Stovky hlasů - další "podvodné modré řešení" soutěže o názorovou převahu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Pátek 10. 2. 2012, svátek má Mojmír
08.02.2010 14:15 Aktualizováno 08.02. 15:15
Zásoby uhlí v Ústeckém kraji se stávají předvolebním tématem. Nejnověji se za prolomení limitů těžby postavil předseda ČSSD Paroubek.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Stovky hlasů - další "podvodné modré řešení" soutěže o názorovou převahu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Nemůžeme takto pasivně přihlížet. V současné době existuje návrh energetické koncepce ke schválení, pravděpodobně však nebude schválen touto vládou. Sociální demokracie si přeje, aby se k otázce prolomení těžebních limitů mohli vyjádřit všichni občané Ústeckého kraje. V současné době je vrácen ke schválení zákon o krajském referendu a Jiří Paroubek předpokládá, že se najde potřebných 101 hlasů pro přehlasování veta Senátu. "Sociální demokracie chce prolomit těžební limity a máme zájem vyřešit celou situaci v kraji, před volbami do Poslanecké sněmovny. Předpokládám, že většinový názor ČSSD je prolomit tyto limity, ale záleží na tom, jak se občané rozhodnout v referendu a jejich názory budeme samozřejmě respektovat," zdůraznil Jiří Paroubek k tématu prolomení územních těžebních limitů. http://www.cssd.cz/inews/video/prolomeni-tezebnich-limitu
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Ano. To říkám pořád. Nedívejte se Paroubkovi na bradavici, neposlouchejte intonaci. Pokud chcete být objektivní, přečtete si co doopravdy řekl. Samozřejmě, že obyvatelé kraje rozhodnou o nepokračování těžby. Lidová hlasování jsou vždy na úrovni lokálu nejnižší kategorie. S tím se počítá. Vláda by potom měla pro jednání s uhlobarony lepší pozici a ty limity stejně ve státním zájmu jednou padnou. O strategických věcech státu, referenda rozhodovat nemohou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Vy tomu nějak rozumíte! Proč tedy ve Švýcarsku referenda fungují? Referendum to je známka demokracie! Obávám se, že u nás už žádné nebude!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Ano, já tomu nějak rozumím. Švýcarsko je speciální případ a nemístný příklad. Je to konfederace se zcela odlišnými podmínkami.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
ODS se bojí nadcházejících voleb a proto vymýšlí další a další obstrukce a podrazy. Nyní je na řadě tento server. Jeho diskuzní stránky díky přehlednému vkládání příspěvků a systému hlasování mohou dobře sloužit jako jakýsi barometr všeobecné nálady. A to se ODS před nadcházejícími volbami nemůže vůbec hodit. Tak najmuli jakéhosi jedince představujícího se pod různými nicky jako např. Felix, eM, Enigma atd., vybavili ho vhodným prográmkem a dali mu za úkol hloupými a vulgárními příspěvky a manipulováním s hlasováním dotlačit redakci až k registrované diskuzi. To by samozřejmě znamenalo praktické ochromení volné diskuze stejně jako se jim to podařilo na Novinky.cz. A to před volbami nutně potřebují. Ono i ten vulgární jazyk není náhoda. I to je způsob jak tlačit na redakci, aby volnou diskuzi sešněrovala. ODS je dnes prostě mor, který se už neštítí ničeho. Kdejaký mafiánský podraz je jim dobrý. Hlavně se nikdo nepokoušejte reagovat na ono falešné hlasování stejným způsobem. Na to tito provokatéři jen čekají. Za chvíli začnou řvát a vyžadovat registrovanou diskuzi. A to bude konec volné výměny názorů!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
zase jenom slizkotupej vidloň,to tobě vrazili do tvého zdegenerovaného mozku vhodný prográmek sám bys tyhle žvásty sotva vymyslel
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů
Tak teď si mě fakt rozesmál! Ty jsi z nick Felix udělal organizovanou terroristickou skupinu vedenou ODS, která nechce svobodu slova! Ale co to je svoboda slova? Podle tebe to jsou jen levičácký urážky, kolikrát až hraníčící s nejhrubější lidskou sprostotou. Divím se serveru Tyden.cz, že to vůbec trpí a budu jen rád, když zavedou registraci, protože to tu bude tak desetina hulvátů. Co se týče hlasování - pokud Tyden.cz povolil tyhle vulharity, co by nepovolil dát si i hlasy. A jak už tady poněkolikáté píšu, nejsem spjatý s ODS, jsem pouze pravičák. A manipulace s hlasy je zatím celkem lehká. Apeluji znovu na server Tyden.cz ohledně registrace!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Vy nejste pravičák, řekl bych že jste spíše nacista, nebo komunista, což je levice. Vy chcete registrované diskuse a potlačení svobody vyjadřování. Možná nejste ani jedno a máte to za úkol. Jste ubožák!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Ty hňupe, taky se nasereš všude. Ty šmejde oranžovej, Ty vidíš podrazy a obstrukce i když se podíváš do zrcadla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Modrý gauneři:Máte Paroubka za vola? Tak to jste se ale hodně spletly.Má pravdu vtakové věci jedině referendum .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Kdyby se začalo těžit včera tak by již bylo pozdě. Pokud nezačneme ihned těžit, tak všechny ceny energií do 3 let vyskočí na trojnásobek. Opravdu to chtějí lidé z obcí Černice a Horní Jiřetím, pod kterými se má těžit? Mimochodem, domy v kterých bydlí nejsou jejich, protože v roce 1945 byli ukradeny Sudetským Němcům takzvanými Rabovacími gardami. Takže domy zabavit a začít těžit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
Jasně, domy zabavit dalšíma rabovacíma gardama a zdevastovat to tam tak, že už tam v tomhle století nikdo žádný domy potřebovat nebude.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Vaše uvažování bych označil jako "vekslácké". Uhlí se vytěží a prodá na trhu za tržní cenu. Velká část skončí v elektrárnách v zahraničí a ne, že ne. Paradoxní například je, že část našeho uhlí skončí vlastně ve státech, které si sami svou krajinu přísně chrání a kde by podobný postup jaký chystá ČSSD nebyl možný. Opět zde prosakuje naše kulturní zaostalost. Ničíme si krajinu stejným způsobem jakým jsme ničili naši kulturu, když jsme po revoluci tajně kradli a pašovali kusy oltářů a barokních obrazů sběratelům v Rakousku či Německu. V současnosti se v západních zemích prosazuje zelená energie a šetrný přístup k životnímu prostředí. Je to logické, životní prostředí opět získává svou hodnotu, kterou mu upírala moderní průmyslová společnost. Vyčítali jsme komunistům, že ničili životní prostředí. Zatímco oni tak činili z prostého a okleštěného ideologického uvažování založeném na zastaralém průmyslovém modelu, my to děláme vědomě pro prachy, které nikdo z nás nikdy neuvidí. Jsme k smíchu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
A co podle Tebe chystá Paroubek? REFERENDUM... Takže nebude to Paroubek kdo rozhodne, ale občané!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Takže vy byste navrhoval abysme uhlí netěžili a pěkně vychcípali, aby mohla země existovat bez lidí. Pěkně děkujeme, ale to nechceme.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Myslim, že spíš vychcípáme, když nebudem mít kde bydlet a budem tu dejchat splodiny z "kvalitního" hnědýho uhlí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Jste legrační a neuvědomujete si to.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů
Zkuste se zamyslet nad tím, proč nemá krajina Dolního Jiřetína hodnotu Krkonoš. Jednoduše proto, že uplatňujeme spotřební teorii hodnoty. To je právě ten problém. V těchto mezních případech je tržní teorie hodnoty absurdní. Je to totiž stejné, jako říci například, že jelen má vyšší hodnotu než srnka, protože jelenů je méně nebo mají méně masa. V případě krajiny je podobné myšlení děsivé, protože krajina se neobnovuje v desetiletých cyklech, ale vzniká vrásněním milióny let. Jak něco takového můžete vyčíslit. Jednoduše to nelze. Krajina (ať už je pod ní kolik chce uhlí) je něco, s čím nelze nakládat jako s houskama. Krajina může zároveň v důsledku vydělat mnohem více, protože (ačkoli pomalu) vydělává v dlouhodobých horizontech. Mohou z ní těžit desítky, stovky a tisíce generací. Vašemu myšlení a Vaší teorii hodnoty chybí časovost a proto je inherentně nesprávná.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
A jak budete /i v budoucnu/ efektivněji těžit z jiřetínské krajiny než vytěžením uhlí za stovky miliard korun??? Jiné využití, jehož hodnoto /třeba z turistiky, nebo jakákoli jiná/ by se jen blížila zlomku této částky - prostě neexistuje. V životě musíte dávat na misky vah. A jestli hodláte tvrdit, že zachování hnusného Jiřetína uprostřed ničeho bez špetky jakkoli zajímavé architektury je víc než vytěžit stovky miliard a uhlí a tyto peníze nějak rozumně investovat do společnosti /např. do vědy či stavby jaderné elektrárny/ - tak to prostě má rozbitou váhu. chápu Vaši sentimentální hodnotu, kterou vildíte v něšjakém kopečku. I mně se kopeček líbí. Ale žýdný kopeček nemá pro společnost cenu za mnoho miliard korun a dnes zvláště ne!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Zkuste si propočítat, jestli ty peníze, který přitečou do státního rozpočtu (tzn. nikoli tržby za uhlí, ale pouze odvody fitmy czech coal) zaplatí následnou revitalizaci stovek hektarů krajiny.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Není to otázka života a smrti. Je to otázka zdali zpeněžit či nikoli. Sto miliard (pokud si to dáte do souvislostí) představuje v současné době půlroční schodek státního rozpočtu. Pokud bychom měli počítat přínos těžby do státního rozpočtu, můžeme hovořit o příjmech v řádech desítek miliard (nikoli stovek) či stovky. Za porušení práv občanů a snížení životní úrovně v oblasti mi to přijde jako příliš vysoká cena. Je to nevratný zásah do krajiny, který není nezbytný, bez kterého se naše republika dokáže obejít (argumenty typu národní zájem či zaměstnanost jsou účelové nesmysly). Nejsme tak velký stát abychom si mohli dovolit dál devastovat svoji krajinu. Naopak, krajina a naše kulturní dědictví je to nejcenější co nám naši předkové odkázali. Nepovažuji svůj postoj za sentimentální, protože je orientován na budoucí generace, které mají právo na to žít ve stejně kvalitním prostředí jako my. Když už zadlužujeme náš stát a valíme na naše potomky naši neskromnost, neměli bychom na ně valit zároveň dopady naší neúcty k přírodě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Největší šmejdi v ČR jsou Paroubek, Rath, Sobotka,kříšťálově čistý Gross, Zgarba, kakaový Kraus a Skromach !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 423 hlasů
zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Klasický přístup. Vytěžíme a na budoucí generace kašleme. "Ronaldo", zajeďte si do Jiřetína, vejděte k lidem do domů a řekněte jim že jim domy zboříte aby si nějací podnikatelé mohli namastit kapsu, vezměte tam (pokud máte) děti a řekněte jim ať se naposledy podívají, že za chvíli to bude měsíční krajina. A narozdíl od vás jsem tam párkrát byl a mohu říct že to zase taková díra není. Holt chamtivost nad chamtivost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Raději to vytěžme než to schlamstnou potomci původních obyvatel.jako jižní Slovensko a Těšínsko.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů
Já tam byl taky a neumím si představit, že by se tam někdo třeba chtěl nastěhovat. Proč by mi mělo vadit, že mi někdo zboří dům když mi dá tolik, že si koupím nebo nechám postavit mnohem lepší a ještě mi zbyde??? To by mi tedy navidilo ani omylem. Navíc si nahrabe i stát, ona vydělávající firma platí i vysoké daně, víte? Navíc hnusná krajina tam už je, takže pár čtvertečních km navíc vůbec nehraje roli. Navíc po vytěžení přijde rekultivace...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
přesně tak hnusná krajina tam je a nikdo s tím nic nedělá, protože to stojí spoustu peněz. A na to pár desítek miliard od CzechCoal rozhodně stačit nebude. Ani teď , ani na tu spoušť, která by tam, nedej bože, zbyla po prolomení limitů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Vy jste skutečně pablb. Lidé jako jste Vy by vytěžili i Krkonoše pro peníze, které nikdy neuvidí. Jakou hodnotu má pro Vás krajina, kterou jsme zdědili po svých předcích, která tam v nezměněné podobě leží stovky, tisíce a více let. Myslíte si, že největší bohatství Švýcarů jsou jejich značky a trezory s penězi? Naopak, oni si nemusí kuovat balenou vodu, protože mohou pít stejně kvalitní z vodovodu. Nemusí se bát o svůj pozemek a dům, že jim bude ve vyšším zájmu druhý den zabaven. Jejich největší bohatství je v jejich právech, které nelze ohnout, institucích, které pracují v jejich zájmu a zdravém prostředí, ve kterém žijí a které jim ostatní mohou jen závidět. My z toho co mají oni nemáme ani jedno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Máte pravdu, krajina v okolí Jiřetína pro mě nemá hodnotu v podstatě žádné. Jestli tam bude kopec či dolina, to mi je skutečně jedno. Navíc nemluvte o peněžích, co nevidíme a nepřirovnávejte Jiřetín ke Krkonoší. Jiřetín ve stavu jakém dnes je prostě nestojí za stovky miliard. A z těch bude mít i stát. I Czech Coal platí daň z příjmu, DPH, apod..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
A nejhorší na tom je, že nám to už ani nepřijde.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Proboha, ntakové sladkobolné pokrytecké řeči...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
To je bohužel dědictví komunismu, spousta lidí holt není schopná pochopit, že opravdové bohatství není v penězích...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Tak to je hodně vtipné. Viděl jsem jak rekultivovali krajinu v Sasku (Vattenfall) a moc hezky to zrovna nevypadalo. A nejvíce si nenahrabe stát, ale politici a podnikatelé, proto se na to ODČSSD tak strašně těší. A já bych se tam také nenastěhoval, ale na výlety bych tam klidně jezdil, kdybych to neměl tak daleko. Navíc proč si ničit ještě víc už tak zdevastovanou přírodu v severních čechách, peníze mi přijdou jako hodně ubohý důvod.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Tam je uhlí za stovky miliard. Takovou hodnotu jiřetín ani přilehlé vesnce prostě nemají a mít nemohou. Navíc těžařské firmy platí daně a jestli se jim zvedně zisk tak se zvednou i daně...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Kolik bude stát ona rekultivace už jste si taky spočítal?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
A kdo chce peníze dát na dávky? Já jistě ne. Dát je na vzdělání, inovace, apod.. Prostě je přece jedno, jestli je někde v Jiřetíně kopev ci dolina, resp. když je pod tím kopcem uhlí za stovky miliard, které momentálně našemu státu jasně chybí - tak prostě kopec neobstojí... Jak negativně ovlivní život v ČR neexistence nějakého kopce u Jiřetína? Nijak! Pokud se ovšem peníze rozumně investují do budoucna, tak jen dobře pro všechny. Chápete, že žádný kopec ani pár starých baráků v ČR nemá cenu tolika miliard???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
O jaké hodnotě to hovoříte? Tady se s klasickou teorií hodnoty nedá operovat. Zničit krajinu a probendit peníze v sociálních dávkách nebo rozkrástm to umí každej blb, ale co bude dál? Problémy severních čech žádná těžba nikdy nevyřešila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Rudý sosky tady pějí ódu na Paroubka, pro ně jedinýho mezi všemi, generalisima Paroubka!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 520 hlasů
zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš zde kliká modrá motorová myš
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Co se děje?! Uběhlo dalšich 12 minut a pouhé 3 další hlasy! To se ta obliba této pitomosti jaksi rychle vytratila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Za 13 minut 501 hlasů. Felixi, ty jsi kouzelník! A to si jako myslíž, že ti to někdo sežere? Ty jsi opravdu, ale opravdu osel, který se utrhl svému pánovi z řetězu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
...mysliš...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů
Felixi, nudíš!! Ty tvoje krávoviny jsou pořád stejné, takže je začnu přeskakovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
ano, to je jediný způsob jak neztrácet čas; když ty jeho krávoviny ale přečtete, zase se zasmějete neuvěřitelné blbosti pisatele, nejvíc je k politování, když mu nikdo neodpovídáme a on musí psát sám sobě, jak je chytrý a úžasný :-)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Diano, prej Tě Prdič vomydlil, psali to někde v diskuzích - Prdič je ten, kdo znásilnil dementní Dianu. Všechno se událo na sjezdu ČSSD při emotivním projevu přítele Paroubka, kdy tloukl dupačkami od Diora o stůl a srozumitelně křičel: Pánové, kdo z vás to má? V ten moment se Prudič chtěl předvést, že má na víc, než jeho oranžgutanový guru a takhle to dopadlo. Diano, dobře Ti tak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
jj, ODS si opravdu takové kretény jako je eM=Felix=Bradavičník=jpš plně zaslouží
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Detektiv z Tebe nebude.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Dino smrdíš.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Diano, díky! Moje názory jsou pro tebe tak kvalitní, že je ani nemůžeš pochopit. Doufám, že na tento reagovat nebudeš, přece moje názory od teď přeskakuješ! :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Jak říkám: osel utžený z řetězu. A tohle nás má přesvědčit, že je lepší volit ODS? K smíchu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Těžit!!! Proboha, byl někdo ze zde přítomných někdy v tom Jiřetíně? Vždyť je to taková hnusná díra, že to vůbec nemá cenu zachraňovat, když je tam uhlí za stovky miliard!. Ať královsky vyplatí současné obyvatele, ti si za peníze koupí nový dům či luxusní byt kdekoli jinde /a ještě ať jim zbyde/ a stále se to tisíckrát vyplatí. Já tenhle spor nechápu. Štědře vykoupit současné pozemky a těžit - co je na tom za dilema???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Ronaldo, Ty toho nechápeš víc. Kdyby už byl dostavěn Temelín, tak by se ušetřilo mnohem více uhlí pro příští generace. Nebo si myslíš, že po nás už nikdo nebude ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Ať se Temelín dostaví, jsem pro.... Navíc je tu pokrok, kdo Vám řekl, že za 50 let lidstvo nebude mít úplně jiný energetický zdroj, že uhlí nebude ani potřeba???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
To tady není podstatné. Opět se ukazuje, že (stejně jako kdesi dál na východě), jakmile hovoříme o penězích, krajina, lidé a občanská práva jdou stranou. Mělo by se uspořádat referendum v okolí dopadu těžby, ale je nade vše jasné, že takové referendum by dopadlo nesouhlasem. Rozšířit pole na celý ústecký kraj je jednoduchá finta. Zvyšuje se tím šance na provalení. Lidé mají právo zastavit těžbu stejně jako nesouhlasit s uložením jaderného paliva nebo s postavením továrny za humny. Občanská práva by měla být prioritní. Na nich stojí naše demokracie. Vládnout má občan a ne těžař.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
V takovém případě ale třeba úložiště jaderného odpoadu nepostavíte vůbec nikdy nikde, ač ho mít musíme... Pár občanů nemá právo se stavět veřejnému zájmu /vytěžit nerost v hodnotě stovek miliard/. Ať je odškodní natolik královsky, že nikdo protestovat nebude. To je chudý kraj, nikdo bohaty v Jiřetíně nežije /co by tam dělal???/. Pro ty lidi to naopak je ve skutečnosti spása a cesta k objektivně kvalitnějšímu životu, když Vám tak jde o tu "kvalitu života"...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Nevím jakou částkou by obyvatele této obce odškodnili. Ale vždy přece nejde o peníze. Máte k té obci a domu nějakou vazbu - hlavně starší lidé. To se těžko vyčísluje. Myslíte, že to poznáme na ceně elektřiny, když by ČEZ spaloval toto uhlí? Řekla bych že ne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Poznáme to min. na daních, které těžařská společnost při znásobení zisku odvede. Ta obec je fakt šeredná, v odporném prostředí, staré baráky, atd.. Ať dají každému i za starý dům tolik, aby si mohl koupit hezký nový či luxusní byt kdekoli v ČR /i třeba v blízkém okolí, pokud má někdo vztah k regionu/. Není možné pro čistě emoční vazbu několika lidí blokovat hodnoty za stovky miliard. Když ti lidé, co většinou celý život měli prd dostanpu najednou x milionů, tak bude rázem po sentimentu, věřte mi...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Nevěřím že by náš stát (úředníci) byli tak štědří. Stačí se podívat jaký má problém vypořádat se statkářkou Havránkovou (stavba dálnice), která požaduje stejně úrodnou půdu. Za vším vidím jen lobby lidí, kteří už mají nahrabáno a politici jim "prdelkují" aby z té ohromné části k nim také něco dopadlo. Máte jedno jestli je to socialista nebo pravičák, každý jen hrabe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Můj postoj je následující - štědře vyplatit a těžit. Proti tomu, myslím, rozumný člověk nic nemůže namítnout...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Žít v té oblasti tak pociťuji marnost. Jak asi Paroubek zajistí, že se budou zaměstnávat lidé z okolí? Těžební firmy si rozhodně nenechají předepisovat státem, jaké lidi zaměstnají. Těžební soupravy se nenakupují jako pokladny do Kauflandu. Každá má dávno svojí obsluhu která se přesouvá společně s ní. Jednoduše se přivezou zaměstnanci z jiných vytěžených lokalit společně se soupravami. Na ty nové se případně zaučí nový (co nejlevnější personál). vysoce kvalifikovaný peronál (důlní inženýři) maji firmy vlastní. Nebudou čekat pět let, než si místní dokončí vysokou školu. Paroubkovi (a dalším) jde o jediné. Prolomit těžební limity za každou cenu. Peníze, které jsou v té zemi ukryty jsou neskutečně lákavým soustem a tlak těžařských firem je skutečně enormní. Na lidi se zhluboka kašle, jako vždycky a národní zájmy? Panebože, to už mi dnes zní jako guláš s houskou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
A proč by se měly stovky miliard v uhlí nechat ležet ladem kvůli něčemu tak hnusnému jako Jiřetín, kde kromě zpufalců nikdo nikdy nebude chtít bydlet /jedině až po vytěžení a rekultivace/. Co je špatného na královském vyplacení tamějších lidí /tolik peněz 99% z nich nevydělo ani z rychlíku/, zkvalitní se jim život jinde - a můžou se ty ohromné zásoby těžit!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Vám nevadí, že se argumentuje lží? Vám nevadí, že se tímto obchází demokratické a občanské rozhodování? Vám nevadí, že se rozhoduje dříve, než jsou nastaveny podmínky? Běžně podepisujete prázdné smlouvy s tím, že se obsah doplní později? Jde o prachy, v tom máte pravdu. Ti lidé s tím nesouhlasí. Vaše peníze na ně evidentně velký dojem neudělaly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů
"Občanské rozhodování" je mi v takovémto případě ukradené. Top je stejné, jako když je někde třeba postavit sklad jaderného paliva. Každý uzná, že se postavit musí, ale "jen ne u násů. V takových případech radím lidi královsky zaplatit, ale nenechat si jimi do toho mluvit, protože by se neprosadilo nikdy nic...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Já ale narozdíl od "na Východ od nás" navrhuji lidem královsky zaplatit, v tom je ten rozdíl... Pak už těžko může být někdo nespokojen, s pytlem peněz...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů
V tom případě Vás s vyšim myšlením řadím na východ od nás. Nesdílíme stejnou kulturu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Tvůj systém je: po nás potopa. Chceš jen vyplundrovat všechno uhlí v ČR šmejde !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
A na co Vám bude uhlí za 50 let, když nejspíš lidstvo bude mít dávno jiný zdroj energie??? Když ho máme a má dnes velkou cenu, tak není jediný důvod ho netěžit...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Nezaměstnanost a enegretická suverenita. Ty mašiny jsou téměř automaty a vyžadují dost specifickou kvalifikaci. Nezaměstjnanost neřeší ani v krátkém horizontu (nepotřebují rozsáhlý personál na obsluhu) ani v dlouhodobém horizontu (až se uhlí vytěží, ti lidé budou znovu nezaměstnaní, protože jejich kvalifikace bude dál nepoužitelná). Ostudné je na tom zejména to, že ti lidé v oblasti těžby nedostanou téměř nic. Zisky se přelejí přes státní rozpočet a hlavně půjdou do kapes těžařských firem. Uhlí se vytěží a část prodá do zahraničí, stroje se odvezou, politici odejdou do politického důchodu se slušným příjmem, těžaři vydělají solidní balík, ale lidé žijící na severu budou opět bez práce a budou žít v ještě ohavnějším prostředí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
V referendu se nikdo nebude ptát občanů za jakých podmínek se bude těžit (např. výkupní ceny pozemků, sanace následků, apod.) a o to primárně jde. Otázka bude jednoduchá dichotomie (souhlasím/nesouhlasím). Politici budou mít bianco šek od voličů, přičemž podmínky těžby dohodne až se svými kamarády, vlastníky těžařských firem. :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Nejfikanější na tom je, že se tím obejdou místní samosprávy a vyjednávání s nimi o podmínkách, stejně jako názory lidí v oblasti těžby, jejichž názory se vyváží názory lidí, kteří žijí ve vzdálených oblastech. Jednoduše sviňárna na x-tou. :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Lišák Paroubek konečně našel způsob jak oblbnout lidi. 1) referendem se provalí zákon 2) Lobisté společně s novou politickou vládou definujou podmínky těžby a výkupu pozemků 3) Uhlobaroni si rozdělí obrovské zisky 4) Politici dostanou solidní přídavek do důchodu 5) Budoucí generace budou řešit dopady na životní prostředí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
Napsal jste to pěkně. Tady je zaměstnanost až na posledním místě. Otázka je, kdo se na tom napakuje a kdo dostane provizi. O životním prostředí ani nemluvím, to je stejně otázka na obce v této lokalitě. A co jsem slyšela o té energetické nezávislosti - budeme zase namísto toho závislí na jedné gigantické firmě, která bude celou akci vést (tedy asi už vede).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
Kolik lidí dostane práci? 200 poláků u těžebních souprav. :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
tak proč to nejde dělat 200 našich nezaměstnaných ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Myslíte, že o tom rozhoduje vláda? Ty firmy si samy rozhodnou, kdo je pro ně výhodnější. Neptají se státu na to, koho zaměstnají (a proč by také měli?) Cizinec je často levnější. Je ochotný makat přesčasy a žít třeba rok v maringotce. Když odejde, najde se další. Oni na nějakou nezaměstnanost (logicky) kašlou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Správný postup, pane Paroubku, ať rozhodnou občané, zda těžební limity prolomit a nikoli zvůle jednoho zeleného prolhaného magora, který si stačil nahrabat na tři životy, takže ho starosti běžného občana nezajímají. Navíc - hnědé uhlí v Ústeckém kraji patří k nejkvalitnějším v republice (vysoká výhřevnost, malý podíl popela), takže k jeho vytěžení stejně jednou dojde.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Diano, nejlepší je vyplundrovat celou republiku ne ? Jsi krátkozraká slepice !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Hoď bobek na vyžírku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů
Jaképak vyhazováni peněz za referendum . Uhli potřebujem ,ták má rozhodnout vláda o prolomení limitu a nevyhazovát peníze za referendum .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 4 hlasy
Paroubku, referendum o těžebních limitech? Proč ne o Lisabonské smlouvě, o válce v Afganistánu a radaru?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
To je celostátní referendum (jak říká správně "Hochu"), a všechny návrhy na něj zatím zabila ve sněmovně nebo v senátu ODS, tam si stěžujte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
roulišuj mezi celostátním referendem a krajským .......
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Souhlas. Také už tu dávno měla být přímá volba prezidenta a jiná témata. To jsou jen samé tlachy, ale další 10 let se nic dít nebude.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
V případě vítězství ĆSSD ve volbách by mohlo být předsedou vlády referendum.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Tak na pár článcích jste spíš předváděl, že spíše hysterik a předčíte snad i toho pověstného Felixe► eM►Enigmu atp. Jen doufám, že to není od věci. PS: Kdy příjdou na řadu oblíbené dupačky?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Hysterický čtenáři, já jsem nikdy slovo dupačky nepoužil. Proč sem pletete ty vámi jmenované? Ještě tam přidejte okřídlenou větu, že Američané bijí černochy. To bude také dost od věci. Já jsem problém zhustil do jedné věty, aby i čtenář pochopil. Nepochopil, tak tedy po lopatě. Předseda vlády je od toho, aby rozhodl a nesl tak za plat předsedy vlády odpovědnost. Pokud se bojí a čeká, co na tak složitý a odborný problém řekne uklízečka, historik, případně čtenář, je to zbabělec a v politice nemá co dělat. Tento vzkaz platí také níže píšícího bezejmenného, o kterém je známo, že není učitel a nechce opakovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
nejsem učitel ale nebudu opakovat. Jsou věci do o kterých děti mohou jenom žvatlat. Ty s ohledem na pomatení ani to ne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Váš příspěvek chápu jako nesouhlas s referendem. Dávám Vám za pravdu, o stanovení limitů by měli rozhodnout odborníci - národohospodáři, energetici, sociologové, ekologové apod. a společné nalézt optimální řešení. Laické (jak Vy říkáte dětské) rozhodnutí by mohlo poškodit republiku a možná i danou lokalitu. Protože se v této otázce cítím ´dítětem´, svůj názor na tento problém nemám. A teď si představte, že bych o něm měl spolurozhodovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 6 hlasů
O prolomení nadvlády společných nenažraných lobystů ČSSD a ODS rozhodnou volby...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
09.02 06:35
Stačilo málo a sněmovnou neprošel v skrytu naplánovaný, přesně cílený pozměňovací návrh zákona. Server Lidovky.cz popsal, co zachytily sněmovní mikrofony v úterý po skončení jednání poslanců. Poslanec za TOP 09 František Laudát mluvil s předsedou poslanců ODS Zbyňkem Stanjurou. Tématem byl zákon o pozemních komunikacích. Ve středu o něm hlasovala sněmovna. více
Jak se vyrovnáváte se současnými neobvykle silnými mrazy?
23.01.2012 13:00
Režisérka Helena Třeštíková uvedla 26. ledna do kin svůj nový časosběrný dokument Soukromý vesmír. Projekt natáčela sedmatřicet let, s filmovým štábem začala sledovat svou kamarádku Janu v roce 1974. Vede její hrdinka dramatický život jako hrdinové předchozích režisérčiných filmů Marcela, René a Katka? Ptali jste se on-line. více
8. únor 1912: Doupě Apačů. To je senzační název jednoho pražského kabaretního představení. Pojďte se pobavit do masopustní Prahy roku 1912.
Dnes 06:50
Nástupce Václava Klause na Pražském hradě si zvolí lidé sami v přímé volbě, rozhodli politici. V rukou jim však stále zůstává moc do značné míry předurčit, kdo to bude.
Nejdiskutovanější názory
Felix (520 hlasů) 08.02.2010 15:20
Rudý sosky tady pějí ódu na Paroubka, pro ně jedinýho mezi všemi,...
Luboš (423 hlasů) 08.02.2010 15:46
Největší šmejdi v ČR jsou Paroubek, Rath, Sobotka,kříšťálově čistý ...
Puissance (68 hlasů) 08.02.2010 14:44
Lišák Paroubek konečně našel způsob jak oblbnout lidi. 1) referendem...
Hus (58 hlasů) 08.02.2010 14:31
O prolomení nadvlády společných nenažraných lobystů ČSSD a ODS...
Komunisti (35 hlasů) 08.02.2010 15:40
Klasický přístup. Vytěžíme a na budoucí generace kašleme. "Ronaldo",...