Tabu se drolí
Jsou to jen děvky. Muslimové zneužívají bílé dívky

10.01.2011 10:00

V Británii budí pozornost jedno dosud tabuizované téma s rasistickými podtóny. Jde o muslimské gangy, které nejprve svádějí a poté zneužívají bílé mladistvé dívky. Z oficiálních  údajů lze vyčíst, že se tyto případy množí hlavě ve městech v severní Anglii.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Kolář (154 hlasů) 10.01.2011 10:02

    Verbež. Dvě rozdílné kultury, které vedle sebe nemají co dělat.

  • Jiří Novotný (116 hlasů) 10.01.2011 23:23

    ISLÁM SCHVALUJE ZNÁSILNĚNÍ, obzvlášť nemuslimek. Základem je korán...

  • karel suter (104 hlasů) 10.01.2011 15:25

    trest smrti si zaslouzi ti, co je do zeme natahali a nadale je...

  • joan j. (98 hlasů) 10.01.2011 13:30

    Toto chování k ženám obecně je pro muslima nejen správné,čestné a...

  • Ladislav Hruska (79 hlasů) 10.01.2011 17:41

    Evropa se musi ocistit. Ceka ji nova reconquista, novodoby boj...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

No já nevím, hlavně by snad mělo platit, dodržuj zákony země v které žiješ, ne ?! Bílý, černý muslim, nemuslim, to je irelevantní.

29 hlasů

Je to jak zde s cikány. Ani neznají svoje etnikum v češtině. Chování ovšem stejné. Jedni za zločince Mohameda a sdruzí za nějaké
CD-ROM

30 hlasů

dostupné holky jsou na ÚROVNI OTROKYŇ, s timi lze lescos, navíc ženy, tak třeba donedávna pro ně nebyl ani oděv, na trhu pro otroky byly polonahé, svobodné ženy kolem ovšem zahalné...ale evropan nerad slyší o trzích na otroky, tváří se že je blb a že "neví"

36 hlasů

Jsou to cunata. Proto neji veprove.

38 hlasů

Někdy po roce 2000 o tomhle natočila BBC dokument, ale vysílání "bylo staženo aby nepopudilo muslimy".

37 hlasů

Ano.JAKÁKOLIV kritika islamského fašizmu (neboť nic jiného než čirý fašizmus to jejich "nábpoženství" není) je v západní Evropě kriminalizována jako "zločin z nenávisti" !!!!!!!PRAVDA o islámu (a muslimech) je "rasizmus a xenofobie."

40 hlasů

Ja ziji v Anglii,dikybohu v bile ctvrti!!!Toto se stava,kdyz bile zeny a muzi nejsou rasove uvedomelí a jsou odmala krmeny blaboly o multi-kulti a MTV.....Ja rikam jedinou vec-Byt hrdy na svuj puvod a nikdy se nemisit s jinymi rasami,jsme naprosto odlisni a muslimove nas z celeho srdce nenavidi a tesi se,az ovladnou zapadni Evropu...pro nechapajici.Az bude v GB 60 procent obyvatel muslimove,koho budou volit jako sve zakonne zastupce a kdo bude menit zakony ve svuj prospech???Buh ochranuj moje pravnuky

51 hlasů

ISLÁM SCHVALUJE ZNÁSILNĚNÍ, obzvlášť nemuslimek. Základem je korán 4:24, ke kterému stanovuje islámské právo šaría (Abu Dawud 2:2150): těm, kteří nechtěli mít pohl.styk se zajatými ženami před jejich manžely seslal Alláh tyto koránské verše, Vdané ženy jsou vám zakázány, kromě těch, které jste zajaly a Vaše pravice jim vládne (odkazuje na právo muže bít ženu, pokud se domnívá, že mu je, nebo mohla by být neposlušná-korán 4:34). Obdobně Sahih Muslim 8:3432, Tafsir Ibn Kathir, Sahih Bukhari 5:59:459 (vše kapitoly islámského práva)

Islámské právo ale rozlišuje situaci, kdy je žena určena k dalšímu prodeji. V takovém případě je muslim povinen během znásilnění ejakulovat mimo pochvu (coitus interruptus), aby nebyla případným těhotenstvím znehodnocena její prodejní cena (islámské právo šaría Sahih Bukhari 5:59:459)

Jedná se základní kameny umírněného islámu. Obdobný postoj ke znásilnění zaujímají i arbitrážní islámské šaría soudy, které fungují VE VELKÉ BRITÁNII už od roku 1982 (!!!!). Podle šejka Maulana Abu Sayeeda, prezidenta britského Islámského šaría koncilu, který provozuje největší síť islámských soudů v Anglii, znásilnění v manželství nelze považovat za znásilnění, protože "žena je POVINNA VYHOVĚT ŽÁDOSTI O SEX a při vstupu do manželství s tím musela počítat." Nejpřísnější trest, jaký britský islámský soud za znásilnění manželky uděluje, je OMLUVA muže manželce. "A to musí stačit." dodává Sayeed.

Muslimské gangy znásilňující nezahalené bělošky nejsou novým jevem, pouze je zakázáno o tom hovořit. jediná zhemě, která se k romujto problému otevřeně vyjádřila, je Austrálie, kde loni v lednu astralský premiér Kevin Rudd vydal tiskové prohlášení, ve kterém oznámil, že ženy nelze bít a znásilňovat a požádal islámského duchovního z mešity v Melbourneo veřejnou omluvu. Šamir Abú Hamza ve svých kázáních veřejně obhajoval právo manžela vynutit si od ženy sex kdykoliv má chuť. Již v roce 2006 ale australský islámský duchovní Šejch Taj el-Din Al Hilali prohlásil, že ženy nezahalené islámským závojem jsou jako odhalené maso a není vina kočky, když jde a vezme si je. Vyjádřil tak podporu muslimským gangům, kteří v ulicích hromadně znásilňovali australské ženy.

http://www.usc.edu/schools/college/...

116 hlasů

Opět to máte zamíchané a neseriózní.
4:23 je zákaz incestu a smilstva obecně, a 4:24 je zákaz cizoložství.

Islamskému právnímu systému zjevně nerozumíte. Navíc,
"Sahih Bukhari 5:59:459 After the battle of Banu AI-Mustaliq the warriors wished to do coitus interruptus with the women captives, but the Prophet wanted them ransomed. He said, It is better for you not to go into them, for if any soul is pre-destined to exist, it will exist"

To^ v podstatě znamená, že bojovníci chtěli souložit se zajatýma ženami, ale Prorok řekl: Tak tohle ne.

Alespoň se Muslimské ženy ve VB nebojí mluvit o tom
jak se jejich manželé k ním chovají. To už je něco. A ano, co tím šejk myslel je to, že pojem znásilnění nemá právní podstatu závažného trestního činu pokud se to stane v manželství. Nicméně, existují pojmy (v Islamským právním systému) jako hirabah a sexuální autorita, které se dle mého minění dají aplikovat na jedince v rámci manželství. Ten osobní postoj šejka pak není něco co by se objevilo jen mezi lidmi Islamského vyznání.

http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a...
A vůbec, ve vyspělých ne-Islamských zemích neexistuje domácí násilí? Asi těžko, že?

24 hlasů

srovnávat domácí násilí v neislámských zemích s islámskými zeměmi je nemorální muslimský hnus.

1) domácí násilí je v kulturním (tedy křesťanském) světě trestné
v islámském světe nejen povolené, ale brané jak standard.

2) neporovnatelná čísla:
čísla z "moderní islámské země" Turecka: 42 % žen v Turecku se stává terčem fyzického nebo sexuálního násilí (…) Jedna ze čtyř vdaných žen, které jsou terčem násilí jsou zraněny tak, že to vyžaduje lékařské ošetření. Jedna ze tří žen, které čelí násilí ze strany manžela či přítele se pokusí o sebevraždu.

25 hlasů

*sexuální autonomie

21 hlasů

skvěly přispěvek , souhlas , dal jsem bod

28 hlasů

Muslimové, jak to bylo když Mohammed souložil se 6 letou a jaký vám dal k takové souloži návod? Jen se pochlubte .

44 hlasů

Mohammed nesouložil s Ajíšou v šesti letech, ale až v jejích devíti letech.

Do té doby pouze masturboval mezi jejími stehny: (Kitab Al-Taharah/Sahih Muslim 0566, 0567, 0568, 0570-72) Sperma z Mohamedova oděvu Ajíša smývala vlažnou vodou nebo zaschlé seškrabávala nehty.

K pohlavnímu styku došlo v jejích devítí letech (kapitoly z islámského práva šaría): Abu-Dawud 2:2116: "Ajíša řekla: Posel Alláhův měl se mnou pohlavní styk, když mi bylo devět." Abu Dawud 41:4915: "Pak mě přivedli k poslu Alláhovu (mír s ním) a on se mnou souložil. "

Sex s nezletilými dívkami upravuje korán 65:4. tento verš stanovuje, že: 1) je možné mít pohlavní styk s dívkami, které ještě neměly menstruaci, 2) je možné provdat dívky, které ještě neměly menstruaci, 3) při rozvodu dívky, která ještě neměla menstruaci, je možné ji znovu provdat až za tři měsíce po rozvodu.

http://www.usc.edu/schools/college/...

38 hlasů

To máte nějaké pomatené.
Za prvé, citací (údajných) Islamských účenčů s účelem 'dokazování/ukazování' Proroka Mohammeda jako úchyla možná tak docílíte toho, že tzv. extremisté s tím co píšete souhlasí a začnou propagovat snížení nebo zrušení min. věkové hranice (tam kde už existuje), což by bylo nemilé.
Za druhé, v Islámu je zřetelný důraz na sex po svatbě/v manželství, což by se dalo také vyložit jako kohabitace (ve smyslu soužití sexuálních partnerů beze svatby). Tak či tak, v Islamu existuje také důraz na svobodu dívek a žen v tomto a jiných věcech. 65:4 je ohledně rozvodů (o sexu v 65:1-4 nic není).
Téma o patriachální společnosti je pak téma které není jen o zemích Levantu a poblíž.

Také problém, víceméně globálně, je vynucená svatba (ať už po únosu nebo koupením které poněkud bývá následek hodnocení dětí a žen jako hospodářských statků) kde navíc v některých zemích je zřejmě používána část výkladu Islamu k obcházení stanovené min. věkové hranice státu. Co jsem četl, tak znásilňování není v Islamu ani morálně přípustné a/nebo omluvitelné, a je proti-právní.
Související problém je otroctví jako takové. Sice mnoho lidí není otroky dle právního řádu ale de facto otroci jsou, v počtu případech ve formě (ilegálních) pracovních táborů.

26 hlasů

Vysvětlete mi proč bělošky chodí na rande s barevnými muslimy?

57 hlasů

Evropa se musi ocistit. Ceka ji nova reconquista, novodoby boj puvodnich obyvatel proti agresivnim cizim etnikum.

79 hlasů

Nejdřív se ale Evropa musí očistit od páté kolony vetřelců. Vnitřní nepřítel je ten nejhorší.

46 hlasů

A někteří kluci se světlejším odstínem kůže zas třeba lákají dívky přes modelingové castings nebo internet, nebo zneužívají dívky se kterými jsou příbuzné. Ale vypadá to, že to v některých kruzích není považováno ani za morálně špatné pokud je penis dostatečně bílý.

24 hlasů

jo, a ještě spousta jiných věcí.
V ČR např. systémová nepřímá prostituce, neboli závislost žen na někom kdo má peníze a bydlení.
Nebo z věcí kteří byly v médiích (kvůli tomu že se na to naštěstí alespoň přišlo a že kvůli tomu byl soud) jako třeba zneužívání sirotků nemuslimskými 'bílými' Evropany.

32 hlasů

Tak přeceda tě zneužíval???A jak dlouho soudruhu?Celých 70 let?????A byl to utrčitě "Evropan" nebo ruský soudruh?

27 hlasů

A co kdyby? To tobě jsou oběti znásilnění k smíchu? Třeba kvůli tomu, že považuješ oběti znásilnění za děvky?

23 hlasů

Na to bude jednou trest smrti.

28 hlasů

Myslím, že podle Šária na to trest smrti jíž je.

26 hlasů

Tak ho provádějme ! Kterej barevnej sáhne na bělošku, ....

54 hlasů

Když 'bílej' sáhne na 'bílou' nebo 'nebílou' tak je to stejný trestní čin. Duh.

Btw, jak tak čtu tak do roku 2001 byl zločin vynuceného análního nebo orálního sexu klasifikován jako omezování osobní svobody. A dnes tu je trest za znásilnění nějakých 6 měsíců až 5 let. V případě že obětí je dítě, je trestní sazba 5 - 12 let. V případě, že oběť zemře následkem znásilnění, tak je sazba 10 - 16 let, což je skoro stejná sazba pro pachatele jako kdyby oběť byla zastřelena popravčím stylem.

24 hlasů

*do roku 2001 byl v ČR zločin

26 hlasů

trest smrti si zaslouzi ti, co je do zeme natahali a nadale je odporuji s dodatecnou sikanou domacich

104 hlasů

Naprostý souhlas. Ti musí jít před soud jako první.

45 hlasů

To by se rasistce stát nemohlo!

43 hlasů

Multikulti je sebedestrukce v rezii levicackych snilku v EU..
Kdyz se vrati dnes socialisticka Evropa do reality a prestane krmit cely svet plny premnozenych meneschopnych, v pohode se uzivi a prezije...Jinak pacha sebevrazdu a paradoxem je, ze to neni dobre ani pro ty, kteri nas muzou vystridat.

62 hlasů

přistěhovalce tu tahaji pravicove vlady a pravocovi kapitaliste, kteři v nich vidi levnou pracovni silu.oni a jejich rodiny pak zustavaji na socialce a mi pracujici je pak zivime.

36 hlasů

Jasně."Pravičák",jinak maoista Barroso,"pravicová" sociální demokratka Merkelová,"pravičák" socialista Sarkozy..... a kdo ještě???

28 hlasů

Máš to volako zmatené. Méně trávit na diskuzích, a více studovat. Blbci jako ty nelze více doporučit, než aby ve společnosti mlčel a poslouchal ty více obdařené.

Barroso byl maoista v čase jeho studentských let. Je členem Portugalské sociální demokracie, ta ale byla stranou socialistickou jen krátce po Karafiátové revoluci, od roku 1978 spolupracuje pravicovým Demokratickým a sociálním středem (po půl století fašizmu se v Portugalsku nikdo slušný k pravici nehlásí), v 80. letech PSD vstoupila do LI, skuteční socialisté PSD ve většině opustili , v polovině 90. pak LI zaměnila za CDI. PSD je členem Evropské lidové strany. Potud fakta o "maoistu Barossovi"

Sarkozy byl původně (před vznikem UPM) gaulista, tedy konzervativec, jeho politika nebyla nikdy socialistická, ke Gaulistické tradici patří přeci nacionalizace, státní regulace ekonomiky, na tohle nemají patent jen socialisté.

O Angele Merklové se už vyjádřil někdo jiná, je to, a vždy byla křesťanská demokratka.

K těm nekonečným blábolům o socialistické Evropě. To jsi usnul někdy v 80. letech, že? Poslední volby, stejně jako minimálně ty dvoje předchozí, pro socialisty nijak zvlášť dobře nedopadly.

28 hlasů

Ve Francistánu je levičák každej nezávisle na politické příslušnosti. :)

19 hlasů

Merkelová je z CDU, ale nenechte fakta vás jakkoli rušit ve vašem svatém rozhořčení...

Ale co takový David Cameron? http://www.telegraph.co.uk/news/new...

nebo Daniel Hannan, který ze samé zášti vůči EU a nutkání být vůči ní v opozici za každou cenu (naše Hradní bukvice to od něj zřejmě odkoukala) už totálně ztratil schopnost diferenciovat a stal se z něj muslimský apologet?

http://www.telegraph.co.uk/comment/...

http://www.telegraph.co.uk/comment/...

oba jsou důkazem že neslavná tradice appeasmentu má v Británii stále tuhý kořínek.

30 hlasů

Cameron je takový "ptravičák" asi jako Áda Hitlerů.Pán má evidentně ten správný třýdˇný a stranickí pohled na jakokoliv světovou problematiku...no nic,to chce klid a nohy v teple.
MASOVÁ islamizac eEvropy již dávno není problemem střetu nějaké "leviceů a "pravice".Vina je jednoznačně na levičácích,kteří začali rpeferovat "barevné" cizozemce,typicky muslimáky nad své vlastní spoluobčany,ovšem "pravicové strany" jim bleskurychle začaly zdárně sekundovat a v otázkách NAPROSTÉ muslimoservility již mezi "levicíů a "pravicí" není dávno žádného rozdílu.
Laboutristé,členění v británii tradičně k LEVICI otevřeně přiznali že dováželi po 8 let své vlády v Británii až půl miliónu muslimáků ročně jako své nové voliče a "pravičák" Cameron před volbami mimo jiné sliboval jak "omezí" imigraci.Tak "omezil".Dovezl za loňský rok do Británie o CELÝCH (!!!!) 6% méně NOVÝCH muslimáků než labouristé předloňského roku.

32 hlasů

Adolf Hitler si vždy hledal kamarády a spojence mezi pravicovými národními konzervativci, historická fakta svědčí o tom, že směřoval NSDAP k pravicovému pojetí fašismu, podobně jako to udělal jeho italský vzor (ten mimochodem kandidoval v roce 1926 na společných kandidátkou s Italskou liberální stranou, což byla ještě v 50. letech ta nejpravicovější strana italského politického spektra).

17 hlasů

Jsem stejného názoru.Přesto se stále objevují hlasy jak za všechno může jakási pravice,ne-li přímo ODS

30 hlasů

Já nevím, kdo to tady začal vykládat jako problém levice-pravice, když problém je dávno mimo jakékoli klasické politické dělení.

27 hlasů

kdyby byla Evropa v rukou levičackych snilku bych byl rad , ale ona je v rukou největšich dementu ze všech možnych politickych stran , to je snad zakladni předpoklad = bejt blbej jako trus , aby se někdo dostal na vlivny misto v EU

41 hlasů

Toto chování k ženám obecně je pro muslima nejen správné,čestné a zcela zákonné,ale pokud jde o ženy z řad PSŮ NEVĚŘÍCÍCH,nemá taková pro TYPICKÉHO "dobrého" muslima ani cenu špinavého hadru.S KAŽDÝM MUSLIMÁKEMN V EVROPĚ riziko násilné kriminality célené do našic h řad,tředy do řad původního evropského obyvatelstva jen DRAMATICKY POROSTE.Pryč s islámem,pryč s muslimáckým neřádským xindlem!

98 hlasů

§ 196 (2)

30 hlasů

a co tak § 241, 242 a hornického učně nepočítám.

26 hlasů

"To" máš již od přírody nebo se jedná až o následek nezřízeného a dlouhodobého užívání drog a pančovaného chlastu?

36 hlasů

To máš tatíčka politika, policistu nebo podnikatele, že Tě zákony nezajímají?

20 hlasů

Sympatický hoch na té fotce,hodně mi připomíná naše utlačované rómské spoluobčany.

61 hlasů

černej jako černej.

31 hlasů

Dyškrymynáce!

27 hlasů

Brychtovi kámoši v akci.

21 hlasů

To je obohaceni! Toto tam chybelo..
Muzou podekovat zmrdum z anglicke levice..
Ostatne jako vsude v EU, kde by si islam bez levicaku ani netukl....

68 hlasů

Rozhodně nejsem příznivec levice, ale v tomto ohledu mají na hlavě máslo jak ti nalevo tak ti napravo. Ať už jde o britské konzervativce, kteří snad jako jediní vyloženě prosazují rozšíření EU o Turecko nebo i jiné po Evropě jako Saddámem a Kaddáfím placený Haider nebo náš Hradní sebestylizovaný jediný skutečný pravičák, který všechno zná a všude byl.

30 hlasů

Autor by si mal do slovníčku multikulti výrazov napísať aj nový objav súdruhov z EU politbyra. Výraz "orientálny mačizmus" To my predsa musíme rešpektovať. Nie je to krása ??

40 hlasů

Verbež. Dvě rozdílné kultury, které vedle sebe nemají co dělat.

154 hlasů

Je to tak, ty bílé holky se neumí chovat.

25 hlasů

To se ale vůbec neříkalo v Evropě v 18. a 19. století když Evropské mocnosti vtrhly kam se jím zachtělo.

30 hlasů

Že je lepší kolonizovat než být kolonizován je snad jasné každému s výjimkou multikulti relativistů s nutkavým sebemrskačským reflexem.

19 hlasů

žijem ale v 21. stoleti a o tom to je , ať si žijou po svym u nich doma a nelezou po celym světe

37 hlasů

Nehledě na dějiny století dvacátého, to mluvíš o Českých vojácích v Afghánistánu a/nebo o tzv. nadnárodních korporacích?

25 hlasů

Ne ty muslimofilní kokoticko.Má na mysli 70 MILIÓNŮ muslimáckých primitivů v Evropě,kteří sice nic neumějí,jsou na to patřičně nadutí a PŘESVĚDČENÍ že jsou nadřazeni nám všem,"psům bnevěřícím" ale na druhou stranu jsou proslulí jen svojí vymatlaností a bezuzdnou agresivitou

39 hlasů

"primitivů v Evropě,kteří sice nic neumějí,jsou na to patřičně nadutí a PŘESVĚDČENÍ že jsou nadřazeni nám všem, ale na druhou stranu jsou proslulí jen svojí vymatlaností a bezuzdnou agresivitou"

Pěkně jsi popsal sám sebe. Také to zní jako popis tzv. pirátů silnic, neboli čůráků na automobilových kolech.

24 hlasů

Ve Francii 12-15 miliónů,v Británii 6-8 miliónů, v Německu 8-10 miliónů,ve Španělsku 5-10 miliónů,v Holandsku 2-3 milióny,stejně jako v Belgii........V Žádně západoevropské,jiho ani severoevropské zemi to není o mnoho lepší.PROČ takový rozsah?NIKDO,a nejméně odpovědné evropské úřady nemají ani ponětí kolik "rodinných příslušníků" vlastně ten který muslimák s sebou dovezl.Klidně si věř politicko korektním,úzkostlivě muslimoservilím údajům ryze muslimoservilní EU .MOHLO by ti být podezřelé už jen to,že unijní úřady již 20 let udávají STEJNÉ nebo jen nepatrně zvýšené počty muslimáckých kolonizátorů Evropy.Leč chytrému napověz.......

60 hlasů

Ve Francii je jich asi 6 mil., v Německu asi 4 mil. a těch zbylých 60 milionů (sorry, pominul jsem černo v Británii) je u nás a v Bosně?

26 hlasů

přesně !!!

42 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov