Lez ma kratke nohy,daleko neutika,jen kolem huby lhare
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 26. 4. 2024, svátek má Oto
16.08.2014 14:59
UVNITŘ ANKETA. S novou verzí o okolnostech zkázy malajsijského letadla, které v polovině července po zásahu raketou spadlo na východě Ukrajiny, přišla ukrajinská kontrarozvědka SBU. Stroj, na jehož palubě zahynulo 298 lidí, podle SBU mohli sestřelit ukrajinští vojáci, kteří po březnové ruské anexi Krymu přeběhli na ruskou stranu.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Lez ma kratke nohy,daleko neutika,jen kolem huby lhare
0 hlasů
A uz to pokracuje.. Kdo pak nam to na tej ukrajine skodi..?/ :D http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/283352-vudce-praveho-sektoru-hrozi-ozbrojenym-pochodem-na-kyjev/
0 hlasů
Harasim, np a jini.. cekam vyjadreni odborniku na vec, jak toto do toho cele zapada..?? Ze by letadlo sestrelili nakonec nackove, kteri se bouri proti Kyjevu..?? Harasim, dalsi scifko by nebylo..?? Nepodporuje nahodou onen Pravy sektor opet Putin..?? :D
Harasime vid, ani to dlouho netrvalo.. !! :D
Libi se mi, jak take Ukrajina UZNALA Rusky humanitarni konvoj.. to taky mistnim oponentum nebude sedet do kramku v tej jejich prazdne vyloze misto hlavy.. :D
Cili vse, co tu vcera s prominutim nazvraceli ( ti oponenti zdraveho rozumu ), tka cele jejich snazeni prichazi jednoduse v nivec..
Toto jsem chtel podotknout, upozornit na to a uzavrit tuto diskuzi.. Adie slepejsi.. :D
0 hlasů
Tak jak Holandani a Belgičani už je jasné že civilní letadlo sestřelili Ukáčka a zatím demonstrativně žerete hrušky a jabka co?Jsem zvědav jak si to vyřídíte s Porošenkem.
4 hlasy
Ukrajinská rozvědka: Letoun mohli sestřelit naši dezertéři, aneb fakta a zdravý rozum ukazuje, že letoun nesestřelili ukrajinští dezertéři, ale rukopis nese znaky stop americké zločinecké teroristické ,,servisní organizace,, americké administrativy CIA spolu s nacistickými žoldáky ,,Pravého sektoru,, , kdy ,,omylem,, sestřelili jiné letadlo, než na které připravovali svůj ohavný teroristický čin.
3 hlasy
Myslíte že USA a EU má velký zájem o Ukrajinu?To jste velcí optimisté Ve skutečnosti je do toho se snaží zatáhnout Ukrajina a Rusko.USA a EU do toho vojensky nepůjdou,maximálně ekonomickýma sankcemi.
3 hlasy
Ale to přece ví kdejaký pitomec, že Američané o Ukrajinu zájem nemají. Oni tam chtějí jenom svoji vojenskou základnu.
2 hlasy
A z toho máte strach soudruhu?
1 hlas
Jaky strach kdyz za hodinu Rusove mohou smazat z mapy celou Evropu,kaspare???
0 hlasů
ha ha ha
0 hlasů
Proto tam za posledních 20let USA nasypaly formou NGOs 5 miliard dolarů?
https://www.google.com/search?q=us+invests+5+billi - on+in+ukraine
3 hlasy
A kolik myslíte, že dali na humanitu do Afriky.
2 hlasy
np a jeho regaly.. nic, co by nebylo ocekavano.. ale on s tim bude spamovat fora a myslet si u toho, jak nam to nandal.. a pritom tim spamem (kratkozraky protest) se snazi zastinit to, ze Ukrajina zacina zverejnovat.. ze np a jemu podobni jsou celou dobu za trubky obhajujici neskutecnou lez.. :D
4 hlasy
https://www.youtube.com/watch?v=1U25iwJFGTw np np odhalen
2 hlasy
Takhle by měl na Štětináče, Fištejna, Khárla a další bafnout Putin. Asi by dopadli stejně!
0 hlasů
Málem jsem se taky počůrala, ale smíchy. Máte pravdu, tohle přesně udělá np np až bude zveřejněno, že letadlo sestřelili ukáčka. Samozřejmě to bude prezentováno jako "nehoda".
2 hlasy
Já taky:-)...
0 hlasů
Prazdne regaly v supermarketech v Moskve:
http://life.obozrevatel.com/consumer/27685-v-moskve-pustuyut-polki-v-supermarketah-i-vveden-limit-po-prodazhe-produktov.htm
0 hlasů
zdechni, debile.
0 hlasů
to ti muselo dát dost práce, čurane, dát tolikrát ENTER, viď, čurane?
0 hlasů
Simurdo, nepojedes na dovolenou na Krym?
http://zpravy.idnes.cz/na-ruskem-okupovany-krym-prijelo-malo-turistu-fl3-/zahranicni.aspx?c=A140814_2090432_zahranicni_jav#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
2 hlasy
zalez do chlívku a zdechni.
0 hlasů
A přeci jsou obyvatelé Krymu nešťastnější lidé na světě. Sice budou mít letos špatnou sezónu, ale zato nikdo neostřeluje jejich města neřízenými raketami grad, nikdo neničí jejich domovy, nezabíjí jejich ženy a děti, nevyhání je z jejich měst a nedělá z nich uprchlíky před válkou. Maj štěstí. Jedna špatná sezóna za tohle stojí.
1 hlas
..třeba někdy ano..soudružka učitelka v šesté třídě nám říkla, že na Krymu je vidět , jak rostou a rozevírají se květy magnólií...
0 hlasů
Mno, když se to vezme kolem a kolem, tak wono už jedou kdysi si Ukrajinci jedno letadlo takhle sestřelili... Pravda nebylo tak velké a bylo to ještě za prezidentování Kučmy. Tehdy to jejich oficiální zdůvodnění znělo: "že, přeci omyly se občas stávají no"... :-)
0 hlasů
np np ty seš ale protivný negativistický kretén....nešťastníku...
1 hlas
Soudruhu Simurdo, chtel jsem ti navodit pocit, jaky zazivaji moskevsti grazdanini. Ale ty porad drmolis svoji a chces mit svoji pravdu proti strane. Takhle budes muset jit na skoleni do Lubjanky ...:-)
1 hlas
prázdná hlava píše o prázdných regálech.potřeboval by nakopat do svých křepelčích vajec.ale nejlíp všichni uděláme když na chudáka nebudem reagovat.
0 hlasů
Rene ja a Rudolf jezdivame v lete na Krym na golf ...:-)
http://zpravy.idnes.cz/na-ruskem-okupovany-krym-prijelo-malo-turistu-fl3-/zahranicni.aspx?c=A140814_2090432_zahranicni_jav#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
2 hlasy
Prazdne regaly v supermarketech v Moskve:
http://life.obozrevatel.com/consumer/27685-v-moskve-pustuyut-polki-v-supermarketah-i-vveden-limit-po-prodazhe-produktov.htm
0 hlasů
Prezidentův poradce pro zahraničí, myslím že se jmenuje Kmoníček..nebo tak nějak, v jednom pořadu Václava Moravce (OVM) říkal, že mu připadá, jakoby Putin neustále držel v rukách aktivitu a překvapoval nás....to vyplývá ale z negativistického pohledu a postojů Západu (představitelů EU a USA) na oblast evropského Východu obecně....kdosi kdysi řekl..."marketing je produkt způsobu myšlení a negativisticky smýšlející lidé produkt nemohou prostě najít"..Putinovi, který hájí pouze svoje (Ruska) postavení a toto upevňuje takto padá automaticky všechno do ruk a každý negativistický krok těchto negativistů z EU a USA ho prostě posiluje...
1 hlas
Václav Klaus někde v USA řekl "..Rusko dosáhlo za Putina nejvyšší úrovně demokracie v dějinách Ruska samotného...uznejme mu to..."..samozřejmě tento stupeň je jiný, než v USA nebo Německu, ale je v Rusku relativně vztaženo k jeho minulosti (zdůrazňuji..minulosti Ruska), jednoznačně nejvyšší...
1 hlas
Problém je ale, že ruské sankce na zemědělské produkty EU Rusku nyní absolutně vyhovují...právě z důvodů upevnění své geopolitické pozice...a zahraniční atraktivnosti a zájmu o svůj trh...
0 hlasů
Máme svého Obamu:
http://www.czechfreepress.cz/jiri-bata/j-stetina-nejagresivnejsi-a-nejzurivejsi-protirusky-valecny-stvac-na-ceske-politicke-scene.html
0 hlasů
Porošenko překonává Hitlera, který taktéž před svou sebevraždou válčil jen prstem na mapě.
0 hlasů
Prazdne regaly v supermarketech v Moskve:
http://life.obozrevatel.com/consumer/27685-v-moskve-pustuyut-polki-v-supermarketah-i-vveden-limit-po-prodazhe-produktov.htm
0 hlasů
Co na tohle říká redakce??
0 hlasů
Podle toho, jaké zprávy ta ukrajinská "rozvědka" do světa denně chrlí, tak ta musí být dobře placena US ministerstvem dezinformací nebo válečné propagandy. To když na té Ukrajině jejich hřivny docházejí.
S výzvědnou činností to má společného asi tolik, co má CIA a kroužek kaktusářů v Horní Dolní ...
1 hlas
Tu obludnost mohl vymyslet jen šílenec. A provést šílený fanatik.
A zatím vše nasvědčuje tomu, že ji spáchali piloti ukrajinských SU25 doprovázejících na krátkou dobu boeing MH17.
Samosebou, že na rozkaz. To nebyla náhoda, nehoda, omyl, nedorozumění. To byl záměr. Vyjádřený až z daleké země ... Šílencem. A realizovaný fanatikem.
2 hlasy
A ta letadla strilela proti sobe a protoze jim to politicky myslelo, tak prezili:-)
3 hlasy
I tuto "duchaplnost" z péra jakéhosi "historika" jsem již četl.
Letadlo se dá však střelbou z palubního rychlopalného kanonu (kupříkl. toho ráže 30 mm) sundat i z úhlu. Nekonečně mnoha způsoby. A ta střelba nemusela být ani simultánní, k tomu dokonce postačuje i jeden SU25! Chytrému napověz ...
0 hlasů
Dobrý večer pane Františku. Určitě znáte starou moudrost našich předků o házení perel určitému druhu savců. Tak právě jste jednu hodil. Pak je ještě jedna a to je o házení hrachu na zeď. V tomto případě doporučuji. Šetřte hrachem. Přeji hezký zbytek večera
0 hlasů
fakt je mi tě líto.
2 hlasy
Cas 0:42, hrdina Vomacka utika v posranych podvlikackach:
https://www.youtube.com/watch?v=W7B6JRkoUk8
1 hlas
Fetišismem může být motivováno nezákonné jednání při získávání lákavých kusů prádla například z cizích prádelních šňůr.
2 hlasy
Zase o kousek blíž pravdě. Nakonec přiznají: "sundala ho ukrajinská armáda".
V lepším případě omylem - jako tenkrát to Tu - 154, v horším případě záměrně, aby to mohli hodit na povstalce...
2 hlasy
Možná to udělali separatisti, možná Ukrajinci, ale pravděpodobně šlo o omyl nebo neschopnost. Každopádně nejvíc to odneslo Rusko a separatisti, takže určitě nebylo v jejich zájmu úmyslně sestřelovat civilní letadlo.
Na konfliktu na východní Ukrajině nesou svůj díl viny všechny strany, ale k bratrovražedný válce by nikdy nedošlo, kdyby ukrajinská vláda neměla pocit, že má za zády bezvýhradnou podporu USA a velkých států EU a tudíž si může beztrestně dělat co se jí zlíbí, včetně masivního ostřelování východukrajinských měst se stovkami tisíc obyvatel tj. něco za co Miloševič šel před Haag a Kaddáfího zabili. Nebýt této podpory ze strany Západu, nechali by proruské obyvatelstvo Donbasu jít si svou vlastní cestou, jako my jsme nechali jít v 92 Slováky, a soustředili by se na zbytek Ukrajiny a zabránění bankrotu a propadu životní úrovně Ukrajinců, což by měla být priorita každé dobré vlády, která myslí na své občany.
4 hlasy
Myslíte že USA a EU má velký zájem o Ukrajinu?To jste velký optimista.
2 hlasy
..no, o to, že jsme se klidně rozdělili se Slováky se ale zasloužil i Husák...federalizací Československa z roku 1968....problém je ale v tom...že převážnou část národního produktu Ukrajiny tvoří právě část za Dněprem (rusky mluvící)...která toto ale vytváří absolutní orientací na Rusko..nikoliv pouze dominantní, ale absolutní...
1 hlas
Naši dezertéři = naši vojáci. Naším Bukem. A jsme na konci té pohádky. Patrně na tom konci dojdeme k provokaci Kyjeva.
2 hlasy
A je to tady. Jako vždy. Samé kecy. Letadlo jsme sestřelili, ale teď z obsluhy buku uděláme dezertéry.
4 hlasy
Problém je, že za sestřelení letadla již padly sankce....a zrušení některých smluv nepůjde obnovit automaticky...
4 hlasy
..to je ze tsrany těch babráků z Bruselu békovina na békovinu..oni prostě škodí svou neschopností...
3 hlasy
Něco pro Harašíma, Lustiga, np np, Hemenexy a přátele stejné krevní skupiny:
KUALA LUMPUR: Analytici výzvědných služeb ve Spojených státech již k závěru, že Malaysia Airlines let MH17 byl sestřelen raketou vzduch-vzduch, a že ukrajinská vláda měla co do činění s tím.
To potvrzuje objevující se teorii předpokládal místními vyšetřovateli, že Boeing 777-200 byl ochromen pomocí rakety vzduch-vzduch a zakončil s dělovou koulí z bojovníka, který byl stínování je, jak to se propadla do země.
V usvědčující zprávě ze dne 3.srpna, hlavní hvězdou "Flight 17 Shoot-Down Scénář směny", Associated Press reportér Robert Parry řekl: "Některé americké inteligenční zdroje k závěru, že rebelové a Ruska byly pravděpodobně není na vině, a že se zdá, ukrajinské vládní síly byly na vině ".
Tento nový objev byl zaslán na GlobalResearch, nezávislé výzkumné a mediální organizace.
Zdroj:
http://www.nst.com.my/node/20925
8 hlasů
Karle , ten strojový překlad je hrozný. Větu: and finished off with cannon fire from a fighter that had been shadowing it as it plummeted to earth. je třeba převézt do češtiny asi takto:...a dokončil to palubním kanonem stihač, který ho (letadlo) sledoval až do pádu na zem.
0 hlasů
Copak nám asi na to řeknou Zasrálek, kvočna Eštnová a ten komik Rompui. Sázím, že neřeknou vůbec nic!
Ukrajinci už chytli luft a už to házejí na "naše dezertéry". Copak ukrajinský fójak, ten ryzí flastenec až do morku kosti může být desentérem?
Do srandovního postavení se dostane OSN. Co teď říci světu? A co se sankcemi? Asi proto teď to divadlo s ruským konvojem. Je třeba nějak lidi přesvědčit, že přesto, že letadlo sestřelili Ukrajinci, sankce proti Rusům jsou správné.
0 hlasů
..ale, ale...tak ono o tom není stoprocentní jistý názor už ani v ukrajinské rozvědce....tak dezertéři...
1 hlas
Něco se děje - novináři vytáhli zase stará již profláklá témata. Stoupá nervozita...
4 hlasy
Jardo, slysel jsem, ze jsi se sel podivat na pruvod a ze jsi byl znasilnen samotnym Batorou. Je to pravda?-)
4 hlasy
nežárlí
4 hlasy
Americký komentátor a bývalý spolupracovník Ronalda Reagana Paul Craig Roberts ve svém posledním článku ostře kritizuje americkou zahraniční politiku. Vyzývá Evropany, aby se zbavili svého vazalství vůči USA, jinak se prý mohou stát prvními oběťmi další světové války.
„To už se ti západní propagandisté úplně zbláznili? S absurditou svému myšlení vlastní teď obviňují Rusko a Červený kříž, že chtějí prostřednictvím avizované humanitární pomoci provést invazi na východní Ukrajinu. Takové lhaní velmi dobře odráží, co si tito propagandisté myslí o inteligenci lidí žijících na Západě.
8 hlasů
Súdruh major Terazky, vy viete aj po česky?
Nie, iba kopírujem Ctrl+C a Ctrl+V. :)
5 hlasů
hmhmhm...a čo tým chcel dement povedať...???
4 hlasy
A jak pokračuje vyšetřování zabijáků na Majdanu a masakr v domě odborářů, který nacistická vláda v Kyjevě slíbila vyšetřit? Ale teorie o ukrajinských dezertérech je opravdu opět úsměvná, jako všechny pindy této nacistické vlády. A oni přeběhli i s tím BUKem? Podstatné jsou závěry oné mezinárodní vyšetřovací komise a ta nějak mlčí. Copak se jim nehodí do krámu?
7 hlasů
Skřet np np je nechtěný plod běhny a ožralého řidiče hovnocucu. Proto se tak rád rochní v fekáliích a s oblibou onanuje v posraných podvlíkačkách.
8 hlasů
Nick np np je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny.
9 hlasů
Ty jsi na nick np np nějak úchylně fixovaný. Jde o sexuální úchylku nebo máš nějaký problém s vlastní identitou? Veškerý volný čas věnuješ jeho studiu, to je fakt na tvé léčení. Zkus se podívat na vzduch, zajdi do lesa a třeba se ti uleví. Nick np np má z tvé úchylky zjevně srandu a ty se mučíš, kroutíš, potíš a nejsi schopnej myslet na nic jiného. Zmagořil jsi z virtuálního světa, to je vážné. Normálně bych ti doporučila, ať si najdeš skutečnou ženskou, ale na to je mi každé ženské líto!
:o)
4 hlasy
Obhajovat nick np np může jen stejný úchyl jako je on. To znamená že člověk značně omezený, nebo silně morálně narušený. V tvém případě platí nejspíš obojí.
4 hlasy
Jistě, pane Urválku.
2 hlasy
Nick T Renee alis np np je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny.
4 hlasy
Vlastíku, tuhle chorobu sám nezvládneš, to už je jisté. Dobré rady nevnímáš. Já jsem tu vždycky jen za sebe, a protože tu číháš hodně dlouho, tak to víš. To, že teď dáváš dohromady konspirační teorie a konstrukce, diskutující ti splývají a za každým vidíš np np, na kterém jsi úchylně závislý, nasvědčuje, že se tvůj psychický stav zhoršuje.
2 hlasy
Proto doporučuji na toho defekta nereagovat. On to totiž potřebuje ke svému mizernému životu. Je to lidský odpad a vlastně zmetek. Jak praví známé pořekadlo: všechnu vodu nevypiješ, všechny ženy neošukáš a s i.diotem se nepobavíš. A to je přesně ten případ np, Henexe a Lustiga.
4 hlasy
Neber si mne do své sprosté huby, komoušský úchyle a plkej si se sobě rovnými...
3 hlasy
Naskýtá se otázka a důvodné podezření zda se za těmito a ještě jinými nicky neskrývá jeden a ten samý psychopatický úchyl občas se zde objevující pod nickem Horák.
5 hlasů
Paranoia na postupu :o)
A já jsem ti to Smutný říkala. Odpoutej se od toho monitoru, odpoutejte se od svého světového boje, nebo se z toho zblázníš:o)
0 hlasů
Prekla do cestiny: Lojzik Ratzinger ma zizen, dlouho si nezasukal a neni mu do reci:-)
5 hlasů
podvlíkačky,marxismus,křepelčí vejce,zlatý rubl,prázdné regály.
2 hlasy
Já myslím že nějaký život musí mít. Dneska byl v průvodu, tak si užil. A potom úklid na pánských záchodech na hl. nádr. Tam je taky ve svým živlu. A teď sedí na hajzlu aby nebylo vidět že nemaká a píše mobilem kraviny.
5 hlasů
Ty myslis RSDr.Machacku? To je ojedinely prirodni ukaz:-)
4 hlasy
Prazdne regaly v supermarketech v Moskve:
http://life.obozrevatel.com/consumer/27685-v-moskve-pustuyut-polki-v-supermarketah-i-vveden-limit-po-prodazhe-produktov.htm
0 hlasů
Co na tohle říká redakce??
0 hlasů
Skřet np np je nechtěný plod běhny a ožralého řidiče hovnocucu. Proto se tak rád rochní v fekáliích a s oblibou onanuje v posraných podvlíkačkách.
6 hlasů
Tak co Sekoro, dáš mě ten odkaz na agenturu NEWS :)))
2 hlasy
Nevtírej se buzno.
3 hlasy
:))) myslíš, že tím, že mě nazveš buznou přestaneš být hlupák?
Těžko, ale asi se ti uleví se ti viď troubo :))
4 hlasy
To máte jedno kdo to byl. Pravdu má černý náčelník a ten jasně řekl, že je odpovědné Rusko. A i kdyby neměl pravdu - pravdu má náčelník.
2 hlasy
Fakt. Pravda je to, co řekne černá opica.
0 hlasů
Prej jsi v pruvodu nasel svoji zivotni lasku. Je to kluk jako BUK:-)
4 hlasy
Pane Davide Piku, nne urazi sprosta slova mene nez probolsevicko-ruska agitka, ktera pasuje do padesatych let ceskeho bolsevismu a urazi vsechny obeti komunismu.
4 hlasy
Verim, ze obeti komunismu.. ale i obeti cirkvi a nabozenstvi vseobecne, ideologii a jinych "ve jmenu cehokoliv", stejne tak i mych predku.. (Pick) .. bylo miliardy.. a citelne to utrpeni vsech za vsechny ty roky citim. TENTO FAKT ALE NEZMENI NIC NA TOM, ZE MNOZI ZDE MAJI NEVYMAHCANOU TLAMU, JSOU BEZPATERNI PRIZDISRA*I... kdyz uz to tak se vsi uctou k Jedinemu Svatemu musim rict.. LUSTIGU.. TO JE TA POCTA TEM OBJETEM...?? TA ZUMPPA..?? Ted jsi mne skutecne pobavil.. to i Buh se zasmal.. :D
0 hlasů
pardon.. Obetem.. to J mi tam... neumyslne.. nevim.. omlouvam se.. =)
0 hlasů
Rozumíte tomu někdo? Pachatelé sestřelení letadla mohli prý být ukrajinští vojáci z Krymu, kteří ale přeběhli k ruské armádě. Takže to letadlo tedy sestřelili přeběhlíci jako příslušníci ruské armády? Ale pokud k sestřelení došlo raketou ze země, bylo to z oblasti bojů, tam ruská armáda není (její ozbrojenou kolonu prý včera či předevčírem rozstříleli na padrť), ale pokud to byla raketa z toho BUKu, komu patřil ten BUK v oblasti bojů? Snad ještě SBU vysvětlí dodatečně, z jakých faktů vychází.
0 hlasů
Soudruzi, na Krymu zejí hotely prázdnotou, Ruská říše potřebuje vaší pomoc, sbalte si a vyrazte směr Krym, pohankové hody a v každém spacáku dva Rusáci na zahřání jsou zaručeny.
5 hlasů
Jak bylo v průvodu? To musel být životní zážitek. Moc ti přeju ty dva rusáky ve spacáku.
3 hlasy
Rudý Hlupáčku, soudruhu Macháčku, zavří klapačku.
3 hlasy
Zdá se, že se teď ten Obamův přímo mířící ukazováček nebude mít kam vrtnout.
4 hlasy
No to je celkem jasné, záleží kam ti ukrajinci zběhli. Tak že buď separatisté nebo přímo Ruská armáda.
4 hlasy
A separatisté teď útočí na Ukrajinu v amerických tancích a obrněných transportérech, že Rusofilcky řvou jako by je na nože bral.
5 hlasů
to se pozná inteligence...
0 hlasů
Další ukázka z knížky ukrajinských pohádek pro vnoučátka ovčí babičky.
8 hlasů
Nějak to ztrácí údernost. Prvně to byli Rusi, následně desperáti s Ruskou obsluhou, teďkonc dezertéři. Mohli alespoň pro obhájení těch sankcí dodat, že to byli dezertéři na příkaz Moskvy.
3 hlasy
Piku. Piku, co to meleš? Žádné, jsou to Rusi a jsou to kamarádí, kteří se rozhodli spolu okupovat Ukrajinu. A Ukrajina přeci nemůže okupovat sama sebe, ta se jen brání ruské agresi, pokud chceš diskutovat, nejprve si ujastni základní pojmy.
6 hlasů
Kde stale berete tu okupaci..?? =) Doneck a Luhansk se chteli oddelit, svobodnym referendem, kteremu se Ukrajina snazila tak zabranit, ze ot bylo ( souhlasim hodne zmatene.. Pokud by skutecne Morava, chtela vlastni nezavislost na Cechach.. posle Praha tanky do Brna..?? Ze se Vam nehodi, muj lidsky pristup k tomu, ze skutecne rusove sli pomoci svym lidem a to dobrovolne, nemeni nic na faktu.. ze Ukrajina s demokracii nema naprosto nic spolecneho.. Ano, muze se to jevit, jako ze by Rusum bodlo mit pristup na Krym temer po sousi.. ale to vyresi mostem.. Kazdopadne tak jako tak.. sam se muzete presvedcit o situaci, Ukrajina neni daleko.. a kdyz ne pro mne, tak ani ne pro Vas.. s Vami nema dal smysl diskutovat.. Jste cernobily.. jednostrany.. a zijete v tezkem socialismu, co se Vasi hlavy tyce.. tzv.. sto let za opicemi.. nic ve zlem, jsem proti slovnimu napadani lidi.. vyjadruje to nyni i moji ubohost, bezmocnost postavit se naproste hlouposti..
2 hlasy
Přesně tak. Kdo by byl proti Praze, byl by terorista.
1 hlas
Ale vlastní hlouposti, Piku, neutečeš, s tvým přístupem bychom byli součásti Německa a vše by bylo, podle pana Pika v pořádku, tak to ale není. Anexe Krymu a okupace východní Ukrajiny je válečný akt a takto bude navždy posuzován. Věřím, že s Vomáčkou a Slovanem se jistě shodnete, nicméně s vámi, s fašisty nechci mít nic společného.
4 hlasy
Fasisty..?? Vy fakt nejste normalni.. =) Takze Luhansk a Doneck, dokud setrvavala proruska vlada v Kyjeve, v celku pokojne zily.. Pak prisel zvrat.. a byl dosazen tzv "Pravy Sektor" a tyto dve oblasti, ktere s tim nesouhlasily, se svobodne chtely oddelit, vicemene doufajic, ze demokraticky zapadni svet tu svobodu podpori... A ONO EJHLE..!! Cili Vy osobne stojite na strane fasistu a me budete nadavat do fasistu..?? JSTE VELICE KOMICKY CLOVEK.. =)
2 hlasy
Pokojně žila celá Ukrajina, včetně Krymu. Pak Adolf Putin přišel k názoru, že je třeba anektovat část Ukrajiny a v další část začít pomocí Ruských velitelů okupovat. Jinými slovy, fašista je u mne každý, kdo jednak anektuje a okupuje území cizího státu a stejný fašista je u mne ten, kdo takové jednání podporuje. Takže, chlapečku, srovnej si pojmy, projdi si historii a pak něco povídej.
2 hlasy
A ani to netrvalo pane Harasime.. =)
http://www.nst.com.my/node/20925 .. a budou dalsi.. =)
0 hlasů
Vsak cas ukaze, jak jste to "vedel" .. Tyhle smyslenky si strcte kamsi.. Ono se samo jaksi ukazuje.. co ze tu vlastne branite.. Ja branim svobodu pro lidi.. a tu jim Kijev nejak nedoprava.. ono totiz ta ukrajinska armada, kdyby tam nebyla.. nikdo by nestrilel.. Zivte se bludama jak chcete ale..
1 hlas
Ukrajinská kontrarozvědka SBU má mnoho dvojitých agentů.Toto prohlášení to jenom dokazuje.
3 hlasy
Doufám že Rusobijci si vemou drahé ukrajince domů a humanitárně se o ně budou starat :-)
2 hlasy
Myslím si, že Vaše přání bude pouhou utopií. Tak daleko jejich podpora sahat nebude... Tak daleko jejich "inteligence" nesahá...
3 hlasy
troubo czeská
0 hlasů
Další lež fašistů. Už bylo obrazově dokázáno, že BUK, který na videu fašisté ukazovali měl identifikační číslo ukrajinské armády, která ho dodnes vlastní. Někdo si dal tu práci a rozmazané znaky zaostřil a ukázala se pravda
Zde máte důkaz agentury NEWS, jak ukrajinští fašisté lžou:
V noci ze čtvrtka na pátek probíhaly opět intenzivní boje o Doněck mezi ukrajinskými jednotkami a domobranou. Jak zachytilo amatérské video, ukrajinská armáda nasadila opět do bojů munici s bílým fosforem. Ukrajinské armádě se nedaří vstoupit do města, potýká se navíc s odříznutým zásobováním ze severu, kde opět hrozí obklíčení ukrajinských jednotek. Armáda nasadila bílý fosfor na západní předměstí, kde domobrana prolomila v noci obklíčení.
O vážnosti situace svědčí i poslední estráda z dnešního dne. Kyjev vykonstruoval příběh o ruských transportérech na ukrajinském území, které ukrajinská armáda prý dělostřelecky zničila. Podle Porošenka byly transportéry natřené bílou barvou. Moskva reagovala, že jde o chorý blábol, neboť na místě humanitárního konvoje působí i zpravodajové světových médií a kromě jednoho jediného reportéra britského Guardianu, který přijel na pozvání Kyjeva, nikdo o žádných transportérech nic neví. Vše se prý navíc podle Kyjeva odehrálo v noci. Bílé transportéry v noci by zajisté viděl kdekdo široko daleko, včetně obrovského hluku a rámusu. Jediná vojenská technika v oblasti patří ruské pohraniční stráži, a ta rozhodně nemá bílé nátěry.
9 hlasů
Sorry, ale to jsou hrozný kecy.
Splácat pátý přes devátý to je nyní nová taktika propagandy?
Ty vaše "důkazy" jsou asi takové relevance jako tento:
Letadlo sestřelili Rusové na přímý Putinův rozkaz
http://postimg.org/image/d7c264n4z/
2 hlasy
Agentura NEWS:
Včerejší prolomení blokády na severu Doněcku, v jehož důsledku ustupující ukrajinská armáda nasadila bílý fosfor, aby zpomalila domobranu v protiofenzívě [2], tak bylo dnes doplněno úspěšným prolomením obklíčení i na východě města. Právě z této oblasti dezertovalo těchto 17 ukrajinských vojáků. Ztráty na životech během nočních bojů nejsou prozatím známé, ale podle všech zpráv to vypadá, že ukrajinská armáda drží své pozice jen kvůli tomu, že na severu, východě a jihu nemá kam ustoupit, neboť zásobování ukrajinských pozic je odříznuto povstalci. Ti nemají zatím prostředky na eliminaci ukrajinských pozic, ale mají dost sil na to, aby ničili zásobovací cesty s proviantem a municí pro ukrajinské vojáky. Dezerce dalších ukrajinských vojáků to potvrzuje a ukazuje, že jde o efektivní taktitku domobrany.
9 hlasů
Jo a zdroj? A prosím ne, ruské servery.
2 hlasy
AE NEW Stačí?
1 hlas
To jako Arabské Emiráty Novinky? Ne nestačí, potřebuji odkaz.
1 hlas
Pardon AE NEWS
0 hlasů
Vždyť to tam píše. Agentura NEWS. Kup si brejle.
8 hlasů
Sekoro, nebyl tvuj fotr ridic hovnocucu, ze jsi tak prudce inteligentni?
3 hlasy
Aha, tak ještě jednou pro bystré hlavy. Odkaz by prosím nebyl?A prosím ne, ruské servery.
Přídomek NEWS používají snad všechny tiskové agentury světa :))
1 hlas
To vam to trvalo, nez vam z Kremrole poslali noty:-)
2 hlasy
Nikde nepíší, zda vyšetřují i varianty typu: letadlo sestřelila ukrajinská armáda, atd... Je mi jasné, že na sebe ukazovat nebudou...
1 hlas
Zazvonil zvonec a další ukrajinské pohádky byl konec. A teď šupky hupky do postýlky nechte si zdát něco hezkého o čokoládě strejdy Porošenka. A ty Harašíme si furt nehraj s tím pindíkem. Vysychá ti po tom mozek.
16 hlasů
a za všetko môžu ty Malajzijci, nechcú sa priznať....alebo predsa len ty Čiňania, som zvedavý na zajtrajšiu verziu Bidena....
4 hlasy
Paní Vomáčková říkala,že to mohli bejt Číňani.
5 hlasů
Zde bych chtel apelovat na rozum redaktoru, aby pozorne prosli prispevky pana Petra Kadlece a zamysleli, zdali jeho vulgarita je nutna v diskuzich na tyden.cz .. Vim, ze je zde vice odborniku na mluvu, ale nekde se zacit musi.. Tak co redakce, postavite se tomu nejak, bo diskuze ignorujete..?? Vytvari to ale obraz o portalu a tydeniku..
4 hlasy
Mne urazi sprosta slova mene nez probolsevicko-ruska agitka, ktera pasuje do padesatych let ceskeho bolsevismu. Urazi vsechny obeti komunismu.
1 hlas
Pachatel, který se k činu zcela dobrovolně doznal, Rus Igor Girkin Strelkov, rezignoval na svou funkci ministra obrany fašistické lidové republiky Doněck a ztratil se kdesi v hloubi Kremlu.
4 hlasy
Omylem jsem dal kvalitni nazor.. az jsem se musel zasmat.. ze co to je za kvalitu.. :D nic mene, kdyz rikate, ze svet ma doznani od pana Igora.. toz potom nechapu, tu dalsi teorii primo od SBU .. Asi si ukrajinska vlada chce kadit do ust schvalne.. jojo.. mate muj obdiv Harasime pro sve scify historky.. =)
4 hlasy
Pane Piku, co nechápete? Strelkov se přiznal, že sundali ptáčka, SBU, jak se píše v článku pracuje s mnoha variantami a jednou z nich je to, kdo mohl stisknout tlačítko na BUKu. Strelkov je odpovědný za celou akci separatistů a Putin za separatisty. Pořád něco z toho nebo snad vše nechápete?
2 hlasy
me by zajimalo zase.. kdo dal to oznaceni "separatisti ".. pod;e oficialniho vyjadreni Ciny.. je i Dalajlama separatista.. =) Vita... ale oni to nejsou separatisti ci teroristi.. ale DOMOBRANA.. lide.. trvale obyvajici to uzemi..!! Kazdopadne.. to slavne "sestrelili jsme ptacka" se jednalo o ukrajinskou stihacku.. ne o civilni letadlo.. tot k tomu ptackovi.. Za dalsi.. hlasovy zaznam ani v CR neni pripustny jako dukaz k odsouzeni ci k prokazani vinny.. Ale, skutecne se nedivim, ze ta sama SBU, ktera zverejnila ono udajne doznani Strelkova, ted plytva munici v dalsich teoriich..
1 hlas
a nesnazte se mi namluvit, ze Stralkov stihacku nesundal.. Sundal.. a chytre SBU zaznam pouzila pro sve cile.. pak uz stacilo sestrelit ten civil..!!
2 hlasy
Petr Dvořák 16.08.2014 17:04 !! Chapete.. ze uz brecite na spatnem hrobe, kdyz uz i Ukrajina priznava neco jineho..?? To jste tak zatupely..?? Zjevne ano.. =)
To, ze toto chlubici se tvrzeni stahnul, je po psychologicke strance naprosto normalni.. To proto, ze si uvedomil, jakou hru zacal Kyjev hrat.. Z psychologickeho hlediska je naprosto zrejme, ze tim jednanim chtel zabranit zneuziti.. co jak ocividne musi byt zjevne i slepemu.. mu mohlo dojit az ve chvili, kdy byl sestrelen civil..
Melete kraviny pane Dvorak.. Vy by jste jednal naprosto stejne, protoze by jste vedel.. ze by zprava o stihacce byla v dusledku sestreleni civilniho letadla otocena proti Vam.. Adie burzoa..
0 hlasů
Tak samozřejmě Strelkov pár letadel sundal, mezi nimi, bohužel i to civilní.
A nesnažte se mě namluvit, že stáhnul post o sestřelení stihačky
http://www.liveleak.com/view?i=8a7_1405620055&comments=1
2 hlasy
Jak to může být domobrana, když mají svůj domov v Rusku? Jsou to okupanti. Nedělejme z jednoduchých věcí, věci složité. Tibet je snad anektovaný ČLR a separatisté asi není to pravé slovo do Dalajlámu.
3 hlasy
Ano.. Strelkov a jini jsou z Ruska.. Predevsim Ti, kteri se dobrovolne pridali a svete div se.. sli bojovat za sve kamarady, se kterymi bok po boku bojovali i za Sovetskeho Svazu v Afghanistanu.. Cili nechte si reci.. Stejne tak.. jako evropane chodi dobrovolne k ukrajincum.. tak i Rusove prisli pomoci domobrane..
3 hlasy
Chci rici, ze se Vam hodne blbe bude priznavat, ze jste se ted pul roku hadali o lejnu.. :D sama ukrajina vam takhle podrazila vetev.. loool no to je gol.. :D
1 hlas
A nový velitel separátů se hrdě přihlásí k Ruské pomoci :)))
2 hlasy
jiste, nyni se muzou hrde hlasit, protoze doposud nedostali od Ruska nic.. Naopak ted Rusko muze oficialne pomoci.. protoze Zapadni svet uz prestava ukrajinskym story verit.. Naopak, Rusko ted zasahnout by melo, pro ty lzi, kterymi je ukrajina spinila.. Kez by Putin tu ukrajinu chtel.. kez by.. ale verim, ze az se situace krapet uklidni.. uzna nezavislost danych oblasti.. Pak uz nebude co resit..
2 hlasy
Pro takové kteří nesplnili úkol mají místo na Lubjance a kulku do zátylku. Vot éto russkaja kultúra...
4 hlasy
a čo povieš na tohto trotla...Rolf Edelmann ....???
0 hlasů
Pes kozzy? Kokot dreveny, plechom poblity:-)
2 hlasy
Súdruh major Terazky, vy stě stále volajaký zmetěný.... :)
3 hlasy
a kto z vás dvoch teraz robí Obamu a kto Putína....:-))
0 hlasů
Novy recept, ktery frci v Kremroli: rozstreleny ptacek:-)
3 hlasy
ej ej ej ...pán ma nejáke zvlaštné chúťky....:-))
3 hlasy
Súdruh major Terazky, vy stě stále volajaký zmetěný.... :)
3 hlasy
a čo na to trotl Pavel Haraším....???
0 hlasů
"rozstreleny ptacek" Tak to jste dělali na tom průvodu.
2 hlasy
Putinovi psi to nemají lehké ...
Ještě před včera osli jako kadet vomáčka týden tvrdili, že letadlo sestřelili ukrajinské stihačky.
Dnes zase budete měnit variantu? Už jste pro smích :)))
Separatisti se chlubili v postech ukořistěným BUKem a obsluha z řad zběhů byla (kromě varianty ruské obsluhy) od začátku zmiňována jako možná evetualita.
2 hlasy
Přečti si postřeh agentury NEWS:
V noci ze čtvrtka na pátek probíhaly opět intenzivní boje o Doněck mezi ukrajinskými jednotkami a domobranou. Jak zachytilo amatérské video, ukrajinská armáda nasadila opět do bojů munici s bílým fosforem. Ukrajinské armádě se nedaří vstoupit do města, potýká se navíc s odříznutým zásobováním ze severu, kde opět hrozí obklíčení ukrajinských jednotek. Armáda nasadila bílý fosfor na západní předměstí, kde domobrana prolomila v noci obklíčení.
O vážnosti situace svědčí i poslední estráda z dnešního dne. Kyjev vykonstruoval příběh o ruských transportérech na ukrajinském území, které ukrajinská armáda prý dělostřelecky zničila. Podle Porošenka byly transportéry natřené bílou barvou. Moskva reagovala, že jde o chorý blábol, neboť na místě humanitárního konvoje působí i zpravodajové světových médií a kromě jednoho jediného reportéra britského Guardianu, který přijel na pozvání Kyjeva, nikdo o žádných transportérech nic neví. Vše se prý navíc podle Kyjeva odehrálo v noci. Bílé transportéry v noci by zajisté viděl kdekdo široko daleko, včetně obrovského hluku a rámusu. Jediná vojenská technika v oblasti patří ruské pohraniční stráži, a ta rozhodně nemá bílé nátěry.
4 hlasy
Haha ty už fakt nevíš kudy kam, pohádka o letadle sestřeleném separatisty se ti rozplývá tak plácáš nesmysly. Mimochodem jaký je tvůj originální nick? Np? Petr Dvořák je tím pádem tvoje pravačka kterou si honíš a jara je levačka s kterou je to jak od cizího? :-D
3 hlasy
No ty nevíš kudy kam oslíku :))
To se pozná když místo argumentů k příspěvku začneš argumentovat diskutérem.
Není to na tebe moc složitý ?? :)))
2 hlasy
Jojo, za to tvoje příspěvky plné fekálií argumenty jen překypují. ne vážně jsi k smíchu, nečekej že tě někdo bude brát vážně.
1 hlas
co to meleš šmejde, s tou variantou přišla zprav. služba Kyjevských nácků. Zřejmě jim tam poslala CIA PR poradce IV.kategorie.
2 hlasy
Rupne ti cévka magore.
To snad nemůže tvrdit ani rus, že teorii o sestřelu ukrajinskými stihačkami vyprodukovala CIA s Kyjevem :)))
2 hlasy
Kyjevští náckové pomalu připravují svět na to, že to letadlo sestřelili ukrajinští vojáci s vlastnimi raketami. Proto i Amíci utajují záznam ze špionážního satelitu a Avacsu, který v té době létal nad Černým mořem.
21 hlasů
Tak tyden tyden tu pořád zdůrazňuje počty přeběhlíků z ukrajinské armády. Tak to konečně sedí, ukořistěným BUKem se se separáti chlubili a obsluha byli zběhové.
3 hlasy
Přesně !
0 hlasů
Avacs? Co to je Blbe Kadete? Americani maji AWACS. A lital nad Rumunskem a pobaltskymi republikami. Ze ty mas zase ve valenkach nasrano? Ostatne kdyz muzes mit v hlave ...:-)
6 hlasů
vrať se do Prahy !
1 hlas
Zake kecáš hovadiny buzno. Podívej se do mapy kde je Balkán, a kde Rumunsko. Podle CNN létali amíci nad mezinár. vodami Černého moře!!
4 hlasy
Blbe Kadete, Balkan je nejaka knajpa, kam chodis "pro osvezeni mysli"?-)
3 hlasy
( oprava Balt...)
0 hlasů
Bobe máš toho dost,běž si odpočinout na zdravý vzduch.
1 hlas
no tak....ukľudni sa a daj si prášok, niečo sa ti stane a kto nás tu bude zajtra rozveseľovať.....???
1 hlas
Ty opravdu ty svoje fekální fantazie nemáš vůbec pod kontrolou. Není příspěvek kde by si to vynechal.
7 hlasů
"Ukrajinská rozvědka: Letoun mohli sestřelil naši dezertéři" tak to už Vám kurvy teče hodně do bot
15 hlasů
V tom pripade ty mas ve valenkach nasrano:-)
4 hlasy
Co máš pořád s tou řídkou stolicí, Včera jsi tady mlel o posraných spoďárech. To ti zase dnes nevyměnily plenu??
8 hlasů
Sakra neměl si ještě pochodovat v průvodu ty "BUKu"? :-D
6 hlasů
HAHAHAHA,
to uz prece rikal Kerry, ze nejdrive ukrajinska jednotka obsuhujici BUKY (ktere tam podle tvrzeni toho sameho mamlase nebyly) prebehla na druhou stranu, sundala to letadlo, a pak zase prebehla zpatky k Ukrajincum :-))))))
Dlouho jsem se tam nenasmal.
Dement harasim a soudruh dvorak tady tu "teorii" obhajovali do bezvedomi :-))))))))))))
9 hlasů
Bohužel Haraším (i se všemi jeho multinicky np, jara....) se k problematice aktuálně nemůže vyjádřit, protože se účastní pochodu gayů, dorazí snad později.
6 hlasů
Proč SBU zničila záznamy letového provozu a kam se poděl Španělský dispečer ?
11 hlasů
Ne.. Malajske letadlo nejspis sestrelila Ukrajinska armada na prikaz zrejme SBU.. Zde je dobry obrazek toho, co se tam skutecne deje.. http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/exkluzivny-clanok-spoved-ukrajinskeho-vojaka-domobrany.html
12 hlasů
Na místě ukrajinců bych o letadle mlčel jako hrob.
12 hlasů
Nová teroie: malajsijský letoun sestřelili ukrajinští dezertéři......áno hodiť špinu za vojnový zločin z USA a jeho Kyjevskej chunty na dezertérov, keď to nevyšlo na povstalcov tak aspoň dezertéri.....ľudia tak nebuďte taký suchári a uverte aspoň toto USA a jeho chunte...
12 hlasů
„Akou rečí stě hovorili? A americky něznátě?“
„Ne, prosím.“
„To je dobre! Kebystě znali americky, zatvoril bysom vás, až bystě
boli černý! Vietě, že Amerikáni sú imperialisti?“
6 hlasů
No tak buď rád, že alespoň ty umíš hebrejsky Edelmanne!
9 hlasů
Přihlašovací jméno Vidlák vysvětluje vše, ani nemusím reagovat :)
3 hlasy
Zato to tvoje "ynteligentní" glosování stojí za pozornost!
3 hlasy
,,np np,, a Rolf sa prihlásili do súťaže blbí a blbejší....som zvedavý kto s nich výhra...???
2 hlasy
Tobe uz skoncil pruvod cukrousi?-)
2 hlasy
No to nevím jestli už skončil průvod. Zeptej se Harašíma, ten se prý nyní bojí jít na WC "na velkou".-)
2 hlasy
Obama zomrel a dostal sa do pekla...
Lucifer ho vodí po pekle ako prominenta a ponúka mu kde by chcel byť...
otvorí jedni dvere tam sú ľudia uviazaný na ražeň a smažia sa...Obama zakrúti hlavou a hovorí, tu nie Lucifer..
Lucifer otvorí druhe dvere, tam sú obrovské kotle a v nich sa varia ľudia...Obama opäť zakrúti hlavou a hovorí, toto nie Lucifer...
tak zas idú ďalej Lucifer otvorí tretie dvere a tam krásna kočka fajčí Putinovi vtáka, Obama sa usmeje a hovorí, tak tu by som Lucifer chcel byť....
Lucifer poklepe kočku po ramene a hovorí, tak môžeš ísť, prišiel ťa vystriedať Obama....
9 hlasů
Můj potleskoměr zaznamenal sto bodů!
3 hlasy
Víš jak vznikli Slováci,Maďaři oprcali vopice a naházeli je přes Dunaj....oprcaná opičko....
3 hlasy
ale no tak, veď nežiarli....Putin dá aj tebe pofajčiť...
1 hlas
Typická Ruská skrčka. Konečně je jasno Lucifer je Rus a peklo Rusko.
2 hlasy
soudruh dvorak uz dokonce zavidi, i ze Obomba muze Putinovi kourit pero. A trotlik dvorak zase utre hubu. tos to dopracoval, soudruhu :-)))
4 hlasy
Průjme,alias řídká Vomáčko,došli ti argumenty,hehe,Putin už stojí frontu na řepu,to bude stolice,Trolle vymrdaný...
4 hlasy
Súdruh major Terazky, vy stále žijetě? A stě stále volajaký zmetěný.... :)
3 hlasy
http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne
4 hlasy
Oprcanej opičáku... :o)
2 hlasy
Súdruh major Terazky, vy stě stále volajaký zmetěný ále aj paranoidný... :)
2 hlasy
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Bob Kadet (21 hlasů) 16.08.2014 15:53
Kyjevští náckové pomalu připravují svět na to, že to letadlo...
Vlastík Smutný (16 hlasů) 16.08.2014 16:32
Zazvonil zvonec a další ukrajinské pohádky byl konec. A teď šupky...
Stanislav Kohout (15 hlasů) 16.08.2014 15:51
"Ukrajinská rozvědka: Letoun mohli sestřelil naši dezertéři" tak to...
pavel navrátil (12 hlasů) 16.08.2014 15:10
Na místě ukrajinců bych o letadle mlčel jako hrob.
pes ozzy (12 hlasů) 16.08.2014 15:08
Nová teroie: malajsijský letoun sestřelili ukrajinští...