hlavního svědka ,který jak se prokázalo si vše vymyslel , jenže tehdy byly volby a langertapo mafie zatkla jourovou ,péťu ,doležela ,-tak mafie Ods zneužila před volbama policii
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
co to zkoušíš?
07.08.2009 17:46
neregistrovaný
co to tady zkoušíš? prodej pozemků Drda ODS, Kocourek ODS pozemkový fond
Zgarba: Při jednání PF jsem byl přehlasován
Ministerstvo zemědělství v tiskové zprávě naopak tvrdilo, že z prvních získaných informací z šetření vyplývá, že se v noci před klíčovým jednáním prezidia PF sešla skupina lidí vedená předsedou dozorčí rady fondu Jiřím Drdou (ODS). Na této schůzce byl údajně připraven materiál, který stanovoval podmínky pro zrychlený výdej pozemků.
Při vlastním jednání prezidia byl ministr přehlasován a zablokováno projednání původní varianty způsobu převodu půdy. Poté byl s výjimkou Zgarbova hlasu schválen materiál stanovující zvláštní režim, díky němuž půdu
http://www.novinky.cz/domaci/68932-kocourek-selhali-urednici-pozemkoveho-fondu.html získali překupníci.
Kocourek potvrdil, že Zgarba opravdu nebyl pro zrychlený postup vydávání půdy a zdržel se i závěrečného hlasování. -Přesto jeho známý z Vysočiny díky tomuto postupu získal nějakou výhodu. Pro mě z toho plyne mnoho otazníků,- dodal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
komentar
07.08.2009 17:42
neregistrovaný
artur
07.08.2009 17:06
neregistrovaný
tralala
07.08.2009 16:40
neregistrovaný
Chachaaaa. Kolovratek z lihace pod vedenim Tvrdika s Randakem jede porad dal. Neni ti to uz trapny, fizle? Pravda, za 30 Kcs je socka schopna vseho.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Ja
07.08.2009 16:43
neregistrovaný
Jako bez veskere nadsazky by me zajimalo, co ten clovek v realu dela a co je zac... Pac toto uz fakt neni mozny. :) Ten toho vzteku musi mit v sobe tolik. :) Nebo ho Parub opravdu plati. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
Ja, tralala
07.08.2009 16:59
neregistrovaný
"jako bez veskere nadsazky by mne zajimalo, co ten clovek v realu delá a co je zac...Pac toto uz fakt neni mozny" , že by toho vzteku měli v sobě až tolik, že by takové slátaniny psali v dnešní době zadarmo a celý den již skoro týden. Takto zaujatí bývali svazáci nebo členové BSP - to ale nebude váš případ, Ti nebyli až tak zblblí, Ti to dělali pro sebe a jak jsem zjistil po 20ti letech i pro Vás jachtaři
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
tralala
07.08.2009 16:47
neregistrovaný
Ja verim tomu, ze je placenej z Lihace za tohle pastovani. Ani na jednu otazku neumi odpovedet(ted uz mu je nedavam-nema to smysl). Odpovedi zrejme nedostal a z Lihace ma narizeny sem kazdou chvili ty blaboly pastovat aby byly hned na zacatku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
Gene
07.08.2009 16:57
neregistrovaný
Porovnal jsem si příspěvky "tipa" a tvé (tralalalovy). Zcela nezaujatě konstatuji, že zatímco "tip" přináší dobré postřehy (a k tomuto konstatování nemusím být ani fans socanů), tvoje bezduché kecy o liháčích, Tvrdících a Randákovi jsou na úrovni demence. Pokud nedostáváš odpovědi na své dotazy, svědčí to i o bezduchosti jejich obsahu. Zkrátka nestojíš za odpověď.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
60 hlasů
jojko
07.08.2009 16:33
neregistrovaný
tak tomuhle se dá říct pořádný zunel, a ne nějaká oprava zámku a starosta Péťa, nakonec stejně všechna obvinění vyšuměla, protože to asi bylo v pořádku.Jo jo baazén s vlnobitím v Prachaticích.......
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
60 hlasů
Zatím
07.08.2009 16:46
neregistrovaný
a na podzim doufám volební tzunami a dá-li spravedlivý soud, tak kriminál nanejvýš se sprchou a kaplanem (když se tak rádi zaštitují těmi svatými)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
anymobratr
07.08.2009 16:33
neregistrovaný
to je teda neco, jedna z firem z portfolia se stala akcionarem az pote. Clenem představenstva je taky clen ods....no to jsou vazby[;-D]
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Tonda
07.08.2009 16:27
neregistrovaný
Česká chobotnice, která se vynořila u břehů Toskánska, se přesunula zpět do Česka, zatím na jih. Kde je český Catani?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
155 hlasů
Volič
07.08.2009 16:36
neregistrovaný
Ani Catani by si s tím sám neporadil (nemohlo Vám uniknout, kdo to všechno v Toskánsku i v tuzemsku jistí!), příp. ani početnější Blaničtí rytíři. Takže jedině voliči
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
57 hlasů
Al Topone-Capone
07.08.2009 16:25
neregistrovaný
Topolánek ,J&T-jachta lidí od Krejčíře a šéf Setuzy (spojené s Pitrem)
při prodeji honosné vily (ve které bydle Topolánek) figurovali někteří bankéři společnosti J&T. to jsou ti co dopravili topolánka na Sardinii k vůdci italkých fašistů Berlusconimu(za Berlusconiho kandiduje u vnučka Mussolliniho)
v Toskánsku byli také ředitel firmy Spolchemie a bývalé společnosti Setuza, napojené na uprchlého podnikatele Tomáše Pitra, Martin Procházka. Exministr Řebíček potvrdil , že na místo dorazil i kontroverzní pražský podnikatel Roman Janoušek, přítel primátora Pavla Béma.
- Topolánek využíval také jachtu, kterou pronajal Dalík od pražského podnikatele Radka Mašína. Ten dříve podle MfD spolupracoval i s uprchlým podnikatele Radovanem Krejčířem. Od Mašína si jachtu půjčil i Johanes, Řebíček měl jachtu vlastní.
Taková dovolené českého Al Caponeho-
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
206 hlasů
tip
07.08.2009 16:21
neregistrovaný
Otazka pro financni urad, financni policii.
Vzniklo zavazne podezreni z danoveho uniku a tim vznikla skoda CR. Nestalo by za to proverit vsechny financni transakce mezi J&T a jejimi pobockami na Barbadosu, Kypru, Channel Islands, Lichtenstejnsku, Svycarsku. Je vysoce pravdepodobne, ze v techto danovych rajich ma svoje poradce kandidata na premiera CR, poslance PS PCR. Pri svem nakladnem zpusobu zivota plneho luxusu plati s nejvetsi pravdepodobnosti svoje nakupy prave z techto kont. Je potreba proverit, z jakych kont v minulosti sly platby pri nakupu nemovitosti, luxusnich vozu atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
53 hlasů
Ja
07.08.2009 16:25
neregistrovaný
Debilku, uz ti to tu psala rada lidi. Pokud takova podezreni mas, podej trestni oznameni, je to velmi snadne. Psat otazky pro financni urad do diskuse pod clanek muze pouze imbecil. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
tralala
07.08.2009 16:24
neregistrovaný
Jaky podezreni? V tvoji paranoidni estebacky hlave? Kdyz mas podezreni, tak musis jit ke kolegum a sepsat udani. Pokud to neudelas, tak se sam dopoustis trestneho cinu. Tak co fizle, das trestni oznameni na Dalika nebo jen tak zbabele zvanis? Tvuj normalizacni slovnik je k zbliti. Jak psal kolega. Ty snad budes Milous Jakes osobne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Zhnusený
07.08.2009 16:06
neregistrovaný
Ja, předběhl jste mne. Také jsem se Vás i tralala chtěl na to samé zeptat. No a pak jsem si uvědomil, ne, že by to bylo neomalené, ale dotaz zcela zbytečný, protože odpověď vyplývá z vašich reakcí. Tož tak jste kluci modří úplně zblblí pracovití - jedni do roztrhání těla za vodou, ti pomalejší mají zatím úkoly u PC. Kontrolní otázka: Už hrajete golf, či umíte řídit jachtu nebo zatím stříháte trávníky a děláte jamky, příp. se učíte zavazovat lana. Pochlubte se, ať je ten den ještě veselejší
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
tralala
07.08.2009 16:27
neregistrovaný
Hnuse, i kdybych strihal zatim jen travnik, tak to nic neznamena. V normalni spolecnosti je normalni zacit od piky. Ne stat 40 let u soustruhu, obcas fizlum nekoho prasknout a pak se divit, ze chcipu s holou prdeli jako ty, hnuse.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Začínala jsem od píky
07.08.2009 17:22
neregistrovaný
na to byl v dřevních dobách dobrý fór, poptejte se, při Vašem slovníku by se Vám mohl líbit. No a pokud jde o ty soustruhy, jak rádi by za nimi mnozí stáli, kdyby nebyly většinou fuči, fuč. Máte pravdu v tom, že by byli stále s holou prdelí i nadále, což Váš případ zcela zřejmě nebude. Jo a k práskání máte evidentně nakročeno, jenže Vás na to zatím nikdo neupozornil.
Ale že je ten den jinak pěkně modrý, alespoň na tom bychom se shodnout mohli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
klídek
07.08.2009 16:37
neregistrovaný
tralala
07.08.2009 16:48
neregistrovaný
ods?ta mafie?
07.08.2009 16:06
neregistrovaný
mafiánské Pozadí podnikání Marka Dalíka
Jiří Berka, který tehdy většinové vlastníky plynárny podržel, je stejný soudce, který dnes čelí obvinění ze zločinného spolčení v kauze zmanipulovaných konkurzů, v největším justičním skandálu po roce 89.
Například právě v okamžiku, kdy se v Ostravě hroutila Union Banka, sem z její bývalé dceřinné společnosti jménem NLB Factoring dorazilo sto milionů korun. Podle Luboše Marečka úvěr na stavební práce.
NLB Factoring má tady v Ústí ještě dalšího klienta, potravinářskou firmu Setuza. Ani té nechtěl nikdo jiný půjčovat kvůli kontroverzním vlastníkům Františku Mrázkovi a Tomáši Pitrovi
http://www.ceskatelevize.cz/pub/reporterict/207-452-80124-0030.doc
mafiánský boss Mrázek platil Langera (dokazují odposlechy) ,a Topolánek se prohání na jachtě Krečířova poskoka,a dovolenou tráví s šéfem setuzy (setuza - pitr)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
129 hlasů
otmara
07.08.2009 16:01
neregistrovaný
HOŠI Z ODS mají veliké dilema, co s tím: Babička říkala NElži a doktor Plzák ZAtloukej! A oni se v tom nemohou vyznat. Neporadí jim voliči?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
54 hlasů
Volič
07.08.2009 16:17
neregistrovaný
Doufám, že poradí. U této sorty sportovců neplatí, že by to sami odpískali a se svěšenou hlavou zalezli někam do šatny. A protože rozhodčí je zatím na našem hřišti slepý nebo úplatný, tak doufám, že rozhodnou znechucení diváci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
48 hlasů
dotaz
07.08.2009 15:59
neregistrovaný
Marek Dalik prohlasil, ze uz penize za pronajem 30tis.Euro prevedl na konto vlastnika vily ze sveho ceskeho uctu. Ve smlouve se ale pise, ze pronajem je splatny az pristi rok. Muze Marek Dalik ukazat, ze uz zaplatil? A muze byvaly premier a poslanec Topolanek dokazat, ze zaplatil za sebe, svoji partnerku a dva syny najem vily, najem jachty a pronajem vozu?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
53 hlasů
pravice = mafie
07.08.2009 15:55
neregistrovaný
co odeesesák to kriminálnická zlodějská zrůda,nejvíc ze všeho jim vadí když je při zlodějinách nachytají -ovšem pozor tihle kriminálníci kradou z majetku nás všech z našich daní -tady vidíte co za spodinu lidské společnosti tyhle zrůdy jsou
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
136 hlasů
xy
07.08.2009 17:08
neregistrovaný
Ja
07.08.2009 15:56
neregistrovaný
kmotrolánek
07.08.2009 16:15
neregistrovaný
dobrá otázka ,chycený zločinec se u soudu brání slovy ,a jaké pane soudče platíte daně -jsou to amorální - zvrácení lidé-nic víc na to nelze říct
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
Ja
07.08.2009 16:26
neregistrovaný
otmara
07.08.2009 15:44
neregistrovaný
ZNÁMÍ POLITICI okolo ODS: Darebák,Zloděj, Podvodník, Tunelář, Lhář, Neschopný, Všehoschopný atd. Pokud tady někdo chybí, určitě jste schopni tento seznam doplnit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
59 hlasů
ze by?
07.08.2009 15:37
neregistrovaný
socan
07.08.2009 15:25
neregistrovaný
B52
07.08.2009 15:38
neregistrovaný
Nápodobně
07.08.2009 18:54
neregistrovaný
rasík
07.08.2009 15:22
neregistrovaný
on taky Dalík tvrdil, že se mu vila líbila už loni o dovolené a sháněl kontakt. Jenže vilu dostavěli na přelomu 2008/2009 a nemohl tudíž nic vidět. Jo Dalíku, tohle chtělo, aby ses při tom lhaní víc soutředil!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
76 hlasů
tip
07.08.2009 15:04
neregistrovaný
Doporucuji se zamerit na pobocky J&T na Barbadosu, Kypru, Channel Islands, Lichtenstejnsku, Svycarsku. V techto destinacich ma Marek Dalik svoje konta. Pri svem nakladnem zpusobu zivota plneho luxusu plati svoje nakupy prave z techto kont. Je potreba proverit, z jakych kont v minulosti sly platby pri nakupu nemovitosti, luxusnich vozu atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
179 hlasů
tralala
07.08.2009 15:42
neregistrovaný
Jak muzes vedet, ze neplati dane? Protoze ma dve auta a ty mas za cely svoje celozivotni fizlovani hovno a tady jen ostudu? Za tech 30 Kcs co ti dal Tvrdik si toho moc neporidis. Krome infarktu ze zavisti ty fizle.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
74 hlasů
to tralala
07.08.2009 15:55
neregistrovaný
nečtete příspěvky, které na Vás v různých diskuzích reagují? Je zřejmé, že ostudu tu má tralala někdo jiný a přispěvatel "tip" to zcela jistě není. Čtěte, pokud ovšem přes tu modrou mlhu a rudý zápal v oku, můžete.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
tralala
07.08.2009 16:18
neregistrovaný
Volič
07.08.2009 17:36
neregistrovaný
právě, že Vy reagujete, s prominutím, jako jelito. Zřejmě čtete moc rychle. Rada zněla nereagovat, abyste nebyl za .. a nemuselo být pochyb o tom, co máte v hlavě
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
Ja
07.08.2009 15:48
neregistrovaný
Taky vzdycky zasnu nad tim, jak presne informace o cizich kontech tito debilci maji. :) Zavist je holt strasna vec. Navic bych vsadil boty, ze pitomec tip by se v pozici Dalika choval jeste nepomerne hure. :) Jenze on, jakozto zkrachovaly socanek v takove pozici nikdy nebude, tak nezbyva, nez zavidet, uzirat se a nadavat. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
73 hlasů
tralala
07.08.2009 16:17
neregistrovaný
tip
07.08.2009 15:52
neregistrovaný
drv
07.08.2009 16:43
neregistrovaný
Dneska má službu oblíbená dvojka já, tralala, nikdo vám nezávidí a litujeme vás všichni, to je pech, zrovna takovej frmol a vy jste si brali páteční službu, že si odfrknete, nechci vidět, jak vám lítá tlak v tom horku. Těžce vydělané love, člověče.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
trala
07.08.2009 16:16
neregistrovaný
Ja
07.08.2009 15:54
neregistrovaný
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Al Topone-Capone (206 hlasů) 07.08.2009 16:25
Topolánek ,J&T-jachta lidí od Krejčíře a šéf Setuzy (spojené s...
tip (179 hlasů) 07.08.2009 15:04
Doporucuji se zamerit na pobocky J&T na Barbadosu, Kypru, Channel...
Tonda (155 hlasů) 07.08.2009 16:27
Česká chobotnice, která se vynořila u břehů Toskánska, se přesunula...
pravice = mafie (136 hlasů) 07.08.2009 15:55
co odeesesák to kriminálnická zlodějská zrůda,nejvíc ze všeho jim...
ods?ta mafie? (129 hlasů) 07.08.2009 16:06
mafiánské Pozadí podnikání Marka Dalíka Jiří Berka, který tehdy...