Obě dvě už by měly dopadnout na hubu a zmizet někde na smetišti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Pátek 10. 2. 2012, svátek má Mojmír
19.10.2009 10:43
Občanští i sociální demokraté by nyní ve volbách do sněmovny získali podle volebního modelu agentury Factum Invenio zhruba stejný počet hlasů, ČSSD si však meziměsíčně pohoršila o 5,4 procentního bodu. Podle průzkumu by ODS nyní získala 27,5 procenta hlasů a ČSSD 27,2 procenta.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Obě dvě už by měly dopadnout na hubu a zmizet někde na smetišti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Vechtr z Protivína: Děkuji za počet hlasů. Upřímně jsem to nečekal. Stejně tak u voleb a můžeme tu vysokou modrou zeď zbourat. Škody už bylo dost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
a proto jsem si to radši sám naklikal. I soudruzi z Liďáku pomohli. Soudružský dík všem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
To na vás reaguje zase ta káča pitomá.Včera jí to nestačilo,ozvala se znovu.Myslím tu,co se narodila v roce 1966.Když ji padne téma do oka,tak toho nakecá a nakliká víc než všichni pomocníci z Jánského vršku dohromady.Berte ji proto s rezervou.Napsal jste to dobře.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
nám tu množí. Jen je mi líto, že zrovna Protivín reprezentuje takový komanč. Nicméně, všem přeji hezký den, když už jsem údajně káča pitomá. A slušným lidem s podobnými nesocanskými názory děkuji za příspěvky. Oranžádám a rudochům přeji, aby se jim konečně rozsvítilo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Ne údajně,ale doopravdy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Jo a komunisti jako ty škody napraví, jo? :). Ono se to asi dneska už málo ví, ale třeba před privatizací musel ten majetek nejdřív někdo ukrást.... Kdo jen to byl, teď si nevzpomenu, no... Nevíte náhodou? Tohle modro-rudé (nebo modro-oranžové) vidění světa je zhouba.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
A kdo ho krade dnes? Modrá mafie!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
co socan, to poctivec -namátkou Sobotka, Rath, Paroubek...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Pro VP (z 16.23): K Vašim blábolům bod po bodu: 1. Žila jsem v Jižních Čechách a od roku 84 v Praze 2. Sehnat řemeslníka byl problém, tedy pokud jste neplatila meloucháře a i o ty byla nouze (stačí se podívat třeba na film Na samotě u lesa) 3. Sehnat peníze na nájem je problém pro lidi, kteří nechtějí pracovat. 4. Pokud se Vám domácí nelíbí, přestěhujte se. 5.Cestu rychlíkem jsem do Budějovic absolvovala téměř každý pátek a pokud jsem si nevystála frontu na místenku, stála jsem na chodbě 6. A srovnávat zdravotnictví dříve a teď? To si jistě děláte legraci, o tom by jistě každý z nás mohl vyprávět horory.. ANO, mohla bych vyprávět horory o zdravotnictví, kde trpící pacient nedostal ošetření, protože jeho obvoďák měl volno a jiní ho neošetřili, o tetě umírající na rakovinu v hnusném špinavém pokoji bez pomoci, o zubařské pohotovosti, o které posléze můj ošetřující lékař řekl \"které prase se Vám v tom rejpalo...\" atd. 7. Pokud jste líná pracovat a vzdělávat se, asi se Vám dřív opravdu mohlo žít lépe. ALe pro ostatní to neplatí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Vy jste žila na Sibiři? Proč jste tam nezůstala?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Ne, já nejsem komouš. Ani soudruh Paroubek, který by tam nejradši odstěhoval celou republiku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Souhlasit lze v bodě 1.Jinak je to na hospitalizaci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Na rozdíl od Vás nelžu a nemusím se schovávat za rádoby lékařský pseudonym. Nesmrdí Vám z huby? Ty jedovatý kecy - to musí být puch.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Všechny ty bláboly bez nicku jsou tvoje.Plácáš nesmysly jako obvykle,stačilo by kdákat,kejhat nebo bučet.Vyšlo by to na stejno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
nemá cenu polemizovat,
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
už několikrát jsem se přesvědčil, že podobně silná slova jako vy tady pronášejí zpravidla mladiství, kteří jsou velmi dobře živeni a šaceni svými rodiči a tady pak vykládají rozumy
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Rodiče mě neživí už více než 20 let, naposledy na vysoké, ale i tehdy jsem chodila na brigády. Nechat se živit ve 43 letech, to asi mohou jen nemakačenkové, kteří stojí s rukou nataženou ke státu. Sociální dávky jsem nikdy nebrala, takže nevím, proč mě urážíte. A výše popsané je jen a jen realita.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
tak to budeš určitě z té vejšky ze s Plzně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Karlova univerzita v Praze, řádné denní studium, titul Mgr., ale proč to psát abslventovi učňáku, že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Podle odhadu WB řídí zemi méně lidí, než kolik má parlament poslanců! A sedí to! Jednou za čtyři roky jeden den pro občana, aby po několikaměsíčním vymývání mozků arogantními žvásty, projevil ‘svobodnou’ vůli. Pak volba poslanců, kteří v naprosté většině, nejen, že nekladou službu veřejnosti na první místo, ale vůbec netuší co to je!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Takhle jednoduší jsou pravičáci: \"Oni mají socani základní vzdělání, ale maximálně ze speciální (dříve zvláštní) školy :-).\" -------------------------------------------------------------------- Oni asi mezi nimi nejsou zástupci všech profesí, učitelem počínaje, lekaři, mám přítele, který je atomový fyzik, je sociální demokrat! Velice by mě zajímalo tvé vzdělání. Podle toho, co si tu vypotil za blbost,pomocná škola!! Než něco napíšeš, tak se snaž přemýšlet, co píšeš za kraviny!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
To, že je někdo atomový fyzik, neznamená, že je použitelný pro normální život. To taky omlouvá tohoto jistě chytrého člověka, že se nechal zblbnout socanskými kydy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Nevím, kdo je Pavel, ale já má vzdělání VŠ + zahraniční stáž, brácha má také VŠ, sestra střední s maturitou, neteře a synovci buď mají VŠ nebo ji dokončují. Kolegové v práci mají všichni VŠ. A nikdo z nás není socan!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
socan ne? no tak modrá trubka, absolvent patrně plzeňský ano!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Kdepak soudruhu, Univerzita Karlova v Praze. Pěkně denní studiu, žadný švindl jako Gross.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Ano a tak úspěšně, že absolvoval radši v Plzni, protože v Praze by to nedodělal. A o tom, kdo je hlupák, jasně hovoří Vaše vyjadřování. Nejsem členem žádné strany, nikdy jsem nebyla a díky Bohu to ani nepotřebuji. Ale to socani, kteří by se bez soudružské oranžové pomoci nedostali nikam, nepochopí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Žádný vysokoškolák by nebyl takový hlupák.Re jdi si doplnit vzdělání a nekydej, že máš vysokou školu,protože, než by si něco plácl, tak by ses informoval. Gross v Plzni nestudoval, ale v Praze na Karlově univerzitě. Ty jseš rád, že máš základku!! Inteligentní člověk dělí lidi podle povahy, určitě ne podle stranické knížky. Jsi hlupák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Neseru ani nežeru, jsem pravicový inteligent!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Za to modráci mají Plzeňskou vysokou zlodějskou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
netušila, že Gross je pravičák, rektor tamní univerzity je asi taky pravičák atd. - to je ale tupá oranžová logika.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Dnes po maturitě jde absolvent na pracák bez nároku na podporou, ale může třeba žebrat..... To ještě tenkrát těch 1500 korun bylo dost, nájemné prý bylo pár desetikorun..... fakt budu volit komunisty, jediní myslí na lidi
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
najdi práci, troubo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Tak si najdi...!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Nová šaškárna Topolánka! Co pro mě znamená svoboda! Jak si lidé prý neumí vážit svobody od roku 89 a jak ODS včetně Topolánka za ni bojuje. Divil jsem se moc novinářům, že mu nikdo nepoložil otázku, proč tedy lidé z ODS a jejich plzeňský Benda podali návrh na náhubkový zákon, který radikálně omezuje svobodu v ČR včetně demokracie. Oni mlčí jako ovce, místo aby si ho zatraceně vychutnali za podobná svinstva, co navrhla a dělala ODS. Včetně návrhu zákona o výkupu účastnických CP, který nemá co dělat se squeeze outem platným v celé Evropě, kdy tam má dokazovací povinnost ten kdo vyvlastňuje s jasným nařízením dodání všech podkladů, které v uzavřených místostech studují soudní experti, zatímco u nás se pomocí tohoto zákona dle ODS otevřeně krade pod soudní ochranou a mnoha ,, rychloprávníky" třeba i z Plzně!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
modří novináři Topolánkovi nepoloží zvídavé otázky, protože by se zlobil a taky protože by jim pan inženýr Topolánek dal přes držku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
modrý novinář? To je nějaké nové socanské zvířátko?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Pro ODS vejcovodi, čekatelé na žebračenky a práci:-)) Stále se najde dost lidí:-),kteří si myslí,že kapitalizmus je pro každého:-))))))))Myslí si,že si také něco ukradnou:-))neukradnou,není už co:-))))))))Zbývá jim jen ta holá ři´t a být otroky někoho a pracovat na někoho za žebráckou mzdu:-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
jste normální? Co to blábolíte?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
vzdej to, textu Oldy rozumí jen osoby s ukončeným (alespoň základním) vzděláním, čili ODS-áci to nejsou :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Takové základní vzdělání vám nezávidím. Ale určitě si ho zasloužíte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Oni mají socani základní vzdělání, ale maximálně ze speciální (dříve zvláštní) školy :-). Panďourek má ještě VUML, nebo něco takového, alespoň podle hantýrky, kterou užívá.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Průzkumům volebních preferencí se mohla přikládat jistá váha až do loňských podzimních voleb, kdy se průzkumy všech agentur ukázaly jako naprosto nesmyslné. Přesto žádná agentura nezkrachovala a všechny si dále bohatě užívají peněz ze státní i stranických pokladen. Tady se šetřit jistě nemusí !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Vechtr z Protivína: ODS, ČSSD - jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. JÁ VOLÍM KOMUNISTY! Za té prý nesvobody byla dodržována lidská práva a důstojnost lidí podstatně lépe, než dnes. A klidně se i obejdu bez plných regálů nahnilých banánů a kyselých pomerančů a klidně budu na dovolenou jezdit "jen" na Lipno. Ruku na srdce, kolika z nás bylo v socialismu opravdu ubližováno?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 105 hlasů
vol si koho chceš ,ale to můžeš jenom teď,dřív si mohl vybrat bolševiky nebo zase bolševiky,ale hlavně ,že ti chutná
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
šš šš ššššššššššš
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Socializmus byl skutečně vyhovující chovné prostředí pro průměrné lidi. Nesměl jste mít ambice a být vzpurný. Pro koho byl ovšem tenhle režim nesnesitelný, byli lidé se svobodnou duší. Každý, komu bylo 20 a blil ze svazácké kravaty, toužil po změně režimu kudy chodil. Takže Vy, jak vechtr na penzi, oceňujete na socializmu to, co považuje člověk na prahu kariéry za fatální překážku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Máš pravdu, jen si troufnu podotknout, že těch průměrných je asi velká většina.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Já je budu volit taky. Ze zoufalství. Pokud do toho hnoje znova strčíme rypák, snad se konečně Něco s našima lidma stane.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Vx se, starý komunarde, budete za stravu a byt klanět třeba i Alláhovi když to bude výhodné. Vy žádná lidská práva nepotřebujete, protože jste přišel na svět jako živočich, kterého je třeba živit a pak vděčně líže ruku. ,
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Henku brzděte s tím klaněním, první co normálního člověka zajímá, zda má na nájem, poplatky za energie a alespoň na 2-3 jídla denně. Staré lidi ještě zajímá, zda budou schopni i nadále udržet si internet, aby si mohli psát s vnukama a svýma kamarádama. A teprve potom mě zajímají vaše lidská práva, ovšem komu lížete ruku nevim a je mi to fuk.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
nemá na jídlo? jsi bezdomovec?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
nemá na jídlo? jsi bezdomovec?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Vechtr z Protivína: Živobytí je milý příteli hodně důležitou věcí. Třeba důležitější než limuzíny, vily, letadla a co já vím jaké pozlátko kapitalismu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Ano zrat a s.rat. Nekterym opravdu staci zajistit jen tyto dve veci a jsou spokojeni...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů
Hlavně,že ty se bez toho obejdeš!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
když mě nevzali na VŠ jen proto, že rodiče nebyli u komančů. Mým rodičům, kterým neustále šéfovali pitomci s rudou knížkou, ač jim schopnostmi nesahali po kolena, mým sourozencům, kteří nemohli studovat, co chtěli, mému strýčkovi, kterého po 68. soudruzi vylili a z ředitele byl dělníkem jen proto, že nebyl nadšený z ruských tanků. Zažil si někdy výslech, jen proto, že ses náhodou znal s někým, kdo byl v zájmovém poli STB? Zažil si nemožnost sehnat léky pro umírající tetu? Zažil si ten děs, kdy nebyli ani základní hygienické potřeby? Jestli jo a pořád chceš komanče volit, tak jsi zralý na hospitalizaci v Bohnicích.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
připomínáte mi exprezidenta Havla, který si několikrát stěžoval, jak kvůli původu nemohl studovat a zapomněl, že jeho bráška studovat v pohodě
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Vás nevzali na VŠ ne kvůli rodičúm, ale vzhledem k viditelně slabšímu IQ. Já i 2 moji sourozenci jsme VŠ vystudovali přes mizerný kádrový původ o členství v KSČ ani nemluvě. Váš popis ostatního jsou jen bláboly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
mé IQ je 125, což je, pokud se nemýlím, nadprůměr. VŠ jsem nakonec také vystudovala, ale úplně jinou, než jsen chtěla. A zbytečně jsem ztratila rok čekáním. To ostatní je pravda, nikoli bláboly. A když už jste tak chytrý a studovaný, rodičům se píše s kroužkem, ne s čárkou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Vždyť tohle je marný boj. Jen proto, že se to NĚKOMU nestalo, tak se to jako bude popírat. Vždyť to jsou stejné bláboly, jako zdaňovat nejbohatší a rozdávát 13. důchody, stejně jako šrotovné a kopa dalších kravin. Lidem to prostě nevysvětlíte, pokud nechtějí chápat. Když se zaposloucháte, uslyšíte jak bečí, takové pěkné stádečko, bez ambicí, bez rozumu, vypláchlí propagandou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Á, další plzeňská študentka!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Lepší je být trouba s čárkou než mít IQ 125 a přitom si nevidět na špičku nosu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Dneska si prominenti udělají doktorát za dva měsíce. Tak kdo ti zase bude šéfovat hňupe. Jaký je v tom rozdíl? Že dneska vládne mafie ti nevadí? A co ty brebendy co mají dneska? O těch se komoušům ani nezdálo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 87 hlasů
A nejhorší je nevidět si ani na špičku nosu a ještě neumět ani pravopis.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
A kolik komoušů na vysokých postech si znal?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
A ten tvůj strýček nebyl pitomec?Soudruzi nejspíš vylili z funkce ředitele soudruha.Tak nadávej na Rusáky.Nebýt jejich tanků,tak ti to všechno o čem píšeš strýček zařídil,držel bys hubu a krok a vstoupil ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Strýček byl komunista a věřil tomu do smrti, což byla docela sranda, protože byl v rodině jediný. Ale nikdy nebyl hajzl, jeho víra se projevovala v tom, že ještě jako důchodce chodil uklízet obec, všem vždycky pomáhal a nikdy se nesmířil s tím, že komouši zradili vlastní národ. . Okupace v 68. byla hnusná a žádný debil jako Ty to nezmění.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Až na toho debila tě chápu.S debilitou jsme na tom zhruba oba stejně.Jinak na svém původním vyjádření nemám co měnit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
A dnes ti pitomci mají knížky MODRÉ, jen se podívejte jak kecají, že za snížené daně zaměstnáme více lidí a jak mohutně propouštějí, to je na blití.....Modrý mor nás zničí, léky beru stejne jako za komunistů, s tím rozdílem, že kdysi jsem je měl zadarmo a dnes za 950,-Kč.. Kdo si mastí na můj úkor kapsu? Komunisti? nebo modrý kapitalisti??,???????
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů
Já jsem za komunistů své léky ani nesehnala, jen přes známé ze zahraničí. Na Váš úkor si nikdo kapsu nemastí. Vzpomeňte si jaké byly platy za komančů a jaké dnes, MFDnes dělala minulý týden srovnání cen a z toho vyšel dnešek jako podstatně levnější.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Já si taky pamatuji - po maturitě nástupní plat 1500 Kč hrubého, tj. 1250 čistého. To si člověk fakt vyskakoval.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
průzkumy MfD jsou pamětníkům jen k smíchu, ještě si pamatujeme, co a kolik jsme kde platili
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Leky zadarmo? Ty chemikalie byly zadarmo? Ti lide, kteri je vyrobili, pracovali zadarmo? Benzin, za ktery je do lekaren dovezli byl zadarmo? To, ze jste, vy nemozny imbecile, za neco nezaplatil jeste neznamena, ze to bylo zadarmo. On to totiz zaplanil nekdo jiny a vetsinou to je pracujici clovek a jde to z jeho dani, vite? Ale asi tezko, pochybuji, ze jste kdy pracoval...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Většina těch, kteří "nemohli" studovat si nepřipouští, že tak bylo z důvodu chabých mozkových závitů a ne kvůli komančům. A ten tvůj pláč by se hodil i pro současnost - zažil jsi někdy, že tě bestrestně okradli o všechny úspory, zažil jsi někdy bezmocnost tváří tvář kreténům, kteří měli za sebou politickou podporu, zažil jsi někdy nespravedlivst jenom proto, že ten druhý měl prachy, zažil jsi někdy desetkrát vykradení domku či chaty, aniž by slavná policie něco udělala, zažil jsi někdy hrůzu nad zbitým dítětem, protože nemělo cigaretu jako výkupné, zažil jsi někdy strach vyjít ven po setmění, protože na ulicích už není bezpečno, zažil jsi....ale dost - stejně nepochopíš. Tak si ty hygienické potřeby hezky užij.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
A pokud vystudovali, nemohli vykonávat svou práci tam kde chtěli. Buď museli jít do pohraničí nebo s vysokou školou k lopatě. A to doslova. A nebo do JZD. Znala jsem plno vysokoškoláků, kteří pracovali v kravíně nebo v lese a neměli šanci zastávat práci na kterou měli kvalifikaci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
jak tedy vysvětlíš, když v pořadí studijních výsledků a příjmacího pohovoru jsem byla ze 180 na 17. místě, ale mezi 60 přijatých jsem se nedostala? Úspory nedávám do nevěrohodných projektů a zásadou je, nikdy nedávat všechny peníze do jedné instituce, i kdyby nabízela sebelepší podmínky, Pokud jsi blbý, Tvůj problém. Zažil jsi někdy přepadaní při cestě od autobusu domů jen proto, že příslušníci VB hlídali sídlo OV KSČ místo normálních lidí? Já jo, s trvalými zdravotními následky. Okradená jsem byla za komunistů stejně jako v posledních letech, protože zloději jsou v každém režimu. Kvůli ochraně syna pře šikanou jsem se odstěhovala na venkov, protože na rozdíl od komunistických časů jsem si mohla koupit byt. A hygienické potřeby si užívám. Zkus ty komouši menstruovat bez vložek a pochopíš.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Brali 60, pokud neumíte číst, nekomentujte. Až budete po operaci prostaty, ještě vložky oceníte, vy chytráku. I když ve Vašem případě by asi nepomohla ani vycpávka mozku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Protože jich brali 15. Mimichodem, vložky duševní schopnost nezvyšují.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
nevím, čeho jste znalý, ale nepřeháním ani slovem. Vše je vlastní a někdy trpká zkušenost. Proto obhájce komunistů nemohu pochopit. Režim založený na útlaku není obhajitelný.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Sice zajímavé,ale zkreslené.Přeháníte dámo,lidi nejsou blbí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Vy jste idiot, ze vam neni rovno. Mluvite o chabych mozkovych zavitech jinych, ale vam se jich ocividne nedostava vubec. To, ze jste se vy nemel spatne, pravdepodobne diky poslusnemu lizani bot pohlavaru neznamena, ze se nemeli zle jini. Uz x lidi, kteri tu dobu zazili vam zde napsalo spoustu argumentu, ale vy si stale melete to sve. Dobytek vaseho typu se mel po prevratu veset... Pevne doufam, ze jste nezplodil zadne deti a ani tak neucinite, abyste to svinstvo, co mate v hlave nemohl dale sirit...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Nenadávejte a nemelte blbosti. Nepamatuji si jednu jedinou věc, která by byla za komunistů lepší. Nemohla jsem cestovat, nic nebylo k dostání, platy byly směšné, denně jsme museli poslouchat lži, v televizi kromě slovenských pondělků a sem tam nějaké pohádky nebylo nic ke koukání, zdravotnictví - katastrofa atd. Kolik Vám bylo, soudružko, v roce 1989, že to tak bráníte? Buď tak 5, nebo 65, protože buď cituji "hovno" víte, nebo jste rudou knížkou postižená komunistická bába.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Ozval se idiot, kterému bohatý tatíček koupil titul v Plzni a o životě ví" hovno", omlouvám se za výraz, ale jinak to nejde napsat, kdyby byl objektívní , tak takhle nemůže kecat. Všude je něco, i na dnešní dobu je toho více špatného než dobráho, záleží, co má u lidi prioritu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
seš opravdu vocas!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Vechtr z Protivína: Práve, že je třeba podávat svědectví o životě v socialismu právě dětem, kterým jsou nalhávány takové nesmysly, typu, že jsme zde pomalu žili v zemljankách. Zklamu vás příteli, jsme poměrně rozvětvená rodina a komunistická myšlenka má u nás kořeny. Právě proto, že jsme tu dobu zažili, můžeme právě socialismu poděkovan, že jsme mohli bezstarostně žít, pracovat a bavit se. JInak zde jsou jen známé a obehrané fráze Modrého Moru, např. ohledně toaletního papíru. Ano, někdy na přelomu asi 70 - 80 let byla v továrně na toaletní papír u nás havárie, snad to měl být požár, papíru chvilku byl nedostatek. Kdo je pamětník však ví, že se potom dočasně začal dovážet za valuty ze SRN a z Jugoslávie. Znovu ale říkám, že nikdo nouzí netrpěl, nikdo nechodil bos a špinavý (jak se to dnes snaží vštěpovat mládeži). Nedostatky doby v socialismu lehce převáží nedostatky dnešní doby - NEZAMĚSTNANOST, ZDRAVÍ ZA PENÍZE, CHUDOBA, OTROČINA (zákonník práce je jen cár papíru).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Sákryš, že ty jsi bývalý komouš? Ti taky za jiný nátor věšeli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Raději opravím, než se na mne sesypou češtinářští borci - beztrestně
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Vechtr z Protivína: Nic z toho jsem nezažil, hlavně tedy rozhodně žádný děs, kdy nebyly hygienické potřeby. Začínám vážně přemýšlet, zda hovoříš z vlastních zkušeností, nebo jsou to nějaké naučené fráze a strašáky z brožur Modrého Moru. Ale zažil jsem, že každý měl právo na práci, byla stanovená pracovní doba 8,5h, 5 dní v týdnu, zažil jsem bezplatné zdravotnictví na standardní evropské úrovni té doby (např. ohl. pediatrie se k nám jezdili učit i lékaři ze Západu), zažil jsem bezplatné školství, zažil jsem nestressovou dobu, kdy každý měl ze své mzdy (důchodu) na nájem. Zažil jsem levnou městskou i meziměstskou dopravu, prostě zažil jsem toho v socialismu mnoho krásného, což se o dnešní době říci nedá. A ten plný žaludek je také důležitý. K čemu je nějaká relativní svoboda, když kručí v břiše?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Narodila jsem se v roce 1966, takže jsem zažila, že nebyl toaletní papír, pak zase nebyly dámské vložky (několik měsíců), pak zase nebyla vata a tak pořád dokola. Pokud jde o ostatní kecy - pevná pracovní doba byla iluzorní, 8,5 hodiny nedělal skoro nikdo. Nešlo sehnat řemeslníky, na opravu ve státních bytech se klidně čekalo měsíce i roky, bezplatná doprava byla, ale jak často a jak kvalitně (pamatuji si cesty rychlíkem z Prahy na Budějovice, kde se ani na chodbách nedalo projít. Bezplatné zdravotnictví standardní evropské úrovně se na mě podepsalo tak, že mě z toho dnešní doktoři do teď dostávají (zanedbaná a nesprávná léčba), o tom, že operace byly jen za úplatky ví snad každý, kdo měl v rodině někoho nemocného. Pokud jste byl stbákem, policajtem, nebo aspoň komoušem, asi se Vám žilo dobře. Nám normálním lidem rozhodně ne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 86 hlasů
V pondělí budu v Budějkách, doufám, že tam žádný oranžový mor nepotkám, nerada zvracím na veřejnosti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Xeno,ty seš klenot každé diskuze.A to ti je teprve 43.Jak to děláš,že ti to už teď tak pálí.Když ty se objevíš na fóru jenom zíráme a hned tě poznáme.Ať už s nickem nebo bez něho.Zkrátka jsme z tebe štajf.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
polemika s takovým blábolem musí urážet vaší inteligenci.dokonce si myslím že to nemůže myslet vážně,ale je to recese-testuje kolik skutečných idiotů mu klikne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Z webu:ale na scéně jsou úplně nové politické subjekty,takže nastane brzy změna poměrů k lepšímu.Jedna strana-ožralej s koktavým a druhá- taky opilec.Konečně obnova politické scény,kašlete na ODS a ČSSD , je z čeho vybírat.Z komunistů mi bylo na nic,ale pokud projdu městem a koukám co kdo udělal pro lidi konkrétního vidím spoustu obytných domů,kino,sportovní halu,školy atd..a ti polistopadový to nebyli kdo je vystavěl, od nich tu máme jen nový finanční úřad,zdevastované silnice,zdevastované budovy,které nejsou schopni ani udržovat,padající mosty a vietnamské zloděje prodavající kvalitní zboží.(Bude razie blíží se Vánoce a policie a celníci potřebují dárky pro příbuzné)Nikdy jsem komunisty nevolil a lidi dělím jen na dobré a špatné.Od listopadu 89 tu zmizeli stovky miliard a já jen doufám,že až nastane v téhle zemi faktická demokracie a tu zlodějskou, mafiánskou chátru budou věšet,budu u toho.Ale to mi nestačí,chci svý prachy zpátky!O jednotlivých kauzách typu Gross nemá význam diskutovat,proběhly jich tu tisíce a co???A ni
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Nevím, kde jste žila vy, jsem stejně stará a vašemu příspěvku se jen směju. Zejména ta perla o bytech mě rozesmála. Sehnat řemeslníka nebyl problém,to opravdu přeháníte. Zato dnes je problém sehnat na nájem a to ani nezmiňuji, že domácí nedal do našeho bytu ani korunu. Ani korunu za celá léta. A cestu rychlíkem do Budějovic? Co to píšete za nesmysly, tou trasou jsem jezdila celá léta, manžel tam má rodiče a nepamatuji, že by se nějak lišil od ostatních. A srovnávat zdravotnictví dříve a teď? To si jistě děláte legraci, o tom by jistě každý z nás mohl vyprávět horory... Nikdy jsem nebyla (a ani nikdo z rodiny) komunista, estébák. A žilo se mi mnohem lépe, než teď.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Mluv za sebe, mne se třeba žilo za komunistů dobře qa to jsem nebyl ani stbák, ani komunista a ani policajt. Dělal jsem obyčejného řidiče u České pošty. Dokonce jsem tenkrát na ně si i zanadával, ale dneska bych se jim za to od srdce omluvil. Říkám zlatí komunisti! Jo a ještě něco. Vozil jsem pytle s penězma ve dvanácettrojce, bez žádného ozbrojeného doprovodu. To se tehdy nenosilo a nikdo mne nepřepadl. To bych chtěl dneska vidět. To by nešlo ani náhodou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
připomínáte mi herce Haničince. Nenechal po sametu na komunistech jedinou nitku dobrou, než se zjistilo, že bydlí v domě zabaveném emigrantovi. Copak asi tutláte vy
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Já nejsem ani komouš ani socan, takže nekecám.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Kecáš!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Je půvabné uvádět výsledky na desetiny procenta, když chyba může být až tři procenta, zřejmě směrem nahoru i dolů, takže vlastně až šest procent. Přesný součet nepřesných údajů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Nevážení průzkumáci, to si opravdu myslíte, že všichni Češi jsou blbci z Horní Dolní? Že jeden den hlasují tak a druhý jinak? Možná modré strany, těm je to podobné - kam vítr, tam plášť - ve skutečnosti jde o jediné - vyzdvihnout TOP 09 - novou stranu se starými ksichty. Kalousek se opravdu vyzná a žádný div - v politické džungli se pohybuje prakticky celý život. Klidně TOP 09 přidejte 30 % preferencí, stejbně vám to bude hov...platné.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
naprostý souhlas. A té modré zášti si nevšímejte, jsou ti modráci skutečně ubozí. Přeju hezký den.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
vybublej někam do prčic. Pokud podporuješ vrchní internetovou blbku Dianu, již není nutno v Tobě hledat zbla inteligence.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
zalez Dalíku
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Diana je jen prostinká duše, taková Marie Kabrhelová 21.století , možná přímo redaktorka Ivana Svobodová nebo do jiného pohlaví převtělený kpt. v zál. Tvrdík. Nikdo soudný nemůže tak zavile jednoduché a agitační příspěvky psát. Modrého osla si Dianko předem strčte za klobouk, nikdy jsem ODS nevolil a nebudu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
A ty si Dalibore Blbec!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Ach Vy Bobe, Vyjste ale vůl.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Dianka není schopna komunikovat slušně jako Vy. Ona zná jen ty agitky, nebo nadávky. Když říkáte, že je prostinká, jste k ní ještě velmi milosrdný. Werich kdysi říkal: "On byl dege, on byl degene, on byl degenere, on byl prostě blbej!" A to na ni pasuje dlé mého lépe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Diana, na rozdíl od Vás je inteligentní!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Dianka inteligentní, tak Kateřina Brožová je génius.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Díky za hodnocení, už jsem jednou psala - nedej pánbůh dočkat se uznání od modrých primitivů - hanbou bych se propadla. A ty tvoje příspěvky si nechám časem vytisknout a svázat - určitě obohatí každého modrého ducha. Blbci z Horní Dolní to budou mít jako povinnou četbu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Je mi vás upřímně líto, nemáte asi jedoduchý život. Co hledat pomoc někde u odborníka ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
je tupá nula, sprostá jako dlaždič a inteligentní asi jako vodovodní hydrant bez vody.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Dobré hodnocení:-)Fašounů si nevšímejte..............
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Kam vitr tam plast? Vy jste dobra kravka. Asi jste uz zapomnela na politickou historii Ratha, drive clena ODS a zastance poplatku, nyni presvedceneho socialisty nebo opilce Jandaka, ktery byl clenem snad vsech stran, ktere v parlamentu kdy byly. :) Tento vas blabol mi pripomel jiny vas vyplod o lidech, kteri jsou jako kolovratek, stale melou to same. Ani nevite, jak moc se to na vas hodi. :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Jsi prostě modrý fanatik a každý fanatismus dříve či později vede do blázince. Zamluv si už předem plac.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Ano, modry fanatik, Tupolanek, Myrek, Icko, modrobolsevik apod... Stale ty stejne, smesne "urazky". Presne jako ten zmineny kolovratek. Mohu se zeptat, cim se zivite?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
pro Vás už je tam rezervace delší dobu, a to včetně svírací kazajky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Svírací je pro blbce, svěrací je pro nemocné. A protože Dianka je jen blbá, stačí jí svírací.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Svěrací, modrej énteligente
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
je tupá ovce. která odmítá připustit, že ne všichni Češi jsou závisláci na dávkách jako ona.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Nemektej a jdi raději dělat. Dávky nejsou nic moc - do Toskánska se za ně nedostanu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Dávky jsou Vaše specialita, mi normální lidé dostáváme mzdu, případně máme zisk z podnikání, ale to se Vás, tupý oslíčku netýká.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
vy máte určitě mzdu vysokou - s vaší znalostí češtiny
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
díky rozhořčení nad Dianinou tupostí jsme se dopustila překlepu, takže znova: Dávky jsou Vaše specialita, my normální lidé dostáváme mzdu, případně máme zisk z podnikání, ale to se Vás, tupý oslíčku, netýká.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Podle slohu, tak jedině nezaměstnaný!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Dvě hrubky v jedné větě - v čem podnikáš? Učíš češtinu rychlokvašky z Plzně?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Pobavil mě dnešní komentář v Právu. Miloš Zeman na ustavujícím shromáždění SPO (Strana Politických Odpadlíků) kritizoval, že u nás neexistuje dodržování smlouvy se svými voliči. Fakt jsem se musela chechtat, Zeman si hezky naběhl na vidle - Melčák vůli svých voličů dodržuje opravdu perfektně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
Miloš Zeman má podivuhodný vkus: nejdřív v devadesátých letech vybral za poradce bývalého aparátčíka Miroslava Šloufa, teď je jeho pravou rukou podnikatel Zdeněk Zbytek. Muže, který byl před listopadem '89 zapáleným komunistou a velel tankové divizi, dnes živí obchody s Ruskem. A kvůli bezpečnostnímu riziku se o něj zajímá BIS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
já bych si Zbytka také nevybral, ale je pravda, že obchody s Ruskem živí i Řebíčka, viz kmotr jeho dětí a společník v podnikání Igor Strelec. A Kellnerův PPF vznikl z ruského fondu Petr Veliký atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
určitě hodil i Paroubkovi, známému rusofilovi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Jděte už s těmi průzkumy někam! Do voleb času habaděj, to chcete každý měsíc vyrukovat s podobnými pindy? Jako všechno v našem státě - i průzkumy se dají koupit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
největší expert na průzkumy je Panďourek, který je miluje do chvíle, než začne prohrávat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Neznám žádného panďourka, takže nelze reagovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
je známý, celosvětově uznávaný politik. s nímž se světoví vůdci radí. A taky je to šéf slibotechnické populistické bandy známé jako ČSSD. Přezdívka vznikla spojením jeho jména s něžným popisem jeho atletické postavy. Stačí?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
je, jak jim pořád klesají preference. Hlavně, že ČSSD zase po volbách řekne, jako posledně - promiňte, naše předvolební sliby nebyly na realistickém základu. Ovce, ovce, proberte se.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
pitomé jako vždy. Hlasy to vaše cintání soc.dem. neubere, spíš přidává, protože dost lidí nemá rádo modré podrazy, od Smlouvy ODS s občany jich už bylo moc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Ti Lidovci, to je na pováženou. Stran, kde účel světí prostředky, máme dost jiných.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Třeba ČSSD, KSČM ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
ODS na prvním místě. Pak dlouho nic a jsou Lidovci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
TOP 09 nesporně bere hlasy ODS.Až Zemanova strana začne brát hlasy voličů ČSSD,potom se ukáže,jaký rozdíl mezi ČSSD a ODS bude.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
mezi nimi není rozdíl. opoziční smlouva obě partaje naučila chovat se klientelisticky a korupčně. změna (možná i k lepšímu) nastane, až tyhle dvě strany budou mít výsledek pod 5%.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
A které strany našeho politického spektra je podle vás vystřídají, aby nastala změna k lepšímu ? TOP09, Zemanovi fosilie, nebo komunisté ? Podobné strany nezískaly podporu nikde v Evropě !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
tak to bych taky rád věděl. snažím se sledovat třeba Věci veřejné, Občané.cz nebo i Top09, ale nevím, nevím. třeba Top09 je personálně v horší pozici od samého počátku než bývalá Unie svobody a v průběhu pár let se z lidí z Unie na komunální úrovni stali ti největší zmrdi, zloději a korupčníci v zastupitelstvu (aspoň u nás), takže mám pocit, že to dopadne stejně...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
úplně sám, Jaroušku. a co to je "štouch-kámoš"? to je nějaký teploušský žargón z Kolínska? ty se v Kolíně se svejma frajerama "štoucháš", jo? tak jestli chceš diskutovat, vyjadřuj se v termínech, kterým rozumí i zbylých 96%. v pátek ti to vysvětlím a dostaneš pár štípaných na cestu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Kretene , nemohu se dočkat. na to jak jsi tupej , že ti svěří volant od auta.........
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Diana s Pr(u)dicem vas vyvedou brzo z omylu. CSSD je nelepsi!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Určitě lepší než ODS! Nebo Melčák, Grégr, Šlouf, jenom blbec si může myslet, že tenhle póvl může odebrat hlasy, snad jedině takový hňupové, jako si ty!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
je blbá jako předvolební sliby.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Ja jsem snad nekde psal neco o ODS? Vase predstava o politicke scene je opravdu velmi jednoduchoucka. Nemam rad CSSD = jsem volic ODS. Ale zac co cekat o prostinkych existenci vaseho typu. Mimochodem ti panove, ktere jste jmenoval jsou bez vyjimky vsichni socialiste.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Dnes 06:21
Stačilo málo a sněmovnou neprošel v skrytu naplánovaný, přesně cílený pozměňovací návrh zákona. Server Lidovky.cz popsal, co zachytily sněmovní mikrofony v úterý po skončení jednání poslanců. Poslanec za TOP 09 František Laudát mluvil s předsedou poslanců ODS Zbyňkem Stanjurou. Tématem byl zákon o pozemních komunikacích. Ve středu o něm hlasovala sněmovna. více
Jak se vyrovnáváte se současnými neobvykle silnými mrazy?
23.01.2012 13:00
Režisérka Helena Třeštíková uvedla 26. ledna do kin svůj nový časosběrný dokument Soukromý vesmír. Projekt natáčela sedmatřicet let, s filmovým štábem začala sledovat svou kamarádku Janu v roce 1974. Vede její hrdinka dramatický život jako hrdinové předchozích režisérčiných filmů Marcela, René a Katka? Ptali jste se on-line. více
8. únor 1912: Doupě Apačů. To je senzační název jednoho pražského kabaretního představení. Pojďte se pobavit do masopustní Prahy roku 1912.
Dnes 10:55
Nástupce Václava Klause na Pražském hradě si zvolí lidé sami v přímé volbě, rozhodli politici. V rukou jim však stále zůstává moc do značné míry předurčit, kdo to bude.
Nejdiskutovanější názory
Vechtr z Protivína (105 hlasů) 19.10.2009 12:27
Vechtr z Protivína: ODS, ČSSD - jeden za osmnáct a druhý bez dvou za...
Je to stejná sviňárna!! (87 hlasů) 19.10.2009 17:25
Dneska si prominenti udělají doktorát za dva měsíce. Tak kdo ti zase...
To Vechtr z Protivína (86 hlasů) 19.10.2009 12:58
Narodila jsem se v roce 1966, takže jsem zažila, že nebyl toaletní...
lada (81 hlasů) 19.10.2009 13:51
A dnes ti pitomci mají knížky MODRÉ, jen se podívejte jak kecají, že...
Bob (68 hlasů) 19.10.2009 13:18
Nová šaškárna Topolánka! Co pro mě znamená svoboda! Jak si lidé prý...