Hlavní strana > Domácí > Politika
Lánská schůzka
Zeman jedná s komunisty, vyhrožuje sociálním demokratům
23.07.2013 10:47 Aktualizováno 23.07. 12:42
Za prezidentem Milošem Zemanem dorazil do Lán předseda poslaneckého klubu komunistů Pavel Kováčik. "Přijel jsem především jako přítel," řekl novinářům při příjezdu. Na programu schůzky je zejména otázka vyslovení důvěry "odbornické" vládě Jiřího Rusnoka, které má Poslanecká sněmovna na programu 8. srpna.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Bořivoj Pauk
24.07.2013 11:25
Pauk
Zeman se vrací, odkud přišel (jako Kuky). Do ČSSD byl vyslán jako agent Minařík do SE.
Rakovinový nádor předlistopadové KSČ metastázoval do postkomunistických falešných a bezduchých oposmluvních prognosťáckých partají a partajiček (ODS, ČSSD, KSČM, VV, ANO, SPOZ atd.), které vůči totalitou postiženým voličům nadále uplatňují tradiční "vedoucí úlohu strany" - jen ve zdánlivě pestřejší podobě. Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem čecháčkostánu za Ural a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
0 hlasů
Pavel Michal
23.07.2013 23:56
Michall
hokynářské počty místo služby zemi, program žádný, ..každá povodeň řádí jako ve stepi, voda se neuchová, hned zase extremní sucho..tahlke země nepotřebuje papaláše ani pupkaté nestřídmé, ale PRÁCI,
0 hlasů
Karel Walther
23.07.2013 17:15
cvach
Bohužel ČSSD+KSČM+VV 101 dohromady nedá navíc se ozývá Paroubek stím svým Bendou že Rusnokovu vládu také nepodpoří tak že to neleží jen na ČSSD a i kdyby pověřil Zeman Sobotku v druhém pokusu tak tak to dopadne stejně ,bohužel levice nemá většinu tak že se mužem zase připravit na pravicový teror a zlodějny.
7 hlasů
Jan Švarda Ing
23.07.2013 16:59
jansva
Nejhorší pro zemi je návrat koalice ODS TOP a LIDEM a Nečasova vláda i bez Nečase s Kalouskem. To má M.Zeman pravdu. Kdo volil knížete jako Dienstbier nemá dirigovat ČSSD. Církevními restitucemi a Kalouskovou reformou nejde dál pokračovat.
6 hlasů
M ES
23.07.2013 14:27
MES
Redakci děkuji za smazání příspěvku.
Jsem také zvědavý, kdy konečně zablokujete toho žlučovitého provokatéra Lustiga, který tady den co den plive špínu na Českou Republiku - zřejmě proto, že dílem nic jiného neumí a dílem proto, že si komplex občana druhé kategorie musí někde vybít.
11 hlasů
Baryk Baryk
23.07.2013 16:15
Baryk
Vy víte moc dobře proč jste byl vymazán. Mluvíte tu sprostě, podporujete zločinecké organizace, vyhrožujete věšením a i jinak jste celkově velmi hloupý. Redakce si např. vámi uváděného pana Lustiga velmi váží, stejně jako např. i pana Šimurdy. Jedná se o vzdělané a chytré osobnosti českého diskurzu, což může u občanů s menší duševní kapacitou vyvolávat zděšení a revoltu. Uklidnětě se a zkuste to rozchodit.
2 hlasy
M ES
23.07.2013 19:15
MES
Tebou se ani nemá cenu zabývat, hloupý Poláku, proti tobě je Lustig opravdu ještě inteligent.
Dej si pár vašich sušenek s krysím jedem a bude ti líp.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
23.07.2013 16:57
Blanka
No to mě podržte! Proti Šimurdovi nic, ale jestli Lustig je vzdělanec, tak jak potom musejí vypadat blbci?
5 hlasů
Jozin z Bazin
23.07.2013 14:05
Hugasek28
co to co to? tady zmizely dve tretiny diskuze a ac to byli vetsinou prispevky lidi se kterymi nesouhlasim viz pani Kohlerova je to teda smutna realita svobodneho vyjadrovani nazoru na nasem serveru a doufam ze se jedna jen o technickou chybu....
6 hlasů
Blanka Köhlerová
23.07.2013 14:12
Blanka
Taky jsem se všimla. Díky za postřeh.
1 hlas
Vlasta Smutná
23.07.2013 14:18
smutny
Nebylo to prostě proto, že se vyjadřovali v rozporu se slušností a vkusem?
4 hlasy
Viola Valešová
23.07.2013 16:07
Viva
Tak to by museli v první řadě smazat Vlastu Smutnou.
9 hlasů
Jozin z Bazin
23.07.2013 14:18
Hugasek28
to ale musi byt vazne technicka chyba nebyly to zadne vulgarni nebo urazlive prispevky obcas se to tu stane nemyslim ze by to udelal nejaky cenzor v redakci
2 hlasy
Baryk Baryk
23.07.2013 16:17
Baryk
To dělají za peníze Izraeile ti hackeři z Kopidlna. Zmetci, vymázli volnou myšlenku.
1 hlas
Karel Musil
23.07.2013 14:00
KarelMusil
Je otázka, zda pověření Němcové není Zemanův bluf. To by porušil slib svým voličům, že nedopustí vládu
bývalé koalice. Je pochopitelné, že chce vládu Rusnoka prosadit, i když pro prezidenta neobvyklé, aní ale jasné, kde by sehnal těch asi 6 přeběhlíků od stojedničky, když přeběhlíky opovrhuje.
1 hlas
Blanka Köhlerová
23.07.2013 13:56
Blanka
Tady admin je asi taky strejda Smutnýho a Horáka. Tak hodně úspěchů!
7 hlasů
Eva Adamová
23.07.2013 16:44
EvaA
Zdravím Blanko, je to fakt divné, že maže slušné příspěvky. Buď vás smutná/ý nabonzoval, nebo už tady někdo psal, že admin je smutný vlastík.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
23.07.2013 16:49
Blanka
A víte, že je to možné? A tady ten čokl pode mnou mě chce dokonce zrušit! Já asi upadnu!
4 hlasy
Baryk Baryk
23.07.2013 16:18
Baryk
Köhlerová, že si nedáte pokoj? Zruším vám registraci a můžete si pak přispívat jen na opocené kuchyňské okno.
3 hlasy
Johan Rey
24.07.2013 06:23
Johan
Vy jste t.z.v. typický "pravicový" demokrat.O myšenku nezakopnete, ale rušit by se Vám zachtělo.Nedělal jste před převratem v tiskovém dohledu?
3 hlasy
Blanka Köhlerová
23.07.2013 16:47
Blanka
Hana Há
23.07.2013 12:41
Host
Pokud vím, tak navrhuje i panašování. To se mi nezdá špatné, protože v celém spektru stran lze najít rozumné politiky. Beru to jako příspěvek k diskusi. Důležitá se mi zdá odvolatelnost poslanců. Také je potřebné všeobecné referendum, které by bránilo klientelistickým excesům.
3 hlasy
Josef Lustig
23.07.2013 12:40
Andersen
Nejkomunistictejsi narod v Evrope jeste ani po 50 letech komunisticke diktatury nepochopil, ze s komunisty vede cesta jen do bidy a dobre organizovane nesvobody. Jak musi byt narod zatemnen, aby naletel zase ozralum a lharum :)))))))))))))))
3 hlasy
Josef Lustig
23.07.2013 17:53
Andersen
Damy a panove, psat se ma slusne a vkusne. Nikdo tu nechce trpet REFLEXNI sprostarny komunistickych fanousku !! :)
0 hlasů
Viola Valešová
23.07.2013 19:20
Viva
Psát se má slušně a vkusně....tak tohle si,pane Lustigu, opakujte od rána do večera.
1 hlas
Blanka Köhlerová
23.07.2013 19:03
Blanka
Jdi už do kelu, onkel...
2 hlasy
Blanka Köhlerová
23.07.2013 13:28
Blanka
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
M ES
23.07.2013 12:56
MES
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Blanka Köhlerová
23.07.2013 12:53
Blanka
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Hana Há
23.07.2013 12:37
Host
Odvolávání se na ústavní či parlamentní zvyklosti považuji velkou manipulaci. O těch lze hovořit ve Velké Británii, která NEMÁ psanou ústavu a jeji právo se vytvářelo po staletí. 20 let existence ČR je příliš krátká doba. Nejdelším období tu bylo 40 let socialismu a tam opravdu platilo, že o všem rozhodovala strana. Tuto zvyklost není dobré vracet. Určité pravomoci prezidenta považuji za nezbytné. To bychom za chvíli mohli tvrdit, že k parlamentním zvyklostem patří korupce a hlasování ve prospěch klietelistických zájmů. To je současná největší hrozba.
9 hlasů
Bořivoj Pauk
23.07.2013 12:20
Pauk
V Česku není ani jediná autentická strana - jen Potěmkinova vesnice "standardní" Klauzemanovy prognosťácké vylhané "demokracie", složené ze sulcovitých nesoudržných tlup levorukých žvanilů a zlatokopů s těmi nejpřízemnějšími motivy, stran a straniček vzniklých na troskách KSČ. Nešťastní bývalí „pracující“ se drží zoufale těchto trosek jako trosečníci do sebe zhroucené parodie Titanicu. ODS i ČSSD nepřežijí své šarlatánské maloměšťácké "zakladatele" a nebude to žádná škoda. Tuto zdánlivě bezvýchodnou situaci lze výhodně využít pro vznik autentické, občanskoprávní politiky, založené na důsledné osobní odpovědnosti jak voliče, tak zastupitele, na zákonné bázi občanského zákoníku - nikoli na vylhaném "veřejném právu".
Blíže viz odkaz na konci příspěvku.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
1 hlas
Bořivoj Pauk
23.07.2013 12:18
Pauk
Kdypak se obnoví Zemanovo pozastavené členství v KSČ ???
Tanečky šamanských zemanovských politiků kolem větší adresnosti politického systému:
Miloš Zeman např. navrhuje přímou volbu poslanců - bez zpětné vazby - a navíc ve velkém počtu drobných obvodů, takže brzy bude poslance volit jen jeho vlastní rodina. Podobně je to s populistickým fondem pro snížení státního dluhu. Jen blázen nebo cynický populista by do něj přispíval. V adresném a zpětnovazebním systému, může každý zmocnitel (volič), který se dostane do vlastního individuálního debetu (nikoli dnešního 160 ti tisícového) ale dejme tomu několikakorunového - může si vybrat mezi možností vyčkat "ve vyloučení z voleb" do té doby, až schopnější spoluobčané státní pokladnu doplní i za něj - nebo z vlastní kapsy svůj konkrétní dluh státu vyrovnat a tím okamžitě opustit "trestnou lavici" a opět volit.
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
2 hlasy
Baryk Baryk
23.07.2013 12:15
Baryk
Miloslav Weiss
23.07.2013 13:03
whitebeard
a zahradníkům!!:))
6 hlasů
malo1 malo1
23.07.2013 12:29
malo1
No on je problém v žádném státě ještě nebyl zaveden.Kde nic není,ani smrt nebere.:-)
6 hlasů
Petr Dvořák
23.07.2013 12:45
gogan
No ale už jen to zavádění hodně smrti přineslo.
1 hlas
malo1 malo1
23.07.2013 14:17
malo1
To nejsme v rozporu,ale nesmíme přeskakovat fáze.
1 hlas
malo1 malo1
23.07.2013 14:26
malo1
Ještě dodatek,silně pochybuji,že komunisté-podnikatelé mají zájem o staré pořádky.Politika je dobře placené "řemeslo",tak pokud není prostor v pravo,"zaměstnám se vlevo,když ani tam není prostor,tak si založím středovou stranu.Kdo pozorně sleduje dění,musí mít pochybnosti o mnohých,že "pracují na základě přesvědčení.Proto je stav,jaký je.
2 hlasy
Petr Dvořák
23.07.2013 14:51
gogan
Komunismus je utopie a pokud se snaží o jiný program, už to zase není komunismus.
Samozřejmě, že komunisté-podnikatelé nebudou mít zájem o návrat před r. 89. (ten proběhl jak proběhl především díky tomu, že spousta vlivných komunistů - ne ty hloupý loutky ve vedení - prostě potřebovali investovat nahrabaný prachy a úročit styky ), komunista-podnikatel nutně bude mít stejný zájmy jako kterýkoli jiný podnikatel (proto mě od něj proletářství přijde jako póza). Souhlasím komplet s Vaším pojetím "Politika je dobře placené "řemeslo"".
1 hlas
Hana Há
23.07.2013 12:08
Host
Myslím, že je čas ujasnit si priority. Chceme prosperující, demokratický, právní, nezkorumpovaný stát? Pak je dobré, aby se všichni lidé sjednotili, třeba za snahou prezidenta. Obzvláště, když se ukazuje, že přímo v parlamentu může beztrestně působit mafie na bázi, kdo dá víc, v jeho prospěch se bude hlasovat.
18 hlasů
Václav Horák
23.07.2013 12:22
pozorovatel
Pomocníci VB,estébáci a jejich donašeči,politruci,kádrováci,absolventi Vokovické Sorbonny a alkoholici na soc.dávkách se už dávno sjednotili za snahou Milouše o návrat do ruské bídy,diktatury a špíny.
4 hlasy
Blanka Köhlerová
23.07.2013 12:10
Blanka
Zní to rozumně. Ale podle mě je to utopie. Koryta jsou koryta.
4 hlasy
Hana Há
23.07.2013 12:20
Host
Jiné státy mají mechanismy, které nedovolí z poslaneckého mandátu udělat koryto až tak bezbřehé. Např. v Rakousku byl odsouzen poslanec, protože přijal úplatek za hlasování. V ČR po výroky NS věc nemyslitelná. Asi by bylo potřeba opravit či upřesnit Ústavu nebo požádat o výklad Ústavní soud, aby podobné rozhodnutí nemoho být již nikdy vysloveno.
7 hlasů
Blanka Köhlerová
23.07.2013 12:52
Blanka
Správně! Jenže to bude u nás ještě nějakou dobu trvat. Určitě se to nestane za stávajícího stavu. Snad se ledy pohnou, i když vidíte kolem sebe, jak je to těžké. Chce to trpělivost, nevšímat si nenávistných výkřiků a slin, stejně je jim to houby platné.
4 hlasy
decvv drffg
23.07.2013 12:07
comso
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Vlasta Smutná
23.07.2013 11:47
smutny
Nejhorší varianta by byla návrat komunistů.
6 hlasů
Eva Adamová
23.07.2013 16:39
EvaA
Jak pro koho... :-)))))
4 hlasy
jan janík
23.07.2013 11:42
jarda
S KSČM nejednat !
Chce to nové volby a nechat je vyhrát, vy trubky ! :-)
11 hlasů
Václav Horák
23.07.2013 11:22
pozorovatel
Komunistické svině mají Milouše rády,např.estébácký práskač Stratos o něm dokonce napsal píseň. http://www.youtube.com/watch?v=RfWAHZEnuss
6 hlasů
Jozin z Bazin
23.07.2013 11:04
Hugasek28
nadstranicky prezident ...chachacha... kreten vozralej to tu vede jako Putin A BUDE HUR DEJTE NA MA SLOVA
6 hlasů
JAN JAN
23.07.2013 11:01
Janek
Už není nadstranickej prezident?
4 hlasy
Vlasta Smutná
23.07.2013 11:51
smutny
Nikdy ani nebyl, jen nevím jakých 10 milionů lidí chce být prezidentem. Myslím si, že i ta část která ho volila je z většiny pěkně rozmrzelá.
4 hlasy
malo1 malo1
23.07.2013 12:02
malo1
Paní Smutná a který prezident nadstranický byl?To je tak zábavné jako když někdo tvrdí,že poslanci hlasují podle svého svědomí a přesvědčení,když je to na 100% jednotně.:-)
5 hlasů
Jozin z Bazin
23.07.2013 11:55
Hugasek28
osobne znam nekolik lidi kteri si ted velmi nadavaji ze nevolili proti nemu ..... to jsme dopadli .....
3 hlasy
malo1 malo1
23.07.2013 12:22
malo1
Určitě tací jsou,ale nechci být nezdvořilý,lepší v nabídce nebyl.
4 hlasy
Jozin z Bazin
23.07.2013 12:30
Hugasek28
no aspon jste slusny a vynechal jste nadavky o spicim uslintanem atd atd atd jak tu citam ..... ano lepsi nebyl horsi take ne... co nadelame .....
1 hlas
Petr Dvořák
23.07.2013 12:53
gogan
Pravda, byla to podivná sbírka z národa.
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Hana Há (18 hlasů) 23.07.2013 12:08
Myslím, že je čas ujasnit si priority. Chceme prosperující,...
jan janík (11 hlasů) 23.07.2013 11:42
S KSČM nejednat ! Chce to nové volby a nechat je vyhrát, vy trubky !...
M ES (11 hlasů) 23.07.2013 14:27
Redakci děkuji za smazání příspěvku. Jsem také zvědavý, kdy konečně...
Viola Valešová (9 hlasů) 23.07.2013 16:07
Tak to by museli v první řadě smazat Vlastu Smutnou.
Hana Há (9 hlasů) 23.07.2013 12:37
Odvolávání se na ústavní či parlamentní zvyklosti považuji velkou...