Čtvrtina Britů vidí v Blairovi válečného zločince

29.01.2010 13:05 Aktualizováno 29.01. 15:38

Mnozí Britové by rádi v dnešku viděli čas zúčtování. Zúčtování s expremiérem Tonym Blairem, který v Londýně stanul před výborem pro vyšetřování irácké války. Zodpovídá se ze sporné invaze proti režimu Saddáma Husajna.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • !!! (55 hlasů) 29.01.2010 13:26

    Blair byl jenom jeden z poskoku. Soudit je treba vsechny, Bushem,...

  • Vanda (55 hlasů) 29.01.2010 14:05

    Byla to agrese podle všech mezinárodně přijatých definic agrese a...

  • Vont (48 hlasů) 29.01.2010 13:43

    Doufám, že až jednou Blééér z tohoto světa odejde, tak ho - spolu s...

  • Bert (42 hlasů) 29.01.2010 14:40

    Vzpomínám si na emotivní vystoupení našeho tehdejšího ministra...

  • Bořivoj (40 hlasů) 29.01.2010 14:05

    Mezi tuto zavrženíhodnou tlupu patří i náš Veškrna. Krom jiného se...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskusní příspěvky

Nový norimberský proces s Ble Ble Blérem! A taky s Madlou Albrechtovic, , hloupým levicovým hipísákem a milovníkem svého příra v dívčích ústech Clintonem, ultralevicovým extremistou a chaotem Joschkou Fischerem, chrchlavým Veškrnou a bývalým členem ÚV Komunistické strany Francie Bernardem Kouchnerem - později protektorem ukradeného Kosova (kryl kšefty albánské narkomafie s orgány unesených mladých Srbů!)! A sice za bombardování Jugoslávie a napomáhání expanzi islámu v Evropě. Ten vpád do Iráku byl rovněž crime ("rotten deed"), avšak proti bombardování hrdinné Jugoslávie jen okrajový

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Pan Blair by měl v budoucnu tak trochu zvážit možnost se uklidit do nějaké pro něj bezpečnější země. Ve Velké Británii bude časem víc a víc muslimů. A většina z nich bude požadovat, aby byl souzen a skončil jako Saddám. Zatím je to hypotetické, ale čas přibližuje možnost, že tato hypotéze se může začít přibližovat realitě.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Vida jak se nám ti Britové mění - a to ještě ani není každý čtvrtý muslim. Ale bude co nevidět. Můžou si za to sami, natahali si je do země a teď budou řídit i jejich politiku.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů

Takže páchat mezinárodní zločiny na nevěřících je podle Vás správné? Můžete si podat ruku s Usámou & comp. Možná pouze nezapomínají na mezinárodní právo. A možná vidí, že za Sadáma byl Irák mnohem menší bezpečnostní riziko, než dnes.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

pokud by uznali Blaira vinnym, analogicky by se muselo zacit s vysetrovanim G.W. Bushe. Je dobre, ze verejnost se zacina stavet proti, jsem rad.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Blair je spise vlastizradce, kdyz za jeho vlady levicaci otevrely branu do zeme islamu..pres 3mil muslimu navic si tam ted vyskakuje za statni podpory

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

to : pkk Zdá se,že tu někdo závidí někomu něco čemu ani nerozumí a jen plká.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Souhlas at' se zodpovídá alespon' v Británii se něco děje,tady válka není ale mělo by se tu také vyšetřovat a hodně přísně,darebákům se tu nějak moc podezřele dobře vede !!!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 35 hlasů

Týden u mě opět boduje. Píše věci tak, jak jsou. Žádné okecávání a okaté přisluhování jedné nebo druhé straně, jako jsme toho svědky u prodejných novinářských děvek v MFD nebo Lidovkách.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 21 hlasů

Jak to víš, že to jsou prodejné děvky? Když si myslím totéž, co oni, taky jsem prodejná děvka? Ve své jednoduchosti Tě evidentně nenapadne, že o tom, co píší, jsou skutečně přesvědčeni. Ach,ach,ach, to je úúúúroveň... Jak vy bolševici chcete se svojí inteligencí vládnout? Vám bych nesvěřil ani nádražní hajzly.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Máš to popletené pako! Neobolševicky píšou spíše ti z MF dnes a Lidovek (i když se jako typičtí naši leví intoši považují za pravičáky! Jsou jimi přitom jen v ekonomickém smyslu (v ekonomickém smyslu levičácká však není dnes už ani rudá Čína!)

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Pokud někdo věří tomu, co si sám sobě nalhal, co sám zmanipuloval... To myslíš vážně? Ty patříš na nádraždní hajzly, protože jsi ubožák, který naletěl píárovým nesmyslům a výplachům mozků z Bílého domu a Downing Street Nr. 10.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Viz výše. Jinak Ti gratuluji, že právě Ty znáš tu pravdu, skutečnou, jedinou. Tady to je skutečný výkvět národa.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 22 hlasů

Mám pocit, že by se to dalo říct i tak, že tři čtvrtiny v něm válečného zločince nevidí. Stejně jako já. Kdyby Saddám umožnil kontrolu případných zbraní hromadného ničení,resp. doložil hodnověrně, že je nemá, mohl tam mít ty sochy dodnes.I plavat mohl chodit.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 25 hlasů

Pokud jde obyvatelstvo Británie tak daleko, že jeho čtvrtina obyvatel v něm viudí válečného zločince, tak je to velmi zlé. To je hrozně moc, není to jen nějaká malá skupinka pomatených pacifistických levičáků. My o tom nevíme prakticky nic. Stovky našich kluků neumírají na polích válečných v cizině za zýjmy bůhví koho. Přepadnout cizí zemi jen proto, že tam cítím ropu a nějaké vlastní zájmy, je prostě kurvárna. Je to něco jako když Hitler zabral Sudety, ba ještě horší.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Jednak není Brit jako Brit, kdoví, kdo všechno hlasoval, ale především tři čtvrtiny je podstatně víc; řekl bych že tu čtvrtinu různí pomatení levičáci a mírotvorci zaplní. Jednak říct, že Irák byl přepaden kvůli ropě mi přijde velmi, velmi zjednodušené, a ten výraz přepaden už vůbec není adekvátní. Ale samozřejmě chápu, že takovýto argument odpovídá ve své jednoduchosti úrovni té čtvrtiny tam i tady i jinde. A tahat sem Hitlera může už jenom idiot.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 12 hlasů

STAHNI IHNED VIDEO,BRZY TO SMAZOU:SIRENI ISLAMU MECEM / nozem mezi "nevericimi psy" DLE KORANU vyucovanyho v MESITACH a v Islamackych nabozenskych skolach, ktere se jiz staveji uz i v CR. "Tesme se" az zacnou mecem sirit Islam i u nas v nasich ulicich (az budeme bezne na chodnicich nalezat urezane hlavy a naporcovana lidska umucena tela)..pak to zacne nekoho zajimat. Na tomto videu neni videt pouze vysledek, ale i prubeh jak to delaj za ziva obeti ("nevericiho psa"): http://www.ebaumsworld.com/user/uploads/StopTerrorism/ VAROVANI:jen pro silné nervy a od 18 let, protoze Islam je jen pro silny zaludky! (doporucuji pro urychleni, posunout zacatek v: "STOP ISLAMIC TERRORISTS", na 3:10, kde to opravdu zacina byt husty/islamacky). George Bush mel pravdu kdyz rikal: "ZLO SE MUSI VYMYTIT PRIMO V ZEMICH KDE VZNIKA. JE POZDE HONIT ISLAMACKY TEROR. FANATIKY KDYZ UZ VRAZDI V NASICH ULICICH (LETADLECH)." Resenim NENI volba extremistickych stran (NS, KSCM, Sladkovi Republikani, DS, NOdpor apod.) protoze viz pripad Natalka! RESENIM JE TLAK NA PARLAMENTNI strany aby poslaly vice vojenskych jednotek do zemi puvodu zla a uzakonily zakaz mesit a islam.skol (=lihen terorismu, teror. symbolu) a islam. teroristickych uniforem (=satku, burek apod.) Viz Svycarsko kde referendem zakazali mesity a Francie (zakaz satku ve skolach)! Vytvorit zakon proti tresnemu cinu propagace TERORISMU, tak jako v Britanii! Tlacte na PARLAMENTNI strany prostrednictvim svych poslancu a peticema!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

IRAK: NE KVULI ROPE ci ZHN, ALE KVULI ODMITANI KONTROL. Puvodnim DUVODEM vstupu mirovych americkych/spojeneckych vojsk do IraKu BYLO ODMITANI okamzitych KONTROL do jakychkoliv OBJEKTU v Iraku ZDA TAM MA CI NEMA ZHN. Nikoliv zda tam jsou ci nejsou! Odmitani kontrol bylo duvodem!!!! Levicaci to pak medialne prekroutili svou falesnou propagandou (jako vzdycky). Protoze mnoho let si soudruh S. Husain delal blazny z celyho sveta a odmital okamzite kontroly do jakychkoliv objektu v Iraku, presto-ze podepsal takovy to souhlas, za vymenu za to, ze ho hrdinne USA se svymi spojenci nechalo u moci, pote co byl Husain vojensky vytlacen z Kuwaitu, ktery zbabele Husain vojensky napadl a okupoval. To same bude s islamackym teroristickym IraNem: Az bude v pokrocilejsi fazi vyvoje jadernych zbrani, jednoduse prestane poustet mezinarodni inspektory na kontroly. A tak si ty kontroly objektu bude muset mezinarodni demokraticke spolecenstvi vynutit a zajistit vojenskou silou, tak jako suprovy Jirka Bush!!!!!! UZ ABY TO BYLO!!!!! P.S.: Ja si moc dobre pamatuji, jak neustale od doby osvobozeni Kuwaitu az do druhe valky v Iraku, byly porad zpravy o pripadech jak mezinarodni inspektori cekaji az nekolik dnu a tydnu, nez je soudruh Husain laskave pusti do nejake budovy. Za tu dobu Husain klidne mohl ZHN premistit. A do svejch komplexu palacu s obrovskymi podzemnimi prostory inspektory nikdy nepustil. Sam Husain se ve vezeni SOUKROME jistemu dozorci, kteryho si oblibil, protoze mluvil jeho rodnou

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

POKRACOVANI PREDESLEHO PRISPEVKU: ...........Sam Husain se ve vezeni SOUKROME jistemu dozorci, kteryho si oblibil, protoze mluvil jeho rodnou reci, priznal, ze na venek schvalne hral, ze ma ZHN, protoze se bal IraNu, ze kdyby si byl IraN jisty, ze je nema ZHN, tak by IraK napadl. Duvodem vstupu mirovych sil do IraKu bylo ODMITANI OKAMZITYCH KONTROL DO JAKYCHKOLIV OBJEKTU. Nikoliv ropa ci zda ma ZHN ci nema. Duvodem vstupu do Iraku bylo ZAJISTENI KONTROL OBJEKTU. Nic vic, nic min. Ostatni je komunisiticka/levicacka propaganda. P.S. Onomu dozorci, kteryho si oblibil, Husain take rikal (otcovsky radil), jak ma vypadat zena (jake ma mit vlastnosti zena), s kterou hodla zalozit rodinu. (Proste probrali vsechno, od politiky az po zensky.) P.S. A je uplne jedno, zda to je pravda o cem kecal Husain s dozorcem, protoze ti co neztratili pamet moc dobre vedi, ze duvodem vstupu mirovych sil do IraKu, bylo ZAJISTENI KONTROL/OKAMZITYCH VSTUPU DO JAKYCHKOLIV OBJEKTU V IRAKU, coz vytrvale odmital po mnoho let.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

Ty jsi palice vypatlaná. Navíc, Blair je svým způsobem levičák. V té vypatlanosti to máš navíc dost pomotané.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Nema to vypatlany ani pomotany

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 39 hlasů

Pověsit a Busche taky.....

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 24 hlasů

Kdy se mediální žumpa omluví Klausovi?

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 16 hlasů

Jakou myslíte konkrétně mediální "žumpu". Například Týden vždy legitiitu války v Iráku zpochybňoval - jako jedno z mála médií v ČR.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 23 hlasů

Může do této diskuze přispět také někdo, kdo není přiznivcem bolševických vypatlanců a teroristů???

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 17 hlasů

Vzpomínám si na emotivní vystoupení našeho tehdejšího ministra zahraničí lidovce Svobody o potřebnosti války v Iráku a o informacích, které má a které válku činí nezbytnou. Svět mezitím pochopil, že to všechno byl podvod založený na lžích, a postupně se s tím vyrovnává. Pan Svoboda ovšem nikoli. Moc by mě zajímalo, co tenhle "pravdomluvný " sluha boží svému fanatismu a lokajství říká dnes.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 42 hlasů

1/4 Britů nejsou již etničtí Britové ale muslimáci

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 27 hlasů

Byla to agrese podle všech mezinárodně přijatých definic agrese a porušení Charty OSN. Kdyby se tohoto hrubého porušení mezinárodního práva dopustil nějaký menší stát, jeho představitel by asi už seděl před Mezinárodním trestním tribunálem v Haagu.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

Mezi tuto zavrženíhodnou tlupu patří i náš Veškrna. Krom jiného se svým památným a nezapomenutelným "humanitárním bombardováním." Strašně, strašně jsem se za něho tenkrát styděl a na srbskou ambasádu poslal omluvný dopis.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 40 hlasů

Né jenom čtvrtina ,ale velká většina lidí a to všude ve světě jeho ale i všechny americké zločince ,včetně hnusný Madly.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 28 hlasů

Doufám, že až jednou Blééér z tohoto světa odejde, tak ho - spolu s Bushem a Kundolínou - budou v pekle strašit duše půl milionu Iráčanů, kteří nepřežili anglo americký ropoloupežný vpád do jejich země.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 48 hlasů

V Pekle budou Blaira strašit jeho spolubojovníci a ti, co to celé zpunktovali. Povraždění Iráčané budou i se Saddámem u Alláha v ráji.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 14 hlasů

Blair byl jenom jeden z poskoku. Soudit je treba vsechny, Bushem, Runsfeldem, Cheneynym, Condolizou pocinaje a HAVLEM konce. HAVEL je valecny zlocinec

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 55 hlasů

jj pravdolaska je zlocinec,alkado a agent CIA no ale je pravda ze vetcinu lidi dobehl co? no ale snad bozi mlyny melou

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 31 hlasů

Blair propadl peklu a věčnému zatracení!

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 29 hlasů

Ne, to Saddam se smazi v dzehene A propo, 3/4 Britu v nem nevidi zlocince

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 18 hlasů

V Saddámovi ? Fakt a já myslel že takovou popularitu bývalý irácký diktátor mít na západě nemůže.

Hlasuj - toto je kvalitní názor - 20 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2012 najdete >