Doufam, ze arogantnimu Topolankovi jeho nenazranost prohraje volby.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | SVĚT APLIKACÍ | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Pátek 25. 5. 2012, svátek má Viola
04.08.2009 17:15 Původní zpráva
UVNITŘ DOKUMENT. Občanští demokraté zveřejnili smlouvu Marka Dalíka o pronájmu vily v Toskánsku, kde strávil letní dovolenou i předseda strany a expremiér Mirek Topolánek.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Doufam, ze arogantnimu Topolankovi jeho nenazranost prohraje volby.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Stejne se vam Topolanek smeje, protoze si ho na podzim zvolite a Roman z CEZu mu za vase prachy nakoupi dalsi baraky a auta.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Stacilo by si doslapnout na prijmy Dalika. Ty penize mu nezavidim, ale poctivou praci si na ne tezko vydelal. Tady by se mohl Paroubek profilovat..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Takových smluv vám napíšu 12 do tuctu, nejlépe na toaletní papír.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 72 hlasů
Souhlas kamo ve vsem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
prdky, na podzim je zase zvolíte, protože tady v tomto státě je blbců na sto let dopředu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 88 hlasů
Zvolí je, ale zaplatí to jejich děti, třeba tím, že budou i s vysokou na pracáku nebo u pásu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Tééda... ti nás masírují,... viďte, ovčané? - Je půlnoc, do rána nase.ru takových "smluv" třeba tři kýble i s razítkama. No to snad ani není pravda jak to mají "šikovně ošetřeno" a ještě čekají, že jim to "sežereme! - Otázka: ...že by, že by žaba žrala špek?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Žaba špek nežere.. A Já se těším až nám to zase ze západu někdo bonzne... - Ach Mirku, Mirku, oral-li si? - Oral jsem, oral ale málo, hodně lidí to nasra.lo.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
Ad 1 - chtěl bych vidět jak někdo přinutí Lichtenštejnce napsat smlouvu v angličtině. Ad 2 - místo je to sice pěkné, ale zajímalo by mne jak se dostali na majitele vily, o které makléři tvrdí, že rozhodně není k pronájmu? A proč by hledali majitele zrovna této vily, když je tam stovka jiných s okamžitou možností pronájmu bez pátrání. Ad 3 - Dalík se nechal slyšet, že tuto dovolenou měli naplánovanou rok dopředu, včetně vybraného a zamluveného ubytování. Vila ale před několika měsíci změnila majitele, takže tu něco pěkně smrdí... Ad 4 - ve smlouvě je napsáno Dalík s dlouhým "í", že by v Lichtenštejnsku měli českou klávesnici...? Ad 5 - smlouva je plná pravopisných i gramatických chyb. Pokud majitel koupil vilu za účelem dalších pronájmů, jistě by si nechal udělat smlouvu s jazykovou korekturou. Ad 6 - cena nájmu je dost vysoká na to, aby smlouva nebyla sepsána v rodných jazycích obou stran. Logické by bylo smlouvu vypracovat v němčině, provést úřední překlad do češtiny a obě vyhotovení podepsat. Suma sumárum si myslím, že nás ODS zase vodí za nos a že celá smlouva je podvrh...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 138 hlasů
přidám ještě stupiditu s datumem podpisu nájemní smlouvy, pokud by se strany sešly k podpisu ve stejný den, lze předpokládat stejné datum, ale i místo, pokud NS nebyla podepisována ve stejný den, pak se datum nevyplňuje strojově, druhá strana neví, kdy bude podepsáno, a ponechá "kolonku" volnou, protože druhá strana doplňuje se rukou.....škoda pane Dalíku, že mnoho lidí s tím už dnes má celkem praxi ;-))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 110 hlasů
Vážení diskutující, změřte si své IQ a pak můžeme porovnat kdo je chytřejší. Já mám IQ 115. Kolik vy?? http://cz.iq-test.eu/#11033
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Tahni do prdel.e kokote.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Převzato odjinud: Jak uvádějí diskutéři v jiných fórech, je prý smlouva podivná např. z těchto důvodù: Uvádí se tam: \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\" …"Pronajímatel prohlašuje, že je výhradním vlastníkem této nemovitosti", ale před pár dny prý v tisku proběhlo, že Raben Anstalt provádi pouze správu cizího majetku. Dále ja tam : "the lessor a the lessee" …kde místo „a“ má být „and“ ….tedy české „a“ je buď nepřeloženo, nebo jim utekla dvě písmena. Dále: "it is an exclusive owner" z českého "výhradní vlastník". Správně by to prý mělo být: "it is sole owner". Angličtina ve smlouvě je tedy údajně prapodivná. Dále diskutéry zaráží, že ve smlouvě jsou přímo předtištěna data podpisů obou stran (tedy 15. June a 22.June-navíc ang. formát je 15th June, nikoli 15. June), protože tato data se většinou doplňují ručně, protože alespoň jeden datum, pokud smlouvu obě strany nepodepisují v jeden den (což není tento případ), nebývá zcela jisté. Nejsem angličtinář, předávám k úvaze, co jsem přečetl. Podivné je také to, že v Lichtenštejnsku je němčina a ne angličtina.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 79 hlasů
No jo, kdyz on je v cesko-anglickem slovniku u slova vyhradni uvedeno na prvnim miste exclusive a sole az druhy (dle abecedy), no. Ono tech veci je tam vice, skoro v kazdem odstavci, je proste videt ze to nekdo otrocky prelozil bez znalosti obchodnepravnicke anglictiny :))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 73 hlasů
Laciný podvod, na voliče ODS stačí...Viz příspěvek pode mnou. Že jim ale trvalo, než tu smlouvu vyrobili :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 69 hlasů
Pro všechny ty spravedlivé rudé a oranžové narcisy:pohádka je u konce,jděte spát.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Napadlo vas nekdy proc se cela jizni amerika obraci ke komunismu? Protoze uz maji delsi zkusenost ze svobodou a DemokraCIA ala V.Havel, uz maji dost rozkradani sve zeme a niceni budoucnosti svych deti. To same ceka nas, je jen otazka za jak dlouho nam to dojde, a za jak dlouho se prestaneme stydet za to, ze jsme se nechali podvest, okrast a prizname si tu smutnou realitu. Pak se rozhodnem to resit, do te doby tady budete je kvicet a mecet a zlodeji se vam budou smat dal do obliceje, krast a schvalovat zakony proti vam a vasim detem. Neni jina moznost, nez jim ukazat, zac je toho loket, ale na to jste ted jeste moc lini, vypaseni a zbabeli. AZ ZMIZI POSLEDNI NADEJE, ZMIZI I STRACH Z TOHO, ZE MATE O CO PRIJIT ;-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 87 hlasů
nejen jižní amerika, ale i vyspělá severní a západní evropa je daleko více socialistická než např. my
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Proč pan Topolánek z billboardů na Jadranu žádá turisty, aby ho pustili k vodě, když jachtaří v Toskánsku?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 95 hlasů
Doufám, že dovolenkáři z Chorvatska, pro které ODS nadělala billboardy je opět budou volit. Proč jezdíte, volové, do drahého Chorvatska, když Toskánsko je přece domácí Špindl.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 80 hlasů
a ještě ke všemu zemí zaslíbenou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 90 hlasů
Převzato odjinud: Jak uvádějí diskutéři v jiných fórech, je prý smlouva podivná např. z těchto důvodù: Uvádí se tam: \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\" …"Pronajímatel prohlašuje, že je výhradním vlastníkem této nemovitosti", ale před pár dny prý v tisku proběhlo, že Raben Anstalt provádi pouze správu cizího majetku. Dále ja tam : "the lessor a the lessee" …kde místo „a“ má být „and“ ….tedy české „a“ je buď nepřeloženo, nebo jim utekla dvě písmena. Dále: "it is an exclusive owner" z českého "výhradní vlastník". Správně by to prý mělo být: "it is sole owner". Angličtina ve smlouvě je tedy údajně prapodivná. Dále diskutéry zaráží, že ve smlouvě jsou přímo předtištěna data podpisů obou stran (tedy 15. June a 22.June), protože tato data se většinou doplňují ručně, protože alespoň jeden datum, pokud smlouvu obě strany nepodepisují v jeden den (což není tento případ), nebývá zcela jisté. Nejsem angličtinář, předávám k úvaze, co jsem přečetl. Podivné je také to, že v Lichtenštejnsku je němčina a ne angličtina.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Je vidět, že vařeným vejcem do palice nepotřebuje jenom TOPOL, ale i tento pohunek (i když se ani jednomu už nerožne)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů
Kradou všichni jako straky KSČM /jako celou dobu své existence/ a ČSSD /smích/ .....že by ti kreťasi ne ? tomu snad vří jen totální hňup a sociální debilkrat :)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 87 hlasů
Máš pravdu, že kradou všichni a krást budou, ale čeho je moc toho je příliš a tento modrý hnus to dost přehnal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
ALE NA MODRÝ ZLODĚJSKÝ STRAKY NIKDO NEMÁ A NIKDO JE NEPŘEKONAL. KOMUNISTI BYLI PROTI MODRÁKŮM BŘÍDILOVÉ.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 83 hlasů
Moc mě mrzí, že jsem si nechala ujít tak snadnou možnost výdělku. Takovouhle "smlouvu" bych panu Dalíkovi vyrobila v několika jazykových verzích v rozhodně kratším termínu, než to zvládli sami.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Ale nevím zda by jste měla stejnou fantazii, jako ti, kteří nazvali tu společnost Raben Anstalt - zhruba cosi jako černá organizace : totiž v němčině je die Rabennacht - černá noc, die Rabenbotschaft - zlá zpráva, das Rabenei - krkavčí vejce, die Rabeneltern - necitelní rodiče, das Rabengas - zdechlina, der Rabenstein - šibenice, der Rabenvogel - havran etc etc..... a prosím, vyslovovat s podobným přízvukem, jako v pořadu Alles Gutte!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
No, oni právě jaksi automaticky vycházejí ze svého základního sdružovacího instinktu, a to že vrána k vráně (zde modifikováno do havrana) sedá.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Dalík je z Brna, Topolánek je Valach, Langr je z Olomouce, no jo, chlapci z Moravy si hrají já na bráchu, brácha na mne. Kluci nenažraní. Je úplně jedno, jestli je modrý, nebo oranžový. Jak je ale z Moravy, jako oranžový Paroubek, Zaorálek, Škromach... a vůbec, celá ta politická elita z leva do prava je z Moravy. Proto je to úplně v zadeli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 84 hlasů
A není to snad Tomáši pravda? Nebo ti někdo šlápnul na kuří oko, že tak sprostě reaguješ, aniž by se vyjádřil k tématu
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
No a Ty jako čecháček seš kretén největší co?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Kretén jsi ty, Tomáši. Pro pravdu se každý zlobí. Zbytečně se v Čechách neříká, že co z Moravy pochází, zlé jest. Politická garnitura , která je ve vedoucích pozicích téměř celá moravská, jest toho důkazem. Moraváci zasvinili celou Prahu a politiku zgaunerizovali. Stahují republiku do žumpy a bídy a pak z toho obviní Pražáky. Kdo tohle nevidí, je slepý, nebo je to moravák, který to nechce vidět.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Půjdu k volbám a budu volit ČSSD. Kdybych nešel, volil bych ODS či KSČM, protože jejich voliči přijdou i kdyby politici jejich stran kradli či zabíjeli v přímém přenosu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 72 hlasů
Věnováno českému panoptiku - Sešli se u Kalicha # Jaroslav Vrána # # Včera na Radiojournalu běžel pořad o tom našem Kocourkovu a zda dnes padne # vláda. Jelikož ona již delší dobu svoji mentalitou připomíná padlou děvu, tak se # maximálně dovíme, že král je nahý. # # Volalo asi 8 posluchačů. Jeden rezignoval, dva byli peprní ve svých verbálních # projevech, dva volali po vládě povadlé růže a zbytek /vesměs Ti, kteří nosí # ptáka na klopě místo mezi nohama/ volili dikci velice podobnou té,s kterou Jan # Kopal píše agitky na téma pan presidenta a EU. # Redaktor chtěl vědět, zda nové volby ano či nikoliv, jak dál, co potom atd. # Švejku , co říkáte tomu mumraji a možná že dnes padne vláda ? # # Víte pane Palivec, ony se věci mají následovně. Začíná jaro a myslím, že ten # cirkus ze Strakovky by mohl vyrazit s panem Berouskem na turné, aby ho lidi # viděli na vlastní oči a nikoliv jenom v televizi. # # Ono je poměrně jednoduché řešení. Jak jsem již řekl onehdá, na Lidový dům ať # vyvěsí místo vlajky EU červenou lucernu a tím bude jasno. Rehabilitoval bych # plk. Kubiceho a na Jánském vršku by akorát zůstal vrátný /zbytek by se přemístil # na Pankrác/. Lidovci jsou dnes již v postavení katolické rezervace a zeleným- # těm bych rozdal pasy sionistického státu a v principu by zde nezůstal nikdo. # Paní Zubová by se možná od svého krajana Liebermana naučila dělat politiku, # totéž platí o lady Stehlíkové. Zbývají komunisté- to už tady 40 let bylo a # všichni víme, kam to došlo. # # Navrhuji povolat Národní a Dělnickou stranu a team Jana Kopala. Ti tu frašku # dokončí se vším všudy. Pak bych brnknul paní kancléřce Merkelové, zda by neměla # tak na 5 let nějakého státního tajemníka. On by tomu dal trochu řád, ona by se # už nějak s Putinem dohodla. # # Mezitím se vyřeší náš statut v monarchii zvané EU a přijme euro a pak můžeme # zase dalších 20 let blbnout a říkat, že si vládnem................ # # Švejku, maji recht. Daj si ještě jednu pintu černého nebo zaplatěj # ............? # # Znovu něco od U Kalicha # Jaroslav Vrána # # Tak jsem opět dnes zašel ke Kalichu a vstřebával atmosféru české lidové # hospody................... # # Zdravíčko pana Švejk, dají si jako obvykle jedno černé ? # # Pane Palivec, opatrně. Pozítří má přijet americký president a on je, jak řekl # signor Berlusconi, 'hezky' opálený. Všude řádí politicko-korektní policie a ti # jsou horší než policie náboženská v království u Saudů v Arábii. Aby Vám nakonec # nezavřeli živnost a vzpomenou si na tu lapálii ohledně nebožtíka France Josefa # ! # # Mají recht Švejk, jedno tmavé, a na zub by si něco nedali ? # # Řeknou paní Palivcové, ať připraví něco 'na vidličku '. Ona domácí Millerová má # dnes jakýsi gender mejdan a už mi ráčila sdělit, že pátky se má stravovat sám ! # # Slyšel jste tu zprávu pane Švejk, že v zoologické zahradě v Liberci chtějí # přestěhovat 5 šimpanzů do Francie, protože se nesnesou s dalšími pěti, které si # chce tamější zoo zachovat a udržet?! # # Pane Palivec, oni dnes nejsou ve své kůži. Oni zřejmě poslouchali Rádio Jerevan. # To nebyla zoo v Liberci,ale Úřad vlády na Strakovce a nebyli to šimpanzi,ale # jednotliví ministři /ono to vizuelně může vypadat stejně/. # # Oni ti kluci, kteří spolu nemluví a nahradili team kluka z plákátů /který to # myslel upřimně/, neví kudy kam a přitom vědí, že musí od koryta. Ono tam pustit # někoho jiného, to je pro ně šílená představa. Tak nezbývá , než jich pár # přemístit nikoliv do Francie, ale do Bruselu a zbytek na Pankrác. # # Ach tak, oni jsou opravdu pane Švejk hlava. Tmavé se už nese a paní Palivcová # Vám udělá dobrý gulášek. Zbyl od oběda a Ti podivně vypadající pánové si moc # šmákli. Akorát vypili moc piva a ptali se na cestu do Přerova. Řekl jsem jim, že # musí vlakem do Čelákovic a tam odsud místní dopravou. # # Oni jsou pane Palivec opravdu dnes mimo. Oni nejeli do tamějšího musea, kde mají # zahrádku u Labe, ale do PŘEROVA na Moravě, kde údajně chtějí bojovat proti # černému rasismu. # # Pane Švejk, pozor, sám jste použil slovo, před kterým jste mne varoval. # # Vidějí, pane PALIVEC, v jakém žijeme zmatku. Není lepší být hluchoněmý??? #
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Já bych volil SOS - stranu občanské společnosti. Jejím činovníkem v Kopycanech je Tydlitátová a dle jejích myšlenek , permanentního chlastu jak sama sděluje a její zálibě v poklopcích těch, kteří sice bydlí v Rokycanech ,ale jejich pobratinci dnes odtahli do Sedmihradska by to mohla býti zajímavá volba. Kretenismu v ČR coby normy nikdy není dost !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů
Záměrně se odvádí pozornost na nepodstatné detaily. Podstatné je, s kým se scházeli a o čem jednali.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 92 hlasů
Samozřejmě, že tento modrý hnus žádné převodní příkazy neukáže, protože neexistují, a tenhle narychlo vyprodukovaný cár papírů jim může pozřít "inteligentní volič typu Ja"
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
VOLIT ODS TO SI RADĚJI NECHÁM RUKU USEKNOUT!!!JE TO TAM SAMÍ ZLODĚJ,PODVODNÍK LHÁŘ A MAFIAN!!!STAČÍ SE JENOM POZORNĚ PODÍVAT NA LANGRA!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 86 hlasů
LIDL VOLÁ!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 89 hlasů
Já tě debile vemu klackem přes tvoje křivá záda a zmodralý ksicht a budeš taky volat - Pomóooooooooooc !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 95 hlasů
tolik lasky tady na tak malem miste...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
a mazej si pro lahváče, ty modrej pablbe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
KDO JE PROTI ZNARODNENI NAKRADENEHO MAJETKU PARCHANTUM ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Takže narychlo sepsali a antidatovali smlouvu, ok. Proč ne, jsme v ČR a lidi to sežerou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 73 hlasů
Dalíku, lži alespoň inteligentně. Další důkaz o podvodu smlouvy. Ve smlouvě se píše, že \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\". Před pár dny, ale v tisku proběhlo, že Raben Anstalt provádi pouze správu cizího majetku. Takže Dalíku, jak odpovíš na toto? Na to si včera večer u kompu nemyslel, že? :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 97 hlasů
Tak to je bomba!!!!! Ani jsem si toho nevšiml. No nejsou ti ODSmani paka?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
si do zfalšované smlouvy napsal"Pronajímatel prohlašuje, že je výhradním vlastníkem této nemovitosti". HIHIHI, HAHAHA, MODRÝ BLBÍ DEBÍLKOVÉ, MÁTE PO PTÁKÁCH!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 95 hlasů
Copak nevidíte že z nás dělají volky!!!!!!!!!!!!!!!!Proboha lidi!!chce se to probrat a u voleb dát najevo že už si na hlavu srát nenecháme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 84 hlasů
Tak poraď koho volit? ODS ani omylem (já zloděje, podvodníky a komunsty nerad), Top 09 béško ODS, lidovce-hady, komunisty ani omylem, ČSSD vedle ODS skutečně menší zlo a furt zlo anebo snad Dělnickou stranu (papíry na hlavu fakt nemám)? S chutí bych si vytřel s lístkama zadek ale pak bych dal hlas defacto ods a komunistům protože mají nejvěrnější voliče tupany voliče! A to fakt nechci!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 80 hlasů
Máš pravdu je to fakt těžké sám uvažuju koho tam" strčím" ODS to ,ale rozhodně nebude!!!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Matematicky z toho se skřípením zubů holt vychází ČSSD. Bohužel, ale kde nic není, ani smrt nebere. Prostě volba menšího zla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 83 hlasů
Volit menší zlo je volit zlo. Když Vám někdo ztluče děti, jeden je ztluče jednou, druhý dvakrát, koho z nich si pozvete domů? Já ani jednoho a doporučuji Vám totéž.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
pokud to, ze si nevyberu ani jednoho bude znamenat, ze si vyberu toho horsiho, tak radeji toho, ktery tloukl min krat
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů
A jste spokojen s touto vasi zkratkovitou racionalizaci? Volba mensiho zla? Urbanova dovolena se stejnymi lidmi je vam sumak? CEZu je uplne jedno, s kym se domluvi, kdyz bude z vysoke politiky. A co Paroubkovy nahrady, "kdo z vas je ma"? A Sobotkuv byt? Grossovi akcie? Krausovo kakao? Proberte se, CSSD je jen druha strana stejne mince. Pred verejnosti hraji nesmiritelne nepratele, za zavrenymi dvermi se dohodnou, na cem budou chtit, hlavne kdyz to ponese... Ukazali to v oposmlouve a v mensi podobe to ukazuji zas a znova. Je to stejna hydra. Jestli chcete konecne zmenu, nemuzete volit alibisticky jakesi "mensi zlo", ale vybrat si nekoho, PRO koho budete volit. A nebat se precist si programy mensich stran. A nebat se, ze hlas propadne. Zadny hlas proti velkym stranam nepropada, je to nazor, ze chcete zmenu...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Menší zlo, pořád zlo. Krade méně, to je opravdu kvalifikace pro to, abych je volil :). Na lidi myslí opravdu jen občas, zpravidla 1x za 4 roky. Chce to si rozšířit obzor mimo parlament a dát jim najevo, že jich máte dost. Nevolte menší zlo, to je akt zoufalství, volte dle uvážení dobro, to je akt svobodné vůle.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
ČSSD je menší zlo. Krade méně a přitom ještě občas myslí na lidi. Někdo to vyjádřil přesně. Když se nejde k volbám, tak volíte ODS nebo KSČM.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů
To to ale trvalo než tu smlouvu ODS vyrobila.Čistý kuní ksicht opět zapracoval.Panu FOTOGRAFOVI za ty krásné fotky děkujeme. Všichni danoví poplatníci mají možnost vidět mafii na pracovní poradě.To musí pravá Cosa Nostra opravdu závidět
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů
K těm chybám ve smlouvě - úřední jazyk v Lichtenštejnsku je němčina.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Mno, pokud má ta firma bordel v překladu smluv pak to bude asi nějaká firma na tři věci! Moc tomu ale nevěřím! Z toho spíš kouká nějaký dalíkysmus
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Ve smlouve se pise "The Lesseeshall pay the Lease Rental agreed-upon by noncash transfer to the account of the Lessor ...". Takze at pan Dalik ukaze, jakym bankovnim prevodem platil. Je to prece jednoduche se vyhnout vsem podezrenim.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Opisuji: Dalíku, lži alespoň inteligentně. Další důkaz o podvodu smlouvy. Ve smlouvě se píše, že \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\". Před pár dny, ale v tisku proběhlo, že Raben Anstalt provádi pouze správu cizího majetku. Takže Dalíku, jak odpovíš na toto? Na to si včera večer u kompu nemyslel, že? :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 78 hlasů
Dalík to je typická svině už od pohledu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů
ale tip pise o ne cem jinem , zrejme mate problem s anlictinou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
Právě proto, že jsem pravičák, bych nikdy nevolil ODS!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 78 hlasů
Bohužel v Čechách pravice není! U nás jsou jen divné slepence kariéristů, zlatokopů a zlodějů jako ODS a Top 9! Stačí se jen podívat jak reagují zastánci tzv"české pravice" na kritiku jejich modrých guru! Zloba, fanatismus, nekritičnost, urážky... K tomu by se britští toriové nebo nemečtí lidovci nikdy nesnížili! Z nich čpí Gottwaldovsko-Hitlerovský slovník na sto honů!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů
Ano, v Čechách autentická pravice není. Když to člověk vezme kolem, tak vlastně nejvíce diskredituje a škodí pravici ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Je to tak! Před 10 léty jsem ještě věřil že přijde nová generace lidí studovaných na Oxfordu, co na metody svých papínků Klausů, Topolánků, Starků atd zapomena a bude to opravdová elita, co místo fotbalu sponzoruje divadlo a veřejně prospěšné věci a vytvoří skutečnou pravici! Tedy lidi co jdou do politiky aby prospěli státu nikoliv aby si nehorázně vidělali na stavbě předražených dálnic jako Řebíček! Bohužel když vidím polostupidní mladé Flinky jako je topolánek junior a jiné členy zlaté mládeže moje nadějé zamrzají a mám strach že tahle nová generace bude ještě horší parta modrých šulínů než tahle!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů
Dalik ma konta v danovych rajich, kam mu firmy za dohozene zakazky sypou provize. Zvlaste J&T, ktera provedla v minulosti akvizice bank v danovych rajich jako na Barbadosu, Kypru, Channel Islands, Svycarsku aj. Presto je mozne zjistit, ze ne vse je legalni. Jeho firma v CR vykazuje minimalni zisk (cca.400tis.Kc/rok). To ma vsak pri jeho nakladnem zpusobu zivota jeden velky hacek. Marek Dalik koupil byt na Hradcanech za cca.9mil.Kc, vlastni Porsche Boxster, luxusni Aston Martin, vilu atd. V takove situaci normalni financni urad bude chtit dolozit, jak provadel platby. On je totiz neprovadi z uctu v CR. Prevadi penize za "vsimne" ze svych uctu v danovych rajich. A to je jeho problem. Marek Dalik se pred danovym uradem prezentuje jako chudak, ale jeho majetek svedci o uplne pravem opaku. Mne jen zajima, jestli plati radne dane. On je totiz jako obcan CR, ktery travi v CR vice nez pul roku, musi platit prave v CR. Majetek je registrovany na jeho jmeno, ale jak k nemu prisel, kdyz nevykazuje zadne prijmy? Ze by vymyslel perpetuum mobile?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů
pro oranžové a rudé:musíte si najít něco jiného.zde je to již o ničem.Přeji hezký večer!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
To máš pravdu, když tady něco napíšeš, je to o ničem!!!! Tak jdi něco dělat a neopruzuj tady.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
To by si chtěl co? V ničem se nerýpat aby měli modří experti klid na zlodějny a jejich tupý VOLIči vrněli blahem jako za Klause! Tudle!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů
Zbytečné diskuse. Jako bývalý volič ODS, pravicový volič budu volit TOP09. Snad se pak vyčistí naše slavná politická scéna.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Tak tomu dáte korunu. Do TOP 09 nalezli všichni, co by byli bez koryta. Švarzenberg, Kalousek, Severa, Parkanová a další. To jsou všechno jen vyžírkové, kteří byli ve svých stranách bez místa na kandidátce, nebo by se jejich strany do sněmovny nedostaly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
TOP 09 je to samé. Proč myslíte, že ji ODS pomáhala zakládat??
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Za komoušů se tomu říkalo kádrové rezervy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Koukam, ze ruda luze tu opet nadmerne slini. No jen si to uzivejte socanci. Aspon mate nejakou radost ve svych mizernych zivotech na davkach z kapes jinych. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
jsem volič Soc.dem, žádný mizerný život nemám, ba naopak. Ale ne ze zlodějny, nýbrž svou prací.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Když nejsou argumenty, tak se musí alespoň jadrně nadávat a urážet hezky po Topolánkovsku, co? Ty jsi typická ukázka modré chátry. Takoví jako ty, jsou hlavním neštěstím této společnosti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Volici te "modre chatry" zhusta zivi takove darmoslapy, jako vy, pane Novak. Ackoliv si to vas zarudly mozecek nepripousti...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Pokud vím, tebe zatím živí rodiče. Až v životě něco dokážeš, pak můžeš někoho kritizovat. Zatím nemáš svůj názor a papouškuješ, co slyšíš.Jseš zatím nula.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Tak za to byste si měl dát facku. Všichni poctivě pracující musí živit tu modrou chátru u koryt. Oni si válí prd...e v Toskánsku a nám zdraží elektřinu. Vy se nechte vyšetřit, protože tohle už je náznak demence.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Jak můžeš hodnotit někoho koho vůbec neznáš, smetáku drzej? Co se týče toho živení, tak bych spíš řekl, že jsme vás málo řezali a teď je to na vás vy parchanti nevycválaný sakra vidět.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 76 hlasů
Pane Novaku, typicke pro vas, paroubkovy volice, nadavat na druhe a nepodivat se do vlastnich rad, co kdybyste si procetl diskuzi a podival se jak zde urazi vasi soukmenovci. Ale jestli vam to dela dobre, tak si posluzte, koho muze urazit nejaka nicka :o))) No nic drazi spoludiskutujici, doufam,ze jsem vam zvedla aspon trosku adrenalinu, ja jsem se bavila kralovsky, ted na vas prdim a jedu si zalenosit na ocean.......
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
O něco výše nadává jistý Ja ! Co myslíte, je to sprostý voliš sosciální demokracie ? Ne, je z vašich slušných a čistých a dokonalých řad !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 72 hlasů
Jeď třeba do pr-ele a už se nevracej.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
do ty pr-dele jed ty socko pupkata, plesata a navic impotentni. Ani ten sulin ti neni videt jak mas velky pivni puchejr.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
ta o pyšné princezně je lepší
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
To je pravda! Nicka jako ty fakt nikoho urazit nemůže! Btw u vás se říká rybníku "oceán"? No ale stejně to Vejprtům světovosti nedodá!)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Jedinym dokladem je doklad o uskutecnene platbe bankovnim prevodem. Vsechny castky nad 500tis.Kc je podle zakonu CR nutne provadet bankovnim prevodem. Tento papir je blabol, kterych si kazdy muze natisknout, kolik chce. Navic dlouhe i ve jmenu Dalik je velice usmevne. Jeste jsem nevidel zadnou zahranicni smlouvu, kde se dusledne dba na presne psane ceske jmeno s ceskou interpunkci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Tak to jste toho videl hodne malo. Ale to neni u socanka prekvapive. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
S vami se ale nikdo nebavi. Vy si sednete do putyky se soudruhem Johanesem a Mirek vam ukaze, jaka jste jednicka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Evidentne blbecku ,ktery si rika tip, neznate pravidla volne diskuze, proto ta primitivni odpoved.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Nahodou mi ta reakce prisla vtipna, slusna a k veci. To jsou kupodivu 3 veci, kterými se výrazně odlišovala od té Vaší :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
zalez, než dostaneš po držce.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Je videt, ze jste opravdu dama. Dama, ale spis z pate cenove bez ubrusu, ze?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
To bylo opravdu slabe socanku. Ale co cekat od cloveka, co ma dost nizkou inteligenci na to, aby byl levicakem, ze? :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Ti, kteří nemají už vůbec žádnou, volí ODS !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Říkaj, že ODS volí vzdělaní lidé. Vyjímka potvrzuje pravidlo, tebe odhaduji na IQ tykve. A to tu tykev urážím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Říkaj, že ODS volí vzdělaní lidé. Vyjímka potvrzuje pravidlo, tebe odhaduji na IQ tykve. A to tu tykev urážím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 74 hlasů
Bobánku Ja! Proč bych měl plýtvat svojí invenci na tebe? Mám ji sice dost, ale zrovna na tebe když navíc nemám jistotu(teda v tomhle jistotu zrovna mám)))) že ji pochopíš ji chuť plýtvat nemám! Fandíš ods a to už je známka nikoliv panku ale blbosti a nesoudnosti!))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Priznam se, ze nevim, jak jste to ted myslel. Vite to alespon vy? Vzdyt vy si clovece sam odporujete. Tvrdite, ze mam dost nizkou inteligenci na to byt levicakem, coz automaticky implikuje, ze podle vas pravicaci maji nizkou inteligenci. Chapete, co jste chtel rict, vy kokto?-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Mutant mafiána, komunisty a opice? :-D Nic blbejsiho vas mozecek nevyplodi? :-D Kdyz uz chcete urazet, tak do toho vlozte nejakou invenci, takto jste akorat k smichu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Na to aby se člověk stal modrákem(což rozhodně není pravičák ale mutant mafiána, komunisty a opice) je třeba ještě nižší IQ! Ostatně sám nám to tu dokazuješ!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Nesmíme diskutovat o princovi to je demokracie že???? Noviny se bojí pravdy jako se báli za kamoušů. Přesně tak. A kdyby na nás mohli, tak nás za názory pozavírají že????
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Konečně skončila šaskárna s princem. Mimochodem by mě zajímalo, dle jakého původu ho tak titulovali????? Kdyby ře kli, že to byl marťan tak bychom ho taky tak nazývali???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
v době, kdy se smělo Romům říkat ještě bez problému Cikáni, se takovému náčelníkovi cca 1000-2000 lidí říkalo vajda. Čili to byl syn vajdy. Jenže to už se asi taky říkat nesmí, tak holt to byl princ. Měl by nás teď princ Charles žalovat :-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů
Tady je názorná ukázka jak pravicoví politici a lobbisté umějí šetřit v době hospodářské krize. A proto by si zasloužili ještě nižší daně. Přeci nebudeme trestat úspěch, že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Topolánek opakovaně zdůrazňuje, že "Marek" je jeho nejlepší kamarád, dokonce i tehdy, když si tím jen škodí... Řekl mu také, jak dosvědčila MFDnes: "Marku, s tebou stojím a padám." - NENÍ NAKONEC JEJICH POMĚR HOMOSEXUÁLNÍ!?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Netapetuj. Mimochodem ten tvůj příspěvek není nic moc tak s tím furt neunavuj.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 76 hlasů
No možná je to blbost ale neříkej že ti ty dva tak občas nepřipadají? všude kde je Mirek je i Marek! Na tenise sedí Mirek, Marek a Langer-bez žen mezi nima! Chodí spolu na golf! Jezdí spolu na dovolenou! Po zábavách! Tráví spolu večery! Teď se navíc provalilo že mladého Topolánka je nejlepší kamarád no hádej kdo? No Marek Dalík! Jestli oni nejsou taková homosexuální incestní trojka!)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 80 hlasů
Mě jde spíš o to tapetování
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Čím více tady pročítám ty modré plky, tím mám větší dilema, zda se tomu mám smát, či hořce plakat nad jejich ubohostí. Opět se potvrzuje stará pravda, že blbost je věčná. Obzvláště rád bych to tady připoměl tomu stvoření s nickem Lytom. To je fakt síla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
bla bla bla ty jedno dylyno, nebo dilema :o)))) Prosim te co ty pitomce oranzovej, pupkatej, plesatej, impotentni , navic as malym pindourem vis co je dilema? Zajimy ukaz, kdyz pises na jinych blocich, tak se jako prase nevyjadrujes co, to se bojis, ze bys dostal virtualne po hube, tohle si muzes dovolit ty prasaku jenom na deniku Tyden. Mas pravsdu ,blbost je vecna a v tvem pripade nevylecitelna, protoze ty uz ses blbej narodil, mate to totiz v rodine. Tak a ted si rvi triko pitomce a zacni nadavat, mne to dela dobre :o))))))) rada provokuju blbce tvyho kalibru :o))))))))))))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
A víš co je na tom to nejhorší? Že tahle spodina jak duchovní tak morální, která má jen dost podivně vyrýžovaných pěněz si mylí že je elita! Hrůza!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Westiku, tebe cist, tak to je zazitek:o))))) Co to je prosim te spodina duchovni , tak moralni...????? ty proste chces pouzit nejak slova o nichz nemas ani sajnu vid ty duchovno? Ty znas tak akorat ty tvoje duchy, neboli prdy, to je o cem ty se muzes bavit. Boze, ty ses kreten :o))))) Hrůza!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Bodiku, to chce klid a nohy v teple. Moc mne to mrzi, ze jsem vas tak zklamala a nebecim jako stado levicackych ovecek, ktere beci podle toho jak zabeci vudce beran. Ja, na rozdil od vas si vas vychutnavam a tesi mne vas kvikot a urcite nad vami nebudu plakat,, ja vam tu vasi blbost ze srdce preji a hezky si ji vyzerte az do dna i s tim vasim paroprasetem. Hezky den :o)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Je úsměvné tvrdit, že někdo z ODS bučí jinak než vůdce stáda ! Jediné co umíte, je papouškovat ideologické bláboly z Jánského vršku ! Stačilo, když Julínek řekl, že se zneužívá Paralen a nikdo z vás nenajde jiný lék a svorně řvete Paralen, Paralen ! Kdyby byl řekl aspirin, řvali byste aspirin, aspirin !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
a rozdíl od oranžových je prosím kde? :) Mě se zdají obě skupiny, co na sebe tato moudra pokřikují, stejně vymyté.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
:-))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Ty nebečíš, ty bučíš! Taková Milka jako ty se opravdu i na diskusích, kde "superinteligentní šmoulí elita" perlí argumenty typu paroprase, sockomouší objeví jen zřídka! Takže si dej mokrý hadr na hlavu! Jsi opravdu zoufalé politování hodné zvířátka! Ohrožený druh tura- toskánka modračka fanatická! )))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Zoufalce, asi jsem se trefila do cerneho, ze kvicis ty oranzova smoulo jak cerstve podriznute podsvince :o)))))))))))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
To vys ze jo ty náno! Jsem rád že jsem ti udělal radost! Jéje, to bude na starém Bělidle veselo! Hold jsi kráva a to je ještě slušné označení pro k**** tvého druhu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Spíš bych řekl, že se zalykáš záští a už jenom ty výrazy paroprase, kvikot apod, svědčí o tvé vysoké intelektuální úrovni. Ovšem u většiny modrách fanatiků je to typické. Taktéž přeji hezký den.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů
CO DELA POLICIE A FINANCNI URAD?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 74 hlasů
chytá silniční piráty v R36, nemají čas proste na takový prkotiny :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů
Po příjezdu jim kemp, asi 30 000,- zaplatí magistrát, později prohlásí, že je to sbírka českých cikánů. Cikáni odstraní značku zákazu vjezdu a tak nemohou dostat pokutu. Pak se usadí na obecním pozemku, protože pozemek soukromníka je zarostlý a začnou rybařit. Pokutu nedostanou. Starostka je chce vystěhovat, ale policie nemůže, protože nemá soudní rozsudek. Včerejší noc stráví na trávníku v nemocnici. Utopený cikán nebyl pojištěný a tak nás ošetření stálo asi přes milión. Na převoz zemřelého nemají pozůstalí peníze a obrací se na rumunskou ambasádu, ta je odmítne. Pak je oznámeno, že to zaplatíme my (magistrát). Nyní oznámila TV, že převoz (90 000,-) si zaplatí sami cikáni, kteří před tím prohlašovali, že nemají peníze. Skoro všechny diskuse o cikánech jsou zakázány! Je to všechno normální?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Teď ohlásili, že princ jako mladistvý měl zdravotní pojištění, takže je všechno v nejlepším pořádku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Už se to stává trapným. Že se v Itálii válela a kula pikle za nakradené prachy banda lumpů je snad jasné. Tak už s tím tady nesmrďte, kdo má rozum, bude volit komunisty....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Kdo ten rozum opravdu má, nebude volit žádné komunisty, tím myslím i komunisty s jinými vlajkami (modré, oranžové,...).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů
Vsadim se o co chcete, ze Marek Dalik pri svem zpusobu zivota, kdy v CR nevykazuje zadne prijmy, ale ma pomerne vysoky zivotni standard, pokud nejakou platbu provadel, provadel ji z nejakeho konta v zahranici. Je mozne napr. aby nepriznaval tato konta a neplatil dan z uroku jako clovek, ktery zije v CR vice nez pul kalendarniho roku? Mel by prece dane platit v CR.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 82 hlasů
Měl by platit daně a sedět v base...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
a jak jste letos na tom s ndanemi byl vy? Podarilo se vam s vasim ucetnim taky neco ututlat a neco vytriskat?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
my tady v cesku pouzivame carky, hacky a velka pismena. Jinak, dane za mne plati podnik...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Líbej mně i s háčky a čárky moji krásně tvarovanou perdel :o)))) No vidis, to ja tak rada, bez hacku a carek, on se vzdycky najde nejaky idiot, kteremu to vadi :o)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Ach jo, co se s touto republikou stalo, jací zkorumpovaní, hamižní a arogantní křupani nám vládnou a co všechno si český národ nechá líbit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Tohle neni zadny doklad stejne jako Urbanova faktura c.14. Jedinym moznym dokladem je doklad o uskutecnenem bankovnim prevodu, ktery p.Dalik uskutecnil ze sve banky v CR. Jedine tak je mozne provadet totiz platbu ve vysi 30tis.Euro. Bankovni prevod je jediny mozny podle zakonu CR pro vsechny castky nad 500tis.Kc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Dalik ma konta v danovych rajich, kam mu firmy za dohozene zakazky sypou provize. Zvlaste J&T, ktera provedla v minulosti akvizice bank v danovych rajich jako na Barbadosu, Kypru, Channel Islands, Svycarsku aj. Presto je mozne zjistit, ze ne vse je legalni. Jeho firma v CR vykazuje minimalni zisk (cca.400tis.Kc/rok). To ma vsak pri jeho nakladnem zpusobu zivota jeden velky hacek. Marek Dalik koupil byt na Hradcanech za cca.9mil.Kc, vlastni Porsche Boxster, luxusni Aston Martin, vilu atd. V takove situaci normalni financni urad bude chtit dolozit, jak provadel platby. On je totiz neprovadi z uctu v CR. Prevadi penize za "vsimne" ze svych uctu v danovych rajich. A to je jeho problem. Marek Dalik se pred danovym uradem prezentuje jako chudak, ale jeho majetek svedci o uplne pravem opaku. Mne jen zajima, jestli plati radne dane. On je totiz jako obcan CR, ktery travi v CR vice nez pul roku, musi platit prave v CR. Majetek je registrovany na jeho jmeno, ale jak k nemu prisel, kdyz nevykazuje zadne prijmy?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
A pak že ODS zase nevydá nějakou legrační podvodnou smlouvu! Mám tiskárnu a ta má rychlost 120stran v minutě-jsem tedy schopen vydat 30(pokud počítáme i poslední stranu s podpisem) podobných smluv za minutu ve stejné hodnotě. Mimochodem, už to že někdo politikovy plattí dovolenou a za takovéhle častky (jak říká Paroubek: Kdo tohle má?)))) prostě smrdí!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 91 hlasů
tak to pěkně kecáte, 2 stránky za minutu nemá žádná běžná "tiskárna" ani kopírka na trhu - to byste musel mít profesionální kopírovací stroj za X milionů, který je ale tak obrovský, že se používá zásadně v tiskárnách a bylo by opravdu úsměvné, jak na něj přes postscript někdo posílá smlouvu z Wordu.. tak jestli nechcete být za blbce, tak aspon napíšete značku a model toho stroje...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
Muzete mne vysvetlit proc neverite tomu, ze Topolanek s Talmanovou jsou schopni si takovou dovolenaou zaplatit sami? A nebo uvazujete po vasem a take cekate az vas nekdo pozve na chatu ci chalupu, ze to bude jako obvykla zadara?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
A)Oba jsou zadluženi až po uši, B) Když je to schopen zaplatit proč už neukázal účet? Pořádný ne nějaké cáry!, C) trávit dovolenou s kapitány českého kapitálu je poněkud podivný způsob léta pro politika, D) vy máte přátele v Toskánsku kde mají chalupu a jezdíte v džípech za statisíce s Pražskou značkou? Vaše argumentace je opravdu zoufalá!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Proc ucet nebo fakturu? To samo se nepovazuje za doklad. Mel ukazat doklad o prevodu penez z banky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Měl prostě hodit na stůl fascikl dokumentů který by dokazoval každé euro která v itálii utratil! Ale to on nemůže protože je známo že smrdí korunou a vše mu platí Dalík!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
A to jsi tak blbá, že ti nedocvakne, že nejde zrovna o to, v jaké vile se blbej lampasák s Talmankou válel, jako o to, s jakou verbeží se tam setkal"NÁHODOU" a co tam plánovali za tunely? Jsi ubohá a blbá. Nejsi Talmanka? To by odpovídalo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Ja nejsem jedna z tech, ktera se urazi, takze si klidne chudaku posluz. Muzete mne prosim napsat kdo je u vas verbez a koho pokladate za slusne lidi??? a vy si opravdu myslite pane pitomce, ze kdyz budu chtit tunelovat a nebo kout pikle, tak to nemuzu v Praze, ale musim jet do Toskanska. A btw vy uz jste se tak blbej narodil?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Smlouva je špatný překlad z češtiny a čechismy se přímo hemží. To říkám jako překladatel, jenž takových smluv přeložil mraky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů
Ale nevím zda by jste měla stejnou fantazii, jako ti, kteří nazvali tu společnost Raben Anstalt - zhruba cosi jako černá organizace : totiž v němčině je die Rabennacht - černá noc, die Rabenbotschaft - zlá zpráva, das Rabenei - krkavčí vejce, die Rabeneltern - necitelní rodiče, das Rabengas - zdechlina, der Rabenstein - šibenice, der Rabenvogel - havran etc etc..... a prosím, vyslovovat s podobným přízvukem, jako v pořadu Alles Gutte!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
Omlouvám se za překlep v rodě - Ale nevím zda by jste měl stejnou fantazii, jako ti, kteří nazvali tu společnost Raben Anstalt.....................
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Tak sem s temi chechismy prekladateli....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
"the lessor a (!!!) the lessee" je taky perla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
"it is an exclusive owner" z českého "výhradní vlastník". Správně to je "it is sole owner".
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Pane prekladatleli, videl jste i jine preklady , ja ano a obcas jsem se nasmala..... "the lessor a (!!!) the lessee" je taky perla.(vase slova) lessee- noun a person to whom a lease is granted. (Middle english, from anglo-Norman, from past participle of lesser, to let out, lease), proc s tim mate problem?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Já s tím problém nemám, milý Motýle, jen bych upozornil, že se české slovo "a" řekne anglicky "and", jako ve spojení "the lessor and the lessee".
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Ja bych na takove komunisticke manyry nepristoupila Stejne mu levicaci nebudou verit, jedou podle hesla, zlodej podezira zlodeje a jak uz jsem si stacila precist nektere prispevky ,tak smlouva je podle nejakeho "odbornika" blabol, to uz opravdu, k smichu.Kdo je do prkynka nejakej pingl, ktery schvalne jel na dovolenou na Slovac. chodil do verejnych lazni, aby vsichni videli jak je jako oni a pritom uz chystal tuhle trapnou kauzu na Topolanka, perotoze zna svoje volice, kteri zavidi jednou i to hovno pod sebou.Mne se chce z tohoto papalase opravdu zvracet. To, ze Urban se Paroubkovi omlouval a predlozil diktatorovi ucty o zaplaceni svedci o tom, ze v CSSD vladne diktator. A nejsmutnejsi na veci je, ze ten pitomec Paroubek ma porad privrzence. Moc bych tem jeho privrzencum prala, aby paroprase vyhralo volby, byl be klid a pokoj, Prvni co paroprase doufam zatrhne, bude internet a budete mit pitomci po ftakach.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Bože, to je blábol! Jsi fakt tak blbej, zoufalej ,zfetovanej (poslední dobou fakt ti odsmani musí něco brát nebo jim dávají něco do pití! Trpět takovými bludy! Chcocholoušek by měl radost!) nebo ti Dalík a Topolánek drží kvér u hlavy že píšeš takovéhle blbosti? Tohle je prostě zoufalé!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Poslouchej kretene, jestli ty drogujes a nebo chlastas, neni moje starost, ale neprisuzuj mne tvoje vlastnosti, bud tak laskav a jestli pitomce zhulenej nemuzes pochopit, ze ne vsichni uvazuji jako ty debile primitivni, tak nelez na diskuze a neurazej oponenty ty moralni svine, je ti to uz konecne kurvo prodejna jasny? Ja se mam nechat urazet od nejakeho svinskeho nymanda, ktery tady papouskuje svinske kecy? Ja se mam nechat urazet, jenom proto, ze je vas tady par hajzlu, kteri si meni nicky a sproste utoci na vsechny co maji jiny nazor? Tak hajzle ted si vychutnej ty cocksucker and motherfucker jaky to je, kdyz te you fucking winnie breath nekdo urazi!!! Na hruby pytel, hruba zaplata, c-raku!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
JSI UBOHÁ MODRÁ ZBLBLÁ KRÁÁÁÁÁÁÁVA.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
A TY ZKURVENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ORANZADA .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Slušněji komentovat tento příspěvek se už asi opravdu nedá!Pak,že pravici volí pouze vzdělaní a inteligentní lidé příspěvek od Lylom je toho živým důkazem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Mas nejaky problem ty mezinozniku mrduchtivy? Podivej se na sebe ty potulny inseminatore , vzdyt ty nedokazes dokonce opsat jednoduchy nick bez chyby !!!! A ty chces tady nekoho komentovat, ty honibrku?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
No ja bych to tak intelektualne nevidela :o)))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
Je politováni hodné že jsou lidé ještě svádět vlastní neúspěchy na druhé je jasné že máme modrou krev a proto se tak chováme.Což pak nechápete jak Vám to po volbách osladíme ODS modrá krev.A končím už mi přijel pilot na letiště.Budu Vás sledovat,přátelé jak živoříte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Dalsi postreh. Ve smlouve se pise, ze \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\". Pred par dny, ale v tisku probehlo, ze Raben Anstalt provadi pouze spravu ciziho majetku. Takze si pan Dalik dela legraci? Jinak bych jen opet pripomnel dlouhe i ve jmenu Dalik. Oni v Lichtenstejnsku maji ceskou klavesnici?-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Dalík, オレンジレンジ, To ses opravdu takove pako vygumovane, ze nevis, ze je moznost na kazdem PC prepnout klavesnici na jakoukoliv rec? No pozor, ono je tam dlouhe iiii, boze do kohos to dusi dal? Na co jeste vy Babockinove neprijdete :o))))) Ja byt Topolankem, tak se na vas vsechny vyseru a howno bych vam predlozil. Vy si slusne zachazeni bando levicaska prolhana nezaslozite, na vas maly dvur a velkej bic.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Podle sebe soudím tebe co?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
Tak jeste jednou, to ses fakt tak blbej,ze si myslis, ze do PC si musis nechat zamontovat českou klávesnici? Já denně používám angličtinu a nikdy jsem si nenechala zamontovat do PC českou diakritiku a přesto jsem schopna ji používat, kde je prosím vás lidi probléééééééém?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Mila chytra, vy prece nejste tak hloupa, jak delate. Pokud si nenainstalujete specialni ovladac, nemate ceskou diakritiku na klavesnici. Klavesnici fyzicky zadnou nepotrebujete instalovat. Tipnul bych, ze v Lichtenstejnsku maji standartne nemeckou klavesnici, ale ceskou? To muzete tvrdit jen vy a pan Dalik:-) Normalni clovek tomu ale neuveri.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Ano. V Lichtenstejnsku kazdy obcan Lichtenstejnska a kazda tamni firma ma ze zakona povinnost mit nainstalovanou ceskou klavesnici. A pokud ne, tak to udelali jen pro pana Dalika.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů
Čekal snad někdo něco jiného, než zastání spolustraníků? Přesto, že se jim otevírá kudla v kapse, disciplína je disciplína, viďte pane Topolánku. Troufne si snad někdo odporovat hulvátovi? Těžko, přetěžko. Myslíte, že v ODS funguje vnitrostranická demokracie? Nenechte se vysmát! Ani náhodou! Tam vládne diktatura vážení!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 104 hlasů
No dyt to rikam, nic bych vam bando neukazal at treba zavisti zcepenite! A diktatura vladne v CSSD, podivejte jak Urban sklopil usi a predlozil svemu Napoleonovi ucty a jeste si pritom sypal popel na hlavu. Nejvetsi sranda ovsem je, ze je mu to malo platne, protoze Paroubek mu tu dovolenou nezapomene a pri prvni mozne prilezitosti Urbana kopne do zadele.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Ale jsi ty brebto! Seš správnej modrej grázl, jako celá ODS!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
ODS VLASTNILA Dalíkovou smlouvu? Oni mají soukromé smlouvy svých členů a příznivců ve stranickém archívu? Správcem archivu je Langer?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 109 hlasů
Už to,že je obhajuje Špulihub Íčko - je úsměvné. To nenašli moji rádcové nikoho důvěryhodnějšího ? Asi ne v té tlupě sedmilhářů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
ŠPULIBLB ÍČKO je ten nejdůvěryhodnější obhájce sedmilhářů z ODS!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 76 hlasů
To už si dělaj fakt prdel. Ta smlouva je naprostý nic. Takovejch papírů si každej může vyrobit mraky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 97 hlasů
Tak jak tak koukam, tak v Cesku je kazdy expert na smouvy a kazdej si jich muze vyrobit mraky,,,, hmmmm, zajimave.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
PŘEDTIŠTĚNÁ RŮZNÉ DATA NA SMLOUVĚ? Už jste někdopodepisoval smlouvu, na které by byla od začátku takto PŘEDTIŠTĚNA různá data a místa podepisujících? Obvykle je předtištěno nevýš datum a místo prvního podepisujícího, který v okamžiku, kdy to podepisuje, ví kde je a jaké je datum a ten druhý si to u podpisu připíše ručně. Aby ale první podepisující při tisku smlouvy předem věděl i místo a úplně jiné datum obchodního partnera a to si tam také předtiskl? Není to trochu divné??
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 85 hlasů
holt je socka
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 73 hlasů
S vamí je sranda. Socani. Pozor : JACHTA !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
šš kde ses toulal?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů
jenom modří hlupáci nepochopí, že nejde o žádné jachty nebo vily, které by jim někdo záviděl, ale o ROZKRÁDÁNÍ, NEBO CHCETE-LI OBŘÍ MODRÝ TUNEL.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 89 hlasů
Je to opravdu mozne??? tak Topolanek si vyjede na dovolenou a na popud CSSD, presneji Paroubka a jeho mluvciho Dimuna a toho zase dalsiho kamarada randaka se vytvorila umela afera u ktere zavistivci a cechacci slintaj blahem, ze si muzou neco napsat a on jna ne nicky, dokonce nekdo reaguje :o))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Topolánek opakovaně zdůrazňuje, že "Marek" je jeho nejlepší kamarád, dokonce i tehdy, když si tím jen škodí... Řekl mu také, jak dosvědčila MFDnes: "Marku, s tebou stojím a padám." - NENÍ NAKONEC JEJICH POMĚR HOMOSEXUÁLNÍ!?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Ze ty budes 4% a v kazdem vidis potencialniho milence?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
... hezká Dalíkova smlouva, kde se už ví dopředu, kdy ji druhá strana podepíše. Zkrátka vyrobená dodatečně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 93 hlasů
Všimli jste si na té Dalíkově nájemní smlouvě, psané anglicky, vystavené tou lichtenštejnskou firmou, je jméno Dalík s dlouhým í ? Že by si kvůli němu instalovali českou klávesnici?:-)))))) A proč tu smlouvu ukazuje ODS, když Dalík - jak tady svého času kdosi psal, "není nic" (tedy nemá s ODS nic společného)?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 96 hlasů
PŘEDTIŠTĚNÁ RŮZNÉ DATA NA SMLOUVĚ? Už jste někdo podepisoval smlouvu, na které by byla od začátku takto PŘEDTIŠTĚNA různá data a místa podepisujících? Obvykle je předtištěno nevýš datum a místo prvního podepisujícího, který v okamžiku, kdy to podepisuje, ví kde je a jaké je datum a ten druhý si to u podpisu připíše ručně. Aby ale první podepisující při tisku smlouvy předem věděl i místo a úplně jiné datum obchodního partnera a to si tam také předtiskl? Není to trochu divné??
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Přeposílám: Dalíku, lži alespoň inteligentně. Další důkaz o podvodu smlouvy. Ve smlouvě se píše, že \"The lessor declares that it is an exclusive owner of the following real estate assets ...\". Před pár dny, ale v tisku proběhlo, že Raben Anstalt provádi pouze správu cizího majetku. Takže Dalíku, jak odpovíš na toto? Na to si včera večer u kompu nemyslel, že? :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů
Dejte jim ještě týden a uvidíte kolik nových "zaručených" dokladů předloží !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Zajimavy postreh. Ta smlouva je sama o sobe blabolem. Pokud by chteli opravdu neco dokazat, ukazali by doklad o prevodu penez. Dalik ma vsechny penize v off-shore spolecnostech, tak se vsadim, ze platbu z CR neprovadel. At prinese doklad, ze provadel platbu ze sve banky v CR. Je to stejny blabol jako Urbanova faktura c.14:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Jeste dodam, ze platbu 30tis.Euro Dalik podle platnych ceskych zakonu musel provadet bezhotovostnim bankovnim prevodem. Takze by nemel byt problem ukazat doklad z banky o provedenem prevodu. Nebo se mylim?-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů
Dalik ma konta v danovych rajich, kam mu firmy za dohozene zakazky sypou provize. Zvlaste J&T, ktera provedla v minulosti akvizice bank v danovych rajich jako na Barbadosu, Kypru, Channel Islands, Svycarsku aj. Presto je mozne zjistit, ze ne vse je legalni. Jeho firma v CR vykazuje minimalni zisk (cca.400tis.Kc/rok). To ma vsak pri jeho nakladnem zpusobu zivota jeden velky hacek. Marek Dalik koupil byt na Hradcanech za cca.9mil.Kc, vlastni Porsche Boxster, luxusni Aston Martin, vilu atd. V takove situaci normalni financni urad bude chtit dolozit, jak provadel platby. On je totiz neprovadi z uctu v CR. Prevadi penize za "vsimne" ze svych uctu v danovych rajich. A to je jeho problem. Marek Dalik se pred danovym uradem prezentuje jako chudak, ale jeho majetek svedci o uplne pravem opaku. Mne jen zajima, jestli plati radne dane. On je totiz jako obcan CR, ktery travi v CR vice nez pul roku, musi platit prave v CR. Majetek je registrovany na jeho jmeno, ale jak k nemu prisel, kdyz nevykazuje zadne prijmy?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 99 hlasů
Samozřejmě platí poctivě daně, z těch 400 tádů, hypotéku má jistě na celý byt, takže si to odečte a ještě mu přispějeme na zdravotní, protože je v mínusu ( to je legrace, aby tu zase neřvaly modré vrány, že nevím co mluvím(.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
24.05 18:01Chtěli byste, aby se v Česku přestalo kouřit v restauracích a v hospodách?
25.05.2012 11:00
V současné době kapela vystupuje v sedmičlenném obsazení v čele s mladou zpěvačkou Kateřinou Tomsovou. Laura a její tygři připravují nové album Továrna na sny, jednotlivé písničky postupně prověří na koncertech a ve větším bloku je poprvé představí divákům 13. července na festivalu Colours of Ostrava. A na jaké hity se můžete těšit? Odpovědi kapelníka a baskytaristy kapely Karla Šuchy čtěte v on-line rozhovoru. více
23. květen 1912: Před maďarským parlamentem byl zastřelen dvanáctiletý chlapec. Chvíli předtím padl k zemi do prsou střelený policista.
Dnes 16:45V čísle 21/2012 najdete >
Nejdiskutovanější názory
G (138 hlasů) 04.08.2009 23:24
Ad 1 - chtěl bych vidět jak někdo přinutí Lichtenštejnce napsat...
muhehe (110 hlasů) 04.08.2009 23:38
přidám ještě stupiditu s datumem podpisu nájemní smlouvy, pokud by se...
otmara (109 hlasů) 04.08.2009 17:30
ODS VLASTNILA Dalíkovou smlouvu? Oni mají soukromé smlouvy svých...
kofola (104 hlasů) 04.08.2009 17:37
Čekal snad někdo něco jiného, než zastání spolustraníků? Přesto, že...
tip (99 hlasů) 04.08.2009 17:17
Dalik ma konta v danovych rajich, kam mu firmy za dohozene zakazky...