Špehující občané
Velký bratr v Nizozemí. Co občan, to amatérský policista

09.03.2010 07:00

UVNITŘ VIDEO. Zavání to Velkým bratrem, kdy jeden občan sleduje druhého. Mnozí Nizozemci jsou novou rolí pomocníků policie nadšeni. Podle plánů jich mají být statisíce. Slyšte, vizte, hlaste!

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Xaver (99 hlasů) 09.03.2010 09:38

    Neznám situaci v Holandsku, asi je dosti děsivá, když tam mají tolik...

  • munich (47 hlasů) 09.03.2010 08:06

    A co je na tom špatného? Zřejmě okolnosti, zejména kvůli imigraci...

  • J. (47 hlasů) 09.03.2010 09:17

    Nesmysl. Článek je velmi zajímavý. Pokud tvrdíte, že podobná...

  • Sršeň (46 hlasů) 09.03.2010 08:33

    Dobrovolní spolupracovníci policie objasnění velkých zlodějen a...

  • Sršeň (46 hlasů) 09.03.2010 09:17

    To Jouza: dík za věcné upozornění. Ano, jde o Pavku, jehož oslavování...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Já v takovém systému vidím praktický problém. - Stovky tisíc sice uvědomělých, ale neškolených občanů si budou dychtivě hrát na Sherlocky Holmese a budou aktivně policii zahlcovat různými v drtivé většině nesmyslnými postřehy a podezřeními. Tím způsobí buď paralýzu policie, protože policie nebude dělat nic jiného než vyšetřovat nějaké ptákoviny, nebo takováto oznámení policie bude automaticky ukládat k ledu a tím celý systém bude k ničemu. Že by to celé mohlo dopadnout nějak jinak, to se mě nezdá být příliš pravděpodobné.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Myslím, že mezi tím co zavádí police v Nizozemí a co zavedli bolševici v bývalé ČSSR je zásadní rozdíl, a to, že v ČSSR špiclové špiclovali jen pro jednu politickou stranu - jednu skupinu obyvatel, která byla u moci a nedovolila jiným skupinám obyvatel přístup k ní, zatímco v Nizozemí je fungující demokracie a policie není nástroje jedné specifické skupiny obyvatel, ale nástrojem většiny společnosti. Po volbách vládne v Nizozemí někdo jiný než před nimi, a to v ČSSR nebylo. Osobně bych byl rád, kdyby si někdo z mých sousedů všiml kdo mi svého času vykradl barák nebo auto. Možná bych si nemusel všechny ukradené věci kupovat znovu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

Ad. vyloupení bytu/domu - No ale na to snad přece není nutné něco takového zavádět jako speciální instituci. Pokud soused vidí, jak vám někdo vykrádá byt či dům a pokud to není škodolibý hajzlík, ale slušný člověk, tak snad policii hned zavolá, ne? Kde tady vidíte prostor pro vznik nějakých pomocných civilních policistů? Dále, pokud odjíždím z domu pryč, mohu souseda požádat ať se mi na byt občas mrkne - tohle beru jako automatickou službu mezi slušnými sousedy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Je třeba říct ale také B. Automatická služba by to byla v případě, že by Policie nebyla k ničemu jako ta naše. U nás se Vám totiž velmi jednoduše může stát, že Vás napřed představí pachateli aby mu dokázali, že ten byt vyloupil skutečně on, protože jiné důkazy nejsou schopni zajistit. No a to se pak nelze divit, že si každý rozmyslí, jestli se někoho na ulici zastane nebo nahlásí nějakou krádež. Mít za patama pomstychtivého zlodějíčka, který ví jak se jmenujete a kde bydlíte, a kterého právo chrání víc než mne --- díky nechci. V nějakém institucionalizovaném systému pak lze vidět tu výhodu, že jsou (snad) jasně dána faktická pravidla (nejen procesní) o spolupráci - a to na obou stranách - občanské i policejní. Váš případ je ideální řešení, Nizozemské je řešení beroucí v úvahu lidskou nedokonalost.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Holandsko bylo zemí, kde se tradičně nikdo o druhého nestaral - každý si mohl žít podle svého gusta a nosit na hlavě třeba model větrného mlýna! Vše regulovala vrozená vzájemná ohleduplnost!. Je smutné, že zamoření země přemírou - s tamním stylem života - nekompatibilních živlů, se z Holandska stává země udavačů, bdělých, donášejících domovnic a "uličních výborů". Mohli by k nám jezdit v tomto směru na školení - nevyužití soudruzi a soudružky z oboru špiclování a bomzování jsou dnes v důchodě a uvítali by, kdyby jim někdo dal náplň života!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Jestlipak ještě dnes v Holandsku nemají lidé na oknech žádné záclony a večer žijí rodiny v obýváku jak ve výkladních skříních!??! Nebo i to už masový import temných živlů z Mimoevropy zničil?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Bedtijd - knippeltijd - už jdu spát, ale ještě bych rád vyslovil názor.Už před víc jak 30 lety (kdy jsem jezdil často do Holandska ze sousedního Německa, kde jsemžil), jsem si říkal, že Holandsko - jedna z nejliberálnějších a nejpermisivnějších zemí na světě přecenuje svoji kapacitu,co se týče schopnosti vstřebávat a integrovat to množství neevropských cizinců, které se tam již tehdy hrnulo. Jejich \"toleranci\" jsem si už tehdy sám pro sebe charakterizoval jako zavírání očí před skutečností a lhostejnost. Je vlastně s podivem, že první vražda v Holandsku kvůli smýšlení po víc jak 400 letech - podříznutí Thea van Gogha se nestalo už mnohem dřív! Ultralevičácká utopie jménem multikulturalismus (ještě pošetilejší než byl komunismus, který v budoucnu překoná i počtem mrtvých) bude znamenat konec Holandska jako takového. I to zavádění prvků policejního státu, vynucené právě multikulturalismem, které může Holandsko jako součást západní civilizace ještě zachránit , změní Nizozemí jako takové tím, že pohřbí právě onu liberálnost. Bude to trochu připomínat systém domovnic - donašeček a Uličních výborů za komunistů. Každá akce budí reakce - asi pro to bude platit i výrok německého romantického básníka Hölderlina: \"Dort, wo Gefahr wächst, wächst das Rettende auch!\" (volně: \"S rostoucím ohrožením rostou i síly záchrany!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

nezapominejme,ze v mesici breznu oslavujeme mesic zidofske tolerance,k patemu vyroci rvacky zidu ve staronove synagoze v praze,kde se zidi porvali mezi ssebou jak divoky prasata.cha,cha,cha!shalom!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Tam si jejich "Cibulka" jednou smlsne. Akorát asi vydá stručnější seznam těch, co nespolupracovali....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 41 hlasů

Tak nevím, občas si jedu do Holandska i Švýcarska odpočinout. Ve Švýcarsku se často stane, že babička zavolá policii pokud špatně zaparkuji. V Holandsku na státní silnici nepředjeete, všude plná čára, nikdo se moc nerozčiluje. A o hsopodářství taky darmo mluvit. Ale tam všude je to postavené na absolutní důvěře, polici neodkládá korupci, politici odstupují pokud udělají průšvih. Zdá se, že člnek je český pokus o tradiční úvahu "u nás bordel u nich taky", jehož jedinou snahou je zakrýt guberniální poměry v této ruské kolonii.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Nějak nerozumím té paralele s donášením pro StB, Stasi atd. Co je to za nesmysl? Všichni se tady víceméně shodujete, že lhostejnost je špatná a je naprosto správné zvednout telefon pokud mohu napomoci Policii při řešení nějakého akutního problému. Můžu ale stokrát chctít pomáhat ale pokud se loupež, přepadení atd. stanou o tři bloky dál tak sem mimo hru. Tenhle systém mě do hry vrátí.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Že jsem tak smělý, jak tě "do té hry vrátí"? Já ten mechanismus, který by tě "do té hry vrátil" nevidím.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Pokud dobře čtu, v článku není vůbec srovnání s StB (to říkají sami Holanďané), ale pouze se v něm upozorňuje, že v bývalém Československu existoval institut pomocníka VB. Jistá podobnost zde je. Kdyby tenkrát existovaly mobily, jistěby je PS VB měla.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Šlo mi spíš o diskusi než o vlastní článek. Že by PSVB měla mobil kdyby existoval? Co je tohle za argument? Příslušníci PSVB taky obědvali knedlo, vepřo takže když si ho dám k obědu tak mám manýry PSVB? V našich končinách je odpor ke spolupráci se státní mocí daný onou historickou zkušeností,to je pochopitelné.Z toho ale neplyne že taková spolupráce musí být apriori negativní pokud ona státní moc není totalitní.Koneckonců ať už v západní Evropě či v USA je taková spolupráce něco zcela normálního.A propos Holandsko-strávil jsem tam půl roku a zpočátku bylo pro mě docela překvapivé,že ačkoliv má země pověst velice liberální,je naprosto běžné že CCTV kamery jsou umístěny například v autobusech MHD.A víte co?Nikomu to nevadí.Proč,to pochopíte pokud se něco stane.V kampusu kde jsem bydlel došlo ke znásilnění.Po několik nocí hlídkovali v kampusu o několika málo blocích 2 policejní auta i pěší hlídky.Pak dotyčného chytili.Není problém se na policii s čímkoliv obrátit,setkáte se se vstřícností a profesionalitou.Ale zpěk k tématu,abych to shrnul-není problém ve spolupráci s policií jako takovou,problém nastává pokud je policie využívána jako politický nástroj totalitního režimu a vyžaduje informace spojené s tímto pokřiveným cílem.To ale není problém tohoto projektu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Je to tak: tam policie opravdu vyšetřuje, protože nemusí zkoumat příslušnost k politické straně, nemají tam ODS. A tak jí lidé pomáhají. U nás má policie nápis "Pomáhat a chránit" a často dělá hovňajs , a tak to lidi krká. A pak stejně Vesecká zaškubne všechno, co chce. A je to.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Trefa! Když totiž policie náhodou opravdu něco vyšetří, tak jim státní zástupce nedovolí konat, protože jde o člena ODS nebo příbuzného člena ODS nebo kamaráda kamarádů...což policisty našňupne a příště se na to rovnou vyprdnou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

Od Burgernetu je už jen nevelký krok k režimu s totalitními rysy.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 30 hlasů

a to ty chces!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

To je hezký nicneříkající slogan,zkuste se o tom trochu rozepsat.Jak k tomu přechodu dojde?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

hele zide Jiriku,,,, co si myslis o privatizaci CSA/Ruzyne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Neznám situaci v Holandsku, asi je dosti děsivá, když tam mají tolik muslimů. Ale pokud mohu soudit podle ČR tak policie nedělá řádně co má. A práce policie přímo souvisí s prací soudů. Pokud soudy hned propouští zločince, naprosto znechutí policii. Zapojování občanů jako PS VB je cesta k policejnímu státu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 99 hlasů

hele bydlel sem v holandsku ..je to multikultura....ano jsou neprizpusobive jedince....vsude at je to rom,zid,muslim,rus,ukacko,cinan,vjetkong atd proste jsou lidi vsude..si vem kdo asi nici zastavky ci dela grafiti? ...ale pritom kdykoliv se jedna o holandsko vsechny narody stojeji vedle sebe a bojuji za holandsko.jako celek.....jim nechybi sebeindentita ...proto i kdyby to byl muslim tak upozrni na nepravi ci ba i dokonce sam zasahne ...v cechach to nehrozi...tady ten narod je nejaky divenj..paralela s polaky......ci lhostejnej bych rekl...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

spis orwell a rok 1984.multi-kulti tam zaridila banda zidu,kteri tam pritahli ze spanel.VYKOPALA je odtamtud krasna a chytra spanelska kralovna isabela castilska.nechteji byt samotni.ted se jim to vymklo z ruky,moc muslimu.tak si mysli,ze to zachrani UDAVANIM.v tom maji take zkusennost,jak ze spanel za inquizice,tak i z cech z roku 1744,kdyz je zase z cech VYKOPALA krasna a chytra cisarovna marie terezie.a i z jinych zemi.udavacska rasa.v USA se udavaji,jeden druheho,kdyz je nacapaji,jako ti zlodejsti zidi soudci v miami.jeden potom schodil zbytek.pakaz.operace court broom,na internetu.cha,cha,cha!holandani by meli VYKOPAT zradneho zida,prijmout islam a budou mit pokoj.cha,cha,cha!shalom!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

na Vašem místě bych ukončení příspěvku slovem Shalom raději nepoužíval - jste opravdu divnovous

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

To boleslav1, vy jste muslim ?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

Vy máte v palici z těch dějin veliký guláš, to se často nevidí. Ještě si můžete dát nick "historik" jako jeden zdejší další osel.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

ukazte konkretne,kde LZU,nebo se mylim.jinac zavrete klapacku a nezamlzujte,ajnstajn!cha,cha,cha!shalom!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Boleslave, ty jsi ale odporná stvůra! Zmiz v té škvíře na hnojišti, z které jsi vylezl, a už se nevracej!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 19 hlasů

vendo,ze vy jste jeden z tech zidove,co se tak porvali v te staronove synagoze v praze jak divoky svine.nelibi se?zaslibena zeme vola,baby.moc se pro PRAVDU vztekaji,ajnstajn.cha,cha,cha!shalom!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Dobrovolní spolupracovníci policie objasnění velkých zlodějen a jiných lumpáren mohou jen těžko napomoci. S kriminalitou nižšího kalibru, jež nás denně ohrožuje, může pomoci každý, kdo je jejím svědkem. Ať již tím, že pachateli v útoku zabrání, zadrží ho identifikuje apod. Záleží na okolnostech a osobní statečnosti. Ale případný oficielní institut "kvalifikovaných donašečů" nás může vrátit o mnoho let zpět. Mohli bychom skončit až u Vasky Morozova, Zoji Kosmoděmjanské atd. pod heslem : žalovat se nemá, ale prásknout pro dobro věci je záslužný čin". Boj s kriminalitou je oficielní náplní práce policie, která čím dál tím víc na svou povinnost rezignuje a řídí se heslem : Své pachatele si chyť sám".

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

Sršni,máš mezery!To nebyl Vaska,ale Pavka Morozov.Musíš více číst zakázanou literaturu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

To Jouza: dík za věcné upozornění. Ano, jde o Pavku, jehož oslavování pamatuji. Ve jménech mi paměť už tak neslouží, ale tu dobu si moc dobře pamatuji. Proto varuji před návratem ke starým praktikám. Začalo to rádoby nevinně, skončilo to pro řadu lidí fatálně. Ono vždy jen o to prosadit první krok. Vím, že zkušenosti jsou nepřenosné. Pokud jste tu dobu nezažil, zkuste mi věřit, že si nevymýšlím. Hezký den.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 46 hlasů

A co je na tom špatného? Zřejmě okolnosti, zejména kvůli imigraci šupáků, tomu přispěly. A srovnávat tuto činnost s donášením StB, Stasi nebo s čiností PS VB může jenom blbec. A otírání se o židy, kteří jsou naopak terčem antisemitů nejen v Holandsku, to už je jen výsledek patologické poruchy a neznalosti historie.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

Naprostý souhlas s munich. Pohyb zločinců a jejich lokalizace není udáváním souseda, vy cs-blbové. Byť připouštím, že české polici by podobný systém nebyl nic platný. Je v ní, stejně jako tady na té diskuzi, až příliš mnoho oslů.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Martin Fendrycha..... by se mohl inspirovat nacionalizmem ...ci spis multikulturalizmem a pocit ze nekdo je obcanem statu, a pritom nemusi byt nutne 100%holandan...a poslouchat hymnu.... hehe dobrej napad ....lepsi nez mit kamery na ulicich ....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Na rozdíl od fašistického předřečníka Jiřího si nemyslím, že jsou jím vyjmenovaní pánové pučisty. Pokud mne paměť neklame (nemůže, nemám důvod zkreslovat obecně známé skutečnosti), jako pučista se chová jeho jmenovec z vrcholné české politiky, jehož je zásluhou, že nám vládne aktuální vláda. Rovněž tak si na rozdíl od autora článku nemyslím, že systém v Nizozemí je Velký bratr. Rozvíjející se kriminalita i u nás volá po občanské svépomoci a občanské spoluúčasti, jinak to Policie sama nezvládne, když občané svým svědectvím nebudou spolupracovat. Velký bratr nám však zde v Čechách opět vystrkuje růžky a to opět zásluhou jmenovce Jiřího z diskuze - zásluhou Jiřího Paroubka, který si nechal detailně vyfotit demonstranty u sochy Masaryka v Lánech. To, co provádí Paroubek a jeho sledovací oddělení v Lidovém domě, to je Velký bratr se vším všudy, občanská svépomoc se za Velkého bratra považovat nedá ani náhodou.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Článek je blábol. Podobná spolupráce existuje spoustu let i v jiných zemích, Holandsko ji třeba nyní lépe organizuje. Ale hlavně mají zájem s kriminalitou bojovat, u nás muselo dojít k tomu, že jediný, kdo bojoval proti pouličnímu teroru, byla Dělnická strana.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Bláboly plodíš ty. Mejlo. V žádné zemi podobný systém neexistuje.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Jako autor článku bych vás chtěl požádat, zda byste mohl(a) konkrétně řici, co je v materiálu "blábol" a v jakých zemích existuje podobná spolupráce s policí jako Burgernet v Nizozemí. Rád se nechám popučit, neboť o podobné věci mimo Holandsko nevím. Pokud mi nepředložíte nějaký argument, budu váš příspěvek nucen považovat jen za zlobný, ničím nepodložený "štěk", jakých jsou na webu záplavy. Děkuji za odpověď a hlavně fakta.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

Pro pp, vrátil bych se k obecním volbám. Myslíte, že byste mohli věnovat článek volebním podvodům, ke kterým došlo v nizozemských obecních volbách? viz následující odkaz http://contradicere.tk/ Vzhledem k tomu, že informujete o dění v Nizozemí dost podrobně, napadlo mě, že by to mohlo vás i čtenáře zajímat...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 37 hlasů

K obecním volbám se krátce vrátíme ve čtvrtek ráno v článku o Wildersovi.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Děkuji za námět. O obecních vobách jsem informovali. Ale nevím ohledně "volebních podvodů", co přesně myslíte. Pokud jsem zaznamenal v holandském tisku, byly jen nějaké strkanice před jednou či dvěma volebními místnosti v Almere, kde nějací aktivisté nechtěli dovnitř pouštět voliče Wildersovy strany PVV. Ale to se poté urovnalo.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

Holandsky neumím, tak jsem si to nechal přeložit do angličtiny, ale třeba případ, kdy došlo k nezapočtení 100 hlasů pro stranu Leefbaren Rotterdam proti 5 nezapočítaným pro PVDA už mi připadá jako dost závažný incident... ....článek s titulkem: "Hoogleraar: telfouten Rotterdam moeten opzet zijn"

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 15 hlasů

Nesmysl. Článek je velmi zajímavý. Pokud tvrdíte, že podobná spolupráce jako v Holandsku existuje i jinde, uveďte příklady a doplňte je informacemi. Jinak jen anonymě kecáte.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 47 hlasů

A divíte se? Jestli i v nizozemí mají navrch darebáci, zloději a jiná chátra jako u nás, nezbývá normálním lidem nic jiného. pokud ovšem nechtějí rovnou vzít spravedlnost do vlastních rukou 8-/ Zřejmě se podobná akce brzy rozvine i tady. Jinak to asi nepůjde. Ale připravme se na to, že největší podvodníci a darebáci budou řvát o omezování osobní svobody!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 34 hlasů

V obecné rovině s Vámi souhlasím, slušní lidé by se neměli řídit heslem "nehas, co tě nepálí" a lhostejně přihlížet řádění kriminálních živlů. Ale nizozemská koncepce naznačuje více než občansky statečnou angažovanost, ale především zavádění špehů a donašečů na úrovni neblahé PS VB. V českých podmínkách by to navíc vedlo k tomu, že ti "pomocníci" by se rekrutovali hlavně z řad těch, co sami mají máslo na hlavě. V konečném důsledku by zloděj volal, chyťte zloděje. Stačí se podívat na pohlaváry našich úspěšných politických stran.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Oprava překlepu - Nizozemí. Jirko, neprodělal jste nějakou chorobu, že tady plácáte o židovské mafii? Gauneři jsou přece všude, ne?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

jenže oni tady vládnou - viz. židovský pučista a gauner J.Fischer, Mlynář a J.Kohout. Jinde sedí ve vězení...no snad se dočkáme !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

už se zase nasíráte do židů - co konkrétně Vám udělali? Nebo byste taky chtěl obřezat? Spíš nařezat.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

hele a vsadim si ze mas zidovsky predky...to ma 40%ceske populace podle DNA ....takze byt tebou bych spachal sebevrazdu ...neco jako ten nacek jehoz deda byl v koncentraku....a pritom ridil neonacky .....hehehe fakt trapny...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

a skoda ze hlasujes za svuj vlastni nazor ze je kvalitni...a menis prezdivky ....typuji bez matury.....prijem mezi 13-20tis... rodinne zazemi - zadne ... pratele podobny ci neli hur

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů

Se nedivím, židovská mafie v Nizozemí organizuje prostituci a obchod s drogami. Dnes se říká Amsterodamu evropský TelAviv. S židovskými gaunery a pučista jako Janem Fischerem, Vladimírem Mlynářem, Vladimírem Železným a Janem Kohoutem nám to taky hrozí !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 36 hlasů

ty si asi hodne nespokojenej s zivotem co zijes !!!!!!!!..... ze hledas nekoho kdo za to muze? asi tenhle nazor mas kvuli svoji neschopnosti se prosadit v zivote?vid

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Jirka má pravdu. Amsterodam byl už od středověku v rukou židovských mafiánů. když je vyhnali ze Špaňělska. Taky proto tam vládnou drogoví bosové a bandy obchodníků se ženami a pod. S Janem Fischerem, jeho poradcem židovským defraudantem V.Mlynářem a židem Janem Kohoutem nám to taky hrozí. Žid Fischer už povolil drogy, Je to židovské spiknutí !

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 44 hlasů

a kvůli takovýmhle lidem jsou ve společnosti při a problémy - doporučuji se vyjadřovat maximálně v diskuzích o zvířátkách, i když i tam byste našel nějaké echt židovské zvíře a zepsul to.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

jednou si říkáš Jirka, pak zase Jan, Jan+, Gojim, boleslav1 a vždycky bez ohledu na použitý nick meleš kraviny, ty jsi stejně blbej jako eMFelix

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

tondiku .... mas stesti ze muzes vyjadrovat svuj nazor jeste otevrene...pockej az prijde vlada demonickych zidu a pak se budes divit co je vlastne to zidovkse spiknuti.... ty kraso kam na to ty lidi hodeji .... to mate fakt v hlave nasrano? jak Jirik tak i Tondik asi patreji nekam jinam nez do civilovany spolecnosti ... byt mnou bych vas poslal do etiopie....at tam nadavas na to ze si blbeja nic se ti nedari...a hledas vymluvy...to ze asmerdam je centrum obchodu je z jineho duvodu..a sazim 1000czk si nikdy z CR ani nevyjel...mozna do chorvatska a k bratrum do tater...

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

jo,prihnalo se tam moc zidu za spanel,do amsterodamu,kdyz je VYKOPALA krasna a chytra spanelska kralovna isabela castilska,ajnstajn.a hned potom,co ty zidi VYKOPALA,stalo se spanelsko SVETOVOU velmoci.bez parazitu zidu.podivejte se do historie a uvidite,ze kdekoli se zidi usidlili ve vetsim mnozstvi,to misto zarvalo.priklad jen z dneska-USA,mezi valkami vymarska republika.nelibi se?zaslibena zeme ceka,ajnstajn-baby.cha,cha,cha!shalom!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 13 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 21/2012 najdete >