Koncert Depeche Mode: jejich sílu ukázal až soumrak

26.06.2009 09:15 Recenze

Šestá zastávka černokněžnické legendy v České republice se odehrála ve velkém stadionovém duchu.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • thoud (65 hlasů) 26.06.2009 22:25

    Pán Košatka používa tolko košatých slov, až sa do nich sám zamotal....

  • Lojza (61 hlasů) 26.06.2009 14:16

    Depeš moud jsou, byly a budou nejlepsi. Hned po Ladovi Krizkovy a...

  • Godmy (56 hlasů) 26.06.2009 11:57

    Začátek celé ake byl již v 19:00 (na ticketu). Předkapela hrála od...

  • front (56 hlasů) 26.06.2009 12:46

    Článek netvrdí že jsou čtveřice. Chce to jenom číst a nepsat kraviny.

  • Petr (55 hlasů) 26.06.2009 22:17

    Jo,takový článek je akorád k nasr.......ní,když to člověk navíc...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Ono je to dost subjektivní - vždycky záleží kde na koncertu jste, jaká je okolo vás atmosféra, a jaký k vám doléhá zvuk. Já stál v kotli kde pulsovala atmosféra (díky fans) na plné obrátky, zvuk zněl výborně a čistě (10m od repráků), a kontakt s kapelou byl přímý a bezprostřední... Ale zase jsem slyšel od pár kamarádů DM fans, co byli na tribuně zhruba v půce stadionu, že se zhruba v první třetině koncertu nějak podělal zvuk, a nebyl skoro slyšet zpěv... To potom dokážu pochopit eventuelní naštvané reakce... A že Dave naživo není hlasově vždy úplně excelentní, to víme už dávno od Exciteru... Nevím, pro mě byl koncert bomba, DM jsou pro mě prostě závislost, koupil jsem si lístky na 9 vystoupení... Ale když má někdo jiný názor at si ho má, není třeba mu hned lát do idiotů a podobně - když to tak někdy čtu, nedivím se že se o DM fans říká že jsou ortodoxní a nesnášenliví... Peace ;)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Sinusi já stál čtyři metry od pódia ale na levé straně před basovými bednami a můžu říct že většinu koncertu stál zvuk za ho..... Vibrace byli až takřka neúnosné, ale bohužel to je úděl koncertů. A nelituji protože to byl nezapomenutelný zážitek. Tohle byl můj už 10 koncert ale myslím že patřil k těm nejlepším.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů

Jo názor nikdo nikomu nebere,ale tohle byl docela subjektivně a hlavně místy nesmyslně nesrozumitelně napsaný článek,kde skupinu zesměšňuje,aniž by autor měl aspoň ponětí co vůbec obnáší vytvořit vůbec aspoň jednu písničku,tak to ať se na nás nikdo nezlobí.A nesnášenlivý? To teda nevím proč mám tolik dobrých přátel,co DM vůbec neposlouchají a tohle je jim uplně šumák!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

No, všechny "odborné" recenze musí fanoušci brát z jakýmsi despektem - novináři bez vztahu ke kapele soudí koncert čistě technicky a bez jakéhokoliv srdce... Naopak fanouškovské recenze zase mají problém s tím, že mohou pro nezaujaté "hudební publicisty" znít jako hysterický chvalozpěv.. tak to je, bylo a bude... Nemusíme se bát že kvůli negativním recenzím ztratí DM svoje kvality před "veřejností" - na nedostatek zájmu si stěžovat rozhodně nemůžou. Každopádně se těším na podzimní a zimní část tour, DM mi zatím vždy dokázali připravit skvělý večer, a těším se že to zopakují ;)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

To: Týden.cz Opravdu jedna z mála dobrých recenzí http://www.mediafax.cz/kultura/2890732-Skupina-Depeche-Mode-nadchla-vyprodany-prazsky-Eden Tohle máte pro inspiraci jak by to mohlo vypadat

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Tak to je síla,zatím jenom jedna reakce autora,nebo koho,kde ho Martin totálně zetřel a od té doby ani ťuk.Ať mi netvrdí,že nemá u sebe noťas a nedívá se na reakce.To co už je tady k tomu napsáno,stojí aspoň za omluvu a uznání,že to jsou samé bludy!!! Ještě jste tam zaměstnaný?! Možná se to dozvíte hned zítra!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

A víte co je nejhorší na těchto bulvárech? Že nemají ani trochu slušnosti reagovat na diskuzi a snažit se obhájit svoje tvrzení. Nejlepší bude přestat tyto "rádoby seriózní" servery číst. Všichni kdo tam byli ví svoje. Ještě dodám že jsem byl už na mnoha DM koncertech od roku 93 a ještě jsem neviděl Daveho v takové dobré náladě a pohodě. Je až neuvěřitelné jak se s tím dokázal vyrovnat. Ty tři otočky u "A Question Of Time" mě hodně překvapili. Věřím tomu že na DM budeme chodit ještě hodně dlouho :))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Byl to parádní koncert, byla jsem v první řadě, takže všechno z první ruky.... Myslím, že nikdo z 34.000 vyprodaného publika s podivnými názory p. Košatky nesouhlasí.... Ať si pan Košatka přečte chat na www.depechemode.cz ... Mají vůbec novináři nějaká srdce??? Nechápete, že je to srdeční záležitost??? A když už něco chcete napsat, nevnucujte čtenářům svoje osobní názory a respektujte lásku a emoce nás fanoušků!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Možná sem úplně blbej a byl jsem na jinym koncertu, ale evidentně byli kluci s DM dost hotový z publika, který "vřelo!. Nejsem fanatik DM, ale bylo to opravdu SUPER. Byl jsem na několika koncertech a tohle byl první, kde lidi na tribunách stály, tleskaly a zpívaly. A to skoro všichni. Navíc takle zaplněný stadion se taky hned tak nevidí. Jediný co nechápu je předkapela , kterou jsem tam neviděl, takže vy co píšete o Motoru jste asi byly na šrot. Byl jsem tam zhruba od 18,30 , asi jako většina později způsobené zpožděními vlaků /což mimochodem autor článku pozapomněl podotknout/ a nic tam nehrálo. Byl to skvělý zážitek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

predkapelou byla skupina Motor ktera nastpoupila pred sedmou hodinou. Byla to hruza, strasne hlucne, az to rvalo usi. viz foto: http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/2/2191/2191710_53d2e85f3ebb6fb730d67231ff4b7846/images/P1080033.JPG

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

hej, tak to opravdu nevim, co jsi dělal, že jsi neslyšel tu hrůzu, co tam tak nahlas bubnovala hodinu jak pršelo... fakt nevím xD

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Kapela MOTOR, o které se píše, byli pravděpodobě ti dva DJ´s, co hráli uz v 18:45, kdy jsem přišel, a pak zhruba ještě půl hodiny. Na obrazovkach v te dobe bezela projekce takovych bilych kostek a obdelniku, a kdyz skoncili, proletl na nich napis MOTOR. Takze jestli se lidi nedivali na podium, mohli si myslet, ze je to klasicky zvuk z repraku pred zacatkem produkce. Ale bylo to zive vystoupeni.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

No tak jsem si přečetl (a nedočetl) tento "názor" na koncert DM a musím konstatovat, že to psal přinejmenším PITOMEC, jediné s čím můžu souhlasit je že čím větší tma tím líp, ale to neznamená že za světla hráli hůř, jen mi přišlo že a ruku na srdce jsme byli chladnější, třeba nás malinko i zaskočil i nástup bez "předkapely" když chce někdo o něčem psat a "moc" tomu nehoví tak by mněl radši třeba začít makat rukama! Ikdyž já teď taky píšu svůj jenom názor! p.s. pro Fronta, jste z rodiny nebo co, možná jich bylo i víc né?!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Predkapela tam byla, Motor, ale fakt nebylo o co stat, rekl bych ze to byla zdravi znacne nebezpecna "hudba". Rekl bych ze vypiskani nebyli jen ze slusnosti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Pán Košatka používa tolko košatých slov, až sa do nich sám zamotal. Totálne nečitateľný blábol.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

Zdravím,diskusí at´ už se týkají čehokoliv od politiky přes sport až po kulturu a počasí se nezúčatňuji,ale udělám vyjímku.Po přečtení nedá se říct recenze,ale výlevu češtinářského mukla,který se snaží udělat dojem je mi zle.I kdybych DM cca 25 let neposlouchal,tak na češtinářského \"exota\",pana Košatku reagovat musím.Jsme vesměs obyčejní lidé a nevím,na koho chcete udělat dojem svými frázemi.Nesoudím Vás podle názoru,který máte ke skupině,každý má své idoly,ale soudím Vás za to,jakým stylem,pro Vás možná zábavným píšete.Dvě recenze(DM a The Cure) a dost.Běžte od klávesnice a hurá na plení záhonků.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

on sprasil i The Cure, no jeste ze jsem to necetl:-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

tak jako sorry, ale o jakych rozpacich se tu mluvi, In Chains - paradni otvirak ktery divaci s ovacemi privitali a jelikoz jde o klidnejsi uvitaci song, tak byl za doprovodu zdvizenych rukou ukazujicich do tempa. Druha pisen - Wrong a ja mel pocit, ze stadion explodoval. Z novych veci take jednoznacne vynikla Comeback a Peace byla paradni stadionova spoluprace kapely s publikem. akze sorry pane autore, ale vas clanek je umyslne psany zpusobem cloveka radoby nad veci, ktery prece nebude z nejakeho koncertu delat nejaky humbuk. Podle me slo od zacatku do konce o vyborny koncert a ze bylo svetlo mi bylo fuk, ja se zacatku nemohl dockat. A t oze si nekteri neprecetli na ticketu zacatek od 19:00 a spolehali se na to, ze se vyhnou predkapele, tak to uz je chyba tech, kteri si neumi precost co je na ticketu. Fakt jsem zadne rozpaky nezaznamenal. Gahan radil jako za mlada a byt jsem od nej o 17 let mladsi, mnohdy bych rad vlastnil jeho nekonecnou energii. Je jedno co napisete pani pisalci, pravdu nepredelate ani zpochybnujicimi komentari. Kdo tam byl, vi jak to bylo. Bylo to supeeeer, 14.1.2010 to jisti zase!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Naprostý souhlas ! Totálně adrenalinova/emoční a hudebně požitková bomba zvětšující se s každým dalším songem... a David zotavujicí se po operaci... jakoby by mu bylo znova 20 ! ;)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Nazdar Ringo,na DM jsem jako Gary,zase jsme se na něčem shodli,strašný blábol,co? S tvou reakcí na DM str. souhlasím,akorád už se mi to tam nechtělo psát,je tam toho víc než dost a ať si to každý přebere po svém.Každopádně snad všichni ještě jedem jednou do Phy 14.1.2010 tak to asi opravdu byl špatný koncert a rádoby dobrý výkon unaveného Dava :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

me je obcas smutno, z oficialnim tiskem prochazeji blaboly radoby pisalku hrajicich si na odborniky a aby byli zajimavi a nad veci, tak si proste jen tak napisi - rozpacity zacatek. To je proste pitomost jak mraky. DM v cele s Davem se do toho okamzite obuli a nesetrili spokojenymi usmevy od sameho pocatku. Proste zadne trozpaky tam nebyly. My fanousci, co jsme tam byli a videli to z prvnich rad to vime, ale lide kteri tam nebyli a ctou tyhle clanky ziskaji o veci naprosto nesmyslny mylny dojem a z toho mi je nejvice smutno.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Jo,takový článek je akorád k nasr.......ní,když to člověk navíc prožil na vlastní kůži,a kdyby to stálo za prd,tak to sem klidně napíšu,ale opak je pravdou-Bohudík!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Nemůžu bejt asi objektivní, stejně jako zřejmá většina z nás, co sem přispíváme, protože DM prostě milujem. Každopádně pro mě to byl naprosto epesní zážitek, kterej se mi dostal pod kůži. Možná trochu míň, než dřív, ale to bych přičet už trochu zestárlýmu publiku (jj, včetně mě), který se už tak nedokázalo odvázat a skandováním vytvořit atmosféru, jako v dřívějších letech. Vedle mě si jedni během koncertu hráli na fanoušky fotbalu a z druhý strany si podupával kdosi, kdo by to chtěl i pořádně rozjet, ale snad by si připadal hloupě. Tahle kapela je ale opravdu to nejvíc z celýho showbyzu, co jsem kdy poznal - už i protože nedělaj prvoplánový chytlavky, ale něco, co si musíte naposlouchat..pak se vám to ovšem NIKDY neohraje. Depeche 4 ever:)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Musím říct, že nesouhlasím s většinou toho, co pan autor ve svém článku napsal, ale taky jsem z toho hraní světla měla zvláštní pocit. (Což tedy ale rozhodně není chyba DM, ale spíše rozmar pořadatelů.) Na DM jsem byla popáté a na koncert v Sazce před 3 lety tento neměl. Jako bylo to super, mám husí kůži pokaždé, když si vzpomenu na lesy rukou a celou tu atmosféru ( http://www.youtube.com/watch?v=PXsayPIIk-4 ), ale přijde mi, že to opravdu nabíralo grády až s každou písničkou. Je potřeba si uvědomit, že lidi, co maj jako pracovní náplň recenzování podobných akcí na nějaký pocity fanoušků házej bobek. Ale já zase házim bobek na ně a strašně moc se těším na leden do haly. PS. Klobouk dolů před Davem, který sotva zotaven po operaci, rozjel piruety jako nikdy!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Jen tak mimochodem, bylo srandovní, jak David párkrát spletl text....ale je to machr, řvali jsme všichni jako blázni i tak........

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Nevím no, mně je třeba 19 a nepřípadal jsem si tam osamoceně vůbec :)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Tak větší kraviny jsem taky ještě nečetl,co to máte za slovník,nejsem nevzdělanec,ale tohle je trochu moc.Kolik toho víte o hudbě? DM nikdy nedělali na silu hity,vždy dělali jen to co chtěli,bez ohledu na to co zrovna frčí.Přiznám se ,že SOTU na první poslech není nic návykového,ale chce to poslouchat,poslouchat,poslouchat a zjeví se vám něco neobyčejně krásného,co tu od nich ještě nebylo.A ktěm "kopákům" radši nic neříkám!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Depeš moud jsou, byly a budou nejlepsi. Hned po Ladovi Krizkovy a Kreysonu!!!! Hralo jim to dobre a myslim, ze uz je jich asi 5..takte se tu nehadejte a vic pestujte brambory a jeste mak!!! L

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 61 hlasů

Začátek celé ake byl již v 19:00 (na ticketu). Předkapela hrála od 18:30 do 20:30 .. ach jo čekali jsme dlouho v dešti. Je možné, že všichni ti pisálkové si neuměji přečíst ani kdy to vlastně začíná ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

Nechci prudit, ale fakt Motor tak dlouho nehrali, prvni fotku Dm mam vyfocenou chvili pred osmou....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Vážená redakce. Co to zaměstnáváte za idiota který píše takové kraviny. Chce se mi zvracet z názoru lidí kteří tomu vůbec nerozumí. A dokonce ani neumí počítat jinak dy si všiml že DM nejsou už nějaký ten pátek čtveřice (jak tvrdí v článku) ale trojce !!!!! Než psát nesmysly a urážet veliké ikony světové hudby tak raději pište o politice.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Článek netvrdí že jsou čtveřice. Chce to jenom číst a nepsat kraviny.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

Hele přečti si to pořádně než něco napíšeš. "čtveřice dobře živených hudebníků koncertní sestavy DM a za ...." Jinak ještě jsem neviděl oběktivní článek u jiných serverů. Většinou to píšou lidi co si na rychlo na internetu nájdou nějaké info a to pak zkopírují. Už na několika serverech byli obdobné články z skoro totožným textem ale pokaždé podepsané jiným autorem. Co k tomu dodat....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >