StB a výcvik teroristů
StB možná cvičila italské teroristy, kteří zabili premiéra

21.01.2010 22:55

Na přípravě únosu bývalého italského premiéra Alda Mora, který byl v roce 1978 unesen a později zavražděn teroristy ze skupiny Rudé brigády, se mohla podílet tajná služba komunistického Československa.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Artuš (205 hlasů) 22.01.2010 06:26

    Takže nízké IQ.No,jak vidím,i s tím se dá žít.

  • Kmet (179 hlasů) 22.01.2010 06:22

    Možná přijde i kouzelník

  • John Denver (153 hlasů) 22.01.2010 23:56

    V době emigrace jsem jako britský občan volil vždy konzervativce. V...

  •   (138 hlasů) 22.01.2010 10:02

    Soupis agresivní politiky "dělových člunů" (gunboat disploacy) USA ve...

  • cunek (132 hlasů) 22.01.2010 03:16

    ty jsi vlastrizradce.v pekle si te usmazi.neboj

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

V době emigrace jsem jako britský občan volil vždy konzervativce. V době paní Thatcherové ani nikdo jiný pro mne jako uprchlíka před tou smečkou mstících se stalinistů za normalizace nepřipadal nikdo jiný ani v úvahu! Avšak zde s toryi spřízněná ODS byla pro mne volitelná jen v éře Václava Klause - dnes je to jen jakési zájmové sdružení těch, co si nahrabali a třesou se teď o své místo u žlabu. Ta partaj nemá žádnou vizi, její představitelé nemají žádné povědomí o hodnotách evropské civilizace (kromě těch ryze ekonomických, jako je svoboda podnikání, možnosti být úspěšný apod. - o duchovních hodnotách, významu individuálních svobod a sebeurčení v otázkách vlastního života už mnohem méně. V historii se rovněž moc nevyznají, o křesťanské tradici a konzervativních hodnotách, které umožnily Evropanů stát se tím, čím jsou - jakbysmet. Je to kromě ekonomických otázek nevyhraněná, ideově vyprázdněná strana, nepředstavuje na rozdíl od situace před 10-15 lety žádnou autentickou pravici!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 153 hlasů

Všichni byli mezi 60. a 90. lety "bojovníci proti "imperialismu" (čti: západní civilizaci)! A´t už si vezmete soudruhy z Kremlu + jejich KGB anebo ty paňáce z vých. Berlína a jejich STASI anebo z Prahy a jejich StB, tak i postavy jako Bernard Kouchner, rudá baronka Ashtonova, Rudy Danny Cohn/Bendit, Mandelson, etc., etc. Nepodarilo se jim, znicit zapadni civilizaci pomoci komunismu a tak to dnes zkouseji za pomoci multikulturalismu

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

nepleťte se do rodiny. my Italové jsme hrdý národ. my si pořádek umíme udělat sami. a jestli bylo potřeba doma ho udělat, tak jsme si to svinstvo uklidili sami. rodina je rodina a vám neznabohům do toho nic není

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

To, co jsem tu psal,má daleko širší a obecnější platnost (celoevropskou ba atlantickou), nejde jen o nějaký "íčka". A s tou zločineckou Kalábrií se jdi vůbec bodnout!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Možná se mohla podílet, co to je za blbost Investigativce. Buď proto má důkazy nebo je to předvolební blábol ODS.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Možná se mohla podílet, co to je za blbost Investigativce. Buď proto má důkazy nebo je to předvolební blábol ODS.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

je před volbama a tak se hobí všechno i stará Blažková

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Zapomnel jsem v tom vyctu Joschku Fischera a taky Barrosa, z tech nejdulezitejsich

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

Redakce Týdne.cz by měla omezit rozsah příspěvků. Než přeskočím toho nepodepsaného grafomana (samozřejmě to nečtu), tak je pomalu večer. Díky

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Vcelku souhlas,navíc by ještě také měla ukazovat IP, aby se zdejší psychopati nemohli skrývat za několik nicků.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Máte pravdu, je to výrazně delší, než rigorózní práce na pravnické fakultě v Plzni. http://www.novinky.cz/koktejl/184850-hitlerovi-odebrali-titul-z-plzne-zni-v-recesistickem-videu.html

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Volim KSČM

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů

Pak jsi nenapravitelný hlupák,anebo zločinec.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

To jsou zase perly.Není to tak dlouho co v jednom pořadu bylo odhaleno,že tyto skupiny dirigovali po celém světě z CIA ,tak jako je to ještě dnes.Zítra se tady možná dočtu,že Hitler byl rabín a komunista.Největší perla asi bude ,když bude opět onámeno ,že USrael chce "opravdu"všude mír.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

http://www.novysmer.cz/content/view/545/48/

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Soupis agresivní politiky "dělových člunů" (gunboat disploacy) USA ve světě od 2 světové války. Poctivě jsou uvedeny i mise, kdy vojáci USA jen evakuovali, pomáhali či byli napadeni sami - USS Cole například. Srovnejte četnost sami... 1946, Irán. Pod hrozbou použití atomových zbraní se ruští vojáci mají stáhnout z severního území. 1946, Jugoslávie. Vyhrožování atomovými zbraněmi v odpovědi na sestřelení USA letadla nad Jugoslávií. 1947, Urugway. Vyhrožování atomovými zbraněmi a vysláním bombardérů jako ukázku sily. 1947-49, Řecko. Komandos zasahuji a pomocí nich USA ovládají extrémní pravici v občanské válce. 1948, Německo. Vyhrožování atomovými zbraněmi a bombardéry schopné nést atomové zbraně jsou nasazeny na obranu leteckého mostu do západního Berlína. 1948-49, Čína. Vojáci jsou nasazení v zadržovacích bojích a evakuování Američanů před vítězstvím komunistů. 1948-54, Filipíny. Komandos jsou nasazeni když CIA vede válku proti Huk rebélii. 1950, Puerto Rico. Komandos jsou nasazeni při potlačení revoluce snažící-se o nezávislost v Ponce. 1951-53, Korea. Vojsko, námořnictvo a bombardování včetně vyhrožování atomovými zbraněmi. USA a Jižní Korea bojují s Severní Koreou a posléze i s Čínou aby to skončilo patem. Vyhrožování atomovou bombou v roce 1950 KLDR a v roce 1953 Číně. Dodnes tam mají USA základny a silnou vojenskou přítomnost. (do Iráku v 2003 nejsilnější mimo území USA) 1953, Irán. Komandos pod režií CIA svrhávají demokratickou vládu v Iránu premiéra Mossadeqa a dosazují diktátora Shaha. 1954, Vietnam. Hrozba použitím atomových zbraní, Francouzi nabízejí bomby k rozdrcení obléhání. 1954, Guatemala. Operace komandos, bombardování, vyhrožování atomovými zbraněmi. CIA režíruje invazi když vláda Guatemaly znárodní pozemky USA firem, základny bombardérů v Nikaragui. 1956, Egypt. Vyhrožování atomovými zbraněmi, nasazení vojska. Rusům je řečeno aby se drželi stranou Suezké krize. Vojáci následně evakuují zahraniční občany. 1958, Libanon. Nasazení vojáků a námořníků, okupace Libanonu prý proti "rebelům". 1958, Irák. Vyhrožování atomovými zbraněmi aby Irák nenapadl a neobsadil Kuwait. 1958, China. Vyhrožování atomovými zbraněmi aby se Čína nepokusila zabrat Taiwanské ostrovy. 1958, Panama. Jsou nasazeni vojáci USA, když protesty s pálením vlajky přerostou v konfrontaci. 1960-75, Vietnam. Vojsko, námořníci, bombardování, vyhrožování atomovými zbraněmi. Boj proti rebelii v jižním Vietnamu a proti celému Severnímu Vietnamu. Odhad početu obětí kolísá mezi 1 a 4 milióny v této nejdelší válce USA. Vyhrožování atomovými zbraněmi v letech 1968 a 1969. 1961, Kuba. Komandos operace, kdy CIA režírovala pokus o invazi v Zátoce Sviní. Masivní porážka. 1961, Německo. Vyhrožování atomovými zbraněmi při krizi kvůli Berlínské zdi. 1962, Laos. Operace komandos. Vytvoření opoziční armády během partyzánské války. 1962, Kuba. Vyhrožování atomovými zbraněmi a námořní blokáda došla velmi blízko skutečné války s Rusy. 1964, Panama. Vojáci byli nasazeni v Panamě, když se obyvatelé domáhali předání průplavu dle smlouvy uzavřené při jeho budování do jejich rukou... 1965, Indonésie. V operaci komandos byl zabit milion lidí (!), když CIA asistovala při vojenském převratu v zemi. 1965-66, Dominikánská republika. Vojáci, bombardování a namořníci se vylodili během volební kampaně. 1966-67, Guatemala. Operace komandos, zelené barety zasahují proti rebelům. 1967, USA, Detroit. Vojáci zasahují proti černochům, 43 je jich zabito. 1968, USA. Po zastřelení Martina Lutera Kinga je přes 21 000 vojáků nasazeno v hlavních městech USA. 1969-75, Kambodža. Bombardování, vojenská okupace a až dva miliony zabitých bombardováním, hladomorem a následujícím politickým chaosem. 1970, Omán. Operace komandos když USA řídí "Iránskou" námořní invazi do Ománu. 1971-73, Laos. Komandos operace a bombardování když USA řídí invazi Jižního Vietnamu do Laosu. Kobercové bombardování venkova. 1973, USA, Severní Dakota. Operace komandos řízená armádou proti obleženým indiánům Lakotas na místě zvaném Wounded Knee. 1973, Střední Východ, Izrael, Egypt, Syrie, Irák, Libanon. Vyhrožování atomovými zbraněmi během války těchto zemí. 1973, Chile. Operace komandos zbavuje Chile zvoleného prezidenta s marxistickými názory. Diktátoz Augusto Pinochet dosazen. 1975, Kambodža. Nasazeno vojsko, bombardování a pokus o vysvobození zajatých námořníků kteří už byli (!) předáni USA. 28 vojáků zemře při havárii jednoho z vrtulníků. 1976-92, Angola. Operace komandos kdyz CIA podporuje Africké rebely. 1980, Irán. Vojáci nasazeni, vyhrožování atomovými zbraněmi, odvolané bombardování, nezdařený pokus o vysvobození rukojmích kdy 8 vojáků zahyne při havárii vrtulníku. Rusové jsou varováni aby se neangažovali v Iránské revoluci. 1981, Libye.. Namořní letectvo sestřelí dvě Lybijská letadla během cvičení blízko Lybijských hranic... 1981-92, El Salvádor. Operace komandos, nasazeni vojáci a vojenští poradci k přemožení povstání proti diktatuře podporované USA. Vojáci se zůčastnili boje o rukojmí. 1981-90, Nikaragua. Operace komandos a námořnictva. CIA řídí invazi a pokládá miny v přístavech proti revoluci. 1982-84, Libanon. Námořnictvo, bombardování a nasazení vojáků. Tito mají vypudit ze země OOP (Organizace pro Osvobození Palestiny) podpořit "domácí vládu". Námořnictvo bombarduje pozice muslimů, ale kdyz jen jediný bombový útok na "Beirůtský Hilton" zabíjí 241 vojáků, tak se stahují. 1983-84, Grenada. Vojáci a bombardování následuje čtyři roky po revoluci. 1983-89, Honduras. Manévry vojáků pomáhají vytvořit základny poblíž hranic. 1984, Irán. Dvě Iránské stíhačky jsou sestřeleny nad Perským zálivem. 1986, Libye. Bombardování a námořní údery pro svrhnutí nacionalistické vlády Kaddáfího. 1986, Bolívie. Vojáci USA "pomáhají" při zásazích proti farmářům pěstujícím koku. 1987-88, Irán. Namořními akcemi a bombardováním vstupují USA otevřeně do konfliktu kdy Irák napadl Irán na straně Iráku. 1989, Libye. Dvě libyjské stíhačky sestřeleny. 1989, Panenské ostrovy. Vojáci vysláni na uklidnění situace po hurikánu Hugo. 1989, Filipíny. Letecká podpora poskytunuta vládě proti převratu. 1989, Panama. Vojáci a bombardování nasazeno kvůli odstranění nacionalistického ražimu který, jak jinak, chtěl svůj Panamský kanál... 27 000 vojáků nasazeno, Noriega další uvězněni a cena je téměř tři tisíce obětí. 1990, Libérie. Vojáky evakuovaní civilisté během občanské války. 1990-91, Saudská Arábie. Vojáci a letectvo umístěno aby odstrašili Irák po obsazení Kuwaitu. 540 000 vojáků umístěno v Ománu, Quataru, Bahrainu, Saudské Arábii (hlavně) a v Izraeli. 1990-91, Irák. Bombardovní, invaze a námořní blokáda Iráckých a Jordánských přístavů, letecké údery. Víc než 200 000 obětí při invazi do Iráku a Kuwaitu, bezletové zóny vyhlášeny nad jižním a severním Irákem (Kurdská zóna na severu a Šiítská na jihu), destrukce Irácké armády ve velkém. 1991, Kuwait. Namořní úder, bombardování a vojáci použiti k dosazení Kuwaitské královské rodiny zpět na trůn. 1992, USA, Los Angeles. Vojáci a námořní pěchota nasazeni proti povstání proti policejní brutalitě v případu Rodneyho Kinga. 1992-94, Somálsko. Vojáci, námořní síly a bombardování bylo použito USA když vedli okupaci pod záštitou OSN. Útoky byly vedeny hlavně proti Mogadishu klice. 1992-94, Jugoslávie. Námořní blokáda pod hlavičkou NATO Srbska a Černé Hory. 1993, Bosna. Leteckými údery a bombardováním vynucená bezletová zóna v občanské válce. Sestřeleny letadla a bombardováni Srbové. 1994, Haiti. Vojáci a námořní blokáda jsou použiti proti vojenské vládě. Dosazuji zpět prezdenta Aristida, přetelského k USA, tři roky po puči. 1996-97, Kongo. - Vojáci a námořní pěchota jsou v Rwandských Hutu uprchlických táborech, a v těch místech se zrodí "Kongo" revoluce. 1997, Libérie. Vojáci USA byli pod palbou během evakuace zahraničních občanů. 1997, Albánie. Vojáci USA byli pod palbou během evakuace zahraničních občanů. 1998, Sůdán. Útok střelami s plochou dráhou letu na zdravotnickou továrnu, která měla údajně být "teroristickou" továrnou na výrobu nervového plynu. 1998, Afghánistán. Útok střelami s plochou dráhou letu na bývalé CIA výcvikové tábory pro Islámské radikály, kteří byli údajně strůjci útoků na abmasády USA v Tanzánii a Keňi. 1998, Irák. Čtyři dny intenzivního bombardování a útoků střelami s plochou dráhou letu poté, co byly údajně zbrojní inspekci kladeny překážky ze strany Iráku. 1999, Jugoslávie. Bombardování a útoky střelami s plochou dráhou letu. Silné údery USA pod hlavičkou NATO poté, co se Srbové odmítli stáhnout ze svého území v Kosově. NATO následně okupuje Kosovo. 2000, Yemen. Namořnictvo USA pod útokem - útok na USS Cole do ni udělal slušně velkou díru a zabil 17 námořníků. 2001, Makedonie. Vojáci z NATO a USA rozmstni aby oddělili a odzbrojili Albánské rebely. 2001, USA. Letectvo a námořnistvo v pohotovosti jako reakce na útoky v New Yorku. 2001, Afghánistán. Vojáci, bombardování a útoky střelami s plochou dráhou letu v masivní akci na svrhnutí vlády Talibanu a hon na Al Kaida bojovníky. Instalován Karzaiho režim. Střety se také odehrály na hranicích s v sousedním Pákistánu. 2002, Yemen. Raketový útok pomocí bezpilotního prostředku Predátor na údajnou buňku Al Kaidy, včetně občana USA. 2002, Filipíny. Tréninková mise námořní pěchoty pro Filipínskou armádu se stane bojovou misí když narazí na muslimské Abu Sayyaf rebely v Salu Archipelagu nedaleko Mindanao. 2003, Kolumbia. Vojáci a speciální jednotky komandos jsou poslány do oblasti kontrolované rebely aby podpořili Kolumbijskou armádu a ochránili ropovod. 2003, Irák. Vojáci, bombardování, útoky střelami s plochou dráhou letu v této druhé válce v zálivu odstartovalo změnu režimu v Baghdádu a občanskou válku. Spojené státy spolu s Anglií a Austrálií zaútočili z Kuwaitu, dalších států v zálivu a i z Evropských a Amerických vojenských základen na Irák. 2007, Somálsko. Bombardování údajných Al Kaida členů (Svaz islámských soudů) na útěku, poražených Etiopskou armádou a jinou militantní Solámskou skupinou, instalování nové pro-USA vlády. Jak vidíte, za minulé století se žádná jiná země nedopustila tolika agresí a prosazování svých zájmů vojenskými prostředky jako USA. Pokračující okupací Afghánistánu a Iráku v 21 století jasně ukazuje, že s jídlem roste chuť a USA považují i nadále za přípustné prosazování svých zájmů vojenskými prostředky proti komukoliv dostatečně slabému... V tomto světle při nastávajícímu ropném zlomu je třeba se otázat, co je v našem národním zájmu. Je etické a morální podporovat bandu vrahounů a agresorů? Neuškodí nám ve svém důsledku nastavování krků pro válečné zločince? A jak nám prospěje? Je snad v našem zájmu podporovat zemi, která si kupříkladu veškerou ropu v Iráku nárokuje pro sebe? Je rozumné podporovat vojensky pozice známého agresora, jemuž náš osud neleží ani v patě? (Jalta 1945, okupace 1968, Malta 1989) Pro nás, jakožto malinkou a vojensky nevýznamnou zemi - je rozumné participovat na ohrožování Ruska, ze od kterého máme veškerou ropu a zemní plyn, a pomáhat k vytváření silnější pozice USA pro zastrašování a prosazování jejich zájmů? Opravdu se musíme snažit o eskalaci mezinárodního napětí a rozpoutání nových závodů ve zbrojení? Očekáváme ze umožníme USA sledovat a ohrožovat Rusko (radar lze užít i ofenzivně k likvidaci elektroniky a hlavice antiraket lze snadno vyměnit za bojové jaderné hlavice prvního úderu) a že Rusko to přijme jako fakt a nepřijme protiopatření které se nás citelně dotknou? Lze po kolotoči lží, zapírání, matení, popírání demokracie a vyhrožování od naši vlády vlastizrádců čekat ještě něco dobrého? Srovnání Kubánské krize v roce 1962 s radarem a antiraketami (nedělejme, že se nás ty rakety "netýkají", tvoří s radarem jeden systém) v současnosti není ani v nejmenším za vlasy přitažené. Fakta snadné výměny hlavic jsou všeobecně známou věcí, mnohokrát publikovanou třeba zde anebo zde a je vyloučeno, že by to Rusům uniklo. Tito jsou tedy, stejně jako byla Amerika v roce 1962, postaveni před realitu nepřátelských balistických raket s velmi pravděpodobně atomovými hlavicemi a to přímo jim pod nosem. Blízkost je, stejně jako v případě Kuby, tak velká, že znemožňuje efektivní reakci při překvapivém úderu a k vedení dostatečně silného uderu na řídící centra 10 či 20 raket bohatě stačí. Ochromení znemožní účinnou Ruskou odpověď a slabou z drtivé většiny zachytí štít - a je vyhráno, Rusko bude muset souhlasit se vším... Ale podívejme se, jak na provokaci stejného stylu reagovala Amerika v roce 1962. Kennedy, jen co měl na stole fotky dokladující existenci SS-4s raket středního doletu, schopných zasáhnout většinu Amerických měst, vyhlásil námořní blokádu Kuby. Tato trvala dokud rakety z Kuby nezmizely, Rusové nesouhlasili s jejich stažením a rozebráním sil, výměnou za stažení Amerických raket z Turecka a rozebrání tamních sil. Rovněž byl dán příslib, že Amerika Kubu nenapadne. Invaze Kubánců vyzbrojených a vycvičených CIA v Zátoce Sviní se odehrála jen před rokem. Je jasně vidět, že při podobném ohrožení reagovali Američané hrozbou války a blokádou. Aby nebyla podobná možnost dnes reálně aplikovatelná ze strany Rusů, tak se Američané rozhodli celou stanici tohoto systému protiraketové obrany Ameriky rozdělit a umístit ji do dvou zemí i za tu cenu, že spolehlivost systému bude viset na vlásku spolehlivé komunikace mezi radarovou základnou a raketovou základnou. A protože rušičky nejsou neznámým vynálezem, tak to (spolu s negativními výsledky testů) ještě více podporuje spekulaci že o nějaký funkční systém obrany nejde, nešlo a nikdy nepůjde - protože se jedná o zařízení prvního úderu... S plány na postavení vojenské základny v Alžírsku nebo Maroku, či v Libyi, Egyptě, Džibuti nebo v Africkém svazu Američané nepochodili a i černoši v Africe je striktně odmítli. Když i černoši mají ještě dostatek zdravého rozumu, aby válečné zločince odmítli, proč ho

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 138 hlasů

Asi to myslíte dobře, ale já když chci číst romány, tak sáhnu do knihovny. Sem pište svůj názor zformulovaný na cca 1 - 20 řádků a bude dobře pro všechny. Stejnak vás nikdo nečte, jen vám nadávají.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

Nutně potřebuje klistýr. To co jsi tady nasmolil, je následkem těžké zácpy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Člověk se stane zbabělcem, zhřeší-li mlčením, když by měl protestovat. Leden 1961. Proslov na rozloučenou s národem presidenta Dwighta D. Eisenhowera. Takověto spojení nezměrněho vojenskěho aparátu se zbrojním průmyslem je pro Ameriku novinkou. Jeho totální vliv v oblasti... ekonomickě, politickě, ba i duchovní... je znát v každěm městě, každě poslaneckě sněmovně či vládní kanceláři. Musíme se bránit...jeho neoprávněněmu vlivu,at' už chtěněmu, či nechtěněmu. Nesmíme dopustit, aby toto spojení narušilo naši svobodu či vývoj demokracie. Dnes s velkou hrdostí prohlašuji: "Ich bin ein Berliner!" Zdědí tajnou válku proti komunistickě diktatuře Castra na Kubě,válku vedenou CIA a rozzlobenými kubánskými utečenci. Castro je úspěšným revolucionářem,jenž ohrožuje americkě obchodní zájmy v Latinskě Americe. Tato válka vrcholí neblahou invazí do Zátoky sviní...v dubnu 1961,kdy Kennedy odmítá zajistit kubánským utečeneckým brigádám leteckou ochranu. Kennedy na sebe veřejně bere odpovědnost za neúspěch. Soukromě konstatuje, že mu CIA lhala...a pokoušela se ho zmanipulovat tak,aby obsadil Kubu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Všechno, co vám řeknu, je přísně tajně. Byl jsem voják, pane Garrisone. Tajný z Pentagonu, dodával jsem zbraně:Letadla, náboje, pušky pro tzv. "černě operace". Černě operace. Atentáty. Převraty,ovlivňování voleb, propaganda,psychologický nátlak. Za druhě světově války jsem bylv Rumunsku, Řecku, Jugoslávii. Na konci války jsem pomáhal evakuovat nacistickě špióny. A ty jsme pak používali proti komunistům. V Itálii jsme v r. 1948 zmanipulovali volby. Ve Francii v r. 1949 jsme rozbili stávky. Svrhli jsme Quirina na Filipínách,Arbenze v Guatemale, Mossadegha v ĺránu. Byli jsme ve Vietnamu roku 1954, 1958 v Indoněsii, 1959 v Tibetu. Dostali jsme Dalai Lamu ven.Byli jsme dobří.Velmi dobří. Pak jsme se zapletli do Kuby.To nebylo dobrý. Určili invazi na říjen 1962. Chruščov poslal střely na obranu. Kennedy zrušil invazi. Nemohli jsme nic dělat. Moc lidí se naštvalo, pane Garrisone.Rozumíte? Vrátím se k tomu později. Takže v roce 1963...jsem strávil většinu září...prací na Kennedyho plánu na odsun všeho personálu USA... z Vietnamu do konce roku 1965. Jeden z největších plánů Kennedyho vlády v Bílěm domě. Podle protokolu národní bezpečnosti č. 263...měla odjet první tisícovka. Ale v listopadu, týden po vraždě vietnamskěho presidenta Diema...a dva týdny před atentátem na Kennedyho, se mi stala zvláštní věc. Je tam Dave? ChtěI jste mě vidět, generále? Ano.Pojedete na Jižní pól.Já?Dr. Mooney má podrobnosti.Proberte to s ním. Hezkou dovolenou. Můj nadřízený, říkejme mu generál "Y",mě poslal na Jižní pól...jako vojenský doprovod skupiny mezinárodních pohlavárů. Byl jsem na zpáteční cestě,na Nověm Zělandě,když presidenta zabili. Oswald byl obviněn z vraždy Tippeta...v 19.00 dallaskěho času. To je druhý den ve 14.00 na Nověm Zělandu. Ale jejich noviny už měly celý článek...o tomto neznáměm 24tiletěm Oswaldovi. Profesionální fotky, podrobný životopis,informace z Ruska...a byli si jisti, že zabil presidenta sám,ačkoli jim trvalo další čtyři hodiny, aby ho obvinili ze zločinu v Dallasu. Zdá se mi,že ten článek měl jen zakrýt pravdu.Jako při černých operacích. Když jsem se vrátil,bylo mi divně,proč mě, šěfa zvláštních operací,poslali na Jižní pól s pověřením,kterě by zvládl kdokoliv. Říkal jsem si, že...mou rutinní povinností ve Washingtonu...by bylo zajistit v Texasu další ochranku. Prověřil jsem to a zjistil, že někdo...řekl 112tě vojenskě výzvědně skupině v texaskě pevnosti Sama Houstona,že nemají ten den pohotovost, přestože plukovník Reich protestoval. Věřím, že došlo k omylu. Je to obvyklý postup, zvláště ve městě jako Dallas, známě svým nepřátelstvím,zvýšit ochranku tajně služby. Nenechali bychom ho bez neprůstřelněho skleněněho krytu,bezpochyby bychom nasadili 100 až 200 agentů okolo silnice. Měsíc předtím v Dallasu někdo uhodil velvyslance SN Adlaie Stevensona. Došlo k útokům na život De Gaulla ve Francii. Přijeli bychom několik dní předem prozkoumat trasu...a budovy. Nedovolili bychom otevřená okna nad Dealey. Nikdy! Naši odstřelovači by pokryli oblast. Použili by vysílačku, kdyby se rozbilo okno. Pozorovali bychom dav: zavazadla, srolovaně noviny, kabáty. Nedovolili bychom nikomu otevřít deštník. Nedovolili bychom jejich autu zpomalit na 15 km za hodinu. Nebo zatočit z Houston Street na Elm Street. Ten den by byla přítomnost armády zřejmá. Ale nic z toho se nestalo. Byly porušeny základní principy ochrany. A to nejlěpe ukazuje, že v Dallasu šlo o obrovský komplot. Kdo by to mohl dokázat? Lidi z mě branže, z černých operací. Můj nadřízený by nemohl zavolat plukovníkovi Reichovi a říci: "Máme jinou jednotku na ochranu. Máte volno. " Ten den byli v Dallasu někteří lidě z vojenskě rozvědky. Nevím kdo a proč. Ale nechránili klienty. Ani Oswalda. Armádní rozvědka měla materiály o Lee Harvey Oswaldovi. Tyto materiály byly zničeny. Stala se spousta divných věcí. Oswald s nimi neměl nic společněho. Celá vláda byla na Dálněm východě. Třetina bojově divize se vracela z Německa. Byla v době atentátu v letadle nad Spojenými státy. Ve 12.34 bylo přerušeno ve Washingtonu na hodinu telefonní spojení. Při zpátečním letu...informovalo Johnsona...operační středisko, že vrah byl jen jeden. Vypadá to na náhodu?Ani trochu. Vláda byla pryč. Kontrolní skupina byla ve vzduchu. Telefony nefungovaly,aby se nic nerozšířilo. Nic nebylo necháno náhodě. Nemohl uniknout živý. Potom se všechno změnilo. Začal Vietnam. Pentagon a CIA lhaly. My ze Zvláštních operací jsme věděli,že Warrenova komise je fikce. Ale bylo v tom něco...hlubšího.Ošklivějšího. Znal jsem Allena Dullese dobře.Dával jsem mu zprávy v jeho domě. Proč byl pověřen vyšetřováním Kennedyho smrti? Muže, který mu dal výpověd'. Mimo to Dulles držel nad generálem Y ochrannou ruku. Odešel jsem roku 1964.Vzdal jsem se funkce. Nevěděl jsem, že Kennedy byl pro mocně tak nebezpečný. Proto tedy? To je ta otázka. Proč? Kdo a jak to udělal je zástěrka pro veřejnost. Oswald, Ruby, Kuba, mafie...stálě otázky, jako hra. Zeptejme se na to nejdůležitější: proč? Proč byl Kennedy zabit? Komu to pomohlo? Kdo má tu moc to tajit?Roku 1961...hned po Zátoce sviní, a to ví jen málo lidí,jsem se účastnil sepsání protokolů Národní bezpečnosti č. 55, 56, 57.Tyto dokumenty jsou přísně tajně. Uvádí, že Kennedy řekl gen. Lemnitzerovi,náčelníkovi sboru poradců,že Ústředí bude plně zodpovědně...za všechny vojenskě akce v době míru. To ukončilo kralování CIA. Rozděleni na 1000 kousků,jak Kennedy slíbil.A nyní přikazuje vojsku,aby mu s tím pomohli. Neslýchaně! Nedokážu popsat ten zmatek na nejvyšších místech. Ani propuštění Allena Dullese, Richarda Bissela a gen. Charlese Cabella. Všichni byli v CIA od 2. světově války nedotknutelní. To rozčílilo spoustu lidí. Kennedyho příkazy nebyly plněny díky...byrokratickě odolnosti. Ale jedním z výsledků bylo,že kubánskě operace byly předány měmu oddělení...jako operace Mangusta. Mangusta byla čistě černou operací. Měla tajnou centrálu na universitě v Miami,kde je největší tuzemská základna CIA,s rozpočtem stovek miliónů dolarů ročně. Tři sta agentů, 7000 vybraných Kubánců. Spousta falešných podniků na praní peněz. Neustále vedou válku proti Castrovi. Průmyslová sabotáž, pálení úrody atd. Vše pod kontrolou generála Y. Začal doma používat pravidla tajně války,na kterě byl zvyklý ze zahraničí. Ted'měl lidi, vybavení, základny...a důvod. Nepodceňme snížení rozpočtu,o kterě zažádal Kennedy v březnu 1963. Těměř 52 vojenských zařízení ve 25ti státech. Dvacet jedna zámořských základen. Velký peníze. Víte,kolik jsme ztratili helikoptěr ve Vietnamu? Těměř na 3000. Kdo je vyrábí? Bell Helicopter.Kdo tu společnost vlastní?Skoro zbankrotovala, než První národní bostonská banka požádala CIA, aby použili helikoptěry v Indočíně. A co bombarděry F-111? General Dynamics z texaskě Forth Worth. Kdo ji vlastní? Podívejte se na rozpočet obrany od začátku války. Těměř 100 biliónů dolarů. Bude to kolem 200 biliónů dolarů,dříve než to skončí. Roku 1949 to bylo 10 biliónů dolarů. Žádná válka... žádně peníze. Každá společnost, pane Garrisone,je organizována pro válku. Autorita státu u lidí tkví v jeho válečně síle. Kennedy chtěI ukončit studenou válku ve druhě polovině vlády. ChtěI přestat soutěžit o přistání na měsíci a spolupracovat se Sověty. Podepsal dohodu o zákazu jaderných zkoušek. Odmítl invazi Kuby roku 1962. Určil odsun z Vietnamu. Ale vše skončilo 22. listopadu 1963.Věděli už od r. 1961, že Kennedy nechce válku v jihovýchodní Asii. Jako Caesar je obklopen nepřáteli. Něco se děje, ale nemá to tvář.A přesto to nahoře všichni vědí. Zapomeňte na bojově oddíly. Řekl McNamarovi, že odvolá z Vietnamu ty zatracený poradce! Podrazil nás v Laosu a ted' to udělá ve Vietnamu! To si nemůže před volbami dovolit. Schůze Rady národní bezpečnosti prý byla zážitek. Za nic na světě bych to nepropásl. Budou padat hlavy. Slyšeli jste o Lemnitzerovi? Co? Kennedy s Lemem pěkně zatočil. Řekl, že když jsme nešli na Kubu,která je blízko,proč jít do Vietnamu, který je daleko? A je to tu zase. Chová se jak zbabělec. Lem řekl, že sbor poradců stále chce,aby se šlo na Kubu. Peníze jsou v sázce. Velkě peníze. 100 biliónů dolarů. Kennedy podaroval hodně velkých volebních okrsků. Dal smlouvy na letadla TFX jen těm,s jejichž podporou mohl počítat r. 1964. Ti nahoře se brání bojem. Jejich způsob. Musíme kontrolovat informace za Saigonu. Nemůžeme nechat McNamaru,aby nám do toho strkal nos! Pokaždý jede do Saigonu s průzkumnou misí...a po návratu vyděsí Kennedyho k smrti! Nasad'te na něj Maxe Taylora,ve dne v noci,jako moucha na hovně. Kontrolujte McNamaru,kontrolujte Kennedyho. Tak to asi začalo.Ve větru. Dodavatelě zbraní, naftoví magnáti. Běžná konversace. Někomu se zavolá. Někomu jako je můj nadřízený generál Y. Jdem do toho. Potřebujeme pomoc. Kdy? Na podzim. Nejspíš na jihu. - Připravte plán. - To by šlo. Všichni pracují odděleně. Nikdo neřekl: "Musí zemřít. " Žádně hlasování. Nic na papíře. Na nikoho se nemůže. Je to tak starě jako ukřižování. Nebo popravčí četa. Pět kulek, jedna slepá. Nikdo není vinen. Každý v pozici síly...může zjevně dokázat nevinu. Žádně kompromitující kontakty,jen je-li to nevyhnutelně. Musí uspět.Nezáleží na počtu mrtvých ani výdajích,pachatelě musí být na vítězně straně...a nikdy stíháni za nic, nikým. To je státní převrat. Kennedy v září oznamuje cestu do Texasu. Tehdy se objevuje druhý Oswald všude možně v Dallasu,kde mají starostu a policajty pod palcem. Generál Y tam pošle vrahy. Nejspíš ze specielního tábora CIA blízko Atěn v Řecku. Profíky. Jde o místní, Kubánce, najatou mafii.Rozděleně týmy. Je důležitě, kdo střílí...a z jakě střechy? Krycí maněvry. Stále myslím na to úterý...26. listopadu.Den Kennedyho pohřbu. Pánově, nepustím Vietnam jako Čínu. Nestáhnu odtamtud naše...vojáky, dokud nepochopí,že to v Asii myslíme vážně. Lyndon Johnson podepisuje protokol Národní bezpečnosti č. 273,kterým se odvolává Kennedyho politika stahování vojsk. Schvalují se jím tajně akce proti severnímu Vietnamu, jež vyprovokovaly incident v Tonkinově zálivu. Zvolte mě a já vám dám tu zpropadenou válku. Tím dokumentem...začíná válka ve Vietnamu. Nevěřím, že ho zabili,protože chtěI něco změnit. - V naší době, v naší zemi! - Vždycky tomu tak bylo. Zabíjejí krále. Politika je moc, nic víc! Ale neberte to vážně. Myslete sám. Celá ta věci je...nad mě možnosti. Svědčete. - Já? - Svědčete. Ani za Boha. Ne, zatkli by mě a umlčeli.Možná bych skončil v blázinci. Možná hůř. Vy taky. Můžu vám dát podstatu.Vy si najděte ty maličkosti kolem. Hledejte. Jste jediný, kdo může Kennedyho vraždu dostat před soud. Je to důležitě. Jsou to dějiny. Ještě jsem se nerozhodl. Moc toho v hrsti nemám. Už nemáte na výběr. Představujete velkou hrozbu pro národní bezpečnost. Už by vás zabili, kdybyste nebyl tak známý. Udělají cokoliv, aby vás zničili. V mnoha kruzích se jim to podařilo. Bud'te upřímný. Máte jedinou šanci, a tou je soudní proces. Zatýkejte. Rozviřte to. Doufejte, že začne...řetězová reakce dobrovolných informátorů. Pak vláda povolí. Lidě v podstatě lační po pravdě. A pravda je na vaší straně, hochu. Doufám, že to zvládnete.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

Asi to myslíte dobře, ale já když chci číst romány, tak sáhnu do knihovny. Sem pište svůj názor zformulovaný na cca 1 - 20 řádků a bude dobře pro všechny. Stejnak vás nikdo nečte, jen vám nadávají.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Bolševický kreténe !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

A Che Guevara se v 6O. letech pelešil se soudružkou ze Stassi v ČSSR, za nadšeného přicmrndávání našich soudruhů. Toho ovšem zlikvidovali, Castro škodí dál. Jak to bylo s dětmi těch bolševických zmetků? Většinou emigrovali z toho ráje, co jim tatínek připravil!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů

No, faktem je, že se komunisté pokoušeli destabilizovat demokratické země Západu. Podporovali nejen Rudé brigády v Itálii, ale i Frakci Rudé armády /RAF) v Západním Německu. Svého času nejhledanější levicový terorista Carlos (vraždil např. ve Francii) se ukrýval také v NDR a Maďarsku. Toto jsou histrorická a doložená fakta. Ccápu, že je to pro příznivce bývalého režimu nepříjemné, a tak kopou jinými směry...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

http://dolezite.sk/Tati_proc_sme_napadli_Irak_216.html

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

- Tatinku, proc jsme napadli Irak? - Protoze meli zbrane hromadneho niceni, broucku. - Ale inspektori nenasli zadne zbrane hromadneho niceni. - To proto, ze je Iracani schovali. - A proto jsme napadli Irak? - Ano. Invaze vzdycky funguji lepe, nez inspekce. - Ale potom, co jsme je napadli, jsme stejne nenasli zadne zbrane hromadneho niceni, ne? - No, protoze jsou dobre schovane. Nedelej si starosti, urcite neco najdeme, pravdepodobne tesne pred volbami. - Na co Irak vsechny ty zbrane hromadneho niceni potreboval? - Aby je pouzil ve valce, hlupacku! - Tak to jsem zmateny... Kdyz meli vsechny ty zbrane, ktere chteli pouzit ve valce, proc zadne nepouzili, kdyz jsme s nimi valcili my? - No, samozrejme nechteli, aby nekdo vedel, ze ty zbrane maji, takze radsi po tisicovkach umirali, nez by se branili. - To nedava smysl, tatinku. Proc by radsi umreli, kdyz meli vsechny ty velike zbrane proti nam. - Je to odlisna kultura. To nemusi davat smysl. - Ja nevim, jak ty, ale ja si myslim, ze nemeli zadne z tech zbrani, ktere vlada rika, ze meli. - No, vis, na tom tak nezalezi. Meli jsme dalsi dobry duvod, abychom je napadli. - A jaky? - I kdyby Irak nemel zbrane hromadneho niceni, Sadam Husajn byl kruty diktator, coz je dalsi dobry duvod, abychom je napadli. - Proc? Co dela takovy kruty diktator, aby bylo v poradku napadnout jeho zem? - No, treba tryznil svuj vlastni lid. - Neco jako v Cine? - Nesrovnavej Cinu s Irakem. Cina je dobra ekonomicka konkurence, miliony lidi pracuji za otrocke mzdy v manufakturach, a vydelavaji americkym korporacim. - Takze kdyz zeme zneuziva sve lidi pro zisk americkych korporaci, je to dobra zeme, i kdyz trapi lidi? - Spravne. - A proc trapili lidi v Iraku? - Hlavne za politicke zlociny, treba kritizovani vlady. Lide, kteri kritizovali vladu v Iraku byly zavirani do vezeni a muceni. - Neni to presne tak, jako v Cine? - Rikal jsem ti, ze Cina je jina! - A jaky je rozdil mezi Cinou a Irakem? - No, za prve, Irak vedla strana Baas, zatimco Cina je komunisticka. - Nerikal jsi mi jednou, ze komunisti jsou spatni? - Nene, jenom kubansti komunisti jsou spatni. - A jak jsou kubansti komunisti spatni? - No, za prve, lide, kteri kritizuji vladu na Kube, jdou do vezeni a muci je. - Jako v Iraku? - Presne. - A jako v Cine? - Rikal jsem ti, ze Cina je dobra ekonomicka konkurence. Na druhe strane Kuba neni. - A proc Kuba neni? - No, vis, nekdy v sedesatych letech nase vlada schvalila nektere zakony, ktere zpusobily, ze obchodovat s Kubou je nelegalni. Dokud neprestanou byt komunisty a nestanou se kapitalisty, jako jsme my. - A kdybychom se zbavili tech zakonu, otevreli s Kubou hranice a zacali s nimi obchodovat, nepomohlo by to, aby se z nich stali kapitalisti? - Nedelej chytryho! - Nechtel jsem delat chytryho... - V kazdem pripade, taky na Kube nemaji svobodu nabozenstvi! - Neco jako Cina a hnuti Falun Gong? - Rikal jsem, abys o Cine osklive nemluvil! A Sadam Husajn ziskal moc vojenskym prevratem, takze stejne neni legitimni vudce. - Co je to vojensky prevrat? - To je kdyz vojensky general ziska vladu v zemi nasilim, namisto svobodnych voleb, jako mame tady ve Spojenych Statech. - A neziskal pakistansky vudce vladu taky prevratem? - Myslis generala Perveze Musharrafa? Ehm, jo, ziskal, ale Pakistan jsou nasi pratele. - A proc jsou Pakistan nasi pratele, kdyz nemaji legitimniho vudce? - Nerikal jsem, ze Pervez Musharraf neni legitimni. - Ale vzdyt jsi rikal, ze vojensky general, ktery ziska moc tim, ze premuze silou legitimni vladu v zemi, neni legitimni vudce? - Jenom Sadam Husajn. Pervez Musharraf je nas pritel, protoze nam pomahal v invazi do Afghanistanu. - A proc jsme napadli Afghanistan? - Kvuli tomu, co nam udelali 11. zari. - A co nam Afghanistan udelal 11. zari? - No, 11. zari devatenact muzu (patnact z nich bylo ze Saudske Arabie) uneslo nase letadla a tri z nich nasmerovali do budov, a zabili pres 3000 Americanu. - A jak do toho zapada Afghanistan? - V Afghanistanu vsechny ty muze vycvicili, pod krutou vladou Talibanu. - Nejsou Taliban ti radikalni islamci, co sekaji lidem hlavy a ruce? - Ano, to byli presne oni. Sekali lidem hlavy a ruce, a taky utlacovali zeny. - A nedala Bushova administrativa Talibanu v kvetnu 2001 43 milionu? - Ano, to byla odmena, za jejich uspesny boj proti drogam. - Boj proti drogam? - Ano, Taliban byl velmi uspesny v zabranovani lidem pestovat opium. - A jak se jim to tak dobre povedlo? - Jednoduse. Koho chytili, ze pestoval opium, tomu sekali ruce a hlavy. - Takze kdyz Taliban sekal lidem hlavy a ruce kvuli pestovani kytek, bylo to v poradku, ale uz nebylo v poradku kdyz sekal hlavy a ruce z jinych duvodu? - Ano. To je v poradku, kdyz radikalni islamci sekaji lidem hlavy a ruce za pestovani kytek, ale je krute, kdyz jim sekaji ruce a hlavy za kradeni chleba. - A nesekaji lidem ruce a hlavy i v Saudske Arabii? - To je rozdil. Afghanistan byl tyransky patriarchat, ktery utlacoval zeny a chtel po nich, aby na verejnosti oblekaly burku, pod pohruzkou smrti ukamenovanim pro ty, ktere to nedodrzely. - A Saudske zeny nemusi na verejnosti chodit v burce? - Ne, Saudske zeny nosi jenom tradicni Islamsky odev. - A jaky je v tom rozdil? - Tradicni islamsky odev, ktery nosi saudske zeny, je prosty, lec elegantni sat, ktery zakryva cele zenske telo, krome oci a prstu. Naproti tomu burka je odporny nastroj patriarchalniho utlaku, ktery zakryva cele zenske telo, krome oci a prstu. - Zni to jako stejna vec pod jinym jmenem. - Nesrovnavej tady Afghanistan a Saudskou Arabii. Arabove jsou nasi pratele! - Ale ja myslel, ze jsi rikal, ze 15 z 19 unoscu z 11. zari bylo ze Saudske Arabie? - Ano, ale vycvicil je Afghanistan. - A kdo je vycvicil? - Velmi spatny muz, Osama bin Ladin. - Z Afghanistanu? - Eh, ne, byl take ze Saudske Arabie. Ale byl to spatny clovek, velmi spatny clovek. - Vzpominam si, ze kdysi byl taky nas pritel... - Jenom kdyz jsme pomahali jemu a mudzahedinskemu odporu Sovetske invazi v 80tych letech. - Kdo jsou Soveti? To je to Zle Komunisticke Imperium, o kterem mluvil Ronald Reagan? - Soveti uz nejsou. Sovetsky svaz se rozpadl nekdy kolem 1990 a ted maji volby a kapitalismus jako my. Ted jim rikame Rusove. - Aha, a tak teda Soveti... chci rict Rusove? Jsou ted nasi pratele? - No, ne uplne. Vis, byly nasimi prateli dlouha leta potom, co prestali byt Sovety, ale pak se rozhodli nepodporit nasi invazi do Iraku, takze jsme na ne ted nastvani. Taky jsme nastvani na Francouze a Nemce, protoze nam taky nepomohli napadnout Irak. - Takze Francouzi a Nemci jsou taky zli? - Ne uplne zli, ale dost zli na to, abychom prejmenovali hranolky French fries a tousty French toast na Freedom fries a Freedom toast. - To vzdycky prejmenovavame jidlo kdyz nejaka zeme nedela to, co chceme my? - Jenom kdyz to jsou nasi pratele. Nepratele napadame. - Ale nebyl Irak taky jednim z pratel, tehdy v 80tych letech? - No, ano. Chvili. - A byl tehdy vudce Iraku Sadam Husajn? - Ano, ale tehdy bojoval proti Iranu, coz z nej na chvili udelalo naseho pritele. - Proc to z nej udelalo naseho pritele? - Protoze tehdy byl Iran nas nepritel. - Nebylo to tehdy, jak posilali Kurdy do plynu? - Jo, ale protoze zrovna bojoval proti Iranu, tak jsme privreli oci, abychom mu ukazali, ze jsme pratele. - Takze ten, kdo bojuje proti nekomu z nasich nepratel, se automaticky stane nasim pritelem? - Ano, vetsinou. - A ten, kdo bojuje proti nekomu z nasich pratel je automaticky nepritel? - To je taky nekdy pravda. Nicmene kdyz americke korporace muzou vydelavat na prodeji zbrani obema stranam, tim lepe. - Proc? - Protoze valka je dobra pro ekonomiku, coz znamena, ze valka je dobra pro Ameriku. A take, protoze Buh je na strane Ameriky, kazdy kdo odporuje valce je bezbozny neamericky komunista. Uz rozumis, proc jsme napadli Irak? - Myslim, ze jo. Napadli jsme ho, protoze to po nas Buh chtel, je to tak? - Ano. - Ale jak jsme vedeli, ze Buh po nas chce, abychom napadli Irak? - No, vis, Buh osobne mluvi s Georgem W. Bushem a rika mu, co ma delat. - Takze v podstate, podle toho, co rikas, jsme napadli Irak, protoze George W. Bush slysi hlasy? - Ano! Konecne rozumis tomu, jak funguje svet. - A ted zavri oci, pohodlne si lehni a uz spi. Dobrou noc. - Dobrou noc, tatinku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Asi to myslíte dobře, ale já když chci číst romány, tak sáhnu do knihovny. Sem pište svůj názor zformulovaný na cca 1 - 20 řádků a bude dobře pro všechny.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Stb MOZNA, CIA a MOSSAD URCITE

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Správně, Mossad stojí za převraty všude ve světě, i u nás měl spadfeno na soudruha Novotného, ale naštěstí soudruh Brežněv se soudruhem Hnusákem a soudruhem Bilakem tomu dokázali včas postavit hráz!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Jenomže První správa zrovna sedí ve vládě a tak nakonec z toho bude tak maximálně nové navýšení zahraničního dluhu ve prospěch toho kdo drží v rukou důkazy!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Takova CIA spachala jen na Fidela Castra stovky atentatu. Vymysleli kde co, dokonce mu darovali otraveny neopren k potapeni. Historie CIA a Mossadu je plna najemnych vrazd pod vlajkou hvezd a phuhuu. Vrazdami za svobodu a demokraCIA. V africe by mohli vypravet jak CIA likvidovala nepohodlne politiky antrachem a jinymi biologickymi zbranemi. Prectete si knihu "A mnoho lidí zemřelo..." Publikace anglických autorů patří k prvním komplexním informacím o bakteriologických zbraních. Předkládá veřejnosti řadu málo známých údajů o tom, kdy, kde a jak jich bylo použito - počínaje neslavně proslulou japonskou Jednotkou 731 za druhé světové války až do poliviny roku 1999 - i o stále existujících tajných laboratořích. Takova japonska jednotka 731 to bylo neco. Demokraticky delali pokusy na zajatych cinanech, pitvali je za ziva, kdyz potrebovali organ, kuchli ho zaziva. A po valce byli tito kvalitni erudovani lekari vzati pod kridla CIA, aby poskytli know how. No a pokusy CIA v ramci MK Ultra na obcanech USA, to je krasa. CIA nechala aplikovat nahodne vybranym pacientum nemocnic, kteri o nicem nevedeli do krve injekce plutonia a jinych skvelich veci, aby zjistili jak ucinkuji. Kdyby si to medialni prostituti nastudovali z dostupne literatury, zjistili by ze STB byla parta skautu. Skutecnost bude horsi nez to co bylo povoleno napsat do knih.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Dej si pořádného přestlamáka idiote ! Potřeboval by jsi pořádně rozbít držku a rozkopat zadek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

jsi demokrat opravdu povedený, takový modrý

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů

Tak nevím - byla StB tak špatná nebo tak dobrá ? Pisálkům to nějak není jasné, protože jde o hanlivé články nebo oslavné ??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů

Jedni za 18 a druzí bez dvou za 20 !!! - Speciální složky obou dvou ,,antagonistických stran,, se u barů vždycky domluví - ONI jsou ,,státem ve státě,, to oni tvoří světovou politiku i dějiny, to ONI rozpoutávají války na celém světě, to ONI jsou za únosy, vraždami, krádežemi, obchodem se zbraněmi, drogami i bílým masem, to ONI stojí za vším tím zlem, co se vám občané děje......ONI žijí jejich oběti v lepším případě živoří nebo leží neznámo kde.....speciální služby vrazi demokracie na celém světě...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

CIA cvičlila bojovníky Talibanu, aby zabíjeli ruské vojáky. Cvičila taky přívržence Al-kajdy, aby se trefili letadly do WTC ??? To nikde nepíšou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Zimo, za II. svět. války vyzbrojovala bandity, tak zv. partizány všechny strany. Za válce ve Vietnamu podporovala zbraněmi munici i "dobrovolníky bolševické agresory celý "tábor míru a socialismu" . I ČSSR. Víš rudý osle !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

Soudruhu, Taliban vznikl někdy kolem roku 1994, to jest cca 5 let poté, co mírové okupační jednotky SSSR vyklidily stát, který poté co komando KGB povraždilo tamní panovnickou rodinu a nezdařil se správně lidovědemokratický převrat musel okupovat a pokoušel se jej s obratností sobě vlastní pacifikovat, což stálo cca 1 milion životů tamních obyvatel.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

to je pravý nefalšovaný blábol, od Talibanu k carovi :-)))))))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

ale hovno, taliban oficialni oznaceni se mozna zacalo pouzivat jak tvrdite, ale lide, kteri ho predstavuji jsou titez mudzahedinove, ktere vyzbrojila a vyskolila CIA pro valku ze SSSR. Vsichni to vi, tak nedelejte z lidi blbce.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů

to 007: Neříkej mně soudruhu, husy jsme spolu nepásli a ve vašem spolku jsem nebyl

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Zimo, ty bolševický dobytku, nevím s kým jsi pásl prasata ale že jsi něco pásl je jisté. Těším se že po příštích volbách vám zase budou vládnout komunisté. Jen ať vám všechno zase pořádně podělají. A ještě ať vám zase zadrátují hranici.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Amík je modrý demokrat Topolánkova typu, sprostotou vpřed

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 99 hlasů

protoze to vsichni vi, tak nechcou nosit drivi do lesa. treba by si nekdo mohl vsimnou co dela izraelsky mossad, ze nechava vrazdit vedce po svete

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

A jako z udělání jsou ti vědci vždycky nepohodlní tomu režimu, na jehož území jsou zavražděni, vid Jouzo? :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

presne tak, mossad se zjevne domniva uz davno ze jeho uzemi je cela zemegula, vrazdi kdykoliv a kdekoliv se mu zamane a dostane k tomu pokyn.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Dříve bojovníci za svobodu, dnes teroristé... Terorista je zločinec bojující proti spojencům, disident je zločinec bojující proti odpůrcům spojenců.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Hmm, když někdo unáší lidi nebo vyhazuje do povětří tržnice a školy tak to může být jenom bojovník za svobodu vyvlastňování nebo šaríi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Ale když zastřelí účetního a podřízne svázaného, tak to bojovník za svobodu je, viď?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů

Spravne, jde o "bojovnika za svobodu", ktery si zasluhuje, aby mu "premier" udelil statni vyznamenani.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Jste hlupák! Teroristé vraždí nejenom jednotlivce, ale i neznámé lidi třeba na tržišti. Když se teroristé ujmou vlády, jako Gottwald s pomocí STB, tak každý odpor, je odbojem. Komunisté odjakživa školili teroristy v Zastávce u Brna a jak článek ukazuje, tak i z Rudých brigád. Rudoši táhli za jeden provaz pod heslem "Proletáři všech zemí....."

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Dodo je vypatlavý blb.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Jste hlupák, když v rusku někdo vykolejí vlak, tak není terorista, ale bojovník za svobodu. Už ten mozek máte pěkně vymytý.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

Chudáček malej hodnej SNBák a účetní, který viděl moc komunistických instruktážních filbů o diverzantech a chtěl si hrát na Johna Wayna a tahat se o pistoli. Aldo Moore to byl takový typický policajt, stejně jako všichni ti, které StB utloukla nebo pověsila v lágrech a věznicích.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Na začátku mého příspěvku jasně říkám, že nechci rozebírat, jaké měli právo pro násilné akce. Hodnotim jejich odbornou úroveň. Ta byla žalostná. Na úrovni puberty. Teprve v průběhu přepadu policejní stanice přišli na to, že nejsou maskovaný a pak se hádali, kdo půjde policajta zabít. Přechod hranice prováděli bez mapy, jen s turistickým průvodcem, na cestu si vzali hodně jídla, ale ve vlaku si vzpomněli, že by jim překáželo a tak ho snědli (šišky salámu atd), zahodily teplé kabáty aby byli rychlejší a pak málem umrzli, pravidelně ztráceli a vraceli se hledat pistoli, radili se, jestli rodinu, která jim pomáhala mají odměnit nebo vyvraždit. Pohádky o tom, jak pokladníka zastřelili při rvačce o zbraň, jak při zastřelení nádražních kontrolorů stálo kolem nich dalších deset VoPo s namířenými zbraněmi a jak bojovali s pronásledovateli, pocházejí pouze z jejich pozdního vypravování. A při posuzování činů je potřeba si uvědomit, že např. když manželka zabije alkoholika který ji mlátí, soud to sice chápe, ale maximálně jí dá místo vraždy jenom zabití. Jde sedět, nedostane vyznamenání. A např.po válce nebyli trestáni vojáci wehrmachtu za to, že bojovali a zabíjeli podle norem, ale před soud šli ti, kteří bezdůvodně zabíjeli civilisty a spoutané zajatce. Činy Mašínů byly prohlášeny za promlčené, s tím souhlasím protože doba a důvody jejich provedení se dnes již nedá vysvětlit a posoudit. Ale právě z toho důvodu se za ně nedá ani vyznamenávat. Byla by to urážka slušných bojovníků za vlast Ze všech podání jsem získal dojem, že se jednalo o zastydlé puberťáky, kteří svou bezradnost kompenzovali vražděním bezbranných. Diverzní činnost se skládala ze zapalování stohů. Zabili například policajta, který si myslel, že se jedná o nějakou klukovinu , nebral jejich útok vážně a nechal se spoutat, nebo v Německu bezbranného nádražáka, který chtěl vidět občanky. Příslušníci německé nově sestavené armády se při pátrání po nich pravděpodobně postříleli potmě navzájem, Mašínové sami přiznávají, že jedinou pistoli někde po cestě ztratili. Pokud by oni měli dostat vyznamenání, potom už každý, kdo zabil komunistickou pošťačku, pumpařku nebo hlídače. Nehledě na tisíce obětavých diverzantů, kteří na úřadech vytrvale pracovali na zániku socialismu vlastní neschopností.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Jasně, dyť to toho SNbáčka ani nebolelo, byl svázanej a v bezvědomí po éteru. Tak proč ho nepodříznout?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

kolik zavražděných hlav států, včetně vlastního prezidenta, kolik převratů ma na svědomí CIA. Kolik vražedných komand organizuje státní převraty a vraždí představitele mírumilovných národů pod hlavičkou MOSAD

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Tak nas nenechavej v napeti, kolik tedy? A prosim vyjmenovat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

STB bylo a pořád je největší zlo pro republiku

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

je největší magor na této diskusi ššššššššššššš po něm b52 a dějepisci opravdu pisálkové a znalci.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Největší zlo pro republiku je ODS a takoví křiví zmrdi jako jsi ty

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Díky a bravo tady jsou dnes knihy těch nejchytřejších z chytrých kteří za komoušů byli za bukem a dnes jsou to pašáci

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Nepište pod mým jménem,je to mravně ubohé.Postatně ještě horší jsou zloději a hajzlíci,jako jste vy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

soráč já zapoměl že na světě existuje vždy k jednomu jménu jedna osoba, ty máš v té palici pěkně vymeteno

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Ty sice nemáš možná v palici vymeteno, ale hajzl budeš určitě zmrde. Je zajímavé, že největší podvraťáci a hajzlové se vydávají za ty jediné pravé antikomunisty. Tím nehájím komunisty, ale nemám rád zmrdy. Ti škodil, škodí a budou škodit nejvíc.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Vrazi z STB se vyžívali na komunistech Clementisovi, Slánském, gen. Píkovi a třeba na Horákové, Závišovi, Kalandrovi a dalších popravených. Gustav Husák by o nich mohl mluvit, co s ním dělali v komunistickém vězení. Skoro všichni rolníci byli pronásledováni a majetek jim byl zabavován. A stále tito lidé , kteří dělali teror v ČSR zde žijí a lžou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Nedávej dohromady svini Slánského, který zavinil smrt mnoha slušných lidí se lidmi jako třeba byl generál H. Píka, pánové Záviš nebo Kalandra. Svini Slánského semlel jeho vlastní stbáckovojenskej mlejnek, poznal co dělal jiným.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

A navíc jsou beztrestní, to je ten paradox.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Asi ti uniklo,že je článek o teroristech a Itálii.Ještě k tomu uvozený možná.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

tak proč ty tady plácáš o vycviku v USA, ty budeš tak asi IQ sněhové koule

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Možná přijde i kouzelník

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 179 hlasů

Asi tak nějak.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Lidé od STB mučili a vraždili v ČSR zcela běžně a ještě dnes spokojeně žijí mezi námi a věnují se pomluvám.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Kolik je vám let a jaké máte IQ?Plácáte a vaše informace vzbuzují pouze soucit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

copak copak že by jedn z členů, podle poznámky o věku to je jasné, tak jen dál soudruhu

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Jinak zdravý až na tu hlavu?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Když tě hlavička bolí je nejlée, vadnou část těla odstranit.... Amimochodem školili ty Italy nejen v Jizerkách, ale i Adršpachu - viz případ zavražděné mladé české dvojice - dosud neobjasněn! Jinak v Severočeském kraji a Liberci žije jště dnes plno prapodivných individuí s novou identitou i ti vaši Italové ....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

ano soudruhu ta hlava ta bolí a bolí když čtu ty tvoje výplody

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Vidím, že se tady vyrojila celá skupina lidí od STB, kteří vykřikují: To my ne, nám nic nedokážete, větší zlo dělají jiní.........Mají odpovědi.......já o voze, ty o koze !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

NECHTE TOHO KLIKÁNÍ:JSTE OPRAVDU UBOHÝ.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Nebuďte směšný.Vám nevadí neobjektivita?Vy jste ovce,která ty,co mluví o objektivitě,označí za estébáky?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Kolik máš roků Artuši ? Já si pamatuji padesátá léta a vím, jak tady STB řádila po celém Československu........Jinak článek je o italských teroristech a ne o Američanech, jak tady někteří lžou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Takže nízké IQ.No,jak vidím,i s tím se dá žít.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 205 hlasů

takové upřimné doznání o svém iQ , no hlavně že s tím dokážeš žít

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

A kdy budou psát o výcviku teroristů v USA.Vždyť tam byli cvičeni,aby dělali převraty ve vlastních zemích!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

cenzura slale funguje.ovsem vic jak zakomancu.:-(

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

extrémně pravicová paravojenská jednotka Gladio, založená v zemích NATO za účelem tzv. vnitřního boje s komunismem. O co při zmíněných teroristických útocích v Itálii šlo, prozradil další obžalovaný, Vincenzo Vincinguerra: ;Napadeni museli být civilisté ; muži, ženy, děti, nevinní neznámí lidé, kteří byli vzdáleni od politické hry. Důvod byl jednoduchý. Útoky měly; italský národ přimět k tomu, aby prosil stát o větší bezpečnost.;- masakry lidí vládou USA svedené na komouše z rudých brigád měli vyvolávat nenávist a srážet volební preference levice na celém západě- no faktem je ,že taková zvěrstva dělá jenom zločinecký režim

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Tak nam tady jeste povez, ze Che byl vlastne agentem CIA spolecne se Stalinem za ucelem diskreditace levicoveho hnuti na celem svete, cimz se proletari vsech zemi nespojili a ty ted musis prezivat v kapitalismu misto budovani zarnych zitrku. Je mi te opravdu lito, mozna by bylo dobre vyhradit pro tvory tveho typu nejaky ten ostrov, kde by vas ty extremne pravicove paravojenske jednotky zanechaly zit v miru a spokojenosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

série atentátů v Itálii sedmdesátých a osmdesátých let, připisovaná levicovým extremistům. Nejhrůznější z nich zanechal 2. srpna 1980 na boloňském nádraží 85 mrtvých a na 200 raněných. Teprve o patnáct let později bylo oficiálně potvrzeno podezření, že za masakrem nestály Rudé brigády, nýbrž neofašisté napojení na tajné služby a spolky. Dva z organizátorů, velmistr lóže P2 Licio Gelli a agent CIA Francesco Pazienza, byli v listopadu 1995 odsouzeni na deset roků vězení. Jednou z těchto organizací vyzbrojených a vycvičených vojenskými tajnými službami, o jejíž existenci se veřejnost dozvěděla až na počátku devadesátých let právě v souvislosti s novým vyšetřováním boloňského atentátu, byla i nadnárodní,

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

GLADIO terorristické oddíly CIA - MASAKRUJÍCÍ CIVILNÍ OBYVATELSTVO po celém západě - následně svá teroristická zvěrstva v masmediích házeli na levici a komouše tak šířili teror,strach a nenávist mezi lidmi http://cs.wikipedia.org/wiki/Gladio http://cs.wikipedia.org/wiki/Atent%C3%A1t_v_Bologni Aldo Morro velmi populární levicový premiér jenže protivil se teroristickému státu USA a jak víme ten likviduje lidi a unáší je do lágrů a mučíren dodnes - na západě byly o tom napsány knihy a nám tu dodnes vymývají mozky

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Tajné armády NATO v Evropě – Inscenovaný teror a utajené vedení války Gladio = teroristické oddíly Nato a Cia masakrovaly lidi následně vše svedli na levici , komunisty tak fungoval západ - terorismus řídili sami viz- kniha- Tajné armády NATO v Evropě – Inscenovaný teror a utajené vedení války Atentát v Bologni, přezdívaný též jako Bolognský masakr (italsky: Strage di Bologna), byl velký bombový útok na hlavní železniční stanici v italské Bologni z 2. srpna 1980, při kterém zahynulo 85 lidí a více než 200 jich bylo zraněno. Dodnes jde o největší teroristický útok v Itálii spáchaný po 2. světové válce a podle počtu obětí i o 3. největší teroristický útok spáchaný na území dnešní Evropské unie.Z útoku byla zpočátku obviňována ultralevicová organizace Rudé brigády, zakrátko se však ukázalo, že odpovědnost za něj nese jedna z ultrapravicových extremistických skupin. V souvislosti se zmiňovaným mařením spravedlnosti vlivnými lidmi a pravděpodobným propojením skupiny NAR na tajnou organizací Gladio, existuje vážné podezření, že do útoku byly zapojeny i západní tajné služby. http://cs.wikipedia.org/wiki/Atent%C3%A1t_v_Bologni

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

nase strana ods citi ze se potapi az na dno.a icko nevi jak z toho ven.a tak se zacnou vynorovat kauzy.ovsem to co prijde pred volbami to bode svinstvo.ods neumi nic jineho.doufam a preji jim kvalitni volebni vysledek.a to i pro hop 09.horsi vlada nez plukovnika tupohlava tady nebyla.vydelave asi par desitak tisic ale jem clovek coz se o panu z ods rict neda.a p=an samocvala tupohlav-toje konec..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

uz jsi skoncil.icko si te najde to mi ver

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

ty jsi vlastrizradce.v pekle si te usmazi.neboj

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 132 hlasů

aby jsme si tebe nanasli driv.alah te zna.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

A možná příjde i kouzelník s křišťálovou koulí a zjistí, kam "naši mafiáni" zašantročili nejen chechtáky, ale i zlato atd., atd. a hlavně, jak to zařídit, aby to lidu této země nejen vrátili. To by bylo aktuální a fakt na pořadu dne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

To že ty jsi švorc-socka, neznamená, že ti někdo něco ukradl, notabene že to někam zašantočil! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

možná = bulvár , ale proč by měla Stb zájem na vraždě premiera, který jednal s komunisty o podpoře tehdejší italské vlády . možná , že to bylo obráceně CIA a její tehdejší kamarád Al-Kajda

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Jakou výpovědní hodnotu mají informace typu: "možná" cvičila, "mohla" se podílet, Pisano "spekuloval", "část těchto údajů" se zakládá na pravdě. Jediným skutečným faktem v článku je, že "o výcvikové základně policie nebyla nalezena žádná zmínka". Skutečně článek nabitý fakty proti STB. Samozřejmě věřím, že se ČSSR na nějaké přípravě podílela. Ale "myslet a věřit" neznamená něco vědět.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

To není možná vždyt' jsem o tom chtěl před chvilkou napsat jak STB byla všudypřítomná a všemohoucí,někdo mi tu čte myšlenky,že by to byl ten KGB ák aaa ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >