Vítěz senátních voleb
Triumfem opojený Sobotka: Agonie musí skončit, země trpí

22.10.2012 06:15 Rozhovor

Občanské demokratické straně prohrála volby i její nejednotnost. Lidé totiž nevolí rozhádané strany, tvrdí předseda sociální demokracie Bohuslav Sobotka. "Jestliže voliči mají pocit, že dotyčná strana nemá realistický program, že vlastně neví, co chce, tak hledají jinou alternativu," říká šéf vítěze senátních voleb v rozhovoru pro on-line deník TÝDEN.CZ.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • daniel Pink (290 hlasů) 22.10.2012 09:02

    CSSD muže Nečasovi Kalouskovi Bendovi či Drabkovi podekovat --tak...

  • Prudičova máma (237 hlasů) 22.10.2012 08:26

    Bohousku, kdo prodal byty OKD Bakalovi?

  • Jan Novák (88 hlasů) 22.10.2012 07:04

    Zprávy na PRIMĚ.To bylo syčení a funění vzteky!Neradi,ale hlásili a...

  • Petr Hudeček (32 hlasů) 22.10.2012 07:00

    Tak takhle mnoho hlasů nezískáte, Jiří. Lidé chtějí mesiáše, jedni ho...

  • Jiří Susa (26 hlasů) 22.10.2012 06:24

    ČSSD je sice proti ODS, ale když jde o zlodějnu, vytváří spolu velké...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

MAFIE SAMÁ MAFIE ... !!!

3 hlasy

Pravděpodobně kvantum lidí mne nepochopilo.Mám mnoho LETOŠNÍCH výroků o snaze ČSSD spolupracovat raději s kýmkoliv jen ne s KSČM,dokonce jsem si o tom popovídal s Alicí Černou:-)..oni měli a pořád si myslím,že mají v plánu jít do parlamentu s pravicovou KDU.Jenomže situace se rapidně měnila,když zjistili,že lidi chtějí KSČM také a to ,že KDU existuje vesměs jen u moraváků,jakož i nenávistné výkřiky Bělobrádka veřejně v TV ,že KSČM NIKDY ani podpora koalice nějaké koalice s KSČM-zato připustil MOŽNOST spolupráce s ODS/TOP...tím zřejmě zaskočil vedení ČSSD,které sice samozřejmě ví,že krajské volby nejsou jako do parlamentu,ale to že KSČM vyhrála ve dvou a byla druhá v množství velkém v jiných jim dalo jasný signál,že se NĚCO asi přece jen mění-pohled lidí na KSČM.Ony výzkumy samozřejmě nejsou zcela směrodatné,ale ,když řadu měsíců je KSČM avizována víceméně jako stále druhá nejoblíběnější strana-nejde to stále přehlížet.Já si dovedu představit,že asi na vedení strany po slovech Zaorálka takový Hašek skákal jak pumlíč nakopnutý bodlem:-))...stále tvrdí-a asi před týdnem opět,že na krajích ano,ale dále ni krok:-) a teď mu toto provede Zaorálek:-)...jinak máte pravdu, ohledně dohod s ČSSD,která je smočena také trošku v žumpě,ale například na ústecku,a to jste jistě četl požadují komunisté ,aby za ČSSD nebyli do koalice s nimi instalováni lidé zapojeni nebo v hledáčku policie po tom průšvihu atd..takže oni si to hlídají aby byli čistí i nadále...

7 hlasů

Tak vy jste si o tom popovídal s Alicí Černou a lidé vás přesto pořád nechápou? To je neuvěřitelné...

5 hlasů

Dá se to říct taky tak,že socani jdou do koalice s pravicovými stranami,i když nemusí,proto,aby se mohli vymlouvat na koaliční smlouvu a nemuseli plnit to,co slíbili voličům.

4 hlasy

To jistě.
Hlavně ale proto, že takto získanou většinou eliminují opozici a pojistí si společné krádeže a korupční rozhodování, které by jim jinak neprocházelo. Pan učitel Milan Jančík o tom píše knihu. Doufám, že ji dopíše v kriminále.

2 hlasy

Tak nějak to bude.Dá se z toho vyvodit i ten závěr,že hlavní příčinou toho,že se v Čechách beztrestně krade dosud,je Bohumínské usnesení.

5 hlasů

Dalo by se to nazvat jistě "nepřímá souvislost", nevím, jestli vždy a všude, věřím, že ve většině lokálních případů ano.
To, že se ale KSČ + M mnohde také připojuje jako "tichá podpora", v našem městě s velkou koalicí vždy, jim dává jasný podíl viny. V parlamentu je to tak již řadu let, vlastně 23, kdykoliv se jedná o rozhodnutí ČSSD.

2 hlasy

Jiří Susa 13:12
Lidi to vědí a dokud bude politická práce nahrazována dryáčnickým antikomunismem a pokryteckým Bohumínským usnesením,tak nemohou věřit nikomu a budou naštvaní čím dál víc.

5 hlasů

ještě jednou pro Jaroslav Švorc 22.10.2012 13:19
"Je hrubou chybou KSČM,že se mnohdy schovává za tichou podporu socanů,......"

Zadarmo to ale nedělají. Dostávají velmi výnosná a bezpracná místa v dozorčích a správních radách, řídících a různých jiných komisích a výborech, místa v orgánech státní moci a správy, levné nákupy podobné darům, velmi atraktivní zahraniční cesty, místa v diplomacii atd. . Z čiré lásky k levici to nebývá.

4 hlasy

pro Jaroslav Švorc 22.10.2012 13:19
Vidíme to naprosto stejně.
Jistě by se tady ale našli různí skřítci, kteří to vidí jinak a z nedostatku argumentů nás jednoduše a bez argumentů označí za hloupé a nevzdělané :-). Tak ať :-)))

2 hlasy

Je to tak.Je hrubou chybou KSČM,že se mnohdy schovává za tichou podporu socanů,bez veřejného převzetí vládní zodpovědnosti.Mnozí levicoví voliči proto nevěří ani KSČM a protože nemají koho volit,tak raději nechodí k volbám.

5 hlasů

Jane Nováku
Máte jistě pravdu, že vás "kvantum lidí" obvykle nechápe. Já patřím ke kvantu.
Tentokrát vás ale chápu a souhlasím v zásadě zcela.
Ta malá výhrada je k vaší větě "ohledně dohod s ČSSD,která je smočena také trošku v žumpě,". ČSSD je smočena v žumpě až po uši a nedivím se, že v některých krajích s nimi komunisté nechtějí do té žumpy skočit!

8 hlasů

Nevím čím je pan Rovnátko opojený?37 % nasraných voličů popletlo volby!!!
Chtěli něco změnit,ale místo toho zakonzervovali stejno poměry v senátu a krajích jaké byly.Je to jen horší.Jen Pražáci,jako vždy projevili nadprůměrnou inteligenci nad zbytkem Buranova.Ten ,kldo vidí v socanech a komouších spásu ,ten patří do Karviné nebo Mostui.am to drží soudruzi odjakživa a proto se tam také nejhůř žije a nejhůř dýchá.Až si to jednou většina těch blbečků uvědomí budou na kolenou prosit pravici,aby to vtěch Buranovech spravili.Jen v Praze je blaze a tam to drží ODS,ODS,ODS,ODS !!!Děkuji této straně,že mi v Praze umožňuje nejvyšší životní urtoveň v republice,nejnižší nezamněstnanost atd.Jsem zvědav ,jak dohoní Prahu ostatní Buranov,kde vládnou sockomouši. Dobře vám tak Chachaři.Máte,co jste chtěli a bude u vás hůř!

11 hlasů

Banda zarudlých blbů nevymyslí pro Česko vůbec nic. Nastavený vcelku slušný standard mírně dojebou, udělají jednu monster akci, která ve finále bude stát šišky (např. zrušení těch karet, které půlka národa nezvládne). Vytvářet pracovní místa neumí a ani není pro koho, nějaký zásadní řez přecpanou a zbytečnou státní správou neudělají, protože jsou součástí Rodiny. Možná si z 80 litrů bezpracné výplaty nechají strhnout o 50 KCZ více na nemocné děti. O nějaké slučování či rušení zbytečných ministerstev si nechte jen zdát. Bude se prodávat zbytek majetku a samozřejmě pod cenou a samozřejmě komoušům. Možná už chodí ve značkovém oblečení a bez stranických legitimací, ale furt to jsou ty opice bolševický.

10 hlasů

Kudrnatý Bohouš zachránce státu a jeho prosperity? ....myšlenka k popukání ...oni ti socani mají vždy fůru řečí, ale pak to skončí u ....registračních pokladen! (:-D)

8 hlasů

Řečí? několikrát předložili návrh o dohledatelnosti zdrojů získaného majetku-např. Kdopak to shodil ze stolu a proč?

8 hlasů

Aničko,můžete mi říct,proč nedohledali zdroje získaného majetku ,když vládli?A vládli pohodlně na př. za časů opoziční smlouvy.Víte proč? Protože by taky mohli skončit u sebe.Kdo bude dohledávat zdroje třeba Palasova majetku,Grossova majetku?A že zdroje tu jsou,jenom oni je jaksi neviděli a nebo viděli,ale ne u sebe.

4 hlasy

Ve všech krajích ,kde vládnou sockomouši a to se jen zakonzervovalo,je to na hovno.Blaze je jen v Praze a tam vládne díky Bohu ODS,ODS,ODS,ODS.
Díky této straně se v Praze máme dobře a vy Burani.Vy máte,co jste chtěli.

6 hlasů

s! .......registračními pokladnami. :-)

Souhlasím.

2 hlasy

Zaorálek se včera na kameru podivil, že si ještě někdo může myslet, že "Bohumínské usnesení" (podle kterého se ale ČSSD nikdy nechovalo) by ještě po letech mohlo platit.
Že něco takového vypustí z úst absolvent studia marxisticko-leninská filozofie a politická ekonomie, to chápu. Tam byla lež a zkreslování skutečností hlavním předmětem. Že se ale opovažuje veřejně označit za naivního člověka toho, kdo si myslí, že zákony a závazné právní normy platí až do zrušení a Bohumínské usnesení takovou normou je, považuji za hloupost a aroganci hrubého kalibru. "Vyhráli jsme občané, teď si polibte řiť".
Jak se pozná, když ČSSD něco "myslí upřímně"?

12 hlasů

Kdysi jsem se ptala v nějaké diskusi Miloše Zemana, proč se vrací do politiky, když se předtím tak svatosvatě zaříkal, že zpět už nikdy více. Odpověděl mi citací Churchilla, že jen blbec nemění své názory.

Předpokládám, že při studiu filosofie a ekonomie nestudoval Zaorálek výhradně filosofii marxisticko-leninskou a obor ekonomie zúžený pouze na oblast politické ekonomie. Pokud jste vystudoval VŠ za socíku, tak vás zkouška z marxismu-leninismu snad taky neminula, či snad ano?

Jakkoliv mi osobně jako člověk není příliš sympatický, myslím si, že by na postu předsedy ČSSD byl té straně asi prospěšnější než málo charismatický, byť jinak dost korektní Sobotka. I když je na druhou stranu pravda, že nesympaticky vyhlížející šéfové se stávají snadným terčem oponentů a může hrozit, že dopadnou pod často neférovým mediálním tlakem jako Paroubek...

10 hlasů

Ano, studoval jsem VŠ za socíku, součástí závěrečné státní zkoušky byla i zkouška z marxáku. 3 odborné předměty a marxák. Promoval jsem o rok před Zaorálkem, 1981, v Praze, on v Brně.
Já jsem studoval jeden ze základních oborů PFUK, Zaorálek si vybral přímo politickou specializaci. Co s takovou specializací mohl a chtěl dělat, kdyby se nedostavil listopad 89, nechám na vaší laskavé úvaze.

8 hlasů

No, kdyby dostudoval před vámi, tak by vás právě třeba mohl vyzkoušet z toho marxáku:-)

7 hlasů

Vybral jsem si tehdy "Politickou ekonomii", další možnost byla tuším "Základy marxismu leninismu" a "Vědecký komunismus" a tu tehdy zkoušel, mmj. Vladimír Dlouhý

4 hlasy

Máte na mysli toho prezidentského kandidáta, který by prý nikdy nepodpořil vládu, ve které by seděli komunisti?:-))) Tak to aspoň vidíte, jak to v politice chodí, bližší košile nežli kabát, a ten se dá dle aktuální situace vyměnit kdykoliv:-)

5 hlasů

Sobotka vypadá blbě,to je fakt.Horší je,že má v hlavně stejně tak naděláno,jako vy.Podívejte se ,co provedl v r 2005 a kolik rozházel peněz k ničemu.Byl to rozhodně nejhorší ministr financí,jakého kdy tato zem měla.To vám potvrdí každý analytik.Jsou to fakta ,jak to řídil v r 2005 a jak všechno promrhal.Existovat tehdy zákon o zodpovědnosti tzv finanční ústava.Sobotka by platil takové pokuty,že by domů mámě nepřinesl nic.Jeho neschopnost je problém ,né odporná vyzáž.Tu má každej socan.Kdo taky hezký.moudrý a chy\trý by lezl do tak odporné a prolhané partaje.
Krása ducha je vepsána do tváře ,soudružko.

5 hlasů

Divím se sama sobě, že konkrétně na vás vůbec reaguji, ale nešť... Asi jste můj příspěvek nečetl příliš pozorně, o Sobotkově vizáži jsem nepsala ani slovo. U politika mě vzhled zas tak až moc nezajímá, pokud je to politik schopný a slušný (což je skutečně něco jako bílá vrána). O Sobotkovi coby leaderovi jsem tu svůj názor psala už mnohokrát, takže se nebudu opakovat. Asi opravdu nebyl nějakým hvězdným ministrem financí, ale na zvěrstva prováděná Kalouskem neměl ani zdaleka. Nesnáším falešné generalizace typu "odporná vizáž každého socana", takové konstatování toho vypovídá mnohem víc o autorovi výroku než o těch údajných nositelích odporné vizáže, cyanotický soudruhu. Jinak souhlasím s tím, že výraz ve tváři a zejména oči prozradí na člověka mnohé, jak dokazuje i "oduševnělosti" tváří lidí jako jsou třeba Tluchoř, Drábek, Jančík, Dobeš (bývalý ministr školství), Vondra, Šnajdr, Šťastný...a řady dalších.

7 hlasů

Zaorálek studoval filosofickou fakultu, obor "marxisticko-leninská filozofie a politická ekonomie". Takový je přesný název.
Jeho studijní specializace je dána jím vybraným a vystudovaným oborem.

8 hlasů

Pan Susa a VŠ? Tak to bych nepředpokládala!

11 hlasů

Cožpak o to, u vás by člověk nepředpokládal ani tu maturitu...

3 hlasy

Paní Skřítková
To, že usnesení nejvyššího orgánu politické strany bude platit až do zrušení takového usnesení ve stanovách oprávněným orgánem byste předpokládala?

9 hlasů

Zákony? Ono bylo Bohumíské usnesení zákonem?
Nějaká ta studia by vám nezaškodila, pane. Já považuji vaše tvrzení za arogantní a více než hloupé. Lidé v mém okolí volali po zrušení Bohumínského usnesení! A nestraště komunisty.Jako demokrat byste měl uznat výsledky voleb!

14 hlasů

Bohumínské usnesení bylo přijato jako 14. usnesení na 27. sjezdu České strany sociálně demokratické, který se konal v roce 1995 v Bohumíně. Sjezd je nejvyšším orgánem politické strany. Bohumínské usnesení bylo tedy vnitřní závaznou právní normou, předpisem. Navenek bylo závazné, přinejmenším eticky, proto, že bylo s halasem veřejně vyhlášeno a medializováno. Je závazné do zrušení, ke kterému dosud nedošlo. Zrušit jej může opět jenom sjezd strany. A asi Zaorálek.

8 hlasů

Obdivuji vás za vaší diskuzi s Ančou |Skřetem.Je to přesně ten případ,jak je zbytečné házet perly sviním.
Ta bába,pokud to je bába ,musí být odporná na těle i na duchu.Čpí to z každého hnisavého slova.

10 hlasů

Vaše příspěvky mě už zase dávno přesvědčily o tom, že musíte být v reálu mimořádně pohledný a úspěšný muž na vrcholu svých životních sil, převelice vzdělaný a sečtělý, vždy korektní a navíc mimořádný milovník mateřského jazyka, k tomu ještě jasnovidec, který na základě příspěvků ostatních dokáže s naprostou přesností odhadnout jejich věk, vizáž, vzdělání, životní situaci, kdybych byla muž, tak musím před takovou ukázkou dokonalosti smeknout.. Zkrátka dokonalý džentlmen (přímo od volantu fekálního vozu či od pásu v třídírně odpadu:-)))

10 hlasů

pro Zdenka Zwiebel 22.10.2012 12:50
Tak pokud paní skřítek píše o věcech které se nestaly a reaguje na názory které nebyly napsány z toho důvodu, že čte mezi řádky, tak je vše v pořádku. To už se nedivím, že neodpoví na otázky ani že někoho, byť bez vulgarit, uráží. Napsat o někom, že napsal hloupost, aniž bych to podpořil vlastní chytrostí, není vulgarita. V diskuzích si jistě paní skřítek snadno vystačí sama.

4 hlasy

Jiří Susa 22.10.2012 12:28

Pane Suso,
souhlasím s tím, že se vás Aniččino vyjádření ohledně dosaženého vzdělání mohlo dotknout, bylo to trošku přes čáru, ale jestli považujete Pokorného reakci za adekvátní, tak nevím... Zdá se, že jste v případě tohoto pána ještě nezaznamenal, že tady dost často reaguje hrubými urážkami vůči autorům příspěvků pouze vyjadřujícím nějaký názor a nikoho zde konkrétně neurážejícím. Mimochodem, i já bývám velmi častým terčem jeho útoků. Mohu vás ujistit, že má výše uvedená "urážka" je proti jeho výpadům naprosto nevinným a co možná nejslušněji podaným, vlažňoučkým čajíčkem. Pokud vám napsala, že strašíte komunisty, tak v tom osobně nevidím urážku, ale v podstatě konstatování skutečnosti takové, jaká je. I j á to často u vašich příspěvků mezi řádky tak čtu. A Anička navíc nikdy nepíše na rozdíl od řady jiných diskutujících žádné vulgarity.

5 hlasů

Paní Zdenko
paní skřítek mne dnes napadla, že straším komunisty a neuznávám výsledky voleb. Asi omylem odpověděla sice arogantně, ale na jinou než moji poznámku. Nic takového v mých příspěvcích nenajdete.
Pohrdavě se vyjádřila o mém vzdělání, ačkoliv jsem o něm nikdy nenapsal ani slovo, než jste se dnes zeptala vy, což ale bylo až potom.
Pohrdavě se vyjádřila k tomu, že jsem označil Bohumínské usnesení za zákon, což není pravda. Já jsem jí nikdy ani slovem neurazil ani jsem se k ní nevyjádřil arogantně. Pokud skřítkovi položíte slušnou otázku po tom, když někoho urazí, neodpoví, což je rovněž projev arogance.Proč se divíte, že někdo, kdo nehledá vlídná slova, se o ní vyjádří hrubě?
Proč se jí zastáváte také urážkami?
Myslíte, že takový způsob diskuze podporuje ty, kterým Anička fandí?

7 hlasů

:-)
Já se v tomto případě také sobě obdivuji. A to si říkám "už nikdy". Vám se to nestává? :)

6 hlasů

Výsledky voleb jsou takové, že Dolejš dostal na prdel, Artuši...

9 hlasů

O tom, že Dolejš, ačkoliv jsem mu k vlastnímu překvapení proti té husičce fandil, dostal na prdel a to tak že úplně, není pochyb.
Vůbec si nedovedu představit, proti komu by mohl kdy vyhrát, když byl poražen 1:2 v této době a takovou nickou!

6 hlasů

V rámci své vrozené skromnosti, bych rád se rád účastnil této diskuze a podotl, že po celém osmém obvodu se šíří zpráva, která poměrně přesně říká, proč vyhrála paní Filipiová to druhé kolo.Ve čtvrtek a pátek bylo na školách, kde studují studenti nad osmnáct let, vytvářen velký nátlak na to, aby se zůčastnili voleb a volili paní Filipiovou.Studenty dokonce někde i zapisovali na nějaké archy.Nevím co je na tom pravdy, ale jak se říká, na každém šprochu......!!!

7 hlasů

Nedivil bych se!

4 hlasy

-účastnili voleb-

3 hlasy

Jsem stále dost blbej na to,že se také zahazuji v diskuzích s podobnými týpky.Vono to holtb člověku nějak nedá a boj s lidskou blbostí,ten je věčný.Můj obdiv máte a děláte to i za mě.Sil mi ubývá a každý den si říkam.Proč?Žaslouží si Burani vůbec nějaké dobré slovo,když po dvaceti letech chtějí znovu komouše?Po čtyřiceti letech masakrování naší krásné vlasti.Stydím se a sil ubývá.Vám palec nahoru.

5 hlasů

To jsem zde v diskuzi dávno předpovídal a vsadil jsem na to boty.Nyní mám ještě jedny nové lakýrky od Itala na koncert.
To tak ještě ,aby nám v Praze smrděli komunisti.Dost na tom ,že je volí Burani.

6 hlasů

Dostal na prdel??? tak,že měl v DRUHÉM KOLE o 5000 hlasů více a to v silně nepřátelském prostředí,kdy na něj útočila CELÝ týden media včetně ČT,vylepovali se plakáty a i Klaus si smočil pysky...před volební místností...a to,že studentíci chodili HROMADNĚ po skupiních volit ??, ne Filipiovou,ale ODS se ví a rovněž ona připustila,že pepíci volili ODS proti KSČM a ne ji!Pár kilásků dále rupli dva ODS kandidáti v Praze bez mobilizace :-))) a v klidu...

11 hlasů

Pokud se setkám s Artušem, vyřídím mu to.:-) Pro Dolejše a v Praze byla výhra, že se dostal do druhého kola, Henexi. Jestli to nevíš,pak je mi tě líto.

14 hlasů

Jistě, být druhej, to je výhra, pro komunisty určitě! Možná, že být první ani nechtějí, museli by nést zodpovědnost...

8 hlasů

Pokazde kdyz se levicaci a bolsevici raduji z uspechu, ma to brzy neblahe nasledky pro obyvatelstvo.

14 hlasů

s takovymhle blbem to moc daleko nedotahneme.necetl nekdo neco o tom,ze trp kozaku,budes atamanem?v anglii maji konzervativci velky uspech se ziskavanim novych pracovnich mist a s utahovanim opasku.uz i tri generace lenochodu anglickych je nuceno vyrazit konecne do prace,misto brani podpor.prave tam dosahli NEJVETSI zamestnanosti v historii anglie,a to v dobe KRIZE hospodarske-svetove a evropske.jak je to mozne?na to sobotka nema.ale o malinko lepsi je,nez zid dinstbir jr.ne vo moc.cha,cha,cha!shalom.

9 hlasů

Dehonestace vítězné levice pokračuje na všech úrovních i pomocí zdrcených médií, které kolem sebe kopou, jak po neúspěšném zdolání ,,Taxisova skoku,, .

Chybí Vám pokora a přiznání zdrcující prohry, která nemá v naší historii obdoby.

19 hlasů

Řekl jste to za mne. Chybí jim základní slušnost- novinářům i lustigům! A to nemlvím o tom užvaněném antisemitovi! Dovedete si představit, jak by vyváděli, kdyby volby vyhráli jejich guru?:-)

14 hlasů

daleko horsi v historii byla porazka starocechu mladocechama,meshugene.a coz teprve 1848!nebo 1744,kdyz krasna a chytra cisarovna marie terezie VYKOPALA zida z cech.jo,bejvavalo.prohry!!!cha,cha,cha!shalom.

6 hlasů

Madofff, kdo jim nakukal, že Marie Terezie byla krásná? Chytrá to jo, kam se na ní hrabou ti současní pazgřivci, ale krásná opravdu ne. Ze všech možných dostupných portrétů mám stále pocit, že to je v obličeji celý Jyrka Paroubek, nebo (pomineme-li tonáž) Marta Gottwaldová.

6 hlasů

Viděl jste někdy její portét zamlada? Bývala opravdu hezká. Nevím, jak by třeba konkrétně vypadla vaše manželka po cca jednadvaceti porodech:-)

11 hlasů

Každý děláme chyby, ale jen hlupák se nepoučí a leze do stejné řeky, kde se málem utopil.

12 hlasů

Jo to mátepravdu,v 89 jsme z té hnusné břečky vylezli v poslední minutě

2 hlasy

Přesně-v třicátých letech,hlad,bída,nezaměstnanost,zastřelení mrtví lidé četníky při demonstracích atd...a přesto jsme v 89 tam zase vlezli a trvalo 20 let,než jsme se zase z toho začali vyhrabávat.

9 hlasů

Sobotko, přestaň plácat a začni makat. Komunisti, ti se k situaci staví podstatně aktivněji! Pokud nevíš kde začít, vyber si. Pravice toho posrala tera tuny.

14 hlasů

Coby makal, sociální demokracie ještě nikdy nic nevymyslela a vždy jela akorát "údržbu" nebo "udržovačku" toho, co pravice změnila...oni ti snad něco programově nabízejí...já jsem si teda ničeho nevšiml...

14 hlasů

Kontrasignaci při jmenování bankovních úředníků. To Vám nestačí, pane Šimurdo?

8 hlasů

Nevím co nabízí. ČSSD jsem nevolil. A jak je vidět NEVOLIL jsem je správně, když čůráci z ČSSD mají "takový odpor" k sestavování koalic s KSČM! Proto má volba příště zůstává u KSČM.

10 hlasů

Vy zřejmě nejste v obraze. Skoro všude tahle koalice vzniká!

9 hlasů

Pokud nejsem v obraze, tak budu jen rád. Totiž zatím jsem slyšel a četl jen to, že někde ČSSD raději půjde do koalice s KDU-ČSL než s KSČM. A to mne spolehlivě utvrzuje v jejich arogantnosti. Pokud půjde o jeden kraj - tak je to problém tamních a mne to nezajímá, ale pokud se ČSSD chce vyhýbat spolupráci s KSČM tak je pro mne do budoucna nevolitelná. Jednou máme demokracii (nebo si na ni hrajeme) tak by se podle toho měli chovat!

8 hlasů

za par let skoncite mezi volici zidi pro DSSS!meshuge.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.

6 hlasů

Ti tví DSSS skončili v prachu dějin, je volit je stejný jako volit mickey mouse. Stejný přínos o hovně....

10 hlasů

..chtějí ti prďolové a koblížci z KSČM do vlády??? Já si myslím, že je jim tak dobře...když jsem viděl včera toho místopředsedu KSČM u Moravce, tak asi nejvíc platí to jeho "...já bych to prozatím nechal tak, jak to je..."

7 hlasů

Ať se vzdá mandátu, pokud se chce flákat, takový zmrdy tam nepotřebujeme!!!!!

5 hlasů

Ale což, to, že to jemu vyhovuje nás nemusí vůbec zajímat. Když jim to nedojde po dobrém, DOJDE jim to po zlém!

8 hlasů

Sobotka si myslí, že všechno okecá, ale jsou věco, které se okecat nedají. ČSSD potřebuje kritiku zleva, jak prase drbání. To, že socdem propadla u krajských voleb, stejně jako ODS, to je snad vůbec nerozházelo, Sobotka je spokojený a šťastný - jak Šimurda....

12 hlasů

Máš naprostou pravdu, Sobotka by měl držet hubu a začít zveřejňovat co konkrétního kdy ČSSD udělá PRO LIDI nebo alespoň PROTI trojkoalici. Zatím mne sere, vůbec nebere v potaz KSČM. Je tu ještě další cesta jak ty politiky vzbudit. A myslím že k radikalizaci už někteří lidé nemají moc daleko.

8 hlasů

jenom, aby ty vyhlídky do budoucna byly lepší, jinak má bohouš pravdu tato vláda umí jenom vydávat dluhopisy finančním zájmovým skupinám a zadlužovat zemi, ti co si v minulosti nakradli dle mafianské pravice jsou to přeci úspěšní lidé a jejich bohatství nebudem zdanovat vyšší progresivní daní...šmejdi, tak pro koho vůbec v tom sněmu jsou!!!

15 hlasů

Vůbec nechápu, proč by měla existovat prograsívní daň? Paltíme všichni stejné procento. Jen ten, kdo vydělává málo, zaplatí ze mzdy stovku nebo vůbec nic, ten, kdo vydělává hodně, platí třeba 40.000 daně z příjmů měsíčně. Nevím, co je na tom špatného. Mě, totiž, živí, účetní poradenství a když vidím, kolik platí měsíčně, ze svých příjmů, mnozí živnostníci, jde mi z toho hlava kolem. 40 tisíc měsíčně na zdravotní a sociální pojištění, dalších 50 tisíc daně z příjmů a tak dále. Vy nemáte ani ponětí, jak strašně jsou živnostníci a právnické osoby, daňově biti. Vy jen tupě papouškujete, co slyšíte od Sobotky a jemu podobných. Vy třeba nemáte ani tušení o 15% srážkové dani, kterou musí právnická osoba platit z již jednou zdaněných peněz, pokud si chce část, již zdaněného zisku, z firmy vyjmout pro osobní použití. Takže ze zisku platí 19 + 15 to jest 34%. Vy jen 15. Tak se držte stranou, když o problematice víte kulový. Až se dostane k moci sociální demokracie, tak se třeba lidem bude dýchat kapku volněji. Ale za jakou cenu? Naše děti to odnesou v plném rozsahu, neboť budou ty obrovské dluhy, které jistě levice naseká, muset splatit.

11 hlasů

Super a děkuji za tento názor,jen vysvětlovat tohle pár dementům je zřejmě zbytečné.Mám tu levičáckou bandu za opravdové a skutečné dementy a nedá se s tím nic dělat.

1 hlas

A vás nenapadne, že těm nízkopříjmovým po zaplacení daně zůstane sotva na přežití? kromě toho DPH platí steně! Zkuste si představit, že máte 12 000 hrubého! ještě lépe byste udělal, kdybyste to jeden měsíc zkusil-zaplatit byt, energie,poř. hypotéku! Pane, vy byste se nestačil divit!

16 hlasů

Vážená Aničko, to je přesně ten důvod, proč vedu svého 15 letého syna k tomu, aby se učil, aby se sebevzdělával v různých oborech doma, aby nebyl napojen jen na počítač se hrama, ale aby věděl spoustu věcí bokem. Je v prvním ročníku na střední, kde studuje informační technologie a již nyní má zajištěnu bezplatnou praxi u jedné z firem. Nedostane ani groš, stráví tam fůru času, ale zato bude v obraze a v těžkém předstihu před ostatními. Pokud by mu ale stačilo těch "vašich" 12 tisíc měsíčně, pak nemusí dělat nic a může se poflakovat. Záleží jen na něm. Každý svého štěstí strůjcem a naštěstí je daleko pryč doba, kdy jsme měli všichni přibližně stejně, ať jsme dělali cokoli. Naprosto souhlasím SHENEXEM, ale současně i s Petrem HUDEČKEM. Přesně tak jsem to, totiž, myslel. Ono odpracovat si 8 hodin v rachotě a pak zalehnout na dyvan k bedně nebo si pod slunečníkem otevřít mizernou desítku, to dokáže fakt každý, Ony ty peníze těch lépe ekonomicky situovaných nepřišly samy. Tito lidé pracují 12 hodin denně včetně sobot a nedělí, nemají nárok ani na dovolenou, protože živnostníkům to nemá kdo zaplatit. Já sám pracuji denně 8 hodin a další dvě studuji pracovní problematiku mého oboru. Každý den. Zkuste to též a uvidíte, jestli se vám bude chtít. Většině nebude. Na to dám krk.

5 hlasů

Tak si najděte lepší práci! Všude je inzerátů habaděj. Hledají se lékaři, inženýři technického typu, kvalifikovaní zedníci, instalatéři, elektrikáři a klempíři. Také zdravotních sester je nedostatek. Že nic pořádného neumíte? Tak to máte smůlu...
Snad jedině ve volbách kandidovat za komunisty, to by snad šlo...

8 hlasů

Máte pravdu v tom, že levičáci si neuvědomují, jak střední třídu ožebračuje pravice už teď. Že za dva roky už nebude koho škubat. Živnostníci zruší živnost a půjdou se přihlásit na ÚP. Zvyšovat daně umí každý blbec. Ze stovky největších firem jich má v ČR sídlo (a platí daně) jen 20. Ať Sobotka zkusí progresivní daň a z té stovky nezbude nikdo.

10 hlasů

CSSD muže Nečasovi Kalouskovi Bendovi či Drabkovi podekovat --tak pravicově vymyte mozkovny ma malokdo

290 hlasů

..jsem nadšený, spokojený a šťastný...

7 hlasů

Šimurda má důvod zalévat hořkou pachuť už od rána. Počítám, Šimurdo, že ti to komentování žena brzo zatrhne.

7 hlasů

..ale já jsem vyhrál...já volil Čunka...

8 hlasů

Jak se to projeví v tvém běžném životě, ta výhra? Není lepší sázet na koníčky?
Jak volí lidi v Rožnově? Mají všichni rádi Nečase jako Ty? Nebojíš se vyjít na ulici, když všichni vědí, kde bydlíš?

12 hlasů

..asi tak jako výhra ČSSD a levice v krajských volbách...i hejtman ve Zlíně mi zůstane stejný...

6 hlasů

tatu nebo ogara? Oba znám...tata je primáš ( první husle), ogar cimbál (cimbálista)...ale je cimbál.učí na "vakuovceů a má špatnou pověst mezi profesory i studenty...ale já s ním nemám problém

5 hlasů

:-))) Kdybys potkal v Rožnově nějakého Štrunce, ta je to nějaký můj vzdálený příbuzný. Fidlá na housle mebo brnká na cimbál, nevím přesně....

7 hlasů

mediální prostituti v akci opět zavádějící urážlivý titulek a informace pod tím jakbysmet, co kdybyste zkusili být pisálkové aspoň jednou objektivní a začali psát ptavdu, která se jemnuje, Parkanová, Barták, Vondra, Drábek... možná byste si vylepšili pověst, ne nadarmo je profese novináře na úrovni popularity stejně nízko jako politik a prostitutka, i ty holky z ulice sistojí líp, vy údajní hlídací psi demokracie, kteří ňafáte už jen podle toho, kdo Vám sype do misek.

18 hlasů

Bohousku, kdo prodal byty OKD Bakalovi?

237 hlasů

http://cs.wikipedia.org/wiki/OKD

Ten konec je typicky modrý: Obviněné manažery v roce 2009 pustili, státní zástupce chtěl podat odvolání, ale nadřízený mu to zakázal. Tak kdo koho kryje?

9 hlasů

No to je výživné čtení, několik úryvků:

"Následně K.O.P. posílá zbylé 1,5 mld na účet neznámé kyperské společnosti Lagur (zřejmě ve vlastnictví Stanislava Prose), za které pro manažery kupuje společnost Karbon invest. Manažeři tak získali majoritní podíl v OKD (a tedy i majetek své K.O.P) bez vynaložení koruny navíc."

"OKD při nich měla přijít o více než 2 mld Kč."

"Státní zástupce chtěl ve věci podat odvolání, to mu ale nadřízený zakázal."

Takhle se dělají prachy a majetek ... napůjčovat si od IPB a tu potom nechat sanovat ze státního rozpočtu.

4 hlasy

Vidíš, to je právě klasický případ, jak to u nás funguje. Zatímco ty sis hlasy naklikal ( nebo tobě podobní ti pomohli, to je jedno), tak skutečné volby, kde se lidi vyjadřují, právě proběhly. Naprostá většina národa chce nyní odchod vlády ( a dala to jasně najevo), zatímco vy modráci si stále myslíte, že podvodem to nějkam dotáhnete. Prd.
Mimochodem o těch Bakalových bytech si něco přečti, ať seš v obraze. Bylo to tolikrát vysvětleno, že je ztráta času to tady popisovat.

17 hlasů

:-))))))))

10 hlasů

Teď se ukáže zda se socani už poučili,nebo zda to Sobotka podělá stejně,jako to před 10ti lety podělal Špidla.

10 hlasů

Obávám se, že varianta za b) je správná.

7 hlasů

Špidla mi vyhovoval...

7 hlasů

Můžete to upřesnit v čem to Špidla podělal?

10 hlasů

Špidla provedl největší zvýšení DPH v historii...převedením "muss" položek (elektrika, plyn, voda, nájem) do základní (vyšší) sazby..oproti tomu je zvyšování nižších sazeb za potraviny jenom muška zlatá...to můžeš anebo nemusíš, můžeš si koupit místo šesti rohlíků jenom pět...u těch nutných položek musíš...

6 hlasů

Zahodil bezpečnou,levicovou většinu ve Sněmovně a šel do koalice s pravicovými stranami.Voliči to vzali jako zradu a odvrátili se od socanů.Proto musel být Špidla odvolán a po něm i Gross.Teprve Paroubek to, z větší části, napravil tím,že začal ve Sněmovně hlasovat,spolu s komunisty,proti svým koaličním partnerům.Bohužel měl příliš málo času a proto tady zůstává spousta voličů,kteří socanům nevěří,komunisty se volit stydí a proto raději nevolí nikoho.

14 hlasů

Myslmí, že to bylo trošku složitější, ale pravda je, že na holporty s lidovci ČSSD vždycky tvrdě doplatila. Doufejme, že se konečně poučili.

10 hlasů

Jde především o to,že díky svým koaličním partnerům socani nesměli hlasovat a pohodlně schválit ,majetková přiznání,zrušení anonymních akcií,obecné refendum,atd.Proto jim dnes voliči nevěří,že svá dnešní,nejvýraznější programová hesla skutečně prosadí a proto jim dnes, pravicová propaganda, může neustále předhazovat,že to co hlásají ,už mohli pohodlně udělat a přesto to neudělali.

13 hlasů

oprava: Myslím

9 hlasů

K otázce:
V důsledku senátních a krajských voleb jste vyzývali k volbám do sněmovny, protože koalice ztratila legitimitu. Není to ale tak, že občané jí dali hlas na čtyři roky dopředu bez ohledu na to, jak v budoucnosti dopadnou volby do jiných orgánů?
-------------------------------------------------- - -------
Pokud vím, tak jakési pofidérní ministraničce LIDEM nedal hlas ani jediný volič, takže je otázka té legitimity možná trošku sporná.

Samozřejmě chápu, že Sobotka po takových výsledcích voleb ožil a odráží se to i na jeho suverénnějším projevu. Na jeho místě by mi tu radost tak trošku kalilo to, že velmi pravděpodobně k jejich úspěchu značnou měrou přispěla mimořádně vysoká nespokojenost lidí s politikou současných vládních stran a v senátních volbách také veřejně šířená panika spojená s obavami z rostoucího vlivu komunistů poté, co se jim podařilo tak uspět v krajských volbách.

Sobotka má pravdu, že rozhádanost uvnitř strany jí u voličů body nepřináší, ale v tomto ohledu má přece socdem sama dost vlastního másla na hlavě, i když se tentokrát kupodivu dokázali před volbami jakž takž sjednotit, až na nějaké ty úniky "veleduchů" typu Drymla aj.k zemanovcům.

Sobotka hovoří v souvislosti s vytvářením koalic na krajské úrovni na prvním místě o KDU-ČSL (i když zároveň mluví o rovnocennosti s možností spolupráce s komunisty, je to přece jen trošku signifikantní a napovídá mi to ledacos o možném směru při vytváření koalic po případných předčasných volbách do Sněmovny).

10 hlasů

Morgen... ČSSD, to je ODS v bledě růžovém. Sleduj Řiháka, to je prototyp soc-demáckého vyžírky, který je "zvyklý se dohodonout s každým".
"...Komunisté nabízejí podporu, ale chtějí do vlády. ODS a KSČM spolu navzájem nepůjdou, já jsem zvyklý se dohodnout s každým," říká Řihák a připomíná současnou příbramskou vládu koalice ODS a ČSSD s tichou podporou komunistů. „Umím si na kraji představit i koalici s ódéeskou, pokud to bude nutné, ale záleží, jak se domluvíme na prioritách programu," uvažuje Řihák.
http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/rihak-navrhuje-i-mensinovou-vladu-s-podporou-komunistu-20121015.html

12 hlasů

Vormittag... Řiháka téměř neznám, jen velmi krátce jsem ho při jiné práci částečně zaslechla na předvolební debatě, vizuálně i projevem na mě zapůsobil takovým tím dojmem UPP (univerzální politický papaláš), já politikům napříč spektrem už preventivně nedůvěřuji, některým víc, některým míň. a někteří jsou pro mě nepřijatelní naprosto.

Nepochybuji o tom, že opět v některých případech dojde ke koalici s odesáky, voliči budou naštvaní... a tak stále dokolečka...

7 hlasů

Nějakej ten nakradenej stamiliónek, to příjde tak samo s sebou. V tomhle případě nejde ani tak o peníze, tady jde o dlouho nehašenou osobní žízeň po moci. A ty dokonale uhlazený politický bláboly, který ze Sobotky lezou, ty budou tuhý oříšek pro každého racionálně uvažujícího člověka. Argumentovat proti blábolům majícím sílu jen ve volebních procentech půjde zase jenom volebními procenty. Tudíž nás pravděpodobně čeká dlouhé čekání na návrat jiné strany, která vystaví stopku tomuhle proudu hoven.

14 hlasů

Zprávy na PRIMĚ.To bylo syčení a funění vzteky!Neradi,ale hlásili a ukazovali komanče a Zaorálka...Zaorálek mne strašně překvapil,když řekl,že PRO NĚJ BOHUMÍN JE PŘEŽITEK!Supr zpráva!Voliči KSČM ukázali ČSSD,že KSČM není jen odpad ,ale silná stran...vydržme lidi.ČSSD s KSČM by byla ,už síla co by rozmetala tu chátru zlodějskou!Hlavně volit komanče,protože ČSSD má silný potenciál ve středu...GO LEVICE GO!:-))

88 hlasů

Jane Nováku
Několikrát jsme vám již sdělil, zcela proti své zásadě nebýt hrubý, že jste velmi nechytrý.
Pokud považujete skutečnost, že jeden z nejvyšších představitelů potenciálního koaličního partnera KSČ + M veřejně prohlásí, že se ČSSD necítí vázáno dřívějšími sliby a vnitřními právními normami které si sami navrhli, schválili a jako oficiální stanovisko medializovali za "Supr zpráva!", tak jste krákozraký blb!
Jak si asi myslíte, že budou platit dohody s takovými bastardy?

5 hlasů

Pravděpodobně kvantum lidí mne nepochopilo.Mám mnoho LETOŠNÍCH výroků o snaze ČSSD spolupracovat raději s kýmkoliv jen ne s KSČM,dokonce jsem si o tom popovídal s Alicí Černou:-)..oni měli a pořád si myslím,že mají v plánu jít do parlamentu s pravicovou KDU.Jenomže situace se rapidně měnila,když zjistili,že lidi chtějí KSČM také a to ,že KDU existuje vesměs jen u moraváků,jakož i nenávistné výkřiky Bělobrádka veřejně v TV ,že KSČM NIKDY ani podpora koalice nějaké koalice s KSČM-zato připustil MOŽNOST spolupráce s ODS/TOP...tím zřejmě zaskočil vedení ČSSD,které sice samozřejmě ví,že krajské volby nejsou jako do parlamentu,ale to že KSČM vyhrála ve dvou a byla druhá v množství velkém v jiných jim dalo jasný signál,že se NĚCO asi přece jen mění-pohled lidí na KSČM.Ony výzkumy samozřejmě nejsou zcela směrodatné,ale ,když řadu měsíců je KSČM avizována víceméně jako stále druhá nejoblíběnější strana-nejde to stále přehlížet.Já si dovedu představit,že asi na vedení strany po slovech Zaorálka takový Hašek skákal jak pumlíč nakopnutý bodlem:-))...stále tvrdí-a asi před týdnem opět,že na krajích ano,ale dále ni krok:-) a teď mu toto provede Zaorálek:-)...jinak máte pravdu, ohledně dohod s ČSSD,která je smočena také trošku v žumpě,ale například na ústecku,a to jste jistě četl požadují komunisté ,aby za ČSSD nebyli do koalice s nimi instalováni lidé zapojeni nebo v hledáčku policie po tom průšvihu atd..takže oni si to hlídají aby byli čistí i nadále...

5 hlasů

Kurňa, chlape, neblbněte! KSČ že není odpad a Zaoralek překvapil svým vřelým vztahem ke komunistům? Já si smíchy pobryndal kafem košili!

14 hlasů

No vidíš, konečně vypadáš na to, jaký jsi.Pobryndaný brynda!

13 hlasů

ČSSD je sice proti ODS, ale když jde o zlodějnu, vytváří spolu velké koalice a kradou ruku v ruce. Když se s někým vedete za ruku, tak je také pravice v levici :-)

26 hlasů

Tak takhle mnoho hlasů nezískáte, Jiří. Lidé chtějí mesiáše, jedni ho čekají zleva a druzí zprava.
Já jsem sice kliknul, ale do večera nás podobně smýšlejících bude s bídou deset.

32 hlasů

Tak zhruba po 9 hodinách 21 souhlasných hlasů. Víc než jsem čekal, ale pořád strašně málo...

3 hlasy

Hezké ráno. Tady stejně počet hlasů o ničem nevypovídá, takže je to fuk.

12 hlasů

Vysoký počet hlasů vypovídá o ideologicky motivované organizované podpoře. Hezké ráno.

7 hlasů

nebo i nepodpore,meshugene.i kdyz ja napisu neco s cim vy souhlasite,hlas nedate.jako spravny troskar,ajnstajn.cha,cha,cha!shalom.

8 hlasů

Jsem osmým kdo kliknul, takže zase tak zle nebude.

Jasným příkladem je např. holport Šulc (ODS) + Vaňhová (ČSSD) na severu. Šulc je supergauner, tu hloupoučkou družinářku ovládají Houska a Kouda (t. č. vazební věznice Litoměřice), ale to jí zase tak moc neomlouvá. No, teď to tam pro změnu povedou dva nevzdělatelní komunisti a celoživotní darmožrouti (neboli funkcionáři KSČ) Bubeníček s Doubravou (t. č. Severočeši). Možná se k nim přidá další komunista Fišera (t. č. ČSSD). A pojede se dál.

14 hlasů

Já byl tuším pátý nebo šestý, je osm po osmý, ráno a vidím 11 hlasů. To se nepovedlo... :-)

10 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov