Souhlas s premiérem
Většina Čechů si nepřeje posílení vojsk NATO v Evropě

10.06.2014 12:07

Téměř tři pětiny Čechů stojí za Sobotkovým názorem, že ČR nevolá po posílení přítomnosti vojsk NATO. Jak ukázal aktuální exkluzivní průzkum společnosti SANEP, v souhrnu 58 % dotázaných, kteří představují reprezentativní vzorek domácí populace, souhlasí s názorem premiéra Bohuslava Sobotky, že ČR nevolá po posílení vojenské přítomnosti Severoatlantické aliance v Evropě.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Vaněk (22 hlasů) 10.06.2014 12:08

    Nějak se jim ta propaganda nevyvedla. :-) Kde udělali soudruzi z EUSA...

  • Karel Nakobyl (12 hlasů) 10.06.2014 12:25

    Stejně tak se většinové veřejné mínění staví proti názorům herce...

  • Jan Karel (11 hlasů) 10.06.2014 12:17

    ....a nyní zalézáme mezi půlky USA....budou se nám tady prohánět oni?

  • petr petr (10 hlasů) 10.06.2014 13:33

    Kulturní fronta má vždy a všude jedinou zásadu které se drží a to...

  • Blanka Köhlerová (9 hlasů) 10.06.2014 12:28

    Ono nám to asi stejně nebude nic platné..... ti jejich vojáci už jsou...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Řečeno s panem Zemanem, toho času na Hradě, většina populace jsou blbci. Proto takový výsledek průzkumu.

1 hlas

Odhaduje se, ze je okolo dvou milionu Cechu (emigrantu) v zahranici. Ti rozumni utekli uz 48, 68, ti dalsi rozumni odesli za praci 90- ted, takze doma zbylo neco, cehoz 58% nevypovida nic. A nebo naopak. Zbyli tam rudi a neschopni.

1 hlas

Jsme v NATO a prožili jsme roky 1948 a 1968, jednoznačně jsem pro

2 hlasy

Správně, jen at si USA zůstane kde je, my tam taky žádné vojáky nemáme.

3 hlasy

Jsem pro přítomnost vojáků NATO

1 hlas

Váš hlas má váhu soudruzi - a přesto stačil zvací dopis podepsaný pěti kovanými (Alois Indra, Drahomír Kolder, Oldřich Švestka, Antonín Kapek, Vasil Biľak) a Varšavská smlouva byla zde. Kdopak to bude tentokrát a koho pozve.
http://www.totalita.cz/txt/txt_1968_dopis_zvaci.php

1 hlas

Tož po estébáckým převratu v roce 1989 soudruzi disidenti, včetně Havla tvrdili, že již nikdy nebude ČESKOSLOVENSKO členem vojenskýho paktu a navrhovali zrušit oba agresivní vojenské pakty VS i NATO a výsledek.................

5 hlasů

Už by se to pralo a střílelo ne jinde, ale zde.

0 hlasů

Pracující občané s vlastním rozumem, který nepodléhá primitivní Fašingtonské propagandě si nepřejí posílení vojsk NATO v Evropě.

Hysterické důchodcovské ovce a nemakačenka, nakažená rusofobickým ObamaVirem, na Tyden.cz, ale ano...

2 hlasy

Jinými slovy řečeno: nadpoloviční většina Čechů je padlá na hlavu a nepoučitelná. Neumí samostatně myslet, radši by žila v kleci a případné obsazení Ruskem by jim nevadilo. Neváží si své svobody a neví, co si s ní počít...

3 hlasy

Rusku bylo ČESKOSLOVENSKO předhozeno soudruhy z USA, GB a Francie na základě rozdělení sfér vlivu po 2sv válce, nebýt toho, tak se ruští komouši do Evropy nedostali

5 hlasů

Je vidět, že ty si vážíš svobody a demokracie pro kapitalisty. Když čtu tvůj příspěvek, tak si říkám - většina lidi u nás už pomalu prokoukla. Jenom pár hňupů má ještě klapky na očích.

3 hlasy

Ano, soudruzi prokoukli a zase hledaji proruskou opratku :)))

0 hlasů

Já si vážím především sám sebe. Socialistické "svobody" jsem si užil až až, Rusů taky a v současné době jsem spokojen. A rozhodně bych tu současnou "kapitalistickou" svobodu za tu minulou nevyměnil...
S pozdravem "Deset je málo" Váš Henex
P.S. Moje máma se sice za svobodna jmenovala Macháčková, ale to ještě neznamená, že mi můžete tykat ! :-)))

4 hlasy

Bulva s Johaniděsem a Vomáčkou už píšou Putinovi zvací dopis. Zachraň nás báťuško před tím hrozným a strašlivým západním ďáblem jménem NATO...

1 hlas

Jaké posílení NATO v Evropě, když téměř celá Evropa v NATO je ?
Jde o posílení nadvlády agresivních zločinců USA nad Evropou, potažmo světem !
A dementní EU jim k tomu ještě pro zbytek světa hraje vítací tragikomedii.

5 hlasů

vcera pry na zapade ukrajiny "iniciativni" ucitel ucil na druhem stupni zacky Heilovat.
to se zas mistni rudy vemena podelaji blahem.
doufam, ze jim na to makak posle nejakou soudruzskou pomoc.
a mistni rudy vemeno np-jara se prihlasi na staz.

0 hlasů

Většina Čechů jsou blbci.

2 hlasy

Když čtu takový příspěvek, tak si říkám ano, jsme tupci. A největší ti, co si o sobě myslí, že nejsou tupci.

2 hlasy

Kejklíři mají také právo na svůj názor, ale nevím, proč jejich názory někdo veřejně uveřejňuje? Oni si stále myslí, že jsou něco extra a je mi jich docela líto. Stát by už měl konečně začít šetřit a kejklířům nedávat ani korunu. A kdo se z nich neuživí normálně, tak hybaj na pracák a pak k pásu nebo na stavby jako přidavači.

1 hlas

Kulturní fronta má vždy a všude jedinou zásadu které se drží a to KOHO CHLEBA JÍŠ TOHO PÍSEŃ ZPÍVEJ !!!

10 hlasů

Ale bohužel čím víc chleba jim dávají, tím hůř zpívají. Někdy si dokonce pletou zpěv s hlasitými srač.ami

1 hlas

To víte... Tak jak zpívala Švorcová tak už nikdo zpívat nebude. Žena za pultem, to bylo to pravé umění...

1 hlas

Zazpívej si společně s Falmerem Pochod padlých revolucionářů,zapij to pančovaným fernetem a běž si lehnout.Zítra budeš potřebovat hodně sil,až zas budeš napadat exekutora,který tě přijde "okrást".

3 hlasy

Podle knížete bychom Putinovi měli odpovědět kam vede jeho politika - další základnou NATO ve střední Evropě, tentokrát u nás. To by si asi Putin sedl na zadek, takový děs! Na našem území v celé jeho historii byli pořád nějací cizí vojáci či dokonce okupanti - Bavoři, Sasové, Prusové, Rakušané, dokonce za Napoleona Francouzi a předtím dokonce i Švédové, nakonec znovu Němci a pak Sověti. Tak nás nechte od nich trochu vydechnout.

3 hlasy

Tak Vám rudým bratrům prý zadrželi válečného zločince Ponomareva, Bulva, Vomáčka rychle do protiútoku, ať lítají rudá jelita jako o posvícení.

4 hlasy

Proč taková křeč? Mírumilovná,demokratická lidová ukrajinská armáda dosahuje na bojišti vynikajících úspěchů,východ ukrajiny je prakticky osvobozen,lid vítá osvoboditele a nové vůdce a vy se rozčilujete. Ať vám nepraskne žilka.
P.S. Dodržujte pitný režim v tom horku,vodku ale néééé!

3 hlasy

Za kremelskou zdí, rudý nácek bdí.

1 hlas

Za kremelskou zdí, rudý nácek bzdí...

0 hlasů

Autokokodááááááák ............:-)

0 hlasů

Laska k sovetskemu svazu nerezavi :))))))

2 hlasy

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/196750-americti-piloti-vrtulniku-strileli-iracke-civilisty-vcetne-deti-potvrzuje-video.html

2 hlasy

Jo a američtí hrdložezové vraždili i děti v Hirošimě a Nagasaki.Soudruzi Peršing,Morávek,Kojzar a spol. to tak říkávali a ti měli vždy pravdu.

4 hlasy

Na to, že průzkum byl provedený v domech s pečovatelskou službou za oběd a častušku zdarma, to zas takový úspěch není. Bulva s Vomáčkou si byli pěkně po bolševicku hlasovat hned pětkrát.

4 hlasy

...a multinick jara-np se z toho prave po*ral.
nastesti zadna skoda, v solidarite s jednim nejmenovanym rakusakem, toho casu u nas, se dobrovolne posira 3x denne.
a to se pocita, vid ty rudy vemeno jedno :-)

1 hlas

Většina Čechů je spokojená se zdegenerovaným ožralcem Lalokem,psychopatem Ištvánem zneužívajícím "orgány činné v trestním řízení" pro svojí osobní pomstu, nefachčenkem Bohoušem a estébáckým práskačem Burešem,takže od této většiny nelze nic rozumného očekávat.

4 hlasy

Horák, voni muj být pěkně zamindrákovanej blb. Asi to pěkně se... rreee, když ti vo kterejch mluvíte to někam dotáhli a voni je musej ještě platit a voni jen mohou pindat své pitomosti, za který dostanou kulový..........

4 hlasy

Volební právo by se mohlo odvíjet např. od minimální výše odvedených daní, popř. dosaženého vzdělání (plutokracie kombinovaná se sofokracií). Potom by problémy vámi vyjmenované tolik nehrozily.

2 hlasy

Tak no tohle by doplatili nejvíce ochránci parazitů z ODSTOP. Jejich voliči jsou proslulí vyhýbáním se daňové povinnosti. A všeobecně je známo, že voliči pravice patří k té hloupější poloviny populace (prokazují to výsledky výzkumu z USA a Velké Británie, u nás to bude podobné).

1 hlas

Zase lžeš, tak jako obvykle.
Průzkum byl prováděn v Kanadě. Tam je ale význam slov pravice a levice posunutý, pravičáky přdstavují příznivci ultrapravice (něco jako DSSS) a levici voliči středu. Exoty typu našich komunistů tam nemají...

0 hlasů

No nevím,nevím.Bonzáka Bureše volili hlavně bývalí voliči ODS,kteří mu skočili na lep,asi si mysleli,že z něho prachy udělaly lepšího člověka nebo jim vadí jen práskači s holou prdelí,kdo ví...

3 hlasy

Nejvíce Čechů vybralo jako nejoblíbenějšího politika Grosse, Ratha... :) zkrátka, většina Čechů má obrovský politický čich :D

4 hlasy

Že si to nepřeje většina ještě neznamená, že je to dobře.
Například Zemana také zvolila většina a slušní lidé se za takového prezidenta musí jen stydět.
Ještě že jsme v NATO, jelikož na členy aliance si ten kremelský fašoun nedovolí vystartovat jako na Gruzii nebo Ukrajinu. Ale nemůžeme jen brát, je třeba i dávat, že.

5 hlasů

...hlavne, ze ty uz davas. 3x denne nastavujes makakovi. bacha na hemeroidy.

kdyz se Rusak podiva na Stropnickyho, tak se musi podelat strachy. nebo smichy?
pravda je, ze zbavit se novvodobych fasounu v Kyjeve Rusum chvili potrva. ale prace kvapna, malo platna.

0 hlasů

... no hlavne, ze ty uz davas. 3x denne nastavujes makakovi. bacha na hemeroidy.

a kdyz se Rusak podiva na Stropnickyho, tak se hned podela strachy. nebo smichy?
Pravda je, ze zbavit se novych fasounu v Kyjeve bude Rusum chvili trvat, ale prace kvapna, malo platna.

1 hlas

Naše drahé a vydařené vojenské mise v rámci NATO(bývalá Jugoslávie,Irák a Afghánistán)bohatě jako příspěvek člena NATO stačí tak nač jsem ještě zvát cizí žoldáky.

4 hlasy

Zeman to měl snadný. Když do druhého kola postoupil huhňavý dement.

4 hlasy

Měl to snadný,protože vám neustále tvrdil,tvrdí a dokud nenatáhne bačkory tvrdit bude,že za vaše "neštěstí" si nemůžete sami,ale že vás do něj uvrhli Kalousek a modří tuneláři.

5 hlasů

Dement byl tvuj huhnavy fotr, kdyz se s nim tvoje matka spustila. A tak se na svet dostal socanek - TY:-)))

3 hlasy

Tvoje matka byla škaredá píča jako je Madeleine Albright. S tebou bych rozhodně neměnil.

0 hlasů

Když si představím, že toto sprosté hovado je aktivním členem ČSSD...

0 hlasů

Otázka je špatně položená,většina Čechů si nepřeje posílení NATO v Čechách,podobně se vyjádřili i Slováci.

5 hlasů

V CR je potreba protiraketovy destnik plus americka letecka zakladna. Nejaka Vomacka o tom nemuze rozhodovat.

6 hlasů

Jste vlastizrádce stejně jako ti kteří si sem zvali cizí vojska v roce 68.

6 hlasů

Za to Natržená Prdel snad ano?

2 hlasy

:o) Soudě podle ega? Ano! :o)

1 hlas

Historie se zřejmě bude opakovat. Asi není náhoda, že jsme se vždy vyhýbali boji za svobodu - 1948, 1968, drtivá většina národa se prostě vzdala "přesile" a přizpůsobila. Dnes zase vlastní armádu decimujeme 1% rozpočtu a demokratické spojence schopné efektivní obrany trvale odmítáme. Tento národ může být svobodný jen zvláštní shodou náhod, sám o sobě totiž o svobodu nestojí a naprosto není schopen o ni usilovat dokonce ani nenásilně, natož za ni bojovat. Zcela zákonitě o ni v kritických okamžicích historie přicházíval a zřejmě znovu přijde při prvním nárazu nepříznivých okolností.

3 hlasy

jsem rad ze je nase země ze sparu Ruska a je zakotvena v EU a v NATO

5 hlasů

Ono je jedno, jaký spár to je. Spár zůstane spárem. Mám jen obavy, že tyto současné spáry nás hned tak nepustí.

6 hlasů

Proč by nepustili. Víte o nějaké členské zemi NATO, kterou by okupovali jiné členské země NATO.

P.S. Kromě NSR, které bylo okupováno před vstupem do NATO a důvody její okupace jsou snad všem jasné.

1 hlas

Ono nám to asi stejně nebude nic platné..... ti jejich vojáci už jsou rozlezlí skoro všude. Radar sice neprosadili, ale asi to nebude nadlouho. Američani se prostě musí nakydnout všude a většinou jim to dopadne. Naše smůla!

9 hlasů

presne. jako za bolseviku. bude se hlasovat tolikrat a tak dlouho, az se to prohlasuje.
na konci uz totiz budou k urnam chodit jenom skalni rudy vemena jako jara-np.

0 hlasů

Americka vojska v Nemecku (NATO) byla velmi oblibena. Jen par komunistickych blaznu rvalo.

1 hlas

Matko, uzivejte si zivota. Doba, kdy jste jezdila do kapitalisticke NSR, se nevrati a vy se s tim smirte. Komousum vaseho razeni odzvonilo.

5 hlasů

Zato vy si v tomhle svinčíku, co tady panuje, zřejmě rochníte, co? No nic, je vám přáno, doufám, že ne nadlouho.

3 hlasy

Matko, vy mozna zijete ve zvlastnim psychologickem rozpolozeni, kteremu rikate svincik. To je dano tim, ze se neumite radovat z malickosti a jste rozena negativistka. Jen vas o neco poprosim: nemohla byste prestat s sirenim te blbe nalady? Nechte si ji u sebe doma a obstastnujte sve pribuzne. I kdyz podle vasich komentaru se tak uz davno deje a proto s vami nikdo nevydrzi. Zamyslete se nad sebou.

0 hlasů

Vyjímečně s Vámi souhlasím, mám fakt blbou náladu. Ale mýlíte se, že ji šířím. Já ji naopak tady na těch diskuzích získávám. Když vidím, jak jsou lidé rozeštvaní a nakrknutí. Ápropo, přála bych všem útočným a vzteklým diskutérům, kteří se uchylují k urážkám, protože jim chybí argumenty, aby měli takové rodinné zázemí, jako já.

1 hlas

Pane, nevím, kde jste sebral, že mám garsonku a že jsem sama. Ani jedno není pravda, mám dokonce dva byty a de facto jsem za vodou. Ale jen díky minulému režimu, kdy jsme si mohli dům postavit a nezadlužit zároveň snad i pravnoučata. Žádný závěr života není radostný, ale co se týče zabezpečení, jsem taky spokojená. Ale protože mám hromadu vnoučat, děsí mě a štve, do jaké doby jsme je přivedli. Mám o ně velký strach, proto si v této době nemohu "rochnit" jako někdo. Vysvětluju Vám to proto, že Vás mám za vyjímečně slušného oponenta, který nepostrádá argumenty. Bohužel máme asi opačné zkušenosti.

1 hlas

Já se té vaší "blbé" náladě ani nedivím. Velkou část života jste prožila ve vlastním domě, který jste po smrti manžela musela prodat, protože vás k tomu donutily dcery, které chtěly dědictví po otci. Nakonec jste skončila někde v garzonce, sama jak kůl v plotě. Neradostný závěr života...

0 hlasů

Stejně tak se většinové veřejné mínění staví proti názorům herce Oldřicha Navrátila, básníka, písničkáře, prozaika Jana Buriana, spisovatele a písničkáře Jana Vodňanského, skladatele, textaře a hudebního dramaturga Jana Spáleného, herce a producenta Václava Marhoula či herečky a zpěvačky Pavlíny Filipovské, kteří se postavili proti postoji premiéra Bohuslava Sobotky a naopak vyjádřili souhlasné postoje s Karlem Schwarzenbergem. Copak?Mají malou gáži a potřebují na sebe upozornit? A co když je těch 58 % začne ignorovat,to bude švanda.

12 hlasů

Oni prece nepotrebuji, aby je ignoroval nejaky Nakoupyl. Ten prece ignoruje vsechno a kazdeho:-)

1 hlas

No, taky si myslím, že na sebe potřebují trochu upozornit, vždycky kecali do politiky herci,o které upadal zájem.

4 hlasy

Po celou naší historii se chováme stále stejně a pak se divíme, jak se nám tady prohánějí fašisté z Německa nebo Ruska.

2 hlasy

....a nyní zalézáme mezi půlky USA....budou se nám tady prohánět oni?

11 hlasů

Konkrétně jako v čem? Radar jsme odmítli, žádná základna USA tady není, tak v čem?

2 hlasy

Bolševici myslí jen v souvislosti s prdelí. Buď tam zalést, nebo tam poslat. Něco jako dobrovolná spolupráce je jim naprosto cizí.

1 hlas

Alespoň se ty hňupe nauč gramatiku! Ale ve tvém případě je to zřejmě nadlidský úkol. Nevzdělaní idioti by neměli mít přístup k internetu.

1 hlas

Nějak se jim ta propaganda nevyvedla. :-) Kde udělali soudruzi z EUSA chybu ? :-)

22 hlasů

Ahahah. Vtipné. No jestli to není tím, že žádná propaganda neprobíhala? Esli v internetovým new speaku neznamená slovo propaganda spíš " nesouhlas s mým názorem a nechce se mi to psát celé" propaganda je spíše organizované, cílené ovlivňování veřejného mínění za použití jakýchkoliv prostředků. No, tak dokonalou organizací a ovládáním medii oplývají především režimy řekněme tužší. Pokud je západ tak neschopný, jak stále čtu, jak by takovou propagandu zvládl? Myslím, že žijete ve svém světě, doporučuji vyrazit do světa a trochu se porozhlédnout. Svět skrz internet je dost zkreslený.

0 hlasů

Ahahah. Vtipné. No jestli to není tím, že žádná propaganda neprobíhala? Esli v internetovým new speaku neznamená slovo propaganda spíš " nesouhlas s mým názorem a nechce se mi to psát celé" propaganda je spíše organizované, cílené ovlivňování veřejného mínění za použití jakýchkoliv prostředků. No, tak dokonalou organizací a ovládáním medii oplývají především režimy řekněme tužší. Pokud je západ tak neschopný, jak stále čtu, jak by takovou propagandu zvládl? Myslím, že žijete ve svém světě, doporučuji vyrazit do světa a trochu se porozhlédnout. Svět skrz internet je dost zkreslený.

0 hlasů

Ahahah. Vtipné. No jestli to není tím, že žádná propaganda neprobíhala? Esli v internetovým new speaku neznamená slovo propaganda spíš " nesouhlas s mým názorem a nechce se mi to psát celé" propaganda je spíše organizované, cílené ovlivňování veřejného mínění za použití jakýchkoliv prostředků. No, tak dokonalou organizací a ovládáním medii oplývají především režimy řekněme tužší. Pokud je západ tak neschopný, jak stále čtu, jak by takovou propagandu zvládl? Myslím, že žijete ve svém světě, doporučuji vyrazit do světa a trochu se porozhlédnout. Svět skrz internet je dost zkreslený.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov