Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Přestřelky
Ruce pryč od Ukrajiny! vyzvalo G7 Rusy. Putin: Dokažte to
05.06.2014 07:25
Nejvyspělejší země světa ze skupiny G7 vyzvaly Rusko, aby přestalo "nepřijatelně" zasahovat na Ukrajině. Ruský prezident Vladimír Putin nicméně tentýž den v rozhovoru pro francouzská média jakékoli ruské vměšování v této zemi znovu popřel.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
občan
06.06.2014 12:28
autodidakt
TŘI ROKY STARÝ VÝROK BARACKA HUSSEINA OMAMY OHLEDNĚ LYBIE!!!
„Vládní moc použila armádu proti vlastnímu lidu, proto musí civilizovaný svět zasáhnout!“
MĚSÍC STARÝ VÝROK BARACKA HUSSEINA OBAMY OHLEDNĚ UKRAJINY!!!
„Vláda má právo použít armádu proti lidu k udržení pořádku ve své krajině!“
0 hlasů
Josef Lustig
06.06.2014 08:24
Andersen
Zruste tu ilegalni lihen na blbce, jinac to republika neprezije :)))
0 hlasů
Anička Nová
06.06.2014 11:37
vevera
Musite začít u sebe.
0 hlasů
franta kocourek
06.06.2014 06:50
jarmilprdel
http://svobodnenoviny.eu/zlocinec-putin/
0 hlasů
Karel Musil
05.06.2014 17:44
KarelMusil
Je s podivem, že v tom prohlášení není odsouzení ozbrojených bojů a výzva k mírovému řešení.
2 hlasy
vthuan Khong
05.06.2014 19:16
vthuan
Kdyz sen o Krymskou pevnost u riti Rusu neuskutecnena, chteji tou valkou zeslabit Rusko a vyvolat nenavist mezi Ukrajinci cim vic tim lip.Proc vyzva k miru?
1 hlas
Anička Nová
05.06.2014 17:09
vevera
Jak to vidí levice v Bundestagu.
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2014050068
2 hlasy
jara jara
05.06.2014 18:46
svedomi
...co čekat od levice a komunistů jiného.
0 hlasů
Alois Ratzinger
06.06.2014 06:38
Ratzinger
Nezáleží, kdo co říká, ale co říká. Ale pitomcům, jako jste vy, to stejně nikdo nevysvětlí.
1 hlas
Pavel Johanides
05.06.2014 17:07
gandy
Bude se Karel Schwarzenberg zodpovídat před soudem z válečných zločinů? Naštvaný občan podal trestní oznámení. Přinášíme podrobnosti
Publikováno: 4.6.2014
Trestní oznámení na poslance Karla Schwarzenberga pro podezření z porušení Trestního zákoníku, konkrétně Části druhé -Zvláštní části -Hlava XIII: Trestné činy proti lidskosti, proti míru a válečné trestné činy
Díl 2: Trestné činy proti míru a válečné trestné činy
§ 409 Styky ohrožující mír
(1) Občan České republiky nebo osoba bez státní příslušnosti, která má na jejím území povolen trvalý pobyt, jež v úmyslu přivodit válku nebo ozbrojenou akci proti České republice nebo jinému státu sama nebo prostřednictvím jiného naváže nebo udržuje styky s cizí mocí, bude potrestána odnětím svobody na tři léta až dvanáct let.
(2) Odnětím svobody na deset až dvacet let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1a) závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky nebo jiného státu, nebob) závažné ohrožení existence České republiky nebo jiného státu.
(3) Příprava je trestná.
Toto podezření opírám o výrok poslance Karla Schwarzenberga na jednání Poslanecké sněmovny 7. 5. 2014:
„Rád bych prostřednictvím pana předsedajícího upozornil pana poslance Foldynu, že nasedl falešným informacím. Já jsem nikdy nepodporoval bombardování Srbska. Naopak, to si dobře pamatuju, těsně předtím, než to začalo, bylo zasedání Trilateral Commission ve Washingtonu a tehdy byli tři, bohužel pouze tři přítomní, kteří se postavili proti plánu zahájit bombardování Srbska. To byl, budete se divit, Henry Kissinger, byl to nynější ministr zahraničí Království švédského Carl Bildt a potom jsem byl já v té diskusi. Je něco jiného, když ta válka proběhla a Srbsko ztratilo nadvládu nad Kosovem a nebyla nejmenší naděje možnosti, že by ji získalo zpátky, a že jsem uznal Kosovo jako nezávislou zem. Ale bombardování Srbska jsem opravdu nepodpořil.“
Z výše uvedeného výroku vyvozuji, že existuje organizovaná skupina, kterou Karel Schwarzenberg nazývá Trilateral Commission.
Česká republika nemá vůči uvedené Komisi žádný vztah, Karel Schwarzenberg tam tedy vystupoval jako soukromá osoba.
Předmětem jednání této skupiny - cizí moci - byl plán zahájit bombardování Srbska. Tedy ozbrojenou akci.
Soukromé osoby v soukromé organizaci jednaly o plánu ozbrojené akce proti svrchovanému státu.
Děkuji a přeji odvahu při zjišťování pravdy.
6 hlasů
jara jara
05.06.2014 18:44
svedomi
Jestli se nepletu tak zásah v Srbsku byl v roce 1999, toto muselo být ještě dříve. Jestli se nepletu tak promlčecí lhůta je 10 let. Tedy kdyby se stal nějaký trestní čin, jako že se nestal.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 18:41
svedomi
Na koho jste ještě nepodával trestní oznámení? Zbyl vám někdo? Co váš psychiatr? Už to ví?
0 hlasů
Josef Lustig
05.06.2014 15:28
Andersen
Dukazy odpovidaji vyvraceni ruskych lzi. ....1:1
0 hlasů
Anička Nová
05.06.2014 17:10
vevera
Důkaz je důkaz, to neokecáte.
0 hlasů
svatopluk hayek
05.06.2014 16:48
svatoplukhayek
Du bist eine große özel,mešuge ajnštajn.Šalóm.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 13:44
jaan
Tři vysocí důstojníci polské policie, kteří zodpovídali za bezpečnost Obamy během jeho úterní a středeční návštěvy ve Varšavě, chytili v době služby na velitelství při pití alkoholu. U jednoho naměřili 1,7 promile alkoholu v krvi, u druhého 0,2 promile a třetí, jenž jevil nejvíce známky opilosti, se odmítl dechové zkoušce podrobit.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 13:00
svedomi
Tyto akce porušují základní principy mezinárodního práva a měly by být předmětem obav pro všechny národy. Apelujeme na Ruskou federaci, aby uznala výsledky (ukrajinských prezidentských) voleb, dokončila stahování svých vojenských sil z hranic s Ukrajinou, zastavila tok zbraní a bojovníků přes (ukrajinské) hranice a uplatnila svůj vliv na ozbrojené separatisty, aby složili zbraně a vzdali se násilí," vyzvali Moskvu členové skupiny G7.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 13:39
jaan
ty jsi děcko anebo jen trestuhodně naivní tvoreček, žádné základní principy mezinárodního práva země jako USA, Rusko (dříve CCCP), Čína a dříve i GB a Francie nedodržují a kašlou na ně, ti znají jediný zákon , a to zákon džungle. Agrese proti Jugoslávii mohla proběhnout jen proto, že v Rusku vládl oožralej jelcin, dnes by to neprošlo, tak jak to neprošlo v Sýrii, a agrese proti Iráku je totéž.................
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 15:06
svedomi
To je agenturní zpráva jaké tu věšíte i vy. Blbečku.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 15:11
jaan
Blbečku já ji jen komentuji, ty jsi ji dal bez komentáře, takže ji žereš plnou hubou
1 hlas
Jan Karel
05.06.2014 13:10
Jan7
Škoda, že nezačali aplikovat základní principy mezinárodního práva u sebe a v době před vražděním na Majdanu. Každého z nich bych chtěl vidět co by dělal kdyby demonstranty u nich doma přijeli podpořit politici z jiných států........
4 hlasy
Darja Hubáčková
05.06.2014 12:55
DarjaH
Putin má pravdu, proč už proboha někdo nepředloží alespoń jeden důkaz, alespoň jednu fotku ruského vojáka, alespoń jednu fotku auta, ktará převážejí ty zbraně. Když už je ukrajinští pohraničníci pořád vidí, tak proč je do háje nevyfotí. Byla by to jedna velká šaškárna, kdyby u toho bohužel neumírali civilsté. Viděla jsem video z vybombardované nemocnice jak tam přenášejí vystrašené a zraněné staré lidi, je to staršně smutné:-(
Ale jinak vážení, po přečtení diskuze musím konstatovat, že tady jsou ve většině lidé, co si nenechali vymýt mozek naší mediální žumpou, tedy samozřejmě kromě asi tří vypatlaných tupců- haraším, jara, np:-)
5 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 12:35
jaan
Je třeba připomenout, že Majdan i po zvolení Porošenka pokračuje, dál nepouští ani čerstvého primátora Kyjeva a svou někdejší hvězdu Klička do budovy magistrátu, a dál nereflektuje na jeho prohlášení typu „vyhráli jsme, můžete už jít domů“. Lidé na náměstí mají za to, že se sice moc vystřídala, ale zloději, spekulanti a oligarchové v pozadí nikoli. A chtějí „autentickou revoluci“, což může být jen zárodek dalšího chaosu. Jinými slovy, východ Ukrajiny je velký problém, ale v Kyjevě není situace o moc jasnější. Ve výsledku tak „ulici“ ustupuje i nově zvolené politické vedení a Kličko v úterý prohlásil, že Majdan může pokračovat
5 hlasů
Anička Nová
05.06.2014 14:04
vevera
Jasně, naše vláda poslala na Urkajinu dalších 50 milionů, které si sami půjčujeme, takže se na Majdanu může dál rozdávat polívka a kafe pro nezaměstnané.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 12:33
jaan
Noam Chomsky tvrdí, že EU je jen přívěskem USA a Bílý dům má NATO hlavně kvůli tomu, aby mohl ovládat Evropu
2 hlasy
svatopluk hayek
05.06.2014 16:54
svatoplukhayek
To je ovšem starý potrhlý semita žid,kterého nechtějí ani hipiesáci.Potřebuje se zviditelnit,asi docházejí šekely.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 12:26
svedomi
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kdo-jsou-prorusti-separatiste-vsehochut-od-krymu-po-kavkaz/r~93dd8de4ebeb11e3a9c50025900fea04/
0 hlasů
Jaroslav Emerych
05.06.2014 13:43
Jaroslav
...no když to napíše Rudé právo,tak tomu musíme věřit,viď jarine!?Ty seš teda dáreček.Většina tvých nicků je mi ukradená,ale tenhle nick bych rád poznal,to fakt že jo.Mě to prostě hlava nebere......
0 hlasů
Jarda Horník
05.06.2014 14:03
jaho
Když on za to nemůže, že jsou pro něj některé věci nepochopitelné. Inteligence má holt u některých diskutujících své limity. Nikdy nikdo mu myslím nevyvracel, že na území Ukrajiny mohou bojovat cizinci, zvláště z Ruska. Ve všech občanských válkách na světě bylo zapojeno spousta bojovníků z ciziny, kteří jsou prostě zainteresováni na výsledku střetů. To tak je bylo i bude. On však ve své prostotě v tom vidí zapojení mocenských struktur domovského státu bojovníků - a k tomu je třeba předložit důkazy.
Je to jako bychom vždy, když na naše území přijedou stovky polských hooligans a dělají zde bordel (mlátí nevinné lidi, ničí majetky), měli vinit polskou vládu, že je sem poslala s cílem vyvolat mezinárodní konflikt.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 15:08
svedomi
Dva debílci reagují a nevědí na co. Ubožáci.
0 hlasů
Karel Musil
05.06.2014 12:17
KarelMusil
Zdá se to být dost nelogické: jestli se situaci na východě Ukrajiny neuklidní, budou následovat další tvrdé sankce proti Rusku.Navzdory provokacím tam Rusku vojensky nezasáhlo, chová se dost umírněně,Rusko není účastníkem tohoto konfliktu, je to vláda a část jejího obyvatelstva. Rusko možná nemá ani možnost situaci "uklidnit", když vláda nasadila proti svému obyvatelstvu tanky, dělostřelectvo a bombardéry, kdy už dochází i k válečným zločinům na civilním obyvatelstvu. Co takhle pohrozit sankcemi té převratem dosazené vládě?
5 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 12:25
jaan
ne hrozit sankcemi, zvřít je v Haagu ty kyjevský nácky
1 hlas
jara jara
05.06.2014 12:30
svedomi
...jste stále stejní, podle vás každého nepřítele vašich myšlenek zavřít nejraději do pracovních tábor., gulagů nebo koncentračních táborů. Pořád stejní. Stačí jen někoho označit za nacistu bez důkazů nebo nepřítele socialistického zřízení a má vymalováno.
1 hlas
Jaroslav Emerych
05.06.2014 13:49
Jaroslav
To si opravdu nepamatuješ,co jsi psal včera...?Předevčírem,kdykoliv.....?
Když jsem byl na vojně,tak nám jeden velitel chtěl říct,že jsme trotlové a řekl:Chtěl jsem si s vámi promluvit,ale narazil jsem na tvrdou zeď inteligence...dodnes mu není jasné,na které straně zdi stál...to je stejný případ,jako seš ty.Ty se vůbec nezamýšlíš nad tím,co píšeš.Ráno vyfasuješ manuál a celý den tu sockuješ servilní bláboly.
2 hlasy
Jan Karel
05.06.2014 13:03
Jan7
:-))))))))))))))))asi si nepamatujete co píšete vy. Zkuste začít u sebe !
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 18:52
svedomi
U vás dvou rozhodně rozum nevítězí.
0 hlasů
Jan Karel
05.06.2014 12:11
Jan7
Jsou čtyři Ukrajiny…..:-)
Možná jste si toho povšimli také. Česká média před událostmi na Majdanu referovala o Ukrajincích vesměs negativně. Ukrajinec, to bylo synonymum pro mafiána nebo levnou pracovní sílu. Kutil a archeolog Přemek Podlaha by mohl vyprávět, co se jeho týmu podařilo vykopat na vlastní zahradě.
Ukrajinské gangy si v rámci konkurence ruské a kosovsko-albánské mafie také vedly dobře, a co se týče krutosti, nezůstávaly v ničem pozadu. Vydírání podnikatelů, vymáhání dluhů, racketeering, nájemné vraždy, organizovaná prostituce. Média nás tím krmila tak dlouho, až vytvořila negativní obraz této národnosti. Když se řeklo Ukrajinec, křesťan se pokřižoval a ateista konvertoval k budhismu.
Ale náhle, jako když utne. Stal se zázrak - úplné Lurdy. Co Ukrajinec, to Mirek Dušín. Co Ukrajinka, to Matka Tereza. Jak je to možné? Proč česká média tak otočila? Během několika měsíců tu máme úplně jiný obraz Ukrajinců. Téměř všichni jsou podle našich sdělovacích prostředků demokraticky a prozápadně naladěni. Každý z nich mluví moudře a státotvorně, jako kniha. I Moravec z ČT by se rétoricky lecčemu přiučil………………..
Dále viz
http://www.outsidermedia.cz/Jsou-ctyri-Ukrajiny-1.aspx
3 hlasy
Henex
05.06.2014 16:14
Henex
No právě... Ti zločnci a mafiáni byli přece Ukrajinci ruské národnosti. Teď si hrají na separatisty. Co vám ještě není jasné...?
1 hlas
svatopluk hayek
05.06.2014 17:03
svatoplukhayek
Ale děte,rasisto.Samej to ukrajinskej rasistickej semita žid.Už to řádí i v brokolíně,ajnštajn.Dva ukrajinští semiti židi zl brokolína se dali dohromady s haišany na floridě a začlli schválně bourat lidem auta."Poškození" byli shledání mírně zranění a dostali péči v hajšanské chiropraktické klinice.Pojišťovny cvakaly.Teď ta svoloč bručí v ŠATLAVE.Šalóm mešuge ajnštajn.
0 hlasů
Petr Rozlil
05.06.2014 18:39
ElZorro
Ano, pred tim to bylo s kolama, hlavne na Floride, Nacvicili lidi jak padat pod auta aby nebyli moc zraneny a pak vyrabovali pojistovny za miliardy nez jim na to policie prisla.
0 hlasů
Anička Nová
05.06.2014 14:11
vevera
http://zpravy.idnes.cz/prepadeni-stala-ukrajince-10-let-zivota-dh5-/domaci.aspx?c=A010719_115403_praha_krimi_ton
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/157728/ukrajinec-prepadl-v-praze-banku-ukradl-sto-tisic.html
http://www.lidovky.cz/ukrajinec-v-brne-prepadal-banky-d3c-/zpravy-domov.aspx?c=A070213_112049_ln_brno_lvv
http://www.novinky.cz/krimi/66310-na-milionovou-loupez-najal-ukrajince-dostal-12-5-roku.html
Už od revoluce tady dělali špinavou práci pro kriminální podsvětí.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 11:12
jaan
A kdy dají pracky a čumáky pryč od Ukrajiny soudruzi z USA a EU
4 hlasy
jara jara
05.06.2014 12:12
svedomi
Komunista Bulva nechápe, že se již 25 let neříká někomu soudruhu. Nepřebírejte články z Rusého Práva, již také dávno neexistuje, stejně jako vaše zločinecká ideologie.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 12:22
jaan
ty jsi trapnej komoušek,a nejde o říkání ale o realitu.........soudruzi z USA a soudruzi z EU panáčkují, je to stejné jak za časů CCCP
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 12:24
jaan
chybička se vloudila ....soudruzi z USA zavelí a soudruzi z EU panáčkují, je to stejné jak za časů CCCP
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 12:31
svedomi
realita je jinde než píšete:
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kdo-jsou-prorusti-separatiste-vsehochut-od-krymu-po-kavkaz/r~93dd8de4ebeb11e3a9c50025900fea04/
0 hlasů
jan janík
05.06.2014 11:03
jarda
Amíci, samozvaní prolhaní diktátoři na celém světě neuznávají presumpci neviny a podělaní lokajové kývají.
Že by se zvrhlíkům nepodařil ani podvrh ?
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 12:12
svedomi
Nepřebírejte články z Rusého Práva, již také dávno neexistuje, stejně jako vaše zločinecká ideologie.
0 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:34
odler
Putin: "Opakuji vám: v jihovýchodní Ukrajině nejsou žádné ruské síly, žádný ruský instruktor. Nebyli tam a nejsou tam."
To tvrdil o Krymu taky a a nakonec ty neexistující vojáky vyznamenal.
5 hlasů
Henex
05.06.2014 10:29
Henex
Svatý Putin držel řeč a rudá kolaborantská smečka je u svatého vytržení...
Je mi celkem jedno, jaká byla záminka pro svržení Saddáma, byl to hajzl a hromadný vrah a skončil tak, jak si zasloužil...
Na Ukrajině to má stejný průběh, jako kdykoliv předtím. Rusko podporuje povstání, které samo vyvolalo, dodává banditům zbraně a "poradce"...
Tak se tady mějte, vy rudé mírové holubičky, zřejmě máte dostatek času, já musím vytvářet HDP...
4 hlasy
Petr Rozlil
05.06.2014 18:49
ElZorro
Tak podle tebe museli Rusaci velmi dobre vycvicit i tu plynovou princeznu, ze je rozhodnuta okamzite hazet po Rusku atomovky. Nejak jim to cviceni nevyslo.
0 hlasů
Johan Rey
05.06.2014 10:41
Johan
Jdes do hospudky?Dej si jedno za mne.
1 hlas
jara jara
05.06.2014 10:46
svedomi
...rakouská záchytka nepodává alkoholické nápoje?
0 hlasů
Petr Rozlil
05.06.2014 18:53
ElZorro
jara jara, a vase Ruska manzelka vas bije hlava nehlava, a nic nepomaha. Kdy vas konecne prevychova?
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 10:35
jaan
jo a to že odstranění Sadáma znamená zlikvidování fungujícího sekulárního státu a postupné vyvražďování obyvatel , to si rovněž zasloužili a jak Rusko vyvolalo povstání
4 hlasy
Henex
05.06.2014 10:44
Henex
A to že Saddám vyvražďoval vlastní obyvatelstvo ti nevadí? Ještě napiš něco o hodných Srbech, co by druhým národům nezkřivili vlas na hlavě...
2 hlasy
Anička Nová
05.06.2014 17:19
vevera
To je právě ono. Viděla jsem dokument, kde mluvil Iráčané. Oni Sadáma nemilovali, ale říkali, že teď je to horší. Dřív, když vás někdo zabil, tak jste věděli, že to je tajná sadámova policie, ale dnes tam vraždí každý a bez důvodu. Američani tam zaváděli tzv, demokracii a výsledkem je rozvrácený země. Al Kajda tam přišla až s američany a to přitom ti US lháři tvrdili, že je s ní Sadám ve spojení.
2 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 11:10
jaan
no a amíci mu k tomu ještě dodávali chemii, jenže stát fungoval, teď se vraždí navzájem a stát neexistuje.....V roce 1975 se pak Irák a Irán dohodly ohledně sporného přístupu k zálivu. USA a Irák náhle zastavily pomoc Kurdské demokratické straně, která se ocitla vydaná na milost a nemilost irácké armádě. Kurdové byly brutálně vražděni, kdy byly používaný MIGy k náletům na bezbranné civilisty. Ten samý rok povolila americká vláda společnosti Pfaulder dodávat Iráku plány na výrobu továrny na chemické zbraně.
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 12:15
svedomi
Pletete dohromady asi 30 let dohromady jakoby to byl jeden rok.
Ještě dodejte, že Migy dodali také USA a bude to kompletní.
0 hlasů
Bob Kadet
05.06.2014 10:17
Vidlak
Na tohle ti ten chuj zřejmě neodpoví!!
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 10:35
svedomi
sprostota, sprostota, sprostota....nic víc. Co od vás čekat jiného.
2 hlasy
venda wind
05.06.2014 10:07
wind
Krajan z Kanady odkrývá konkrétní lži USA
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Krajan-z-Kanady-odkryva-konkretni-lzi-USA-i-co-provedl-Putin-Zapadu-320333
najdite 10 rozdielov medzi chazarskym symbolom a symbolom Ukrajiny
http://cs620029.vk.me/v620029322/834a/_xapQcvmfoI.jpg
1 hlas
jara jara
05.06.2014 10:39
svedomi
Jeden "krajan" z Ruska. Tak se tam do své vlasti můžete vrátit, budeme jen rádi.
3 hlasy
venda wind
05.06.2014 10:06
wind
Autonomní republika Krym, která NIKDY nebyla ukrajinským regionem, ale republikou se zvláštním statusem a v UKRAJINSKE ústavě zakotveném právu na sebeurčení - jej využila... Vyhlásila nezávislost, požádala Rusko o ochranua poté vstoupila do svazků RF jako stejně zvláštní subjekt, kterého požívala pod UA.
8 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:37
odler
Něco jako jsme "požádali" o ochranu Rusko my v roce 1968, Maďaři v roce 1956 nebo Afghánci v roce 1987. (Těm v rámci "ochrany" rovnou odstřelili prezidenta.)
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:37
svedomi
V Ukrajinské ústavě není, že referendem na části území by šlo rozdělit stát, to dokonce zakazuje. Lžete a lžete.
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:36
svedomi
Lžeš, co Sevastopol, to nebyla součást Krymu? Lžete a lžete.
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:40
svedomi
Sevastopol podle zákona nebyl součást Krymu, to by jste měl vědět.
0 hlasů
Jiří Pražák
05.06.2014 09:59
plesivec
Tak už přestaňte mlátit prázdnou slámu G7 a konečně spusťte ty pravé sankce! Chalupu mám obloženou dřevem naštípaným na tři roky dopředu, u Vietnamců jsem sehnal válenky, vaťáky, palčáky a ušanku, go for it!
2 hlasy
Henex
05.06.2014 10:46
Henex
Copak? Nakradl jsi po komoušském způsobu dřevo v okolních lesích. To jsou ti Pražáci...
2 hlasy
Jiří Pražák
05.06.2014 19:39
plesivec
Mně alespoň bude teplo, až zavře Putin kohoutky, ale vy, soudící všechny podle sebe, zemřete na zápal plic.
0 hlasů
Petr Dvořák
05.06.2014 09:45
gogan
Rusko má s "tajným" válčením bohaté zkušenosti. Ve všech válkách které tu amerikanofobové amíkům vyčítají vždy (snad vyjma Afganistánu) byl nějakou formou na druhé straně Rus a jeho technika.
2 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 10:11
jaan
I na Kubě před sto lety, proč servilně lžeš, 2003, Irák. Vojáci, bombardování, útoky střelami s plochou dráhou letu v této druhé válce v zálivu odstartovalo změnu režimu v Baghdádu a občanskou válku. Spojené státy spolu s Anglií a Austrálií zaútočili z Kuwaitu, 1999, Jugoslávie. Bombardování a útoky střelami s plochou dráhou letu. Silné údery USA pod hlavičkou NATO poté, co se Srbové odmítli stáhnout ze svého území v Kosově. NATO následně okupuje Kosovo 1989, Panama. Vojáci a bombardování nasazeno kvůli odstranění nacionalistického ražimu který, jak jinak, chtěl svůj Panamský kanál... 27 000 vojáků nasazeno, Noriega další uvězněni a cena je téměř tři tisíce obětí. 1987-88, Irán. Namořními akcemi a bombardováním vstupují USA otevřeně do konfliktu kdy Irák napadl Irán na straně Iráku. 1983-84, Grenada. Vojáci a bombardování následuje čtyři roky po revoluci. 1982-84, Libanon. Námořnictvo, bombardování a nasazení vojáků. Tito mají vypudit ze země OOP (Organizace pro Osvobození Palestiny) podpořit "domácí vládu". Námořnictvo bombarduje pozice muslimů, ale kdyz jen jediný bombový útok na "Beirůtský Hilton" zabíjí 241 vojáků, tak se stahují 1969-75, Kambodža. Bombardování, vojenská okupace a až dva miliony zabitých bombardováním, hladomorem a následujícím politickým chaosem. 1965, Indonésie. V operaci komandos byl zabit milion lidí (!), když CIA asistovala při vojenském převratu v zemi. 1960-75, Vietnam. Vojsko, námořníci, bombardování, vyhrožování atomovými zbraněmi. Boj proti rebelii v jižním Vietnamu a proti celému Severnímu Vietnamu. Odhad početu obětí kolísá mezi 1 a 4 milióny v této nejdelší válce USA. Vyhrožování atomovými zbraněmi v letech 1968 a 1969. 1953, Irán. Komandos pod režií CIA svrhávají demokratickou vládu v Iránu premiéra Mossadeqa a dosazují diktátora Shaha..............
11 hlasů
Petr Dvořák
05.06.2014 10:48
gogan
No a kupodivu, protistrana, nějakou zvláštní souhrou náhod, měla nějakou formou podporu Ruska. Zatahovat do toho události před 2WW a lokální konflikty nemá smysl, těch má Rusko taky dostatek.
Tak že, Korea, Vietnam, Arabsko-izraelské války, Záliv ... ve všem měl Rus prsty
0 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:42
odler
Podívej, Bulvo, chápu, že služba je služba, ale takhle okaté polopravdy jsou příliš průhledné :-) Vyřiď to "kulturnímu atašé" na ruské ambasádě.
1 hlas
jara jara
05.06.2014 10:41
svedomi
Kdybych měl vyčítat hříchy Ruska tak bych tu byl ještě zítra.
2 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 09:41
jaan
Noam Chomsky.....Anexe Krymu je porušením mezinárodních práv, mezinárodních zákonů, konkrétně toho, který Rusko podepsalo, a to znamená zachovat hraniční nedotknutelnost Ukrajiny. Ale není to jediný případ ve světě. Jsou mnohem horší případy a o těch se nehovoří, protože to jsou naše zločiny,“ uvedl americký filozof. „Podívejme se na nejzřejmější příklad. Podívejme se na to, jak se USA zmocnily v rámci vojenské okupace východní Kuby, kde byl největší přístav. Více než sto let Spojené státy drží toto území a když Kuba získala nezávislost v roce 1959, požádala o území zpátky a Amerika odmítla a odmítá to více než padesát let. Nemá pro to žádné logické zdůvodnění. Žádný strategický zájem, žádné historické vazby s výjimkou jedné věci. Přispívá to k americké politice, jejímž cílem je podrýt snahu Kuby o nezávislost, je to součást politiky ekonomické sabotáže, teroristických útoků. Nic jiného to zatím není. To, co udělalo Rusko na Krymu, je trestuhodné, ale to, co udělaly Spojené státy na východní Kubě, je ještě horší,“ řekl
11 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 09:48
jaan
a to jen potvrzuje realitu, státy jako USA,Rusko, Čína, GB, Francie se řídí jediným zákonem, a to zákonem džungle, no a ti ostatní servilně jen poklonkují buď USA čí Rusku anebo Číně a řeči o demokracii jsou určeny pitomcům
4 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:47
svedomi
...co vy komunisté víte vůbec o demokracii, to slovo přeci neznáte a význam slova nikdy nepochopíte.
0 hlasů
Jiří Novák
05.06.2014 12:37
JGLN
Hlavně že USA se demokracie hodí jen tehdy, když je to v jejich prospěch. Pokud se kdekoliv ve světě chce vyvíjet nezávisle na USA, tak tam USA posílají agenty CIA s cílem podvratné činnosti. Když toto nepomůže, klidně tam pošlou žoldáky, najmuté po celém světě a ještě to doplní humanitárním bombardováním. Toto je podle vás, jarajaro, demokracie?
1 hlas
jara jara
05.06.2014 13:18
svedomi
Vám to vysvětlit by byla asi zbytečná práce a nemám tolik času.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 09:30
jaan
Brigádní generál Andor Šándor „Nelze se prostřílet k tomu, že spolu ty dva národy budou v pohodě žít. Čím déle bude konflikt trvat, tím větší příkop se mezi nimi vykope,“ ...........jenže tohle ten náckovskej kyjevskej dobytek podporovanej agresivními soudrzhy z USA není schopen chápat, je třeba tuhle náckovskou kyjevskou vládu poslat do Haagu za masakrování obyvatelstva letectvem a dělostřelectvem
13 hlasů
jara jara
05.06.2014 10:48
svedomi
..a proto střílejí Rusové do Ukrajincům na jejich území? Máte to trochu pomatené.
0 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 09:34
Devatar
Odsun Rusů z Ukrajiny do stepí velké Rusi je jediné, co bude mít efekt, stejně jako jsme se vypořádali s fašistickým Německem a bude klid.
2 hlasy
Johan Rey
05.06.2014 10:28
Johan
Tak ted jsem se nasmal.Harasim a jeho klub modrych internetovych bojovniku se vyporadal s fasistickym Nemeckem.:-0) Co to beres za svinstvo,Pavle.
0 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 10:32
Devatar
Jak málo stačí, rudému náckovi Tvého druhu ke štěstí a k tomu se od srdce zasmát, ale je příkladné, že nesouhlasíš s odsunem Sudeťáků, máš ryzí pochopení pro fašisty, německé a teď i ty současné Ruské. Užij si to.
0 hlasů
svatopluk hayek
05.06.2014 17:07
svatoplukhayek
A potom že nejsou semiti židi potrhlí.Chá,chá,chá!Šalóm mešuge ajnštajn.
1 hlas
Jan Bulva
05.06.2014 09:42
jaan
nežer tolik těch lysohlávek
7 hlasů
Bob Kadet
05.06.2014 10:14
Vidlak
no aby nám tady ještě nezačal poletovat! I za pomoci své tuposti!!
1 hlas
Pavel Haraším
05.06.2014 10:02
Devatar
Soudruh Bulva pojede taky?
0 hlasů
jan vomacka
05.06.2014 10:26
virtual
aaa, rudy vemeno jara-np-atd je zpet.
odsun se na Ukrajinu, ke svym bratrum fasoiunum.
tady zapachas.
1 hlas
Pavel Haraším
05.06.2014 10:33
Devatar
Soudruh nacista Vomáčka se přidal do diskuze. Tak natáhnout pravici a hajlovat pěkně pa russki, jak jsi zvyklý.
0 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 09:25
Devatar
Putin se chová jako dokonalý masový vrah, má ruce od Ukrajinské krve a křičí do kamer, dokažte mi to už konečně a zavřete mne do blázince, jestli to dokážete.
3 hlasy
Bob Kadet
05.06.2014 10:16
Vidlak
Hm., na rozdíl od Bushe sen., na něho ještě nevládní organizace nepodali trest.oznámení kvůli válečným zločinům v Iráku, které tam napáchala americká soldateska na civilech!!
4 hlasy
plesk blesk
05.06.2014 10:35
wadex
Kdyby jenom v Iráku ale vysvětluj to zarytýmu fašounkovi jako je Haraším :-D
3 hlasy
Pavel Haraším
05.06.2014 10:28
Devatar
Proč by taky, Putin na Irák neútočil, soudruhu hlupáku.
0 hlasů
Jiří Novák
05.06.2014 12:43
JGLN
Když teda Putin na Irák neútočil, jakto že je tam nyní v podstatě též občanská válka s už více než miliónem mrtvých? Když za Saddáma to byl celkem dobře funfující a prosperující stát? Kdo teda na ty chudáky Iráčany zaútočil a přivedl jim tam lež a nenávist? Nebyly to náhodou ty vámi tolik milované Spojené státy americké? Co Harašíme?
2 hlasy
občan
05.06.2014 09:58
autodidakt
Když hrdinní ukrajinští pohraničníci pravidelně podávají zprávy o vozidlech přivážejících zbraně z Ruska, tak proč aspoň jedno vozidlo nacpané zbraněmi nezadrží a nezmonitorují posádku z jejich průkazy totožnosti??
7 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:45
odler
"Zmonitorovali" bandu asi 300 ozbrojených Rusů, kteří se snažili dostat na Ukrajinu a zahnali je zpátky.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 09:20
jaan
Na tohle by se měli soudruzi z G7 podívat a pak mudrovat, to je přímo usvědčuje s podlostí a lží Dokument kanadské GlobalResearchTV "Welcome to Nulandistan: Propaganda and the Crisis in Ukraine" s českými titulky. http://www.youtube.com/watch?v=_tzEi7O1P84
7 hlasů
Karel Důvěřivý
05.06.2014 09:13
Ant
Civilizovaný svět přihlíží jak Ukrajinci zabíjí Ukrajince a dokonce tuto zrůdnost podporuje.
9 hlasů
Karel Votruba
05.06.2014 19:35
permonik
Když v Libyi zasáhlo vojsko proti rebelům, tak jeden zmrd vyznamenaný Nobelovou cenou prohlásil: "Vládní moc použila armádu proti vlastnímu lidu, proto musí civilizovaný svět zasáhnout!" K situaci na Ukrajině se vyjádřil zcela opačně: "Vláda má právo armádu použít proti lidu k udržení pořádku ve své krajině!" Není co dodat.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 09:29
svedomi
Oprava - Rusové nejsou Ukrajinci.
2 hlasy
Petr Rozlil
05.06.2014 19:15
ElZorro
Mate jara jara jednou pravdu. Az na to,ze treba v Kyjeve se mluvi jen a jen rusky. Na te Ukrajinske mova (nebo jak se ta rec jmenuje) se nedomluvite nikde jen ve Lvove. Taky ta vase okouzlujici Julka vyhrozovala Rusku atomovkama na ruskem jazyku. Za chvili pujde zpatky do vezeni, kam ji urcite kamarad Poroshenko strci jako ji tam hodil jeji velky pritel Juscenko. Hadi.
0 hlasů
Jan Bulva
05.06.2014 09:33
jaan
je ti vůbec známo, že na Ukrajině žije cca 8 000 000 Rusů, na která chce ta mrcha Tymošenko postřílet
10 hlasů
jara jara
05.06.2014 10:33
svedomi
...není mi známo, je mi však známo a všem inteligentním lidem, že na Ukrajině jsou pouze Ukrajinci, Rusové jsou tam v počtu pár desítek tisíc a z toho většina teroristů z Ruska.
0 hlasů
Jiří Novák
05.06.2014 12:54
JGLN
A že v řadách té tzv. ukrajinské národní gardy bojují žoldáci naverbovaní CIA po půlce světa, to je podle tebe v pořádku? Pravidelná ukrajinská armáda totiž velice často odmítá střílet do vlastních lidí (byť to jsou rusové žijící na Ukrajině) a tak se tohoto úkolu zhošťují právě žoldáci, kteří takovýmito předsudky netrpí.
1 hlas
Pavel Haraším
05.06.2014 10:01
Devatar
Na Ukrajině, ale co jich je tady, těch ruských kolaborantů, včetně Tebe, Vomáčky a dalších rudých nácků.
0 hlasů
jan vomacka
05.06.2014 10:32
virtual
tak se mi to lidi, nekdo mu sahne na jeho kyjevsky fasouny a ti rudy vemeno se hned certi :-)
bolsevici pravdu vzdycky nesnaseli, to je to co se np-jara-atd drzi jako ho*no kosile.
2 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:34
svedomi
sprostota, sprostota, sprostota....nic víc. Co od vás čekat jiného.
0 hlasů
Bob Kadet
05.06.2014 10:19
Vidlak
Táhni do řiti nácku!!
1 hlas
jara jara
05.06.2014 10:34
svedomi
sprostota, sprostota, sprostota....nic víc. Co od vás čekat jiného.
0 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 09:12
Devatar
Adolf Putin bude lhát všem do očí, že prapor Vostok nepřišel na Ukrajinu na jeho rozkaz z Ruska, ale bude tvrdit, že přišel z Čečenska a to zcela dobrovolně, oni tam jsou vlastně na dovolené.
5 hlasů
Henex
05.06.2014 10:47
Henex
A je jich jenom čtrnáct...
0 hlasů
plesk blesk
05.06.2014 09:05
wadex
Ano za všechno může Rusko. Takto třeba vypadá boj se "separatisty" jak je nazývají naše média na Ukrajině.
https://www.youtube.com/watch?v=P_7IgxN6AbI
Až si říkám že toho Putin nezabral víc než jen ten Krym.
4 hlasy
jara jara
05.06.2014 09:32
svedomi
..pěkně si odporujete.
1 hlas
plesk blesk
05.06.2014 09:56
wadex
Od blba jako jsi ty mě to i docela těší. Pokračuj prosím.
3 hlasy
jara jara
05.06.2014 10:42
svedomi
sprostota, sprostota, sprostota....nic víc. Co od vás čekat jiného.
1 hlas
Jiří Novák
05.06.2014 12:58
JGLN
Hele, už to píšeš po třetí. Nedochází ti už slovní zásoba? Nebo a to je horší, došly myšlenky. Tak honem do štábu pro nové bonmoty. Už se na ně těším. Ale, prosímtě, neopakuj je víc jak 2x. Pak už to není zábavné,ale nudné a navíc odhaluješ svou pravou inteligenci, soudruhu.
0 hlasů
Victor z Ovieda
05.06.2014 09:00
Victor
Kluci z G7 zapomněli,že to rozpoutali Amíci se svou CIA?A další velice debilní zpráva-"Ukrajinští pohraničníci pravidelně podávají zprávy o vozidlech přivážejících zbraně z Ruska" - co to je za hovadinu? Oni se na ně dívají jak to tam naváží a nechají je?Ovšem takto debilní protiruskou propagandu nevymyslí jen tak někdo.Měli by na tu propagandu aspoň trochu dohlédnout,vždyt je to už směšné.
12 hlasů
Josef Dobeš
05.06.2014 09:28
Nitran
Taky jsem se divil,.. .ale na druhé straně nebylo popsáno, jestl ito ty pohlaničníky vůbec se.re, irituje, nebo jim snad i fandí..Už jse to psal nesčetněkrát, Ukrajina je oligarchy rozkraden země, kde asi vojáci nechtějí umírat za jejich zájmy...
4 hlasy
Pavel Haraším
05.06.2014 08:51
Devatar
Ale pozor, Putin je cvičený agent KGB s řádně vypucovaným mozkem, ten zapře i Lenina v mauzoleu a Stalina v širokém sovětském srdci.
7 hlasů
Ján Koudelka
05.06.2014 10:10
KoudySong
Já bych spíš řekl, že ten vypucovaný mozek máte vy.
6 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:48
odler
Spíš všichni čeští rusofilní Koudelkové.
0 hlasů
Josef Dobeš
05.06.2014 09:25
Nitran
Harašíme, to je slabota, přilož pod kotel, že Putin vlastně nemá mozek,co??
..ty jsi exot, fakt!!
6 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 10:10
Devatar
Kdyby neměl, byl by zhruba na Tvé úrovni :-)
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 09:28
svedomi
sprostota, sprostota, sprostota....nic víc.
1 hlas
Jiří Novák
05.06.2014 13:00
JGLN
Jarajaro, už svými příspěvky nudíš. Běž na ÚV nabrat nové směrnice, ať se i mi, bezvěrci, taky něco přiučíme.
1 hlas
Josef Dobeš
05.06.2014 09:29
Nitran
Svatá pravda.....
2 hlasy
jara jara
05.06.2014 09:34
svedomi
....vaše sprostota, ale to vy nepochopíte, stejně jako, že opilec se nenazve opilcem a blbec se nenazve blbcem.
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 10:44
svedomi
Johan Rey 05.06.2014 10:33
Johan
..ještě pochopit napsané, tak se stanete i možná člověkem
0 hlasů
Johan Rey
05.06.2014 10:33
Johan
To od Vas take nikdo neceka.:-0))
2 hlasy
Lupus Lup
05.06.2014 08:47
Lupuslup
G7 vyzvaly Rusko, aby přestalo "nepřijatelně" zasahovat na Ukrajině. Ale to že samozvaná Kyjevská vláda nechá vraždit civilní obyvatelstvo po stovkách je v pořádku.
10 hlasů
Pavel Haraším
05.06.2014 08:49
Devatar
Chudáci rusové, Putin jim slíbil válečné zásluhy a teď ani nemůže přiznat, že je tam poslal.
4 hlasy
Josef Dobeš
05.06.2014 08:41
Nitran
Každá velmoc má u svých hranic své zájmy, to berme jako fakt... podívejte se kolem, co jsme podporovali v Lybii, Iráku, Sýrii- tedy my, tzv. demokratický svět?? opravdu demokracii a spravedlnost? ale jděte, jen své zájmy... to dělá i Putin...
6 hlasů
S tím zločinným agresorem by se neměl nikdo stýkat. Byla chyba, vůbec ho pozvat do Francie. Pokud by ho civilizovaný svět ignoroval úplně, rozmyslel by si příště okupovat sousední země.
5 hlasů
Ján Koudelka
05.06.2014 10:05
KoudySong
Moje řeč. Měl ten černoch zůstat ve svý Americe.
6 hlasů
jan vomacka
05.06.2014 10:43
virtual
Pavel Haraším
05.06.2014 08:30
Devatar
Se mi líbí jak malý Adolf Putin vzývá Irák a sám má ruce od krve, jak národně-osvobodil Čečnu a Dagestán, které chtěly odejít z Ruské federace. Ale alespoň jednu malou pravdu Putin má, nevměšuje se na Ukrajinu, to ne, jen s ní vede svou malou a zákeřnou válku, kdy hrdinsky využívá k boji teroristy a proruské civilisty.
5 hlasů
Vlastní názor
05.06.2014 08:40
pimon
Jo jo, haraší.
Jádro pudla je poněkud jinde.
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2014050068
6 hlasů
Petr Vonásek
05.06.2014 08:30
EFALS
Irák nikdy nevlastnil zbraně hromadného ničení stejně tak Irán nevytváří atomovou bombu jsou to jen pomluvy a špinavá politika.
5 hlasů
Jan Vacek
05.06.2014 08:08
Vacek
Na cestě k jednání o řešení konfliktu na Ukrajině bude asi potřeba prokázat původ ozbrojených separatistů a kdo je vyzbrojuje a financuje. Zvláště, pokud souběžně nedojde k dohodě o státoprávním uspořádání Ukrajiny a ukončení ozbrojeného konfliku. Nestilizovat se ale a priory na původ z Ruska, spolehlivě zjistit zdroj konvenčních zbraní vzhledem k rozsáhlému obchodu s nimi a také ozbrojenců je obtížné.
V současné době v nestabilních regionech často působí různé skupiny jednající v zájmu nejen zemí, které si přejí na daném území podržet vliv, ale i různých soukromých, etnických, náboženských apod. uskupení. A tady mohou být ve hře různí tzv. oligarchové. Skutečnou situaci ozřejmí věcná jednání, ke kterému je nutno strany konfliktu přimět.
2 hlasy
Čechům Dávám po Loket
05.06.2014 08:03
DeepThroat
Vcera jsem jel do Lucemburska (jara_jara jeho alter ego np_np zcela nevi o cem jsem pred tydnem psal) a musim si ulevit: Zmrdany curak Obama bin Ladin je v Bruselu a kvuli nemu se musela odklonit veskera doprava v okoli, ooooooo, no naprosty chaos na okolnich silnicich, okruzich a dalnicich same supermegazacpy, cele centrum Bruselu hermeticky uzavreno, jak kdyby prevazeli vysoce nebezpecne a nakazlive zvire. Proste naprosty zmar a ztrata casu kvuli vylhanym zaminkam NATO. Fuck him thousand times!
9 hlasů
David Odler
05.06.2014 10:50
odler
Když tě tak čtu, co veřejně vyjadřuješ, kladu si otázku, co se odehrává ve skrytu tvé mysli...
0 hlasů
jara jara
05.06.2014 09:27
svedomi
Do Lucemburska přes Brusel? Prstem po mapě? Cestou okolo světa?
1 hlas
- občan
05.06.2014 08:18
autodidakt
To proto,že všichni ameriku a její představitele milují a samou láskou by mohli tak vzácného člověka ušlapat.To by jste přece nechtěl.
7 hlasů
Petr Homolac
05.06.2014 08:03
Petys
Batalion Vostok je proruská čečenská jednotka, která funguje v donecké oblasti a chlubí se oficiálně jak zavádí pořádek mezi separatisty, kteří mimo jiné okrádají ukrajinské obyvatele a chtějí vybírat daně apod. A Čečensko je orientální despocie Ramzana Kadyrova, Putinova velkého přítele.
Putin ztrácí přehled a kontrolu, neví co dělá jeho pravá a levá ruka a zamotává se do lží. Smutný konec, ale dobře, že to nestačil a snad nestačí rozjet tak jako Hitler.
3 hlasy
- občan
05.06.2014 08:10
autodidakt
Když hrdinní ukrajinští pohraničníci pravidelně podávají zprávy o vozidlech přivážejících zbraně z Ruska, tak proč aspoň jedno vozidlo nacpané zbraněmi nezadrží a nezmonitorují posádku z jejich průkazy totožnosti??
8 hlasů
Stanislav Polaček
05.06.2014 07:59
Stanislavpolacek
Pro Všechny co podporují agresory USA , jestli se něco stane tak mužem poděkovat Obamovy a té jeho chuti vládnout celému světu, ale asi zapomněl na jednu věc, V Rusku dostal na tlamu Napoleon i Skopčáci , tak se USA a vaši spojenci nad sebou zamyslete !
11 hlasů
petr petr
05.06.2014 07:58
sa58
Americká zločinná chátra se pokouší vehnat celý svět do války !!!
12 hlasů
Petr Homolac
05.06.2014 08:06
Petys
Vždy platilo, že lépe prohrát válku s Amerikou, než vyhrát válku s Ruskem.
Jak vidět na příkladu Německa či Japonska a na druhé straně třeba Česka.
4 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 11:15
jaan
No zda li by jsi takhle debilně žvanil, pokud by ti před očima napalm spálil všechny nejbližší
2 hlasy
jan vomacka
05.06.2014 10:49
virtual
jdi to vysvetlit vitezum v Iraku, Afganistanu, Libyi...
1 hlas
Deadman´s Hand
05.06.2014 07:58
Deadman
Amerika žije v předvečer svého konce a jako každá říše se snaží prodloužit dobu své existence. A proto žijí podle zásady „ty umři dneska, já zítra.“ Amerika tuhle hru hraje, je připravená utopit kteroukoliv zemi světa, která se jí brání, v krvavé občanské válce. Amerika bude exportovat občanskou válku a smrt, jako to dělá v Iráku, Afghánistánu, Libyi, v Sýrii. Válka všech proti všem. A občanská válka na Ukrajině, to je pro USA způsob, jak odložit svůj vlastní kolaps.
19 hlasů
Žádná říše tu není na věky. V tom máte pravdu. Ale toho konce hegemonie západní civilizace se nedočkáte ani vy, ani vaši bezprostřední potomci. Tak proč si s tím lámete hlavu?
3 hlasy
Jan Bulva
05.06.2014 11:16
jaan
a nějaká Čína a Indie ti nic neříká
2 hlasy
jan vomacka
05.06.2014 10:51
virtual
to je otazka. Kdyz jsem byl mladsi, taky jsem si myslel ze to tu maji bolsevici na 1000 let.
pak jsem si zase par let myslel, ze to az prilis snadno, dostat je od valu.
no, a dneska vidim ze jsou u vesla porad, jenom si privlastnili v "privatizaci" byvaly socialisticky majetek
2 hlasy
- občan
05.06.2014 08:14
autodidakt
ÚSPĚCHY AMERICKÉ EKONOMIKY!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.usmevy24.cz/americky-statni-dluh-strucne-jasne-prehledne/
2 hlasy
Vlastimil Machura
05.06.2014 07:35
hafbubu
Putin: Vzpomeňte na Irák
Má pravdu,předsedo!
15 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Deadman´s Hand (19 hlasů) 05.06.2014 07:58
Amerika žije v předvečer svého konce a jako každá říše se snaží...
Vlastimil Machura (15 hlasů) 05.06.2014 07:35
Putin: Vzpomeňte na Irák Má pravdu,předsedo!
Jan Bulva (13 hlasů) 05.06.2014 09:30
Brigádní generál Andor Šándor „Nelze se prostřílet k tomu, že spolu...
petr petr (12 hlasů) 05.06.2014 07:58
Americká zločinná chátra se pokouší vehnat celý svět do války !!!
Victor z Ovieda (12 hlasů) 05.06.2014 09:00
Kluci z G7 zapomněli,že to rozpoutali Amíci se svou CIA?A další...