Hlavní strana > Názory > Glosář
Topolánkovo delirium tremens
20.03.2010 22:29 Glosa
Mirek Topolánek si zas pustil hubu na špacír. Zřejmě je toho na něj moc, potřeboval by na pár let vysadit a někde v soukromí se dát dohromady. Církev tento "pravicový" politik kupodivu zhodnotil stejně, jak se naučil od komunistů (co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš): lidí se prý zmocňuje díky oblbování mas a vymývání mozků. Pěkné, neotřelé, originální.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskusní příspěvky
pedro
23.03.2010 18:04
neregistrovaný
nevím co na to říct... je to jako udělat z komára velblouda. Všechno je to překroucený, z kontextu vytržený a podaný tak, jak se to hodí novinářům a jiným... je to ubohost musím říct a to Topolánka nijak zvlášť nemusím
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Hanys
23.03.2010 16:52
neregistrovaný
Fendrychu jdete nekam. Ono to o te cirkvi nebylo originalni, ale hlavni je, ze to je PRAVDA ! Komunistum se da podekovat za jednu jedinou vec: ze z nas udelali ateisticky narod. A jestli se vam to nelibi, doporucuji se odstehovat do Polska.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Ervd
23.03.2010 15:34
neregistrovaný
no kdyz jsme se dival na cele video s rozhovorem, tak sme z toho tak hrozny pocit, jako po precteni vytazku v novinach, nemel. No musim rict, ze se to dost nafouklo.
kazdopadne kdyby ODS vedl Necas, bylo by to dobry...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Jan
23.03.2010 12:19
neregistrovaný
Ze cirkev oblbuje od pradávna prostý lid a parazituje je evidentní a jedině blb to nevidí,že Fišer uhne kde se dá je jasné a nemusí být Zid,takže nemusím Tupolánka ani Parouba ale Fendrychu volit Schwanzu nebo Johna nebo ožralu Zemana je šílenství,my a mnoho dalších tam hodíme bolševiky i když také jsou již srabové proti našim dědům a tátům a rozkradený stát ke kterému jste i vy Fendrychu jako náměstek min.vnitra přispěl stejně žádná viítězná strana nezachrání
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
iv
23.03.2010 11:50
neregistrovaný
Už s tím jděte do háje... nejsem žádným příznivcem ods ani pana Topolánka, ale kdyby tam nepadlo slovo "žid", tak by kolem toho takový humbuk nebyl
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
deie
23.03.2010 10:01
neregistrovaný
OS
23.03.2010 09:15
neregistrovaný
svačina
23.03.2010 08:01
neregistrovaný
znám desítky slušných, pracovitých a vzdělaných podnikatelů, zaměstanců, studentů, důchodců a potkávám také bohužel agresivní lenochy a bordeláře . To samé je v Německu, Rakousku ( tam si ale netroufnou házet nedopalky na zem ) atd. Posuzovat Čechy , Slováky, Maďary atd jednou charakteristikou může jen duševní ubožák.Těch je ale v politice bohužel více než zdrávo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
Karel
23.03.2010 01:31
neregistrovaný
Tohle se Vám moc nepovedlo, vážně jste ta Topolánkova slova překroutil. Není to žádný lumen a ODS by dávno prospěl, kdyby odešel, ale zrovna tahle věc je vůči němu nespravedlivá. Poslechněte si to celé.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Jirka z Letné
22.03.2010 23:51
neregistrovaný
Pane Fendrychu,
vážte slova. Bohužel jsou slušný lidi a nechtějí, abyste měl jiný život, než nyní máte. Vaš život nezávisí na Vašich schopnostech, ale na někom uplně jiným. Hlavně se fakt uklidněte. Soudit Topolánka Vám nepřísluší. Až moji vnukové se dovědí, co bylo Vaším cílem dělat před a po osmdesátém devátem. Bohužel už nebudeme mezi živými. Vážit slova a držet se slušnosti. Tak to je, Vážený Fendrychu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
26 hlasů
Jan
23.03.2010 12:24
neregistrovaný
Fendrychu být Tebou tak se stydím a mlčím,Vaše působení na MV CR bylo žalostné a hanebné,Váš boj proti bolševikům za totáče je také známý,takže vezměte si studenta Rumla z Plzenských práv za ručičku a radši jděte opět do balíkové služby letiště Ruzyně
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
Nejdriv si zjistete pravdu
22.03.2010 23:48
neregistrovaný
Prestante tady placat na zaklade novinovych clanku a papouskovanych zparav a prohlednete si cely rozhovor na http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/video-nesetrihany-rozhovor-casopisu-lui-s-mirkem-topolankem.html. Kdyz budete pozorne posloucht, zjistite, ze Topol nepouzil nejstastnejsi prirovnani, ale urcite VYZNAM VET NEBYL TAKOVY, JAK JE INTERPRETOVANY A PREKROUCENY. Volit ODS nebudu, ale jeho se v tomto pripade musim zastat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
Pavel Hrádek
22.03.2010 23:39
neregistrovaný
Ano, pane Fendrychu, jste jen chytráček, který ze své židličky pokřikuje na všechny strany. To, že církev vymývá mozky je pravda, že pan Fischer je žid (to přeci není urážka) je pravda. Že si voliči Paroubka zaslouží nakopat do zadku je rovněž pravda... Takže? Jistě. Asi by se tyhle soudy neměly dostat před volbami do novin, ale budiž - jsou myšleny upřímně a bez obalu. Kdy jste naposledy slyšel od nějakého politika upřímné slovo? Možná ještě tak od pana knížete... Ale to je tak všechno. Z většiny Vašich článků skoro vždy čpí nějaká osobní záš´t. Kdo by tedy podle Vás měl vést tenhle kocourkov? Snad proboha ne Zelení? To jsou ještě větší pokrytci a lháři než komunisté... Všichni novináři, kterým zbyl mozek, by tuhle kauzičku měli hodit pod stůl a vymyslet si nějaké zajímavější téma. Nebo tu příštích pár let bude opravdu veselo...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
West
23.03.2010 00:48
neregistrovaný
No, když si čtu mnohé příspěvky "pravičáků" tak ti by potřebovali nakopat do hlavy okovanou botou aby se jim z té modré mlhy na mozku alespoň trochu ulevilo.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Kmet
23.03.2010 08:23
neregistrovaný
Pavel Hrádek
23.03.2010 07:12
neregistrovaný
West
23.03.2010 12:56
neregistrovaný
Kolega si vzal můj nick ale být tebou bych po tom co jsi tu napsal označoval za hlupáka především tu osobu co na tebe čumí každý den ze zrcadla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
32 hlasů
West
23.03.2010 08:26
neregistrovaný
Tonda
22.03.2010 23:19
neregistrovaný
Vlk
22.03.2010 19:15
neregistrovaný
Topolanek asi nevi, ze vzit do huby slovo Zid nemuze jen tak placnout.Ostatne Zide jsou nejschopnejsi i take tim, ze jeden druheho vsude podporuje a proto jsou na vedoucich mistech.
U nas jeden druheh schazuje a likviduje a nas narod potrebuje proto nekoho, kdo neni 100% Cech a mohli jsme jiz davno zvolit Albrightovou za prezidenta anebo Schwarzenberga.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Novy
22.03.2010 19:07
neregistrovaný
Kdy uz konecne se ozve dalsi novinar a bude popisovat jaky jsme to narod.Ja to udelam za neho.Cesky narod necti cestnost, poctivost,pravdivost atd - tedy ma spise zaporne vlastnosti, ktere nejsou v jinem narode tak rozsireni. Za komunismu - co rekl papalas, nebo i kdyz kradl a lhal - nic se nestalo-nemel ho kdo soudit- jeho kolegove delali to same a soudy a prikuratory rozhodovaly podle toho o koho jde.
Tesili jsme, ze to bude po Listopadu 1989 jine- nebylo - vsechny ty necestne lidi jsme nechali u soudu a policie ani Stb jsme hned nezrusili. Proc- protoze do cela se dostali lide, kteri i kdyz nemeli legitimaci KSC, tak pracovali pro Stb a sve zaznamy si ihned zabavili- vsimne si, kdo mel hned vliv na Stb -gen.prukarator Rychetsky a kdo si ho vybral - Havel a spol.
Cesky narod se riti do katastrofy - zase to budeme na nekoho svadet- jiz nelze na Nemcouraky ale svadet na dnesni papalase se lide boji. Vzdycky jsme cekali az jak to dopadne.
Cesky narod ma v genech ze si nedovede vybrat do cela cestne lidi- dnes se nekadruje a to je asi chyba- lide o nemze bylo znamo jake to jsou kreatury - to nezajimalo nikoho od Havla pocinaje.
Proste Cesky narod si neumi sam vladnout a vzdycky hledal zachranu v cizine - vcetne Lucemburku a mohl byt rad, ze nam vladli 300 let Habsburkove-priznejme si-my na rozdil od Zidu niky nepodporime schopneho a proto take padame.
Nyni si myslime, ze nas zachrani knize, jehoz manzelka a cela rodina se nechce do Ceska ani prestehovat. Az knize zemre
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
test
22.03.2010 18:00
neregistrovaný
Nevím, proč to rozhořčení nad výroky Topolánka, vždyť ODS je takových "světel" plná. Stačí si poslechnout Langera, Nečase, Tluchoře, Kuberu, Sobotku, Gandaloviče, jeden perlí víc, než druhý !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
tedy, teste
22.03.2010 18:35
neregistrovaný
pomozte mi, jsem dutohlavy pravicak a byl bych opravdu vdecny, kdyby mi nejaka dobra duse pomohla pochopit, co to vlastne ten chlap rekl, ze je kvuli tomu takove halooo
Rekl, ze buzici jsou nemconi vysinuti lide?
Rekl, ze Zide jsou odporni paraziti?
Vazne rekl, ze by cesi potrebovali nakopat?
Neurazejte me, jen mi pomzte
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Lea
22.03.2010 17:56
neregistrovaný
Topolánka jste měli proprat hned, když se před volbami sešel s Edelmanovou. A to důrazně. Topolánek se vymlouvá na to, že jeho slova byla vytržena z kontextu. I přesto jsou Topolánkovy duševní pochody absolutně nepochopitelné. Někdo se ho zeptá, jak by charakterizoval homesexuála, přičemž v této spojitosti si hned vzpomene i na Židy.A aby se to nepletlo, hned se tasí s konkrétními příklady, kterým na základě rasy přisoudí charakterové rysy. Topolánek neměl v úmyslu zajisté napáchat tuhle slovní paseku. Průšvih je ten, že někdy rychleji mluví než myslí. A to se nám pak otevře bytost nevídaná, ovšem skutečná, jaká v jádru je.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
toník
23.03.2010 17:19
neregistrovaný
Bylo to řečeno přesně obráceně v tom smyslu, že na základě rasy či sexuální orientace n e l z e přisuzovat charakterové rysy. Jenže je to asi na Vás příliš složité.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
sat
22.03.2010 17:56
neregistrovaný
A JE TO
22.03.2010 14:49
neregistrovaný
Když Topol podřežou,co potom?Do armády ho už pro věk nevezmou.Ve všem ,co dělal před politikou pohořel a teď ještě drahej rozvod.Nezbude než "Ruská ruleta".V politice typickej slon a křupan v porcelánu.Talmanka je však spokojená!Že by se živil,jako poslední kovboj?????
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
TOULA
22.03.2010 14:30
neregistrovaný
A nemá náhodou Topolánek pravdu? Co řekl špatného? To jen novinářský šmejd v žoldu levice se chytá každé voloviny. Co je Topolánek proti takovým Škromachům a spol?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
Pr(u)dič
22.03.2010 17:42
neregistrovaný
Sám
23.03.2010 01:30
neregistrovaný
:)
22.03.2010 12:56
neregistrovaný
Petr
22.03.2010 12:52
neregistrovaný
Jak je možné, že tolik lidí komolí to co opravdu řekl. Někdo je zjevně hloupý, ale že by všichni ?
Přeci je jasné, že Topolánek vysvětluje, že člověka nedeterminuje to, že jestli je gay nebo žid (což obojí je zjevný příklad) ale že rozhodující je charakter !!!
Proč to komolí pseudosocialisti z ČSSD chápu , proč to dělají novináři nechápu ?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
tom
22.03.2010 17:53
neregistrovaný
Pro Petr : A to má snad být pro premiéra poklona, že uhýbá ne proto, že je žid, ale že má špatný charater ? To je jen Topolánkovo přešlápnutí z jednoho lejna do druhého !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
Pr(u)dič
22.03.2010 17:45
neregistrovaný
Nechápete toho zřejmě daleko víc ! Už jen to, že se nechá fotografovat pro gay magazín hovoří za vše ! Nebo mu snad dělá dobře vědomí, že si nad jeho fotkou na titulní straně, budou gayové dělat dobře ? To je charakter !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
squiba
23.03.2010 13:18
neregistrovaný
kdo micha lejno tak se mu stane, ze se umaze, Topolanek se nechal fotografovat pro gay magazin, nezavazne si popovidal s homosexualnim novinarem a ted se divi, ze je v takovem pruseru?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
Sám
23.03.2010 01:31
neregistrovaný
rychlá reakce
22.03.2010 20:52
neregistrovaný
Topolánek je tak chtivý moci, že se nechal fotit fotit pro gay magazín, aby dostal 4 procenta na svou stranu. Vtíral se, vtíral, ale blbě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
30 hlasů
Jaroslav
22.03.2010 17:04
neregistrovaný
Přesně tak.Topolánek je vidlák až to bolí,ale rozhodně neřekl to,co je mu podsouváno.Tady je vidět,co dokáže posbolševická novinářská lůza.Lůza dojížděčů na rautech,kteří znehodnotili poslední zbytky demokracie a novinářské etiky.Je to opravdu hnus,ale člověk,jako je Topolánek si naběhl sám tím,že chtěl jednoduchou větu říci trochu složitěji,než je zdrávo vzhledem k jeho intelektu.Ale ti pisálkové tady,co ho odsuzují to buď neviděli,nebo jsou na tom stejně,jako zasloužilý tunelář Fendrych.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
22 hlasů
Lúza
22.03.2010 23:45
neregistrovaný
chytráku,tak si nejdříve zjisti,kdo je Topol-musíš na Vsetínsko a pak kvákej o inteligenci,musíš až do zbrojovky a máš to vše na talíři třeba k zítřejší snídaní.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
Jaroslave
22.03.2010 18:04
neregistrovaný
Dr Hause
22.03.2010 14:56
neregistrovaný
Ať to obrátíš,jak chceš vždycky blbost dostaneš.A vo tom to je!Klaus před tím člověkem varoval a je to tady.Konečně blbost vykvetla.To je dobře .ODS se očistí.Němcová vpřed! Toppolánek se svou smlouvou s občany a "nocí dlouhých nožů" a přiblblými vtípky a přirovnáními do propadla dějin.Jako muž v domácnosti s velkými gulami k nedocenění .Jako politik slon v porcelánu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
tatík
22.03.2010 12:46
neregistrovaný
Že je hulvát a primitiv je o něm známo - proto má tolik příznivců stejné úrovně. Ale nyní prokázal, že je na víc hlupák, přímo idiot ! Argumentovat tím, že novináři citují veřejně to, co bylo řečeno novinářům soukromě je mnohanásobná blbost blbost : zaprve jde o české bulvární novináře a za druhé vše co řekne předseda jedné z největších stran před více osobami není nikdy soukromé a za třetí, jde-li o jeho skutečné soukromé názory, je pokrytec a politický podvodník...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
49 hlasů
Ilka
22.03.2010 11:59
neregistrovaný
"Co to je obyčejný Čech, pro kterého dělá Paroubek politiku? To je přece vepřo knedlo zelo, v podstatě je třeba všechny zavřít, nakopat do pr...." A "Léto s Topolem" bylo pro koho? Budeme jezdit za lidma na Moravě, ne stát na na náměstích , ale budeme diskutovat, co lidi zajímá, koupat se, hrát volejbal na písku, střílet z pušky, chodit do hasičáren, do kostela. A zase když přijde jiná nabídka tak to všechno shodíme a budeme za gaye. Něco takovýho jako je Topolánek , to se snad nevymyslí ani v nejhrůznějším snu. Hnus! Už nikdy ODS.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
39 hlasů
Pr(u)dič
22.03.2010 17:48
neregistrovaný
Sám
23.03.2010 01:32
neregistrovaný
ll
22.03.2010 10:03
neregistrovaný
Od bývalého 1. náměstka MV bych očekával alespoň elementární schopnost porozumět textu a interpretovat jej. Mýlil jsem se.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
Jaroslav
22.03.2010 17:08
neregistrovaný
Ano.Má to úroveň kterou sám budoval a to dost vehementně. Připadá mi to,jako kdyby Mengele kritizoval eutanazii......
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
23 hlasů
ANO, BASTARDÍ KOMPLEX,
22.03.2010 08:24
neregistrovaný
to na tohoto pisálka skutečně sedí. A to trapné vyzývání k volbě malých stran - otřesné! Jako by nestačila zkušenost se zelenými!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
56 hlasů
hojda
22.03.2010 08:20
neregistrovaný
Po přečtení článku jsem si představil p. Fendrycha jako skákajícího pejska, radujícího, se že našel nějakou blbost proti té nenáviděné pravici. Inu bastardí komplex
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
29 hlasů
kopy
23.03.2010 16:43
neregistrovaný
Saturnin
22.03.2010 08:11
neregistrovaný
Vůl zůstane volem a pařez pařezem.ODS promarnila naši šanci a nedokázala se zbavit tohoto vulgárního primitiva.Budme volit knížete,co také jiného.Komunismus nechceme!Tak ať žije svoboda!
Topolánkovy omluvy jsou trapné.Jako pravicový volič jsem znechucen.Platí mu snad Paroubek?Sako má nové a rozvod stál plno peněz.Že by?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
a taková
22.03.2010 12:18
neregistrovaný
Kdo má ještě čas, přelouskávat, ty projevy pana knížete? Tomu knížeti vůbec nerozumím a to jsem češka. Panu Kalouskovi rozumím, ten chce opět do nějaké židle hlavně, aby měl imunitu. A jak se říká hlavně co máš v hlavě a ne na hlavě, Topole nebo na sobě.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
44 hlasů
a taková
22.03.2010 14:28
neregistrovaný
S.Š.
22.03.2010 04:58
neregistrovaný
Špatně jsi četl, Martine, špatně. Je to přece úplně obráceně. "To přece nesouvisí s tím, že je gay, to souvisí s jeho charakterem, to nesouvisí s tím, že je gay" (stejně jako slabost p. Fischera nesouvisí s tím, že je Žid") ... toto je poselství Topolánkovy řeči.
Správně to již dole napsal "Fin". Bohužel, jako jediný.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
34 hlasů
Martina
22.03.2010 14:33
neregistrovaný
Ty jsi vypatlanec, viď ? A proč potřebuju zdůrazňovat, že je někdo gay nebo žid, pokud mluvím o jeho charakteru?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
ll
22.03.2010 10:05
neregistrovaný
Tady přece nejde o neschopnost pochopit text, tady jde o úmysl. A Topolánek to podělal omluvami. Proč? Za co. Přece proti žumpě nelze bojovat - to už by mohl pochopit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
14 hlasů
Artuš
22.03.2010 10:41
neregistrovaný
Marta z Ostravy
21.03.2010 19:12
neregistrovaný
Sloup
22.03.2010 06:56
neregistrovaný
To byla ale pracná úloha jeho manželky,která musela brzdit jeho nesmyslné názory.Takového státníka si snad ani ta nová ODS nezaslouží. Jak to řekl Klaus "Tupý.....Topolánek",tehdy jsem ještě ODS volil a byl jsem rozhořčen. Když udělal ostudu jako šéf EU a přivezl smlouvu s Timošenkovou připsaným textem, to jsem přešel,Toskánskou ostudu ne, ale to co je teď už přesehuje všechno. Potvrzuje se, že vládu neschodili zrádci v ODS,odpadlí přeběhlíci, ani Paroubek. Schodil ji skutečně, ale skutečně ten dnes nejlepší člen volebního štábu ČSSD, Velký Mirek osobně, dnes reprezentant ODS v Gay časopisu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
52 hlasů
Placení diskutéři ODS
21.03.2010 18:18
neregistrovaný
Pane Fendrychu
21.03.2010 18:14
neregistrovaný
On se zapomněl a ukázal, jak to doopravdy myslí. Jindy se pouze přetvařuje. Spíše by měl šéfovat DS. S těmi by velice souzněl.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Ulf Ekman
21.03.2010 16:27
neregistrovaný
kapric
21.03.2010 16:02
neregistrovaný
West
21.03.2010 21:47
neregistrovaný
Marie Slušná je blbka, které se líbí Vodrážka a Langr a hlavně nechce volit socany, protože v příloze pro ženy MF Dnes Vona psali, že Paroubek chce zakázat make up a to by se provalil jeji skutečný věk a ženský ve fitku říkali že budou socany zavedeny povinné testy na otcovství a její starej by se tak dozvěděl že otci jejich dětí je soused Pták a člen mladých konzervativců Zplihlí . A Dobrák je kryptofašista a tomu se podobné výroky líbí. Už už chtěl volit DSSSSSSSSS nebo jak se to jmenuje ale Mirek mu ukázal, že ODSS je stále tou správnou volbou pro všechny primitivy.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
27 hlasů
Redakce
21.03.2010 13:30
neregistrovaný
Karel
21.03.2010 18:15
neregistrovaný
drw
21.03.2010 13:59
neregistrovaný
Topolánek kvičí a kvičí jako postřelené prase, bojí se že příjde o koryto, vidí klesající preference a přímo šílí, blábolí, žvaní, lže a pořád do kola. Ve své tupé aroganci nevidí, že se svou mafií ve vedení ODS, mrázkovým Íčkem, Tupodalíkovou svoločí, moravou Tlučhubou, magazlodějem Nečasem, Bendlem, gubernátorem Gandalovičem a dalšími blbci z Horní Dolní škodí ODS. Kdyby měl je špetičku slušnosti tak odstoupí už, za ty svoje ostudy, už dávno. Jenže být zloděj, zkorumpovanec, tunelář, lhář, žvanil to je základním předpokladem vstupu do ODS a proto může komoušský bolševik Tuplblb dělat předsedu a mafiánský poskok Íčko dokonce volebního lídra!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
78 hlasů
langerSTAPO s nastřelenými vlasy
21.03.2010 21:20
neregistrovaný
Milan Daněk
21.03.2010 20:44
neregistrovaný
"drw" v pár řádcích jste výstihl celou podstatu té odporné partaje, která je srovnatelná s bolševiky z padesátých let !
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
42 hlasů
Derrick
21.03.2010 13:23
neregistrovaný
Tak antisemitsky se tvářící agenti-provokatéři (možná to byli i skuteční antisemité), dosáhli svého cíle: Diskuze k Topolánkovým úletům byla zaražena! (To, co se tam pak pod článkem objevilo, je lež: "Diskuze nebyla povolena". Věci se povolují nebo nepovolují předem a ne až v jejím průběhu! Alespoň neosoudruzi v redakci po bolševicku nelžete!!! Daleko účinnější by bylo ty nehorázné, "druhorepublikové" názory hned mazat a ne trestat všechny! (Je to jako když se dřív ve třídě "kradač" plnícího pera nepřiznal a celá třída musela zůstat po škole).
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
50 hlasů
JaS
21.03.2010 17:48
neregistrovaný
Když se v diskusi sejdou skoro samí blbci s úrovní fotbalových diváků, tak to pak dopadne jako na Neviditelném psu - diskuse se musí zrušit. To už stejně není diskuse, ale jen vodopád sraček, takže je to jedno.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Márinka
21.03.2010 13:09
neregistrovaný
Pane Fendrychu, to, co píšete, je smutné, ale soudní lidé tohle ví již dávno. Tady je problém i na Vaší straně. Domnívám se, že česká žurnalistika věru není hlídacím psem demokracie, ale spíše jejím hrobařem. A uvedu příklady. Najednou všichni vidí korupci na straně ODS, ale to tady bylo už dávno. Jen se o tom předtím nepsalo. Předtím byl každý, kdo na něco takového poukázal v lepším případě nepřítel demokracie a skrytý příznivce návratu komunistů. Teď s vlajkoslávou napíšou Lidovky o korupci na kbelské radnici... Kdyby to nebylo k pláči, tak je to až směšné. Slušní lidé odtamtud již dávno odešli. Ono to totiž bylo tak, že kde byl starosta ODS, tam byly v městské části v pokladně peníze. To, že se jednalo o peníze čert ví zač, to už prostí občané neřešili... Tímto neobhajuju ČSSD, neb platí, že jeden je za 18 a druhý za 20 bez 2. K všeobecnému zmaru ve společnosti jste přispěli Vy novináři. Jen si to prostě nepřiznáte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
Aba
21.03.2010 18:47
neregistrovaný
Naprostá pravda. A teď sledujte, co se strhne proti Paroubkovi. Nemůžou v tom přece nechat Topolánka vymáchat samotného.
Už zítra nebude z novinových titulků jisté, jestli se provařil Topolánek nebo Paroubek. Však už se něco najde!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
25 hlasů
West
21.03.2010 13:51
neregistrovaný
Prosim tebe a kdy tohle všechno začalo? Když si policajti šli pro Helbigy (kamarády pana ministra Rumla a poskoka Fendrycha, například jednu limuzínu věnovali policejnímu prezidentovi ale dnes už si na to antikorupčník Fendrych 100% nevzpomíná)neměli razítko a než se vrátili povedení bratříčci utekli i s kasou a ještě stačili vyluxovat konta. Vzhledem k tomu jak dobře se pan ministr se zločinci znal už jen fotky v družném opileckém hovoru by stačili v normální demokracii stačili k jeho demisi, u nás Ruml na ministerstvu zůstal. Pandořina skříňka se otevřela a jak to dopadlo můžeme vidět dnes na každém kroku. A Fendrych s Rumlem na tom mají medvědí podíl! Být jím držel bych hubu! Lidi nejsou takový sklerotici jak si on myslí!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
60 hlasů
Vrána
21.03.2010 12:40
neregistrovaný
Jsem pravicově smýšlející člověk, jsem pro větší podporu Izraele jako jediné demokratické země na blízkém východě, nemám nic proti různým menšinám, ale pane Fendrychu, už s tím věčným hledáním antisemitů, homofobů a já nevím koho jděte fakt do pr...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
24 hlasů
Líza
21.03.2010 15:34
neregistrovaný
Pane Vrána, podpora Izraele za knížete a nynějšího předsedy vlády je 150%, větší si už nelze představit, to bychom s nimi museli udělat nějakou konfederaci. Nevadí, že když je to demokracie, je to také dost apartheid.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Petr
22.03.2010 13:48
neregistrovaný
Přesně tak. To je imůj názor. Nechápu, jak Izrael může být mimo EU. Kdo jiný už by měl dostat naši podporu a pomoc. Turecko ano a Izrael ne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
9 hlasů
Never Dhimmi
21.03.2010 11:45
neregistrovaný
suzi
21.03.2010 11:37
neregistrovaný
ODS=strana zbohatliku a časopis LUI i tak vypada -same reklamky na panske vonavečky a hadřřiččky-i panu presidentovi by se libil.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
zdenek
21.03.2010 10:29
neregistrovaný
Nechápu,jak někdo může ještě po tom všem volit inteligenta Tupohlávka a jeho modrý ptáky.Bolševiky jsem nesnášel,ale než Tupohlávka,tak radši je!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
55 hlasů
kopřiva
21.03.2010 10:27
neregistrovaný
Pokud tohle přejde Fišer mlčením,tak je srab a ať se nediví,že i takový idiot jako Topol se do něj naváží.Zažalovat ho pro urážku na cti a na veřejném činiteli.Vždyť už toho kreténa musí někdo sejmout,ne?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
58 hlasů
JaS
21.03.2010 10:52
neregistrovaný
Všichni kreténi se třesou na to, jak jeden kretén sejme druhého kreténa. Rozumný člověk se s blbým výrokem nebude zatěžovät a kreténi utřou nudli...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
kurt
21.03.2010 10:18
neregistrovaný
Duškovi umyli novináři p**el a Topolánka jen jako kárají? Kde je svaté rozhořčení, kde je přirovnávání k Hitlerovi (viď Slamečko..). Kdepak na Toploa si netroufnou ale na Duška jo... BUď je odsuďte oba stejně nebo mlčte.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
84 hlasů
Troník
21.03.2010 09:47
neregistrovaný
ODS musí vyhrát volby a Topolánek bude zase předsedou vlády má k tomu všechny předpoklady.Lidičky , ODS myslí za vás ,chceme vaše dobro ,myslíme to s vámi dobře .Uděláme zase smlouvu s voliči a tentokrát ji splníme.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Ferda mravenec
22.03.2010 23:34
neregistrovaný
primitiv Tupolánek
21.03.2010 09:32
neregistrovaný
Máte pravdu,pane redaktore. Na jedné straně politik ČSSD s totalitnámy manýry. Na straně druhé šéf ODS rovněř s totalitními manýry, jen po 89 zabalenými do modrého rádoby demokratického peřé. Navíc s fašistricckými sklony. Výchova v rudé rodině se hollt nezapře. Oproti Paroubkovi je Topolánek navíc dost přitroblý primitiv.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
50 hlasů
sorry
21.03.2010 09:34
neregistrovaný
živý bílý muž
21.03.2010 08:20
neregistrovaný
matěj
21.03.2010 07:53
neregistrovaný
Kdo neni před volbama v médiích ten není.Na to abyste byl -potřebujete miliony kč-nebo sprostou hubu jako Dušek nebo Topol .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
37 hlasů
Pr(u)dič
21.03.2010 07:26
neregistrovaný
Pane Fendrychu, dokážete napsat, že si Topolánek kálí do úst, ale proč si vy serete do huby neustálým poukazováním na Paroubka ?
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
124 hlasů
Sám
23.03.2010 01:34
neregistrovaný
Tonda
21.03.2010 11:01
neregistrovaný
Paroubek totalitář? Za dobu kdy byl poměrně krátce předsedou vlády se takto neprojevoval, ledaže by to tajil a autor to objevil.
Anebo chtěl autor jen tak nějak vybalancovat v podstatě správnou charakteristiku Topolánka. To by ale jetě musel přidat finančního génia Kalouska, jeho maskota knížete, nezištného Johna a pod.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
41 hlasů
Věra
21.03.2010 12:10
neregistrovaný
Nestačím se divit .ten náš autor je den ode dne lepší,jen tam postrádám návod koho by nám tento korouhvička doporučil,že by zelené s Rumlem nebo Kalouska dost ho opěvoval,jeho články jsou nevyzpytatelné nikdy nevím o čem píše jen vždy má v peru Paroubka ,co pak mu asi udělal,jinak nic moc autore,a co Korecký dlouho tady nepsal,co nám vypustí on,taky korouhvička.Hezký den chlapci jen tak dál.Přijde bombardak a trala la a máte po ptákách ,kdepak takhle hezká a slušná diskuze to by se jim nelíbilo
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
40 hlasů
J.
21.03.2010 09:28
neregistrovaný
prdič
21.03.2010 07:34
neregistrovaný
Jarin
22.03.2010 14:48
neregistrovaný
JaS
21.03.2010 10:36
neregistrovaný
West
21.03.2010 01:39
neregistrovaný
Ruml vstoupil k zelinkám, poskok Fendrych agituje pro malé strany. Topolánek je stejně jako lidé volící(ve většině) jeho stranu navoněný dobře oblečený buran, jehož "úspěch" stojí na podvodech. Naštěstí se často slupička"konzervativce, intelektiála))) poctivce a úspěšného" sloupne a objeví se se jadro tvořené elitářským hulvátským buranem. Ať se nám to líbí nebo ne vždycky tu bude pro takové jistá voličská základna(kradu=mám prachy=jsem "úspěšný"=potřebuji oporu v podobných lumpech abych byl beztrestný). A malé strany které vy doporučujete jsou jen klony ods-loutka kníže politický turista je nevolitelný protože má v zádech největšího slizouna kolem kterého tekli potoky krve a mnoho exlidoveckých zrůd. VV je strana která se schází ve výtahu a pokud dáte sponzorský dar jste na kandidátce. Zelení jsou mimo rozhádání a nalezli do nich zoufalci, kteří se neumí v normálním životě uživit (však znáte Judra Rumla))))Takže si vyberte broučci!
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
145 hlasů
Boris69
22.03.2010 23:41
neregistrovaný
West
23.03.2010 00:45
neregistrovaný
A ty jsi typický volič pravice... Václav Dobrák nebo Marie Slušná?)))) Každopádně těch tvých 11 slov jasně ukazuje co volí ods a její klony a proč mají tak ubohou úroveň
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
20 hlasů
Hz
21.03.2010 09:12
neregistrovaný
Plně s Vámi souhlasím. Popsal jste to přesně a výstižně. Jen bych doplnil. Proč se F. trefuje do p. Filipa? Zřejmě závist. Nesahá mu podle mně ani po kotníky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
33 hlasů
Jakých
21.03.2010 00:55
neregistrovaný
hovadin budeme ještě muset býti svědky než se uskuteční volby . Jediné a kultivované je vystupování představitelů KSČM . PRO OSTATNÍ JE TO NEDOSAŽITELNÁ META . MŮŽE MNE TO NĚKDO LOGICKY ZDŮVODNIT . To snad není náhoda .
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
36 hlasů
JaS
21.03.2010 10:57
neregistrovaný
Mírné a kultivované je taky jednání představitelů církví. Církve i komunisti ztratili svoji neomezenou moc a proto se chovají mírně a kultivovaně - čekají na svoji příležïtost a doufají, že ještě přijde. Pak bude všechno jinak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
18 hlasů
myslím
21.03.2010 15:08
neregistrovaný
že v KSČ bylo hodně lumpů, už proto, že se za komunistů chtěli mít dobře a mít výnosné fleky a když nebyli ve straně, tak to nešlo. Proto si vážím těch, kteří po revoluci ve straně zůstali a nepřevlekli kabáty. A to jsou právě ti bývalí rudí, dnes modří. Ve straně jsem nebyla, aby zase někdo nepoukazoval, že se zastávám komunistů, protože jsem jedna z nich. Nejsem, nikdy jsem nebyla a nebudu, ale myslím, že tam zůstali ti slušní už proto,co si za těch dvacet let museli vyslechnout od právě těch, kteří tu knížku položili,aby se měli zase dobře a to jsou právě ti , kteří jsou dnes u vesla a zase kradou a kradou.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
Fin
21.03.2010 00:52
neregistrovaný
Pane Fendrych (zamerne neuzivam paty pad). Jste opravdu novinar?Nepripadate si trosku hloupe? Prehral jste si ta videa na kterych jsou Topolankovi vyroky zachyceny? Pokud ano, tak musite vedet, ze citace, ktere uvadite opravdu nezaznely! Prvni to skomolil Blesk a poskladal slova trochu jinak, od bulvaru bych ani nic jineho necekal, smutne je to ze vy, pane Fendrych, citujete prekroucene citace Blesku. A mate senzaci :-) V normalnim mediu uz byste byl nejspis bez prace! Priste az zase sesmolite nejaky podobny vyplod dejte si nejdriv par facek a bezte delat jinou praci. Treba politika...
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
21 hlasů
JaS
21.03.2010 10:46
neregistrovaný
To Fin: taky první, co mě napadlo, bylo, jak to bylo doopravdy. výrok o Židovi nebyl moc obratný, ale Fischer je opravdu Žid (to mi nevadí). Co se týká církve a vymývání mozků, s Topolánkovým vyjádřením plně souhlasím. Že to hlásali komunisti, na věci moc nemění, akorát komunisti si neradi připouštějí, že vymývali mozky úplně stejně, se stejným cílem - aby mohli lid obecný ovládnout tím, že ho zblbnou a znásilní. Pokud bude Fischer mlčet, tak se dá ocenit, že s hloupým výrokem se nehodlá zabývat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
19 hlasů
to Fin
21.03.2010 01:28
neregistrovaný
To co Topolánek řekl se zkomolit nedá.Jeho výroky mají stejný smysl v souvislostech i bez souvislostí.Holt je to žvanil,kterýho by si nezvolili za předsedu ani chovatelé králíků.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
164 hlasů
Petr
22.03.2010 13:45
neregistrovaný
Kdyby se to nedalo zkomolit, tak by nikdo netvrdil, že Topolánkovy řeči jsou rasistické a proti homosexuálům. Topolánek totiž podle mého jasně vysvětlil, že jednání člověka je otázkou jen jeho charakteru a ničeho jiného.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
31 hlasů
ll
22.03.2010 10:07
neregistrovaný
Karel
20.03.2010 23:15
neregistrovaný
Pane Fendrychu, článek super až na tu poslední agitku. Pokud pominu ODS a ČSSD - první to rozkradou a zbytek rozdají, druzí to rozdají a zbytek rozkradou - výsledek stejný - 0. Pokud jste měl na mysli TOP09 - kombinace lišák Kalousek (slušně nekomentovatelný) a všude usínající kníže (přemety s čunkiádou atd.), Parkanová, Severa co pustil Krakatici a pak měl byl Kubicu na háku, to tedy NE, komunisty uř vůbec NE, NAŠE zelené skoro ekoteroristy ( fotovoltaické elektrárny, které EU nedoporučuje ani na Sahaře, velmi problematická bionafta, o Katce biomase ani nemluvě atd.) také NE, náhle prozřelého pana Radka J. (stačí zagooglovat) také NE, Zemana a jeho Jurský park 4 rovněž NE . TAK TEDY KOHO ??? KDU - snad možná, ale 250 miliard církevních restitucí mě opravdu děsí a např. černá díra na peníze - OREL ta je také úžasná, a navíc jsem přece jenom ateista, takže NE. Naše volby jdou přirovnat k chůzi po chodníku, kde leží 5 exkrementů a vy si máte vybrat, který rozšlápnete. Je tuale ještě další možnost, ty lejna lze překročit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
57 hlasů
Karel
20.03.2010 23:16
neregistrovaný
Antifašista
20.03.2010 23:00
neregistrovaný
Proč do toho zase, probůh, taháte Paroubka? Myslíte si, že s takovou stranou, jako je buransko-nacistická ODS půjde do koalice? Vy pracujete pro TOP09, viďte, pane autore.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
146 hlasů
modrý ztopořenec
21.03.2010 21:13
neregistrovaný
Hans
21.03.2010 00:04
neregistrovaný
Záchrana pro všechny pravicové vymyté mozky novinářů je Paroubek. když chybí myšlenka, vytáhneme Paroubka. Ty nemehla si neuvědomují, že tím naopak lidí nutí toho Paroubka volit. A srovnat Topolánka s Paroubkem, může jen někdo, s vymytým mozkem. Topolánka porovnávejte s podobným duševním geniem - vaším oblíbencem Rumlem. On je z podobného mozkového těsta.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
132 hlasů
Jan
22.03.2010 13:41
neregistrovaný
Hahaha. Topolánek je blbec, gauner a nezdvořák a už by zvolen být neměl. Ale srovnání opravdu kulhá, Paroubek je totiž mnohem horší. Ne nadarmo když byl u vesla několikrát způsobil mezinárodní ostudu a tím, jak odmítl udělat reformy položil hezký základ k současným dluhům. O jeho svržení vlády, nad kterým kroutil hlavou celý svět, ani nemluvě. Jenomže to si ovšem burani, co mu skáčí na ty sliby, že někde vykouzlí pár stovek miliard a vše bude zas ok, rozhodně nikdy nepřipustí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor
-
12 hlasů
to Antifašista
20.03.2010 23:13
neregistrovaný
Pr(u)dič
21.03.2010 07:29
neregistrovaný
Sám
23.03.2010 01:40
neregistrovaný
to Pr(u)dič
21.03.2010 12:45
neregistrovaný
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
to Fin (164 hlasů) 21.03.2010 01:28
To co Topolánek řekl se zkomolit nedá.Jeho výroky mají stejný smysl v...
Antifašista (146 hlasů) 20.03.2010 23:00
Proč do toho zase, probůh, taháte Paroubka? Myslíte si, že s takovou...
West (145 hlasů) 21.03.2010 01:39
Ruml vstoupil k zelinkám, poskok Fendrych agituje pro malé strany....
Hans (132 hlasů) 21.03.2010 00:04
Záchrana pro všechny pravicové vymyté mozky novinářů je Paroubek....
Pr(u)dič (124 hlasů) 21.03.2010 07:26
Pane Fendrychu, dokážete napsat, že si Topolánek kálí do úst, ale...