Janáčková je na Romy ras

19.03.2010 12:00 Glosa

Senátorka a starostka městského obvodu Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky Liana Janáčková ví, jak upoutat mediální zájem. Naznačila, že útok zápalnou láhví v osadě Bedřiška si možná provedla sama rodina Podraných.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Gabika (131 hlasů) 19.03.2010 15:22

    Každý normální člověk, který má zkušenosti s cigány, musí u televize...

  • honza (106 hlasů) 19.03.2010 18:03

    Fendrichu, jestli se zastáváš cikánů a nevěříš verzi senátorky...

  • Fox (92 hlasů) 19.03.2010 13:46

    Jaký rasismus ? Akorát má odvahu nazývat věci tak, jak jsou. Myslíte...

  • ostravák (90 hlasů) 19.03.2010 13:35

    Žít s romy musí být peklo.Stačí projít centrem Ostravy,to nemluvím o...

  • Bc (89 hlasů) 20.03.2010 15:19

    milý sarissky, já se také bojím cigánů a bojím se jich celý život....

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Po mém mnohaletém soužití s cikány musím konstatovat, že jedině komunisti s nima dokázali něco dělat a přinutili je aspoň některé pracovat. Zbytek byl povětšinou v kriminálech pozavíranej za příživnictví. Dnes už s nima nehne a ani nechce hnout raději nikdo, aby náhodou nebyl označen za rasistu, pokud by vyžadoval po menšině to, co se vyžaduje po každém jiném z nás. Tedy po většině..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

Za pravděpodobnost se schovává každý. I nevzdělaný, zato o to více agilní pan Fendrych

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Na cigány platili komunisté. Kdo nedělal, byl příživník a šel do lochu. I když práce těchto parazitů za moc nestála, musely do ní nastoupit a tak neměli čas na dělání bordelu. Nejsem zastánce návratu do dob minulých ale byl by to alespoň recept jak donutit cigány aby neparazitovali na poctivých občanech.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Zítra je myslím Janáčková v televizi na ČT24 v Hydeparku po osmý večer. Nenech si to ujít Gábi..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Prima v 19hodin si stoupnu do středu ulice a budu ruzdávat noviny NABIDKA PRACE.Sousedé se poschovávají a můžu v klidu koukat na bednu.To do 20hod.stihnu:)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Dost dobrý. Jsi mě fakt rozesmála.. :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Je s podivem, že diskuzi cenzor ještě neukončil obligátním "Diskuse k tomuto článku nebyla povolena." Diskutující totiž cigánům vůbec nefandí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů

Je to podezřelý.. Je to ale jen otázka času, kdy se tahle diskuze odebere do věčných lovišť. :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

true, parazit je parazit a líný parazit je cigán.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

true, zmrde, true cigánomile. Stejně jsou to paraziti a vyžírky, kteří jsou naprosto k ničemu. Proč existují, proč je živíme, proč jim máma pomáhat? Proč?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Protože nás obohacují jak říkal Kocáb.Někdy nám udělají i radost, jako v případě vykradení policejního auta při vyšetřování "útoku" v Bedřišce.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

A, hbita tydlitatova uz podava zalobu tydlitatova.blog.tyden.cz/clanky/3948/zbavte-lianu-janackovou-imunity.html

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

je smutne a ubohe co si nekteri lide mysli a jak na napadeni romu reaguji .ja sam jsem se stal obeti,ten den i hodinu ,takoveho utoku o nasem pripadu vsak zadna zdeleni v mediich neprosla,i kdyz u toho byli reporteri tv. prima. byl vsak zakaz to pustit do televize.jelikoz utok ve vitkove jiz lide v mediich jiz videli a utok a zharstvi na nasi rodinu to uz by bylo moc ,reseni a ostudy,problemu na nasi vladu .policie vse resila a konec vinik-neznami ackoli vse ukazovalo na organizovany zlocin a neofasisty .vse jsem musel resit emigraci..neudelal jsem zpravne ale mel jsem strach o rodinu a psichika byli sme na dne nebylo pomoci a ani odvolani .komu se muj smutny pribeh nelibil tak se omlouvam v ceske republice nastava pocatek fasizmu dobre to vedi maji ale strach nebo se nikomu nechce zacit proti teto velke a silne skupine zacit bojovat aby nebylo pozde zacina to etnikem a pozdeji pohlti ,celou europu-svet viz. 2.svetova valka dekuji za vas cas. kontakt na mne .016473487424 levneji na skip gejza. libuna nase skip. adresa.dekuji nedejte se ,z pozdravem...sarissky prosec 102. dum jiz neekzistuje jelikoz byl vloni dubnu od nich zapalen a znicen .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Huš! Začni se hejbat i s rodinou ty skajpe! Co takhle zvednout zadnici a něco dělat? Jako každej skoro v republice jsem přestavil barák a jenom VY čekáte, že Vám dá někdo něco zadarmo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Pane cigán, snad nemyslíš, že jsi nás rozplakal a začneme s tebou skypovat? Naučit cigány móresům a pracovitisti je jako naučit kočku sedni a lehni!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů

"Kontrolní otázka soudruzi", pakli víte, kdy vznik,l i mezi Cikány tak "oblíbený" název Rom, a co znamená?! Jinak navrhuji "fšechny převést", a to neprodleně do invalidního důchodu, jak je "dobrým zdejším zvykem", aby již nikdy nemuseli pracovat, natož aby jim byly vypočítávány starobní důchody z celostátní "mizerné" průměrné mzdy, činící dnes cca 24 000,- Kč. Jinak znalci historie si jistě vzpomenou, proč se tato kotlina kdysi nazývala La Bohemia / z francouštiny/, a možná, opět bude, i když možná "Romland", tedy slušně vyjádřeno!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

S těma důchodama to je teda pěkná sviňárna. Tak ty voe my budem celej život makat na cikorky a pak nakonec budeš mít menší důchod ve finále než černej lempl, kterej za celej život nehnul brvou. To je hnus"!!!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů

Je to tak. Já to říkám pořád. Normální člověk si pořídí tolik dětí, kolik je schopnej uživit. Cikánům bych dal podporu max. na tři děcka. I to je dost, když vezmem v potaz, že ani jedno z těch děcek se v životě nezůčastní pracovního procesu..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů

ahoj lidi,no stěma důchodama by se mělo fakt něco udělat.Romové mají moc dětí a nikdo nepracuje.Tak prostě romům,když nedělaj,žádný důchody.Mají dost dětí,většinou žijí ve společné domácnosti,tak ať živí své rodiče.Dětské přídavky a jiné sociální podpory bych dávala jen na dvě max.tři děti.Hned by jich bylo méně.Snad na to příjde i ta naše chytrá vláda.DRŽIM JIM PALCE

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

milý sarissky, já se také bojím cigánů a bojím se jich celý život. Několikrát mě okradli, několikrát mi sprostě nadávali a mého malého syna zmlátili a sebrali mu mobil a policie to ani neřešila. Když mám potkat Romy, raději přejdu na druhý chodník.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 89 hlasů

A o tomhle se raději nemluví. Ať jdou do perd.ele zastánci multikulti!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů

Liána- to je jméno pro takovou hulvátku z Hulvákova velice příhodné jako kolotočářka.Když byly volby presidenta, tak dělala z toho, tím že volila Klause takové brikule a vymýšlela si jak jí někdo usiluje o život.Já si myslím ,že to skinhedi si zapápili sami domek toho svého kamaráda. Řápková a Janáčková nemají v politice co dělat. Na domovnice by se hodily a hlavně Řápková, která nemá vzdělání. Janáčková snad v Plzni nestudovala. I když je to možný.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Marto, paní Liana je inženýrka a architektka.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

A ty se Marto přestěhuj do nějakého cigánského gheta, pokud teda jsi bílá, a můžeš jim tam dělat poradkyni. Až tě třikrát okradou, dvakrát znásilní, poznáš co je to za svoloč a budeš blahořečit ty, kteří chtěji skutečně cigánský problém řešit a ne podporovat jejich bordel, tak jak to předvádí ten povedený Kocáb.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů

Tady je přepis rozhovoru s Janáčkovou a je to trošku jiná verze, než se hodí všem pisálkům: http://haslingerova.blog.idnes.cz/c/129298/Bomba-uhasena-hrneckem-vody-budi-otazniky.html

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

A nejlepší je, že hlídkujícím policajtům v Barborce cikáni vykradli auto..Jejich drzost už překračuje všechny meze..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů

V Bedřišce honzíku, ale jinak máte samo pravdu, cajti můžou být rádi, že tam opravdu neměli nic cenného, nebo souvisejícího s jakýmkoliv vyšetřováním, to by to cikáni byli schopni ještě rozprodat dál a vyšetřovatelé by byli v řiti...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

Jo. Spletl jsem se. Dík za upozornění avo..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Myslím si od začátku, že je to tentokrát provokace samotných cigošů a snaha získat pro sebe další prebendy. Cigoši jsou největší vychcánci a příživníci v téhle republice. Na jedné straně třeba skučí, že ničemu kolem peněz nerozumí a že bývají oběťmu lichvářů (takže na to stát zřídí úřad) . Na straně druhé jsou přímo mistrovskými virtuozy ve zneužívání sociálky a různých forem pomoci. Teď podle mě prostě najednou objevili, že můžou vydělat i na lahvi, kterou si hodí oknem do baráku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů

Jestli něco chceš od ouřadů, tak se namatlej černým krémem a prohlaš se za cikána. Důležitá je hlavně ta barva. Ta na ouředníky zabere uvidíš...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 70 hlasů

To je jednoduchý, oni prostě nerozumějí tomu, že jim lichvář peníze nedá, ale půjčí a chce je vrátit. Na to nejsou zvyklí. Jsou zvyklí jen brát - ať dávky na sociálce nebo peněženky z kapes či kabelek.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Je to tak, jak říkáš. Cikáni žijí ze dne na den, protože vědí, jakmile jim dojdou zlaťáky, tak se zajde na úřad a on už se pánko nějak postará o peníze.. A v nouzi nejhorší ukradnou co se dá a i včetně těch kabelek, na což jsou specilisti jejich malý děcka, který pochopitelně nejsou trestně postižitelné. Ostatně jako už i dospělí po tom zmetku, co vymysleli v poslanecké sněmovně a do pěti tisíc můžou krást podle libosti..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů

včera říkala policie, že ve flašce nebyl benzín ani jiná zápalná látka. Fendrych ale ví, že jo. Musí bejt čaroděj. Ta stará cikánka v televizi tak lhala, že bych jí za ten hereckej výkon dal Oscara! Viděla skíny, pak černý auto bez řidiče, pak zase lidi z DS atd.... Ještě že to neslyšel Kocáb!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

Má stará babička mně jako malému říkala necigaň (když jsem chtěl zalhat). Myslíš, že byla rasistka, nebo šlo o eufenismus ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Chci jen zmínit herectví Romů,to je skutečně na všechny možné myslitelné ceny.Zažila jsem s nimi docela úsměvné příhody,ale nejlepší byla půjčovací.Nejdřív chtěla snědá paní 300kč na mléko pro dítě,potom 100 na léky a autobus,pak 50 na chleba a nakonec řekla,že potřebuje aspoň 20 na kafe,protože se musí uklidnit.Tu dvacku jsem jí dala a řekla jí,že to má za herecký výkon.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

iresina,žiju mezi nima a takovou věc bych neudělala.Zaprvé:mají víc peněz než si vůbec dokážete představit,nemyslete si,že to neskusí znovu a když nedáte,budou sprostí.Další fáze je,že posílají žebrat děti,ale jen o peníze.Jejich herecké výkony také stojí za pozornost.A tak budete mít o zábavu postaráno.Jen nevím,jestli vám vyjde plat,když vám příjde hrát 11dětí od jedné mamči.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Já už jsem to také víckrát neudělala,na jejich žádosti reaguji mým nízkým důchodem.Ale tehdy to nemělo chybu,zvlášť když mě paní ubezpečovala,jak mi to hned zítra vrátí a jak mi to bůh oplatí atd.Doma jsem to rodině přetlumočila tak přesvědčivě,že řvali smíchy a uznali,že když dá něco krkna jako já,už to musí stát za to.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Tak to je dobře a buďte statečná.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Jsou čím dál dotěrnější, pokud jim jednou něco dáš a nejlepší, anebo nejhorší na tom je, že to žebrání a to, že něco musí dostat je naprosto přirozený. Tak bacha na to. A nedej bože je pustit za bránku, anebo za dveře. Mohlo by se stát, že Ti taky vybílí byt, anebo barák. Bacha na to. Cikáni mají skutečně peněz, že se o tom nikomu nezdá. Stačí se zeptat pošťaček, anebo někoho ze sociálky, jaký berou cifry. Za poctivou práci tolik kolikrát nemáš ani náhodou, protože u nich je běžný, že má cikánka v patnácti jedno a ve dvaceti čtyři děcka..Jinak zdravím a Gábinu taky..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Za její herecký výkon jste jí měla nakopat do její černý, prolhaný, cigánská držky madam.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Pane Fendrych jste bojovnika za pravdu, držím palce

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Pane Fendrych, především se spisovně píše cikán a ne nějaký cikánský název rom. Někteří už neví, jak vlézt někomu do ....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Takže to autor zpřevracel kolem dokola a stejně víme starou belu. Takové novináře nepotřebujeme, zvláště když neumějí česky. Např. "rasová vražda" neexistuje :-))) , leda rasisticky motivovaná vražda. Nebo Molotovův koktejl se ovšem píše s velkým M. A také toho šanování téhle menšiny už mám až po krk.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

Kurt se vzteká furt ne tak zhurta, prosme Kurta fuj fuj fuj nebo Kurta přikurtuj

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Já se přece nevztekám. :-))) To už by mi dávno v hlavě praskla nějaká žilka ...... když se tak na to koukám. Bude hůř, proč se vztekat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Otevřeš internet a rasismus, zapneš televizi a zase rasismus!!!! Už těch smažek mám opravdu dost. Ať se ke mě někdo přijede podívat, jak mám vzorné cikánské sousedy...A jak pracovité.. Hahaha...Ti tak pracují, že jsou každou chvíli u nich policajti...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 70 hlasů

Tak nějak se mi zdá, že si media přímo přejí, abychom měli další případ "rasismu a neonacismu". Ta Natálka, to je opravdu otřesný případ a člověk má pokaždé slzy v očích, kdykoli ji vidí v TV. To však nic nemění na skutečnosti, že onen útok byl evidentně proveden třemi pitomými puberťáky. Nikdy nebyl zorganisován nějakou neonacistickou skupinou a dokázat těm třem hlupákům rasismus - inu pak bychom ho mohli zřejmě dokázat každému průměrnému Čechovi. Řečené neznamená, že by neměli být co nejpřísněji potrestáni. Jsou za hrůzu, kterou způsobili odpovědni a trest by měl podle toho vypadat, Co mi na tom všem vadí, je uměle vytvořené klima, že je naše demokracie ohrožená neonacismem a víceméně směšné důsledky, příkladně zrušení oné dělnické strany. Řekl bych, že střílíme na vrabce z děla a podle reakcí na ostravskou událost, chceme v tomto duchu pokračovat. Kritizujeme Bushe pro opatření po 9/11. Chováme se ale mnohem dětinštěji. Někdy si myslím, že tak naivní Češi ani být nemohou, že se jedná o nějakou manifestaci "pevného" postoje, vzhledem k romské emigraci. Osobně jsem většinu života prožil v zemích "multikulturních" a tudíž by bylo směšné mi podsouvat jakékoli negativní motivace. Češi jsou ale známi tím, že jsou většinou papežštější.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Jo jo nevinni křivě obviněni v podstatě dotlačeni nasilim k přiznani puberťaci kolem 25 let....... Ach jo?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Už od samého počátku v r. 45, kdy sem přicházeli/byli posíláni cikáni ze Slovenska aj. (ty "naše" jak známo Hitler vybil) se našli nadšenci, kteří se snažili naučit cikánské děti číst, psát atd. Vzdělávat a vychovávat. Jezdili za nimi do pohraničí ---- . Dnes jsou z nich zahořklí lidé, kteří rezignovali. Cikán je nevychovatelný. Přes množství jejich dnešních organizací, které jen polykají (naše a evropské) peníze, to nebude lepší. Co se týká paní starostky -- aspoň jeden člověk, který má dost odvahy říct, co si myslí. A ví, o čem mluví, však je za ta léta musí dobře znát.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů

Můžu pouze ze vším souhlasit a potvrdit z dlouholetých zkušeností..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Ja už to nemůžu ani číst a už vůbec ne poslouchat.Nechápu novináře,že pořád dokola píšou o rasizmu taky asi nemaji o čem psát co je podstatné.Pani starostka vi o čem mluvi a opravdu říka pravdu nahlas,bohužel za celý zbabělý národ.Celá republika nadává na cikany nemá pro ně ani špetku porozumění.Vidím dnes a denně mladí a to celé tlupy se flákaji po městech od ničeho k ničemu vyoblíkani tak se ptám kde na to berou.Nějaké šlušné chováni nepřipadá v úvahu o zdravení nemluvě.Nejsem pro násili a už vůbec neschvaluji to co se stalo male Natálce byla to sprosťárna ditě se nemúže bránit.Ale na druhe straně ta benevolentnost politiku a to hlavně před volbama je hnus.V bývalém pořadu na vlastní oči král cikánu a určitě to viděl skoro každy řekl přímo oni nepotřebujou vzděláni,ale peníze tim bylo řečeno vše.Ale kdo do budoucna bude živit ty mladé,kterých je čim dál více a nic se neděje.A ja se furt ptám dokola jaký je u nás rasizmus vždyť nemaji zákaz vstupovat do dopravních prostředku,hospod a obchodů.A už vůbec nám nikdo nemá diktovat z venči jak se chovat k jinému etniku.Už za totáče tuto otázku nikdo neřešil a vytlačoval cigány na okraj společnosti a nikdo je nenutil chodit do školy a dodržovat vúči společnosti nějaké regule.20roků po revoluci se jenom kecá a nic neřeší a nikomu se nechce nic řešit.Jedno řešeni by se našlo vymezit jim část česka,když tak trpí diskriminaci a ukažte co umíte,ale bez socialni podpory.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů

Novináří Fendrychova typu jen chtějí ještě více naštvat normální lidi proti cikánům. Proč podobná nenávist vůči cikánům není v Polsku? Protože z nich žádný novinář nedělá anděly slušnosti, poctivosti a pracovitosti. jelikož polským cikánům nikdo neleze do zadku, tak si ani nevyskakují a nevřeští o rasizmu, protože si uvědomují, že jsou jiní než normální lidi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Co kdo je nenutil? Chodil jsem do třídy s cikánem, kterej byl mnohem starší, ale opakoval poněkolikáté první, anebo druhou třídu. A hlavně se nic nedělilo jako dnes na cikány a na majoritu..Všichni měli stejný práva, ale i povinnosti. Dnes by jsme o tom mohli dlouze polemizovat..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Nedávno si stěžovali v TV na Vietnamce, kteří kdesi na Moravě schovávali před celníky zboží do tunelů, které vykopali pod svými stánky poblíž jednoho hraničního přechodu do Rakouska. Položil jsem si otázku, proč nejsme svědky podobného konání, jistě protiprávního a neetického, u našich snědých spoluobčanů. Vždyť i tohle je cesta, jak žít bez závislosti na sociálních dávkách, i když nikoli vždy zákonná. Odpověď má několik částí. a) Vietnamci obchodují i když někdy se zbožím, které ne vždy respektuje ochranné známky. Nemá se to, ale nezatěžuje to společnost výplatou sociálních dávek. b) Do podnikání se museli pustit, aby nebyli závislí na sociálních dávkách, které by utráceli v hernách, v chlastu a drogách jako ti druzí, kteří raději nedělají nic a žijí z těch sociálních dávek. Vietnamci v mém okolí si pořizují nemovitosti, nečekají, až je někdo někde zdarma ubytuje, aby bty pak mohli ničit.. Své děti dávají se vzorným prospěchem studovat na české střední i vysoké školy. Nikdo je nediskriminuje, třebaže jsou rasově od Čechů mnohem odlišnější než ti druzí. c) Nápad podnikat - obchodovat vznikl v hlavách Vietnamců, ti druzí něco takového nevymysleli (IQ?). Podobně vznikl ve vietnamských hlavách nápad vykopat ty tunely na úschovu zboží. To ale - krom duševní námahy, myšlení, bylo spojeno s (fyzickou) prací, které se ti druzí asi štítí, proto raději čekají na sociální dávky, které utratí výše uvedeným způsobem. Asi jsou líní nejen fyzicky, ale i duševně. Nemají k tomu předpoklady?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

Fendrichu, jestli se zastáváš cikánů a nevěříš verzi senátorky Janáčkové, tak bohužel patříš do té skupiny obyvatel, co nemají ani sebemenší zkušenosti se soužitím s cikány, protože by jsi našel jistě jinou verzi případu a jiný myšlenkový pochody v orgánu, který nosíš na krku. Člověče, vždyť ty bys mohl dělat z fleku předsunutou spojku Kocábovi !!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 106 hlasů

Fendrychu, kašli na cikány a vlítni na cenzora. proč zastavil diskusi k volebním průzkumům? proto, že levicová pakáž prohrává a nemá ani 100 křesel? To už je do nebe volající, kam tady novinářská bolševická žumpa spěje. Opět před listopad!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů

Kontrolní otázka ,, jakou barvu mají skla na voze paní Liliany? "

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Pan F. ví všechno nejlépe. On totiž sežral Šalamounovo enóno. Rád bych věděl, kolik za ty výrony moudra dostává.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 72 hlasů

Ten by se z fleku mohl živit jako róóómský asistent. Pro jistotu bych mu doporučil integrovat si do rodiny dva, anebo lépe tři cikánský děcka, aby poznal zač je toho loket. Tihle pisálkové ví vše nejlépe, ačkoliv cikána viděl maximálně z rychlíku..Fendrichu můžeš ke mě přijet na exkurzi, aby jsi poznal v praxi, jak cikáni žijí a jak se chovají. Možná by jsi i procitl z tvého zatemněného snu..

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

"Policajit by to nejspíš během několika dnů věděli." Jasně, jako během několika dnů věděli, že s v tom baráku ve ?Strašecím? zapalujou zařízení sami. A tady mluvíme o jednom jedinym okamžiku. Ve Strašecím to trvalo bůhvíjak dlouho a "študovali" to mraky lidí. Netvrdím, že si to cigání vymysleli, ale ten výše zmíněnej argument je k smíchu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Tam se neodehrál žádný trestný čin. Co by tam asi policie vyšetřovala? Duchy? Elektřinu?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Pane Fendrychu jste opet mimo. Zatim neni zadny dukaz, ze se jednalo o rasisticky utok. Timto clankem jste klesnul na uroven pani starostky kterou kritizujete.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

A ještě ta stará fašistka pomohla zvolit Klause. Odporná osoba.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Ten Fendrych je typický pražský kavárenský levičák! Lidé s jeho psychickým ustrojením jsou neštěstím tohoto národa - za 1. republiky se právě z takových rekrutovala většina salonních komunistů, kteří se přidali ke Gottwaldově KSČ a spolupracovali i na Únoru 48. Pár let po něm se velká část z nich mlátila sice do hlavy, avšak to už normálním lidem nepomohlo. Dnes osoby tohoto typu, dědičně zatížení nalevo, tvoří velkou část bojových i podpůrných \"pluků\" bruselských neobolševických soudruhů, kteří chtějí odeuropeizovat Evropu a předat ji (ať už aktivně anebo z b-l-bosti, předat do spárů islámu!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů

Nic mi do toho není, ale museli bychom si nějak ujasnit definici, kdo je "levičák". Nevím, jaká je souvisloust s článkem, ale jestli považujete za levičáka člověka, který brojí proti rasismu, případně proti jeho obhajobě, tak s vámi mohu jen těžko souhlasit. Já s autorem taky nesouhlasím (viz nahoře), ale nic z napsaného mě nepřesvědčilo o tom, že by pan F. měl levicové tendence. S tím "levičáctvím" je to vůbec ošidné. Někoho nazývají sousedé v Kanadě levičákem jen proto, že volí liberály. Zde se nazývá levičákem ten, kdo volí ČSSD. Já bych byl pro to, aby se v Česku levičákem nazýval ten, kdo volí ODS a ten kdo volí zmíněné před tím, blázny.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Já mám také názor,že paní Janáčková nazývá věci pravým jménem.Tato žena má můj obdiv a úctu.Sama žiji přímo v romském ghetu.Je to bydlení a nebydlení.Jako pracující žena bych si chtěla doma odpočinout a nedaří se.Celé odpoledne hlídám malé romy,aby mi nevstupupovali na můj pozemek,ať mi nelezou po autě a řeším věci,které jsou pro vychované lidi normální.Také si všímám dvojího metru,který zde vládne.V naší ulici nepoznáte kdy jsou prázdniny a kdy né,Děti do škol nemusí.A nikdo to neřeší.Proč,když rodiče flámují do noci,tak přeci nebudou ráno vstávat a posílat děcka do škol.Socka jim příjde tak i tak.Musím podotknout,že všichni nejsou stejní,ale těch slušných romů je dost málo.Je zajímavé,že tito romové pracují a vůbec se necítí ničím utlačováni.Prostě je to normální,pracovat a nečekat na sociálku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 83 hlasů

Každý normální člověk, který má zkušenosti s cigány, musí u televize zuřit, když vidí jak kde kdo mluví o rasismu vůči nim...Copak jsou všichni tak slepí, že nevidí co tenhle národ s normálními Čechy dělá. Já chodím každý den do práce, platím daně, nájem, zdravotní a sociální, starám se dítě a co z toho...Když vidím ty nefakčenka, jak stojí před sociálním úřadem, vypalují Malborka jedno za druhým, řvou a chovají se jak dobytek a potom si jdou dovnitř vyřvat svých 30.000 na sociálních dávkách, tak se mi otvírá kudla v kapse. Že mladí cigáni nemohou sehnat práci, co je to za blbost. Kdyby chtěli tak ji mají. Ale je přece pohodlnější ráno po probuzení jít do herny a bavit se. No proboha, už se proberme. Tohle přece není žádný rasismum, tohle je sprostota nejvyššího kalibru a podle mých zkušeností má tenhle názor každý....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 131 hlasů

Zkušenost? Hrůza a děs. Kradou, ničí mi pozemek a oplocení, smrad, neskutečnej bordel a špína, kravál a samozřejmě ruce v kapsách. Jsou to lemplové líný a jediný co uměj a to jim jde dobře, je dělání fakanů.. Vždyť mi na ty jejich dávky se nějak složíme.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 67 hlasů

Honzo asi jsme sousedé.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Taky koukám Gábi. :-)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Milé dámy, svět ovládají humanitářtí magoři. Díky těmto magorům mají potíže s nepřizpůsobivou chátrou mají i na západě od našich hranic. U nás se cikáni zatím, zdůrazňuji, zatím(!) tak neprojevují jako arabové v západních zemích, kde vraždí a páchají velké hospodářské škody. Jestli rozumní lidé včas blbce, kteří se nepřizpůsobivých zastávají, bude to tady jako v západních zemích! Oni totiž ti "humanisté" mají s cikány zkušenosti pouze zprostředkované. Bylo by potřebat, násilně každého zastánce cikánů nastěhovat k nim, aby pozbali rasismus z té druhé stránky. Potom by asi zpívali jinou!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

Děkuji za nápad.Díky svým hlučným sousedům mám poloprázdný dům a ani návštěvy se neodváží přijít na kafčo.Tak si nějakého zastánce romů vezmu do podnájmu.Věřte,že do týdne uteče.Příjde z práce a nebude spát až tak do druhé hodiny raní.A ráno budíček v pět.A opět práce.Příjde a bude muset poslouchat romské děti,jak si hrají hned za vašim vchodem do domu.A nesmíte je napomenout,protože oni můžou vše a vy jste rasista.A že nás nestřílí je otázka času.Věřím že s takovou podporou,jakou mají v ČR se nemusí bát .

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Tak to já mám také takový zážitek,ale na poště.Já si šla pro výplatu svých 10000kč za 16ti hodinové směny.Přede mnou stála romka s šekem na sociálku a výte kolik korun?38600kč.To jsem měla pocit,že sebou bouchnu na zem.Tak jsem si řekla že proč by chodila do práce,když se má tak dobře doma.A že budou romové utíkat do zahraničí?Paráda bylo by výhodné jim zaplatit cestu,ale s příslibem,že už se do ČR nikdy nevrátí.To se vyplatí více než jim dávat ty sociálky.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 81 hlasů

To je HNUS HNUSŮ!!!!!!!!!!!! Tak jsem věděl že mají slušný peníze z dávek, ale tohle je už trochu moc. No co chceš, když ve dvaceti maj v průměru čtyři fakany, který v životě nehnou ani brvou. A ještě k tomu připočti porodný a pak snad pochopí i největší zabedněnec, jaký že to vedou cikáni těžký život, když je stát podporuje v jejich sociálně rozmnožovacím systému !!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 65 hlasů

Měli by ji navrhnout na nejvyšší státní vyznamenání za odvahu!!!!Nemíním čekat 50 let až se potomci multikulti paků budou omlouvát národu za své rodiče!!!!!!A Kocáb by se měl už teď zařadit do kolonky kde pobývá Hiler a jiní výtečníci!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů

Nemo33 ty jsi psychopat. Tyto napadeni romove makaji, zadny davky neberou, muzou byt vzorem, tak co tady meles nesmysly. At to udelal cokoli, zaslouzi si katr nejtezsiho kalibru.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Ale namakají- Janáčková totiž práskla i to, že ten milostpán, co si to skoro u sebe zapálil makal pro radnici, ale protože jen doloval výhody pro svou rodinu (dostali postupně 5 bytů!!!! od radnice) tak z práce odešel- asi nebylo korektní ho vyhodit, ale prostě už nemaká!!!!!!!!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Kdo ti to naklikal trotle ??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Fendrycha bych zavřel na rok mezi romy-cikány a pak ho nechal mluvit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů

Janáčková je na rómy spravedlivá. Nežijete tady v Ostravě s námi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů

Marto já jsem taky z Ostravy a souhlasím.Dokonce jsem toho názoru,že by otázku romů měla řešit výhradně a všude pouze paní Janáčková.Osobně se znám s romy,kteří ji mají rádi pro její spravedlnost.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Vyjádření paní senátorky L.Janáčkové. 100% jí věřím. http://www.lianajanackova.cz/a_files/prohlaseni.doc

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Janáčkovou bytostně nesnáším pro její otevřený rasismus, ale na druhé straně má právo se NĚCO DOMNÍVAT (udělali si to sami). Pan Fendrych SE DOMNÍVÁ, že to udělali skini. OK. Já se mohu DOMNÍVAT že to udělali marťani (omylem jim z létajícího talíře něco upadlo). Nechme to na policii, když chce tak to dokáže vyšetřit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Jaký rasismus ? Akorát má odvahu nazývat věci tak, jak jsou. Myslíte si, že je řešením strkat hlavu do písku, tak jak to dělá ze zbabělosti drtivá většina politiků. Jediná cesta jak se pokusit romský problém řešit, je napřed ho pravdivě pojmenovat a potom Romům dát stejné podmínky jako všem ostatním a na druhé straně nekompromisně vyžadovat i plnění povinností, tak jako u všech ostatních obyvatel.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 92 hlasů

Souhlasím. Normální člověk a názor, který má po "romské okupaci" většina z nás! Bohužel v dnešním režimu nejde o pravdu či spravedlnost, ale o peníze. Jsem hrdý, že máme někoho, jako je paní Janáčková. Člověka, který má pravdu a nebojí se mluvit nahlas o problému, který každý raději zamete pod koberec, protože je tu stále nevyřešená otázka diskriminace Romů. Kdyby to bylo naopak a my ,bílí Češi, byly v menšině a chovali se jako oni, už by jsme tu nebyli, protože by nás poslali z České republiky pryč a to i ty, kteří by nechtěli. Ať chceme, nebo ne, Romové uvažují jinak, než my. Možná je to geny, či u některých sníženou inteligencí, ale je to tak. Nejednali by s námi v rukavičkách. Fandím paní Janáčkové, ale jeden člověk válku nevyhrává, ale bývá mučedníkem. Bohužel.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Vážený pane Fendrychu, víte o tom co se stalo stejný prd jako Janáčková. Jediný rozdíl je v tom, že Janáčková má s cikány osobní zkušenosti na rozdíl od vás, který je viděl tak z rychlíku. Tak přestaňte fabulovat a počkejte na výsledek šetření policie, snad jsou schopnější vyšetřovatelé.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů

Žít s romy musí být peklo.Stačí projít centrem Ostravy,to nemluvím o lokalitách,kde tato menšina žije,musíte si hlídat vše,co máte u sebe.Kradou hlavně děti-proč nejsou ve škole?A pak dospělé romky,které nakradou kosmetiku a pak ji na náměstích vnucují za levný peníz.když je odmítnete,tak slyšíte jen sprosté nadávky.Já fandím paní starosce,ví o čem mluví.Romové se umějí akorát množit a stát ať jim dá byty,když je zničí,příspěvky na všechno.Pane Fendrychu,navštivte Ostravu,herny a pak budete mluvit a psát jinak.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 90 hlasů

Myslite vsechny romy? Uvedomte si ze timto zobecnovanim skodite prave tim slusnym, kteri chteji zit normalni zivot (a ze je jich hodne). Krom toho tato napadena rodina by mela byt rasistama chvalena jako priklad. Maji cisto, pracujou, dite posilaji do skoly, dluhy plati !!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Myslíš tím ty oba slušné cigány Kocába a Uhla?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Kdo ti to naklikal trotle ??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Jenom pitomec potřebuje, aby mu za každou větou někdo připomínal "existujou vyjímky". (Jo, tim myslim tebe, TRNe.)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

TRN by rád dával za příklad slušné cigány, ale kde je hledat? Nějaké zanedbatelné promile v jejich populaci není žádný příklad. Ať uvede počty středoškoláků, vysokoškoláků a netrestaných cigánů a uděláme jim "Tabuli cti".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Mira nezamestnanosti Romu je 26,6%. To znamena ze jich pracuje 90tis. 73,4% Romu chodi do prace (nepocitam deti a duchodce). 73,4% neni zadna vyjimka PITOMCE.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

No dobře, někteří jsou slušní, ale to znamená, že nemůžeme na ty druhé nadávat ? A kolik je těch normálních ? Deset procent ? Tak je tu ještě devadesát procent těch ostatních !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů

myslí chodit do práce chodit krást, pást bílý holky, prodávat fety a lichvařit. Jinak by nenapsal takové nehorázné cigánstvo, že 73,4% cigošů maká!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Prudiči neomlouvej se,ti romové co pracují,pracují velmi často bez smlouvy a také si chodí pro socku.To mám jen já takové štěstí a žiju mezi těmi 26,6% nepracujících romů.Zbytek pracuje,ale nevím jak když sedí celé dny a noci v parcích.A ta hrstka slušných romů se jen stydí.A co dodat stydí se právem!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Pane prudiči, očekávám vaši odpověď. Včera jste napsal, že O. Jelinek to "dotáhl" na premiéra Kanady. Takovou blbost člověk neslyší často a já bych rád viděl vaši reakci. To, že můžete psát takové nesmysly vás totiž naprosto diskvalifikuje v každé, normální diskusi. Prostě to, co napíšete, je lež.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 9 hlasů

I kdyby to bylo 10%, stale jsou to slusni lide, kteri si nezaslouzi hazet do jednoho pytle s povalecema. Hlavne slusni romove tim nejvic trpi. Kdyz jste slusna romska rodina, typy pani Janackove vam stejne nedaji sanci zit jinde nez v ghetu. Rodina ktera byla napadena, nejsou zadni povaleci, to snad vidi kazdy. Vedle nich bych klidne bydlel (slusni romove zili jako vzorny sousede u nas nekolik let). Janackova lacine sbira predvolebni hlasy a jenom ziram jak ji to bastite i s navijakem. Tyto vyroky nic nevyresi, pokud nebudou davany za vzor prave slusni romove tak se nic nezmeni. Kazdy tady rika, ze kdyby byli romove slusni tak by bylo vsecho v poradku. Proto se ptam .. TYTO ROMOVE JSOU SLUSNI A OCENIL TO NEKDO ??

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Pane Fendrychu, takže vlastně zbytečný článek - podložená prý není žádná hypotéza. Proč to tedy vlastně píšete? Přebytek volného času? Když je takový nedostatek svářečů, zedníků apod.?! Nebo zadání? Možná. Být placen za psaní blbostí je přece jen lepší, než v někde ve slotě přidávat zedníkům.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů

Jistotu nemáte, ale už se Vám nelíbí, že je to "jen" pokus o vraždu, ne o rasovou...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

No nevim na mě to působí že se chce jen zviditelnit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >