Hlavní strana > Domácí > Politika
Skandální projev
Grebeníček rozčílil poslance útokem na církev
03.02.2012 11:28 Aktualizováno 03.02. 14:17
Slovní přestřelky mezi vládní koalicí a opozicí provázely hned od počátku páteční jednání sněmovny o vládním návrhu zákona o majetkovém vyrovnání státu s církvemi. Přesto Sněmovna nerozhodla o osudu vládního návrhu o církevních restitucích ani po pětihodinové debatě.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
svatopluk riha
04.02.2012 15:59
svatopluk
zajimave,ze komousovi staci,ze se omluvil a tim to hasne.nikdo ani u nas,nebo svetove potrestan nebyl.krestani se mohou omlouvat nahoru dolu,nekolik papezu se omluvilo za inquizici a chlapeckove,delaji dobre,ale v jejich pripade to porad nestaci.komousi by meli na par let skocit lamat sutr v lomech na cerstvem vzduchu.brigada!cha,cha,cha!shalom.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
3 hlasy
Johan Rey
04.02.2012 12:37
JohanRe
Faktem je,že církve byly po celé vládnutí KSČ diskriminováni a že jim byl odňat majetek je faktem také.Nejrozumnější by bylo vytvořit seznam znárodněného majetku, a teprve po celonárodní diskuzi,ten majetek,který byl opravdu odebrán vrátit.Vracení chaoticky určeného majetku,může způsobit zase jen nové nespravedlnosti.Souhlasím s tím,že stát je ten nejhorší správce majetku a v církev vkládám naději,že se o vrácený majetek bude starat daleko lépe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
T.S. Garp
04.02.2012 11:51
t.s.garp43
Johan Rey
04.02.2012 12:39
JohanRe
Muha Ha
04.02.2012 14:01
nezijuvbublineActimelu
Julka Neznámá
04.02.2012 15:38
Julka
No podívala jsem se na vaše příspěvky a na Johana a myslím,že mu nesaháte ani po kotníky.Jenom zde vykřikujete a myšlenka žádná.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
3 hlasy
miloň kouzec
04.02.2012 11:22
myras
Redaktore, redaktore
správná formulace vystihující podstatu je:
Grebeniček rozčílil poslance vládní koalice útokem na cirkevní restituce". Tak se nebojte napsat pravdu, už přece není cenzura, nebo jo?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
Pr(u)dič Pružina
04.02.2012 10:17
PRAVYPRUDIC
XXXL
04.02.2012 11:54
XXXL
Když jsou všichni takoví pánbíčkáři, proč se tak nechovají, proč kradou, jak straky a ještě chtějí rozdávat z cizího. Je opravdu třeba zjistit, kolik je včech flanďáků včetně Cyrila Svobody (pravý katolík), aby se hrstce hamižných fráterníků nenasypalo, neúměrně jejich potřebám i zásluhám.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
Johan Rey
04.02.2012 05:58
JohanRe
Jak řekl můj dobrý kamarád.Pokaždé,když začnu přemýšlet o tom,zda by bylo dobré zase po dlouhé době zkusit volit komunisty,tak vystoupí Grebeníček a mám jasno.Tato strana je prostě stranou,která má s demokracií společné tolik,jako Pol Pot svého času v Kambodži.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Josef KLEISNER
03.02.2012 22:45
BOSS
..nó,ono když se to vezme kolem a kolem tak se církenvím hodnostářům nedivím neb po r. 1948 přišli o něco víc!Totiž o velikou moc nad veškerým děním v tomto státě.Každá svatba,narození a křest dítěte,pohřeb atd.atd. se totiž vedl v evidenci na faře,byly z toho poplatky,ale už Josef II jim do toho začal fušovat a oni se zalekli a jak jsem se tady dočetl oni se vždy vzepřou v nějaké divné době a vyjdou s navrácením majetku,ale jakého?Vždyť na všechno musí být doklad a ten musí být zapsán v knihách.Toto je téma pro historiky a ti se musí vyjádřit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
77 hlasů
Pavel Michal
04.02.2012 17:32
Michall
ta moc trvá, stačí nádor v rodině a už se shání, co je po ruce, a církev je, podobně když někdo má plesnivýho dědka, kam s ním? postižené dítě?.jistě je círekv oslabena tak to není tak slavné, jistě není součást televizní reklamy, tak blb čumil do bedny o církvi ani nic neví, jen fekalie, co mu nalejou do palice, ale i blb patří do přírody, sám obvykle do círvce přileze, stačí když má syna feťáka a manželsku s aids
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
4 hlasy
Baryk Baryk
03.02.2012 21:51
Baryk
Kdyby starej Grebeníček visel 14 dnů na Hodonínském náměstí na lucerně, (Štrougal v Praze atd.), tak se naše veškeré politické konání vydalo vpřed výrazně kultivovaněji a návrat majetku církvím již mohl být důstojně uzavřen.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
7 hlasů
Přemysl Kadlec
03.02.2012 23:35
Kadlec
Starej Grebeníček (Štrougal atd.) na lucerně +naše kultivované politické konání = důstojný návrat majetku církvím.Tady dostává logika na frak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
Pr(u)dič Pružina
04.02.2012 10:03
PRAVYPRUDIC
Marjánka Novákovic
03.02.2012 18:51
Marjanka
Witold Venusberg
03.02.2012 19:07
Pyrhocoris
Pr(u)dič Pružina
04.02.2012 10:05
PRAVYPRUDIC
Muha Ha
03.02.2012 22:35
nezijuvbublineActimelu
Alice Černá
03.02.2012 20:45
Aba
No tak video odjinud (žádní komunističtí agenti):
www.outsidermedia.cz/Necasovi-hrozi-8-let-vezeni-z - a-tzv-cirkevni-restituce-1.aspx
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Artuš Král
03.02.2012 20:43
ucitel
Marjánka Novákovic
03.02.2012 19:09
Marjanka
Jaroslav Klíma
03.02.2012 16:20
Slavekk
Jaroslav Švorc
03.02.2012 15:55
Jarda2
Poslanci si dali přestávku.Doufejme,že se během této přestávky sformuje rozumná většina poslanců,která se dokáže domluvit i s církvemi o tom, že:1)současný návrh zákona,který míchá restituce se zajištěním financování církví a jejich odlukou od státu, je nejhorším možným řešením,že je to ekonomickoprávrávní zmetek,který škodí všem a nejvíce samotným církvím.
2)je nezbytné oddělit tyto dvě problematiky a řešit je samostatně s jinými reprezentanty státu,než dosud.
3)naprostá odluka církví od státu je špatné řešení, jak pro stát,tak pro samotné církve,že ještě hodně dlouho bude mezi námi dost lidí,kteří si svůj život,bez nadpřirozeného,všemocného Otce nedovedou představit a že spořádáný stát nemá právo hodit tyto lidi na pospas bůhvíjakým sektám.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 15:11
Garf
Takže historicky o komunistech víme, že v demokratickém systému dovedně zneužívají jeho výhod. Jakmile se dostanou k moci, demokracii zruší a protivníky odpraví. Díky Grebeníčkovi máme potvrzeno, že se navíc v čase nemění. Jak je někdo může volit?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
5091 hlasů
jaroslav novak
05.02.2012 19:54
jaroslav17
Pr(u)dič Pružina
04.02.2012 10:09
PRAVYPRUDIC
Julka Neznámá
04.02.2012 15:42
Julka
Zatím co ho mamka učila chodit,tak taťka si pěkně zmučánkoval pár politických vězňů a večer o tom povídal synkovi místo pohádky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
4 hlasy
eM Felix
03.02.2012 17:02
Ja
Nechápu jak jinak celkem rozumný chlap může napsat takovýhle žvást z modré dílny. Grebeníček v podstatě řekl to, co si myslí většina národa.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
90 hlasů
svatopluk riha
04.02.2012 15:54
svatopluk
proc uz tedy nebecel v roce 2000 pri navraceni kc.300 mil.zidofske cirkvi a opcim?to obsahovalo i tri granty pro historicke zkoumani,dustojne oslavy a akce na zabraneni opakovani holokastu.s tim komousi a ani cesi nemeli nic spolecneho.no,co bol to?cha,cha,cha!shalom,meshuge.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
4 hlasy
Marseille
03.02.2012 16:00
Marseille
Správný hospodský v práci nechlastá palivče. Za vzestup preferencí KSČ mohou právě jen a jen zlodějští experti PŘEDEVŠÍM z řad ODS a bývalé KDUČSL - Mirda "promile" Kalousek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
eM Felix
03.02.2012 17:06
Ja
Přesně tak, největší podíl na tom ,že komunistům rostou preference a přibývá příznivců mají takzvané pravicové strany.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
Přemysl Kadlec
03.02.2012 15:22
Kadlec
Pete Kuchta
03.02.2012 15:34
Petebull
Pete Kuchta
03.02.2012 17:16
Petebull
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 17:31
cibule
Označení našeho současného systému slovem "demokracie" je jen zástěrkou pro krytí mafiánského režimu. Vsadila bych se, že mnohým našim vysokým představitelům by dokonce vyhovovala taková "lidová demokracie", jakou se honosí Severní Korea, k jejíž životní úrovni nás svými "moudrými" rozhodnutími odhodlaně posunují.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Vladimir Mraz
03.02.2012 15:07
miravrasna
kdysi byli ti křesťani citelně skromnější, když byli ochotni pro víru sloužit jako potrava pro lvy .. dneska už v hamižnosti směle konkurují politikům ..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
420 hlasů
Pavel Michal
03.02.2012 15:00
Michall
argumentovat zmučeným Tomáškem, který zachránil řadu životů právě lavírováním a až v plné bezmoci se snažil o jasnost..samo o sobě stačí, být poslanec muž, žádal bych satisfakci, ale s hovady se nebiji, kdyby mne zneužíval otec, byl bych asi ještě větší zrůda..chyba je hlubší, publikum volí hitlery a beneše, církev to nezachrání
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Diana Stores
03.02.2012 14:51
Diana
Nebyla jsem v tomhle post-bolševickém bordelu pár let a jen se tady divím,co je ještě možné!Komunisti sedí v parlamentu,jejich děti jsou prý socialisti a prý se jim tady říká socky nebo odboráři a je to hanlivé slovo jako před mnoha lety.Zakažte levici a bude i tady dobře,jinak nikdy!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
Muha Ha
04.02.2012 14:25
nezijuvbublineActimelu
Artuš Král
03.02.2012 20:46
ucitel
Dámo, já nevím, kde jste byla, ale nejspíš na Marsu. Tady vládne pravice a komunisti nejsou vládní stranou. Ano, Nečas je z komunistické rodiny, ale není levicový stejně jako všichni vandráci ve vládě!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
eM Felix
03.02.2012 17:09
Ja
No preference
03.02.2012 15:00
Nopreference
Tady nejde o levici, ale právě o ty komunisty a jejich děti, co sedí v parlamentu ve všech stranách. Ono po tolika letech, co jsou u moci, se těžko změní sami od sebe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
Pr(u)dič Pružina
04.02.2012 10:15
PRAVYPRUDIC
Takže děti špatných komunistů jsou zákonitě taky špatní komunisti ?
Tedy potom děti kulaků jsou taky kulaci, děti buržoustů jsou taky buržousti, děti šlechty jsou šlechta, děti kapitalistů jsou kapitalisti ..... přesně tak to říkali právě komunisti ! A taky podle toho jejich děti záměrně znemožňovali !
Takže ještě jednou: "komunist a jejich děti ....." !
A co takhle blbci a jejich děti, to taky platí ? To abys ty své radši rovnou utratil !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 14:59
cibule
Milá Diano, možná bude nejlepší, když se zase vrátíte do toho bordelu, ze kterého jste k nám zavítala vy. Nejedná se snad o nějaký zahraniční noční podnik s lucerničkou pro slabomyslnou klientelu?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Vladimir Mraz
03.02.2012 15:09
miravrasna
Anička skřítek
03.02.2012 14:56
zak01
Pete Kuchta
03.02.2012 15:46
Petebull
Marseille
03.02.2012 14:29
Marseille
Pavel Pospisil
03.02.2012 14:20
PavelPospisil
Ten bolševický dobytek se měl, stejně jako jeho odporný StBácký fotr, již dávno houpat na kandelábru, a ne kázat o morálce - prostě hnus - bohužel, havlova chyba - s tou komoušskou lůzou se mělo zatočit hned.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
91 hlasů
Marseille
03.02.2012 14:25
Marseille
Jiří Hoch
03.02.2012 14:24
hochji
ó, zde máme dalšího milujícího katalíka- zatočil by pěkně po bolševicku A když říkám, že jsou to stejní lidé, nevěříte!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
48 hlasů
Pavel Pospisil
03.02.2012 14:30
PavelPospisil
Nejsem katakíkem ani katolíkem, nýbrž se hlásím k CB (ale na tom v celku ani nezáleží). Prostě ten bolševický nevzdělatelný póvl měl dostat, co mu náleží.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
7 hlasů
Přemysl Kadlec
03.02.2012 16:07
Kadlec
Pospíšile,vy ani nemusíte uvádět čím jste nebo co jste.Stačí,když se tu a tam otřete o komunisty nějakou tou "duchaplnou" myšlenkou.Ta dost napoví,resp.vypoví o vás víc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:43
hochji
No preference
03.02.2012 14:26
Nopreference
Kolaborace s okupanty se všude ve světě trestá nejvyššími tresty, to jen u nás jsou v parlamentu a kážou o morálce.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
Muha Ha
03.02.2012 15:12
nezijuvbublineActimelu
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:09
Garf
Pete Kuchta
03.02.2012 15:39
Petebull
Přemysl Kadlec
03.02.2012 14:32
Kadlec
Snad toho řekl víc.O pokání jednu větu.Zase záleží více záleží na tom,kdo to řekl,ne co řekl.Přece není poslancem jen pro hlasování.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:36
Garf
V tomto případě skutečně je důležité, kdo to řekl. Komunisti se velmi snažili církev a víru sprovodit ze světa a výsledkem jsou mrtví lidé a zničené životy.
V roce 1989 jsem věřil, a nebyl jsem sám, že komunisti přiznají svou porážku, tiše se se studem rozplynou a bude po nich veta. To byla obrovská chyba.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
Artuš Král
03.02.2012 20:49
ucitel
eM Felix
03.02.2012 17:15
Ja
Jak by se mohli rozplynout, když pseudopravice dělá svými skutky všechno proto, aby je v očích lidí rehabilitovala?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 16:53
cibule
To by po nich ovšem nesměla nastoupit garnitura, která jim přímo žene voliče do náruče, a komunisti se ani nemusí tak moc snažit...
A proč nebyli komunisti odstaveni po roce 1989 od moci, kdy by to bylo zcela pochopitelné, na to jste se měl zavčasu zeptat pana Havla - proč např. ta vstřícnost vůči Čalfovi a prodej Lucerny Chemapolu?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Miloslav Weiss
03.02.2012 14:44
whitebeard
JAN JAN
03.02.2012 15:30
Janek
Jiří Hoch
03.02.2012 14:19
hochji
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 14:12
PRAVYPRUDIC
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:18
Garf
Takže neřekl ""Římskokatolická církev příliš nezpytovala vlastní svědomí, nelitovala upřímně zla, které v minulosti způsobila, své hlasité požadavky na majetek až do konce roku 1993 v podstatě kamuflovala,"?
Od představitele následnické organizace strany, která dokázala umořit lidi v žalářích k smrti jen kvůli jejich víře a z klášterů byla schopná udělat prasečáky, je takové vyjádření slušně řečeno ke zblití.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Miloslav Weiss
03.02.2012 14:48
whitebeard
hmmm, a teď mi ty kecale řekni, v čem Grebeníček neměl pravdu..a pamatuji kardinála Tomáška, jak plakal u Husáka dojetím, že se stát stará u sakrální památky:))..k blití jsi tu jen Ty..fanatický ignorant:))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 15:08
Garf
XXXL
04.02.2012 12:19
XXXL
Hospodský Palivec
03.02.2012 15:44
Garf
Miloslav Weiss
03.02.2012 15:31
whitebeard
Jiří Hoch
03.02.2012 14:21
hochji
Vyvraždění albigenských byla procházka růžovou zahradou? A to jen kvůli nepatrným odchylkám ve víře ,,Vyvražděte je všechny (celé město) , Bůh si to přebere"-dokonce vraždili i,, pravověrné" !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
70 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:44
hochji
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:27
Garf
Ano, ve 13. století. Vnímáš jistý rozdíl?
Evropská civilizace stojí na křesťanských (a židovských) základech. To nemusí být vždy to nejlepší ani to není nutně zásluha církve, Ale funguje to.
U nás komunisti ve 20. století udělali z jedné z nejcivilizovanějších a nejrozvinutějších zemí světa kůlničku na dříví. Jejich dědictví nás ovlivňuje dodnes, čehož jsi zářným příkladem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
111 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:47
hochji
Nefunguje.Kde je láska k bližnímu, kde je solidarita, slušnost,nesobectví? Já nežiji z dědictví, já žiji ve společnosti, která vyrobila bezdomovce, nezaměstnané, nenávidící a psychopaty. Ať už bylo před rokem 89 jakkoli,nikdo na ulici neumrzl a druhý by se tomu nesmálNebyla dětská pornografie, rodiče netýrali děti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:07
hochji
kdy se omluví církev za vyvražďování tzv. kacířů-katarů hugenotů, valdenských aj.-to všechno byli katolíci, které pronásledovali. Už jenom křížové výpravy proti Čechům, kteří se postavili nenažranosti církve ! Mimochodem-už se omluvili za upálení Jana Husa?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
68 hlasů
XXXL
04.02.2012 12:31
XXXL
Wojtyla se za Husovo upálení omluvil jménem Svatého stolce (jen neřekl, že podle nich to s tou chudobou církve kapku posral).
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
7 hlasů
Karel Walther
03.02.2012 14:10
cvach
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:21
Garf
Papež Jan Pavel II:
"V květnu 1995 v Česku prosil o odpuštění za úlohu, kterou církev sehrála v náboženské válce proti reformaci. 18. prosince 1999 se omluvil za popravu Jana Husa v roce 1415."
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:09
Garf
Rudla Kudla
03.02.2012 14:01
Ant
Marseille
03.02.2012 14:04
Marseille
Karel Walther
03.02.2012 13:59
cvach
Proti tomu vydání majetku a hlavně peněz církvím tedy hlavně katolické by měla protestovat hlavně mládež ,nám dědkum co to máme za pár to muže být už u zádele .Ještě by se dalo polemizovat s návrhem ČSSD i když já bych těm flandákum na-ral.Zblblá mládež si již určitě připravuje zase vajíčka na opozici tak co chcete. Stejně to projde díky zrádným veverkám a nakonec si zatleskají.Rýt budete držkou v zemi i za tu českou ovčí povahu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
72 hlasů
Marseille
03.02.2012 14:01
Marseille
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 13:58
PRAVYPRUDIC
Šimurdo, myslíš si, že seš snad něco víc, když se modlíš a chodíš do kostela? A ti, kteří nevěří v Boha, nemodlí se a církev je pro ně jen banda "šašků" jsou snad méněcení?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
64 hlasů
Josef Lustig
03.02.2012 14:08
Andersen
Ty se modlit nemusis, tobe by ani Pan Buh nepomohl :)))....... a tak zustanes menecenny :)).... ale za to dostanes od komunistu kazovou cokoladovou kolekci na vanoce zdarma:) ... takovou co po ni boli zuby :)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
100 hlasů
Muha Ha
04.02.2012 14:04
nezijuvbublineActimelu
Ty dostaneš od soudruhů z ODS kolekci od Nestle, takovou tu vyrobenou z chemie a sraček, kterou by si jinde nedovolili prodávat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
eM Felix
03.02.2012 17:26
Ja
Miloslav Weiss
03.02.2012 14:52
whitebeard
Lustigu, Ty o Bibli a katolickém náboženství toho moc nevíš, že?:))..Bůh pomůže každému, je totiž nanejvýš milosrdný:))..ale to fanatický blb nepochopí:))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
XXXL
04.02.2012 12:38
XXXL
Bůh pomůže každému, kdo si umí pomoci sám. Ale to StBácký panský kočí - špion, kardinála Tomáška musí znát, kromě vědeckého komunismu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
3 hlasy
Pavel Pospisil
03.02.2012 14:23
PavelPospisil
A na MDŽ chlastačka, soudružkám fíkus nebo rudý karafiát a nejuvědomělejším rekreaci ROH na Picundě. Komouše prostě nepředěláte, ten je nejlepší dva metry hluboko v hlíně, tam snad už neškodí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 14:14
PRAVYPRUDIC
XXXL
04.02.2012 12:39
XXXL
Marseille
03.02.2012 13:53
Marseille
Šimurda, víš, že největší množsví majetku se bude vracet tam na Valašsku? Prej budeš makat na farském, těšíš se červe?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
Marseille
03.02.2012 13:47
Marseille
Pete "Síťovka" Nečas si dneska nevrzne ani doma ani v práci, jak ho z těch komunistů bolí hlava. Ovšem jaký paradox, zasloužilý svazák brečí nad slovy komunistů. Made in Czech.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
62 hlasů
Josef Lustig
03.02.2012 13:32
Andersen
Zdejsi internetova chatra a luza (jak Nepomucky spravne odhadl, asi tak 80 % naroda) predjizdi komunisty z leva a povznasi zlodejnu na statni doktrinu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Alice Černá
03.02.2012 14:36
Aba
Lustigu, Vy jste opravdu nenávistný člověk. Zlodějnu, která se stává státní doktrinou, tady slovy podporujete vy.
Před chvílí v PS mluvil Bublan, který je věřící a je to člověk, který v téhle oblasti má přehled. M.j. mluvil o evropských státech, jak se kde tyhle věci praktikují. Víte, že v Rakousku žijí církve většinou jen z církevní daně od věřících? Víte, jak je to u nás?
A abych se vrátila k nám. Církve měly 20 let na to, aby udělaly nějaký soupis toho, co jim patřilo. Místo toho nečinně 20 let čekaly, až přijde dostatečně nemorální, zlodějská vláda, která jim přiklepne ničím nepodložené požadavky.
Prý jsme v Evropě na ocase v počtu věřících. Po tomhle bude ještě hůř. A nebude to vina komunistů, ale církví samotných.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Josef Lustig
03.02.2012 14:51
Andersen
Bublan na Wikipedii:
V roce 2004 ho Stanislav Gross vybral jako svého ministra vnitra. Jeho ministrování bylo silně kontroverzní, poznamenala ho řada afér (ohrožování rychlou jízdou (cca 170 km) provoz na dálnici, Czechtek 2005, útěk Radovana Krejčíře, zmlácení Kateřiny Jacques, kauza Biolíh, zveřejnění tzv. Kubiceho zprávy atd.).[zdroj?] Opozice ho též obviňovala ze zneužívání policie pro politické účely.[zdroj?] Do roku 2010 byl stínovým ministrem vnitra ČSSD. ........ .... A muj vlastni nazor: Duchovni nema chodit do politiky, o tom bylo napsano uz mnoho. Stacil soudruh Plojhar.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
Alice Černá
03.02.2012 15:06
Aba
Ono asi opravdu nemá smysl snažit se s vámi diskutovat. Když už dokážete Bublanovi připsat i Kubiceho zprávu.... :-(. Je vidět, že se vám hodí cokoliv, jen ta schopnost rozlišovat mezi pravdou a lží vám chybí. Bublan je jeden z nejslušnějších lidí v české politice od cinkání klíči. Navíc dnes přednesl v PS nepolitickou řeč, objektivní fakta. Občas by vám neškodilo poslouchat i lidi, Wikipedie zas takový všelék není. Každý si tam může napsat co chce a číst, co mu vyhovuje.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
Marseille
03.02.2012 13:48
Marseille
Josef Lustig
03.02.2012 13:53
Andersen
Marseille
03.02.2012 14:00
Marseille
Já nejsem komunista Lustigu. Ty ale napadáš Čechy. Napadáš vlastní lůno, z kterého jsi vzešel. Chápu že Ti komanči ublížili, ale co se děje ted už opravdu nemá nic s 50-týma nic společnýho. S naší rodinou se taky rudoši nemazlili a za pozemky co jsme měli jsme dostali almužnu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
66 hlasů
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 14:16
PRAVYPRUDIC
XXXL
04.02.2012 12:49
XXXL
eM Felix
03.02.2012 17:37
Ja
pro: Josef Lustig 03.02.2012 14:24
Vůl je a zůstane volem. Vůbec nezáleží jestli je to komunista, nebo není komunista. Vůl se projevuje jako vůl bez přívlastku. A názornou ukázkou toho vola bez přívlastku jsi právě ty. A teď mi ty Vole napiš, že jsem komunistická socka která sedí celý den u počítače a nic jiného nedělá. To je totiž jediné na co se Vůl Tvého formátu zmůže.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Josef Lustig
03.02.2012 14:24
Andersen
Jiří Hoch
03.02.2012 14:07
hochji
Marseille
03.02.2012 14:20
Marseille
Vladimir Mraz
03.02.2012 13:36
miravrasna
mery mery
03.02.2012 13:30
mery
Grebeníček naštval koalici tím, že citoval dřívější výroky vysokých duchovních činitelů, které byly zcela odlišné od současných. To se jim do krámu nehodilo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
148 hlasů
Baryk Baryk
03.02.2012 13:26
Baryk
Miloslav Weiss
03.02.2012 15:16
whitebeard
tak proč se mají vracet nemovitosti, které komuisté nemohli ukrást?..např. Ústav šlechtičen na Pražském hradě, kde už v roce 1930 sídlilo Ministerstvo vnitra ČR:))..chcete tvrdit, že Masaryk byl komunista?:)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:08
hochji
vaclav getz
03.02.2012 13:24
sjanborn
Václav Vaca
03.02.2012 13:22
Vaca
Sledoval jsem jednání parlamentu v přímém přenosu na serveru parlamentu. Je zajímavá konfrontace viděného s tímto článkem. Je velice poučné, jak se v mediích manipuluje s fakty. Lituji toho, kdo je odkázán pouze na informace z medií.Jak dlouho bude ještě svobodný internet?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 13:55
PRAVYPRUDIC
Pěkné bylo, jak na začátku Tejc řekl, že na Novinkách už je článek o tom, jak ve sněmovně dlouze řeční Grebeníček a Rath, přičemž Rath v té době neřekl ještě ani slovo ... takhle se masírují voliči !
A ač nemám Grebeníčka vůbec, ale vůbec v oblibě, tak má v jedné věci pravdu. Když na něj zaútočil nevybíravě Stanjura kvůli politickým omylům roku 1948, tak mu odpověděl, že ho v té době maminka učila chodit, protože se narodil v roce 1947.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
70 hlasů
Anna Ryšánková
03.02.2012 13:15
VioletUltra
Přátelé, v noci jsem opět zahlédla kousek z jednání poslanecké sněmovny, nemohu než konstatovat, že Nečas už má nahnáno :-))), i podařilo se mi ze stenografických zaznamu dostupných na strankach poslanecké sněmovny vytáhnout the best of z jeho včerejšího hřímání u pultíku, pro fajnšmekry: na strankach PS je i zvukovy zaznam :-)
Hovoří Nečas:
Chcete-li znát i můj osobní názor - to není názor vlády České republiky, protože ta ještě tento bod neuzavřela, nicméně je to můj osobní názor, který jsem prezentoval i na jednání vlády - já jsem přesvědčen, že byla chyba, že komunistická strana nebyla zakázána ještě před prvními svobodnými volbami v roce 1990. Na druhé straně nechci jaksi dávat hraběcí rady zpětně, se zpětností více než 20 let - byly nějaké okolnosti, tehdejší demokratičtí politici se nějak rozhodovali v konkrétním kontextu. Nicméně, já jsem přesvědčen, že komunistická strana neměla být v létě 1990 připuštěna k parlamentním volbám jako nedemokratická a totalitní nezreformovaná struktura.
Od té doby proběhlo x voleb do Poslanecké sněmovny, Senátu, je jich dohromady více než desítka. Z Komunistické strany Čech a Moravy - ať se mně to líbí, nebo ne, a ve skutečnosti z toho velmi silně šedivím - se stala z tohoto pohledu legitimní parlamentní strana, která získává mandát od voličů v rámci demokratických a svobodných voleb. Znovu opakuji, ať se mně to líbí, nebo ne, šedivím z toho, skřípu zuby vzteky, tak z tohoto titulu zasedá v Poslanecké sněmovně a několika jedinci i v Senátu. Nemusí se mně to líbit, nemusím s tím souhlasit. Jediné, co můžu udělat, je přát si, aby voliči rozhodli jinak.
Nicméně, musím z tohoto pohledu respektovat, že Komunistická strana Čech a Moravy je parlamentní stranou zvolenou v demokratických a svobodných volbách a platí pro ni - jako pro kteroukoliv jinou politickou stranu - že pokud svou činností nebo činností některých svých jedinců nenarušuje ústavní pořádek České republiky, je z tohoto pohledu legitimní politickou silou, byť se mně velmi, ale velmi nelíbí.
Jinak další perly naleznete přímo ve stenozaznamech...z 2.2.2012
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Muha Ha
04.02.2012 13:53
nezijuvbublineActimelu
Mě by zajímalo kde se tu vzali v roce 90 demokratičtí politici? To jsou ty převlečené bolševické kabáty, které jsou dnes v ODS a spol?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:12
Garf
Miloslav Weiss
03.02.2012 15:19
whitebeard
Johan Rey
04.02.2012 12:22
JohanRe
Tedy pokud jste opravdu jezdil jako řidič s panem kardinálem Tomáškem,o čemž vážně pochybuji,tak Vás musím upozornit,že jeho noblesa a vzdělání šlo kolem Vás, a Vás se vůbec nedotklo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
XXXL
04.02.2012 13:07
XXXL
Jistěže ho tohle vše míjelo, protože byl nasazen na místo řidiče, jako špicl StB s vystudovaným VUMLem a esenbáckým rychlokurzem. Tak si stát hlídal trpěné osobnosti i z pacem in terris.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
5 hlasů
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:13
Slavekk
vaclav getz
03.02.2012 13:23
sjanborn
pád vlády nebude naopak tato vláda rychle pochopila jak dobré je se nevenek neustále hašteřit na což novináři hned skočí a potichu si budovat svoje pseudoreformy ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:05
Slavekk
XXXL
04.02.2012 13:11
XXXL
Tereza Klasová
03.02.2012 14:14
TeKla
genius apa
03.02.2012 13:03
geniusapa
Antonín Blažek
03.02.2012 13:03
zlatecasysocialismu
Církevní restituce je nehorázná zlodějna a všichni sluhové Ďábla, kteří je prosazují páchají vlastizradu. Jde o předání majetku občanů České republiky do rukou cizáků.
PF 2012 přejí Mayové
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
278 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 13:06
Schico
Pr(u)dič Pružina
03.02.2012 13:46
PRAVYPRUDIC
Antonín Blažek
03.02.2012 13:09
zlatecasysocialismu
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:02
Slavekk
eM Felix
03.02.2012 13:09
Ja
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:12
Slavekk
eM Felix
03.02.2012 13:51
Ja
mery mery
03.02.2012 13:08
mery
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:10
Slavekk
mery mery
03.02.2012 13:14
mery
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:59
Schico
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 16:58
cibule
mery mery
03.02.2012 18:02
mery
mery mery
03.02.2012 13:25
mery
Antonín Blažek
03.02.2012 13:08
zlatecasysocialismu
Pavle a to nevíš, že se v kostelích provozuje modloslužba. Klanějí se modlám. Uctívají mrtvé... Tam kde Boha urážejí tam Hospodin nechodí.
PF 2012 přejí Mayové
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Jan Nepomucký
03.02.2012 12:59
Matej
Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani znárodnilt. Ne, že by nechtěli, ale prostě nemohli. Proč nemohli? Protože už neměli co znárodnit a zkonfiskovat.
Církev už přibližně 170 let žádný majetek nevlastnila... Jak už bylo řečeno, od vlády císaře Josefa II. byla jen správcem a provozovatelem církevních statků, ne majitelem.
Komunisté církevníky bez náhrady vyháněli z různých staveb a pozemků, které původně využívali, ale v žádném případě jim nemohli nic vyvlastnit!
Není to ostatně poprvé, co církev takto vykřikuje a domáhá se majetku, který jí byl údajně „ukraden“ nějakým státním režimem.
Vždycky to dělá v době, kdy je nepřehledná politická nebo hospodářská situace, nebo když se mění státní zřízení.
Tehdy začne křičet, že chce peníze, majetek – a zase peníze, které ji „byly ukradeny“.
Bylo to v roce 1919, kdy se na prezidentovi Masarykovi domáhala „odškodnění“ za pozemkovou reformu a další údajné ztráty, které „utrpěla“ v důsledku vzniku ČSR.
Bylo to v roce 1945, kdy využila poválečného zmatku a zase chtěla – tentokrát na prezidentu Benešovi peníze za „konfiskaci majetku“ v době války.
Posléze to bylo krátce po „hadrovém puči“ v roce 1989. Ani tehdy však neuspěla. Jen ukázala „zuby“, když určitou chybou v rozhodování tehdejších představitelů, se jí podařilo „uškubnout“ např. bývalý klášter Voršilky v Praze – div jsme při tom nepřišli o kus Národního divadla.
V roce 1998 tehdejší vicepremiér JUDr. Pavel Rychetský požadavky církve prošetřil a vydal prohlášení, že majetek není ve vlastnictví církve. Totéž potvrdila expertiza právníků.
Ale církev to zkouší stále znovu a znovu. Před lety chtěla získat Svatovítskou katedrálu, ale tehdy jí to zase naštěstí nevyšlo.
Ale vida! Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let!
Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod!
To o sobě tvrdíte, že zastupujete Boha na zemi? Jaký je tento váš Bůh, když strpí vaše hochštaplerství? Když mu nevadilo, že jste po staletí mučili a vraždili jinověrce, konfiskovali jejich majetky – a teď, místo abyste se snažili svoji temnou minulost alespoň trochu odčinit, máte pocit ukřivděnosti a chcete (navíc v době krize) další majetky, na které nemáte právo?
Lidé, tento svět je váš a ne žádných světských nebo církevních chamtivců!
Využívejte Boží dary, které jste dostali – k tomu nepotřebujete žádné církevní zástupce!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
1170 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:13
Garf
Tohle jie historická lež. Já nevím, jestli tomu vážně věříš, nebo si jen myslíš, že opakováním nesmyslu přesvědčíš víc lidí o své "pravdě".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
Tomáš Fuk
03.02.2012 14:13
231
Jestliže církev nic nevlastnila, tak proč se Vládní nařízení 219/1949 sb. "O hospodářském zabezpečení církve římskokatolické státem" zmiňuje o veškerém NEMOVITÉM a movitém majetku?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 13:05
cibule
Víte, taky si často říkám, kolik je vlastně mezi těmi kněžími skutečně věřících v Boha, když velmi často svými činy Kristovo učení naprosto popírají.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 13:04
Schico
Ani soudruha ideolog. tajemníka, vystačím si úplně sám. Vždyť v tomhletom případě je ten "soudruh ideologický tajemník" ten kněz, rabín, pop, ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:10
hochji
Pavel Šimurda
03.02.2012 13:01
Schico
Zase, kurva, takový trachtát.....kdo, to má číst, vole hlúpý...ty už jsi jako ten bláznivý Blažek z Frenštátu..ještě vytáhni Konec světa podle Mayů a už volám do Bohunic..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
7 hlasů
Vlastní názor
03.02.2012 12:58
pimon
Se tady přeme a přitom ať děláme co děláme, tak ta pakáž se napakuje. Tou pakáží rozumějte jak vykladače víry, tak ty co ten zákon prosazují.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:57
Schico
Tereza Klasová
03.02.2012 14:00
TeKla
Vy byste mě, Šimurdo rozesmál. Zrovna vy jste klasická ukázka toho, jak by se opravdový křesťan neměl chovat. V Bibli se takovým jako vy říkalo farizejové...
Vy kdyby tu přistáli Marťané se necháte navixovat na zeleno a kdyby tu přistáli trpaslíci, necháte si usekat nohy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 12:52
cibule
Tak kontroverźní osoba jako Grebeníček, budící zejména kvůli svému otci u řady lidí velké nesympatie, může dobře posloužit při mediální masáži veřejnosti - než dát za pravdu tomu koumoušovi, tak to ať už si to radši rozeberou ti fláterníci...
A opět se vše děje ve velikém spěchu, na diskusi s opozicí není čas, na vyvrácení výhrad ze stran historiků a dalších odborníků není čas, musíme odvalit balvan...a za ním se nám objeví jen zase další, a pořádně velký TUNEL.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
65 hlasů
XXXL
04.02.2012 13:39
XXXL
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:58
Schico
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 13:08
cibule
Já se modlit umím, ale nemyslím si, že to je ta jediná křesťanská povinnost, která člověka dokáže očistit od toho, pokud se v jiných ohledech vyjadřuje a chová naprosto nekřesťansky:-)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 12:53
cibule
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:41
Schico
Pro lidi typu Grebeníčka a zde diskujítící s totalitním myšlení je církev, OSVĆ a samostatně hospodařící rolníci velmi nebezpeční...ani ne tak kvůli majetku, protože to by mělo být vlastně ku prospěchu "zlatých zítřků" , slibovaných touto partou totalitářů, ale z důvodu samostatného myšlení a naprosté nepotřebě nějak se těmto totalitářům podbízet a vůbec naslouchat jejich nesmyslům...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
76 hlasů
Jan Nepomucký
03.02.2012 12:47
Matej
Přemysl Kadlec
03.02.2012 13:15
Kadlec
On neblázní,on už takový asi je.Lidé se šimurdovským myšlením si najdou cestu ke spokojenosti vždycky,za každého režimu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Daša Fuksova
03.02.2012 12:53
Honzik
Máte pravdu. Já se obávám více takových lidí, co neustále převlékají kabáty a velebí právě ty, co jsou nahoře. Stejné svině vítaly Hitlera a potom Rudou armádu v Praze. Stejné svině vítaly v Praze Brežněva a nyní Obamu. Stejní lidé velebili komunisty a nyní jsou horlivými křesťany: oni se vůbec nestydí :
Pavel Šimurda 03.02.2012 12:28
Schico
nestarej se o církevní záležitosti, když jim nerozumíš...ocase komunistický...
Opravdu křesťanská odpověď. Jak může být takový idiot křesťanem? To jsou tam v jeho bydlišti všichni křesťani takoví sprostí blbci ?
Nebo je to jenom jeden kripl kapitalistický?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
XXXL
04.02.2012 13:48
XXXL
Ne, takoví sprostí blbci jsou opravdu jen pražáci, jak sama v prvním odstavci konstatujete. Bylo by příjemné a prospěšné tuto pátou kolonu obezdít takovou menší "čínskou zdí"a přidat jim tam všechny cigoše, aby jim pomohli ve zlaté Praze budovat blahobyt. Ale nikdo by nesměl ven, mezi nás lůzu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
Tomas Nada
03.02.2012 12:45
Travi
vaclav getz
03.02.2012 12:44
sjanborn
pokud věříte,že po tomto navrácení majetku bude církev samostatná a že zrovna o to jde Kalouskovi pak asi byste měl začít psát pohádky ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:52
Schico
Samostatná..hospodářsky samostatnější...já moc na odluku v době demokracie nevěřím...církve jsou součásti státu..takže jakápak odluka...tím nijak nezpochybňuji jejich samostatnost a svobodnu tvorbu...ale může se stát, že kněz nebo jiný církevní pohlavár půjde za katr třeba za účetní podvody...podobné je to i s akademickými svobodami...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
XXXL
04.02.2012 13:54
XXXL
Copak fráterník není člověk? To, že si ho jen honí, nebo zneužívá ministranty, neznamená že nedělá jiné nezákonné věci jako jiní. Vězení je pro lidi a klér lidi jsou, nebo ne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
Ron Vanhorne
03.02.2012 12:34
Axeli
Pred chvili poslanci tady odvalovali"dvacetilety balvan" a ted najednou vyskocil ten potomek bolshevickeho zlocince,kde se tady tak najednou vzal???
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:33
Schico
Jan Nepomucký
03.02.2012 12:48
Matej
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:53
Schico
..ty bys měl nejraději 100 procent, že jo...těm 20 procentům aktivních by se podle tebe určitě mělo zakroutit krkem...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
103 hlasů
Tomas Nada
03.02.2012 12:43
Travi
To vite, kdyz se ma odevzdat tolik miliard lidem s relativni moralkou tak se ti co nebudou moci sat z verejneho rozpoctu bouri ... napr. ja pro Vas mam pochopeni, tedy chapu to, ze jste nadseny z tohoto miliardoveho tunelu ... mate Viru, i kdyz je to Vira v 1700 let starou pohadku a doufate, ze Vam ted ta Vira neco prinese ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
XXXL
04.02.2012 14:04
XXXL
1700 let? Já myslel, že Krista ukřižovali před 2012 lety v 33. roce jeho věku. Nebo to bylo s tesařem jinak a zlikvidovali ho až o 312 let později?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
4 hlasy
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:47
Schico
..ano. mi to přinese hodně...je to aktivace církevního majetku, který možná??? nebude tak devastován a ležet ladem jako doposud, ze státního rozpočtu ubude (postupně) ročně skoro dvě miliardy na výdajích na podporu církví..a snad ten provozovaný majetek i něco přinese na daních...já v tom vidím obrovský přínos...materiální...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
Kamil Vont
03.02.2012 12:31
Narmer
Grebeníčka nemusím, na stranu druhou jsou zločiny a masové vraždy křesťanské církve srovnatelné se zločiny a masovými vraždami nacismu a bolševismu. Zkrátka bolševik, nácek a katolický mnich si mohou podat ruce, jsou to ohledně způsobeného zla stejní ksindlové a darebáci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
vaclav getz
03.02.2012 12:35
sjanborn
jenže on si pomalu klade člověk otázku zda ty věznění a utiskování za bolševika a dnešní bez práce a s nejistou budoucností jestli už vtom pomalu nenastává rovnítko ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:44
Schico
Zase lžeš...práce je všude dost...nejsou místa a není zaměstnání podle potřeb "poctivě pracujících"...práce je dost...se podiv na Ukrajince a Vietnamce...ti s prací problém nemají...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
96 hlasů
Jaroslav Klíma
03.02.2012 12:29
Slavekk
A co tak soudruhu Grebeníčku pokání z vaší strany obětem estebáckého sadismu vašeho fotra. Ty bolševická svině tam mučila vězně skoro celá 50 léta.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
eM Felix
03.02.2012 12:39
Ja
I když vím, že reagovat na prvoka jako jsi ty, je házením hrachu na zeď, přesto mi to nedá. Je faktem, že bolševická svině mučila vězně skoro celá padesátá léta. Na druhé straně bohabojná církev mučila a vraždila lidi a dokonce vyhlazovala celé národy a civilizace "pouze" pouhých pár staletí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
XXXL
04.02.2012 14:10
XXXL
Jaroslav Klíma
03.02.2012 13:00
Slavekk
eM Felix
03.02.2012 14:03
Ja
Jiří Hoch
03.02.2012 14:13
hochji
eM Felix
03.02.2012 14:53
Ja
Zdenka Zwiebel
03.02.2012 14:51
cibule
Ron Vanhorne
03.02.2012 12:25
Axeli
Domácí Život v Cesku
Vyrovnání s církvemi komplikuje inventura. Chce ji stát
07:40 | 12.12.2011
CTKTémata (3):církevmajetekcírkevní restituce.
Praha - Legislativní rada vlády minulý týden požádala o to, aby byla pred vydáním církevního majetku provedena jeho inventarizace a aby každé predání schválil kabinet.
Uvedl to v pondelí deník Právo, podle kterého to církve odmítají s oduvodnením, že tento administrativní zásah muže vydávání mnohamiliardového majetku zhatit.
Klaus a Duka.Jeden se boji EU jako cert krize a stejne se boji ten druhy inventury majetku.Maji opravdu ten narod za takove blbce?Kdyz mam na neco narok,prece musim udat co to vlastne je.Zajimave kdyz se rika,"ze spravedlivy se nema ceho bat".Ceho se ti bratri v triku boji?Doufam a se mnou jiste hodne lidi,ze ten"dvacetilety balvan"az ho budou odvalovat,nekomu skripne zlodejske pazoury.Jen at ten balvan odvali,ten mozna spusti landslide,ten sesuv pudy ktereho je na zlodejnu potreba.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
376 hlasů
Jaroslav Švorc
03.02.2012 12:41
Jarda2
Pokud by to měla být inventura podle představ paní Karolínky,tak je to zase jen další hanebný, zamlžovací podvod.Paní Karolinka totiž požadala inventovat po kouskách to,co se církvi bude naturálně vydávat a se se zaměřením pouze na to,zda je to dnes majetkem státu.Takováto inventura nikdy neumožní odhalit skutečný rozsah církevní zlodějiny,protože nedokáže odhalit rozsah majetku,který byl církvi vydán,nebo finančně nahrazen a církev ho v roce 1948 nevlastnila a ani neumožní odhalit rozsah podvodně proplacených finančních náhrad. Jsou pouze 2 řešení,která lze v právním státě obhájit.ad1)Přijmout zákon o promlčení restitučních nároků církve,stejně jako byly promlčeny restituční nároky občanů. ad.2)Trvat na inventuře majetku,který církev v roce 1948 vlastnila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
436 hlasů
Jaroslav Švorc
03.02.2012 12:09
Jarda2
Poslancům ODS se nabízí jedidečná šance,jak se zbavit Péťi svatouška a zachránit tak ODS před chladnokrevnou cílevědomostí Jeho Jasnosti.Stačí hlasovat, v souladu se svým svědomím,proti církevní zlodějině.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
petr jansa
03.02.2012 11:59
jansa
Jaroslav Švorc
03.02.2012 11:51
Jarda2
Hlasovat je třeba po jménech a jmenný seznam všech politiků hlasujících pro církevní zlodějinu vyvěsit ve všech městech i vesnicích,na každém sloupu a ve výloze každého obchodu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
183 hlasů
Witold Venusberg
03.02.2012 12:14
Pyrhocoris
XXXL
04.02.2012 14:25
XXXL
Jaroslav Švorc
03.02.2012 12:18
Jarda2
Radek Soukup
03.02.2012 11:41
Pozitron
Nojo, majetek a prachy, o to šlo křesťanským katolíkům vždy na prvém místě. Duchovno mohlo počkat, majeteček nikdy. Ostatně již ve středověku křesťanská církev kvůli zmocnění se cizího majetku tisíce lidí účelově obvinila z obludných nesmyslů typu čarodějnictví a pak je zaživa upálila na hranici. Katolík je stejně nenažraný a loupeživý jako pravicový papaláš.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
109 hlasů
Tomáš Fuk
03.02.2012 12:16
231
Až na to, že rozsudky de jure vynášela světská moc a majetek tím pádem také připadl světské moci. Proč myslíte, že se třeba Jindřich František Boblig z Edelstadtu tak činil? Protže skonfiskovaný majetek připadl jemu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
XXXL
04.02.2012 14:37
XXXL
Všechno té německé svini nepřipadlo, ale tento olomoucký právník a hospodský věděl, jak se napakovat. Začínal žebračkami a kořenářkami a pak to bral seshora od nejbohatších. A tato svině žila přes 80 let a nikdo ji nevykastroval a pomalu neuškrtil.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
3 hlasy
eM Felix
03.02.2012 12:47
Ja
Á náš právník tomu zase dodal punc. Poslyš, jestli je to s tvými právními znalostmi jako s tvojí češtinou /zdá se, že ano/, tak vlastně komentář netřeba.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Tomáš Fuk
03.02.2012 14:06
231
Vždycky se mi líbí, když se začne argumentovat pravopisem a překlepy. To značí, že docházejí argumenty.
K vašemu příspěvku:
- pokud jsou moje právní znalosti stejné jako ty z češtiny, takl vzhledem k tomu, že ne vždy udělám chybu, tak je logické, že i ty právní jsou občas správné.
- aplikace znalosti pravidel pravopisu do psaného textu je přece jen něco jiného než apliakce znalosti problémů o kterých se píše. Část těch kdo znají schodu podmětu s přísudkem tak klidně vrazí jiné i/y . U tech kdo znají rozdíl mezi loupuží a krádeží se stává výjimečně.
- můj příspěvek je spíše z oblasti historie než z práva
Mimochodem. kdo zřizoval soud při čarodějnickcýh procesech na Olomoucku? Olomoucký Biskup? A komu připadl skonfiskovaný majetek? Šumperskému Děkanovi Lautnerovi, coby zástupci církve?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
eM Felix
03.02.2012 15:00
Ja
Takže teď ty argumenty. Právě to, že de jure vynášela světská moc a v pozadí těchto svinstev stála de facto církev, tak to činí tuto církev ještě opovrženíhodnější, jelikož své zločiny podsouvala podle někomu jinému.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Jiří Hoch
03.02.2012 14:16
hochji
Chtěl jste naspa biskup a zkonfiskovaný? A co chybějící čárky vevětách? Ne, že bych chtěl malicherný, ale ono těch chyb je povícero.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
XXXL
04.02.2012 14:43
XXXL
Tomáš Fuk
03.02.2012 14:30
231
Těch chyb je více, než povícero. Ale na druhou stranu já u té diskuze zaroveň pracuji a práce má přednost, takže nemám moc času na to abych to po sobě přečetl.
To nic nemění na věci, že když dojdou argumenty, jde se na pravopis. osobně si nemyslím, že podle pravopisu lze posuzovat obsahovou stránku příspěvku. (Maximálně ji lze neporozumnět).
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
Roko- lanek
03.02.2012 13:23
Roko-lanek
petr jansa
03.02.2012 11:33
jansa
Pacem in terris
Sdružení katolických duchovních Pacem in terris – organizace kněží kolaborujících s československým komunistickým režimem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
Hospodský Palivec
03.02.2012 14:15
Garf
Jiří Hoch
03.02.2012 14:17
hochji
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:26
Schico
Ty tomu tak rozumíš...já jsem teda katolík, který chodí do kostela a nevím ,kteří kněží v tomto sdružení byli...vím, že cosi takového bylo..dokonce snad z nepřímého popudu celého vedení, aby se našla jakási spolupráce, minimálně při obnově kostelů a církevních památek...ale ani já to přesně nedovedu definovat...ale každý farář musel jaksi spolupracovat s obcí a tzv. církevním tajemníkem...už kvůli dotacím na platy, provoz a opravy...ty to nazýváš kolaboranty snad jako by to byli straníci nebo co...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
8 hlasů
eM Felix
03.02.2012 12:53
Ja
Ty? Ty jsi v první řadě ta nejhnusnější bezcharakterní lidská špína, o to horší, že se s tím ještě chlubí. Marně hledám co by tě mohlo trošku omluvit. Možná snad jedině to, že jsi notorický alkoholik, který v deliriu tremens je mimo a ani neví co z něj padá. Měl by ses léčit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
XXXL
04.02.2012 14:49
XXXL
Ještě tak před rokem, či dvěma jsi tu perlil, jak musíš jít vysát pyje svým kamarádům a najednou mudrc a soudce a kat dohromady. Schíza? Nebo přeléčenej?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
5 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:54
Schico
eM Felix
03.02.2012 15:19
Ja
Tereza Klasová
03.02.2012 14:08
TeKla
Karel Koch
03.02.2012 11:46
K.Koch
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:27
Schico
Tomáš Fuk
03.02.2012 11:37
231
eM Felix
03.02.2012 13:03
Ja
A to je pro církev omluva? Pokud budeš měřit tímto metrem, tak nemůžeš odsuzovat v tom případě ani komunisty o které se tak rád otíráš. Podotýkám, že se tím komunistů nezastávám, ale když měřit a omlouvat, tak stejným metrem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
51 hlasů
Tomáš Fuk
03.02.2012 14:25
231
Já neomlouvámcírkev. Ale nepřipadá mi logické posuzovat církev podle pár "kolaborujích" jedinců, zvláště když ještě nevíte, kteří tam šli dobrovolně a kteří z donucení. Navíc církev měla omezené možnosti protitomuto sdružení zasáhnout. Narozdíl od svinstev páchaných komunisty, která byla v souladu s jejcih učením o třídním boji a likvidaci třídního nepřítele, a která byla podporována (nebo aspoň tolerována) z nejvyšších stranickcý míst.
Vážně si myslíte, že je srovnatelné členství v Pacem in terris s procesy z 50. let nebo s normalizací?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
6 hlasů
eM Felix
03.02.2012 15:11
Ja
Proč překrucuješ? Já jsem někde psal o Pacem in terris? Měl jsem na mysla historické zločiny římskokatolické církve které jsou nejen srovnatelné, ale dokonce daleko předčí zločiny komunismu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:28
Schico
Daša Fuksova
03.02.2012 12:47
Honzik
Pavel Šimurda
03.02.2012 12:49
Schico
Tereza Klasová
03.02.2012 14:26
TeKla
eM Felix
03.02.2012 12:56
Ja
Jan Nepomucký
03.02.2012 12:56
Matej
Artuš Král
03.02.2012 11:32
ucitel
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Hospodský Palivec (5091 hlasů) 03.02.2012 15:11
Takže historicky o komunistech víme, že v demokratickém systému...
Jan Nepomucký (1170 hlasů) 03.02.2012 12:59
Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani...
Jaroslav Švorc (436 hlasů) 03.02.2012 12:41
Pokud by to měla být inventura podle představ paní Karolínky,tak je...
Vladimir Mraz (420 hlasů) 03.02.2012 15:07
kdysi byli ti křesťani citelně skromnější, když byli ochotni pro víru...
genius apa (403 hlasů) 03.02.2012 13:03
Které poslance Grebeníček pohoršil? Abychom věděli, koho už...