Jestliže halu postaví soukromý investor,tak ať postaví za své peníze třeba čtyři haly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
RSS | DOPRAVNÍ SPOJENÍ | MAPA
PCTUNING | INSTINKT | PROFIT | SVĚT APLIKACÍ | ZPRÁVY Z NAŠÍ ULICE | HROMADNÉ SLEVY | SHOP | PŘEDPLATNÉ
Sobota 26. 5. 2012, svátek má Filip
18.02.2010 10:55 Od zvláštního zpravodaje z OH
Slova středočeského hejtmana Davida Ratha směrem k možné (ne)výstavbě rychlobruslařské haly ve Velkém Oseku pořádně rozčílila Petra Nováka, trenéra Martiny Sáblíkové. V rozhovoru pro on-line deník TÝDEN.CZ se kouč rozčiluje: "Pan Rath neví, co mluví."
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Jestliže halu postaví soukromý investor,tak ať postaví za své peníze třeba čtyři haly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
Pane Nováku pan Hušák bere 30mega za rok, přesto, že si moc dobře nevede tak co se domluvit a může se začít stavět. Diskutující kteří si berou do zobáku důchodce si musí uvědomit, že každého sport nezajímá. Nováku je to blbá řeč!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Ježiš - to je až legrační jak tu spousta lidí papouškuje Rathovu blbost, že by ta hala byla jen pro Sáblíkovou. Ne - byla by PRO VŠECHNY, kteří ten sport chtějí dělat a NEMAJÍ KDE. Jde o to, že je vůbec zázrak, že se někdo jako Sáblíková takhle vypracoval v tak zoufalých podmínkách. A smutný je, že až se Sáblíková jednou naštve a půjde někam do ciziny, kde po ni všichni rádi skočej, protože tamější politici si dokáží vážit lidí, co něco umí, všichni ti hlupáčci, co se zástávaj Ratha budou na ni nadávat a označovat ji za zrádkyni. Stejně jako to dělali s Lendlem, Navrátilovou a dalšími, kteří si prostě řekli, že se nemají potřebu doprošovat nějakejch Rathů... A ještě jedna věc pro všechny co se ohánějí krizí a potřebou silnic a mostů - jestli si někdo myslí, že se sportovní haly staví z těch samých peněz jako mosty, měl by spíš mlčet. A jestli si nikdo "nevšiml" té trenérovy věty, že kdyby se silnice stavěly za ty samé peníze jako všude jinde ve světě a ne předraženě dvakrát dráž jako u nás, a že tudíž, kdyby se vypsalo normální výběrové řízení na dálnice, že by bylo peněz na halu dost, tak by se měl nechat vyšetřit na očním.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů
Sportovní haly se staví z jiných peněz než mosty? Ony jsou nějaké jiné peníze, než co občanům z kapes vytahají státní šíbři? No vlastně ještě ty ze státních dluhopisů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Ano, ano proto potrebujeme trenera, aby nam vysvetlil jak moc bude hala vyuzivana a jak to bude ekonomicky prinosne pro vesnici ... takoveho "sportovce" uz jsme tu meli a prosustrovala vic jak 2 miliardy ... jj jen podporujte kazdy megalomansky projekt, cim driv dojde tahle republika k bankrotu, tim driv se ocisti ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
ty jsi vul a ocividne mas asi hooodne kratkodobou pamet a nestacilo ti jedna ostuda a prodelek na ms v lbc, vid?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Vůl jsi ty, když spojuješ věci, které spolu VůBEC nesouvisí. A QW zase bude nejspíš ten ubožák, který nejdřív oslavoval "zlatou kačenku" a ted hovori o "sportovci" v uvozovkach... kazdej, kdo se trochu zajimal o ms v liberci samozrejme vi, ze s tim prodelkem neumannova nemela moc spolecneho...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Martině Sáblíkové fandím, držím palce vždycky.Nevím, ale kde se u toho trenéra bere ta velkorysost z veřejných peněz. Petr Novák by zjevně chtěl svým vystoupením zopakovat ten "úspěch"s Libercem a jeho nemyslnými projekty umocněnými Neumannovou a podporou velkého Myrka. Petře Nováku, žijeme v krizi a rychlobruslení nemůže být postaveno před nutné výdaje kraje.Já osobně do fanklubu Ratha nepatřím, ale Petr Novák pokud takto blábolí, ztratil mé sympatie.Jeho vystoupení je pro sport jako celek kopntraproduktivní. Nadávat na hejtmana lze na politickou objednávku jinak, ale tou halou to nevyhraješ!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů
videls Jagrovu Innu Puhajkovou ? Myslis, se ji vymeni za Sablikovou ? :-D
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Tak mám pocit, že politikům by mělo jít o blaho všech obyvatel. - Jenže co to je, to BLAHO? - Řekl bych, abychom měli dost dětí, aby nás, Čechů, neubývalo, abychom tu i nadále MY byli doma, aby všichni obyvatelé, děti, dospělí i důchodci mohli žít pěkně a důstojně a ne, jako nějací chudáci... Nezlobte se, pane trenére, ale nějak do tohoto koncepce stadiónu za miliardu pro jednu dívčinu (byť šikovnou) nezapadá.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Hušák má v Praze hokejovou halu, u moře barák. Přece po něm nemůže nějaký trenérek nějaké holky chtít, aby financoval sport. Stejně tak pan doktor. Študovanej. Ten má taky patent na všechno. Kdyby se Mirek vybodnul na nesmyslnou podporu MS v Liberci, hala mohla stát. Ale co by z toho měli jeho kamarádi? Ard., atd.... tady prostě hala nebude. :-( V ČR se žít poslední dobou moc nedá. Je to 'přezlodějováno'.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
To víš, to je těžký, když naše politická reprezentace a všichni ti zloději a mafiáni jsou jedna ruka, jedna rodina.... ;o(
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
je skutečně dobré a můžeme jí býti vděční za to čeho již dosáhla .Pokud bude poslouchat trenera i v civilním životě , tak má velikou šanci , že dopadne , jako Katka .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Chtěl jsem přečíst, co vlastně provedl ten dr. Rath trenéru M. Sáblíkové. Čtu mezi příspěvky celkem povědomé výrazy a najednou se vám, takřka v jednu chvíli (od 18:37 - 18:53), objeví přispěvatelé Baryk jun., aby vhodně doplnil "Rudý karafiát" (18:37), Stan (18:45, 18:48) a dokonce i autor: helí (18:53). To je náhoda, jako to toskánské setkání, dokonce i ten stejný slovník. Ten pan Felix ►eM►Enigma►tralala je fakt pracovitý. Jen jsem se nedověděl, co ten MUDr. Rath zase hrozného před volbama provedl.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Nepoznáš spiknutí milicionáři?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
Doufám, že si děláte legraci, to víte, že nepoznám, to bude tím, že je vás i na mne dost. To víte, v těch milicích nás bylo skoro tolik, jako přímo vás osobně na těch diskuzích. Berte to tak, že jste nás obklíčil, ať máte alespoň nějakou radost ze života, když ti ptáci to tak..... No!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů
do boudy!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
A že se pan trenér neobrátí na pana Hušáka? Martinu Sáblíkovou i jejího trenéra velmi obdivuji za to, co se jim podařilo dosáhnout. Nicméně Sáblíková zatím je a možná i do budoucna zůstane naším asi jediným "Zátopkem" rychlobruslení. Není to u nás masově podporovaný sport, obliba stoupla právě jen díky Sáblíkové a zřejmě stojí i padá s ní. Martině z celého srdce přeji hodně sportovních úspěchů, pevné zdraví a dlouhý život, ale je to taky jen obyčejná smrtelnice a stavět prakticky pro jednoho sportovce halu za 1,5 miliardy by si asi nedovolili ani v bohatších státech. Koneckonců, ostatní rychlobruslařky na OH lepší zázemí doma mají, ale nakonec jim vytře zrak právě holčina z rybníka!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
Ona M.Sáblíková reprezentovala kraj? Měla na dresu vlajku kraje? Hrála se jí na bedně krajská hymna? Jestli ne, tak nechápu, proč se trenér naváží do hejtmana kraje. Určitě "neběhaj děti kolem stolu" jen ve středních Čechách. Jestli má někdo zvednout šanci na rozvoj rychlobruslení, pak je to ministr tělovýchovy. Proč nebuzeruje trenér jeho (ji)?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 53 hlasů
možná prostě kvůli tomu že středočeský hejtman (narozdíl třeba rávě od ministerstva školství) považoval za nutné navézt se naprosto nesmyslně do jistého projektu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů
Je málo na pohled tak nudných sportů, jako rychlobruslení. To by diváky nepřilákalo, ani kdyby se tam rychlobruslilo do naha.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 71 hlasů
Malý a zapšklý bigamista dokáže i na velkou vzdálenost prudit. Bohužel ve chvílích ,kdy to pan trenér nejméně potřebuje.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
Malý a zapšklý bigamista dokáže i na dálku perfektně naprudit každého blbce ! je jenom náhoda, že jsou všichni z ODS ! Jestli někdo blbě kecal, tak především pan trenér ! Proč by se měla stavět rychlobruslařská hala za peníze středočeského kraje ? A kdoví jak to všechno bylo, naši novináři jsou hvězdy a všechno, co je proti ČSSD a Paroubkovi a Rathovi se hodí ! Kroupa taky naletěl !
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 60 hlasů
...asi jste nečetl názor onoho bigamisty,pak byste věděl proč střední Čechy.Opravdu ráda budu za blbce, jen co nejdál od hejtmana i oranžových a modrých.Pan trenér bude hledat cestu a já mu přeji hodně úspěchu.. .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Zřejmě, paní Míčková, snažíte se prudit spíš vy, svým prudičským příspěvkem, protože nepíšete nic k věci, zda halu ano - ne a proč. Jen jste si spíš potřebovala vyčistit žaludek (střeba?), jak činí neustále pověstný eM - Felix. Takže, jak s rozvojem rychlobruslení v ČR, s ohledem na probuzenou popularitu Martiny S. u českých dětí v celé ČR, napíšete, když máte na vše zasvěcennou odpověď? PS: V minulém století zase chtělo být každé dítě v ČSFR Ivanem Lendlem a od té doby jsme "všichni" tenisti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
poznám hulváta a to vy jste, před svým prahem mám čisto, skřet není urážkou narozdíl od Vašeho slovníku. Své daně chtějte dávat kam chcete, do toho Vám mluvit nebudu, do mého politického názoru Vám nic není, ten Váš stejně jako Vaši úroveň zde posoudí každý sám.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
ty jsi proste hloupa husa,nic vic
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 75 hlasů
Nejsi moje bývalá žena? Ten projev je mi silně povědomej.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
Panu trenérovi zřejmě sláva stoupla hodně do hlavy a přestává být soudný ve svých projevech! jediný, kdo tady neví, co mluví, je totiž on, ne Rath. Výstavba megalomanské haly za 1,5 mld Kč je nesmysl v době krize, kdy není ani na opravy silnic!!! A pokud tedy ta hala musí stát, ať laskavě ji zainvestuje nějaký soukromý investor, JSEM PROTI ABY SE INVESTOVALY VEŘEJNÉ PROSTŘEDKY i z mých daní DO TAKOVÝCH NESMYSLŮ, když tak zoufale se peníze nedostávají na školy a školky!!! Rath má jako vždy pravdu, a změnit chování by tady měl pouze pan Novák!!! Ať si peníze shání sám, a nikoho pořád neotravuje!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 82 hlasů
Překvapuje mě, jak všichni vědí vše a vlastně nic. Halu má postavit soukromý investor a jediné, co požaduje od státu je pomoc a záruku při financování jejího provozu jako to dělá fotbalový svaz se svými příspěvky na provoz fotbalových megastánků. A nebylo to jen pro jednu zlatou dívenku. Dvě hokejové hřiště uprostřed připravené pro tréninky mužstev nebo veřejné bruslení a ovál pro nedočkavé bruslaře, kteří netrpělivě vyčkávají až se obnaží cyklostezky. Blábolíte v anonymitě nesmysly.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
A já jsem zase proti aby Rath rozhazoval 30ti kačky, platil dopravu do škol a ta jeho partaj prožrávala naše peníze a slibovala nasmysly, na který nejsou peníze. Přeju tomuto státu bankrot, který se nejvíce dotkne voličů Paroubka a Ratha a pak budete mít opravdové nic...Ale oni dva se Vám budou smát jaký jste blbci. Mimochodem sportovci jsou zdravý lidé, takže by ušetřili i Rathovi na jeho darovaných 30ti kačkách.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů
Když tak nadáváte lidem do blbců, naučte se ve volných chvílích pravopis. Sportovci jsou zdraví lidé, nikoliv zdravý!Nezávidím takové voliče pravice.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
pochopil jsi vubec komu jde tech 30Kc do kapsy? bud jsi doktor a nebo naprosty vul, nebot ty penize jdou do kapsy doktoru a a zdravotnictvi to nic neda.A blbec jsi v tom pripade leda ty, ze jim to chces platit
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 87 hlasů
A ještě jedna věc, mluvící hovno (tebe) jsem dlouho neviděl. Kdybys nebyl 0 mohl bys být lékařem a vybírat 30ti kačky :)))) závistivče (typické pro leváky)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Kdybys nebyl hlupákem,mohl jsi být hejtmanem a protiprávní poplatky nerušit závistivče.A nemusíš slepě papouškovat pravicová média(typické pro pravičáky)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
To Stane (btw velmi originální), asi jsi nepochopil smysl a význam regulačních poplatků. Ty jsou proto, aby se lidé nechodili k doktorovi vykecávat a pobavit, ale aby se lékaři mohli věnovat svojí práci. A to, že jdou ty peníze doktorům je jedině dobře!!! Ty jako dement to nepochopíš! S léky je to stejné, určitě máš doma v oranžové krabici od bot plno prošlích léků!!! Opravdu nemocní lidé jsou chráněni limitem. Ale netrap se tím, je to nad tvoje chápání!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
dobře řečeno.....!!!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
Léky předepisují doktoři.Tak proč ty regulační poplatky?To je opravdu nad mé chápání.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Pro toho vola co píše níže. Kdyby na serverech napsali, že máš skočit z okna tak skočíš? Kdybys neseděl na serverech :) tak bys nebyl tak zabedněnej. Nejsem volič ODS, ale svůj účel regulační poplatky splnily. Nemám ve zvyku reagovat na tupce, ale ty mě prostě bavíš. A ta Tvoje vytříbená čeština! No radost číst. Až Tě ve výkopu přetáhne kolega lopatou přes palici, tak rád zaplatíš 30Kč, abys nečekal na ošetření. Pěkně si vychutnej svojí lahvovou desítku u televize kryple :))))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
blbecky jako jsi ty si davam k snidani. ASi takhle podle sebe soudim tebe, ze! takze musis byt take magor a dement. O zavisti zde nemuze byt rec, nebot kdyby jsi umel cist, co te asi nenaucili na zvlastni, tak by jsi vedel, ze se nekolikrat a na ruznych serverech psalo, ze se 30-ti korunami vubec nic nevyresilo a ze to opet a jen obohacuje neprave,jenze tymajko modra prazdna hlava a honic rtm. tupohlavka nemuzes vedet. Njn kde modro, tam hloupo
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 33 hlasů
Nemám rád cvičené opice.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Raath má pravdu. Zcela výjimečně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 57 hlasů
Rath má pravdu téměř vždy. Opravdu málokdy ji nemá.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů
radši trenére zkusit dát dohromady Sáblíkovou s Jágrem , když si tak rozuměj , to by byli rychlí hokejisti panečku.....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 88 hlasů
Ať se nám to líbí nebo ne, svět už o nás zaslechne jen v souvislosti se sportem. Velikáni poumírali a tak se zasloužilí už jen uměle vyrábějí. Znovu si dovolím připomenout, že šéf ČOV Dr. Jirásek má v dozorčí radě roční příjem několikrát přesahující roční rozpočet našeho, nyní již nejúspěšnějšího sportovního odvětví, rychlobruslení. Stavba halyv Oseku, jakých má Holandsko desítky, je věc pro spoustu Čechů málem důvodem pro občanskou válku. Možná by vyšli i do ulic. Ale kdy už ku.....rva vyjdou lidi do ulic po miliardových zlodějnách politiků, po Českem prohraných soudech v Haagu, po debaklu MS v Liberci, které způsobili politici se svoji hračkou ze Zadova, po dalších a dalších skandálech, které dokazují, že stále nemáme nic společného s právním státem? Proto se do ulic nechodí. "Stateční" tak nějak stále vidí ta vodní děla...To napadnout úspěšný tým, který navíc musel jít svoji cestou, protože ti osli na ČSTV rychlobruslení vlastně ani neznají., je pro pohrobky komunistických kádrů vrcholem angažovanosti. Tak v tomto systému se najednou zvedá vlna "celolidového" odporu ke stavbě haly, která je daleko nejlepší investicí, na které bych se chtěl svými nemalými daněmi podílet. Ale stejně to nemohu ovlivnit, přes to, že na stejném místě může v Oseku vyrůst během půlroku nějaký velkosklad, vybudovyný bez stav. povolení, jehož majitel bude mít spojení na nejvyšší kruhy a Kočkovu pouť. Pan Novák má jediné řešení, stejně jako naše děti a zbytek poctivých Čechů. Odejít z ČR. A rychle!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů
No s něčím ve Vašem povídání se souhlasit dá - ale postavit halu z adesítky milionů (a další půjdou na provoz a údržbu) pro sport, kde za léta máme jediného vynikajícícho sportovce... To mi připadá silné kafe. Holandsko má spoustu hal s ledovou plochou a nehraje přitom pořádně hokej! Není možné srovnávat podmínky v různých státech s různými tradicemi. Od haly v Oseku je jen krůček k dalšímu šílenství tipu olympiáda v Praze! Takže nebrojím za výstavby skladišť ani budov bez stavebního povolení - ale brojím za hospodárnost. Raději opravme solidně a za přiměřené náklady silnice, modernizujme vlaky - užitek z nich mají miliony lidí a ne pouze několik desítek nadšenců (v tom nejlepším smyslu slova)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Doplňuji a upřesňuji jednu z dozorčích rad: SAZKA
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
Ještě jedno doplnění pro ty co se bojí že "nebudou mít co žrát": Vy předposranci, když si ta pakáž dělila medvěda dostalo např. Staré Město na fotbal 100 milionu (slov sto milionu) . Polovina z vás ani neví kde to Statré Město je... A že jste se nesemkli? Jste jen uřvaní zbabělci. To ta Sáblíková je lehčí sousto, co? Trochu více občanské statečnosti a haly mohou být v Čechách klidně dvě a ještě nám povyroste důchod!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
nemel blbosti, chces li, postav tu halu za sve, nikdo, zduraznuji NIKDO ti nebrani. ja na to svou dani prispivat nechci, zduraznuji NECHCI!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Když Tě každodenně oškubávají "ekonomové" z vedení země, tak solíš ani nedutáš. Jsi jako gambleři, kteří po prohraných statisících nedají dětem na nanuka. O tom ty namleté blbosti jsou... A zásadovost až u toho eskyma :-)
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů
Svět ví,kdo je Martina Sáblíková.Neví,kdo je Rath.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů
a kdyz tu lidi nebudou mit co zrat, nazerou se toho ze svet vi kdo je sablikova... se na to slozte jako na narodni divadlo, no problem
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 59 hlasů
No to je ovšem slovo do pranice. Proč vlastně ne? Kdyby každý jeden z 10 mil obyvatel dal 150 kaček tak je to doma. To přece není tak moc. 2krabky cigárek, 7 piv ... Škoda že se nenajde žádná duše co by to zorganizovala. Myslím že by to bylo pěkné, národ sobě. Každý by si to navíc mohl odečíst z daní, ne? :))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů
Kolik že se vyhodilo za tu Opencard? To vlastně bylo taky národ sobě, přesněji národ svým. Postavit halu pro sport je nemyslitelné, ale kolik hal už svým nesmyslným postojem a neekonomickým chováním zazdil ten Rath? Halu jednoznačně ano! Neekonomicky se chovající politiky odvolejme!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
a pro koho stavěli v Liberci Arénu ? Sice není moc využita - ale nějajké ty koncerty se tam dělají, a hojisté ? raději nemluvit
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů
pardon hokejisté
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
Proc by mel neco stave kraj nebo stat? Lidi probudte se! Kvicite ze neni penez na to ci ono, ale chteli by jste stavet zcela zbytnou halu za 100mega? Sibe vam? Nikdy, opravdu nikdy to nemuze byt ziskove, jen tezce ztratove. Navic je to sport, ac se to trenerovi ci Sablikove libi ci ne, ktery sleduje docela malo lidi. Chcouli halu, at si ji zaplati ebo na ni sezenou sponzora, ktery ji postavi za sve a bude jim ji zadarmo pujcovat. Mate 20let kapitalismu a jeste jste to nepochopili? Pokud se bude stavet za statni, bude stat 200 az 300mega, okoti se na ni dalsich par rebicku a to bude cele. A pak tam bude jezdit Sablikova a dalsich mistnich 5nadsencu. To chcete za vase penize? Henten skokan na lyzich z minula si taky postavil mustek za penize sponzoru a dnes ma docela financni problemy, ze musi chudak podnikatel olympionik delat reklamu na Frekvenci 1.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 68 hlasů
A proč kraj platí školákům cestovný???Jsou to podle mě bezprecedentní kroky,který sám o sobě kraji nic nedá a jen to všechny daňové poplatníky stojí peníze:Neříkám,že by neměli mít študáci slevy,ale proč by měli jezdit zadarmo.Nikdo nejezdí zadarmo. Na halu pro Martinu neříkám ani tak ani onak.Existuje spousta důležitějších akcí (oprava silnic,mostů atd.),na druhou stranu i pan Novák má v lecčems pravdu.Hala pro Martinu je kulturně-společensky vhodná a prospěšná i z pohledu reklamy.Ale pan doktor utratil za zbytečnosti tolik milionů,že v jeho podání věta nemáme peníze,zní a je výsměchem.Navíc logicky kraj nemusí halu financovat celou.Stát má samozřejmě společensko-kulturní povinnosti,ale řeknu,sorry halu teď fakt nemůžem.Ale z Rathova projevu vysvítá,že sport je mu cizí...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
koukam,ale ze ty o sportu asi neco tusis co my ne, ze!? tak se podel a nebo plat halu ze vseho, ja nemam zajem platit neco podbne jako bylo ms v lbc, kde je zarez 110mega a neumannova, ta pinda sedi ve Vancouveru a uziva si jinak na ministerstvu tepleho kresla.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
ze by proto, aby se skolaci dostali do skol? znovu opakuju pitomcum, jsou veci nutbe a veci zbytne. sport jako zabava je zcela zbytna zalezitost, zvlast v dobe krize ky na ni neni, sport jednotlivce v vicemene nepopularni dispicline neni duvod k vystavbe haly za stovky milionu z penez vsech.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů
Novák a Bém. Ta modrá gigantonánie to je nářes.Olympiádu pro blbce.......Pupek světa se z Prahy přesune do Oseka. My v Oseku potřebujeme životně důležitější věci.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
on to má ten s. Rath moc dobře spočítaný ... za každou medaili z OH je odměna a on si dobře spočítal jak by nám ta medailová smšť, podpořená samozřejmě rychlobruslařskou halou, vyluxovala státní pokladnu ... za zlato je milion (možná víc, nevím) a to by mu pak každé čtyři roky chybělo na proplácení nesmyslných náhrad a podobných hovadin...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Nějakej merlyn psal včera podobně ujeté hovadiny u článku o zákazu DS. Něvěřil bych, že může být sportovec a s ačkem navíc.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 26 hlasů
Jo, pane Nováku. Vy a Matrina máte pro socanskou verbež hodnotu pouze dvou hlasů, a tak, i přes mezinárodní úspěchy, kterými se Rath ani ČSSD (protože je to banda neschopných nýmandů) nikdy nebude moci pochlubit, nejste pro ně důležití. Pro ně je důležitá neschopná a líná spodina, která je, alespoň v to doufají, vynese na nejvyšší posty ve státu. Pro levicovou verbež byla vždy přednější masová semknutost primitivů, než úspěchy jedinců! Pokud se tato rudá pakáž dostane po volbách ke korytu, máme se na co těšit!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů
Pasoval jste se na Josefa Kudláčka, vydavatele ANNONCE? To takovej debil není.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 51 hlasů
Rath je pitomec, o tom žádná. Ale stavět a provozovat halu proto, abysme měli 60 zlatých medailí za kroužení kolem dokola na zmrlé vodě mi připadá jako dost slabý důvod.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 79 hlasů
pokud je vam 60 zlatych malo tak to abyste sel zrusit vsechny sportovni haly, stadiony a podobne nesmysly ...dle vas ...tusim ze za tech nekolik desitek let jich mame jen par ...takze jsou take zbytecne ... radeji zbytecnou halu, nez dementa, jehoz kazdy podpis na nejakou smlouve nas stoji stamiliony rocne ....
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Kdyby těch medailí bylo tisíc, bude to pořád málo, pokud sport nebude přitahovat lidi. Víte kolik máme mistrů světa ve sportovním aerobiku nebo ve fitnes? A běžte se podívat na jejich závody - kromě závodníků, jejich rodin a kamarádů tam nechodí snad nikdo...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Rath není pitomec. To mu právě modří pitomci nedokáží odpustit.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 63 hlasů
...a voda je suchá
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
koukam dalsi modry ekonom, ze?! plat ze sveho fesaku, kdyz to tak chces, ja tu halu NECHCI!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 49 hlasů
Je zajímavé, že na stavby fotbalových stadionů jsou peníze a přitom nic nedokázali.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů
Nevím, jak u Vás, ale v ČR je "zatím" těch fotbalistů fakt o dost víc, než těch rychlobruslařů. A to jsem taky letos, po letech, bruslil rychle po Lipně, ale bylo tam zase víc fotbalistů.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
byl by to jistě hezký a populárí dárek. Vždyť přece máme slečnu Martinu všichni rádi a zcela upřímně jí úspěchy i odměny za ně přejeme. Podstatné však je to, že každá podobná stavba musí vydělávat, jinak je to bohužel zbytečná zátěž pro dnové poplatníky. A o rychlobruslařském areálu za erární peníze si v tomto směru dovolím velice pochybovat. Když pan Novák, jistě velice úspěšný a známý trenér má tak silné řeči, jistě by pro něj nebyl problém dát dohromady partu sponzorů a stadion či halu postavit . Jak se nakládá s erárními penězi ve sportu nám nedávno předvedla slečna Neumannová.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 77 hlasů
dalsi blb .... kolik mame v republice stadionu co si na sebe vydelaji? Je jich jen par pokud nejaky ...sport potrebuje mecenase, ale tech tu nikdy moc nebude dokud nas bude ozebracovat rozkradani majetku (nalevo i napravo) ...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů
přesně.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů
vy komunistická bando, kolik vy jste nastavěli hovadin, které nebyli k ničemu, a nyní nám tady bude žvanit pitomosti! Jste přízemní pakáž, která od Srátha raději prožere 30 korun, než aby přála druhým a těšila se z jejich úspěchů druhých. Jak příznačné pro levicové politiky, kteří sázejí na stejnou chátru, jakou jsou oni sami!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů
Naprosto přesná diagnóza. Za jelito udáte fotra, mámu a děti k tomu. Máte to v genech. Každá země dává peníze na sport i Somálsko. Že se tu téměř ke sportovcům nedostanou není vina Sáblíkové, ale vás rudých voličů. Tak extra pro Vás: Mašíni byli hrdinové, komunisti si zaslouží smrt a vy se třeba poserte. Hala bude, Paroubek, Rath, Filip a další ruďoši nebudou. Tak to je. Naštěstí :-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
jak rikam, ty budes asi pekne vymletej, uz nehul tu travu, zacinas blekotat nesmysly. Jak nekdo rekl: kde modro, tam hloupo!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
ty jsi KRETEN!!! boze, do koho jsi to dusi dal?! kdo je u tebe chatra ty modra duta hlavo?! chces halu, tak si ji zaplat se ze sveho platu idiote. Nevim proc bych mel platit ha¨lu a jeji provoz ze sveho, kdyz mi to je na ho... priklad podobny uz mame v te pitome neumannove a jejim ms v lbc!!!!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 52 hlasů
Ty mozková kapacito, celý život platíš píčoviny jako byly střelnice LM, bunkry pro TKK, a další a další zla. Nyní jsi dostal možnost přidat na něco smysluplného. Místo toho tady ječíš o tvém platu. Ty to utáhneš, už jsi platil i rampy pro SS-20, platy estébáků, pohřeb Husáka a podporuješ ČT nejrudější mediální buňku vedenou bývalým zločincem Janečkem. Paroubek je horší než Heider. Ten na to vaše ego, tedy egíčko na rovnováhu mrknul a už přesně ví jak vám zazpívat. Byť vám na duši chybí tak víte kdo je KRETEN. Jako bych tě viděl ty postižený občane stát v uniformě LM v ulici na kterou se snáší vločky.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
Trenér asi zblbnul , nechybí tám třeba domov důchodcu nebo něco co je pro všechny lidí? Jaště že Ráth není takové pako a na vše nenaletí .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 56 hlasů
Rath je stejné pako jako ty!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
A co akce : Modří sobě a pěkně si to po korunkách sesbírat a po brigádnicku pěkně vystavět, Rathovi tím vytřít zrak? Nebo raději za státní, jako nějaké závistivé socky, stojící před sociálkou?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 66 hlasů
Přestavte si takový curling. Mnozí ani nevědí, co to je. Přesto svoji reprezentační halu má, a to dokonce v Praze! Horních Roztylech. Stavěla se dlouho, asi tak 5 let, co se pamatuji. Nebyly prachy. Myslíte si, že ji měl financovat MÚ Prahy 11? Nebo vlastně raději Magistrát - jako představitel kraje? Pokud nejde o sport, který je národním kulturním dědictvím, musí si ho platit ten, kdo má na něm zájem. To je normální - a PRAVICOVÉ. To, že v kraji bydlí jeden vrcholový sportovec, neznamená nic jiného, než že tam bydlí.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
To, že v republice žije horda komunistických tupců neznamená jen, že tam žije, to je tragédie této země, víme?! Z blbci, lenochy a příživníky to tato země nikam nedotáhne, leda tak dále na východ!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů
Tak jak, bělovlasý nebo bělohlavý - tupec nebo blbec? Aha, dotáhnete to na západ, tak jó! Jen doufám, že nejste v hordě - to by byla tragédie této země.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
oprava: s blbci...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů
Vono , kdyby zůstali ti " zbyteční " co se svezli jako křoví na olympiádu doma , tak už by byl finanční základ . A ne malej . Ta naše výprava vypadala při zahájení , jako by nás bylo jak Čínˇanů . Pana Rtha a ostatní zbytečné je potřeba vypráskat . Ale jak ? Najde někdo recept ? Není koho volit . Jedna verbež - naslibují a po nás potopa .
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů
Pan trener je lehce mimo misu. Neni mozne stavet superdrahou halu jen pro jednu jedinou sportovkyni, kdyz nikde na nic nejsou penize. Trochu vice pokory by panu trenerovi sluselo vic. Jak se on zasadil o to, ze politici mene kradou? Jak se on zasadil o to, aby sam privedl sponzory, kteri z vetsi casti budou podobnou stavbu financovat?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 122 hlasů
Je to senzace, čeho skromná sportovkyně z maličké země ve středu Evropy dosáhla a věřím, že ještě dosáhne. Skromná žena s velkými cíly. Chápu, že trenér v návalu euforie vyřkne takovýto požadavek, který však rozumně uvažující člověk musí považovat za nereálný. Pane Nováku, v Evropě je určitě větší množství fungujících hal, stačí abyste se pokusil sehnat sponzory, aby vaši svěřenci je mohli využívat. V Čechách, na Moravě a ve Slezsku jsou miliony řidičů, kteří jezdí po rozbitých silnicích a jen pár rychlobruslařů. Takže si svoje priority přehodnoťte. Samozřejmě, že v uplynulých dvaceti letech bylo promrháno spousta miliard na nesmyslné projekty, ale není už na čase aby tyto nesmysly přestaly být podporovány?
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 32 hlasů
... hala by zcela jistě nebyla POUZE PRO BRUSLENÍ, takže návratnost je daná. Stát by měl děkovat lidem typu Sáblíkové za mimořádnou reklamu, kterou on (stát) nikdy nebude schopný udělat, obvzláš't pod vedením pana Paroubka nebo Topolánka.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů
coze by byla?? vydelecna, ha ha ha ha ha, ty jsi vtipalek, viz arena v lbc, vid?! bajecna ideologie, ty budes volic top 09, nebo tak,vid?!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 45 hlasů
Pana Rátha nemusím, to na okraj. Výstavba takové haly by stála bratru nějakou stovku milionů. Její provoz a údržba každý rok nějaký milion. Myslím si, když stát dá takové talentované sportovkyni možnost trénovat v zahraničí, uhradí ji, doprovodu, rodičům rozumný pobyt za ročně několik milionů, vyjde to tento stát levněji. Pořád ještě nejsme Kuvajt... To kde se rozhazuje je škoda komentovat. Tito NAD lidi si zvykli, že jsou pro stát všechno. Pak přijde taková "holčička" a proslaví republiku desetkrát více než desítka Rathu, poslanců, senátorů a jiných nemakačenků.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
To se jako kvůli 1 sportovci má hejtman podělat, trénink na rybníce jí velmi npomohl tak může pokračovat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 50 hlasů
No, na to se dá říct jen jedno. David Rath má pravdu. Pokud se má postavit hala pro budoucí základnu určitého sportu, je to věc ministrů, nebo mecenáše, případně národní sbírky, ale ne hejtmana kraje, kde bydlí jeden vrcholový sportovec.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 88 hlasů
Jste geneticky poškozeni. Žijete si jako nikdy a protože ještě občas musíte pracovat, tak už máte oběť. Žádná hala a raději 13. důchod. Jak jsem začal, jste geneticky poškozeni.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
...je to PŘEDEVŠÍM věc hejtmana kraje, který chce, aby jeho kraj měl dobré jméno. S Rathem to ale nepůjde, stejně jako to nejde s Bémem v Praze. Jsou to jen politické nuly, které neumějí ani zařídit odklizení sněhu na silnicích svého kraje. Pro lidi nic - pro sebe hodně. Co by za to dali jiné země, kdyby měli někoho jako je Sáblíková...
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů
ty vole, jina zeme, viz Slovensko ma uz zlatou a stribrnou a zadnou halu ci jine podobne pi... nikomu nestavi, tak nezvan blbosti. to same v Nemecku, tak nevim kde jsi nasel takovou informaci. a ted budeme jako zit dalsich 20 let z toho, ze ma Sablikova zlatou, nebo co?! je to hezke, ale chlepba kvuli tomu nezlveni, tak nemam zajem stavet halu za miliony mega a dalsi miliony dat na udrzbu. Mas li zajem, dej vsechny sve platy od ted a i to nasetrene na stavbu a bude. inavlidi nemaji, deti nemaji, starsi lide nemaji,ale my budeme stavet pro par lidi, kteri pristi rok nemusi byt ani v prvni 20-ce, idea tzv modra
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů
Rath je všechno možné, tzn. arogantní, namyšlený fracek, ale jedno není - není hloupý. Stavět halu pro minisport za státní peníze je hloupost, to nemá co dělat s tím, že bych Martině Sáblíkové nebo trenérovi negratuloval k vítězství, ale musejí stát nohama na zemi . Vzpomeňte si na stadion Aleše Valenty pro akrobatické lyžování. Nezapomínejme, že jedna věc je halu postavit a jedna věc je halu provozovat - ten provoz bude platit kdo ? A co se tam bude odehrávat mimo tréninky a případně závody a když, kdo se na to bude dívat ? Chápu nadšence pro svůj sport, ale divácká bomba to nikdy nebude. Tím pádem i sponzoři atd. Pokud by to tak bylo, už by se soukromí investoři předbíhali v nabídkách. Ale ani oni nejsou hloupí a umějí počítat.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 62 hlasů
No kdyby David Rath přislíbil postavit novou halu, snese se tu hejno modrých strak a jejich hloupých papoušků a spustí svoji naučenou písničku o plýtvání penězi a o oranžovém populismu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 125 hlasů
Ale Tome, než něco řekneš do médií, musí to schválit pan bakalář Šnajdr
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
ty jsi vul, nebot on rika pravdu. Vy modry jste tak hlopuy, ze si nevidite ani na spicku nosu. Uz to tu bylo, viz. Ms v Liberci, ze?! a tat stetka Neumannova se ted vsem smeje a jeste ma zarez 110mega
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
Je to proísm míněno ironicky, přece vždycky jsem stál po boku (do rozkroku) Julínka
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů
Asi sis mě spletl s tím fanatickým skřetem z TV
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů
no, o tom docela pochybuji
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů
Máte pravdu pane Tvrdíku
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 8 hlasů
Pane Novák máte pravdu Sáblíková je jen jedna, Ratha a jemu podobných politiku naseru do rána plný kbelík. Dík a mnoho štěstí a méně telat a prasat..
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
A pořádně natvrdlý! Jinak sl. Sáblíkové samozřejmě obdiv, gratulaci, ale kdyby jen tušila, k čemu všemu může být její talent, výsledky a bojovnost také k "užitku". Neuvěřitelné, co všechno se k napadání politického protivníka hodí, nj. začal to už pan Topolánek tím svým "přacím" dopisem pro voliče.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů
ty jsi dalsi kreten koukam, nestacilo ti ms v lbc od te pitome neumannove?!? potrebujes dalsi dukaz toho, ze neni vse zlato co se trpyti?! nebo to pochopis sam a nasypes na hlavu, myslim toho co jsi sam nasral , jak jsi napsal!!!chces stadion, plat ho ze sveho! pro lidi nemocne a stare penize nejsou a my budeme stavet halu za miliony mega pro par vyvoenych, bajecna idea hodna modre hlavy
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů
Bravo Petře Nováku, to je dobrá řeč!
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 302 hlasů
Jasně, dráha pro jednoho sportovce, to nám v tomhle státě nejvíc chybí. Vůbec dáváme málo peněz na nadopované milionáře, po kterých za rok neštěkne ani pes.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
ty budes modrej, vid!! klik kvik klik kvik klik kvik klik kvik
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů
Mě do vašich trapných válek netahej. Já jsem se nezasek u modré nebo oranžové. Ani jedna z nich nestojí za nic.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů
coze to je? a ty jsi odkud spadnul? chces stadion, tak ho zatahni ze sveho platu, nevim proc bych mel sve dane davat na cneco, co uz pristi rok nemusi byt vubec k nicemu.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 54 hlasů
Platíš daně na vetší blbosti.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů
ty jsi mi ale vtipna kopa, dej jeste jeden,at se zasmejem
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů
hodně krát mluvit
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 11 hlasů
Pane Nováku, kvůli tomu skřetovi se nemá cenu rozčilovat, nebýt jeho rozhazování by měl kraj opravené silnice a na provoz sportovišt aspoň na pár let. 30 korun a jízdenka na autobus je podle socdem myšlení vstupenkou ke korytu. Přeji Vám a Vašemu týmu hodně štěstí
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 38 hlasů
modrá stračeno ta hala by měla stejně bombastický efekt jako 30julínků do kapes doktorům a lékárníkům na léčbu měla bys stračeno zachovávat stejný přístup "méně státu"když takové straky vyřvávají že by už už chtěli spořit Bezvděkovi a Rousňákovi do fondů aby nemuseli na nikoho platit po té co využili stát do mrtě třeba bezplatným studiem!§ Ještě že Železný nepotřeboval halu!! Místo přání pošly Novákovy love ! přát můžeme my socky:-))
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 58 hlasů
aaaa dalsi chytra modra krava, jinak se to neda rict. nestacil ti tunel nasi pitome neumannove na ms v liberci?! chces dalsi, dobra, zatahni to ze sveho platu a toho co mas nasetreno, pak nereknu ani slovo!! vy osocujete cssd za to, jak plytva a sami by jste davali plnymi hrstmi pro par vyvolenych, zajimava logika hodna modrych strak.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů
zaprvé, husy jsme spolu nepásli tak si vyprošuji Vaše oslovení a Váš tón, mnohem více mi vadí "tunely" dálniční, prožírání budoucnosti štědrým sociálním systémem, práceschopní příživníci a stádo ovcí co bude následovat toho, kdo slíbí zelenější trávu bez námahy. Pro Vaši informaci, nejsem voličem ODS nani rudooranžových a ze svého platy klidně na stavbu haly přispěji, raději než sociálním příživníkům.
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 10 hlasů
je zajimave, jek poznas ton ze psaneho textu?! ze ty jsi grafolozka, hahahaha. a chces li prispet, udelej to, jeste dnes a dej vse co mas , jinak nekecej.Ale necekej od statu, ze to zatahne, ja sve dane odmitam dat na sport o kterem za rok uz nebude nikdo ¨vedet. ta stetka neumannova uz nas presvedcila ze to za to nestoji. A ja te jinak muzu nazyvat jak chci, nebot ty jsi s panem Rathem tez husi nepasla a nazyvas ho skretem, tim padem jsi kravatop09. ZAmet nejdriv pred svym prahem, nez mi budes neco vytykat
Hlasuj - toto je kvalitní názor - 43 hlasů
25.05 17:46Jak hodnotíte zisk bronzové medaile českých hokejistů na světovém šampionátu?
29.05.2012 11:00
Jan Budař, herec, scénárista, zpěvák i sběratel obalů od CD, vydává 21. září se svou kapelou Eliščin Band třetí album Lehce probuzený. V létě bude mít premiéru Polski film, kde hraje sám sebe, jak režíruje film, i když ho režíroval Marek Najbrt. Prozradí na chatu Jan Budař i něco víc? Ptejte se 29. května od 11 hodin, kdy bude Jan Budař odpovídat na vaše otázky. více
Dnes 14:28V čísle 21/2012 najdete >
Nejdiskutovanější názory
Mudrlant (302 hlasů) 18.02.2010 11:18
Bravo Petře Nováku, to je dobrá řeč!
Julínek (125 hlasů) 18.02.2010 11:29
No kdyby David Rath přislíbil postavit novou halu, snese se tu...
??? (122 hlasů) 18.02.2010 11:40
Pan trener je lehce mimo misu. Neni mozne stavet superdrahou halu jen...
A co (88 hlasů) 18.02.2010 13:00
radši trenére zkusit dát dohromady Sáblíkovou s Jágrem , když si tak...
David Šedý (88 hlasů) 18.02.2010 11:32
No, na to se dá říct jen jedno. David Rath má pravdu. Pokud se má...