Teror ve Francii
Smyčka se utahuje, policisté hledají útočníky 80 km od Paříže

08.01.2015 06:19 Aktualizováno 08.01. 22:25

Francouzská policie pokračuje v pátrání po pachatelích krvavého středečního útoku v redakci satirického týdeníku Charlie Hebdo, při němž zahynulo 12 lidí. Podle ministra vnitra Bernarda Cazeneuvea se hledání obou podezřelých islámských radikálů nyní soustředí na oblast asi 80 kilometrů severovýchodně od Paříže.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Patrik O Clock (24 hlasů) 08.01.2015 14:06

    Včera v událostech a komentářích na ČT24 dostoupila debilita...

  • Deadman´s Hand (17 hlasů) 08.01.2015 07:46

    Dneska ráno jsem slyšel ve zprávách, že v autě použitém při naprosto...

  • Martin Macháček (13 hlasů) 08.01.2015 08:14

    Kapitalismem jsme vykořisťováni všichni i když vám třeba haraší.

  • Deadman´s Hand (12 hlasů) 08.01.2015 08:52

    Al-Kajda poslala do akce lidi vybavené průkazy totožnosti a jeden z...

  • Jiří Susa (12 hlasů) 08.01.2015 06:32

    Jenom aby to nebyl Lee Hamyd Harvey Mourad Oswald. Včera byli...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

A až se smyčka utáhne, co pak? Araby pověsí a problém bude vyřešen?

0 hlasů

Včera se smyčka utahovala celý den. Kdy jsem šel spát, smyčka se stále utahovala. Teď vidím, že smyčka si z nás utahuje!

1 hlas

http://www.spiegel.de/politik/ausland/charlie-hebdo-attentaeter-von-paris-sollen-von-al-qaida-trainiert-worden-sein-a-1012027.html

0 hlasů

Velkou chybou je, že se tento hanebný teroristický čin zlehčuje řečmi jako že to nebyli profesionálové, nebyli to stoupenci nějaké skupiny a podobně. Pravda je taková, že naše, tedy auroatlantická civilizace je napadena extrémním islámem který zastupují jak organizvané, tak neorganizované skupiny či jednotlivci schopni spáchat jakýkoliv teroristický čin. Je na čase začít bránit lidská práva také naší společnosti, než bude pozdě. Pro naše práva si jsou lidé, kteří mají zcela jiné hodnoty

0 hlasů

Takze vlastne nadavate na Araby, viz:

http://edition.cnn.com/2015/01/08/middleeast/saudi-arabia-activist-flogging/index.html

ale rikate, ze chudi pastevci v Africe at koukaji delat invazi arabskeho poloostrova?

Tu Vasi logiku jinak nechapu, jakoze mi to vyzniva jako byste rikala vedomky ci nevedomky, ze v poho "branit hodnoty" teroristickymi utoky na budovy i osoby ktere se nehlasi k neofasismu.

0 hlasů

Rozhovor s megakokotem:

http://echo24.cz/a/iBaF9/11-zari-neprovedla-al-kajda-tvrdi-sef-muslimu-v-cesku

0 hlasů

tvé milované echo

1 hlas

se utahuje a utahuje.

1 hlas

Koho tu, rené, pořád utahuješ do smyčky??? Víš co se říká... kdo jinému smyčku váže, sám na ní visí.

0 hlasů

kdo druhému jámu kopá namaká se jak chuj

0 hlasů

Připomínáš mi jednoho chlapíka z novarepublika.cz, tam si říkal Palmer

0 hlasů

známe se odněkud?

0 hlasů

z civilu těžko

1 hlas

Když už nevím jestli jsi Palmer, tak alespoň znám tvoje úmysly. Nakonec to přecijen někam vedlo.

0 hlasů

tzv.kazišuk :-))

0 hlasů

Dokud tu jsem, tak ne.

0 hlasů

a myslíš že zdejší dizkuze někam vede?

0 hlasů

1. si možná neútočil
2. pokud ano, nikam to nevedlo

0 hlasů

zákeřně?přesně?vyjádří to jedním slovem

0 hlasů

jak to říkám, je to tak těžké pochopit?

0 hlasů

na pas,jak to myslíš?

0 hlasů

přehlédl si, že jsem napsal na pas a ne pod pas?

0 hlasů

podpásovky?

0 hlasů

dobrá otázka, ... připomínáš mi ho protiútoky vedenými na pas

0 hlasů

to máš pravdu,čím ti ho připomínám?

0 hlasů

můžu ti to věřit a nemusím

0 hlasů

jen tady

0 hlasů

diskutuješ jen tady? jinde ne?

0 hlasů

asi ne

0 hlasů

toho Palmera z civilu také neznám, myslím z internetu, z diskuzí

0 hlasů

Muslim je jako počítač, do kterého nainstaluješ zavirovaný operační systém. Hlupák vyhodí celý počítač, chytrý přeformátuje disk a nainstaluje nový operační systém.

0 hlasů

Ve smyslu, ze spase je jedine v naruci R.-Katolicke Cirkve? To ponekud chapu. Viz napriklad naciste, komuniste, i kapitalisti, co vse zpusobili v jmenu nejakeho toho sveho ego-centrismu...

0 hlasů

...natoz protestanti a jim podobni...

0 hlasů

z těchto všech výše jmenovaných dneska frčí přece jenom muslimská parta, už si ani nepamatuju na nejakou tvorbu IRA, RAF, BASF...

0 hlasů

Doufám, že ten mladý muslim měl k večeři vepřové.

0 hlasů

Američtí konspirační teoretikové si dokonce myslí, že euro může krachnout. Nevidí si na špičku nosu.

1 hlas

NE KAZDY MUSLIM JE TERORISTA ALE KAZDY TERORISTA JE MUSLIM!!!!

3 hlasy

Ze byste nejradeji kouril Mansonovi jsme si jiz precetli pod jinym clankem.

0 hlasů

USA teče do bot hůř než si myslíme, a snaží se destabilizovat Evropu.

2 hlasy

Momentálně jsem toho názoru, že je to práce AMERICKÝCH tajných služeb, které infiltrovaly i konspirační kruhy.

0 hlasů

...no, kecáte o ...hodně důležitých - věcech - pomož Vám Pán Bůh ...

0 hlasů

Pořád se smyčka utahuje to by už ty dva měl i četník ze Saint-Tropez.

0 hlasů

Tak na co cekas, zvanile? Jdi ji pomoc!

0 hlasů

Otíku uši sis myl?A nohy?

0 hlasů

Dneska jsem neměl dobrý den. Nejprve byla zcenzurovaná diskuze zde, zmizely tu dva příspěvky beze stopy. A potom jsem začal být cenzurován i v USA, kde diskutuji paralelně, paradoxně samými konspiračními teoretiky. Už mě cenzurují obě strany, no ... to jednoho vykolejí.

0 hlasů

Mozna jeste necetli:
http://newsfeed.time.com/2013/04/23/czech-republic-forced-to-remind-the-internet-that-chechnya-is-a-different-country-after-boston-bombing/
?

0 hlasů

Totiž je tu ve hře třetí varianta - že tajné služby střílely ostrými.

1 hlas

Na tom videu se střelbou něco nového nehraje... celé je to podivné. Beru si rezervu, dokud si v tom neudělám jasno.

1 hlas

Nevim kdy nekde v izraeli a mozna i chvilku v indonesii bylo milým zvykem teroristy po smrti zašít do prasete a zakopat na neznámé místo. Pokud se odpálil ateisticky nebo treba křestanský zkazí mu to dobrou náladu z jinak vyvedené akce, pokud džihadista má po pannách. Tak i tak v praxi výrazně ubude hrdinných bojovníku.

0 hlasů

Zadolárek otočil.

4 hlasy

cervena repa + ruska vodka = rene buziiik :-)))

1 hlas

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně chránci přírody zamítli i přes naléhání ředitele ústavu, provést interrupci.

5 hlasů

jakmile napíšeš příspěvek(v tvém případě zvratky) tak v mžiku máš jeden hlas.Nedávej si ten hlas tak okatě.a jdi do koupelny,ty smrdutý kojote.

5 hlasů

Hezký večer všem,

pojďme si připomenout trochu té prosté obyčejné ničím nepřikrášlené jednoduché a ryzí pravdy.

Střelba v Paříži byla akce tajných služeb, o které neví ani prezident Hollande, protože by s ní nesouhlasil, kdyby o ní věděl, a ve které se střílelo slepými náboji a tudíž nikdo skutečně nezahynul, jak se nám média snaží vehementně a vytrvale naznačovat.

Tady je smyčka, ve které je vidět čmoud.

http://i.imgur.com/a18sEhT.gifv

2 hlasy

ta smyčka se utahuje už celý den,

0 hlasů

cervena repa + ruska vodka = buziiik

1 hlas

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně chránci přírody zamítli i přes naléhání ředitele ústavu, provést interrupci.

0 hlasů

prosím tě jdi si vyčistit zuby,to je smrad.

3 hlasy

Ti kreslíři měli milionkrát větší odvahu než drtivá většina západních politiků(čest výjimkám jako je Wilders),neplazili se před muslimských morem po kolenou a zaplatili za to životem.Ale to rudý dědek smutně proslulý svou zákeřností,škodolibostí a zbabělostí nikdy neocení.Jen vzpomeňme na to,jak se odporný rudý dědek radoval ze smrti českých vojáků,to byly úplné orgie ubohosti,ze kterých museli mít Sáňka,Alrawi a jejich tlupa mohamednánů velikou radost.Nejužitečnějším idiotem je pro muslimy vedle chamberlainistických politiků a sluníčkářů právě tupý rudý dědek.

3 hlasy

Tak zrovna naši mrtví v Afganistánu, jsou naprosto zbytečně zmařené životy. Oni bojují tam, místo aby bojovali v Evropě ..

3 hlasy

Ti kreslíři měli milionkrát větší odvahu než drtivá většina západních politiků(čest výjimkám jako je Wilders),neplazili se před muslimských morem po kolenou a zaplatili za to životem.Ale to rudý dědek smutně proslulý svou zákeřností,škodolibostí a zbabělostí nikdy neocení.Jen vzpomeňme na to,jak se odporný rudý dědek radoval ze smrti českých vojáků,to byly úplné orgie ubohosti,ze kterých museli mít Sáňka,Alrawi a jejich tlupa mohamednánů velikou radost.Nejužitečnějším idiotem je pro muslimy vedle chamberlainistických politiků a sluníčkářů právě tupý rudý dědek.

0 hlasů

varuje, abychom nyní nenaletěli na novou verzi smrtící „liberální tolerantnosti“
To je ale překvapení! Nedaleko Eiffelovy věže uprostřed Paříže vystříleli dnes islamisté redakci satirického týdeníku Charlie Hebdo. Všichni pokrokoví soudruzi si náhle mohou ukroutit hlavy: Jak je tohle možné? Co se to stalo? Obama, Merkelová, Hollande a všichni další „hlavouni multikulturalismu a tolerance“ stojí před dalším „výpočtem“ kvadratury kruhu. Musejí nyní ještě hlasitěji křičet, že je to samozřejmě tragické, ale nutno rozlišovat „hodné a zlé“ islamisty.


http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1431-vrazda-dvanacti-jsme-svedky-reprizy-falesneho-predstaveni-z-11-zari-opet-stejna-otazka-v-ci-prospech-islam-je-jen-jeden-valka-pod-cizi-vlajkou.htm

2 hlasy

Portyč, Kocias, Horák. Tři nicky, stejný rukopis jednoho kreténa

8 hlasů

Sekoro, jeste mlatite svoji pani a chlubite se tim na internetu?

0 hlasů

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně chránci přírody zamítli i přes naléhání ředitele ústavu, provést interrupci.

0 hlasů

ČT24 hlásí že Said a Chérif Kouachiové se skrývají u Halíka na faře.

5 hlasů

Když oni si rudí konšelé neuvědomují, že v případě vítězství islamistů jsou oni první určení k likvidaci. I když si myslím, že z většiny současných rudochů by se rychle do rána stali islamisté.

1 hlas

Vona válka s arabem hned tak nebude. Ještě je musíme pořádně dozbrojit. Možná dřív krachne Evropa.

2 hlasy

Vrazi jsou agenti CIA kteří se tu snaží rozpoutat protiislámskou hysterii.

4 hlasy

Miluješ vrahy - jsou i v KGB. Miluješ islamisty - vem kalašnikov a jeď na východ.

3 hlasy

Penzisto hloupej neser se do věcí kterým nerozumíš, raději šoupej nohama a poslouchej moudřejší ať se něco přiučíš.

1 hlas

Záměr jim vyšel,davy šílí,výbuchy u mešit.Rozděl a panuj.Bratři v obklíčení to samozřejmě nemohou přežít,
i kdyby byli nevinní.Alibi toho osmnáctiletého už je zpochybňováno,i když byl ve škole.

2 hlasy

tak muslimové jsou všichni nevinní. Celá ta redakce je polepená muslimskými srdíčky a vykřikují "smrt vrahům" ...

1 hlas

Pořád mi nějak chybí vyjádření ministra pro lidská práva a ombucmanky.

5 hlasů

ještě nemají papíry z Bruselu.

0 hlasů

"Ne, není pravda, že všichni muslimové jsou teroristé, ale je pravda, že všichni teroristé jsou muslimové...".

5 hlasů

To jsem nevěděl, že Avraham Stern, Menachem Begin nebo Timothy McVeigh byli muslimové.

3 hlasy

Ani komunistický terorista Blažek nebyl muslim,ale to nic nemění na tom,že 99,9% teroristů jsou muslimové.

2 hlasy

Zajímavé ovšem je, že dosud jediný zahraniční teroristický útok u nás měli na svědomí izraelští židé.

http://archiv.natia.cz/archiv1/250.htm

2 hlasy

Nebyl to teroristický útok, ale válka židovských gangů. Asi nevíte, co je to terorismus...

0 hlasů

I při válce gangů se používají teroristické metody. Odpálení granátu na náměstí plném lidí k nim patří.

0 hlasů

Ani komunistický terorista Blažek nebyl muslim,ale to nic nemění na tom,že 99,9% teroristů jsou muslimové.

0 hlasů

V poslední době, ovšem. Není to tak dlouho, co teroristé byli Irové (IRA) a ještě předtím Francouzi (OSA). A to nepočítám všechny ty frakce rudých pomatenců, inspirovaných Marxem a Maem...

0 hlasů

Az tady budete zase nadavat na NSA, CIA a FBI, tak si vzpomente, co by muslimaci mohli udelat po svete, kdyby nebylo techto instituci, blbci.

3 hlasy

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně chránci přírody zamítli i přes naléhání ředitele ústavu, provést interrupci.

0 hlasů

Nebýt vymyšlených válek proti Iráku,Sýrií,Libyií tak nemají tito fanatici tolik přívrženců a není tolik utečenců.USA rozvrátili muslimský svět.Není to omluva pro zločiny které tito zmrdí pachají.

6 hlasů

„M jako mudžáhid. Můj bratr je mudžáhid. Účastníme se spolu džihádu proti nevěřícím.“ Tato a podobné fráze se stále nacházejí v afghánských školách, kde se podle nich učí tamní děti. V 80. letech je tam ve velkém dodávala americká armáda, která tehdy džihádisty podporovala v jejich boji proti sovětské invazi. Za 30 let se situace zcela obrátila, učebnice, do kterých tehdejší vláda investovala miliony dolarů, však zůstávají. Jako vydavatel učebnice je uvedena univerzita v Nebrasce, respektive její centrum pro afghánská studia.

http://www.lidovky.cz/scitani-kalasnikovu-zabijeni-nevericich-jak-studuji-dzihadisticke-deti-1a7-/zpravy-svet.aspx?c=A141209_120425_ln_zahranici_mmu

4 hlasy

Je docela zajímavé sledovat, kdo bude označován v budoucnu za teroristu a kdo za neteroristu (tedy dočasného přítele USA). Doposud se totiž pravidelně po celém světě stávali původní přátelé USA postupně teroristy, no a teroristé, když byli ochočeni, se zase stávali velkými kamarády. A nezřídka byli původní nepřátelé, kteří se stali přáteli USA, použiti na boj proti původním přátelům, pozdějším teroristům....

3 hlasy

Kolik slz jen už rudí dědečci prolili za politické vězně na Guatanámu,statečné afghánské partyzány a nebohé civilisty v Gaze.A kolik ohně a síry dštili na židovské masové vrahy,americké imperialisty a české žoldáky.

1 hlas

Oblíbená muslimská zábava.

1 hlas

http://www.liveleak.com/view?i=315_1313176550

0 hlasů

Pokud nechcete, aby se toto stalo každodenním chlebem, tak se proti tomu musí začít něco dělat. Jistě, většinou nejde dopředu odhalit pachatele, který osaměle připravuje útok. Ale např.jako se nesmí propagovat nacismus a hajlovat na vřejnosti nebo v internetové diskuzi, tak je třeba potencionální budoucí vrahy hledat a zavírat, nebo lépe věšet, kdo to má živit. Takže pokud někdo schvaluje tento útok, je to stejné, jako když schvaluje koncentráky - šup s ním do basy, nebo jak říkám, nejlépe do oprátky. Tohoto kripla jste taky zavřeli, pak jste ho zase pustili a co on na to? bum, bum. Takže nezavírat, nepouštět, rovnou ničit. Tím nemyslím muslimy. Tím myslím ty, kdo veřejně schvalují tyto útoky. Ať je to muslim, nebo nějaký protizápadní komunista, to je jedno. Demokracie samozřejmě ano, ale demokracie není pro ty, kdo podle ní nehodlají žít. kdo vyznává totalitu, nech´t je na něj tedy aplikována. po dobrém to opravdu nepůjde, to už jste si snad mohli všimnout.

1 hlas

Co na tohle vyvolávání nenávisti říká redakce?

4 hlasy

Mohl byste zde laskavě odhalit, jak píšete ty "proti západní komunisty", kteří schvalují tuto odpornou vraždu?Dejte sem link.

4 hlasy

One man's terrorist is another man's freedom fighter.
Není to tak dlouho, asi před měsícem, přesně 4.12.14, kdy si útok islámských teroristů vyžádal deset mrtvých policistů a jednoho mrtvého civilistu. Stalo se v čečenské metropoli Groznyj. Pravda, bylo o jednoho mrtvého méně, ale nevzpomínám si, že by to na svatouškovském Západě někoho nějak příliš vzrušovalo.

4 hlasy

Já zas nevím o tom,že by měla vámi nenáviděná pražská kavárna podobně blbé kydy jako vy,když se něco podobného stane na západě nebo v Izraeli,takže žádné kecy o tom,že je to nahrané nebo že si to zasloužili.Takže sis sám naběhl na vidle,soudruhu Fistingu.

1 hlas

Potencionalniho vraha je jaksi ze zakona tezko mozne odsoudit. Je mozne mu prokazat umysl provest teroristicky cin, ale takhle, jak jste to formuloval, to je proti litere zakona.

1 hlas

Skoda ze ty dva magory nemuzou chytit zive a za trest je odsoudit k dozivotnimu uklizeni prasecaku.

3 hlasy

Včera žvanil soudruh politruk Černý stejné sračky jako zdejší rudí dědci,jen se trošičku krotil a nenadával u toho jako oni.Jinak to bylo to samé-američtí imperialisté napadají nebohé muslimy,za všechno může hnusný kapitalismus bla,bla,bla.

2 hlasy

Nepřímými viníky a pachateli jsou USA a USáci, kteří v roce 2001 přepadli Afghánistán a pak v roce 2003 pod naprosto falešnou a vylhanou záminkou Irák. Podle mne jsou USáci a ručníkáři úplně stejné svinstvo a kdyby se vyhubili navzájem, bylo by na světě lépe.

5 hlasů

Jasně,usáci můžou i za Beslan,ty rudý pičusu.

3 hlasy

Tady je zas nagrcáno od rudých dědků a babek,džihádistický útok využívají k té nejdebilnější protizápadní propagandě.Je vidět,že mezi nimi a ahmedy až zas tak velký rozdíl není,jen jsou poněkud zbabělejší než nafetování alibabové vraždíci novináře.

3 hlasy

Rade miest Francúzska zaútočili na niekoľko mešít. Okolnosti týchto násilných činov a možné prepojenie medzi nimi neboli zatiaľ ustanovené.


http://slovak.ruvr.ru/news/2015_01_08/Vo-Francuzsku-utocia-na-mesity-7149/

0 hlasů

Od kdy se vražda označuje jako poprava?

0 hlasů

tezko hledat na svete jedinou teroristickou organizaci, ktera by nebyla rizena a financovana satanisty z USA...

stejne tak drogovy obchod je ve svete z velke casti ovladany USA zmrdy

5 hlasů

A odkud jsi řízen ty, pomatený vendo...?

3 hlasy

Myslete si o tom co chcete, ale svět už je pěknou řádku dní dost hodně šílené místo. A média kolikrát vůbec netuší o čem vlastně píší a hovoří.

Viděli jste Matrix?? Krmí vás dráty do hlavy, a o realitě nemáte zbla tušení.

1 hlas

Svět je hodně šílené místo od svého počátku. Proč by měl být dnešek výjimkou...

0 hlasů

média kolikrát vůbec netuší ??!?

spadls z visne ?

média nejenze tuší , ale diky mediim se vetsin svinstev na svete deje !!!

a novinare lze dnes povazovat za valecne zlocince...

bez jejich uceloveho lhani, demagogie, zakrivani, prekrucovani, mlzeni, zamlcovani a celkove manipulace verejnosti by totiz nebylo mozne krast, rabovat, vrazdit a mucit miliony lidi po celem svete...

1 hlas

Vy dva debilove jste se pekne dlouho hledali:-)

4 hlasy

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně chránci přírody zamítli i přes naléhání ředitele ústavu, provést interrupci.

0 hlasů

kdyby jenom media, dokonce i jeden Bostonský Bombometčík.

1 hlas

Včera v událostech a komentářích na ČT24 dostoupila debilita pravdoláskařů svého vrcholu. Ivan Gabal (KDU - ČSL) prohlásil zhruba toto: Za vznik islámského státu může Rusko, protože má v Sýrii vojenskou základnu a nám (tedy NATO) znemožnilo včas zasáhnout proti Assadovi a tím vzniku islámského státu včas zabránit !!!??? Heuréééka, jsme doma! Za islámský stát a masakr v paříži může Putin! Ježišmariá, konečně nás osvítila Pravda a Láska!
A takový neuvěřitelný, zvrácený a perverzní debily živíme ze svejch daní!

24 hlasů

Gabal je známý idiot a potřeboval by sanatorium duševního zdraví.

0 hlasů

Snad tomu nikdo nevěří. IS původně vznikl v Iráku a to Sýrie se rozšířil až později.

1 hlas

Gabal mluvil jak úplná trotl, komunista Černý byl proti němu seriózní, objektivní a problematiky znalý.

10 hlasů

Osobně si myslím, že k naší smůle byla tato akce, tedy vyvraždění navinářů muslimama moc brzy, Ještě je tady spousty lidí, kteří věří že s muslimam to půjde po dobrém.

Evropa na tom potřebuje být ještě hůř, čekal jsem že až tady budou ty staticíce uprchlíků tak teprve pak by se něco podobného mohlo stát a pak by takováto akce nastartoval nějakou tvalou změnu.

Bohužel tohle je prostě málo, už opět vylézají sluničkáři, ti se z toho okamžitě oklepou a budeme tam kde jsme byli, respketive o pár let zpět.

Nicméně ta doba, až se lidi opravdu naštvou prostě zákonitě musí přijít a tak jsme rád, že se sluníčkáři tak snaží, protože tím nám prokazují velké služby. Stejně tak to dělají media, když v zájmu korektnosti tak "nestraně" informuji.

3 hlasy

Pro bombometčíka ..
Tady se v cca 1.40 ten zastřelený policista, jak ty říkáš že stříleli slepými, ještě furt válí. Asi ho to baví ne ? Žádní lékaři okolo, jen policisté a koroner.
https://www.youtube.com/watch?v=zJXr3Lw52zg

1 hlas

Podívej se na koronera, který pitval zastřelené děti v Sandy Hook.

https://www.youtube.com/watch?v=meV0UYxhxeY

0 hlasů

hm, a přitom než sem dávat nějaké nesmyslné video tak stačilo napsat, "Nevím co na to říct ..."

0 hlasů

Vím co na to říct, ale tobě chybí spousta vědomostí o tom, čeho jsou tajné služby schopné.

Už jsem tu psal mnohokrát, že byly schopné vytvořit iluzi Bostonského bombového útoku, iluzi 20 zastřených dětí, iluzi popravených novinářů.

Teď vytváří iluzi teroristického útoku na redakci humoristického časopisu.

Prostě ti to hlava nedokáže pobrat.

0 hlasů

Hlavně až ti muslimáci uříznou hlavu, tak aby to pak dokázala pobrat.

1 hlas

Dochází ti argumenty, trubko, tak plácáš hovadiny.

0 hlasů

Vsadim co chcete, že TEN IDIOT HOLLANDE NEVÍ KTERÁ BIJE..., že mu o tom tajné služby neřekli.

0 hlasů

Lenka Procházková píše o demonstraci Pegidy, které se osobně zúčastnila. Paní Procházková je jednou z mála z disidentů, které zůstala rovná páteř. V podstatě je opět disidentkou a osobou nežádoucí, ostře vystupovala také proti největší krádeži českého majetku od dob Bílé hory a to církevním restitucím. http://disidenti.org/prochazkova/exkluzivne-hrozny-hnevu#comment-429

9 hlasů

Je to jak lavina... centrální kancelář ministerstva pravdy vychrlí informaci a všichni na 150 způsobů zkopírují.

0 hlasů

Je velmi legrační, jak se všichni teď zaklínají svobodou slova, kterou si prý od muslimů nesmíme nechat vzít. Přitom když si předchůdce Charlie Hebdo (tenkrát se jmenoval Hara-Kiri) udělal legraci ze smrti prezidenta Charlese de Gaulla, tak ho francouzské úřady prostě a jednoduše zakázaly. Takže svoboda slova ve Francii se týká pouze možnosti urážet muslimy, nikoli urážet presidentský majestát...
A vzpomeňme si také, jaké problémy s francouzskými úřady má francouzský komik Dieudonne, který si zase dělá legraci ze Židů. Takže opět, ona svoboda slova na Západě se týká pouze možnosti zesměšňovat a urážet muslimy, nikoli zesměšňovat a urážet třeba židy...

3 hlasy

Velmi dobrá připomínka.
Politický profit mají z celé události: 1.-3. Izrael, 4. USA, 5. Front National (FN).

2 hlasy

Média jsou nástroj propagandy, každý článek o Paříži nyní je součástí propagandy, zpráv o falešných událostech.

0 hlasů

Tajné služby se férově snaží ve Francii nastartovat rebelie a možná válku.

To střílení včera, je práce tajných služeb. Stříleli tam slepými patronami.

Perou vám mozky, jak nejlepší automatce.

http://i.imgur.com/a18sEhT.gifv

0 hlasů

Pochybuji, ze v koranu je napsano "musis vrazdit neverici v islam". Nikdy jsem koran necetl ale v bibli neni napsano, ze "musis vrazdit nekrestany" a pritom se protestanti a katolici mezi sebou nedavno v Irsku skoro vyvrazdili.

2 hlasy

Starý zákon je kniha plná krve a násilí, mrtvol jak naseto, ale vezměte si Korán, vyškrtněte z něj to, co je i ve Starém zákoně a zbyde vám hromada sraček a propagandy.

2 hlasy

V Bibli je psáno: Vyhubíš je jako klaté, neuzavřeš s nimi smlouvu a nesmiluješ se nad nimi, nespřízníš se s nimi, svou dceru neprovdáš za syna někoho z nich ani jeho dceru nevezmeš pro svého syna. To by odvrátilo tvého syna ode mne, takže by sloužili jiným bohům. Hospodin by proti vám vzplanul hněvem a rychle by tě vyhladil.

2 hlasy

nějak se to v dnešní době nevzpominá. tihle lidi otevřeně mluví o podřezávání hlav nevěříchich ve svych mešitách. Kd jste slyšel faráře aby vyzýval ke kamenování!

0 hlasů

Kdo muslimům neškodí tak se nemá čeho obávat. Ale ostatní ať se třesou hrůzou. Allah akbar.

1 hlas

vyser si oko!

0 hlasů

myslíš si že nějaké kreslené voloviny jsou duvodem aby někdo někoho zastřelil? Jsem křesťan a nikdy bych nic takového neudělal a to tak dost velkých sprostáren bylo. To že jsi muslim má v tomto státě (i ve francii) stejnou váhu jako že jsi členem svazu zahrádkářů!

0 hlasů

:-))) Tohle vás dostane... Zastřelený policista si fotí posmrtné selfie...

https://www.youtube.com/watch?v=cz4w7gVqMt0

1 hlas

Normální dokumentace místa činu,to jen mongoloidi jako vy a vám podobní nechápou co to znamená.

0 hlasů

No dobře, tak jestli to není jeden ze zastřelených, tak mi ještě vysvětlete, jako hloupému mongoloidovi, tohle kouřové střílení do chodníku.

http://i.imgur.com/a18sEhT.gifv

0 hlasů

Je vidět, že krajní pravice je připravená udeřit ihned, asi jíž by se bývala pokusila o převrat odkráglováním každého kdo nejde s ními, akorát že nebylo tolik muslimů jak tenkrát, a Al-Qaida se to snaží zneužívat k vypukání občanské války aby nezbylo nic než ruiny a řeky krve.
Jinými slovy, jak se v pop-kultuře/filmech jako stupňuje k velké události, tak se dá představit neonáckové v roli orků, Al-Qaida v roli Saurona, a krajní levice v roli obránců hradeb, kterými zřejmě budou ulice Paříže, poněkud bohužel, ale na druhou stranu přece: "Tuto zimu Vám u nás nebude zima. Přímé přenosy z ulice nyní i v 3D."

0 hlasů

i u nas mame nabozenske fanatiky v katolicke cirkvi obzvlast.....ty mit moc tak opet bude vzkvetat inkvizice a k tomu jim nahral smejd Kalousek a Benda--platime miliardy

7 hlasů

Detailní pohled na "zastřelení" ... zplodiny míří přesně do země, žádná stopa po kulce.

http://i.imgur.com/a18sEhT.gifv

0 hlasů

Ty jsi vůl, ten výstřel byl mnohem dřív než se objevěj ty zplodiny.
Kulka šla do hlavy, spíš někam do temena a vyšla ven pod hlavou. Tedy to už samozřejmě není vidět.

Pokud chceš mít srovnání, podívej se na konec tohoto videa, upozorňuji že je velmi drsné !!!! Tady vidíš co to udělá s tělem po zásahu projektilem z AK47.
https://www.youtube.com/watch?v=E9JWVCvN538

1 hlas

No jasně, a na chodníku ani kapička krve.

Nedělej ze mě vola, ani z ostatních. Jen proto, že chceš něčemu věřit, tak tomu věříš, i když se nakrásně 100x koukáš na střílení slepou čmoudovou patronou.

0 hlasů

No nevim..CT hlasila ze "Utocnici posleze jeste ZRANILY policistu.. Ovsem kdo dnes muze verit CT..?

2 hlasy

a tady další důkaz http://imgur.com/IgCUkod

0 hlasů

Typický příklad snahy o zesměšnění "konspiračních teorií" ... práce tajných služeb, mlžení, mlžení, mlžení ...

0 hlasů

Takže se zeptám ještě jednou:Kde bereš pro svoje tvrzení opodstatnění? Máš jiný zdroj informací? A není ten tvůj zdroj jen další falešná propaganda?

0 hlasů

Tady je autentický záznam. Pošli to ROZVĚDKU, ať se na to podívají experti a udělají závěr, čím a kam se tam střílelo.

Můj názor je, že slepými patronami do chodníku.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ff9V_1U0E

1 hlas

Francie také bohužel přispěla k růstu agresivního islamismu, např. zorganizováním převratu a následného rozvratu v Libyii, odkud teď do Evropy proudí tisíce uprchlíků, i když byla proti americké agresi v Iráku a z Afganistánu se stáhla jako jedna z prvních (na rozdíl od naší neúměrně silné účasti). Podílí se sice na bombardování Islámského státu, ale jen v Iráku, nikoliv v Sýrii. Hlavní problém má s masovým přistěhovalectvím z bývalých kolonií a velkým počtem vyznavačů islámu v tíživých sociálních podmínkách. Zažila už vice teroristických útoků, ale ten poslední je jistě nejotřesnější. Její problém signalizuje vznik podobných problémů i jinde, nás nevyjímaje za posluhování americkým ozbrojeným akcím v islámských státech, i hanlivým antiislámským výrokům prezidenta.

5 hlasů

Tak pokud vím, tak měli totální podporu Ligy arabských států a to i při akci proti Syrii.

Tak a teď mudruj.

1 hlas

Myslím, že svržení Kadáffiho už Francie lituje. Proti Sýrii útočí hlavně USA , Turecko a některé arabské monarchie, ne Francie.

3 hlasy

politici takzvané civilizované a vyspělé části světa se nezbláznili,

DELAJI SVOU PRACI, TEDY TO, K CEMU BYLI DO SVYCH POZIC KORPORACEMI DOSAZENI

(pres medialne vymydlene blbce ve volbach)

je mnohem jednodussi, levnejsi a efektivnejsi vladu dosadit - medialne instalovat, nez je korumpovat nebo vydirat ....

lez, podvody a korupce ve vladach je povinna, je to bonus a drzhubne pro dosazene loutky, ktere jsou tak zaroven vydiratelne...

zvraceny system,.. poctivi zastupci lidu jsou ve vladach krajne nezadouci....

proto nam korporatni media tak rady sdeluji jak moc se krade, aby se lide uz dale neptali, kam ve skutecnosti vetsina penez mizi...

Bakala nevlastni zadny dul....ani on a ani Babis neurcuje, co bude v jejich novinach....nov iny, Tv - media delaji verejne mineni, delaji vzsledky voleb - dosazuji vlady - Cro a Ctv neni nase....banky a jejich zisky vcetne nemovitosti ziskanych v exekucich nejsou nase....nase zem uz pomalu neni nase.

jsme cizinci ve vlastni zemi...jsme tu navic....zradle m a okolim otraveny Slovan je momentalne nejlepsi kseft - potravinarska - farmaceuticka lobby, lepsi jak drive zastreleny, kazdopadne urcen k vyhlazeni...

2 hlasy

Síla lemmingů

https://www.youtube.com/watch?v=xIuxB1oR2WQ

1 hlas

Nějak tě nedokážu v tom houfu odlišit.Pobíháš s tou svojí pravdou kterou jsi získal z bůhví jakého "seriozního" serveru úplně stejně jak ostatní.

1 hlas

Jak Američané vytvořili radikální islám:

V afghánských školách učitelé stále využívají americké učebnice z 80. let, které měly za cíl podporovat Afghánce v nábožensky motivované agresivitě vůči Sovětskému svazu. Formulace jako „když z deseti zabiju pět nevěřících, kolik mi zůstane?“ jsou v nich běžným zjevem.

http://www.lidovky.cz/scitani-kalasnikovu-zabijeni-nevericich-jak-studuji-dzihadisticke-deti-1a7-/zpravy-svet.aspx?c=A141209_120425_ln_zahranici_mmu

3 hlasy

A jak se jim to prosím povedlo blahé paměti r. 732 když je odrazil Karel Kladivo?

1 hlas

Moje stručné shrnutí:

"Šílenství kolem falešné vlajky v Paříži nabírá na obrátkách a síle. Lemmingové zase dostali pořádnou dávku propagandy do hlav."

1 hlas

Kde bereš pro svoje tvrzení opodstatnění? Máš jiný zdroj informací? A není ten tvůj zdroj jen další falešná propaganda?

1 hlas

Je to chudak blazen. Takovych po Cesku beha.

0 hlasů

Lidičkové zlatí, prosím mějte na paměti, že událost v Paříži, byla falešná vlajka francouzských tajných služeb!

1 hlas

Promiňte, ale to není Majdan. Co by tím tajné franc.služby potažmo stát získaly ? Jen další násilí a škody. Mám na to jiný názor. (níže)

1 hlas

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ff9V_1U0E

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Názory jsou jedna věc, a fakta druhá.

Nemusíte být expert na balistiku, abyste z tohoto videa dokázal rozeznat, že tam "teroristi" stříleli slepými náboji, a přezouvali se u auta z civilu.

1 hlas

Hele, kolik ti je ? Deset ? Byl jsi alespoň na vojně, držel jsi někdy zbraň v ruce. Zkusil sis do něčeho vystřelit ?
Asi se moc díváš na akční americké filmy, můžu tě ubezpečit, že projektil klidně projede lidským tělem, aníž by to na první pohled mělo na něj nějaký viditelný dopad.
Ono záleží na munici, ale běžná munice ti udělá jen malou dirku.

2 hlasy

Střílel jsem z kalašnikova slepými náboji, a dobře si vzpomínám, že nám tehdy říkali, že slepé náboje špiní hraveň protože z nich jde velké množství zplodin. No a to je přesně to, na co v tom videu koukáš. Nebo se pleteme?

0 hlasů

Kolik zraněných a zabitých si viděl v Bostonu na maratónu??? ... 264+4? ... To říká wikipedie.

SKUTEČNOST? ... 0 + 0

HERCI AGENTI, MASKOVÁNÍ Z ARMÁDNÍHO VÝCVIKU

0 hlasů

Podívej se na tu situaci po akci. Myslíš si že ten policajt je stále živý ?
https://www.youtube.com/watch?v=zJXr3Lw52zg

0 hlasů

Pred par dny tu provdolaskari vresteli jak prasata pred porazkou pod Okamurovym clankem.
Jsem ted zvedav, kolik rucnikaru si domu nastehuje soudruh lustig nebo to jelito npnp :-)))))))))

6 hlasů

Jasně, mít prase na provázku by tutově ty novináře ochránilo před střelbou. Stejně jako se s prasetem projít párkrát kolem mešity, to se pak všichni ručníkáři rázem odstěhují.
Okamura je populistickej darebák (tzn. typický politik), proč raděj neprosazuje v parlamentu proti islamizaci zákon?
Jsi buď další hňup co mu naletěl (před volbama byl ochotnej se spaktovat od komačů po fašouny), nebo je ti každá záminka plivnout na své oponenty dobrá.

3 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Hlavne davej bacha, at te zase administrator nezacne mazat.

2 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

"Musíme Francouzům říci pravdu:..."
To brzo. Ty co říkali pravdu předevčírem, byli označeny a xenofoby a podobně. Tady je vidět co mají na svědomí havlisté a podobní multikulti.

4 hlasy

Ti dva, jak se na kresbe libaji, az jim tecou sliny, jsou Bi-vomacka se svym Jardou Slovanem vulgo Bi-krocanem:-)

4 hlasy

Diskuze pod clankem se opet stala hnizdem radoby chytrych mudrlantu s jednoduchymi resenimi.

2 hlasy

Vážené pn pn,opravdu jsi mi udělalo radost,pokud se tohoto názoru budeš osobně držet,obrovsky posuneš také úroveň na " Týdnu" .Omlouvám se za tykání,ale nevím mám-li co do činění se ženou,nebo mužem.

2 hlasy

Kdo to všechno rozvrtal a zmršil ? Kolik muslimských zemí USA bombardovaly nebo okupovaly od roku 1980? A Evropa tomu napomáhala.

7 hlasů

Doufám že teroristí dostanou ty nejvyšší tresty. Stoprocentně nejsou všichni muslimové klrvelačné bestie chtějící ovládat svět (ehm). Ale nezvětšujeme podíl těch co jsou, sami ?
Ironizace, zesměšňování, satira a urážení jakýchkoliv náboženských fanatiků žádnému soužití nepomůže, ale určitě naopak. Jiná kultura ani smysl satiry a ironie nezná, takže je pouze uráží.
Zkrátka žít a nechat žít ve své víře, pokud jiným neškodí. Napadené a bombardované islámské zemé od 1980 :
Írán (1980, 1987-1988), Libye (1980, 1986, 1989, 2011), Libanon (1983), Kuvajt (1991), Irák (1991-2011, 2014-), Somálsko (1992-1993, 2007-), Bosna (1995), Saúdská Arábie (1991, 1996), Afghánistán (1998, 2001-), Súdán (1998), Kosovo (1999), Jemen (2000, 2002-), Pákistán (2004-) a nyní Sýrie.

2 hlasy

"Jiná kultura ani smysl satiry a ironie nezná, takže je pouze uráží." - to ale není problém obyvatel té země do které se přistěhovali, že?
Mě se taky dotýká, že mě jako nevěřícímu psu chtějí uřezat hlavu ...

2 hlasy

Nelze než souhlasit !

1 hlas

Islám je nepochybně nejvážnějším nebezpečím pro naši civilizaci – ve všech svých podobách. Ten „radikální“ světu stvořili Američané 11. září. Jenže vtip je v tom, že žádný „hodný“ islám není. Jde o úplně jinou koncepci člověka a hodnot, než jsou ty, z nichž byla utkána dominantní světová civilizace po vraždě Božího Syna na Golgotě.


http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1431-vrazda-dvanacti-jsme-svedky-reprizy-falesneho-predstaveni-z-11-zari-opet-stejna-otazka-v-ci-prospech-islam-je-jen-jeden-valka-pod-cizi-vlajkou.htm

3 hlasy

no potes koste...

to jim tu Francii socani se zelenymi pod vedenim USA elit pekne zamarastili...

4 hlasy

u nás jich je víc jak 50 tisíc ,ale to číslo roste velice rychle a myslím si co se děje ve Francii bude i u nás ! je to asi jen otázka času

6 hlasů

Je to velmi smutná událost.Na druhou stranu není šťastné dráždit hluboce věřící lidi (mnozí jsou daleko za hranicí zvrhlého fanatizmu).Přeci to víme všichni i s diskuze,že s fanatikem nelze diskutovat,natož jej přesvědčit o čemkoliv.Tady to někteří řeší nadávkou,ale v tomto případě jde o úplně jinou sortu lidí a taková karikatura je pro ně jako červený hadr pro býka.Tak to není zrovna šťastná forma satiry.

3 hlasy

Tak že jim ustupovat, nedráždit, neprovokovat a čekat až nám uříznou hlavu.
Prostě být takový sluníčkový ...

1 hlas

Nejsem si vědom,že bych napsal cosi o ustupování a být sluníčkový.Asi to lépe napsal pan Ratzinger k pochopení.

1 hlas

Tím, že někoho budu urážet nic nevyřeším. To si možná myslela i ta parta pitomců z redakce. Proti islámu je třeba postupovat radikálně, ale jinak.

2 hlasy

To byla satira a žádné urážení. Nicméně bych postupoval jako Izrealci, domy a byty teroristů bych zničil či zabavil, rodiné příslušníky odstěhoval do muslímských zemí.

3 hlasy

Jakpak ty mudrlante?

1 hlas

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Válka islámu ze Západem začala už dávno. Jen si to ti tupí multikulturalisti nechtějí z různých důvodů připustit. Jak dlouho jim to ještě bude trvat, bež prokouknou a zjistí, že islám prostě s naší kulturou není kompatibilní. Budou jim muset muslimové podříznout děti, partnera, než to těm hňupům typu Šabatová, Kocáb a spol. dojde? Ale možná jsou tak pitomí, že i potom budou plačky argumentovat, že všichni muslimové tak zlí nejsou. Ano, to je pravda. Ale zásadní je to, že islám je nenávistná, vražedná ideologie vytvořená nějakým beduínem začátkem středověku. V koránu se jen přikazuje, co má mosulman dělat, Není to žádná kniha ideálů, ale jen příručka pro ovládání a podřízení ostatních.

6 hlasů

Podle francouzských médií policie útočníky identifikovala podle občanského průkazu, který jeden z bratrů zapomněl v havarovaném Citroënu C3. ---nevím co si o tom mám myslet

10 hlasů

ALe to je úplně normální, pokud následně chcete zmizet v davu a projít bez problémů na kontrolách, musíte mít doklady. Pokud je máte tak si vás nikdo nevšimne i když máte pod kabátem AK.

Jen idiot by na podobnou akci vyrazil bez dokladů.

1 hlas

A ještě doplním, proto také měli boty na přezutí. Do akce v pevných botách, na útěk kecky. Podle mě to byli profíci ani na chvíli nezaváhali.

2 hlasy

Profíci to byli, jen ta občanka určitě nepatřila nikomu z nich.

1 hlas

Vy snad při teroristickém útoku nemáte v zadní kapse džín občanku, ,která vám může kdykoli vypadnout?

4 hlasy

Al-Kajda poslala do akce lidi vybavené průkazy totožnosti a jeden z nich trpěl Alzheimerem?

12 hlasů

Klascký postup policei na celém světé. V hysterii zatýká nevinné lidi.

5 hlasů

Francouzská policie měla z minulosti informace o všech třech zločincích, kteří jsou pravděpodobně odpovědní za středeční krvavý útok na redakci pařížského listu Charlie Hebdo. Oznámila to francouzská televizní stanice BFM TV. Tři podezřelí se v letech 2003-2005 podílely na verbování dobrovolníků do řad islamistických oddílů---před dvanácti lety bylo jednomu z těch útočníku 6 roků a už verboval?

5 hlasů

Asi se pobleju až budu zase sledovat záplavu článků a komentářů o falešné vlajce.

1 hlas

TAK TO JE GRANDIÓZNÍ SRAČKA!!!...NEVINNÝ SE,Z NIČEHO NIC,SÁM PŘIHLÁSÍ,ALIBI JSOU KÁMOŠI...MUSLIM JE HORŠÍ NEŽ GRIMY Z MOSTU!!!

3 hlasy

S notnou dávkou černé ironie lze říci, že tento osmnáctiletý mladík může být rád, že mu policie neprostřelila krk jako Djocharovi Tsarnajevovi, který se také stal obětí tajných služeb.

4 hlasy

Nezlobte se, nic proti psychicky narušeným lidem, může se to stát každému, zvláště v dnešní době, ale nechtěl byste raději vyhledat nějakou odbornou pomoc u psychologa nebo v psychiatrickém zařízení?

3 hlasy

Nechapu, proc redakce tohoto magora nezabanuje.

2 hlasy

Na psychiatrii byste měli jít kvapem vy dva, asi máte zablokovaný centra zpracování signálů z očních nervů.

0 hlasů

Fakta, pánové, Fakta!!! ...

0 hlasů

Dneska ráno jsem slyšel ve zprávách, že v autě použitém při naprosto profesionální akci byly nalezeny doklady jednoho z podezřelých (!). To mě rozesmálo.
Trochu to připomíná situaci, kdy po útoku na WTC byly předloženy části identifikačních dokladů pachatelů (tři dny po útoku bylo zveřejněno 19 jmen a fotografií únosců!) údajně nalezených v troskách WTC, které prý měly přežít exploze při nárazu a následné požáry, při kterých se tavila ocel.

17 hlasů

...nesnažte se zlehčovat!!! - situaci v Paříži - Francii - Evropě - na Světě - pane - tady není propaganda USA !!!- tady je - realita - Evropy...

0 hlasů

Podobnost čistě náhodná,jak jinak.......
administrátor se snaží,nemohu vám dát hlas - ani bombometčíkovi,kterého včera trpělivě mazal.

2 hlasy

Úplně se hrozím toho kolotoče, kdy vám budu stále dokolečka, jak na řetízáku, opakovat, že to byla akce tajných služeb, při které se střílelo slepými náboji do chodníku.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ff9V_1U0E

Už jsem to absolvoval s Bostonským maratónem, před rokem a půl, udělejte mi tentokrát radost a buďte vnímavější a chytřejší.

Díky.

2 hlasy

Jak včera blekotal v ČT v UK komunista Černý, chudáci islamisté, co vraždili v Paříži, jsou vlastně obětmi vykořisťování a kapitalistického zřízení, které ve Francii vládne. Na další otázky spoludiskutujícího už tomu dementovi došly odpovědi a seděl schlíple ve studiu jako Vomáčka se svým chcíplým Slovanem tedy krocanem.

10 hlasů

Řekl bych, že nesmysly tam naopak vyprávěl Gabal. Poslanec Černý se v bezpečnostní a armádní problematice orientuje docela dobře.

1 hlas

Kapitalismem jsme vykořisťováni všichni i když vám třeba haraší.

13 hlasů

Nikde na světě neexistovala, neexistuje a ani nikdy existovat nebude taková společnost, ve které by někdo někoho nevykořisťoval. Spravedlivá společnost, ve které jsou všichni hodní a dobří, navzájem si pomáhají a myslí nejprve na druhé a pak až na sebe je jenom vlhký sen dementních pravdoláskařů a dalších pomatených utopistů.

2 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

jj, zatímco v kapitalismu je člověk vykořisťován člověkem, v komunismu je tomu přesně opačně...

5 hlasů

Jak je to opačně? V ČR žádný komunismus nebyl a není. A kromě pár důchodců co pamatují lepší časy tady žádní komunisti nejsou.

2 hlasy

Jenom aby to nebyl Lee Hamyd Harvey Mourad Oswald.

Včera byli teroristé popisováni jako velmi dobře vycvičení zkušení profesionální zabijáci. Tenhle je 18 roků starý školák.

12 hlasů

V Somálsku by ti dobře vycvičený 12 letý kluk uříznul hlavu jedním tahem a s AK by tě rozstřílel na sračku než bys řekl borůvkový koláč.
18 letý (branec) je plně připraven se pustit do jakékoliv akce.

5 hlasů

.... a ve Vietnamu házely granáty pětileté děti, v bombardérech a stíhačkách druhé světové války létali 18ti letí piloti. Souhlasím, ale:

a) teroristická zkušenost se nedá získat v Remeši v 18 letech, znalosti ano.
b) pokud jsou ve Francii v chodu výcviky islámských teroristů, je něco velmi špatného s francouzskými tajnými službami.

2 hlasy

Přesně, navíc, čím mladší tím líp se mu vymyje hlava.

0 hlasů

Se nakonec ukaze, ze utok delala extremofasisticke uskupeni neonacku a ze falesne obvineni? Nebo jak k tomu jmenu prisli? Ze nejaky doklad nasli? Nebo akorat spleteni identity?
Tak ci tak, jak tedy vime, ze skutecni pachatele nebehaji nekde pres hranice ani ne v patrani?

3 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov