Policejní akademii vládne stážista Vysoké školy KGB

03.08.2009 07:00 Původní zpráva

UVNITŘ ROZHOVOR. On-line deník TÝDEN.CZ prostudoval archivní materiály vedení Policejní akademie. Archiválie podaly nečekaně znepokojivé svědectví.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • 2 mld švýcarské konto (247 hlasů) 04.08.2009 10:57

    svazák bolševický lampasák šéfoval EU synek z rodiny nomenklaturních...

  • Policista (73 hlasů) 04.08.2009 08:42

    Tak v policii chybí peníze a na akádě bere politruk 350 tis. odměny...

  • aj (71 hlasů) 03.08.2009 07:02

    Radeji piste o Topolankove dovolene. To ja daleko zajimavejsi a...

  • jusa (66 hlasů) 03.08.2009 16:32

    Jsme v bahne levice v cele s Tv jsou hlasnou troubou vlady a...

  • Jirka Cibulka (65 hlasů) 03.08.2009 08:06

    Kdyby to byl stážista CIA nebo MOSSADu, bylo by to lepší?

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

svazák bolševický lampasák šéfoval EU synek z rodiny nomenklaturních kádrů Ksč-jenže tohle lidem kteří pomocí masmediální žumpy agitace nijak nevadí a tak o svazácké minulosti lidí z mafie ODs nic nepíšou ,stejně tak 90 tá leta zlodějen jsou tabu -jen vám vymývají mozek

247 hlasů

oowl

29 hlasů

Tady je pokračování: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rektorovi-policejni-akademie-kryje-zada-politruk_132366.html to už je fakt nářez

32 hlasů

Koukněte se kdo v ČR dodnes řídí BIS !! Kdo je ten člověk, co řídí BISku? Topolánkovi dosud tento zvratek nepřekáží?! A to má plnou hubu eštébáckých praktik a antikomunismu... Sám Topolánek je ze silně komunistické rodiny, to samý Ivan Langer a další tzv. pravičáci... kdo vlastní Chemapol, Kdo vlastní Železárny...kdo vlastní olejové společnosti... Kdo soudí na soudech...Kdo úřaduje na úřadech... atd... atd... jsou to pořád a ti samí parchanti se složek KSČ, SSM, StB, LM...

32 hlasů

Tak v policii chybí peníze a na akádě bere politruk 350 tis. odměny za roku - velebnosti jdu blejt. Jestli tohle někdo na ministerstvu čte, tak tam musí vletět kontrola a otevřít všechny dveře a okna a tohle hnůj vykydat!

73 hlasů

Policisto, kde sloužíš a kolik korun na odměnách pobíráš ty? I když budeš úplný hňup, tak nějakou odměnu dostaneš a nějak se odůvodní. Protože odměna je pouze přilepšení k platu a nikoli ohodnocení tvé aktivity, kvality práce, výborných výsledků atd.

30 hlasů

Ty fotky jsou k pokukání: Plecitý - Kurz KGB, Novotný - Kurz KGB, kancléř gen. Přikryla na VŠ SNB, Stach - časopis signál - podřízený bombrmenna a co Vy Dr. Spurný? O tyhle lidi se rektore opíráte v senátu PA?

35 hlasů

ruda svine z policejni skoly meli prsty taky v tomhle spolecne s rudou svini ze statniho zastupitelstbvi. SVINE: http://www.geocities.com/gvanek2000/TajneSluzby.html

55 hlasů

Vaňku, nezapomínáš náhodou na něco? Třeba u čeho byl v začátcích 90tých let třeba tvůj kamarádíček a Hučínův obhájce Stanislav Devátý? Co se dělo za vedení St. Devátého? A fousaté náměstkyně, nyní novinářky Lidových novin?...

57 hlasů

Pane Volevecký předtím jste se vyjadřoval k kde čemu ale k vašim odměnám a vašemu angažná jako politruk nic / nejste náhodou za odměny které jste dostal za podrazy, které děláte na dovolené třeba na Barbadosu?! A co vy pane rekotore není na čase už konečně přiznat, že na to nemáte, že jste vyhodil doc. Bartošovou, doc. Piknu, doc. Macka, prof. Kodýma, doc. Procházkovou a mnoho dalších jenom proto, že věděli jaký jste slaboch.

36 hlasů

Byl jsem vystrnaděn z pracovního místa 4 roky po XI. 89... zapšklým komunistou... a kolik lidí vyházel aby měl místa pro svoje kamarády - neschopné a hlavně neerudované úředníky? Nyní si spokojeně užívají vylepšených důchodů. Kolik lidí poškodili či jim aspoň znepříjemnili život už asi nikdo nespočítá. Mám za to, že se tu stále perou dvě frakce komunistů ať už dávají názvy či tvoří loga pro nově vzniklé strany jakékoliv.

34 hlasů

Kolikrát si kladu otázku, kdo je vlastně horší. Zda estébáci, katolíci, mohamedáni nebo novináři.....

37 hlasů

Tvrdit, že VŠ FED v Moskvě vychovávala pouze pracovníky KGB je totéž, co tvrdit, že Karlova univerzita vychovává feudály, Univerzita Komenského protestanty... Víte, kolik "polistopadových" "pedagogů" či "filozofů" započalo svoji studijní kariéru na nefalšovaných politických VŠ v ČSSR? Nejčastěji VŠ KG v Bratislavě, VŠ ÚV KSČ...

34 hlasů

Co to meleš?

32 hlasů

Nebylo by lepší pane Plecitý zmizet pryč z vedeníi s celou partou se kterou jste ve vední už od vzniku školy - měl by tam být někdo, kdo umí řídit, nepřerozděluje peníze jen těm koho zrovna potřebuje - potřebujete i jiné lidi nedo oddělení, na které ale kašlete. A dát politrukovi Voleveckýmu odměny 350 za rok je prostě nehoráznost!!

62 hlasů

COŽE!!! K NÁM NA ODDĚLENÍ PŘIŠLO NA CELÉ ODDĚLENÍ NA ROK JEN ASI 10% TÉHLE ČÁSTKY!!! TO SNAD NEMYSLÍTE ANI VÁŽNĚ - TEDA VY JSTE PAKÁŽ!!

38 hlasů

Tak se podívejte na toho Voloveckého. Jak šikovně zatajil svoji minulost. A to dostával 350 tisíc odměny, má přes milion hrubého a víc jak 14 tisíc důchod. To se to tomu politrukovi povedlo co? A ještě se chce mermomocí držet na PA. Víte jak všechno ovlivňoval? Vždy začínal: Já se vám do toho nechci plést, nic mi do toho není, ale......... Sledujte jestli má aspoň trochu charakter a odejde.

36 hlasů

Vážení, přečtěte si tuto diskusi. Vidíte kam to došlo, kdy se obhajuje totalita, očišťují se estébáci a začíná se tvrdit, že se nic neděje. Dvacet let po revoluci? A to všechno kvůli současnému stavu na Policejní akademii. Pane Plecitý jste zkompromitovaný, nejen svojí minulostí, ale i současností, neboť jste se obklopil zkompromitovanými lidmi a svým jednáním a vystupováním škole škodíte. Vyzývám vás odstupte aby jste si aspoň trochu zachoval tvář. Dokud budete na PA budou pořád vycházet další a další články, které budou skandalizovat vás i vaše okolí. Neukryjete žádné problémy, přivedete do existenční nejistoty další lidi, vím že máte hroší kůži a držíte se zuby nehty svého korýtka, ale ukažte aspoň elementární slušnost a odstupte. Nevěřte, že vše pomine a budete dál v klidu popíjet kafíčko.

43 hlasů

Akademiku, chtěl bys být rektorem. Určitě na to máš. ale takových tupců, jako jsi ty se na finkci třese mnoho. Tak jen do toho.

56 hlasů

Rude svine jsou rozlezle vsude !!!

39 hlasů

Prima tip pro uklidnění. Třeba tady: http://www.czechfp.cz/site/?p=8101 nebo tu: http://www.super.cz/super-akce/26229-jak-prezit-konec-sveta.html

29 hlasů

Rumle, Vaše charakteristika "disidenta a odbojáře" je dobře popsána v Necenzurovaných novinách č. 4/2001! Jakou roli hrál Váš otec, komunista vzor 1950, redaktor Rudého práva, kterého vyhodila rodná KSČ ze svého lůna po r. 1968? Tento druh lidí byl nejnebezpečnější! Sami pomáhali nastolovat krvavý režim a když "prohlédli" nebo byli zlikvidováni, začali řvát a "bojovat" proti tomu, co sami zakládali! A co horší, v r. 1990 likvidovali i ty o generadci mladší, kteří v sedmdesátých letetch vstupovali do KSČ nebo do služeb Bezpečnosti, jako kdysi Váš otec, pane Rumle! To byli ti zasr§ní Obroďáci a jejich spřízněné duše! StB byla k 15.2. 90 zlikvidována, její tvůrkyně a využivatelka KSČ, sedí v Parlamentu , je rozlezlá v justici, v armádě, policieii! Co myslíre Jane Rumlu, jakou šanci má skutečný orpůrce komunistů a jejich režimu u dnešních soudů? Jaký je Váš názor na Konfederaci politických vězňů, kde řádí Kavalírová s velmi pochybnou minulostí z let padesátých a se zcela černou minulostí z doby "normalizace!?" Co Vy na to Jene Rumle? Coříkáte likvidaci lidí typu Františka Zahrádky, vyznamenaného Řádem TGM a dalších!? ?lčíte, sehráli jste špinavou roli a zalezli jste! A v závěru, co víte o rozkradených svazcích z archivu MV hned po předání moci jedněch rudochů druhým, tedy v době, kdy jste byl náměstkem ministra pro Úřad pro ochranu ústavy a demokracie? Co víte oˇ"ČUŇASOVI," který objel kriminály a stáhl svazky agentů VAGz, nasazených na disent v kriminálech!?

63 hlasů

jo a kdo vládne mainstreamovým mediím a kdo vládne zhraniční službě a kdo řídí ODS bolševik68 bolševik68 nebo jehp řpíbuzní a známí tak...

32 hlasů

Právě tito lidé jsou nejvíce nebezpeční. Věřím, že dnes jsou zapřísáhlí antikomunisté. Stát a strana jim dala důvěru a oni nyní slouží bývalému nepříteli, což se rovná vlastizradě s velice přísnými tresty. Pěkné charaktery. Právě takoví lidé, všehoschopní kariéristi byli příčinou určitých nedostatků za socialismu. Čestně se zachoval jeden můj známý důstojník sloužící v armádě. Po Sametovém puči řekl, že přísahal v něco jiného než se armáda začala transformovat a odešel jako mnoho jiných do civilu.

38 hlasů

To není chyba těch soudruhů ! To je chyba těch, kteří je tam učit nechali ! Ten nejčestnější a nejlepší ministr vnitra Langer měl skoro tři roky na to, aby to napravil ! A co udělal ? Rozprášil Finanční policii a vyhodil Randáka ! A tak to mají modří blbci zpátky ! Jakoby nevěděl, že šéfovi rozvědky, pokud se ho chci zbavit, musím dát dobře placenou trafiku někde na Novém Zélandu, nebo útulnou celu v Ruzyni a nebo musí zemřít ! Dvacet let nebyla vůle tyto věci řešit ! Poslední dva, tři roky už vůbec ne !

39 hlasů

Předpokládám, že : nejčestnější a nejlepší ministr vnitra Langer - patří do uvozovek! Ať se synek pochlubí soudružkou matkou i soudruhem otcem! A svým svazáctvím ...je mi na blití!

59 hlasů

Předpokládám, že měl odslouženo dvacet let a dostal rentu. Tak-že, byl existenčně zajištěn a je zajištěn možná dodnes. Tak jako tisíce jiných. Co však je nejhorší, že armáda zaměstnává bývalé vrkaře a jejich agenty celých dvacet let! Vrkaři, bývalá III.S-SNB již v lednu r. 90 byla převedena z vnitra pod obranu a tím se zabránilo čistkám i v této složce! Dodnes slouží vrkaři ve vojenské policii a ve VOZce! O rozvědce Genštábu nemá smysl psát, tam se nezměnilo nic! U MV byla, jak jsem psal situace daleko tvrdší! Po civilní kontrarozvědce /II.S-SNB/ došlo k masivním čistkám nejprve v první vlně "prověrek," /ověřený komunistický prostředek k likvidaci vlastních lidí/ a po zrušení Úřadu pro ochranu ústavy a demokracie v prosinci r. 90, tedy v jarních měsících r. 91! Ostatní složky StB jako technika, sledka, stovky lidí z rozvědky /I-S-SNB/ přešlo do služeb demokracie, k policii i do zpr. služeb! Taková je pravda! "Nové" lidi, kteří nastoupili do služeb "po revoluci" se dostali do rukou starých komunistických mazáků, znalých dokonale práce policejních a zpr. služeb! Takový Novotný Jiří, čtvrtý ředitel Úřadu a první šéf FIS, zatáhl do služeb reaktivované estébáky reformátory, ponechal i estébáky normalizátory /část, podle toho, kdo měl přímluvu/ a vzal do služeb tupce, jako byl pracovník pražského kulturního střediska Kačaba! FIS byla jeho činnosti destabilizovaná ..ale, byl to muž Havla, tak-že byl nedotknutelný! Jakou roli ve skutečnosti plnil, nechť si domyslí každý sám! Podstata : byla to rudá lumpárna, a tajení všeho o StB celých jedenáct let, kdy se v archivech hrabali bývalí estébáci s disidenty také mnoho napovídá! A pro srandu : na estébáky byla do r. 2000 uvalena zákonem daná povinnost mlčenlivosti! Proboha, co to bylo za revoluci, když zločinci nesměli o zločinecké organizaci mluvit a museli být zbavováni mlčenlivosti ministerm vnitra - třeba při soudních kauzách na ochranu osobnosti v kauzách agentů StB! A ty zase soudili soudci/komunisté - viz Lobotková, Žáková, Říhová, Ferešová a další, kteří bezproblémově přešli ve svých socialistických talárech do služeb "demokracie!" Fujtajxl!

61 hlasů

Hmm zajímavé opravdu. A jaký názor máte na dění na PA ČR?

34 hlasů

Na PA ČR by lidé s vazbami na státobezpečnostní služby minulého režimu neměli co pohledávat! Nota bene ne TI, kteří vyjížděli do SSSR a škol či kurzů KGB. Krom vzdělání se zde také verbovalo, nebo alespoň typovalo! A nedovedu si představit, že by KGB neslavila mezi frekventanty z ČSSR úspěch! Bohužl, do archivů nebo živých svazků v Ljubljance, NEVIDÍME! Ale jak píšu jinde, opak byl pravdou,po kosmetických čistkách vesměs mezi řadovými pěšáky z řad StB nastal klid a etablování skutečných es nejen v policejním sboru! Pokud na PA ČR zůstali "učitelé" z VŠ SNB, fakulty směru StB, je to zásadní chyba všech, kdož měli moc stav změnit! A to nehovořím o úmyslu tyto lidi ve funkcích ponechat! Fakulty VŠ SNB směr VB a jejich "učitelé" by byli o poznání stravitelnější, ale jistě dnes již nahraditelní. Do stávajících sporů panujících na fakultě nevidím, nemám informace s výjimkou těch z médií a proto se k nim nemohu fundovaně vyjádřit.

35 hlasů

Odpovím lakonicky : praktik.

35 hlasů

Hmm zajímavé - jste opravdu dobře informován - zajímalo by mě kdo jste :) - jste fakt dobrej :)

34 hlasů

Nejlepší vysvětlení by Vám měl podat Váš kolega Martin Fendrych, který seděl na ministerstvu vnitra za ministrování Jana Rumla. Nemyslíte? Pamatuji si větu jana Rumla, kterou pronesl na obhajobu jistého estébáka, kteréhu mu vyčítali že tam pořád udržuje. Jeho věta zněla: Tomu věřím, za toho dám ruku do ohně... Nu vidět, jak se na ministerstvu jejich přičiněním estébáci udrželi... Hnus.

41 hlasů

Ruml si byl jist, že po jeho nástupu tyto kádry umřou, a vrhl se na studium práv.

57 hlasů

Omyl Mistr Ruml byl hlavně sám u STB.Ale to nic. My z královského rodu máme smutek.Princ je pryč.

37 hlasů

Rumle, Vy jste nic nepodcenil, Vy jste jedna z příčin tohoto stavu! Sám jste měl estébáka podplukovníka ve své kanceláři! Vyházeli jste jen estébáky po II.správě SNB a to ještě ne všechny! Vy, Langoš, Bašta, Novotný, Sokol, Hradílek, Sacher a další a další mohou za stav!!! Tak nekecejte blbosti! Pamětníci Vašich kroků na vnitru žijí a pamatují si!!!

45 hlasů

Jsme v bahne levice v cele s Tv jsou hlasnou troubou vlady a EU.Zamlcovani,manipulace verejneho mineni, polopravdy, lzi a prekrucovani faktu jsou na dennim poradku.V mnohem by se od nich priucila dokoncie i byvala komunisticka propaganda.Cela nase spolecnost je prilis levicova a to lze znat nejen na mediich, ale uz samotne volby do EP vypovidaji za vse.Tisk a Tv masirovaly lidi o ve skutecnosti polokomunisticke ODS a komunisticke CSSD tak dlouho, ze si vsichni mysleli, ze cele volby byly skutecne jen o dvou zlodejskych stranach a nakonec byly i voleny.Dobre sehrane divadlo o nevrazivosti kamaradicku z baru, kteri si takto deli moc zhruba napul jiz 20 let.Boji se konkurence jak cert krize, protoze by tito zkorumpovani STBaci, lobiste a mafiani mohli skoncit ve vezeni...Ukazkou tendencniho informovani byl treba zharsky utok ve Vitkove, kdy media spolu s politiky znala viniky jeste pred vysetrovanim.Vinim nase noviny a Tv z mnoha zla v nasi zemi.Novinari nas jiz davno prodali a nechali ve stychu...Hanba vam

66 hlasů

Hej vy tam , kdesi v jakemsi cesku! Dokud se nevyrovnate s komunisty, budete porad ve stejnych srackach.Tahaji vam tam za nitky..Ty vase hadky na tech trapnych ceskych forech jsou smesne.Jste jedno rude hnojiste plne tupych a ufnukanych much.

36 hlasů

A co ty Jone Hovne,co ty jsi dělal dřív?A co tvoji rodiče,když zplodili takovýho vola.Nenadávej nám a nerad co máme dělat.

32 hlasů

Je to jednoduche, vladnou nam komanci A proto se take z mnoha hledisek zase tak moc nezmenilo.Komanci jsou jednoduse stale u moci.STBacke komando s tezkoodenci za podpory hysterickych sdelovacich prostredku honi par ukricenych blbecku a zlocinci si chrochtaji v parlamentu.Vladne nam polokomunisticka ODS nazyvana mylne pravici, komunisticka CSSD a oficialni extremisti KSCM maji podporu u vypatlane spolecnosti 15%.Co se potom da cekat? A co k tomu dodat?

56 hlasů

Komunisti na 3.miste hovori za vse.Co u nas lide jeste chteji vedet vice o komunistickych zlocincich, aby je nevolili?Co uz je horsiho, jak 40 let devastace, teroru,zavirani, muceni a vrazdeni?K cemu byly ty polozene zivoty poctivych lidi, co se nesklonili?Jak treba dopadli nasi hrdinove letci z Anglie a jak si ziji ti, kteri je vrazdili a mucili?..Nase spolecnost je jedna hnusna, slizska a smradlava sracka.Je mi z ni na bliti.

34 hlasů

Zapomínáte na jednu podstatnou věc a to, že za dvacet let nejsou postiženi ti, kteří to způsobili a tedy si žijou dobře ! Stejně tak nejsou postiženi estébáci, ve všelijakých pofiderních seznamech jsou postiženy většinou oběti estébáckých činností a tak dále a tak dále ! Nadávat na komunisty, kteří páchali zvěrstva a nepravosti před šedesáti lety nemá vůbec cenu, to se jenom hodí dnešní ODS, ale je třeba se zaměřit na nepravosti a zvěrstva, která začala Havlovým plácnutím, že nejsme jako oni ! A dvacet let se vůbec nic nestalo, odsouzení Štěpána, který už si vesele podniká se svými kamarády z ÚV KSČ a ÚV SSM a báby Brožové, která má pár měsíců do přirozené smrti je spíš výsměch nám ostatním ! Ano, společnost je možná hnusná, ale většina lidí ne ! A řeči o letech devastace, teroru, zavírání, mučení a vraždění jsou k ničemu ! To se jenom Topolánek usměje a řekne si, no vida, jak to strašení dobře funguje, zase jeden hloupej naletěl....tak řebíčku, zvedáme kotvy, směr budoucnost !

43 hlasů

Jenom omezeni tupci - zastanci ODS a CSSD se tu donekonecna napadaji a vycitaji si, ktera z tech zdegenerovanych a zlodejskych stran plnych mafianu a lobistu nadelala vice svinstva...Nemaji si totiz co vycitat a nebude to lepsi, dokud je tito omezenci budou porad dokola volit..S trapnou a zbabelou vymluvou, ze neni koho jineho volit.

35 hlasů

Porad ,koho vlastně tedy volit.Budu vděčný za dobrou radu.

63 hlasů

vsimate si jak nas krmi kazdy den jen temi dvemi zlodejskymi stranami?A proc?Protoze chteji krast dale a hlavne tam nechteji nikoho, kdo by je hildal..Take by mohli mnozi z ministru a dalsich jit kukat.

34 hlasů

Česká policie nedokázala vyřešit ani jedinou z velkých afér, dokonce ani s neprůstřelnými důkazy typu 5 v českých na stole, Gripeny, Gross... A divíte se? Vždyť nové policisty učí bolševici.

40 hlasů

Ale vedl je Langer, ne ?

36 hlasů

A ty bolševici se asi učili zase na západě vid,ty Pete magore.

44 hlasů

ne ze uci, ridi...a to je ten nas tupy narod porad voli a jeste komunistickou CSSD

63 hlasů

Milánkové, a hlavně vy přispěvatelé do této diskuze, kteří pliváte do vlastního hnízda, nikdy jste nepřemýšleli o tom, že nebýt bývalého ministra vnitra Obziny a jím založené VŠ SNB, tak by po roce 1989 nikoho ani ve snu nenapadlo založit vysokou policejní školu. A ta určitě není špatná - to vám jistě potvrdí ti, kteří ji absolvovali. Hážete tu špínu na Plecitého, ale je tu někdo schopen říct zcela konkrétně, komu a jak ublížil? Nebo je tím zločinem to, že navázal na své předchůdce, prof. Musila a doc. Bartošovou a v podstatě završil budování této vysoké školy, kdy se stala vysokou školou univerzitního typu se dvěma fakultami, produkuje tisíce kvalitních bakalářů, doktorů a magistrů a je na nejlepší cestě získat habilitační řízení? Je-li to skutečně zločin, tak potom ať Plecitý a spol. odejdou, jinak ale nezbude, než jim odbornost přiznat. Vždyť objednatel tohoto i předchozích článků v časopise Týden chtěl spolu s pěti nejvěrnějšími všechno vrátit nazpět, navléct všechny studenty do uniforem, vyhnat jim z hlavy vědu a z prestižní univerzity udělat továrnu na výrobu nemyslících "policejních mlátiček". Takže vážení, nejde o ideologii, ale o obyčejnou nízkou pomstu ukřivděných jednotlivců. Ptejte se těch asi šesti tisíc absolventů PA ČR, jaká škola to je a jaký je Plecitý.

38 hlasů

Vážený pane jsem policista a student PA ČR, FBP jsem na to hrdý, nechápu jestliže když vám smrdí policisté a policie, tak co pohledáváte právě na policejní akademii, jděte na jiné vysoké školy a uvidíte co je realita. Vím i o kom zde mluvíte jako o nejvěrnějších, ale měl by jste psát spíše o nejstatečnějších protože aby se postavili takovému hnusu, bordelu a nepravostem, tak museli mít určitě pořádný kus odvahy, ale to vy určitě víte a právě toho se bojíte!!! Ale ona už je opravdu jiná doba než za vašich časů, myslím časů soudruha Obziny.

32 hlasů

Všichni si přečtěte pana znechuceného. To je přesně styl příslušníků Stb.Škola byla v pořádku když jí vedl prof.Musil a doc.Bartošová, to byli odborníci, kteří uměli řídit. Nepřirovnávejte k nim Plecitého, kterýnikdy nic neřídil a protože se nechal vláčet kdekým tak jej Franta Novotný dotáhl na rektora. Nemohli potřebovat prof. Štrause, protože ten by jim ty svinstva netrpěl a donutil by je dělat a to nemohli potřebovat.(škoda, že se posléze Plecitému poddal) Nástupem Plecitého začala jít škola do kytek. To vám řekne každý odborník, který situaci na PA zná. Zeptejte se na odboru vzdělávání MV nebo na policejním prezidiu jaký je Plecitý odborník a jak jim pomohl. Jediné co uměl říci bylo že je jmenován prezidentem a že je neodvolatelný.Jenom chtěl bezpracně za nehorázné peníze vydržet do konce druhého volebního období a ještě se pomstít lidem kteří jej kritizovali. LIdi přeci není možné aby po tolika letech po revoluci vládli tito lidé. Snad se todo listopadu vyřeší.. Plecitý v žádném případě nezavršil budování školy fakultami, protože za to vůbec nemohl a v podstatě ani fakulty nechtěl. Plecitý neumí nic řídit ani vést. Je pouze samolibý a mstivý. Ale když se dostane do problému snaží se odpovědnost převést na někoho jiného.Proto tam má politruka Voleveckého, který používá metody které se naučil při ochraně západní hranice, podrazy a intriky. Volevecký utekl z Prahy 2 protože se bál že na něj praskne jeho minulost. Zeptejte se na Praze 2 policistů kteří ho znali. Choval se úplně stejně.

26 hlasů

My jsme hoši hraničáři od jednoho praporu nám se nesmí nikdo rovnat do našeho oboru. Ten kdo by se nám chtěl rovnat, ten by musel všehcno znát, samopal i pěkné děvče, pěkné děvče milovat. Kluci vzpomínáte, když jsme to zpívali?

46 hlasů

Seděla jsem u okýnka, seděla a šila jsem, přišli ke mě armáďáci, ptali se mě, čí já jsem. Nemyslete armáďáci, nemyslete, že vaše, mám na vojně hraničáře, na daleké Šumavě! A teď skoč holou prdelí do signálky!

19 hlasů

Opravdu kvalitní názor - kloubouk dolů - jestli tohle StBácké vedení Policejní akademie vydrží, tak už jen pak čekat až vymřou jako dinosauři

24 hlasů

Máš naprostou pravdu, lepší bych to nenapsal.

28 hlasů

Tak z tohohle příspěvku jsem si musel dát téměř prst do krku!!! Za Obziny byli lidí řezání právě posluchači VŠ SNB v rámci Plachova týdne nebo na Národní třídě - vy jeden dobytku!!!! Jestli vy pracujete na Policejní akademii, tak by jí měli okamžitě zrušit !!!! Tak tohle je opravdu pane MINISTŘE dnešní Policejní akdemie ??!!

25 hlasů

Málo jsme tě řezali, voliči Havla a dneska ODS !!!!

48 hlasů

Také se mi chce zvracet je to hrozné, co se s těmi lidmi stalo? Přece není možné aby obhajovali Stb a politruky. To je snad trestný čin. Ať si to přečte státní zástupce. To je propagace komunismu, to není vyslovení názoru.

52 hlasů

A kdo tam ty politruky z STB nechal ? To není trestný čin ? Pokud vím, tak ten poslední je tam nechal všechny a rozprášil Finanční policii a vyhodil šéfa rozvědky ! To ti nevadí ?

19 hlasů

Milanku, i kdyby Plecity dokazal cokoli, tak vinu nesmyje. aby se dostal za komancu kam se dostal, tak musel bejt poradna svine. a nejde o zadnou pomstu ukrivdenych jednotlivcu, jde o princip. vsichni ti, kteri se honosili podobnym spolecenskym statusem a jejich role v tehdejsi spolecnosti byla dobrovolna, coz vse potvrzuje, by meli pykat. vsichni, ne jen tihle, na kterych se mozna nekdo mstil. i kdyby mstil, dobre jim tak, jsou to parazite, kteri se adaptuji za kazdeho rezimu do vyznamnych pozic. na zaver, Vy se odvolavate na absolventy, ano zak cti sveho ucitele, ale nezapomente, ze ucitel je ten, co dava. a co asi muze davat clovek s takovou historii.

53 hlasů

Ano správně, Plecitý za každého režimu kolaboroval. Nyní chce hrát podobně jako moskevský učitel že on nic on muzikant. Hlavně ať rychle odejde, odborník jeden a vezme se za ruce s moskevským učitelem a rzchle opustí bránu. Lidi přece není možné aby si myslel že to všechno přejde a on bude dál popíjet kafíčko a takhle vydrží do konce volebního období.

22 hlasů

:D Opravdu jsem se pobavil :D :D Pane docente Novotný - už dost :D - nejde o odbornost ale o metody, která rektor právě s Vámi, Součkem, Stachem a dalšími používá - vždyť jste přece byl na senátu, když jste se za pomocí lží zbavili doc. Brázdy (vlastně jo on hlasoval senát - jednohlasně - jen s jednou přiblblou otázkou na doc. Brázdu :) ), vždyť také víte, že jste doporučil doc. Filákovi aby svolal akademickou obec a sdělil před veřejností, že má informace o možném vydírání JUDr. Bohmana (ale už jste také věděl, že má Mgr. Holzhauserová napsané odvolání doc. Filáka - přece nechcete tvrdit, že to napsala během těch 15. minut - ona :D ) vždyť přece víte o tom, že hned po tom jste si pozvali nyní pověřeného děkana tak mu řekli ať doc. Filák a JUDr. Zámek okamžitě vypadnou z kanceláří, víte přece o tom, že byl za JUDr. Bohmanem Mgr. Vopršal, aby odstoupil ze senátu a hned ho nahradil JUDr. Souček ...... - nebo to tak není? Už tady někdo někde psal - myslete na to, že tady do 150 let věku nebudete - tak prosím nekřivte už lidem charakter - stejně až půjdete jednou pryč, tak Vás ostatní podrazí stejně tak jako to udělali před necelým 3/4 rokem - myslím, že šlo o Vaše kandidování do senátu FBP - nebo se pletu!! :D

29 hlasů

Nejsem si jistej ale neučil náhodou nově pověřenej děkan na I. fakultě VŠ SNB (fakulta StB) kotrmelce?

55 hlasů

Perfektní příspěvek, ať si jej přečtou na inspekci. Věřme, že inspekce rozplete toto klubko hadů a odhalí pravdu. Tato inspekce je jiná poslouchal jsem přednášku vyšetřovatelky inspekce a musel jsem jí zatleskat. Ti si udělají z advokáta Novotnýho trhačku.A to je moc dobře, protože Franta si myslel, že bude pořád vládnout a vymýšlet podrazy společně s Plecitým.

26 hlasů

Ano Mosadu a CIA! Smrt všem bolševickým zrůdám i jejich arabským přisluhovačům! To jen tak na okraj, abych si rýpnul do zde přítomných hlupáčků, kteří se zalykají zbabělou zásadou: žít a nechat žít. Ne, pánové, KGB skutečně nezaručuje vysokou odbornost, ale pouze amorální diktátorské tendence. Policie má být nestranná, vždyť má za cíl pomáhat a chránit. Stážista univerzity KGB nás rozhodně nechrání, maximálně své bývalé soudruhy. Je velikou chybou, že nám útlocitné vedení OF tenkrát zapovědělo násilí. Komunisté a policisté měli viset.

28 hlasů

Ty hlupáčku, a to myslíš, že by se nechali jen tak věšet? Kdyby to sami komančové nechtěli, tak by zůstalo pár osamocených disidentů, jako např. pánové Havel a Uhl, a ostatní, včetně vás, pane Rapollo, by se zmohli pouze na nějaký ten politický vtip. Tak buď rád, že si ještě můžeš do někoho rejpnout a nevyhrožuj oprátkou.

54 hlasů

Každý komanc na kandelabru je milovym krokem k prosperite země.Mrtvy komunista, dobry komunista. Nekrade fabriky ani pole, nedevastuje zemi ekonomicky, ekologicky a ani moralne, nezavira, nemuci a nevrazdi.

44 hlasů

Ne komanče ,ale voly jako jsi ty"Fero".Proto se kandelábrům vyhýbej.Chod po kopcích.

25 hlasů

Havel a Uhl...a dalsi verbez pracovala pro komunisty, vse bylo domluveno, cely samet byl podvod....horsi ale je, ze ted nikdo komance nemusi volit a lidi je voli dal + KSCSSD

25 hlasů

Souhlasím s tebou,že to všechno bylo domluveno dopředu ,hlavně kdo si co ukradne.Stačí si přečíst na www.idt.cz vlevo dole nejčtenější články o tom jak to bylo doopravdy.

30 hlasů

Kde jsou MODRÉ KÁDRY? Nebo PTÁCI žádné kádry nemají a tak není kdo by učil?

37 hlasů

MODRÉ KÁDRY jsou vesměs kádry RUDÉ anebo těsně spříznění s všehoschopnými bývalými rudými. A kdo se stále motá ve vedení státu. Co současná "letní" vláda. Vše se to jenom hemží bývalými všehoschopnými bolševiky, kteří mezi sebe nepustí nikoho neprověřeného - POUZE NAŠI.

50 hlasů

ODS i CSSD by mely jit od valu.Je to banda bezpaternich a nenazranych hajzlu.Oni uz davno mezi sebou nebojuji, ale spolupracuji na zlodejinach a kryji se.Je to mnohem vyhodnejsi nez proti sobe bojovat.Tezko by se pak kradlo.Jiz 20 let si deli moc zhruba napul a predvolebni boj je jenom divadlo.Maji svy jisty diky blbosti naroda, co je porad dokola voli a boji se volit treba mensi strany, ktere jsou prave proto mensi...Je to na bliti.

24 hlasů

A co Topol a Fišer, blbečci? Paroub? Kavan?

48 hlasů

JE TO CELE DOLEVA Komanci jsou extremisti a patri za sve zlociny za mrize.CSSD jsou komanci a ODS polokomanci a jsou omylem nazyvani pravici..Pravici se pak rika ultrapravice.Celkove je to v riti, protoze nam vladne jiz 20 let zdegenerovana levice.A proto ten bordel

44 hlasů

Je příjemné, jak ubývá skalních antikomunistů. V současné době se "komunistických zvěrstev" užívá jen ohlupování lidí. Pokud by ti stážisté byli tak nebezpeční, tak by Ruml, Štětina a podobní již dávno vjeli se svým automobilem do patogenní zóny a byl by od nich pokoj. Na jedné straně si ti panáci KSČM pěstují k rozmělnění hlasů levicově orientovaných voličů, a na druhé straně žvaní takové hlouposti. Copak by bylo možné, aby v současné Evropě dělali komunisté nějakou revoluci? A kde by k tomu sehnali ten proletariát? Leda mezi gastarbaitery z Rumunska a Ukrajiny. Prostě článek iritující jen pitomce.

31 hlasů

komanci - levicaci delaji revoluci v evrope, rika se ji islamizace...nasi rudi smejdi se take primlouvaji za mesitu v Brne

20 hlasů

A co ty buzíku,kam se zítra budeš klonit?

24 hlasů

Tak presne na tohle uz lidi nekolikrat dojeli. "To preci nemuze udelat, to uz ted nejde"... Jde to VZDYCKY. Ze to Vy nevidite, to je jina vec. Komunisti jsou zverstvo a zverstvem zustanou. Neco jineho je, ze je meli vycistit hned, jenze to pri zmene komunistu za komunisty a "ztraceni" svazku moc neslo. Dneska uz je to jen hon na carodejnice.

21 hlasů

To je Váš názor a já jsem liberál. Ještě něco: nikdy jsem nebyl "pomýlený", ani z toho, že mne komunisté oddělili od majetku mých předků. Důležité je vědět, znát co je příčinou a následkem. Buďte zdráv!

24 hlasů

Vážení přispivatelé, je vidět že 40 let útlaku bylo málo - stejně tak jako byla půlka občanů ČR v KSČ tak stejně byla i půlka občanů III. říše byla v NSDAP ale Ti kteří nikomu nic neudělali, tak se jim nic také nestalo ale na druhou stranu ještě dnes jsou stavěni před soud příslušníci SS a jiní kteří se na perzekusi občanů podíleli, ale u nás se politrukům a příslušníkům StB ještě někdy fandí a tvrdí se, že to je minulost - NENÍ. Zkuste to vysvětlit občanům této země, kteří díky lidem jako jsou tito trpěli, nemohli poslat své děti do škol, byli zavíráni pro své názory a atd. Pane ministře myslíte si, že 20 let po sametové revoluci je ještě místo pro tyto lidive vedení na PA ČR - jestli ano - je třeba začít zvažovat jestli tahle země se opravdu vypořádala se svou minulostí!

29 hlasů

S těmi politruky jděte někam.. No, byli u vojenských útvarů, vězšinou něškodní blbci..

48 hlasů

Spořádaný občane ty jsi schopen za chvíli obhajovat i NSDAP a gestapo.

30 hlasů

Máte pravdu, ale tohohle znám je to dobytek!

49 hlasů

Nechal bych Vás bez povšimnutí, ale jste již otravní. Také tátovi komunisté sebrali majetek a učtvali jej k smti, když mu bylo 55 let. To dělala ta lůza, která při každé revoluci chce vraždit a rabovat, jinak se cítí podvedeni. Také jsem nesměl studovat, ale musel jít do stavebnictví, dělat pomocného dělníka. Jenže místo abych kul pikle po kotelnách, tak jsem chodil pří práci doškoly. To mohly Vaše děti také. Od 6ti do 14ti hodin házet lopatou, pak do školy a doma po 20. hodině. Ano prosím, ani Vás nebudu seznamovat s tím, co mně vedlo k tomu, že mám za sebou 22 let řádného studia. A neschopní, kteří stále vyžívají z majetku předků žvaní. Protože blbec nadává na každý režim.

57 hlasů

BLEBLO plně s vámi souhlasím.Kdo doopravdy něco zakusil , ten dnes neřve jako ti "tolik ukřivdění".Kdo nechtěl být ve straně,tak tam prostě nešel.Dnes nejvíc křičí ti co se do strany natlačili třeba násilím.Vím o čem mluvím.Nikdo z rodičů v partaji nebyl a otec byl i Jáchymově,proto to taky odnesl se zdravím.Ale takhle jako tady někteří řvou,nenadával.Všechno je v lidech,né v partaji.

51 hlasů

mel by ses stydet, hovado

22 hlasů

Děkuji za váš příspěvek také moje děti studovali po práci,pokud šli při práci museli nosit zak zvané žákovské¨knížky a vedoucí směny musek vidět podpis učitele,nedalo se falšovat,.Tihle kozelníci byli ulití .,nakonec tatínek Rumla byl taky komou š pak začal vydávat disidentské noviny mám schované opisovali se na psacím stroji k bláně se nikdo nadostal Byla to hrozná doba a dnes jsou moje děti venku je jim smutno ale demokracii prý tu nemáme ani náhodou ,já také nevím co to je.Asi že jsou banány a můžeme cestovat a psát co chceme,ale jinak špína lež a podvody ze všech stran.

52 hlasů

Zacnete ladit dvoumetrove pistaly uz ted. Listopad 2009 se blizi. Hezky a nahlas k odchodu verbezi bolsevicko-mafianske zapiskejte!

27 hlasů

Úředníci pražského magistrátu mají ulito ve Švýcarsku přes 200 mil. Kč, Dalík si kupuje vily za 150 mil. Kč za prachy vyvedené z polostátních firem (Lesy ČR, ČD), prostě tady v ČR si vyvolení "kradou" ve velkém a nikoho to nezajímá ! ! ! Místo toho tady řeší, kdo jak dlouho před 30 lety studoval v Moskvě ....... Jde jen o to mediálně přebít krádeže modrých strak a někteří retardovaní jedinci na tyto mediální masáže bohužel přistupují ! ! !

61 hlasů

co to tu meles o modrych, hnupe?vzdyt krade cela koalice kriminalniku, lobistu a mafianu KSCSSD-ODS

19 hlasů

je usmevne, ze nekteri voli modre (a mysli si, ze nekradou) a nekteri oranzove (a myslis si, ze nekradou). Faktem zustava, ze je UPLNE JEDNO, kterou z techto stran zvolite. VZDYCKY vas okradou, oba dva. A vy se tu hadate kvuli barve tricka :)

51 hlasů

Absolutní souhlas ! Je to vše stejný xindl a dokud si to lidé nebudouchtít uvědomit - připustit a budou tu sebranku ODS/ČSSD volit, bude to pořád stejné. Současnému stavu by pomohlo snad jen římské právo praktikované proslavenou VI. římskou legií. Do 2 -3 měsíců by tu byl jakýs - takýs pořádek.

33 hlasů

komunistický hnuse

29 hlasů

Marku (Dalík), už jsi zase naskok zpět v ČR ? ? ? Chápu, je třeba vybrat provize, doplnit konta a vyrazit za nákupy do zahraničí......... vila v Karibiku ? ? ?

29 hlasů

S přibývajícím časem se mi zdá názor, že se měla celá komunistická špička popravit a rudý "střed" pozavírat, za stále méně primitivní.

29 hlasů

No a co? Bububu, jestli budete zlobit, přijde si pro vás ošklivý zlý komunista... Policajt má naprosto stejnou náplň práce ať pracuje pro Rusko nebo pro USA. Rozdíl je jenom v zákonech. Stb není nic jiného než například dnešní civilní rozvědka či některé složky kriminálky. Vysoká škola KGB byla tehdy zřejmě jedno z nejvyšších možných vzdělání, buďme rádi, že tam nesedí nějaký trotl s patnácti lety základky...

61 hlasů

Něco podobného může napsat jen rudý imbecil.

51 hlasů

ike: chudáku

27 hlasů

Spis si myslim, ze je to z velke casti pravda a duvod k zamysleni.

28 hlasů

Děkuji Vám.

20 hlasů

Kdo je bez viny, ať hodí kamenem. Myslím, že kdyby se na diksusních fórech zavedlo pravidlo, že poměry před rokem 1989 může kritizovat jen ten, kdo nebyl v KSČ, SSM a kdo nechodil jako ovce k volbám a nedával dobrovolně své hlasy komunistům, tak by pod články totohoto typu bylo pusto a prázdno.

34 hlasů

Máte skreslené představy ,že jsme tu žili nemuseli jsme být v žádné oranisaci ovce jsem byla .to vy by jste hrdino chosil dvakrát ,byl jste vůbec na světě nebo vaši rodiče nechte si své poznámky pro ně tady píši samí disidenti ?Kritizovali jsme jen doma vy jste normální cvok ,my měli děti a to byla jiná písnička nám nikdo neposílal dolary ,to se disidentovalo co ,Nikdy bych nemyslela že někdo napíše takovou hovadinu

32 hlasů

Já hážu kamenem. Žel jen virtuálně, poněvadž jinak bych tě velice trefil do hlavy.

20 hlasů

Že má papež fašistickou minulost téměř nikomu nevadí !!!Tyto zprávy se vyrojí ,když hrozí provalení nějaké politické špíny viz.Topolánek a dovolená!

46 hlasů

O čemž jste včera nad pivkem mluvili s Mírou Štěpánem a Vaskou Mohoritou s tak spravedlivým rozhořčením, až se Vám stará průkazka Svazu československo-sovětského přátelství v kapse opotila.

27 hlasů

Doktore...?

29 hlasů

co prosím?

48 hlasů

Ale nic, jenom stejný nick, sorry

23 hlasů

Novinářské prošťourávání archivů a svým způsobem novodobé cílené kádrování a zostuzování lidí mě už nejen přestává zajímat, ale začíná se mi i dost nelíbit. Stejně jako mi je celkem jedno, že Topolánkovi rodiče byli komunisté, tak mi nevadí, že nějaký Plecitý byl na stáži u KGB. U CIA nebo FBI tehdy dost dobře stážovat nemohl, pokud se nemýlím. Hlavní je, jak se tito lidé chovají dnes, zda jsou to profíci a slouží dobře své zemi. Takže z tohoto hlediska suďtě a pište. Po 1989 se ostatně překabátila drtivá většina národa. Proto se raději soustřeďte na mafiánské praktiky dnešních politiků, kteří ničí a rozkrádají naši zemi. Na arogantní novodobou politickou šlechtu, jež devastuje demokracii a kálí ovčanům na hlavu.

57 hlasů

to mi teda klepne, já Vám musel dát hlas! Ale Vy nejste tamten B52, co mě tu občas nasí.rá, že ne?

26 hlasů

ššššššššššššššš

48 hlasů

Abyste se pane nemýlil - ona to minulost a přítomnost je propojena. Až nebude mít co dělat - dejte si do googlu "ministr Johanes", abyste zjistil jak se dnešní lobbyisté dostali ke svému vlivu.

31 hlasů

Vždyť nejsme přece jako oni!

27 hlasů

Jendo S. ty se bojíš co maj na Tebe viď :D, myslím, že se dočkáš...

39 hlasů

Mýlíte se, už se králík z klobouku tahá - v úvodu je už o něm přece zmínka :o)

27 hlasů

Tak jsem si koupil časopis jak tu někdo doporučoval a nestačil jsem se divit :). Pane doktore Stachu prozraďte co Vás Pavel Minařík ještě naučil mimo podrazáctví (je obecně známo, že jste běžel za doc. Zoubkem aby se v senátu nezastával doc. Brázdy ještě před hlasováním v senátu PA kdy byl po domluvě a na příkaz rektora odvolán z funkce) a bonzáctví (nepoužíváte náhodou dost často "termím operativně jsem zjistil" :)) víte ono pořád platí "kdo jak s čím zachází s tím také schází.... ). Pamatuji si velice dobře Vaší přednášku na PA když jste tam vytahoval jak jste prověrkové komisi vyprávěl proč jste chtěl studovat v Moskvě - protože v USA to tehdy nešlo :) víte oni lidi nejsou idioti, tak když už se podepisujete jako B52 tak alespoň měňte zavedený slovník :).

29 hlasů

A heledme co se všechno dovíme, proto Zoubek nebyl na senátu Bál se hlasovat proti doc.Brázdovi a bál se hlasovat proti jeho odvolání. Je to posera a zřejmě dojde i na něj.

28 hlasů

Kdyby to byl stážista CIA nebo MOSSADu, bylo by to lepší?

65 hlasů

Vole, ti seděli ve vládě a jeden zdrhnul do TOP 09

44 hlasů

Čím to, že mi to celkem nevadí. Pokud jde o profesionalitu v oboru, je KGB tím nejlepším doporučením, Nejlepší by z tohoto hlediska bylo,kdyby vámi kritizovaný šéf měl zkušenosti z KGB a jeho zástupce sttudoval třeba u CIA nebo u Mossadu. Hlavní je naprostá loajalita k současnému režimu. Pokud jsou to navíc lidé, kteří mají zkušensti ze zahraničnícvh špionáží, ví, jak pracují atd., tím lépe. Jsou to tím větší profíci. Pár takovách lidí podobný rezort vždy potřebuje, i když zrovna šéfa by možná dělat nemusel.

58 hlasů

achjo, jen doufam, ze takhle nesmysli vetsina naroda. oni nejsou loajalni systemu, to se pletete, jsou loajalni kamarádíčkům a predevsim penezum. za chvili se mozna dozvim, ze by bylo dobry, kdyby jsme tu meli nekoho podobnyho jako J. Edgara Hoovera nebo Lavrentije Pavloviče Beriju. kdy uz se poucime?

29 hlasů

Tohle je již zvěrstvo. To nemůžete dvacet let po revoluci myslet vážně. Opravdu Vám nevadí, že vás vedou takovýto lidé. Mimochodem odbornost žádnou nemají a ještě lžou, že Františku Volevecký.

63 hlasů

TÝDENÍKU ! A není to jedno?Nebo musí mít školu od CIA nebo MOSADU ?Máme tady jiné starosti s vládními zloději a velkou nezaměstnaností.Lidi mají obavy co dá.Bojí se případné další války,když nás"přátelé z USA"do všeho zatahují !

32 hlasů

Tak nám zabili Ferdinanda.... :) , ale vážné - už je to venku (přečtěte si tištěný Týden). Tak pane kancléři Volevecký - je na čase Vám zazpívat Wanastowi Vjecy a to písničku - děkujeme vypadněte, už dávno toho bylo dost....!!!! A vy ostatní jestli si myslíte, že být politrukem vojsk ministerstva vnitra je málo a že už o nic nejde, tak se zamyslete, zapátrejte v paměti a uvědomte si kdo třeba stojí za zvěrstvy v Katyni - také politruci sice rusové ale vyznávající stejnou ideologii Marxismu-leninismu!

39 hlasů

Hele lidi, není ten Volevecký nějak přestárlej, když prej může i za tu Katyň? Stoletý fakt nemaj na akádě fakt co dělat. Vodpojte ho od dejcháku - a bude to vyřízený.

27 hlasů

Já nepsal, že může za Katyň - já psal, že politruci jako Volevecký mohli třeba za Katyň - ale to neva....., přečtěte si tištěný týdeník Týden a uvidíte sám

54 hlasů

Malá oprava - oni zpívaj - Neděkujem - vypadněte!!!!!!!!

35 hlasů

Že si toho nevšimnul ten nejlepší a nejspravedlivější ministr vnitra všech dob Ivan Langer ? Vždyť to všechno tak dobře zreorganizoval ! Nejřív ovšem svoji kancelář !

33 hlasů

Radeji piste o Topolankove dovolene. To ja daleko zajimavejsi a tipnul bych si, ze Rebicek je agentem ruskych tajnych sluzeb. Alespon podle toho, ze jeho kamos je Rebjonok ...:-)))

71 hlasů

no však Řebíček přestoupil na pravoslaví, aby si s "kolegama" lépe rozuměl

45 hlasů

Zaměřte se na bulvár, tam je takových témat dost.

54 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov