Battlefield 6 má za sebou turbulentní start. Po přidání nového battle-royale režimu Redsec se na Steamu rozjela vlna kritiky a hodnocení hry spadlo na úroveň „spíše negativní“. Hráči si stěžují především na systém battle passu, technický stav a chybějící solo matchmaking.
Podle komunity je největší problém v tom, že postup v battle passu je úzce svázán s Redsecem. Pokud hráči chtějí odemykat odměny, musí hrát právě tento režim, i když dávají přednost klasickému multiplayeru. Kritika míří také na stabilitu a výkon, které mají být u Redsecu výrazně horší než v ostatních režimech.
Chybějící solo queue je pak dalším zásadním bodem nespokojenosti. Hráči požadují možnost hrát bez nutnosti náhodného párování do týmů. V recenzích se často opakuje i výtka k nadměrnému množství kosmetických doplňků a jejich agresivnímu propojení s monetizací.
Přesto se dá říct, že Redsec není ztracený projekt. Hráči oceňují ambici režimu a jeho potenciál, pokud se vývojáři pustí do rychlých úprav. Nejčastější požadavky komunity jsou tři: solo matchmaking, lepší optimalizace a férovější systém postupu. Battlefield tak v prvních dnech po vydání čelí těžké zkoušce, ale zároveň dostává jasný seznam priorit, které by mohly situaci zvrátit.










