Hlavní strana > Domácí > Politika
Hlouposti o ČNB
Kalousek: Babiš bude spravovat finance, ale nic o nich neví
24.01.2014 17:23 Původní zpráva
Výrok Andreje Babiše o tom, že Česká národní banka má na svých účtech 350 miliard korun, bývalého ministra financí Miroslava Kalouska překvapil. Nezakládá se prý totiž na pravdě. A o to víc se pak Kalousek podivoval tomu, že na neznalost budoucího ministra financí nenarazil prezident Miloš Zeman, když si Babiše přizval na Hrad k jednacímu stolu.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Richard Petros
25.01.2014 16:28
RichardP
I malé dítě trošku znalé vyhledávání na internetu by dokázalo najít bilanci čnb a tak zjistit kolik peněz je v závazkách vůči státu http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/hospodareni/dekadni_bilance/cnb_bilance.html. Jeho fatální neznalost jako bůdoucího ministra financí je zarážející. Nevím jak si takový člověk představuje toto vládnutí a zacházení s našimi penězi. Zvlášť zvláštní je, že nechce na MF nikoho mimo hnutí ANO.
4 hlasy
Václav Vaca
25.01.2014 16:10
Vaca
Vyznat se v naší současné politice je velice jednoduché. To, co Kalousek kritizuje, je správné. Kalousek je výborný indikátor.
1 hlas
Josef Dobeš
25.01.2014 18:48
Nitran
Už to nehulte, Kalusek je to, čemu se říká politický Dinosaurus a to.
On a jeho kumpání jsou příčina toho, že ANO je nyní v parlamentu!A že si hraje na pana čistého, Směšné... stejně jako to, že se ohání že jeho novináři zveřejněné sviňárny policie x krát prošetřovala a nic nenašla.... copak v 90-tých letech na politické mafiány někdy něco našla? Houbelec, vše se zametalo pod koberec.. i ty, kde "smrděl" Kalousek či jeho kámoš Háva, nebo švára Kršák kterého oddělal nájemný vrah, či jeho akvizice na Ministerstvu obrany- padáky od Anexu, zbytečná modernizace T 72, smlouva na koupi L 159..... ne, a ne, Kalousek je gauner všech gaunerů, ale má hold hodně dobré krytí....
2 hlasy
Václav Vaca
25.01.2014 19:56
Vaca
Plně s vámi souhlasím. Pozorně si přečtěte můj příspěvek.
0 hlasů
genius apa
25.01.2014 15:43
geniusapa
Finance, svinský katolíku Kalousku, to nejsou ty prachy, které rozkkrádají hovada tvého typu, finance jsou to, co se musí vytvořit prací, hovado! A vytvářet hodnoty Babiš umí, proto se ho bojíš, blbe..š
1 hlas
XXXL -
26.01.2014 11:39
XXXL
Prací, jak víme, se vytvářejí hodnoty, které se financemi platí. Finance jsou povětšinou kryty zlatem, ale jsou i takové, které jsou kryty lidskou prací, jak nás čtyřicet let soudruzi učili. Ty, jak je věeobecně známo, stojí za hovno, vy génie.
1 hlas
Richard Petros
25.01.2014 16:25
RichardP
Babiš nám právě ukazuje, že vytváření hodnot vůbec nerozumí. Jak může počítat s penězi, které nemá a které nikdy neexistovali? Jenom to ukazuje, že jeho styl je že jak nemá peníze tak zajde do PS a něco si zprivatizuje. Privatizovat už asi nešlo tak šel do voleb.
4 hlasy
genius apa
25.01.2014 16:54
geniusapa
1. česky, 2. jasně že nerozumí, proto také jeho podniky jsou nejmenší v republice... Jen pražák si myslí, že hodnoty se tvoří v bankách, netvoří, ale to nemá cenu pražákům vysvětlovat. Musí fungovat úřednický zákon, wby pražáci byli pod kontrolou, a začít fungovat ekonomika bez rozkrádání....
2 hlasy
Henex
25.01.2014 17:29
Henex
Pražáky do toho netahej, je to tady samej Moravák. Přesto ti dávám bod, v obecné rovině máš pravdu...
1 hlas
Vlastislav Potter
25.01.2014 22:54
nedytcek
Máte pravdu,ale je to marné nečtou životopisy.
0 hlasů
Jan Koníček
25.01.2014 15:16
konik
Za to na chemické se toho o financích naučili hodně. Nebo že by se to naučil v národní frontě co by člen lidovců pod vedením KSČ?
1 hlas
XXXL
25.01.2014 17:18
XXXL
Nejvíc mudrují pologramoti, co z chemie propadali a dodnes neznají rozdíl mezi anorganickou a organickou chemií, natož aby si pamatovali koncovky mocnosti, které nikdy neznali a vůbec nemají potuchu, že v Národní frontě byli zahrádkáři, rybáři i Klub přátel žehu. Ten, kdo ví nic, má vždy nejfundovanější názor, že pane Koníček?
2 hlasy
Henex
25.01.2014 17:36
Henex
Myslíš -ný, -natý, -itý atd.? To umím dodnes. A ty organický piči ti taky šly? Že by chemik Kalousek uměl měnit olovo ve zlato? Mně vždy přišel jako alchymista, i v těch financích. Akorát zlato spíše mizelo...
1 hlas
XXXL -
25.01.2014 17:54
XXXL
Jestli něco mizelo, dělal to mazaně, neboť ani krysa Fischer nic nevyšťoural a půl ministrování strávil audity. Škoda, že byli odejiti kvalitní levicoví diskutéři, tenhle póvl, co sem teď nastoupil, nemůžeš ani nasrat, tak jsou tupí, že nic nechápou.
2 hlasy
Jan Koníček
25.01.2014 15:16
konik
Za to na chemické se toho o financích naučili hodně. Nebo že by se to naučil v národní frontě co by člen lidovců pod vedením KSČ?
1 hlas
Jan Novak
25.01.2014 14:57
cocoqg
Ještě že toho Kalouska máme! On nám vždycky pěkně vysvětlí, jaká je pravda :-))))
1 hlas
Leoš Smetana
25.01.2014 11:18
DrStrangelove
Kalouskobijci se opět uchylují k vylhaným argumentům, nic jiného jim nezbývá.
2 hlasy
Richard Petros
25.01.2014 16:29
RichardP
Co je vylhané na bilanci ČNB? 350 miliard nikde nevidím http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/hospodareni/dekadni_bilance/cnb_bilance.html
3 hlasy
Henex
25.01.2014 14:47
Henex
Hele Leoši, co je to DrStrangelove...?
0 hlasů
Tomas Nada
25.01.2014 09:55
Travi
Srovnejte pocet stanich podniku v likvidaci, pred vladou arcikapsare na MF a po jeho vlade ...
3 hlasy
Leoš Smetana
25.01.2014 11:17
DrStrangelove
Co to je za nesmysl? Česko má už 8 let jen jeden státní podnik, a to je Budějovický Budvar, který rozhodně není v likvidaci.
4 hlasy
Karel Řezáč
25.01.2014 08:56
Karel Rezac
Hrátky ohledně náměstka MF? Normální snaha urvat co nejvíce a to z obou stran.
Moji maličkost zajímá více reakce party kolem Babiše v případě, až soud uzná pana velkopodnikatele vinným z udávání svých kamarádů a spolupracovníků. Ale třeba to dopadne jako u Falbra, kdy soud pod vedením bývalé členky KSČ řekl:" jo jo , práskal, ale nevěděl o tom....."
2 hlasy
Jan Novak
25.01.2014 14:59
cocoqg
Mě zase nejvíc zajímá, co bude dělat Kalousek, až Babiš objeví, že účetnictví státu, hlavně výběr daní, falšoval. Už se těším, jak bude skákat, když už teď je chvílemi hysterický. Skoro jako v cause CASA.
1 hlas
Dáma s hranostajem
25.01.2014 16:32
damashranostajem
:D falšování účetnictví na MF? To může dělat Babiš v Agrofertu, jak by to někdo dělal na MF by mě opravdu zajímalo. Špínu na pana Kalouska hledal už Fisher a byl to nevěřejně jeho hlavní úkol na MF. Nenašel nic, jenom vylhané nařčení ze šikany o které mluvil jako by MF byl pracovní tábor a po volbách zase stichl, protože všem bylo jasné že daná informace je lživá.
3 hlasy
František Adamko
25.01.2014 08:32
okmada
Pane Kalousku , Váš strach z Babiše a Vaše neurotická reakce na jeho post ministra financí je pro mne krýsný zážitek , jen se bojím o Vaše zdraví s tou nenácistí by jste to neměl tak přehánět
5 hlasů
adam starec
25.01.2014 08:10
starec
Komunisticky praskac Babis ve vlade . To je vysmech demokracii v CR po roce 1989.
2 hlasy
Marseille -
25.01.2014 06:14
Marseille
Zvláštní, že inteligentní uživatele - např. Zdenu Zwiebel, Raba z Rabštejna a jiné administrátor serveru Tyden.cz nadobro zablokoval a uživatele Marseille se stále blokovat snaží, ale Sváťu říhu antisemitského sprostého pohůnka si tu chrání. Žeby jen proto, že blokovaní neměli "ten správný demokratický" názor. Nachtigale, co Vy na to?
11 hlasů
Henex
25.01.2014 12:36
Henex
A jak se tě snaží zablokovat? Netrpíš stihomamem...?
1 hlas
XXXL -
25.01.2014 17:25
XXXL
Je to Mareseillinda Preclinda a v noci má můry, jak je omezována ve své literární činnosti.
1 hlas
adam starec
25.01.2014 08:12
starec
Tunelar a udavac Babis je nejsmutnejsi upadek moralky novodobe ceske demokracie.
0 hlasů
Pavel Johanides
25.01.2014 05:47
gandy
Pan Babiš označil klerofašistu a opilce Kalouska za gaunera a darebáka a to si myslí všichni slušní občané této země a strach kumpána Hávy je evidentní, protože jeho podvody vůči EU a okrádání našich občanů brzy vyplave na povrch.
7 hlasů
adam starec
25.01.2014 08:13
starec
Praskac a podvodnik Babis je desivy vysledek poslednich voleb.
2 hlasy
Henex
25.01.2014 17:39
Henex
To věřím, že to Kalouska a spol. děsí...
0 hlasů
Karel Vlk
25.01.2014 05:31
JUDrKarelVlk
Srovnání, kdo je lepší, estébák nebo Kalousek, určitě Kalousek, i když to není můj favorit.Co se týče ministerstva financí , samozřejmě zase Kalousek.Estébák tak jedině ministrem přes kuřata
1 hlas
Tomas Nada
25.01.2014 09:58
Travi
Zajimave, mel jsem dojem, ze jste tu obhajoval KDU-CSL a jejich svaty tunel ... takze stejne jako cernoprdelnici souhlasite s korytem ve vlade jen za predpokladu, ze se spusti rozkradacka statu ve prospech cirkvi ?!?
1 hlas
Václav Horák
25.01.2014 03:07
P0Z0R0VATEL
Čím bude stát slabší, tím bude Babiš silnější - a o to mu právě jde.
To, že se Babiš snaží donutit ČNB a státní firmy, aby více přispěli k umoření státního dluhu, svědčí o jeho snaze oslabit stát na nejzašší možnou úroveň a dovést ho až ke krachu. Stát musí mít v rezervě dostatek finačních prostředků, aby mohl reagovat na ekonomické propady a navíc to nejsou částky, které by nějak výrazně narůstaly, tzn. kdyby je do státní kasy odevzdali, tak se tím dlouhodobě nic nevyřeší.
Z velké části by se každoroční deficit dal vyřešit zavedením progresivní daně z příjmu a zvýšením korporátních daní, jak to standardně funguje v ekonomicky vyspělých zemích. Do toho se ale Babišovi nechce, sám by na tom tratil a stát by naopak výrazněji posílil, takže by s ním mocní typu Babiše již nemohli tak mávat jako v současnosti, kdy předkládá tak nesmyslné a drzé požadavky.
10 hlasů
Jan Novak
25.01.2014 15:03
cocoqg
Nejrychleji dokázal stát zadlužovat Kalousek. Ostatně zadlužování státu je obligátní taktika neoliberálů, ke kterým se chemik hlásí.
0 hlasů
XXXL -
25.01.2014 17:32
XXXL
Jak je tedy možné, že za Mirdova financministrování státní dluh nerostl, ba naopak se mírně snížil?
1 hlas
Henex
25.01.2014 00:41
Henex
Vzpomínate si, jak se Kalousek chtěl dát dohromady s komunisty a nakonec ho to stálo místo předsedy lidovců? A tento člověk by měl mít dobrý odhad a úsudek? Teď zuří, protože mu uletěly včely a bojí se, že na něj vyplavou levárny, co dělal na ministerstvu financí. Já nevím, jak dopadne Babiš, ale v každém případě je to dobrý podnikatel a zdravý úsudek tedy asi má. Nezávidím mu, spykne se proti němu celá ta zlodějská banda politiků a úředníků, bojím se, aby nedopadl jako Bárta. Snad bude chytřejší....
6 hlasů
Václav Horák
25.01.2014 02:35
P0Z0R0VATEL
Když se proti němu "spyknou", pak to má dobrý.
2 hlasy
Henex
25.01.2014 12:39
Henex
No tak jo, dostal jsi mne... :-)))
0 hlasů
Edgar Degas
24.01.2014 23:12
deGas
Navrhuji vyměnit pořekadlo "představoval si to jako hurvínek válku" pořekadlem "představoval si to jako bureš vládnutí"...
9 hlasů
Henex
25.01.2014 00:42
Henex
Blablablabla. nějaká fakta tam nemáte...?
0 hlasů
Václav Horák
25.01.2014 02:39
P0Z0R0VATEL
Podle tebe prý Kalouskova diskuzní parta?
"Náš ministr financí je zatím mediální miláček. Že se vyjadřuje ryzí federálštinou, je vcelku nedůležité. Daleko podstatnější je to, že mluví o něčem a zodpovídá za něco, co je pro náš stát klíčové, ale o čem nemá ani páru. Jinak by nemohl prohlásit, že státní finanční rezervy by nechal v péči jakési blíže neurčené agentury (!), a kdyby bylo nejhůř, sáhne na rezervy České národní banky. On snad netuší, že k tomu nemá žádnou pravomoc," tvrdí komunista PhDr. Miloslav Ransdorf CSc. a dodává: "...Babiš díky svým evidentním neznalostem struktury veřejných financí kandiduje v Sobotkově vládě na roli Homera Simpsona. Homer v jaderné elektrárně rozpočítává tlačítka: enyky benyky kliky bé, který čudlík to asi bude. Odpovědí byl výbuch elektrárny. V našem případě by nevybuchla elektrárna, ale státní finance."
Z Babiše si už dělá srandu kde kdo, ty Blablablabla Henexi.
9 hlasů
Henex
25.01.2014 12:43
Henex
Babiš, nebabiš, ty jsi si nevšiml, že jak se objeví článek o Kalouskovi, tak se odněkud vynoří Petr Sytý s kumpány a zahltí diskuzi pitomými hesly?
S Babišem se uvidí, ještě si užijeme spoustu legrace, tak i tak...
1 hlas
Henex
24.01.2014 21:25
Henex
Koukám, že Kalouskova diskuzní parta nastoupila v plném počtu...
5 hlasů
Edgar Degas
24.01.2014 23:15
deGas
Budoucí ministr financí nemá nejmenší ponětí o fungování makroekonomie a stavu pasiv aktiv českého státu a my máme jen sedět a říkat, že je to v pohodě? No to teda není.
6 hlasů
Tomas Nada
25.01.2014 10:05
Travi
Stale za Kalouskem, i kdyz i Vas okradal a zadluzoval? To musi byt silne prasky, kdyz funguji 8 let ...
2 hlasy
Henex
25.01.2014 00:46
Henex
Nebojte se, on se brzy zorientuje a na to, co neví, si najme odborníky...
1 hlas
Dáma s hranostajem
25.01.2014 16:37
damashranostajem
Odborníky už má a stejně je to k ničemu. Neříkám, že by ministr financí měl mít všechny bilance v hlavě, ale tak snad si je musí dokázat aspoň vyžádat, když chce vykřikovat takové plány. Plány založeny na fiktivních peněžních zdrojích. Připomíná mi to plány VV, kdy chtěli silnice financovat zvýšením hranice pokut a měli na to dokonce krásný vzoreček. To, že pokuty nejsou fixní příjem už ale neřešili, taky totální neznalost ekonomiky vůbec.
1 hlas
Vlastislav Potter
24.01.2014 21:22
nedytcek
"StB donašeč,intrikán,total blb atd." Divím se,že se na to Babiš "nevykašle" a neužívá si majetku,než se snažit cosi změnit.My prostě nedáme "zadarmo" někomu šanci.Proč se pár měsíců nepočká je-li kritika na místě.Pamatuji si velmi dobře, jak u jiného člověka se dával majetek za vzor a záruku,že je ten pravý,který nemá zapotřebí krást.
3 hlasy
Daniel Drahos
25.01.2014 13:03
dannyd
" Total blb " ridi 400 firem , je druhym nejbohatsim clovekem v zemi , velmi uspesne podnika i v Nemecku , podarilo se mu udelat nejprofesionalnejsi kampan v historii CR a na kandidatku dostat velmi , velmi , kvalitni a fundovane lidi.
1 hlas
Henex
24.01.2014 22:30
Henex
Vždyť je to tady Kalouskova diskuzní partička pod vedením Petra Sytého, tak se nedivte...
2 hlasy
Petr Vonásek
24.01.2014 21:05
EFALS
Babiš má prý zprivatizovat ministerstvo financí stejně jako zprivatizoval svůj mamutí Agrofert.
2 hlasy
Henex
25.01.2014 00:48
Henex
Nebojte se, žádný podnikatel se zdravým úsudkem nebude privatizovat tak ztrátový podnik...
1 hlas
Josef Lustig
24.01.2014 20:48
Andersen
Je to tak dulezite ? Podle nalad v obyvatelstvu se bude stejne brzy vyvlastnovat, zestatnovat a jinac krast. Protoze cesky marxisticky element si to preje. Soudruzi proletari to vubec neskryvaji a vyzaduji navrat pred listopad, protoze pry ZLATI KOMUNISTE.
0 hlasů
Ferdinand Polák
24.01.2014 20:28
ferdys
stbacky donasec Babis to je humus
4 hlasy
valerie overalova
24.01.2014 20:01
overalova
Intrikan A.Babis patri za mrize ne do vlady!
10 hlasů
Marcela Novotná
24.01.2014 18:53
2m7
Kalousek neví, kolik má ČNB na účtě, ale ví, že to není takové číslo, které řekl Babiš. Kalousek nikdy nebyl odborníkem na finance, nejvyšší meziroční deficit byl v roce 2009 - ministrem financí byl Kalousek, druhý nejvyšší meziroční deficit byl v roce 2012 - ministrem financí byl Kalousek. Jít na ruku měnovému fondu a podobným institucím, to ještě nic neříká o odbornosti .
6 hlasů
zahor rericha
24.01.2014 23:35
zahorrericha
samozrejme je to blbost ukazovat kolik mate.ale I banka tvrdi,ze to neni toli8k,ani zblizka.tak co melete pantem?a takovi blbeckove maji dovoleno volit.cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
valerie overalova
24.01.2014 20:04
overalova
dalsi odklaneni udavace A.Babise budeme tentokrat sledovat vsichni v primem prenosu
6 hlasů
Tomas Nada
25.01.2014 10:06
Travi
jak odklanel Kalousek uz jsme videli .. tak at da take moznost ostatnim, nemusi v tehle zemi prece krast jen on ...
0 hlasů
Pavel Michal
24.01.2014 18:48
Michall
agrofert si se svou novou divizí, českým státem, už poradí, ještě prodat a vykácet lesy, když vydrancování humusu z ornice bylo málo
3 hlasy
Josef KLEISNER
24.01.2014 20:28
BOSS
..váženej pane asi víte o tomto velký h...o neboť toto provádí u nás zahraniční spolky npř.u pěstování chřestu aniž by používali agrotechnické normy po třech letech automaticky mění lokalitu a ničí půdu o pár km.vedle za tichého souhlasu okolních-hold peníze jsou peníze!!!!!
2 hlasy
petr syty
24.01.2014 18:14
syty
PRASKAC BABIS JE TOTAL BLB
10 hlasů
Henex
25.01.2014 14:39
Henex
Podle použitého slovníku bych řekl, že to snad píše sám Kalousek pod parou...
0 hlasů
Marcela Novotná
24.01.2014 18:54
2m7
Nejsem fanynkou Babiše, ale můžete napsat, koho napráskal?
4 hlasy
Martin Novák
24.01.2014 20:09
MartinII.
sve spolupracovniky z podniku zahranicniho obchodu za socialismu, jednoho kvuli nemu dokonce zavreli na 2 roky
10 hlasů
Henex
24.01.2014 21:22
Henex
Ale jděte... Opravdu? Můžete sdělit zdroj a nebo jste autorem vy sám...?
3 hlasy
daniel Pink
24.01.2014 18:12
dorianek
no my jsme videli knizeci odborniky jako knizeci husu Vlasticku ci blbku Hanakovou ci krysu Drabka- z jejich pusobeni zbyly jen skody v milirdach -drz hubu Kradousku
5 hlasů
Heřman Chromek
24.01.2014 18:08
herman
krivak Babis je uplne blbej
14 hlasů
petr syty
24.01.2014 18:15
syty
ODPORNY PRASKAC BABIS
4 hlasy
Jarda Horník
24.01.2014 18:01
jaho
Teď už má ČNB na účtech prd. Ty stovky miliard byly použity na devalvaci koruny.
2 hlasy
Ferdinand Polák
24.01.2014 18:01
ferdys
StBak Babis je slusny tupon
15 hlasů
daniel Pink
24.01.2014 18:15
dorianek
pravicacke mozkovny z toho musi silet--estebak je popularnejsi nez zaryta antikomunistka modra husa Mirka
5 hlasů
zahor rericha
24.01.2014 23:38
zahorrericha
jo,vy dzte hubu,meshugene bez mozku s vodnatelnou makovici palici.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
1 hlas
Heřman Chromek
24.01.2014 18:08
herman
krivak Babis je vetsi blb nez jsme mysleli
7 hlasů
Vlastislav Potter
24.01.2014 17:54
nedytcek
Na takový styl (analfabet apod.)si musíme u pana " Padáka Padákoviče" zvykat,budeme tím krmeni dlouhé čtyři roky.Jen mne mrzí,že nebyla tentokrát zmínka o lustracích a Agrofertu.
4 hlasy
Ferdinand Polák
24.01.2014 18:04
ferdys
Udavac Babis delal lumparny s kumpany Ickem Langerem a Standikem Grossem proste podvodnik ted bude ve vlade muzem se tesit na megatunel stoleti
11 hlasů
Heřman Chromek
24.01.2014 18:10
herman
aaa cobol Babis se zamyslel - aspirant na cenu guma roku
5 hlasů
Tom Kut
24.01.2014 17:44
Tosa
Pamatujete si Kalouskův výrok na začátku krize? Jak ministr financí nejotevřenější ekonomiky EU blekotal o "ostrůvku stability". Jen neuměl číst statistická data. Je to ještě větší vůl než ten Babiš.
6 hlasů
Tomáš Fuk
24.01.2014 18:08
231
Jistě. Měl říci, že to bude průser i u nás. Pak byste vykřikovali, že o tom ministr nikdy nemůže mluvit, aže to je stejné, jako kdyby šéf banky vykládal o tom, že banku čeká těžké období.
1 hlas
Tom Kut
24.01.2014 19:25
Tosa
Nejde o státní tajemství. Všichni z branže upozorňovali na to, co příjde, všichni to věděli. Jen Kalousek to zlehčoval, namísto, aby jednal.
Vždyť z krize by jej nikdo nevinil, ale z toho, že my nerosteme, ačkoli např. Polsko, Slovensko a Maďarsko ano, z toho jej musíme vinit.
Kdyby neposílal cisterny vstříc letadlům a nefackoval spoluobčany a hlavně nebyl arogantním idiotem, mohlo by být lépe.
4 hlasy
el Shiabi
24.01.2014 19:35
Ahlam
Slovensko a Madarsko rostou...Pane, Vy jste obycejny hnup!!!
1 hlas
Ferdinand Polák
24.01.2014 18:05
ferdys
Udavac Babis je usmevna postavicka
12 hlasů
Johan Rey
24.01.2014 17:44
Johan
Z Kalouska mluví hrůza, že se proflákne jak tento "chemik" hospodařil sedm let na financích.Jen tiše doufám,že pokud se najde jakýkoliv opravdový důvod a prokáže se, že tento sebestředný člověk, který nemocný touhou po moci, plivá kolem sebe na každého, který nejde s ním jedovaté sliny, půjde do báně jako Rath.
19 hlasů
Václav Horák
25.01.2014 02:33
P0Z0R0VATEL
Kalousek škodil ve službách Bakaly a Babiš už bude škodit přímo ve jménu svých firem. Anebo vy věříte, že Babiš chce ovládat bez kontroly ministerstvo financí a úplně přitom zapomene na svůj byznys. ačne žít jen z platu ministra, ani trochu není v jeho zájmu nezvyšovat podnikové daně a zavést konečně progresivní zdanění příjmů? A co dotace jeo firem ve výši cca 3 mld. Kč? Těch se také vzdá anebo je bude chtít vyšší? Usiluje o útlum svých firem anebo o co nejvyšší příjmy a zisky? Vstoupil do politiky aby se ochudil v zájmu všech občanů ČR anebo aby měl větší vejvar a občané jsou mu dobří tak akorát jako jeho poslušní zaměstnanci?
7 hlasů
Henex
25.01.2014 14:33
Henex
Babiš ovládá třetinu potravinářského průmyslu a tak zákonitě pobírá i třetinu možných dotací. Myslíte snad, že teď bude dostávat víc, na úkor ostatních...?
0 hlasů
zahor rericha
24.01.2014 23:43
zahorrericha
tohle mi nepripada bojacne.jestli vam ano,tak je jasne videt,ze se pletete,a to nejen v politice,ajnstajn.nebo se snazite napodobit goebelesa v oblbovani.ale I s neknubou semitou zidem fischeru a s extra namestkem na vnitre-na nic nekapli,ajnstajni.snahu meli,meshugeni.cha,cha,cha!shalom.rasisti.
1 hlas
Josef Burák
24.01.2014 19:02
burak
http://vtipy.netroof.eu/item/13466/tak-to-je-on/
0 hlasů
Henex
24.01.2014 17:41
Henex
Obávám se, že Kalouskovi by vadil každý, kdo usedne na místo ministra financí...
12 hlasů
Václav Horák
25.01.2014 02:47
P0Z0R0VATEL
To ale nic nemění na faktu, že Babiš plácá blbosti a prozrazuje na sebe, že o velkém byznysu ví kulový... Jak se mu ale pak mohlo podařit tak rychle zbohatnout, když není byznysman?
9 hlasů
Henex
25.01.2014 14:25
Henex
Člověče, Horáku, a Kalousek je byznysmen? Z hlediska byznysu je proti Babišovi jen takový malý, slepičí hovno. Je ale podvodník a šíbr, schopný všeho. Proč myslíte, že tak zuří? Vyváděl by takhle vyzrálý politik, který dobře ví, že všeho do času a každý chvilku tahá pilku?
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Johan Rey (19 hlasů) 24.01.2014 17:44
Z Kalouska mluví hrůza, že se proflákne jak tento "chemik" hospodařil...
Ferdinand Polák (15 hlasů) 24.01.2014 18:01
StBak Babis je slusny tupon
Heřman Chromek (14 hlasů) 24.01.2014 18:08
krivak Babis je uplne blbej
Henex (12 hlasů) 24.01.2014 17:41
Obávám se, že Kalouskovi by vadil každý, kdo usedne na místo ministra...
Ferdinand Polák (12 hlasů) 24.01.2014 18:05
Udavac Babis je usmevna postavicka