Hlavní strana > Domácí > Politika
Obrat v kauze Čunek: audit ještě není hotový
14.07.2008 18:46 Exkluzivně Aktualizováno 14.07. 22:28
UVNITŘ DOKUMENT. Ministr zahraničí Karel Schwarzenberg zveřejnil na webových stránkách výsledky auditu rodinných financí Jiřího Čunka. Vicepremiér ale nepředal agentuře Kroll kompletní policejní spis.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
helena
15.07.2008 14:36
neregistrovaný
pro Dianu: také jím pohrdám, souhlasím s vámi, že nemá kousek studu, jeho drzost je maximální, jeho touha po korytu je ze vščeho nejdůležitější, prosím vás, kde by jinak k takovému postu přišel než v té jeho milované straně, která se ho drží jako h... košile.Ovšem na výběr tam u nich toho moc není, takže to mají chudáci taky těžké. Zdravím.
105 hlasů
kaja matysová
15.07.2008 14:26
neregistrovaný
co jste čekali že ze slavného auditu vyjde? Přeci jen to aby se vlk nažral a koza zůstala celá, což se také povedlo. Hanba je fackovat nebude, protože kvůli preberdám snesou i více. J
98 hlasů
dan
15.07.2008 10:40
neregistrovaný
podle situace v naší,, vládě,, je scela zřejmé že i komunisti by se od této vlády museli hodně učit! takovou špínu pro lidi neuměli udělat ani za čtyřicet let vlády,tato to dovedla mžikem. ti asi nebyli rudí,ti proti této vládě byli zlatí! aspoň pro normální dělníky určitě! tato vláda jen ožebračuje občany aby ona a kamarádíčkové měli co nejvíc.a navíc nyní nalhává i čistotu čuníka,který sám neuměl vysvětlit kde vzal tyto peníze a jak to že má dvě občanky!asi proto je to občan na druhou?jaké podvody asi páchal s tou druhou? atd.
114 hlasů
aaa
15.07.2008 09:56
neregistrovaný
Tady už nejde jen o pana Čunka, ale i o řadu dalších lidovců. Kdo nám zaručí, že když Čunek dostával nehorázné "cestovné "za lobing pro Zbrojovku, nedostávali stejné, nebo větší "cestovné" i lidovci na ministerstvu v čele s panem K........, - vždyť i jemu činilo v jednu chvíli potíže prokázat zdroj svých příjmů.
122 hlasů
Julda
15.07.2008 09:02
neregistrovaný
Souhlasím. A hra na audit za vlastní už dosáhla veletrapných rozměrů. Co třeba audit na privatizaci Becherovky, nebo okradení vaší sestry, knížepane, nebo na bydlení Kalouska a Tlustého, Řebíčkovy megakšefty, Langerovy Kylimanžára...atdatd. Ono je ale jednodušší podusit joudu ze Vsetína, který na všechno reaguje jak jouda ze Vsetína, protože je to jouda ze Vsetína. Celé je to trapné. Mezitím jdou desítky miliard (miliard ne milionů, či tisíců) na úplatky kolem dálnic, Temelínů, letišť...) Ještěže máte, kluci političtí a naivní mladí "novináři" joudu ze Vsetína...jak v Murphym...když jde o přístřešek na kola, tak tomu všichni rozumíte...
85 hlasů
bambamore
15.07.2008 20:09
neregistrovaný
Nemohl byste k tomu pridat take par soudruhu z CSSD. Anebo jste stranik?
59 hlasů
Rychlonožka
15.07.2008 07:50
neregistrovaný
Himbajs šůviks, tak zase prd. No tak mu aspoň dejte nějaké státní vyznamenání.
87 hlasů
bob
15.07.2008 06:00
neregistrovaný
Jsem přesvšdčen,že umněle udržovaná kauza Čunek ma za úkol zakrýt něco co daleko výce požkozuje náš národ.Věřím,že všeho dočasu,pak bude lavina!
110 hlasů
Mucha Karel
14.07.2008 22:27
neregistrovaný
Stále mi chybí vyvážené zpravodajství novinářů a redaktorů, za každou cenu si přejí Čunkovu vinu a možnost neviny důrazně
přehlížejí. To svědčí o velmi nízké úrovni všech komentátorů.
115 hlasů
Slavek
15.07.2008 01:08
neregistrovaný
Ono je to těžké. Na jednu stranu určitě si dovedete představit, jak funguje financování politických stran a proč se tam tak všichni cpou do vlády (určitě ne kvůli platům, koneckonců také jsem se kdysi snažil ovlivňovat nějaká politicky ovládaná výběrová řízení, raději na tu dobu zapomenout... nebo raději ne :-) Nevěřím moc tomu, že je někdo ze špiček morálně čistý - pokud do morálky započítáme lobbing a jeho návazné finance. Nevím, jako je přesně na tom p. Schwarzenberg, ale min. na to kouká.
K této kauze je potřeba se ale také vrátit do doby, kdy byla odstartována. Vzpomeňte si na raketový vzestup politika, který tím začal nebezpečně zasahovat do možných preferencí a také ovlivňovat potenciální voliče. Moc nevěřím tomu, že si nikdo ze špiček tehdy neřekl, že je potřeba ho zastavit. Vzpomínáte, kolik měl tehdy v našem lehce xenofobním království procent jako politický zelenáč?
Jsem přesvědčen, že ekonomické výsledky lobbismu by podobný audit našel i u jiných - ale ti se tam dostávali obezřetněji a nešlapali na kuří oka.
Samozřejmě, že neříkám, že je čistý, v podstatě souhlasím s Krollem (mohu-li na základě toho, co vím, udělat si svůj závěr)...
78 hlasů
Abonent
15.07.2008 07:51
neregistrovaný
Pro mě jsou výsledky jasné : potvrzení tvrzení Salichova, že trestný čin, za který byl Čunek trestně stíhán, se nestal!!!
Dále potvrdil, že Čunkova rodina disponovala dostatečně vysokou fin. částkou, kterou mohla v r .98 vložit na konto, a tyto fin.zdroje nepocházely ze žádné trestné činnosti.!!!
Pokud se jednalo o nezdaněné cestovní náhrady,to je mi srdečně jedno.
Čunek by musel být blázen, kdyby je v té době danil.
Teď si jen počkám,jak dopadne doplňující audit činnosti policie a st.zastup.
Média se opět stébla chytají a snaží se zmanipulované mase vsugerovat, že Čunek opět něco zatajil, nebo snad dokonce ukradl! Je to nehorázné.
Čunek je v mých očích jednoznačně obět rozsáhlé diskreditační kampaně, která nemá v historii ČR obdoby.
Mrzí mě, že to ještě všichni nepochopili.
99 hlasů
Mára
15.07.2008 18:41
neregistrovaný
snadno se synek mohl údajný diskreditační kampani vyhnout - jít před soud, který by ho třeba očistil, jestli je nevinnej. Místo toho zmobilisoval justiční mafii
126 hlasů
Slavek
15.07.2008 10:39
neregistrovaný
Vždyť já to ani tak nestavím = píšu, že se byl podle mne jasný cíl...("nesmí projet chlap s tolika procenty v brašně") Spíš si myslím, že kdo z politiků je čistý, nechť si udělá podobný audit (nevím, jestli by to kníže ještě chtěl někomu platit) a teprve pak ať vrhá kamenem. A že finanční rozpory by určitě audit našel i u nejednoho z nás, otázkou je, jestli by to bylo kvalifikovatelné jako trestný čin nebo korupce.
63 hlasů
JOSEF
21.07.2008 22:41
neregistrovaný
Nechte už ty 2 občanky,je to trapné.Jinak je Pan Čunek nevinný,už se s tím smiřte.
72 hlasů
vločka
15.07.2008 09:00
neregistrovaný
Abonente,váš názor mě překvapil. Zrovna vás jsem považovala za jednoho z těch rozumných. Vám opravdu přijde vše, co se kolem pana Čunka děje, v pořádku? Namátkou - 2 občanky, podivné zastavení stíhání, nyní zase chybějící stránky.... Nechci, aby se pořádal hon na čarodějnice, ale těch otazníků je zde tolik, že důvěru opravdu ztratil a s ním i celá vláda. Teď to narostlo do tak obludných rozměrů, že bez ztráty kytičky s tím nikdo nic nenadělá.
137 hlasů
Petr Q.
16.07.2008 22:57
neregistrovaný
Osobě - milá "vločko" - zvláště pak ženě (byť je třeba sebepitomnější) zdvořilost velí vykat. Vykat nicku, představujícímu pouhou věc mi však připadá přemrštěné.
90 hlasů
vločka
15.07.2008 16:21
neregistrovaný
Milý Petře Q. Abonentův názor mě překvapil, doposud jsem ho měla za jednoho z rozumných. Což o vás bych nemohla říci ani s nadsázkou. Apropo, už jste slyšel o tom, že neznámým lidem netykáme? Nejsem na to háklivá, ale od vás mi to vyloženě vadí.
128 hlasů
Petr Q.
15.07.2008 15:45
neregistrovaný
Milá "vločko", myslím, že dobře chápu, že tě názor "Abonenta" překvapil; nejsi zkrátka zvyklá, že někdo dokáže inteligentně přemýšlet a svůj názor kultivovaně vyjádřit .
106 hlasů
W.TEX
14.07.2008 21:51
neregistrovaný
Naše pojetí demokracie je příliš utopistické a degraduje toto státní zřízení od samého počátku.V normálních dem.státech by pan Čunek musel odstoupit a vyčkal by na rohodnutí soudu,protože jen ten ho může očisti od viny.Ovšem v naše banánovém Absurdistánu již předem občané vědí ,jak tato kauza dopadne.Politici ztratili veškerou důvěru a volit prakticky není koho.ČR od samého počátku je ovládáná odsouzeníhodnou mafií.Spravedlnost zde není základem státu.
113 hlasů
bambamore
15.07.2008 08:38
neregistrovaný
Byvalo tomu tak, ale jiz neni snad nikde. Duvodem je, ze opozice se snazi zdiskreditovat vladu (nemluvim zde jenom o Cesku) vsemi moznymi prostredky a media tomu mohutne napomahaji, nebot skandaly zvysi jejich prijmy. Tato situace vede k cynismu volicu (opet nejen v Cesku) s vaznymi moralnimi nasledky pro budoucnost. Rozklad spolecnosti je jiz videt nyni.
90 hlasů
vločka
14.07.2008 21:36
neregistrovaný
Teď už žádný další audit dělat nemusí, nyní už je jasné úplně každému. že vše byla jen jedna veliká lež. Už to muselo dojít z paty do hlavy každému pochybovači, tudíž další vyštřování je jen ztráta času a peněz. Naši důvěru už vláda ztratila a všechny další kroky jsou už zbytečné.
152 hlasů
já
14.07.2008 21:34
neregistrovaný
Audit skončil, zapomeňte... A že Topolánek souhlasí? Ze strachu... Kdoví, co by se našlo na něj... Tak raději podrží Čunka... Protože případná lavina by smetla i jeho... Ale nevím, používám jen prostý selský rozum...
109 hlasů
fc
14.07.2008 21:55
neregistrovaný
Veril nekdo, ze muze byt horsi premier jak Spidla?
Idealni by byl audit aspon 3 ruznymi firmami, KTERE SE NEZNAJI, idealne s ruznych statu a v ramci komplexnosti do toho zakomponovat i audit topolanka, bursika, dalika, paroubka a kalouska. By jsme se asi divili a stalo by to zato, zainvestovat!
98 hlasů
naštvanbý a
14.07.2008 21:13
neregistrovaný
Proboha, co to máme za vládu? Vždyť jsme to věděli snad všichni, že není možné z normálních, byť nadstandartních platů našetřit tolik, kolik uvádí pan Čunek. Jak mohou dělat státní rozpočet, když nejsou schopni spočítat příjmy a výdaje jedné rodiny? Už ať jdou s touhle oblbující tragikomedií do háje, stejně nám předhazují jen samé lži. Ale my na to nezapomeneme a -parafrázuji pana Topolánka ...es kommt der Tag.
152 hlasů
J.A.N.
14.07.2008 21:07
neregistrovaný
Jó pane Topolánku,čistému vše čisté.........
90 hlasů
Karel
14.07.2008 21:00
neregistrovaný
Stejně jako se nepodařilo postavit Čunka před soud,tak se nepodaří dovést k závěru audit jeho majetku.Zase něco netušil a zase za nic nemůže.Musíme si na Čunka zvyknout.Polovinu volebního období už má vláda přece za sebou.
96 hlasů
kurbet
14.07.2008 20:58
neregistrovaný
Ono nejhorší na čunkově případu je,že ten otík co nám dělá premiéra s tím nechce mít nic společného.TOTO nás posouvá až někám za Balkán a dělá z nás bananovou republiku.To už opravdu korupce je oficiální vládní postup?Jednomu se chce říci-zlatí komunisti-tí za rozkradání socialistického majetku dávalí větší tresty než za vraždu!?
112 hlasů
Diana
14.07.2008 20:48
neregistrovaný
Veletoče, které nám Čunek předvádí, jsou vhodné spíše do cirkusu a nikoli pro člena vlády. Pohrdám jím pro naprostou ztrátu studu, cti a svědomí - zůstala mu jenom touha po korytu. A premiér Topolánek není premiér, ale chameleon, který mění barvy podle potřeby, jen aby zůstal u moci. V každé jiné zemi by se s podobným zprofanovaným ministrem nepárali - to je možné pouze u nás!
149 hlasů
bambamore
15.07.2008 08:55
neregistrovaný
To jako myslite, ze si Cunek podplatil lidi z auditu? Vy mne pripadate jako ta dama, ktera chodila od doktora k doktorovi, az konecne nasla jednoho ktery ji potvrdil zadanou diagnozu. Vy proste chcete videt Cunka vinneho za kazdou cenu,nebot vam to rika vas instinkt! A proti tomu nelze argumentovat.
97 hlasů
PaNo
16.07.2008 07:42
neregistrovaný
V kulturně a politicky vyspělých zemích politik odchází se studem už při pouhém vyslovení podezdření ze spáchání trestného činu. A co soudruh Čunek??
89 hlasů
babel
14.07.2008 20:47
neregistrovaný
Jakpak dospěti k pravdě , nebo alespoň k pravděpodobnému výsledku ve věci porušování zákonů , když všichni lžou a to tak že nestydatě. To snad ani není mafie , ta lži trestala hrdelně . To vypadá na celonárodní pimprlovou komedii , akorát , že národ se nebaví , nýbržkolivěk je nasranej ( fuj , co jsem to řekl ?)
131 hlasů
JOSEF
21.07.2008 22:44
neregistrovaný
Ten ,kterého se to týká byl očištěn státním orgánem Salichovem.Schwancerberg je pouze trapný.
82 hlasů
jirka
14.07.2008 20:37
neregistrovaný
Co je to za stát, kde kvůli korupci chce odstoupit ministr kterého se netýká a ten kterého se týka, dělá že se nic neděje...
129 hlasů
strýc Matalík
14.07.2008 20:37
neregistrovaný
Vážení už se na celého Čunka vykašleme,vždyť oni ti Valaši si z nás dělají srandu,seděl na radnici na zadku občas zajel do Zlína a přitom bral miliony za cestovní náhrady,to si opravdu myslí,že jsme takoví pitomci?Ovšem nejhorší na tom je,že ve státě kde vládne mafie je velmi těžké s tím něco udělat,jediné řešení je počkat na volby,pokud je nezmanipulují.
118 hlasů
Jakub
14.07.2008 20:30
neregistrovaný
Stejně se ani tak nakonec nic neprokáže a Čunek bude žít se švagrovým kontem šťastně až do smrti.
122 hlasů
Jan
14.07.2008 20:24
neregistrovaný
korupce se dokazuje nepřímými důkazy a těch je v tomto případě až až. To jen zastápci současné vlády chtějí podat důkaz, který nikdo mít nemůže. Připadá mi to jako v tom vtipu, kdy lord nechá sledovat soukromým očkem svojí lady, protože se mu zdá, že ho podvádí. Po týdnu soukromý detektiv hlásí : setkala se s mladým mužem, dali si v restauraci večeři, pak šli na hotelový pokoj. Díval jsem se klíčovou dírkou a viděl jsem jak se oba svlékli a zalezli do postele. Potom ale zhasli a nebylo nic vidět. Lord nAzlobeně odpoví : "A ZASE NIC NEVÍM, TA NEJISTOTA"
167 hlasů
Anonym
14.07.2008 19:58
Lin
achjo
14.07.2008 19:53
neregistrovaný
to už není ani hroší kůže - on je p. Čunek snad dřevěnej
146 hlasů
cingi
15.07.2008 14:30
neregistrovaný
čunek je nejen dřevěnej, ale má i hroší kůží. Všimněte si jeho nejistého úsměvu a drzého čela, které je prý lepší než poplužní dvůr.
99 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jan (167 hlasů) 14.07.2008 20:24
korupce se dokazuje nepřímými důkazy a těch je v tomto případě až až....
naštvanbý a (152 hlasů) 14.07.2008 21:13
Proboha, co to máme za vládu? Vždyť jsme to věděli snad všichni, že...
vločka (152 hlasů) 14.07.2008 21:36
Teď už žádný další audit dělat nemusí, nyní už je jasné úplně...
Diana (149 hlasů) 14.07.2008 20:48
Veletoče, které nám Čunek předvádí, jsou vhodné spíše do cirkusu a...
achjo (146 hlasů) 14.07.2008 19:53
to už není ani hroší kůže - on je p. Čunek snad dřevěnej