Hlavní strana > Domácí > Politika
Dusno ve sněmovně
"Historie Západu je plná krve!" Filip vypnul Kalouskovi mikrofon
12.02.2015 14:52
Poslanci se při projednávání asociační smlouvy mezi Evropskou unií a Ukrajinou přeli o západní hodnoty. Pravicovou opozici popudila v debatě slova ministra zahraničí Lubomíra Zaorálka (ČSSD) o tom, že historie Západu je plná krve.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Daša Fuksova
17.02.2015 17:49
Honzik
" Vzpomínám na rok 1948, kdy celý svět stál proti dodávkám zbraní Izraeli a Československo mělo odvahu Izrael vyzbrojit".
Prohlásil Kalousek narozený 17.12.1960. Ale pamatuje si toho dost, že? Tak si musí ale pamatovat kdo byl tehdy ve vládě v roce 1948 ale to se sem nehodí, že?
0 hlasů
Karel Vlk
13.02.2015 05:10
JUDrKarelVlk
To je neuvěřitelné co prohlásil Zaoral.Mluví jako komunisté před rokem 1989.Za vše mohla západní Evropa a USA.2 světovou válku vyprovokoval šílenec Hitler, Zaorale,Resignujte ze všech funkcí.Takové mínění měl i zločinec Stalin
0 hlasů
JP KL
12.02.2015 23:53
jpkl12
Česko by mělo dělat to, co je pro něj výhodné. Důvod proč se řídit spíše západními než východními vzory je ten, že se na Západě žije lépe.
Politici by ale neměli zaměňovat "patřit" a "sloužit". Tím se totiž nepřibližujeme západním zemím ale jejich starým koloniím. To platí nejen pro Kalouska, ale i pro socany a ostatní, kteří podržtaškují EU nebo USA víc, než by bylo zdrávo. Na nevýhodných podmínkách vstupu do EU je vidět zač stojí.
Hlavním důvodem západní prosperity bylo osvícenství a odsunutí náboženství na vedlejší kolej. Jen proto se mohla ke slovu dostat racionalita a věda neovlivněná náboženskými bláboly. Kalouskovy "křesťanské hodnoty" jsou založené na pošetilé víře v nadpřirozené bytosti. Ta může vést jen ke zpátečnictví a nevolnické poslušnosti.
Měl by se raději stydět za své působení v historicky nejzkorumpovanější české vládě.
3 hlasy
Katany Korado
13.02.2015 00:26
PAZID
Kalouskovy hodnoty závisí pouze na číslovce před % alkoholu v hodnocené materii :) .
2 hlasy
Katany Korado
12.02.2015 23:39
PAZID
Co měl asi Stalin Dělat, když s Hitlerem obětováním ČESKÉHO POHRANIČÍ v Mnichově "uzavřeli" tichou dohodu a " tolerenci války směrem na východ největší evropské " mocnosti" té doby .. GB a Francie ?? Kdo to dnes vyčítá jim a Churchilovi jeho politiku Apeacementu ??? Kdo si dnes dovolí "otřít hubu " o tohoto křiváka, který nás ... podle uzavřené smlouvy ÚDAJNÉ SPOJENCE bez mrknutí oka naservisoval Hitlerovi s idiotem jménem Daladié přímo do chřtánu ??? Tak když řekne Á, měl by dodat i Bé, nebo bude za ještě většího debila, než jsme doufali !!!
3 hlasy
Karel Vlk
13.02.2015 06:06
JUDrKarelVlk
Pan Winston Churchill neprováděl politiku appeasementu, byl důrazně proti Hitlerovi.To ti pověděla Semelová nebo Zaoral
1 hlas
Katany Korado
12.02.2015 23:40
PAZID
pardoooon ... uzavřely
0 hlasů
Katany Korado
12.02.2015 23:32
PAZID
Jo ....... Kalousek má raději "oligarchy západního typu jako je pan Bakala, Kelner ...spíše Klausův BÍLÝ KŮŇ , tunelář sociálního fondu Topolánek, Janoušek, Rittig a další a preferuje zavrtávání se do zadnice černého Makaka a chce nám tvrdit , že Katolická církev je představitelkou " hodnotnějších" křesťanských hodnot než církev Pravoslavná, která jako jediná trvá na přesném znění Ježíšových evangelií, jež si církev Katolická " malinko " upravila k obrazu jejích "křesťanských" hodnot .... především hodnota lásky k majetku je mnohem větší než
skutečná láska k bližnímu, kterou kázal sám Ježíš. Proto se za katolické západní hodnoty staví spolu s lumpem Kalouskem i kníže spánku a pekel ... a pohrobek habsburské šlechty , které po r. 1620 v českých zemích pro účely těchto hodnot likvidovala naši inteligenci, která nebyla ochotna jí být po vůli, "REKATOLIZOVALA" národ a kdo se nedal , ten byl zavražděn, nebo přinucen pudem sebezáchovy k rychlé emigraci. Dnes se ve školách začne učit, že nás vlastně Habsburkové zachránili. No co čekat o té dnešní zaprodanecké sebranky. Ať ale po nás nikdo nechce, abychom do té černé prdele lezli spolu s Kalouskem, když už bez toho on nemůže být. Kdyby měl někdo zájem o haldu zajímavého materiálu o posledně jmenovaném otci ctnosti , stačí mi dát adresu, kam je poslat a mnoho z vás se bude divit kam až jeho láska k majetku .. a to i k majetku bližních sahá !!
2 hlasy
Jaroslav Emerych
12.02.2015 22:00
Jaroslav
TOP09 a KDU-ČSL jsou extrémistické strany,které legalizací a podporou ukrajinského fašismu přivolávají planetární apokalypsu.Jsou to váleční štváči a naplńují tak skutkovou podstatu vlastizrady.O křesťanských hodnotách nemají ani ponětí,ba je vůbec nezajímají a pojem západní kultura je v jejich podání eufemismem pro zamlčování genocidy,pro zamlčování skutečných příčin Majdanu,pro nastolení novodobého totalitního režimu v celé evropě,který využívá historických zkušeností jak komunismu,tak fašismu,včetně nacistické,či bolševické propagandy.Je to nejzločinnější uskupení v naší historii.Ve skutečné demokracii,by takvé strany nikdy nemohly existovat.Jejich programem je paralýza bezpečnostních sil,relativizace práva a křesťanských hodnot,umělé rozštěpení společnosti,likvidace střední třídy a likvidace výkonného průmyslu.Přijde doba,kdy většina aktérů smrtícího tanečku bude stát před lidovým poválečným soudem.....soud v Haagu už po válce existovat nebude,stejně ,jako EU.Jsou to šílenci,bez vlastního názoru,nesvéprávní,nedůstojní....jejich jedinou snahou je dostat se ke svobodným zednářům dřív,než to peklo rozpoutají......
3 hlasy
Katany Korado
12.02.2015 23:46
PAZID
Že je pan " veterinář " Holobrádek zaprodanec US bylo jasné , již když letěl do US na tzv. STÁŽ. Nyní dostává pravidelný týdeník s instrukcemi, jaké jsou žádoucí názory na aktuální dění a na to , kdo hlásá tu jedinou možnou a skutečnou pravdu.... že je to blbeček a patolízal je snad každému soudnému člověku jasné hned od prvního pohledu, budiž mu země těžká !!!
2 hlasy
Stanislav Kohout
12.02.2015 20:35
JoseCareras
Demokracie v podání TOP09 - mlčte a poslouchejte nás - jinak vás označíme za nepřátele (bolševiky).
Kde už jsem to jenom slyšel? Jo, už vím. Při odsunu čechů z pohraničí při nástupu fašismu
3 hlasy
Patrik O Clock
12.02.2015 18:47
patrikoclock
Rostoucí agresivita těchhle "pravičáků" je projevem rostoucí hysterie a strachu. A ten mají právem. Většina lidí už prohlídla Velkej sametovej podvod. Většina lidí už nesnáší Havlovskej užvaněnej kýč a kult. Většina lidí prohlédla Klausovskou krádež tisíciletí. Většina lidí má plný zuby toho, že zase lezeme do řitního otvoru "říše zla", tentokrát na druhý straně Atlantiku. Většina lidí ztratila svoje iluze o EU jako společenství svobody, demokracie a prosperity. Místo toho jsme zase součástí společenství neschopnosti, regulace, buzerace, multikulturního diktátu, degenerace a dekadence, ohnutého v poslušnosti Amíkům, které stojí na začátku svého rozkladu a míří do světové bezvýznamnosti. Svět podle představ TOP09 jde prostě do háje.
Tak se potom nedivte té Kalouskově hysterii.
7 hlasů
pn pn
12.02.2015 18:53
pn23pn23
Kdy odjizdis do CCCP?
0 hlasů
Patrik O Clock
12.02.2015 18:57
patrikoclock
S hemeroidem v Kchódlově zadnici se nebavím, prde.
4 hlasy
pn pn
12.02.2015 18:45
pn23pn23
Usmevne jsou narky kremlobotu, kteri narikaji, ze tohle udelal Gruzinec, tamto Ukrajinec a tohleto jiny Tatar. A prave proto chteji CCCP soudruzi obnovovat velky CCCP, o jehoz rozpadu prohlasil kuni ksicht, ze to byla nejvetsi geopoliticka chyba 20.stoleti.
0 hlasů
Karel Vachut
12.02.2015 18:57
KarelV
Mnozí Chorvati netají dodnes své proNěmecké sympatie, asi to souvisí s tím, že v minulosti se paktovali s fašounama. A ty budeš taky taky takové PROgestapácké kvítko, šmejde jeden vypatlanej. A tvůj ksich bude nejspíš krysí, že se s takovým gustem posmíváš jiným zvířatům. - Chjo! - Chraňme se postižených!
3 hlasy
Karel Vachut
12.02.2015 18:33
KarelV
Nechutné, jak bývalí politikové (soudruzi) lezli do zadku Sovětskému svazu a všemu, co pocházelo z východu. - Nechutné, jak dnešní politikové lezou do zadku Západu a všemu, co pochází ze Západu. - Fandím každému, kdo dnes používá rozum a zdravý úsudek bez toho, aniž by jeho sympatie někomu "patřily"!
6 hlasů
pn pn
12.02.2015 18:35
pn23pn23
Pekne. Tak se zase vrat do ruskeho zadku.
0 hlasů
Katany Korado
12.02.2015 23:51
PAZID
Bacha, jde zřízenec a má , zdá se chuť, na Tvoji prdelku, tak mu přeji hodně zdaru :), hlavně ať si vezme ochranu, aby se nenakazil Tvoji debilitou .
0 hlasů
Anna Es
12.02.2015 18:26
annaES
A proto máme rusácké země v EU, proto slibujeme Ukrajině a Turecku, že je přijmeme. Tak proto tedy je dobrý vědět, kde je západ a kde východ
2 hlasy
pn pn
12.02.2015 18:13
pn23pn23
Vrazda polskych dustojniku v Katyni byla po dlouha leta podle sovetske propagandy taky dilem nacistu a ejhle. NKVD ridila a provazdela genocidu polske dustojnicke elity.
3 hlasy
wenzel Trousil
12.02.2015 18:17
Lenin
Proc by mel Stalin setrit nepritele? Psonky taky nesanovaly obcany Tesinska kdyz ho okupovali..Zlikvidovat elitu nepritele , to ma byt zlocin?
3 hlasy
pn pn
12.02.2015 18:30
pn23pn23
Tobe vytrousili mozek?
0 hlasů
portyč portyč
12.02.2015 18:24
portyč
Ano, likvidovat svázané zajatce je zločin. A svádět to na někoho jiného je zbabělost. Ale to soudruh Trousil považuje za normální věc.
1 hlas
Katany Korado
12.02.2015 23:55
PAZID
A Němčouři, kteří lidi likvidovali ještě horšími způsoby a po miliónech , ti Ti nevadí? ..Těm raději zalezeš metr do tlustého střeva a US , které Hitlera podporovaly ještě rok po zahájení války. Tak ať se v té fašistické prdeli raději udusíte !!!
1 hlas
Karel Vlk
13.02.2015 05:13
JUDrKarelVlk
USA podporovali Anglii v době. kdy se Stalin líbal se zločincem Hitlerem.Kdyby padla Anglie, byl by konec demokracie
0 hlasů
jarda novák
12.02.2015 18:16
otikomh
Jo informoval až Rus Gorbačov. Zločin nařídili Gruzini, Ukrajinci a Zidé. Najdi si konkrétní jmena
2 hlasy
pn pn
12.02.2015 18:30
pn23pn23
A proto chcete soudruzi obnovovat velky CCCP?
0 hlasů
Anička Nová
12.02.2015 17:40
vevera
http://www.blisty.cz/art/13035.html
historie Západu je nejen plná krve, ale taky přesvědčení, že oni vraždit mohou a kdo se brání je terorista.
9 hlasů
Josef Lustig
12.02.2015 17:41
Andersen
Anicko, my vime ze umis psat ......
3 hlasy
Koloman Usedon
12.02.2015 17:46
kolous
Možná umíš Lustigu číst, ale určitě tomu textu nerozumíš.
7 hlasů
pn pn
12.02.2015 18:16
pn23pn23
O tobe se neda s uspechem hovorit ani v souvislosti s ctenim.
0 hlasů
Josef Lustig
12.02.2015 17:39
Andersen
Cesi jsou banda komediantu a smeruji do ruska.
0 hlasů
Emil Jouda
12.02.2015 21:11
Shadow
tak icikove z Franice uz tahnou do Ṣiyyôn z nemec ne?
0 hlasů
Stan Král
12.02.2015 17:52
Lotrasek
A Lustig je martan a směruje na Mars
5 hlasů
Anička Nová
12.02.2015 17:32
vevera
Občanský demokrat Marek Benda označil Zaorálkův pohled za neuvěřitelný. "Čím začala, prosím, druhá světová válka? Paktem dvou šílenců, Molotova a Ribbentropa, respektive Stalina a Hitlera, kteří ani jeden z nich nemají se Západem a křesťanskou civilizací nic společného," řekl.
Že to říkají i poslanci v parlamentu je opravdu katastrofa. Ale že tohle řekne Čech, který moc dobře ví, jakým paktem začala ve skutečnosti válka, protože jsme kvůli ní přišli o pohraničí je neuvěřitelná zhovadilost. Takže ještě jednou pro pana Bendu a jemu podobné - válka začala ve chvíli, kdy Hitler obsadil cizí stát a Mnichovskou dohodou mu to povolili zástupci čtyř zemí – Neville Chamberlain (Velká Británie), Édouard Daladier (Francie), Adolf Hitler (Německo) a Benito Mussolini (Itálie) – se dohodli, že Československo musí do 10. října 1938 postoupit pohraniční území obývané Němci (Sudety) Německu.
12 hlasů
Jan Dýmal
12.02.2015 17:37
JohnDee
Nemusí se vám to líbit, ale válka začala 1.9.1939 napadením Polska. Rozhodně nikoli mnichovskou dohodou které se ČSR podvolilo a ani obsazením Rakouska na jaře 1938 kde rakušáci nácky vítali. Válka prostě začala napadením Polska, to že díky dohodě M-R se jí účastnily oba totalitní režimy je věc jiná, sama dohoda rozhodně není začátkem války, ten byl o cca týden později.
3 hlasy
Stan Král
12.02.2015 17:55
Lotrasek
Dýmal víš něco o Paktu Hitler - Pilsudski (1935) nebo o Paktu čtyř (1934 Anglie Francie Itálie Německo )
4 hlasy
Jiří Susa
12.02.2015 18:32
logar
Hitler, nebo spíš Goebels x Pilsudski byl v r. 1934 a Pakt 4 skončil ve stadiu návrhu, ale v zásadě máte pravdu.
2 hlasy
Anička Nová
12.02.2015 17:50
vevera
Nejde o to, co se mi líbí, jde o to, co je válka. Válka je násilné obsazení území druhou zemí. A to, že tady nikdo nebojoval taky není pravda.
Takový Georg Elser ač Švýcar, pochopil právě díky mnichovské zradě, že Hitler chce válku a s nasazením vlastního života na něj udělal atentát. Každý Čech, který teď lže o Mnichovské zradě je zbabělý lízač fašistických zadků.
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 17:48
otikomh
válka 1.9.1939 začala pro ještě na podzim 1938 spojence Hitlera Polsko, a pak se přidávali další. Někteří třeba až na jaře 1945. Ale pro ČSR začala válka na podzim 1938.
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 17:46
otikomh
Dýmale, vysvětli to na MZV v Černínském paláci. Zjevně nic nevíš o Mnichovu, o 15.3.1939 a historii ČSR. Argumentuješ jako sudeťák. Prezident Beneš měl pravdu, když říkal, že dalším generacím budou náckové a revanšisti vymývat mozky.
5 hlasů
Ríša Lev
12.02.2015 16:58
lev11
Kalousek prohrál volby a nemá co kecat
5 hlasů
Jan Dýmal
12.02.2015 17:14
JohnDee
Vy budete "demograt" jak Stalin nebo Hitler, Kalousek volby neprohrál, dostal se do parlamentu, takže samozřejmě v té žvanírně má právo kecat.
1 hlas
Přemysl Kadlec
12.02.2015 17:37
Kadlec
Jako předseda poslaneckého klubu může Kalousek využívat i zneužívat své přednostní právo. Při faktické poznámce však i on musí respektovat jednací řád schůze i reagovat na předsedajícího. Nemůže kecat bez omezení. To by byla pak byla spíše "kalouskokracie", a ne "demogracie".
8 hlasů
Marie Metelková
12.02.2015 16:56
maryfox
Historie světa je plná krve a je smutné, že ani dnes tomu není jinak. Jak může někdo věřit Putinovi, pro kterého je každá smlouva cárem papíru? O cti čestného chlapa mu nikdo nikdy neřekl.
1 hlas
Katany Korado
13.02.2015 00:04
PAZID
A proč by měl zrovna Putin něco dodržovat, když západ již několikráte ukázal, že slib daný Gorbačovovi o nešíření se NATO k ruským hranicím byl pro něj také pouze klamný taktický manévr ????? Tak si vymeťte z hlavy ten myší trus, ale potom Vám tam již asi nic nezbyde !! :)
2 hlasy
vera pragacova
12.02.2015 20:21
verapragacova
...p. metelková - zameťe si před svým vlastním prahem - a potom projděte knihovnou doma, potom městskou ---a číst, číst, číst, ta správná vydání ...a potom - někoho - napadejte...
0 hlasů
Anička Nová
12.02.2015 17:34
vevera
Vy věříte Porošenkovi, který oslavuje Banderu?
Zlatý Putin!!!!!!!!!!!
8 hlasů
Honza Hloupý
12.02.2015 17:28
wenkovan
Paní Maruško,
1. historie světa je plná krve a je smutné... - emoce s tím nemají co dělat, prostě je to tak, vždycky to tak bylo a bude
2. věřit Putinovi (nebo komukoliv jinému): "vlády nemají čest, nemohou si ji dovolit" (citát)
2 hlasy
jan janík
12.02.2015 17:52
jarda
Znáte horší historii jiného státu ?
http://antiilluminati.net/200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek/
https://www.youtube.com/watch?v=Xgi7ZqeCqdo&list=UUt3bpcEkpibEqITN8RuGkEw
5 hlasů
Vladimir Bayer
12.02.2015 16:50
Vladimir28
ČESKO je trapné, jako obvykle, geopoliticky dezorientované, někde mezi Ruskem a Západem, přestože je členem NATO a EU. Kalousek měl pravdu. Žádná vyčůraná česká třetí cesta není, buď táhni za jeden provaz se svými spojenci a nebo táhni do Ruska, ale něco mezi prostě neexistuje!
1 hlas
Katany Korado
13.02.2015 00:17
PAZID
Hele Ty imbecile, v každé civilizované členské zemi NATO bylo uspořádáno o tomto členství REFERENDUM, ale u nás .... HOVNO, proto se já za člena NATO nikdy považovat nebudu, protože bych si musel sám naflusat do ksichtu !!!
Jestli jsi to nepochopil, tak původně měly ty bomby, co padaly na Jugoslávii padat na naše města pod záminkou rasismu a kdyby naše skvělé CIKÁNY nezačala Kanada posílat z5 bez udělení politického azylu díky jejich oblíbené činosti, kterou začali i na Kanadu v přespříližné míře provozovat na jejich mezinárodních letištích, tak bys tady dnes tak blbě nežvanil. Potom jsme byli do NATO natlačeni proto a pouze proto, aby přes naše území mohly létat bombardéry GB a US na své " mise " nad Jugoslávii. I sám korupčník KAVAN byl zděšen, když viděl že se nás, jako již členů " aliance " na názor ohledně zásahu v Jugoslávii nikdo nezeptal s tím, že prý o tom bylo rozhodnuto již před cca 1.5 měsícem a pochopil, že jim byli se Zemanem jenom za D E B I L Y !!!!. Tak asi tak platnými členy tohoto ZÁPADNÍHO SPOLEČENSTVÍ jsme můj malý zmatený chlapče !!!!
0 hlasů
vera pragacova
12.02.2015 20:26
verapragacova
...ale existuje - normální , demokratická - Evropa - NE EU, NE NATO - žádná vyčůraná , ale jenom - Evropa - byla ... a snad i bude...
0 hlasů
Anička Nová
12.02.2015 17:37
vevera
Jistě, je to jako v životě, jen černá a bílá, že ano. Česko není trapné, Česko jsme my.
6 hlasů
vera pragacova
12.02.2015 20:27
verapragacova
...Aničko - veliké +, ale - nejsou - CHLAPI - jenom - kecky ...
0 hlasů
jarda novák
12.02.2015 16:40
otikomh
na tom, že je nacionální socialista trval do konce života. V NSDAP se oslovovali Parteigenosse neboli stranický soudruh. To že se vraždili s jinými socialisty a i mezi sebou a vykládali si navzájem jak jsou pravičáky , je přeci u soudruhů všeho druhu bylo a je dodnes zcela běžné.
0 hlasů
pn pn
12.02.2015 16:42
pn23pn23
Rusomilove tady prece taky s nadsenim vykladaji, jaka je Rusko pravicovo-kapitalisticka derevna:-)
0 hlasů
vera pragacova
12.02.2015 20:29
verapragacova
pn pn ...nepruď - --
1 hlas
Magistr Urbanek
12.02.2015 16:31
MagistrUrbanek
Jestli pro Bendu začala 2. světová válka až paktem Molotov-Ribentrop, tak zřejmě ve škole chyběl, když se brala Mnichovská dohoda a okupace československého pohraničí německými jednotkami. Možná by se taky něco dozvěděl o Molotovově předchůdci Maximu Litvinovi, který se bezúspěšně snažil přimět Británii a Francii ke spojenectví se Sovětským svazem proti Hitlerovi. Teprve když Stalin viděl, že o společný boj proti Hitlerovi není ze strany evropských mocností zájem a že evropské mocnosti jsou dokonce schopny se Hitlerem dohodnout, zařídil se pro sebe a paktem Molotov-Ribentrop se pokusil co nejdéle odložit válku s Německem. Když mohly evropské státy obětovat Československo, proč by on nemohl obětovat Polsko?
14 hlasů
Katany Korado
13.02.2015 00:23
PAZID
Že je Benda debil, úspěšně dokazuje v parlamentu již řadu let, to nikoho nepřekvapí :) .
Většinou co slovo ... to perla a proto ho zřejmě jeho voliči volí, aby trochu obveselil osazenstvo sálu. Jako když prohlásil, že když o projednávaném problému nic neví, nebo problematice nerozumí .... což je prakticky vždy, hlasuje opačně, než komunisti. To je prostě placený .. a ne špatně ... kašpar sněmovny !!
1 hlas
vera pragacova
12.02.2015 20:30
verapragacova
Josef Kvasnica
12.02.2015 17:43
Pepis
Za oficiální začátek 2. sv.války je považováno datum 1.9.1939, kdy bylo napadeno Polsko, což bylo umožněno i díky paktu Ribbentrop-Molotov. Na paktu o neútočení by nebylo nic divného, skandální byla tajná doložka, kdy si Stalin s Hitlerem rozdělili území Polska! I když západní politika ústupků Hitlerovi byla chybná (viz kritika Churchilla aj.), Západ si nedělil s Hitlerem území. Takže Benda výjimečně neplácal nesmysly. Mnichovská dohoda a další události byly předehrou k válce, ale skutečné válčení začalo až napadením Polska a na základě toho vyhlášením války Německu Británií.
0 hlasů
vera pragacova
12.02.2015 20:31
verapragacova
...ne..číst- Vy jste toho ještě nepřečetl - dost...
0 hlasů
nespokojený volič
12.02.2015 18:50
nespokojenyvolic
Jestli si myslíte že opravdu můžete odstřihnout historii tam kde se vám to zrovna hodí tak snad raději ani nechoďte k volbám. Prosím vás o to.
2 hlasy
Anička Nová
12.02.2015 17:53
vevera
Poláci se taky přidali k Hitlerovi, když nám sebral Sudety. Takže taky nebyli čistí.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
12.02.2015 16:51
Kadlec
Občanský demokrat Marek Benda holt plácá nesmysly. Výrokem o počátku 2.světové války se po čase opět vyznamenal.
4 hlasy
vera pragacova
12.02.2015 20:36
verapragacova
...táta by se za něj - styděl - já se stydím i za tátu - Bendovi byli, jsou a bohužel i budou zneuznaní - "disidenti" placení západem a žijící si nad poměry v tehdejším - Československu ...Cibulku ráda - nemám , ale v něčem měl pravdu - chlapec pomýlený...
0 hlasů
jarda novák
12.02.2015 16:37
otikomh
především del oficielního stanoviska ČSR pro nás válka začala násilnými akcemi spojenými s Mnichovem, tedy v září 1938. Pro ČSR je to důležitý fakt, protože od toho se odvíjí neplatnost násilně vnucené Mnichovské smlouvy. Pokud benda jako poslanec tvrdí něco jiného, je to nebezpečný neznalý blb nebo sudeťácký agent.
6 hlasů
pn pn
12.02.2015 16:43
pn23pn23
Vsichni jsou agenti jen ty jsi letadlo:-)
1 hlas
Martin Koukolik
12.02.2015 16:48
Lhurgouyf
Neni to agent, jen takovej hlupacek, podobne jako pn pn.
1 hlas
Jan Nekonečný
12.02.2015 16:27
takjoza50let
Ty ale mají starosti.:-) Takové diskuze jsou pro nás plodné,jako mrtvému zimník.
3 hlasy
Honza Hloupý
12.02.2015 16:32
wenkovan
Máte na 120% pravdu, jenže:
1. my to platíme
2. ta banda sociopatů a morálních zrůd mezi exhibicí u pultíku a popíjením ve sněmovní hospodě stihne odmávat nějaké zákony, o jejichž obsahu nemá ani ponětí
3. my to opět zaplatíme a blíží se doba, kdy bude plně platit: "zasedá parlament, nikdo si nemůže být jist životem ani majetkem"
3 hlasy
ABR 001
12.02.2015 16:11
ABR001
Ono je to podobné, jako když pravičáci tvrdí, že Hitler nebyl pravičák (přitom prosadil v NSDAP právě spolupráci s pravicí, nakonec si do vlády vzal alespoň jednoho pravicového liberála, jednoho vyloučeného konzervativního katolíka (von Papen) jako vicekancléře, a s konzervativní DNVP se nakonec sloučil NSDAP do jednotné národní strany.
Navíc všichni katolíci z ODS a TOP09 najednou zapomněli, že Hitler byl katolík.
3 hlasy
Karel Vlk
13.02.2015 14:19
JUDrKarelVlk
Hitler prosadil spolupráci s pravicí, ale do války šel s Hitlerem A rozdělili si spolu východní a střední Evropu
0 hlasů
Jan Dýmal
12.02.2015 17:33
JohnDee
Další znalec historie :-) Hitler Papena do vlády nebral, ve skutečnosti byl původně navržen za kancléře Papen, ale nakonec se to nepovedlo prosadit a byl jmenován Hitler (asi si neuvědomujete že neměl v říšském sněmu většinu, ale jen 17%). A s Hitlerovým katolicismem je to také dost jinak, Hitler katolictví se sice narodil v katolické rodině ale on sám jednoznačně víru popíral a církev obecně spíše pronásledoval. On sám se vždy stavěl do pozice odpůrce katolictví a prosazoval "starogermánské" obřady. V době války nemohl samozřejmě církev zrušit, kvůli věřícím, ale rozhodně se s ní neztotožňoval.
1 hlas
Anička Nová
12.02.2015 17:57
vevera
A proč si fašisti nechali od prelátů žehnat? Když jim nevěřili? A proč Vatikán pomáhal válečným zločincům po válce utéct před Norimberskými procesy.
0 hlasů
Henex
12.02.2015 17:29
Henex
No tak soudruzi... Tak se konečně mezi sebou dohodněte...!
Podle nás, obyčejných lidí, kteří to nevidí tak stranicky, byl Hitler stejný parchant, jako byl Stalin a dnes Putin. Nezměrná touha po moci a ambice ovládnout svět. Na cestě k moci použil kde koho, dělníky, rolníky, střední třídu i bohaté průmyslníky. A opíral se o armádu, stejně tak jako Stalin a Putin. Západ, nebo východ, svět je plný krve od svého počátku...
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 16:22
otikomh
dle tvých argumentů byl pravičákem i Klement Gottwald, když po únoru 1948 vzal do vlády lidovce a národní socialisty :) a bylo tomu tak za celou dobu vlády KSČ až do r. 1989 tzv. Národní fronta.
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 16:20
otikomh
"Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti.".... ."Co se plánovitého hospodářství týče, jsme stále ještě na úplném začátku a já si představuju, jaká je to krása budovat celoněmecký a evropský hospodářský řád."Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce1927
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 17:26
ABR001
Ano, tak proto jim dával průmyslník, tehdy ještě stále člen konzervativní DNVP, Fritz Tyssen.
Nebo takový Henry Ford poskytoval NSDAP veškerý zisk německé pobočky protože byl socialista :-) Fakt tomuhle věříte?
Hugo Boss, exkluzivní dodavatel uniforem SA a SS, člen NSDAP, ten se jistě nemohl dočkat, až mu vůdce znárodní fabriku.
3 hlasy
ABR 001
12.02.2015 17:17
ABR001
Ovšem nic napravo od NSDAP nakonec nebylo. S konzervativci se nacisté sloučili (pravicové liberály s jejich 2% volební podpory nijak neřešili).
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 17:24
otikomh
nebylo ani nalevo od nácků, to ale platilo i u komunistů. Ty strany, které formálně existovaly, byly pro parádu.
0 hlasů
Magistr Urbanek
12.02.2015 16:35
MagistrUrbanek
Ty opravdu věříš tomu, co říkal? Hitler zpočátku předstíral, že je socialista, aby k sobě přilákal dělníky. Později se dohodl s německými průmyslníky a socialistického křídla ve straně se zbavil během tzv. Noci dlouhých nožů.
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 17:13
ABR001
NSDAP nikdy nijak zvlášť dělníky nepřitahovala. Možná tak proletářské voliče národně-konzervativní DNVP. Z větší části získali nacisté středostavovské voliče liberálních a konzervativních stran. Pouze konzervativní DNVP si dokázala udržet alespoň 2/5 voličů (z maxima 20% v roce 1924 šla na 8% v roce 1932). Ovšem právě DNVP chválil na počátku 20. let Mussolini jako naději německého fašismu.
0 hlasů
jarda novák
12.02.2015 17:26
otikomh
samozřejmě, že dělníci byli podstatnou částí členstva. A stačí si umět přeložit název NSDAP - i v názvu je "dělnická"
1 hlas
Jan Dýmal
12.02.2015 17:48
JohnDee
Bodeť by nebyli dělňasové pro NSDAP, pro ně přece dělala nejvíce, zavedla placenou dovolenou, mateřskou dovolenou, odborářské rekreace, jejií odbory KdF zastupovaly dělníky docela tvrdě a rozhodně se dělníci měli za NSDAP líp než před tím. Nejen program, ale i činnost NSDAP byla značně levicová, vymoženost, které NSDAP pro dělníky se třeba u nás objevili až za války (i češi jezdil na odborářské výlety) a v SSSR až buhvíkdy po válce. Nakonec i slavný Volkswagen byl dělán právě pro německé dělníky, a cena pod 1000,- RM byla právě pro ně. To že většině majitelů fabriky formálně zůstaly je sice hezké, ale obvykle je jen spravovali, zakázky i materiál jim určoval stát, spousta z fabrik byla také součásti "Herman Göring Werke" takže šlo o de facto státní firmu.
A hnědokošiláči z SA šli za Hitlerem právě kvůli slibům jak odstraní majitele a udělá "sociální revoluci" a v roce 1934 kdy se změny už zdaleka nedělaly tak rychle (potřeba nachystat se na válku) se začínaly SA bouřit a nakonec byly jejich špičky vybity.
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 17:41
ABR001
Jistě Anton Drexler ji založil jako Německou dělnickou stranu. Ale členstvo tu teď neřešíme. NSDAP získala v průběhu let 1928-32 většinu voličů občanských stran. Pouze konzervativci si udrželi tvrdé jádro. Ovšem katolické a marxistické strany (tedy tradiční střed a levice) ztráceli na úkor NSDAP minimálně. NSDAP byla především stranou pro zklamané voliče pravice a pravého středu.
1 hlas
Magistr Urbanek
12.02.2015 16:38
MagistrUrbanek
Po uchopení moci nacisty v roce 1933 věřil Röhm stále v socialistickou revoluci (ostatně socialismus měli nacisté v názvu strany) vedenou nacisty, která znárodní velké kartely, zisky firem bude dělit mezi nezaměstnané a zruší tzv. úrokové otroctví. To se však nelíbilo bohatým průmyslovým a obchodním kruhům, které Hitlera a jeho stranu finančně podporovaly, aby je uchránil právě před takovým nebezpečím. Röhm veřejně mluvil o dokončení socialistické revoluce, ve kterou stále věřil.
Hitler, který využíval SA k tomu, aby se sám dostal k moci, si uvědomoval nebezpečí odlivu bohatých příznivců i voličů strany. Členové úderných jednotek se rekrutovali z řad vykořeněných jedinců dělnické třídy a nemajetných lidí, kteří byli smýšlením antikapitalisté. Věřili, že to oni udělají socialistickou revoluci. To však Hitler nemínil dopustit. Jeho moc stále závisela na podpoře tradičně vlivných vojenských kruhů, které byly nacionalistické a silně pravicové.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ernst_R%C3%B6hm
2 hlasy
jarda novák
12.02.2015 16:43
otikomh
ti největší vlastníci/kapitalisté vždy socialisty podporovali a dodnes podporují - jen přes regulace a "přerozdělování" se mocensky dostanou k zakázkám, dotacím, pobídkám a výhodám z cizího - to platilo za Hitlera a plati v EU i dnes.
1 hlas
jarda novák
12.02.2015 16:41
otikomh
na tom, že je nacionální socialista trval do konce života. V NSDAP se oslovovali Parteigenosse neboli stranický soudruh. To že se vraždili s jinými socialisty a i mezi sebou a vykládali si navzájem jak jsou pravičáky , je přeci u soudruhů všeho druhu bylo a je dodnes zcela běžné.
0 hlasů
Jan Bulva
12.02.2015 16:11
jaan
Rusko vyzvalo Chorvatsko, aby učinilo maximum pro odchod svých žoldáků z bojišť na východě Ukrajiny. Ministerstvo zahraničí je "znepokojeno a překvapeno" tím, že chorvatská vicepremiérka a ministryně zahraničí Vesna Pusičová potvrdila v prohlášení médiím, že v jednotkách ukrajinské nacistické armády v Donbasu bojují chorvatští žoldáci.
6 hlasů
Henex
12.02.2015 17:30
Henex
To asi nepůjde, oni jsou tam na dovolené...
0 hlasů
Martin Koukolik
12.02.2015 16:06
Lhurgouyf
Ok, levicaci, pojdme se sebemrskat az do doby Paleolitu..nebudme troskari. Pojdme v sobe zase troche vzbudit ten pocit provineni. To je presne co chce agenda levicaku. Neustale zatlacovat tuto civilizaci do defenzivy a pak prosadit nejaka ta prava navic nasim nebohym imgrantum.
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 16:13
ABR001
Jestli sis nevšiml, tak Zaorálek akorát reagoval na opilecké žvásty kokota Mirka.
4 hlasy
Martin Koukolik
12.02.2015 16:36
Lhurgouyf
Zaoralek reagoval na Kalouska, ale me zajima jak reagoval. Reagoval sebemrskacsky. Ja zadnou vinu necitim, naopak citim, ze moje civilizace jde do kelu kvuli "zaoralkum" v EU. Kalouska se vubec nezastavam ten se sprahne treba s dablem, kdyz to posype.
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 17:50
ABR001
Ovšem Zaorálek reagoval pouze na to, že na tzv. Západě, je spousta pitomců, kteří se pokládají za součást nadřazené civilizace oproti barbarskému Východu. A jsou tu i tací, kteří by si přáli vyvážet náš úžasně skvělý systém, jako to činí Kalouskovi spolustraníci z Klubu kokotů. A Zaorálek tedy jen věcně konstatoval, že není zrovna na co být hrdý.
0 hlasů
jarda novák
12.02.2015 16:23
otikomh
je úplně jedno na co reagoval. Zaorálek se sám projevil jako obyčejný pitomec.
2 hlasy
Koloman Usedon
12.02.2015 16:03
kolous
Kdyby to šlo, tak Kalouska vypnout na vždy....
10 hlasů
Animal Farm
12.02.2015 16:34
DeepThroat
Jde. Stačí menší amazonská foukačka a jedna malá amazonská žlutočerná žabička.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pralesničkovit%C3%AD
2 hlasy
Henex
12.02.2015 17:49
Henex
Udělej to chcípáčku, ale na to asi nemáš plíce. A ta amazonská foukačka je pěkně dlouhá, rozhodně ji nelze označit za "menší". S takovou štánglí bys do parlamentu neprošel... :-)))
0 hlasů
Animal Farm
13.02.2015 09:25
DeepThroat
Ted jsi mne rozesmal svou omezenou vedomosti. Dvoumetrove foukacky se pouzivaji na male opicky vysoko v korunach stromu, 30+ metru nad hlavou. Na ty dva opicaky (Kalousek + jeho vecna opice na zadech) jsou tak neprehlednutelny cil, ze i pul az tri ctvrte metrova plastikova trubka z hrackarstvi bude bohate stacit. A v Troji pod svahem se to jedovatyma zabama jenom hemzi.
http://bezpecnost-rodiny.cz/wp-content/uploads/2009/09/Fouka%C4%8Dka-1.jpg
http://www.maxikovy-hracky.cz/images/prods/30789_54b3cad75f328.jpg
http://www.zbrane-vzduchovky.cz/foukacky/
Jak vidis, 46 cm delky je plne dostacujicich.
0 hlasů
ABR 001
12.02.2015 17:56
ABR001
technologie ovšem pokročila, co třeba bulharský deštník
http://cs.wikipedia.org/wiki/Georgi_Markov#mediavi - ewer/File:Markov_umbrella.svg
0 hlasů
Henex
12.02.2015 18:01
Henex
To jo... Rusové a jejich poskoci jsou kreativní...
0 hlasů
Jan Nekonečný
12.02.2015 16:01
takjoza50let
Asi by to chtělo zase "parlamentní přímé přenosy v TV" aby si každý udělal obrázek o "diskuzích" sám.
2 hlasy
Honza Hloupý
12.02.2015 16:01
wenkovan
"Historie Západu je plná krve!" - ale no tak, celá historie lidstva je plná krve (viz např. Terry Pratchett, Otec prasátek), tudíž tzv. Západ na to zdaleka nemá monopol.
3 hlasy
tyden tyden
12.02.2015 15:53
tyden001
Bolsevici v parlamentu nevi o cem mluvi.
Valku zacali Anglie, Francie a Hitlerovske Nemecko v Mnichove.
Zrusili platne smlouvy s CSR a uzavreli spojenectvi s Hitlerem. Pak si Polaci podle jine SPOJENECKE smlouvy porcovali Cechy. Molotov Ribbentrp prisel az potom.
Ale pravda ty bolseviky nikdy nezajimala.
Stejen jako hemenexe a dalsi rudy jelita tady na diskuzi.
1 hlas
Jan Dýmal
12.02.2015 17:54
JohnDee
Hezký blábol, jakouže smlouvu měli briti třeba s námi? Schválně jestli nějakou najdete :-) A o tom s tou Francií je to také poněkud jinak, najděte si Nečasovo Memorandum )Nečas byl předválečný diplomat) o jeho cestě do Paříže a o nabídce Francie a o tom co Beneš odpověděl.
Nevím jaké jelito jste, ale v hlavě máte nejspíš dost pusto a prázdno.
A válka samozřejmě začala 1.9. 1939, nemohla začít něčím, s čím jsme tehdy souhlasili (díky Benešovi).
0 hlasů
Katany Korado
13.02.2015 00:43
PAZID
A obsazení zbytku ČR bylo také na základě " našeho souhlasu ? To také nebyl válečný akt .. byť jsme se již díky odstoupení Sudet neměli jak bránit ??? nebylo by tedy spíše ono datum 15.3. 1939 ??? .. když už ne Mnichov ???
A Vy chcete tvrdit, že Francie a GB s námi neměli uzavřenu spojeneckou smlouvu ??? to asi ani nevíte, že právě Francie a GB Benešovi vyhrožovaly, že v případě, že neodstoupíme dobrovolně Hitlerovi Sudety, nebudou se dále cítit jakousi spojeneckou smlouvou vázány ???? Co to tedy bylo za smlouvu, na základě které údajně GB vyhlásila po obsazení ČR Hitlerovi fiktivně " válku " ??? Kdo by si měl zopakovat dějepis ???
0 hlasů
Koloman Usedon
12.02.2015 16:02
kolous
Ty to máš v té palici zabedněný. Hemenex není rudý jelito, ale modrý hemeroid.
6 hlasů
Henex
12.02.2015 17:35
Henex
Kdo není s námi, je proti nám, co...? Nejsem ani rudý, ani modrý, nepatřím k žádnému stádu. Dovedeš to pochopit...?
0 hlasů
Koloman Usedon
12.02.2015 17:44
kolous
Pokud neustále napadáš lidi se sociálním cítěním, tak jsi modrý hemeroid.
1 hlas
Henex
12.02.2015 17:56
Henex
To jo, lidi se sociálním cítěním. Vy všichni zde máte sociální cítění, ale na úkor druhých. Sami nic vytvořit nedovedete...
0 hlasů
pn pn
12.02.2015 16:33
pn23pn23
Soudruzi, uz zacinate bojovat mezi sebou v tzv. fazi zostrovani tridniho boje?-)
0 hlasů
pn pn
12.02.2015 15:59
pn23pn23
To je pravda Vomacko. Bolsevici v Rusku meli docela honicku s vyvrazdovanim obyvatelstva Ukrajiny hladomorem a vyvrazdovanim vlastniho dustojnickeho sboru. Proto se k paktu Molotov - Ribbentrop dostali az pozdeji ...:-)
1 hlas
pn pn
12.02.2015 16:01
pn23pn23
Ale je pravda, ze rusti bolsevici ve snaze vyrovnat se nacistum mohutne finisovali v polske Katyni, kde vyvrazdili cely polsky dustojnicky sbor.
1 hlas
Přemysl Kadlec
12.02.2015 16:23
Kadlec
Tak pn nám tady patrně sdělil, čím ho poznamenala 2.světová válka - paktem Molotov-Ribbentrop, likvidací armádní generality z popudu Stalina, hladomorem na Ukrajině a Katyní. Přece mu z té ZŠ v hlavě něco uvízlo.
3 hlasy
Penzista Hloupej
12.02.2015 15:51
modrasocka
Běda tomu, kdo nebude slavit vítězný únor .....
Kdy už konečně soudruzi veřejně přiznají že sametová byla pouze vyšší stádium socialismu.
0 hlasů
venda wind
12.02.2015 15:44
wind
levicaci se pohadali s levicaky...
jediny, ktery trochu tihne k pravicovym hodnotam je Okamura...Zbytek je socialisticka verbez vcetne falesne pravice ODS, satanistu Lidovcu a Top09, kteri jsou spise internacionalni socialisti , tedy podpurci korporatniho fasismu a logicky tedy i fasounu a nacku na Ukrajine.. Zmrd Kalousek v zoldu USA lze a prekrucuje kudy chodi... Nejak zapomel v te historii na tehdejsi nejagresivnejsi stat Polsko, ktere melo smlouvu s Hitlerem jeste pred Molotovem.... Agresivita Polska byl duvod k jeho rozdeleni....
Existuji jasne dokumenty, archivní, které dokazují opak. Pakt Molotov-Ribentrop byl podepsán až jako poslední v Evropě!
Předtím uzavřely všechny evropské státy dohodu s Hitlerem, Stalin jako poslední! Válku financovaly Západní bankovní domy jak Hitlera, tak Ameriku a Rusko muselo platiti zlatem! A první světovou válku má na svědomí USA a Británie! Archivní dokumenty to jasně sdělují.
5 hlasů
venda wind
12.02.2015 15:41
wind
Historie Západu je plná krve, presneji USA a jejich kapitalu....
Maji na svedomi spolu s bankami v Anglii a Nemecku VRSR...WWI ...WWII...a plno dalsich konfliktu po celem svete....
2 hlasy
Tomáš Herout
12.02.2015 15:32
TomasHerout
Vypnout mikrofon Kalouskovi je samozřejmě v pořádku. Zákonodárce snad nemusí dodržovat pravidla? Vypršeli mu dvě minuty, vypnout.
Jinak že zrovna zástupce katolické sekty se domáhá, západních evropských hodnot je poněkud absurdní. Katolíci dnes přežívají hlavně díky Africe a Jižní Americe.
Ale jinak souhlasím, jsme západní Evropané a distancujeme se od Kremelské snahy o zničení současného míru v Evropě a nastolení doby válek, jak si to představuje Putin.
3 hlasy
pes ozzy
12.02.2015 15:32
pesozzy
"Historie Západu je plná krve!" Filip vypnul Kalouskovi mikrofon.....že by Ukrajinské maniere .....
0 hlasů
Přemysl Kadlec
12.02.2015 15:25
Kadlec
Filip Kalouskovi vypnul mikrofon? Udělal to jediné co mohl. Z pozice řídícího schůze by ho jen těžko mohl kopnout do ...... . Jednací řád platí i pro Kalouska.
14 hlasů
Henex
12.02.2015 15:07
Henex
Tentokrát má bratr Kalousek pravdu. Sociální demokrati jsou jen skrytí komunisti a v případě problému by se přidali na stranu Rusů. A ještě k tématu: Historie celého světa a plná krve. A Rusové? Ti to bez krve ani neumí...
4 hlasy
ABR 001
12.02.2015 16:18
ABR001
Ovšem Rusko vedou momentálně konzervativci (abych byl korektní liberální konzervativci, Jednotné Rusko má jednu nebo snad i dvě liberální platformy).
1 hlas
Koloman Usedon
12.02.2015 15:54
kolous
Henexi, ty nejsi jen skrytý blb. ČSSD není levicová strana. To je strana podrazáků, kteří se přidají tam, kde to zrovna sype. Už ve škole jsme se učili, že ČSSD od počátku své existence pro lidi nic neudělala. Nechodil jsi do škol? Vždyť máš pražskou kavárenskou univerzitu.
4 hlasy
Henex
12.02.2015 17:38
Henex
Neber si to tak...! Levičáci jsou všichni podrazáci, tedy i ČSSD, komunisti a podobná svoloč...
0 hlasů
pn pn
12.02.2015 16:02
pn23pn23
Ty mas vesnickou lumpenputyckou pomocnou?
0 hlasů
Koloman Usedon
12.02.2015 16:04
kolous
Ty se do toho blbečku nepleť. Na Henexe nemáš.
5 hlasů
pn pn
12.02.2015 16:34
pn23pn23
To spis vypada, ze te mezi lidi ani nepousteji:-)
0 hlasů
Deadman´s Hand
12.02.2015 15:06
Deadman
Všechny velké války přišly do Ruska ze Západu.
21 hlasů
jarda novák
12.02.2015 17:03
otikomh
z východu přišli v 13. století Mongolové, Rusko zachránilo Evropu. Pak Rusko zachránilo Evriopu před Tatary a pak ještě před Osmany. To vše šlo z východu a jihu. Z Evropy útočili Napoleon a Hitler.
4 hlasy
Henex
12.02.2015 15:09
Henex
Ono z východu to ani moc dobře nejde, leda že by zaútočili Číňani. Jednou to přijde, dříve nebo později...
3 hlasy
jarda novák
12.02.2015 17:03
otikomh
ty se douč dějiny, projevuješ se opět jako pitomec
3 hlasy
Henex
12.02.2015 17:43
Henex
A odkud asi zaůtočili na Rusko ti Mongolové a Tataři? Z Číny, kterou v té době ovládali. Osmani zaútočili z jihu. Na opravdovém východě skoro nikdo nežije a nikdy nežil, umrzly by mu tam koule...
0 hlasů
Jan Nekonečný
12.02.2015 16:09
takjoza50let
Může být a plastičtí chirurgové budou mít největší příjmy.:-)
1 hlas
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Deadman´s Hand (21 hlasů) 12.02.2015 15:06
Všechny velké války přišly do Ruska ze Západu.
Magistr Urbanek (14 hlasů) 12.02.2015 16:31
Jestli pro Bendu začala 2. světová válka až paktem Molotov-Ribentrop,...
Přemysl Kadlec (14 hlasů) 12.02.2015 15:25
Filip Kalouskovi vypnul mikrofon? Udělal to jediné co mohl. Z pozice...
Anička Nová (12 hlasů) 12.02.2015 17:32
Občanský demokrat Marek Benda označil Zaorálkův pohled za...
Koloman Usedon (10 hlasů) 12.02.2015 16:03
Kdyby to šlo, tak Kalouska vypnout na vždy....