Hlavní strana > Domácí > Politika > Politická pavlač
Petra Paroubková se dožaduje bačkor pro chotě
21.08.2009 11:22 Původní zpráva
Předseda ČSSD Jiří Paroubek odmítl převzetí bačkor coby symbolu svého odchodu do politického důchodu v předzvěsti "bačkorové" války. O cenu ale projevila zájem jeho choť Petra.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
to jsou
21.08.2009 21:51
neregistrovaný
neskutečné žvásty,co vycházejí z lihového domu. Výsměch normálním lidem. Však Ti mladí mají pravdu. Nejsou to žádní násilníci jak se z nich lihový dům snaží udělat. Pitomé mediální divadlo a to jen proto,že sexy mozek je pod-laný strachy z konfrontace . Lidé jsou právem znepokojeni,co se děje v naší zemi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
nene
22.08.2009 16:00
neregistrovaný
nejvíc lidi v této zemi znepokojuje toskánský Špindl, Řebíčkovy kšefty pro Viamont, Topolánkův Dalík, Dalíkův Topolánek, Langerův pronájem lázeňských domů, Topolánkovo sypání miliard Neumannové atd
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
david
21.08.2009 16:19
neregistrovaný
Myslím,že do důchodů by mělo odejít vedení všech parlamentních stran to by se to vyčistilo.I když oni by asi nastoupili Tvrdíci,Dimunové a Dalíci
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
váva
21.08.2009 16:14
neregistrovaný
to váva
22.08.2009 16:01
neregistrovaný
Vladimír
21.08.2009 15:30
neregistrovaný
Pro Igora: Mám dotaz. Proč to všechno? Chcete veškeré tragické události které postihli naše národy implantujete na současnost. Neustále se snažíte tvrdit že se naše úřady, policie, justice, politici, ale vlastně i většina národa chová daleko hůř než v období vlád nacistů a komuninistů. A všechno s jediným cílem. Odůvodnit si rozsudek který brněnský soud vydal nad vaší přítelkyní ohledně odtažení a parkování vozidla. Dávno jste přestal vnímat realitu. Stal se z vás zapšklej dědek kterej bude jen nadávat na všechno a na všechny až si nakonec svojí pravdu vezme do hrobu. Na druhou stranu se až podezřele zastáváte mladých lidí kteří neoprávněně obydlují cizí nemovitost. Proč to?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
standa
21.08.2009 15:24
neregistrovaný
Pepík
21.08.2009 15:14
neregistrovaný
stejně jako kdysi KSČ manipulovala dětmi
v pionýrech a mládeží v SSM, stejně tam ODS manipuluje dětma na facebooku a mládeží v modrém týmu. 20 let po pádu totality se tu objevuje další totalita, ta modrá, s davem zfanatizovaných hlupáků
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
jachty a papuče
21.08.2009 15:06
neregistrovaný
Proboha, co je to za dementa ten Štěpán Dlouhý? http://www.novinky.cz/domaci/176964-paroubek-uprchl-pred-papucari.html
Přesně, pro deset minut slávy nemůže počkat až ta tiskovka začne nebo nezačne? Takový mladý hovádka patří do peletonu s Topolem. Ale Dlouhý, musíš šlapat, ne tak jako Topol si vozit zadek v autě a musíš diskutovat s občany a ty papuče dej tátovi nebo mámě pod stromeček.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
bačkoro
21.08.2009 21:53
neregistrovaný
Radslav
21.08.2009 14:58
neregistrovaný
Mladá paní Paroubková to dělá velice chytře. Nastavuje modrobolševikovi z ODS zrcadlo a ten, když vidí svůj odulý a nehezký čumák, tak znejistí a vrší chybu za chybou. To je dobrá a kvalitní taktika.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
to jsou
21.08.2009 14:44
neregistrovaný
povedení "organizátoři"
o Paroubkovi si myslim svoje, o jeho starý taky, ale v tomhle případě ze sebe organizátoři udělali idioty... A ještě si vymyslí příběh o anonymu, kterej sice mluví se silnym ruskym přízvukem, ale s gracií používá český idiomy (máš bobky), což je obvykle to poslední, co cizinec učící se česky pochopí...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
nespokojenost národa
21.08.2009 21:56
neregistrovaný
Prostě celý národ štve,že tady není koho volit a že si ODKSČSSD parcelují republiku a okrádají tím všechny co by tady rádi a slušně žili
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Vidím to takhle
21.08.2009 14:40
neregistrovaný
Nějaký naivní studentík, který si vybral, bůhví proč, za vzor chlapa z gulama, mu chtěl pomoci a tak šáhl na dno svých mentálních sil, což není hluboko a u VŠ ODS to zpravidla znamená vejce nebo bačkory pro Paroubka. Když JP přijde, tak mu je s velkou slávou předá a bude hrdina dne nebo nepřijde a pak udělá z JP sraba. Zaorálek a Paroubková mu ale vzali jeho oblíbenou hračku a tak začne trucovat. Opravdu, je to takhle jednoduché.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Igor
21.08.2009 14:42
neregistrovaný
Me to prijde vtipne a vymluvne. Proste ho spousta lidi nemusi a radi by ho videly na balkone s pivkem a knizkou!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
ODS hanba národa!
21.08.2009 15:05
neregistrovaný
sexy mozek
21.08.2009 22:01
neregistrovaný
Víte moje ego čechrá když si myslím,jak jsem šíleně oblíbený politik.Mám svojí Parmelu,co na mě píše Ody! Je tak chytrá!! Závidí mi,že mám stranu ve které si můžu dělat co chci! Jsem sexy kluk,tak žádné bačkory nechci! Kdybych měl dostat třeba tanga,tak to by moje drahá ocenila! Já jsem taaak sexy,že se po mě musí sexy nazívat celá moje strana!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Paroubková a stádo vygumovaných
21.08.2009 14:39
neregistrovaný
modrých hlav
já se divím že se někdo s těma bezmozgama pouští do debaty!je vidět kde byly školení k tomu aby mohli škodit předsedovy ČSSD A SOC.DEM.před volbamy!tahle verbež najatá stranou komunistického lampasáka hulváta a burana Topolánka všemožně útočí na ČSSD a její představitele jen aby odradila voliče!!!!oni se tak bojí že prohrají volby(což je více jak jisté)že jsou schopný kde jakého svinstva jen aby pomohli ODS!Oni nemůžou pochopit že o tom kdo nám bude vládnout rozhodnou demokratické volby a voliči a ne nějaká najatá zgerba vygumovaných modrých hlav!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
Igor
21.08.2009 14:44
neregistrovaný
Nevim kdo ma hlavu vymitou :o)))) To snad uz nemyslite vazne lidi!!!! Vdyt vy jste samo nas*raci.... Nebo, ze by fungoval Jirkuv model tridni nenavisti?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Máš vymytou hlavu!
21.08.2009 15:07
neregistrovaný
Pepík
21.08.2009 14:35
neregistrovaný
Toník
21.08.2009 22:03
neregistrovaný
jan+
21.08.2009 14:24
neregistrovaný
Slováci říkají, že je Petra Kováčová špionka nasazená na Paroubka a má jí řídit izraelský špion ze Slovenska Karol Sidon, rabín v Praze.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
ben
21.08.2009 14:54
neregistrovaný
Nataša Hájková
21.08.2009 14:24
neregistrovaný
Kam se furt cpete? Je jen otázka čaasu kdy skončíte jako paní Zuzana, přestaňte psát ódy a v klidu si počkejte na porod. Doufám, že to dítě nebudwe po Vašem nynějším partnerovi. Chápu, že jste se chtěla vdát za každou cenu, tak teď dejte pokoj...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
jj
21.08.2009 15:21
neregistrovaný
Vy si taky dejte pohov paní Hájková a hlídejte si, kdy už se konečně pan Mirek Topolánek rozvede se svojí manželkou paní Pavlou Topolánkovou. Možná, že i ta Lucie Talmanová se chce vdát.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
nn
21.08.2009 22:05
neregistrovaný
Jana
21.08.2009 14:21
neregistrovaný
to Jana
21.08.2009 22:09
neregistrovaný
Děláte dobře Jano. Je to šílená situace .To co se děje u nás na politické scéně ,nemá ve světě obdoby. Dnešní politici nás nemají za občany,ale ovčany.A pokud chceme něco změnit,tak je nutné,aby se zapojilo co nejvíc lidí. Je potřeba vystoupit ze stínu a říct co normálním lidem vadí. Držím palce
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Petr
21.08.2009 14:17
neregistrovaný
Petře
21.08.2009 22:10
neregistrovaný
Vladimír, účastníci zájezdu
21.08.2009 14:06
neregistrovaný
Přemysl
21.08.2009 14:12
neregistrovaný
Přemysle
21.08.2009 22:12
neregistrovaný
Tamara
21.08.2009 19:52
neregistrovaný
aapricot
21.08.2009 14:43
neregistrovaný
Ja proste se nestacim divit. 90% obyvatel ceske kotlinyprecd rokem 89 zde zilo a pracovalo. Kazdy a znovu upozornuji kazdy kdo zde zil pred rokem 89 a nebyl male dite, ale byl v pracovnim procesu, nejakym zpusobem spolupracoval se systemem. A skola pro lampasaky byla skola jako kazda jina, pouze se zamerenim na vojesnkou techniku a ja nevim co jeste. Tak se zde prosim vas neohanejte tim lampasactvim, kolik lampasaku u nas zilo a pracovalo? Neurekom. Co byl, ale takovy lampasak proti absolventovi VUMLu a nebo predsedu KSC ve vsech fabrkach a podnicich, kteri rozhodovali o vsem i o tom jestli smime s rodinou jet do Jugoslavie a nebo do riti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
jj
21.08.2009 15:46
neregistrovaný
Lampasák byl absolvent VUMLU, taky mohl být předseda stejně jako je dneska Topolánek v očích Vodrážky a taky rozhodovali jestli jsme mohli jet do Jugoslavie nebo do řiti.
aapricote, kolik je Vám let, jasně, že jsme tady žili a pracovali. Co to je spolupráce se systémem? Tady jsme byli doma a tak jsme nějak přežívali, užívali jsme si co nám ten systém umožnil. A opravdu než mafiána Dalíka a kluky z ODS tak radši ČSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
aapricot
21.08.2009 16:04
neregistrovaný
Mozna se vyjadruji spatne, byla jsem mala holka, kdyz jsem s rodici odesla z republiky. Ten system snad by mel byt nahrazen slovem zrizenim. Ano, tady jsme byli vsichni doma a podle toho jsme zde zili, pracovali, studovali a nebo nestudovali pokud jsme meli spatny kadrovy profil,,,,
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Igor
21.08.2009 14:47
neregistrovaný
Ono jich tu vetsina mluvi o fanatizmu a vymitem mozku, ale nejak jim nedochazi, ze pri tom koukaj do zrcadla ;o))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Igor
21.08.2009 14:47
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:23
neregistrovaný
..
21.08.2009 15:11
neregistrovaný
...
21.08.2009 22:15
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:11
neregistrovaný
Prej tam dobre varej... kamarad kapitalista tam chodi jist... hodne jich tam chodi jist... maj to totiz po socansku dotovane (rozumej levne)!! Proto jsou zrejma vsici ty frajari jak balooni! Oni soo nenazrane :o))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
david
21.08.2009 14:02
neregistrovaný
Z matematického pohledu: Kdyby se zkonfiskoval majetek všech, co si nakradli miliardy na státních zakázkách (Řebíček, Dalík,...), vyšetřila by se zahraniční konta atd., naše Česká republika by se tím okmažitě dostala do vysokého plusu, státní dluhy by zmizely a nastal by ZLATÝ VĚK ČESKÉHO NÁRODA. I na odměnu za tuto práci pro nezávislou vyšetřovatelskou komisi z nějaké jiné země by bohatě stačilo. je to jen matematika.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
Davide
21.08.2009 22:17
neregistrovaný
Jirkaf
21.08.2009 14:01
neregistrovaný
rejnok
22.08.2009 16:23
neregistrovaný
Já osobně
21.08.2009 13:49
neregistrovaný
Příteli Jiří,
vybavuji si hlášku z filmu, který je mezi místními dobře znám -"Srrrabe!"
Ovšem tato hláška se netýká pouze Tvé osoby. Stačí připomenout ubohoučké "dovysvětlování" sloganu "Evropě to osladíme" a neoficiální pokyn pro ČR tlumočníky v Bruselu, aby slogan překládali jako "Učiníme to Evropě sladší".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
...
21.08.2009 14:08
neregistrovaný
aapricot
21.08.2009 14:25
neregistrovaný
to je jeho pravo, zachovat se k situaci, jak chce on a ne jak chcete vy. To same mohl udelat pan Paroubek. Celou akci ignorovat a ne tam ajko obvykle posilat manzelku jako nahradu. Trapne a lacine gesto.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Já osobně
21.08.2009 14:33
neregistrovaný
Ano, oba dva mohli volit. A zachovali se stejně. Podělali se... Přitom šlo tyto akce využít jednoznačně ve svůj prospěch. Zdá se, že poradci až z "Emeriky" na obou stranách nemají potuchy "vo co tady na Balkáně go".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
aapricot
21.08.2009 14:46
neregistrovaný
Jestli se podelali nevim, ale souhlasim s Vami, ze ti americti poradci nebyla dobra volba. Bohuzel a nebo bohudik nemaji cesky zpusob mysleni a jak pisete sp[ravne, nemaji potuchy vo co go.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Já osobně
21.08.2009 14:13
neregistrovaný
...
21.08.2009 14:18
neregistrovaný
o Vladimirovi
21.08.2009 13:48
neregistrovaný
Vladimir je prijmenim Johanes. Jeho otec byl komunisticky ministr zahranici a agent KGB, ktery studoval v 50.letech v Moskve. Ted je Vladimir velkym kapitalistou a kamaradem Martina Romana. Je o nem znamo, ze po otci ma velkou zalibu ve vodce a samohonce. Prece jen zvyk je zelezna kosile ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
aapricot
21.08.2009 14:48
neregistrovaný
Vladimír
21.08.2009 13:55
neregistrovaný
Reagovat musím. Prohlašuji, že jste normální bolševické polovzdělané jelito s přístupem na internet zaměstnavatele v pracovní době. A do mých předků (dva zemřeli v komoušském lágru) Vám nic není. sbohem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Vladimíre
21.08.2009 16:20
neregistrovaný
Reagujete tak,jakoby to byla pravda.Já vás doposavad pokládal za politického naivku,možná i diletanta.Postupně se ale ukazuje,že to bude horší.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
47 hlasů
o Vladimirovi
21.08.2009 14:01
neregistrovaný
Nemalo bolseviku vaseho razeni Vladimire Johanesi se stalo obeti vlastnich cistek. To, jakym zpusobem - zkreslene, lzive - neustale popisujete ty, kteri vam nejsou po vuli, pouze prokazuje jake bolsevicke koreny mate. Odhalujete se pouze sam. Nezapomente, ze cim zachazite, tim i schazite.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
B52 - modrá inteleigence
21.08.2009 13:48
neregistrovaný
dodělávám si maturu, je mi osmatřycet, bydlím u rodičů a u školy v podnájmu, volím ODS, přesto si nepřipadám jako socka, studuju a nemůžu si dovolit koupit vlastní byt, myslím, že nás bude víc!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
kyberhujere čssd
21.08.2009 22:20
neregistrovaný
Diana
21.08.2009 13:47
neregistrovaný
Protože mi můj dotaz nikdo nezodpověděl (kde taky vzít énteligentního modráska, že), snad mi modrý výkvět zodpoví otázku jinou. Proč neječíte o zbabělosti Topolánka, který si svoji lodičku taky nepřišel převzít? A jinak - pokud umíte jenom nadávat - nelezte na diskuze a zajděte si do hospody.. Ahoj
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Igor
21.08.2009 14:01
neregistrovaný
Proc ty si Diano pred casem psala o aroganci... tomu nerozumim. Vsichni jsou blazni, jenom ja jsem letadlo vid....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
aapricot
21.08.2009 13:53
neregistrovaný
ja se jenom nesmele zeptam, Topolanek tam zbabele posilal Talmanovou a nebo Talmanova si chtela cenu prevzit?
Btw, ten "utocny "styl, mne pripomina prispevatelku, co si zde neni to tak davno rikala "cibule" ale mozna se mylim.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
elina
21.08.2009 14:22
neregistrovaný
aapricot
21.08.2009 14:30
neregistrovaný
Elino, dik. Je jenom na skodu, ze zde jeste nejsou u nicku IP. To by se kolikrat jeden nestacil divit, co je v Cesku schizofreniku :o))) Zdravim
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Igor
21.08.2009 14:51
neregistrovaný
Da Da! Popr. KLADKOSTROJu, kteri obvinuji z anonymity (prakticky neanonymni facebook) a sami se podepisi kladkostroj... no pobavil me ;o)))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
nene
21.08.2009 14:07
neregistrovaný
ne, slečna Talmanová nemá ve zvyku za svého milence trpět a zastala se ho pouze jednou, když tvrdila, že na fotce ten nahý chlap s pindíkem nahoru není on, že ona to musí poznat :-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
asi
21.08.2009 22:24
neregistrovaný
jj
21.08.2009 14:02
neregistrovaný
kyberhujere
21.08.2009 22:26
neregistrovaný
MArie
21.08.2009 13:46
neregistrovaný
Lide probuďte se , nevolte Ty jenz jsou tu stale a jen lžou, nevolte Ty jenž nás stale jen klamou. Jsme obcané a chceme vědet kde jsou naše Miliardy a do které kapsičky vklouzli.
http://www.obcane.cz/cz/redakce/o-nas/aktuality/petr-havlik-predseda-strany-obcane.cz-se-setkal-s-milosem-zemanem/c2843
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Jana
21.08.2009 14:23
neregistrovaný
Tomáš
21.08.2009 13:47
neregistrovaný
petr
21.08.2009 14:35
neregistrovaný
sergej
21.08.2009 15:23
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:55
neregistrovaný
tojar
21.08.2009 13:45
neregistrovaný
Dneska hon na Paroubka, na koho zítra? Novináři=hlídací psi demokracie, herci=svědomí národa... a další podobné nesmysly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
jitka
21.08.2009 14:03
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:56
neregistrovaný
Wolf
21.08.2009 13:35
neregistrovaný
Na těchto zprávách je vidět, že naši novináři nejsou žádnými hlídacími psy demokracie, ale jen přihlouplými ratlíky s modrými obojky. Zatímco exponenti ODS zcela evidentně jedou v klientelismu nejhrubšího zrna a peníze daňových poplatníků přihrávají svým sponzorům a kámošům, vycházejí tu přihlouplé rádoby zprávy o Paroubkových bačkorách. To už je fakt k pláči.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
48 hlasů
Diana
21.08.2009 13:23
neregistrovaný
Pro Vladimíra - zapomněl jste dodat, že jak jste viděl pochodovat Paroubka v průvodu, že ho viděl i váš pes Vilík, takže tato zpráva stoprocentně potvrzena.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:38
neregistrovaný
Stalo se u VÚ xxxx (předpokládám, že číslo vojenského útvaru je dodnes předmětem vojenského tajemství) Prachatice, kde jsem s tím člověkem trávil rok vojenské služby. Podlézal lampasákům, našim i okupačním (dnes máme uvýročí okupace, ach jo, 41 let), smažil jim řízky z prasat vykrmených na PZH ze šlichty, kterou vojáci nejedli. A darebák a nefér chlap byl už tenkrát. Udavačem se člověk nestává, s tímto syndromem se už narodí. Toto moudro nemám ze své hlavy, četl jsem to v šabachově Občanském průkazu (tedy knize tohoto titulu). Přeji Vám, Dianko, krásný den!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
provianťák z Vimperka
21.08.2009 16:36
neregistrovaný
Vladimíre,neotravuj stále s tou vojnou.Je vidět,že o ní víš "kulový".Tehdejší číslo motostřeleckého pluku v Prachaticích už není předmětem vojenského tajemství a tento útvar neexistuje.Taky jsem tam sloužil.Ty žvásty,které pořád opakuješ jsi slyšel od někoho v hospodě.Jenom jimi prokazuješ,že jsi na vojně buď nebyl nebo jsi dodnes z ní nevzpamatoval.Tak si už nevymýšlej.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
rasík
21.08.2009 14:13
neregistrovaný
vy píšete takové hovadiny, že musíte být ženská!! Ani nevíte, že vojákoval v Táboře. Náno!! Jo a těm moudrým paním tady, Diance a pod. se moc omlouvám, ale donebevolající hloupost špatně snáším..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
pro Vladimira
21.08.2009 13:45
neregistrovaný
Vladimire, svoje nesmysly jste tady uz jednou psal a byl jste usvedcen ze lzi, protoze jste si ani nepamatoval mesto, kde jste udajne s Paroubkem slouzil. Nejste nahodou povedene Icko s kapri tlamickou?-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:52
neregistrovaný
Jen v rychlosti. Je to ten samý J. P. , který sloužil (hnusné slovo, zvláště ve spojení s komoušskou ČSLA) v Prachaticích. Byl na velitelské rotě a dělal lampasákům provianťáka. Dokonce se o tom zmiňuje i ve své knize: 1000 lfotografií ze života J. P. kterou vydal při minulých volbách. Větiší knihu o vlastních úspěších měl už jen Kimirsen. Tuto "knihu" jsem získal v antikvariátu za 69,- Kč i s podpisem velikého kormidelníka. Přeji hezký den, nemračte se, neurážejte bezdůvodně jiné lidi a dál si myslete, co chcete!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
15 hlasů
Zábrana
21.08.2009 13:35
neregistrovaný
Diana
21.08.2009 13:20
neregistrovaný
Prosím énteligentního modráska (pokud se náhodou nějaký takový najde), aby mi vysvětlil jednu věc. Pokud paní Petra nemá mandát k vyzvednutí papučí a má sedět doma, jaký mandát mají ti rádoby jediní spravedliví mládežníci ke svým zhůvěřilým akcím, jaký mandát mají k napadání a špinění ženy, která jim nikdy nic neudělala a pouze stojí za svým mužem. Děkuji
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
aapricot
21.08.2009 14:02
neregistrovaný
Protoze se zde porad ohanite neiteligenci modrych, tak to vypada, ze tim chtete zduraznit vasi inteligenci o ktere se velmi lehce pochybovat. Vy zrejme nejste schopna pochopit jednu zasadni vec, tahle cena byla urcena predsedovi politicke strany CSSD Paroubkovi . Pani Paroubkova, je POUZE a JENOM manzelka Paroubka, nebyla radne zvolena do manzelovi strany a to ze je jeho manzelka, neznamena v politice NIC! Nic vic, nic min za tim nehledejte.A jestli ano, tak to je asi tak, kdyz chirurg se nemuze dostavit k operaci, tak tam posle svoji zenu,pani chirurgovou,a nebo mne muj manzel JUDr. posle k soudu hajit kriminalnika, ale pro vas dost nepochopitelny ,ze? Chapu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:27
neregistrovaný
Dobrý den. Za Paroubkem stála po prohraných volbách i jakási Zuzana. Kde je jí konec? A morásků už u nás moc není. Právě díky komoušskému hospodaření je např. modrásek nejmenší (Cupido minimus) téměř vyhynulým druhem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
Diana
21.08.2009 13:33
neregistrovaný
Za Topolánkem stála vždy věrně i jakási Pavla. kde je jí konec. A o komouškém hosdpodaření řaději pomlčte, hospodaření ODS nemá nikde ve světě konkurenci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:42
neregistrovaný
Asi máme ve věci plánovaného hospodářství versus tržní hospodářství odlišný názor. Já jsem s druhou variantou spokojenější.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:47
neregistrovaný
Jo, a z pohledu chlapa (bývávalo) - Topolánek měl vždy štígro na hezké a chytré holky. Nevím, nakolik to bylo jeho přičiněním, či kouzlem osobnosti, to nedokáži posoudit. Jeho politický rival má buď chytrou nebo relativně hezkou (peroxidky mě nikdy moc nelákaly), ale obojí nikdy. Na druhou stranu je mi jasné, že výběr partnerky není žádnou politickou kvalifikací. Běžím roztáčet kola kapitalismu, mějte se!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
Mirek Topolanek
21.08.2009 13:16
neregistrovaný
Zvolte mne. Slibim vam tolik, kolik ostatni ani nenamluvi. A po volbach vam ukazu, ze jste pro mne jednicky. Prostrednickem:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
sexy mozek
21.08.2009 22:32
neregistrovaný
Mě budou volit! Ja to chci a chci a chci! I mladou Parmelu jsem si kvůli tomu pořídil! Sice mi kazí image,ale neberte jí 5 minut stávy,když jí pořád musím platit ty kadeřníky a vizážisty!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
10 hlasů
to sexy mozek
21.08.2009 22:34
neregistrovaný
Hala Halalí
21.08.2009 13:10
neregistrovaný
Já bych těmto odpůrcům Paroubka přál, aby jim vládla ODS. Aby na vlastní kůži poznali všechny ty jejich modré šance a modré vize světa. Přál bych vám, aby ste zažili bídu, hlad, smrad, nemoci , války a neštovice. To je program ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
Vladimír
21.08.2009 13:22
neregistrovaný
david
21.08.2009 13:13
neregistrovaný
úžas
21.08.2009 13:30
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 13:46
neregistrovaný
KLAPKOSTROJ
21.08.2009 13:05
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 13:50
neregistrovaný
Tak to je hlina, vite co jste napsal?!? Uvedomujete si to alespon malinko PANE KLAPKOSTROJi?!?! Anonymu je tam minimum ;o) Zkuste tam mrknout.. 99,9% lidi tam ma sve jmeno... Pane Klapkostroji :o)) Nebo joudo?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Mno
21.08.2009 14:39
neregistrovaný
Petra Paroubková
21.08.2009 13:03
neregistrovaný
Berny
21.08.2009 13:09
neregistrovaný
Langobard
21.08.2009 13:01
neregistrovaný
Ani tak moc mi nevadí bizarní pornografické eskapády rotmistra Tupolánka na italské pláži, je to přeci jenom syrový buran, ale, že se ani jednou jedinkrát národu neomluvil za svou minulost někdejšího bolševického lampasáka. Příležitostí měl na tucty, ale ani jednou to neudělal. Že by byl na svou uniformu komunistické armády hrdý ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
aapricot
21.08.2009 15:34
neregistrovaný
Nevim a ani vas neznam, ale zrejme neznate vyznam slova pornografie a paparazzi. Kolik je v Ceske Republice nuda plazi 8? 10? nevim a ani mne to nezajima, ale osobne si myslim, ze kdyby jste byl s vasi manzelkou vyznavacem nudistu a nekdo vas vyfotil na nuda plazi a nasledne to dal do mistniho platku, jakym zpusobem by jste se dokazal branit? Zadnym vazeny, protoze proti lidskym krysam se da tezko branit. A jaksi nechapu za co by se mel Topolanek omlouvat. Za svoji minulost ? Vzdyt zil v socialistickem state a choval se presne tak jako drtiva vetsina obyvatel socialistickeho statu. Kolik zaku se ucilo na ucnovskych skolach, kolik studentu studovalo u na za socialismu na ruznych skolach a nebo vysokyych skolach a do dnesniho dne se z tech znalosti socialistickeho skolstvi zivi? A Vojenska skola byla jedna z nich, ja v tom nevidim zadny rozdil. Kazdy podnik, kazda fabrika mela svoji KSC odbor, kde sedeli soudruzi a sourduzky a plnili prikazy z UV KSC. Je to prinejmensim lacine utocit na nekoho, ze za sociku vystudoval skolu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Igor
21.08.2009 14:06
neregistrovaný
Az se budete opalovat na sve zahradce s manzelkou nahati, popr na nudaplazi... Vzpomente na to jaky jste superburan :o)))) Neni spis smejd ten fotograf? Nebo vam taky sploucha bulvar na majak?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
je
21.08.2009 13:22
neregistrovaný
Langobarde jsi blb na entou. Nejedná se tu o bolševického lampasáka, nemuseli bý všichni v KSČ. Zda byl či nebyl, to nevím. Ale ukaž mi jinou školu, která v té době byla aby nebyla pod dohledem KSČ, když ústava dávala této straně bohužel vedoucí úlohu. Jestli jsi sám absolvoval jinou školu nežli bolševickou, řekni mi o ní, kde byla. Jesli byl Topolánek důstojníkem, tak je to do toho velký hovno. Nemusel sdílet tamní ideologii i když je do ní nutili.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
rasík
21.08.2009 13:33
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:08
neregistrovaný
Ty pis o nekom, ze pise nesmysly... Jaka skola byla Kscfree? Proti blbosti bych hajil mozna i nepritele... Blbost a omezenost je totiz nejvetsi lidske zlo..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
Diana
21.08.2009 13:26
neregistrovaný
david
21.08.2009 13:08
neregistrovaný
Mě připadá dost divný to,že když nějakej všivák vyfotí někoho nahatého přes plot soukromé zahrady tak je to pornografie.Vy máte divné choutky. Jste voyer?Jinak omlouvat se za to,že někdo chodil na vojenskou školu nemyslíte vážně.Co Vy byl jste v SSM,nebo Váš otec ve straně,nebo děda v ROH,nebo babička v LM?Nosil jste v rpůvodu na 1 Máje mávátko?A jste na to hrdý?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
komentar
21.08.2009 13:14
neregistrovaný
Pokud nekdo studoval na vojaka z povalovani, pak byl nedilnou soucasti uderne pesti komunistickeho rezimu. A to je setsakramentsky rozdil chlapce. Naprosta vetsina sla do prvomajoveho pruvodu, aby nemeli problemy v praci. Ale byt sam o sobe aktivni a pripravovat se na karieru v komunistickych represivnich slozkach, na to musej bejt vopravdu hlava rotnej ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
Igor
21.08.2009 14:19
neregistrovaný
KAZDEJ VOJAK je to co pisete... V zivote bych na vojnu nesel, ale v zivote nebudu odsuzovat nekoho, ze se tak rozhodl. Nebo snad vojaci "demokraticke" US army hazeji po lidech kvetiny? Kdyz jste byl mladej blb, tak jste si vse uvedomoval a spojoval stejne jako ted? Osobne mam za sebou par rozhodnuti za ktere se stydim, ale najevo to nedam.... Jste jinej?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
je
21.08.2009 13:23
neregistrovaný
Vladimír
21.08.2009 13:20
neregistrovaný
Dobrý den! Z vojenského gymnázia nevycházeli lampasáci, nýbrž. tzv. pošťáci, ale to je celkem jedno. Ale bonzáckého provianťáka s. čet. abs. Paroubka jsem na náměstí v Prachaticích zažil s heslem - Se SSSR na věčné časy. Pochodoval mezi politrukem a kontrášem v první řadě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
provianťák z Vimperka
21.08.2009 13:49
neregistrovaný
Milý Vladimíre,jmenovaný četař absolvent nikdy nebyl soudruh.Asi nebyl výtečný voják ani bonzácký provianťíák.Jinak by v prvomájovém průvodu už kráčel v hodnosti podporučíka a možná nesl i transparent s uvedeným heslem.Mj.Topolánek nosil vlajku i v průvodech i po vojně.Proto mu přezdívali "vlajkonoš".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
Vláďo, máčo, debiláčo
21.08.2009 13:38
neregistrovaný
už zase ty slinty. Paroubek vojákoval v Táboře, a politruky měl za kamarády akorát rotmistr Topolánek a jeho rodiče a prarodiče. A vůbec, je to pravda, že má celá Topolánkova starší generace VÚML a policejní kursy?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Japapa
21.08.2009 13:12
neregistrovaný
aapricot
21.08.2009 14:36
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 14:22
neregistrovaný
Kdyz tak ctu ty kydy, tak nevim ve kterem "tabore" je vic mimotyku... Ze by typicky volic CSSD, nebo KSCM s mozna dokoncenym zakladnim vzdelanim?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
david
21.08.2009 14:08
neregistrovaný
Portyč
21.08.2009 12:58
neregistrovaný
Paní Paroubková č.2 není politička,ale manželka politika.Předání bačkor měla být politická akce,právě taková,jaká byla před sídlem ODS.Měla by zůstat doma a vařit Jirkovi,podle jeho figury usuzuji,že hodně žere na 100 km.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Petr
21.08.2009 12:57
neregistrovaný
jířa
21.08.2009 13:40
neregistrovaný
no vidíte Petře, a mně se to děvče líbí čím dál víc. Je s ní sranda, nezkazí žádnej špás, umí jazyky, umí se chovat, je laskavá, jo - líbí se mi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
jířo
21.08.2009 22:40
neregistrovaný
Sohlasím,že žádnou legraci nezkazí! Naopak ji dotáhne k dokonalosti :-D Její infantilní výlevy mě vždy naprosto vyřídí :-D
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
13 hlasů
david
21.08.2009 13:11
neregistrovaný
Ještě bych zmínil že splňuje kriteria Paroubkova blondýna.Namátkou Borůvková,Brožová,Paroubková.Co kus to charakter a čisté srdce.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Vaca
21.08.2009 12:54
neregistrovaný
Líbí se mi, jak paní Petra bere vítr z plachet zfanatizovaným příznivcům zlodějské ODS. Doufám, že Paroubek bude premiérem. Mrzí mne, že pravděpodobně po volbách budu zase vidět ty profláknuté ksichty Topola, Íčka, Nečase, Němcové, Vodrážky, atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
94 hlasů
Igor
21.08.2009 13:20
neregistrovaný
Me se zase nelibej zfanatizovane az histericke kydy obhajcu zvirete jmenem Paroubek. Nebo si snad ty inteligente, zrejme oranzovej, myslis, ze Paroubka milujou vsichni krome volicu ODS?!?!? A nevim komu bere ta blondyna vitr z plachet.... spis poukazuje na to, ze Paroubek je srab a prizdis*ac... nebo se pravem boji, ze po nem ta backora poleti.. to zalezi, kolik by tam prislo noumu... ;o) btw nemam ho rad, ani DRatha a ODS volit nebudu...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
rasík
21.08.2009 13:44
neregistrovaný
neber nadarmo slovo inteligent! Ti totiž na rozdíl od tebe vědí, že hysterie, hysterický se píše s ypsilonem. A stejně píšeš hlouposti, tak je to vlastně jedno :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
Igor
21.08.2009 13:59
neregistrovaný
Mne to bafi psat pisoviny :-) Ve finale je histerie a hysterie to same... Jen ta s i je mekci, mensi... ma stesti... nezblazni se z toho. BTW je mnoho lidi co zamenuji pismenka a delaji treba jadernou fyziku ;o) Pojdme se pobavit o tom, co ze to ta inteligence teda je?! Myslite, ze se da poznat tady na diskusi? ;o)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
erika
21.08.2009 12:59
neregistrovaný
Tak paní Petra už neví, jak se zviditelnit. Jako pravá Slovenka by svůj čas měla spíš věnovat manželovi a vysvětlit mu, že řeči proti "zaměstnávání lidí jiných národností" jsou vlastně "sra.. do vlastního hnízda"
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
Eriko,
21.08.2009 13:47
neregistrovaný
zaměř se eriko spíš na to, proč nám do Prahy poslali bodří Moravané takové nectné čuně zlodějské jako je ten chachar bez mozku, Topolánek bez gatí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
Aleš
21.08.2009 12:56
neregistrovaný
Tomas
21.08.2009 12:53
neregistrovaný
To je ale slaboch ten Paroubek , není ani schopen se postavit čelem k bačkorám, dnes mu je chtěli předat a on utekl a převzal je Dimun
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Takelot
21.08.2009 12:45
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 13:21
neregistrovaný
tak to je
21.08.2009 12:43
neregistrovaný
Pani Petra je krasna a velice chytra zena. Mluvi nekolika jazyky, nikdy se netlacila na nejake misto v parlamentu, nikdy to nepozadovala po svem milenci ani muzi. Nesisla a neslape si na jazyk. Na rozdil od jedne mistopredsedkyne parlamentu v zivote pracovala. Mistopredsedkyne sislava Lucka porodila nemanzelskeho Nicolase, o nemz se v kuloarech suska, ze se nejedna o maleho rotneho, nybrz o maleho Duricka ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
83 hlasů
kyberhujere
21.08.2009 22:54
neregistrovaný
georg
21.08.2009 12:55
neregistrovaný
Georgi,
21.08.2009 13:49
neregistrovaný
Karlos
21.08.2009 14:32
neregistrovaný
A za obouma fuchtlema zůstalo to samé. Postarší nešťastná ženská. Jakou nápravu v tom vidíte. Že jedna fuchtle je už paní a druhá ještě ne? Přeju vám to samé, až vám bude padesát ať se vám stane stejná věc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
17 hlasů
karel
21.08.2009 12:55
neregistrovaný
No sle že byla milenka paroubka, který několik měsíců podváděl vlasntní ženu , to vám nevadí. A že spala tedy i se svém zaměstnavatelem , to vám taky nevadí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
tak to je
21.08.2009 13:06
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 13:23
neregistrovaný
Parmelo
21.08.2009 22:58
neregistrovaný
Diana
21.08.2009 12:28
neregistrovaný
Paní Petra je milá, hezká a inteligentní žena, a to prostě modráci nemohou vydejchat. Jestli si vzala Paroubka z lásky nebo z jiných důvodů, to může být modrákům srdečně jedno. Udivuje mě, že jim nevadí, že Talmanová měla teplé a výnosné korýtko čistě přes postel. Udělatněco takového Petra - ježiš, to by bylo řevu. Prostě ODSácké pokrytectví v celé kráse. Taky pořád ječí po nadhledu a humoru, samozřejmě v jejich pojetí - nic jiného nechápou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
david
21.08.2009 12:34
neregistrovaný
No myslím,že paní Petra je teda typický postelový připad,ale Vaše optika je prostě zakřivena socdemácky.Inteligentní bezesporu je, když dokázala sexymozka přesvědčit,aby se vykašlal na svoji stárnoucí ženu,která na něj celej život prala vařila a uklízela a vlezl do postele milému,hezkému a bezesporu,dle Vás charakternímu blonďatému koťátku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Diana
21.08.2009 12:44
neregistrovaný
Davídku, mám slzy v očích, chudák Zuzanka. fakt jste mě dojal:-)). Jenom by mě zajímalo - Topolánek se nevykašlal na svou stárnoucí ženu, která na něj celý život dřela? On nevlezl do postele k hezkému koťátku, které mu až doposud slouží jako drahá konkubína? Ale třeba se mýlím, třeba ji dá na plakáty s textem - změnil jsem názor, rodina už není in - ať žijí nemanželská díťátka!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
jaqe
21.08.2009 13:07
neregistrovaný
No vy jste ale kravička. Vsadím se, že stejně urputně jste dřív lezla do pr.ele paní Zuzaně. Topolánek a Paroubek jsou oba stejní a ty dvě, co jim nabídly svý rodidla taky. Začínáte mi svou blbostí připomínat nick Lada.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
už zas
21.08.2009 13:53
neregistrovaný
david
21.08.2009 13:02
neregistrovaný
Diana
21.08.2009 13:09
neregistrovaný
akira
21.08.2009 12:30
neregistrovaný
Zdenek
21.08.2009 12:29
neregistrovaný
Diana
21.08.2009 12:49
neregistrovaný
Zdenek
21.08.2009 13:00
neregistrovaný
Já o sobě netvrdím, že jsem krásný a inteligentní. Paní Petra je ošklivá kostnatá ženská s ptačím profilem. Tak jí vidím já. A pro tvojí info, nejsem z ODS. Jen rozeznám hezkou ženskou od ošklivý.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Diana
21.08.2009 13:10
neregistrovaný
david
21.08.2009 12:28
neregistrovaný
Já myslím,že Paroubkovi američtí poradci nám tady servírují dojemnou Soap operu.Lovestory stárnoucího silného samce a jeho mladičké křehké ženy,která skáče těhotná do dráhy letících střel,aby stárnnoucího vůdce smečky ochránila vlastním tělem.
Poradci už také zjistili,že při troše štěstí paní Petra předčasně porodí a ve strhujícím finále v záři zapadajícího slunce půjdou spolu s novorozeným malým Sexymozečkem volit vítěznou levici.
Na to musíte mít opravdu milí Paroubkovi žaludek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
rasík
21.08.2009 13:56
neregistrovaný
paní, schovaná za nickem david, to co jste napsala, je tak neskonale pitomé, že si dovolím vám navrhnout, abyste opustila klávesnici a šla chvíli žehlit
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
hasmet
21.08.2009 14:38
neregistrovaný
Darek
21.08.2009 12:13
neregistrovaný
Po házení vejci ODSáky, bylo politology Paroubkovcům doporučeno brát podobné věci s humorem. Bohužel politologové zapomněli v kostce vysvětlit co je humor. A proto jsou Petra a Jiří opět za trapáky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
Igor
21.08.2009 14:29
neregistrovaný
Darek
21.08.2009 16:17
neregistrovaný
j
21.08.2009 12:10
neregistrovaný
Igor
21.08.2009 13:28
neregistrovaný
www
21.08.2009 12:09
neregistrovaný
Paní Petře se podařilo puberťácké bačkoráře slušně ztrapnit. Když dojde ke střetu s intelektem, nepomůže ani modrá hroší kůže, ani z ostudy kabát !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
71 hlasů
Igor
21.08.2009 13:27
neregistrovaný
pro www
21.08.2009 12:59
neregistrovaný
No v prvni rade se ztrapnila pani Paroubkova sama a to tim, ze je za prve, nema zadny mandat tutiz je velice soukroma osoba, at se vam to libi a nebo nelibi a jako soukroma osoba, by nemela mit zadny narok vydavat zadne prohlaseni a tim si vynucovat pozornost. Za druhe, tato cena byla vypsana pro predsedu CSSD a ten je natolik zdravy a silny, ze by nemel mit zadny problem si pro cenu dojit. Ale ten jeho strach, ze by mohl byt fyzicky napaden je k smichu. A za treti, s ta jejich americka poradenska sluzba, taky nic moc, ti amici delaji show, dobrou pro americke volice, kteri se nechaji opit rohlikem ale ne pro ceske od prirody porezirave lidi, kteri nemaji radi ruzna lacina gesta, volebni saly, rozdavani oranzovych ruzi, oranzovy truck, vlak , proste je to vsechno takove lacine pozlatko a tehotna Paroubkova je jejich nejvetsi trumf kterym se snazi ziskat zeny, ktere na reci o detatku leti a navic predvadeni jak miluji sveho manzela, ja prece tak krasna soap opera...... kdyz von je vam pani tak skaredej a vona ho pritom tolik miluje, no to opravdu musi byt cista laska, ja jim preju,aby to miminko co se ma narodit bylo zdrave a krasne a vol jestli muj starej nebude volit CSSD, tak se s nim teda rozvedu. A mame vymalovano!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
Nejsem z ODS, ale
21.08.2009 12:15
neregistrovaný
aapricot
21.08.2009 12:59
neregistrovaný
Nejsem z ODS, ale
21.08.2009 13:21
neregistrovaný
Chytrá žena politika se zapojí maximálně do charitativní činnosti. Přebírání bačkor nechá na týmu který politika obklopuje. Tohle co dělá je hloupé a trapné a pokud jí v tom Paroubek nezabránil, mám právo si myslet, že je stejně hloupý jako ona. Ať jí miluje, ať jí koupí co jí na očích vidí, ale ať jí necpe voličům jako atrakci na matějské pouti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
aapricot
22.08.2009 03:46
neregistrovaný
Spatne jsem pochopila Vas prvni prispevekZmatal mne ta vetna vazba :o))) Obcas mam problemy s cestin :o)))
Souhlasim s obema Vasimi prispevky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
11 hlasů
pcá
21.08.2009 12:13
neregistrovaný
pchá
21.08.2009 12:08
neregistrovaný
madam Paroubková se zase snaží být vtipná?Tak ať si potom její sexymozek nestěžuje na útoky na její těhotenství a jejich psa, sama se vnucuje. Je trapná a zřejmě je jí líto, že se o ní málo píše.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Pr(u)dič
21.08.2009 12:06
neregistrovaný
Vy všichni modří fanatici, kteří jste řvali jak pominutí, že má Paroubek a ČSSD brát vrhání vajec s nadhledem a pomalu jako legraci, tak když si paní Paroubková dělá legraci a bere titul papaláše a tuto bačkorovou trapárnu s nadhledem, je to taky špatně ! Vždyť vy vůbec nevíte, co chcete ! Ostatně to, že obdivujete a volíte ODS, je toho důkazem !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
Igor
21.08.2009 14:41
neregistrovaný
Zase se vali hromada cehosi.... kdo normalni vejce obhajoval? A hazela to snad ODS? Ano mel sem "radost", jako mel kazdej kdo ho nema rad (i nevolici pravice), ale ceho jem moc.... Ona si Petra muze delat legraci, ale o ni prece primarne nejde!? Je hloupa, ze se plete do veci, ktere by mela nechat plavat.... Zrejme nema co napraci holka no, malo dobrocinosti. Pripravam venovala dny a ono prd. Ostatne reakce tech nadsencu je vic nez jasna, konec.... Tebe zase usvedcuje to, co vsude pises a prosim te. O FANATIZMU radeji pomlc, dyt tobe jde od nosu i oranzova para!!!! Nedejchas za ne? Prijdes mi nabubrelej jak Jirka, smejes se nekdy vubec?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Zdenek
21.08.2009 12:18
neregistrovaný
Zdenku
21.08.2009 23:04
neregistrovaný
Gep
21.08.2009 12:06
neregistrovaný
Haha, socdem ukazuje, že dokáží inteligentně reagovat na trapárny z dílny modrého týmu, a odsáci se zalekli a akci zrušili. :-D Vědí, že by jejich akci Petra Paroubková humorně obrátila proti nim. Dobře jim tak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
64 hlasů
Zdenek
21.08.2009 12:08
neregistrovaný
Karakal
21.08.2009 12:05
neregistrovaný
Socdem zcela určitě není ideální, ale určitě je přijatelnější než korupcí nasáklá a podvodníky prošpikované ODS, které navíc šéfuje bývalý bolševický lampasák.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
JIří
21.08.2009 12:18
neregistrovaný
Tak bývalý bolšievcký lampasák ti vadí vida ..Ale banda současných bolševiků kterámá místo v poliickém srdce socdemáků ti nevadí jako boucímožný spoluurčovatel dění v této zemi a těch cca 40bývalých kmunistů v ČSSD ti taky nevadí?
O Korupcí nasákl sraně spolupracující s mafií si přečti na http://zpravakubice.sweb.cz/
To je poučná stoy o tom jak policajti vyšetřovali ruského mafiána dostali se až do ššiček ČSSD a tehdejší vlády.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
rasík
21.08.2009 14:27
neregistrovaný
tak
21.08.2009 13:27
neregistrovaný
??
21.08.2009 12:45
neregistrovaný
david
21.08.2009 12:04
neregistrovaný
Paní Petra je typický exemplář slovenských vyčuraných "Zlatokopek",které u nás loví starší zajištěné muže.
Je jich tady pár tisíc a jsou typické tím,že pro svůj spokojený život udělají cokoliv.Paní Petra je navíc trochu hysterka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
jj
21.08.2009 12:28
neregistrovaný
a co pražačka Talmanová, ta chce koupit fotky od Randáka, aby měla nějakou vzpomínku na dovolenou z Toskánska. Ta chudák nemá ani na foťák a taky ani na chůvu, že Topol musel jet s kočárkem po prosra..ných volbách do práce? Paní Paroubková, vykašlete na ty idioty. Určitě si tím moc a moc škodíte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
UK
21.08.2009 12:02
neregistrovaný
Jestli jí ty kecy radí zase ten Soukup, tak je to taky pěkný magor. Nic by nemělo totiž chodit podle šablony. Pak to přestává být duchaplné a vtipné.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
dancer
21.08.2009 12:01
neregistrovaný
opravdu věcný
21.08.2009 12:07
neregistrovaný
Petra Paroubkova
21.08.2009 11:58
neregistrovaný
Zdenek
21.08.2009 12:06
neregistrovaný
david
21.08.2009 12:29
neregistrovaný
Zdenek
21.08.2009 16:24
neregistrovaný
Paroubkův humor je stejně blbej jako Topolánkův. Topolánek je myslím blbější, protože se sám svým blbým "vtipům" hystericky směje a rozhlíží se po ostatních, aby si potvrdil, že pobavil.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
ach jo
21.08.2009 11:56
neregistrovaný
Dost bylo Paroubka! Chceme vic clanku z letnich etap Tour de Topol! Chceme videt MIrka spoceneho, jak slape za vitezstvim v parlamentnich volbach. Chceme videt Mirka, jak vesluje k vitezstvi. Chceme videt Mirka, jak podepisuje kupni smlouvu na zaslouzenou toskanskou vilecku:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
ok
21.08.2009 11:55
neregistrovaný
Poradil bych jí, aby se koncentrovala na porod a nestarala se o bačkory. Ta osoba je vůbec neuvěřitelně vlezlá. Inu, hledali se, až se našli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
ko
21.08.2009 12:44
neregistrovaný
red888
21.08.2009 12:31
neregistrovaný
Vachta
21.08.2009 11:54
neregistrovaný
Přehlídka trapnosti pokračuje. Po neuvěřitelně ubohé prezentaci webu ODS s Íčkem vyrazila ČSSD s Petrunkou. To nemají ty tupé hlavy v čele těhle stran poradce, který by jim řekl, že tím ztrácí body? Že volič není stejný vůl jako oni? Jakešův kůl v plotě je proti tomuhle projev intelektuála.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
ok
21.08.2009 11:59
neregistrovaný
Dokonce bych šel ještě dále. Jakešův projev, i když poměrně primitivní formou, vyjádřil pouze samé pravdy. A to, že Jakeš nezašel ještě dál, bylo dáno dobou a obavami ze "soudruhů" kolem něho. Někdy mám dojem, že by si jeho slova měli občas poslechnout i dnešní socialisté a to zvláště ony pasáže, kde Jakeš hovořil o rovnostářství.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
härdth
21.08.2009 11:50
neregistrovaný
Nepřijde vám všem , kteří používate hlavu , jak šíleně se pravice a s ní i veškerý politický odpad zaměřil na likvidaci Paroubka ? Paroubek má jít prý do důchodu ale senilní a přestárlý Schwarzenberg by měl být příštím presidentem čechů ? Problém je jednoduchý , Paroubek je dobrý politik pro ČSSD , odborník v ekonomii , který nesežere každý slint mu předložený ( jak se to dělo u Standy - mašinfýry ) ale hlavně nemá pokaňhaný osobní profil jako exponenti pravice a nelze na něj nic ošklivého nalézt - aby byl poslušný , že ? A nedej bože aby ČSSD vyhrala podzimní volby tak jako krajské ; kvůli tomu se falšují i prognózy volebních výsledků a to tak , že i u tzv. renomovaných agentur , že ? A největší hrůza , on ho nedokáže pošpinit ani přestárlý Zeman s přiblblými bonmoty , že ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
64 hlasů
Tamara
21.08.2009 19:49
neregistrovaný
To, jestli pan Paroubek bude premier, to záleží opravdu pouze na nás,jestli půjdeme k volbám a dáme hlas ČSSD. Když budeme sedět doma a pouze nedávat, tak se vrátí Topolánek se svými..........a modrá chobotnice nás obejme velmi silně na 4 další roky. Hezký večer.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
JIří
21.08.2009 12:53
neregistrovaný
Ale vždyť ty papuče nejsou o tom že by JP byl přestárlý a senilní, naopak je až moc čiperný a roztoužený -Sorry Petro ale po moci- a tím je nebezpečný.Navíc uněj nikdy jako voliči nebudete dopředu vědět jakým směrem se vydá protože hlas lidu vane tu tím to oním směrem a podle něj kasá či vytahuje plachty.Představy a plány socdem jsou pro tuto zemi dost neezpečné.Včetně paktů s Ruskem.
Proto by bylo líp kdyby šel do politického důchodu a ještě lépe do propadliště dějin.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
hele
21.08.2009 14:33
neregistrovaný
to o tý moci jdi povídat na jachtu, ale vstup je jen pro dárce kšeftů, tak si nějaký miliardový pro Viamont nebo pro ČEZ nebo pro Škodovku (patří Romanovi a Šikošovi) připrav, jinak tě nevezmou ani jako plachtu na stožár
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
Gep
21.08.2009 12:11
neregistrovaný
Vždyť ods nemá ani volební program, jejich kampaň bude zaměřená na likvidaci obrazu Paroubka a ČSSD. Navíc se média budou předhánět, které jim v bude povolnější a po volbách bude mít lepší pozici. Ods jsou mafiáni největšího kalibru a nejhorší na tom je, že to spousta lidí nevidí..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
86 hlasů
j
21.08.2009 12:10
neregistrovaný
Čtenář 1
21.08.2009 12:01
neregistrovaný
Až bude Paroubek tak "senilní" jako Schwarzenberg, tak si může Socdem gratulovat...........v tomto případě mu sexy mozek není moc platný.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
16 hlasů
mih
21.08.2009 11:33
neregistrovaný
Karel
21.08.2009 11:31
neregistrovaný
Jirka Cibulka
21.08.2009 11:28
neregistrovaný
Jirko
21.08.2009 14:35
neregistrovaný
sat
21.08.2009 12:15
neregistrovaný
Rinaldo
21.08.2009 12:28
neregistrovaný
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Tomáš (120 hlasů) 21.08.2009 13:47
Marie,soouhlasím s tebou.Volím Občany Cz!
petr (119 hlasů) 21.08.2009 14:35
Volím ČSSD!!!
Vaca (94 hlasů) 21.08.2009 12:54
Líbí se mi, jak paní Petra bere vítr z plachet zfanatizovaným...
Gep (86 hlasů) 21.08.2009 12:11
Vždyť ods nemá ani volební program, jejich kampaň bude zaměřená na...
tak to je (83 hlasů) 21.08.2009 12:43
Pani Petra je krasna a velice chytra zena. Mluvi nekolika jazyky,...