Hlavní strana > Domácí
Političtí vězni protestují: Pernes nás uráží
03.03.2010 17:30 Původní zpráva
UVNITŘ DOKUMENT. VUML není prkotina. Chtěl si udržet post a všechny výhody, které z něj vyplývají, kritizují političní vězni nového šéfa ústavu pro studium totality.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
kolemjdoucí
12.04.2010 22:58
neregistrovaný
Znám lidi co studovali na filozofické fakultě MU historii a spousta z nich říká, že pan Pernes byl podle nich jedním z nejlepších pedagogů. Nerozumím tomu humbuku, je mi to fakt líto, co se kolem toho nadělá. Docela mě štvou jedinci co jen sedí na svých židličkách a jen vykřikují a myslí si, že na to mají morální právo... je to trapné, když nejspíš ani neznají všechny souvislosti, jenomže soudit umí každej... chudák pan Pernes...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
&
05.03.2010 15:48
neregistrovaný
virgo
04.03.2010 22:59
neregistrovaný
Ten " Ústav " podle našich měřítek může vést jen Adolf Hitler, největší bolševikobijec v dějinách zeměkoule, který nikdy nebyl komunistou a nikdy nestudoval VUML. Vzhledem k tomu, že s našimi politickými vězni neměl nic společného, bude i těm vyhovovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
7 hlasů
puk
04.03.2010 21:14
neregistrovaný
Evropou obchází strašidlo - strašidlo komunismu. Ke svaté štvanici na toto strašidlo se spojily všechny mocnosti staré Evropy - papež i car, Metternich i Guizot, francouzští radikálové i němečtí policajti.
Kde je opoziční strana, která by nebyla svými vládnoucími odpůrci vykřičena jako komunistická, kde je opoziční strana, která by opět potupnou výtku komunismu nevmetla ve tvář jak pokrokovějším opozičníkům, tak i svým reakčním odpůrcům?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
senátor Štětina
04.03.2010 18:50
neregistrovaný
Mě jako zanícenému bojovníku proti komunismu Pemes taky uráží.Co já od nich zkusil.Proti nim jsem bojoval zevnitř partaje.
Snažil jsem se jí svojím parazitováním rozložit.A ted po těžkém boji
si někdo příjde a vleze mi na místo.Budu žádat tučné odškodnění.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
ufff
04.03.2010 18:37
neregistrovaný
Všechna naše tady vylitá žluč by byla zbytečná, kdyby naše vrchnost udělala to, co se nabízí logicky samo: zařadila ten ústav pod Akademii věd, uložila historikům ve vedení ústavu vydávat čtvrtletně na internetu časopis v rozmezí cca 50 -100 stran s průběžnými výsledky bádání. A byli bychom asi všichni spokojení.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
Co
04.03.2010 16:02
neregistrovaný
MARTINKO máte také VUML , NEBO JSTE TAK MLADÁ , ŽE NEVÍTE O ČEM JE ŘEČ ? Zeptejte se svých rodičů a nemusíte se za ně stydět .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Martina
04.03.2010 16:19
neregistrovaný
ates
04.03.2010 17:58
neregistrovaný
Marti
04.03.2010 17:51
neregistrovaný
To není
04.03.2010 17:49
neregistrovaný
Čtenář
04.03.2010 13:26
neregistrovaný
Je vidět pokrytectví vedení Konfederace politických vězňů, když jim na p. Pernesovi vadí vše možné, ale na p. Žáčkovi těmto vůdcům vůbec, ale vůbec nevadí (a nikdy nevadilo), že byl v minulosti členem Fakultního výboru Socialistického svazu mládeže. Co si pak soudný člověk může myslet o vedoucích této organizace. Tím pochopitelně nepopírám utrpení a příkoří jejich členů z doby komunistické totality. Pouze nechápu, jak jednomu bývalému funkcionáři z komunistické éry (tedy Pavlu Žáčkovi) mohou nadržovat a druhého (Jiřího Pernese) nehorázně srážet. Kde je jejich smysl pro objektivitu a spravedlnost?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
84 hlasů
Farkaš
04.03.2010 17:14
neregistrovaný
Jo, čtenáři, vybrat mezi Čechy někoho, kdo si nezadal s bolševikem, je stejné jako najít jehlu v kupce sena. Z tohoto národa je cejtit komunismus jako smrad ze zkažených vajec!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
ze zahranici
04.03.2010 11:53
neregistrovaný
Nazdar
04.03.2010 14:22
neregistrovaný
Jirka
04.03.2010 11:11
neregistrovaný
židomarxista, ultrakomunista a pučista Jan Fischer tam VUML-Prnese dosadil, bude tu Gaza a teror jako v r. 1948.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Tonda
04.03.2010 10:50
neregistrovaný
Kdy už "političtí vězni"přestanou rozeštvávat společnost?Zrušte tento zbytečný "ustav" a bude klid.Ž áčekse uplně znemožnil .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
53 hlasů
Toníku
04.03.2010 17:18
neregistrovaný
Zápotockej? To bys musel zrušit Paroubka s jeho socany.Ti nejvíce rozeštvávají národ, tím, že mezi lidmi vyvolávají závist a nenávist. Komouši na toto byli vždy machři, neboť potřebovali, aby se lidi hádali mezi sebou a nesledovali jejich bejkárny, víme?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
.
04.03.2010 19:43
neregistrovaný
Baryk jun.
04.03.2010 09:37
neregistrovaný
Komunisté už obsadili poslední post. Kruh se uzavřel. Političtí vězni nekoušou a dá se s nimi krásně vytírat prdel. První byl ten Wonka. Jako úlet dali jeho jméno mostu ale za to amnestovali vězeňského doktora a dali doživotní možnost soudit prokurátorce, která ho soudila. My staří už můžeme jedno. Modlit se, aby v těch průměrných 190 denně zemřelých, byla alespoň stovka komunistů. Bože jak já si vážím díla a odkazu Bratrů Mašínů...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
vrabec
04.03.2010 14:42
neregistrovaný
Sokol
04.03.2010 18:00
neregistrovaný
A podívejme
04.03.2010 17:23
neregistrovaný
brabčák už to má hotové. Republika už je bolševiky plná, a vy ostatní, táhněte! Čimčarara čimčimčim. jaká škoda, že Mašínů nebyly tisíce. Nemuseli jsme se tady ubíjet s blbými bolševiky a kde jsme dnes mohli být.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Baryk jun.
04.03.2010 17:00
neregistrovaný
A nenapadlo tě někdy, že sem nepatří ti co na ně plivou? Tady by bylo místa, kdybyste táhli do Ruska, kam vás srdce táhne... Obdivovat tu vykuchanou zdechlinu Lenina.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
Tak
04.03.2010 09:58
neregistrovaný
Taku
04.03.2010 17:29
neregistrovaný
tys chodil za bolševika v norkovém kožichu? Nelži. Lítal jsi od krámu ke krámu a sháněl, tu hajzl papír, tu hřebík, tu banán, tu jinou prkotinu! Jenom vší(ho) komunistického bylo nadbytek! Tak si ho ještě jednou dosyta užij, troubo!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Koláčný
04.03.2010 09:01
neregistrovaný
Páni investigativní novináři, kteří máte starost o to, že Pernes chodil na VUML, když dělal tu velevýznamnou funkci ředitele muzea v jedné moravské obci. Zjistěte prosím pro čtenáře, zda má VUML také pan Klaus, kdysi ministr Dlouhý a ostatní představitelé tohoto antikomunistického státu. Ti snad absolvování VUMLu pro výkon svých tehdejších funkcí nepotřebovali? Prostě, co u jednoho nevadí, u druhého je smrtelným hříchem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
84 hlasů
Koláči
04.03.2010 17:33
neregistrovaný
a tobě podobní, vy pořád nechápete, že Pernes má odhalovat hýzly komunistické zločinné organizace. Pokud byl na jejich straně, je to stejné, jako kdybyste udělali kozla zahradníke.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
Torquemada
04.03.2010 13:01
neregistrovaný
RICHTIG, A JAK PROJEVILI STATECNOST PRI ZKOUSKACH Z POLITICKE EKONOMIE, MDH APOD. PREDMETU... JINAK BY PSEUDOPREDIKATY NEDOSTALI, ZE? ZVL. KARBURATOR KLUAS A ZIVNOBANKER SPIDLA...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
k
04.03.2010 10:19
neregistrovaný
ani jeden z nich ho nemá,do takových sraček jako vuml šel jen idiot protože tam nikdo chodit nemusel nikdo to po nikom nechtěl.ani po pernesovy
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
sandrik
04.03.2010 08:40
neregistrovaný
Navrhuji důkladně prokádrovat dotyčné pány tzv. politické vězně. Třeba bychom došli k zajímavým zjištěním o jejich činnosti a zajímavostech ze života.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
67 hlasů
Začínáš ,
04.03.2010 09:24
neregistrovaný
Jana I
04.03.2010 08:35
neregistrovaný
Ten ústav je na nejlepší cestě ke zrušení.Žáček z toho udělal politikum,odborníci za včasu vzali roha a zůstalo z toho akorát dobré bydlo pro vysloužilce.Jsou to zbytečně vyhozené peníze.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
72 hlasů
zkopirovani Bernarda
04.03.2010 05:29
neregistrovaný
Nejlepsi hlaska je az uplne dole, od Bernarda, taky ji sem kopiruji:
Bernard
03.03.2010 17:42
Listopad 1989 - liberecký VUML - studenti 3. ročníku MUDr. Přemysl Sobotka a MUDr. Petr Čermák
Tot tema hodne pani nebo slecny Mackove. Uz nechte Pernesa na pokoji a rozdejte si to s sefem Senatu. Jinak jste u mne jako investigativni novinarka trapna nula.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Vanek
04.03.2010 03:12
neregistrovaný
Zruste USTR. Proc maji byt ziveni paraziti kterym nevadi v cele USTR politicky prostitut ? Vyuzijte penez na jine ucely. Zivit parazity pro nic za nic si nikdo dopvolit nemuze. Prostitut Pernes ma za ukol aby se zadne informace o dnesnich politikach nedostaly ven. Na tohle platite dane aby z nich byli zivine prostituti kterych je pres sto?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
CERMAT
04.03.2010 13:04
neregistrovaný
Zádrhel
04.03.2010 01:33
neregistrovaný
Političtí vězni si klidně můžou protestovat,ale to je asi tak všechno.Nejsou politickou stranou a tak ze zákona mají stejnou rozhodovací pravomoc jako třebas Svaz zahrádkářů.Chápu,že mnoho z nich trpělo,ale není možné aby začali o všem rozhodovat a do všeho kecat,ale bohužel právě touha do všeho kecat a všem rozhodovat je z nich čím dal tím více cítit.Oni ted o Pernesovi vědí skoro vše,ale my o jejich členech nevíme prakticky nic.Bylo by fér,když tak moralizují ,tak aby jsme i my znaly jejich životopisy minimálně stejně tak dobře,jako známe ten Pernesův.A to jak ty jejich oficiální životopisy,tak i ty neoficiální.Bylo by to určitě zajímavé počteníčko.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
75 hlasů
jk
04.03.2010 18:49
neregistrovaný
V tom není žádnej zádrhel. Stačí se podívat na stránky KPV. Zpochybňovat jejich utrpení může jenom hlupák. A pak ještě nějaká komunistická špína, který není nic svatý!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
to Zádrhel
04.03.2010 13:09
neregistrovaný
Skvěle výstižné, ono totiž být polapen při krádeži například obilí a slepic a být za to souzen se dá dnes obrátit jako čin, jímž chtěl narušit funkčnost zemědělství v RVHP. Jak už někdo výše napsal Začneš jako kriminálník a končíš jako politický vězeň. Ta hranice mezi byl a doposud je velice tenounká.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Škodil
04.03.2010 00:11
neregistrovaný
jsem bolševikům , nechodil jsem do práce , protože po opici se těžko stává , taky jsem jim sem tam něco ukradl , aby jsem zničil hospodářství . Dostal jsem čtyři roky , které jsem si odseděl , potom se to ještě párkrát opakovalo .Jo my politický to máme těžký .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
****
04.03.2010 00:01
neregistrovaný
Karel
03.03.2010 22:58
neregistrovaný
Vysvětlete prosim jaká to byla vlastně univerzita ten VUML!!!!Ti bojovnmíci v čele s pí.Kavalírovou,která by měla radši mlčet neví,že to bylo vlastně školení,kam po práci chodili převážně dělníci a to většinou na nátlak aby měl předseda ZO čárku?Vůbec se těchto studentů nezastávám,ale to co tady děje je při problémech,které republika má ,nesmyslné!!!Paní Kavalírové nevadí absolvent voj,školy TOpolánek,který měl na škole jako jeden z hlavních předmětů marxismus-leninismus?Jo,senilita nás potká časem každého!
?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
65 hlasů
rychlá reakce
03.03.2010 21:37
neregistrovaný
Já zas protestuji proti úvahám propustit Polednovou. To, že jí snad někdo chce přiřknout odškodnění, je snad už sametová antirevoluce! Začínám to všechno, co se tu děje, čím dál tím méně chápat. Ludé, kdosi třetí se nám směje pěkně do ksichtů, jak se tu navzájem žereme.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
Nactiutrhač
03.03.2010 22:07
neregistrovaný
Jen pro srovnání. Co souzení a odsouzení různých ekonomických hochštaplerů. Ti jsoučastěji o čtyřicet let mladší a více než Polednová. Stačí jim zakašlat a už nemusejí do věznice nastoupit. V dalším případě utekou za hranice. Odsouzení Polednové je jednou velkou trapností současné české justice.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Belarmini&santoriLTD
04.03.2010 13:06
neregistrovaný
.. A VITE, KOLIK STOJI JEDEN DEN HEFTLINGA ??? NA TO PENIZE KUPODIVU JSOU , JAKO NA TANKY,SAMOPALY, NEFUNKCNI PISTOLE, PANDURY, GRIPENY... ZAJIMAVE, CO SE VLASTNE ZMENILO? COLD WAR IS OVER, ALE ZBRANE NIKDO V PARLAMENTU NESABOTUJE...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Pacifista
04.03.2010 13:12
neregistrovaný
Přesně tak, také už se Amerika ozvala, že ji štve evropský pacifismus a že bychom měli obnovit svou výzbroj - do háje s válčením na papíře, s tím reálným přirozeně taky, jen to papírové odrovná mnohem více lidí a je to větší kšeft.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Nactiutrhač
03.03.2010 21:13
neregistrovaný
Tak nějak mne po těch dvaceti letech tzv. političtí vězni už pěkně krkají. Jsou dosti namyšlení a myslím si, že by už mohli jít do pr...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
102 hlasů
historik
03.03.2010 21:45
neregistrovaný
Nactiutrhač
03.03.2010 22:04
neregistrovaný
Myslím si, že většině komunistů mohou být ukradení. Dnes už máme jiné problémy. Spíše mi vadí, že tzv. političtí vězni furt otravujou a chovají se, že snědli Šalamounovo hovno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
158 hlasů
Manka
04.03.2010 19:23
neregistrovaný
Proč jsi Ty parchante dovolil(při svém postavení za bolševika), aby vůbec političtí vězni byli? Dnes Ti vadí demokracie, kde tebe nikdo nemusí poslouchat?Sbal si kufry a odjeď tam, kde ještě budou Tvoje ambice uskutečněny.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
Ferry
03.03.2010 21:09
neregistrovaný
Kavalírová,vyhrála jsi,máš nejvíc hlasů v celé diskuzi.Aspoň víš,co si o tobě a tobě podobných kreaturách normální lidé myslí!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
JK
04.03.2010 18:57
neregistrovaný
??
03.03.2010 21:47
neregistrovaný
Kryl odsud utekl
03.03.2010 21:08
neregistrovaný
autor: (pimpi)
Jede z firmy jede pán
manekýn a elegán
v jubce bílé,modrém saku
s dírou v klopě po odznaku
Z odznaku mu Lenin čuměl
o marxismu všechno uměl
to učení vůkol šířil
ba i kvérem na nás mířil
Pak se chátra nasrala
sametově povstala
a nás blbce nenapadlo
že jde jenom o divadlo
Chameleón barvu změnil
stal se z něho feudál
straně se už nezpovídá
dnes si žije jako král
Bolševický lhář a břídil
dnes nás řídí-dříve řídil
a že včera není dnes
je voličem ODS
Teď na troskách republiky
táhnem je a příživníky
i když dřeme jako koně
zisky,ty jsou jenom pro ně
Nás ovládá apatie
celkem nic nás nevzruší
co však mladé tady čeká
to zde nikdo netuší
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
političtí nám byli úplně fuk
03.03.2010 21:07
neregistrovaný
Političtí vězni mě nezajímají, ani jejich názory. Žilj sem jako dospělý za socialismu v 8O.letech a tehdy v podstatě téměř žádní političtí vězni nebyli. Dali se spočítat na prstech několika rukou.Nejsou tedy žádným reprezentativním zástupcem života tehdejší společnosti. Je zajímavé, že tehdy byli drtivé většině lidí nějací političtí vězni úplně lhostejní. Drtivá většina lidí neznala dokonce ani jméno Václav Havel. A najednou se političtí vězni stali jakousi autoritou? Proč, když kdysi byli lidem zcela ukradení? Tak ať jsou jm ukradení i teď. Jsme fakt pokrytci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
78 hlasů
ahahaha
04.03.2010 17:56
neregistrovaný
Pro kristovy rány. Jak může člověk jako vy vůbec v demokratický společnosti existovat. Útěchou je, že komunisti pomalu ale jistě vymíraj........
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
jistě
03.03.2010 21:48
neregistrovaný
čulibrk
04.03.2010 08:09
neregistrovaný
Takhle se mají mezi sebou rádi disidenti.
http://www.cs-magazin.com/2009-
08/view.php?article=articles/cs090866.htm
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
političtí nám byli úplně fuk
03.03.2010 21:10
neregistrovaný
Jeste jsem zapomnel napsat, ze jsem chodil do prvomajoveho pruvodu a tleskal soudruhum na lampionovem pruvodu, ze vystrelili z Aurory. At zije VRSR.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
K.
03.03.2010 21:21
neregistrovaný
Ano, to jsme dělali až na drobné výjimky. všichni. Máte pravdu. Většinu z nás ale po 89 stihla antikomunistická amnézie a už si na své poklonkování komunistům (raději) nevzpomínáme.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Klauss
03.03.2010 20:58
neregistrovaný
Ferry
03.03.2010 21:01
neregistrovaný
JUDr.Karel M.
03.03.2010 20:46
neregistrovaný
Předsedkyně Konfederace politických věznů Kavalírová,byla v době naší "normalizace",vedoucí pracovnicí na Ministerstvu práce a soc.věcí a její manžel dokonce na Ministerstvu vnitra.Určitě na takovém postu se oba museli chovat k režimu,více než loajálně.Pernes navštěvoval VUML,který navštěvovalo skoro 3 mliony
nestraníků a značná část je členem ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
180 hlasů
Baryk jun.
04.03.2010 10:03
neregistrovaný
PrescotBush/Youtub
04.03.2010 13:09
neregistrovaný
NO, SEZNAM TECH CHUDAKU BY MOHL MIT TEN CIBULKA S TOU SVOJI RUDOU KRAVOU, APROPOS, NEMEL ZA MANZELKU KOMUNISTKU ?... ERGO, KAZDY TADY MA BUTTER AUF DEM KOPF... LACHAIM.. AMIGOS..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
redaktorce Macíkové
03.03.2010 20:46
neregistrovaný
Paní redaktorko Macíková, přestaňte už pana Pernese zběsile pronásledovat a zkuste se věnovat něčemu opravdu důležitému a aktuálnímu. Třeba nějaké korupční kauze a pod. Ale na to zjevně vy ani vaše redakce nemáte, a tak se pořád točíte jako na obrtlíku kolem nějakého VÚMLu. Úpadek žurnalistiky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
104 hlasů
Macíková
03.03.2010 20:53
neregistrovaný
Mily pane, kazda, opakuji KAZDA lez a nepravda ma byt pranyrovana bez ohledu na politickou prislusnost autora. Rozlisovani na ty lepsi, nad kterymi se privrou oci, a horsi, nad kterymi se oci nebudou zavirat, zazila tato zeme dost. Mel byste projecit vice ucty k lidem, kteri nemohli za minuleho rezimu vykonavat svoje povolani, jejich deti nemohly studovat, proste byli pranyrovani uz jen za svuj socialni puvod.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Jan
04.03.2010 15:51
neregistrovaný
Vážená paní Macíková,
nevím jaká lež a nepravda? Myslím, že VUML byl tak nepodstatný tehdy jako i dnes. Šlo o zašívárnu a úlitbu buzerantům na pracovišti. Začněme tedy s lustracemi členství v ROH, SČSP, SSM, Pionýru a Jiskrách. Ale potom můj názor nemůžete brát jako směrodatný, protože jsem bohužel nebyl dostatečně odvážný a nepostavil jsem se rodičům, straně a vůbec všem a stal jsem se v 8 letech Jiskrou. I když všem ostatním nástrahám jsem odolal. Proto jsem ani nekandidoval na vedení ústavu.
Pravdě, velkorysosti a rozumu zdar.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
to Macikova
03.03.2010 21:02
neregistrovaný
soudruhovi
03.03.2010 21:12
neregistrovaný
To budete muset nejdrive znarodnit vyrobni prostredky, soudruhu. Ano, tento zpusob hospodareni mate hluboko v krvi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Diskutér
03.03.2010 20:45
neregistrovaný
Tinzapšklí starci už by měli jít do p..ele!Už máme těch jejich debilních,ale současně zlých připomínek dost.A´t sedí doma na konečníku a neotravují lidi!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
prodejce Lega
03.03.2010 20:35
neregistrovaný
Političtí vězni ať si koupí Lego s nějakým vězeníčkem nebo uranovým dolíčkem a staví si ho doma, aby zabili čas a současně na staré časy vzpomínali. A nechají pana Pernese na pokoji.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
vzkaz
03.03.2010 20:42
neregistrovaný
michal
03.03.2010 20:34
neregistrovaný
místo tam pro své zkušenosti a kvality nejspíše mít může, ale ne vedoucí, podobně tam nepatří disident, ten je blokován z jiníé strany...asi ne i emigrant, osobně bych byl pro vědce z bývalých zemí rakouských, tui znají klima a mohou míti i odstup
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
Brumla
03.03.2010 20:28
neregistrovaný
chacha "nomenklaturním pracovníkům"...nová kategorie asi přisluhovačů STB , to mi zní jako občané kteří měli státní tajemství a p. Penc je denuncioval , byl tam i můj známy konstruktér forem, který kreslil formy na pogumovaní pojezdovek pro OT, výkres byl originál ruský , proto musel mít státní tajemství.My mladí jsme měli ze strého pánaprču , protže Staání bezpečnost zjištovala i zda není v 50 letech na moc mladé kočky, poptávala se u sousedu i hostinského, ten byl tak vykulený že mu nosil pivo hned a po čárku.
ředitel muzea ve Slavkově mezi ně tj kádry v nomenklatuře OV KSČ na 90 procent nepatřil, ale patřil tak například Cyrilek Svoboda jako státní notář...mám to ověřené, notáře schvalovala nomenklatorní komise ov či obvodního výboru KSČ
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Jirka
03.03.2010 20:20
neregistrovaný
Židovský ultrakomunista Jan Fischer musí odstoupit ! Pučista Jan Fischer co se dostal k moci pučem proti demokrsticky zvolené vládě organizovaným plukovníkem KGB Vladimírem Železným je bezpečnostní riziko pro celou EU. VUML-Pernes je toho výsledkem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
Pr(u)dič
03.03.2010 20:20
neregistrovaný
O cem se tady hovori? Ja poprve na VUMLu propadnul. Z marxismu-leninismu. Pote jsem provedl sebezpytovani a vyvodeni zaveru z me osobni krize. Stal jsem se nejlepsim sberacem papiru a zelezneho odpadu spolecne se spoluzakem Kolomanem a co myslite? Ucitele na VUMLu se na mne hned jinak divali. Mohl jsem to zkusit podruhe a slavnostne jsem studia dokoncil v rijnu 89. Chapu tuto dizguzi spravne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Zloději nicků Felix
04.03.2010 12:43
neregistrovaný
tralalo eMařko zlodějko
03.03.2010 20:31
neregistrovaný
Slušní dostáváme jasné avíza
03.03.2010 19:58
neregistrovaný
V ČR v roce 2010 - dospěl čas k novým emigracím z politických důvodů !!! To, co se zde dnes a denně děje - toho je jasným důkazem. Levice si na politický puč - návratu Levice - povolalina pomoc dokonce i odboráře.
Češi jsou nepoučitelní!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
!!!
03.03.2010 20:10
neregistrovaný
ze by si levice pro svuj navrat povolala pravici v cele se zlodeji z ODS, KDU, SZ a TOP09?????????
To je tak potouchle rafinovane, pravice povolana k zajisteni navratu levice rozkradla CR a nasrala ovcany na jejichz zadech mohla 20let stipat drivi tak, ze ovcane zuri a jsou ochotni jit do generalni stavky. A to jeste nic neni, az jim dojde, ze jim ukradli jejich duchody i duchody jejich deti a vnoucat, pak teprve zacne rev. Opravdu zvazte tu emigraci, ale upozornuji, ze v civilizovanych statech hrozi brzke vysetreni za zatceni na rozdil od CR, kde icko rozprasil policii a justici tak, ze chudaci nevi co si pocit s neustavajicimi hlaseni z okolnich statu od SVYCARU, ANGLANU, AMIKU, RAKUSAKU a nove i RUSAKU o KORUPCI V NEJV?YSSI POLITICE CR!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
96 hlasů
magořina
03.03.2010 19:45
neregistrovaný
Magořina se opět spustila na diskuzi. Nikdo nechce chápat, že Pernes je nasazený bolševik, který má za úkol zničit veškeré důkazy o politicích od Havla, přes Klause až po estebačku fousatou Šustrovou, a další tzv. chartysty, kteří korabolovali s komunistickým režimem a estébáky.../Proto byl vybrán Pernes, jako čistič, který má za úkol zničit všechny usvědčující dokumenty na politiky kteří zde vládnou od roku 1990. Že je tomu tak komentátorko Šustrová....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Dotaz
03.03.2010 19:43
neregistrovaný
Političtí vězni, kde jste byli, když Havel kamarádil s KSČ, Čalfa byl napřed premiérem, potom fin.poradcem Havla, když Havel kamarádil s agentem StB Junkem a pak mu těsně před bankrotem Chemapolu prodal Lucernu, takže jsme to nakonec platili my z daní. Kde byli vězni celých 20 let, když se ve státních funkcích střídal jeden bejvalej komouš za druhým, vždyť to trvá dosud? Když v televizi čumíme na umělce- býv. komunisty, dokonce estébáky, to vězni drží hubu, tak ať ji drží i teď. Chce to měřit všem stejně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
Odpověď
03.03.2010 20:04
neregistrovaný
Kolaborovali jsme a kamarádili se s Čalfou, Junkem a dalšími komunisticko estébáckými parchanty, kteří nás zato na 20 let nechali u lizu. Záda nám kryli tací velikáni jako kozopasec Penců, ošklivka Šustrová z Lidovek, Monika Pajerová, Lubor Kohout, svatý Václav Malý... a další komici...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
komik
02.04.2010 00:02
neregistrovaný
topošmejdov
03.03.2010 19:29
neregistrovaný
volič mafiána íčka Historik se asi zbláznil nebo žije ve svém vlastním modrém světě
Ods nikoho nazavřela?neukradla?Švýcarské konto Ods se 170 miliony.LTO a Ods přes 30 vražd a rádež 60 miliard ,kauza Berka a napojení na ODs přes 30 vražd miliardové tunely,šéf ODs v Pěnčíně zavraždil a zapálil svého věřitele ,šéf Ods ve Ždírci plánoval vraždů dvou bílých koní na které přepsal zadluženou firmu , tisíce bílých koní povraždila podnikatelská v drtivé většině beztrestná modrá elita poté co na ně přepsali své stamiliony zadlužené firmy ,Justiční mafie ods ovlivnila stovky zločineckých kauz .Za levicové politické názory už přišli o zaměstnání desetitisíce lidí. Nomenklaturní kádři Ods turbostudují a tituly (třeba z práv) si rozdávají na svých soukromých školách i na veřejných a vyhazují ze škol studentry kteří dosáhli vyššího počtu bodů u přijímaček jen aby tam dosadili svoje mafiány a děcka .
Íčkův Historiku vzpamatuj se
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
Aleš
03.03.2010 19:26
neregistrovaný
Proč v té komisi sedí jacíci političtí vězni? To je nějaká zásluha, být politický vězeň? Jakou mají kvalifikaci? Těch lidí mi může být líto, ale když někdo dostane od někoho přes držku (obrazně), v tomto případě od komunistů, tak to z něj nedělá ani hrdinu, ani morální autoritu atd. Prostě jen dostal přes hubu. jako já jednou v jedné hospodě od nějakých cigošů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
lukoil a klaus ODS
03.03.2010 19:07
neregistrovaný
Lukoil platil knihy Klause zakladatele ODs stále vám to nedochází ? Kgb a Stb se dala na podnikání zorganizovali puče a ekonomicky si rozdělili majetky občanů a dnes je z nich pravice a největší antikomunisti ,k vymývání hloupounkých mozků jim, stačí Goeblesovký projekt - Česká televize a mainstream který zaměstnává idiotíky nesmyslnými spory
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
o čem to je
03.03.2010 19:02
neregistrovaný
agent Stb Plavec udavač Štětina velký antikomunista a pravičák se přidal k TOP
velký bojovník pravdy a lásky byl udavač STB se přidal k TOP-ods
StB si Štětinu předvolala. Ten se ke všemu doznal, a ihned estebákům "práskl" několik svých kolegů, kteří údajně mohli ideologicky závadný text do podniku přinést. Nedosti na tom: téhož dne Štětina podepsal prohlášení mlčenlivosti a také vlastnoručně sepsaný vázací akt. StB mu poté založila osobní svazek a přidělila krycí jméno Plavec.
http://slepeckahul.pecina.cz/2010/01/senator-stetina-byl-dobrovolnym.html
zcela se projevuje pravidlo - čím co antikomunista to udavač Stb, aktivní svazák , čí bývalý nomenklaturní kádr
mladí antikomunisti jsou jen hitlerjungend s vymytým mozkem udavači STB typu Štětiny-
co je ale skutečně děsivé ,že masmedia neinformují veřejnost - stránka obsahuje fotokopie svazku udavače Štětiny
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
agent Stb Plavec - udavac senator Stetina
03.03.2010 19:18
neregistrovaný
realita
03.03.2010 19:00
neregistrovaný
Ods je extremistická strana bolševických synků,bývalých svazáků šířící ve společnosti nenávist ve stylu -poturčenec horší turka-,bývalí stbáci, kriminálníci,zlodějíčci,svazáci-současní tzv.-čeští podnikatelé-bývalá zločinecká chátra ovládla stát-od té doby pod hlavičkou modré straky zcela úspěšně tunelují státní majetek.LTO,Harvardské fondy,Nova,banky,kampeličky,investiční fondy,pojištovny-a stamiliardy se z rukou státu stěhují do rukou sponzorů ODS
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
Mukl
03.03.2010 19:57
neregistrovaný
Osle "realisto" a strana ČSSD už je úplně čistá od komunistu a komunistu se štítí? Tam už ti komunisté vůbec nevadí? Jsi idiot mimořádných kvalit a velikosti ! Ty pitgomi "realisto" ! Ty by jsi také honem honem lezl do kompartaje, jen kdyby o tebe stálí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
alča
03.03.2010 18:52
neregistrovaný
modrá ods-stb
03.03.2010 18:51
neregistrovaný
STB založila OF a z ní vznikly ODS,ODA,OH..ted jdou po modré
a další "tzv. pravicové strany",ted jsou z nich největší bojovníci proti komunismu,a jako nevětší plačky vzpomínají na pražské jaro ,kdy si dvě části ksč vyřizovali účty
připomenme si
Stbácký puč 17. 11 1989 kdy stbák "zifčák "hrál roli mrtvého studenta Martina ŠMÍDA-a také si uvědomme,že tahle nomenklatura nám ted vládne
-jen ted jsou z nich největší bojovníci proti komunismu se přejmenovala na pravici
a tak ted ti nejhorší udavači ,a estébáci jsou těmi největšími antikomunisty
člověk z ODS ,na ministerstvu napojen na ruskojazyčné mafie
Bursík (vláda Topolánka) dotáhla a vedomě zaměstnával důstojníka STB a tuto situaci obhajoval a schvaloval
ti nejhorší svazáci ,a synci bolševických nomenklaturních kádrů si po puči založili pravicové strany
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
veritas
03.03.2010 18:58
neregistrovaný
Tak
03.03.2010 18:48
neregistrovaný
si nejsem jistý , co je horší , býti členem KSČ , nebo současným členem ODS ? Pokud to někdo ví ať odpoví , rád se poučím , prosím , pokud možno slušně .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Mukl
03.03.2010 19:59
neregistrovaný
Ty "Tak-u" jsi také mimořádně blbí, když u ODS vidíš nějaké bolševické manýry, kdežto u samotných komunistru a ČSSD je už vůbec nevidíš.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Kyklop
03.03.2010 20:52
neregistrovaný
Mukle,já jsem možná podle tebe blbý,ale ty jsi nonplus ultra pablb.Nauč se aspoň pořádně česky psát,ty "blbí" tvore!Já nevím,ale takovíto negramotimby se sem do diskuze vůbec neměli pouštět!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
historik
03.03.2010 19:07
neregistrovaný
Dobré je nebýt členem KSČ. ODS, ani jinou stranu do toho nepleťte. Žádná jiná strana nikoho nezavřela, nikomu nic neukradla, ani nikomu nepřikazovala ji volit. Pokud víte o někom, komu jiná strana než KSČ, ukradla jeho konkrétní majetek, koho zavřela, komu nařídila ji volit,napište. Že se vám politika ODS nelíbí, to je vaše právo. ODS vám možnost toto sdělit ostatním nevzala.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Vidím
03.03.2010 19:24
neregistrovaný
na ulici mnoho bezdomovců , kterým je více než šedesát , jsou mezi nimi i staré ženy a nevěřím , že jsou zde jen vlastní vinou .Komu připadl jejich byt či domek , kolik takových umrzlo , není to také poprava , když stát nedokáže své občany ochránit před zloději a podvodníky , Co však nevidím je námořní plavba ČKD a mnoho jiných podniků . Asi se špatně dívám ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Mukl
03.03.2010 20:08
neregistrovaný
Vidíme vidíš veliké hov-o ! Poteřbuješ brýle alespoň o dvaceti dioptriích aby jsi tršku viděl. Zatím se viděním jen chlubíš. Vždy žili taková individua, která radějí spala ve stozích a živila se drobnou zlodějinou, jen když nemusí nic dělat a jen se válet a chlastat. Dokonce ti povaleči vůbec nedělali ani v komunistických kriminálech. Jen nebyli na očích takovém kreténum jakým jsi ty Základní dávku stravy dostali a nic víc nechtěli. Žili v teple a nějaké ašacení na sebe jím bolševický erár také poskyttl. Ty špíno, jkak se žilo důchodcum za komunistu, když třebas jako někdejší živnostníci neměli na důchod vůbec právo? Vás takový bolševický dobytek se měl hned v listopadu a následudjících měsících vystříltet a stát by si ušetřl spustu trablu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Možná
03.03.2010 23:18
neregistrovaný
jseš mukl , ale určitě jseš blb , kterému není rovno . Kolik starých lidí přišlo o svůj majetek , protože nejsou schopni se v této zlodějské společnosti zorientovat . oni se celý živod chovaly poctivě a zloděje nechápou , to tobě nedělá problém , že je někdo mukl není zásluha , každý není zloděj , vrah a násilník , blbe .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
to Mukl
03.03.2010 20:44
neregistrovaný
Důchod měl každý, živnostníci jen byli možná poškozeni započítanými lety, penzi měla tenkrát i naše babka, která byla celý život tzv. "doma", tak nekecejte. Úroveň vašeho vyjádření napovídá, že nejste politický vězeň, ti mají jistou kulturu, ale vy jste seděl leda za zlodějny nebo násilné trestné činy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
ODS
03.03.2010 19:01
neregistrovaný
nechala popravit 192 lidí v politických procesech nebo zavřít do koncentráků 200.000 občanů? Rozkradla lidem soukromý majetek, vyhnala je z domovů, nedovolila lidem studovat a poslala je do výroby? Nechala střílet do vlastních lidí na hranicích? Topolánek a spol. sice nejsou žádní svatouškové, ale na KSČ nemá v jejích zločinech nikdo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
petr
03.03.2010 18:47
neregistrovaný
Mukl
03.03.2010 20:09
neregistrovaný
petr
03.03.2010 21:03
neregistrovaný
nocnimura
03.03.2010 18:46
neregistrovaný
STBácká pakáž vypráví, že studium na komunistický VŠ pro vyvolený sionistický kur.. je stejné jako hájit vlast v ar´mádě. Tohle může soudruh tvrdit doma v knesetu!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
šaškárna
03.03.2010 18:43
neregistrovaný
a komedie odvádění pozornosti jede dál ,třeba na vraždy LTO a ODS zapomeneme,třeba na vraždy a berdychův gang a ods zapomeneme a tak donekonečna budeme mlít půjmy o vumlu v zemi kde bolševický lampasák - svazák vlajkonoš topolánek z rodinky nomenklaturních kádrů Ksč vede pravici
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
vrabec
03.03.2010 21:32
neregistrovaný
Díky systému,který byl navozen po roce 89´ bylo v ČR zavražděno přes 4 tisíce lidí,v průměru ročně přes 200-převážně nevinných !!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
historik
03.03.2010 19:13
neregistrovaný
Právě vy teď odvádíte pozornost od zločinů komunistů. A uklidněte se. Pomůže vám to psát bez překlepů a srozumitelněji. ODS snad někoho zavraždila? Student vojenského gymnásia je bolševický lampasák? Co to má společného se studiem VUMLu pana Pernese?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
to historik
03.03.2010 19:20
neregistrovaný
sepp
03.03.2010 18:36
neregistrovaný
žralok
04.03.2010 13:38
neregistrovaný
Sepp-ie už mají někde zavřené nikoli v převýchovných táborech, ale v zoo...Takže pane seppe, pozor, abyste nebyl sám zavřen někde ve zvířecím parku.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Baryk jun.
04.03.2010 09:40
neregistrovaný
vrabec
03.03.2010 22:37
neregistrovaný
pess
03.03.2010 19:09
neregistrovaný
sepp
03.03.2010 19:40
neregistrovaný
nocniimuura
03.03.2010 18:50
neregistrovaný
clod
03.03.2010 18:43
neregistrovaný
Pr(u)dič
03.03.2010 18:31
neregistrovaný
Dyzgrymynace!!! Tohle takhle nenechame. Kde jsou lidska prava?! Soudruh Pernes byl legalne zvolen a zustane docasne ve funkci. I kdyby to bylo na dvacet let ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
Ládik
03.03.2010 18:24
neregistrovaný
Dobrý večer! Co čekat ve státě, kde je premiérem člen KSČ Fischer, budoucím premiérem spolupracovník Stb kr. j. Roko, který ve svém projevu velebil třicáté výročí Vítězného února, členem PS komunistický bachař Vondruška, jeho šéfem agent Stb Falmer. Takže místo Pernese tam klidně mohli strčit Grebeníčka ml.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
to Ládik
03.03.2010 19:00
neregistrovaný
Radek
03.03.2010 18:17
neregistrovaný
Kam až tohle dojde? Rada vybrala na místo, které už z principu vyžaduje člověka morálně čistého, absolventa VUMLu a lháře. Není co řešit, je třeba vypsat nové výběrové řízení. To je vše.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
to Radek
03.03.2010 18:39
neregistrovaný
Mám takový dojem,že v KSČ a SSM bylo hodně lidí a funkcionářů především proto,aby uspíšili pád totalitního režimu.A ti rozhodně někdy nelžou.Proč by to podobně nemohlo fungovat i u vumláků.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
JohnDoe
03.03.2010 19:07
neregistrovaný
hahahahaha, lepší vtip neznám. Oni všichni byli vlastně disidenti uvnitř mateřské partaje. Kolik je vám let. Zažil jste tu dobu vůbec. A nebo jste jeden z nich a děláte si alibi, ale hodně hloupě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
to JohnDoe
03.03.2010 19:30
neregistrovaný
Ano,byl to vtip,ironická poznámka.Právě,že už hodně pamatuji,tak s nadsázkou si mohu dovolit napsat o tom,s čím jsem se v posledních 20 letech nejednou setkal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
611
03.03.2010 18:27
neregistrovaný
To se ale soudruh Pr(u)dič pos.re ... Uz to vypadalo, ze ho soudruh Pernes vymaze ze seznamu a oni ho mozna odvolaji:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
Poučné
03.03.2010 18:02
neregistrovaný
jak se vyrábí aféry....cituji nepřesnosti z článku
Za "spolehlivého" se pak podle zákona považuje člověk, který od 25. února 1948 do 15. února 1990 nebyl členem nebo kandidátem KSČ, absolventem vysokých škol politických, bezpečnostních a vojenských a školení obdobných směrů.
v zákoně je přesně toto.
a) členem nebo kandidátem Komunistické strany Československa nebo Komunistické strany Slovenska,
b) absolventem vysokých škol politických, bezpečnostních a vojenských a školení obdobných směrů ve státech, které byly smluvní stranou Varšavské smlouvy5),
c) příslušníkem nebo zaměstnancem bezpečnostních složek anebo evidovaným spolupracovníkem bezpečnostních složek s výjimkou základní nebo náhradní vojenské činné služby,
d) příslušníkem nebo spolupracovníkem cizí zpravodajské služby státu, který byl smluvní stranou Varšavské smlouvy5).
Zkrátka článek je šmejd......
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
90 hlasů
Ten zákon má číslo 181
03.03.2010 18:34
neregistrovaný
ps
03.03.2010 18:29
neregistrovaný
Plně souhlasím, místní muzeum ve Slavkově bylo typem místa, na které se lidé uklízeli (Pernes nebyl v KSČ), rozhodně ne cílem kariéry "nomenklaturního kádru". Nevím, na čem se zakládá primitivní názor, že je Pernes lhářem. Rada ústavu konečně na místo ředitele vybrala člověka, který je na rozdíl od Žáčka, bývalého člena fakultního výboru SSM, který celkou tuto aféru vyvolal, profesionálním historikem. 1) Ústav by měl přejít pod Akademii věd; 2) měli bychom být schopni rozpoznat kvaziestébácké praktiky (s rozpoznatelným Pažoutovým autorský štichem), které vedly k této pseudoaféře a honu na slušného člověka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
95 hlasů
alča
03.03.2010 18:55
neregistrovaný
!!!
03.03.2010 18:09
neregistrovaný
PREMIER FISCHER klasicky kabatovy clen KSC pred 1989 politickym veznum voni, stejne jako rtm. bolsevicky Topolanek, ktery se nestiti vyznamenat ani sproste vrahy Masiny. Stejne tak jim nevadi humanitarni bombarder a sionista Havel, ktery zahajit rozkradeni CR
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
beta
03.03.2010 18:02
neregistrovaný
Jak sionista Fischer zakazal prednasku jednim telefonem
03.03.2010 17:58
neregistrovaný
Norman Finkelstein: Jako Don Quijote si nepřipadám > http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1894:norman-finkelstein-jako-don-quijot-si-nepipadam&catid=107:tema-tydne&Itemid=446
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
??? ci je to premier?
03.03.2010 18:06
neregistrovaný
Topolankem dosazeny premier Fischer, by si mel ujasnit zda jsou mu prednejsi zajmy CR nebo IZRAELE, Cechu nebo sionistu a hlavne s tim pak seznamit Cechy, podobne jako militantni Bartak, ktery jezdi do Izraele na porady co 14 dni a dokaze koupit jeden gazik Iveco za 49mil. nasich penez!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
MILAN
03.03.2010 17:57
neregistrovaný
clod
03.03.2010 17:57
neregistrovaný
Felix
03.03.2010 17:53
neregistrovaný
ze nam sionisticky premier Fischer zavadi cenzuru , to politickym veznum nevadi > http://www.blisty.cz/art/51461.html
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
...
03.03.2010 17:54
neregistrovaný
„Nikoliv já, ale pan Fischer se zdá být ve sporu s lidskoprávním společenstvím a s mezinárodním právem“
*
Deník Právo odmítl otisknout odpověď Normana G. Finkelsteina na článek Jana Fischera Přátelé Palestiny z 27. února, v němž jej český premiér obvinil z ideologického a manipulativního přístupu k problematice holocaustu. Podle dnešního telefonického vyjádření zástupce šéfredaktora Roberta Denglera údajně postačuje reakce na tento článek z pera Petra Uhla, kterou pod názvem Není tu žádný svár Židů a ostatních list zveřejnil 3. března. Uhlův článek se však věnoval primárně obviněním ze lži a antisemitismu, která byla Fischerem adresována jemu osobně.
*
V rámci zásady audiatur et altera pars tedy zveřejňujeme také text sobotní reakce Normana G. Finkelsteina, který v Právu nemohl vyjít.
*
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
prez.krok
03.03.2010 18:24
neregistrovaný
... snad se dá pochopit, proč Právo neotisklo odpověď prof. Finkelsteina, ale myslím, že o její existenci (když už ne o obsahu) mělo informovat ; zajíma mě však především to, zda skutečně Akademie přednášku zrušila na nátlak vládní moci, a jestliže ano, odkud ten vítr vál...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Akademie věd se poněkud zalekla
03.03.2010 19:14
neregistrovaný
Podle interních informací Britských listů byl krok Akademie věd, která dle svých slov "provádí koncepční politiku vědy a výzkumu", způsoben telefonicky z úřadu premiéra Fischera. Jinými, daleko upřímnějšími slovy: Předsednictvo Akademické rady Akademie věd se poněkud zaleklo..
----->
http://www.blisty.cz/art/51345.html
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
27.2.2010
03.03.2010 17:56
neregistrovaný
Předseda vlády Jan Fischer tvrdí, že obviňuji Izrael z genocidy Palestinců. Jeho tvrzení je věcně nesprávné. Je pravda, že jsem obvinil Izrael, že se dopustil rozsáhlých válečných zločinů a zločinů proti lidskosti, citoval jsem ale pouze závěry respektovaných lidskoprávních organizací jako Human Rights Watch a Amnesty International. Nikoliv já, ale pan Fischer se zdá být ve sporu s lidskoprávním společenstvím a s mezinárodním právem.
*
Fischer také tvrdí, že mé argumenty o zneužívání holocaustu jsou...“čistě ideologické a manipulativní“. Zesnulý profesor Raul Hilberg, zakladatel vědeckého studia holocaustu, který byl až do své nedávné smrti v tomto oboru nejvyšší autoritou (napsal třísvazkovou studii Zničení evropských Židů), uvedl, že mé klíčové závěry v knize Průmysl holocaustu jsou „opravdu umírněné, rozumné a věrohodné“ a že kniha sama je „průlomovým vědeckým krokem“. Moji druhou knihu o holocaustu Před soudem stojí národ označil deník New York Times za „významnou knihu roku“.
*
Pan Fischer mě považuje za excentrika. Britský filosof John Stuart Mill výstižně napsal „Málo se nyní odvažujme být excentričtí, a to je hlavní nebezpečí naší doby.“
*
Norman G. Finkelstein
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
pavel
03.03.2010 17:48
neregistrovaný
To
04.03.2010 14:50
neregistrovaný
křovas
03.03.2010 18:46
neregistrovaný
to křovas
03.03.2010 19:04
neregistrovaný
JoJo
03.03.2010 17:45
neregistrovaný
Kocourkov! Radní potvrdili,že" LHÁT SE SMÍ "! Radní, co říkáte přísloví "kdo lže,ten krade"? Radní, jste tvůrci marazmu, kkterý zde v mnoha oblastech panuje. Stydím se za Vás! Jděte od válu, Vaše jednání patří do doby před 40ti lety.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
K.
03.03.2010 17:45
neregistrovaný
omyl
03.03.2010 18:14
neregistrovaný
Ale nikdo z nich nechtel vest takovyto ustavu, priteli. Soudruh Pernes ted keca, ze studovat VUML bylo jako byt v ROH. Asi si mysli, ze jsou vsichni padli na hlavu. Politickem veznum se vubec nedivim.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Manka
03.03.2010 17:48
neregistrovaný
Bernard
03.03.2010 17:42
neregistrovaný
RAdek
04.03.2010 07:12
neregistrovaný
přemýšlíš ?
03.03.2010 18:44
neregistrovaný
to Bernard
03.03.2010 18:24
neregistrovaný
dotaz
03.03.2010 18:13
neregistrovaný
Lukáš
03.03.2010 20:02
neregistrovaný
Když se najde novinář, který najde odvahu a zeptá se pana předsedy Senátu přímo, bude vymalováno. A když to pan předseda nepřizná, pak se zajisté naši investigativci dokážou (když budou chtít) dostat k důkazům. Mimochodem KSČM má záznamy o VÚMLu zajisté kompletní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
odpověď
03.03.2010 18:28
neregistrovaný
.
03.03.2010 17:37
neregistrovaný
dotaz:
03.03.2010 18:12
neregistrovaný
Kdo z ODS konkrétně spolupracoval se Stb? Mezi poslanci takoví lidé určitě byli a jsou(Paroubek - kr. jméno Roko, Filip - kr. jméno Falmer, Falbr - instruktor tzv. Ústavu zahraničních studií při VŠ SNB, kr. jméno Farkaš, Kavan - kr. jméno Kato, Ivan Přikryl - kr. jméno Právník (paroubkův šéf Úřadu vlády) Ale všichni vyjmenovaní jsou členy Bolševické KSČ nebo ČSSD. A slovo naivka je od slova naivní, tam se j nepíše. To Vás na VUML určitě neučili, že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Zádrhel
03.03.2010 22:41
neregistrovaný
to dotaz
03.03.2010 20:59
neregistrovaný
Např. Stb Bartoš, Rajninec, Hasil, vrazi z ODS: Musil ze Ždírce, Fojtek z Prostějovska. Syn člena ODS Římana pobodal na koleji kolegu studenta. Zloději z ODS: Bendl prodal za drobné 11 ze 16 středočeskýcjh nemocnic, čímž ochudil kraj minimálně o 3/4 miliardy Kč.(http://pravo.novinky.cz/minule/p295p12d.php
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Bernard (245 hlasů) 03.03.2010 17:42
Listopad 1989 - liberecký VUML - studenti 3. ročníku MUDr. Přemysl...
JUDr.Karel M. (180 hlasů) 03.03.2010 20:46
Předsedkyně Konfederace politických věznů Kavalírová,byla v době naší...
Nactiutrhač (158 hlasů) 03.03.2010 22:04
Myslím si, že většině komunistů mohou být ukradení. Dnes už máme jiné...
petr (107 hlasů) 03.03.2010 18:47
Už jsem někde napsal,že Žáček kolem sebe kope a bude kopat.Teď dostal...
redaktorce Macíkové (104 hlasů) 03.03.2010 20:46
Paní redaktorko Macíková, přestaňte už pana Pernese zběsile...