Ta porodní bába je mentálně zaostalá kráva , neuměla a, zabila ditě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | SVĚT APLIKACÍ | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Sobota 26. 5. 2012, svátek má Filip
24.09.2011 12:30 Exkluzivně
UVNITŘ ANKETA. Soudní proces s Ivanou Königsmarkovou, prezidentkou Unie porodních asistentek, která vedla komplikovaný domácí porod, po němž mělo dítě těžce poškozený mozek a letos zemřelo, nebyl spravedlivý, míní její advokátka Adéla Hořejší v rozhovoru pro on-line server TÝDEN.CZ.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Ta porodní bába je mentálně zaostalá kráva , neuměla a, zabila ditě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Tohle ani nestoji za komentar ... Skoda ze lidem jakojste vy je dovoleno verejne se vyjadrovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů
Kdybych se zrovna rodil a uviděl ten ksicht, tak si pomáhám zpátky !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Je třeba si uvědomit, že u dnešních žen je v 99% nutno považovat těhotenství za nemoc. Vím, že to zní hrozně, ovšem dnešní ženy už nejsou schopné porodit na poli, hodit dítě do loktuše a pokračovat v okopávání jako kdysi. Kolik je nerizikových těhotenství? Proto je domácí porod nezodpovědnou hračkou různých alternativních podivínek, které jsou většinou mírně bláznivé i jinak (veganky, různé církve, aktivistky za to či ono a podobně). Stavěl bych se za uzákonění povinného porodu v porodnici.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
To snad nemůžete myslet vážně! Dokud si lékaři a porodnice neuvědomí že rodička a novorozenec nejsou a priori pacienti tak bude domácích porodů přibývat víc a víc. A nechápu jak si muž může dovolit takto hovořit jako by měl sám za sebou několik porodů!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Takhle zvanili politicti komisari kdyz nahaneli sedlaky do JZD. Ja bych jeste uzakonil ze zemrit se smi jen v krajske nemocnici. Po obdrzeni razitka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Tak až tě bude bolet zub, tak zavolej, a já tě přijdu se svojí Black a Decker odvrtat domů, kde se cítíš bezpečně. Určitě to bude lepší než stresovat tě v ordinaci a ještě k tomu povinně. Když zkolabuješ, otevřu na tebe okno namísto abych ti dal kyslík a intravenózní injekci. Krevní tlak ti změřím pomocí tlakoměru k hustilce a krevní testy udělá můj syn v soupravě "mladý chemik". Jo? Ovšem tady budeš nastrkovat kůži jen ty, což by nikomu nevadilo. V případě porodu doma ovšem matka nastrkuje taky život dítěte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Pokud s tím bude souhlasit, tak proč ne? Ale nařizovat mu to snad nebudeš, jako se o to pokouší bolševici z ods.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 2 hlasy
Jedna se o dlouholety spor, zda maji porodni baby smet provadet porody doma. Tento pripad se hodi k tomu porodni baby a jejich praci diskreditovat. O smrt ditete pri tom tem akterum vubec nejde. Jde o prachy a vliv na rozhodovani. Typicky poskomunisticky spor vedeny brutalne proti slabsim a s podplacenou justici. Uz chybi jen aby se k tomu vyjadril nekdo z Hradu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
nejedná se o Vámi popisovaný spor, kdežto o to, zda PA I.K. poskytla patřičnou péči novorozenci. A tu neposkytla, nejspíše proto, že ji neumí, jak vyplývá z její výpovědi, citované na idnes.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Podstatné není, co si advokát myslí o porodech doma (advokátka se zde rozepisuje málem jako znalec v oboru porodnictví) ,. kdežto zda PA poskytla patřičnou péči novorozenci. Z vlastní výpovědi PA plyne, že to, co prováděla s novorozencem, je naprosto špatné a nemá to nic společného s lege artis prováděnou základní neodkladnou resuscitací. Je z toho i zřejmé, že PA správný postup nejspíše ani neznala. Není divu - před časem vypověděla pro jedno médium - reflex nebo respekt - , že při porodu doma se nmůže nic stát.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Začnu tím, že eM lže.
Naprosto zavádivý je také údaj o certifikaci. IK je plně způsobilá k profesi PA, chyběla jí registrace samostatného zdravotnického zařízení -- což ovšem není chyba její, ale státu, který není schopen tuto skutečnost porodním asistentkám zajistit a registrace jim odmítá.
O dítěti jistě mají rozhodovat oba rodiče - osobně se domnívám, že v případě domácího porodu se téměř vždy jedná o souhlasný postoj. Konečné slovo však z logiky věci musí mít žena. To ona rodí, ona se při porodu musí cítit bezpečně. Právo dítěte je pak v okamžiku porodu věc podle mě dost složitá. Když to dovedu do jiné roviny: Kde je toto právo např. v okamžiku potratu ze zdravotní indikace, btw, vyžadují nemocnice souhlas otců s takovými zákroky?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Shrnuto - nelžu, co? Registraci neměla (ano, použil jsem synonymum certifikace) a jinak lhala o plodové vodě, na dítě otevírala okno a polévala jej vodou jak ve středověku a další... Takže je způsobilá a nebo není? Splnila všechny potřebné předpoklady a nebo nesplnila? Konala vše tak jak měla a nebo nekonala? Prostě jednala amatérsky a svévolně. A řeči o "bezpečném se cítění matky"? Větší hloupost jsem neslyšel. Pokud se někdo někde v duchnách cítí bezpečněji než v zařízení, kde je po ruce víceméně okamžitá pomoc třeba několika lékařů, krev, nástroje i monitorovací technika, pak je možno jej považovat za podivína a nebrat jej vážně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
"bezpečném se cítění matky" - nejspíš jste neslyšel, protože jste chlap. Nebo jste už někdy rodil? Vy víte, jak se žena cítí, když rodí? Jste trochu mimo. Pro info-rodila jsem 2x v porodnici, ale podporuju porodní asistentky, a doufám, že se podaří realizovat alespon porodní domy. Jsou nás tisice, které kdyby nemusely, tak v porodnici nerodí. Ale bohužel. A hlavně je to kvůli takovým pánům, kteří si myslí, že rozumí ženám a jejich pocitu bezpečí kolem porodu. A tomu, že je normální, že ženě okamžitě dítě odnesou někam pryč. Vždyt i můj tříletý kluk pláče, když by ho měl jen 5 minut hlídat cizí člověk. Co asi tak cítí právě narozené miminko?! To, co se děje v porodnicích a na odd. šestinedělí by měl zrevidovat alespoň nějaký psycholog, protože i ženy a miminka mají duši!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
No, o hlouposti bych po napsání takových příspěvků, které tu prezentujete, asi pomlčela. V popisu postupu se u vás člověk nedozví nic nového oproti senzacechtivým příspěvkům novinářů. ... Pocit bezpečí je pro porod důležitý, tento pocit průběh porodu dosti zásadně ovlivňuje. ...... Na okamžité schopnosti nemocnic už bohužel nevěřím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Jsem chlap s Majkou souhlasím. Raději doma než v nemocnici. Kdykoliv jsme tam byl nestalo se mi tam nic příjemného a většinou ani nepomohli. Nevím proč bych to měl udělat svému dítěti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 3 hlasy
A když máte zdravotní problémy jezdíte kam, když nemocnicím nevěříte ?
Zřejmě, když potřebujete zubaře chodíte ke kováři nebo raději umřete v bezpečí domova ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Já jsem nepsala, že nevěřím nemocnicím - ale že nevěřím na jejich "okamžitou schopnost". Pravda, nebylo to úplně jasně napsané. Takže - nevěřím na jejich schopnost zachránit cokoliv a okamžitě. Tak to prostě není.
Poměrně dost zvažuji, zda se zdravotním problémem k lékaři půjdu, či nikoliv. Což neznamená, že si nenechám pomoci, pokud mám pocit, že to má smysl. Naučila jsem se ale dost vybírat, koho o pomoc požádám. Zubaře navštěvuji, kováři (bohužel?) už zuby netrhají. Toto přirovnání je ale dosti zcestné, ona většina žen porodí sama, ale zkažený zub by se nakonec dal opravdu tak maximálně vytrhnout, a dnešní člověk má rád zuby v ústech. Stejně tak je velmi laciné přirovnávat porod k jiným zdravotním problémům.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Souhlasím a Vámi, že pocit bezpečí u porodu je důležitý, ale pak teprve nechápu Váš názor, že rodička i její dítě je v bezpečí doma, bez lékařské pomoci.
Malé dítě se taky cítí nejbezpečněji doma, tak si začneme v případě potřeby naše děti operovat doma v kuchyni, nebo jak ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů
Vy jste rodila doma, Majko?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Tato informace je naprosto irelevantní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Kdyz se stane podobne ve spitale tak se vse zamete pomoci staniho aparatu a vlivnych osob pod koberec a nikdo neni na vine. Tady se msti na porodni babe, nepasuje jim do schemata.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Nikdo se na nikom nemstí. Ve špitále by nikdo ani základní neodkladnou resuscitaci neprováděl tak špatně. Pochybení v péči jsou řešena na střejném principu, Vaše intuice o zametání pod koberec nemají oporu ve skutečnosti,.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Z vlastní zkušenosti vím, že se zametání pod koberec děje.
Chybu udělá každý bohužel i lékař. Manžel mi zemřel, protože lékařka stanovila špatnou diagnózu, i přesto se já i moje děti léčíme u doktorů medicíny.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Aha, ono se v Cesku neco vysetri !!! Spravedlive !!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
kdybyste četl noviny, věděl byste. A pak je řada toho, co se v novinách a na Nově nedovíte. Vyše výkřiky nemají věcnou hodnotu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Minimálně by tam kojence nekřísili otevíráním okna.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
No pořád lepší než v obýváku kde manžel drží lavor s teplou vodou, tchýně trhá prostěradlo na hadříky a zbytek rodiny hlasitě předčítá z bible.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Když chce někdo odmítnout lékařský zákrok na svém těle, tak je to jeho věc. Ale u porodu nejde jenom o právo rodičky, ale také o právo dítěte, které se k tomu jaksi ještě nemůže vyjádřit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
A o právo otce. Dítě nepatří jen matce a i otec by měl mít právo hovořit do toho, jak dítě přijde na svět; zda ve sterilním a bezpečném porodnickém prostředí a nebo doma v peřinách s roztoči, chlupy a drobky od sušenek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
A co když na porodu doma bude trvat právě muž. A naopak on nedonutí ženu, aby do porodnice odjela nebo ji sváže o odveze, nebo jak by jste si to představoval ?
Prostě stát by měl porody doma zakázat, tak jak bylo za těch "zrůdných" komunistů.
Prostě v tomto státě, může žena ohrozit život dítěte hned při jeho narození, ale pak ho musí nechat vyvíjet, tak jak ono chce a běda,aby mu dala na zadek, to ničí jeho sebevědomí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 7 hlasů
Ha, ha, ha... bezpečné a sterilní prostředí v porodnici... Máte vůbec představu, jak to v porodnicích vypadá? A když zemře dítě v porodnici, tak je to v pořádku? Doktor doktora nepráskne, co?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
A vy to víte, kolikrát jste tam rodil ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
A
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 5 hlasů
Porodní asistentka v dokumentaci úmyslně lhala, neměla potřebné vybavení a sama nebyla odborně způsobilá; neměla potřebnou certifikaci. Z toho se zřejmě odvíjely i neblahé následky totálně zpackaného porodu a asistentka byla potrestána poprávu. Osobně považuji za výsměch, že nedostala aspoň dva roky natvrdo. http://goo.gl/2bQe5
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Stále se oháníte nějakou certifikací. Co já vím, tak paní Koennigsmarková odrodila sama řadu porodů, což by ji k odborné způsobilosti mělo stačit, protože ji vydání certiifikaci schváleně oddalovali. Ona chtěla matce pomoci a místo toho je popotahovaná. Takové pro dobrotu na žebrotu, žejo?! Ano,je mi líto, že dětátko zemřelo. Ale kdyby měly matky volbu aspon rodit v porodních domech a nemusely za každou cenu do porodnice, tak by se toto nemuselo stát. To je jen a jen chyby státu, že v některých oblastech to funguje jak za totality. Demokratické prvky se nějak vytrácejí...:-(
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Prohnilá justice posluhuje pouze modrým kmotrům ze zločinecké organizace ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
A co to má společného s porodní asistentkou, která totálně zpackala co mohla a víceméně zabila dítě?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
25.05 13:30Chtěli byste, aby se v Česku přestalo kouřit v restauracích a v hospodách?
25.05.2012 11:00
V současné době kapela vystupuje v sedmičlenném obsazení v čele s mladou zpěvačkou Kateřinou Tomsovou. Laura a její tygři připravují nové album Továrna na sny, jednotlivé písničky postupně prověří na koncertech a ve větším bloku je poprvé představí divákům 13. července na festivalu Colours of Ostrava. A na jaké hity se můžete těšit? Odpovědi kapelníka a baskytaristy kapely Karla Šuchy čtěte v on-line rozhovoru. více
23. květen 1912: Před maďarským parlamentem byl zastřelen dvanáctiletý chlapec. Chvíli předtím padl k zemi do prsou střelený policista.
25.05 19:45V čísle 21/2012 najdete >
Nejdiskutovanější názory
eM (56 hlasů) 24.09.2011 16:55
Tak až tě bude bolet zub, tak zavolej, a já tě přijdu se svojí Black...
Josef Lustig (54 hlasů) 24.09.2011 14:17
Kdyz se stane podobne ve spitale tak se vse zamete pomoci staniho...
eM (51 hlasů) 24.09.2011 12:58
Porodní asistentka v dokumentaci úmyslně lhala, neměla potřebné...
Jiří Kilian (37 hlasů) 24.09.2011 16:10
Podstatné není, co si advokát myslí o porodech doma (advokátka se zde...
Josef Lustig (36 hlasů) 24.09.2011 16:33
Jedna se o dlouholety spor, zda maji porodni baby smet provadet...