OBRAZEM: Centrum Prahy plné oživlých mrtvol

15.05.2010 19:19

UVNITŘ FOTOGALERIE. Centrum Prahy patřilo odpoledne oživlým mrtvolám, které se tu sešly už potřetí. Průvod stovek nadšenců namaskovaných jako zombie vyrazil ze Staroměstského náměstí a cestou k soše svatého Václava strašil kolemjdoucí smrtelníky. Letošní novinkou recesistické akce Zombie Walk bylo "požírání obětí", při kterém byli předem srozumění jedinci z řad přihlížejících lidí "rozsápáni mrtvolami" a "přeměněni v další zombie".

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • AQA (84 hlasů) 16.05.2010 10:10

    PRAVĚ ASI ZABILY BÁBU , DĚDKA , MÁMU , TÁTU . VŠE PRO MODRÉ BLAHO...

  • ilc (71 hlasů) 16.05.2010 01:39

    Poznali jste mezi nima toho skřeta s rozšlápnutým ksichtem Mádla a ...

  • Röde Orm (66 hlasů) 16.05.2010 02:40

    V islámu - který sem do Evropy pravdoláskařští, levě liberální...

  • Co to je za smrady? (64 hlasů) 15.05.2010 22:48

    Banda zfetovanejch primitivů, co nemá co dělat?? Já nevím, ale jako...

  • Panebože (60 hlasů) 16.05.2010 00:56

    Koukněte na to přiložený foto malýho dítěte - podle výrazu evidentně...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

My nechtěli zemi zasvinit přílišnou hustotou obyvatelstva. Hustotu osídlení jsme ponechávali snesitelnou - byla tu pořád spousta přírody a volné krajiny. S dnešním vývojem a s invazí mimoevropské populační exploze se všude jen staví a volná krajina mizí!!! Myslíš, že by to muslimy zastavilo, kdybychom měli dost dětí? Určitě by to tu svou imigrací dále zahušťovali! Vlády a vůbec elity zradily a umožňují dále plíživý zábor naší země. Máme však ale přece právo demokraticky určovat kolik lidí a koho sem vpustíme - v opravdové demokracii by to mělo být tématem voleb!!!!!! Těch příštích už doufám, bude!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Nerozumim tomu proč zde mluvíte za všechny, jako kdyby jste znal jejich názor! :-) Mně stačí ten váš. Já jen vím, že proto aby národ nevyhynul musí mít přírůstek obyvatelstva 2,11%, což dnes splňují jen asi tři nebo čtyři země z Evropy proto ten nárůst muslimské komunity. A navíc je to tušim přímo zapsáno v Koránu, že Evropu dobijou beze zbraní a ohně.... Jestli s tim měl někdo něco udělat tak se to mělo stát už někde před dvaceti lety!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Vypadám trochu jako mimo téma, ale měla to být odpověď na výpad značky "to hank" ze dneška v 11.59, který reagoval na názor, že tu budou (až převáží v naší zemi muslimové), také veřejné popravy. (Nějaká z těch hororových soudružek, příslušnice Schwarzenbergovy mládeže a účastnice průvodu mládeže s vyhřezlými střevy a kusy shnilého, od koster odpadávajícího masa - tak zvaného Zombie Walk, napsala totiž , že odpůrci těchto nechutných průvodů, by určitě chodili rádi na veřejné popravy, kdyby tu byly. No a ten "To Larsen" na bonmot, že s rostoucím počtem muslimů tu budou určitě zavedeny i v jejich zemích obvyklé veřejné popravy a že se na ně určitě těší všichni ti hyper-humanističtí multikulturalisté, jedovatěodvětil, že jsme se měli my starší více rozmnožovat. A tak já, Vlk Larsen reaguji právě na tohle!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

To Jakub z 15.05: Vidíš, to mě nenapadlo, dívat se na to z tohoto úhlu! Pravděpodobně je ta tvá reakce na to typicky evropská, reakce aktivního, až třeba "akčního" evropského člověka - ta víra, že lidé si to už podle svých potřeb nějak uspořádají, když jim něco nevyhovuje, když se jim něco nelíbí. Indie je však zalidněna takovým apatickým (a všude velice hustým davem - to přelidnění je tam přímo viditelné až "hmatatelné"! Jsou k okolí zcela lhostejní, překračují umírající žebráky - nevím, co by je vyvedlo z míry. Jestli je to ta skoro nulová hodnota jednotlivého lidského života, jejich kultura, tradice, náboženství či strava, která jim nedodá takřka žádnou energii co je činí tak pasivními až apatickými - asi všechno dohromady. No nic, vidím, že se tě tu snažím poučovat, zkrátka asi by to nešlo, vyburcovat ty lidi tam k nějaké veřejné aktivitě, neřku-li angažmá. Zato u nás (a vůbec v Evropě či USA) se lidi, jak vidíš rychle nas.erou - nevím, ale i kvůli tomu je naše civilizace - co se pokroku v medicíně, ve vědě a technice i poznávání zákonitostí mezilidských vztahů napřed. Jestli jsme i nejšťastnější, nevím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Tato diskuze se zvrhla v poučování, osočování, urážení,lekce gramatiky a politické nadávky. Je těžké zde poznat, co už je nadsázka a co je myšleno smrtelně vážně. Je mi zde "nadáváno" do modráska, což pro mě není urážka, a mým vrstevníkům do fetek... Mám pro vás potěšující informaci. Mimo to, že jsem z generace, kterou tu celou zatracujete, tak jsem také pedagog. Takže budu působit na ty další generace. A mohu vás ujistit, že pokud se vám cokoliv nelíbí, tak jen sklízíte to, co jste si zaseli. Vy jste nás vychovali!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

To už je fakt moc, tahle banda primituvů má být naší budoucností? Vždyť ti hajzlové neumí nic jinýho než ze sebe dělat kašpary a zfetovaný chodit po Praze, blokovat dopravu a strašit poctivý pracující lidi. Nějaká banda extremistickejch společenskejch vyvrhelů se zamaskuje a nikomu to nevadí, nechápu že na ně nenastoupila policie a to jejich trapný setkání nerozehnala. Před dvaceti lety by jim nic takovýho neprošlo a všichni by šli do vězení kam patří. Pak je ještě necháme ve volbách zvolit zlodějské bandy DS, ODS a TOP09 a budeme se dívat jak nám spolu s nimi rozkrádají majetek a ničí život. Je mi z toho zle...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Vy už určitě máte splněný plán pětiletky! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

To Jakub: Omluva, chtěl jsem napsat, že Zombie Walk patří k importu toho nejhloupějšího, co komerční Amerika plodí a napsal v rychlosti místo toho "exportu" - soráč ještě jednou!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

Jsem na vysoký, 3x týdně chodím na přednášky a 2x týdně p¨sama přednášky přednáším. Nemyslím si, že jsem člověk, který plýtvá svým časem. Přesto jsem na této akci byla již po třetí v řadě. Je to zábava. A důvod? U nás bohužel jiný než "je to zábava" neexistuje.. Prvně se to ale uskoütečnilo v Austráílii, kde protestovali proti věkovému omezení na hračkách...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Dle titulku jsem se lekla, že se zase jedná o reportáž z parlamentu:-))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Vraťte se do hrobu, mládeži Švancnbrkova! Zastupujete tu záhrobí, odešlý čas a přitom plýtváte (mnozí zde z vás), do "šťastné budoucnosti" a do "světlých zítřků" obrácenými frázemi a "izmy", za které by se ani Gottwald či Husák nemuseli stydět! Jste ("díky" různým Havlům a Liškům), patrně to nejvíce dezorientované a popletené telecí stádo naší historie!! Jen si klidně bučte - vás už jako ztracenou generaci bude třeba odepsat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Líbí se mi jak tady všichni kritizujou to video s Issovou a Mádlem a přitom je to jen vyjádření názoru. Natočte si svoje video, dejte ho sem a mužem kritizovat a porovnávat! :-D

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Jakube, pokus se raději věnovat škole. Z tvého příspěvku je vidět, že jí zrovna moc nedáváš.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Vy jste určitě učitel/ka! Zamyslete se nad tim jaký problém se tu ve skutečnosti řeší! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

ty se nauč klikat jen jednou, modrý svízeli

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Jistěže ty rudý prase! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Vy jste určitě učitel/ka! Zamyslete se nad tim jaký problém se tu ve skutečnosti řeší! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

heh, lidi vazne nechapu o co vam tady jde. to ze vam podobne veci prijdou nepochopitelne chapu. me taky prijde nepochopitelne proc sem nekdo taha politiku, pripadne ma pocit ze si tady muze (musi) resit vlastni problemy a mindraky. tvrdit o nekom ze je levicak, pravicak, fetak, nebo rozmazleny americky spratek je sice pro autory prispevku prijemne (jak jim to zase vsem na tom internetu a timpadem na celickem svete nandali jednim prispevkem), ale ponekud zkratkovite. takze se radsi zaradit po bok lidi, kteri se neboji obcas neceho "zdrave nenormalniho" a dokazou i neco jineho, nez je pobrekavat u piva, TV, nebo hazet vejce a nesmyslne nekoho hanet na podobnych diskuzich o prdu. btw, tahat sem policike diskuze je vazne mimo misu. ze se politika zjednodusuje a nuti lidi hlavne moc do hloubky nepremyslet je ale slusna zombifikace sama o tobe, ne? p.s. neni treba na tenhle prispevek reagovat, odpovidat nebudu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Máš pravdu! Je to tady samá konzerva co akorát nemá nudou co dělat! :-D A ty názory o nacistech a sexuálním zneužívání sou vážně na pováženou, protože o nás vypovídají, že jsme země degenerovaných lidí! Myslim, že kdyby tady lidi všeobecně víc četli a zpracovávali informace, nebyla by tady taková hromada nesmyslů! :-D Ale nejvíc mě těší, že s tim nikdo nic neudělá protože tohle je dnešní realita, ať chcete a nebo ne a čim dřív se s tim smíříte tim líp! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Zato z tebe přímo čiší ta "progresivita", smysluplné nakládání s časem a dynamika! Pózuješ tady, dáváš na odiv svou "samostatnost", ale bez papínkovy šrajtofle by ses neobešel!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Je mi jasné, že vy jste se už od svých deseti let živil sám a ještě jste u toho stihnul živit svých pět sourozenců! :-) Co je podle vás smysluplné nakládání s časem? Jestli myslíte čtení, chození na výlety, pracování doma a pomáhání rodičům tak vás možná překvapím, ale tohle všechno já u toho stíhám a ještě hromadu dalších věcí, ale jak je vidět tak vy se už zmůžete jen na psaní přihlouplých komentářů! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Já osobně vzorňákem také nejsem. Mě spíš zaráží ten přístup. U těchto věcí zaleží na vkusu! Pošpinila vás snad nějak tato akce nebo dokonce urazila? Myslím že ne. Všímají si snad v Indii ostatní lidé toho co jste tu popsal? Řekl bych, že ne jinak by s tim něco udělali. Lidé se tam tak chovají od nepaměti. Stejné to bude i u nás, jen si na to musí zbytek republiky zvyknout a nebo dejte dohromady veřejný protest. Tito lidé mají moji úctu i v tom, že jsou schopni se domluvit a uspořádat to sami! :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Nevěnoval jsem se jen vzorným a "chvályhodným" činnostem, které jsi vyjmenoval a které jsou v pořádku. Chodil jsem i s kamarádama do hospody, na "dýzy", jezdili jsme partia s holkama na chatu. Nejde o to být nějakým "vzorňákem", v mládí je třeba se "vybouřit" - ptám se jen, jestli k tomu vydovádění se musí patřit i takové "prázdné pózování", exhibování na veřejnosti, které není navíc ničím originálním, nýbrž exportem, napodobováním toho nejhloupějšího, co bohužel plodí, dnes už mírně degenerovaná, má kdysi milovaná Amerika (přesněji řečeno co plodí její slaboduchá super-komerčnost) a co kromě vkusu uráží i prostou lidskou důstojnost. A lidem, kteří ještě nejsou komerční pakulturou ještě zcela otrlí, je z něčeho takového zcela lidsky na zvracení. Do podobné kategorie i intenzity záměrného "šokování veřejnosti" nechutnostmi by zapadlo i třeba skupinové kálení na Václaváku - co říkají pořadatelé "Zombie Walk" takové inspiraci? Při svých opakovaných cestách po Indii jsem viděl, že i v centrech měst jako je New Delhi či Bombay si každou chvíli někdo přičapne a vykoná svou velkou potřebu uprostřed davu - někdy jsem měl dojem, že je to každý desátý v té tlačenici tam. Kdyby kálelo na Václaváku takových 200 lidí naráz, byla by to síla! A především žádaný super-hnus!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Chlapče, co máš ve škole z češtiny? To je hrůza! Maturita ještě nebyla, že?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Vy z ní určitě máte doktorát že ano? Každému jde něco jiného, vám, jak je vidět, jde nejlépe ukazovat na chyby druhých. Nepracujete náhodou jako dozor? :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Nejste tady na hodině češtiny, ale to jste si ještě nevšiml, že? Názor nemáte žádnej, jen připitomělý poznámky!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Chlapče, tuto "realitu" ti tedy dále do života moc nepřeji. Dle mého názoru vás čeká budoucnost, která se podobá hororu. Proč ale s takovými pitomci mají také trpět má děcka, to opravdu nevím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Nevim proč se bát hororové budoucnosti, když už jsme zažili i takovou minulost! A nevim komu tady všichni tykáte! Si potřebujete něco dokázat? Možná, že nejsem nejlepší z češtiny, ale napsal sem svuj názor! Tyto vaše komentáře vypovídají jen o vašem primitivismu! :-) Protože nejste schopni si život užívat a pořát jen řešíte nějaké problémy! :-D

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Jakto? Vždyť komunisté snad měli sraz už 1. máje?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Nejen oni, Lukáši! PS: A vy jste jej měl zřejmě včera před 22hodinou)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Opravdu máme tu mládež tak blbou jak to vvypadá? Vždyť většina neumí lautr nic, jen fetit a vyžívat se v podobných ptákovinách. Svět se obrací v kravské lejno.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Vy jste zde opět ukázal co v tý hlavě máte. A správně jste to i pojmenoval - lejno! A vrať se do hrobu!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Abyste si uvědomili milí komunisté a levičáci,tak z vašich "tvrdě vydřených peněz" na to nešla ani koruna.Je to zábava na konto každého účastníka a stát tam maximálně pošle pár policistů...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

eh...ještě, že se na tomto serveru neobjevují články o freezingu, cosplayích a různých conech, či nedej bože festivalech fanoušků nějakého seriálu.A znáte Harryho Pottera a Pána prstenů? Ten přece také kazá mládež né? A vůbec...zakažte celou televizi a internet. I to kazí mládež a lidi celkově.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

S tím internetem a televizí jste to myslel sice ironicky, ale bohužel jste měl pravdu. Jednou na to přijdete sám.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Volám spolu s kryptokomunistou liberálního typu - eurosoudruhem a etno-internacionalistou Havlem: "Ať žije jinakost - miluji ji až do samého sebezapření!"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

..K této diskuzi mohu dodat snad jen jedno..."Jak se dají z ho**a nadělat zlaté kuličky". Smysl pro humor, šokování a zábavu skutečně chybí většině čtěnářů.. Ano jsem studentka a na této akci jsem byla. Dokonce po třetí v řadě a stále si myslím, že je to zábava, jednou za den vybočit z řad, i když jako zmalovaná zombie zkrvavená sestřička... Nebo snad myslíte, že po zbytek roku chodím stejně? Nebo vy snad také každý den jen děláte to co je "nutné, vhodné a potřebné" ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Vy všichni obhájci totální otevřenosti vůči všemu - vy otevřené "prázdné nádoby", nazvete zhnusení a přirozený lidský odpor, znechucení normálně cítících a myslících lidských bytostí z takového humáče "tím módním neolevičáckým výrazem "xenofobie"?!?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Ale aspoň to vypadá líp než lampionové průvody.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Ty vůbec nevíš, že ty lampionové průvody, na které tu narážíš se u nás a v celé střední Evropě (Rakousko, Německo, Polsko a myslím, že i v Maďarsku konaly od nepaměti! Byly to průvody na počest sv. Martina, který je tak nějak 9. či 10. listopadu - komunisti pak po únoru 1948 tuhle tradici usurpovali a dali jí nový obsah. Ta jejich VŘSR se slaví o 2 dny dřív a tak z toho udělali průvod na počest výročí vítězství bolševické revoluce v Rusku v roce 1917. Byl jsem překvapen po své emigraci do Spolkové republiky, že tam šly děti s lampiony - lekl jsem se napřed, že tam taky už slaví komunistický svátky. Pro děti to je pozitivní zážitek a proto by se měl lampionový průvod ke sv. Martinu zase obnovit!!! Informuj se napřed, než začneš vypouštět povýšené mádlovsko-issovské soudy!! Vůbec: poznal jsem během více jak 20 let života na Západě, že tamní mládež je tím více sebevědomá, čím méně ví (nejhorší je to po té stránce v USA (které jinak miluju!). U skromných našinců to bylo vždycky přesně naopak - až dneska je naše mládež stejná jako ta na Západě - čím více duní nulovým věděním a prázdnotou, tím je sebevědomější a arogantnější!! Sebevědomí, které není ničím podloženo, je to nejhorší!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Jak můžeš vědět, na co narážím?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Nepsal jsem o průvodech ke sv. Martinu, takže nevíš na co narážím. Povýšený soud jsi právě vypustil sám.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Vždyť je tam hned v 1. řádku doslovně takto pojmenováváš! Nevíš ani, co jsi napsal?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Za organizátory akce děkuji všem, kteří se v komentářích zastávají prostého práva lidí na zábavu bez hledáni pseudo-krypto-fašisticko-komunisticko-kapitalistickeho podtextu, který mě u mnoha lidí v této diskusi skutečně dojímá..pokud vás zajímá opravdový důvod proč tato akce vznikla - než nás začnete čestovat lichotkami typu "banda zfetovaných primitivů" - prosím pokračujte na: http://www.zombiewalk.cz/o-co-jde/proc-to-delame ........pokud vás to nezajímá, přeji příjemnou zábavu se skloňovováním pojmů typu "americké spiknutí", "toto platíme z našich daní", "zdrogovaní mládežníci", "paroubkovo komando" či "homosexuální teror", které by se stejně tak mohly objevit pod článkem o přípravě bramborové kaše. Hezký den a méně duševních zombies přeji

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Člověče, ty (ač patříš patrně taky k "TOP of the world" ) jsi tady vystřílel snad všechny "-izmy" z pravdoláskařského, neomarxistického arzenálu! Je to však pouze náhoda, že některé z takových "-izmů" jsou shodné s těmi, kterými tak rád nálepkoval názorové protivníky už vrchní normalizační kolaborant Husák? Věz však, že všechna ta tvoje ramenatá slova šla úplně do prázdna!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

on nemůže za obsah tvojí mozkovny!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Zábavu? Vám stači málo, že?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

vy jste ale netolerantní hovado! kolik vám je 100? zombie nejste, to byste tam byl s nima. Spíš nějaký ten zaprděný soudruh, vlastně taky zombie. Mozek vyžrán!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Obávám se, že zde kde spousta lidi není schopna vidět jinak než mezích "modří ptáci- oranžová prasata" či "zfetovaná mládež" a sevůbec nemá cenu hádat. Ne že by nepochopili o co jde oni to jednoduše chápat nechtějí. Místo toho aby si uvědomili jak trávili svůj volný čas oni a jaké možnosti dnes máme my a můžeme si dovolit je vyzkoušet nás odsoudí protože neděláme něco "normálního".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

takze kdyz mame starosti, tak nemame pravo se bavit? nemusite to cist a nemusite tam chodit :/

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Moji milí, radsi vypadat takto: http://www.tyden.cz/obrazek/201005/4beedcb094d74/z1a-4beedcfb91f93.jpg nez takto: http://img.reflex.cz/img/3/gallery/547323_.jpg

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Jó, jó :-) výstižné. ( to jsou ti s vyžranými mozky)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Ten průvod rozkládajících se mrtvol je ještě nechutnější než průvod gejů, kteří ve veřejném prostoru kroutí nechutně zadky či přímo špulí řitní otvory!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

ty řitní otvory vás nějak moc lákají. Lepší je 10 geyů, než jeden netolerantní hlupák. Dnes geyové a nevím proč maškary a zítra Hurvajz, pozítří mrzáci, pak retardovaný... a nakonec zvítězí fýrer, kreteni netolerantí xenofobní

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Tvé "myšlení" se pohybuje přesně mezi mantinely naučených, prefabrikovaných a stále omílaných, (neo)marxistických myšlenkových formulek! Jo a z těch vyšpulenýckh mužských řitních otvorů bleju podobně jako z vyhřezlých střev v tom vašem pochodu - co mi tu podsouváš opak?!? Tolerance nemůže být bezbřehá - to by pak musela být i k k tomu nacismu, kterým jako každý správný havloid a zelený levičák (zde musím říct, že po právu) strašíš! A sympatie k němu mi také prosím, nepodsouvej - podsouvání nepravdivých úmyslů názorovým protivníkům, bylo oblíbené již u komunistických mocipánů!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Ti bezeli rano proti homofobii.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Ta tzv. "homofobie" je vlastně ho.v.nofobií normálních lidí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Tady na diskuzi použil nějaký novodobý \"pokrokový\" mládežník termín: stereotypy. Jakože jsou to všechno \"stereotypy\", ty názory lidí, kterým se to nelíbí nebo jsou tím nechutným průvodem dokonce pobouřeni. Ta terminologie prozrazuje, že (aniž to možná ví), je typický evropský, bruselský neomarxista. Nevím, kam na tuhle dnes módní neolevičáckou terminologii chodí, ale v 50. a pak znovu v 70. letech si ji svazáci museli osvojovat na školeních ČSM a SSM. Vím jen, že dnes mají podobná školení novináři z MF-Dnes a z LN, kde do nich nějací uvědomělí soudruzi z Bruselu (nebo od zahraničních majitelů novin) hučí a vlévají jim do hlav, jak psát tzv. politicky korektně (za komunistů se tomu říkalo \"stranicky\"), bez etnických a rasových \"stereotypů\" (čili učí se nepříjemné, s vládnoucí ideologií neslučitelné věci, pěkně po bolševicku či dnes po neobolševicku, zamlčovat!). Čili, když ještě Moskva byla komunistická, přicházely takové pokyny pro regulaci jazyka i života odtamtud, dnes přicházejí z neobolševického Bruselu a jiných západních center neobolševismu!!!! Asi takovými termíny indoktrinují dnes na Liškův pokyn (či jiného podobného panduláka) učitelé děti už na školách! regulace jazyka a života

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Pokud tato reakce je reakcí na můj komentář, tak by si to dotyčná osoba měla přečíst ještě jednou. Stereotypem bylo myšleno způsob života bez jediné změny. Pro mě osobně je to velmi nudný způsob při kterém by se ze mě po krátké době stala opravdová zombie. Ale klidně si to překruťte ke své potřebě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Nic ve zlém (nemám taky rád fádní běh života) - já to módní neolevičácké slovo "stereotyp" (i když ho třeba užívají lidi, co jsou pro TOP - ten je však "pravicový" jen v ekonomickém smyslu) skutečně nemám rád, jsem na ně alergický. Když nazvu např. chování převážné části jistého etnika pro ně typickým, vyskočí hned jako čertíci z krabičky nějací hlídači tzv. politické korektnosti a označí to jako "stereotyp". Vyzývají mě tak tito novodobí horliví svazáci multikulturalismu, abych něco zamlčoval, to jest lhal. Přitom to chování vysoce nadpoloviční části tohoto etnika (odhad) bohužel typické je!! Kvůli takovým zkušenostem jsem zaútočil na tohle často dnes užívané a zneužívané slovo ("vypůjčil" si je) - nikoli na tebe!! Sorry

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

vuk: nesplet sis diskuzi?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Vysvětloval jsem jen, proč nemám v jistých kontextech rád to heroldy kultu "jinakosti" a multikulturalismu používané, často jimi "nasazované" slovo "stereotyp".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Modrý, pomalovaný prasata......................

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Ruda komoušská svině.......A na každou svini se najde řezník http://www.caricatures-ireland.com/blog/wp-content/uploads/2007/11/butcher.jpg

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Je to ostudné takhle osočovat a očernovat lidi, které ani neznáte. Kromě toho se podobné akce konají po celém světě. Jejich snahou není komukoliv cokoliv dokazovat ale jen pobavit. Jak vidno většina přispěvatelů to vůbec nepochopila a asi by byla ráda kdyby mládež jako je tato, zůstala pěkně zalezlá doma u počitačů co? Jinak ona to není zas tak jednoduché vyrobit takový kostým takže bych nemluvil o partě zfetovanců.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

No to je zábava... opravdu k popukání. Tato mládež bohužel není schopna trávit smysluplně volný čas, tak jej tráví podobnými maškarádami. A to, že mají být zalezlí u PC, nikdo netvrdí, copak nejsou jiné duchaplné činnosti, kterým se dá věnovat... Pokud Vás nic nenapadá, jste na tom poměrně špatně.. stejně jako tato "cool" mládež..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

Chtěl bych slyšet alespoň jeden logický argument proč je tato zábava špatná?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Fajn, tak řekněte vy, jak jste trávil svůj volný čas když jste byl mladý.. A pokud když mluvíte o termínu smysluplně tím myslíte jaké aktivity?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

já ho trávil nejvíc v Sokole, na hřišti při volejbale, při malém fotbálku, vybíjence, taky jsem musel pomáhat, večer doma při knížce nebo mi tata učil mariášek a hodně jsme si večer doma povídali

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Možná máte pravdu a někteří pomáhají či brigádničí. Ale každý vidí, jak mladí demolují stadiony, zabírají cizí louky a tam se zfetují že nerozeznají pralinku od vlčáka, rvou se na náměstích s těmi co mají jiný názor , demonstrují že nechtějí maturity a dělají videa jak potrestat dědu s babkou tím, že k nim nepřijedou. Víte co, lepší je v tom případě dědulovi a bábině bez nich.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

A jaký je rozdíl a teď myslím OPRAVDOVÝ rozdíl vámi prezentovanými aktivitami a tímto? V obou případech dochází k socializaci mladých. Neříkejte mi že vy, kolem 18 let jste nedělal nebo nechtěl dělat něco zajímavého co ostatní nedělají a chtěl jste se určitě pobavit. Prosím neargumentujte tady tím, že tito účastníci vyděsili malé dítě nebo byli hrůzostrašně pomalováni. V čem konkrétně vám vadí aktivity dnešní mládeže? Tím, že všichni nechodí do Sokola? Tím že se dnes mladí věnují širokému záběru různých aktivit? Že nejsou pasivním konzumentem tv a toho co jim předloží stát ale sami si zorganizují zábavu, která nikomu neublíží? Nechci se vás dotknout ale značná část dnešní mládeže musí pomáhat doma nebo během studia pracovat. Zároveň je na nás mnohem vyšší tlak na studium a absorbování vědomostí. Je pravdou, že mnoho rodin si spolu nepovídá ale to není vina mládeže ale jejich rodičů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Tato "cool" mládež jsou většinou vysokoškoláci, kteří mají dost jiné práce i starostí, ale dokáží se pobavit. Většina se jen snaží si život užít a nevpustit stereotyp do svého světa, protože spousta lidí žije jako zombie i když dýchají. Co je smysluplný volný čas? A proč trávit každou minutu života "smysluplnou" zábavou? A já osobně jsem opravdu ráda, že patřím do této generace co má možnost chodit po Praze jako zombie, volit pravici a cestovat po světě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

proti gustu žádný dišputát modrásku, já raději čtu nebo chodím do lesa

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Aha máme tu jednoho komunistu, no jo.. Neumí nic jiného, než kritizovat a stěžovat si jak je ta dnešní mládež hrozná, klasika, nad tím se ani nemá cenu pozastavovat.. Vy jste měli prvomájový průvod, to byla taky pěkná maškaráda, takže si laskavě sáhněte do svědomí než začnete něco odsuzovat, kritizovat a urážet ostatní.. Radši budu volit pravici než skončit jako vy, jako člověk bez zbytku fantazije, žijící ve stereotypech a kritizující vše kolem sebe nebo nedejlenine, co se vymyká "normálu"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Další pako, co se shlídlo v tom neomarxistickém termínu: "stereotyp"!! Neolevičák, co horuje pravděpodobně pro TOP - větší maglajz v hlavách než u nás, nemůžou nikde lidi mít!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

A pokud se takto "baví" vysokoškoláci, o to hůř. Ale možná jde o tu věhlasnou primitivní, arogantní Mádlovu pravici, které je nějaký vkus a úrověn zábavy cizí. Mohu Vás však ujistit, že osobně znám XX vysokoškoláků, kteří se podobnými americkými hovadinami nebaví, a stereotypu i bez této účasti nepodléhají.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

To byla reakce na komentář níže. To jsem si to ale naběhla. Shame on me!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Ano, na to se ptám já Vás: co má Vaše zdůraznování o generaci, která volí pravici (viz. Vaše poslední věta) co dělat s maškarádou zombie. Sama jste si naběhla na vidle, když propojujete toto téma s politikou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Jistě, všechno hoďme na tu zlou ameriku. Nebo konkrétně na USA. Také znám mnoho vysokoškoláků co se tomuto nevěnují, ale věnují se třeba jiným věcem, co jen nejsou tak na očích. Opravdu bych ráda pochopila, co je na této konkrétní akci tak hrozného. Jsme primitivní a arogantní? Výborně! Radši budu toto, než volit strany jen pro 13.důchod a sociální dávky pro rodiny, co nikdy pracovat nehodlají a přitom mají 5 dětí, které nikdy nebudou schopny uživit. Asi jsem z té mladé generace co věří, že by si každý měl na sebe vydělat sám! Ale netuším co to má co společného s Zombie Walk.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Tam ty ječící p.i.z.d.y bych zavřel jednotlivě na celou noc do márnice mezi skutečné mrtvoly! Myslím, že by se pak k nim dalo přiblížit jen v plynové masce!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

"Mrtvoly oživily Prahu" - kontrapodnik někdejších všesokolských sletů a pochodů s nimi spojených, o nichž a o "zdraví a budoucnosti národa" se tak vzletně vyjadřovali i Masaryk a Čapek! Nazvali by je dnešní dekadentní eurolevičáci a pahumanisté také "nacionalisty a fašisty"? Jestli západní civilizace nevzpamatuje a neodřízne od svého ohroženého těla takové snětí zachvácené části, tak zajde na tu sněť celá! Muslimští "myslitelé" někde v Nasrallaláhu, v Rijádu anebo Džihádu či jak se ty jejich přelidněné, smrduté díry a centra jmenují, už si mnou ruce, jak jim sami děláme místo!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Nějak nechápu smysl této ubohé přiblblé akce. Slet chorých mozků, které asi nemají jiné starosti, či zájmy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Smyslem je se pobavit a možná i šokovat. U vás se to určitě povedlo. Tato akce je jedna z mnoha podobných - v těch dalších žádné mrtvoly nejsou, ale jsou organizovány lidmi se stejnými zájmy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Nejsilnější zbraní českého národa býval smysl pro humor. Soudě podle této diskuse, jsme bezbranní :-(.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Přesně tak!! Nechápu proč tady většina nadáva na toto akci. Převážná část populace pracuje pouze přes pracovní týden a víkend může tak sloužit pro zábavu a odreagování. I VŠ studenti to mají tak. Někdo holt zajde na ryby, někdo..někoho zas pobaví účastnit se akcí, koncertů apod. Vždyť je to normální.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Neodvažuji se ani hádat, kdo tady píše tyto pobouřené komentáře, ale je mi z toho dost smutno! Zombie Walk je unikátní akce, která dává mladým možnost se projevit. Nikomu se tím neubližuje a nikdo není nucen se na to dívat. A pokud někdo nechápe trochu recese, tak je to opravdu k zamyšlení! http://www.zombiewalk.cz/o-co-jde/proc-to-delame Proč to tady vůbec komentuji? Protože mohu!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Tak se mi zdá, že naprostá většina pohoršených diskutujících by se vůbec nebránila podívané na veřejnou popravu účastníků průvodu!!! A ještě by kata povzbuzovali.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Na veřejné popravy by si měli zvykat přátelé multi-kulti, poněvadž s budoucí početní převahou muslimů, je tu v Evropě - jak je v zemích islámu zvykem - taky máme!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Tak jste se měli víc rozmnožovat, abychom nevymřeli! :-D

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Sv. Václav se musí obracet v hrobě jestli vidí co se děje pod jeho sochou. Není to tak dávno co se tam ještě střílelo nebo projížděly kolony tanků ať už německé nebo ruské a teď? Mládež která se nudí se slučuje na facebooku a vyjde si do města, typická americká jednoduchá zábava. A na strašení dětí myslím stačí čert a mikuláš anděl, jenže tady to dítě (na fotce) vidí jen hrůzu, žádnýho anděla co by dábla odehnala, mě vylekat, mu tu hlavu urazim.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

PRAVĚ ASI ZABILY BÁBU , DĚDKA , MÁMU , TÁTU . VŠE PRO MODRÉ BLAHO NÁRODA!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 84 hlasů

A vás by milej pane zabila vaše učitelka čestiny :D

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Vždyť vás také! Čárky před a za oslovením už nefrčí?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Duševně zdegenerovaná mádež volící mafiánskou a gaunerskou pravici opět prochází Prahou. Děs, běs. Ještě že nevyrazli na hranice hlavního města zabíjet báby a dědky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

Radši budu volit pravici než skončit jako vy, jako člověk bez zbytku fantazije, žijící ve stereotypech a kritizující vše kolem sebe nebo nedejlenine, co se vymyká "normálu"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Ano, tato budoucnost národa je mnohem nebezpečnější než extrémní pravice nebo levice. Představuje totiž totální úpadek společnosti ve všech směrech. Pak už nás takoví islamisté slupnou jako malinu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Hrr na ně, soudruhu!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

Cha cha cha.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Hrůza, probudit se už asi po x-té do takového chmurného monzunového rána. Děti mají puštěnou bednu, ze které je na ČT1 przní nějaký morgoš hip-hopovými a rapovými opičárnami - k tomu pohled na průvod mladých pražských degenerů, zde v tomhle článku! Du rači zas spat!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Na shromáždění lidí vždy dohlíží policie - mim. trojnásobná přesila.V článku chybí kolik bylo použito vrtulníků, psů, lehkooděnců. těžkooděnců a kolik nás to stálo. Kdyby ti lidé raději sbírali odpadky a psí lejna

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Pokud jste si přečetl článek tak jste určitě zaznamenal obsenci jakéhokoliv problému. Policie zde možná byla ale v mnohém menším zastoupení než napřiklad u fotbalu, hokeje a jiných podobných akcí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Fekalisté a devianti všech zemí, spojte se!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

V islámu - který sem do Evropy pravdoláskařští, levě liberální přátelé takovýchto zrůd vpouštějí - to určitě povoleno nebude. Ale islámským ideologům to jde určitě na ruku - usnadní jim to stejně jako třeba drogy, propagace homosexuality či feminismus (vesměs věci v islámu nemyslitelné a pod hrdelními tresty zakázané) práci - odhrnou takový lidský odpad jen do jam a zahrnou hlínou anebo je zpracují na umělé hnojivo. Západ může zachránit jen někdo, kdo tohle všechno rázně vymete - tihle zvrhlíci a úchylové bohužel přivolávají ke škodě nás všech nějakou formu fašismu! Tenhle kult hnusnosti by mohli tito degeneři vystupňovat už jen tím, že by se navíc pomazali ještě ho.v.nama - jinak se to už vystupňovat nedá!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů

Poznali jste mezi nima toho skřeta s rozšlápnutým ksichtem Mádla a levantinskou, asyrskou fekálnici Issovou?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů

Co pozitivního na tom najde milovník jinakosti Havel? Vždyť tohle je ještě zvrhlejší a úchylnější než nacistická zvěrstva! Nevypustil toho džina z láhve náhodou on?!?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

zneuznalý největší spisovatel všech dob možná chytne inspiraci a něco napíše.Další povinná četba a maturitní otázka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Zneuznalý spisovatel Havel? On ho někdo uznává? Snad partička jeho kamarádičků a kamarádíčků novinářů. Ty jeho sračky se nedají číst, ani se na to nedá koukat. Leda když to scénárista a režisér hodně, hodně upraví.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů

Ale četba by tě trochu zkultivovala. Měl bys jiný slovníček (podle vzoru kamarádíček, partička - četba bývalého RP se nezapře.)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Pecino, kde jsi zůstal tentokrát se svými biřici a dráby? Tohle je mnohem nebezpečnější než nějaké zvedání paží! Chtěl jsem tě volit, ale budu hledat spásu na opačné straně! Ne, tohle už není žádná sranda!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů

Ať žije mládí euroamerického světa! podepsán: Bin Ládin

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

To je zvláštní, že si mladí tolik libují v hnusu! Jejich "hudba" připomíná zvuky staveniště při stavbě silnice nebo u drtičky štěrku, u vzhledu si také zakládají na tom, aby byli co nejhnusnější....Je to projev opozice proti "celebritám", které svým zjevem předvádějí něco, co nejsou?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Koukněte na to přiložený foto malýho dítěte - podle výrazu evidentně človíček v tísni - copak na to asi psychologové, psychiatři, ex-humanita.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů

To nebyla zábava pro malé děti. Pitomí rodiče. Do parlamentu robátko taky nevezmou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Kvůli tomu, ve svém duševním vývoji na celý život ohroženému malému, by měl zakročit nějaký úřad! Je to pro něj ještě horší než sexuální zneužívání a navíc se děje před očima všech! Západní civilizace, dobrou noc! Pojďme vycouvat - alespoň těch pár normálních z nás - co jsme si v listopadu 89 přizvonili klíči!!!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Horší než sexuální zneužívání? To už ani nemůžete myslet vážně!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

U nás se vždycky kvůli větší názornosti a účinu, mluvilo a psalo s nadsázkou. Celá literatura je na tom založena (Hašek, Hrabal). Nikdy sis toho nevšimla? Není mou vinou, že už jsi tak "poameričtělá", že bereš vše úplně doslova! Zjistil jsem, že v USA vůbec nebylo možno hovořit nevážně a používat přehánějící slovní obraty - ani u piva. Vždy jen prostě pojmenovávali, konstatovali samozřejmé věci a banální skutečnost.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Může protože zneužíval! :-D, jinak se to nedá vysvětlit!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Kde byli policajti a hasiči? Bych tu naši mladou budoucnost pořádně pokropil vodními děly a odsunul bych je někam na smetiště, kde by si ti úchylové mohli v tom jejich slaboduchým počínání pokračovat!!! Tohle nás má jako někdy živit? Tyhle lemry líný a hloupý, co maj ruce dozadu a akorát mají mozek na vymýšlení takových kravin????

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů

chudáku zakomplexovanej...v mládí tě ni nebavilo, neměls kámoše ani holku a tví rociče bolševici ti nic nedovolili tak se teď cítíš ukřivděnej co?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

A mimochodem, jestli te ze svych dani zivim/mam zivit...no asi radsi po volbach emigruji a at si tech 30000 mesicne na danich dava nekdo jinej.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Ešteže ja emigrovať nemusím, som sem kvôli tejto akcii prišiel spoza hraníc, ak keď ťažko povedač, či je to tam o niečo lepšie.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Dedku hnusnej fialovej, ty v sobotu chodis do prace? Ja tam sla rovnou z nocni. Nejsme ani lini ani hloupi, po vetsinou to byli pracujici lide nebo stredo a vysokoskolsti studenti. Chces videt hloupy a liny lemry? Bez se podivat okolo Hlavniho nadrazi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Oni ale ukazují tvoji budoucnost! Ostatně, když si vzpomeneš na své sezení na povinných schůzích, tak je to i tvá minulost! O svou výživu ses měl - měla postarat sám - sama.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

škoda, že se zřejmě ze svých daní staral i o takovýho lempla, jako jsi ty, odpade!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Banda zfetovanejch primitivů, co nemá co dělat?? Já nevím, ale jako mnohem mladší jsem měl úplně jiný starosti a trochu jiný styl "humoru", či co to má znamenat? To je nějaká nová móda z jůesej???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů

Za komunistů měl každý jiné starosti, ale takhle házet všechny do jednoho pytle? Že se nestydíš ;) Jedinný kdo je tu primitiv jsi ty dle tvé reakce :)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Jasne, beru crack a pujdu volit Paroubka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Super věc, lepší než stereotyp vás všech, měl jsem se zúčastnit...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Další bloud a hňup s tím "stereotypem" - kam na to chodíte, na ty marxistické termíny, vy mladí?!? Už zase existuje SSM, máte svazácká školení, nebo se o to postarají Liškovi (nebo čí ) "progresivní" učitelé, kteří mají nařízeno, aby indoktrinovali děti a mládež internacionalismem, pardon multikulturalismem a láskou k "jinakosti"?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Tome, byl tam takovej malej na kočárku - viz foto, místo vás, kterej zcela určitě volbu neměl. Nevypadá, že "super", spíš je pořádně vyděšenej. Až se bude, nedej bože, ještě ve 14ti počůrávat, tak to bude "super věc, lepší než stereotyp vás všech"?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Přežili jsme čerta a Mikuláše i pohádky od Erbena. Proč by naše děti nepřežily toto?!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Hlavne co jsem ho videla, vetsinu doby prospal a bylo mu to uplne jedno.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Mila babko, priste ho rodice nechaji samotnyho doma, to mu prospeje vic.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Má rodiče, ne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

dneska aby se člověk styděl za to že je normální protože to je out pokud se nechováš jako dobytek nebo blázen jsi nemožný

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

právěže většina těch normálních jsou lidskej odpad, úchylové, ve velké nmíře socky a prašiví levičáči, ti by se měli vymlátit

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Ale zkuste se podobnýma očima podívat na náboženské procesí, na nástup biskupů a kardinálů - mikulášů před papežem, na televizní zprávy - není to všechno stejně absurdní ? Jenomže jsme si zvykli!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Jenomže takový kardinál před sebou nenese vyhřezlý, z břicha lezoucí střeva! Nebo rozstříklý mozky! Typický americký nevkus - máme zapotřebí jej přebírat? Stejně jako jejich prvoplánový "humor" a zvrhlost z nevyžilosti! (Není to ode mne žádná rudoprávní zášť k Americe, hrozně jsem ji kvůli muzice - tehdy ještě rocku, ne současnému opičáckému rapu - obdivoval a prožíval, byl pak ale zklamán z její reality a mas povrchních, hloupých lidí, konzumních přežvýkavců. Vrátil jsem se tedy zase do Evropy a žil pak až do pádu totality v záp. Evropě).

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Viděl jsem to na vlastní oči a mohu říci dosti nechutné!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

A kdepak byli policejní těžkooděnci aby tento hnůj vymlátili z ulic. Nebo to byli opět děti senátních a parlamentních vyžírků ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Jaký hnůj? Zcela pokojně jsme se odšourali, nikomu neubližovali , pro nic a nikoho neprotestovali a policajti se akorat smali, stejne jako vetsina prihlizejicich, tedy krome nadsene foticich turistu. To jste opravdu osoba tak vypatlana, ze vam vadi okostymovani lide v ulicich, kdyz uz nemame v Praze masopust? Nereknu kdyby to byl pochod politicky nebo extremisticky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Paroubek má mítink?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

To je praha voe! ODS jasný!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Praha je plná moraváků, takže asi oni ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Moraváci jsou normální-sem viděl vzorky! Tohle je původní obyvatelstvo!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

A kde jsou ty oživlé mrtvoly? Proč fotili obyčejné pražské obyvatelstvo a ne je?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Vechtr z Protivína: Takováto hovadina se podporuje a ještě medializuje. Jakoby ve městě nebyly jiné starosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

No jasný do novin měli dát nějakou další leteckou katastrofu, popřípadě autonehodu, a nebo celou stránku potisknout volební reklamou :-D

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

.....já bych řekl-dobrý,akorát měli cestou vybílit magistrát plnej rozličnejch šmejdů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >