Řinčení zbraní
Neprovokujte, vyzývá Kyjev Putina. Na Krym přesunuty tisíce ruských vojáků

28.02.2014 22:05 Aktualizováno 28.02. 23:23

Předseda ukrajinského parlamentu obvinil Rusko z otevřené agrese. Zároveň prohlásil, že Moskva postupuje podle podobného scénáře, jaký předcházel válce Ruska s Gruzií o Abcházii.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • karel berd (14 hlasů) 28.02.2014 22:20

    Fašistům se nesmí ustupovat,už nikdy !

  • Jan Karel (10 hlasů) 28.02.2014 22:32

    Turčynov by se spíše měl zamyslet proč opatření Ruska obyvatelé Krymu...

  • Patrik O Clock (9 hlasů) 01.03.2014 00:46

    Dneska se v Událostech a komentářích na ČT24 vyjádřil nějakej...

  • Josef KLEISNER (9 hlasů) 28.02.2014 23:23

    ...kde se tam najednou vyskytlo OSN,ten nic neříkající spolek,co chce...

  • Jan Bulva (7 hlasů) 01.03.2014 09:10

    Kyjev: Sil na obranu máme dost........... nějak jim nedochází, že na...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Jestliže se to dnes někdo bude snažit řešit jinak než rozdělením na části podle národnostní většiny, tak to skončí horší genocidou, než jakou zorganizovaly US na Srbech v Kosově .

0 hlasů

Koho zajímal názor OSN když US provádělo svoji agresi v Jugoslávi a kde kupčili s Kosovem, které nabídli albánské mafii za budoucí loajalitu a lezdoprdelectví vůči US a francouzským energetickým mafiánským corporacím ????? ... Tak ať si s ním vytřou zadek i teď !!!!

0 hlasů

nejdříve poslali kadety, školáci těžko odmítnou

když to tolerováno, přidal silnější kalibr, Zemna jen legrácky v ruštině, na okupace si již zvykl

kdy vyjede Putin pomáhat do karlových varů? prý tam po rusech chtěl někdo stavební povolení, to by měl Putin potrestat exemplárně

0 hlasů

Ukrajinci mají dost sil? Měli hlavně spec-jednotky „Berkut“ a ještě vnitřní vojska a policie. Armádu jako takovou v podstatě ani Ukrajina nemá.

0 hlasů

Kéž by zůstalo jenom u toho řinčení zbraní.

0 hlasů

Krymu se nedivím. S Ruskem jej čeká lepší budoucnost než z Ukrajinou.

2 hlasy

To jo, s Ruskem se budou mít, jak prasata v žitě. Akorát místo toho žita dostanou otruby...

3 hlasy

Obama s Putinem by se mohli dohodnout. Na výzvu Obamy nebude Rusko rozmísťovat svá vojska na Krymu a na výzvu Putina nebudou USA rozmísťovat svá vojska nikde jinde na světě a tam kde už jsou, tak se neprodleně stáhnou.

1 hlas

Jak to chodí na Ukrajině..demokracie...

http://www.youtube.com/watch?v=_7FH2kgjtfU

https://www.youtube.com/watch?v=q8JC-ZjqFb4

0 hlasů

To je ten pravý, co může kecat!
Namátou
Grenada
Panama
Jugoslávie
Afghánistán
Irák
Libye
Sýrie
Tam všude přímo nebo nepřímo zasáhli. Tak ať drží hubu. Rusko nenechá své menšiny likvidovat a zbavit občanství jako v Pobaltí. Zatím zakázali ruštinu v úředním styku, navrhují zakázat ji úplně. EU k tomu mlčí...
Kde je americká menšina třeba v Iráku?

4 hlasy

Namátkou

0 hlasů

To je ten pravý, co může kecat!
Namátou
Grenada
Panama
Jugoslávie
Afghánistán
Irák
Libye
Sýrie
Tam všude přímo nebo nepřímo zasáhli. Tak ať drží hubu. Rusko nenechá své menšiny likvidovat a zbavit občanství jako v Pobaltí. Zatím zakázali ruštinu v úředním styku, navrhují zakázat ji úplně. EU k tomu mlčí...
Kde je americká menšina třeba v Iráku?

1 hlas

To že ožralý Chruščov daroval Krym Ukrajině, to z ruského Krymu ještě Ukrajinu neudělalo. Putin nanejvýš opraví omyl dějin spáchaný mužíkem Chruščovem v deliriu.

4 hlasy

Kecy, kecy, kecy. Naštěstí tlachání českýc bolševiků nezajímá nikoho na Ukrajině,v Rusku ani na světě.
Ale mohli by se pustit do boje za Venezuelu, tam taky socialismus nějak hapruje

4 hlasy

Byl Chruščov bolševik? Byl.
Ukradli bolševici Krym Rusku? Ano.
Co bylo ukradeno bolševiky, má být vráceno?
Tak to si tu kloval nesčetněkrát do klávesnice
Nebo už to neplatí? Přepadl Tě jiný blud?

0 hlasů

1) To jsou fakta a ne kecy. Podívej se na dějiny Krymu.
2) Těžko mohu být "český bolševik", když jsem v 18 emigroval.
3) Venezuela je jiné téma, a doufám, že tam kamarády Fidéla Castra už konečně pověsí na lucerny.

0 hlasů

Že vy hledáte jako Rakušák inspiraci jak anektovat Česko poukazem, že je to stejná situace jako Krym patří pod Rusko, že?

2 hlasy

Předseda regionální vlády Krymu Sergej Aksjonov oznámil, že na tomto autonomním ukrajinském poloostrově převzal velení policejních a bezpečnostních sil. Tento proruský premiér zároveň podle agentury Interfax požádal ruského prezidenta Vladimira Putina, aby pomohl se zajištěním míru a pořádku na Krymu. "Kdo toto nepřijímá, toho prosím, aby službu opustil," řekl Aksjonov poté, co oznámil převzetí velitelských pravomocí nad ukrajinskými jednotkami ministerstva vnitra, kontrarozvědkou SBU, námořnictvem, sbory civilní ochrany a dalšími silami rozmístěnými na Krymu. Aksjonov kritizoval ukrajinskou vládu v Kyjevě za to, že porušila ústavu autonomního Krymu, neboť bez konzultací s představiteli tohoto regionu jmenovala nového policejního šéfa.

3 hlasy

Kyjev: Sil na obranu máme dost........... nějak jim nedochází, že na tzv. Ukrajině žije přes 20 milionů Rusů a ti proti Rusům válčit nikdy nebudou

7 hlasů

Co dvacet milionů? Sto milionů jich tam žije a někteří dvakrát... :-)))

3 hlasy

Nejhorší scénář pro naši zemi by byla válka na Ukrajině nebo uvolnění vízové povinnosti,jen doufám že k tomu nedojde a politici najdou dostatek odvahy se dohodnout na mírovém řešení.Exodus 46.milionů Ukrajinců si žádný rozumný člověk nemůže přát.

1 hlas

V krajním případě část. uvolnění víz. povinnosti by měly být nastaveny limity kolik naše malá země ještě může absorbovat Ukrajinců,nyní jich tu podle neoficiálních údajů pracuje 200 000 a tím tak ubyvají prac. místa pro naše občany.

1 hlas

Rusko, pořád stejné. Důvod k zásahu se vždycky najde. Má tam své zájmy a ty si prosadí i kdyby neměl zůstat kámen na kameni. Propaganda u nich doma bude stejně zase psát jak byla jejich rudá armáda vítána obsazované země. Stejně jako u nás v 68. Fotografie našich lidí kteří Ruské vojáky přesvědčovali o tom, že u nás žádná kontrarevoluce není a že jejich přítomnost je agrese, byla v Ruském tisku podávána tak, že naši lidé srdečně hovoří s Ruskými vojáky a děkují jim, že přišli je zachránit včas. Ukrajinci mají smůlu, že je u nich mnoho Rusů a tak kde šlápne noha Rusa, tam jsou doma. Čekám jestli se dožiju toho, že jednou pojedou osvobozovat Karlovi Vary, protože tam žije Ruská menšina. Myslím, že to je varování do budoucna i pro další zaplavování země jinými národy a etniky. Budoucnost Evropy vidím v příštích desetiletích, možná staletích, dost černě. Nejsme bohužel Amerika, tady jsou tisícileté národy které mají všichni nějakou krvavou minulost.

3 hlasy

Neprovokujte, vyzývá Kyjev Putina.
-------------------------------------------------- - ---------------
Kyjev může vyzývat,až tam bude legitimní vláda.Pokud vím,tak vojáci jsou zatím pouze na své pronajaté základně,tak nevím kde je problém.Benderovci hledají problémy tam kde nejsou.

4 hlasy

Obávám se, že ani když bude mít Ukrajina zvolenou novou vládu, tak ji Rusové neuznají a budou uznávat prezidentem Ukrajiny Janukoviče.

2 hlasy

Ale oni si již zvolili na Majdanu novou vládu ve které jsou i nacionalisté z pravého sektoru O.Ťahnyboka.

2 hlasy

Rusky rukopis lhani a podvodu. Tak lhat jako Putin umel jen Hitler.

5 hlasů

Dej si studenou sprchu, Pepíčku !

2 hlasy

Argument jak víno.

2 hlasy

Dneska se v Událostech a komentářích na ČT24 vyjádřil nějakej bezpečnostní expert, že: " ... musí vyjádřit uznání západním tajným službám. Zatím co se Putin a bezpečnostní složky Ruska natřásali v Soči, tak ony služby vyfoukly Putinovi Ukrajinu ...". Nebyla by na skladě zase nějaká pravdoláskařská pohádka o vítězství ukrajinského lidu v boji za svobodu a demokzacii?!

9 hlasů

Jako ze ten zapad ma zajem o nejakou Ukrajinu mezitim co VB by asi chtela aby napadobne jako ohledne Rumunska i Bulharska nebyli soucasti Schengenu nekolik desitek let, Francie a Nemecko deportuji kdo si sebou nepriveze plnou penezenku, Svycarsko pry ma vseho plno, atd. a podobne. Takze bud to je cele vlastne ponekud jine, nebo prst nevi co dela jiny prst dokonce na jedne ruce..

1 hlas

Vask jiste podstatne v nekterych tech vecech jiste je, ze napriklad kdyz se podivame na pripady majetkove trestni cinnosti v Berlinu a to obcany EU ktere nemaji mistni bydliste, tak to pro mnohe neni zanedbatelne mnozstvi. V nemeckych (berlinskych) novinach se napriklad tenhle tyden psalo o tom, jak mnohe pripady jsou osobami z Rumunska, Bulharska i Polska, a pro me osobne je na to ponekud absurdni, ze se v podstate celkove nejedna jako o nejake chude zpustosene zeme...

1 hlas

A co potom zeme, kde sice take jsou nejake extremy (viz ponekud mirny priklad napriklad 250000 EUR za rande pro nekoho, ale sam mi nikdo neslevi ani z dani natoz aby to zaplatil podnik boty do prace) ale takzvane nuzky nejsou tolik rozevrene a existuje ta stredni trida v docela hojnem poctu, po kterych mnozi chteji prachy a jeste vice prachu, ale radu nebo cokoliv jineho ani nahodou, jinak to hned ze vlada atd. pry nacisti a ze se na ne ma utocit a nevim co vsechno...

0 hlasů

Vsak, mel bych byt rad ze zamestnani mam atd. a po nekolika letech budu mit za 2-3 mesice zaplaceno dluhy ktere jsem z velke casti nadelal na zivobyti, vcetne uroku a penale a neustaleho psani jak na me uvali exekuci (jako ze by si asi najali pravnika v Nemecku, ktery bych smel zaplatit a k tomu i vlastniho), coz dle meho mineni ponekud absurdni kdyz napriklad do toho po me chteji kazdy mesic dane abych zaplatil BER plus prutahy, tj. veci bez kterych se da snadno prezit a kdyz neplatim tak asi prijdou nackove abych sel makat (za asi tretinovou mzdu co maji oni).

Vsak, sorry za spam. Jak bydlim u dalnicniho najezdu a probudil se ponekolikate citic olovo v zilach, tak je jiz cely den ponekud na nic a neni mi dobre. Ale uz tu nebudu psat, tak se mejte.

1 hlas

Krym je a byl Ruský a žádný sovětský diktátor na tom nic nezmění.

1 hlas

Soudruzi, kdy zase pozvete Rudou armádu zase k nám? Nechybí vám pologramotným, absolutní moc, rozhodování o osudech lidí, vraždy, mučení a věznění?

4 hlasy

Gay pride parade na Krymu?

1 hlas

Jako ponekud jako vtip, ktery myslim jako jestli se tam nesjizdeji ty ruske vojaky aby si udelali vlastni tu paradu...

Vsak kdo vi jake maji Rusove a Ukrajinci smlouvy atd. Mozna akorat nejakej oligarcha dospel od "co jeste ukrast a hamounit" k "a sakra, kolik potrebuji muzu aby mi uchranili muj satnik" nebo podobne...

0 hlasů

Pátá kolona pracuje i v noci...

4 hlasy

lol, kyjev vyhrozuje rusku ze ma dost zbrani? pocitam, ze kdyby se ruskej medved nasral tak tak za odpoledne vymete celou ukrajinu do cernyho more.
jedinej kdo se v tomto s ruskem muze pasovat je tak usa a cina.

6 hlasů

...a nebo finsko, ze? tam rusaci dostali tak naprdel, ze se z toho nevzpamatovali dodnes :D

3 hlasy

mate naprostou pravdu, kazdy den si o tom vsichni rosove povidaji a trepou se strachy.

0 hlasů

No, pokud vím tak ukrajinci bojovali s rusy až do 60 let. a v Afganistánu méďa taky nedpadl nejlíp a to ani nevzpomínám na to jak jim zatopilo pár finů na běžkách ... prostě s některým typem odporu se bojuje špatně ... viz. pro amiky Vietnam.

4 hlasy

no ono kdyby se nekoukalo na to kolik zarve lidi tak by se bojovalo snadno. hruba sile je porad hruba sila.

0 hlasů

Nejen ten méďa.

1 hlas

...kde se tam najednou vyskytlo OSN,ten nic neříkající spolek,co chce najednou řešit??...když se házely zápalné lahve na policisty,nebo střílelo podomácky vyrobenými zbraněmi../sám Štětina na Čt 24 přiznal že uviděl jako prvního mrtvého zastřeleného policistu/...ať si laskavě prohlédnou veškeré filmové záběry,které jsou dostupné a ať potom rozhodnou a to nezávisle na nějaké menšině Tatarů nebo benderovců!!!!!

9 hlasů

Neschvaluji to, byt by se u soudu mozna bralo jako ponekud prilehcujici okolnost pokud napriklad kdo to hodil den pred tim nasel bratra jak lezi mrtvy v prikopu po muceni anebo proste tak nejak nastvany ze se povolala muzstva kvuli nejakym demonstrujicim opozicnikum ale ze je ukrajinsky lid unesen, mucen a kdovico, ze to je mnohym jedno, nebo se to boji resit, ze mafie je mocnejsi nez stat, nebo to dokonce podporuji ne-li sami...

Tak ci tak, o policii a spol. se jiste neceka aby se chovali jako nejaka banda rozzurenych opic, coz vlastne o nikom, ale ponekud rozdil pokud napriklad ja pujdu pesti na ozbrojeneho nebo pokud nekdo s kalasnikovem strili na neozbrojene...

1 hlas

*na obrneneho

0 hlasů

Tak snad tohle jednou nečeká Karlovy Vary.

3 hlasy

Turčynov by se spíše měl zamyslet proč opatření Ruska obyvatelé Krymu vítají a proč nevítají teror, který rozpotali fašizující skupiny z Kyjeva podporované EU a USA.

10 hlasů

Mozna se jako boji, ze kdyz nebudou lizat boty Kremlu tak ze je rozstrili?

Tak ci tak, pokud napriklad kanclerka Merkel podporoval unaseni a muceni o kterem jsme se doslechli ze se stalo, tak bych osobne jisteze zadal jeji odstoupeni, ale nemam jakykoliv duvod se domnivat, ze to tak bylo...

2 hlasy

Byt myslim na prvnim mistu na to jsou zakony, jako ze by se mozna ani nemuselo cekat jestli by v takovem pripadu sama od sebe odstoupila, ale nejsem pravnik, ...

0 hlasů

Vítají stejně jako Češi ruská vojska v 68. Vy si okecáte všechno, i vraždy. pořád stejní.

4 hlasy

Fašistům se nesmí ustupovat,už nikdy !

14 hlasů

Fašistům ani komunistům. Zvláště v těchto oblastech, kde toho mají na svědomí tak stejně. Ti druzí asi více, působili dlouhodoběji a dlouho to nebylo možno ani zdokumentovat.

2 hlasy

Na rozdíl od lidí , jako jste vy a mnoho dalších co za protektorátu seděli doma za pecí a čekali, až to za ně vybojuje někdo jiný, Rusů padlo ve 2.sv. v. přes 20 miliónů dráhá dámo. A když už se u nás někdo fašistům postavil, tak to většinou byli právě komunisté, které si Vy tady berete do své špinavé huby !! Takoví , jako Beneš raději emigrovali právě k těm, kteří nás Hitlerovi vědomě obětovali s vidinou zisků, až jim bude Hitler splácet jejich půjčky na zbrojení ze zisků z nerostného bohatství, ke kterému se měl podle jejich plánů dostat, to že některé US banky ho finančně úvěrovali ještě 1 po zahájení války mluví samo za sebe. Potom když se dozvěděli, že má být Heidrich přeložen do Francie, donutili Beneše (jinak že nás budou považovat za součást OSY, jestli ovšem vůbec tušíte, o čem jde řeč), aby poslal z GB do Prahy komando, které na něj muselo spáchat "atentát", neboť se obávali, že by ve svém řádění pokračoval ve Francii.. a je přece lepší, když za atentát postřílejí Němci pár tísíc , pro " spojence" bezcenných českých civilistů, než Francouzů. To je ale pro ten Váš hrášek asi moc náročné na pochopení, tak tady raději zvracíte ty své nesmyslné bláboly.

0 hlasů

Stejně? Komunisti toho mají na svědomí stokrát víc než nacionální socialisti, a asi tak miliónkrát víc, než fašisti.
Ovšem všechno je to socialistická sebranka.

1 hlas

Bílá Vráno, máš na mysli takové komunisty, jako byl Ruml starší, Klaus starší, kandidát strany Klaus mladší, členové strany Dlouhý, Ježek , Paroubek , Tlustý Fišer, Babiš a další stejně jako mnoho členů stran, které byly u nás součástí tehdejší tzv. " Národní fronty " zase jenom z důvodů přístupu ke korytům ... takže i na ně by se měl vztahovat "lustrační zákon" ?? .. naprostý souhlas, akorát je dobré pochopit, že takovíto " komunisté " se pranic nezajímali o komunistické ideály, nýbrž pouze o svá a jenom svá koryta a zadky !! .. a podle toho to také vypadalo a teď tady také vypadá !! Vládne nám stále stejná mafie, jenom si mění názvy a korouhvičky, aby vyzrála na ty , co mají IQ srovnatelné s Vránou !!! Tak přestaňte "žrát" co vám dokola servírují jimi řízená media, a pokuste se použít to , čemu se u vyšších živočichů říká mozek, potom možná procitnete z bludu .

0 hlasů

Ano. Rusové jsou fašisté.

4 hlasy

nebýt Rusů, tak bys tyhle nesmysly mohl v lepším případě tak maximálně nohou obalenou hadrem vyrývat do sněhu někde na Východní Sibiři. A garantuji Ti , že na dnešní Ukrajině by už nežil ani jeden Ukrajinec. Tak si udělej v té své makovici vysypané konečně pořádek. Ty odborníku na fašisty !!!

0 hlasů

Jasně a Vy jste korunovaný pitomec.

5 hlasů

A to píše ten, který se schovává v Rakousku aby ho v Česku nepostavili před soud?

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov