paní Kovářová vy jste se dočista zbláznila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | SVĚT APLIKACÍ | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Pátek 25. 5. 2012, svátek má Viola
16.03.2010 16:00 Původní zpráva
Doposud záleželo na soudu, jaké alimenty po rozvodu přiřkne. Ministryně spravedlnosti Kovářová nyní nechala zpracovat tabulku, která stanoví výši alimentů. Rodiče by měli platit od devíti do dvaceti čtyř procent podle věku dítěte.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
paní Kovářová vy jste se dočista zbláznila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Takze kdyz nekdo vydela rocne 3.5mega, tak za rok da 875k a za mesic asi 72k na dite. Mohl by me nekdo vysvetlit, jak treba 3 lete dite potrebuje na mesic 72k a za co to spotrebuje?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
jak si může nějaká vulgární, nechutná, primitivní a morálně shnilá sexmašina brát vůbec do ústa takovou instituci jako je rodina a mentorovat, taková, která se veřejně chlubí že raději drží v puse NĚCO jiného a hlavně každou chvíli někomu jinému, někteří členové té slavné Fišerovy vlády jsou hnus, že by z nich člověk zvracel
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Pro slušného rodiče pokud ne vlastní vinou nemá práci a dost peněz, není problém se zúčastnit na péči o své dítě, jestli s ním žije nebo ne. Dost často se lidé rozvádějí z velmi vážných důvodů, na to mají právo a je to tak dobře. Výživné je jiná otázka a jiný problém. Nepleťto to dohromady.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Máte pravdu, ne však všichni níže diskutující zastávají stejný názor, prostě rozvod neberou jako definitivní odloučení dvou dospělých z nějakých (většinou vážných) důvodů. Prostě odešel jsi tak plať.Ale nějak už je nezajímá proč odešel a jestli i po odchodu má stejnou životní úroveň....ale to je škoda mluvit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Ve 21. století, v době velkého technického pokroku atd., v Česku není vyřešen problém s placením alimentů. Absurdní ! Poslanci vymýšlejí zákony, soudci o nich ví, ale praxe je úplně jiná. Tak základní věc jako je zajištění výživy dítěte je dost často, až moc často jen na jednom z rodičů, většinou matky. A stát na to z vysoka kašle ! Taková je realita!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Když mluví sexuální monstrum o alimentech na děti,tak tomu věnuji větší pozornost.:-))))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Co vás na tom až tak popudilo ? Zatím zcela normálně platila výrazně odlišná praxe při stanovování výživného. Rozdíly mezi jednotlivými soudy činily i dvojnásobek. Aspoň se to trochu srovná.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
ve tvé hlavě možná, skutečnost ale bude naprosto jiná, žijeme v ČR, nezapomeň
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Exministr Němec proslulý spornými zásahy ve prospěch delikventů jako v kauze katarského prince a vztahy s tzv. Justiční mafií je nezničitelný, znovu se objevil u lukrativní až půlmiliardové zakázky na systém domácího vězení ministerstva spravedlnosti a radí ministerstvu jak na to společně s právníkem Bláhou založili kancelář a ždímají ministerstvo v poplatcích za různé práce které pro něj dělají (blesk 19. 1. 2010) Zajímavé. Už v tom, že Němec dosadil na ministerstvo za podpory Toskánské ostudy sexmašinu Kovářovou, která teď evidentně musí být vděčná až za hrob a držet pusu a krok. Fišer ne nadarmo nechtěl sexmašinu do vlády, ale pan Ostuda mu pohrozil, že když tam TOHLE nevezme, nedá vládě důvěru. Ještě zajímavější. Teď je jasné, proč Toskány odmítá jakékoliv Pecinovy protikorupční balíčky, protože kdyby se nějaká protikorupční policie zaměřila na „švédskou trojku“ Němce, Toskánského ostudy a naší sexmašiny, mohly by jim lézt třeba oči z důlků.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Budu zvědavej jak to bude řešit u cigosů ktery mají hromadu faganu a sou nemakačenkové.Je vidět že paní ministrině mislí ne hlavou ale sexem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
naše paní ministryně je ostuda ČR, hanba Fišerovy vlády a karikatura ženy v politice, kdyby ve Fišerově vládě neměl rozum dovolenou, tohle stvoření by nosilo maximálně spisy v horní Dolní jediné, čemu rozumí je porno a bylo by dobře kdyby se tím po volbách šla živit a to NAPOŘÁD
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
justiční erosenka má v makovici vymeteno, prospělo by jí, kdyby se věnovala raději problémům české justice, která je v neuvěřitelném bordelu, soudci si soudí jak chtějí, rozsudky házejí podle toho, kdo má kde strýčka nebo kamaráda, těm slušným se omlouvám, pokud nebudou tyto problémy vyřešeny, je na nic řešit pronájmy dělohy, což je problém se kterým si neradno zahrávat, stejně tak jako tabulky, mimochodem tyto tabulky počítají alimenty od superhrubé mzdy, nikoliv celkového majetku dotyčného, tudíž existuje IX cest, jak se tomu vyhnout, tvorba této hovadiny stála ale dost, zaplatili jsme to všichni, pokud vím, výživné řešily soudy už vždycky při rozvodovém řízení, kdyby naše tupá erosenka opravdu studovala práva a ne se vysokou školou pro..kala, tak by to věděla, problém není v tom kolik platit, ale jak donutit ty, co platit nechtějí, tudíž by soudy měly vést partnery ke vzájemné dohodě, a ne jim mávat před očima tabulkou, jinak ta kauza děloha je otřes, kterého se zdravotníci děsí, vyspělé státy s tím mají problém, je to cesta do pekel, způsob jak učinit spoustu lidí nešťastných, bohužel naše tupohlavá lady neví která bije, doporučuji přečíst zdravotnické noviny z 16. 3. kde se toho zdravotníci děsí a posílají erosenku do.... ta dáma má asi bordel nejen v právu ale také anatomii, zřejmě nechtěla pronajmout dělohu, ale orgán ležící o pár cenťáků níž, kterým ona sama evidetně myslí, mozek je pro ni pojem neznámý,
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Pokud otec žije, nevidím jediný důvod, proč by výchovu měla přebírat výhradně matka. Důsledky absence otce je neschopnost udržet si svou vlastní rodinu. Nejvíce se rozvádí partneři z rozvrácených rodin a vzhledem k tomu, že soudy svěřují dítě převážně matkám, tak z toho vyplývá, že je to důsledek výchovy svobodnou matkou !!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Totální demagogie. Jak může jeden rodič zodpovídat za druhého? Otázka výživy dětí je povinnosti obou rodičů, jestli bydlí spolu nebo ne. Není to otázka manželství !!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
A jak v případě,že se matka odstěhuje na druhý konec republiky - kdo má pak hradit dopravu dětí k otci? Pojedu-li pro ně autem jsem v tom 2x600 km dvakrát do měsíce, auto mi na vzduch nejezdí, exwife auto údajně nemá, poslat je vlakem nebo autobusem, také žádná láce? Jak z toho ven.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Jak z toho ven ? Jednoduše. Neopouštět rodinu, která není jen dvě zadnice v tumlu a čtyři nohy v chumlu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
ahá takže když jsem prostě jen dělal přesčasy abychom si zvedli životní úroveň a v mezičase si paní našla postelovou náhradu..měl jsem mladého pána obšourníka vzít také do rodiny? Jo trojka je fajn. Milá Majko ne vždy je to tak přímočaré jak píšete.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Pak tedy plaťte těch 24%
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
to už platím, bane kecám platím JEN 25%.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
to je mi líto. V tomto případě se Vás ta tabulka netýká
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Jediné řešení je maximálně protěžovat střídavou a společnou péči o dítě. Ať každý platí tolik, kolik je ochoten dát dítěti a né KRMIT línou matku(otce), kterému zústanou děti v péči. Značná část rozvodů je proto, že jeden musí makat a vydělávat peníze a ten druhý má nadbytek času a vyplňuje ho nevěrou, zbytečnými nákupy a podobnými aktivitami.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Super měsic do školy v Ostravě a měsíc v Praze jak jednoduche?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
sdtřídavá péče je přežitek, který zastaral, než k nám došel - je pro děti značně stresující, nikde nejsou pořádně doma, furt na cestě s batůžkem...Jak by se líbilo rodičům stěhovat se po týdnu, 14 dnech jako bezdomovec?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Nevím, kde jste vzal to o tom přežitku. Podmínky střídavé péče jsou mimo jiné, že rodiče bydlí tak, aby mohli bez komplikací navštěvovat jednu školu. A doma mohou být pořádně u matky i u otce - záleží jen na nich, aby dítěti poskytli to nej.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
No a to je právě ten kámen úrazu, pokud bydlí ve stejném městě, nemusel by to být až tak velký problém, dva byty (nebo domy) s pokojem a výbavou pro dítě (takže téměř vše duplicitně). Pokud ale každý bydlí jinde, tak to s tou školou asi nepůjde a pokud mají rozdílné bytové poměry kde třeba v novém partnerství už mají společné dítě....není to tak snadné jak píšete, sám jsem si tím prošel, krom toho že jsem rozvedený a jsem platič, tak jsem si i dítě vyženil a věřte, dohoda s bývalými partnery je občas velice těžká. Prostě šmahem naordinovat střídavou péči nelze stejně jako procentuálně z platu výši alimentů, je to prostě případ od případu a u tototo sytému by se asi mělo zůstat.Kamarád vydělává cca čtyřicet tisíc měsíčně, má tedy platit skoro deset tisíc výživné?To je trochu vedle ne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Pokud se rodiče odstěhují daleko od sebe, žádný soud střídavou péči neurčí. Je třeba stěhování zabránit, dokud to ještě lze.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Která rodina (matka a otec) si může dovolit platit dva stejné byty?Většinou, mají rodiny s dětmi, napjatý rozpočet a taktak poplatí byt jeden.Ať už jsou rodiče v jedné domácnosti nebo žijí odděleně,jejich příjmy jsou stále stejné,výdaje se rozdělením domácnosti zvýší.A protože není jiný příjem ...Rozvodem(zánikem přátelství), dítě vždycky finančně chudne.Děti se rodí mladým, zdravým a dravým,časově flexibilním a soběstačným.Pečující rodič je závislý, není módní,obrací každou korunu,buď pečuje nebo pracuje.V páru se to zvládne.Ve dvou už je to horší a mnohem dražší.Spravedlivé finanční vyrovnání mezi rodiči zchudlého dítěte, nebude nikdy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Zděšení a znechucení. To jsou pocity, které mám po přečtení většiny předchozích příspěvků. Matky jsou šmahem obviňovány z vylepšování vlastní životní úrovně na účet pouhého platiče alimentů. Nechci se uchýlit k vulgaritám a proto dál nekomentuji. Sama jsem vychovala dvě děti. Uživit je ze svého platu a sirotčího důchodu bylo velmi obtížné. Zvládla jsem to jen díky tzv. vedlejšákům. Bohužel, těžce na úkor nejen vlastních sil, ale i dostatečného prostoru pro žádoucí komunikaci s dětmi. Pokud otec dětí žije, nevidím nejmenší důvod, proč by se alespoň na výživě dětí neměl podílet dle svých maximálních možností.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Pokud otec žije, nevidím jediný důvod, proč by výchovu měla přebírat výhradně matka. Důsledky absence otce je neschopnost udržet si svou vlastní rodinu. Nejvíce se rozvádí párů z rozvrácených rodin a vzhledem k tomu, že soudy svěřují dítě převážně matkám, tak z toho vyplývá, že je to důsledek výchovy svobodnou matkou !!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
rozvádíme se a ani já, ani manžel nejsme z rozvrácené rodiny...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
neříkám, že všichni, ale většina. Pokud budete tvrdit, že děti z rozvrácených rodin jsou psychicky a citově stabilnější ,tak mě pobavíte
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
co kdyz ma nekdo treba 5 deti: plati ctvrtinu platu (celkem 125%) na kazdy? :))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Dneska ráno jsem o tom zrovna přemýšlel jak to bude rozděleno, sám platím na dvě děti 5000.-což je čtvrtina mého platu a i tak se zase příští rok dočkám žádosti o zvýšení výživného (matka může žádat vždy po dvou letech) Zbytek příjmu mám na baráček, benzín, pojištění atd, sem tam jídlo a drogerie :-) Při posledním soudu mi bylo řečeno,že v baráku bydlet nemusím,ale bohužel hypotéka je nižší než nájem v bytech, že nemusím mít auto, ale vlakem do práce-35km mě to vyjde dráž než benzin, nehledě na čas.Mm si najít jinou práci?Jít do paneláku za sedmičku?Asi ano,bávalá manželka má příjem čtyřicet tisíc,což mi u soudu vyrazilo dech, ale zvýšení přesto vymohla (navíc má přítele s další třicítkou čistého). Spravdelonost pro všechny? Ani náhodou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
já dám plat celý, ale bude mě živit erotomanka Kovářová, toho času ministryně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Ze on je ten Nicolas nakonec Durickuv a tak se Talmani s Topolama sychruji, aby meli prijem po prohranych volbach?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Budiž. Je ovšem nutné aby vše bylo vyvážené. Jestliže např. otec , který s dítětem nežije, dostane povinnost mu odvádět 1/4 příjmů, nelze zároveň tolerovat, že se s dítětem bude vídat každý druhý víkend v měsíci a to jen když mu to matka dovolí (Myslím, že mnoho otců může vyprávět o tom, že vymáhání soudem určeného styku na zahořklé a ukřivděné matce je často marný boj). Takže jsem pro, ale jen pod podmínkou, že rodič nebude mít možnosti mařit styk dítěte s druhým rodičem, a pod podmínkou, že toto jednání bude mnohem přísněji trestáno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Naprostý souhlas! Podobný problém mám také. Syn je naprosto pod nadvládou matky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
a kontroluje nekdo jestli ty penize dou skutecne na dite a neuziva si za ne matka?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
přesně protože znám jiné případy herny atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Tehotenstvi je soukromou veci rodiny. Pokud se rodina rozhodne mit dite ma si na nej vydelat a ne zanrat o statni podporu. Je treba zrusit PLACENE MATERSKE DOVOLENE. Je to parazitismus. A projev neshopnosti se postarat o sve potomky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Zrusit starobni i invalidni duchody: Zestarnout je osobni vec kazdeho jednotlivce. Mel se zabezpecit behem produktivniho zivota. Je treba zrusit DUCHODY. Je to parazitismus. A projev neshopnosti se postarat o sam sebe. ........... Copy & Paste: dost nesmysl, ze.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
REGUJI NA ODSTAVEC BIVOJ. TO CO NAPSÁL TAK TO MŮŽE NAPSAT MAGOR NEBO BEJVALEJ KOMOUŠ.JINAK ZDRAVEJ ČLOVĚK TAKOVOU BLBOST NEMŮŽE NAPSAT.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
A zase nikdo neřeší 3 zásadní věci. 1) Soud přizná výživné, ale už jej po otci nevymůže 2) Rodič co si domluvý nízký příjem se zaměstnavatelem, zbytek dostává bokem a soud stanoví příjem na základě jeho výše platu 3) Rodič má nízký příjem, ale milionový majetek, ale soud přihlíží jen k příjmu
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
vyborny postreh kolego. rozhodnuti Kovářove je smesne a je to aby se VLK nazral a KOZA zustala cela.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
rozhodnutí je směšné už proto že sam autorka patří už dávno na léčení do Bohnic, když se dospělá ženská ve vysoké státní funkci předvádí jako ona, není co řešit, IQ tykve, duševní zdraví nula, jinak ty její tabulky jsou jen předvolební populismus, erotomanka chce svou židli i po volbách, kde jinde by měla prachy za nic , létala si vládním speciálem do Norska na nákupy s kámoškou a v pracovní době by mohla vesele š...at, a takkovým dorotám by měli otci platit čtrvtinu mzdy
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Zenska otehotni a porodi dite. Zacne se chovat jak ZASLOUZILA MATKA a natahuje ruce po financni podpore od statu. To musi zkoncit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Tebe taky porodila, ty kryso, měla tě spláchnout do kanálu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
ZRUSIME MATERSKOU DOVOLENOU.Kazdy si ma nest zodpopvednost za sve potomky a ma povinnost je zivit. Jen socky rodi deti a natahuji pazoury pro statni podporu. usa je nas vzor. V USA stat neexistuje materska dovolena a stat neprispiva na deti. Rodice si musi na sve potomky vydelat. Pokud jsou socky a neschopni at deti nemaji nebo at je odevzdaji k adopci schopnym .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Pozor změna, jsme v Evropě a ne v Americe. Všechno je tady trochu jinak a nevidím důvod proč se opičit po USA.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Delka materske dovolene v USA zavisi od konkretni firmy. U velkych firem je MD sest tydnu i s plnym platem. Potom uz matka zadne prispevky nepobira, to je fakt. Otec ditete ma narok na slevu na danich.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
CO si tehotna zenska dohodne se soukromou firmou je jeji vec. Ja tu pisi o tom ze USA jim neda nic. Pokud zenska vlastni firmu tak ji ta firma klidne muze platit na jeji materskou a cokoliv ostatniho jak dlouho chce. Je to jejich vec.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
No vidíte a přesto všechno USA stabilně zaznamenává populační přírůstky, na rozdíl od evropských států kde jsou všechny možné mateřské dovolené a další státní podpory. A pak se v tom vyznej, že? :-P
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
Množí se ale jen černoši a mexikánci - tedy nemakačenka
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Nutno začít stavět nové věznice . Domácí vězení uložit vyhozenému exmanželovi nelze protože na nájem nebo placení úvěru nebude . Doporučuji odejít do zahraničí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
MATERSKA dovolena s financnim prispenim statu je NEMRAVNOST. V USA nemaji zadnou materskou dovolenou a tak je to spravne. Pokud chce matka zustat doma s ditetem at ji podporuje financne jeji rodina a jeji manzel.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Nutno dodat že v USA pokud je rozvedená z její viny a znovu se vdá potom bývalému manželovi alíky odpadají a další podpora záleží pouze na jejich domluvě
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
vase informace z USA jsou zhruba 50 let stare.VOSOBO najdete si informace na tema ::::: Contested and Uncontested Divorce . A pak neco placejte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
se doma valeji s detmi neuveritelne roky a pozaduji penize od statu. To je nemravnost. Kazdy ma nest zodpovednost za sve deti, zivit je a vychovavat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
a co topolanek -vyznavač tradični rodiny--kolik ten ma levobočku
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
pro rozvedene matky stale bude platit ze soud sice otci prikaze kolik ma zaplatit ale uz ho nedokaze k platbam DONUTIT. Je spousty pripadu kdy otec zaplati nekolikrat do roka par stovek a je to. Zenske opet vam zbydou oci pro plac.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Každá ženská zde v netu chce klůůůkááá a nechce zajištěného muže. Tak máte to, co jste chtěly !.........Jinak já mám ditě ve vlastní péči už 11 roků , nikdy jsem nedostal od mé bývalé ženy ani 1 Kč. Soudkyně rozhodla, že manželka žije z podpory cca 2500 Kč a že tudíž nebude platit nic. Samozřejmě to byl podvod, ale byla to naštvaná soudkyně, která zuřila, že jsem si stěžoval na její pomalost předsedovi soudu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Blahopreji priteli
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Mají si ty svý inseminátory vybírat zodpovědněji. Stát -tedy ostatní občané, nemá na jejich chybný výběr "tatínka" doplácet.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Napsal jsi to přesně ! Ale , co se dá dělat, když ten jejich půlmozek není schopen ovládat celé jejich tělo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
To bude terno vzít si rozvedeného,platícího na dvě děti,děkuji nechci ,to bych si s ním dítě ani pořídit nemohla,radši nějakého dědečka co má děti dospělé.sic pak viagra či robertek,ale mohu i zanášet....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
A nebo normálně postaru, svobodnýho bezdětnýho. To je pořád myslím nejlepší. Ovšem na dnešní dobu archaické? Nebo co je na tom špatně?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
jak je znamo v Ceske republice se vyzivne na otcich nevymaha. Staci kdyz rozvedeny muz zaplati nekolikrat do roka par tisic a zadny soud ho neodsoudi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
No proč ne, že? Žádné dítě se nikoho neprosilo aby jej přivedl na svět - splození dítěte je vždy rozhodnutím obou rodičů, takže oba rodiče by měli také rovnoměrným dílem nést zodpovědnost (i finanční) za svého potomka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
opravdu ale opravdu velmi naivni osoba? nebo to jen tak hrajes?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Proč myslíš že je naivní?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Dupat fajn platit nein?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Ficken ja, spritzen ja, die Alimenten zahlen nein!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
A co nezaměstnaný rodič evidovaný na Úřadu práce, povinný platit alimenty? Když ho nikdo nechce zaměstnat. Z čeho se pak vypočítají a platí ? Pokud vím, tak můj 16 letý syn nedostává ani haléř ! Komu co v této zaostalé zemi udělal? A co jsem tak zlého udělal já ? Asi jsme tu nezaměstnanost zavinili !!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
A co nezaměstnaný rodič evidovaný na Úřadu práce, povinný platit alimenty? Když ho nikdo nechce zaměstnat. Z čeho se pak vypočítají a platí ? Pokud vím, tak můj 16 letý syn nedostává ani haléř ! Komu co v této zaostalé zemi udělal? A co jsem tak zlého udělala já ? Asi jsme tu nezaměstnanost zavinili !!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
ale jo, zavinili
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Jsem překvapen, tato naše erosenka zahájila svou kariéru v chazarské vládě Fischera řešením složitého problému pronájmu děloh. A pak bez vyřešení tohoto problému bez ohledu na pořadí co slíbila svému nominujícímu soukmenovci začína řešit ekonomické problémy produktu děloh.Jí snad zrudl mozek, no né.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
A co židovská rituální koza Liza-šábes, se kterou židé Jan Fischer, Jan Kohout a V. Mlynář obcuí o židovských svátcích ? Židovský premiér Fischer o ní tvrdí, že koza Liza-šabes je nejlepší děvče jeho života .. jestli pak dostane taky příspěvek ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
BrumloJirko, bylo by dobré, kdyby jste konečně dospěli a začali se chovat slušně !!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Není co dodat. Není bývalý komunista. Existuje pouze komunista. Komunista vždy zůstane komunistou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
ale dá se zařídit aby byl bývalý
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
24.05 18:01Chtěli byste, aby se v Česku přestalo kouřit v restauracích a v hospodách?
25.05.2012 11:00
V současné době kapela vystupuje v sedmičlenném obsazení v čele s mladou zpěvačkou Kateřinou Tomsovou. Laura a její tygři připravují nové album Továrna na sny, jednotlivé písničky postupně prověří na koncertech a ve větším bloku je poprvé představí divákům 13. července na festivalu Colours of Ostrava. A na jaké hity se můžete těšit? Odpovědi kapelníka a baskytaristy kapely Karla Šuchy čtěte v on-line rozhovoru. více
23. květen 1912: Před maďarským parlamentem byl zastřelen dvanáctiletý chlapec. Chvíli předtím padl k zemi do prsou střelený policista.
Dnes 19:45V čísle 21/2012 najdete >
Nejdiskutovanější názory
NE (26 hlasů) 16.03.2010 19:02
Zenska otehotni a porodi dite. Zacne se chovat jak ZASLOUZILA MATKA a...
Brumla (26 hlasů) 16.03.2010 16:34
Jsem překvapen, tato naše erosenka zahájila svou kariéru v chazarské...
Bivoj (26 hlasů) 16.03.2010 20:01
Zrusit starobni i invalidni duchody: Zestarnout je osobni vec kazdeho...
747 (24 hlasů) 16.03.2010 18:31
Mají si ty svý inseminátory vybírat zodpovědněji. Stát -tedy ostatní...
Milaz (24 hlasů) 17.03.2010 07:33
Pokud otec žije, nevidím jediný důvod, proč by výchovu měla přebírat...