Výzva
Polsko: Ať USA posílí vojenskou přítomnost ve střední Evropě

22.03.2014 17:15

Spojené státy by ve světle krymské krize měly posílit svou vojenskou přítomnost v Polsku a dalších státech NATO ve střední a východní Evropě. Prohlásil to polský ministr obrany Tomasz Siemoniak. Washington je podle něj této myšlence otevřen. Podrobnější jednání však zatím nezačala.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Karel Musil (9 hlasů) 22.03.2014 17:34

    Doporučuji přečíst článek "Banderovské orgie na Ukrajině" na serveru...

  • Karel Musil (9 hlasů) 22.03.2014 17:42

    Poláci už mluví i za Českou republiku, která patří do střední a...

  • Marcel Duchamp (6 hlasů) 22.03.2014 17:36

    V žádném případě nesouhlasím s polským názorem řešit ukrajinskou...

  • Petr Vonásek (6 hlasů) 22.03.2014 22:46

    Polský žid chce zavléct Stření Evropu do války s Ruskem?

  • Thuan Ng (6 hlasů) 22.03.2014 18:17

    Kdyz se diva na Irak, Apganistan,Kosovo,clovek se domniva ze dira u...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

To je tak: Polaci maji rozum a Cesi jsou bolsevici. Polaci znaji zle Rusko a Cesi lezou Rusum do zadku, aspon tihle na intrnetu :))))

0 hlasů

Já bych nebyl až tak moc vztahovačnej

0 hlasů

To byly krasne casy kdyz jeste v zapadni nemecku zili statisice Americanu, bili, cerni, zluti a byli vsude kam clovek prisel.Slusni, hezky kluci a Nemcky s nima meli svoji radost. Zucastnovali se verejneho zivota v zemi. Pekny kontrast k ruskym Ivanum, zavrenych v kasarnach, bez penez a vychovani.

0 hlasů

Obyvatelé českého pohraničí zažili s amíky po roce 89 své - o jejich slušnosti můžeš tak vykládat pražákům. Dle příspěvku je jasně vidět, že v období studené války se nám tvrdě lhalo, viz svědectví Josefa Lustiga byl těžký nepoměr mezi počtem vojáků amíků a počtem rusů na cizích územích, byť nám krmili všichni uši o jaký se jednalo nepoměr - Josef Lustig to lhaní uvádí na pravou míru. Jinak věřím, že "Nemcky s nima meli svoji radost" a Josífek taky

2 hlasy

Dosť pochybujem, Lustig je tak škaredý žid, že ho ani do synagógy nechcú púšťať bez burky. :-)

1 hlas

Polský žid chce zavléct Stření Evropu do války s Ruskem?

6 hlasů

Politická garnitura Evropy,skládající se z maoistů,zhrzených fašistů a reformních komoušů,vyvolá v Evropě válku.Na Ukrajině předvedla Merkelová a spol tolik hnusu a fyzického zla,že ten záměr je zcela očividný a ani demagogické žvásty a novinářská idiotština to už nedokážou překrýt.Paralela s historií existuje,ale pouze v hlavách historiků....,fakticky jenom souvislosti v Hitlerovou rétorikou před II.sv.válkou.
Jedním z hlavních hybatelů genocidy je kníže,který těsně před začátkem odcestuje s početnou skupinou z havlistického chlíva do ůstraní.Ostatní darebáci,jako Štětina,Halík,Pehe,jsou jen fanatickými vykonavateli plánu,který je v plném běhu.Není,kam couvnout,už to rozehráli příliš jasně.Tolik lží jsem nezaznamenal v bolševickém tisku za celý život,co tady čtu denně.
Ti idioti,co chtějí na Putina se špuntovkou se bohužel nezmění,ale obhajoba banderovců,jejich instalace k moci,najímání snajperů,udržování revoluce v chodu za každou cenu,zednářská pyramida,jako velitelství ,ozbrojené a v NATO vycvičené lůzy z celé Evropy ,ti nám teprve předvedou co je to diktatura a semele to i užitečné idioty tady v diskuzi.Nikdo neuteče.Jenom ti,kteří to zavinili,ti zdrhnou,jako první.Tvořit vládu se samopalem a dýkou v ruce,místo hlasovacích lístků samopaly,ozbrojené přepady ve státních institucích,jsem nikdy v životě neviděl,tak jako všichni diskutující .....a přesto jsou schopni věřit polopravdám a demagogickým lžím,poslouchat neuvěřitelné plky "historiků na objednávku"Takto brutální nástup se neodehrál ani v Rusku v r.1917,i když jedině s tím to snese srovnání....
Nevzdělaní a zkorumpovaní novináři,pod vedením knížete a jeho bandy zavedou Čechy a jeho obyvatelstvo do naprosté zkázy.Už ukázali,co dovedou a stejně se najdou zhrzení frustráti,co jim odezírají z úst.Je to prostě nepochopitelné a moc smutné.Je prostě konec.Debilizace národa školstvím a umělým rozvrácením institutu rodiny ,likvidací živé kultury,nahrazené "legendami"pouťových atrakcí,což je bohužel také vlastně kultura nese svoje ovoce....a vypijeme si ty fekálie až do dna.O tom nikdo nepochybujme.Je pozdě.Jarinové a přidružená ,najmutá lůza mohou slavit vítězství.Já tu amíky nechci,protože tu samozřejmě nechci ani Rusa a už vůbec nepotřebuju,aby mi nějaký pomatený Polák,co čeká ve frontě,až ho pozvou na Bildeberk zřizoval nějaké cizí základny.To ať si postaví na těch jejich polnostech,stejně se to nedá žrát....

3 hlasy

Mne se Polaci desne libi. Za Adolfa vyrazili vojensky na Frydek. Ze. Adolf je za to pochvalil a vlada byla cela radosti bez sebe. A przident Adolfovi nabidl, ze az zautoci na sovety ( nikdo to ale jinak nevedel:):):), ze by sli s nima a zeby jako radi Ukrajinu. No Adolfovi kapli do noty. Za jejich iniciativu je pochvalil. No a za par mesicu ho Polaci meli u nich na nekolikalete navsteve :):):) I like them

1 hlas

..s ožralými polskými hulány pod šavlemi proti Putinovým tankům, jako proti Guderianovým na Westerplatte...

0 hlasů

Šimurdo, to už bylo lepší, když dobře vyzbrojené Československo všechno předalo Hitlerovi , Poláci jsou statečný národ, není na místě se vysmívat.

0 hlasů

Damo, tehy situace byla proste jina. CSR ? Polaci se snazili vlezt Adolfovi nekam. nakonec i zautocili na Frydek a nabidli mu pomoc az potahne na sovety a ze by jako za to radi Ukrajinu ( sen oppakovat risi od Baltu k Cenemu mori). Nemecko zabralo Rakousko. Slovensko zacalo pleticharit s Hitlerem. To jako mely Cechy a Morava valcit proti uz tehdy se rysujici Hitlerovo Evrope ? Moc se vam to nepovedlo, ale snaha se hodnoci. Ze. Polaci jsou skutecne statecny narod. Vtrhli nekdy 1920 na Ukrajinu. Tuchacevskij je vyhnal, obklicil Varsavu a malem je dorazil. Jenomze Stalin si uvedomil, ze by mohl byt ten marsal priste zvolen do cela statu a tak nedovolil jeho vojsku posilat zasoby a dopnky. No a oni se nakonec museli vzdat. 380 000 vojaku, nekteri teda utekli, cili odseli. No a zjistete si nekde, pro zajimavost, jakym zppusoben Polaci likvidovali ty zajatce, protoze se jich nakonec vratilo 160 000. Mozna jich par prebehlo, Tady vidite, jaci jsou bratri Polaci hrdinove. Dorazili i husity :):):) Jinak. Prvni pogromy na Zidy tesne pred w2 zacali prave v Polsku. To asi vite, ale taktne o tom mlcite :)

4 hlasy

no, no tak teď už nenávidí 51% chlapů ...

0 hlasů

Například:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Synagoga_v_Trutnov%C4%9B

Také v "Česku" před druhou světovou válkou.

Co se týče toho ostatního, pokud mluvíme o tom, že mezi mými biologickými předky jsou "Slezané" a že to ze mě dělá částečného Slezana, tak ani tak mě to zvláště nepojí k Polsku. Však i kdyby šlo o získání větší správní a správné autonómie, tak by to jistě nebyl jakýkoliv důvod na jakékoliv takzvané 'vyřizování účtu/ů'.

0 hlasů

Pokud by šlo o vyhlášení nezávislosti tak například mezi odůvodňování bych viděl věc ohledně vpádu do Iráku za účasti Polska, což sice nápodobně věc justiční ale i poněkud politická, zvláště pokud není úmysl umřít za nějaké něco, byť by to pochopitelně bylo poněkud něco jiného pokud by se tím soud, uznaný frakcemi kterých se to týká, zabýval.

0 hlasů

..Poláci jsou nejhloupější národ na světě...to není o statečnosti, to je o tupohlavosti, nikdo normální by na koni se šaclí nejel...akorát polští huláni na Westerplatte...při mém vysokoškolském studiu v NDR jsme z toho s Němci měli největší prdel...a po deseti pivech si hráli na polského hulána...

1 hlas

..jinak kapitulace s Nměeckem byla jediný normální krok...

0 hlasů

Ano, nejlepší je kapitulovat a kolaborovat. V tom jsou Češi mistři. Souhlasím s paní Novákovou, že si Poláci zaslouží náš obdiv. Mají totiž vlastnosti, kterých se nám nedostává - bránit svoji samostatnost a bojovat za svobodu. Vy jste typický příklad opaku - citují - "měl jsem se dobře za každého režimu". A co páteř? občas pobolívá?

0 hlasů

..ale já se měl fakt za komančů dobře..ale teď se mám teda líp...já to jen konstatuji....ti, co jen za komančů mektali, ti mektaj i dnes...ale tady na Valašsku se z politiky žít nedá...

0 hlasů

Simurda je naopak priklad velice flexibilniho cloveka bez vlastniho nazoru, ktery meni podle momentalni situace.

0 hlasů

Tak to máte spoustu společného.

0 hlasů

Je potreba posilit ekonomickou nezavislost na Rusku a predevsim zavislost na jejich nerostnych surovinach. Ve ctvrtek u Jilkove bylo videt u clenu "ruske" delegace velke zdeseni pri pripadnem omezeni obchodnich vztahu. Nemci to tak uz udelali a ve ctvrtek jeden z nejvetsich zbrojnich koncernu Rheinmetall rozhodl nestavet svoji fabriku v Rusku (kontrakt ve vysi 100mil.Euro). V patek nemecka vlada rozhodla nevyvazet nemecke zbrojni technologie do Ruska.

0 hlasů

Zbrojni technologie vyvazeji do Ruska ? A do Ciny to jde. Ze :):) Co je to za povidky ?

1 hlas

..to jsou všechno obchodní problémy německé vlády a jmenovaného koncernu...ne moje...

2 hlasy

To nejsou problemy. To je odpovidajici reakce.

0 hlasů

:))) odstoupení od kšeftu je problém odstupujícího...je jedno, jakou si k tomu najde záminku...:)))..jsi mne rozesmál....

3 hlasy

Kdyz prodavajici odstupuje od smlouvy, pak to asi nebude problem prodavajiciho, ale muze to byt problem pro kupujiciho. Mozna to jeste neni jasne v Roznove, ale u byvaleho komunistickeho namestka fabriky Simurdy se to pochopit da.

0 hlasů

..v oblasti zbrojních zakázek určitě:))))))..nikdy jsem nebyl náměstkem....

0 hlasů

Kdyz se diva na Irak, Apganistan,Kosovo,clovek se domniva ze dira u pr... Amiku neni nejbezpecnejsi ukryt pro ritovlezence vsech druhu sveta

6 hlasů

Měli bychom bojkotovat všechny Ruské výrobky které se u nás prodávají. Nemyslím jenom bábušky a čepice. Zvýšenou americkou přítomnost asi neuvítá mnoho lidí ale je pořád lepší mít tu americkou než jednou tu ruskou.

3 hlasy

To myslite vazne ?

1 hlas

Ale nemusím přestat číst Dostojevského a Tolstého, paní - že ne? Nebo snad taky??

A kuře a la Stroganov taky nahradit tatarákem?

4 hlasy

A co bude s Ruským vejcem-jíst či nejíst??

0 hlasů

Tatarak je podle vas americke jidlo? Po americky viete?-)

0 hlasů

Trochu po americku viem :):):) Jejich blafy jsou ale des, vyjma dinneru se steakem za 2800 USD. Tak to jde jist.
Howdy :)

0 hlasů

Tatarák je, mám za to, prapůvodně tatarské jídlo. A Tataři to Rusům zatápěli jen což! - Americké jídlo není moc k jídlu...

0 hlasů

Tatari zatapeli Rusun ale na Ukrajine :):):) Ale nakonec sli do kyticek. Byli totiz jakasi posledni vlna Zlate hordy. vedi ? Mezitim radili ii Tatarini. Potom se objevili az Turci a zasvinili Afriku( Persany a okoli) a vlastne cely svet islamem. Ovsem, pro cechacka je lepsi islam, nez Slovan rusky. Jasne. Komplex.

2 hlasy

Nevim, jestli je to puvodne tatarske jidlo. Ale moc dobre si pamatuju ruzne prikazy a doporuceni, kdyz byl Rus docasne na ceskoslovenskem uzemi. Taky si pamatuji tehdejsi uroven stravovani.

0 hlasů

Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!

2 hlasy

To je prave styl argumentace bolseviku a ruske pate kolony - spojovat nespojitelne a nikdy nevyrcene. Nikdo tady nepsal, ze chce stavet protiraketovy destnik kvuli komunistickym skolnim jidelnam.

0 hlasů

Dobře, ale že bych kvůli blafům v komunistických školních jídelnách dnes (!) stavěl americký radar v Brdech... :)

2 hlasy

Ten blb chce vyprovokovat další válku.

5 hlasů

Jezisi. A ktereho blbba maji na mysli ? Je jich nejak moc, ja osobne ztracim prehled.

0 hlasů

V tom pripade by Evropa se stala nejdrive radioaktivni popelnici

0 hlasů

Poláci už mluví i za Českou republiku, která patří do střední a východní Evropy, aby i u nás USA zvýšily vojenskou přítomnost, popř.zde zřídily svoji vojenskou základnu? Možná by si měli hlídat vývoj na Ukrajině, která jim kdysi zčásti patřila.

9 hlasů

Kde byli ti hrdinove v 1938 a 1968?

3 hlasy

Na Vietnamce se v dějinách docela vyznáš, Thuan Ngu! ;) Odkudpak že jsi? ;)

0 hlasů

Na vas 2X kaslali ,a vy jste porad ngu ngoc vlezt do jejich r*ti a se stali kartou v jejich mocenske hre proti jinym.

1 hlas

Nevěřím, že jsi Vietnamec.

0 hlasů

To je znama postavicka z vecernicku - Rakosnicek:-)

0 hlasů

a v zadnem pripade neni nici zbabely patolizal a ritovlezenec

1 hlas

V žádném případě nesouhlasím s polským názorem řešit ukrajinskou krizi silnější amerikanizací Střední Evropy a novými závody ve zbrojení. Putina si musíme tady v Evropě vyřídit jinak, po demokraticku - tzn. tím, že ho budeme fuckovat, smát se mu a ignorovat to jeho třískání šavličkou. Stranit se Ruska, nekupovat ruské výrobky víc než je nutno, kašlat na něj, seč to jde.

V Paříži v 19. století kdosi charakterizoval polskou povahu takto: "Ukaž Polákovi propast a on do ní skočí." :)

6 hlasů

V podstatě souhlas. Ale nikdo z EU nedávno neposílilo svou flotilu (v Černém moři) o skoro sto lodí, potažmo jakoby jíž závod začal, bohužel.

0 hlasů

Pochopitelně, když je plán ty lodě rozebrat, respektive recyklovat, či podobně, tak by to bylo něco jiného.

Co se týče Černého moře, když se podíváte na mapu vidíte kdo jakoby hraničí s Černým mořem, členy NATO, Ukrajína, Rusko a Georgie. Potažmo blokování průplavu sice blokuje využití té flotily jinde ale zároveň je potom z Velké části jen NATO kolem.

0 hlasů

No Nemci se snazi vypudit amiky ze sve od roku 1945 :):):) Na druhe strane pritomnost amiku, udajne jako protivaha proti agresivni politice SSSR prinesla to, ze Nemci ac uz v Evrope zase hegemon, tak jenom tak opatrne. Take musime chapat byznys. US senat vzdy chvali money na zbrane a udrzovani vojenskeho kontigentu v Nemecku. protoze si ten senat prece dosazuji prave ti dodavetele. At letadel, tanku, raket ci ponozek. No a je alespon prace. Jinak by to dodavali Cinane. Ne ?
Nic proti americke pritomnosti v Evrope. Ale do Cech zatim nemusi :):):) Uz v Cehach byli, v Sudetech, protoze to byla Rise, ale vymenili to se sovetama za Rakousko. A Rakusanum to proste za vse co ucinili kotline ceske, proste nepreji :):):)

0 hlasů

Mně osobně více než základna/y vadí atomovky na území SRN ale i věci ohledně dohodnutého eventuálního využití SRN, však také chápu, že oddělený systém v případu extrémní nouze, do čehož by někteří asi zahrnovali vpadající voj a nedostačenou obrannou linii-frontu.

0 hlasů

Hned jdu zastavit plyn, jsem vlastenec,

0 hlasů

Nesouhlasim. Mate pravdu, ze je potreba dusledne pracovat na snizovani energeticke zavislosti na Rusku. Napr. CR musi rozsirit Temelin s vyloucenim ruskych firem. Vedle toho je ale potreba posilit americkou vojenskou pritomnost. Bud budovanim protiraketoveho destniku nebo vybudovanim americke letecke zakladny na uzemi CR.

0 hlasů

Boze muj. To voni myslej vazne ? Nebo maji radi srandicky ?

0 hlasů

Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!

0 hlasů

K americkému deštníku není nejmenší důvod. To jsou jen McCainovy kyselé hrozny (doufám!). Tohle nemá žádnou logiku. Jestli je Střední Evropa tak slabá, že bez amerického deštníku nemá šanci, to ať ji Putin rovnou schramstne... To by opravdu nestála za fajfku tabáku.

2 hlasy

Doporučuji přečíst článek "Banderovské orgie na Ukrajině" na serveru Prvnizpravy. Je s podivem, že to nevadí právě Polákům, kterých Banderovci zavraždili skoro 100 tisíc, spolu ovšem s Rusy, Židy a také Slováky, když se probíjeli už po válce na západ i přes naše území. Bandera pak našel útočiště v Mnichově! Co kdyby nám o tom řekli naši zpravodajové na místě?.

9 hlasů

Když Rusko přebírá armádu Ukrajíny, tak co se jako má nasazovat? Nebo to je nějaké takové, že vláda Ukrajíny má ty bandy jako nějakou SS? A pokud, tak jak my můžeme vědět, že vláda Ukrajíny nejsou rušští agenti připravující nějaký causus belli?

0 hlasů

Už jen zvací dopis sepsat....

5 hlasů

Sepsut ?

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov