Daně
ODS brání paušály pro živnostníky, z jejich snižování couvá i TOP 09

21.01.2012 18:00

Podle posledních dat v Česku stále více přibývá lidí, kteří nepracují v zaměstnaneckém poměru, ale vydělávají si jako živnostníci. Ve státní kase ale zeje kvůli nízkým výběrům daní díra jako do Titaniku a především ministr financí Miroslav Kalousek (TOP 09) hodlá živnostníkům skrouhnout paušály, které používají na odpisování namísto skutečných výdajů. Premiér Petr Nečas nyní vystoupil s tím, že ořezávání paušálů je nemyslitelné.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Roko- lanek (472 hlasů) 21.01.2012 20:49

    Podnikání po odeesácku Majitelé firem se baví mezi sebou: ...

  • Roko- lanek (423 hlasů) 21.01.2012 18:08

    Nikdy jsem si nemyslel, že bych dobrovolně volil komunisty, bože jak...

  • Marseille (333 hlasů) 21.01.2012 20:32

    Rudý včera, modrý dnes - já jsem zloděj z ODS! Táta komouš - udavač...

  • Marcus V (288 hlasů) 21.01.2012 20:40

    Loni vybral stát na dani z příjmu OSVČ 2,9 miliardy Kč (plánoval 5,5...

  • Roko- lanek (170 hlasů) 21.01.2012 18:10

    Plusový státní rozpočet skončil před 22 lety s vládou...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Ačkoliv mám levicové názory tam vím,že být OSVČ taky někdy neni žádné ternoJe to jak vtý pisníčce od Ježka : Jednou si dole a podruhé jsi možná i trochu nahoře: Ještě jsi nic nevydělal a už platíš každý měsic jak mourovatej.Pokud máš dobrý kšefty tak to jde ale běda když ti nějaké vypadnou,tak jsi na tom huř jak zaměstnanec a budeš závidět i duchodcum.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 2 hlasy

Kurva Cvachu, dal jsem ti hlas...takové zastání bych od tebe nečekal...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Škoda, že v této diskusi zcela unikla podstata, na které by se shodla opozice s vládou - zastropení výdajových paušálů. Pět až dvacet milionů ročního obratu - balada. Většina OSVČ se pohybuje o řád a víc dolů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 1 hlas

Vláda se s opozicí na NIČEM neshodne, protože NECHCE !
Dnes to práskl i John u Moravce, že s opozicí se v žádném případě nehlasuje, že to mají v koaliční smlouvě !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Šimurdo , běž už konečně do prdele ty rozesírači diskuzí. To je ten tvůj pravý způsob podnikání. Kolik ti platí ODS přes toho tvého souseda ? Přece z toho ještě nebudeš platit daně, že ? A nechej se vyšetřít psychiatrem, ve straně přece máte odborníky, např. MUDr. Bém. Nebo si hoď mašli. Staré pořekadlo říká, že Hloupému je škoda žít !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

jsem úspěšný živnostník...serte na mne ,jako já seru na vás...kurva, hladi...jistím 7 hlasů pro ODS a jsem nadšený, spokojený a šťastný...hladi...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů

Śimurdo, ty si jednou psal, že se živíš jako překladatel. Tak si dej tu tužku a papír do nákladu,a ze zbytku zaplať daň . A ne, že uplatníš paušál.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

To já tak ale dělám...a pak počítám, co mi vyjde líp..a podle toho vykážu daně...poslední dva roky vyšel líp paušál..před tím ne (tužka= vybavení a pronájem kanceláře včetně energií, počítač, internetové spojení,nákup a pronájem překladatelských nástrojů (největší položka...280 tisíc)..papír nepotřebuju, akorát toaleťák)...auto na dojížďky ke tlumočení, náklady na cestovné...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 69 hlasů

Samozřejmě, to pořídíš hned..takže určitě jsem v letech pořízení vykazoval daně nákladově..pak ty jednorázové nákladové položky ubývají...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

..čili výhodný je paušál...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Samozřejmě že ti lépe vyjde paušál,protože potom neplatíš na daních vůbec nic,jako řada dalších...pak ale nepiš ,že živíš někoho ze svých daní,jako v diskusi po jiným článkem...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Tak kdyby nebyl paušál tak budu psát kilometry do knihy jízd...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

A jsme tady u toho. Daně platíš menší, než bys měl.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

..než bys měl...jak než bys měl...platím takové...jaké platit mám podle zákona..ty chceš určovat jaké daně bych platit měl...jaké daně bych podle tebe měl platit...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů

Proč bychom řešili příjmy, když toho tolik ještě z vás všech blbců můžeme vytahat ?

Vaše vláda !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Pánové proč tady nediskutuji živnostníci zaměstnavatelé-protorže už nejsou.15%-daň z příjmu třeba14%daň z obratu(dph.)13.5%zdravotní pojištění16.2%sociální zabezpečení (bez nemocenské)=58.7%z příjmu,který vytvořil celý kolektiv.Z toho zaplatíte zálohy na příšti rok aniž vyděláte korunu.Kéžby ostatní zaměstnavatelské subjekty platily takové daně .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Zhoršováním podmínek pro živnostníky se samozřejmě zvyšuje nezaměstnanost..a výdaje na ni...je paradoxní, že lidé ,kteří brojí proti paušálům živnostníků jedním hlasem křičí o zvyšování zadluženosti...živnostníci tuto zadluženost nezpůsobují...ocasi komunističtí...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

A kolik ty zaměstnáváš lidí ?
A proč ta nezaměstnanost neklesá, když se vám ty podmínky nezhoršují ?
Kdybyste odváděli daně, tak by to zadlužení nebylo tak velký, ocase (nyní) kapitalistickej ?
Každý živnostník dělá všechno pro to, aby těch daní odvedl co nejmíň, jako bys to nevěděl !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Nejen živnostník..tak se chová každý daňový subjekt...ocase komunistický...i velké firmy a státní podniky...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

A jak je to s tou nezaměstnaností, tos nenapsal - ocase odéesáckej!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

To s tebou souhlasím, ale je to normální okrádání státu. Ale za tohle nemohou živnostníci či podnikatele, ale vláda - zákony. A proto je nutno zrušit paušály.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Zrušíš paušály, zavedu knihu jízd a budu jezdit a jezdit jako "poctivě pracující"...teď nejezdím a nešidím...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Jaké okrádání furt...kurva už...já od nikoho nic neberu...já nikoho neokrádám...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Tak dobře...ať se zastaví státní podpora všech firem, včetně zemědělských, ať přestanou mít zaměstnanci garantované odstupné a ať ručí za podnik, kde berou mzdy celým svým jměním a to i tehdy ,pokud z podniku odejdou do důchodu...já jako živnostník to tak mám....prosím ať to tak je..já s tím budu souhlasit...určitě jsem si vybral své postavení dobrovolně jak mi tu nějaká zkurvená špína z komunistických kulí připomíná...ale akorát si té špíně dovoluji připomenout, že i zaměstnanec si své postavení vybírá dobrovolně...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Pan Klíma o mnoho dálších soukromníků tady argumentuje vším možným, jak to mají těžké a složité.Proboha tak proč to dělají ? Nikdo je nenutí a nedělají to za trest ??? Ať jdou zpět makat za 12 tis. hrubého do fabriky ?!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

Problém je, že takoví lidé nutí, aby pracovali pro ně na živnostenský list. A práce v podnicích větčinou není. Takže praxe je taková, že zakázku dostane velká firma, ta si najme menší a ti si najmou živnostníky, kterří pracují a dostanou nejméně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

Tebe ani nikoho jiného nikdo dneska přece nenutí makat ve fabrice za 12 tisíc, to je stejné jako u živnostníka, zcela dobrovolné...jako soukromník jednám akorát o podmínkách a tvrdím, že moje odvody a daňové sazby jako kategorie mají jiné vlastnosti a to jak co se týká daní příjmů, tak také odvodů na sociální a zdravotní zabezpečení...kdyby to mělo být rovnocenné..jak tvrdíš ta a podobní, tak jak bych potom chtěl, aby všichni zaměstnanci ručili celým majetkem za zkrachovalý podnik, ve kterém pracovali...a to i pokud odešli do důchodu...já to tak jako živnostník mám..dále aby zaměstnancům nebylo vypláceno žádné odstupné v padlých firmách ani jiné mzdové náhrady státu....ale já to tak nechci, skutečně jsem si zvolil svoje postavení dobrovolně..ale nechci, aby vlastnosti mojích daní srovnával s vlastnostmi zaměstnanců s garantovanými příjmy a to ani tehdy ne, pokud by byly ves stejné procentuální nebo nominální výši...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Co tu plácáš za nesmyly. Proč by měl zaměstnanec ručit za majetek když není jeho? Už znáš někoho kdo vlastnil nějaký podnik a zkrachoval, že by se z něho stál bezdomovec? Jest-li ano tak jedině z důvodu , že pil. Znám rodinu, otec po rozpadu podniku v roce 89 si koupil část fabriky, ( za pakatel) kde pracoval jako vedoucí. Časem se mu nedařilo, tak vyhlásil bankrot. Podnik koupil jeho syn, také za pakatel. A otec, a celá rodinka tam normálně pracuje, a tak má stále na opravdu slušný život. A věřitele si mohu jen nechat zdát, že nějaké peníze získají.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Já ti jenom popisuji, jak by to muselo být, abychom měli stejné sazby a stejné podmínky....já nějak nechci aby to tak bylo...ale vysvětluji ti, proč musí být tyto kategorie (daň z příjmu, odvody na sociální a zdravotní pojištění) nahlíženy u OSVČ a lidí v závislé pracovní činnosti (zaměstnanců) jinak ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

Co se týká daní a různých odvodů by mělo být stejné. Vždyť ty si dáš do nákladu kdejakou pitomost a už tím se ti snižuji odvody. Zaměstnanec jen platí a platí. nemá žádnou odečitatelnou položku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

..ať je stejné i ručení za firmu..padne firma, platí zaměstnanec i na důchodě..."poctivě pracující" z Poldovky, kteří odešli do důchodu za Stehlíka si Stehlíka nemohou vynachválit, jaký jim zařídil pěkný důchod, přestože Poldovku zbankrotovali...to je zlodějna na státu...já nic nedostávám ani neodstanu...dobře zvolil jsem si to tak...ale nechtěl, abych platil důchod poctivě pracujícím zkrachovalých firem...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Jediní lidé,kteří v této zemi ještě platí daně jsou zaměstnanci.Bohatí neplatí nic,většina živnostníků a podnikatelů také nic,téměř všichni nosí na finanční úřad daňové přiznání s velkou nulou,pouze malá část z nich vůbec něco vykáže.Pak se nikdo nemůže divit,že v tomto státě nejsou peníze vůbec na nic,protože to málo co se vybere ještě politici rozkradou.Tato vláda která neumí a od někoho ani nechce vybírat daně, to pak řeší ještě vyšším zdaněním zaměstnanců,takže ještě odrbe ty,kteří platí nejvíce, a neustálým zvyšováním DPH.
Tady v diskusi se někteří hájí,že podnikatelé to nemají lehké,že si musí shánět zakázky apod.,to je sice pravda,ale ani tohle nikoho neopravňuje k tomu aby byl neplatil žádné daně.U nás je hlavně od dob Topolánkovy vlády daňový systém postaven zcela na hlavu,protože bohatí ,kteří by měli platit nejvíce ,tak platí nejméně a naopak nízkopříjmoví kteří by měli mít nižší daně zase platí nejvíce.Tohle nikde nevidíte,ani v USA ani v Evropě ,jen u nás....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Ale kolik berou na různých podporách firmy, kde pracují ti zaměstnanci to nevidíš, co...jenom za mzdy zaměstnanců ve zkrachovalých firmách tento týden vyplatil stát 380 miliónů korun..lžeš , nesouhlasím ani s jedním slovem..ocase komunistický

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

řekni mi,kolik kjsi v posledních letech zaplatil na daních modrý ocase.Ty jsi jením z těch,kteří nosí na finančák tu nulu a zdravotní a sociální platíš pouze to minimum co?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů

S tím souhlasím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Lžete oba dva... ocasi komunističtí...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy

pravil modrý ocásek

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů

Ale že jim ty podbradky sluší, co říkáte?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

zkoumejte Dalika Bartaka Rebička Hulu Grosse Jancika Drobila Topolanka Kalouska atd a mame se jak prasate v žitě

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

Ani jeden z nich neumí paušály nastavit. Zato umí krást ze státního a cpát "paušály" Nagyové či výrobcům padáků.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Ať žije pan premiér RNDR.Petr Nečas!!! Vivat!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Jistím 7 hlasů pro ODS... a jsem nadšený, spokojený a šťastný...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

.......a hloupý!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

..tím ,že vykazuji daně paušálem...?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Šimurdo, tvé paušály jsou sice skvělé, ale..... uživily by tvé rodiče na důchodu, učitele, kteří učí tvé děti, frenštátskou( či rožnovskou) samosprávu, která vede město ve kterém žiješ, místní policii i justici, stačilo by to na podporu kultury ve tvém okolí? A co takhle cesty, po kterých jezdíš, nebo nedej bože, že by jsi chtěl jet vlakem, po kolejích, kdo by je měl podle tebe a tobě podobných "zivnostníků" financovat? A armádu přece nepotřebujeme, že, my jsme švejci a domluvíme se s každým.....
Všichni tady kecáte, že od státu nic nechcete .....a...... ono houby, berete vy a vaše rodiny plnými hrstmi, jen si to .... sakramentsky,.... nechcete přiznat!! Jste omezení ve svém myšlení, ..ve své, jak se domníváte, vyjímečnosti!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Podnikání po odeesácku

Majitelé firem se baví mezi sebou:
Poslouchej, ty dávaš výplaty zaměstnancům, i když je krize?
Nedávam, a ty?
Taky nedávám. A chodí do práce i tak?
Ano, chodí.
Poslouchej, neměli by jsme od nich vybírat vstupné?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 472 hlasů

Rudý včera, modrý dnes - já jsem zloděj z ODS!
Táta komouš - udavač - já na prachy vysavač!
IQ tykve, modrý smích - s tunelem mi Topol pích!
Sem tam pěkná provize - to je moje TOP vize!
Já se za to nestydím - brzy prachy uvidím!
Po nás nejspíš potopa - za to může Evropa!
Na všechno mám recept jistý - jen nevolte komunisty!
Modrá šance - ty ji máš ( s důchodem se nesetkáš)!
My jsme středem vesmíru - rakve budou na míru!
Program, vize, ideje - ODS je naděje.

Z aktualne.cz :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 333 hlasů

Stačí uvést prostý fakt, paušály z "Kalousko-Topolánkovy reformy" vedou ke krácení daní...stačí uvést pokles výběru daní od OSVČ v r 2006 ve výši 2,1 mld za rok 2011 a to hrozilo že bude i výběr záporný .....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Loni vybral stát na dani z příjmu OSVČ 2,9 miliardy Kč (plánoval 5,5 miliardy). V roce 2006 byl příjem přes 20 miliard. Je vidět, že vlády ODS to vedou dobře.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 288 hlasů

Jednou ty volby přijdou a pak uvidíte ten tobogán. Moc se těším zejména na Nečase s Kalouskem, až uvidí první výsledky

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Horší bude napravit to, co se dnes děje.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů

Každý dávkař a darmožrout tady komentuje kde co a nemají ani tušení,co podnikání přináší.Každý si shání zakázku sám,musí jí dokončit v termínu a kvalitně,následuje předávací protokol a i když je v něm napsáno ,,bez závad,,tak to ještě neznamená,že dostanete zaplaceno.Předáte celou záležitost právníkovi a čekáte tři roky na výsledek.Pak se dozvíte,že jste zakázku dělali pro nějakého socanského vychcánka,který žije ze sociálních dávek a že je na něj již několik exekucí.Takže výsledek opět nejistý,právo nevymahatelné.To je podnikání tady.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

A čí je to chyba? Hlavně vlády, že tohle umožňuje a podnikatele , že si předem nezjistí informace o dotyčném podniku, nebo o oranžovém, nebo modrém občanovi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

Už jsi se udělalal precli?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

A jéje,nick Klíma zase poučuje a vyplácí dávky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

No právě Klímo, o to jde.Živnostníci to mají složité proto,že neseženou zákaznízky.Zákazníky nemají proto,že pravicové vlády stale více ožebračují potenciální zákazníky živnostníků a peníze cpou horemdolem do zahraničního a anonymního kapitálu,šmelinářům,propagandistickým darmožroutům ,jako jsou Klíma s Horákem,týmům spřízněných expertů,atd.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Žvaníš kraviny,protože seš socanskej ubohej jednoduchej zamindrákovanej darmožrout a blbej idiotskej žvanil.Také seš švorcovej,takže pro tyhle se špatně dělá,když žijou z dávek!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Jseš blbec, ale možná tě za to platěj. Možná, že jsi dokoce hajzl, to se teprv ukáže.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

To už se ukázalo !
Je to amorální svině, která se hnusně strefuje do manželek některých diskutujících !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy

Na kraviny jseš tady ty.Já ti konkurovat nehodlám.Možná,že by sis ale mohl uvědomit,že žiješ z našich daní a tvůj plat je dávkou skutečně královskou a proto nemravnou.Proti tvému tzv.platu (věcně správně dávce pro parazity),jsou dávky nezaměstnaným ostudnou almužnou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Jenom doufám, že i dosud hluší a slepí si uvědomí, co je to za verbež-ODS.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 158 hlasů

Já to cítím naprosto obráceně!
Pokud budeš pracovitý a soběstačný,nebudeš čekat na nějakou sociální dávku jako cikáni,tak se budeš mít dobře.Protože seš línej socanskej flákač,tak se nebudeš mít nikdy dobře a je to tvůj problém a nadávat tě bude tvoje stará.Tak si najdi práci a nežvaň tady kraviny.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

To jsi opravdu tak hloupý,že připisuješ levici nepracovitost? Mám dvě zaměstnání, kantořina by rodinu neuživila.Jinak nemám starou, ale co tobě budu povídat. Reagovat na tebe je jako hrách na stěnu házet. Tvoje,, jednoduchost" je až odzbrojující !A pokud si nenaklikáš, bodíky nebudou. Nikdo tě kromě Horáka a spol. nebere.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Tohle je prověřené časem,že levičáci jsou líná nevzdělaná vychcaná pakáž a je to skutečnost.Moc vzdělaných mezi sebou nemají a když,tak je to bigamista a skrývá se za imunitu,že?P.S.-nikdy si nic nenaklikávám!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů

Pleteš si levici a pravici posero.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Kdyby ODS skutečně chtěla pomoci živnostníkům tak udělá 2 věci:
1)Omezí poušály jenom na skutečné živnostníky.(z paušálu vyloučí,advokáty,podnikatele ve finančnictví,zahraniční a anonymní kapitál,atd.)
2)Svojí daňovou politikou posílí kupní sílu obyvatelstva(podstatně sníží DPH za základní životní potřeby občanů) a nezbytné příjmy SR získá od těch,kteří své zisky ukrývají v daňových rájích a kamuflážních platbách.(zvýší daň ze zisku právnickým osobám,prosadí progresivní daň z příjmu fysickým osobám,rozšíří a zvýší spotřební daň za luxusní předměty,atd.)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů

Když to je s Vámi těžké, pane Švorci. Vy to myslíte dobře s touhle zemí a lidmi. Jenže politici to myslí dobře sami se sebou a tak musí myslet i na ".... advokáty,podnikatele ve finančnictví,zahraniční a anonymní kapitál,atd...", na prosté občany se vys. ...víte co

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů



Porovnání - hrubý příjem 30 000 Kč, daňová sleva za dvě děti



Celkový odvod státu za rok (daň z příjmů + pojištění)

Přepočtený čistý měsíční příjem



OSVČ 2012

15 588 Kč

28 701 Kč



"Kalouskova" OSVČ

59 784 Kč

25 018 Kč



Zaměstnanec

182 712 Kč

24 974 Kč



Údaje v prvním řádku v tabulce přitom platí jak pro řemeslníky, tak pro živnostníky. I 60% paušál při hrubých měsíčních příjmech ve výši 30 tisíc korun sníží daň z příjmů až na nulu, zdravotní a sociální pojištění pak sníží na minimální zálohy. Ty jsou pro letošní rok stanoveny na 1836 korun u sociálního a na 1697 korun u zdravotního pojištění.

Ve světle těchto čísel je ideová konference zločinecké organizace naprd.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Nikdy jsem si nemyslel, že bych dobrovolně volil komunisty, bože jak jsem se mýlil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 423 hlasů

To píšeš skoro v každé diskuzi, poprvé to bylo směšný, teď už to je jenom vypatlaný stejně jako tvoje palice!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů

To já budu volit ČSSD . Na předvolebním setkání dávají guláš zdarma a pivo je za 2kč. A jěště manželka dostane růži.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 79 hlasů

Plusový státní rozpočet skončil před 22 lety s vládou komunistů.......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 170 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >