Válečné bubny
Provokativní manévry NATO u Ruska. Drahé rychlé síly

10.11.2014 06:30 Analýza

Východní Evropa jako sud s prachem? Severoatlantická aliance přemýšlí o "provokativních" akcích vůči Moskvě. Poprvé možná uskuteční velké vojenské manévry ve východní Evropě - a tím v hraničních oblastech s Ruskem. Plánované jednotky rychlého nasazení NATO budou pro členské země velmi drahou záležitostí, říká německý generál Hans-Lothar Domröse.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Rozlil (21 hlasů) 10.11.2014 07:27

    Muzes taky s tvym debilnim prispevkem vysvetlit kam na zapad Rus...

  • Pavel Kolář (19 hlasů) 10.11.2014 07:56

    Cože to říkal o víkendu Gorbačov? Na eskalaci nynějšího napětí má...

  • Petr Kica (18 hlasů) 10.11.2014 07:32

    No jo ,to je logické... při těch stovkách základen co mají Rusové po...

  • Marcela Novotná (16 hlasů) 10.11.2014 09:08

    120.000 demonstrujících v Bruselu bylo 6.11.2014 brutálně rozháněno...

  • Jan Novák (15 hlasů) 10.11.2014 09:44

    Před 89 rokem bych dal za USA krk a Sověty jsem nenáviděl. Dneska...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Hans-Lothar Domröse,nejen to,jak uvažuje,ale i jeho vzhled připomíná šílence a navíc alkoholika.Výraz očí prozradí o člověku hodně - toto je fanatik a blázen.
Na všech fotografiích vypadá,jako když si právě šlehnul.

0 hlasů

Jděte k čertu, Hemenexi. Když něco nejde vám a vám podobným pod nos, hned se to snažíte shodit Rudým právem a podobně. Redaktor Petr Podaný jen nazývá věci pravým jménem, toť vše. I proto, jak sleduji, patří jeho články k nejčtenějším na webu Týdne. naopka vaše řvásty v diskusi podpoří jen dva nebo tři zoufalci vám podobní.

2 hlasy

Pardon, nedoptaření v umístění, to byla odpověď Hemenexovi.

0 hlasů

Co tedy říká Gorbačov? Cituji:

Téma "rozšiřování NATO" vůbec nebylo projednáváno a v těchto letech nebylo předloženo. Říkám to s plnou zodpovědností. Ani jediná východoevropská země toto téma nezvedla, dokonce ani po zrušení Varšavské smlouvy v roce 1991. Západní představitelé je také nepředložili. Bylo projednáváno jiné téma, které jsme předložili: Zajistit, že vojenské struktury NATO po sjednocení Německa nepostoupí a dodatečné ozbrojené síly aliance nebudou umístěny na území někdejší NDR. Bakerovo (tehdejší americký ministr zahraničí James Baker - KD) prohlášení bylo učiněno v této souvislosti, zmíněné ve Vaší otázce. [Bývalý německý kancléř Helmuth] Kohl a [bývalý ministr zahraničí Hans-Dietrich] Genscher o tom hovořili.

Vše co bylo nutné a potřebné udělat k upevnění politického závazku bylo uděláno. A splněno. Dohoda a konečné závěrečné vypořádání s Německem říká, že ve východní části země nebudou vytvořeny žádné nové vojenské struktury; nebudou rozmístěny dodatečné jednotky; nebudou tam umístěny žádné zbraně hromadného ničení. Celá ta léta to bylo dodržováno. Takže nepředstavujte Gorbačova a tehdejší sovětské představitele jako naivní lidi, které si Západ otočil kolem prstu. Pokud tu byla naivita, bylo to později, když se téma objevilo. Rusko na počátku nevzneslo námitky (zvýraznil KD).

Rozhodnutí USA a jejich spojenců rozšířit NATO na východ bylo v zásadě přijato v roce 1993. Označuji je za velký omyl od samého počátku. Bylo to určitě porušení ducha (zvýraznil KD) prohlášení a záruk, které jsme dostali v roce 1990. Co se týče Německa, byly legálně zakotveny a jsou dodržovány."

http://www.blisty.cz/art/75163.html

3 hlasy

14. 5. 2014
Mýtus závazku nerozšiřovat NATO na východ
Karel Dolejší

To, že NATO vůbec přežilo studenou válku, považuji za chybu a názornou ukázku fungování Parkinsonových zákonů. Stejně tak jeho neřízené rozšiřování na východ zajšťované zejména polskou a pobaltskou lobby ve spolupráci s NATOidními byrokraty.

Když však Moskva a ti, jejichž vyjádření jsou od moskevských nerozlišitelná bez použití elektronového mikroskopu, hovoří o rozšiřování NATO, vyprávějí jiný příběh, než příběh lobbování a setrvačnosti vojenské byrokracie v Bruselu. Je to příběh o zradě a porušených závazcích.

A tento příběh je s největší pravděpodobností úplně vymyšlený.

První verze legendy říká, že západní mocnosti během jednání s Michailem Gorbačovem o sjednocení Německa závazně slíbily, že se NATO nebude rozšiřovat dále na východ za hranice bývalé NDR. V originální smlouvě 4+2 ovšem není jediný řádek, který by tuto verzi potvrzoval.

Druhá verze říká, že se sice nic nezapsalo, ovšem byla uzavřena "džentlmenská dohoda" ohledně této záležitosti.

Rusko s jeho úctyhodnou diplomatickou tradicí a historií samozřejmě musí vědět, že žádný jednotlivý politik demokratické země, byť sebevýznamnější, by nemohl na svůj stát uvalit takové omezení bez psané a ratifikované smlouvy.

Kromě toho bývalý americký velvyslanec v SSSR Jack Matlock, vysoce kritický k politice současné administrativy vůči Rusku, byl nedávno listem Komsomolskaja pravda požádán, aby napsal článek o kauze údajného slibu, jenž měl být učiněn během jednání v letech 1989-1990.

Matlock k tomu uvádí:

Všechny diskuse v roce 1990 týkající se rozšiřování NATO se odehrávaly výlučně v kontextu území bývalé NDR.
Výsledkem byla dohoda, že NDR bude spadat pod jurisdikci NATO, ovšem nebudou zde rozmístěni jiní, než němečtí vojáci. Sovětští diplomati, kteří vyjednali tuto smlouvu, od té doby tvrdí, že nikdy neuvažovali o jiném závazku ohledně nešíření, než který zahrnoval NDR.
Rozhovory probíhaly v kontextu Maltského summitu Bushe a Gorbačova v roce 1989. To znamená: SSSR v satelitních státech nepoužije sílu a USA "toho nevyužijí". To však nebyla smlouva zavazující další administrativy. Závazná smlouva je smlouva 2+4, která byla dodržena. "Jsem si jist, že kdyby byl Bush znovuzvolen a Gorbačov zůstal prezidentem SSSR, nedošlo by v jejich funkčním období k rozšiřování NATO. Ale i formální smlouvy jsou podřízeny principu "rebus stantibus"." Když se Sovětský svaz v důsledku pokusu konzervativních sil o puč rozpadl, změnily se drasticky i okolnosti let 1989-1990, uvádí Matlock.

Podle Matlocka USA i poté preferovaly projekt Partnerství pro mír před pokusy rozšiřovat NATO o další země. To však neuspokojovalo východoevropské země z bývalé sovětské sféry vlivu, které si přály silnější záruky.

Tolik co možná nejstručněji k ruské Dolchstoßlegende, která je dnes propagandisticky využívána k ospravedlňování ruského zahraničněpolitického revizionismu.

http://www.blisty.cz/art/73201.html

0 hlasů

No a pak kdo se sere ?

0 hlasů

"Provokativní manévry NATO u Ruska."

Nemohli by Rusi udělat přátelské manévry na Kubě? To by se z toho ta opice zbláznila.

8 hlasů

Koukám, že místní "domobrana" maká jak vzteklá. Ovšem huba je prozradí...

2 hlasy

mam radeji civilizovane USA nez CCCP

2 hlasy

Civilizovane? jsi napsal? hmhm!!!

6 hlasů

Dnes tady má Putin mimořádně hodně svých soudruhů a trollů.

2 hlasy

Milouš Jakeš alias Vlastík Smutný(ex-emfelix) opět v TOP 5. :o)

1 hlas

Milouš Jakeš alias Vlastík Smutný(ex-emfelix) opět v TOP 5. :o)

0 hlasů

Na tohle se NATO připravuje o tomhle se v českých mediích nedočtete vůbec:

Tisíce francouzských farmářů zaútočily na vládní budovy po celé Francii kvůli sankcím proti Rusku a levným dovozům, když se zhroutily ceny obilovin, mléka, ovoce a zeleniny. Zavážely vše tunami hnoje, brambor, rajčat, dýní a mrkve, zapalovaly auta a pneumatiky...!!!!!!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2822120/French-farmers-dump-hundreds-tonnes-manure-streets-spray-city-building-slurry-day-protest.html

12 hlasů

Sovětský svaz podle ruského prezidenta Vladimira Putina neudělal chybu, když v roce 1939 podepsal smlouvu o neútočení s nacistickým Německem (více v článku Na paktu Ribbentrop-Molotov nebylo nic špatného, prohlásil Putin).

Německo mělo k Rusku vždy blízko. Platilo to i ve 20. století. V době, kdy bolševické Rusko sklízelo opovržení ostatního světa za zvěrstva, která se stala za revoluce a potom za občanské války, mu podalo ruku Německo. Berlín, který podle mírové smlouvy z Versailles nesměl mít velkou armádu, mohl podle smlouvy z Rapalla, uzavřené v roce 1922, cvičit svou armádu – reichswehr – v Rusku. Na tamních vysokých školách se vzdělávali němečtí důstojníci. V okolí Kazaně byla zřízena cvičiště pro výcvik německých tankistů, letců a chemiků. Spolupráce probíhala až do roku 1933. Zařizovalo ji 4. oddělení generálního štábu Rudé armády, to znamená rozvědka GRU.
Tajné rozhovory Moskva-Berlín

Sovětskému diktátorovi Josefu Stalinovi příliš nevadil nacista Adolf Hitler. Podle ruského historika Borise Starkova se v letech 1933–1936 snažil začít s ním rozhovory, a to jak diplomatickými, tak poloilegálními kanály.

„Stalin dobře chápal, že Německo ekonomicky převálcuje SSSR, zvláště pak v moderní výzbroji,“ tvrdil Starkov. „Stalin se bál Německa, a proto se snažil s ním navázat co nejlepší kontakty a spolupracovat s ním. Věděl, že Hitler má namířeno proti Rusku, a chtěl ho přeorientovat k útoku na západ.“

Dokonce spolupracovaly rozvědky obou zemí, abwehr a GRU. Jejich cíl byl stejný: Polsko, které oběma diktátorům leželo v žaludku.

V prosinci 1936 nařídil Stalin, aby výzvědná síť v Německu zamrzla. „Stalin se obával, že by rozvědka mohla přijít na jeho tajné rozhovory s Hitlerem, a proto ji nechal zlikvidovat,“ konstatoval Starkov. „Osud těchto rozvědčíků byl tragický. Rezidenti byli později pozváni do Moskvy a zastřeleni, nebo posláni do lágrů, obyčejní rozvědčíci šli do lágrů, nebo byli převedeni na hospodářskou práci. Část rozvědčíků předala NKVD v letech 1939–41 gestapu. Na část spolupracovníků zapomněli. Například skupinu Schultze-Bolsena a Hartecka ponechali osudu.“

O jednání Německo-SSSR sovětští diplomati nevěděli. To byla záležitost Besonova z obchodního oddělení a tamního rezidenta Vladimira Zarubina, známého pod pseudonymem Rudolf. Všechny tyto kontakty zprostředkovával šéf bezpečnosti Lavrentij Berija přes NKVD a gestapo.

Když přišel v roce 1936 Besonov jako nový obchodní představitel do Berlína, podepsal pouze obchodní dohody. Ale v prosinci 1936 dal ministru financí Hjalmaru Schachtovi najevo, že je zplnomocněn jednat i o politice. A tak začaly i tyto rozhovory. V únoru 1937 dokončili první projekt smlouvy.
Pakt Ribbentrop-Molotov

O spojenectví s Moskvou se v roce 1939 ucházely Paříž a Londýn. Avšak Sověti s jejich představiteli jednali velice vlažně. V záloze totiž měli vážné rozhovory s nacistickým Německem.
Podpis paktu o neútočení. Sovětský ministr zahraničí Vjačeslav Molotov (vpravo) a jeho německý protějšek Joachim von Ribbentrop (vlevo) při podpisu paktu o neútočení 23. srpna 1939 v Moskvě. Uprostřed se usmívá J. V. Stalin.

Podpis paktu o neútočení. Sovětský ministr zahraničí Vjačeslav Molotov (vpravo) a jeho německý protějšek Joachim von Ribbentrop (vlevo) při podpisu paktu o neútočení 23. srpna 1939 v Moskvě. Uprostřed se usmívá J. V. Stalin.

Německý ministr zahraničí Joachim von Ribbentrop přiletěl do Moskvy a po jednání se Stalinem a jeho ministrem zahraničí Vjačeslavem Molotovem podepsal 23. srpna 1939 smlouvu o neútočení a rozdělení sfér vlivu. Do historie vešla jako pakt Ribbentrop-Molotov.

Smlouva měla tajný dodatek týkající se právě sfér vlivu. Podle něho se počítalo s rozdělením Polska. Německá armáda tam vpadla 1. září, Rudá armáda zahájila obsazování jeho východních částí o 17 dnů později. V archivech se dochovaly dojemné snímky o sbratřování německých a sovětských vojáků.

Podle této dohody mohli Sověti opanovat pobaltské státy Litvu, Lotyšsko a Estonsko.
Normální styky gestapo-NKVD

V polovině třicátých let získal Berlín od Rusů podrobnosti o táborech nucených prací, známého „souostroví gulag“. Nacisté podle nich organizovali a vylepšovali koncentráky.

Zdroj: http://technet.idnes.cz/ribbentrop-molotov-042-/vojenstvi.aspx?c=A141106_181522_vojenstvi_kuz

1 hlas

Zatím co Rusko u hranic se sousedními státy provokuje neustále, tak se "Poprvé možná uskuteční velké vojenské manévry ve východní Evropě - a tím v hraničních oblastech s Ruskem.", jak uvádí sám autor. Čtete dobře: POPRVÉ...
Tak kdo zběsile buší do válečných bubnů ?

4 hlasy

Rusko u hranic se sousedními státy, tedy u SVÝCH hranic.....

3 hlasy

Rusko provokuje i u hranic států, se kterými nesousedí. Kdo chce pochopit tak pochopí, což není bohužel váš případ...

2 hlasy

Reagovala jsem na váš příspěvek, kde jste psal "...Rusko u hranic SE SOUSEDNÍMI státy..", pokud jste chtěl říct něco jiného, než jste napsal, naučte se vyjadřovat.

1 hlas

Naučte se chápat vážená. Obrat "i u" je v češtině celkem běžný ...
Mimochodem, NATO také uvažuje o cvičení u SVÝCH hranic.

0 hlasů

Hrozila srážka s civilním letadlem
Zpráva mimo jiné upozornila na přelet ruského pozorovacího letounu nad Baltem z března. Stroj se dostal nebezpečně blízko civilnímu letadlu se 132 lidmi na palubě, které vzlétalo z Dánska. Autoři zprávy uvádějí, že se stroje málem srazily. Ruské letadlo nemělo zapnuté signalizační zařízení.

Mezi dalšími závažnými případy figuruje únos estonského agenta v pohraničí s Ruskem, cvičení, při němž ruské síly simulovaly bombardování dánského ostrova, nácvik raketového útoku Ruska na USA a Kanadu, ale také radarové zaměření ruského letounu kanadskou válečnou lodí v Černém moři a nezákonné narušení švédského vzdušného prostoru americkým letounem, který unikal ruským strojům.

ELN podotkla, že vzdušné síly Ruska a NATO se i po pádu Sovětského svazu na počátku 90. let navzájem běžně testovaly vysláním svých letadel do blízkosti mezinárodních hranic. Letos vzrostl počet těchto letů, a navíc se aktéři chovají riskantněji. Obě strany se vzájemně viní z provokací. Rusko tvrdí, že svými lety reaguje na provokaci NATO na Ukrajině. NATO poukazuje na ruské vojáky a armádní techniku v této východoevropské zemi.

ELN hovoří pouze o nejvážnějších případech, protože jen letouny NATO vzlétaly v letošním roce k ruským strojům u hranic už více než stokrát. To je třikrát víc než loni.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/353021-rusko-a-nato-se-nebezpecne-otukavaji-evropa-pada-do-bezpecnostni-krize.html

2 hlasy

"Válečné bubny: NATO plánuje provokativní manévry u Ruska. Drahé rychlé síly..."
Výživný titulek jak z úvodníku Rudého práva před padesáti lety...
NATO prostě zjistilo na příkladu Krymu, že na rychlou ruskou invazi není vůbec připraveno. Akce budí reakci, naivita a důvěra není na místě. Rusko haraší zbraněmi u svých hranic, zvyšuje počty přítomných vojáků a horečně zbrojí, zbrojní průmysl jede na plné obrátky. Vždy v historii to znamenalo, že se dotyčná země chystá na válku a dělá si zuby na své sousedy. Současně se ruská propaganda snaží vybičovat nacionalismus obyvatelstva na maximum. Říkají tomu sice vlastenectví, ale vše to silně připomná situaci a náladu v nacistickém Německu před válkou. Současně se tisíce ruských agentů snaží ovlivnit veřejné mínění na západě. Vůbec se západu nedivím, je to jen adekvátní reakce na ruskou expanzivní politiku současné doby. Vše se pohybuje v kruhu a lidstvo je zřejmě nepoučitelné...

3 hlasy

Hemenexi, ty jsi vůl jako dělo! Kdybys byl alespoň trochu při smyslech, tak bys věděl, že tempo zbrojení po II.sv.válce udávaly USA. SSSR se pouze snažil držet krok. To není z mé hlavy idiote, to říkají samotní zločinci - bývalí ředitelé a vysocí funkcionáři v dokumentárním .ořadu "Tajné války CIA". A jak vidíš, tak je tomu dodnes. USA vydává na zbrojení nejvíce. To tedy podle tebe znamená, že se hnUSÁci chystají na válku už od skončení poslední světové války. Není to Rusko, kdo svými vojenskými základnami obkličuje hnUSÁky, ale je to zcela naopak. A Rusko na to musí adekvátně reagovat, neboť hnusáci už mnohokráte dokázali uskutečnit agrese do zemí, jež se nechtěly podřídit jejich diktátu a to dokonce i za sprostě vylhaných důvodů! Kdyby ti toto vysvětlení nestačilo, tak se podívej na zlomek sviňáren hnUSA:
https://www.youtube.com/watch?v=0Ce1U5LEhkY
a kdyby ti to bylo málo, tak si udělej čas na dokument "Tajné války CIA", což není komunistická propaganda, ale dokumentární pořad francouzské produkce, kde autenticky vypovídají bývalí ředitelé a vysocí funkcionáři o praktikách zločinecké CIA. Tam z úst kompetentních zaměstnanců CIA uslyšíš, kdo vyvolal studenou válku a kdo určoval tempo zbrojení. Upozorňuji tě, že to SSSR nebyl. A když to říkají Američané sami o sobě, tak to bude pravda.
https://www.youtube.com/watch?v=g2_dzuljlzM

10 hlasů

Jste lhář a naprostý ubožák.

2 hlasy

A vy jste chlap a ne ženská!

0 hlasů

Ja si myslim, ze se muzem v klidu posadit a cekat jak ovce.. Ono nejen ze se neustale reje do Ruska, ale ona uz i Evropa podporuje vznik Palestiny v cele s Hamasem.. Izrael se tim ocitne v bezvychodne situaci a vezte, ze Izrael je jeden z prvnich statu, ktere ma smernice na preventivni jaderny utok.. To z jedineho duvodu.. Zide budou posledni, kdo opusti tento svet.. Jenze aby jste toto dokazali pochopit, museli by jste vedet, kdo je onen "Hospodin".. Doufam, ze odpovedi Izraele bude zvoleni strany SAS do cela parlamentu..

A ja s tim souhlasim, zadnej pohanskej neznaboh nebude "Vyvolenym" diktovat co maji a co ne.. Jedine, ceho se zapad sam dopousti je, radikalizovani vlastniho obyvatelstva..

2 hlasy

http://www.novinky.cz/komentare/353022-ocima-sasi-mitrofanova-co-ho-znal-celej-dlabacov.html

Přiznal také, že tvrzení kremelské propagandy, že mu Západ slíbil nerozšíření NATO, je lež, tudíž že i jeho západní partneři drželi slovo.

2 hlasy

cituji:".....Řečnicky to postavil první a poslední prezident SSSR na výzvě vrátit se ve vztazích mezi Ruskem a Západem k časům, kdy byl ve funkci on. Tehdy jsme se dokázali dohodnout a dohody jsme plnili, vzpomínal. Přiznal také, že tvrzení kremelské propagandy, že mu Západ slíbil nerozšíření NATO, je lež, tudíž že i jeho západní partneři drželi slovo."!!!!!!!!!!!!!!!

2 hlasy

Tady máš ty lhářko přímo z tisku co řekl Gorbačov o dodržení slibu západu:
>Podle Gorbačova porušil Západ, a především Spojené státy, své sliby z roku 1989, prohlásil se za vítěze studené války a pokusil se těžit z ruské slabosti. Jako příklad uvedl někdejší sovětský prezident východní rozšíření NATO, rozpad Jugoslávie, neuskutečněný plán na vybudování prvků americké protiraketové obrany ve střední Evropě a války v Iráku, v Libyi a v Sýrii. "Události posledních měsíců jsou důsledkem krátkozraké politiky a ignorování zájmů partnerů," řekl Gorbačov s poukazem na krizi na Ukrajině. Už před cestou do Německa bývalý sovětský prezident uvedl, že ukrajinská krize je vhodnou "záminkou" pro Spojené státy, aby kritizovaly Rusko, a podpořil politiku ruského prezidenta Vladimira Putina.<
Lhářko!!!!

5 hlasů

Ty slepice, lžeš, jako když Rudé právo tisklo, nebo neumíš číst. Gorbačov naopak říkal, že západ nedodržel to, co slíbil a NATO se začalo roztahovat dále na východ. Jestli neumíš číst, tak požádej někoho kdo umí, abys nekdákala takové nesmysly!

9 hlasů

Jste naprostý vůl, zde je důkaz:

http://www.blisty.cz/art/73201.html

1 hlas

Soudruhu Votrubo, je někde nějaká smlouva? Není, že ano. Zatímco smlouva u tom, že Rusko bude respektovat územní celistvost a hranice Ukrajiny existuje. Jen tolik k nesmyslům,které vykládá s. Gorbačov

2 hlasy

Bratře Mrázku, zřejmě také neumíš číst. Nikde se nezmiňuji o smlouvě, ale o slibu. Jestli tím respektováním územní celistvosti máš na mysli Krym, tak plácáš nesmysly. Na Krymu se samotní občané v referendu vyjádřili, jestli chtějí patřit pod Ukrajinu. Výsledek byl ten, že řekli rázné NE! Srovnej si to s Kosovem!

4 hlasy

Opičák prostě bude provokovat, dokud se mu nepodaří spustit WWIII.

8 hlasů

NATO nutně potřebuje vyprovokovat RF. Musí na někoho svést nepovedený ukrajinský puč.
Přemýšlím, kdes e NATU v poslední době státní převrat povedl. Nikde, ale za to za ideály NATO zemřeli milióny lidí.

13 hlasů

NATO snad nemá problému víc než dost po celém světě? Po bezprecedentních zásazích v severní Africe a vyvolanou migrací utečenců, devastovaný Afghánistán.
Státy NATO vyzbrojovaní bojovníci ISIS, cíleně destabilizující situace v Ukrajině a nastupující další vlna krize, spojená s nestabilitou EU, jsou jen některé krizové situace, kdy se NATO zpronevěřilo svým ideám. Nyní mají generálové z velení NATO chuť na válečnou hru v realitě.
Zaštiťování se ochranou principů demokracie a svobody je pokrytecké hazardování se životy a jejich ohrožování.
Civilizovaný svět nemá zájem na válkách útlaku a nesvobodě, jakou velení NATO pro Evropu připravuje. Není něčí, možná mimoevropský zájem Evropu oslabit a dostat ji opět do područí. Ani Rusko s nastupujícími ekonomickými problémy nemá zájem na válce.
Pro Evropu by měl být odklon Ruska k Číně spíš motivující ke spolupráci.
Sankce Evropě byly nadiktovány a ta slepě poslouchá, bez pudu sebezáchovy.

12 hlasů

Součinnost se zeměmi asijsko-tichomořského regionu je pro Rusko strategickým a prioritním směrem.

Moskva si váží celkového kladného a konstruktivního přístupu partnerů v tomto regionu, prohlásil Vladimir Putin ve svém projevu na summitu APEC.

Navrhl investorům, aby zahajovali výrobu na Dálném východěm a zdůraznil přitom připravenost Ruska vytvářet lepší konkurenceschopné podmínky.

Rusko hodlá rozšiřovat obchod v rublech a čínských jüanech při vývozu energetických zdrojů.

Moskva počítá s rozšiřováním ruských investic v zemích asijsko-tichomořského regionu a doufá v realizaci nových projektů s účastí Ruska za pomoci národního koordinačního centra, které se v současné době vytváří.


5 hlasů

Před 89 rokem bych dal za USA krk a Sověty jsem nenáviděl. Dneska bych za USA nedal ani nehet na své ruce. Rusko není svaté, ale neohrožuje světovou stabilitu a rovnováhu jako stát, který se angažuje prakticky v každém konfliktu na světě. Smutné, ale realita. V Rusku nebo Iránu není demokracie jako v USA, ale to neznamená, že jsou tam válkychtiví lidé. Zbrojařské lobby jsou jinde...

15 hlasů

Souhlas, ja zil a bydlel v USA deset let. Za tu doby jsem tam poznal jen pretvarku a fales, ale naprosto dokonale dotahnutou do smutne vitezneho konce. Zajimave je, ze jedine lidi se srdcem na spravnem miste jsem tam potkal hispance. To byli lidi, kteri meli mozek na spravnem miste a ne v kalhotech.

1 hlas

Jsem na tom stejně, USA už nevěřím ani slovo, a kdysi - též před 89. - to bylo úplně jinak. USA nejenže se angažují v konfliktech na mnoha místech ve světě, ony je ale mnohde vyvolají.

3 hlasy

všechny lidi kteří podporují to svinstvo co vyrábí NATO a EU bych oblík do maskáčů i se svou rodinou poslal někam na louku když tak touží po smrti a tam at se povraždí !!! A nás lidi nechají na pokoji,žít v míru!!!Ten kdo velebí pro NATO a EU jsou obyčejný štváči a dokazují to že kapitalismus přináší jen a jen bídu a války ,leč na tom jedině se dá vydělat a ne na míru !!!

13 hlasů

Varsavska smlouva - jediny pakt, ktery valcil proti svym clenum a okupoval je.

1 hlas

Jó, a co Turecko a Kypr, to byla také Varšavská smlouva?Sjeď si trochu net a dovzdělej se, ať tady nepíšeš hlouposti.

5 hlasů

Varsavska smlouva-jedine ceho se imperialisti obavali..Lumpum je treba nahanet strach, ne se jich doprosovat..Ted se lump nema obavat ceho a proto ten svet vypada jak vypada..

8 hlasů

Je mnoho způsobů jak vylákat medvěda z brlohu, ale žádný jak ho zahnat zpět!

4 hlasy

Mám obavy, že po odstranění prý "měkoty" Obamy ukáží gauneři amíci o co jim jde v praxi. Evropo Bůh s tebou !

5 hlasů

Co si mám představit pod slovy "...kontrolovat lokálně omezenou destabilizaci podvratnými nepřátelskými silami, které jsou obtížně uchopitelné." ?!

1 hlas

120.000 demonstrujících v Bruselu bylo 6.11.2014 brutálně rozháněno policií, když vzpomenu na brutalitu policajtů ze 17.11. 1989, žasnu, že všichni ti ochránci lidských práv mlčí, a proč mlčí média? Těch 120.000 demonstrujících, to jsou ty podvratné nepřátelské síly, na které se potřeba se důkladně připravit ?

16 hlasů

Kdo má jiný názor než oficiální, tak je terorista, v lepším případě jenom bolševik.

8 hlasů

80% obyvatelstva je proti centrální vládě viz Donbas

4 hlasy

Occupy Wall Street?

2 hlasy

Není daleko doba, kdy se evropanům přestane líbit počínání NATO. A potom nastanou represe vůči vlastnímu obyvatelstvu. Nemohlo nás potkat nic horšího, než že ten Petr Pavel se do této sviňárny zapletl. Fuj!!!

13 hlasů

Obávám se, že to potrvá ještě dost dlouho, než to lidem dojde a pak už bude pozdě. Pak už budou schopni "kontrolovat lokálně omezenou destabilizaci podvratnými nepřátelskými silami, které jsou obtížně uchopitelné."

6 hlasů

Obávám se, že to potrvá ještě dost dlouho, než to lidem dojde a pak už bude pozdě. Pak už budou schopni "kontrolovat lokálně omezenou destabilizaci podvratnými nepřátelskými silami, které jsou obtížně uchopitelné."

1 hlas

Ještě lépe by bylo zeptat se na ty Rusy Lustiga !

1 hlas

Tak tolik oslavovany levicový ještě černoch,prezident Obama úspěšně vleče svět k válce s Ruskem.Radil bych ubrat plyn než bude pozdě.Není nic horšího než rozzureny Rus,zeptejte se Němců pane Obama!Teď když mohamedansti lidozrouti dostávají chuť na svetovladu budeme nesmyslně provokovat Rusko!

12 hlasů

Kdyby nebylo USA, bylo by Rusko dávno u Atlantiku. Po 90 přišla chvíle radosti a zaváhání ve zbrojení a Rus toho nestydatě využil. Dnes přišlo vystřízlivění, které mělo přijít už po invazi do Georgie. Ale budiž - aspoň víme stoprocentně co je Rusko zač a doufám, že tentokrát už nezaváháme.

2 hlasy

Hlavne si zapamatuj a uvedom co je Rusko. To urcite neni neco jako ceska republika ktera bez toho byt nekym, nejakym zahranicnim protektorem ovladana nemuze prezit...A ze Rusko si nikdo nikdy nepodmanil a ani nepodmani..Toby ti mohli ruzni "vojevudci" potvrdit!

4 hlasy

Za koho tu mluvíš, že píšeš v množném čísle? To co tu předvádíš je typický bolševický styl. Ti také rádi mluvili za druhé.

6 hlasů

Felix alias Smutný a dalších deset jmen za které se skrývá, sám 20x vyhozený pro sprostoty z diskuzí na Týdnu, zdejší dlouholetý troll je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, lže, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná zbraň která na něj platí je se za žádnou cenu od něj nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.

0 hlasů

Hovořím o NATO, o kterém je řeč v článku. Samozřejmě, že nemluvím za vlastizrádce a kremelské agenty, kterých je tady jak nas.áno.

0 hlasů

Tak, tak. USA tu Evropu rozpumprdlíkuje na cimpr campr. No a k čemu by měla to obranné NATO. No přece nato.

4 hlasy

At si cvici USA u Aljasky.. zbytek NATO, kor ta evropska skupinka je naprosto bezpredmetna, kdyz i nemci vedi, ze jejich army je k lejnu.. Hlavne si davejte na pozor na ty bombove utoky mezi civilama ve mestech.. Zacinaji se Vam vracet straspytlove z vyletni Syrie vy humani trubky.. Na jednu stranu humanismus.. na druhou provokuji Rusa.. Fakt cela EU je jedno velky lejno..

7 hlasů

Nakopejte bolševikům záděl...

1 hlas

No dobracek vid.. Tak jo.. Hned bych provedl preventivni raketovy utok na stredni Evropu, aby ti smejdi ze zapadu museli bezet pres zamorenou oblast.. Cili uz v tuto chvili by jsi byl jiste rad.. ze jdeme nakopat zadel bolsevikovi..

6 hlasů

Cože to říkal o víkendu Gorbačov? Na eskalaci nynějšího napětí má hlavní vinu Západ. EU jen poslušně následuje amerického Ramba, který chce za pomoci musulmáků, Saúdů a Katařanů, srazit Rusko ekonomicky na kolena a vyvolat třertí světovou válku.

19 hlasů

Vzdyt jsi tady porad blabolil o zlate rublu a jak se Rusko ma dobre a ted uz proti nemu bojuji vsichni? Hlavne asi Putin.

1 hlas

Nikdy jsem nepsal nic o zlatém rublu, ani o tom, že se Rusové mají dobře. V Rusku bych žít nechtěl To ale neznamená, že budu vítat západní pokrytectví a americké válečné štvaní jako naši přednost. Domluvit se se Saúdy a Katařany, aby zaplavovali trh ropou, aby její cena klesla a Rusko šlo ke dnu, považuji i za podraz na západní civilizaci v jejím budoucím krvavém střetu s islámem. Uzavřít pakt se středověkými Saúdy proti Rusku je hnus. Jako by nestačilo, že příčinou války v Sýrii jsou hlavně katarské ekonomické zájmy. A co dělají Američané? Platí a vyzbrojují v Sýrii islamisty. Americká politika je k zblití. Nedávný průzkum BBC, o kterém se o nás téměř vůbec nepsalo, ukázal, že většina lidí považuje USA za největší hrozbu.

11 hlasů

Nick np np alias multinick Václav Horák zdejší dlouholetý troll je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, lže, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná zbraň která na něj platí je se za žádnou cenu od něj nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.

12 hlasů

Felix alias Smutný a dalších deset jmen za které se skrývá, sám 20x vyhozený pro sprostoty z diskuzí na Týdnu, zdejší dlouholetý troll je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, lže, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná zbraň která na něj platí je se za žádnou cenu od něj nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.

0 hlasů

A proč na něj teda reaguješ podlá Hydro?

0 hlasů

Přesně, na toho hluponě nemá smysl reagovat.

4 hlasy

NATO plánuje provokativní manévry u Ruska. Drahé rychlé síly, aneb USA jako nejzadluženější země světa s dluhem větším jak 17 bil. dolarů plánuje po vražedném útoku na malajské dopravní letadlo, kdy pohádka západu se rozplynula jak pára nad vodou, další ohavný čin.

Američané zvažují, že na Ukrajině vyhodí do povětří jadernou elektrárnu a pak označí za pachatele buď separatisty, nebo Rusy, tvrdí známý německý novinář.

„Teď už Američané dokonce uvažují, že by na Ukrajině vyhodili do povětří jadernou elektrárnu a pak trvali na tom, že pachateli jsou buď separatisté, nebo Rusové,“ tvrdí německý žurnalista Udo Ulfkotte, bývalý korespondent Frankfurter Allgemeine Zeitung, jedněch z největších německých novin. Ten vydal knihu Gekaufte Journalisten („Koupení žurnalisté“), v níž popisoval, jak američtí a němečtí politici ohýbají německá média tak, aby tito žurnalisté světové události žádoucím způsobem překrucovali. Ulfkotte tvrdí, že na reportéry se tlačí, aby své psaní vedli zaujatě v první řadě ve prospěch amerických postojů a proti Rusku. Udo Ulfkotte mluvil o tom, jak to přesně probíhá a o tom, kam ho jeho životní cesta zavedla dnes po publikaci těchto odhalení.

9 hlasů

A co se těch "známých německých novinářů a vědců týče", přečtěte si k tomu fakta -

http://www.spiegel.de/politik/ausland/russland-medien-zitieren-angebliche-deutsche-experten-a-999692.html

0 hlasů

Být vámi, nedělal bych si o americké dluhy veliké starosti, protože vy je platit nemusíte a nebudete. Krom toho, je jejich výše zhruba taková, jako dluhy EU - kolem 100% DPH. Zatím, co my to prožíráme, stará se USA o naši bezpečnost. A s těmi povídačkami o ničení jaderných elektráren - neměl byste číst tolik sci-fi v kremelském podání. (jestli se náhodou Rusové k tomu sami nechystají a nepřipravují si k tomu půdu)

0 hlasů

Bože, USA se stará o naši bezpečnost :-D.

7 hlasů

Ulfkotte má naprostou pravdu, jeho knížka je bestseller. Z nějakých důvodů ji ale prakticky všechna německá média ignorují, jako kdyby neexistovala. Proč asi?

4 hlasy

Hrejte si, hrejte na vojáčky..U sudu se střelným prachem..

4 hlasy

Ta společná jednotka rychlého nasazení vypadá velmi podezřele v souvislosti s informací, že Španělsko cvičilo v říjnu ve Valencii svou armádu ovládat masové nepokoje. Deník El Publico ve středu uvedl, že úřady důvod takového výcviku nevysvětlily. Jeden z vojáků deníku řekl: „Ukazovali nám, jak zatýkat lidi, jak dávat pouta a ovládat davy a všechno okolo, nevysvětlili ale, na jakou misi je to potřeba.“ Vojenské zdroje novinám sdělily, že cvičení shledávají podivné a nebývalé. Další z účastníků uvedl, že vojákům v kasárnách bylo řečeno, že v takové nejisté době musí být připraveni na vše.

11 hlasů

To nyla priprava na Katalance..

1 hlas

Evropané se začínají bouřit, z mnoha pochopitelných důvodů. Brusel tedy musí začít připravovat opatření, jak budoucí masové nepokoje likvidovat.

6 hlasů

Zdivočelá NATO chátra už neví co by ,jsem zvědavý z čeho chtějí toto válečné dobrodružství platit je všeobecně známo že EU kasa je prázdná.........!!!

11 hlasů

Vyborne. Aspon se Rus neodvazi postupovat dal na zapad.

6 hlasů

Už s vámi ten váš syndrom probíral Váš psychiatr?

13 hlasů

No jo ,to je logické... při těch stovkách základen co mají Rusové po celém světě...

18 hlasů

Muzes taky s tvym debilnim prispevkem vysvetlit kam na zapad Rus postupuje?

21 hlasů

Zopakujte si zeměpis. Ukrajina leží na západ od Ruska.

1 hlas

Ukrajina a Kyjevska Rus byly od nepameti hlavni soucasti Ruska. Nebo chces naznacit, ze Sudety byly vzdycky cizim uzemim CR?

0 hlasů

Zopakujte si zeměpis. Ukrajina leží na západ od Ruska.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov