Nevěrný Radek John: Za svou vinu zaplatím

09.01.2010 11:00

Je to k nevíře, ale za prozrazením, že má publicista a nyní i politik Radek John (55) nemanželskou dceru Terezku (7), stála tento týden banální autonehoda. Bulvární deník Aha! ho totiž vyfotil, jak z havarovaného vozu odnáší dětskou sedačku. John v té chvíli musel doma s pravdou ven a jeho manželka herečka Zlata Adamovská (50), před níž dceru celé roky tajil, vzápětí oznámila, že požádá o rozvod.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Mudrlant (102 hlasů) 09.01.2010 12:06

    Radku Johne, volil jsem Věci veřejné ještě bez vašeho předsednictví....

  • Aleš (101 hlasů) 09.01.2010 15:49

    Pane Johne. Nějaký bulvární novákovec by měl o tom vašem stříkání...

  • slavek (99 hlasů) 09.01.2010 14:58

    Pane i toto Vaše jednání svědčí jít do někam.Ještě nejste v politice...

  • gHost (96 hlasů) 09.01.2010 15:56

    John má teď šanci ukázat, jestli se Věci veřejné přidají k morálnímu...

  • František Matějka (87 hlasů) 09.01.2010 14:43

    Radek John? Neprůhledné firmy, státní zakázky, střet zájmů a nevěra...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Je to k poblití. Je to bezcharakterní svině - 7 let dělat blba z vlastní ženy a předtim 2 roky š...t s primitivní moderátorkou. Nechápu co na něm ta Zlata kdy viděla už tehdy vypadal jako slizoun a je to samolibej debil, kterej jen kouká kde by ho vyklepal. A už vůbec nechápu proč mu teď politicky fandí a schazuje se.Taková krásná a férová ženská si zaslouží koncečně fajn chlapa. A její ex pořádně nakopat mezi nohy!!!! Nejradši bych to udělala sama! A stejně tak ty Bejky co sem píšou píčoviny do diskuse a uráží inteligentní ženy. Já bych Ti dala debile, prej" jestli jsem Vás urazil tam dole, prdel potřebuješ nakopat debile", abys věděl, jak mluvit s dámou! Paní Evičko, nezkaste si den volem! Sama jsem chlap a vím, že charakterní chlapi jsou! :-)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů

měli jsme maturitní ples a tam většina z nás tvrdila , že bude volit stranu, kde nyní kandiduje prolhaný a křivý člověk. Jak se mu po jeho jízlivých odpovědích dá vůbec něco věřit. Nyní již volit nebudeme.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

to,že jste z masa a kostí Vám nikdo nebere pane John. Zde se jedná spíš o to,že jste dokázal 7 let mlžit a lhát a to nejen své ženě Zlatě-kterou lituju. To si pište,že jste jí ponížil!!!! A svoje 3 děti také To je váš alibizmus,když si myslíte,že ne..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Opět jste se ukázali jako ubožáci, když jste zrušuli diskusi k zajímavému článku "Zima 1929: zmrzlí cikáni a sibiřský mráz 41 stupňů".Jste SRÁČI

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Ať si pan John šuká. koho chce, ale je to čistý prototyp pokrytce. Kam by tedy měl jít jinam než do politiky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Na jednu stranu je život hrozně krátký, ale na druhou stranu se za život stihne udělat spoustu blbostí včetně nevěr a jejich následků. Lidé si mají zakopnutí nejbližších odpouštět. Proto krátkodobou nevěru neodsuzuji. Někdy dokonce napomůže i k utužení vztahu mezi manželi, protože si následně nevěrník uvědomí, že ta nevěra vůči partnerce a matce jeho dětí nestála za ty budoucí problémy. Nyní pan R.John sděluje, že to tajil, aby neublížil dětem. Hm, považovala jsem ho za chytřejšího a dokonce jsem díky němu a současné politické sitauci chtěla volit stranu VV. To je pan Radek tak hloupý, že si \"nespočítal\", že více ublíží všem třem dětem dlouhodobou lží a nedůvěrou, že pravdu o jeho \"zakopnutí\" děti a jeho manželka neusnesou? Jestliže chlap nemá důvěru ke svým dětem a ke své manželce, tak co s takovým chlapem. Ano volný vztah, ale nedělat z toho druhého hlupáka. Jestliže chci s někým mít aspoň trošku dobrý vztah, tak musím k němu mít důvěru a hlavně úctu, což panu Johnovi evidentně z jeho chování chybí. Děkuji, že názory pana Johna na vztah k nejbližším se odkryly, jinak bych si připadala jak debil, který ho volil jako předsedu VV. Ostatně kdo chce kam, pomozme mu tam. Jestliže je mu lépe jinde, tak paní Zlato, ať jde. Nic Vám nebrání , abyste jako rodiče Vašich společných dětí nadále spolu bez výčitek komunikovali.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

to: Dlouhánka To je ta strana VV,tzn. volte voly ???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Ale, ale, to je tu najednou morálních jedinců... To se jen veřejnost dozvěděla, co je v kruzích blízkých rodině již dávno známo. A že měl Radek jakési pletky? To měla Zlata taky, jejich manželské krize a rozchody jsou již několik let společenským folklórem. A vždy se to urovnalo, urovná se to i tentokrát. Tak už to chodí, všichni někde šukají, ti co nešukají tak kradou a ti co nekradou čtou Aha. Přeji hezkou neděli!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Je to velmi kruté, ale na místě paní Zlaty bych se s tím smířila a nepožádala bych o rozvod. Čeho tím dosáhne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Treba toho, ze ji nebude uz ani o den dyl pripadat, ze z ni nekdo dela debila.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Proč ten povyk? Oba se přece nejprve se svými předchozími partnery rozvedli, pak se vzali - no a teď se zase rozvedou. Vždyť to není u nich poprvé.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Máte naprostou pravdu. Dobře si vzpomínám, jak jednou Zlata vzpomínala na jejich - promiňte mi ten výraz jako z telenovely - vzplanutí. Zřejmě jí vůbec nevadilo, že byl John tehdy partnerem její vlastní kamarádky. Některé situace se holt v životě opakují, jen role máme pokaždé jiné...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

nicméně jedna zásadní věc se z don totality příjemně změnila,dříve se říkalo že kdo neseděl v base nemůže být prazidentem,dnes kdo nešuká bokovky nemůže být vrcholným politikem......

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

John je klasický případ kazatele hlásajícího vodu a pijícího víno. Z Novy musel odejít proto že seděl v redakční radě reklamního časopisu VZP, který byl zdarma a mizeli v něm miliony čímž se dostal do konfliktu zájmů. Viděli jste totiž někdy na Nově reportáž o VZP? Není to tak dlouho co s manželkou vystupovali jako tokající páreček a najednou má sedmiletou nemanželskou dceru! Dlabu na to že měl nemanželský sex. Nejsem prudérní Američan.Ale sedm let se tvářit jako vzorný manžílek a oblbovat ženu a lidi jejich perfektním svazkem to už chce fakt žaludek! Proboha dovedete si představit co by dělal za podvody v politice?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

Hoď kamenem, kdo jsi bez viny! Co mi přijde, ale příšerný, je to, jak nechutný bulvární tisk dokáže zasahovat do životů lidí. Ti mizerové se neštítí vůbec ničeho a čím je lidské neštěstí větší, tím jsou spokojenější!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Do Mladého světa za socíku psal nějaký Radek John, takový svazácký agitáto. To bude určitě někdo jiný než ten Radek John, úžasný podnikatel, znalec vína a vzorný otec rodiny....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů

Není zcela od věcí... tehdy nějaký p. Paroubek též hlásal lidem pravdu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

A jaké kostlivce od pana Johna mpžeme ještě asi očekávat, když byl tím prověřeným redaktorem ,,Mladého světa,, ? ? ? - To se ještě ve spojitosti s touto dvojicí výtečníků,, dozvíme věcí... Neměl by z vedeni VV rezignovat, než vypadnou další kostlivci...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Ano, to byl nas potulny inseminator, Radek :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Hod kamenem,kdo jsi bez viny.Jak tak sleduji diskuzi,tak vsichni soustaji a maji "bokovky",98%chlapu jsou posedli urvat co se da. Abych nebyl vyjimkou,tak ja taky! Nechte tomu hladky prubeh a vsimnete si hladkeho prubehu"politickosexualni"aferky,Bursik a Jacques.John a Adamovska se domluvi,ale ze by to bylo na politicky skandal?To asi ne.Je to vec soukroma.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Vazeny pane, to ze vy soustate bokovky, je vas problem a nase zbytecna starost. Jestlize sousta politik a sedm let vlastni rodine dokaze zatloukat nemanzelske dite, tekovy clovek nepatri do politiky. Drze vby zatloukal dal, kdyby se neobjevila fotka s detskou sedackou. Je to prachsprosty pozer, jako vy vsichni, co se snazite urvat kde se co da i s tim rizikem, ze neco lapnete, a prenesete to na vasi nicnetusici manzelku. " Klobouk dolu" pred vsemi mezinozniky rodu mrduchtivych.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů

Vazena a mila mi Evicko! Prej a bude Ti prano,dej a bude Ti dano.I politik je clovek a pokud hresi se svym materialem a neutraci statni penize a nedere svou konkubinu do vrcholove politiky,pak mu to budiz prano.Cesi jsou udavacsky narod a tresou se radosti,nad nestestim druheho.Pripad je treba takovy,ze bylo vyhoveno zene,ktera po diteti touzila a vybrala si.Nevidim v tom nic spatneho ani uchylneho,ale vyhoveni ve veci s peknym a prijemnym chlapem.Ktery chlap by odmitl pohlednou zenu?Myslim jenom ten,ktery ho nema,nebo je"ritipich".A,ze neco chytim?Nevybiram si "Cuchtle" na ktere jezdi kazdy cikan.Jinak dekuji za Vas pekny a otevreny pohled.Zaslouzim si to.Pokud mate rada sex,jiste vite,co to je a ne kazdy s kazdym,vzdy jen prijemne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Nebudu se vyjadrovat k celemu Casemu prispevku, jenom k jedne vete. Pokud nejake zene tikaly biologicke hodiny, tak na udelani ditete si mohla klofnout svobodneho chlapa. Ale kdyz svobodni tak netahnou, ono zakazane ovoce lepsi chutna, to urcite znate, ze? Nejsmutnejsi vazeny pane na veci ovsem je, ze bohuzel vam uz nic nerika slovo laska, respekt a nekoho opravdu milovat, vymenili jste to za jedno slovo, sex. Dik za uprimne popovidani.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Pani Evo, prosim vas v tomto podivnem svete plnem lzi a zloby,trzni hodnoty lasky a porozumneni je ponekud nestastne sklonovat slovo laska a vernost ve vsech padech.Pokud jsem Vas nekde dole urazil moc se omlouvam a kaji se.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

až vypadne ta spolupráce Zlaty a ohna s naší udatnou StB ! ! Zase jeden páreček pro budoucí použití.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

John má teď šanci ukázat, jestli se Věci veřejné přidají k morálnímu "mainstreamu" nastolenému ODS a ČSSD, kdy řekne "ano, byl jsem nevěrný, no a?" a bude dál kandidovat, a nebo z kandidátky odejde a dokáže tak, že mu opravdu šlo o změnu...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 96 hlasů

Statistika říká : 60% mužů nevěrných a již přes 50%žen. Statistika žel nic neříká, kolik jich je chytrých..Najděte politika bez nějakých jiných závazků krom k rodině. A ještě aby byl chytrý, příjemný atd. Ono to stou věrností nebylo 100% ní ani v šlechtických rodinách.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Roko taky neodstoupil, když se provalilo, že píchal na jachtě Ďuričkovou patnáctiletou dceru. udělejte si nejdřív pořádek mezi oranžádama a pak zametejte jinde.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Já vám řeknu, že vy jste nebetyčné prase. Fandím ODS jak tu každý ví, ale takovou lživou dobytčinou nám sympatie nezískáte. Jste opravdu odpad.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

taky žádné sympatie pro ods získávat nechci. sám si prase.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

sedim tu s Enigmou a mislíme že má pepek pravdu. Ta trapná figurka z RAJe , zpocenej Buran píchal a píchal na jachtě, já toho aparatčika nenavidím, já nenávidím každého kdo má úspěch, kdo má hezkou ženu, kdo má malé dítě, já to nesnášííííím aaaaaaaa dejte mi prášek

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

To je klasický nevkusný výkřik modrého úchylného vonimruka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Proč by měl odstupovat za něco co se stalo před 7 lety? Notabene když je to jeho soukromá záležitost?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Vidíte kam až dospěla naše morálka? Takové věci jako nevěra, nemanželské děti, lhaní, atd. některým už připadají naprosto normální a společensky přijatelné :-( I za to mohou politici, v čele se soudruhem Topolánkem...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 76 hlasů

No to se stalo pred sedmi lety, je stale aktualni a takova banalita to zase nebude, jak se o to snazi. To by se s nim jeho manzelka nerozvedla. Mne kdyby tohle muj manzel udelal, tak mu okamzite balim kufra a jeste mu udelam tu sluzbu, ze ho k te dalsi mamine s teme kuframa dovezu! V manzelstvi neni zadna hra na milostny trojuhelnik.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Pane Johne. Nějaký bulvární novákovec by měl o tom vašem stříkání tam, kam nemáte, natočit reportáž do Na vlastní oči. A to tak hnusně a manipulativně, jak to umíte jen vy a NOVA. To byste poté čuměl na drát.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 101 hlasů

Mě se reportáže pana Johna téměř vždy libily. Pochpitelně, komu lapal na přesky se nyní nedivím že se snaží o revanž. I právně odsouzení se snaží o pomstu....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Pane i toto Vaše jednání svědčí jít do někam.Ještě nejste v politice a už kopírujete Havla,Topolánka a další a další.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 99 hlasů

Radek John? Neprůhledné firmy, státní zakázky, střet zájmů a nevěra --- http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/118352/Radek-John-Nepruhledne-firmy-statni-zakazky-stret-zajmu-a-nevera.html

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 87 hlasů

Pán kandiduje za Machovi Svobodné. To se pak hodí každá pomluva, co? Jen kdyby byla pravda to co tam píšete. Palec dolů!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Muze kandidovat za koho chce. Normalni clovek vi, ze volby jsou prachsprosta manipulace s lidmi ! I Radek John manipuluje, neni xadna svetla vyjimka. Ja davam svuj hlas TOP 09, jedina solidni strana v Cesku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Ano ! Především Kalousek je určitě záruka solidnosti, co ? A také ekonomckého přehledu ! Proboha, myslíte hlavou ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Mila pani Evo, nahore v diskuzi jsem si Vas vazil.Po sdeleni,ze jste pro stranu pana Karla ze Schwarzenbergu,jsem rozcarovan. Toho pana znam jiz premnoho let.Neni VS vzdelan a ma jen Forstgymnasium s maturitou,je to takova stredni skola pro hajne.Prachy a majetek nestaci k rizeni statu.Navic pan K.Sch.je nesolidni vuci sve pribuzne a lze jako kdyz tiskne.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Pani Evo, dole pode mnou neni "reakce"na Vase nazory,resp. otazky.Dovolte mi proto odpovedet v pokracovani. Divim se Vam,ze inteligenci davate prednost pred vzdelanim.To by stat mohly ridit orangutani,jezto jsou inteligentni a daji se dobre manipulovat,nebot rozumi.VS by vsak tezko slo s nimi absolovovat.INTELIGENCE JE NEZBYTNE PRO VZDELANI a naopak.Za svuj zivot jsem vsak poznal mnoho primitinich inteligentu i s VS vzdelanim. Co se tyce volby na Vas dotaz odpovidam.Nejsem cesky statni obcan ale sel bych s mym rodakem Milosem Zemanem se kterym jsem nekolik let pracoval v TATRE v Koline,zname se dobre.Ale nekde take posral neco a cosi nedodrzel.Dekuji za Vase nazory,je dobre jejich vymena,bez urazky a ve cti.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

a jeste maly dodatek. Inteligence nema nic spolecneho se vzdelanim....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

A koho budete volit Vy? CSSD, ODS? Je zde jeste nejaka horsi strana?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

budete opet hluboce rozcarovana, pac hiphop top09 neni ani solidni ani slusna strana. je to v zasade nejhorsi volba, uz jen kvuli Kalouska ktery dokazal co dovede nejen jako namestek na ministerstvu obrany, ale i jako ministr financi nejlepsi na svete, jehoz se krize netyka ale spetl se v rozpoctu o cca 400mld. A pak ten knize, co nejakou vyjimkou ziskal ceske obcanstvi a uz trestituuje jako tygr podobne jako drive Havel, v mezicase chrani Cunky a uznava o nas bez nas drogovy stat Kosovo, jen prto ze dostal jasne pokyny na seminari Bilderberg. Jestli o tom nic nevite, tak si to honem vygooglete, at pak nejste smutna. Jinak knizatko je cerny kun podvodnika a lhare, humanitarniho bombardera havla.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů

Pan kníže ve mne pojal podezření u Benešových dekretů.! Žeby v pozadí nějaké příbuzenské vztahy??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Ukrajina - dvadsať rokov po rozpade ZSSR 30.12.2009 Denis Netčeporuk, ktorý porovnával Ukrajinu za socializmu so súčasnosťou, dospel k názoru: "Všetky trhové reformy skončili rovnako: privatizáciou štátneho vlastníctva, zničením kolektívnych družstiev a následným zavedením liberálneho režimu, ktorý slúži veľkým vlastníkom pôdy. Žiaľ, urobilo sa všetko pre to, aby prosperovala len malá menšina a väčšina aby schudobnela." (Denis Netčeporuk, 15:12:09) V dobe rozpadu Sovietskeho zväzu v roku 1991 patrila Ukrajina medzi desať najrozvinutejších krajín vo svete. A toto uznávajú dokonca aj buržoázni nacionalisti. Sociálne dávky boli (za socializmu) výnimočné, ale ľudia si ich niekedy necenili. Za vzdelávanie sa neplatilo a bola tu aj kvalitná zdravotnícka starostlivosť úplne zdarma. Cieľom, ktorý si v roku 2000 vytýčila (vtedy vládnuca) strana bolo, že každý by mal mať slobodný a nezávislý život. Napríklad ceny potravín, bývania, dopravy sa celých 50 rokov nezmenili. Komunálne ceny za plyn a elektrinu stáli kopejky. Ľudia konzumovali prírodné suroviny. Len tí, čo žili mimo Sovietskeho zväzu vedeli, čo to znamená byť nezamestnaný, čo je inflácia, bezdomovectvo, prebytočná nadvýroba, zlyhávanie bánk a strata úspor, pôžičky na 30-percentný úrok, atď. Pre súčasnú generáciu toto zneje ako púha fikcia. V roku 2009 si ani nevedia predsdtaviť, že také niečo je vôbec možné. Nevídaný obrat Na Ukrajine žilo vtedy 52 miliónov obyvateľov. A nielenže sme mali jadrové zbrane (tretí najväčší arzenál po Rusku a Spojených štátoch), ale aj jedenmiliónovú armádu, schopnú brániť obyvateľstvo a poraziť nepriateľa. Krajina sa rozvíjala. Boli sme na svoj štát hrdí. Je neuveriteľné, že len za púhych dvadsať rokov (čo sa rovná piatim sovietskym štvoročným plánom) sme sa stali najmenej rozvinutou krajinou nielen v Európe, ale vo svete. Jednou z posledných a opustených, podľa všetkých znakov. To sa zdá byť neskutočné, ale zrada a kapitalizmus odviedli svoju prácu. Začalo to implementovaním trhových reforiem a nahrádzaním socialistického systému kapitalizmom. S tým procesom začal Gorbačov. Po rozpade Sovietskeho zväzu sa vo všetkých krajinách začalo s divokým kapitalizmom, o akom hovorili starí komunistickí ideológovia, keď sa kosák a kladivo vymenilo za dolár. V našej krajine toto urobil Kravčuk, v Rusku Jelcin, v Gruzínsku Ševardnadze, atď. Sklamaná dôvera Pravdou je, že v tých časoch, začiatkom 90-tych rokov, ľudia stále ešte verili svojej vláde. Každý občan vedel, že predstavitelia krajiny, poslanci, strana a úradníci sú tu nato, aby definovali, čo sa bude robiť a potom sa usilovali čo najlepšie v prospech obyvateľstva a štátu. Lenže, žiaľ, ľudia opomínali jeden podstatný detail: medzitým moc dostala do rúk skupina tzv. pro-európskych vlasteneckých demokratov, ktorých jediným zámerom bolo profitovať a zarábať peniaze na úkor obyčajných smrteľníkov. Všetky trhové reformy skončili rovnako: privatizáciou socialistického vlastníctva, zničením kolektívnych družstiev a následným zavedením liberálneho režimu, ktorý slúži veľkým vlastníkom pôdy. Žiaľ, urobilo sa všetko pre to, aby prosperovala len malá menšina a väčšina aby schudobnela. Za všetky nešťastia našej krajiny môžu Kravčuk, Kučma, Juščenko a všetci tí, čo boli pri moci posledných dvadsať rokov. Musíte chápať, že ľudí sa nikto neopýtal, či si želajú cestu ku kapitalizmu alebo nie. Všetko sa robilo v tajnosti, pod zámienkou údajnej lásky k Ukrajine a k národu a pod rúškom demokracie a európskeho humanizmu. Bohatí, bohatší... V dôsledku kapitalistickej kontrarevolúcie Ukrajinci stratili moc a kontrolu nad všetkým, čo sa v krajine deje. Dnes menšina vládne väčšine. Päťdesiat osôb má kontrolu nad jednou tretinou HDP. Bohatí sú stále bohatší, chudobní chudobnejší. V popredí máme ekonomickú a finančnú krízu. Kapitalisti sa snažia z nej dostať na úkor obyčajných ľudí. Tymošenkovej vláda nás zadĺžila. Oranžová vláda sa stále venuje výlučne len predávaniu podnikov a braniu ďalších pôžičiek. A čo horšie, robí politiku len vo svoj vlastný prospech. Súčasný prezident stále zdôrazňuje, že mu najviac záleží na jednej ukrajinskej národnosti. Zdalo by sa, že to odráža jeho veľkú lásku k Ukrajincom. Reční, akoby bol tiež len ďalším "robotníkom", ktorý sa vyzbrojil pro-fašistickou ideológiou, aby prilákal voličov. Ale pravdou je, že s každým dňom vlády týchto "pseudo-vlastencov" sú tí nimi usmerňovaní čoraz nedôležitejší. A toto platí aj pre osoby "zahraničného pôvodu"... Všeobecne platí, že my všetci na Ukrajine teraz umierame a trpíme. Zahanbujúce čísla Dnes na Ukrajine žije 46 miliónov obyvateľov, z ktorých: - približne desať miliónov žije pod hranicou chudoby - viac než tri milióny sú nezamestnaní - približne 1 a pol milióna trpí hladom - približne desať miliónov penzistov poberá len minimálnu penziu - okolo 190 tisíc Ukrajincov každý rok ochorie na rakovinu a 900 z každých 1500 pacientov na ňu zomiera - podľa štatistík ministerstva zdravotníctva 700 tisíc osôb trpí na tuberkulózu - 440 tisíc osôb je nakazených vírusom AIDS - 150 tisíc osôb sa momentálne nachádza vo väzení - okolo 900 tisíc osôb trpí chronickým alkoholizmom - ministerstvo vnútra registruje 500 tisíc osôb, závislých na drogách - v krajine žije okolo 200 tisíc detí na uliciach - približne jeden milión osôb nemá kde bývať A keď k tomuto pridáte rozmach analfabetizmu a morálny úpadok mládeže, výsledný obraz je veľmi smutný. Je hodno uvedomiť si, že tých, čo nás viedli a stále ešte vedú cestou kapitalistických trhových reforiem, by mali byť za tieto kalamity braní na zodpovednosť. Tu ide o pravicovo orientované strany a liberálnych politikov. Tí sú teraz pri moci. Ale medzi nimi nie sú žiadne rozdiely. Bez ohľadu na to, akú masku na tvári majú, sú to kapitalisti. Berúc do úvahy to, čo sa tu povedalo, každý občan by si mal klásť oprávnené otázky a hľadať a nachádzať na ne logické odpovede - vrátane nasledovnej: Prečo sme v istom bode dávali svoje hlasy milionárom a hodláme to robiť aj v budúcnosti?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

GORBY ZA NIC NEMUZE, OZRALA JELZIN BYL SNAD O.K.? PREMYSLEJTE,... MELI V SSSR , LEONIDA JUNIORA? NEMELI, UZ DAVNO SE TUSILO, ZE TO NEDOPADNE DOBRE.. HLEDAJ NA www.youtube.com... ROTSCHILD CRIMINALS, ... MICHAEL MOORE - CAPITALISM LOVE STORY... TRUTH ABOUT 911... ILUMINATI,- OPUS DEI ... 322 etc... GOOD LUCK UKRAINE..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

VV budu volit. John si svoje alimenty platí sám, po mě nechce ani pětník. Ti zloději co dnes sedí na magistrátech, vládě, sněmovně a parlamentu po mě chtějí, abych platil to, co oni rozkradou. A to je sakra rozdíl!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Jen pro vasi informaci. Pan John zadne alimenty neplati, zkuste si precist s nim rozhovor, kde rika, ze matka odmitla alimenty s tim, ze chce zustat nezavisla. Jinymi slovy, jistacilo dite od "celebrity" :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

..teda ale tady si protirecite!! Vzdyt davate najevo,ze ta zena i R.J jsou OK a stavite vse do svetla,kde je patrna Vase s prominutim hloupost.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Paradaisi - až tam bude John sedět mezi nima, bude stejnej gauner jako oni. Tak si ho alespoň chvilku idealizuj. Vystřízlivíš.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Nech to na mě, je to moje volba. Zatím jsem s kroky Johna spokojen. Pro mě je důležité, aby nekradl, jeho mimomanželské rozmnožování je věc jeho a jeho rodiny. Já vidím jako větší hrůzu, když politik chlastá první ligu a to i v práci. Někteří státní úředníci dokonce fetují a potom řídí auto, ve kterém vezou svojí ženu a dítě, jak jsem nedávno četl. Klidně za sebe nechám mluvit člověka s nemanželským dítětem, než nějakého násosku nebo feťáka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

No mozna byste mluvil jinou, kdyby jste se dozvedel, ze vychovavate doma kukacku :-))) prilezitosti jak si poridit kukacci dite je neurekom...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

A proc ne ;-)))) jen at beha, at svichni vidi co jste za vola ;-))))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

To máte pravdu, že příležitostí je hodně. A té radosti, když se zpráva o "kukačce" dostane ke svini, která si může nohy uběhat, aby jí roznesla po širokém okolí.:)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Věci veřejné mají něco čemu se říká etický kodex a věř tomu nebo ne, řídí se podle něj.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Tak oni VV mají taky něco, jako ,,etický kodex,,! No potěš Pánbůh! Když tam u nich může být bývalý člen za ODS zvolený na post hejtmana v Libereckém kraji Skokan z Prachatic a Böhmische Leipe!?... opravdo, ale opravdu e t i k a nade vše!.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Eticky kodex mozna, ale moralni kodex definitivne ne :-)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

ETIKA A MORALKA jsou pani Evo totozne.Prestante prosim moralizovat diskuzni svobodu.Dekuji.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Největší prde na tom je, že on se teď prsí, že se přiznal a je teda čistej a čestnej a bla bla bla, ale nebejt tý nehody, tak by to sám neřekl.... :-( A že neponížil manželku? No dejme tomu, že měli po tolika letech volnější vztah a že by mu i tolerovala úlet, ale že se sedm let stýká nejen s dcerou, ale i s její matkou (oddělit jistě nejdou tak aby se nikdy nepotkali) tak to už je taková obludná lež a zrada, že bejt Zlatou, tak ho čutnu do koulí ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů

On se prsí, že je čestnej a čistej? To jsi asi nečl(a) jeho včerejší chat na blesk.cz. Doplň si obzory a pak něco kydej.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Cetla jsem jeho chat na Blesku a bohuzel musim dat za pravdu ave, prsil se a jak :-))) souhlas s avou!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

:-D to je snad blbej vtip ne? Dopňovat si obzory na Blesku??? Pak to nemá v týhle republice tak vypadat vole ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Doplň si obzory o tom, co říkal v chatu Radek John! Že je to na Blesku, za to nemůžu. Ty jsi toho ve škole asi moc nepobral, když nedokážeš rozlišit mezi článkem a rozhovorem, co?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

A ty máš dost rozumu abys tomu věřil viď? Ono moc nezáleží na tom, jestli je to rozhovor, nebo článek, upravit se to dá vždycky, aby to vyšlo podle toho jak si kterej člověk přeje ...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Nejsme přece v prudérností a debilitou nasáklých USA, aby byla nevěra něčím diskvalifikujícím. Sami víte, jak to s touto lidskou vlastností u nás je. Zahřeší si v podstatě každý, no ne ?!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

To není o tom, že si Radek někde vrznul bokem, ale o tom, že sedm let lhal ! Stejně jako se kdysi předváděl svěží vánek Topolánek s rodinou na bilbordech ! To je snad lhaní kvalifikace pro vstup do politiky ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

ano, ale ne kazdy dokaze se lhat 7 let a jeste mene lidi by melo takovou drzost, aby s vedomim tohoto zalozili politickou stranu a postavili se do jejiho cela. John timto vcelku uspesne torpedoval vse co za svuj zivot vytvoril, zboril vse. Jedine co ted muze rovny chlap udelat, vyresit to doma, postavit se na tribunu, omluvit se spolustranikum a odstoupit z vedeni strany. Nejde o prudernost, ale o to ze lze a podvadi 7let vlastni zenu. Co myslite, kdytz nema problem lhat a podvadet manzelku, jake zabrany bude mit vuci volicum? JANCIK SICE ZASLOUZI NAKOPAT PRDEL, ALE TOHLE JE Z BLATA TDO LOUZE

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Jste trochu mimo. Věci veřejné existují jako strana již 9 let, je to druhá nejsilnější strana na Praze 1. John se stal předsedou strany letos v létě. Do té doby je pouze podporoval. Nemanželskou dceru měl před 7 lety, když s politikou ještě neměl vůbvec nic společného. Jinak opravdu nesdílím názor, že nemůže být důvěryhodný politik. Nikdo mu nevezme obrovský kus práce, který má za sebou a já věřím, že právě na Praze 5 ukáže , co v něm ještě je!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Škoda, vypadalo to, že pan John stejně jako Horáček patří mezi ty lidi, které zvládají své pudy. Bohužel ne. Lze takovým lidem vůbec něco věřit? To, že John necítí, že manželku ponížil - minimálně tím, že jí něco tajil, je opravdu pro psychiatra. Při volbách nám skutečně nezbývá, než volit TOP09. Strana Věci veřejné by musela Johna vyhodit aby byla důvěryhodná a to se nestane. Když vidím ty jeho mravné řeči na billboardech...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

A co ty jeho kecy o tom, ze politik by nemel mit zadna tajemstvi, aby nebyl vydiratelny a pritom mel od leta dost casu, tohle tajemstvi zverejnit. Ale zrejme je lehci kecat, nez konat.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

zkuste trochu zagooglit a zjistéte, že měli to čemu se říká otevřený vztah. Mně osobně je ukradené co dělá pan John v soukromí. Nic to nemění na tom, že je to schopný publicista a nadějný politik. Rozhodně 100x lepší než "otevřený padák" Kalousek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Clovek sve chovani nemeni, takze pokud nedokaze otevrene priznat (az pod tlakem medii) ze ma nemanzelske dite, co se da od takove politika ocekavat, zase podraz!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Opet chyba! Clovek sve chovani meni a jiste znate nejen politicke chameleony doby.S novym kabatem dostava i telo virus preonacit se k obrazu takove spolecnosti,ktera prave vladne.Lide se neradi priznavaji a to ani k dobremu ani ke spatnemu.Jedou dal,proto aby byli nekdy i co mozna nejvice vzdaleni tomu co kdy v zivote vykonavali.Priklad byvalych komunistu,Stbaku.donasecu a jinych smejdu,kteri maji i dnes obrovsky vliv na rizeni nejen kocourkovskeho statu CR,ale i Evropy,potazmo i svetoveho deni.Nejde to prece jinak.Laska a porozumneni, tolerance je davno pryc a dobre?To take je nenavratne pryc.Dnes jenom korupce,fales a s nastavenou kapsou kazdy hlida svou osobni demokracii.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

EVICKO, PROC TAKVY ATAK NA JOHNA? ZA TO , ZE NAVRHL DEMASKOVAT UNIKY V DANOVYCH RAJICH A DAT CASOVE OMEZENY GENERALNI PARDON, OHANI SE ITALII , ALE TAM TO BYLO TROCHU JINAK... MY MYSLELI, ZE SE UDELA NA NEJDRAZSIM BULLETINU SVETA "POHODA" V NEJVETSI CESKE REALITCE SVE DOBY A TO VZP... ZA WLADY AURORY MUSILKOWE... APROPOS, MR. JOHN, BUDOU MIT SILU SEHNAT KUBYNIHO REPORT..??? NEBO SEZNAM PRAVYCH DLUZNIKU , CO MA JANOTA V SUPLETI UZ DVA ROKU - CESKEKONSOLIDACNI ZUMPY.??? TO ZVEREJNEJ, A JSOU AMIGO...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

John je jen dalsi ksindl do politiky. Uz se tm cpe, uz touzi po rozhodovani o vasich penezich. Tenhle Charakter. Dokazu pochopit ze nekda ma nemanzelske dite, nemelo by, ale stane se. nikdo neni dokonaly a kdyz nekdo mysli curakem, konec je predvidatelny. Co nedokazu pochopit, jak muze 7let tajit a lhat manzelce a mit s timto svedomit tu drzost jit do politiky. John musi mit o ovcanech asi hodne spatny nazor, kdyz si mysli, ze je pro ne dost dobry. dokazal 7let lhat vlastni zene, co myslite ovcane, jake mu bude delat problemy lhat vam, kdyz ho zvolite? ZADNE!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

škoda, že nejde nahlásit Váš příspěvek administrátorům. Alespoň to ale cosi vypovídá o Vás samotném. Palec dolů

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Nejaky prudernio problem Klaro? Vy soulozite doma s cim? S Robertkem? Palec nahoru :-)))

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

....a nebudete Vazena pani postarsi lesba,ci mate"ovci"? Takove Madam byvaji zahorkle.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

...omlouvam se za ukvapenost a svuj projev vulgarniho napadeni Vasi osoby beru zpet.Dekuji.Bejkovec.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

A duvod Klaro by byl? Klidne to nahlaste na nejaky urad, nebo panu prezidentovi, jeste lepe Havlovi, jak jsou lide zli na ty umelce, kdyz jim vadi ze clovek co lze 7let zene se cpe do politiky a zaklada politicke strany. Chapu se je mrzute prijit o idol, ale kazdy se musime jednou probudit a priznat si ze zivot ktery chceme zit ma s realitou kterou zijeme malo spolecneho.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Důvodem jsou vulgarismy v tvém příspěvku. Na idnes už bys to měl dávno smazaný

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Tak chodte na iDnes :-))))) Klaro!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

penis by se libil vic?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

v tom jeho příspěvku není žádný vulgarismus. A co se týká idnes - tak to je za každého režimu vždy úžasný a poplatný plátek. Když napíšete něco nehezkého o rómech tak vás zablokují ale když napíšete něco sprostého a nehezkého o ženách tak vám nasypou dukáty. Proto mají rubriku pro ženy ona dnes kde se dočtete jak máte upéct, uklidit... a rubriku pro muže x men kde se váš milý dozví jak si užít anální sex, navázat románek v práci..... Prostě sexistický a katolický blivajz. Čili něco pro vás, vraťte se tam.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

To je pravá tvář neparlamentních pravicovích stran (i těch parlamentních) - lež, zloba, zlodějny, milenky, nemanželské děti a přetvářka. Proto volím stranu čestných a nezkorumpovaných lidí, volím ČSSD, volím pana Ing. Jiřího Paroubka, který jediný mislí na obyčejné občany!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Jsem pětasedmesátník...my mýti hmyz hlemýžď MYSLITI, mýliti se...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Jo, Paroubek odkopnul po x letech svojí manželku, aby si nabrnknul mlaďounkou blondýnu a Rath se svým harémem to jsou fakt příklady jak sviňa!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

Umíte si představit že jedete z porodnice, kde vám vaše milenka porodila dítě a doma manželce řeknete - ale, trochu jsem se zdržel v práci?? Nejde o nevěru ale o nemanželské dítě, které zcela nabourá intimitu a dědické právo v rodině a také o soulož bez ochrany - možný roznos pohlavních chorob. Dneska, v době AIDSu, ale i různých chlamidií a podobně. Ale on to přece nedělal pro sebe, ale pro manželku a děti, aby netrpěli!!! Ubohost některých mužů opravdu nezná mezí. Lhát a podvádět několik let, na to už muž musí mít opravdu podlý charakter.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Viděl jste fotky té malé na titulní straně Aha!? Víte že smečka novinřů čekala před její školou a ptala se každé holčičky jak se jmenuje, aby si jí vyfotili? Možná byste lépe pochopil, proč to tajil.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Jakkoli mohou byt duvody pochopitelne (taky kdo by se s tim rad chlubil, ze?), je fakt, ze kdyz nekdo takto 7 let lze svym nejblizsim, jaka je zaruka, ze nebude tahat za nohu volice, kdyz se to zrovna bude hodit? Pro me nulova. Souhlas s Martou z Ostravy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Proč by měl tahat za nohu voliče? Je to dobrej novinář, spisovatel atd. Nemanželský dítě na tom nic nemění a stejně tak se nemění, že je to perspektivní politik

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

7 let... tak to jsou fakt uzasni novinari

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Radku Johne, volil jsem Věci veřejné ještě bez vašeho předsednictví. Udělejte to jediné, co pro tuto stranu můžete udělat - odstupte z jejího vedení.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 102 hlasů

Ty seš najatej? Jak to souvisí s předsednictvím VV?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

...hlavně si to nezapomeň pořádně naklikat - čím víc pruhů, tím víc adidas, čím víc hlasů, tím víc pravda, viď...?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Rozciluje me, ze tento pan tvrdi, ze politik ma byt cisty a proto to priznani. Ale jeho rozhodnuti byt politikem je ponekud stariho data, nez zvereneni jeho nemanzelskeho pomeru.....Ktere se provalilo jenom kvuli detske sedacce nikoliv kvuli tomu, ze by p. John, jakozto duveryhodny politik, nam chtel nalit cisteho vina sam od sebe. Cili je mi lito, ale vidim jej taky jako levaka....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Další kreatůra směřuje do politiky! Jen všechno okecá a jede se dál!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Kdepak, u nás se do politiky dostali nebo dostávají samí charakterní lidé. Křiváci, kam oko dohlédne. Bývalé komoušské kádry, nebo nové kádry, které si s těmi starými nemají co vyčítat. Zeman, Dlouhý, Dyba, Kočárník, Kalousek, Svoboda, John.... a mohl bych pokračovat do nekonečna.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů

A co takhle odstoupit? Nebylo by to také "správné"?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů

John a jeho poctivé kšefty s papírem pro VZP...ano ano už utíkám dát hlas tak důvěryhodnému člověku, který dokáže sedm let lhát a podvádět....jojo spolehni se na můj hlas :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů

Já bych to sedm let tajit nedokázal. Částka, kterou bych asi na dítě posílal by mi určitě dělala "čáru " v rozpočtu a manželka "umí počítat".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

John priznal, ze alimenty neplatil. Jeho "pritelkyne" si to pry neprala, prala si zustat nezavisla....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Inu mlsnej vocas něco stojí

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Johne , poctivá práce nenese jako kdysi že ? To už dávno není ten džínovej svět...Dnes nese jen politika, prachy,tunely . A kde si na nemanželské dítě a další dvě vydělat...chápeme..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů

Další levák do politiky

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

Já myslím že je pravák, a ví která bije.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >