Oděská republika
První posádky obrněnců vojska Ukrajiny přešly k domobraně

15.04.2014 20:48 Aktualizováno 16.04. 13:20

Ukrajinská armáda pokračuje na východě země v operaci, kterou zahájila v úterý a již přechodná vláda v Kyjevě označuje za "odpovědnou, vyváženou a protiteroristickou". Operace prý má zastavit násilný postup separatistů.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Vaněk (21 hlasů) 15.04.2014 22:33

    Vrazi z Kyjeva se šíří jako mor. Chudáci Ukrajinci.

  • Jan Karel (19 hlasů) 15.04.2014 22:35

    Na té fotce v článku jsou neozbrojení lidé....to jsou ti na které si...

  • Petr Vaněk (18 hlasů) 16.04.2014 11:47

    Nejspíš těm vojákům došlo, že by museli začít vraždit civilisty na...

  • Pavel Kolář (15 hlasů) 16.04.2014 08:15

    Fašouni v Kyjevě dirigovaní CIA jsou posraní až za ušima, že na ně...

  • Karel Musil (14 hlasů) 16.04.2014 11:40

    Poslat proti vlastnímu obyvatelstvu tanky namísto vyjednávání...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

kdyz odpovidaji na nepokoj zbran,budou dostat odpoved ze zbrani

0 hlasů

Doporučuji zprávy ČT.Kdo chce vidět na vlastní oči vymývání mozků nesmrtelnými agitátory,jako je Kraus a spol.,dívejte se až do konce.Kdyby náhodou někdo zapomněl,jak vypadaly zprávy ČT v roce 1953,tak tady má názornou ukázku.Lůza je u vytržení,psi mají hlad,revolucionáři očekávajíc své povýšení do budoucí elity jsou schopni naprosto všeho....je to učebnicový příklad totalitní propagandy,válečnického burcování evropy a zdejší podvyživení intelektuálové kecaj nesmysly od rána do večera.
To já si pustil Fantomase a ubezpečuji vás,že základem je pěchota,volové!Všech pět tisíc našich vojáků bych poslal na levé křídlo,pravé křídlo bych čistě apoliticky v obětoval a hlavní ruský nápor bych zlikvidoval Hradní kapelou.......víc naše armáda na pravdu a lásku dát nemůže,takže zbytek občanů klacky a čepice a směrnici EU o povolených emisích,coby poslední možnost zastavit ruské tanky.....Nejdřív,ale musíme prodloužit smlouvu s Ruskem o půjčování transportních letadel,ty ze Španělska nemají ani funkční radar.....Tak jsem vám to shrnul a hurá do boje.Šance máte asi jako u výherních automatů ...toho prostě musíte využít.Já jedu ovšem doprdele,protože už jsem toho v životě zažil až dost a tohle skončí moc a moc špatně.....

2 hlasy

Že se lidem intenzivně vymývá mozkovna již řádný čas, toho si snad stačil všimnout už také i ne zcela bystrý jedinec. Že se však občas vyrovnají i padesátým létům - to jsem vskutku také neočekával.

2 hlasy

Už i západní média, alespoň jejich část, začínají o Ukrajině informovat trochu jinak než dosud. Většina obyvatel východní Ukrajiny podle nich nechce ve svých domovech ukrajinskiu armádu, které velí vláda v Kyjevě. Lidé poovažují vojky za nechtěné, za okupanty. Jen část českých pronacistických médií a fašouni v diskusích stále notují tu svou.

7 hlasů

Libye,Irák,Egypt a nyní Sýrie a Ukrajina neumí zacházet s demokracií a svobodou,když v těchto zemích byli diktátoři kterých se báli tak bylo všechno v cajku.Když se někdo utrhne ze řetězu tak už se těžko nahání zpět do starých kolejí.

0 hlasů

Krym Nekrym, druhá největší francouzská banka Societe Generale v chvíli, kdy vše vyvolává dojem, jako by se schylovalo ke skutečné válce mezi NATO a Ruskem, navýšila svůj podíl v ruské Rosbank. A pokračující zájem o spolupráci ze Západu hlásí i druhá největší ruská státní banka, VTB. Je totiž třeba být přitom: Kreml na rok 2016 plánuje privatizaci značných částí několika velkých státních podniků, čímž by chtěl do rozpočtu získat 28 miliard dolarů.
Obě zmíněné banky mezitím už spolu s ostatními (a jejich zahraničními podílníky) začaly pracovat na ruském systému bankovních karet, aby se pro příště vyhnuly nepříjemnostem s koncerny Visa a MasterCard,

3 hlasy

Ad 23 zadržených ruských špiónů

Tedy, jedna věc se musí těm banderovskejm chocholům přiznat. V žádné situaci neztrácejí smysl pro komično. Donbas je na nohou, půlka armády už přeběhla nebo se chystá přeběhnout k federalistům a oni se baví fabrikováním takových pitomostí. A to ještě nějakej komik od plynový Julky před chvílí plácnul, že ti přeběhlí vojáci v Krematorsku a Slavjansku jsou jen chytrá partyzánská léčka a že jde o průlom do pozic separatistů a teroristů. No, to už je skoro lepší, než byl ten irácký ministr informací, který s Američany jen o dva bloky v Bagdádu od sebe vydával prohlášení pro novináře, že Američané v Iráku vlezli do pasti a že je teď stateční fedajíni rozsekají jako nataženého hada v poušti....:-)))

No, i když historie nakonec tomu iráckému komikovi dala v podstatě za pravdu...:-)))

4 hlasy

Lide jsou unaveni s pitomymi blaboly typu "ZHN".Armada je k nicemu kdyz nemaji podpor lidu.Rusove nejsou zadni trdla,kaspare!

0 hlasů

Drama u Kramatorsku, kde místní obyvatelé zablokovali konvoj ukrajinských transportérů, pokračuje. Jeden z ukrajinských vojáků odjistil granát a nařídil lidem, aby se rozešli. Poté z blokády unikly tři ukrajinské transportéry a zamířily k místnímu letišti. Za nimi se údajně pustili proruští ozbrojenci v autobusu. Podle agentury Unian vypukla na místě přestřelka

https://www.youtube.com/watch?v=UP2NsCGyp-M#t=80

1 hlas

Je pozoruhodné,že sojuz a jeho Vůdce obdivují kromě kovaných bolševiků také duševně ne zcela zdraví jedinci jako jsou např. děda Emerych,Tereza Spencerová či Adam Bartoš...

2 hlasy

No v Rusku par komunistu je, ale Rusko neni sojuz. Byvaly sojuz. Pochop to. Ulevi se ti.

4 hlasy

Kdo je to Tereza Spencerova?

0 hlasů

Nešťastný chlap.

1 hlas

viz literární noviny

0 hlasů


Nálada mezi obyvatelstvem na východě Ukrajiny. Na východě je mnoho prorusky naladěných lidí. Je jich méně než na Krymu, ale Donbas je v tomhle ohledu hned na druhém místě. V únorovém průzkumu veřejného mínění se třetina obyvatel Doněcké oblasti vyslovila za připojení k Rusku. A po Krymu jich ještě přibylo.

Dalším silným faktorem je kritický vztah obyvatel východu k nové kyjevské vládě. Opět průzkum, tentokrát březnový: Jaceňukovu vládu podporuje jen nějakých 20 procent obyvatel východní Ukrajiny.

2 hlasy

Spolek zdejších kolaborantů v čele s Bulvinklem a náckovitým papežem tady nad ruskou invazí na Ukrajinu hýkají blahem, s vrozené laskavosti jim musím připomenout, že kolaboranti to u nás nikdy nebudou mít lehké.

5 hlasů

Simurda tady vcera psal, ze bude hlad, ale v jeho pripade je hlad jen prevlecena zizen:-)

3 hlasy

Me to pripomina kubanskou krisi. Tenkrat jsme meli take 2 frakce, americkou a komunistickou. V te bolsevicke byli synkove dustojniku z kasaren. V te druhe synkove slusnych lidi. A dostali od nas nabancino :)))) Drive nez krise skoncila.

4 hlasy

Kdyz sami Amici nazyvali lidi z jejich frakce "baby killer",nejaky darebak tu je nazyva "syny slusnych lidi"!Odkdyz zrudni vrazi se stali slusnymi ?Nestoudnost amickych sluhu nezna meze.Hnus.

0 hlasů

Kdyz sami Amici nazyvali lidi z jejich frakce "baby killer",nejaky darebak tu je nazyva "syny slusnych lidi"!Odkdyz zrudni vrazi se stali slusnymi ?Nestoudnost amickych sluhu nezna meze.Hnus.

0 hlasů

Nekecej.

2 hlasy

Hele Lustig, voni maj vyje.aný mozek z chlastu nebo od narození? Nebo se jim zanítila obřízka?

4 hlasy

Lerouxi, ty jsi tady dneska za nemeckeho fasistu? A zitra tady budes v prevleku za zrzavou Mášu, abys byl vecer po vuli Vlastikovi Smutnemu?-)

3 hlasy

A jejda, další s vytlučenou palicí. Nevím, za koho jsi tady ty, nevím koho budeš šukat ty 4% šašku, ale je mi to docela jedno. meleš stále dokola jako na kolovrátku. Ale věřím, že idiot, jako ty, má docela pěkný život. Žije si ve svém světě.

3 hlasy

Lojziku, kdyz budes takhle agresivni, tak Vlastika jen vystrasis, ze zaleze pod stul a bude se te bat. Veumi to prosim v potaz a pamatuj, ze posledne Vlastika museli v hospode vytahovat zpod stolu po zaviracce. To by se taky mohlo stat, ze uz s tebou Vlastik nebude chtit mit nic spolecneho:-) Ani kdyz si na svuj ksicht namalujes Marfušu misto Máši:-)

4 hlasy

taky dobrý.............Poslanec ukrajinského parlamentu Sergej Sobolev řekl, že to, že se na ukrajinské obrněné technice objevily ruské vlajky, byla taková „partyzánská lest“, aby se mohla obrněná technika dostat do východních regionů Ukrajiny kontrolovaných stoupenci federalizace.

3 hlasy

Místní blázni np np alias jara jara či žid Lustig to zcela jistě objasní.

1 hlas

Lerouxi, obdivujes Jean Marie Le-Pena? A ktereho clena NPD? Az si zase pujdes sednout kvuli extremismu, tak tam budes delat Romum doslova holku pro vsechno:-)

3 hlasy

Reportér Guardianu Alec Luhn ze Slavjansku informuje, že desítky ukrajinských vojáků se smutnými tvářemi po dlouhé debatě s proruskými ozbrojenci opouštějí město. Milicionáři jim ponechali osobní zbraně, transportéry ve Slavjansku zůstaly.

3 hlasy

Dr.Chocholoušek informuje,že s.Bulva trpí nevyléčitelnými duševními chorobami-bolševickou demencí,kremlofilií a okcidentofobií.

3 hlasy

Pořád to tu píšu ...jsi úplně nejblbější ze všech Horáku a bezpochyby bývalý bolševik.

1 hlas

Jeste stoji panelaky v Michiganu? A kdo tam vlastne takhle zije? Tvrdil jsi prece, ze lidi v Michiganu ziji v panelakach:-)

3 hlasy

Komunismus vychoval jen zradce, fasisty, krivaky a lhare. A zlodeje.

4 hlasy

Vy jste jeden z nich.

0 hlasů

...no sice jsi zdrhnul,ale evidentně už bylo pozdě.....

2 hlasy

Ty jsi nezdrhnul a ted uz konecne muzes do Sojuzu. Uz na tebe cekaji.

3 hlasy

soudruhu tito vojáčci se narodili a vyrostli v éře raného kapitalismu a proč by měli kvůli kyjevským náckům vraždit spoluobčany

0 hlasů

Trumbero, rusky muzici zili 70 let pod komunistickym terorem a ted potrebuji 140 let aby to ze sebe setrasli !

4 hlasy

No mylis se. Kam se na ne hrabou cesti zlodejove.. Tam komunizmus byl take formalne, kdyz ne, tak kulka. A ted uz nemusi. Ve vsech vrstvach jejich spolecnosti je to stejne a par skalnich sice muze vykrikovat, ale nemaji uz tu moc a popravci cety. V Cechach to bylo vzdy vse napul. Ani spravni bolsevici, ani spravni nackove. gulas. A hlavne prazaci, co vsechno rozkradou a vysmeli. Protoze tam je nejsiolnejsi slupina zidu-byznysmanu :):):)

0 hlasů

tak to jim bude 210 let

1 hlas

za tu dobu se ale 5x uchlastaji k smrti :)))

2 hlasy

Libi se mi, jak zde Bulva pise, ze fungujici je u nej jakz takz. To je pro komunisty jeho razeni symptomaticke. Napisi, ze vsichno je v poradku jakz takz a pak zjistime, ze nebyl toaletni papir a Simurda si utiral pred msi svatou zadek prsty, jejiz rukou si potom trasl pred kostelem s ostatnimi navstevniky mse svate. Jakz takz par lidi dostalo od Simurdy zloutenku, ale na druhou stranu jakz takz bylo vsechno v poradku. Marxisticka dialektika.

5 hlasů

soudruhu netahej mne do vaší komoušovské uliční buňky, fuj

1 hlas

Jo tak, ty jsi primo v UV Udavacske Partaje Ruska.

3 hlasy

http://czech.ruvr.ru/news/2014_04_16/Ruske-vlajky-na-ukrajinske-obrnene-technice-byla-lest-4381/

0 hlasů

Mít za sousedy cigány,moskaly a alibaby je hotové neštěstí.Obyvatelé Vítkovic,Ukrajiny,Izraele či Londýna by o tom mohli dlouho a smutně vyprávět.

1 hlas

Skoda ze nezije E. Benes, ten by rusaky z Ukrajiny odsunul zpet do "rise zla".

4 hlasy

A proč...?Stačí,že ten kolaborantský ksindl odsunul na západ a podívej se na Ukrajinu,čeho všeho jsme ušetřeni.Srovnáváš sudeťáky s Rusy...Lustig?Znamená to tedy,že Rusové tam dělají zle,jako tehdy vy v pohraničí...,nebo proč tu plácáš takové voloviny?Když už děláš agitátora,tak si to lépe srovnej v hlavě zoufalče.Jenom na doplnění...naše severozápadní hranice je fakticky nezměněná více,jak 1000 let.Zase špatně,Lustig.Pořád a pořád špatně.Díval jsem se i na jiné diskuze a vypadá to,že ty i se svými nicky jste absolutní jedničky.Znám dokonce kolektiv,který na vás chodí jak do ZOO,jen tak se pobavit a možná by ses divil,koho všeho jsi inspiroval:-)))

3 hlasy

Kolaborantský ksindl tady naopak zůstal anebo se zase obrodil a je ho tady plná diskuze.

4 hlasy

Hele vole, prisel sef propagacniho strediska :))))

3 hlasy

To bylo málo.Musíš víc....vy jste ráno nedostali manuál,nebo co?

0 hlasů

Zase kálíš všude, kde tě napadne...?

3 hlasy

Stejně by mne zajímalo, co tím vším chce Vladimír Putin dosáhnout? Kredit Ruska je teď na stejné úrovni jako Severní Korea a Rusové jsou na tom ještě mnohem hůř.

5 hlasů

Teda kucí,vy zase válíte....vám dneska přidali,nebo co?

2 hlasy

Bulva dostává svých pět set dolarů za ruský odboj denně a jelikož je to uvědomělý soudruh, dělí se se mnou na půl.

4 hlasy

no Rusko ani netuší, jak je na tom u tebe zle bez kreditu, to je položí

2 hlasy

Ty se zdejšími náckovitými rusofily jim ten kredit nezvednete, spíše naopak. A neboj, ruské ego, netouží po ničem jiném, než, aby bylo obdivováno a velebeno. Skřetova snaha stát se za každou cenu velmocí je přesně toho druhu.

3 hlasy

V tom jsou si Rusove velice podobni s Lalokem.

3 hlasy

..nic nechce , právě, že nic nechce dosáhnout...nedělá nic...

2 hlasy

Simurdo, tys vul az to boli :)))))))))))))... vis jakej fofr maji ted v Kremlu, v armade a u agentu ?? a ty reknes: nic nechce dosahnout. Pripomina mi to : Niemad will eine Mauer errichten :))))))))))))))))))))))))))... od tveho ucitele. :)))

1 hlas

Copak v Kremlu,ale jaký fofr musíš zažívat ty...kolikrát se tu posereš,ještě dřív,než tě něco napadne.

0 hlasů

korr. niemand

1 hlas

Ukrajinské ministerstvo obrany oficiálně sdělilo, že obrněnce ve Slavjansku patřily ukrajinské armádě. Nyní je ministerstvo označuje za "ukořistěné proruskými silami".

2 hlasy

Tak ty konecne priznavas na teritoriu Ukrajiny ruske terroristy.

1 hlas

Rad bych putinovi podekoval, ze nahani investory do obnovitelnych zdroju energie. Akctie jdou nahoru a lidi prehodnocuji sve nazory.

4 hlasy

Lépe to snad ani udělat nemohl...
Vyměnit tu "špinavou náckovskou Ukrajinu" za příjmy z plynu a ropy to je opravdu novátorský počin...

1 hlas

Ale je příkladné, že ukrajinské tajné služby pochytaly dvacet ruských důstojníků z vojenské rozvědky, co tráví dovolenou na Ukrajině. ale fašistu nebo agenta CIA ruská domobrana nechytla ani jednoho. Jde to s těma rusákama pěkně z kopce.

5 hlasů

Nezbyva, nez aby si Soveti namalovali agenta juesej, aby se meli ceho bat.

4 hlasy

Neposadime Cervenku do transporteru a neposleme ho vitat ruska vojska rozkvetlym serikem? Vzdyt ten cvalik ani nebyl na vojne, urcite by si to rad uzil:-)

4 hlasy

Videl jsem hromadu fotek krachujiciho ruska. Neuveritelne zabery. Ta nejlepsi byla:

zdevastovany panelak a z okna bytu koukal zamysleny medved na zasnezenou krajinu :)))) koukal primo do objektivu :)).. kdyby moh, byl by se i usmal :)) ale v rusku se smat je tezke ........

1 hlas

Ten se usmeje, jedine kdyz mu nalejes poradnou sklenici samohonky. Pak mozna bude i panackovat:-)

3 hlasy

Rusko mimo par velkych mest je zona krute bidy. Ale oni to asi nevi :))))..... Kdyz je to doma krisove, musi se zacit valka venku, to je stara poucka a ta plati i v rusku.

4 hlasy

No jo jaký respekt může mít u armády nikým nevolená vláda která je posílá proti vlastnímu obyvatelstvu.

6 hlasů

BBC popisuje zajímavou scénu, která se odehrála u Kramatorsku. "Jen posloucháme rozkazy, nechte nás nás jít!" volal velitel ukrajinských vojáků na místní, kteří jejich vozům bránili v dalším postupu. "Nepřišli jsme bojovat, jen se přemisťujeme. Nikdy nebudu střílet na vlastní lidi!" Jedna žena z davu se zeptala, co bude dělat, když takový rozkaz dostane. "Poslouchám své rozkazy, ale kdyby přišel příkaz ke střelbě, neudělám to. Bylo by to nelegální a nespravedlivé," odpověděl velitel.

0 hlasů

Na uzemi byvale sovetske rise zla dnes panuji pomery jak v rovnikove Africe.

2 hlasy

..ne všude...právě v Putinově Rusku ne...

6 hlasů

Ale to je v pořádku Šimurda, Rus nic jiného neumí ani nezná, jen gulag anebo podporu Vladimíra Náckoviče, opravdu jsou na to zvyklí a jinak to už ani neumí.

1 hlas

V civilisovanych zemich by to nebylo lepsi, kdyby tam vladnu 90 let komunismus.

2 hlasy

..už ses probral z blouznění???To je tak , jak říkáš...

2 hlasy

..a to ti musím ještě říci, že právě Putin zajistil, že je v obchodech (marketech) dost zboží...mekáč,..coca-coly, milky way...a že kráva je fialová..v Rusku proběhla privatizace "rozkradením natvrdo"...velmi doporučuji i pro Ukrajinu...

1 hlas

Fakt maj mekáč i na celinách? A orají s fialovo krávou...?

0 hlasů

..tam ,kde má být mekáč, je mekáč...v Rožnově např. nemůže být mekáč, protože by se neuživil...ty sračky by prostě nikdo nežral...Valaši sú zvyklí na dobré žrádlo...

3 hlasy

Kyjev poslal vojáky...a dal jim taky žrádlo??? Jestli jim nedal žrádlo, tak to je zlé....hladný voják je špatný voják...

3 hlasy

Mejdan, pardon Majdan, pokračuje. Jen ho teď na Ukrajině dělá někdo jiný....Když se podíváte na maskované ozbrojence, na barikády z pneumatik, podomácku vyrobené zbraně a metody, jejichž pomocí postupují proruské skupiny v posledních dnech na východě Ukrajiny, něco to připomíná. Hnutí, které v Kyjevě nedávno položilo na lopatky neschopného exprezidenta Janukovyče. Jenže teď se karta obrátila a soudruzi z USA a EU čučí a neví

8 hlasů

Soudruzi z EUROSVAZU a USA chátra si hezky naběhli na VIDLE , bravo V. Putine !!!

3 hlasy

..ani to snad nikdo nechtěl...ale Evropská unie se rusky skutečně řekne Evropejskyj sajuz.....jako třeba Vinettou- Rudý džentlmen...se v SSSR jmenoval...Vinetú...Krasnyj tavaryšč...sám jsme na tom v tehdejším Leningradě byl..:)))

1 hlas

..Lustigu...kurva...co uděláme s tou Oděsou????....já se poseru...dnes vyhlásili Oděskou lidovou republiku...

6 hlasů

To tam budou mít tisíc republik? Měli vyhlásit Food Republic, jako mají v Sungapůru, aby se konečně pořádně nažrali...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Vivo_City_Food_Republic.jpg

0 hlasů

Nastala situace ukazuje jak to funguje u vas doma, u soudruhu Untermenschu :))))) Vsechna moc sovetum rval soudruh Lenin. A ted to vidite. Jeden debil vedle druheho, obrovska zem a nulovy output :)))))

1 hlas

..jak to nulový ouput..jesť što piť, pokušať i pokuryť...tomu říkám output...

1 hlas

Podle ukrajinské agentury Unian to ale nebude s Oděskou lidovou republikou tak horké. Unian píše, že se jedná o falešný manifest, který záměrně šíří ruská média. Zpráva o vytvoření Oděské lidové republiky udivila i představitele hnutí Antimajdan v Oděse. "Netušíme co je to za lidi a nehodláme se zítra jejich akce účastnit," řekl agentuře Unian Arťom Davidčenko.

2 hlasy

Rusum uz vubec nevadi, ze jejich lzi jsou naprosto neverohodne. Oni vedi, ze kdo na ne veri, tomu muzou naservirovat kazdou kravinu. Rusko, to je zem ozralych muziku, prolhanych politiku a ke konci se naklanejiciho hospodarstvi. Uprk investoru z ruska je kolosalni.

1 hlas

..a tak ...mi je to jedno...ale je to prostě další bordel...to lze zastavit pouze federalizací...rozsáhlou autonomií pro významná města.....jako ve Spolkové republice Německo..atd....autonomie nebo statut země může být přidělen z různých důvodů...národnostních , hospodářsky strategicky významných...atd...čím se tomu Kyjev více brání, z důvodu pochybnostem o odtržení..tím je toto řešení složitější a skutečně k sebedestrukci vede...

0 hlasů

Spolkovy neni federalni a mesta v Nemecku nejsou samostatna. V tvojem pojeti znamena samostatny, ze kazdy bude mit svoji vlastni domobranu a menu. Realne je to jeden velky bordel a chudoba.

2 hlasy

..spolkový lze chapát jako federální...dokonce svobodné státy (Freistaat)...jako Bavorsko, Sasko..mají větší výsady ve tvorbě zákonů , než řada federací...to se už ale přes EU harmonizuje...

0 hlasů

Proste jinymi slovy rikas, ze se z toho musi stat ruska kolonie.

1 hlas

..tak ve fecderativním uspořádání Ukrajiny se s nějakou novou měnou nebo armádou nepočítá...to jsem nikdy netvrdil...ty "domobrany" v Oděse, ve Lvově atd...by byly určitě rozpuštěny...

0 hlasů

Simurdo, chapu, ze tohle psali nekde v Materidousce, kterou asi pravidelne ctes. Nikde na svete ale neexistuji staty, ktere by mely kazdy svou menu a armadu a rikaly o sobe, ze jsou federace. Pouc se u sveho kamose Klause, ktery ac rusky vlezdoprdelka, tak presto takove usporadani se Slovaky nechtel, protoze by to jen vedlo ke sporum a ve finale k ozbrojenemu konfliktu.

1 hlas

Takže se soudruhům z USA a EU podařili rozvrátit další fungující stát. No a jejich zhovadilá snaha vehnat torzo ukrajinské armády do střetu s vlastním občany , případně s Rusy jim snad nevyjde.

12 hlasů

..to jsou takoví babráci, že oni to snad ani nechtěli....teď se bojí přiznat, že se "kapičku sekli"...

3 hlasy

Bulvo, Bulvo, ještě včera jsi tady bezostyšně lhal, že Ukrajina je nefunkční a téměř legálně neexistující stát a ejhle, ono je to jinak.

2 hlasy

funkční celkem byla, než byl proveden náckovský převrat,

4 hlasy

Za dva měsíce nerozkrade žádnou zemi na světě nikdo, ani kdyby do v ní vtrhl jako obvykle Rus. Rusku trvalo rozkrást Ukrajinu téměř dvě dekády.

1 hlas

jde o jakž takž fungující státní aparát, ten se nyní hroutí, a předtím drželi před potopením Ukrajinu rusáci, levný plyn + půjčky

0 hlasů

Tymošenková tu smlouvu podepisovala s Putinem, kdyby nepodepsala, byla by Ukrajina a Evropa bez plynu, pěkně sis naběhl na vidle, Vomáčka. To neznamená, že za to Tymošenková nemůže, hlavně proto, že z toho měla podíl.

1 hlas

"Jen hazjl a křivá svině"
velmi vystizne!!!!
Za v soucasnosti platnou smlouvou stoji zapadem velebena Tymosenkova, byla v te dobe predsedkyni vlady, a mimojine i SOUCASNY (pseudo)ministr pro energetiku, ktery byl v dobe uzavreni teto smlouvy shodou okolnosti na stejnem postu jako dnes.
Za to taky sla Tymosenkova (po pravu) do bane :)

tomu se rika nabehnout si na vidle, co?

0 hlasů

Levný plyn? Jen hazjl a křivá svině nastaví ceny pro bratrský národ tak, že jsou nejvyšší v Evropě, leda že by jej chtěl dostat na kolena a pak jej zanektovat. Jejda, a ono se to děje.

2 hlasy

SBU chief says 20 Russian military inteligence officers arrested. Plan to destabilize Ukraine was ongoing for 2 years

2 hlasy

SBU chief je ten poslanecký blbec z Kličkova UDAR-u Nalyvajčenko, který spolu s Avakovem měl zajistit zatčení (a pravděpodobně i fyzickou likvidaci) Janukovyče podle plánu státního převratu rozpracovaného "opozicí" v úzké spolupráci s americkou ambasádou v Kyjevu, což ovšem nezvládl. Jakékoli prohlášení tohohle pochopa kyjevské junty nelze brát ani trochu vážně.

5 hlasů

Tebe by tam Cervenko mohli pouzit na barikade misto zoku. Tvar mas stejny a kdyz se nekdo o tebe opre, vydas vzdycky stejny ton. Zalostne zabucis neco rusky:-)

2 hlasy

Hm, troll se ale do barikády hodí spíš. Balvan je holt balvan, s tím my lidi soupeřit nemůžem....:-)

0 hlasů

Kdepak Červenka... Nomen omen...?

0 hlasů

Asi jo. A taky jako letec beru všechno s nadhledem....:-))))

0 hlasů

Jan Červenka 16.04.2014 15:51
To jsem si všiml... Častušky a dumky by ti šly rudochu...

0 hlasů

Je to tak. Jsem obstojný pěvec...:-)))

0 hlasů

Bulvovi, to musíš přeložit, on po imperialistycky nepanimaje, ale ani tak by to asi nepochopil.

1 hlas

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3855-video-ukrajinsti-vojaci-v-slavjansku-a-kramatorsku-prechazeji-na-stranu-obcanu

2 hlasy

I Srbove se takto chovali, jako Putin ted. A jak skoncili :))))... mit slovany za souseda, to je svizel.

1 hlas

Máš-li odvahu přihlásit se k tomu, že jsi Slovan - mají se tě tvoji sousedé také bát ?

0 hlasů

Lustig je klasický nešťastný emigrant, který neví , čí je...

2 hlasy

..a to je přesně naopak...to vy na Západě jste právě nepochopili..že Ukrajina je samostatný stát...:)))...přesně to jsem si myslel, že si anayltici na Západě mysleli a ještě i myslí, že bordel na Ukrajině je bordel Putina...a jsou zaraženi jako vidle v hnoji, proč to tak není....:)))přesně takto jsem si to myslel...

7 hlasů

Za hospodarskou situaci nese velkou vinu byvaly prezident Janukovyc. Je to ten clovek, kteremu jezdil na predvolebni kampan pomahat primo na Ukrajinu Putin. Zucastnoval se jeho mitinku. Tak co tady blekotas, ozraly dederone?

1 hlas

Ale jdi do háje s takovými bláboly. Ukrajinská ekonomika rostla zdaleka nejrychleji právě v období, kdy byl Janukovyč premiérem - v letech 2002-2004 a v roce 2007. Poslední dva roky sice Ukrajina ekonomicky stagnovala, ale to eurozóna taky a ČR dokonce klesala. Během prvních dvou let jeho prezidentství pak Ukrajina celkem slušně rostla, i když z velmi nízkého základu.

viz http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Ukraine

5 hlasů

a ti co byli před ním , včetně hulvácké Julie v tom snad nejedou

4 hlasy

To jsem netvrdil. Jen jsem tvrdil, ze nestabilni Ukrajina Rusum daleko vic vyhovuje nez stabilni a silny soused. Rusove se na teto situaci po dlouha leta podileli velkou merou.

1 hlas

A proč by měla Rusům vyhovovat "nestabilní Ukrajina", ty chytráku? V jejich zájmu je pravý opak, a to je taky důvod, proč se strýček Sam programově snaží už od 90. let Ukrajinu co možná nejvíc rozkolísat a postavit proti Rusku - viz "oranžovou revoluci" v roce 2004 a "hnědou" majdanskou "revoluci" letos.

3 hlasy

..tak prezident...asi politicky ano....za všechno před rokem 1989 u nás může Milouš Jakeš..to je analogický výrok...

1 hlas

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Putin Donbas nechce a proto s Lavrovem tlačí na "federalizaci" Ukrajiny, protože ta se jinak sama rozsype. A to je prostě fakt zcela nezávislý na tom, co si on sám přeje nebo nepřeje. Krym byla úplně jiná kapitola, Krym se vždycky považoval za ruský, chtěl do Ruska a Putin to chtěl jako nápravu "historické křivdy" z roku 1954 taky (a i kdyby to nechtěl, dost dobře to nemohl odmítnout, protože názory ruské veřejnosti v tomhle bodě byly a jsou dlouhodobě jasné, ostatně už Jelcin v roce 1994 ztratil většinu své podpory, když hodil Krym, který tehdy taky v referendu odhlasoval, že nechce být v Ukrajině a že se chce vrátit zpátky k Rusku, přes palubu na pospas Kyjevu, který tam poslal armádu ze západní Ukrajiny, vyhlásil výjimečný stav a zrušil krymskou autonomii včetně jejího demokraticky zvoleného prezidenta), ale Donbas byl i v rámci ruského impéria vždycky součástí toho, čemu se říkalo Ukrajina a tamní, vesměs ruskojazyční obyvatelé se pokládají za Ukrajince, kteří sice nikdy nepůjdou proti Rusům, ale nikdy se nepřestanou považovat za Ukrajince. Perejaslavská dohoda je tam pořád něco, co platí a má svou váhu, což platí i pro Rusko a zvlášť pro Putina, který na historii hodně dá, ale i proto je spojení levobřežní Ukrajiny s Ruskem něco, co by přicházelo pro všechny bezprostředně zainteresované v úvahu jen jako krajní, vrcholně nouzové řešení. Ale pro Donbas je nevolená junta lvovských banderovců v Kyjevě, která tam za gubernátora dosadí nenáviděného oligarchu Tarutu a začne rušit těžce vydobytá práva pro používání ruštiny jako úřední a vyučovací řeči, prostě absolutně neakceptovatelná a s tím těžko někdo něco svede.

0 hlasů

..no konečně jsi přišel k rozumu..Henex...jenomže Putin to ví....není mešuge..proto chce federalizaci..ale ani to nezbrání hladu...při současné politice kyjeva padne celý export Ukrajiny do Ruska...to je humanitární problém...protože tento export do Ruska tvořil základ všech ukrajinských podniků nejen na východě Ukrajiny....a Putin určitě žádný humanitární problém nechce...

2 hlasy

Vždyť si tady psal, že je to všechno šrot...
Na mém postoji k imperialistickému Rusku se nic nemění, stále je považuji za nebezpečné zločince. Ostatně, k ruským povstalcům se mohli zase přidat jen rusáci, opravdoví Ukrajinci těžko. Pořád zůstává velká západní část Ukrajiny, která se k Rusku nikdy dobrovolně nepřidá...

1 hlas

...no bez vývozu do Ruska je to skutečně špatně orientovaný rezivějící šrot, i i když je třeba nový...ale nikdo neche žádné přidávání se k Rusku..ani západní ani východní Ukrajiny...chce se federalizace Ruska...a Janukovyče skutečněš podporovalo Rusko i EU....i náš pan prezident...

2 hlasy

..abys mi rozuměl..třeba řada podniků u nás něco v 90.letech vyvezla i na Západ..ale to bylo možné vyvíjet a často i velmi neefektivně vyrábět na základě tvořeném vývozem do SSSR na Východ..poté, co padl tento základ...nemohly být vyráběny a vyvíjeny ani ty hrozinky pro Západ...celé by zahltilo stát, kdyby to Klaus fantasticky rychle nezprivatizoval..takto to už nebyl přímo záležitost státu....ale managementu a "nových vlastníků"...byli i úspěšní , ale ve velké míře samozřejmě ne...a toto se na Ukrajině a ani třeba va východním Maďarsku nestalo..tam to nechali natvrdo projít bankroty....spálená země...

1 hlas

A vezmou si i Bulvu s Johanidesem a Jiřím Novákem nebo zůstanou v rezervaci pro zhrzené rusofily?

0 hlasů

To je komedie :-)))
Zdá se, že "Vůdce Světové Demokracie" na cosi pozapoměl. A to na uplacení a ovládnutí armády.
Nebo se snad domníval, že armáda poslechne fašisty z Majdanu a ovlivněná nacionalistickou masáží vytáhne proti bratrům?
Už na Krymu bylo jasné, že ukrajinská armáda fašistické vrahy z Majdanu neposlouchá, protože jak si jistě vzpomínáte, vojáci se hromadně vzdávali nebo dokonce přešli na stranu Ruska.
A pro bylo pučisty rozhodnuto o vytvoření "Národní Gardy" (ozbrojených oddílů složených z příslušníků fašistických stran a "hrdinů" Majdanu).
Že Vám to něco připomíná?
Ano.
Tyto milice jsou skutečně takovými novodobými SA/SS určenými k ochraně nového režimu.
A jsou to právě oni a příslušníci agentury Blackwater (vyjednané režimem USA a placené ukradeným plynem), které jako jediné současná fašistická vláda ovládá.

8 hlasů

Samosebou je to dezerce a vlastizrada. Při první příležitosti zastřelit!!

2 hlasy

..přihlas se do popravčí čety....ale je to nebezpečné..jsou dacani, kteří střílí i na popravčí četu...jako ve Slavjansku..kde dva příslušníci Pravého bloku zastřelili velitele jednotky ukrajinské FSB za neuposlechnutí rozkazu...nepřežili příštích 10 vteřin...

8 hlasů

Ale titulek je akurátní, Ukrajinci zběhli k Rusům. O nic jiného nejde, jako se kdyujsi sudeťáci přidávali k fašistům z Německa, teď se ukrajinští sudeťáci přidávají k ruským fašistům.

1 hlas

Nikde nevidím rozleskávače np np a jaru jaru. Ti zcela jistě mají pro to všechno vysvětlení.Ty dezertéry, zcela jistě podle nich, přesvědčil nebo zaplatil Vladimír Vladimírovič.

8 hlasů

Neboj, je tu ten pán, co má přímo v přijímení napsáno, že mu Haraší...... On spolehlivě vydá i za tebou vzpomínané.....

8 hlasů

Sem zde rudý nácku a sleduji Tvé fašistické bláboly.

1 hlas

Ukrajinská vláda by měla přimout návrh Ruska na federalizaci Ukrajiny..a jednotlivé bordely přenechat zemaským nebo republikovým vládám...to je první krok k normalizaci situaci a jednání s Ruskem...všechno ostatní je jenom demonstarce nepokory..nesmyslné...nejde jenom o ply, jde i o export Ukrajiny, který takto celý padne...

6 hlasů

Nejprve ředitel CIA, nyní Washington posílá do Kyjeva viceprezidenta Bidena....a vojáci nechtějí bojovat.

9 hlasů

Tak kdepak asi dělají soudruzi z USAi chybu .....?

2 hlasy

Hm, tak už Ukrajinská vláda udělala první vstřícný krok a začala ty, co proti ní bojují "vybavovat" obrněnou technikou, aby byl souboj alespoň trochu " na férovku" :), jenom aby jí samotné nějaké ty tanky vůbec zbyly :) !

7 hlasů

Nejspíš těm vojákům došlo, že by museli začít vraždit civilisty na rozkaz nácků z Kyjeva. Pak je více než logické, že radši budou bránit svoje spoluobčany.

18 hlasů

Civilisty se sapíky a kulomety? Ty jsi ukázkové rusofilní vemeno, gratuluji.

1 hlas

Vemeno jsi ty, blbečku !!

0 hlasů

To ze ma nekdo sapik neznemane ze neni civilista.. ty vemeno..
A kdyz jsem cetl vyjadreni Tymosenkove, ktera chce civilistum na zapade vydavat zbrane, uplne me zamrazilo... ona si tu obcanskou valku snad preje

10 hlasů

Ani se neodvažuji napsat, čeho to ukázkou jsi zato Ty !! :)

1 hlas

Doufám, že Stropnický je připraven poslat všechny pojízdné z těch 30 tanků.

7 hlasů

Poslat proti vlastnímu obyvatelstvu tanky namísto vyjednávání nesvědčí o dobrém úsudku, pokud úmyslem není skutečně vyhladit tzv.ozbrojence bez ohledu na následky příp.občanské války. Mimochodem, prezident Turčynov byl zvolen tím rozvráceným parlamentem a ne podle ústavy v přímé volbě. Janukovič byl evidentně sesazen v rozporu s ústavou, takže Ukrajina má zřejmě dva prezidenty a Turčynov je ještě méně legitimní než Janukovič.

14 hlasů

Poslat proti vlastnímu obyvatelstvu tanky namísto vyjednávání nesvědčí o dobrém úsudku, pokud úmyslem není skutečně vyhladit tzv.ozbrojence bez ohledu na následky příp.občanské války. Mimochodem, prezident Turčynov byl zvolen tím rozvráceným parlamentem a ne podle ústavy v přímé volbě. Janukovič byl evidentně sesazen v rozporu s ústavou, takže Ukrajina má zřejmě dva prezidenty a Turčynov je ještě méně legitimní než Janukovič.

2 hlasy

Páni, já se asi přrejmenuju na George Orwell II.

0 hlasů

Vojáci z Kyjeva přeběhli v Kramatorsku k separatistům, aneb ukrajinští partyzáni válcují kyjevské fašisty podporovanými EU a USA.
Prozápadní štvavá propaganda dostala tvrdé KO.

12 hlasů

Tady je trošku pravdy,ale jen tři a půl minuty:

http://www.mojevideo.sk/video/1b052/najuprimnejsie_tri_a_pol_minuty_v_televizii.html

2 hlasy

Pokud v Americe existují takový lidé, jako jen ten řečník,tak je tu naděje.Mám ale obavu, že bude asi dost osamocen.

0 hlasů

Skvělé, alespoň někdo je schopen říci pravdu na plnou hubu. Ale to ticho pak.

3 hlasy

Na dezerci měl vždy Rus recept bez doplatku, doufám, že si to ti zběhové uvědomují a těch pět set dolarů za přidání se k ruské armádě si v Dagestánu pěkně užijí.

1 hlas

To jsou mi věci, že? Na Ukrajině začíná občanská válka, kterou rozdmýchaly militantní USA s pomocí evropských poskoků. Většina Ukrajinců s nacistickou vládou nesouhlasí a bude velice zajímavé sledovat volby. To se budou muset hodně snažit, aby je zfalšovali, protože tu současnou pakáž nikdo normální volit nemůže.

10 hlasů

U názorů tohoto pána nemá vůbec cenu se rozčilovat. On má napsáno už přímo v přijímení, že mu Haraší .....

3 hlasy

Za každého mrtvého na Ukrajině nese spoluvinu ten malý krpatý nácek z Kremlu. Většina Ukrajinců nenávidí Ruské bratry tak, že s nimi nechce mít vůbec nic společného, stejně jako zbytek světa mimo Kima a Assada.

2 hlasy

Chtěl bych Vás se vší skromností upozornit, že pár zaprodaných a elitářských politických vyžírků, není zbytek světa.

4 hlasy

Červená růžičko kolem se tooč, kolem se toč....já mám jít na Rusa, já nevím pooč, já nevím proč...tralala lalala červená fiale, tralala lalala fialenka...

2 hlasy

Je pikantní sledovat že většina ukrajinské armády i policie ihned co dorazí do Doněcku a východní ukrajinu se přidá na proruskou stranu, Jaceňuk bude muset někde splašit žoldáky z USA a EU jistě to nebude levná záležitost !!!

10 hlasů

O peníze tady nejde,to zaplatí daňoví poplatníci EU !!!

2 hlasy

..já jsem snad jasnovidec...včera jsem psal, že oni ty vojáky dovezou na východ a oni utečou za policistama, kteří dezertovali všichni...

8 hlasů

Zajímalo by mne, kolik z těch, co zde vychvalují Rusko, by tam chtělo žít...

3 hlasy

Zajímalo by mne,kolik z těch lidí co po dovolených vychvalují Řecko a nebo ostrov Bora Bora by tam chtělo žít.....

5 hlasů

Já jsem tam nebyl na dovolené, ale pracovně a dohromady jsem tam strávil tři roky života. Nemít tady povinnosti a rodinu, tak už tam dávno jsem...

1 hlas

Nech rodině peníze a vypadni !! Určitě se ráda zbaví takového blba !!

3 hlasy

A vzal bys mne sebou Henexi?Slibuji, že bych o Rusku nemluvil a bůček také nesháněl.Jen to pivko by mně asi scházelo.:-))))

1 hlas

Ty jsi prihrata hokejka?-)

1 hlas

Nejde o vychvalování Ruska. Jde o to, že USA a EU před Ukrajinu nepoložila žádnou možnost. Jak je vidět, většina lidí nechce do Ruska, ale odmítá i EU a USA. A ty na Majdanu - ti, kteří chtěli opravdu změny - pěkně zneužili !Tak je nechme žít jak chtějí !

5 hlasů

,,chtěl bys žít u nás na Valašsku?

1 hlas

Nechtěl, chtěl bych žít na Bali, ale kvůli tomu se nemusím nutně stát Indonézanem ani Bali anektovat...

0 hlasů

..kdybys věřil v Boha podle reglemantu římsko-katolické církve, tak bys věřil v domovinu a v ta místa, kde žiješ a chodíš do svého kostelíčka...a nesnil o nějaké Prdelové Lhotě...podívej se na emigranty...ti jsou nasraní na to, že se nedokážou vrátit do vlasti.....a tak alespoň plijou kolem sebe...

2 hlasy

Moje domovina je v Praze na Starém Městě. Otamtud mne vyhnali Rusové, Italové a další zbohatlická pakáž, která to tam skoupila a obsadila. Kde byl ten tvůj pánbíček? Mám se snad naučit rusky, abych se tam domluvil? To dám radši přednost té indonézké hatmatilce na Bali, tam je alespoň furt teplo...

1 hlas

..já nevychvaluji Rusko ani tam nechci žít...ale Rusové chtějí žít v Rusku....já jsem Valach, já chci žít na Valašsku...

5 hlasů

"Rusové chtějí žít v Rusku" nikdo jim nebrání ...

2 hlasy

..no...ale brání...banderovci z Majdanu...

6 hlasů

Hlavně by UK měla mít kontrolu nad tím kam bude mizet co do nich EU bude cpát na úkor svých občanů ! A samozřejmě zbytečně !

0 hlasů

Pokud Ukrajina nebude dodávat své produkty do Ruska, kam je bude dodávat...ztrácí největšího odběratele...

3 hlasy

..např. já nejsem zvyklý nakupovat ukrajinské produkty, Lustig..jara jara, np np asi ano, ale já ne...

1 hlas

Vzdyt jsi tady Simurdo pred nejakou dobou rikal, ze jste si s manzelkou na dovolene v Turecku koupili ukrajinskou maserku a to na celou noc.

1 hlas

Klaus má pravdu, že Západ zavlekl Ukarjunu do neštěstí...

9 hlasů

Může to být také tak,že Západ dal možná impuls,ale vina je především na místních "lokajích".

0 hlasů

Tak to budou lítat po Ukrajině od nějakého skladiště ke skladišti a dokladovat úspěchy...já jsem spíš zvědav, komu budou dodávat své výrobky ukrajinské podniky...

1 hlas

Tohle rekl chory mozek, ktery delal Cesku 10 let presidenta a mnoho let byl premierem !!!!!! Mluvi to samo sobe .

Rozeštvání Ukrajiny, rozehrání této karty, v žádném případě nezpůsobil Putin, to způsobili naši soudruzi v západní Evropě a ve Spojených státech,“ řekl k dění na Ukrajině exprezident Václav Klaus na přednášce Vysoké školy finanční a správní v pražském Kongresovém centru. Přednáška se konala 9. dubna.

Podle Klause je „v tom“ Rusko a Vladimir Putin nevinně. „Já jsem stoprocentně přesvědčen, že Putin je nešťastný z toho, do čeho byl zavlečen. Z jeho strany to byl vynucený tah, jak se říká v šachové terminologii,“ řekl na přednášce Klaus.

„Putin by byl šťastný, kdyby měl po veleúspěchu olympiády v Soči klid a mír. A on byl navlečen do téhle situace, která je neštěstím pro Rusko, neštěstím pro něho samotného a hlavně samozřejmě neštěstím pro Ukrajinu, pro lidi, kteří v ní žijí,“ pokračoval Klaus.

„Rozeštvat Ukrajinu a organizovat majdany byla cestička, jak Ukrajinu rozbít a jak vyvolat všechny tyto tendence, které tam teď probíhají,“ řekl Klaus.

Podle Klause je hlavním viníkem krize na Ukrajině západní Evropa a USA, kteří „s Ukrajinou hrají své hrátky.“ To, že změnu geopolitické situace vyvolalo Rusko v čele s Vladimirem Putinem Klaus odmítá s tím, že se jedná o „dětinský a nesmyslný názor“. Poukazuje právě na Západ a Spojené státy, které prý chtěly vyvolat konfrontaci s Ruskem a Ukrajinu požily jako „nebohý, smutný a nešťastný nástroj, jak toho dosáhnout.“

„Rozeštvat Ukrajinu a organizovat majdany byla cestička, jak Ukrajinu rozbít a jak vyvolat všechny tyto tendence, které tam teď probíhají,“ řekl Klaus.

Ukrajinskou krizi Klaus dále přirovnal k transformačním procesům, které v zemi probíhaly po pádu komunistického režimu. Podle něj Ukrajina tyto procesy nezvládla ani v rovině politické ani v rovině ekonomické. Klaus označil Ukrajinu za oběť, která je ale však sama v mnohém vina. „Jsem stoprocentně přesvědčen, že to bylo nešťastně rozehráno, stejně jako bylo nešťastně a stejnými silami rozehráno drama a krize na Ukrajině o dvě dekády dříve,“ řekl Klaus.

3 hlasy

Stoprocentně souhlasím s panem prezidentem Klausem!!!

10 hlasů

A tohle rekl na to same thema nezavisly novinar: posudte sami.


Dalo se očekávat, že invaze začne přes víkend. Mimo jiné proto, že přes víkend je snazší sehnat protestující dav, zvlášť když je placený, jak se na Ukrajině v poslední době ukázalo.

V sobotu nastoupili do akce "zelení muži" – vojáci bez označení, zato s kompletní výzbrojí a výstrojí, z níž by se dalo usuzovat, že na Ukrajině je mimořádně snadné si pořídit zbraně a že ruští vojáci šmelí se svými novými samopaly AK-100 o sto šest – kdyby tedy někdo vážně chtěl věřit tomu, že jde o místní dobrovolníky, a ne o jednotky z Ruska. Role dobrovolníků je podpůrná, staví barikády, zřizují silniční kontroly a hlídají obsazené úřady v neděli, když se zelení muži stáhnou do ústraní.

Ukrajinská prozatímní vláda je na východě zjevně nemilovaná. O tom svědčí jak poznatky novinářů, kteří se do povstaleckých bašt dostali, tak i fakt, že úřady včetně policejních stanic padly snadno – snad až třetina policistů se přidala k povstalcům, ostatní se vesměs vytratili. Rovněž není překvapením že její armáda a policie je zjevně neschopná. Pokus znovu získat kontrolu nad Slavjanskem skončil fiaskem, při němž přinejmenším jeden ukrajinský voják padl a několik dalších bylo zraněno.

Pro nedělní ultimatum prezidenta Turčinova – dal teroristům čas do pondělního rána – a jeho slibovanou rozsáhlou vojenskou akci to nevypadá dobře. Ale jaká taky může být armáda v zemi, jenž je jednak zkorumpovaná a jednak věřila, že ji žádné klasické vojenské nebezpečí nehrozí, neboť její bezpečnost je koneckonců garantována memorandem z roku 1994, podepsaným Ruskem, USA a Británií?

Na ruském postupu je fascinující cílevědomost a akceschopnost. Rusko používá propagandu, diplomacii, ekonomiku, tajné služby i armádu v jedné bezešvé operaci. Západ z toho vůbec nemůže popadnout dech. V rovině tvrdých fakt je hlavním zdrojem jeho úspěchu to, že Západ by sice raději spíš zachoval územní celistvost Ukrajiny, ale do boje za to - stejně jako v případě Gruzie - nepůjde. A Kreml to ví.

V rovině psychologické pak naši optiku nejvíc mate, že Rusům ve skutečnosti nevadí, že jejich propaganda je nevěrohodná. Nevadí jim, že je zjevné, že dobrovolníci mají zbraně a výcvik, kteří by si žádní dobrovolníci bez zahraničního sponzora pořídit nemohli. Nevadí jim, že Ukrajinci v posledních týdnech zadrželi na ukrajinském území několik ruských vojáků a agentů, což jistě mohou prezentovat na zasedání Rady bezpečnosti OSN, jež Rusko nechalo včera v noci svolat.

Nevadí jim, když vyjde najevo, že vůdce doněckých povstalců je ruský občan, bytem v Jefremovu v Tulské oblasti. Nevadí jim, že opakování scénáře z Krymu je předvídatelné až běda. To pobuřuje Západ, pro něž je dnes modelovou situací konfliktu soudní spor. Když se u soudu káže, že jste lhali, poškodí to vaši věrohodnost a zhorší vaše celkové šance. Ruskou modelovou situací není soudní proces, ale válka. Nelžou proto, aby někoho obalamutili, ale aby z nich šel strach. Aby si protivník uvědomil, že tím, že bude jejich propagandu vyvracet, je od cíle neodradí.

Ukrajinský stát nebudí mnoho respektu a soucitu. Zjevně sklízí ovoce dlouhých let nezodpovědnosti a cynismu jeho elit. Ale jak by si v hypotetické situaci soustředěného rozvratného tlaku vnější mocnosti poradily jiné země? Přesvědčení o tom, že nám nic nehrozí. Starost o bojeschopnost armády někde na periferii pozornosti. Despekt k demokratické vládě, neschopné a rozkrádané oligarchy. Nepřipomíná vám to něco?

4 hlasy

Konec konců, co by bylo špatného na tom, že by Rusko školilo ... po vzoru US na své Kyjevské ambasádě .... organizátory demonstrací a ozbrojeného odporu včetně sniperů a jejich výzbroje na Východě ? Je nutné přeci zachovat rovnováhu podpory oběma stranám !!!!

0 hlasů

..nezávislý novinář byl natlik nezávislý, že viděl na celé Ukrajině jenom jednoho člověka...který je ruským občanem..ale takových je hodně...

2 hlasy

Nejvic me asi desi Tymosenkova, ktera chce civilistum zacit rozdavat zbrane....
Hruzna to zena

6 hlasů

Jo, jo, tady se to nadává Rusům, škoda, že některým nedochází, že se to měli kde naučit..
Například takový Američany podporovaný Izrael, co sere z vysoka na různé rezoluce OSN, podívejte se, jaké hranice měl v roce 1046 a kolik toho od té doby zabral, škoda, že to hlupáčkům tady nevadí... a nejde jen o Palestinu, před 40 roky obsadil vojensky syrské Golany, dodnes je nikdo nevypudil, a OSN tam chrání Syřany před Izraelci... co rezolucí k tomu bylo, a ...skutek utek.
Jednání EU a USA mi v tomto světle připadá neskutečně pokrytecké , lživé, dá se říct, odporné.
A nejsem rusofil, vážení, jen o věcech přemýšlím!
A to je jen Izrael...

10 hlasů

A kterou část mozku jste při tom svém hlubokém přemýšlení zapojil? Ta logická to asi nebude...

2 hlasy

Henexi, bez urážek...podívej se někdy na mapu Blízkého a Středního východu, jo!
Izrael zvětšil své území od roku 1946 skoro 2x.... to je podle tebe a podobných O.K. , a vše na úkor Palestinců , a z rezolucí RB OSN, pokud se je přes vata USA podaří přijmout, si přinejlepším vytírají prdel...

0 hlasů

Jen jste opoměl napsat, že Golanské výšiny byly obazeny po ůtoku koalice Egypta, Sýrie a Jordánska na Izrael. Nějak mě unikl Ukrajinský útok na Rusko s cílem ho vymazat z mapy světa.

2 hlasy

Aha, tak Izraelci si pak ty Golany nechali jako válečnou reparaci jo, no fajn, a jak je to se západním břehem Jorgánu, pásmem Gazy, také O.K. není to okupace pod kuratelou USA , že ne?? To se jen tak povídá.
bože, vy máte ale dva odlišné metry vnímání dobra a zla!!

0 hlasů

Fašouni v Kyjevě dirigovaní CIA jsou posraní až za ušima, že na ně Rusové vlítnou. Na východní Ukrajině nechce vládu v Kyjevě už většina lidí, jak odtamtud referují někteří západní novináři, kteří se snaží psát objektivně. Směšné je, jak některá česká pronacistická média píší, že letiště v Kramatorsku bylo dobyto. To není pravda. na místě byli novináuři a ti popisovali, jak tam jen přistálo asi 30 ukrajinských vojáků, to je vše. Domobrana se stáhla. Jediní, kdo "ohrožují" ukrajinské vojáky, jsou davy rozhořčených civilistů, kteří k letišti přilšli. Volají, že fašistům z Kyjeva nevěří a ukrajinské voják\y označují za OKUPANTY.

15 hlasů

Pár fašounů nám právě izoluje budovy v areálu (lepení poliše je typicky fašounská zábava), přišli za mnou jestli je můžu připojit k netu tak jsem se jich vyptával. Jejich názor je takový, že se do jejich záležitostí nemá nikdo montovat (je jim jasné, že jim nikdo nepomůže) a rusko, že obsazuje jejich uzemí. Končili s tím "nechce se nám a víme, že prohrajem, ale zadarmo Ukrajinu Rusům nedáme, když něco začne jedeme domů".

1 hlas

..problém je ale v tom..že tu jejich Ukrajinu zase až tak nikdo nechce....ani Putin ne...

5 hlasů

No ukrajinci ji chtějí, ale jinak souhlas s názorem (někde jsi ho psal), že federalizace by měla být cesta.

1 hlas

Problém je ale v tom, že to navrhlo Rusko...

1 hlas

..no to je problém..problém Ukrajiny...ne Ruska..

2 hlasy

Ne, problém je ten, že místo snahy o řešení politickou cestou začali úřady obsazovat maníci s kvérama.

1 hlas

Rusko a jeho právo na ukrajinské území posvěcené zjištěním právních odborníků při RB OSN.

Ukrajina klame celý svět – žádné hranice nemá

Pan-Gi-Mun

10.4.2014 Komenty, Nezařazené, Svět

OSN – Při zkoumání ukrajinských záležitostí RB OSN vyšlo najevo,
že Ukrajina je vlastně bez hranic. Na rozdíl od ostatních států po rozpadu SNS,
si své hranice v OSN nezaregistrovala. Kazašský prezident Nursultan Nazarbajev
ironicky komentoval, že na to vedení Ukrajiny nejspíš zapomnělo.

Generální tajemník OSN nejspíš nechtěně «provalil» něco, co se
snažila Ukrajina zamlčet a ani po oznámení Pan Gi Muna se ukrajinská média s
pravdomluvností, česky řečeno, nepřetrhla. Zveřejnily to jen vybrané spíše
neveřejné ukrajinské portály, uvádí ruská rozhlasová stanice Voice of Russia.

Průšvih měli před očima, 23 roky bylo ticho

Jak
stanice uvádí, odborníci Rady bezpečnosti OSN, při kolikátém už zkoumání a
projednávání záležitosti Ukrajiny, objevily záležitost, kterou přitom měli
celých 23 let před očima. Závěr, který z toho vyplynul, zní – že Ukrajina žádné
oficiální hranice nemá! «Od rozpadu Sovětského svazu v roce 1991 Kyjev nejen,
že nevyznačil své hranice, ale hlavně je nezaregistroval v OSN, aby tím vymezil
svrchovaný stát», řekl pro Voice of Russia ruský politolog Dmitrij Babič.
Jinými slovy, dnešní území Ukrajiny tak nejspíš stále spadá pod územní
demarkaci Sovětského svazu, jehož legitimním nástupcem je Ruská federace.

8 hlasů

Tak toto bych chtěl slyšet v originálu, jinak mi to zní jako špatný vtip, či .. Apríl..

0 hlasů

Sejmutí klapek z očí je základem pochopení situace na Ukrajině, kdy podporovaný banderovský kyjevský fašismus je v našem právním řádu klasifikován, jako trestný čin a nejen to.

9 hlasů

Pryč s ukrajinským a americkým fašismem!

1 hlas

Když v Kyjevě politik nehajluje tak ho banderovci zmlátí

11 hlasů

Operace začala, Kyjev vytlačil separatisty z letiště, aneb maskování američtí žoldáci pod vedením ředitelem CIA vyhnali hrající se děti od hangárů nacpaných kyjevskými fašistickými milicemi.

4 hlasy

V letištním kiosku došla vodka, tak domobranci odtáhli hledat jinej lokál-

3 hlasy

Gratuluju!

6 hlasů

První posádky tanků vojska Ukrajiny přecházejí k Rusům

připojuji se ke gratulaci :-)

3 hlasy

K čemu? Měli technickou i materiální převahu... co chcete.... s kulometem proti BVP ??
A nasazení armády ve vnitrostátním konfliktu?? Dost divočina. To může taky dopadnout jako v Syrii..

3 hlasy

Divočina to je ... ale mají snad jít proti kulometu v rámci přiměřené obrany s pistolí v ruce? Čím míň jich padne, tím je větší šance na zklidnění situace, to není nebezpečí občanské váky, to už občanská válka je.

0 hlasů

Na té fotce v článku jsou neozbrojení lidé....to jsou ti na které si loutková vláda v Kyjevě vzala tanky a letadla ?

19 hlasů

Je to jednodušší. Kdyby tam byli nějací organizovaní ozbrojenci, jako na mejdanu...

1 hlas

To se neda komentovat. Jste volic Kscm, nebo Cssd?

1 hlas

Koho Ty jsi poskok ???

0 hlasů

Koho Ty jsi poskok ???

0 hlasů

Volič zlodějů z ODS, nebo TOP09 ví kterých sviní se musí zastávat.

4 hlasy

Většina těch lidí na východě Ukrajiny odmítá nacionalistickou vládu v Kyjevě, ale nechtějí ani do Ruska. Bohužel USA, EU a logicky i Rusko mají jiný názor. Vidím, že váš náhled je jednoduchý, černobílý.

10 hlasů

Nesmíte si to tak brát, je to jednoduchý člověk, nemůžete od něho chtít chápání složitějších věcí.

2 hlasy

:-))) OK

1 hlas

Jo tady jsou ti tví neozbrojení lidé, kdepak si asi myslíš, že ty zbraně vzali?

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/333363-utocnici-na-vychode-ukrajiny-maji-nejmodernejsi-ruske-zbrane.html

3 hlasy

Proč se rovněž nezajímáš, kde vzali moderní zbraně fašisté na Majdanu?

0 hlasů

Přece sama Ukrajina řekla, že ve policejním okrsku Slavjiansku, či kde,se separatisté zmocnili několika set zbraní. Sice mi trošku vadí policejní okrsek a několik set zbraní. Zřejmě je to normální na Ukrajině, na okrsku, kde může být maximálně několik desítek policistů tolik zbraní. Nebo je tam někdo připravil? Putin to asi nebyl. :-)) Když počty Ukrajinský ministr vnitra zná. :-))

0 hlasů

No hlavně tam zapoměli připsat, že AK100 - 105 jsou ve výzbroji ukrajinské armády a policie. Takže pro zbraně nemuseli nijak daleko. Nakonec v mediích zprávy o tom, že oni radikálové získali zbraně ze skladů bezpečnostních složek proběhly.

5 hlasů

Vrazi z Kyjeva se šíří jako mor. Chudáci Ukrajinci.

21 hlasů

Poserte se vzteky Rusáci.

7 hlasů

Zatím se vztekáte jenom vy, co souhlasíte s fašisty a banderovci z Kyjeva. My, z druhého břehu se jen usmíváme, jak USA a EU na Ukrajině utírají rypáky. Zajímavé je, že oba tyto zločinecké spolky EU+USA varovaly Janukovyče před zásahem na Majdanu, kde neozbrojení policajti čelili zápalným lahvím a dlažebním kostkám, ale nynější vojenský zásah proti lidem na východě Ukrajiny obhajují, hajzlové! A to nelétají zápalné lahve, ani neuřezávají hlavy policajtům. Na Majdanu se střídali různí političtí hajzlové, včetně našeho Schlafenberga (Šláfenberga), kteří té zuřivé smečce vyjadřovali veřejnou podporu, čímž eskalovali násilí.

1 hlas

Na co nácek z ruské domobrany potřebuje letiště? Bulva ani Johanides to neví, tak třeba to bude vědět nějaký jiný rudofil rusofil tady?

6 hlasů

Pan Putin by měl zarazit dodávky nafty a plynu ukrajincům,kteří to používají k válečným cílům.Váleční štváči na Ukrajině,semiti židi,se nezastaví před ničím,сволоч!В перёд,ни шага назад!

11 hlasů

Svato, nabizis se jako dodavatel plynu potom, co porad jis soulet?-) Libi se mi tvuj business plan:-)

7 hlasů

Pan doktor Putin by ti měl zarazit vycházky Stanislave, čerstvý vzduch ti evidentně neprospívá.

5 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov