Jednání Ústavního soudu skončilo. Verdikt bude v úterý

27.10.2009 10:13 Původní zpráva Aktualizováno 27.10. 15:14

Ústavní soud odročil jednání o souladu lisabonské smlouvy s českým ústavním pořádkem na úterý 3. listopadu. Soudci se poradí a je pravděpodobné, že příští týden vyhlásí nález.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Dalibor (132 hlasů) 27.10.2009 11:18

    Já prezidenta Klause podporuji a fandím mu. Na obranu našich...

  • Ateista (119 hlasů) 27.10.2009 11:15

    Lisabonska zmluva je zlo z dielne Bilderbergu. Drzim vasmu...

  • občan (110 hlasů) 27.10.2009 12:11

    Jsem pro EU, ale NE pro DIKTATURU EU. Nechci, aby EU vládly Německo a...

  • Ad hrk (103 hlasů) 27.10.2009 12:28

    Za ČR ve věci LS jednání vzdal hlavně tehdejší premiér Mirek...

  • hrk (103 hlasů) 27.10.2009 12:18

    Proč nestačí původní smlouva pr EU???? To asi nikomu nedochází že???...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Pokud by došlo k ratifikaci lisabon.smlouvy, nastane stav KOMPLETNÍ PODŘÍZENOSTI ČR vůči vedení EU. A s tím souvisi také tato realita: POKUD lisabonská smlouva VEJDE V PLATNOST, měli by si naši ústavní soudci také uvědomit, že ÚSTAVNÍ SOUD ČR a jeho soudci SE STANOU ZBYTEČNÝMI !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Snesu kritiku na moje názory a myslím, že je dosti ubohé vyslintávat tady puberťácké a vulgární hesla plná pravopisných chyb pod cizím nickem!!!! Lakavě si to ty ubožáku uvědom a vrať se do té své pomocné školy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Dovolíl bych si, hrku, poskytnout vám přátelské doporučení. Je jasné, že chápete otřesné a nevratné zápory lisabonské smlouvy. Jsem také proti ratifikaci LS. Ale když vy se o lidech, kteří mají jiný názor na lisab.smlouvu, vyjadřujete s velkým despektem, včetně urážek a dalších drsností, nedivte se, že se vám to v nedobrém vrací. - Zaslepenost některých lidí ve věci lisab.smlouvy znamená také to, že nemají o LS a o jejích katastrofálních důsledcích dostatečné a kvalitní informace. - Když lidem s jiným názorem na lisab.smlouvu nadáváte a haníte je, je to podobné, jako byste nadával člověku, který je poloslepý a rozhodl se jít po cestě, která ústí do propasti. Zodpovědný, věci znalý a slušný člověk s dobrým charakterem PŘÁTELSKY poloslepému člověku VYSVĚTLÍ, z jakého důvodu po této cestě jít nemá. Pokud je zřejmé, že onen poloslepý potřebuje nějakou konkrétní pomoc, přátelský člověk mu ji v přátelském duchu účinně poskytne nebo poskytnutí účinné pomoci pomůže zajistit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Největší ubohost je slintat hovadiny a lživě je vydávat pod cizím nickem. Vymysli si svůj nick a nekraď ..hrk...laskavě si to vyprošuji.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Náš Pan President, chčije pravý Pražský výběr. Nemůžeme mít lepšího presidenta. Já to říkám!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Jr mi jasné, že jsi nick ...Ja....tak laskavě nepiš hovadiny pod mým nickem idiote.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Tak hele ty pitomče, nevydávej se za cizí nick....ubožáku. Ovečko jedna.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Tak tahle tlupa Husákových souputníků v čele se soudruhem Rychetským je ústavní soud? No, to si Grebeníček může klidně založit nadaci na ochranu politických vězňů stíhaných komunismem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Soudruhu Cibulko,ty jsi stejný debil jako Petr Mach a Klaus.Jenomže váš boj proti Lisabonské smlouvě nevyhrajete a vaší chlebodárci z Moskvy vás nepochválí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Souhlas....vystihl jsi to.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Změň politiku - http://www.zmenpolitiku.cz/petice/43/otevreny-dopis-prezidentu-republiky/?from=968

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Vyhlasuji nejvetsim pitomcem nick "hrk". To musi byt komous jako gottwaldova onuce.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Ale hloupá socko.....jdi si stoupnout do řady na dávky a drž klapačku, když si nevidíš ani na špičku tvého špinavého frňáku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

To jo, ty pitomečku .....hihihi

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Celá EU je k ničemu. Jen přibylo úředníků, co berou obrovské částky za nic nedělání. Zatím jsem si nevšimla že by EU něco vyřešila. Nezaměstanost ve všech zemích jen roste, a počet ouřadů taky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Přesně tak. Další rozbujelý aparát a lidi ho budou muset živit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Podívejte se na vedlejší článek o volebním průzkumu,jsou tam tři krásní kluci. A se sexymozkama, být ženskou, tak nevím, koho z nich si vybrat......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

http://odsminus.cz/ http://odsminus.cz/?a=clanky/stranka/1 http://www.facebook.com/pages/Opurci-ODS/135677239587?created

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Co je to za hovadiny?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Ví někdo, co dělal zelený Liška než jsme ho vídali v TV? Jakým právem on navrhuje, aby smlouvu podepsal premiér? Co je to vůbec zač a jak je možné, že může vyslintávat ty své debilní bláboly věčně ve sdělovacích prostředcích a oni mu dávají prostor. Nechápu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Čím větší debil,tím větší prostor.To máš pravdu.A zelený Lišák je přeci unikum.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Můj názor...naprostý souhlas. Ale Zelení měli fakt kádry včetně Džamily a knížete.....radost pohledět...hihi .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Kikina je homosexuál, a proto má chování "nenormální". Čemu se divíte, byl zvolen komouši a je to poskok Rusů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Divit se můžeme pouze tvému pouličnímu stylu a lumpenproletářské frazeologii. Tolik ke slovu "nenormální" .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Co je to kikina? Neznám.........pouč mě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Fandím panu prezidentovi a sedmnácti senátorům ODS, protože oni jediní z celé Evropy poznali, že Lisabonská smlouva je určena pouze a jen k likvidaci České republiky, poněvadž nám celá Evropa závidí náš skvělý průmysl a nerostné bohatství, pracovité a inteligentní lidi, zvláště voliče ODS, perfektně fungující justici a státní správu, Gotta a Jágra a umístění uprostřed Evropy a prostě všecko. Z této ukrutné závisti by okamžitě po případném podepsání panem prezidentem sem k nám vtrhly tanky a vojska NATO, všechny může by po zuby ozbrojení a ničeho se neštítící vojáci postříleli a ženy znásiinili a tím by nás vymazali nás z mapy ! A to náš pan prezident dobře ví a proto nás bude bránit tak dlouho, až si na nás nikdo nic nedovolí, až si nás přestanou všímat a budeme svobodná a hrdá země na úrovni Albánie ! Už se těšíte ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Na úrovni Albánie, či některé africké země jsme už dnes.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

myslím, že Vaše ironie není na místě a poznáte to záhy sám. Hodně často s Vámi souhlasím, často jdou moje úvahy stejným směrem jako Vaše. Přečetl jsem o Lis. smlouvě všechno, k čemu jsem se dostal. A teď se opravdu bojím, že je to konec svrchovaného státu ČR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

ToPrudiči, to se bojíte o co? Ona ta naše svrchovanost je nějaká hodnota? Uvědomte si, že všechen ten společenský kal, který vídáme na sjezdových tribunách v barvách ODS, ČSSD, KDU-ČSL a dalších stran, bude v okamžiku ztráty svrchovanosti spláchnut o patro níž. Kéž bych se toho dožil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Hahahaha...konečně jsem se zasmál.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Nefandím panu prezidentovi, nejsem komouš.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

jsi pořádnej debil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Když ptáčka lapají-pěkně mu zpívají. Nám taky zpívali, sepsali nějakou prozatímní smlouvu a ejhle. Když jsme tam, už ta stará smlouva je špatná a musí se vypilovat...proč asi??? A my lapení nesmíme k tomu říci ani fň????

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Vstoupili jsme do EU dobrovolně, s velkou většinou v referendu. EU potřebuje se 27 či v budoucnu více členy zefektivnit a dohodlo se na tom všech 27 členů, včetně nás, podpisem i v parlamentu. Když to ale nechce prezident, nemá ústavní pravomoc tomu zabránit. Kdyby se mu to mělo podařit, museli bychom z EU vystoupit a to jistě naprostá většina obyvatelstva nechce.Klaus z nás udělal psance Evropy a měl být za to být brán k odpovědnosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Tondo, když píšeš o velké většině v referendu, tak neumíš moc počítat. V referendu o vstupu ČR do EU hlasovalo cca 58% obyvatel, pro bylo 83%, proti 17%. Pro náš vstup do EU hlasovalo aktivně tedy asi 48%, tedy ani ne polovina - ostatní byli proti a bohužel je tady dalších 40%, kterým je všechno jedno. Velmi podobně to bylo i při 2.referendu o LS v Irsku, referenda se zúčastnilo cca 60% obyvatel, pro bylo 60%, proti 40%, tedy zase aktivně byla pro LS cca 36% všech Irů. A zřejmě i v Irsku je řada těch, kterým je také vše jedno. Výsledky referend nespochybňuji, ale s těmi většinami pro bych tedy byl opatrný.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Mirku, většina se vždy a všude počítá z počtu hlasujících, ne všech existujících. 83% je obrovská většina. Jak by se pak posuzovalo třeba vítězství ODS v posledních volbách či volby jednotlivých senátorů? Ti by měli podle takového klíče někdy jen několik procent hlasů. I ve sněmovně se většina počítá podle hlasujících, pokud není vyjímečně stanoveno, že to musí být 101 ze 200. To však u referenda řečeno nebylo, takže většina počítaná z počtu hlasujících.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Tondo, jak jsem psal výše, výsledky referend uznávám, taková jsou pravidla pro hlasování. Protože jsi zřejmě euronadšenec, připadá Ti 48% a 36% jako "obrovská" většina, někomu jinému to může připadat trochu jinak. Asi by bylo dobré - v případě referenda a jeho následné platnosti - kdyby bylo kvorum nutných hlasů 2/3 nebo 3/4 všech hlasů, ale tak to bohužel není. A ještě k tomu, co jsi psal výše, samozřejmě, když je např. senátor zvolen 20% všech hlasů - je zvolen právoplatně -, ale je vlastně tak trochu pro srandu králíků, ostatně, jako celý senát. Zdravím

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Já volit nebyla. Hned by bylo jasné, že EU je k ničemu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Tondo,dej si obklad,vem si Algenu a jdi se z toho vyspat !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Chichichi....dobrý, dík za trochu humoru!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Ale Tondo nestraš...............bubububu

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Homosexuálové by vůbec neměli být v politice, jsou hodně náladoví a také snadno vydíratelní: Klaus, Haider,.... Podle bývalého StBáka Frolíka jsou gayové ideálním objektem pro vydírání komunistických rozvědek - že by Rusáci vydírali Klause na nějaké fotky s klukama?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

taipane, vy jste žertéř, jak může někdo vydírat Klause, když rozbor jeho sexuality odvysílala televize i s jeho přezdívkou Kikina? . Klause nesnáším za zpackanou privatizaci, ale ohledně Lisabonské smlouvy má pravdu. Jenže ÜS už slíbil při návštěvě něm. činitele EU (jméno mi vypadlo), že námitky zamítne a jistě to učiní. Chtěl bych se dožít údivu českých občanů, až se jejich sousedy stanou muslimští imigranti či až budou Češi opět muset opustit pohraničí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Jsou muslimští imigranti, jsou o tolik horší než imigranti mogolští, vietnamští, ukrajinští? Co myslíte.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

jsou daleko horší verbež.Stačí si zajet do Německa,Francie,Belgie ,Švédsko atd.Tam všude jsou už z těhle eskrementů zoufalí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

brzy poznáte. Změní nám muslimové postupně celou Evropu, jsem z toho smutný, ale občani to nechtějí vidět. Možná to tak musí být, tzv. křesťanský svět už není vpravdě křesťanský, 1% lidí má v držení 40% světového bohatství, 10% lidí ovládá 85% světového bohatství, ztrácí se prostor a možnosti našeho rozvoje, oni nám tu muslimové uklidí mravy i majetky a bude hotovo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

taipane, váš výrok je obrazem vaší nemocné duše. Jestli jste ateista, vyhledejte odbornou pomoc nějakého kvalitního psychologa a psychiatra. Pokud jste věřící člověk, udělejte totéž a zároveň proste o pomoc Boha.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

A to ti Frolík zašeptal do ouška, taky vás hoši někdo vydírá???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Je dobře, že EU existuje. Lisabonská smlouva je ale hrůzný právnický zmetek, který MĚNÍ EU V DIKTATURU hlavně Německa a Francie nad ostatními členskými státy EU !!! V důsledku případné ratifikace EU budou MUSET všechny STÁTY EU POVINNĚ podle URČENÝCH KVÓT z EU PŘIJÍMAT MUSLIMSKÉ IMIGRANTY. Výsledkem pak bude nejen MUSLIMSKÁ ČR, ale ISLAMIZACE CELÉ EVROPY a s tím související ZÁNIK EVROPSKÝCH STÁTů !!!!!!!!!!!! LS NESMÍ BÝT a NEBUDE RATIFIKOVÁNA !!!!!!!!!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů

Co je to za demokracii, když si členský stát nemůže dát malý dodatek do smlouvy? Když údajně o nic nejde???? Nechápu!!!! To je diktát a nic víc!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Otevřený dopis prezidentu republiky ve věci oddalování podpisu Lisabonské smlouvy Vážený pane prezidente, obracíme se na Vás, protože jsme zneklidněni Vašimi kroky v souvislosti s Lisabonskou smlouvou a mezinárodními i vnitropolitickými ohlasy, které tyto kroky vyvolávají. Domníváme se, že v situaci, kdy svůj podpis pod Lisabonskou smlouvu připojila Vámi pověřená Vláda České republiky a ústavní většinou ji ratifikovaly obě komory parlamentu, nemáte právo svůj souhlas s ratifikací oddalovat a klást si stále další dodatečné podmínky. V případě, že se ratifikace Lisabonské smlouvy natolik příčí Vašemu přesvědčení, že by byl podpis této smlouvy v rozporu s Vaším svědomím, naléhavě Vás žádáme, abyste na svou funkci rezignoval. Cela vyzva: http://www.nazorne.cz/bohemia/clanky/otevreny-dopis-prezidentu-republiky-ve-veci-oddalovani-podpisu-lisabonske-smlouvy

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Podepsal jsem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

zalez Posselte. Dej si nick Germania, ten k tobě patří

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Naléhavě žádáme!! Já, Franta a Lojza a další z naší hospůdky U kulatý báby.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Za koho vystupuješ a komu radíš osle.............

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Za koho vystupuješ ty, hulváte? Napiš si svou petici a pokus se pro ni získat lidi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Petici si napiš ty osle.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Moc prosím,zrušte ten senilní divadelní soubor,zvaný Ústavní soud - takovou frašku umí lépe a levněji(!!!)třeba Na Fidlovačce.Stejně si naši ústavu každý podařený právník,či turboprávník ohýbá,jak chce a potřebuje. A senát si to rozpuštění zasloužil už dávno....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Němcům musí ležet v žaludku Klaus, kdyby tu šéfoval Havel, bylo by už dávno po jejich.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 78 hlasů

Pan Pavel Vojta a Mladá fronta dnes:Je nepochopitelné,že se dva roky diskutuje o L.S. a nikde není vysvětlen článek 238.Je zcela diskriminační v ustanovení o kvalifikované většině a blokační menšině při rozhodování Evropské rady.Blokační menšina,tj.zástupci 35 procent obyvatelstva,jsou např. pouze tři velké státy-Německo,Francie a Itálie.Nebo Německo,Francie Španělsko.Naproti tomu ani 20 malých států tuto blokační menšinu nemá.Je jasné,proč jsou pilitici Francie,Německa a Itálie tak halasnými propagátory tohoto podvodu na občany malých států.A proč jim leží v žaludku Václav Klaus.Můj názor:V současné době může Maďarsko blokovat Klausův návrh na doplněk v L.S.Až vstoupí tato smlouva v platnost,nebude to možné.Co na to zastánci Lisabonu?Četli jste vůbec tuto smlouvu?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 88 hlasů

Ano souhlasím. V LS je především tento bod vpašovaná jako pátá kolona a vůbec se o něm nemluví. proto považuji Klausovo výkřiky o nebezpečí zrušení Benešových dekretů za zástupný problém. právní systém zůstává autonomní, jedině že by jej Evropskému soudnímu dvoru svěřil smluvně ten který členský stát. A to jsme doufám neudělali. Teď v tom hlasování jde jen o to, zda to bude národní (nechci psát nacionální, zní to pejorativně) nebo občanská demokracie. Národní by byla ta, kdy jde o počet hlasů jednotlivých zemí (země = hlas) nebo počet obyvatel (občan = hlas). Je logické, že země s větším počtem obyvatel budou také chtít hájit své zájmy a budou protlačovat občanský princip, na druhé straně ty menší budou pro ten druhý. Ostatně proč by třeba Norsko, když už nebudeme uvažovat jen o nás, mělo být se svým velkým nerostným bohatstvím a velkým územím menší váhu, než třeba Nizozemsko. Tento proncip v celosvětovém pohledu by znamenal, že Čína-1,8mld, Indie 1,0mld a Indonésie- 0,2 mld by ve všem přehlasovaly celý svět i když jejich přínos tomu světu je v řádu několika procent. Jenomž pan Klaus byl první, kdo apeloval na OBČANSKOU společnost a na to, že hlavním kamenem společnosti jako takové je občan, takže to se potom musím domnívat, že jeho názory nejsou konzistentní, i když to jeho "ozvěna", pan Jakl stále opakuje. Stokrát opakovaná lež se nestane pravdou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Hezky jste to vysvětlil a díky!!! Kdyby tohle bylo projednáváno ve sdělovacích prostředcích možná, že by ubylo zastánců LS ale to přece není zájem že??? Jako vždy v historii se najdou zrádci a korupčníci.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů

Že si Poláci a Britové mohli dát dodatek do LS a my ne? Protože za nás rozhodovali páni Svoboda a Cyril a kníže. To je jasné, za koho kopou. A takovým lupmům dávají hlasy... já je třeba nevolím, nikdy bych nevolil a musím koukat, jak za mě rozhodují!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Za ČR ve věci LS jednání vzdal hlavně tehdejší premiér Mirek Topolánek, který se podřídil názorům Karla Swarzenberga a Martina Bursíka. Tito tři jsou HLAVNÍ ZRÁDCI ČR !!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 103 hlasů

Souhlasím, jsou to tři zrádci. Za co má asi Bursík ten jeho obrovský majetek, jak jsme četli v novinách? Je to jasné. A kníže? Ten není Čech a srdce tu taky nemá......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 74 hlasů

Ty "Čoboláku" z Horních Uher se starej,aby Vás opět Maďarsko (2x tak velké jako směšné Slovensko) nepřipojilo ke svému území,neboť tentokrát by vás Česko nechránilo!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

To ti nedošlo, proč se Maďar ohradil proti výjimce pr Českou republikou ohledně dekretů???? Že jsou zásadně proti???? Prozradili se a každému myslícímu člověku to dojde jen teleti ne. Tak tu ještě něco zabuč.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 79 hlasů

Ta si něco naklikej zrůdo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Aha, tatar Maďar se ozval.......zrůda maďarská

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Telátko se ozvalo.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Z velkého genia,podle jeho vlastního přesvědčení se stala směšná figurka a to vlastním přičiněním.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

A co se stane z tebe?? Jen pár kilo vlny na bačkory.....ovečko

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

A co asi tak čekáte od Rycheckého???? Jedná s Němcem a za kolik???? Myslíte, že hájí zájmy naší země?????

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Hmmm, vy jste asi u toho jeho jednání byl, že? Jak byste potom musel komentovat skutečnost, že pan Klaus (nepíši náš president, protože jsem ho nezvolil, jen najatí poslanci) jednal v nedávné minulosti s presidentem Ruska Medveděvem. To by asi bylo : ..co asi tak čekáte od Klause????Jedná s Rusem a za kolik??? Myslíte, že hájí zájmy naší země (hlavně po létech ruského "tankového kamarádství). I vy chytrolíne!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

náš president jednat ?Snad né s americkou verbeží ty Fialo?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Ale chytrolíne a kde jste byl vy??? Že jste zapomněl na tankové kamarádství z roku 1939??? To bylo fér že???? Ale jasně, Praha jásala......vítala svého vůdce. Tak jako vy chytrolíne, takoví asi byli .....že?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Ale nezapomněl.... Ale my také nejednáme o o vstupu jako země SRN, nebo se snad mýlím? Vadí mi jen jedno - že pan Klaus využívá, ba až zneužívá některé vytržené věci z LS ke svému zviditelnění ve světě. Kdyby mu šlo pouze o tento stát a lidi v něm, tak by v touze po zviditelnění se v ekonomickém světě (kdy byl mimochodem i přes své stálé vychloubání o své erudovanosti známý asi jako já v baletním světě) nenechal v rámci jím podporované pseudoprivatizace (pseudoprivatizace = převážné rozkradení) tak ekonomicky zdevastovat. Je zajímavé, že se nikdo nepozastavuje nad čl.9c, odst.4 Lis. sml., který poněkud zdeformoval hlasování a pojem kvalifikovaná většina. Odvolávání se na tzv. Benešovy dekrety je skutečně zástupný problém, protože právo zůstává i podle Lis. sml. v kompetenci členského státu. Ten by jej jedině musel smluvně svěřit EU. To, že se toho pan Klaus obává ve mně vyvolává podezření, zda neví o nějaké takové smlouvě, kterou by za svého premiérování či prezidentování sám podepisoval a teď o tom raději mlčí. I vám by možná propělo více erudovanosti a méně emočních výlevů, ale to je dnes modernější, protože to nevyžaduje žádné úsolí a snahu o poznání. Viďte...?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Klaus je především bukvice a to i od pohledu a o té jeho ůchylné mluvě raději nemluvím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

jim: ....... Ty,raději nemluv vůbec o ničem !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Vítězství emocí a zloby nad rozumem. Příčina stavu naší země.Nemám pana Klause v oblibě, ani v nejmenším, ale hloupé urážky ukazují jen hloupost autora a ne negativní vlastnosti a nebezpečnost p.Klause pro občany ČR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

A co jsi ty?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Když si tak hezky naběhnul,tak jediné řešení pro něj je nepodepsat a odstoupit z funkce ostudně zvoleného prezidenta.Jinou možnost čestný člověk,tak hající svůj "názor" -spíše ego - nemá.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Souhlasím. Jediná možnost ja obstát se ctí je odstoupit. Nemůžu-li podepsat, protože mi tak velí moje svědomí nebo "moudrost", musím odstoupit. To ale nedokáže. Hlad po moci a zviditelnění ve světě mu to nedovolí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Bez sjednocené Evropy nelze čelit tlakúm USA , Číny, Indie, Arabského světa - sami nemáme žádnou politickou ani ekonomickou váhu, jen sebestředného senilního narcise ! Kdo chce brát, musí i dávat ! Co Německo? Hlavní ekonomickou tíhu neslo téměř samo !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Evropa se sjednocuje na popud USA,tak jako se budou muset sjednocovat státy v různých částech světa.Pak se to bude všechno lépe ovládat!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

LS bude zcela jistě ratifikována,jinak by se ČR vystavila možnému vyloučení z EU a splnil by se Klausů sen o spojení s Ruskem!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

dr. Nemo, přestaňte s tou demagogíí o spojení. VĚTŠINA OBČANů ZE VŠECH STÁTů EU NECHCE lisabonskou smlouvu !!! A proto lisabonská smlouva RATIFIKOVÁNA NEBUDE !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 69 hlasů

Jsem pro EU, ale NE pro DIKTATURU EU. Nechci, aby EU vládly Německo a Francie, které s ratifikací LS získají vůdčí pozice v EU. Život není jen o ekonomice. Tzv. lisabonská smlouva obsahuje také ustanovení, že DALŠÍ PŘEDÁVÁNÍ KOMPETENCÍ v RůZNÝCH OBLASTECH z jednotlivých států EU NA VEDENÍ EU BUDE POKRAČOVAT již BEZ SOUHLASU členských států EU !!! Lisabonská smlouva JE VELICE ZLÁ !!! - Pokud by došlo k její ratifikaci, ZAČNE POVINNÝ PŘÍSUN ISLÁMSKÝCH IMIGRANTů DO VŠECH STÁTů EU podle JIŽ NYNÍ určených kvót !!! Francie, Německo, Nizozemí, Itálie, Švédsko - MAJÍ VELKÉ PROBLÉMY S RADIKÁLNÍMI ISLÁMSKÝMI PŘISTĚHOVALCI !!! Získali je jako "levné pracovní síly", ale UŽ SI NEVĚDÍ RADY S JEJICH RYCHLE ROSTOUCÍMI POČTY a S JEJICH ZLOČINNOSTÍ, která souvisí s vykonáváním KRUTÝCH, OFICIÁLNICH ISLÁMSKÝCH ZÁKONů !!! - LS NESMÍ BÝT a NEBUDE RATIFIKOVÁNA !!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 110 hlasů

Proč nestačí původní smlouva pr EU???? To asi nikomu nedochází že??? Prostě si ji ti větší-vypilovali pro jejich prospěch a malí oslíkové ji podepisují aby mohli jen čučet a kývat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 103 hlasů

Tyto státy mají vámi uváděné problémy, ale imigranti se u nás usadí ať už bude či nebude LS podepsána. To s tím nemá co dělat. To je jenom nesmyslné hrození něčím, co s touto smlouvou nesouvisí. Víte co je to šíření poplašné zprávy....?I když tato není poplašná, je jenom hloupá.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Pavle Fialo, váš výrok dokládá, že buď LS neznáte, nechápete nebo pokud její obsah a dopady skutečně chápete, tak jste podlý, sobecký a bezohledný zrádce ČR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů

A ty znáš jen přirození svoje že? Jiné jsi asi nikdy neviděl. Proto ti to leze na mozek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Pavle Fialo 13:07 - Vyjádření o podlosti, sobectví, zrádcovství a bezohlednosti v souvislosti s možnou ratifikací LS jsou namístě. Nejsou to nadměrně silná slova. Vyjadřují skutečnost, že pouze lidé s těmito vlastnostmi vědomě touží po ratifikaci LS - jestliže SKUTEČNĚ pochopili VELICE ZÁPORNÉ a NEVRATNÉ NÁSLEDKY ratifikace LS. - Ratifikací LS DOJDE k ISLAMIZACI EVROPY - viz LS, část třetí, Hlava V., článek 67,2 : "Unie... a rozvíjí společnou politiku v oblasti azylu, přistěhovalectví a ochrany vnějších hranic, která je založena na solidaritě mezi členskými státy a je spravedlivá vůči státním příslušníkům třetgích zemí." Nyní je už připravena SMĚRNICE O POVINNÉM PŘIJÍMÁNÍ IMIGRANTů - čeká se jen na ratifikaci LS. A NEJVÍCE ZÁJEMCů o přesídlení do Evropy mají MUSLIMOVÉ ze zaostalých ISLÁMSKÝCH STÁTů !!! Předpokládám, že víte, že ISLÁM JE NEMÍRUMILOVNÉ NÁBOŽENSTVÍ, je povoleno mnohoženství atd.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Příliš silná slova zpravidla představují příliš velkou slabost ducha. Pane Táborský, ujišťuji vás, že jsem LS četl a vámi dovozované strašení nikde neobsahuje. To si jen dovozujete vy, že by to tak mohlo dopadnout. Ale teze ještě neznamená skutečnost. Jsou tam ale jiná skrytá nebezpečí, alespoň se mi to tak jeví. Např v 4l. 9c, odst.4 -který řeší hlasování, ale to jsem už uvedl výše a nerad bych se opakoval. Mně jenom vadí hloupost schovaná za silnými slovy. Toho vidíme dost va našem Parlamentu a na politickém poli, tak mi přijde zbytečné, aby se to objevovalo i zde, ale jak je vám libo. Mimochodem nejste vy nějaký politik? To by vysvětlovalo situaci.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

"Sindibáde", z vašeho výroku ve 12:43 je také zřejmé, že lisab.smlouvu neznáte, nechápete nebo - jestliže její obsah a dopady skutečně chápete, jste podlý, sobecký a bezohledný zrádce ČR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů

"Pane" Jindřichu Táborský,omlouvám se Vám,ale musím konstatovat,že se vyznáte výlučně v přirození své manželky! O mezinárodní politice nemáte ani potuchy,tu Vás na Pomocné škole neučili,primitive!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Jeden člověk a jaké dokáže způsobit problémy,co to stojí času a pěnez.A to vše jen a pouze proto,že chce dokázat svou důležitost.US by měl přihlédnout i k tomu,kdo je iniciátorem stížnosti páprdů,pardon senátorů,kteří pod jeho taktovkou se snaží obhájit neobhájitelné.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Klaus je přece učebnicová ukázka "megalomanie" a hodí i se svými poradci,tak maximálně na pasení prasat!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Já prezidenta Klause podporuji a fandím mu. Na obranu našich národních zájmů se angažuje jako málokdo, co lze dát do jasného protikladu s jeho předchůdcem Havlem, který bez ohledu na zájmy a bezpečnost obyvatel ČR skákal a poslušně pochodoval, jak se z amerického velvyslanectví pískalo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 132 hlasů

Nicku "Dalibor" můžeš Klause podporovat po libosti.Přesto to Klaus zůstane gauner a podvodník non plus ultra a ve své podstatě primitiv,kterému se smějě celý civilizovaný svět!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Smějí se mu jen pitomci ....a ty jsi jeden z nich.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Dalibore patříš mezi největší blbce této země,včetně narcise a podvodného profesora Klause.Ten zůstal i dnes subalterním úředníčkem SBČS.Navíc je Žid - ti se ovšem k němu nehlásí,aby se společensky neznemožnili!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

ááá Jan+ se nám vrátil. Nick má jiný, hloupý je furt

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Taková prdel Evropy, jako je Cesko, které dnes už nic neznamená a takové obstrukce. Nenechte se vysmát. Hra přestárlých hlupáků v senátu. Kde jim bude za 10 let konec? Už dnes se ně všichni díváme s despektem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Omyl, Vy nic neznamenáte a myslíte si, že když někomu vlezete někam, zlepší se to. Nezlepší, budete stále ta nula, navíc už i bez vlastního státu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Nicku "Nenenene" ty vzhledem k tomu,že svůj život trávíš v cizích prdelích,to přece musíš znát nejlépe.Jsi prostě bukvice!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Tak proč tu žiješ, když je Česko prdel??? Je to Česká republika a žádné Česko. Táhni, když se Ti tu nelíbí. Kdyby naší zem řídili lidé s mozkem a ne úplatní a zkorumpovaní ksindlové bylo by tu krásně.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

ne Česko ani ČR,ale Tschechai!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Já inženýra Klause neuznávám za prezidenta republiky, jen za dočasného neoprávněného držitele té funkce - okupanta.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

Osle...........

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

KDO ČETL LISABONSKOU SMLOUVU AŤ KLIKNE.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

POZOR ! "Kdo neskáče není čech Klaus - hop,hop,hop" už nerozporuje text LS, ale LISTINY PRÁV A SVOBOD (tvoří přílohu)! Přečtěte si ji , není dlouhá, http://eur-lex.europa.eu/cs/treaties/dat/32007X1214/htm/C2007303CS.01000101.htm - a zejména Hlavu IV, ze které má výjimku Británie a Polsko - jde o práva občanů (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2007:306:0156:0157:CS:PDF) ! Jinak je třeba si uvědomit, že příloh a protokolů k LS je více než 20 - a "vykladači " na ně jaksi zapomínají !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Konsolidovaný text Lisabonské smlouvy má 3000 stran idiotského textu se všemi odkazy na další smlouvy. Takže LS nečetl nikdo a nikdo jí také nerozumí a to je právě záměr. Totalita a muslimizace začíná, sbohem demokracie!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Žádný "konsolidovaný" text LS neexistuje,ta osle,vydávající se za vzdělance a přitom jsi absolvent V.třídy Pomocné školy!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Nejsou Krylovy písně vázány autorským právem? Oni ti klausiáni mají povolení k veřejnému reprodukování? Být dobrovolný hasič, tak už jedu před Ústavní soud rozbalovat Podzimní střiky :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

veřejná produkce není podmíněna souhlasem autora, ale jen povinností zaplatit autorské poplatky občanským sdružením, které zastupují autorská práva - OSA a Intergram.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Nicku "pepek" v daném případě se silně pleteš.Souhlas s veřejnou produkcí písní p.Karla Kryla musí dát jeho žijící bratr!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

a tuhle kravinu si vzal kde? veřejnou produkcí je i pouštění písniček v kauflandu. chceš mi tvrdit, že každý butik, koupaliště, hospoda nebo kolotočácká střelnice má písemné svolení k reprodukované hudbě, tedy ke každé písni, kterou pouští? pleteš si to s komerčním využitím, třeba v reklamě, nebo s aranžérskou předělávkou, kde je pouze slušností se dovolit. nebo si myslíš, že všechny barové kapely mají písemné svolení na převzaté skladby, které dokonce hrají živě? když o tom nic nevíš, tak sklapni.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

A platí ti "svobodní"?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

já nevím, nejsem z OSY. a hlásit jim to nebudu. je to jejich byznys, jejich starost. :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Jak by mohl být bolševik Rychetský podjatý, když přesně plní příkazy Říšského protektora? Rozsudek je předem známý!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Co to meles kriple?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Vy nevíte, že Rychetského navštívil německý velvyslanec a jednal s ním o Lisabonské smlouvě? ...... Co začal Hitler, dokončuje Merkelová! Narazil jsem na dokument zvaný "Výnos říšského kancléře o zřízení tzv. Protektorátu Čechy a Morava" ze dne 16. března 1939. V některých pasážích je jeho podoba s Lisabonskou smlouvou neuvěřitelná. Některé body Hitlerova výnosu jsou již dnes naplňovány, o jiných se diskutuje, nebo jsou již naplánovány. Za povšimnutí stojí zejména čl. 3, čl. 11, čl. 12, ale i v dalších (např. čl. 6, odst. 2) lze najít prvky postupně zaváděné do praxe v dnešní EU. Nechám na čtenáři, nechť si výnos podrobně přečte a jsem si jist, že bude vzájemnou podobností obou dokumentů překvapen: Tento odkaz je už nefunkční, cenzura zapracovala! http://oralek.blog.idnes.cz/c/97482/Co-zacal-Hitler-dokoncuje-Merkelova.html.......Hitlerův výnos je zde: http://historie.stramberk.cz/2_svetova_valka/?akce=hitler_protektorat_16_3_1939

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Neboj , nevykopnou... bohužel.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

jen rozhodnete proti, at nas vykopnou z EU a pak budeme moc vsichni podekovat narcisovi a jeho ovcim ze jsme v uplne izolaci.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

Lisabonska zmluva je zlo z dielne Bilderbergu. Drzim vasmu prezidentovi palce nech to nepodpise a vydrzi ten natlak. Ak vydrzi do buduceho roka tak bude s najvacsou pravdepodobnostou po volbach v Anglicku referendum o lisabonskej zmluve, ktore moze lisabonsku zmluvu definitivne znicit. Tato zmluva zmeni buducnost EU tak vyrazne, ze si neviem vysvetlit preco o tom rozhoduje par ludi namiesto verejnosti formou referenda. Nepochopitelne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 119 hlasů

Na slovenského nacionalistického xindla jsme tu čekali.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

hezky to umíš, sprosťáku. AŤ ti dá pan otec přes hubu

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Ateista má pravdu. Pokud bude přijata Lisabonská smlouva, tak se všichni budeme divit co přijde, ale to už bude pozdě!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

Člověče, prezentuješ svůj NÁZOR, ne evangelium liberalismu. Nepochopitelné je, že takové extrémistické kecy prezentuješ na českém týdeníku. Slovensko, pokud vím, k Lisabonské smlouvě bez problémů přistoupilo. Tak vyšum!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Ve Vašem příspěvku je vidno, jak jste milý, přátelský a tolerantní Evropan jste. ....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Slovensky prezident podpisal zmluvu. Nie slovensko ako take nikto sa nikoho nepytal ci chce aby bola podpisana.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Co tu chceš čobole?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

nas prezident je debil, ktery si mysli, ze se zral vsechnu moudrost sveta a od vseho ma klice, s takovymhle clovekem se zeneme jen do zahuby

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Zase jeden ze stáda ovcí....béká a béká, aby udržel se stádem krok....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

to "to Ateista" : nemáš jediný argument a jenom urážíš,blbečku!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=ljAANHPkrAE Prejav klausa v EP. S cim nesuhlasis ? Povedal nieco debilne ? Ak tak bojujes za lisabonsku zmluvu vies co ti prinesie ? Vies ze je to prvy krok k federalnemu statu EU na styl usa ? nevies

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Souhlasím s tebou ale vidíš, jaké ovce se tu vyjadřují. Je jim jedno, že za nás bude rozhodovat Evropa s Německem a Francií, kteří mají největší počet hlasů v parlamentu Evropy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Já bych také chtěl evropský stát, ale s ústavou jakou mají USA a ne s tím paskvilem nazývaným Lisabonská smlouva! Také bych chtěl normální dvoukomorový parlament EU! Chtěl bych Evropu federální a ne totalitní! Chtěl bych, aby neproběhla muslimizace zbytku EU, jak je deklarováno v LS!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Lisabonska smlouva je doufam jen zacatek. ja osobne si EU predstavuji jako jeden stat s jednim prezidentem jednou vladou. Soucasne staty rozdelit na vyssi samospraveni celky a zrusit narodni parlamenty.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Vím. Ano, je to krok k federálnímu státu. Je něco špatně? Ty si nepřeješ federální stát. Tak nepřej. Mě ta představa rozhodně nevadí. Je to přesně moje přání, EU, jako rovnocenný partner USA.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >