Hlavní strana > Domácí > Politika
Czech Coal mě chce zdiskreditovat, tvrdí Bursík
02.02.2010 12:04 Aktualizováno 02.02. 14:10
Bývalý šéf Strany zelených Martin Bursík tvrdí, že proti němu uhelná společnost Czech Coal vede diskreditační kampaň. Její vedení prý má vazby na premiérova poradce Mlynáře.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
Sháněl
04.02.2010 10:50
neregistrovaný
Bursík se diskreditoval sám, to by mu snad neuvěřil žádný soudný člověk, že radil těžařúm jak využít biomasu a to za 1,5mil.Kč.Je fakt, že to využili tehdy,když jim nahrál na směč tím, že obvinil vládu p.Fischera z korupce. Není mně ho líto, protože on sám dělal podrazy soustavně. Vzpomeňme si na ten jejich Kongres,kde se zbavil odpůrců(Kuchtové,Stropnického)absolutní podpásovkou, těsně před ukončením kongresu. Silou Kačenko, silou! Teď se diví? Strana zelených jako celek, ta pravicová strana karieristů Biolišky,Bursíka, Biomasy, Hliníka,pardon Dusíka je v podstatě v likvidaci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Karel
03.02.2010 06:21
neregistrovaný
Bursík se zdiskreditoval sám,protože pracovat pro ministerstvo a zároveň radit mostecké uhelné,tak to je opravdu síla!Bursík je hrobař zelených i když si to většina z nich,mj.dobře ve funkcích usazených nepřipouští.Lidi mu dali hlas jako alternativě,ale on ze zelených udělal béčko ODS!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
hanka
03.02.2010 04:48
neregistrovaný
AB
02.02.2010 22:36
neregistrovaný
Nyní jsem sledoval vystoupení Bursíka na ČT 24. Bursík přiznal, že v době kdy byl poradce munistra Ambrozka, pobral od Mostecké uhelné 1500000,-Kč (slovy jeden a půl milionu) jen tak za nějakou malou radu. Opravdu čistý hoch a čistý rádce. A nyní hraje komedie jak mu jde o Jiřetín. Dobrý místopředseda pana Topolánka. To byla opravdu čistá vláda, on se tam Čunek vlastně mezi nimi s Kalouskem ztratil.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
Sajrajt
02.02.2010 18:17
neregistrovaný
k oslavám 20. výročí Velké Listopadové Sametové Revoluce
02.02.2010 17:18
neregistrovaný
haha
02.02.2010 16:57
neregistrovaný
díky těm zelenejm bezmozkům a jejich podpoře ekologických zdrojů elektřiny , nám na polích místo obilí rostou fotovoltaické elektrárny , které ještě dotujeme jejich majitelům........
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
www
02.02.2010 16:07
neregistrovaný
Všemi, komu není lhostejný osud Horního Jiřetína... > > Jsem zděšena postojem starosty D.Voláka k prolomení limitů. Není nic horšího, než postavit lidi proti sobě na základě nějakých finančních kompenzací, na což mnoho lidí, kteří neuvažují dál než co bude zítra, bohužel moc dobře slyší. > My Jiřetínští se tím dostáváme do naprosto šílené situace. Nejen, že na nás, co s těžbou nesouhlasíme a nechceme si nechat ( a někteří již po několikáté ) zbourat své domovy, se stáváme nepohodlnými těm, kteří touží po jakémkoliv zisku. Mám velký strach, co z tohoto prohlášení může vzejít. Litvínov křičí o pohřebné, ale o co máme křičet my. Možná, že jednou i o holé životy. Myslím, že moc nepřeháním, Ve jménu peněz jsou lidi schopni všeho, a pokud budou mít v cestě nějakou překážku, budou se jí chtít zbavit. V tomhle je to stejné za komunismu i demokracie. > Každé volby na jakékoliv úrovni nám přinášejí jen nové a nové starosti, jak se která strana staví k limitům a co nám slibuje. Při posledních krajských volbách obě největší strany shodně deklarovaly, že v programu prolomení limitů nemají. Kolik mítinků na toto téma bylo jen v Horním Jiřetíně. Všude bylo řečeno: pokud s tím nesouhlasí všichni občané, nic prolomit nemůžeme. Myslím, že je nás tu stále dost, kdo o prolomení nestojí, protože domov se prostě nahradit nedá a ve jménu uhlí jich už bylo zničeno tolik...Kde je dnes uhlí, pro které muselo padnout královské město Most? To, jak se s ním zachází ukazuje spíš na nehorázné plýtvání a ne
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
Martin
02.02.2010 16:07
neregistrovaný
CHYBA starosty Volaka
Staci sledovat reakci mluvčí Coalu L. Novotné a hned je jasne, ze Volak udelal osudovou chybu. PRIPUSTIL prolomení, a to se nedela. Soupeř to zaznamenal, a protoze miliarda sem, miliarda tam, to neni pro uhlobarony zadna suma, staci se uz jen dívat - Volák město už prodal !!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
parbat
02.02.2010 15:13
neregistrovaný
xyz
02.02.2010 15:02
neregistrovaný
Takový xindl jako Bursík, který chce být také ůspěšný za každou cenu, tedy dle ODS je in, je stejný xindl jako modrá mmafie z ODS a stejnš ynteligentn í jako biomasa Žáková. indl jako xindl, nevolitení pro slušné lidi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
50 hlasů
xyz
02.02.2010 15:02
neregistrovaný
Takový xindl jako Bursík, který chce být také ůspěšný za každou cenu, tedy dle ODS je in, je stejný xindl jako modrá mmafie z ODS a stejnš ynteligentn í jako biomasa Žáková. indl jako xindl, nevolitení pro slušné lidi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
22
02.02.2010 18:05
neregistrovaný
22
02.02.2010 18:05
neregistrovaný
kubabuk
02.02.2010 14:48
neregistrovaný
Faktem je, že zelení jsou jediná strana, která za sebou nemá žádný korupční skandál a která bojuje proti různým lobistickým aktivitám těžařů a jiných a vykazuje určitou míru slušnosti a upřímnosti. Tahle kauza je směšná a soudný člověk ví, že dělat poradce a dostat za to prachy ještě neznamená dělat něco špatného.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
Aster
04.02.2010 11:04
neregistrovaný
Zelení jsou strana,která sama začala podrazy, viz statečné vystoupení Kačky jau,kde si vybrala nejnesympatičtějšího policajta a nahrála na něho to násilí. Pak po volbách ta orientace jako béčko ODS, úspěšné vydírání aby na čtyři poslance měli pět členů vlády. Pro politiku bude přednost, že ten klan odejde z PS!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Kubakuku,
02.02.2010 14:54
neregistrovaný
kuba
02.02.2010 17:39
neregistrovaný
přečti si jakýkoliv fundovaný komentář a trošku sleduj politiku a pochopíš. a tvoje urážka o tobě svědčí nejlíp, protiargument nemáš,co s tebou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
emil
02.02.2010 14:41
neregistrovaný
Bursík se zaměřil na to, že byl obžalován jako "dvojitý poradce". Radil ministerstvu i Mostecké uhelné. To ale vůbec není důležité, jestli to bylo v souběhu, ale důležité je, jestli Bursík pracoval jako poradce u Mostecké uhelné a navrhoval nebo se spolupodílel na prolomení limitů. Jak znám jeho křiváctví a oblibu peněz, myslím si, že by byl ochoten za tučnou prebendu dělat cokoli. Jeho "oblíbenost a spravedlnost" jasně vystihuje obliba jeho strany, které nešéfuje, jen tahá za nitky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Petr K.
03.02.2010 10:29
neregistrovaný
A důkaz pro to, že pracoval na prolomení limitů by nebyl? Smlouvy mluví o něčem úplně jiném. A to, že teď Czech Coal, který má zájem na zničení nepohodlného Bursíka, bez důkazů říká něco jiného, musí přece myslícího člověka spíš urážet. Emile, myslete.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
Kuba
02.02.2010 14:40
neregistrovaný
Bursík píchl do vosího hnízda, tak na něj vytahují "špínu". Ve skutečnosti se nejedná o nic víc, než o tvrzení, že jim Bursík dělal poradce, což klidně mohl, na to není nic špatného. Důkaz , že by Bursík podporoval zbourání Jiřetína žádný není, prostě je to pomluva a Bursíku braň se. Co si pamatuju, tak Bursík byl vždy proti prolomení limitů a tvrdí to i místostarosta Horního Jiřetína. Je to umělá kauza a je dobře , že někdo poukázal na propojení politiků a těžařských firem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
beta
02.02.2010 14:23
neregistrovaný
ODS začina byt nervni--snaži se strašit komunistama a nevi ,že 83% občanu považuje nove papalaše po r 89 horši než ty RUDE
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Dušan
02.02.2010 14:14
neregistrovaný
Teď nevím jesli jde o českou firmu, jestli to není "anglické uhlí", že?,protože co je ten"CZECH COOAL", JÁ SÁM NEVÍM... slovníky sebou nenosím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
sat
02.02.2010 14:08
neregistrovaný
Nechci se zastávat Bursíka, ale také bych nekriticky neobhajoval Fischera. Jede v podstatě v Topolánkových stopách, ministři si dělají, co chtějí. Jen umí všechno takticky zabalit do zdánlivě rozumných, ale nic neříkajících slov. Prostě obsah vládnutí stejný, jako za Topolánka, jen forma uhlazenější.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
sat
02.02.2010 14:56
neregistrovaný
Mimochodem, dnes Fischer zatím blokuje jednání sněmovny, nedostavil se, ani za sebe neposlal jednoho z místopředsedů !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
ll
02.02.2010 14:05
neregistrovaný
Diana
02.02.2010 13:49
neregistrovaný
Člověk už se musí všem těm kauzám smát. Všichni jsou nevinní, nikdo nic neudělal, druhá strana je chce prostě zdiskreditovat, očernit, pošpinit, je to všechno na politickou objednávku...Pane Bursíku, tím, že jste se dostal do vlády, jste měl jedinečnou šanci dokázat, jak vážně to s nápravou politiky myslíte. Dokázal jste jediné - že vám jde - jako nakonec každému - o koryto. Sice jste fňukal jak profesionální plačka, několikrát za týden jste z vlády vystupoval - hezké dvadlo pro veřejnost, ale bohužel jenom divadlo. Takže se teď nedivte, že vám nikdo nevěří ani dobrý den. %
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
60 hlasů
d
02.02.2010 14:31
neregistrovaný
?
02.02.2010 13:47
neregistrovaný
Co takhle kdyby se Bursik naucil pocitat spotrebu zarovek misto volani kamaradovi do prazskeho zastoupeni Philipsu po navsteve Hradu? Je to oopravdovy trotl, ze neumi zakladni kupecke pocty?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
Katka
02.02.2010 13:39
neregistrovaný
Bros
02.02.2010 13:31
neregistrovaný
Bursik je znam co by idiot a to ne jen ve svem okoli.Poskozuje se sam a navic s jeho konkubinou nadelali jiz ostudy dost.Prohledni strano brcalu a zbavuj se takovych,kteri ti skodi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Tykač
02.02.2010 13:23
neregistrovaný
Mostecká uhelná společnost už od listopadu 2008 neexistuje. Rozdrobila se na několik malých společností a plno lidí propustila. Těžba už majitele nezajímá, ložisko se dá zpeněžit lépe až za několik (desítek) let až bude opravdu nedostatek uhlí pro vytápění domácností.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
jitka
02.02.2010 12:57
neregistrovaný
Květa
02.02.2010 12:48
neregistrovaný
petr
02.02.2010 14:50
neregistrovaný
kopřiva
02.02.2010 12:44
neregistrovaný
Lidi vy jste snad úplně blbí.Ani slovo o odhalených podvodech k prolomení limitů těžby,ani slovo o tom,jak si uhlobaroroni usurpují monopol na prachy za jakoukoliv cenu,ani slovo o tom,že Fischer chtě nebo nevěda jim k tomu pomáhá.Ale řvete na Bursíka.Tentokrát ale byste měli být rádi,že konečně odhaluje podvod a manipulaci i svámi všemi´,na kterou doplatíme všichni daněmi a peníze na potřebné nebudou.Konečně dokažte ho také jednou pochválit,protože teď si to zaslouží!!! Naučte se konečně býr spravedlivý a po zásluze pochválit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
emil
02.02.2010 14:44
neregistrovaný
Teď ale hlavně řve Bursík, tak jej kopřivo také pokárej a řekni mu, ať se naučí být konečně spravedlivý, pak že ho někdo pochválí.
Děkuji
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
kuba
02.02.2010 14:43
neregistrovaný
naprostý souhlas. ovšem lidi se rádi chytnou na zavádějící titulky. faktem je , že zelení jako jediná strana vykazují jistéou známku slušnosti a neprovázanosti s korupčním prostředím, to je fakt, a proto mají můj hlas
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
emil
02.02.2010 14:46
neregistrovaný
Ty si snad děláš srandu ? Průšvih na Šumavě s lesní kalamitou, rozhodnutí o biopalivech, která dávají do ovzduší stejný sajrajt jako původní paliva, prosazení pětinásobku ceny slunečních kolektorů, to je všechno práce Zelených a všechny nás to bude stát pěkné prachy !!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
kuba
02.02.2010 17:44
neregistrovaný
šumava- konečně odborné řešení problému. kolektory- čistá energie je prostě dražší. biopaliva- souhlas, docela průšvih. jo, a prachy nejsou všechno, ikdyž pro řadu lidí to neplatí
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
Méďa Pů
02.02.2010 13:08
neregistrovaný
Hmm, jednou udělá něco "dobře" a máme se hned počůrat? A to mi povězte co tu dělá dobře? Snaží se jen hodit bahno na další strany, aby se po volbách zase mohl na chvíli věnovat svým majetkovým podvodům. Takově my ale už nechceme a dáme to ve volbách vědět, to se nebojte... plané kydy už nikoho nezachrání.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Petr K.
02.02.2010 12:38
neregistrovaný
Jo tak o to jde... Já myslel, že pan Bursík se snaží odhalit jím nějaký podvod pana Fischera a ono jde zase jen a jenom O KORÝTKO. Ti naše šibalská prasátka, šup ke korýtkům. A proto: ČSSD, ODS A ZELENÉ - N E V O L I T !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
Vzdoropapež XVI.
02.02.2010 12:33
neregistrovaný
tonny
02.02.2010 12:51
neregistrovaný
Penízky od MOSu nesmrděly , co? Pláštík ekologie přikryl strategický zájem, kterým je prolomení limitů. Z toho se nevylžeš, farizejský Bursíku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
58 hlasů
kuba
02.02.2010 13:14
neregistrovaný
petr
02.02.2010 12:31
neregistrovaný
Na tiskovce byl tam i místostarosta Horního Jiřetína, který také podržem Bursíka. pravda je evidentně na straně Bursíka. Fišer vypadá jako hodný klučina, dalíka mu dělá Mlynář. většina vlády je pod vlivem Czech coalu, nemám pochyb !!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
jk
02.02.2010 12:52
neregistrovaný
Jo jo, Mlynar je smejd na urovni Nemce, Dalika nebo Dimuma. Vsak uz byl za jeden svuj tunel odsouzenej na 5,5 roku, ale kamaradicci ho bouzel zachranili.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
emil
02.02.2010 14:49
neregistrovaný
Jsi hlupák, kdyby sis alespoň uvědomil, co píšeš za lži. Ta prasárna s Mlynářem byla právě v tom, že byl nepohodlný. Čti si blbe Blesk a neotravuj normální lidi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
jk
02.02.2010 19:57
neregistrovaný
hera
02.02.2010 13:15
neregistrovaný
jk
02.02.2010 13:32
neregistrovaný
čutálista
02.02.2010 12:30
neregistrovaný
Jarda
02.02.2010 12:46
neregistrovaný
-
02.02.2010 12:23
neregistrovaný
Bursik by mel vzit dalsi jednicky - Topolanka, Kalouska, Knize, Cunka, Vondru, Langra a desitky dalsich a zalozit novou skvelou politickou stranu a s ni jit do viteznych voleb. Muze se jmenovat treba Strana Pro Blaho Zmrdu Za Penize Podvedenych Ovcanu - SPBZZPPO. Langr by pripravil nejakou viteznou Kubiceho zpravu, Topolanek Smlouvu s obcany CR, Bursik neco o globalnim oteplovani v pekle a na slunci a Kaalousek Pouceni z krizoveho vyvoje, aneb krize se nas netyka, Knize by se omezil pouze na sepsani svych restitucnich naroku a pokyny sionistu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
69 hlasů
karel
02.02.2010 12:22
neregistrovaný
Bursíku,miliony od uhelné společnosti,pracovat pro ni a to načemkoliv a následně tvrdit,že jej něco poškozuje,tak to může brebtat jen zelený blb Bursík!!!!Pro zelené největší nepřítel ,ale pan expředseda pro ni PRACUJE,tak to je for!!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
Když ono to jde skoro samo...
02.02.2010 12:20
neregistrovaný
Proč se pan Bursík diví, že mu lev chce ukousnout ruku, když mu předtím strkal dobrovolně hlavu do tlamy? To je snad nějaká choroba, kterou chytil od Kateřiny Jacques, ne? Jen si říkám, že tak snadné jako ona tenkrát s tím chudákem policajtem, to mít tentokrát nebude.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
liberal shark
02.02.2010 12:19
neregistrovaný
Tak on si přivedl Koteckého jako svědka ? To asi bylo jako v Cimrmanovi: Na vlastní uši jsem slyšel, že steward nikdy neřekl ... :-)))).
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
jojo
02.02.2010 12:14
neregistrovaný
jojo
02.02.2010 12:14
neregistrovaný
J&T ykač
02.02.2010 12:13
neregistrovaný
zradili jste greenhorni našeho vůdce soukmenovce kamaraden Topola zato vás zlikvidujem. Ten švindl s jakoby vyloučením Zubové a Jakubkové ti Buráku nesežerem. nejsme blbí , víme jak Hajvlůješ
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
56 hlasů
bob
02.02.2010 12:13
neregistrovaný
Wolf
02.02.2010 12:12
neregistrovaný
Zaručený recept, jak diskreditovat tohoto arogantního šaška je: hlavně ho nevyplašit! Von to zmákne sám...a zadarmo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
lik
02.02.2010 12:11
neregistrovaný
Neměl ses zaplétat z modrýma ptákama! Topolánek Řebíček Langer Nečas Julínek a ted tito experti ne zlodějiny mají nový hit ESO!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
101 hlasů
!
02.02.2010 12:10
neregistrovaný
tohodle ekoteroristu za provizi nikdo diskreditovat nemusi. zvladne to v pohode sam s teplym al gorem a konkubinou auau, co by se s nim zase rada na par let zasila za nase penize do oazy bolsevickeho privatniho komunismu pro posrance.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
56 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
bob (130 hlasů) 02.02.2010 12:13
Tento krivak se totalne zdiskreditoval sam. A znicil i celou Stranu...
lik (101 hlasů) 02.02.2010 12:11
Neměl ses zaplétat z modrýma ptákama! Topolánek Řebíček Langer Nečas...
parbat (79 hlasů) 02.02.2010 15:13
Pan Bursík je politicky i odborný neumětel,se svoji biomasou...
Květa (78 hlasů) 02.02.2010 12:48
Ať už jde tenhle křivák i se svou biomasou do háje! Nikdo mu už...
Kubakuku, (72 hlasů) 02.02.2010 14:54
je to možné, že jsi takový debil?