Odbojář
Mašín: Palachovo upálení bylo zbytečné, smysl měl jen boj

21.01.2012 12:26

Někdejší odbojář Josef Mašín si myslí, že sebeupálení Jana Palacha na protest proti sovětské okupaci bylo zbytečným činem. Podle jeho názoru taková oběť nepatří do západní civilizace a "oslavovat sebezmrzačení, sebeupálení z jakýchkoli důvodů" není dobrým příkladem pro mládež.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Antonín Pelc (62995 hlasů) 21.01.2012 15:17

    Mašínové byli jen obyčejní vrazi, kteří šli za svým cílem dostat se...

  • Felix (60015 hlasů) 22.01.2012 01:52

    Komunističtí vrazi a zloději se tu snaží "moralizovat"! :))

  • václav horák (40012 hlasů) 21.01.2012 14:51

    Havel žádného komouše nezabil a přesto ho zdejší rudí zapšklí sráči...

  • Milan S. (5024 hlasů) 21.01.2012 14:58

    Má recht.Kdo zabíjí komunisty,nemůže být vůbec špatný člověk

  • Jan Klíma (5013 hlasů) 21.01.2012 19:24

    Po přečtení příspěvků tady musím konstatovat,že v tomto národě je...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

VŠIMNĚTE SI :
Antonín Pelc (62982 hlasů)
Felix (60015 hlasů) 22.01.2012 01:52
václav horák (40012 hlasů) 21.01.2012 14:51
Milan S. (5013 hlasů) 21.01.2012 14:58
Jan Klíma (5012 hlasů) 21.01.2012 19:24

OPRAVDU MÁ TÝDEN PLACENÉ DISKUTÉRY?
Takže jak řekl včera Pithart - novináři jdou podplatit a budou psát co jim kdo zaplatí.
ZAČÍNÁM TOMU VĚŘIT

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 2 hlasy

Masin,you bastard,you were just bunch of common robbers,swinish villains and bloodthirsty cutthroats.
Pack of dirty and deranged,inbreeding savages.A few of us went across the line also,but we didn't left behind cleaned out safe nor dead bodies!What did you buy
with your bloody booty,eh?Motorcycle,leather jackets?You would keep your marauding enterprise going,till the police would finally get you.So,drop dead you stinking swine.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

abyste se z toho neposral,meshuge.takhle piste spis davidovi ben-gurionovic a jeho bande pohrobku,meshuge ajnstajn.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Hlavně že je dobrým příkladem pro mládež loupeže a podřezávání svázaných lidí!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Palachovo upálení zbytečné nebylo,po Janu Palachovi je pojmenováno náměstí v centru Prahy ale na bratry Mašíny si nikdo za 20.let ani nevzpomene.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

tak to je opravdu hodnotná hodnota ,Mašíni patří do českých dějin a budou tam a právě oni budou tím kontroverzním tématem ,kde budou mladí diskutovat nad tím zda byli či nebyli hrdinové...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 1 hlas

takze diskuze s kontroverznim tematem bude o tom, koho okrast a zavrazdit, aby se jedinec stal ocenovanym hrdinou?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

mimo článek zajímalo by mne jak lze softwarově naklikat 6000 hlasů ,pochybuji,že to někdo dělal fyzicky a s pomocí myši ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Mašín opět říká natvrdo jen pravdu,Palachovým upálením se stalo jen to ,že vznikl hrdina ale na pád socialismu jsme museli čekat až na sametového hřiba Havla .....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 2 hlasy

A jakým způsobem otřáslo komunistickým režimem to, že bratří Mašínové zavraždili několik nevinných lidí??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Ne odbojář ale sprostý vrah se snaží znevážit a pošpinit památku na Jana Palacha,to už je k zblití co se u nás děje.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

A čeho jste tím "bojem" dosáhli? Kromě vražd několika nevinných lidí???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Boj podle Mašínů?Pěkně děkuji!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

proč socialistům kritizovat vstuzp jejich socialistické armády? mjejich problém, jinak socialismus nelze udržet a i dnes poteče krev, když budou brát lidem peníze a sami si kupovat zámky v kalifornii, protože zcela pitomý lid na reklamu že to někdo myslí upřímně nalítne vždy nebo se nechá utopit v Costa Concordia..tady jeden pes zase sežral jed na lišky, inu kdo nemá rozum v apatyce nekoupí

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

zeptam se na stejnou otazku jako minule. Kdy dostanete statni medaile, kdyz zabijete elitni zlodeje a zkorumpovance, kteri zadluzuji stat, vrazdi ovcany skrze "reformy" a zbytek posilaji do trvaleho podruci bankovnich spolecnosti a dalsi mafianskych spolku?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Podle meho gusta bych napred chodil k volbam , nez bych nekoho vrazdil. Ale prosim, to je muj osobni nazor.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Proc myslite, ze mluvim jen o demokraticky volenych zastupcich na volitelnych mistech kandidatek volebnich stran?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Mašíni mohli jít k volbám stejně, jako můžeme jít my dnes. Zfalšované je to stejně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Na takovou kravinu neni treba odpovidat,

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Došly argumenty co? Ale díky, že jednou nemusím číst tvé dementní bláboly bez hlavy a paty.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

mohli si masini zalozit svou stranu,jako vy ted muzete?NEMOHLI.zalozte a potom mektejte,meshuge.nebo ukradnete,jak zid paroubek.ale nemelte blbiny.to si potom o vas kazdy bude myslet,ze jste vul.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Nejdříve to musí někdo udělat, ale už se to blíží.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Je u nás řada politiků,kteří ze „zištných“politických důvodů vzor Mašínů chváli,aniž sami měli jen špetku odvahy vyjádřit veřejně nesouhlas s vpádem sovětských vojsk a přežívajících na „teplých místech“dobu.Proto mají potřebu vyznamenávat.a volat aleluja spasiteli. (použito z diskuze)
... ALE Je u nás řada diskutujících,kteří ze svých „zištných“ důvodů (aby se nějak "očistili") vzor Mašínů chváli,aniž sami měli jen špetku odvahy vyjádřit veřejně nesouhlas s vpádem sovětských vojsk a přežívajících komunistický režim na „teplých místech“... PROSTĚ HRDINOVÉ když tady budou sprostě nadávat každému kdo jim to "NEŽERE"...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Každého, kdo střílel komanče je dnes třeba pochválit...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Kde je tvoje oddanost každému systému, Šimurda?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Za pochvalu bych tě klidně zastřelil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Komunisti svazali cely narod do kozelce, par tech co se branili povesili a zbytek byl uz zticha.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

nejen to,odkraglovali i sve verici.ale to zde urcitym dacanum zrejme nevadi.asi sli po 1989 od valu a ted se durdi.svoloc.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Úplně největší smysl pak má bojovat na život a na smrt s ůčetním a se svázaným policajtem. A pak zdrhnout na západ s uloupenýma prachama.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Kdyby Mašíni bojovali zde a zastřelili třeba Gottwalda, nebo vyhodili sídlo KSČ do vzduchu a pak utekli, mohli být dodnes za hrdiny a ta lepší polovina národa by jim odpustila i ty ztráty na útěku (kolik lidí zůstalo u drátů) ale takhle se mluví jen o tom, co jim zrovna moc nevyšlo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

nikdo neni perfekt.podivejte se treba na osud dietricha bonhoefera.tomu se taky nepovedl atentat na adu.a zarval tesne pred koncem valky v base.ted ziskava pochvaly niemuller a ten ze zacatku adu podporoval,na rozdil od DB.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Komunističtí vrazi a zloději se tu snaží "moralizovat"! :))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60015 hlasů

Opravdu KVALITNÍ NÁZOR IDIOTA který věří, že ostatní si budou myslet, že tolik hlasů získal od čtenářů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Pan/paní Felix-Kdo morduje lidi a to ve jménu jakékoliv ideologie je psychopat!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Konečně je podle počtu naklikaných hlasů jasné, že to nemáš v hlavě v pořádku, modrý úderníku. Každěho, kdo má jiný názor označiš za komunistu, a pak rychle do služby a klikáš.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

A ještě si hrají na pravičáky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

kdo je ale budhista, má to jinak, manipulovat oklikou, pasivně, budit pocity viny, ale kdo byl poblíž, zná spíše to zoufalství lidí, co uvěřili náhradní církvi socialismu..poctivý člověk potom nemohl mezi lidi, ne každý se otřepal jako pan Dienstbier, problém nebylo totiž rusko, nebo taky, ale stav země, pološílený chiliasmus, vymyslet neco , co nikdy nikde nikomu nefungovalo...(vyjma rodiny, ani docela v klášterech)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Po přečtení příspěvků tady musím konstatovat,že v tomto národě je mnoho lidského odpadu a pochází hlavně z komunistických rodin.V současné době jsou to hlavně příznivci ČSSD.
Mašínů bylo málo a já jim za vše moc děkuji.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5013 hlasů

Přestaň čumět do rodinného alba hovado podvodnické!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Jan Klíma se v lidském odpadu patrně vyzná.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Doma má spoustu materiálu na výzkum.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Prosím vás, víte někdo něco o té modré sýkoře, která si dala před jméno MUDr.? To,co píše na adresu bezdomovců, je obludné, jeho jazyková vybavenost mizivá.Kde se to vůbec bere?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Smysl měl jen boj... Snad jen loupeže a vraždy nevinných lidí, tak jste to chtěl říci, není-liž pravda, pane Mašíne. A zákeřná střelba do zad, to byla přímo vaše specialita, tou jste se "vyznamenal" při loupežné vraždě pana Rošického. Nevím, jak by tohle hodnotil váš otec, kterého si nesmírně vážím. Ten za cenu vlastního života zachránil radistu; tak vypadá opravdové hrdinství.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

to preci delala v palestine u jezera galilejskeho zidofska soldateska v rijnu 1948,na rozkaz valecneho zlocince a tatky zidostana,davida ben-guriona,podle new jewish historians-benny morisse.mate dva metry?jeden na goyimy a jeden na semiti?co bol to?cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Ono to souvisí s vyjádřením Mašina?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

loupeze a vrazdy nevinnych by se sebou mely souviset,ne?rozdil je v tom,ze palestinci byli opravdu nevinni a komousi vinni.cha,cha,cha!shalom.meshuge.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

toto video není pro zarytce,zakrnělé ve svém vývoji....ale pro pokročilé bytosti...http://www.youtube.com/watch?v=t19ZRCzgl - aI&feature=player_embedded

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Vážený pane Mašine,dosud jsem stál na Vaší straně.Váš útok na Jana Palacha už však byl za hranicí slušnosti.Doufám,že řadě Vašich příznivců i když samozřejmě ne všech,toto otevře oči.Učastnil jsem se jeho pohřbu,všichni jsme plakali.Kéž by na Vašem pohřbu,bylo víc plakajících,než A.Vondra a J.Štětina.......P.S. Já jsem tam jel ze Strakonic, na své náklady,nikoliv za peníze nás všech.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

to neni zadny utok,meshuge.konstatovani faktu,jak to vidi pan masin.on v cesku tenkrat nezil,takze asi nemuze pochopit ty emoce,ale z ciste pragmatickeho uhlu pohledu,ma pravdu.to je ta smutna skutecnost.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

To jste si uvědomil trochu pozdě.Jak můžete úpsát tomuto tvorovi ,,vážený pane"?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

"Odbojář", "ozbrojený boj" - pomalu se Týden nedá ani číst.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Jakasi prace o ceskem odboji dosla k zaveru, ze ceske obyvatelstvo ma nejradeji odbojare co se nechaji zariznout jako Martinska husa. Masini byli realiste dost na to, ze vedeli, ze je komunisti povesi kdyz je chytnou, ale realiste malo na to odhadnout zda s nima pujde vetsi pocet odbojaru. Proti komunistum Cesi neradi bojuji, protoze vetsina z nich je ve svem nitru hodne ruda. Cesko je po Recku nejkomunistictejsi narod. Jine narody by sve hrdiny ctily, ale Cesi cti kolaboranty a jine blbecky, hlavne ze nevycnivaji a jsou z jejich vrhu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Nikdy jsem si nemyslel, že bych dobrovolně volil komunisty, o bože jak jsem se mýlil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 1235 hlasů

Alespon vidis jak to ve svete chodi: pro nekoho jsou komunisti absolutni zlo, ale pro nekoho, treba pro tebe, jsou jen zlem relativnim. Nur dumme Kälber suchen sich den Metzger selber.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

Moje prababička říkávala:,,Mluv, jak ti zobák narostl".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Kdyby tvoje prababička věděla,co z tebe Ančo vyroste za zbytečnou komunistickou zrůdu,nakopala by tě prdel každý den ihned po ránu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4584 hlasů

To nakopání bys potřebovala ty,Klímo!A aspoň třikrát denně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

Kdyz chybi intelekt, trpelivost a rozum, pak to neni problem je volit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

a kdyz volite elitni zlodeje, arci zkorumpovance a mega tunelare tak chybi co?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Novodoby Mašinové------Jenom ty vraždy chyby.....O statisíce korun přišla rodina z Jedovnic na Blanensku. Do jejího domu vnikli dva muži, svázali otce, matku a jejich pětileté dítě. V domě pak našli hotovost, s níž odešli. Mluvčí policie Petra Vedrová potvrdila, že se loupež stala, ale blíže ji nekomentovala.

"Mohu pouze říci, že nikdo nebyl zraněn a že si případ převzala jihomoravská policejní správa. Po pachatelích se pátrá," doplnila. Lupičům hrozí po dopadení až 12 let vězení.

Po Jedovnicích se povídá, že přepadený muž patrně vydělal peníze nekalým způsobem. Oficiálně se k tomu nikdo nevyjádřil. Krátce po přepadení se obětem podařilo dostat se z pout a přivolat policii.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

To bude práce modrého týmu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

To byli asi nějací sociálně slabší,nebo cikáni,nebo dávkaři a tedy vlastně voliči ČSSD.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

A kdo to byl Palach?Nějaka fetka?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Jací by asi Kubiš s Gabčíkem byli hrdinové, kdyby přepadli poštu, zabili pošmistra a ukradli protektorátní peníze, případně přepadli četnickou stanici, podřízli omámeného protektorátního četníka a zmocnili se zbraní? Jací by asi Kubiš s Gabčíkem byli hrdinové, kdyby jejich jediným odbojovým činem bylo zapálení nějakého protektorátního stohu slámy? A pošmistr s četníkem by byli také označeni za fašouny a nácky jenom proto, že žili na území Protektorátu a dělali svou práci?
Ať jde milá paní Mašínová do prdele i se svými povedenými bratry. A aby se kruh uzavřel, tak do stejné prdele může jít i paní Semelová a spol., je to v podstatě stejná pakáž!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

masini udelali to same,co pozdeji propuklo ve vetsim treba v madarsku s imre nagy.jenomze vy radsi janose kadara,ne?repulsivni.cha,cha,cha!shalom.meshuge.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Tak tohle je za bod i s tou Semelovou Nevlezl vám nikdo do nicku ? Přesto že už jsem tady byla vším ,tak tohle mě uzemnilo !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

tak krava by mela platit aspon za zbytecne vydaje soudu a policie.frivolni oznameni jako jeji by se mela trestat.aspon jak v anglii,porazeny plati.cha,cha,cha!shalom.babo jago.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Skalpni, Vandasi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

jak je videt,porad je pro vas zidi velmi tezke se vyrovnat s tou svobodou,hlavne slova.porad jen zakazovat a krast.to je vase.zaslibena zeme ceka,potazmo birobidzan,azijati.cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajns - tajn.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Tak tohle je za bod i s tou Semelovou Nevlezl vám nikdo do nicku ? Přesto že už jsem tady byla vším ,tak tohle mě uzemnilo !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Mašínové byli jen obyčejní vrazi, kteří šli za svým cílem dostat se na západ přes mrtvoly. Napřed přepadli a svázali policistu. Potom ho svázaného podřízli a sebrali jeho zbraň. s touto zbraní přepadli a zastřelili pokladníka a ukradli peníze. Vzápětí zamířili přes hranice směrem na západ. Cestu si prostříleli. V cizině vstoupili do Americké armády, aby mohli dál zabíjet. Opravdu si myslíte, že toto byli hrdinové a bojovali proti komunistům? Tak to vás nechápu. Hrdinu si představuji jinak.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62995 hlasů

Pelci, je hezké že umíš používat CTRL+C a pak CTRL+V, protože tento text jsem napsal v jiné diskuzi na téma Mašínů a ty jsi ho jen zkopíroval. I když na jinou stranu děkuji za šíření mého názoru.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 1580 hlasů

Pane Dvořáku škoda té první věty co jste napsal.S tím příspěvkem z 15:17 naprosto souhlasím a je mi úplně fuk kdo to napsal první protože je to všeobecný názor.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Váš popis událostí je nepravdivý. Přečtěte si raději nějaká fakta o případu a teprve potom pište.
https://helemese.wordpress.com/2011/09/28/

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Jsem ráda, že Vás můj článek zaujal. Striktně jsem se držela faktů; pitevní protokol pana Rošického jsem zveřejnila i zde.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Ten příspěvek byl vložen do diskuze pod tímto řlánkem: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/sestra-masinu-nic-neprovedla-vzkazala-komunistkam-policie_223169_diskuze.html#discussion-list

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Ano, souhlasim s Vámi, dal jsem Vám hlas. A ten příspěvek se Vám opravdu povedl, když jsem přiměl místní modrou fuchtli, aby se prohlásila za lékaře Sýkoru a dodala svým žvástům trochu na ceně - marně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

"V cizině vstoupili do Americké armády,aby mohli dál zabíjet".:o)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

sesš hlupak antonine, kapitalista ti zatemnil mozek

Mašínové jsou pro mne hrdinove, jsou vzorem pro mladez. Upalovat se maji bezdomovci napriklad, ti hajzlove delaji bordel jezdi v mhd bez listku a jsou to zkrachovalci.

tim ze tem smejdum podstrojujeme, mnozi se pak jak kralici.

jediny reseni je zplynovat bezdomovce a spalit je v malesicich v teplarne, bude z nich uzitek v podobe tepla.

Slava Masinum, jsou to hrdinove.
Jestli te potkam, antonie, rozbiju ti drzku, smejde. Cest pamatce Masinu i jejich oidkazu, vzdy kdyz ctu jejich trozhovory, hreje mne to u srdce.

co ty vis vo zivote, ty vis uplny hovno, zeptej se nejakyho stryho cloveka, kterej ma nadhled a potvrdi ti, ze Masinove jsou hrdinove a vzor pro mladez

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Ty budeš asi Mudr. vlastního hovna kterému jsi na hajzlu rozbil "drzku"až zůstalo ležet. Lidé jako jsi ty patří okamžitě odprásknout protože jsi nebezpečný nejen společnosti ale i sám sobě. Kretene...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Ale fuj,takto nemluví akademicky vzdělaný člověk pane dochtore.Jedině pokud máte titul ze z Plzně.Ti to mají nejen dovolené,ale od nich se to očekává.Asi jste z toho klikání hodně znavený.Pokud by to některý z Mašínů četl,tak vás půjde rovnou oddělat,magore.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

MUDr. Mengele?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Tak jestli ty jsi MUDr., tak mi vysvětli, jak jsi prošel základní školou.Vždyť ty vypadáš na šestou pomocnou !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Koukam že se držiš slova zločinecké pravice......Zabij babu, dědu,mamu a tatu.Šetřit se musi. "Dědeček a babička ujídají nám chlebíčka"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

A tohle vystudovalo ? za naše peníze ! To je opravdu mudr ! Spálit bezdomovce,nakopat lidi ,to je škola co říkáte vy mladí !To se pozná niteligent,Jediná pravda ,že Palach za tohle svinstvo si život brát něměl !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Jen bych rád věděl, co dělá admin !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Nevystudovalo, je pologramotný.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

pochybuji,ze za vase penize,babo jago.to vypada spis na absolventa nejake americke vysoke.cha,cha,cha!shalom.vochechule!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

S vámi jsem ríha ještě neztratila slovo" Na to dojde až budu naprosto dementní a senilní ,dědku plesnivý !! To dnes je vyjímka jednou pro vždy ! Vy máte taky vysokou kolik měla pater !?A babu jagu tu beru !Celá já !!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

dal jsem vam obema bod.ale byt vama,defcata,sel bych nekam do skoly na nadavani.uz ani todle nejste schopne zvladnout na dostatecnou.je to tema vrozenejma ashkenazi chorobama?moc vody v palicich?zkuste aspon korespondencni kurz,nejakou rychlofku.jinac se zde jenom ztrapnujete,ajnstajnky.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

nemate na me.vobe dve,ani dohromady.terezko,porad jste mi jeste neodpovedela na tu mou uvahu,kolem te rvacky zidu pred sedmi lety.servali se kvuli baksisum,i budoucim a tez protoze ten americkej rabi chtel vykopat z cirkve vsechny nesemitske verici,kteri se poctive konvertovali?zkuste to,misto zbytecneho a tupeho nadavani.ale jak je videt,nemate na to.cha,cha,cha!shalom.vochechule.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Zdravím Vás; s rihou neztrácejte čas, je to zakomplexovaný ubožák, který si tu léčí své mindráky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Proboha, snad tomu nevěříte? Tohle mohlo vystudovat tak pomocnou školu, a ještě kdoví jestli....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

urcite taky nezna rozdil mezi totah a talmudem.jako vy.jste na tom stejne.az na to,ze vy jste studovala hebrejstinu.cha,cha,cha!to je ten jeden smutny rozdil.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Promluvil lékař...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Mašíni se opravdu dopustili řady ohavných činů, ale k dobru bych jim připsala to, že si na rozdíl od vás nenaklikávali falešné hlasy:-)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Palacha si velmi vážím, ale čím dál tím víc si myslím, že svůj život opravdu obětoval zbytečně. Tak připosr...ný národ jako my si asi tak velkou oběť nezasloužil. Stříhají nás dohola jak ovce a my máme strach jít jen na pitomou protivládní demonstraci.
Mašína považuji za naprosto odpornou a zarženíhodnou zrůdu, která má v této věci největší právo akorát tak mlčet. Palach by pro něj byl zřejmě hrdinou jen v tom případě, pokud by třeba podřízl nějakého omámeného řadového esenbáka, ne? Mašín už je starý člověk, a tak bych od něj očekávala alespoň trochu sebereflexe a alespoň náznak lítosti nad činy, kterých se jejich skupina dopustila -třeba z mladické nerozvážnosti a horkokrevnosti. Ale on si zřejmě v tom jejich "hrdinství" hodlá libovat až do smrti, je to jen chladnokrevný vrahoun, byť by ho dnešní vládní garnitura vynášela až do nebes.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

Zdravím paní Zdeničko ! Tak jsem dnes poprvé četla skutečně toho magora rihu a žasnu,ono je to sprostý jak dlaždič kde to žije ,?Já žasnu ,to je tedy cvok a to jsem myslela že nemůže být nikdo horší a ono se to tady plevelí vesele .No co redakce dovolí ,házet lidi do spalovny a pod,to skutečně jsme už hodně hluboko to už ne .Hezký večer !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Hezký podvečer, paní Věruško. Říhu Chachablba je asi nejlepší vůbec ignorovat, ten snad dřepí u počítače 24 hodin denně a (bohužel zcela bezúspěšně) se snaží léčit si svou frustraci urážením diskutujících. I když jsem u něj zažila i světlou chvilku a jednou jsem mu dokonce dala bod:-))) Redakce maže podstatně nevinnější příspěvky, ale návrh na využití bezdomovců jako paliva jim zřejmě vůbec nevadí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

kde pisi neco o hazeni bezdomovcu do spalovny,vy kravo pitoma?nepodsouvejte,bestie.sve podle vas fruztrace si ovsem nelecim jak vy a vasi soukmenofci kdyz se porvali ve staronove synagoze v praze pred sedmi lety.to mi povidejte o o lecbe frustraci,blbenko.a jeste ve stanku bozim.praseci kanci,nic jineho.s tema ashkenazi nemocema.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

neco tak py/i/tomeho jsem uz davno necetl.na nejake demostrace lidi nejdou,protoze se jim vede dobre.odbory usporadaly demonstraci,predpovedeli obrovskou ucast a lidi misto demonstrovani odejeli k machaci,kravo blba.a ne ze strachu,putko.balamutite sama sebe,jak brezneff.akorat jste jen jeste pitomejsi.cha,cha,cha!shalom.vochechule.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

Chcete-li si přečíst něco ještě pitomějšího, tak si po sobě aspoň jednou přečtěte kterýkoliv z vašich vlastních "příspěvků":-))))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

cha,cha,cha!nemate na me,blbenko.ani jeden FAKT mi nemuzete vyvratit.demonstrace byly,a par vozralych odboraru se dohrabalo k min.financi.tam mezi ne prisel pan kalousek a hotovo.misto 3-5 000 se tam domotalo nejakych 700.VOSTUDA.a nikdo se nebal.ani pan kalousek ne.no tak.nevoblbujte sebe samotnou.uz pisete vetsi kraviny,nez ta koza kveta marku.myslite,ze to pise ona pod tim nickem sykora?vubec b ych se nedivil.pitoma je na to dost.ja psat hacky a carky nemohu.kapis?cha,cha,cha.shalom.vochechule.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Má recht.Kdo zabíjí komunisty,nemůže být vůbec špatný člověk

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5024 hlasů

Naivní,bojovat má smysl když jde o život a nejde nic ztratit.Za Německé okupace šlo o bytí a nebytí národa,proto ozbrojený boj měl smysl.Za komoušů šlo o majetek a jistým lidem i o život těch byla ale menšina.Zblblá většina komoušům ze začátku zobala z ruky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Havel žádného komouše nezabil a přesto ho zdejší rudí zapšklí sráči nenávidí stejně jako Mašíny.Oni totiž nenávidí každého,kdo se jim vzepřel a je jedno,jestli se zbraní v ruce nebo jen slovy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40012 hlasů

Tak tady Mašín propásl příležitost mlčet.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Tak, přesně tak!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

a vy taky,ajnstajn.cha,cha,cha!shalom,meshuge.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Na začátku mého příspěvku jasně říkám, že nechci rozebírat, jaké měli právo pro násilné akce. Hodnotim jejich odbornou úroveň. Ta byla žalostná. Na úrovni puberty. Teprve v průběhu přepadu policejní stanice přišli na to, že nejsou maskovaný a pak se hádali, kdo půjde policajta zabít. Přechod hranice prováděli bez mapy, jen s turistickým průvodcem, na cestu si vzali hodně jídla, ale ve vlaku si vzpomněli, že by jim překáželo a tak ho snědli (šišky salámu atd), zahodily teplé kabáty aby byli rychlejší a pak málem umrzli, pravidelně ztráceli a vraceli se hledat pistoli, radili se, jestli rodinu, která jim pomáhala mají odměnit nebo vyvraždit. Pohádky o tom, jak pokladníka zastřelili při rvačce o zbraň, jak při zastřelení nádražních kontrolorů stálo kolem nich dalších deset VoPo s namířenými zbraněmi a jak bojovali s pronásledovateli, pocházejí pouze z jejich pozdního vypravování. A při posuzování činů je potřeba si uvědomit, že např. když manželka zabije alkoholika který ji mlátí, soud to sice chápe, ale maximálně jí dá místo vraždy jenom zabití. Jde sedět, nedostane vyznamenání. A např.po válce nebyli trestáni vojáci wehrmachtu za to, že bojovali a zabíjeli podle norem, ale před soud šli ti, kteří bezdůvodně zabíjeli civilisty a spoutané zajatce. Činy Mašínů byly prohlášeny za promlčené, s tím souhlasím protože doba a důvody jejich provedení se dnes již nedá vysvětlit a posoudit. Ale právě z toho důvodu se za ně nedá ani vyznamenávat. Byla by to urážka slušných bojovníků za vlast

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů

zadny zatykac na ne neni vydan.vyznamenani uz dostali od vondry.v nemecku zili,v usa,v air-force.po USPESNEM uteku ze zadratovane zeme komunistama uz nikoho,nikdy nezabili,ani omylem,nechtene.zbytek zivota prozili/ziji slusne.zakladni pravo cloveka-SVOBODA SLOVA,shromazdovani-tedy i pohybu-byla komousema potlacena.proti tomu by mel kazdy bojovat a ne sedet za peci jak vy,meshuge-ajnstajn.a nechat ostatni,at vam ty prava znovu vydobiji,abyste je mohl svou blbosti zase zneuzivat.parchanti jak vy se nikdy neztrati,ale jsou repulsivni hulvati.cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajnstajn.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

no tak,gde to vazne?uz 6 hodin a nic.nemate odkaz?ani bych se nedivil.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Zná někdo výsledek pitvy?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Pitevní protokol pana Rošického.

http://amail.centrum.cz/download.php?msg_id=0001000000c7000006e0009dbd4e&idx=5&filename=Obr-03.jpg

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Zvláště si všimněte, že byl zavražděn ranou do zad z bezprostřední blízkosti, nikoliv při přetahování o zbraň, jak uvádí Mašín.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Rošický vždy vyfasoval pistoli při transportu výplat z banky a měl ji v aktovce na peníze. Pokud se Josef Mašín zmocnil tašky s penězi, zmocnil se i pistole.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Přesně tak, A tohle je fotka ze služebny v Čelákovicích. Paumer vždy tvrdil, že stržm. Honzátka nesvázali....

http://plebs.cz/politika/vyznamenani-pro-teroristy-masiny-je-plivanec-na-spravedlnost/

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Že ho huba nebolí !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Činnost Mašínů je už dostatečně známá, nebyli to žádní hrdinové. Palachův čin vyburcoval veřejnost a byl velice nepohodlný husákovskému normalizačnímu režimu. Jaký byl efekt z tzv. odboje Mašínů?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů

diky komunisticke " svobode " slova a tisku o tom skoro nikdo nevedel,ne?a kdo by to schvalov al,jachymoff.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Oni nám klidně dávají fotku vraha !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

Josef Mašín se s typickým tlamsovstvím emigranta, který tady 50 roků nebyl pouští do hodnocení věcí (pocitů, vnímání), o kterých ví naprosté hovno...přesto si myslí, že je nejchytřejší a všichni Češi, žijící v Česku jasou pytle hoven...není sám, viz zde přispívající emigrant Lustig...a další...já kdy jsem byl v Německu, tak jsem se klidně napil s tím největším křápem v kožených kaťatech v Bavorsku, ale hrozil jsem se, kdy zase potkám nějakého emigranta...nakonec mne obviňovali, že se jich straním...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

..při tom jsou jak tento Mašín, tak tento Lustig stoprocentně přesvědčeni, že jejich pravda je ta jediná a běda, kdyby se člověk, dovolil si vyjádřit jen slovíčko pochybnosti...je oheň nastřeše...seď na prdeli tam kde sedíš...a neser se sem...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

kdyby nebyli na svete pitomci,kteri by porad nakazovali lidem kde sedet na prdeli a kde ne,nebyli by emigranti,meshuge.priklad treba valecny zlocinec david ben-gurion,kdyz se unahlil a vykopal 100 000 nevinnych palestinskych rybaru od jezera galilejskeho.nadelal z nich emigranty a ted se zidi nestaci divit.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

to o rybach a rybnicich a prdeli znam...cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Několikanásobný vrah Mašín by o toho statečnýho chlapce neměl otírat svou sprostou hubu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 80 hlasů

cest Masinum

maji uplnou pravdu ve vsem. co rikaji. Pro mne jsou hrdinove. Ja bych upalil bezdomovce, jsou to odporni zlodeji, smrdi, pachnou, roznasi nemoci. Kazdej vecir by je meli policajti svazet do Malesic, tam je zplynovat v komore a rano s nima zatopit aby slusni lide meli doma teplo. A ne se o ty lotry staat.... kde to zijeme ptam se.


Cest a slava Masinum

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Čest a sláva redakci týdne !!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Mašíny je třeba oslavovat jako např. Juro Jánošíka nebo Jana Kozinu Sladkého...nasraní Chodové u Lomikara taky zamordovali dveřníka, který nemohl najít klíč od brány...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

To je problém, komanči nikdy Mašínům nepřijdou na jméno...podobně jako maďarští grófi Jurovi Jánošíkovi..který také pobil hodně uherských drábů, pánských kočích..šafářů atd...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Jánošík bohatým bral a chudým dával, takže to byl komouš.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

dobry priklad,ale daleko v historii.co rikaji madari o janosovi kadarovi?a povstalcich a imre nagy?to jsou masini znasobeni na x-tou.cha,cha,cha!shalom.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Hmm.... boj..... a co si asi tak pan Mašín představuje pod slovem boj.... chytnout nějakého čičmundu, omámit a podřezat.......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 74 hlasů

Jsou Mašíni vzorem?
Přístupy k odporu proti politickému režimu mohou být různé a jejich dopady na většinu občanů také.Vzor. Havel kontra Mašíni,Ghandí kontra zabiječi kolonizátorů atd.Historie odboje národa,tj.většiny občanů sídlících v zemi a prožívajících politický systém s kterým nesouhlasí,ukazuje ,že tradicí národa jsou formy odboje jednak zesměšňující režim a jeho vládce,jednak infomační válka vytažením na světlo informace,které režim tají a tím jej ve veřejném mínění“ničit“,je-li režim silný nejen svou,ale i zahraniční mocí.A ten režim nastolený v roce 1948 takto silný byl.To odradilo západní vlády od zásahů typu „ válka".Typ války "Řecko" se neosvědčil ani v Řecku,ani ve světě,..Takže jim zbývalo,má-li být odboj účinný s pomocí velmocí, pouze vyvolání světové války,kterou si nemohly a nechtěly dovolit..A tady je největší slabina očekávání Mašínů..Proto náš národ málokdy příjme formy ozbrojeného organizovaného boje proti útlaku(husitské války) protože si je vědom tohoto nebezpečí, pro svět.Tím méně pak příjme individuální teroristické akce typu „vinej ,nevinej“( dnes jsou zakázány právem mezinárodními zákony OSN)..Právě tak jako při represivních vojenských akcí při napadení cizích zemí,ať už jsou ideály „agresora“ jakékoliv.Humanistický přístup:zabránit utrpení nevinných lidí je hlavním kriteriem národa jako je náš,a jsem na to hrdý.Metody individuálního teroru nesené Mašíny schématem:nemám zbraně=vyberu si někoho kdo je má a zabiju ho i když mi nebránil či byl neozbrojen;nemám peníze =vyberu si někoho kdo je má a zabiju ho,vinej nevinej dostane do těla(střely).Cíl pak je nikoli boj uvnitř,ale dostat se touto cestou(zbraně,peníze) mimo zem do cizí armády a tam v cizích zemích bojovat už nikoli za naše ideály,ale za ideály světovlády nějaké velmoci .To není náš národní vzor. Palach je národní hrdina.Měl odvahu ukázat většině národa,že je nad jeho morální síly žít v této společnosti a podřídit se režimu po pádu nadějí jara.Ukázal,že ví o smířlivosti Čechů s osudem(jinak by nepřežili)a jeho smrt,ač nebyla vzorem pro jednání lidí,byla trvalou připomínkou – připomínkou něčeho špatného v této zemi,s čím se většina národa ve svém „povědomí“nemůže smířit.A to byla jeho velká zásluha,i když litujeme,že si volil tuto cestu.Jiný typ humanistického odboje projevili chartisté z let 70tých a 80.týchZůstali věrní tradici humanismu tohoto národa.Je u nás řada politiků,kteří ze „zištných“politických důvodů vzor Mašínů chváli,aniž sami měli jen špetku odvahy vyjádřit veřejně nesouhlas s vpádem sovětských vojsk a přežívajících na „teplých místech“dobu.Proto mají potřebu vyznamenávat.a volat aleluja spasiteli.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Zbabělí uvozhření čecháčkové poplivou úplně stejně Mašíny i Palacha.
Po listopadu se jediná konsolidovaná strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

NEOTRAVUJ. Pokud nejsi Čech, nevím ,proč sem píšeš. V opačném případě dělej něco s ovozdřeností.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

v lednu 89 probihal v Praze Palachuv tyden--tisice lidi křičelo jeho jmeno po udery obušku tehdejši VB -byl vzorem a věřim ,že dnes by Palach blil z tak zlodejskeho asocialniho a mafianskeho systemu i současne vlady

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 74 hlasů

Jo a s těmi co tady ty lidi nechali mlátit,teď tvá milovaná ČSSD zřejmě sestaví vládu,ty osle.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

ano a pravě za komanči se připlazil konzervativni pravičak Klaus s prosikem aby ho volili

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

"oslavovat sebezmrzačení, sebeupálení z jakýchkoli důvodů" není dobrým příkladem pro mládež.
Stejně tak není dobrým příkladem pro mládež oslavovat vrahy,že pane Mašíne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 86 hlasů

Vrah soudí sebevraha.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů

Jak se pozná, že je vláda zločinná a může se beztrestně vraždit? Rozkradení prakticky veškerého státního majetku by mohlo stačit ne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů

Řekne ti to Horák nebo Klíma.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >