Hlavní strana > Domácí > Politika
Politolog: Politici přenesli svou agresivitu mezi lidi
24.05.2009 10:30 Rozhovor
Nepřátelská atmosféra se ze sněmovny přelila do ulic. Šňůru volebních mítinků ČSSD provází v posledních týdnech vrhání vajec. Zdánlivě úsměvná věc však podle politologa Jana Bureše dokládá radikalizaci příznivců politických stran. "Příště by tak mohl někdo vytáhnout pistoli a střílet," myslí si.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
sci_tek
25.05.2009 13:40
neregistrovaný
Jste vedle, i ti zaplacení ubožáci, co tu fabrikujou "názory lidu". Lidi už prostě začalo štvát, jak jima vysocí politici opovrhujou. Aniž bych trpěl zvláštní zalíbení v ODS, tak paroubek to přehnal a ted si hezky vypije co si sám navařil. Dělal z lidí stádo primitivů, kteří mu budou lízat pozadí za tři pětky a lidi si řekli dost. Spontánně. Už to nešlo dál. Je to geniální akce, lepší, než kdyby sexymozka někdo zmlátil v průchodu. SUPER!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
rebel
25.05.2009 18:27
neregistrovaný
karel
24.05.2009 23:09
neregistrovaný
Dnešní, tzv. "Nezávislí novináři" slouží jako vždy svým chlebodárcům. Proč se stále a stále nerozpisovali o házení vajec na jiné politiky. Myslím, že dnes má většina lidí jiné starosti. Pro zapomnětlivý český národ platí "Chléb a hry" a základní slušnosti by jej donutil jedině H....r
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
rebel
24.05.2009 19:50
neregistrovaný
já
24.05.2009 19:09
neregistrovaný
Já si teď vzpomněl na Farmu zvířat... Celou dobu nenávist a boje. Ale až bude po volbách, tak dojde k tomu, co zvířata viděla oknem - prasata s lidmi seděla u stolu a pila whisky a zvířata už nedokázala rozeznat, kdo je člověk a kdo prase...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
sd
24.05.2009 18:23
neregistrovaný
Kopíruji příspěvek z diskuze na ČT24. Je škoda, aby zapadl. : "Ať žijí naši objektivní a nezávislí novináři ! Je vidět, jak objektivně novináři informují ! Pubertální fracek v Plzni již dvanáct let bydlí s matkou,se kterou se kdysi otec za dramatických okolností rozvedl. Posledních šest let, zřejmě po patřičné úpravě ze strany matinky,s otcem vůbec nekomunikuje! Hned je to o něčem jiném,než napsat, že vejce házel syn krajského funkcionáře ČSSD, že? Ale nehodí se to a hlavně není to atraktivní pro jednodušší voliče a příznivce ODS! "
Kdyby se ten analitik nebo jak si říká, alespoň trochu informoval, tak by nebylo tolik patrné za koho kope.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
56 hlasů
DeeBee
24.05.2009 14:36
neregistrovaný
Parsifal Imanuel
24.05.2009 13:33
neregistrovaný
Pr(u)dič
24.05.2009 13:11
neregistrovaný
Ten plzeňský vejcohodec má se svým otcem, funkcionářem ČSSD, asi takový vztah, jako Parcifal Immanuel se svojí tcchýní Milenou Dvorskou ! Plést do toho nějaký vyspělý politický postoj může jenm Zahradil a šílenec !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
81 hlasů
Smetac
24.05.2009 13:34
neregistrovaný
Souhlasím. Stejně tak můžeme ale popsat vztah vrhačů vajec s ODS. Ti mladí lidé nevidí způsob, jak se bránit lžím, polopravdám a demagogiím Paroubka a jeho kamarili, které se linou z podia. Když je člověk bezmocný brání se. Stačí mluvit pravdu a útoky nebudou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Syc
24.05.2009 18:17
neregistrovaný
Jirka
24.05.2009 17:33
neregistrovaný
Normální mladým lidem je Paroubek ukradenej.Ty jdou raději za holkama. A když se jim to nelíbí mají volby a dají hlas komu chtějí.To je demokracie.Ale tuhle kampaň ODS pozná každý, kdo se díval na prezidentské volby a na jejich kauzy. A ví přesně čeho jsou schopni.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
cibule
24.05.2009 18:21
neregistrovaný
No, k dokonalosti podle tohoto vzoru ještě něco chybí. Nějaký ten člen ODS, který obdrží výhružný dopis či přímo kulku. Následovat budou spekulace, že se jedná o odvetu ze strany příznivců ČSSD a dotyčným bude přidělena na dobu neurčitou ochranka placená daňovými poplatníky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
Věra
24.05.2009 14:46
neregistrovaný
Bránit se vůbec nemusí když tam nepůjde.Jak můžete toto napsat ?Jak je bezmocný?To je přece demokracie,to jsme chtěli,Jak vám někdo může na tento výpotek kliknout.Nejsem fanda Paroubka ale cinty ,to snad ne,co těm svým dětem doma vyprávíte ,pokud je máte ,jdi a házej co máš po ruce protože já jsem modrý?Jste opravdu kašpar
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
64 hlasů
sky
24.05.2009 14:58
neregistrovaný
Věrko, přestaň psát nesmysly. Jestli Ti vadí jiné názory, dle Tvého návodu- nečti je , nechoď na diskuze a neotravuj lidi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Věra
24.05.2009 20:16
neregistrovaný
Mě názory nevadí asi vám nemusíte miě číst reaguji na Smetac kde píše jak jsou bezmocní a jak se musí bránit,Jinak nevím že bychom si tykali.Budu číst ,psát a odpovídat jak budu chtít já a na diskuse chodít .a chodit budu,Spěte dobře,mě nerozházíte ,nejse volička ani jedné z těch stran co se tady hádají o vajíčka,hlavně at z toho není nic horšího a vy bděte a beblbněte!Já jsem demokratka a už strašně dlouho
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
arwen
24.05.2009 17:38
neregistrovaný
Ty píšeš nesmysly. Chtějí se bránit? Ať jdou k volbám a volí koho chtějí. Tomu se říká demokracie. Jenže ODS ví, že volby totálně prohrajou, proto ty vejce a nabouraný web ČSSD.Stejně jim to nebude nic platné!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
spíš
24.05.2009 13:46
neregistrovaný
je to nešikovné přimknutí mladých, k více křičícímu, více nacismus obdivujícímu (Es kommt..., Dalík je Topolánkův Borman ..atd ) . Paroubek s politikou sociálního smíru pro tyto mladé není dost akční. To co my staří odsoudíme, např. kopání do auta novinářů, je pro mladé známka, že jejich kápo, jejich vůdce je frajer, kterej umí i dát pěstí fotografovi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
62 hlasů
Manka
24.05.2009 15:01
neregistrovaný
Tebe bych tak chtěla mít doma, rychle bys pochopil, že mluvit míň a rozumně, je mnohem produktivnější.S těmi kecy by sis nevrz.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
no
24.05.2009 15:05
neregistrovaný
Jan+
24.05.2009 12:58
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Artuš
24.05.2009 14:16
neregistrovaný
Klausova hradní opička
24.05.2009 13:00
neregistrovaný
V Bohnicích už je po obědě a momentálně je polední klid? Všechny prášky jsi polk? Zkontroluj si to, myslím že si na nějaký zapoměl, idiote!!!!!!!!!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Jan+
24.05.2009 13:48
neregistrovaný
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
vrvrvr
24.05.2009 14:31
neregistrovaný
myslíš
24.05.2009 13:56
neregistrovaný
že jsi vtipná, ty malá frigidní chudinko? vypůjčím si slova báječného p. Miloše Kopeckého a řeknu: ty kráávo nebeskáá
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
Jitka
24.05.2009 18:03
neregistrovaný
Netka
24.05.2009 12:23
neregistrovaný
Pane politologu, podívejte se na ten Facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=75695983314#/group.php?gid=75695983314
Všichni zúčastnění mluví o nenásilné, občanské formě protestu. Je to spontální a jasné! Z touhy po násilí obviňovali také komunisti studenty před dvaceti lety. Ale přitom se ozbrojovaly a útočily jen Lidové milice. BTW: kdože nosí zbraň na křtiny knihy o ČSSD? Není to kamarád Paroubka?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
Píďalka
24.05.2009 12:25
neregistrovaný
Netka
24.05.2009 12:28
neregistrovaný
arwen
24.05.2009 17:20
neregistrovaný
Nějak rychle jste zapoměl co se tady poslední dva roky dělo a proč musela zkorumpovaná vláda ODS, která si říkala, že je pravicová odpochodovat a to hlasy ODS a zelených.Ono když prasata chlemtají nemají u toho tak chrochtat.
V 55 letech by jste měl už mít rozum.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Jirka
24.05.2009 17:15
neregistrovaný
Tak s tím, že je Vám 55 let bych se moc nechlubil. Vaše názory tomu neodpovídají. Sám bych se za takového otce styděl. Ještě si vyšijte na kapsu "Es kommt der tag".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
Jirka
24.05.2009 17:15
neregistrovaný
Tak s tím, že je Vám 55 let bych se moc nechlubil. Vaše názory tomu neodpovídají. Sám bych se za takového otce styděl. Ještě si vyšijte na kapsu "Es kommt der tag".
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
43 hlasů
Artuš
24.05.2009 14:17
neregistrovaný
sky
24.05.2009 15:05
neregistrovaný
Kilián
24.05.2009 12:18
neregistrovaný
Nezapomenu na snímek z jistého veřejně dostupného serveru, na kterém s nenávistným šklebem ve tváři mladý ordner z ODS něco hází na mítinku socdem. Přesně takhle se tvářili a chovali příslušníci nacistických bojůvek SA, kteří Hitlerovi proklestili cestu k moci. Že by se mladý modrý soudruh inspiroval u hnědého nácka ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
132 hlasů
tom
24.05.2009 16:38
neregistrovaný
jitka
24.05.2009 17:42
neregistrovaný
amerigo
24.05.2009 15:08
neregistrovaný
Pass
24.05.2009 12:16
neregistrovaný
Spis je zabavne, ze si Paroubek vubec nedokaze pripustit, ze cast tech lidi, co by po nem s radosti mrskla vejce, nejsou volici ODS.
Ona by se mu tato jeho socialne-demokraticka parafraze na „Stat jsem ja.“ mohla nevyplatit. Ale chapu, ze je snadnejsi z utoku obvinovat ODS, nez si pripustit, ze casti potencialnich volicu proste a jednoduse leze na nervy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
48 hlasů
arwen
24.05.2009 18:59
neregistrovaný
Spíš je zábavné, jak si ODS myslí, že to vyhraje. V čele se Zahradilem.
Čím budou házet po prohraných volbách? Asi Topolánkem: Toho tak rychle vyhodí, že bude dotopolánkováno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
35 hlasů
K.H.Op.
24.05.2009 13:01
neregistrovaný
pro K.h. Op.
24.05.2009 13:51
neregistrovaný
Eduard
24.05.2009 12:07
neregistrovaný
Pakliže nyní na někoho mladí členové ODS cosi hází, tak bych se nedivil, kdyby jim po projetých volbách povolily nervy a ze vzteku někoho usmrtili. Nezapomeňte, jak před minulými volbami vzteky rozpálený Topolánkův modrobolševik své oponenty bil tyčí do hlavy a do jiných kopal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
89 hlasů
tom
24.05.2009 16:41
neregistrovaný
arwen
24.05.2009 17:24
neregistrovaný
Píďalka
24.05.2009 11:51
neregistrovaný
Pane Bureši, proč používate argument, že v Plzni to nemohlo být z řad příznivců ODS, když házející je synem funkcionáře ČSSD? Je přece známé a několikrát to bylo zveřejněno, že onen funkcionář přestal mít výchovný vliv na syna už někdy před 12 lety a několik let se již téměř nestýkají. Je to fér od politologa, který by měl hodnotit situaci nestranně? Neděláte ještě mimoto volební kampaň pro ODS?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
82 hlasů
AB
24.05.2009 12:06
neregistrovaný
Píďalka se probudila. Píďalko, to že otec neviděl syna 12 let je otcova chyba a že se s ním nestýká je ostuda jak Brno. Odpovědnost otce je vtom, že když přivede dítě na svět, tak se má postarat o jeho řádnou výchovu a připravit ho do života. Tento otec evidentně selhal a syna nechal napospas. Od politologa to není nefér je to konstatování pravdy, ale ostuda je, že otec se přizná, že syna 12 let neviděl. Nebo vy to považujeta za omluvu, že se na syna vykašlal. Takže kdyš chceš moralizovat, tak pravdu nesmíš přehlížet. Tady je evidentní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
arwen
24.05.2009 17:28
neregistrovaný
Věra
24.05.2009 14:53
neregistrovaný
Chudák otec,nechal syna na pospas a maminka ho dobře vychovala k obrazu svému?Prosím vás víte kolik dětí opustil otec a jsou z nich snad vrhači vajec?Moralista jste vy ale pak nepište do politické diskuse ,jako demokrat,Pokud tu rodinu tak dobře znáte pak mamince domluvte a tátovi dejte za ucho.Chudák dítě!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
69 hlasů
Artuš
24.05.2009 14:19
neregistrovaný
Proč otcova,proč ne syna?Vy se domníváte,že je život tak jednoduchý?nejste vy sám tak trochu příliš jednoduchý?Nebo nechcete vidět?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
28 hlasů
ll
24.05.2009 13:55
neregistrovaný
Jsou ovšem i tací otcové,kteří řádně vychovávali syny téměř denně a připravili je dokonale do života,ale synci se potom na otce vykašlali a dneska vyznávají zcela jiné hodnoty.Tak je to někdy také,synku.Když už jsme v té vysoké politice,tak pro příklady není třeba chodit daleko.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
Pr(u)dič
24.05.2009 13:16
neregistrovaný
je vidět, že vůbec nevíte, jak to vypadá v rozvedených rodinách, kde syn zůstane pod vlivem tak zvaně ublížené matky ! Hlavně, že blábolíte i když nevíte, která bije ! Ale na ČSSD je všechno dobré, že ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
64 hlasů
Věra
24.05.2009 15:03
neregistrovaný
Není ale nesvádět na matky .Každý druhý-á je z rozvedené rodiny a ublížená matka nepoštve svého dospělého syna házet vejce Na Paroubka ale řekne počkej chlapče až budou mít projevy komunisti ty mě moc ublížili ale z této strana jen tvůj táta.Jestli neublížila ona jemu .ale na to je tu asi dost přímo informovaných pisálků dost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Píďalka
24.05.2009 12:18
neregistrovaný
Ty chytré AB. To co kritizuji, je že otec na syna už řadu nemá vliv a tudíž souvislost, že na mítinku ČSSD házel vejce syn místního funkcionáře této strany, je NAPROSTO NULOVÁ. Proto se ptám proč jí pan politilog vyzvedává. Nikde nehodnotím otce za jeho morální kvality, jestli se o dítě stará nebo ne. Víš, ono když se chceš zařadit do diskuze, tak je třeba mít trochu o věci přehled, abys ze sebe nedělal hlupáka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
86 hlasů
muk
24.05.2009 11:49
neregistrovaný
Václav Havel, vzpomínáte?
24.05.2009 11:42
neregistrovaný
Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte.
**
Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků… Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce.
V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto má naději, že i člověk poslouží jí.
Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
alias humanitari bombarder
24.05.2009 11:43
neregistrovaný
Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají. Svádět všechno na předchozí vládce nemůžeme nejen proto, že by to neodpovídalo pravdě, ale i proto, že by to mohlo oslabit naši povinnost samostatně, svobodně, rozumně a rychle jednat… Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téhle chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.
Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury… Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné NEJDE TO."
Václav Havel v roce 1989
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
102 hlasů
kč
24.05.2009 11:32
neregistrovaný
Vočko
24.05.2009 11:29
neregistrovaný
west
24.05.2009 11:28
neregistrovaný
No a "moudří" (nebo modří ?) politologové tu nenávist nenápadně rozdmychávají. Není u nás přepolitologováno? Čím se vlastně živí takový politolog ? Propagandou?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
86 hlasů
oakey
24.05.2009 11:01
neregistrovaný
Nejprve sepsal krásně oslavný článek z roku 1978 v Rudém Právu pro potěchu Stalinistů,pak šéfoval RAJ(všichni,co se s ním potkali v té době tvrdí,že měl stále otevřený šuplík a kdo mu tam aspoň něco málo nehodil,prý neměl žádnou šanci).než vstoupil do politiky,měl v jednom domě něco jako realitku a sousedi se divili,že si aspoň nezatáhne,když tam klátí tu svou sekretářku.Pak byl agent STB poražen ve stranických volbách Zemanem,ovšem s prezidentem Husákem si to vynahradili na Czechtekku,kdy mlátili děti jako za dob prezidenta Dr.Husáka,aby si tím nahnali hlasy primitivů,kteří za jediné správné státní zřízení považují to totalitní!Výměnou manželek vlastně legalizoval prostituci a svatbu mu zařídil starý dobrý estébácký kádr Vlasta Dvořák,když pak jiný "hoteliér" se postaral o daleko větší Paroubkovu publicitu po křtu jeho škváru.Proto nevolím ČSSD.Straně by v čele pomohl Škromach,Sobotka nebo Zaorálek,ne tohle současné prase pradavičnaté,stejně jako jí moc nepomohl Sranda "Hložek" Gross..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
arwen
24.05.2009 17:49
neregistrovaný
je
24.05.2009 14:05
neregistrovaný
jistě možné Paroubkovi ledasco vyčítat, ostatně jako každému člověku,. Ale vy jste prolhaný sprosťák, protože Paroubek s STb nespolupracoval a vy to víte, protože zjistit to je snadné. Jestli klátil sekretářku, jak tvrdíte nevím, ale mi to nevadí, já mu to přeju. Vadilo by mi, kdyby dělal ve sněmovně vulgární gesta, nebo kdyby prosadil úpravu daní, která mu uspoří desetitisíce korun, jako to ve svém zájmu udělal Topolánek. A práce policie byla při Czechtek soudem uznána za přiměřenou, tak snad raději léčte svou frigiditu, milá paní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
61 hlasů
Kalousek
24.05.2009 11:07
neregistrovaný
mamina
24.05.2009 11:00
neregistrovaný
jak se dostat v čechách k cíli? být ublížený!
- kačalína kvak se dostala do parlamentu poté, co byla "napadena" policistou,
- romská rodina má na vlastní dům poté, co jí požár vyhnal z cizího
Tak ćssd nastoupila cestu - podívejte jak nám ubližují!
Napřed ale vyhrála krajské volby pod příslibem "vezmeme penize krajských rozpočtů na silnice (dopravu, sociální služby) a přesuneme je to lékáren - a nebojte se, my ten zákon nějak obejdeme"
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Jirka
24.05.2009 18:10
neregistrovaný
mamina zřejmě
24.05.2009 11:32
neregistrovaný
preferuje přímý přesun peněz z kapes nemocných k lékárníkům, nenapadlo jí, že by to šlo i bez obcházení ústavy ze zdravotního pojištění.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
mamina
24.05.2009 16:37
neregistrovaný
preferuji platbu za službu, kterou používám (i když jen symbolickou) - já vám neplatím dálniční známku, vy neplatíte mým dětem školku - oba platíme symbolickou částku za silnici i výchovu, zbytek jde ze společných peněz. Tak co je na tom špatněho ve zdravotnictví?
Znáte tohle - zdravotnictví musí být zdarma, pro všechny a kvalitní. Mohou ale platit je 2 věci zároveň. Kterou škrtnete?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
mamina
24.05.2009 14:07
neregistrovaný
Petr
24.05.2009 13:12
neregistrovaný
honza
24.05.2009 12:00
neregistrovaný
nešlo. Už je dávno prokázano, že poplatky fungují a že jejich zrušením si akorát přihoršíme. Všechny změny které provedla CSSD s komunistama jsou akorat zmena k horsimu. Ale já to beru tak, že poplatky stejně budou. Akorát se to udělá jinak, lidi si na zdravotnictví přispívat musí. Apropo, nevšimnul jsem si že by ustavní soud prohlásil poplatky za neustavní. Takže zase nemáte pravdu... :)
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
Pr(u)dič
24.05.2009 13:18
neregistrovaný
-F
24.05.2009 12:10
neregistrovaný
Poplatky budou a daleko vyšší. Budou to socani, co jich budou muset zavést. Z h-v-a bič se nedá úplést a oranžový komunisté by s ní chtěli ještě práskat. To vý každý, že to nejde. A tak je to i se zdravotnickými poplatky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
arwen
24.05.2009 18:40
neregistrovaný
Poplatky budou zavádět akorát ti co podporují zlaté padáky lékařům ODS 8 milionů v době, kdy tato neměla ani na výplaty svých zamměstnanců. Kde by na ně potom sebrali??
A teď mi ty chytrá mamino z lékarny odpověz..
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
38 hlasů
RDN
24.05.2009 13:26
neregistrovaný
Ano, socani by poplatky MUSELI zavest, pokud by delali odpovednou politiku a zalezelo by jim na stavu naseho zdravotnictvi. Vzhledem k tomu, ze uz nekolik let predvadeji, jak je jim stav ceskeho zdravotnictvi zcela U PRDELE, tak poplatky nezavedou. K radosti tricetikorunovych idiotu, kteri budou na stara kolena bidne chcipat kvuli nedostupnosti odpovidajici lecby, a my s nimi...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Jana
24.05.2009 11:04
neregistrovaný
Tohle vám doporučuji shlédnout: --
http://binko.blog.idnes.cz/c/83312/Sexualni-touhy-Kateriny-Jaques-aneb-tak-trochu-zvracena-demoska.html
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
45 hlasů
Vizigót
24.05.2009 10:55
neregistrovaný
Je poutavé sledovat, jak se dobře vycvičení mladí soudruzi - občas i soudružky - z tzv. modrého týmu ODS násilnicky snaží na předvolebních akcích socdem. Možná jim poskytl odbornou průpravu sám soudruh rotmistr Tupolánek, který se coby absolvent bolševické vojenské školy k pár dovednostem jistě propracoval. Kupříkladu k házení granátů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
54 hlasů
-F
24.05.2009 11:53
neregistrovaný
To je sranda, jak ti členové brigády soc prc Lihivého domu umě obrací charakteristiku oranžových socanů na ODS. Vedení socanů jsou prominentní děti komunistických papalašů a jejich guru levoboček rudých komunistů i s jejich manýry a jejich aktivisté bez mrknutí přisuzují jejich vlastnosti ODS. Stále platí, že čím hrníček navře, tím smrdí. Je to socialistická úderka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Raven
24.05.2009 10:45
neregistrovaný
Věra
24.05.2009 14:57
neregistrovaný
ela
24.05.2009 11:54
neregistrovaný
Jitka
24.05.2009 17:54
neregistrovaný
Artuš
24.05.2009 14:22
neregistrovaný
Bořivoj
24.05.2009 10:45
neregistrovaný
Ze současných politických stran má nejblíže k násilí modrobolševik, chci říct ODS.Nyní organizuje útoky na předvolebních shromážděních konkurenčních stran, před minulými parlament. volbami její ordneři kopali do na zem sražených lidí. Co se stane příště ? Že už by topoldalíkovský modrobolševik opravdu někoho zabil ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
62 hlasů
Dan
24.05.2009 10:43
neregistrovaný
Ono to pomine, až půjou modré straky do p r d * * e. Ještě 4 měsíce a je vymalováno. Ty Íčkovy jungend bojůvky - oficiálně "dobrovolní pomocníci" jistě anarchystické sklony mají.a třílet klidně mohou, to by nikoho nepřekvapilo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
105 hlasů
KLAD
24.05.2009 10:42
neregistrovaný
Pan Bureš je známý příznovec ODS. Podle toho vypadají i jeho odpovědi. Je tu jistá shovívavost vůči vajíčkovým útokům. Paroubek je zajisté ješitný a jde mu moc, to ale konec konců každému politikovi. V tom není výjimkou. Ale myslím si, že nepatří k agresivním a hrubým politikům.
Vajíčkové útoky způsobují lidé, kteří v životě ještě nic nedokázali, ale mohou se takto zviditelnit. Jsou to nezralá děcka,kterým chybí téma. Ve školách jemodřípedagogové akorát oblbují. Přál bych těm středoškolákům školné. Chtějí ho,tak ať jej mají.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
117 hlasů
DeeBee
24.05.2009 14:38
neregistrovaný
#13
24.05.2009 11:45
neregistrovaný
Ty jsi manták. Ani za komunistů nebylo školství zadarmo a neříkalo se tomu školné. Hluboce se mílíš, když vrhače vajec považuješ za nedospělé děcka. Tyto děcka reagují na Paroubkovu lež a agresivitu, kterou Paroubek předvádí i před televizními kamerami. Jestli nevidíš u Paroubka agresivitu a hrubost, co potom považuješ za hrubost? Není to náhodou tak, že jsi naletěl na sliby oranžových komunistů a teď se nemůžeš vzpamatovat z kocoviny a sám sebe přesvědčuješ, že ti druzí jsou horší jak Paroubek nebo Rath. To se ti člověče nepodaří, protože kdo chce, tak Paroubkove zhovadilosti může pouště stále dokola, než pochopí, že je to tvrdá realita. Taky by jsi to už mohl pochop, jinak ti hrozí, že příjdeš o duševní pohodu. Hlavně si nelži do vlastní kapsy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
arwen
24.05.2009 18:25
neregistrovaný
Jirka
24.05.2009 17:57
neregistrovaný
dotaz
24.05.2009 14:13
neregistrovaný
přátelé, kdo jste poctivě přečetli celý text #13, prohrabali se všemi pravopisnými chybami, myslíte jako já, že ODS volí negramoti nebo zloději?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
70 hlasů
fzp
24.05.2009 12:45
neregistrovaný
aaa
24.05.2009 10:40
neregistrovaný
Shadow
24.05.2009 10:57
neregistrovaný
No je to pravda, ale neda se nic delat.... Je to mirne pravicove zamerenej casopis.... Stejne jako svazaci na novinkach.cz jsou opacnyho presvedceni... takze komu se to nelibi, tak at jde diskuzi patlat svojema urazkama tam.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
Dan
24.05.2009 10:51
neregistrovaný
No neřekl bych, mě se TÝDEN zdá celkem vyvážený. Pro ODSácké ventry jsou ve Volksstimme a iHute - oni se tím ani nijak netají. I Novinky bolševika Porybného jsou anti ČSSD ražení. Docela vyváženě snad informují AKTUALNE. Po volbách se to změní a zejména až na i media dolehne krize
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
RDN
24.05.2009 13:17
neregistrovaný
Po volbach se to zmeni zejmena az na media dolehne Paroubek :) Nepochybuji o tom, ze si pohlida, aby se o CSSD psalo hezky, uz dnes ma takovy seznam novinaru "v zoldu ODS", na ktere si brousi nuz...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Ale
24.05.2009 10:39
neregistrovaný
»Naposledy to ale nevyšlo, když se odhalilo, že ten, kdo házel vajíčka, byl syn sociálního demokrata z Plzně.« To přece nedokazuje, že za tím nemůže stát ods. Kdo byli ti ostatní? Ano, od vajíček může být krůček k pistoli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
46 hlasů
best
24.05.2009 11:23
neregistrovaný
Ano,od vajíček může být krůček k pistoli.Zatím jsem opakovaně psal,že dojde i na facky.Každý národ má holt své projevy politické angažovanosti a politici dávají návod k jednání.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
KLAD
24.05.2009 10:44
neregistrovaný
Že je někdo něčím synem ještě nic neznamená. Starý Mlynář byl u Levého bloku a mladej u Unie svobody. Tenhle synáček se s otcemuž delší dobu nestýká. Může mít náklonostk ODS a být součástíModrého týmu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
54 hlasů
gigos
24.05.2009 15:10
neregistrovaný
Tady si přečti, proč se synáček s otcem delší dobu nestýká, a teprve potom dělej chytrého: http://cs.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_Mlyn%C3%A1%C5%99
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
joudal
24.05.2009 12:57
neregistrovaný
-F
24.05.2009 11:48
neregistrovaný
Mladý a starý mlynář jsou boba komunisté, i když mladý to umí uspěšně tajit. Na tom se nic nezmění. Čím hrneček navře, tím smrdí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
Dan
24.05.2009 10:53
neregistrovaný
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Kilián (132 hlasů) 24.05.2009 12:18
Nezapomenu na snímek z jistého veřejně dostupného serveru, na kterém...
arwen (118 hlasů) 24.05.2009 17:28
Bože víte něco o životě? AB
KLAD (117 hlasů) 24.05.2009 10:42
Pan Bureš je známý příznovec ODS. Podle toho vypadají i jeho...
Dan (105 hlasů) 24.05.2009 10:43
Ono to pomine, až půjou modré straky do p r d * * e. Ještě 4 měsíce a...
alias humanitari bombarder (102 hlasů) 24.05.2009 11:43
Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese...