O HISTORII NEJDE, PŘÍTOMNOST JE SILNĚJŠÍ: http://www.rozhlas.cz/zpravy/volby/_zprava/738375 Ne zoufalství Palachovo, ale zodpovědnost plukovníka Claus Schenk von Stauffenberga!
7 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 19. 4. 2024, svátek má Rostislav
27.05.2010 11:14
Svobodu tisku, svobodu shromažďovací, svědomí i učení, svobodu práce a podnikání. To vše slibovali komunisti ve volebním programu z roku 1946.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
O HISTORII NEJDE, PŘÍTOMNOST JE SILNĚJŠÍ: http://www.rozhlas.cz/zpravy/volby/_zprava/738375 Ne zoufalství Palachovo, ale zodpovědnost plukovníka Claus Schenk von Stauffenberga!
7 hlasů
Nur dumme Kälber suchen sich den Metzger selber !!! (jen hloupa telata si hledaji sami sveho reznika) . A nikde to neplati vice nez v Cechach. V roce 1945 vzdelani lide vedeli co je to komunismus. Jen hlupaci to nevedeli. A asi to nevi do dnes.
36 hlasů
Pane Motýl, máte plat v dolarech, nebo markách, budiž vám zěmě lehká. Jak bych si přál vás vidět u soudu za vlastizradu.
8 hlasů
Mít plat v dolarech nebo markách je vlastizrádné? Napsat o komunistech pravdu je vlastizrádné? Bylo snad něco jinak?
6 hlasů
Svobodná diskuze bez cenzury pouze na denik.cz. Proti cenzuře, proti násilné registraci, proti politice appeasementu, proti ustupování fašismu pravicových stran a zdejšího Hitlera eMařky, který redakci diktuje podmínky, za jakých budete smět diskutovat. Výpověď předplatného Týden. Domovskou stánku nahraďte denik.cz.
7 hlasů
Redakce Týdne o Vás nestojí. Těším se na Vás 1. června 2010 na denik.cz.
8 hlasů
Ta doba nebyla jenom to, co píšete. Musíte uvádět VŠECHNO - obě strany mince. Jen tak je to totiž pochopitelné. Jen tak vysvětlíte, jak je možné, že lidé většinově socialismus vítali a komunisty volili: vedlo se jim mnohem líp. Pamatovali třímilionovou nezaměstnanost, pamatovali v Praze chudáky, kteří bydleli v pískovcových stěnách, žebračenky, stávky, při kterých se střílelo a byli mrtví, pamatovali hlad a souchotiny. Myslíte, že takoví autoři jako Čapek si vymýšleli? Četl jste někdy jěho fejetony o policejních raziích v Košířích a jnde? Ten váš článek je ubohost. Snažíte se jen nakydat hnůj. Čím déle se bude lhát, tím rychleji se to bude všechno opakovat.
14 hlasů
komunisti meli nejvic hlasu,ale nemeli naprostou vetsinu,vasnosto.proto se,stejne jako sudetaci ve stejne situaci,rozhodli pro puc.asi vam to vypadlo zpameti.a potom kradli znarodnovanim.a potom pozvali cizi armady na sve spoluobcany cechy,kdyz videli,ze se jim to sesype.to neni moc pekne!a zadne svobodne volby,nebo nejaka sirsi svoboda,vasnosto.rada do budoucnosti.vykaslete se na komouse a kdyz uz musite levici,volte DSSS!#24!cha,cha,cha!shalom!
36 hlasů
Četl jsem také Čapkův článek "Proč nejsem komunistou".
14 hlasů
Svobodná diskuze bez cenzury pouze na denik.cz. Proti cenzuře, proti násilné registraci, proti politice appeasementu, proti ustupování fašismu pravicových stran a zdejšího Hitlera eMařky, který redakci diktuje podmínky, za jakých budete smět diskutovat. Výpověď předplatného Týden. Domovskou stánku nahraďte denik.cz
9 hlasů
Zrůdnou diktatůru může volit jedině nesvéprávný hlupák, který nechce za svůj vlastní život nest žádnou odpovědnost. Nechápu, jak je možné, že se v této zemi vyskytuje tolik neschopných idiotů.
11 hlasů
Pamatuji socialismus a pamatuji teď i kapitalismus. Co bylo lidstější a lepší ? To první a taky budu volit KSČM, aby jste nevoraly s našema děckama, tak jak vy pane redaktore.
12 hlasů
To co je v Cesku, to neni kapitalismus, to je lumparna. Rizena lidmi k tomu vychovanymi za komunismu.
9 hlasů
Komunismus je jedna velká lež. Prostě jim nevěřím.
11 hlasů
Ti mladí už jsou zvoraní, viz Issová a Mádl, do důchodu půjdou v 80 a nebo dobrovolná eunatázie pod vlak a bohatci si budou jezdit na Kanáry, přejme jim to těm mladejm, ale komouše budu taky volit.
11 hlasů
Dobrovolná eutanázie, jako teď v komunistické Číně, kde zoufalí dělníci skáčou z 10. patra.
31 hlasů
komousi uz davno neleti a nemaji nadeji.stara strana,stare,proflaknute mysleni.bezte volit mlade,poctive lidi v DSSS,knedlici.strana levice a ceska.cha,cha,cha!shalom!
20 hlasů
Boleslav, ty mně někdy obveselíš, jenže, jak dát na zadek dmešní zlodějské bandě, jedině komoušama, ostaní ti nikdo z těch ovcí volit nebude, vždyť si přečti ty blujnoviny...
36 hlasů
S Řeky je to prostě tak: Vědí, co mají dělat, když korporace plení a kořistí jejich zemi. Vědí, co mají dělat, když Goldman Sachs a mezinárodní bankéři dohodnou s jejich mocenských elitami zfalšování hospodářských údajů a poté sázejí miliardy na to, že se řecká ekonomika zhroutí. Vědí, co mají dělat, když je jim řečeno, že jejich důchody, dávky a pracovní místa musí být omezeny, aby bylo zaplaceno korporátním bankám, které především je ždímají. Vyhlašte generální stávku. Zahajte nepokoje. Vyřaďte centra měst. Vyhoďte ty bastardy. Nebojte se jazyka třídního boje - bohatí versus chudí, oligarchové versus občané, kapitalisté versus proletariát. Řekové na rozdíl od většiny z nás to pochopili, napsal Chris Hedges pro Truthdig. ► http://www.blisty.cz/2010/5/26/art52685.html
17 hlasů
Lidi jsou už tak zblblí, že budou volit zase zloděje a to pak bude Řecko, ikdyž oni se tam mají 100x líp než my tady v zaprděným státě.
11 hlasů
Snížení řeckých důchodů, platů, příplatků za včasné chození do práce a podobných nesmyslů po dobrém nepůjde. Již staří řekové věděli, že když je zle, musí přijít diktátor. To je šance pro komunisty.
38 hlasů
Podle počtu zvolených KSČM, poznám, kolik je v Česku chytrých lidí, ostatní je opravdu povl.
9 hlasů
Nějak mi tady schází ten skvělý projev VH: když ptáčka lapají...
20 hlasů
Vida, tak oni již měli demokracii jako my dnes. Klaus prohlašuje, že to byla jenom taková předvolební rétorika.Topolánek zas, že kdyby se lidem řekla pravda, tak by je lidi nezvolili. Ve škole se učí jenom pravda a děcka máme chytrý, tak se ještě poradím s Mádlem.
10 hlasů
Pane Motýl,pojďme si povídat o Rakousku-Uhersku.Tuhle story už známe nazpaměť.Máme i jiné dějiny.
13 hlasů
Ano, komunisti o těhhle věcech neradi mluví a já se jim vůbec nedivím.
8 hlasů
Lukášku,až se o historii bude mluvit jako o celku,budu spokojená.Pokud se věci budou vytrhovat z kontextu,nikam to nepovede.Jenom ke zblbnutí mladé generace,že dějiny začaly po 46 nebo 48 roce.
6 hlasů
O historii se nedá mluvit jako o celku. Historie je složená z jednotlivých událostí a tvořená jednotlivými lidmi. Celek si z toho vytvoří každý sám.
33 hlasů
Ivane napiš jak dopaly volby na Slovensku. Komunisti dali naslibovali a pak nahnali do státních statků a JZD.
13 hlasů
Klaus taky nasliboval,jak doženeme západ.Jenom nám při tom maratonu došel dech.
12 hlasů
ale Klaus a jeho rodina dokonce západ předehnali, bohužel za naše prachy
34 hlasů
Jo, exkurze do minulosti je to pěkná - ale poměry v Evropě se od té doby výrazně změnily! - Nejsme po válce, na půdách se neschovávají zbraně i střelivo, buňky komunistů nepracují ve fabrikách, máme zkušenosti se 40 lety monopolní nadvlády KSČ (za podpory KGB - ta už taky dnes není pod velením bolševiků)... Je to dnes o něčem jiném: Televize, internet aj.média ovládají naše životy!
13 hlasů
Jedno se nezměnilo: komunisti lžou pořád. Sobě do kapsy i nám.
8 hlasů
Tento článek jistě nemá na svědomí někdo ivestigativní,že,pane redaktore.Nic proti,ale uvěřejnit to před volbami,nechcete tvrdit,že je to náhoda,že ne?Nechcete poškodit levici a nechcete strašit,žene?Nikdo totiž nevěří,že by seb sověského Ruska se vrátily 50. léta.
16 hlasů
Možná byste se divila jak rychle by se vrátila 50.léta.Gottvald sliboval podporovat drobné živnostníky a šup byl tu komunál."Kolchozy se u nás zakládat nebudou"a kdo nechtěl do družstva,něco na něho nachystali a už seděl.
27 hlasů
Myslím že po r89 je to ještě horší než za toho Gotvalda!!!Teď tu není komunál,ale cizácké supomarkety,kolchozy zničil levný dovoz šunt potravin ,textil zničil Vietnam+ Čína šmejd,železárny vlastní někdo až z Indie,energetiku ukradla nějaká skupina ČEZ gaunerů,uhelné,vodní,a jiné ppřírodní zdroje tuneluje cizí majitelé,lesní fond tatéž atd!!!!Je to hrůzně horší pro většinu občanů tohoto státu!!!!Tak nestrašte už na to neskáčeme!!!!!!!!!!
17 hlasů
Tak si to přiznejte, že byste chtěli ty zvěrstva opakovat. Továrny znárodnit, živnostníky zavřít, sedláky okrást, politické soupeře veřejně popravit. Hlavně nám neříkejte, že se komunisti změnili.
10 hlasů
miroslave, jsi hovado, už ti leštím lampu, asi toho moc nevíš o historii, ale zkus se poinformovat co se dělo v Maďarsku v roce 1956...
10 hlasů
Tak Ty si můžeš leštit tak leda to svoje péro demente!!! Historiku pokud vím tak v Madarsku v 56 roce povstání občanů zařízla bolševická ruská sebranka a ne komunisté!!!Asi nevíš jaký propastný rozdíl je mezi bolševikem a pravým komunistou!!! A vyhrožuj sobě rovným darebákům,mám pro strach uděláno!!!!!
35 hlasů
zase staronový nick, lehni
12 hlasů
Kdo neodevzdá vajca bude za ně popotahován až na místní národní výbor......
6 hlasů
O úrovni oněch zlatokopů se každý může přesvědčit v Sudetech. Dodnes poznáte na první pohled dosídlenecké vsi (vyjímkou jsou opravené chalupy Brňáků a Pražáků), stejně tak dáte-li se s místními do řeči.
41 hlasů
Ještě byste se měl zeptat lidí ze Sudet,kolik je jejich průměrný plat na rozdíl od Prahy nebo Brna.Zkuste to,možná se budete divit.
40 hlasů
Za posledních let měli šanci vydělat si v "Reichu" legálně či ilegálně víc než Vaši Pražáci či Brňáci. Někteří bohužel jsou "slaboproudí" a někteří soudí, že být na podpoře je přece jen pohodlnější.
44 hlasů
Myslíte, že vyšší plat zvyšuje IQ, snižuje alkoholismus, vede k větší pořádkumilovnosti? Ani náhodou. Prostě obsazovali to pohraničí zlatokopové a i jim jejich trochu chytřejší děti odtud zdrhli. Takže došlo k jisté vývojové selekci k horšímu. Osobně situaci znám, nejsem žádný Brňák.
17 hlasů
Pane Motýl, když retro, tak celé. Nějak Vám vypadlo, jak většina aktivních komunistů po listopadu 1989 obratem převlékla kabáty a v novém hávu promořila celé nově vzniklé politické spektrum. Mnozí se tam drží dodnes a pravicovou rétorikou se snaží zametat stopy. KSČM není můj šálek kávy, ale těch, co svůj původní kabát nosí dodnes, si vážím víc, než těch překabátěných.
28 hlasů
Těch, co se nepřekabátili si nevážim. Oni si totiž pořád myslí, že buzerace ostatních je dobrá cesta k úspěchu všech. A to já se nemyslím. Pohled na úroveň současných i minulých komunistických zemí mě o tom dnes a denně přesvědčuje. A že by to dnes dělali jinak, také není pravda. Stačí občas nahlédnout do Haló novin, případně do Naší pravdy.
14 hlasů
To je samá pravičácká žumpa. Stát potřebuje pořádek, bordel je teď a taky to tak vypadá.
10 hlasů
Stát potřebuje jen pořádné lidi.
35 hlasů
Tady je pořádných lidí dost, jen kdyby neměli pořád strach.
17 hlasů
Aha, a kam teda půjdete?
8 hlasů
Pořádkem myslíte komunistický způsob řízení státu? Kdo nejde s námi, toho zavřeme?
8 hlasů
TzSVOBODNA CT a vsechny ostatni sionisty ovladane media nas budou den pred volbama masirovat neustalym poukazovanim na OBETI KOMUNISMU. Stale nam budou pripominat tech nekolik desitek obeti. Pro jistotu ale nebudou resit , kdo byl odsouzen pravem a kdo ne. Proc nezverejni duvody proc byl odsouzen k trestu smrti sionista Slansky s celou svou zidobolsevickou bunkou a potrestan za vlastizradu? Proc neporada CT kazdorocne v krematoriu vedle pripominky par desitek obeti komunismu dalsi pripominky. Kazdorocni pripominku napr. PAR DESITEK MILIONU OBETI ZVULE A TERORU CIRKVE, PRIPOMINKU OBETI CIRKEVNICH PEDOFILU, pripominku 2MILIONU OBETI ZEN A DETI ZAVRAZDENYCH VOJAKY USA VE VIETNAMSKE VALCE, PRIPOMINKU 1 MILIONU CIVILNICH OBETI NELEGALNI SIONISTICKE VALCE V IRAKU? Proc CT neporada kazdorocni pripominku obeti kapitalismu a neinformuje o tom ze USA pod vladou Izraelske lobby bombardovalo od 2.sv. valky pres 22 nezavislych suverejnich statu a nektere opakovane? Čínu, Severní Koreu, Guatemalu, Indonésii, Kubu, Kongo, Peru, Laos, Vietnam, Kambodžu, Grenadu, Libyi, El Salvádor, Nikaraguu, Panamu, Irák, Somálsko, Bosnu, Súdán, Jugoslávii, Japonsko a Afghánistán. Zahynulo přitom cirka 8 miliónů lidí.v. NEZAVISLA
10 hlasů
Proč byl teda podle Vás popraven Slánský? Proč se nakonec přiznal k věcem, které nikdy neudělal? Přestaňte si lhát do kapsy.
9 hlasů
Pan "Objektivní" redaktor Motýl , zapoměl sdělit proč a v čem agrárníci kolaborovali s Henleinem. A proč už v r. 1937 a 38 se veřejnost od nich odklonila.Po r . 1948 se k nim nehlásili ani největší tajní kolaboranti...už Beneš v r 1938 je tvrdě odmítl....
9 hlasů
Vechtr z Protivína: To je bláta, to je špíny. Budoucnost ukázala plnění komunistického programu ku blahu občanů. Kdo žil v 80. létech ví, že i to drobné podnikání se umožňovalo. Za komunistů jsme se špatně neměli a to už dneska přizná mnoho lidí. Volím KOMUNISTY jako opravdovou a jedinou levici. Jediná slušná strana, která nyvyhazuje zbytečné peníze v urážlivých kampaních a zbytek peněz určených na předvolební kampaň dala postiženým povodněmi. To jsou podle mne správní hospodáři. Napsali toto někdy, mimo Haló novin. To kdyby udělal pan knížepán, bylo by to psáno na každém nároží. Jen když jde o špinění, tak to jsou komunisté dobrý objekt. Možná aby se zapomnělo na opravdovou špínu dnešní doby a na tu, která se ještě chystá. My máme svůj rozum a nejsme malé děti, abychom se furt nechali strašit poválečnou minulostí. V socialismu, pod komunisty jsme vyrůstali a žili a sami nejlíp víme, kdy bylo dobře a kdy špatně. Potvrzují se do puntíku konstatování socialistické vlády o zkaženosti kapitalismu. Přiznám se, že i já tehdy jsem tyto zprávy přijímal s úsměvem, ale dneska s odstupem času mohu říci jedinou věc. Ti Jakešové, Husákové a vůbec tehdejší socialistická propaganda měli svatou pravdu, když nás před kapitalismem a jeho propagátory varovali.
27 hlasů
Zajímavé, že sám Jakeš přiznal, že "to s tou socializací přehnali". Komunisti nemají problém s kapitalismem, jejich nepřítelem je svoboda lidí.
37 hlasů
Porovnal jste někdy to "špatně neměli" s životem na západě? Opět použiju to už mnohokrát použité porovnání. Ostnatý drát chrání před útěkem z vězení, ne k útěku dovnitř. A z republiky mnoho lidí uteklo na západ, ze západu sem nikdo. A nepoužiju stejně mnohokrát opakované: Neřeknu vám , abyste se odstěhoval na Kubu. Zůstaňte tady a žijte tak, jako tehdy. Když si budete užívat jenom toho, co jste si užíval tehdy, ještě ušetříte.
43 hlasů
Vechtr z Protivína. Možná jsme si tady nežili tak, jak někteří na Západě. Ale každý měl své jistoty, důstojně placenou práci a klid na práci i odpočinek. Takže u mne socialismus vítězí, ať se to nějakým zlodějíčkům či bezmozečným zaprodancům a patolízalům líbí nebo ne. Takže já volím KOMUNISTY a myslím si, že zdaleka nejsem sám.
35 hlasů
Já vám vaši volbu ani nevyvracím, ani neberu. Ale dovedete si představit, co by se mnou bylo, kdybych před osmdesátým devátým řekl, že chci založit pravicovou stranu s kapitalstickým programem? Pokud si to představit neumíte, poptejte se po osudu Pavla Wonky. Mně se totiž také nelíbili zelinářští a veksláčtí zlodějíčci, ani bezmozeční zaprodanci a patolízalové komunistického režimu.
9 hlasů
Neříkejte, že ze Západu neutekl do zemí socialismu nikdo! Je to lež jako věž. Jedno jméno z avšechny další - Dean Read! Pro nesouhlas s nasazením do zločinné války ve Vietnamu.
36 hlasů
Vechtr z Protivína: Wonka byl extrémista a s extrémisty se nepáře ani současný režim, myslím si, že žádný režim se s nimi nepáře. Nenabízí řešení, ale jen podrývají morálku a kalí vodu. Wonka by měl problémy i s dnešním režimem a věřím tomu, že by neskončil nešťastnou náhodou na závažnou nemoc, ale skončil by rukou nájemného vraha někde v sudu na Orliku. Asi tak!
32 hlasů
Tak Dean Read utekl na východ? A přes které hranice se prostřílel? Nebo si pletete útěk s odstěhováním? Kolik sovětských občanů se z komunistického SSSR takto, pro nesouhlas se zločinnou válkou v Afganistánu, odstěhovalo na západ?
14 hlasů
jo a ten se pak radostí nad situací v taboře míru, raději zabil. A to dostával to nejlepší co tábor míru měl.
15 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
lovec (44 hlasů) 27.05.2010 13:03
Za posledních let měli šanci vydělat si v "Reichu" legálně či...
historik (43 hlasů) 27.05.2010 13:14
Porovnal jste někdy to "špatně neměli" s životem na západě? Opět...
medvěd (41 hlasů) 27.05.2010 12:39
O úrovni oněch zlatokopů se každý může přesvědčit v Sudetech. Dodnes...
Jezabel (40 hlasů) 27.05.2010 12:52
Ještě byste se měl zeptat lidí ze Sudet,kolik je jejich průměrný plat...
Lukáš (38 hlasů) 27.05.2010 20:22
Snížení řeckých důchodů, platů, příplatků za včasné chození do práce...