ODS jsou lháři http://tojesila.cz/cz/s16/c1594-KAUZA-TOSKANA/n2178-Topite-se-v-problemech
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | SVĚT APLIKACÍ | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Sobota 26. 5. 2012, svátek má Filip
31.08.2009 11:45 Původní zpráva Aktualizováno 31.08. 14:03
Ve velkém stylu představila ODS svůj předvolební program "psaný s občany". Akce ve Slovanském domě v centru Prahy běžela podle pečlivě sepsaného scénáře. Americký styl kampaně definitivně dorazil do Česka.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
ODS jsou lháři http://tojesila.cz/cz/s16/c1594-KAUZA-TOSKANA/n2178-Topite-se-v-problemech
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Topolanek jim prohraje volby.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Zneužívat autistické děti k politickým cílům je vrchol ubohosti a lidského hyenismu. Pro ODS není žádné svinstvo tabu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
http://www.delnicka-strana.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=103
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
„Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006 "Kdyby mě můj kolega nepřerušoval a neukazoval tady nesmyslné letáčky." TV Prima, Nedělní Partie, 16.09.2007, Tomáš Julínek o volebním programu ODS "Mirek Topolánek je lhář a podvodník," šéf pražských zastupitelů a starosta Prahy 19 Pavel Žďárský (ODS)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
http://jirousek.blog.idnes.cz/c/23307/ODS-Smlouva-s-obcany-plne-zneni-po-volbach.html
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Nadzvukovou rychlostí se k nám řítí letka pečených holubů, Bože, chraň naše talíře a huby!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Občané! nehádejte se. Ať je to tak či onak, důkaz, kam nás ta či ona strana chce dostat je hmatatelný. Na shromáždění ODS vidíme usměvavé, štíhlé, dobře oblečené a sympatické lidi, zatímco na socanském mítinku vidíme pupkaté a upocené papaláše. I volební programy se od sebe liší, jako ti účastníci obou setkání. Každému slušnému a vzdělanému člověku musí být jasné, koho bude volit! Neudržovaných, tlustých a prolhaných figur jsme si užili dosytosti! Co říkáte?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
kdyby jenom na shromáždění, ale thymolíni v trenclách byli vidět i na plakátech a dokonce i na jachtě, ale tam se ti pupkáči i ty "figury" také našli a upocení, doufám, že teprve budou, ale ne z tepla. Jinak souhlas s tím, že nejen tlustých a prolhaných figur jsme si užili do sytosti. Jo!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
trapné ,a povrchní
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Jsou to podvodníci , nevěřím jim ani slovo . Jedinné co jsem objevil v novém znaku ODS jsou Topolánkovi GULE a bílý pták , jak bylo vidět na snímku z Itálie.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Tak to je postřeh hodný rudého primitiva!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
No získávání voličů pomocí oranžových růží na které dřou malé děcka v severní Africe a hnusných baget v igelitu,kterých je podle zjištění hygieny dvě třetiny zdravotně závadných mi připadá stejně ubohé.Asi většina z Vás na této diskusi taky prodala svůj hlas za oválený rohlík,jinak nechápu,že tady může být tolik blbců,kteří věří Paroubkovým nesmylným slibům.Proberte se nic zadarmo nedostanete!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
davide, modré práče, škola volá - zvoniló! Copak nechceš být vzdělaný (malá děcka + částky ve větách pomíjím). Zkrátka škola volá!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
ty jsi mel zase poluce?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
hlavně, zda ty, máš rozum poruce!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Hujer... dete si po svych ;-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
co na Mirkovi Topolánkovi nejvíc obdivujete ? Znáte Topolánkovu " Smlouvu s voliči " z roku 2006 ? Víte, že většinu z té smlouvy Topolánek ani neměl v úmyslu splnit ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
davide, nevíte, že slušně vychovaný člověk cizím lidem netyká ? Slušně jsem vám položil tři otázky. Odpověděl jste pouze na tu první. Znamená to, že se o volební program ODS v podstatě nezajímáte. Jediné, co vás zajímá, jsou daně. Rozhodl jsem se, že vás už oslovovat nebudu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
To se právě pleteš já Topolánka neobdivuji a možná ho ani nebudu volit.Zajímá mě pouze,která strana mi sebere nejmíň peněz na daních a kdo nás nepřiblíží státnímu bankrotu.Kdybych žil v USA volím možná demokraty,ale česká levice je komunisticko-socialistická celá.Jen mě serou ty Vaše kecy o tom jak každý kdo volí pravici je Modrý zloděj a tak podobně.Aféry předchozí Soc demácké vlády jste už asi zapoměli.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Davide! Dnes v novinách vysvětluje Šlegr takovým jako jsi ty, kolik se ve vyspělém světě platí daňe a taky z jakého důvodu. Vy mladí, kteří jste ještě nic nezažili a nejraději by jste daňe neplatili vůbec na to přijdete brzy, neboj se. Taky zestárneš a budeš chtít slušně dožít, a možná ti to potom mladí vysvětlí, že nemáš nárok. Dnešní důchodci většinou celý život makali a i když za komunistů, tak poctivě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Kde berete tu jistotu, že David neplatí daně? Ale proč má své tvrdě vydělané peníze dávat na takové blbosti jako je třeba samožerská inzerce Ratha v Blesku (placeno z krajského rozpočtu), poplatky atd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
já jako volič ČSSD nic zadarmo nechci. Ale nechci tím spíš, aby mi to, co ještě mám, ukradla Topolánkova banda. Topolánek se chová jako bandita Calvera. Je to podlý imbecil, schopný všeho.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
neboj! mezi socany je tolik zlodějů, že o to ho*no co máš, steně přijdeš!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Fajn a pobíráte nějakou sociální dávku?Např příspěvek na děti?Dostal jste pohřebné,pastelkové,těšíte se na 13 důchod? Já myslím že sociání dávku by měli brát invalidé,nemocní a nemohoucí.Rok má 12 měsíců tak by mělo být důchodů 12. Myslíte si,že je normální,že v tomto státě pobírá sociální dávky takřka 70% obyvatel?A máte nějaký návrh z čeho to financovat?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
to jdi říkat soudcům, kteří si vybojovali 14 platů. A v ČR 70% lidí dávky nebere, je to méně, to dá rozum. A dobrá polovina z toho je proto, že modří kradli tak urputně, až zlikvidovali domáci podniky a u vydělávajících podnikůc (např. Čez) zase přelívají peníze a nikdo je nezavře, protože to Vesecká jistí
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Kdežto soudruzi z Lidového domu jsou vrcholem společnosti, že? Tvrdík přivedl na buben ČSA, Paroubek "na to má" a to, jak se zachoval ke své první ženě, je hnus, Rath nemá peníze na hospic, ale na sebereklamu bratru čvrt milionu za inzerát z KRAJSKÝCH peněz, na to je (už jsou v tom miliony pro Blesk a Právo). Není nad objektivitu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Tvrdík není kdovíjaká hlava, ale myslel na budoucnost ČSA, kupoval letadla a neplatil pilotům 220.000 Kč/měs ani sobě půl mega.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Ale díky němu je ČSA v průšvihu, nenechal žádnoun rezervu. A jak víte, kolik bral? Socani přece své platy nezveřejňují, to jen u jiných to vyžadují, aby měli Čecháčkové, co závidět.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Tvrdík už ČSA téměř pět let není, Paroubek se alespoň rozvedl a nepředvádí se s konkubínou, ODS řekla veřejně, že si na předvolební kampaň půjčí a dluh splatí z příspěvků za hlasy, tedy z peněz daňových poplatků a vy se můžete z Paroubka a z Ratha posrat ! Opravdu, není nad objektivitu !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Pravdou je,že ČSA do sraček potopil Tvrdík a od té doby se znich nemůžou vyškrábat.O rozvodu Paroubka se ženou a jeho majetkovém vyrovnání by se taky dal vést policejní spis.Myslím si že v lásce to mají Jirka s Mirkem tak 0:0.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Milostné tokání Topola s Dalíkem: http://www.youtube.com/watch?v=f0uh4Bw47Jg
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Důchodový fond se rozkrádá průběžně. Je sice pravda, že "pay as you go", ale ten fond je přes všechny poplyšové rány boží v plusu. Proto se z něho dá "převádět do jiných rozpočtových kapitol". Někdy se to přežene a pak většinou posloucháme řev jak se prý důchodový fond "hroutí". Naposledy před nedávnem, vzpomínáte? Na důchodovém účtu chybí 7 miliard! Není z čeho vyplácet prosicncové důchody!! A pak se ukázalo, že "do jiných rozpočtových kapitol" bylo předtím jaksi převedeno 15 miliard ... Tzv. opt-out je nejrychlejší způsob jak přivést průběžný systém ke krachu. I když budete optoutovat zdánlivě málo, budou tyto peníze chybět okamžitě. Důchody vyplácet musíte, takže okamžitě začnete platit ze státního rozpočtu. Jak velký je opt-out, o tom samozřejmě nevypovídají absolutní čísla (ty se uvádějí v ohlupovadlech, aby se jako zdálo, že přece o nic tak velkého nejde), ale poměr mezi velikostí důchodového zabezpečení a velikostí opt-outu. Výstrahou by pro nás mělo být Slovensko, tam Čurinda umožnil opt-out ve výši snad 50 % důchodového pojištění a dnes slovenský rozpočet platí rok co rok miliardy euro, aby udržel úroveň důchodů. Fico tiskne letáky a brožurky, aby se lidi vrátili do průbětného systému, ale je pozdě. To Čurinda samozřejmě věděl. A dnes to samozřejmě ví Al Topolone. Nejsou to zas až tací idioti, aby si na prstech jedné rouky nespočítali, co se bude dít. Ale oni to tak chtějí, chtějí přece přivést průběžný důchodový systém ke krachu a pak důchodový fond privatizovat (to jest rozkrást úplně, nejen přebytky na něm). Vznikne záplava báječných trafik, ze kterých bude ještě báječnější vejvar, tak jako na Slovensku. Tohle je nejjednodušší a nejrychlejší cesta, jak toho dosáhnout. Opt-outu je nutné za každou cenu zabránit nebo se nedoplatíme. Nejhorší je, že v rozkradeném Absurdistánu ani nebudeme mít z čeho platit. Připojistit se může kdo chce, je to přece jeho svoboda, ale - bez státní podpory, bez státního ručení a čistě na komerční bázi. A pochopitelně, bez nějakého opt-outu. Kdo se připojistí, může mít vyšší důchod, může také přijít o všechno bez náhrady nebo může zjistit, že všechny jeho úspory sežrala inflace a režie jeho "důchodového fondu". Nadávat pak bude jenom sám na sebe a nebude se dožadovat nějakých intervencí od státu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Pana Bože co su?Jsem skutečný občan,neskutečný občan,imaginární občan,virtuální občan?Toto tedy nevím,ale vím,že nechci být blbý občan.Proto tě Myrdo nebudu volit.To co jste s Ýčkem vymysleli není originální,ale blbé.Připomíná mi to vystoupení zasloužilých pracovníků na veřejné schůzi partaje.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Mně pan Topolánek s tou odhodlaně sevřenou pěstí připadá něčím tak povědomý, že už mi u něj chybí u úst jen bublina s nějakým úderným textem, např. Již vzhůru, straky této země, Již vzhůru, vůdci modrých čet, Právo jsme pošlapali temně, A chcem´ tu znovu poroučet! Poslední bitva vzplála, Dejte se, na pochod, Hloupé otázky neklaďte mně, A do urny nám vhoďte bod!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Skvělé, cibule, velice jsem se zasmál. Máte fantazii a pěknou slovní zásobu. Jen tak dál ! :-))) Humoru není nikdy dost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Já se nesměju, mně je z toho na zvracení. Soudružko Cibule, jděte prosím někam do háje a nepindejte tady nesmysly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
B42, co konkrétně na Topolánkovi obdivujete ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Není třeba, Vám už demagogické dokonalosti chybí jen krůček.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
To bych se musela ještě hodně zdokonalit a hodně přidat, abych, pokud jde o ty nesmysly, dosáhla alespoň zčásti úrovně předvolební kampaně ODS, modrý soudruhu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
A ten pták ve znaku, to je sup, že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Jo ano ,to jsme napsali v Toskánsku,lidi oblbnout tím že se jim jako zavděčí,ono chudáci nás volit nebudou ,jenom bohatí,ale v jejich řadách to také prořídne, za dva měsíce, ale budou to jenom kvalitní lidé modré krve.Opravdu skupina která je určena vládnout ,horních deset.Nějak mi to řídne ona politická scéna je jako pleš třicátníka, on si to neuvědomuje ale ostatní to vidí.Opravdu po volbách to jedeme oslavit do Toskánska vila je pro nás opět připravena.A kontrarozvědce tak pokrátíme rozpočet že pojede jedině tak na Hrádeček.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Prolhaný Topol a jeho zlodějská banda se opět s medovým úsměvem cpe do myslí lidí. Slušní lidé...nezapomeňte a nedopusťte, aby se modrá lůza znova dostal ke korytům! Po pár týdnech bude po medu a my zase budeme za hlupce!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Běžte se podívat na zdejší chat s osobností. Gandaloviči tam kladou otázky a vypadá to na slet z Jánského vršku.:)) Záměr zahltit chat blbostma, aby se nedej bože někdo nezeptal na průsery pana Gandaloviče.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
Poradím ODS jak ušetřit 259 milionů z kampaně - dejte 100.000,-Kč někomu ze svých lidí na špinavou práci, ať odpráskne Topolánka. Za 900.000,-Kč vyrobte a odvysílejte v tv spoty, že Topolánek již není předsedou ODS, a vítezství je vaše. To samé platí pro ČSSD a jejich Paroubka...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
TOPOLÁNKU,naše děti si opravdu nezaslouží zadluženou zemi.Je od vás sprosťárna a urážka zároveň kdy to tvrdíte VY ,který(včetně celé ODS) má na jejím zadlužení podíl a výrazný podíl na jejím rozkrádání.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Nová varianta "Smlouvy s občany". Víme jak dopadlo plnění té minulé. Že si nedají pokoj. Nedají, protože jim jde o koryta a dovolené za stítní peníze.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Arogance ODS už má snad i čtvrtý rozměr. Skuteční občané jsou jen její voliči, ostatní jsou ze záhrobí? Máme být spokojeni s vládou, která z většiny národa nadělá socky? Mirek Supershit a jeho modří melodyboys se v tom motají jak nudle v bandasce.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
Tady jsou také "skuteční občané", na ty ale ODS nemá! http://www.youtube.com/watch?v=Q-ck65vOzR4
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Jé, oni na tom obrázku vypadají, jakoby drželi bobříka mlčení. Fakt, proč raděj nemlčí. Tatínek říkal, že to ale nejsou žádní skautíci, že jsou to nějací ostřílení vodáci a ten jejich předseda, jak se prý neustále na jakési jachtě furt zdravil s těmi ostatními jachtaři, tak že teď mu to zůstalo. A maminka říkala, aby se tatínek nesmál nemocnému člověku, že to není křesťanské a mne, aby to už vůbec neučil. Na to tatínek odpověděl, že než mít z kluka nějakého kalóska, tak to raděj nějakého filipa a maminka se rozplakala.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Vážení, že to ale Topolánek trefil - komu čest, tomu čest. Tak upřímnou sebekritiku a ještě k tomu halasně vykřikovanou, jsem ještě neslyšela.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Dianko, tak sakra dočkám se té odpovědi, nebo ne? Za pár hodin jsem tu zpátky, takže času máš dost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Grepe, jasně že jsem myslící, nemám vymytý mozek jako ptáci. Nezapomněla jsem na všechny ty tunely, podvody, lži, podplácení, korupci, hrabání do vlastních kapes, což ODS přivedla k dokonalosti. Zřejmě chcete patřit mezi vyvolené milionáře, kterým jde Topolánek tak hezky na ruku. Že to ovšem odnesou ti nejchudší a nejbezbrannější, to už vás netankuje, co? Modré heslo: Hamty hamty, ať mám víc než tamty!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Paní, jste opravdu tak hloupá, nebo Vás za ty kecy někdo platí? Podle Vaší logiky je každý volič ODS milionář, takže máme 25-30% voličů - milionářů? To jsme na to líp než Kuvajt.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
No taky si myslím, že těch 30 % milionářů nemáme ! Tupců ale určitě !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Bravo, preference ČSSD jste zhodnotil zcela přesně. Bohužel, prosťáčků, kteří se nechají oblbnout nesplnitelnými sliby, je u nás pořád dost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Heslo: Hamty hamty, ať mám víc než tamty!!!! je spíše oranžové než modré, poněvadž jsou to právě nejchudší, kdo řvou, že sami mají málo a proč že se nevezme těm bohatým... .. A důvod proč Topolánek podporuje bohaté? No přece proto, že bohatí (podnikatelé) rozdávají práci, peníze.. a jsou tedy zákl. stavebním kamenem ekonomiky, proto jim Topol nepaří přemrštěné daně Pokud odjedou na východ máme po ptákách. A to, že nejchudší platí na ty bohaté je už úplná kravina. Bohatý s výdělkem 100 000 zaplatí na daních několikrát víc, než chudý s příjmem 10 000Kč.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
základním kamenem ekonomiky je skutečně pracující jedinec, nikoliv modrý zloděj. Už vidím Řebíčka, jak si sám lakuje svoji jachtu a Dalík si dělá střechu na vile :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
A že těch pracujících jedinců v ČSSD je....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
A ty si myslíš, že ty tunely , podvody, podllácení,.. má jenom ODS. Tys vážně tak myslící? (z předchozích diskuzí jsem shledal žes přívrženkyní ČSSD) tak tedy: ----- 1. Úplatkářská aféra s biolihem s možným propojením na vraždu podnikatele Mrázka, do které jsou zapleteni bývalý Škromachův poradce Hanáček a bývalí členové ČSSD Láznička se Schwarzovou. ------2. "Pět na stole v českých", tedy žádost o úplatek bývalého Paroubkova ředitele kabinetu Doležela a jeho nevyjasněná role v kauze Unipetrol při návštěvě polského premiéra Belky. --------3. Privatizace Unipetrolu provázená podezřením o úplatcích ve výši 1,2 miliardy korun, přičemž vyšetřování této kauzy ve Sněmovně bylo předčasně ukončeno dohodou ČSSD a KSČM. ------4. Krausovo kakao, podezření z praní špinavých peněz, úplatků a jeho kontakty s odsouzeným podnikatelem Rigem. -------5. Podíl exministra zemědělství Zgarby na spekulacích s pozemky ve výši až 2 miliardy korun. --------6. Pokus o vraždu Lhotského, který se podílel na transakcích s půjčkou ČSSD od Paroubkova neoficiálního poradce Jansty, a kterou měl objednat zavražděný Mrázek. -------7. Skandální tajná schůzka a vyjednávání bývalého náměstka ministra spravedlnosti Vyvadila (s vědomím Paroubka) s Pitrem, Pitrovy kontakty s exministrem zemědělství Palasem a ministrem práce a sociálních věcí Škromachem. ------ 8. "Všimné" pro doktora Ratha za inzerci přes doktorku Klimovičovou v ČLK, podezření z tunelování ČLK. -------9. Směnka na půjčku 60 miliónů korun pro ČSSD od záhadně uprchlého miliardáře Krejčíře, údajně podepsaná expremiérem Grossem, nevyjasněné okolnosti půjčky lidí z okolí Krejčíře bývalému řediteli NBÚ a Grossovu člověku Kadlecovi. ---10. Byt expremiéra Grosse, který nebyl schopen věrohodně vysvětlit jeho financování. -------11. Stíhání exministryně zdravotnictví Součkové za nevýhodné smlouvy ve sporu s firmou Diag Human. -------12. Srbovy korupční skandály a jeho odsouzení za přípravu vraždy novinářky. -------13. Přidělení zakázky pro Státní platební agenturu za téměř jednu miliardu korun bez výběrového řízení exministrem zemědělství Palasem. --------14. Zakázka na výstavbu dálnice D47, nevýhodná pro stát a přidělená bez veřejné soutěže. -----15. Tunelování podniku Liberta a odsouzení exministra financí Svobody a Snopkové.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Popisujete průběh nařčení, ne skutečnosti. Čunek také byl shledán naprosto, ale naprosto nezávadným a jetště to byl Grand, že sám odešel z vlády. Vámi jmenovaným (skoro všem) také nebylo nic prokázáno, tak to nepoužívejte jako argument. Vládní tryskáč do Alp s Topolánkem ale prokázán byl. Také se nic nestalo. Babička by řekla: "kuš"!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
dlouhé, jednostranné, s omyly a proto velmi hloupé
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
Diano, to Tvoje ˇCSSD je daleko horší, v době, kdy vládli, vzali mému postiženému synovi vše, co mohli, ale to Vy zdraví nevíte, oni to dělají za zády, dělají kolotočářké prostocviky, chtěli radar, chtěli prodat letiště atd., nemá to cenu, když tu chcete mít zase komunisty
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
bóže, do koho´s tu duši dal. Nevymýšlejte si postiženého syna, aby Vás Pánbůh nějak nepotrestal
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Milá Majko, z hlupáků si nic nedělejte. Podle placených diskutérů nemůže matka postiženého syna volit nikoho jiného než ČSSD. I chronicky nemocní se za ČSSD měli "skvěle", jak vím z vlastní zkušenosti. Hodně zdraví a štěstí Vašemu synovi a nějakou spravedlivou vládu pro všechny potřebné.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Topol má "řešení": http://i25.tinypic.com/rmo50m.jpg
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
no, v horším případě mohl mít na té zaťaté pravici navlečenu černou rukavici, když je takový sportovní fanda a milovník symbolů
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Trošičku bych nápis poopravila: Velká estráda pro nemyslící modré osly!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
A Vy jste myslící Dianko?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Potrefený osel zahýkal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
Já jsem se jenom ptal, jestli Dianka přemýšlí. Čekal jsem odpověď ano, nebo ne a místo toho se dočkám, že jsem hýkající potrefený osel, odblaněný, že mám vypěstovanou alergii na kýčovité modré operetky, ... No nevím, ale tahle diskuse se nevyvíjí pro lidi s morálkou dobře.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Milý Grepe, jste tady jeden z mála slušných a inteligentních diskutérů. Škoda, že tady není podobných víc (a teď se snůška hnoje snese na nás oba :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Záleží na tom, jakou "morálku" máte na mysli. Myslíte-li systém ustálených mravních norem, pravidla správného chování, tak ta mohou být v pojetí různých lidí, kultur a společenských skupin či politických stran dost odlišná. To, co pan Topolánek a jeho obdivovatelé považují za morálku, to velká část civilizované společnosti považuje za opovrženíhodné manipulování lidmi s cílem dosažení osobního prospěchu za každou cenu, nestydatost, prolhanost, bezectnost a darebáctví. V každé jiné členské zemi EU na západ od nás by takoví pánové byli s velikou ostudou minimálně naprosto navždy odstaveni z veřejného života a na veřejnosti by se museli pohybovat s mnohem důmyslnějšími maskami, než nám ve svém "vtipném" vystoupení předvedl pan Topolánek..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
zatím to vypadá, že již má vypěstovanou alergii na kýčovité modré operetky (moc převleků, moc smetánky, jednou podbízivá hudba na jachtě, jindy skoro jako Mlynář z Granady) stejně jako já, takže myslím, že myslí. Je pravda, že když se grep odblaní, není již hořký, ale kyselý?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Nejlepší by bylo kdyby politika přestala otravovat lidi..tedy i politici. Proč se pořád snaží obyčejného člověka vmanipulovat do svých politických tahanic? Co tak politiku zajázat ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
"Chceme se odlišit od těch, kteří jen šíří závist a nenávist," říká. "" prohlásil předseda ODS - ale moc vám to nejde:-)... "Naše děti si nezaslouží předluženou, vyjedenou, do minulosti zahleděnou zemi," hřímá z pódia Mirek Topolánek. " - jaké krásne shrnutí všech co ODS dosáhla přímo z úst váženého předsedy, to mun někdo nalil do pití sérum pravdy, to byli asi ruští agenti:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Koukám jenom nn obrázky.ODS - kluci jako živí.ČSSD - shrbený Paroubek s důchodkyní.To se vám zas povidlo,machři.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Tomu se říká podvědomé ovlivňování. Modrobolševik na to má v českých médiích celou partu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
....na obrázky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Vážení diskutující, změřte si své IQ a pak můžeme porovnat kdo je chytřejší. Já mám IQ 115. Kolik vy?? http://cz.iq-test.eu/#11033
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
P. jako prdel
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
ORANŽOVÍ nemají rádi slovo IQ!!!! je ti to JASNÉ????
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Pokud mi nějaká strana nabídne stažení našich žoldáků , tak ji budu volit . Protože i ostatní ve volebním programu takovéto strany bude ku prospěch republiky .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Vidím, žes vytříbený stratég. :((((((( (pro toho, kdo to nepochopil - to byla ironie.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Stratégu ironie , která musí míti vysvětlivky není ironie , ale 3,14.....a . Jseš ironik jako můj - u - hodinář .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Pravdu má ČSSD - spodní hranice DPH by ovlivnila hlavně chudší. Zato by přinesla nejvíce peněz do kasičky - všichni chceme jíst. ODSka chce jako chytrá horákyně vše - nízké daně a odvody a zároveň vyrovnaný rozpočet. TOP 09 chce peníze pro klér a bič na chudý lid a Kalousek vše v minulosti po....l. Takže mi zbývají komunisté - ale ti stejně jako ODS nejsou proevropští (já jsem). Takže, jediné východisko, ať Fischer na statistice zařídí vyšší výpočet HDP (nějaká konstanta byla vždycky - nebo né?)a vejdeme se Maastritských 6% deficitu (za ODSky jsme si navíc pokáleli inflaci!).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Ano, skuteční občané, to jsme my, Mirkovi kamarádi z Toskánska.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Doufám, že mezi ty kamarády počítáš i Urbana a Borůvkovou z ČSSD.Ti se tam také s těmi lumpy paktovali.....proto budu volit bolševiky....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Svatá pravda Vážený pane uvidíte kolik tady máte kámošů .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
ODS ? V podstatě tlupa modrých darebáků, která vydalíkovala republiku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Proč upírat zásluhy ostatním šikulům . To by byl ale dlouhý seznam .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Státní uředníci musí řešit důležitější věci jako porušování lidských práv v číně ,zimbabve atd.Víte vy vůbec,že se čína bez našich rad neobejde? A vedeme válku pro lepší zítřky.Také se musíme starat aby zbylo na nás--a to nám nepřejete? Vy jste dostal možnost platit daně a poplatky a ještě máte výhrady.A Váš volební hlas ,na ten Vám serem -zvolíme se sami.Příště než Vás úředník přijme,tak u něj v domácnosti odpracujete zdarma 200hodin a za odměnu získáte místo v pořadníku odpracovat si to jěště jednou.Ostatně již brzy bude uzákoněno,že nemáte co otravovat.Miliony jsme zahnali do rohu a donutili k poslušnosti a Vy nejste vyjímka........Zítra se dostavte na úřad,bude vám vyměřen poplatek doplnující a na podatelně zaplatíte dodatek o dodatku.Očekávejte rovněž hloubkovou kontrolu z úřadu.Budeš poslouchat!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
p. Bruno, to je výňatek ze Smlouvy ODS s občany č. 2 ? Vypadá to tak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
HLAVNÍ stan ODS - omluva "občanům" (sockám) za chybku ve vyhlášení programu: - nejde nám o vazby TRANSATLANTICKÉ, ale samozřejmě o utužení těch přepevných a milovaných (finančních/nemovitostních) TRANSTOSKÁNSKÝCH !!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Těžko lze o ODS hovořit jako o pravicové straně, když je v jejím čele Myrek, bývalý bolševický lampasák.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Je možno hovořit , jako o straně ZLODĚJŮ .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Nic by mi neudělalo větší radost ,než vidět natažený obličeje těch pánů na pódiu. A je mi už jedno kdo vyhraje, tak jsem na tom už špatně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
A jak je to s rozvodem Topola? Všimli jste si to ticho po pěšině? Ať mi nikdo neříká, že se Topol s Pavlou nedohodl a nečekají na výsledek voleb. Pokud vyhraje ODS bude se rozvod táhnout a ona zase dostane ochranku a auto. Pokud ODS prohraje bude mít rozvod rychlý spád, protože už to nepůjde, dál dojit státní kasu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů
Nechceš jít na Blesk, tam se o podobné blbosti zajímají.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Špatná úvaha, podobná té Topolánkově. Jenže ani blbosti se nesmí až tak přehánět, protože toho si všimne, kromě čtenáře Blesku, i běžný volič
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Tiskovka ODS připomínala teleshoping. Šašek nabízel a vychvaloval brak a najatý komparz přizvukoval jak už si bez braku neumí představit život.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 127 hlasů
Zatímco socani na billboardech mají fakt skutečné občany. Ty milé inteligentní z fotobanky vybrané tváře.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Ta neohrožená Xena? Prosím Vás, z kterého dílu, konečného? Že již je na tom tak, že slyší jen na pravé ucho a vidí na pravé oko? To by byl teda špatný konec neohrožené seriálové hrdinky. Takže teď již TV ani nemusí seriál reprízovat
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Kdo tu píše o billboardech? Ale když už jsme u billboardů, předseda jedné z nejsilnějších stran s kolegy a kalhotami u kotníků, to je panečku "vtipný" billboard. Xeno, vám to opravdu připadá normální a vtipné?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Aspoň nejsou na každém rohu, Ne nadarmo se říká "jména hloupejch po všech sloupech". V Praze je buď oranžovo, nebo Zubato - všude!!! Otravné, nudné, protivné, předimenzované. Nějak se to soudruhům nepovedlo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
zato Chorvati teď na dálnici blinkají, prej jsou tam každých pár km nějací otlemenci :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Ono stačí podívat se na ty slavné "modré etudy". Kdybych se měla rozhodovat, jestli mi připadá trapnější Jakešův proslavený projev z Červeného hrádku anebo toto "dílko", obávám se, že by byl Jakeš poražen. Kdyby měl někdo z opozičních stran vytvořit obdobné klipy na zesměšnění ODS, nemohlo by se mu to povést lépe, než samotným autorům z modrého hnízda!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Na to jsem myslel při tiskovce ke spuštění nového webu ODS. Já chvíli myslel, že je to nový sitcom tv NOVA. Jen ten smích ze záznamu chyběl.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
ach-ach ach aaaachhh! Volejte IHNED!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Že by Brožová? Ta měla nějaké erotické CD, ne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Jsem Miky Kopas a vsechny vas sezeru k veceri!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Kdo ty chrapouny volí, bude je volit i bez programu. Kdo je nevolí, toho program nezajímá. ODS má dost špatnej volební management.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Jsou to nedůvěryhodní gauneři,kteří totálně vytunelovali a kulturně zdevastovali celou společnost.Je to vskutku postkomunistická lůza vedená bezpáteřními primitivy a je ůplně jedno,zda mluvíme o ODS,ČSSD,nebo o Lidovcích.Jim je to totiž také jedno.Tajné služby slouží výhradně soukromým zájmům posbolševické oligarchie a je tudíž ůplně jedno,co nám sdělují......Nežijeme v demokracii a na lepší časy se neblýská.Jediné,co přesně charakterizuje naší současnost je naprosté bezpráví,stejně jako za komunismu a na to navazující kulturní úpadek,nemající v dějinách české státnosti obdoby.A zase je zatím ten bolševický ksindl,protože vládnou bývalí komunisté a ti nic jiného než krást a loupit neumí .Topolánek a Paroubek jsou jasným důkazem zvrácenosti a hnusu,který ovládl naší společnost.Jestli se tahle špína spolu s komunisty objeví znovu v parlamentu,tak je s námi amen .... se všemi!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Nezmínil jste TOP09,to je vaše volba?Tak tomu máme roumět?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Totálně Ochrápaný Páprda=TOP O9 = 9 NUL ve vedení 09 = 9 měsíců prospím
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
No nevím,opravdu nevím.Snad jen kvůli změně samotné,ale Kalousek,Parkanová ....to není dobré!Schwarzenberk je nezpochybnitelná autorita,ale jeden člověk stranu udělat nemůže.Znovu opakuji ,nevím....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Tak tím jste řekl celkem dost. Takže ani alis TOP09 do parlamentu, když jste takový čistotěmilovný?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Ano Čistotěmilovný.Mám na to právo.Vy ne?To už jste rezignovala ůplně?Tak proč vůbec diskutujete,když v tom máte tak jasno?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
pan Schwarzenberg, který uznal Kosovo? Který v ČR restituoval majetek podle rakouského a nikoliv českého práva? Ani jedno se mi nelíbí, nemůžu si pomoct
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
To je pravda a já ho nehájím.ČSSD A ODS je ale vskutku organizovaný zločin bez pardonu,takže co...?Tohle celé přeci vede k totalitě a otroctví" Velkého bratra" a nikdo to již nezastaví,tak chci ,aby alespoň platili zákony,které máme nyní nic víc.Toho je Schwarzenberk schopen docílit,ale ti chudobní chudáčci a šašci,kteří tam jsou nyní zapříčiní spolu s EU občanskou válku nevídaných rozměrů a bude to tak brzy,že se nebudeme stačit divit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Ať žije pan Zdeněk Žampa ze Slavonic, kandidát č. 19 v Jihočeském kraji!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Těch 260, resp.230 milionů, co jim bude stát kampaň symbolizuje nějaké procento z rozkradeného rozpočtového schodku 260, resp.230 miliard? A ty vzorky pracujících, to mi asociuje "frontu na maso" na Letné, již vidím, jak za velikým Topolánkem stojí MANAŽERKA S POČÍTAČEM, prodavačka ze supermarketu, Dalík a jiné prosté občané. Program ODS ani nepotřebuje, našla jinou volební mucholapku - kdo nerad burana Topolánka, může volit TOP, aby se cítil jako elita se šlechtickým rodokmenem jako třešničkou na dortu, aby to bylo stravitelnější. A pak ty hlasy dáme dohromady a pojedeme dál! S "dobrmany" a veksláky dokradem to, co zbylo a až stát krachne, hurá na Kajmany. Však ten náš mejdan pak "socky" zaplatí, jako kdysi ten Klausův tunel!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Přece víte, že staří herci si zajistili koryta navždy. Protože 5 procent nepřekročí žádná nová strana. Přece se bojíme, aby naše hlasy nepropadly, tak volíme levo i pravo..........až zruší těch 5 procent, budou mít po žížalkách.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Měli bychom vyjádřit svůj názor ničením "volebních" billboardů, kterými na státní dluh zaplní tyto mafie do voleb naše životní prostředí. Když nebudu vnímat bláboly v TV a přeskakovat je na internetu, když si budu pečlivě čistit domovní schránku od letáků - pak chůze kolem mnou začáraného/strhaného plakátu mě uklidní a naplní poctivým vědomím, že jsem se ve "volbách" demokraticky vyjádřil (nenávidím sprayery).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
To ma jen Cina, kde za rozsahlou korupci davaji TREST SMRTI!!! Tak bacha modri soudruzi, do Ciny nejezdit a v Cine nekrast!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Muzu se zeptat proc prostitut dal do clanku vedle hajlujiciho mirecka fotku paroubka s pani? Co se tim tak ma navodit do podvedomi ovcanu?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
A co na to papaláš roku? Už svolal mimořádnou tiskovku s chlebíčky a chlastem pro novináře?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Je vidět, že píšete, aniž tušíte o čem ! Hlavně plivnout na Paroubka ! Právě dnes na tiskové konferenci ODS bylo občerstvení !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
já chlebíčky nenabízím. Je to populistické a levicové.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Pane Kalousku, máte to dobře spočítané. 13 souhlasných hlasů, to je 13 lidí s vámi souhlasí, to ale není 13% voličů. Vsadil jste , díky Bohu" na špatnou kartu. Mohl jste zůstat KDU-ČSL a dál vládnout s kýmkoliv.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
udělal bys nejlíp, kdybys nenabízel již nic. Prostředník už taky umíš i s tím přiblblým šklebením (viz PS ČR - noční program), za což jsi byl svým učitelem již pochválen. Ne, nejsi populistický, ani levicový, jsi (smazali by mne) t.č. myslíš si, zamaskovaný!?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
ČSSD se snaží nahodit ekonomický motor, ODS dusí přívod paliva těm chudším. Ale bez koupěschopné poptávky těch chudých nebude fungovat CELÁ ekonomika. To je věc, kterou modrobolševik ve své omezenosti nechápe.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 345 hlasů
Nějak to s tím nahozením ne a ne pochopit. Jak se proboha snaží, JAK?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Volím ČSSD!!!to je SUPER volba pro ČR!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 289 hlasů
A bez daní podnikatelů nebude co rozdávat. Až podnikatelé zkrachují, nebo odejdou do zahraničí, kdo bude plnit příjem státního rozpočtu. Paroubek?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Může to udělat kdokoliv i Paroubek, ale je třeba majetek nakradený ( ne vydělaný poctivou prací) prodat a máme v rozpočtu i dost peněz na valorizaci důchodů v r. 2010.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Pane, kdybyste měl alespoň elementární ekonomické znalosti, nemohl byste psát takové nesmysly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
problém krize u nás není ve velkých daních podnikatelů, ale v tom, že mají plné sklady výrobků a neprodává se to, protože lidi nemají peníze! Nick "rejnok" to vystihl dobře, všude je pokles prodeje.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Ale pánové, naše ekonomika závisí hlavně na exportu, nikoli jen na domácí poptávce. Nemáte pravdu ani jeden.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
odkud jste spadla? Pokles prodeje hlásí hyper a supermarkety, modní salony, prodejci značkového oblečení a obuvi, hoteliéři, restauratéři - lidé přestávají chodit za stravenky na obědy a raději kupují salám do chleba, rodinné oslavy se už zase odbývají doma a nikoliv v restauracích, hospodští - lidé kupují pivo méně, spíš si nosí domů lahváč, atd
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Mám velké zisky a platím poměrně velké daně.Máte pravdu v tom,že v případě navýšení daní,tak jak slibuje ČSSD,převádím firmu do zahraničí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
chacha, šťastnou cestu :-)) Nejlépe do některé z vyspělých zemí Evropy, všude jsou progresívní daně, to se vám to stěhování vyplatí :-)))))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Firmo v čem podnikáte? Zřejmě jste exekutor, těm se dnes dobře daří. Ti co něco vyrábí jsou na tom špatně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Trapná multiidentita Xeny.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Já jsem tu jenom jednou. Pando nepij už ten rum vidíš pak dvakrát.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Když to nenažrancům nestačí, byl bys hloupý tady platit, Udělal bych to taky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Tam budeš platit daně , tak neblbni .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Zamestnanci z dani odvadeji nesrovnatelne vetsi sumy nez podnikatele, ekonomiku netahne par podnikatelu, ale pracujici stredni trida.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Já jsem pracující střední třída. A proto nikdy nemohu volit ČSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
tak vol ods, ta tě oškube nejvíc, nebo teď ti ty 4 roky nestačily ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Ja jsem genius a proto nemuzu volit ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Hahaha. Docela špatný vtip. Teď taky pracujete, že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
A to jsi četl asi v bobkových listech že??
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Pokud lide podle vas plati tak malo na danich, tak je klidne muzou politici uplne zrusit ;) Jenze dat firme ulevu na dani proto, aby tady postavila podnik, se vyplati, protoze zamestnanci to nekolikanasobne na danich vrati.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Neodejdou. Protože tady jsou nejnižší daně na světě, s výjimkou Panenských ostrovů. A kdo nechce, neplatí daně vůbec (viz soudruh Dalík se svými nezdaněnými vilami a jachtami a černými fondy ve Schwewizu)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 64 hlasů
Blbost a tak velká, že o ní nemá cenu polemizovat. Díky naší byrokracii, nepružnému pracovnímu trhu a vysokým odvodům (daně, zdravotní, sociální), už odcházejí teď. A budou i nadále.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Vy jste fakt ukazkova husa. Co si myskite ze tu nadnarodni koncerny hledaji? Jen nejlevnejsi pracovni silu v pomeru cena/vykon resp. kvalifikace. Kdyz bude jinde levnejsi, a bude to pro ne vyhodnejsi - ciste ekonomicke pocty, bez uzardeni se prestehujou jinam a jeste se s pomoci pravniku budou chtit napakovat na dotacich a vykrotit se s penale. Tak to proste je a vy to nechapete. Postavit ekonomiku statu na vyprodeji firem nadnarodnim korporacim a vire, ze u nas budou z vdecnosti podnikat muze je blb - ODS, CSSD. Jedine o co jim jde jsou prachy, a clovek je pro ne jen namezdni otrok, ktereho chcou maximalne vycucat. Nejlepe se vycucava clovek v tisni, idealne zadluzeny. To co se z CR stalo po r89, neninahodny vyvoj, ale komplexni plan, ktery chapali komunisti uz v roce 1948 a dokonce o tom ucili ve skolach deti. Ale mi pitomci jsme jim neverili, protoze to neumeli podat a ted se desne divime co se to kolem nas deje. A verte ze to co se deje je zatim jen zacatek. Krize bude daleko delsi a hlubsi nez si kdokoliv z vas uvedomuje ve sve naivite. Budete mit brzo prilezitost si vzpomenout na sva slova, KAZDY KDO CHCE SI PRACI NAJDE ;-))) Dojde k paradoxu, ze ti vice vzdelani budou mit vetsi problem najit nekvalifikovanou pomocnou praci oproti cloveku co dokoncil zakladku. A kdyz bude velke stesti, neskonci to cele standardnim kapitalistickym resenim krize - dalsi svetovou valkou. Jedine co tomu muze zabranit je, ze se lidi konecne probudi a zacnou se zabyvat tim jak zit lepe pro vsechny a ne tim cim vas masirujou v TV.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Opravdu. Ničeho se tak neobávám, aby nám ti naši skvělí podnikatelé jako Řebíček nebo Krejčíř náhodou neodešli :-). A máte pravdu, byrokracie, zavedená ODS už za Klause je strašná. Jinak si sedíte na vedení, když nechápete, že daně se platí všude na světě s výjimkou Somálska a u nás jsou nejnižší v civilizovaném světě?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Málem jsem spadl ze židle! Ekonomický motor?!? A ti dle Vás modrobolševici mi umožňují (na rozdíl od skutečných bolševických gaunerů z ČSSD) docela slušný a klidný život. Jo, a za ekonomockou krizi stejně může Klaus, Zahradil a Busch jr., jak bylo na jednom oranžovém plakátku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Ladíku , Ladíku , ty jsi ale Topolánek . To je u nás nejhorší nadávka .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Za krizi mohou kapitalisti co chteli zdimat uroky za hypoteky, nejak jim nedoslo ze jsou na ovcich ktere zdimaji, zavisli, cim vice je zdimaji, tim drive se sami pripravi o zdroj prijmu a jejich firma krachne, nasledna neduvera v trh zpomali investice, pohyb penez, a mame globalni recesi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Pokud s modrobolševiky kradete, docela vám věřím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Proč každý, kdo nepodporujeme rozhazování státního rozpočtu na nesmyslné "dárky" voličům ČSSD je zloděj? Já nekradu, jen platím nechutně velké daně a chci mít vliv na to, co se s nimi děje. Chci, aby se z nich platily dluhy a nevyrábělo další zadlužení státu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Ráda bych platila prd, ale to by ve státě nemohlo být tolik soudruhů, kteří se nechávají živit od jiných. Mimochodem, daně platím již hodně dlouho a rok od roku vyšší.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Jste obyčejná pro internet najatá modrá nádenice a platíte prd.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
Je zajímavé, že se nebojíte, aby ty daně neprožral Řebíček nebo Langer , kteří vyhazují ostošest.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Nestěžuj si to pomáháš Američanům v Avganistánu a Iráku .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Tak to jste mela rict Topolankovi, asi to nevedel ze to tak chcete kdyz s tim nic neudelal, i kdyz to sliboval.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
KDO SE PODEPSAL na tom, že si na 20. výročí výsledků "sametu", místo oslavy, oblečeme smuteční šaty? Co zbylo z republiky z vládnutí pravicových stran a jejich přisluhovačů? Polovina jí je rozkradena, druhá rozprodána cizincům, aby bylo zase co rozkrádat! Lide, probuď se konečně!!! Nemáš už toho "SLIBOLHANÍ" plné zuby?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
PLHO, u nás nevládla 20 let pravice!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Je škoda, že je zde téměř každý proti ODS, ale nakonec mu (Topolánkovi) hlas znovu dá. Snad se jednou dočkáme, že ani TOPOLÁNEK ani PAROUBEK nedostanou tolik hlasů, aby již nemohli manipulovat celou společností tak, jak je to nyní zvykem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Jakouže to krizi chce pan Topolánek v dle svých vlastních slov "ostrůvku stability" a dle slov jiného veleducha Kalouska za situace, kdy "budeme pouze bohatnout o něco pomaleji", vlastně řešit? Lži, podvody, mlžení, protichůdnost jednotlivých tvrzení v čase... Topolánek a jeho parta mají štěstí v tom, že bohužel mnoho lidí má paměť ještě kratší, než se on sám u sebe snaží prezentovat. Chtějí-li pravdivou kampaň, ať si dají na plakát zadnici potaženou pavučinou - to jsou naše vyhlídky s ODS!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Volme jako u sousedů v německu.... konečně i tam lidé začínají mít rozum a míst CDU/CSU a SDP ted v zemských volbách měla velký uspěch levicová strana Die Linke ! (Levice ) , tudíž v čechách nezbývá nic jiného než volit v současnosti nejdemokratičtější a sociální stranu KSČM !!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
Kdo souhlasí, že Xena je slabomyslná modrá slepice, ať klikne.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 73 hlasů
Ty prázdný mozku...........
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Nejsem volič ODS, Vy oranžový slabomyslný červe. Zkuste diskutovat věcně. Ale na to by byla třeba inteligence, které se Vám zjevně nedostává. S velkou chutí Vás proto sezobnu, to slepice červům dělají.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
A s vámi to dopadne jako na vesnici se slepicí. Až přestane snášet (ve vašem případě platit daně), usekne se jí hlava a poslouží jako maso do vydatné polévky ( ve vašem případě konkurz a možná zavedou žebračenky). Stěhujte se do daňového ráje a zkrachujte raději tam. Tam se o každého postarají.......
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Já nezkrachuji, já pracuji. Ale pokud se k moci dostane Paroubek s Grebeníčkem, o přesunu začnu uvažovat, ne sice do dańového ráje, ale někam, kde mají voliči rozum. A co Vy, půjdete s mávátkem vítat návrat front na všechno a krachy státních firem, až je vycucají do nuly?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Dobře jsi to červovi dala....hihi
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Vy vecne nediskutujete, neznate zakladni fakta, napriklad se ohanite smesne malym dluhem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Směšně malý dluh je Vás neustále opakovaný blábol. Zřejmě máte pocit, že 1000x opakovaná lež stane se pravdou. Někde jste plkal o splatnosti státních dluhopisů a pouhých 1350 Kč měsíčně. Otázkou je, kdo si je koupí, když státní papíry dnes emitují i podstatně silnější ekonomiky. Problém je, že už dneska máme jako stát problém si půjčit za výhodných podmínek a úroky z dluhů rostou a rostou. Můžeme neustále emitovat nové dluhopisy, ale je to asi tak stejně rozumné, jako tisknout nekryté peníze. Ale to Vy prostě nechcete z piedestalu svého údajně vysokého IQ vidět.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Miluju školení Modrých týmů. Když všechno selže, mají říkat "Nejsem volič ODS". ODS je krásný příklad pyramidové hry, multilevelmarketingu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů
Miluju školení ČSSD, když už nemám argumenty, začnu plácat o Modrém týmu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Již 12 let jsem šťastně vdaná a tudíž Vaše stupidní rady nepotřebuji. Ale i kdybych byla sama, komouše ani socana bych domů nechtěla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Xena! Najděte si konečně chlapa! Uvidíte ten rozdíl,milovat modrý tým,nebo pořádnýho bambuláče. Věřím,že vám potom i zadlužení bude ukradený!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Volil bych menší pravicové strany, které se ještě nestačily zkorumpovat, provázat se státní mocí a mají čistý štít. Žel velké strany jsou propojené s médii, kam menší strany prakticky nemají možnost se nijak prezentovat. Zkorumpovaná moc nenechala nic náhodě. Dokonce i povinné předvolební spoty v TV vždy běží ve zdaleka nejhorším čase, krátce po poledni. Takže se malé strany nemohou zviditelnit, což zase nahrává těm velkým, o kterých se mluví pořád. Na oko je to boj, ale nakonec z toho zřejmě bude velká koalice ODS a ČSSD, obdobně jako je už v mnoha městech, takže je úplně jedno kdy vyhraje.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Pan Jiránek měl takový prostor pro srandu. Jeho postavička by mohla nést heslo ODS: OBČANÉ VŽDYŤ MY KRADEME PRO VÁS
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů
Hezký, že jste do dali do uvozovek. Celá ODS patří do uzovek, každý soudný človek musel tenhle spolek uz dávno prohlídnout. - http://nevolte.cz/nevolte-ods.html - O ODS bez příkras.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 139 hlasů
A to v tom výčtu již chybí takoví členové ODS nebo jejich příznivci jako je Salzman, Dyba, Kočárník, Dlouhý, Pospíšil a další a další. Nedá se nic dělat, ale když porovnám na příslušné stránce kauzy ČSSD a ODS, tak průšvihy ČSSD jsou proti průšvihům ODS trapným čajíčkem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Nevěřte starým hercům v nové roli. http://www.obcane.cz/cz/redakce/o-nas/aktuality/nekolik-vet-2009/c2845
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 611 hlasů
Jak mohou opakovat stejné věci jako ve smlouvě s občany,když všichni víme,že to byla cílená(a hned po volbách přiznaná) LEŽ.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Docela se divím Vladimíru Jiránkovi, že ji k tomu dělá tak trapnou stafáž. Zdá se, že notorický alkoholismus z minulosti nechal bohužel své stopy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Velmi trapná narážka. Hodná úrovně příznivců ČSSD!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
XENA je najatá modrá Milka..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Milý Karle, jako svobodný člověk si moho psát, co chci. A na rozdíl od řady jiných lidí zde za to nic nedostávám. Legrační je, že ani nevolím ODS. Ale Vás asi stejně nepřesvědčím, že? Vy máte určitě sexy mozek.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Lhát se nemá, ale to voliči ČSSD, jejichž víra v Paroubka je založena na víře ve lži, to nechápou. Vy roztomilý hloupoučký puňto, Vy nechápete, že skutečný život nejsou jen průzkumy veřejného mínění a ani hlasování na zmanipulovanýách diskusích. Děkuji za dva rozumné hlasy dané dobrovolně a lituji těch oranžových klikačů, musí mít bolavá zápěstí. chudáčci:-).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Podle ubývajících souhlasných hlasů velmi rád konstatuji, že jste se formou i úrovní diskuze sama odrovnala. Neumíte ještě tolik lhát jako vaši soukmenovci ( jako Topolánek: es kommt der Tag - noc dlouhých nožů). Už jen 2 lidé považují vaši odpověď Karlovi za kvalitní názor. Nechte toho, nemá to cenu!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
Já nejsem zdaleka tak přesvědčená příznivkyně ČSSD, ale jsem stoprocentní odpůrkyně ODS - neřídím se tu žádnými osobními sympatiemi či nesympatiemi, ale prostou, téměř dvacetiletou zkušeností s touto partají, jejími členy a nejen hospodářskou, ale i morální zkázou, jakou zde tato banda šíří jako mor. Pokud bych z těch známých členů chtěla spočítat ty slušné či alespoň slušnější, možná by mi stačily prsty jedné ruky. Pan Jiránek se se svou alkoholickou minulostí netají a jestli je něco hodně trapné, tak jsou to ty jeho malůvky v žoldu ODS. Jinak jsem měla jeho humor vždycky moc ráda.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
zadarmo mu nenaliji
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
LHÁT , KRÁST a TUNELOVAT toť program ODSS
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 69 hlasů
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=125976&tro2_0_0 "Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na něčem, co není ekonomicky reálné, a tlačili zemi do větších schodků jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvětlil už v roce 2003 deníku MF Dnes ministr financí Bohuslav Sobotka
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jaroslav-m-parik.php?itemid=4856 16.10.2008: ČSSD v roli Boha: Zastavíme zdražování . Směska trapnosti, směšnosti, hlouposti, lží, nedostatku invence a intelektuální bídy se na nás valí z předvolebních billboardů. Už jsem někde psal, že investice do billboardů jsou vzhledem k jejich ohromnému množství peníze nasypané do černé díry, ale politici stále sázejí na tuto klasickou formu sebepropagace. V hitparádě hloupých hesel před krajskými a senátními volbami nyní vyhrává jednoznačně ČSSD se svojí hláškou Zastavíme zdražování.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Mě třeba bavilo Jsme za vodou. A co vy? Jo, řada obhájců ODS má nějakou zvláštní obscesi, že pokud někdo napíše "nevolte ODS", tak volí automaticky Socany. Proč? Jinak rok a půl vlády ODS byl naprosto jalový. Co konkrétně udělali, nevím. Cosi ve spravedlnosti, akorát tam mě znechutila ta jejich mafie+Vesecká+Čuňek. 15% daň jaksi nefunguje. A slib Topolánka, že pokud do roka ve funkci nezavede daň. přiznání na jednu A4, se nekonal.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
a výraz koalice a patový výsledek voleb je nma tebe složitý...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Nějaký ten pátek panuje v ČR určitý volební systém a nikdy nevzeša z voleb silná koalice. Tento argument neberu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Von bude rozdil v tom, ze CSSD nadelala mega dluhy, ale ty penize sli primarne do statu mezi lidi, kdezto ODS nadelala 2x vetsi megadluhy, ale ty penize SLI MEZI MAFII Z ODS A STATU ZUSTALI JEN DLUHY A SLIBY.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
Peníze ŠLY soudruhu (učivo 1. stupně ZŠ), ale mezi lidi ne. A hlafně to nebyly reálné peníze, ale dluhy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Došly argumenty , babráte se v pravopisu a sama (asi spíš v té rychlosti překlep) píšete ve slově hlavně "f". A navíc zase jen dva hlasy. Začínáte končit s duchaplností.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Pokud jde o argumenty, jak se dá argumentovat proti demagogii? To je ztráta času, ostatně i číst Vaše příspěvky je nuda. Více invence, soudruhu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
hlaVne - ucivo 1. stupne ZS
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Smula, podle Stanford-Binetovy stupnice mam IQ 158, ja opravdu idiot nejsem, ani namyslena nula, nevolim tedy ODS, ale CSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Já jen, aby mi soudruh rozuměl. Ale zdá se, že tomu rozumí každý trojitý dot + 2x i
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Posledne Smlouva S OBCANY CR", nyni "Program psany S OBCANY" Jenom blb uveri lhari a podvodnikovi ktery ho opakovane obelhal a okradl, ze tentokrate splni co slibuje. ODS by se po tom vsem co ma za sebou nemela po pravu vubec dostat do parlamentu a jeji vedeni by melo toho casu travit cas ve vysetrovaci vazbe v ramci setreni Janouskovic pracky, kont J&T a Toskanske korupcni mafie. Ale blbost nemale casti ovcanu zajisti, ze budou v klidu a dal slusne lidi urazet a rikat jim socky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Jako součást nemalé a NE BLBÉ části občanů Vás žádán, abyste nás laskavě neurážel. Socky se neříká lidem, kterží nezaviněně přišli o práci, socky jsou lidí, kteří se snaží žít na úkor nás všech a neptají se, kde na všechny ty dávky má stát brát. Starým, nemocným či jinak hendikepovaným se má pomáhat, ale proč máme vydělávat na lenochy, co pracovat nechtějí a své "sociální" dávky prochlastávají v hospodách? A že jich je. To je pravá voličská základna ČSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Takze vy rikate ze je lepsi vetsinu lidi v tisni nechat bez pomoci, nez se nechat vyuzivat mensinou neslusnych lidi?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Mila Xeno, pokud sledujete diskuze zde i jinde, pak jiste vite ze oznaceni SOCKY, pouziva topoljunge pro kazdeho, kdo nesouhlasi s ODS. To za prve. Za druhe, k tem davkam atd... zjevne jste jaksi nezaznamenala rozdil mezi proklamacemi ODS a naslednou skutecnosti. Prave ty o kterych pisete Mirkova deforma postihla nejvice, ale archandel Kocab ten druhym zajistil a zajistuje za nase penize dalsi pohodu a pozitivni diskriminaci uz i pred zakonem.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Nemohu souhlasit. Kdo práci chce, tak ji najde. A to vím ze svého okolí - našel ji například kamarád, který je po několika operacích, má značné zdravotní omezení, ale pracuje a nefňuká. Topoljunge je výmysl příznivců ČSSD. Já nejsem žádná mladice a nikdo mě neřídí, na rozdíl od organizované placené brigády odpovídačů za socialisty, kteří už jsou liní vymýšlet nové formulace a jen kopírují stejné blbosti na další a další fóra. To co dnes navrhl Paroubek znamená, že ještě naše vnoučata budou platit megadluhy. Pokud se ještě najde takový osel, který by našemu státu na podobné kraviny půjčil peníze (13. důchod, vyšší přídavky atd.). Pokud mám dluhy, je třeba splácet, ne dělat další, to ví každý normální člověk, socani chtějí prožírat to, co nemají. A to je naprosto šílené.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Zazpívat Vám můžu, ale, jak se dostal Standa Gross k tmě milionům, to fakt nevím. A pokud jsme u bigamie, co na to soudruh RATH? Ten s tím začal :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Xeno jste opravdu hodně naivní, anebo ještě více blbá. A že by jste nám nyní sama od sebe zaspívala třeba něco o tom, kdy budou tuneláři konečně splácet to, co rozkradli? Jako odpovědnost za krádeže ponesou?... Kdy Topolánka zavřou za bigamii? ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
VNOUCATA? Splatnost dluhopisu je 6 let! Vy nemate 1350 Kc MESICNE? Tolik je treba na zaplaceni statniho dluhu - ktery je 6x mensi nez v USA a nemecku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Ano, modrá soudružko. Takové jako vy bránily soudruha Gottwalda v 50. letech do roztrhání těla. My ale chceme realitu, ne tyhle bláboly o tom, jak si poctivec vždy poradí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Kocab za Mirka auau mel slibeno pro cigany 1mld Kc, aby se meli lepe, ted ma jen 400mil., pac kdyz uz nejsou penize vubec na nic, dane na cigany 400mil a zbytek Bartakovi aby mohl hrat s cinovymi vojacky na valku z tepla kancelare.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
a to ty sám?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Soc. dem. r. 2002 pred volbami: -reforma duchodu -samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu -príspevek 90 tis. na nákup nového auta -45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol. -príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte -plošné prídavky na deti racionalizace a zlevnení st. Správy -pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=125976&tro2_0_0 "Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na něčem, co není ekonomicky reálné, a tlačili zemi do větších schodků jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvětlil už v roce 2003 deníku MF Dnes ministr financí Bohuslav Sobotka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Obdivuhodně rychle se Talmanovi zhojila na jeho mo(u)dré hlavě ta hrozná, "tři centimetry hluboká" jizva, po strašlivé ráně tím obrovským kamenem. Bála jsem se, že vykrvácí. Ale vše dobře dopadlo...: " I muži mají své dny"
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 156 hlasů
ODS hraje s touto zemí odjakživa hru s nulovým výsledkem tj. aby oni mohli bohatnout, tak spousta jiných musí zchudnout. Je to jen čisté přerozdělování. Je třeba přejit na jinou hru, s výsledkem celkově pozitivním. Je tedy nutno podpořit produkci reálných hodnot, jako to udělala ČSSD v letech 1998-2006. Investovat do vzdělání a průmyslové infrastruktury, ale s přísnou kontrolou, jak se vynakládá každá koruna.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Uveďte mi jeden příklad, co KONKRÉTNÍHO ČSSD v těch letech udělala pro produkci reálných hodnot. A jak kontrolovala každou korunu. Kdyby se v té době začaly splácet dluhy, jak chtěli odborníci, nerostl by dnes státní dluh o více než 6 tisíc za vteřinu. Aby socani mohli vyhazovat z okna za blbosti typu pastelkovné, musí někdo zaplatit velké daně. A voliči ČSSD to fakt nejsou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
K tomu jen tolik, milá dámo: za vlád ČSSD se daně snižovaly, když je předtím "pravicový" Klaus šrouboval na neúnosné maximum. ČSSD opravila bankovní sektor, aby z něho modré straky nekradly. Nějaké pastelkovné je jen detail. ČSSD sem natáhla bohaté zahraniční firmy, plus z toho bohatě vyvážil minus. HDP se za 8 let zvýšil o 50%. Je vám to málo? Pak ale volte vejcem praštěného pornoherce a lháře v modrém dresu...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Těmi bohatými zahraničními firmami myslíte ty montovny, které už odcházejí jinam? Třeba LG Philips, Flextronics atd? HDP se zvyšoval i přes ekonomickou sterilnost ČSSD, dařílo se většině evropských zemí a tak i nám, proexportně orientované ekonomice. Hlavně se dařilo Škodě, kterou privatizoval Pithart, žádná ČSSD. Bankovní sektor neopravila ČSSD, ale naše daně. Ptám se lháře v růžovém svetříku, kde chce vzít na to všechno, co slibuje. Já nechci platit daně jako ve Švédsku.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Zustavaji - First International Computer, Hewlett-Packard, Panasonic, Hyundai, Foxconn, a ze to jsou nejaka jmena. Kdyz se darilo cele evrope, muzete vysvetlit proc my jsme meli druhy nejvetsi ekonomicky rust v evrope? Proc se zbytku evropy nedarilo tak jako nam?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
A já se zase chci mít ASPOŇ jako ve Švédsku. Volím ČSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Naše daně že opravily bankovní sektor? Co to blábolíte?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Dobrý den! Takže Zgarba, Fencl, Gross, Bušina, Benda a jiní jsou jenom socanskou výjimkou potvrzující pravidlo?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
převzato z http://ekonom.ihned.cz Nikdo už se ani nesnaží nic skrývat ------------------------------------------------ Ten chudák Paroubek a jeho bratři z ČSSD se alespoň snažili vytvořit stín normality a své podloudné aktivity prováděli částečně skrytě. I když i to skončilo Grossovým výdělkem před zraky národa. ODS už se nesnaží o zdání ničeho. Svoje kšefty provádějí všem před očima a vůbec je to neštve. Veřejnost je pro ně odpad a občané jsou odsouzení ke čtení popisů všech nepravostí v novinách. Nejhorší je, že tím to vždy vyšumí a nedělá se vůbec nic. Jen jednu causu nahradí nějaká další. ODS se jen směje a na veřejnost vystrkuje velkého fakáče.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Na podobný seznam zlodějů z ODS by vám nestačil možná ani harddisk.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Dobrý den! Proč se zde soudruzi zahledění do Velikého kormidelníka tolik rozčilují? Kdo volil Paroubka, ten ho bude volit i nadále a kdo toho chlápka nemá rád, ten ho volit nebude, takže mu zbývá ODS či TOP. Ony volební programy těchto stran (pokud je vůbec někdo čte) zase tak rozdílné nejsou. Navíc to stejně vypadá na povolební pat, takže se snad dohodnou (zlatý Zeman a Klaus). Řešením by možná bylo odstoupení obou předsedů, ale to by ten krasavec v růžovém svetříku asi nikdy neudělal, v tom je problém. Přeji dobrou chuť k pondělnímu obědu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
Vše co jsi vyjmenoval zcela určitě volit nebudu !! Nejsem tupá ovce !! U mně žádná : ODS. ČSSD, KDU-ČSL, SZ, Top 09, KSČM - nezíská hlas !! Je potřeba tento mafiózní propletenec zpřetrhat a zcela zničit tím, že je pošleme k lopatě makat za minimální mzdu. Aby věděli, jak se žije s nízkých platů...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Já vám všem co nechcete volit anebo ti co nevíte koho volit - vás prosím: NEVOLTE ŹÁDNOU POLITICKOU STRANU ANI POLITIKY KTEŘÍ JSOU V POLITICE OD ROKU 1989, kTEŘÍ ZPUSOBILI TUTO DEVASTACI A ROZKRÁDAČKY !!Volte nové zcela neznámé politické subjekty, které v politce nebyli a to ani na té obvodní ani Krajské. Volte prosím úplně neznámé a nové lidi, kteří nám chtějí sloužit. jenom tak se nám může podařit - poslat tyto Klausovské rychlokvašky poslat k lopatě a za mříže !! Pomůžeme sami sobě už i tím, že zpřetrháme ony mafiánské klany .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Proč by to ten, podle vás "krasavec", dělal? Valach s gulema by to udělal? Nebo má snad ten váš příspěvek znamenat změnu chování Topolánka?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Rozdil mezi MODRYM a RUZOVYM SOUDRUHEM je v tom, ze modry je navic ZLODEJ.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Kterého máte konkrétně na mysli? A pro upřesnění, bývalých členů KSČ je v ČSSD 67%. A bývalý komunista je asi něco jako bývalý černoch.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
uz nema ani bebinko na cele, ale blbej je furt stejne. Porad veri, presto ze lze kudy chodi, ze mu nekdo bude verit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Kyberhujerů kpt.Tvrdíka v.v. opět přehršel,ještě štěstí ,že ty vaše prefabrikované bláboly jsou tak stupidní ,že jim nemůžete věřit ani vy sami,ale co by člověk neudělal za párek a pivo,že?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
B52, vrchol intelektu v TOPOLJUNGE ma svuyj den ;-))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
šš
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Bombarďáku, stále jsi ještě u kyberhujerů? Ach jo! Víš co, ššššš!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Prefabrikovany debil B52 ma problem s ocima i s mozkem. Coz teda nikoho neudivuje. Normalnim lidem staci koukout na prefabrikovanou lez podvodnika z minula - SMLOUVU S OBCANY CR, pripadne na video jak na dedine Mirek tvrde argumentuje aby si zaslouzil zase koryto a ODSaci mohli dal rozkradat CR.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Kdežto socani pracují pro blaho nás všech - Gross na Floridě, Kraus v Africe, Paroubek v Rusku. To se budeme mít.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=_iB92JoW5VM&feature=player_embedded
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Topolánek: „Takže vážení, po kongresu je třeba více vysvětlovat, jaké dobré změny jsme udělali od voleb! Napadá někoho něco?" Langer: „Já provedl změnu už před kongresem. Máme pěkná nová policejní auta!" Topolánek: „Prosím tě, Ivane, o těch autech a humbuku kolem nich raději mlč!" Bendl: „A co DPH, to byl trhák do voleb!" Topolánek: „Jo, ale ve volebním programu bylo, že budeme DPH snižovat a my jsme DPH zvýšili. O DPH taky raději mlčte!" Vodrážka: „A co Lisabonská smlouva?" Topolánek: „Hm... A co o ní budeme říkat? Že je dobrá, špatná, výhodná, nevýhodná, podepsat, nepodepsat, nebo jak? O ní taky raději mlčte!" Langer: „Rozpustili jsme tým elitních detektivů!" Topolánek: „Prosím tě, Ivane, o těch detektivech raději mlč!" (dlouhé ticho) Topolánek: „Tož kurňa, ogaři, nečumte jak staří capi a něco řekněte!" Nečas: „A co ta naša rovná daň?" Topolánek: „Tož ty si sa zbláznil, ne, Peťo? O tý taky raději mlčte!" Bendl: „A co daň z dividend? Tu jsme taky slíbili zrušit." Topolánek: „Petře, o dani z dividend taky raději mlčte!" Vodrážka: „A co slibovaný boj s korupcí?" Topolánek: „Jo, a za námi je už jenom Mexiko a Nigérie. O korupci taky raději mlčte!" Gandalovič: „A co ten rok daňových prázdnin pro každého podnikatele? Na to se už skoro zapomnělo!" Topolánek: „Tak to buď jenom rád! O tom taky raději mlčte!" Topolánek: „Tak musíme komunikovat, ne chlapi?! Navrhněte něco!" Vodrážka: „A co daňové přiznání na arch A4?" Topolánek: „Hele, že tys letos nepodával daňové přiznání? Tak o tom raději mlč!" Opět dlouhé ticho, pak záznam končí...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Počkat, to tvrdí pán, co se dušoval, že ČR krize nezasáhne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=Q-ck65vOzR4&feature=player_embedded
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Trapné představení, trapný režisér, hrozný herec jménem Topolánek, který roli lháře vůbec nezvládl, kompars byl k popukání, ani role číst neuměl. Zabitá hodina programu ČT. Ale pozor!!! ONO TO MŮŽE MÍT PRO NÁS KATASTROFÁLNÍ NÁSLEDKY. NEPŘIPUSTME TUTO FRAŠKU DO SKUTEČNÉHO ŽIVOTA.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
ODS vytáhla další smlouvu s občany. Je vidět, co si myslí o lidech.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů
Jestli ODS zůstane pouze u současného programu, tak je mnohem střízlivější v porovnání se současným nesplnitelným programem ČSSD.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
ODS smlouvu s obcany nesplnila, CSSD s jistotou a prosperitou - nizkou nezamestnanosti a rekordnim ekonomickym rustem sliby splnila.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Promiňte, Vaše přezdívka je Triple dot, nebo v druhém slově na začátku chybí i? Vy si opravdu myslíte, že za ekonomický růst může ČSSD? A horečku nemáte?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Myslite jako Tripleidot? co je IDOT? Jisteze, investicnimi pobidkami pritahla investory, tim take dosahla druheho nejvetsiho ekonomickeho rustu v evrope, a take nizke nezamestnanosti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Rozdávat sockám nelze! Musíme rozdávat nepopulisticky Řebíčkům! Krizi nepocítíme! Tedy my v TOP 09 a ODS. Nevím proč tato vláda řeší tak vysoký schodek po vládě ODS, když já (podle Topola nejlepší ministr financí na světě a všech dob) jsem počítal se schodkem max. 40 miliard a s hospodářským růstem 4%!! BUDEME PROSTĚ JEN BOHATNOUT TROCHU POMALEJI !!! (TJ. MY Z TOP 09 a ODS)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů
Co je špatného na tom být bohatým? I když hranice mezi bohatstvím a běžným majetkem je asi dost individuální.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Obecně nic, v našich podmínkách ovšem všechno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
http://outsidermedia.cz/Dokument-Smlouva-ODS-s-obcany-CR-1.aspx
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Vláda jednoduchých a nízkých daní Daně klesnou 100 % daňových poplatníků, tedy nejen bohatým. Všem lidem stoupnou čisté příjmy a firmám zisky. Daňové přiznání bude možno podávat na jednom listu. Úpravy DPH nepoškodí žádnou skupinu obyvatel. U 70 % zboží a služeb daňová sazba klesne (mj. u tepla a energií). Případné zvýšení cen malé části zboží a služeb o několik procent bude kompenzováno vyššími čistými příjmy a důchodcům valorizací penzí ve výši 1000 Kč měsíčně. Vláda vzdělání a skutečné solidarity Nezavedeme školné, ale změnou financování studia zvýšíme počet vysokoškoláků na průměr EU. Především zvýšíme podíl studentů z nízkopříjmových skupin, který je u nás až čtyřnásobně nižší než ve vyspělých zemích. Zastavíme současné snižování životní úrovně důchodců ve srovnání s těmi, kteří pracují. Změny penzijního systému se dnešních seniorů nedotknou. Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat. Zachováme ústavní právo na bezplatnou zdravotní péči na základě veřejného zdravotního pojištění. Výrazně snížíme celkové doplatky za léky proti současnému stavu, poškozujícímu hlavně chronicky nemocné a starší spoluobčany. Peníze ve zdravotnictví soustředíme především na co nejkvalitnější léčbu vážnějších onemocnění. Vláda konce zbytečné byrokracie Zrušíme nesmyslné zákony a předpisy komplikující život našim občanům a firmám (mj. minimální daň, registrační pokladny, placení nemocenské firmami, zákon o neziskových zdravotnických zařízeních, omezení studentských brigád). Zjednodušíme zbytečně byrokratické zákony (mj. živnostenský zákon, školský zákon).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Konec vlády korupce Zabráníme současné snaze vládnoucí ČSSD zametat všechny vlastní kriminální kauzy pod koberec a brzdit jejich vyšetřování. Zasadíme se o co nejrychlejší došetření těchto afér do konce. Vůči korupci ve vlastních řadách povedeme nulovou toleranci a budeme ji řešit nekompromisně. Konec vlády s komunisty Zabráníme nástupu rudé koalice KSČM a ČSSD v jakékoli formě. Zabráníme posilování vlivu komunistů. Zabráníme zrušení lustračního zákona. Znemožníme návrat příslušníků i spolupracovníků StB a dalších exponentů minulého režimu do vysokých postů ve státní správě. Konec vlády normalizačních praktik Zabráníme návratu normalizačních praktik a omezování prostoru svobody, patrnému hlavně po nástupu Jiřího Paroubka. Zastavíme snahu ČSSD a komunistů vyvlastňovat, zestátňovat, zastrašovat média, schvalovat neadekvátní brutální zásahy policie bez následného potrestání viníků. Zabráníme politicky motivovanému zneužívání policie. Občané České republiky mají právo na pravidelnou kontrolu plnění závazků Občanské demokratické strany a na neprodloužení mandátu v případě jejich neplnění.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Ono krást se opravdu vyplací aspoň v ODS,a potom svést vše na druhé ,a potom hurá do Katalánska.Přestaň dělat z lidí idioty.Ahoj u voleb.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Začala jsem se dívat na volební program ODS. Z těch jejich demagogických keců se mi udělalo špatně a musela jsem to vypnout. Ještě, že to jde.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Zato ty demagogické kecy ČSSD se ani číst nedají. Nejsme děti a umíme počítat. To, co Paroubek slibuje, si tento stát nemůže dovolit. Ale proč ne, slibem nezarmoutíš, ono se pár hlupáčků zase nechá nachytat a Sobotka pak vysvětlí, že to tak nemysleli a že to vlastně nejde. Jděte do háje s tou propagandou, vemte si kalkulačku a začněte MYSLET!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Kalkulacka rika ze statni dluh USA - 10 BILIONU DOLARU NA 307 MILIONU OBYVATEL je 6x VETSI NEZ V CR
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
To je mi celkem fuk, nechci dopadnou jako v Kalifornii, kde už na státní správu docházejí peníze. Mě zajímá, že český státní dluh roste každou vteřinou o tisíce. A ČSSD místo splácení chce tento dluh ještě navýšit. 2400 pro důchodce rozběhne poptávku? Pokud jo, já je klidně oběma svým rodičům dám, ale nechci, aby podobné zhovadilosti platil státní rozpočet.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
To nema smysl, protoze pak ty penize budou chybet vam, coz omezi vasi poptavku, tim ekonomice tedy nepomuzete kdyz budou vasi rodice nakupovat vice, a vy o to mene.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Znamy a proflaknuty PODVODNIK A LHAR vytahnul z batuzku novou, cerstvou SMLOUVU S OBCANY CR!!! Pitomci radujte se a volte je ;-)))) Mirek AUAU a cela ODS nutne potrebuje VASE penize IMUNITU, aby mohli poradat pravidelneji party v Toskansku na Rebickovic lodce a smat se hloupim otrokum v CR ze jsou socky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
Boj proti krizi, zdravé veřejné finance, snižování zadluženosti ... Toto jsou stále a jen obecné kecy. Co takhle vytáhnout na stůl konkrétní kroky, které mají v plánu? Jakým způsobem toho chtějí dosáhnout. Když má jít modropták do detailu, svoji řeč zase stočí jen do obecné roviny. Chcete Radar v Brdech? Chcete povinné připojištění, kdy budete nuceni do soukromé firmy odvádět peníze? CHcete poplatky u lékaře, když si platíte zdravitní pojištění? Volte ODS
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Radar mi nevadí, 30 Kč u doktora rád zaplatím, o povinném připojištění nic nevím, ale na důchod si peníze odkládám (tzn., že v lepších časech neprojídám svou budoucnost) a ODS volím coby menší zlo a bláhovou naději, že ve vládě neusedne Stbácký fízl Paroubek s Grebeníčkem. Přeji Vám hezký den.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
a že vám nevadí Topolánkova oblíbená společnost J&T, založená a spravovaná nomenklaturními kádry KSČ a StB ? Můžete se o těch Topolových miláčcích dočíst v Respektu z 27.8.2009, autor J. Macháček . A že vám není trapné opakovat tu hloupou lež staré ochechule, která ji tu pořád někde cpe, že Paroubek byl agent. Nebyl, každý se může podívat do seznamů na mvcr.cz
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Ty raději komoušského politruka, zloděje a mafána Tuplblba že ? Je mi tě líto vylízaný mozečku!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
to Lampasák Tupolev a svcazáček Langerů ti neva? Víš kolik je v ODS Stbáčků? Tito ti tam neva?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů
Radar mi vadi protoze jako elektronik vim jak funguje/zari a jako genius si uvedomuji jeho vojensko-strategicka rizika, 30kc si platim protoze musim, ale nerad, protoze jsem na zdravotnim pojisteni za cely zivot jiz odvedl ctvrt milionu korun a k doktorce jdu jednou za par let - tedy nezateziji stat/vzp. Na duchod platim socialni pojisteni, kdyz ma stat penize, musi investovat aby vydelal dalsi a zajistil tak budoucnost, ne setrit aby zajistil stagnaci, zvlast pokud ma statni dluh v prepoctu na obyvatele 6x mensi nez USA a nemecko. ODS nevolim jako zlo nemoralnich lidi, kteri vzdy udelaji cokoliv aby se meli dobre, tedy kdyz se chteli pred 89 mit dobre, byli komunisty, po 89 prevlekli kabat, aby se meli dobre jako ODSaci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Někde jste se tady chlubil svým IQ 158. Ten pravopis tomu sice neodpovídá, ale budiž. To asi moc nevyděláváte, když jste na zdravotní zaplatil tak málo za celý život (při 20 letech práce je to 12,5 tisíce ročně). Ale třeba já Váš celý život kratší. To já ročně jako chronicky nemocný člověk jen za doplatky léků zaplatím víc. A na zdravotním pojištění dvojnásobek. A přesto nechci, aby za mě někdo platil poplatky, protože na rozdíl od Ratha vím, že zdraví není zadarmo. Sociální pojištění si plaťte, ale jestli v něm díky ČSSD něco zbyde, je ve hvězdách. Třeba pak spadnete do sociální sítě a soudruzi Vám zaplatí jídelnu pro důchodce, Já si radši spořím na důchod.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
ODS z lidí dělá opravdu idioty! Je to k smíchu. NEVOLIT!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
Komedie ve špatném vydání. Nejlepší byla "skutečná zástupkyně důchodců", tak trapné vystopení jsem dlouho neviděl. A ještě dotaz: Proč ČT utrhla tiskovku ČSSD a pustila toto trápné divadlo ODS na celou hodinu? To je ten rovný přístup? Co nato koktající blondýno na ČT4 a pane řediteli Janečku!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 97 hlasů
Protože ČSSD má tiskovku třikrát za den. O jednu víc nebo míň.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Přesné údaje by nebyly ? Zase jenom blbý ideologický blábol !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Je ale pravda, že Lidový dům chrlí jednu tiskovku za druhou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
hele, kdyz uz musim cist reci politiku, tak ctu radeji o tom, co rika ODS, nez o tom, co rika CSSD. protoze i kdyby ODS celou kampan jen strasne lhala, bude uplne stejne lhat i CSSD. a kdo ma v hlave vic nez vatu tak vi, ze strany v parlamentu, byt do puntiku nedodrzuji sliby dane pred volbami, prece jen schvaluji zakony. a chca nechca jsou ty zakony ovlivneny orientaci politiku. tak kdyz uz maji zakony byt schvalovany, at je radeji schvaluji ty, kteri rikaji veci, ktere zni pekne mym usim. sorry, ale kdo se muze chytnout na reci, ktere slibuji davky, pridavky, prispevky, dotace, podpory a je nevim kyho rada?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Ovšem dávky, přídavky, příispěvky, dotace a podpory bude muset dávat i ODS, nebo si snad myslíte, že nechá nezaměstnané a důchodce postřílet ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů
Jistě, tady se jedná spíš o to kolik se jim dá. (Čím ví se myslí na chudé, tím je stát a celá společnost chudší - ,,mluví historie''). Udržovat ve vatě nemakačenka nepovažuji za správné (zvlášť když jsme v souč. době jeden z nejsociálnějších států v evropě).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Nezamestnanost v CR byla za CSSD polovicni nez celoevropsky prumer, to nevypada na podporu flakacu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
Neuvěřitelně lžete: Nejnižší nezaměstnanost byla v ČR v květnu a červnu 2008, a to 5%. Volby byly v červnu 2006 a tehdy byla míra nezaměstnanosti necelých 8% (zdroj MPSV: http://portal.mpsv.cz/sz/stat/nz/vyvoj_od_072004).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Tak to je NEUVERITELNA LEZ - NEZ NASTOUPILA K MOCI ODS, BYL EVROPSKY PRUMER 8,9%, MY JSME BYLI KOLEM 4%!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Zajímalo by mě kdy. Protože v době, kdy byl v evropě ek. boom a bylo obtížné najít v zahraničí volné prac. místo, tak my jsme tady měli nezaměstnanost přes 10%, což je ještě víc než v současné době i přes ek. krizi.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Nejsou tím svým strašením spojení ČSSD a KSČM náhodou zahleděny do minulosti? Spoty Filipa Renče - Nemyslíš, vol ODS, a za to zaplatíš.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
ODS je zlo...jsem svědek, že za jejich vlády vždy byla bída, praní špinavých peněz, tunelování a pragocentrismus na nejvyšší úrovni.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
"Skuteční občané" byli tak neskuteční, že jsem skutečně rád, že tuhle neskutečně prolhanou tlupu nevolím.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
Sepsali to z občany v Toskánsku ,mám jasno koho nevolit ODS!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Paní Borůvková a pan Urban z ČSSD jim tam asistovali, že??
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Ještě větší blbec než jsem si myslel,tohle už překračuje soudnost,Tupolánek patří za mříže a pak doživotně do blázince
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
To bylo slibů. Potěmkinova vesnička dostala nový název Městečko řešení.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Nemusím ODS, přesněji některé politiky této strany, ale konečně vidím trochu suverénosti, rozumných argumentů a tu a tam i vtipu, narozdíl od přemíry snahy a vlezdopr.... nejmenované strany z rána.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
pro DENDA: no tak to musíš být total vypatlanej!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Ty modrej ptáku jdi kecat někam jinam, že ODS nemusíš!!Jinak by si nemohl napsat, že je to vtipné. My jsme národ Horníčků a Werichů, tak nám tady neříkej, co je vtip.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Vážená paní, pokud si někdo jako Vy, bere do huby Wericha a Horníčka, musí se oba jmenovaní obracet v hrobě. Oba totiž měli úroveň a nadhled, což je přesně to, co Vaše reakce postrádá.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Myslel jsem, že ženy jsou přece jenom trochu slušnější. Možná jsi výjimka potvrzující pravidlo, nu co už. Každý má právo na svůj názor a je přinejmenším neetické tímto způsobem na něj reagovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
Já jsem taky vtipnej.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Ale to bylo v minulých volbách taky. Suverénost a argumenty ODS nikdy nechyběly. Jen ten program holt potom neplní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Tady se jedná spíš o to kolik PROCENT slibů spní daná pol. strana. (jakákoliv) Nutno uznat, že ČSSD si nasadila laťku příliš vysoko. Neřekla odkud na to vezme, takže pokud vyhraje volby budu jedině rád, když je nesplní, než aby zadlužovala. (druhé Maďarsko).
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Myslite aby nenavysila dluh na sestinasobek a nezpusobila tak druhe USA?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Jak neřekla kde na to vezme. Četl jste ten jejich program alespoň trochu a nebo pouze kecáte? Pro vás: www.cssd.cz
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Mimo jiné říká, že na to vezme ze zisků sk. ČEZ. Tyto zisky jsou však stálým příjmem ČR několik let. Tedy žádné ,,peníze navíc'' to nejsou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Tam jsou jen obecné bláboly, ne reálné propočty.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Tyhle kecy o vyjedené zemi se skutečně dobře poslouchají. Každý soudný člověk ví, že tuhle zemi vyžrala ODS se svými "podnikateli". Topolánek by už konečně měl občany této země přestat urážet.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 89 hlasů
Mě neuráží Topolánek, ale lidé jako Vy, kteří paušalizují. Je to nesolidní a neslušné. Vyžírkové se najdou napříč politickým spektrem, ČSSD nevyjímaje. A i když ODS nevolím, znám tam dost lidí, kterých si moc vážím. Státní dluh rostl za socialistů a to tak, že hodně rychle. V době, kdy se mělo šetřit, se vesele utrácelo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Tuhle zemi nejvíce vyžrali takoví idioti jako si ty a banda jménem Čecháčkové
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Používáš dost laciné slovní převraty (každy soudný člověk ví) jako náš pupkáč( Je přece správné...). Asi ti ušlo to, že to tu měla v žoldu ČSSD 8 let a tuto dobu nezapřeš (rekordní zadlužení). A když už se navážíš do podnikatelů, měl bys vědět, že právě oni jsou tažnou silou ekonomiky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Kdyby ta tažná síla alespoň utrácela za výrobky vytvořené jejich podniky. Nemají ale co, protože je to samý překupník, dealer, oblbovatel všeho druhu a peníze za svou "práci" utrácí v cizině. Prostě výkvět této společnosti. A navíc jen pro úplnost: bylo by docela milé mít zadluženost jako za vlád ČSSD. Dnešních proklamovaných 40 miliard je ve srovnání se skutečností přece jen trochu moc. Nebo to vidí "tažná síla ekonomiky" jinak?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Můžete mi tedy vysvětlit, proč pan Paroubek létá nakupovat do Londýna, nebo do Vídně? Proč jezdí na dovolenou do zahraničí? Proč nepodporuje domácí výrobce a služby? A stejně tak další socani. Plnou hubu solidarity, ale luxus jim nesmrdí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Statni dluh CR je v prepoctu na 1 obyvatele 6x mensi nez v USA a Nemecku, a vy nepoprete rekodni ekonomicku rust a rekordne nizkou nezamestnanost.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
Rekordní nejnižší nezaměstnanost byla za Topolánka 5%, nikoli za socanů - viz odkaz na stránku MPSV výše. Přestaňte LHÁT!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Já jo, ale Vás to na VUMLu asi učili jen z marxistického hlediska, že? Zkuste normální vzdělání. Mimochodem, s Vámi nesouhlasí nikdo:-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
O setrvačnosti v průběhu ekonimických cyklů toho asi moc nevíte. 3 souhlasné názory vypovídají o tom, že nevíte o tom skoro nic.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Jojo, za to Jyrka s Bohouškem ráno...to bylo jiný kafe, co? Kam se hrabe slibotechna Obama...mám jen jeden dotaz...KDO TO ZAPLATÍ A Z ČEHO???
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
A z čeho zaplatí nezaměstnané a důchodce, když vyhraje ODS ? Z téhož, z daní ! Jenom naivkové si myslí, že ne ! Nebo snad tyto lidi nechá ODS postřílet ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Postřílet socky by bylo účetně velmi čisté. Dělal to i Himmler.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
Es kommt der tag, soukmenovci!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Dívám se na to. Koktající slouhové zvaní na podium, vlezdoprdelisticky koktají ódy na ODS v naději, že z toho budou mít jednou prospěch.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů
Ti „skuteční" občané byli ovšem k popukání !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů
http://www.lidovky.cz/kocka-voli-ods-0fl-/ln_domov.asp?c=A090417_103418_ln_domov_bat
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
25.05 13:30Chtěli byste, aby se v Česku přestalo kouřit v restauracích a v hospodách?
25.05.2012 11:00
V současné době kapela vystupuje v sedmičlenném obsazení v čele s mladou zpěvačkou Kateřinou Tomsovou. Laura a její tygři připravují nové album Továrna na sny, jednotlivé písničky postupně prověří na koncertech a ve větším bloku je poprvé představí divákům 13. července na festivalu Colours of Ostrava. A na jaké hity se můžete těšit? Odpovědi kapelníka a baskytaristy kapely Karla Šuchy čtěte v on-line rozhovoru. více
23. květen 1912: Před maďarským parlamentem byl zastřelen dvanáctiletý chlapec. Chvíli předtím padl k zemi do prsou střelený policista.
25.05 19:45V čísle 21/2012 najdete >
Nejdiskutovanější názory
Občan (611 hlasů) 31.08.2009 12:59
Nevěřte starým hercům v nové roli....
rejnok (345 hlasů) 31.08.2009 13:27
ČSSD se snaží nahodit ekonomický motor, ODS dusí přívod paliva těm...
karel (289 hlasů) 31.08.2009 15:12
Volím ČSSD!!!to je SUPER volba pro ČR!!!
medicka (156 hlasů) 31.08.2009 12:42
Obdivuhodně rychle se Talmanovi zhojila na jeho mo(u)dré hlavě ta...
Turbo (139 hlasů) 31.08.2009 12:59
Hezký, že jste do dali do uvozovek. Celá ODS patří do uzovek, každý...