Reakce
Rusko: Civilisty jsme neohrozili, nehodě nic nenasvědčovalo

14.12.2014 12:26 Aktualizováno 14.12. 14:35

Ruské ministerstvo obrany v neděli popřelo informace o tom, že se jeho vojenský letoun v pátek nad územím Švédska málem srazil s civilním letadlem mířícím z Kodaně do polské Poznaně.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • ou_ JSP (16 hlasů) 14.12.2014 14:43

    ...jestli Rusové v něčem vynikají, tak to je lhaní....

  • Karel Klepsa (15 hlasů) 14.12.2014 12:52

    Je stále pravděpodobnější, že USA a USáci svět připravují na III....

  • Rolf Edelmann (11 hlasů) 14.12.2014 17:19

    Rusáci a lhaní, to jsou dvě věci, které nelze oddělit od sebe....

  • tyden tyden (10 hlasů) 14.12.2014 13:53

    Ponorku panove, nezapomeli jste, ze hledate ponorku? Nebo ze by...

  • Jan Švarda (9 hlasů) 14.12.2014 13:43

    Souhlasím, že ani USA ani Rusko válku nechtějí. Ale Švédsko odhaluje...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

KLASICKÁ RUSKÁ PROVOKACE NA ZAVEDENÍ KOMUNIKACE OD DRUHÉ STRANY...MUSÍ BÝT PROŠENI A STÁLE SE JIM PODBÍZET..V PODSTATĚ SE CHOVAJÍ JAKO DOMINANTNÍ DĚVKA,KTERÁ NEZNÁ SLŮVKO POPROSIT A VŠE MUSÍ Z NÁZNAKŮ NAPADNOUT SUBMISIVNÍHO PARTNERA...JAK NENÍ PO JEJÍM NEPŘÍMÉM VYNUCENÍ,NEDÁ SUBÍKOVI ČUCHNOUT K PIZDĚ,NATOŽ ZAPÍCHAT!!!

0 hlasů

Hm , je vidět, že Ty seš nadrženej již od svého nebohého narození.

1 hlas

A SUBÍK JE TU!!!

0 hlasů

Postbolsevicky svinstvo zase provokuje.

2 hlasy

Aáá, sudeťácký Henleinovec si zase koleduje vo přesdržku :) .

2 hlasy

Na ČT24 uvedli, po tom, co zprávu odvysílali úmyslně tak, aby to vypadalo, že to bylo ve vzdušném prostoru Švédska, aby pomohli USA vyolat v lidech proti ruskou hysterii...ikdyž to bylo v mezinárodním prostoru, že do srážky obou letadel chyběla při největším přiblížení " pouze " celá 1 ( slovy jedna ) minuta což při maximální rychlosti vstřícného letu činí cca 2/3 dráhy, kterou za tu dobu urazí čelo zvukové vlny ..... 333m x 60 tj. cca 20 km, takže se ta letadla o sebe " málem otřela " ocasy :) . Při souběžném letu by zase přiblížení bylo tak pomalé, že by nebylo možné, aby si jeden z pilotů nevšiml druhého letounu, pokud nám nezatajili, že nad danou oblastí US síly rozestřely neproniknutelnou mlhu, jako čert v pohádce" Až opadá listí z dubu pana Wericha. O výšce ani jednoho z letounů nepadla žádná zmínka, takže nevím který řiťolezec vymyslel, ž e se ty letouny málem srazily. Celé to pouze dokládá, že skutečně agenti CIA ovládají naše státní média ( malinko vzdoruje pouze ČT2 ) i Radu pro vysílání, která dokonce odmítla prostřednictvím svého ředitele podat vysvětlení o podezření z vysílání nevyvážených informacích a zamlčování části těchto o dění na Ukrajině, našemu nejvyššímu zákonodárnému sboru ... poslanecké sněmovně ČR !!!! Proč tedy platit někoho, kdo si za naše daně chce dělat co chce on a ne občané této republiky ?? Není na čase je svrhnout do Vltavy a nastolit ve státních médiích systém, kde každý politický subjekt, zastoupený v senátu či poslanecké sněmovně , dostane alespoň 3x denně úměrně počtu mandátů čast ke komentáři pro ně nejdůležitějších událostí ??? .. k tomu by byl ideální kanál ČT24 nebo podobný , zřízený k tomuáto účelu. Potom by si ČT1 mohla kvákat co libo a všichni zákonodárci by k tomu mohli zaujmout stanovisko a informovat tak o něm své voliče, kteří si za hodnověrné informace platí Televizní a rozhlasové poplatky.

4 hlasy

Takže podle zdejší komunistické a proruské sebranky je v mezinárodním letovém prostoru Rusům dovoleno ohrožovat civilní letadla, jen proto, že to nařídil válečný zločinec Putin?

8 hlasů

Větší jsi blb, než jsme doufali :) . Ty letouny od sebe byly 1 minutu letu a ještě nikdo ani neřekl, že ve stejné letové hladině, a ty už se můžeš samým přitakáváním debilitě posr..... . Nechtěl bych být tvým patologem a snažit se v tvé hlavince najít věcičku jménem MOZEK !!

2 hlasy

Voloda na palube vypnul transponder a vydal se do civilni letove hladiny. Zaplatpanbuh zadny let MH17 nenasel ...

5 hlasů

...jasně, to si Rusáci říkali také když stříleli na malajské letadlo na Ukrajině.

4 hlasy

Moc zajimavy. Vsechno o nejakem letadle a jeste k tomu leticim v mezinarodnim prostoru vedi uplne vse do posledniho detailu. Zitra nam urcite reknou i jmeno ruskeho pilota. Ale o sestrelenem letadle fasistama z Ukrajiny nevedi nic. Vubec nic.

3 hlasy

O tom se pouze vi, ze rusti muzici sestrelili civilni letadlo s cca. 300 pasazery na palube. Co chces jeste vedet, rusky noku?

7 hlasů

Proč jsi takový debil a neustále tvrdíš nesmysl. Zamysli se raději nad tím, proč okamžitě po pádu MH17 ukrajinská tajná služba vtrhla do řídící věže, zabavila letové záznamy a mobilní telefony dispečerům. Proč zmizel španělský dispečer (žije ještě?), který prohlásil, že se u MH17 pohybovala stíhačka? Proč Ukrajinci nechtějí zveřejnit zabavené letové záznamy, ale naopak je prohlásili za tajné? Proč Ukrajinci měnili kurz letu MH17 a navedli ho přímo nad povstalecké území? Proč hnUSÁci Babrák s Bombama a koňský ksicht Kerry ihned po pádu MH17 prohlásili, že mají důkazy, ale stejně jako Ukrajinci je prohlásili za tajné? Proč zúčastněné země na vyšetřování musely podepsat, že když jedna z těchto zemí nebude souhlasit se zveřejněním, tak se vyšetření nezveřejní? Podle tebe tato fakta svědčí proti povstalcům a Rusku? Máš vůbec mozek, který by dokázal logicky uvažovat? Podle tebe, kdyby si Putin na nějakém jednání se západem uprdl, tak ty jsi schopen říci, že to byl atentát, že chtěl přítomné otrávit. Takový jsi idiot!

0 hlasů

Rusáci a lhaní, to jsou dvě věci, které nelze oddělit od sebe....

11 hlasů

Protiruskou kampaň je třeba přiživovat denně, zítra to bude zase nějaká kolona, pak nějaká vojska u hranic (na ruském území), pak střelba (ale jen z povstalecké strany), pak šíření obav z přerušení dodávek plynu a ropy, atd.,atd.

7 hlasů

Povidejte ruskemu Mongolovi, ze nema vypinat transponder. To je jako Bi-vomackovi rict, aby se tady porad nechlubili svoji krutou:-)

7 hlasů

Chytraku, na co potrebujes zapinat ten tvuj transponder? Bylo letadlo 50 km od letiste, melo namireno letet pres letiste nebo pilot chtel pristat? Z jakeho jineho duvodu by pilot zapnul transponder?

1 hlas

Ty jsi ale mudrlant. Tak oni leti nad svedskym uzemim a vypnou si transponder a vsechno je v poradku? Ty budes asi nejakej ruskej djebil:-)

5 hlasů

Ty opravdu meles jednu slataninu za druhou. Precti si to dole Byl v zone TMZ nebo C nebo chtel pristat? A k tomu jeste vojenske letadla SSR nemaji. Bez uz od pocitace nebo prestan chlastat.

2 hlasy

Tady meles, ze byl v mezinarodnim prostoru tak k cemu transponder, mourenine.

1 hlas

Problém je v tom, že nebyl ve švédském vzdušném prostoru (a i tam je povinnost mít zapnutý transpondér jen v prostoru C a TMZ a možná ještě E) a v tom, že vojenská letadla ani SSR nemají. A to ani na jendné straně. Chytrolíne.

2 hlasy

Ty jsi tam byl?

2 hlasy

A ty ano, že tak přesně víš kde letěl? Možná jsem jen narozdíl od tebe četl vše a nejen to co se mi hodí. A to vše bylo v jednom článku tady, takže pokud bys chtěl tvrdit, že je to nedůvěryhodný zdroj, tak je stejně nedůvěryhodný i ten tvůj.

2 hlasy

Tatare či hotentote, vojenská letadla ani jedna ani druhá transponder nemají, nemají tudíž co vypnout. A IFF odpovídače, které naopak mají, nekomunikují s civilním řízením letového provozu. Jsou totiž určeny k něčemu jinému.

4 hlasy

zbytočná námaha blbcovi to nevysvetlíš...

3 hlasy

Asi ne. Zvlášť když se mu to nehodí do krámu.

1 hlas

Odpovídač musí mít každé letadlo letící ve vzdušném prostoru nad určitou výšlku. Lháři.

3 hlasy

A jéje, letecký odborník. Jen to má trochu pomotané.

1 hlas

do potencialniho stretu letadel chybela minuta...

to je az desitky kilometru...

bylo to v mezinardni letove zone...

tak o cem je vubec rec ?

3 hlasy

Pokud to ruské letadlo letělo v kolizním kursu, tak byl poplach samozřejmě na místě. Minuta při těch rychlostech nic neznamená, velké civilní letadlo nejde zabrzdit, nebo s ním dělat nějaké překotné manévry...

4 hlasy

Pasažieri lietadla dánskej spoločnosti Cimber, ktorí mali podľa Švédska takmer čeliť v piatok zrážke s ruským vojenským lietadlom, nepocítili zmenu kurzu.

Informoval o tom riaditeľ spoločnosti pre letectvo Jorgen Nielsen.
Podľa jeho slov vojenské lietadlo nebolo tak blízko, aby sa dalo hovoriť o nebezpečenstve. Podotkol, že niekedy sa dráha letu mení o 5 stupňov, čo však nie je ničím neobvyklým.
Nielsen uviedol, že let prebiehal v medzinárodnom vzdušnom priestore, kde môžu lietať aj vojenské lietadlá.

4 hlasy

No, vida! To letadlo Ivani nakonec přiznali; teď jen fabulují, že to bylo v pohodě. No nebylo. Civilní dispečeři na radarech vidí jen objekt a jeho směr. Letovou hladinu (tedy výšku) jim předává právě automatický odpovídač, který nějaký Kolja nezapnul (jestli záměrně nebo naschvál, to ví jen nd - pokud byl nefunkční, musí dělat jiná opatření, která neudělal). takže opět stejně jako u KAL007 a s největší pravděpodobností i MH17 Ivani lžou.
Jo, a místní komouši, kteří ještě dnes to éro popírali, teď alespoň fabulují o velké vzdálenosti mezi objekty při tomto incidentu (a vědí prd jakou rychlostí ta éra proti sobě letěla).
Prostě Rus (až na pár vyjímek) = prolhaný hnus!

8 hlasů

Používání odpovídačů na vojenských letadlech postrádá smysl. Tyhle lety jsou určené k monitorování protivzdušné obrany, která se aktivuje právě díky tomu, že se letoun neidentifikuje, Dělají to obě strany úplně běžně a nikdy se nestalo, že by došlo k nějaké nehodě. Tohle je jen hysterie a snaha vyvolat v hloupých lidech strach.

3 hlasy

Takže ono to bylo výzvědné letadlo NATO, které letělo s vypnutým transpondérem a o tom švédové pomlčeli. Nejspíš na žádost (cenzuru). Asi jako hnUSSáci o mučení lidí Brity.

2 hlasy

Co na to ti, kteří zde včera tvrdili, že se jednalo o francouzské letadlo? Dokonce někdo přišel s tvrzením, že se jedná o něco, o čem psal Newsweek už před týdnem. Připomíná mi to silně tvrzení, že v tom sestřeleném letadle byly mrtvoly z toho zmizelého. Prostě lež na lež, desinformace jedna za druhou.

9 hlasů

lepsi USAci nez Rusaci

6 hlasů

oprav si ty procenta
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Petr-Hajek-nad-prekvapivym-pruzkumem-nazoru-na-Rusko-Havlisticka-media-sveruji-propagandu-nymandum-a-pak-se-divi-349229

0 hlasů

Mezi těmito letadly bylo pouhých 70 kilometrů. To je opravdu dramatická situace. :D

2 hlasy

Jsem zvědav, jaké direktivy dostanete, až se skutečně něco stane. Zřejmě pak budete tvrdit, že se jednalo o to zmizelé letadlo a vše bylo dopředu naplánováno.

5 hlasů

Za 23 měsíců vyhladíme veškeré korupční zlo, které tu bujelo celých 23 let hřímal Jacenuk v kyjevském parlamentu!

Tedy alespon podle německý Handelsblatut http://www.handelsblatt.com/politik/international/ukraine-in-finanzieller-not-der-hilferuf-des-arseni-jazenjuk/11106154.html

Ten cituje Jacenuka a jeho včerejší projev v kyjevském parlamentu. vybírám z něj – Jacenuk vyzval Západ k rychlému svolání tzv. Dárcovské konference, kde by západní státy finančně podpořili Ukrajinu, jinak prý hrozí státní bankrot.

A Jacenuk nechce onu proslulou slevu zadarmo! Ani náhodu. Chce tvrdě potlačit korupci v zemi! A doslova řekl – co jsme v tomto směru udělali špatně za posledních 23 let, napravíme za 23 měsíců!

On snad chce poslat Porošenka Kolomojského, Achmetova další podobné do báně?! Věřili byste tomu? Že se ptám. Asi jako na to , že Mikuláš k vám domů, s kohortou čertů dorazí 14. července..

6 hlasů

To spis rijnova revoluce bude v listopadu a ty pujdes se svym fotrem lampasakem do lampionoveho pruvodu rudych kozosuku:-) Budes kracet v cele se svou krutou (=manzelkou).

8 hlasů

jojo, rude prasatko npnp uz kvici.
mysli si, ze jde na porazku, ale pritom to jsou jenom opruzeniny od mrazene drubeze mezi nohama :-))))

3 hlasy

...jestli Rusové v něčem vynikají, tak to je lhaní....

16 hlasů

...aha, takze ty jsi Rus :-)))))

8 hlasů

Tk zocelovat soudruzi v CCCP chteli:-)))

Hlavní dopad západních sankcí na Rusko se projeví v průběhu příštího roku, změnu přístupu Moskvy k Ukrajině lze ale očekávat až ve střednědobém horizontu. Konstatuje to zpráva ministerstva zahraničí k dopadům sankcí EU na Rusko kvůli jeho zasahování do krize na Ukrajině, kterou bude v pondělí projednávat vláda a kterou má ČTK k dispozici. Dokument upozorňuje i na to, že sankce a jejich líčení v ruských médiích vytvářejí prostor pro další represe Kremlu proti občanské společnosti a svobodě tisku v zemi.
"Nejviditelnějšími projevy současné situace jsou propad rublu, omezený přístup na finanční trhy a odliv kapitálu. Spolu se snížením cen ropy tak dochází k synergickému efektu, který značně poškozuje ruskou ekonomiku," uvádí zpráva. "Hlavní dopad sankcí v kombinaci s dalšími faktory se projeví teprve v průběhu roku 2015, kdy můžeme předpokládat další růst inflace, reálný růst cen a pokračující odliv zahraničního kapitálu," dodává. dokument.
Kvůli zákazu přístupu na západní finanční trhy se podle dokumentu také zpomalují a zastavují strategicky významné investiční projekty v Rusku. Dlouhodobější trvání sankcí při současné nízké ceně ropy bude podle jeho autorů vytvářet "vnitropolitická dilemata", jako zda podporovat neefektivní státní firmy, nebo zda bude nutné provést vnitřní reformy a diverzifikovat ekonomiku.

4 hlasy

Ted uz cekam na zpravu typu:
"...nebylo to letadlo, byla to ponorka. A nebyla ruska, byla anglicka"

no a pak si trdlo npnp bude muset vrazit mezi nohy dalsi mrazenou krutu :-))))

4 hlasy

Byla zluta a ridil ji Bi-vomackuv krocan:-)

6 hlasů

Má vůbec smysl diskutovat s těmito rudými blázny...? Nedávno zde jistý Občan napsal, že si přeje, aby Rusové zahájili jadernou válku proti USA a tuto zemi spálili na prach...

7 hlasů

No spatnej napad by to nebyl. Kdo pozde chodi, sam sobe skodi...

0 hlasů

Má vůbec smysl diskutovat s těmito rudými blázny...? Nedávno zde jistý Občan napsal, že si přeje, aby Americane zahájili jadernou válku proti Rusku a tuto zemi spálili na prach...

5 hlasů

tydeni vomacko, tahle nemoc ma i sve jmeno, ale musel bych ho pracne hledat a tak te nazvu jednoduse jen BLBEM

4 hlasy

Kdyby ses podival na vlastni diagnozu, tak bys tam nasel "demence".
Ale to si stejne nic nerika, tak si zaloz dalsi nick a muzes tu dal zvracet ty svy bolsevicky modra :-)))))

2 hlasy

Asi se Ti vzňala krůta, soudruhu Vomáčko, neměl bys ji zneužívat tak často, leze Ti to na mozek.

5 hlasů

potrefene rude prasatko nacek harasim kvici, tak to je vsechno v poradku :-))))))

3 hlasy

Soudruh nácek Vomáčka vyjdi dnes do ulic protestovat i se svou mraženou krůtou proti neobjektivitě zpravodajství ČT a proti zlovůli a spiknutí celého světa proti velkému zvěstovateli míru a pokroku, proti ruské třetí říši.

3 hlasy

Kdepak, Bi-vomacka radeji uda pana redaktora a to hned 2x. Jednou Bi-vomacka a podruhe jeho bi-kruta:-) (To bude asi jeho manzelka, kdyz tady o ni porad tak krasne pise)

4 hlasy

Rus má nejen vypnutý transpodér, ale i mozek. Viděl stíhačky, nadělal si do trenek a málem sundal další civilní letadlo. Rus je prostě borec.

8 hlasů

A jak mohl vypnout něco, čím vojenská letadla (a je jedno jestli ta hodná - naše nebo zlá - ruská) nedisponují?

4 hlasy

Nedisponuje mozkem? Ty asi rovněž, pane Pepčo.

4 hlasy

Ty Einsteine hulváte - vojenská letadla (s výjimkou dopravních a to ješte ne všech) nemají civilní odpovídač SSR ani ADS-B, tudíž nemají co by v tomto ohledu vypínala. A s IFF zase nekomunikují civilní prostředky řízení letového provozu.

1 hlas

Ale řeč je o mozku, soudruhu Nováku

3 hlasy

Jakože ti v něm haraší? Tak to je jiná, o tom není žádná. A trhni si, s bezmozky nediskutuji.

0 hlasů

Když bylo všechno v richtiku, tak proč začal zdrhat, když se objevily stíhačky...?

6 hlasů

Asi mu na základně stydlo kafe.

3 hlasy

Temhle idiotum stydne nanejvys caj z machorky.

5 hlasů

ty uz si tu povidas sam se sebou?
tak to si mazej vymenit krutu mezi mohama. takhle tu demokracii nevybojujes :-))))

2 hlasy

Ponorku panove, nezapomeli jste, ze hledate ponorku?
Nebo ze by nebyla ruska, jak jste bez dukazu tvrdili, a tak ted zase kvicite o letadle :-))))

10 hlasů

Souhlasím, že ani USA ani Rusko válku nechtějí. Ale Švédsko odhaluje již předem, že ruské letadlo nad Švédským územím ohrozilo dopravní letadlo. Jednoznačně ale chybí jakékoliv fotografie. Jestli je pravda, že i vojenská letadla NATO nebo USA také takto postupují, tak je i reálné obvinění bez důkazu nesmysl.

9 hlasů

Rusaky je potreba nechat vyhladovet a okolo Ruska postavit americke letecke a raketove zakladny. Pak B-vomacka podrizne svojeho polsedniho krocana a bude konec pohadky o zlatem rublu:-)

6 hlasů

Opice z bílého baráku si nechala udělit Nobelovu cenu míru, ale je to právě tento makak, kdo svět - omlouvám se - rozesral tak, že to může skončit globálním ozbrojeným konfliktem. Doufám, že se tento hanebný americký primát bude jednou smažit v pekle na řepkovém oleji.

8 hlasů

Nikdo nechce válku,dokonce ani soudruh Stalin se neodvážil ji rozpoutat!Chce ji teď Obama,nebo Putin?Jen pány novináře bych prosil,vysvětlete jak je možné že se Ruské bombardéry prolétávají jen tak nad suveréním územím Švédska?To nemají kerosin do Gripenů?Nebo už je velitelem protivzdušné obrany nějaký přistěhovaný mohamedánský blb?Nebo jen tak lžete z profese?

6 hlasů

Letadlo neletělo na Švédskem qani nad jeho výsostnými vodami, letělo v mezinárodním vzdušném prostoru. A jen debil si myslí, trenspondér řeší to jestli je letadlo na radaru vidět. Transpondér slouží k tomu, aby civilní letadlo vždy po časovém intervalu vyslalo svou značku a na radardu řízení provozu tak bylo identifikováno jako stroj který letí civilní linku. Vojenské stroje tyhle odpovídače nemají (proč taky)m fakže je nemohou ani vypnout. Radar na řízení letového provozu samozřejmě zaznamená každé letadlo a to jak výšku tak polohu na mapě. To samozřejmě uměly už radary za WWII, jen blbci novináři bájí kraviny. Dopravní letadla mají vymezeny konkrétní koridory, kudy mají létat a tudy jsou vedeny, vojenské stroje se jim (koridorům) samozřejmě vyhýbají, i když třeba piloti USAF si třeba v Perském zálivu rádi "hráli" a cvičně útočili na civilní stroje (fotky z kabiny je pak dost sraly). Takže hysterie kolem letuvojenského letadla v mezinárodním prostoru je s prominutím o mozkové hmotě novinářů, tedy o exkrementu

4 hlasy

Jen idiot tveho razeni nepochopi, co to znamena, kdyz si pilot vypne transponder. Kdyby ho Svedove sestrelili, tak bys tady rval, ze Svedove spustili valku.

6 hlasů

Je stále pravděpodobnější, že USA a USáci svět připravují na III. světovou válku. Pak bych si ale velice přál, aby se v plamenech na prach a popel měnila i americká města, ne pouze naše evropská.

15 hlasů

Měl byste se jít léčit. USA určitě žádnou válku nechtějí, EU také ne a dokonce si myslím, že ani Rusko ne. Takové kraviny, jaké nám servírovali komouší - "kapitalismus války potřebuje" atd, to je pouze pro blby. Války spolu vedly už i kmeny v prvobytně pospolitých uskupeních a bohužel, války nudou i nadále, ale že by je někdo chtěl, to je nesmysl.

7 hlasů

Pokud jsou tak moc pro mír, pak zkuste vysvětlit, proč jsou stále s někým ve válce. Libye, Irák, Afghanistan, Jugoslávie, to není moc mírové? Nebo vám to připadá že ano?

1 hlas

No není, ale dle této šablony nejsou moc "míroví" ani Rusové.
Čečensko, Gruzie, Ukrajina ...

3 hlasy

A co Korea, Vietnam, Chile, Panama, Jugoslávie(Kosovo), Egypt, Sýrie a důvody pro každé válčení zinscenovanější než druhé !!! Tak co mudrlante ? Když Byli v Afghanistánu sověti, protože odtud na jejich území podnikali výpady islamisté, to byli sověti agresory a US Taliby podporoval dodávkami zbraní, když se sověti ztáhli, hned se tam nasrali sami, aby tam mohli těžit, nebo tam za babku kupovat od zkorumpovaných úředníků lehké kovy potřebné pro výrobu moderní vojenské techniky a baterií. Ale to se ti asi nebude moc hodit do krámu tvé řiťolezecké ideologie, že ?

0 hlasů

Vtip dne, USA žádnou válku nechtějí:-) Usáci z válek žijí, vždyť rozesírají státy po celém světě, stvořili Al-Kajdu a všemožnou teroristickou pakáž, dodali jim tuny zbraní a nyní prý že proti nim bojuji, a zbrojní průmysl jede na plné obrátky.

4 hlasy

souhlasim s vami, prijde mit to jako velke novinarske straseni..nedavno vysel myslim na idnes clanek s verejnym pruzkumem, ze Cesi se nejvice boji Ruska. Tak znel titulek. Kdyz jste si ale clanek precetli, zjistili jste, ze Ruska se boji 27% lidi....ovsem od te doby se v kazdy den objevuji takove zpravy, abychom se bali..

2 hlasy

No prostě největší díl čechů udává jsko hrozbu Rusko. Počítání a logika procent jsou počty ze základky.

2 hlasy

Jasně, velký díl Čechů si myslí, že pro nás může být Rusko vojenská hrozba, polezou-li i nadále členové našich vrcholných orgánů do řitě strýčkovi Samovi, to beru .

0 hlasů

Ze ty budes Bi-vomackova kruta?-)

1 hlas

Takze kdyz se 27% boji Ruska a nejakeho druheho statu se boji napr. 10% obyvatelstva CR, tak neni mozne napsat, ze Cesi se nejvic boji Ruska? Ty budes mit pekne vypatlanou palici:-)

3 hlasy

Hrozby pro ČR

Země, které pro ČR představují reálnou hrozbu (v %)

Ruská federace - 28,2 %
Ukrajina - 16,4 %
Irák - 14,9 %
Írán - 9,4 %
Afghánistán - 9,1 %
Sýrie - 5,8 %
USA - 5,5 %
KLDR - 4,8 %
Čína - 3,3 %
Pákistán - 3,1 %

Zdroj: CVVM

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/statistika-bezpecnostnich-rizik-pro-ceskou-republiku-p1o-/domaci.aspx?c=A141203_172432_domaci_ert

2 hlasy

Díky Přemysle za střízlivá fakta. Ta Katka si zřejmě dala nějaký ten korbel navíc...

1 hlas

USA nejsou kapitalismus, a žádná země není JENOM kapitlaismus/socialismus.

2 hlasy

Mas pravdu soudruhu, CCCP je feudalismus:-)

7 hlasů

Hmm, náš ubožáček se zase vrací 25 let z5, protože od té doby již jeho hlavinka nebyla schopna pobrat nová data :) .

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov