Tajemství Grebeníčkova obušku vyšetří znalci

27.07.2009 08:00 Exkluzivně

Specialisté na zločiny komunismu si vytyčili nový úkol: chtějí objasnit záhadu obušku, jímž podle všeho Alois Grebeníček a spol. bili politické vězně v uherskohradišťské věznici.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jiří (146 hlasů) 27.07.2009 09:13

    Je určitě pravda, že v padesátých letech řada lidí trpěla a k dílu...

  • Jana (90 hlasů) 27.07.2009 13:47

    Pořád čekám,kdy se redakce týdne začne zabývat dnešními a mnohem...

  • ko (77 hlasů) 27.07.2009 11:08

    Od pana Jiřího nejde o žvásty.Podepsal bych každou jeho větu.Ostatně...

  • TL (68 hlasů) 27.07.2009 16:17

    Už o tom byla tady diskuze, existuje zásadní doklad, že Grebeníček...

  • Praga V3S (66 hlasů) 27.07.2009 17:41

    A kdy budou zkoumat Topolánkův obušek co s ním řádil v Berlusconiho...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Jo Romáci se mají dobře. V Liberci se postavilo kvůli zkimním hrám několik obytných bloků a teď celý jeden kolos patří sociálně slabým. Brala bych sociálně slabé lidi-nic proti tomu. Ale ti chudáci, co ji je pár bydlí s tou černou bandou. Nové výtahy už nefungují, pořád jsou rozbité, protože to haranti používají jako vozítko atd. A nájem je tam se vším 3500 korun. Tak jen všichni makejte, plaťte daně ať jste levičáci nebo pravičáci,hlavně ať uživíme naše opálené sociálně slabé......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Podivne a presne tak jak se rika! "Chces-li psa biti,hul se vzdycky najde." No a ejhle.Nasla se hul, mozna,ze je to z pozustalosti jineho Stbaka,ci bachare nez ten komu je pricitan.Co takhle z archivu pana Zantovskeho,Rumla,ci jineho dobrodeje z let padesatych m.s.Co Vy na to pani historici a soukromi podnikatele z UVZK(Ustav pro vysetr.zlocinu komunistickeho rezimu).No a Vy vsichni,kteri jste nas praskali Stbakum,dnes zapirate a propoustite lidi z prace.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Já jako jinak slušný člověk na to pouze jedno: "hlupáku".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Je pravý nebo nepravý? Synáček bude zkoumat, jestli s ním dostával na zadek od tatíčka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Tohle všechno ustane okamžitě po volbách, pak už zase komunisti nebudou nikomu vadit. Teď je to jenom strach, že by mohli získat moc hlasů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Redakce to odflakla. Mela uvest, ze obusek jest pokryt tmavymi skvrnami od krve. Analyza, ze nasla vsechny krevni skupiny, a tez stopy posevniho sekretu nekolika vezenkyn. Bez toho ta zpravu jaksi nema stavu a je proste vubec odflaknuta.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

To si dělá Týden srandu, ne? Vyrábět takové bičíkové "důkazy" ze "záhrobí," to svědčí o těžké důkazní nouzi. Taky v době opravdu nezávislého rehabilitačního šetření v roce 1968 nikdo z bývalých politických vězňů A.Grebeníčka z ničeho neobvinil. Viděl bych jiný problém. Masový vrah a prokazatelně sadistický kápo Guantánama Bush a jeho věrný kámo Havel běhají dodneška volně a nikdo je za mučení a vraždění vězňů, zajatců a za organizaci válečného vraždění nevinných civilistů ani nevyšetřuje, ani nestíhá. Zato na mrtvého, který se nemůže bránit, a kterého se báli soudit v době, kdy byl schopný se hájit, na tom se hoši z Týdne a svazák Žáček vyřádí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

.. V CSR NIKDY SOCIALISMUS NEBYL... AMIGOS... TO BYLA JENOM HRA NA POKUSNY- ISMUS .. SNAD KOMUNISSMUS JE V DUBAI A MOZNA VE SVEDSKU... NEBO....JESTE NEKDE... PO WW2 NIKDE NEBYL NEKDO KDO BY NEMEL BUTTER AUF DEM KOPF...NOVOTNY BYL UDAJNE UDAVAC GESTAPA, FIERLINGER ZASE NKVD... . SNAD JEN TONDA ZAPOTOCKY BYL SLUSNAK GENETICKY PO PREDCICH... A V ZAVERU ZIVOTA PROKLEL OKAMZIK, KDY VZAL FUNCI PRESIDENTA... ERGO.. JE TO JENOM HRA NA TIME, A PINK PONG WITH THE WORDS AND TERMS...NEMAJI VNITRNI OBSAH...A JAK VCERA PRI MODEROVANI PAN ZAK NA CRO6 V 18,1o HOD. NEBYL SCHOPEN SLADIT JICINSKEHO, RYCHETSKEHO, TOM.SOKOLA... SNAHOU POJMENOVAT CHYBY PO SAMETU...KTERE SE DNES KRUTE VYMSTILY... A VETA WINSTONA CHURCHILA O TOM , KDO VYVOLAVA POCHYBY MINULOSTI NEDAVA NADEJE NA BUDOUCNOST JEN DOKAZUJI, JAKY JE STRACH Z OTEVIRANI STARYCH KAUZ... NEBOT BUDOU STEJNE BRZY DEMASKOVAT ONY OVERLORDY TETO ZEME, KTERI JI SVYMI CINY ZHANOBILI... APROPOS, MR.GREBENIZEK, VYZVETE TOHO SVEHO FILIPA AT ZVEREJNI SEZNAM PRAVYCH DLUZNIKU U C.K.A. .. MA HO UZ PRES ROK.. NA CO CEKA??? JINDE ULITE PENIZE OFIC UZ NENAJDETE TAK SNADNO...TAM JE MATE JAKO NA DLANI, KDO SI KOLIK PUJCIL, NAFINTIL BUSINESSPLAN,KTERY ZKRACHOVAL, ZA BAKSCHICH PREVEDL DLUH NA CKA A ROZEPSAL TO JAKYSI GENIUS NA 10.000.000 LIDICEK TETO ZEME...WOW, CO VY NA TO.???SKODA ZE NEVYSEL ROK 68.. TO VSE ODPORNE SE ASI NEMUSELO STAT PO VELVETHANGOVER-U-JINAK NEBUDTE PUPPIT ON THE STRING...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

A kdy budou zkoumat Topolánkův obušek co s ním řádil v Berlusconiho vile?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů

Mamulův obušek je přece vtip ODS před volbama, srovnatelný pouze s Jannouškem a Bééééémem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Už o tom byla tady diskuze, existuje zásadní doklad, že Grebeníček naopak psal na MV o mučení. Ale tento dokument se prostě nehodí do předvolební masáže, co na tom, že se háže špína na člověka - i když už nežije. Tak jen bojujte, sakra vy se ale musíte bát socanské vlády, ono může být leccos osvětleno z té vlády modrých kavoňů. Nepomůže to, pravda vždy vyjde ven.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů

Vždy, když se připomenou zločiny komunistů, tak kvičí o tom, že i jiní a jinde něco udělali. To není omluva!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Je zajímavé že naši politici mají jen v zahraničních bankách uloženo 7,8 bilionů korun.Ovšem Grebeníček(starší) je před volbami dobré sousto.:-))))))))))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů

Kamarade, nez zacnes ohromovat proverenymi "fakty", zjisti si, co znamena cislo BILION. Pak k tomu pridej nejakou jednotku, napr. ty koruny, a nakonec to cele porovnej treba s HDP tohoto statu. Nebo si to preved na dolary ci eura a nejpozdeji tehdy zjistit, ze jsi uplny vul :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

zdroj informace?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Bude brzo na netu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Obušku z pytle ven.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Pořád čekám,kdy se redakce týdne začne zabývat dnešními a mnohem palčivějšími problémy,které trápí dnešní svět,ale minulost je zřejmě vděčnější téma.Můžete o ní psát cokoliv a nic tím neriskujete.Kdy už se vám v těch makovicích opravdu rozsvítí?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 90 hlasů

Mila Janko, nerosviti se jim! Do diskuse vstupuji vetsinou mladi lide, kteri podlehaji libive, "jasne" kritice a vidi vse cerno-bile. Diskuse o aktualnich, palcivych problemech, by vyzadovala zapojeni sede kury mozkove a hledani nebo zverejneni nejakeho nazoru, s vlastnimi zavery. A to od techto prispevatelu nemuzes pozadovat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů

No u tebe už k žádnému zážehu nedojde,tak se tím alespoň netrap.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Už jednou jsem se tě ptala,jestli to číslo tvého nicku vyjadřuje výši tvého intelektu,ale to jsem ti lichotila.Už Werich říkal,že nejhorší je srážka s blbcem a to nepotkal tebe.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

...pani Jano k upresneni:to nerikal muj pritel Jan Werich, ale pan Skutina.Dal jsem Vam bodik,zaslouzite si jej. 3/5 na Webu je polointeligentnich,tak si z jednoho pitomce nic nedelejte.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

takové bláboly si snad političtí vězni nezaslouží

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Je určitě pravda, že v padesátých letech řada lidí trpěla a k dílu dostalo hodně lidských zrůd, a nemuseli to být jen komunisté. Jak člověku, který tuto dobu osobně nezažil, ale coby plnoletý žil jen několik let v letech osmdesátých, mi však dost vadí, že se v kritice komunismu (socialismu), hovoří téměř výlučně jen o zmíněných padesátých letech. Já osobně, ačkoli jsem žil v rodině, která byla nemálo perzekuována za protirežimní postoje mého děda i otce (děda i babička byly léta v kriminále, už na základní škole mi ředitel bez obalu řekl, ať si ani nepodávám přihlášku na střední školu), jsem zažil trochu jiný komunismus-socialismus. Byla to pro mě doba, kdy se drtivá většina mých kamarádů a spoluobčanů v socialismu „zabydlela“, přizpůsobila se, kromě občasných neurčitých keců proti nějakým nešvarům, obdivu západního zboží, nebo vtipkování o tom, že Štrougal má něco s Vondráčkovou, nebo že nějaký papaláš je senilní, naprosto nic proti existujícímu režimu nepodnikala. Naopak, téměř všichni se prokazovali alespoň členskou průkazkou svazu mládeže (znal jsem jen několik mladých lidí, kteří nebyli jako já v SSM), chodili poctivě k volbám a hlasovala i v rámci Národní fronty pro komunisty. Dnes je v jakési módě tvrdit, že to tehdy jinak nešlo (ale šlo…) a že tehdejší ohýbání hřbetu a osobní aktivity udržující tehdejší režim nad vodou byly vlastně snahou o „slušný život“ v neslušném a v řadě směrů bezprávném režimu. To považuji za jedno z největších pokrytectví tohoto národa po roce 1989. O tom se ale dnes nemluví, protože tehdejší „zbabělost“ se týká většiny. Dnešním trendem, který velmi pokrucuje předlistopadovou historii, je jenom kritizovat a spílat lidem jako starý Grebeníček, komunistům, milicionářům, případně těm, kteří měli v nejednom případě tu smůlu, že se na ně zaměřila StB a zanesla je do svých seznamů. To je ale jen část reality. Ta téměř nezmiňovaná, ještě větší část skutečnosti je, že většina národa se chovala jako pokřivení, lhostejní zbabělci, která šla režimu různými způsoby na ruku. A právě chování této větší části národa bylo hlavním pilířem existence socialismu. O tom ale média téměř nepíší, netočí se o tom dokumenty. Omlouvám se těm, kteří za své názory a postoje trpěli a byli různým způsobem perzekuováni. Vás ale byla výrazná menšina. Jinak pochvala redakci – rozhovor s panem Drábkem k filmu Klíček byl skvělý. Patří k lidem, před nimiž člověk musí smeknout.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 146 hlasů

Že v tomto národě nevyrůstají zrovna hrdinové, v tom máte pravdu. Nicméně tito "pokživení zbabělci", jak je nazýváte, nikoho nemučili, nemlátili, ani k tomu nedávali pokyny. Prostě chtěli pro sebe a rodinu, zachovat v rámci možností, skromné živobytí. Kdo nutil sadisty typu Grebeníček, aby mučili své spoluobčany. Nadáváme na Gestapo, ale to byli Němci a okupanti. Zde to dělali sousedé sousedům. A nyní máme poslouchat řeči, že po dvaceti létech nemá cenu tyto zločince pojmenovat? Nebo, jako říkáte vy, že vina je rozložena v celém národě? To jsou žvásty. U soudu bývá potrestán více ten, který stiskl spoušť, než ten, který čistil pušku. A tak je to i logické a správné.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

To s tou puškou a spouští máte na mysli justici v Americe, nebo Evropě? Jinak souhlas! A taky doporučuji: http://www.webvize.cz/play.php?vid=374

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Od pana Jiřího nejde o žvásty.Podepsal bych každou jeho větu.Ostatně pod nickem ok jsem vždy četl převážně jen pohrdání celým českým národem a českou povahou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů

Tak se mi zdá, že jsem se ve svém příspěvku českého národa spíše zastal. A pokud někdy v tomto směru něco kritizuji, nevím, co je na tom špatného. Nechápu, jak můžete zaměňovat kritiku a pohrdání. Konec konců jsem Čech, stejně jako vy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Ano,v tomto příspěvku se českého národa spíše zastáváte.V jiných nikoliv.Proto jsem dodal třetí větu.Jinak by mi stačily pouhé dvě věty.Měl jsem občas pocit,že se necítíte českým občanem.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

V Německu po 2. světové válce se do tzv. denacifikace a trestání viníků téměř nikomu nechtělo. Museli to vzít do ruky vítězové, hlavně Američané, včetně Norimberského procesu. Drtivá většina Němců si totiž uvědomovala svou spoluvinu na nacismu. Volili NSDAP, byli v Hitlerjugend, nadšeně hajlovali na shromážděních. Denacifikace také poměrně záhy skončila, i kvůli studené válce. Němci cítili svou (SPOLU)VINU. Ne tak v České republice. Zde sice lidé také volili komunisty, provolávali sláva KSČ a Ať žije Sovětský svaz v průvodech, byli ve všech možných prorežimních organizacích, ale po 1989 tuto svoji (SPOLU)VINU jako mávnutím proutku ze sebe setřásli a začali si hrát téměř na oběti minulého režimu, na ty, kteří žili v socialismu tzv. slušně. To je vylhanost, schizofrenie a pokrytectví polistopadového vývoje v naší zemi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

celá denacifikace byla víc v projevech než v činech. Opravdu hodně Němců padlo ve fašistických taženích a v míru pak chyběli. Proto na úřadech, soudech ap. zůstávali fašouni, jinak by se úplně zbortila správa země.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Mno to, ze by USA trestaly nacisty beru jako dobry vtip :). Jedine co udelali bylo trideni nacistu. Meli ty, co nic neumeli (=jen vojaci), ti byli obetovani do televiznich soudnich prenosu, odsouzeni... Pak existuje ale velka skupina tech, kteri jeste mohli byt uzitecni, napriklad znalostmi z vyzkumu zabijeni, pokusu na lidech atd. Ti dostali azyl v USA za to, ze se s nimi o sve zkusenosti podeli a budou v nich pokracovat pro ne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů

To samé ovšem platí i pro SSSR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Ale vsak ja sem nerikal, ze to delaly JEN USA. Delali to vsichni. Tezko se bavit o meritku, ve kterem to delali, nehodlam rozlisovat, kdo z nich je mensi svine, oba maji ruce od krve. Ale dekuji Vam, ze jste me tak pekne zaskatulkoval :-).

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Ten "j" je komunista nebo všivák. Nacisty využívali v daleko větším měřítku i v SSSR. Takže i Rusovíé se dodnes chlubí s tím, co jím tam vytvořili ti němečtí vědci a technici. Komunisté, nebo všiváci,ve svém padoušství neberou na vědomní nic, co se jím nehodí. zato každý hovadský výmysl kterým je možné kydnout na USA.,

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Američani nacisty trestali a jestli to považujete za vtip, měl byste se vrátit do školních lavic! O Vašich znalostech problematiky svědčí poznámka, že odsouzeni (obětováni) byli ti, co nic neuměli, tj. vojáci. Měl byste si opravdu zjistit něco o denacifikaci a Norimberském procesu... Je ovšem pravdou, že Američani vzali pod svá křídla některé vědce, specialisty či lidi se znalostmi, které mohly USA dále využít, často to navíc byli býv. členové NSDAP. Jednalo se řádově o stovky lidí. Podobně postupovali Britové a v menší míře i Francouzi. Tito lidé měli znalosti, které bylo třeba získat zejména v době nadcházející studené války. Kdyby tak západní Spojenci nečinili, byli by sami proti sobě, protože Sovětský svaz si žádné servítky nebral. Narozdíl od Spojenců vedle vědců, techniků apod. angažoval (a stejně činily i sověts. satelity včetně ČSR!) spoustu zasloužilých nacistů, příslušníků Gestapa i dozorců z koncentračních táborů (ti se komunistům obzvlášť hodili do gulagů - měli zkušenosti)...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů

Jaképak tajemství? Co se nám to stále snažíte nakecávat? Zločiny komunistů jsou nad slunce jasné! A nikdo je nezpochybní, seč se snaží jak může!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Jaképak tajemství?Takové,že sdělení může být zavádějící.Pokud se k něčemu vyjadřuji,čtu celý článek.Ne jenom nadpis.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Jest okurková sezona a o něčem musí psát.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

Pro antikomunistické kvičení je vskutku nejvyšší čas, volby se opět blíží, takže osvědčená taktika, která ODS a ČSSD 20 let zaručeně pomáhá nastupuje, strašení komančema, frontama na banány, opět věci staré 70 let a hlavně odvedení pozornosti od různých Janoušků, Vojířů, Bušinů a podobných protagonistů dneška, prostě občane když zvítězí levice boj se boj..... takové to trapně jednoduché až primitivní antikomunistické kvičení je něco jako strašení církevními revoltami..........

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Je ovšem dokladem ubohé inteligenční úrovně tohoto národa, že tolik lidí, kteří nic nemají, byli tímto režimem okradeni i o základy lidské důstojnosti (bezdomovci) a spíše by našli uplatnění v minulém režimu, se s touto antikomunistickou propagandou identifikuje. Čekaje včera na 40 minut zpožděný vlak (ovšem vlaky ze všech směrů byly zpožděné) řekl jsem na nástupišti, aby řeč nestála, že za komunistů jezdily vlaky se zpožděním v zimě a dnes i v létě. Opilý špinavý mládenec, typický nemakačenkový nýmand se na mne začal rozkřikovat, že všechny komunisty, ten ksindl, je třeba pověšit. Ubožák. Chtěl bych vědět, co - kromě zjevné duševní lenosti a nízkého IQ - bylo významnější příčinou zjevně nízkého společenského statutu toho špindíry, zda komunisté nebo dnešní rvavý kapitalismus.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

v tom pripade at si radsi vyberou ty okurky nez rude kmery :o)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >